Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Zmatená situace kolem Kolouška

Situace ohledně Václava Kolouška se začíná komplikovat. Nedávno chtěl Slavii poslat k arbitráži, dnešek přinesl další pokrok, rozhodně ne k lepšímu.

Nejdříve chtěl slávistický záložník dle médií stáhnout návrh na arbitráž a vše se zdálo v pořádku - info zde. K večeru se ale situace začala nepochopitelně komplikovat a vyvrcholením je odvolání Kolouška ze soustředění v Krkonoších - info zde.

Prohlášení Slavie z of. webu:
"Klub je velice překvapen prohlášením Václava Kolouška pro českou tiskovou kancelář. Trenér Karel Jarolím v žádném případě nevede mediální kampaň proti hráči. Kouč zopakoval fakt, který byl veřejnosti známý ještě před jeho nástupem do funkce – tedy že Koloušek podstupuje pravidelnou udržovací léčbu. Tím, že se trenér vyjádřil ke schopnosti Kolouška podstoupit plnou zátěž, nepředjímal žádné závěry.
Václav Koloušek uvádí, že klub nereflektoval na jeho iniciativy řešit jeho pohledávky smírnou cestou. Není to pravda, zástupci klubu včetně prezidenta Matthew Collecotta se s hráčem pokoušeli několikrát sjednat schůzku, ten ale na výzvy nereagoval. Slavia se k Václavovi během jeho nemoci zachovala čestně a vyšla mu vstříc. I přestože mohl klub, který investoval do smluvního vztahu s Václavem Kolouškem milióny korun, kontrakt jednostranně vypovědět, neudělal to a nezpochybnil ani své smluvní závazky. Proto Slavia považuje hráčovo vyjádření za velice neš?astné.
Vzhledem k tomu, že se Václav Koloušek veřejně postavil proti svému trenérovi i mateřskému klubu, byl s okamžitou platností odvolán z kondičního soustředění v Krkonoších. O jeho budoucnosti se rozhodne v nejbližší době."


Necháme se překvapit, jak vše dopadne, ale každopádně je to velmi nemilá zpráva. Místo radosti z dalších posil další zbytečný problém a oslabení kádru. Od Kolouška, kterého Slavia podržela při jeho boji s nemocí, to mrzí dvojnásob.

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    gary     před 19 lety 22.06.2005 21:06 |  
    0 0

    VÍC NEŽ TITUL-VÍTEJ(TÁHNI) ZPÁTKY VÁCLAVE…..nehodící se škrtněte
    Pokud deník Sport nepřekroutil slova pana Jarolíma, tak potom to byl zákrok na červenou.!!!!! Na jednu stranu chápu ,že se přidal ve štvanici na Václava Kolouška na stranu vedení ,na druhou stranu je to jasný signál pro ostatní hráče. Pokud se někdy dostanete do srabu, pan Jarolím vám nepomůže. Doufám ,že mu to oplatíte stejnou mincí. Pan Jarolím si asi více váží pana Hastíka než hráčů.
    Dovedu pochopit ,že klub, který není v komfortní situaci, si nemůže dovolit plat, který s Kolouškem sjednal pan Leška. A zdá se ,že ta smlouva byla hodně amatérská!!! Nerozumím tomu, jak může hráč požadovat startovné nebo bonusy ,když vlastně nehrál. Docela se vkrádá otázka ,jestli pan Leška při uzavírání takových to smluv opravdu hájí zájmy Slávie. Možná by „úprava“ smlouvy měla směřovat do černošic.
    Abych vedení jenom nekřivdil ,ono se nechová nijak neobvykle. Stejné tomu bylo i u Lance Armstronga ,toho také jeho domovská stáj hodila v dobách nejtěžších přes palubu. Po dvou letech od vypuknutí choroby se postavil na start Tour De France a slavně zvítězil.Jeho jméno se ihned stalo synonymem nezvolné vůle a statečnosti. I díky tomu se z něj stala sportovní a marketingová hvězda ,která nemá ve světě obdoby.
    Do Václava Kolouška i díky liknavosti vedení bylo nasypáno velké množství peněz. Je třeba z něj udělat hvězdu ,která přitáhne sponzory,dotáhne nás do pohárů a podaří se prodat. Úprava smlouvy to nezachrání.K úpravě smlouvy v době jejího trvání musí být svolný obě strany. Jinak je změna nadmíru složitá.Styl kterým se to klub rozhodl řešit, není hodný té „anglické solventní firmy ,která si na svojí solventnost vydělala naprosto seriozním způsobem.“ I když v českém fotbale je asi možné naprosto vše.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      (host)     před 19 lety 22.06.2005 21:54 |  
      0 0

      Nevylučoval bych, že si Karel Jarolím přisolil, ale sám deklaroval cosi v tom smyslu, že chce stavět tým, který bude hladový po vítězství. Mám takový zlý pocit, že Václav Koloušek je hladový po něčem jiném. V této situaci mi přijde podivné tvrdit, že styl, jímž se klub rozhodl situaci řešit, není hoden atd. Jednání klubu naopak vypadá velmi seriozně - mohl mu přestat platit v době nemoci, stejně jako nedostávají plat ani zaměstnanci, když jdou na nemocenskou, nebo? Koloušek nebyl schopen smlouvu plnit. Ale dovolte, dělat z něho hvězdu v situaci, kdy mu ani šéf klubu nestojí za řeč, na to by snad nepřistoupil ani naprostý imbecil. Určitě by ovšem v této situaci měly obě strany zveřejnit jak smlouvu, tak její plnění ze strany Slavie, aby se jeden či druhý očistil od zlovolných pomluv. Stejně tak zajímavé by bylo vědět, jak byla uzavírána - jestli něco uvízlo Leškovi za nehty, nebo jestli jsou oprávněná obvinění o tzv. libereckém tunelu.
      Tantalos

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      osophy (host)     před 19 lety 23.06.2005 00:21 |  
      0 0

      Tak tady s Tebou Gary nemůžu bohužel vůbec souhlasit.samozřejmě neznám tahání zákulisních nitek,ale z pohledu webového fanouška souhlasím s krokem vedení a nemám ani nic proti trenéovo vyjádření.Jarolím nijak nevytáhnul na světlo boží žádné citlivé ani TAJNÉ informace,které by Vencu mohli poškodit,.Pokud by podobné vyjádření směřovalo třeba na stav Adauta chvíli po rekonvalescenci jeho achilovky,tak se nad tím nikdo nepozastaví,ale v Koluškovo případě je oheň na st?eše,protože on bojuje s tou hroznou leukémií.Nechci tu ani nijak polemizovat nad sepsáním amatérské smlouvy,nebo spekulovat o našem hodném vedení,které Kolouškovi nevypověďelo smlouvu v době jeho nemoci jen k vuli empatii.To,že Vencovi peníze dlužíme je nesporné a platit se musí co je dohodnuté,ale mám dojem,že by se ješte chvíli bez té dlužné "almužny" nějakou chvíli obešel,nehlede na to,že dle vyjádření vedení se s ním pokusilo opakovaně spojit a on to ignoroval.A co si budeme vyprávět,tak k arbitráži by si mohl zvolit i lepší termín a to i ve svém vlastním zájmu.Také si myslím,že od Tebe není fér tu spekulovat o smýšlení vedení jak co nejrychleji sáhnout hráčovi do smlouvy,aby se ušetřilo,protože nebýt Kolouškovo silně přehnané reakce,tak má možnost přípravy s týmem kde by mohl dokázat všem jak na tom fyzicky je bez jakéhokoliv teatrálního vystoupení

  2. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    bojler     před 19 lety 22.06.2005 22:40 |  
    0 0

    Tak ted me opravdu hodne sere petikilo, ktery sem utopil v transparentu pro takovyho cloveka. Radsi sem je mel poslat fsechny na Choreofond. Jarolim je uprimnej clovek a zda se i ferovej chlap. Ted na to bohuzel doplatil. Su rad ze Kolouska vyhodil ze soustredeni. Podobnou vec mel udelat i Beranek na podzim 03, jen s nekym jinym.

  3. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    (host)     před 19 lety 22.06.2005 23:28 |  
    0 0

    Mám tady pro fanoušky autentický vzkaz od Vaška, který před chvílí poslal esemeskou: "Dělám to proto, že chci dostat normální šanci v přípravě jako všichni ostatní, poprat se o místo v sestavě a jestli pak zjistím, že na to nemám nebo mám zdravotní potíže, určitě nebudu trvat na dodržení kontraktu. Tohle by myslím mělo mnohé vysvětlit."

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      Mac     před 19 lety 23.06.2005 00:17 |  
      0 0

      SMS hezká, ale proč tohle neřekl z očí do očí Jarolímovi (popř. Leškovi, Collecotovi). Proč nejsou dospělí lidé schopní si sednout u stolu (K, J, L, C a Zíka) a domluvit se. A pak vydat 1 konečné prohlášení pro čTK.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      (host)     před 19 lety 23.06.2005 08:54 |  
      0 0

      hola,hola Anonyme!
      Když jsi tak důvěrný přítel V.K.,že ti posílá SMS tohoto rázu,tak by jsi se snad pod svůj příspěvěk mohl podepsat!!!
      Jinak to vyznívá skoro jako provokace ostatních fans...
      Cindy z východní

      • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

        (host)     před 19 lety 23.06.2005 12:30 |  
        0 0

        Ahoj, starám se o jeho stránky (www.vaclavkolousek.cz), jmenuji se Petr (phoffmann@emcgroup.cz). Důvěrný přítel ale moc nejsem. Ta spolupráce na stránkách vznikla asi před půl rokem, kdy se Vašek začal vracet k fotbalu. SMSkama posílal vzkazy po utkání, aby si fanoušci mohli udělat obrázek o názoru hráče na odehrané utkání. Teď jsme jen prodloužili dobrou tradici :-) Vašek chce abyste věděli, co si myslí a proč dělá to, co dělá. Nezkresleně, bez prostředníka. čaf

  4. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    (host)     před 19 lety 22.06.2005 23:30 |  
    0 0

    Sledujte také stránky .

  5. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    (host)     před 19 lety 23.06.2005 06:36 |  
    0 0

    Před několika dny psal RICHI článek, kde se pustil do V.Kolouška, že nás dává k arbitráži. Snažil jsem se ho pochopit, ale přesto jsem mu napsal v diskuzi, že mu nerozumím. Teď se připojuji do "víru vášní" a ač jsme si tu někdy s Garym vyměnili i ostřejší názory, tak teď je jeho článek asi pravdivý. Já totiž vůbec nechápu, jak mohl pan Jarolím vypustit takový blábol ještě před tím, než se vůbec s přípravou začalo. Na adresu těch, kteří teď spílají V.Kolouškovi chci připomenout, že on si svou nemoc nezavinil a bojoval o život tak, jak se má. Ohledně jeho smlouvy, tu nedělal on. Vyplynuly z ní nějaké povinnosti pro obě strany a měli být plněny. Každý z Vás občas marodí, tak víte jak to probíhá. Jestli že si vedení neohlídalo ve smlouvě základní věci, jako jsou bonusy, odměňování hráče po dobu nemoci, odkaz na dodržování jiných zvláštních předpisů (zák.práce, zákon o zaměstnanosti, obč. zákoník a pochopitelně i živnostenský zákon) v době mimořádných nastalých skutečností, tak amatérem a podvodníkem není pan Koloušek. Jestli že nedojde ani po několikerých výzvách k plnění takových podmínek, co uděláme každý z nás, no budem to asi řešit přes právníka a to V.K.udělal. Vždy? tady úplně selhal morální aspekt celé věci. Oficiální stanovisko zde dává pouze vedení Slávie a prostor pro vyjádření druhé strany není. Opsaná zpráva o nějakém prohlášení není pro mně dostačujícím argumentem. Proč v době kdy jedná podle našeho vedení Zíka s Leškou o V.K. příjde najednou komentář trenéra o pochybnostech zdravotního stavu a možné zátěži při přípravě V.K. Vážení, takovou prasárnu jsem od pana Jarolíma nečekal a nemile mě to překvapilo. Jestli se rozhodne promluvit Pavel Kuka, tak ještě bude docela rozruch, protože pak teprve uvidíme, copak že to máme ve vedení za poctivé a nezištné lidi. Víte o tom, že byl nastartován proces, kdy bývalí hráči Slávie chtěli pomoci i peněžním darem a nebyl by vůbec malý. Jenomže měli několik požadavků na vedení a tak to celé spadlo pod stůl, a to nechtěli ani změny ve vedení ani změnu majitele. Je škoda, že mi říkáme, nebudem bouřit a necháme je v klidu se připravit na náročnou sezonu a pak se uvidí. No a oni si ten klid a přípravu rozhodí sami a tak budeme opět každý den bavit stránky všech novin a budem zase za blbce. To co vyvádějí s V.K. je pouze a jenom odvrácení pozornosti od daleko větších problémů (neschopnost diplomatického jednání při nenasazení Slávie v předkole LM, neschopnost při zajištění výstavby stadionu, dluhy nejen hráčům ale i firmám zajiš?ujícím přípravu výstavby stadionu a nájem za Strahov atd.). Pořád respektuju názor, abychom s opravdovým protestem proti ENICu a jeho některým podržtaškám ve vedení Slávie počkali do začátku sezony. Sami vidíte tu šílenou rychlost dění a kterým směrem se začíná ubírat. Nechci šahat panu Jarolímovi do svědomí, ale jeho snaha dostat svého syna do Slavie na slušný kontrakt začíná být více než pozoruhodná. A že to má negativní dopad na hráče, kteří jsou na soustředění, to je nad míru jasné. Můžete se mnou nesouhlasit, můžete mi nadávat, ale to je asi tak všechno co s tím teď uděláte. Jak prohlásil Seneca : " Spero dum spiro" ("dokud dýchám, žiji"). Přeju hezký den Sokrates.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      (host)     před 19 lety 23.06.2005 08:31 |  
      0 0

      Nenadávám, ale nesouhlasim. Jarolím nic tak hrozného neřekl. Pouze vyjádřil své obavy, které taky sdílím. A ještě to rozvedu. Uvědom si , že Koloušek je (má být) hvězda týmu,je nejlépe placený, je to hrá?, který má rozhodovat ty nejdůležitější zápasy. To, že onemocněl neni jeho vina, ale ani vina Slavie, Jarolíma, ba ani dokonce toho všekazisvěta LEŽky. Je velice pravděpodobné, že zrovna v době předkola LM, bude tento klíčový hráč, na udržovací léčbě, nebo těsně po ní. To znamená bez síly, kondice, nálady. V té době nám bude jedno, že byl v přípravě 100% fit a mohl snášet zátěž, jako ostatní. Je to jen o slovíčkách, ale nechápu, proč někomu vadí tyto věci pojmenovat ,jaké jsou. Já chci Vencu ve Slávii, věřim, že se vrátí do své formy, ale to, že prostě nebude celej rok schopen podávat výkony hodné svého jména a vrcholového sportovce, je fakt. LordEdmund

      • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

        (host)     před 19 lety 23.06.2005 08:57 |  
        0 0

        Lorde Edmunde, stalo se podle mně to, že aniž by p.Jarolím nejprve V.K. dal šanci v přípravě a nechal ho dokázat, jestli na to má či nemá, prostě takovou pochybnost učinil předem. To se prostě nedělá (etika). Na slova o pravděpodobnosti nesázím, a udržovací léčba není o ozařování a chemoterapii (je pouze o sledovacích testech právě z plné zátěže sportovce), tedy nelze použít Tvá slova bez síly, kondice a nálady. Právě proto, že tohle V.K. ví, se chtěl plně zapojit a dokázat. Jestli že je odborné stanovisko lékařů jasné, je schopen absolvovat plnou zátěž jako Armstrong v cikliste tak proč pouští Jarolím takové pochybnosti. Máš pravdu v tom, že Slávia za nemoc V.K. nemohla, ale smlouvu už někdo tvořil. Já jsem nikde neřekl, že p. Ležka je všekazisvět světa, takovou moc díky Bohu nemá, ale poslední období jeho spolurozhodování je přinejmenším velmi neš?astné. Jak by bylo Tobě , kdyby jsi se chystal na nějakou zkoušku např. přijímací řízení, a už předem by předseda výběrové komise jen tak vyjádřil obavu o Tvých mentálních schopnostech? Asi by Tě to taky nadzdvihlo, viď. Uvědomuji si co by měl být pro Slávii Koloušek, znám taky jeho názor, že jméno Slavia je pro něho na 1. místě. Kdo dělá Slavii ostudu už i na mezinárodní za nesplacené pohledávky (přečti si rakouský tisk při dluhu vůči Vachouškovi, a spojení Slavie s Pepi Bicanem, to i rakušáci cítí jako ostudu Slávie), proč proti tomuhle nebrojíte s takovou vehemencí jako proti V.K. Přiznávám, že Ty máš tu slušnost a V.K. nepojmenováváš jako spousta jiných slávistů i na offwebu Kolouška všelujakými nadávkami. On se přeci nedotkl jména Slávia on se brání proti lidem, kteří se za jméno Slávia se svými praktikami schovávají. Do pytle nebuďme pořád tak naivně slušní a slepí. Jinak Tě zdravím a přeji hezký den Sokrates.

        • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

          (host)     před 19 lety 23.06.2005 09:01 |  
          0 0

          Omlouvám se samozřejmě "cyklistice". Sokrates

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      Serf     před 19 lety 23.06.2005 08:45 |  
      0 0

      Ano, muj nazor je spise podobny tomuto napsanemu vyse. Vasne planou i proto, ze mame pouze zprostredkovane informace. Pokud vse je tak ojak je prezentovano, zadelava si Jarolim na problem (vystipu Kolouska, prijde syn Lukas...)

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      Galan     před 19 lety 23.06.2005 09:48 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate, chvilku jsem se rozhodoval, na čí stranu se přiklonit, při této diskuzi. Sice mě DavidLister, a někteří ostaní, rozhodili svými pravdivými argumenty, které svědčí proti Kolouškovi, a mají pravdu. Přiznnávám, že to i chápu, ale itřně to tak necítím. Cítím to tak, jak popisuješ ve svém příspěvku. Etika by měla být vždy prioritou! Zdravím Galan.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      mart     před 19 lety 23.06.2005 10:39 |  
      0 0

      ...kyz uz, tak "dum spiro spero" (a tedy dokud dycham, doufam), ale jinak hezke leto preji... ted jeste Petrous do Spraty....

      • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

        (host)     před 19 lety 23.06.2005 10:47 |  
        0 0

        Ano, znám i tuto verzi. Rozbor těchto verzí učinil již p. Schopenhauer, v tuto chvíli jsem si myslel použít spíše tu s holým životem. Ale jsem potěšen, že slávisté nejsou jen řvoucí individua, ale slušní a chytří lidé. Děkuji. A to nás další pecka ještě čeká. Sokrates

        • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

          mart     před 19 lety 23.06.2005 11:13 |  
          0 0

          .....vim, ze nevim vlastne nevim nic, presto mi je jasne," SLAVIA tu bude navzdy! "... tedy i kdyz vsichni Kolouskove, Leskove i dalsi uz tu nebudou!
          ,,,,,je jen trochu mrzute, ze si musim prat, aby tu NEBYLI co nejdrive ( dny, mesice... no asi roky).
          Presto verim, ze se dockam! Muj tata cekal skoro padesat let, a dockal se ( mnozi jini se nedockali... ).
          Je pochopitelne, ze se ted vsichni snazime videt nejake bezprostredni reseni, at uz do veci vidime malo, vice, nebo vubec. Mnohem dulezitejsi nez jakykoliv ( a skutecne myslim JAKYKOLIV) vysledek soucasne situace ( napada me, nejpravdepodobneji odejde Kolousek a my ztratime cca 35 milionu ... jen tak..), je vec SLAVIE. Ne Slavie jako akciovky, fotbaloveho klubu nebo i celeho sportovniho klubu, ale SPOLECENSTVI lidi. SLAVIA neni Blsany nebo Drnovice, Slusovice ci jini, co jeden rok vzniknou a druhy zaniknou - SLAVIA JE VECNA.....( i bez Petrouse :-) )

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      Kopcem     před 19 lety 24.06.2005 11:54 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate,
      s panem Rösnerem nezoufej. Doktoři dnes dokážou dělat neuvěřitelný věci. Jinak jsem se do diskuse zatím nezapojil. Ačkoliv jinak kecám do všeho, na tuto záležitost jsem si názor ještě nevytvořil. Souhlasím s Tebou, vůbec se mi nelíbí výroky Karla Jarolíma a jsem z nich moc zklamanej. Tohle se opravdu nedělá. Ale postup od VK mi taky nepřipadá moc košer. J. Berger ve Sportu psal, že za vším je pan Csaplar, a trochu to tak vypadá, že má pravdu. Celá záležitoast ale asi nejlépe dokresluje stav, jaký je ve Slavii. Bohužel. Vzpomínám na závěr knihy T. Pospíchala. Celou ji věnoval hráčské kariéře a trenérskému působení v Bohemians. O roce ve Slavii se zmínil jenom několika větami. Něco, že tam zažil tolik špinavostí, intrik a podvodů, že o tom raději nechce víc psát. Pospíchal byl jistě kontroverzní osoba, ale tímhle myslím popsal přesně i současnost. Asi bychom každý měli nějakou tu zajímavost. To s bývalými hráči jsem už taky slyšel. Kam se Ti dá napsat, aby se nešířily poplašné zprávy veřejně. Kopcem

  6. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    Markus     před 19 lety 23.06.2005 09:01 |  
    0 0

    Je příliš brzy na nějaké komentáře, příliš málo informací zatím prosáklo a smrdí mi to opravdu snahou mediálně vytvořit obraz že Koloušek je ten největší padouch na světě a trenér Jarolím svatý. Nemyslím si ani jedno, pravda bude někde mezi, kde, to nám snad ukážou další události.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      (host)     před 19 lety 23.06.2005 09:07 |  
      0 0

      Zdravím Tě Markusi, chápu Tě a máš pravdu. Právě proto, že je málo informací, tak přeci nemůže být takto kydáno oficiálně pouze na V.Kolouška a vytvořit o něm díky zaplaceným médiím takovou hnusotu. V televizi se vyjadřuje p.Kliment, p.Jarolím a p. Jinoch (ze kterého je alkohol cítit i přes televizní obrazovku) a V.K. nikde. je to opravdu supr a jak říká můj vnuk je to dědo in. Sokrates

      • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

        Markus     před 19 lety 23.06.2005 09:40 |  
        0 0

        Myslím že hodně lidí bude později litovat co všechno k tomu řekli, včetně těch kterých se to týká nejvíce. Nechci se k nim připojit.

        • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

          mart     před 19 lety 23.06.2005 10:42 |  
          0 0

          jj....tak tady bych se definitivne pripojil ( teda k tomu nepripojovani se) :-)

  7. Bohužel málo informací, přesto si myslím,

    (host)     před 19 lety 23.06.2005 09:30 |  
    0 0

    že se hraje o prachy. Pokud chtějí Kolouškovi snížit smlouvu, měli o tom jednat v klidu, postupně a tady by myslím byla na místě i Kolouškova soudnost a plat si nechat snížit, třeba dočasně na rok, protože je fakt, že určité komplikace a chybějící kondice po tak dlouhé nemoci asi bude. Na druhou stranu ho Jarolím zbytečně schazoval a deklaroval nedůvěru v době, kdy do týmu zhruba na obdobný post přichází jeho syn! A to ještě než se při tvrdé přípravě ukázalo, jestli kOLOUŠEK STÍHÁ čI NIKOLI. Je fakt, že Koloušek měl skoro ve všech předchozích klubech komplikované vztahy a kontroverzní situace s penězi, nasazováním do zápasů aj. Tedy určitě je to dost kontroverzní povaha. Ovšem vedení Slávie je díky svým kauzám, mlžením téměř ve všech záležitostech u stadionu hraničícím až se lhaním, trvalou platební neschopností a kolujícím "povídačkám" kolik se jim během jejich úřadování zadřelo za nehty z přestupů do i ze Slávky taky velmi málo důvěryhodné. Další spekulací je, jestli Kolouška nelanaří zadara Cszaplár do řecka?? Jo kde je pravda?? či spíše kudy jde pravda?? Každopádně další z mnoha bezbřehých trapáren a ostud kolem Slávky na které má opět svůj díl viny vedení!!!

    • Re: Bohužel málo informací, přesto si myslím,

      Markus     před 19 lety 23.06.2005 14:59 |  
      0 0

      Měl jsi pravdu s tím Czaplárem a řeckem, minimálně ta nabídka tu je.

      • ještě k tomu řecku a Kolouškovi,

        (host)     před 19 lety 24.06.2005 11:40 |  
        0 0

        možná ho tahá sám Czaplár proti vědomí Slávky, možná s vědomím Slávky, aby se Slávka zbavila jeho vysokého platu, uvolnilo se místo pro Jarolíma a ještě na přestupu trhli alespoň trochu kompenzaci za hodně drahý přestup z Libe sem, okořeněný penále a dalšími doplatky. Jo, kdo do těch syčáků vidí??? Nevěřím jim ani dobrý den (vedení Jarolímovi i Kolouškovi)

  8. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    Markus     před 19 lety 23.06.2005 09:41 |  
    0 0

    Tohle je zase rána, vrrrrrr! :(

    09:32 - Sedmadvacetiletý fotbalový obránce Adam Petrouš, který letos na jaře hostoval z Rubinu Kazaň v Austrii Vídeň, přestupuje do Sparty. Potvrdil to hráčův manažer Pavel Zíka.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      (host)     před 19 lety 23.06.2005 10:15 |  
      0 0

      Markusi, taky jsem to už zaregistroval, chce se mi říct něco strašnýho, ale opravdu budu už mlčet.
      čtu tady některé názory nás, kteří opravdu Slávii cítíme, s některými nesouhlasím, ale vážím si jich pokud jsou vedeny ve férovém a slušném duchu. Argument typu, že je někdo blb a zrádce a hajzl, hm, to mi nic neříká. Snad mě už znáš a víš, že uznat svou chybu pokud se budu mýlit, velmi rád to učiním. Nebudu ani machrovat pokud budu mít pravdu, o tom přeci ve skutečnosti nejde víc než o to, aby jméno Slávie a myšlenka pro kterou vznikla, nebyla zkažena. Sokrates

  9. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    gary     před 19 lety 23.06.2005 11:18 |  
    0 0

    Velmi mne překvapuje ta malost mnoha fanoušků. Nedokážu pochopit, jak mohou opět skočit na hlouposti,které vypouští vedení. První lež je už konání schůzky. Každý kdo se ve fotbale pohybuje ví ,že smlouvu připravuje a jedná o ní hráčský agent. Václav Koloušek ze zcela pochopitelných důvodů odmítl schůzku. Ta měla směřovat na jeho manažera pana Zíku!!!.
    Klub mohl kontrakt jednostranně vypovědět …….no pokud tomu tak bylo ,pak by dala Slávia za pravdu spekulacím Idnes ,že se jednalo o nějaký smluvní paskvil. Dále klub moc dobře věděl ,jak by zpráva o zrušení smlouvy s Kolouškem v takové situaci ovlivnila veřejné mínění.
    Jinak totiž dost pochybuji ,že by šlo smlouvu jednostranně vypovědět. To jde možná v případě úrazu s trvalými následky, po němž hráč nemůže dělat fotbal profesionálně. A já mám pocit ,že do tohoto stavu se vedení snaží dotlačit Václava Kolouška. On má ale od lékařů potvrzeno ,že fotbal může nadále provozovat.
    Další úsměvná lež je ,že Václavu Kolouškovi byly vyplaceny nějaké miliony…..pokud dobře čtu tak nebyly zpochybněny smluvní závazky ,tudíž mu bylo pouze vyplaceno to ,co měl ve smlouvě . A pokud mu byly vyplaceny neprávem tak pak by mne zajímalo na jakém principu se to ve Slávii hospodaří???? To někdo rozhodne, že potřebuje nějaké peníze a tak se mu nad rámec smlouvy vyplatí ??? Pak už chápu ,že Enic investoval do klubu 400 mega a oni nejsou nikde vidět.
    Já samozřejmě nezpochybňuji právo trenéra Jarolíma na výběr hráčů. Dokáži i pochopit ,že nechce spolupracovat s Kolouškem. Moje kritika však směřuje na způsob jakým to trenér Jarolím prezentuje. Samozřejmě čas ukáže, jestli jeho způsob práce přinese ovoce nebo ne.
    Také se nechci zastávat jen Kolouška. Už někde jsem psal ,že pokud tento hráč trénoval pod někým jiným než Škorpilem a dnes Csaplárem ,vždy jeho angažmá přinášelo problémy.Chyba je jistě i na jeho straně. Dávat klub k arbitráži není š?astné řešení. Opravdu to zavání snahou jít do střetu s vedením. Také mi připadají rozumné argumenty, že chce jít za trenérem Csaplárem. Proto bych mu v odchodu za solidních podmínek pro klub nebránil. Jen mám prostě pocit ,že se to dá vyřešit cestou vhodnou klubu Slávia.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      (host)     před 19 lety 23.06.2005 12:00 |  
      0 0

      Jak vidíš Gary, jsem od začátku téhož názoru a to třeba spolu občas polemizujeme. Já uznávám argumentaci Markuse, Smarta, prostě všech, co hledají pravdu slušnou cestou a věcnou diskusí. Já se taky neraduju z toho, že nás V.K. dal k arbitráži, ale to tomu předcházelo, to je prostě špatně. Gary, nejhorší je, že nás ještě další rány čekají a já jen proto, abych nešířil paniku, to nechávám na poznání nás všech, až to bude potvrzeno a nebude mě nikdo podezřívat z nějaké kalkulace či pomluvy. Petrouš je jednou z těch jobovek, ale ne největší. Přeju i pro nás v této nedobré situaci všem, kteří tu spolu mluvíme pěkný den. Vemte si, co je život? Právě jsem se dozvěděl, že můj přítel Boris Rösner onemocněl rakovinou plic. To je větší šok. Sokrates

      • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

        martin (přítel SN)     před 19 lety 23.06.2005 12:32 |  
        0 0

        Sokrate, jaké ještě rány nás čekají? Hráči budou stávkovat nebo všichni vypoví smlouvy pro neplacení? Nebo odejde Piták? Půjdeme do konkurzu? Když jsi to tak nakousnul, tak to alespoň naznač, a? to máme najednou a neděláme si plané naděje, že se něco zlepší (třeba že si ti VK a KJ nějak vyříkaj a vyřeší). Je to kříž, být Slávistou

        • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

          (host)     před 19 lety 23.06.2005 13:13 |  
          0 0

          Zdravím Martine,
          Markus má pravdu a mlčeti je zlato. Jedná se o V.K. a já nebudu ten, kdo hodí kamenem. Zdravím Sokrates

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      Galan     před 19 lety 23.06.2005 12:21 |  
      0 0

      Ano Gary, čas ukáže. Také mě napadly stejné myšlenky. Pokud chce jít Venca do řeckého klubu, pro který by to bylo stejné riziko, jako pro Jarolíma, tak tam půjde. Ale proč by pak makal při letní přípravě a v médiích mluvil o předkole? Jestli chce ale Jarolím /vedení/ dva jiné hráče, kteří se podělí o jeho plat a budou se při zápasech i vracet, jak naznačil trenér, pak Vencu čeká osud Slončíka či Zelenky. Proč pak takové mediální divadlo, když by oběma stranám vyhovoval "rozvod"? Na tuto otázku by jsme našli odpověď v Kolouškově smlouvě. Je to smutné a přízemní. Neprospívá to Slávii a stydím se za takové praktiky. Jak píše Sokrates, místo aby vinu nesl autor smlouvy, a ten kdo ji podepsal, za vedení, tak se chyba hledá všude jinde, a důvěra mezi hráčem a trenérem je nulová. Taková politika Kolouškovu zdraví nesvědčí a Slávii neprospívá.

  10. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    (host)     před 19 lety 23.06.2005 12:15 |  
    0 0

    Každý kdo zná situaci ve Slavii za poslední roky a sleduje dění ve fotbale ví dvě základní věci: pan Leška ve své funkci nadělal obrovskou řadu chyb (díky kterým Slavia přicházela o výborné hráče, nebo je prodávala od cenou, nehrála LM, nakupovala špatné hráče, nasliboval stadion a kdoví co ještě) a Václav Koloušek byl problémový hráč ve Spartě i Salernitaně. Nyní tu stojí dvě zcela rozdílná tvrzení proti sobě. A žádný fanoušek, který do situace detailně nevidí nemá právo jednu či druhou stranu odsuzovat! Můj čistě osobní názor je, že trenér by neměl před přípravou zpochybnit výkony kteréhokoliv hráče. A zvláště pokud na jeho post chce přivést vlastního syna. Také si nemyslím, že hráč, jenž je dlouhodobě nemocen by měl mít nárok na nějaké bonusy.

  11. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    (host)     před 19 lety 23.06.2005 12:34 |  
    0 0

    Co k celé té věci říct? Myslím, že prvotní problém nevzniknul ve Vencovi, i když mohl a asi i měl jednat jinak. Ale proč tak jednal, to nevíme a z těchto stránek se to (jako spoustu jiných věcí) pochopitelně nedovíme. Nebudu hodnotit jednání hráče, který se zázračně vylízal ze smrtelné nemoci, má dobrozdání doktorů, že může hrát a od svého kouče se přes přípravou doví, že mu nevěří. Nechme to bejt. Prvotní problém je ale v tom, že Slavia Kolouchovi dluží. Prostě a jednoduše nedodržuje smluvní podmínky. Je to jediný případ? Ani omylem! SLAVIE DLUŽÍ, KAM SE PODÍVÁME A U ARBITRÁŽE JSME JAKO DOMA. Dlužíme Vachymu (kolik že to let?), dlužili jsme Beránkovi, dlužili jsme celé kabině. Dlužíme, dlužíme, dlužíme. A k tomu navrch pro jistotu neplatíme tak dlouho, až vyfasujeme penále. A jede se vesele dál. Nikdo za nic nenese odpovědnost, když se vyplázne zbytečně X melounů na penále, nikdo neodstoupÍ, dluží se vesele dál a nanejvýš Saška Kliment papouškuje pořád dokola stejné lži o tom, jak se na tom intenzivně pracuje. Je tohle únosné? Asi těžko. Spušasnému LEŽkovskému vedení nevěřím po těch letitých komediích a hrách na schovku ani nos mezi očima a vznik celé téhle kauzy dávám za vinu jednoznačně jejich nekompetenci a zlodějně.

  12. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    Markus     před 19 lety 23.06.2005 14:56 |  
    0 0

    A hyeny už chodí kolem ... kdopak je trenérem Panioniosu? Ano, pan Czaplár ...

    14:31 - Václava Kolouška, který se dostal do sporů s trenérem fotbalové Slavie Jarolímem, projevil zájem řecký Panioniosu Atény.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      gary     před 19 lety 23.06.2005 15:03 |  
      0 0

      Tak bych to neviděl právě naopak. Pokud trenér Jarolím nevidí jeho fotbalovou budoucnost v růžových barvách ,byl by jeho odchod do řecka za přiměřené odstupné elegantním řešením!!

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      Galan     před 19 lety 23.06.2005 16:21 |  
      0 0

      Přesně jak píše Gary! Je zajímavé, jak laciné jsou některé odstřely - viz Bejbl atd. To, že někteří hráči nezapadají do koncepce pana Jarolíma bylo známé ještě před kachnou s Csaplárem . Prostě je to dlouhodobá nekoncepční práce! Stejné jako ve Spartě, jeden trenér si přivede Slončíka či Zelenku, jiný je pak nestaví. Má to logiku, někteří hráči umí hrát fotbal, ale neumějí se vracet. V dnešním fotbale dominuje ten atletický styl, bohužel. Určitě jsi četl rozhovor s Jarošíkem, jak popisuje svůj vývoj. Nejdříve měl za sebou "dělníky", kteří se za něj vraceli, dnes to musí dělat sám. To samé Zelenka a další. Ale to už jsme zase u té koncepce.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      Galan     před 19 lety 23.06.2005 16:26 |  
      0 0

      Hyeny chodí kolem? To myslíš vážně? Znáš toho člověka osobně? To samé bych mohl tvrdit o panu Jarolímovi, když už od podzimu čakal na Csaplárovo klopýtnutí . Přesto si to o něm nemyslím a držím mu palce. Pro objektivitu dodám, že i Csaplár byl kontaktován několik měsíců před pádem Beránka. Ale abych o někom tvrdil, že je hyena? To je dost silný kafe.

      • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

        Markus     před 19 lety 23.06.2005 16:28 |  
        0 0

        Galane, Gary, špatně jste mě pochopili. Vůbec nepovažuji pana Czaplára za hyenu, jen tu mluvím o tom že se třetí klub snaží využít rozporu mezi Slavií a Kolouškem, což mi přijde trošku hyenistické, nic víc :)

        • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

          Galan     před 19 lety 23.06.2005 17:00 |  
          0 0

          Ty si vážně myslíš, že by Csaplár prosadil, a řekové to zaplatili, kluka, u kterého není jasné zda bude hrát vrcholový fotbal?

  13. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    vlada     před 19 lety 23.06.2005 15:28 |  
    0 0

    Pro mě to je komedie.V hlavní roli Koloušek a Csaplár.Nabídka Panionisu přišla záhadně zrovna teď.

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      Markus     před 19 lety 23.06.2005 16:30 |  
      0 0

      Nabídka Panionisu může být jen důsledkem situace, nemusela to bát dlouho plánovaná konspirace. I když víte co se říká ... když někoho dokážete milovat a pan Czaplár tak vystupoval směrem ke Slavii ... můžete i snadno pak nenávidět když je něco špatně. Jen úvahy, nic víc.

      • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

        vlada     před 19 lety 23.06.2005 17:37 |  
        0 0

        To máš sice pravdu,ale po zkušenostech i jiných klubů z Kolouškem a po tom,co se událo okolo něj za posledních 5 dní jsem o podrazu na Slavii přesvědčenej.

  14. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    Bejbl     před 19 lety 23.06.2005 16:51 |  
    0 0

    Souhlasím s názory Garyho a Socratese. Případ Koloušek jen dokresluje současnou situaci Slavie. P. Kuka řekl po sezóně, že hráči svůj úkol splnili a teď je řada na vedení Slavie... Výsledky zatím vidíme. Podle mě jde o peníze, ale ne ze strany V. Kolouška. Užil si za poslední období své a taky by mě s prominutím nasralo, kdyby o mě někdo na začátku přípravy tvrdil, že na to nemám. Jestli je nějaká neshoda mezi Kolouškem a Jarolímem, tak ji vedení využilo ke svým cílům...
    P.S. Je mi líto bojlerů a spol., jejichž názory jsem četl i na ofic. webu. Zamyslete na sebou!

    • Re: Zmatená situace kolem Kolouška

      bojler     před 19 lety 26.06.2005 13:20 |  
      0 0

      ... je rozdíl něco říkat a mít pravdu. Kuka je z dost pochopitelných důvodů brán jako slávistiský polobůh a většina (asi bohužel) jeho slova bere automaticky jako pravdu. Třeba ju má, třeba ne.

      Nikdo z nás tady neví, kde je pravda, tak se netvařme jako mistři světa, jako nějaká elita a netvrďme o sobě, že rozumíme fotbalu. Tady, případně na chatu, je to jednoduchý. Každej je chytrej jak rádio, ale schůdné řešení nenavrhne nikdo.

      Podle tebe o něco jde vedení, ale těch, kteří si myslí něco jinýho je ti líto...

      Mě je v podstatě postupem času putna o co komu jde. Pravdu nezistim a proto se nemůžu přidat na jednu nebo druhou stranu. Já tvrdim, že Koloušek i kdyby měl stokrát pravdu, tak udělal nejhorší věc co moh. Stejně se choval na podzim 03 Kuka. Nakonec z toho byl rozkol v kabině a Beránek, kterej si to nedokázal ohlídat byl fuč.


      Já mám rád Jarolíma, ty se stavíš na stranu Kolouška. To není důvod k hysterickým výlevům o lítosti a tim jak se maji všici zamejšlet. Respektujme se navzájem, protože tady stejně všichni vynášíme jenom hypotézy, který nejsme schpni dokázat.

      p.s. na ofišl webu jsem nazor uz hodne dlouho neprezentoval.

  15. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    (host)     před 19 lety 23.06.2005 17:36 |  
    0 0

    Veškeré spory kreré nastali vyvolal Koloušek a to jen z duvodu že chce odejít za Czaplarem.Toje jediný trenér který ho udrží jelikož mu vše toleruje.Pod jinými trenerama měl neustále nějaké potíže.Kdyby chtěl zustat k ničemu takovému by nedošlo.Tak táhni primadono a slávii neděkuj za to že tě podržela v nejhorším.

  16. Re: Zmatená situace kolem Kolouška

    chrobak     před 19 lety 23.06.2005 18:54 |  
    0 0

    Nevim, kde je "pravda", ale pusobí to na mě, že je tak nějak uprostřed. Jarolím doslovně vzato toho moc neřekl, aby na to musel Koloušek takto reagovat. Na druhou stranu cítím, že mu moc nejde do koncepce. Pokud je to pravda tak Koloušek to určitě ví a myslím, že to řešil umělým vyhrocením konfliktu. To, že Koloušek sám konflikt vyhrotil a chtěl vyhrotit je asi jasné. Co mohl očekávat po podání arbitráže (když jeho agent současně mluvil o jednání a zřejmě i se Slávií jednal) a co mohl očekávat od svého prohlášení. Jedině vyhrocení konfliktu a s následným odchodem, který by nepadal na jeho hlavu. To načasování těch akcí .. Pokud to tak není a chtěl se rvát o sestavu tak teda nevím...
    Je také možné, že smírná cesta by znamenala, že by musel souhlasit se snížením kontraktu, tak pro něj byl konflikt i finančně výhodnější, protože s pomocí právníků ze Slávie vydupe co se dá (aby bylo jasno: nehodnotím, jen konstatuju).
    Mimochodem také na idnes proběhlo, že první info o arbitráži dal Sportu Czaplár (to ovšem nemusí být pravda).

    I když je Koloušek výborný hráč, tak bych se nedivil, že se Jarolímovi nehodí do koncepce. Koloušek potřebuje trenéra jako byl Czaplár, který na něm bude stavět hru. Tohle je myslím Jarolímovi cizí a Kolouškovo prohlášení mimo jiné dává tušit, že jinou, než výjmečnou a nedotknutelnou roli nesnese.