Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Koloušek nás chce poslat před arbitráž

Příběh dluhů pokračuje. Podle dnešního Sportu nás pošle vlastní hráč Václav Koloušek k arbitráži! Proč tak činí vlastní hráč? To chce ublížit klubu? Ale nebojte se, nákup posil není nikterak ohrožen. Naopak, další příchody jsou na spadnutí.

V pondělí by měla arbitrážní komise začít řešit případ Štěpána Vachouška, kterému dlužíme částku ve výši 867 250 Kč. Brzkého postihu se však nemusíme obávat, komise stanoví datum, do kterého se daný dluh musí uhradit. A jak řekl tiskový mluvčí Alexandr Kliment pro Sport: „Arbitráž stanoví termín splatnosti pohledávky a my zaplatíme.“ Zde se nemusíme obávat, Slavia zaplatí a tomu věřte.
 
Teď však podle informátora Sportu přišel vlastní hráč Václav Koloušek s tím, že kvůli neuhrazeným bonusům nám pošle k arbitráži! Jak bylo uvedeno, tak Koloušek několikrát vyhověl a posunul termín splatnosti, jenže mu došla trpělivost, a tak se rozhodl pro řešení přes arbitráž. Já se však ptám, proč nám to Václav dělá? Dejme tomu, že by to nakonec dopadlo tak, že nám odečtou body. Byl by tím potěšen? Vždy? by tím hodně uškodil i sobě. A další věc, v době jeho nemoci, kdy bojoval o holý život, mu Slavia vyšla maximálně vstříc, nemohl by být více ohleduplnější? V tomto období to rozhodně nikomu nepomůže. Poslední má poznámka je ta, že bych rád věděl, o jaké bonusy se jedná, vždy? za poslední rok toho moc neodehrál.
 
Co k tomu řekl tiskový mluvčí? „Nemáme žádné informace o tom, že by nás Václav Koloušek dával k arbitráži,“ prozradil Kliment a zároveň dodává: „Na rozdíl od dobře informovaných zdrojů Sportu neřešíme vztahy s našimi partnery v médiích.“
 
Teď se plno z vás určitě obává, že nebudou peníze na posily, tak to však rozhodně není. „Plánované příchody to neovlivní.“ A můžete tomu věřit, podle všeho totiž Slavia dostala od ENICu speciální balík peněz určený pouze na posily. Podle mých odhadů se jedná o částku přibližně 30-40 mil. Kč. Teď už je pouze na vedení, kolik dokáže z těchto peněz přivést hráčů a jak kvalitních.
 
Včera bylo dohodnuto, že přijde Švento, blízko dohodě je Lukáš Jarolím a další výraznou posilou by se mohl stát brzy Milan Ivana ze Slovácka! Jeho příchod je podle informací MF Dnes na spadnutí. Nadále probíhají jednání o příchodu obránce Jana Rajnocha, zde to však nevidím optimisticky, Slovácko požaduje cca 20 mil. Kč, Slavia je zatím ochotna dát polovinu. Je to dost velký rozdíl. Posledním jménem, které ještě nebylo zveřejněno, je mostecký záložník Tomáš Pilař.

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    (host)     před 19 lety 18.06.2005 11:26 |  
    0 0

    A to jsou zas jen spekulace, nebo je na tom něco pravdy?

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      Richi (admin)     před 19 lety 18.06.2005 11:42 |  
      0 0

      Co presne myslis?

      • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

        (host)     před 19 lety 18.06.2005 12:02 |  
        0 0

        Ty posily

        • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

          Richi (admin)     před 19 lety 18.06.2005 12:08 |  
          0 0

          Tak napůl :-). Ale dokud vždy hráč nepřijde, tak je to vždy spekulace :-).

  2. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    Markus     před 19 lety 18.06.2005 11:31 |  
    0 0

    Richi, psal jsem Ti to v jiném threadu, ty jsi nenapravitelný optimista a na každé zprávě se snažíš najít jen to dobré. Já tu vidím pouze další plané řeči o posilách, na druhé straně vidím další z mnoha ostudných kapek kterým klub neustále ukazuje svým hráčům, fanouškům i obchodním partnerům (bohužel i zájemcům z řad investorů), že rating důvěryhodnosti Slavie je nyní MIZERNÝ. Stydím se za to jací lidé získali značku Slavie a jejím jménem teď špiní pověst klubu. Začínám si přát aby Slavie přišla o licenci, krachla, ENICu byl klub odebrán a začalo se zcela od začátku někde na úrovně Pražského přeboru, pěkně čistě a hlavně už nikdy nepustit cizího majitele, nechat klub vlastním lidem, byla velká chyba že se Slavie kdysi dostala do rukou PPF a následně ENICu. Odmítám nadále nazývat klub Slavií, prosím všechny aby začali používat název ENIC Praha, a? si tihle lidí špiní jméno ENICu a ne Slavie. Sokrate, myslím že pokud se bude psát nějaká petice, měla by být jasně mířena proti neschopnosti ENICu a chtělo by to zkusit oslovit nějaké fotbalové servery třeba v Anglii.

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      Richi (admin)     před 19 lety 18.06.2005 11:45 |  
      0 0

      Já věřím, že do začátku ligy toto své prohlášení rapidně změníš, protože k tomu budeš mít plno důvodů. A k optimismu mám prostě důvod, proto se snažím optimisticky naladit i ostatní.

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      vlada     před 19 lety 18.06.2005 13:07 |  
      0 0

      A to má psát proti Slavii? Že Slavie nemá poslední léta zrovna dobré jméno,že by to chtělo nové vedení,ale nejlépe nového majitele, to všichni víme,ale aby i fanoušci furt jen plivali na klub,jako to někteří dělají, to by správné nebylo. Vem si,že ani nezačal přestupní termín a na webech Slavie se jen kritizuje,že nikdo zatím nepřišel a když už,tak že to není žádná posila a přitom toho hráče (Švento) nikdo neviděl hrát. Zřejmě jsem pro Tebe také nenapravitelný optimista,ale já s článkem Richiho souhlasím na 100%. Je dost divné,že hráč dává k arbitráži vlastní klub a navíc zrovna Koloušek.Zajímalo by mne,co myslel Rosen "O tech ze severu".

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      (host)     před 19 lety 20.06.2005 09:36 |  
      0 0

      Markusi, vidím to také tak a myslím, že nejen ENIC ale ještě dva pánové z vedení. Pokud to dopadne tak jak to asi nejen mi dva citíme, tak to půjde natvrdo. Myslím si, že se přidají velmi vlivní lidé i na poli nejvyšší kultury a vrcholového sportu a třeba i pan Rosen, kterého jsem měl možnost slyšet a asi do " toho vidí ". Sokrates

  3. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    bojler     před 19 lety 18.06.2005 11:47 |  
    0 0

    s tim kolouskem tomu moc neverim. pokud by to tak ale bylo, tak je to hodne drsne.

    ad posily. zaplatpambu ze enic aspon neco utrousi pac jinak bychom byli slusne receno v hajzlu.

  4. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 18.06.2005 12:25 |  
    0 0

    Co nás ještě potká?

  5. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    Goody     před 19 lety 18.06.2005 12:43 |  
    0 0

    RICHI - ! NORMALNI JE PLATIT V CAS!

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      Richi (admin)     před 19 lety 18.06.2005 13:03 |  
      0 0

      No tak to řekni dalších deseti klubům v lize. Jen ve Slavii je to mediálně propíráno, jinde jim je to fuk.

      • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

        Goody     před 19 lety 18.06.2005 13:50 |  
        0 0

        Sparta, Liberec, Olomouc, teplice, jablonec.... nevim problemy maj treba blsany, ale slavie je snad jina liga. Jedno se to stat muze, ale u nas dluzime pernamentne a to je spatne.

  6. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    (host)     před 19 lety 18.06.2005 13:35 |  
    0 0

    Normální je platit v čas, ale tohle by mi od Kolouška přišlo nekorektní. Chápu že mu asi došli mergle, ale hrotit to v době, kdy jsou v jednání přetupi případných posil je svinstvo. Rozhodně to může negativně ovlivnit snahu někoho přivést.


    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      Goody     před 19 lety 18.06.2005 13:54 |  
      0 0

      Vis kdyz ti nikdo dluzi a ty zjistis ze si kupuje novej autak, tak taky budes chtit nejdriv svoje prachy.

      • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

        (host)     před 19 lety 18.06.2005 16:06 |  
        0 0

        Jenomže my nekupujeme ten novej au?ák, aby sme se v něm vozili na parádu, ale abychom díky němu vydělali další peníze.Konrad

        • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

          (host)     před 19 lety 18.06.2005 19:10 |  
          0 0

          Právě, to přirovnání mi taky zrovna nesedne. Koloušek a Slávie je přece na jedný lodi. Na lodi , která ho najala jako řekněme navigátora a nakonec se musela navigovat bez něj.
          Do přístavu ale naše bárka dojela mimojiné i díky tomu dost pošramocená a teď potřebuje peníze na opravu...
          Fakt si myslim, že to od něj neni minimálně dobře načasované. Zvláš? když nedávno vykládal o tom, jaké že to objevil v životě hodnoty...

          Neomlouvám Slávii nebo ENIC a jejích neschpnost dostát svým závazkům. To v žádném připadě.
          A taky nechci aby to vypadalo, že Václavovi vyčítám co ho potkalo. Vždy jsem mu fandil a když se pak poprvé objevil na hřišti tak jsem měl docela na krajíčku.
          myshack

  7. Arbitráž.

    Mac     před 19 lety 18.06.2005 19:43 |  
    0 0

    No pokud se nepletu, tak by Slavie měla dostat za 2. místo v lize nějakou prémii od čMFS, nevíš nějaké podrobnosti Richi? Tak by ty dlužné částky mohl svaz z toho odečíst a nemuseli by nám zase dávat tu dvouměsíční lhůtu + zastavení přestupů.

  8. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    (host)     před 19 lety 18.06.2005 22:28 |  
    0 0

    jasně normální je platit včas.......ale na druhou stranu-trocha loajality by kuwa taky neškodila.....:-/////...jestli je to pravda,tak u mně VK docela klesnul......
    Harry

  9. Hm...

    (host)     před 19 lety 18.06.2005 23:02 |  
    0 0

    Richi, nerad ti to říkám zrovna já, ale ten úvod - "Proč tak činí vlastní hráč ? To chce ublížit klubu ?", to je vůči Vencovi Kolouškovi dost nefér.
    Kdybych tě neznal a nevěděl, že to myslíš dobře, musel bych sem napsat, že je to hyenismus, nebo minimálně nepochopení smluvních vztahů, ale ber to, jako bych to nenapsal.
    Pokud má Václav Koloušek platnou smlouvu, několikrát klub upomínal a klub mu na upomínky ani neodpověděl, jeho jednání naprosto chápu.
    Co nechápu je chování našeho vedení. Pokud jsme dostali milion liber na posily, proč nezaplatíme pouhý zlomek našim hráčům ? Proč se necháme vláčet tiskem kvůli pár set tisícům, které máme ? Proč se nám musí kdekdo vysmívat ?
    Dáváme velké peníze na marketing, propagaci, reklamu, ale stačí jeden článek na úvodní stránce Deníku Sport a všechno je to pryč !
    A přitom je to tak jednoduché...
    DDS

    • Re: Hm...

      (host)     před 19 lety 18.06.2005 23:18 |  
      0 0

      souhlas....Marrak

  10. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    (host)     před 19 lety 19.06.2005 17:31 |  
    0 0

    Co do haje vsichni cekate? Jak by Vam bylo, kdyby jste delali ve fabrice a 3 mesice nedostali zaplaceno.... pochopte, fotbal ho zivi a kdyz mu Slavia neplati, tak on se proste musi branit a jak jiz bylo receno, nekolikrat slavii ustoupil, presto se na nej vsichni vykaslali a ani mu nic nerekli, on chce jenom to, co mu patri, nic vic... a tahat do toho jeho nemoc, to je nejvetsi svinstvo a zrudnost...

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      Markus     před 19 lety 19.06.2005 19:15 |  
      0 0

      Přesně jak píšeš, chová se profesionálně a pokud dal Slavii čas navíc, bylo to od něj velmi gentlemanské chování. Kdyby neměla Slavie velkého majitele, ale jen nějaké společenství kolem klubu fungující díky sponzoringu ... mohla by se jeho situace řešit výměnou za podíl v klubu. Prospělo by to spoustě věcem. Takhle vidím jeho chování naprosto v pořádku a nemyslím si že by Slavii ubližoval. Je to další pěkný hřebíček do rakve ENICu.

  11. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    (host)     před 19 lety 19.06.2005 19:16 |  
    0 0

    Richi: Jaký máš důvod k optimismu? Už se bude stavět v Edenu? :-))

  12. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    (host)     před 19 lety 19.06.2005 21:23 |  
    0 0

    Souhlasim se skupinou "normalni je platit vcas". Buhvijakdlouho chudak ceka a upomina a vedeni se mu jen smeje do ksichtu... Myslim si ze jsem v praci loajalni ale po nejaky dobe neplaceni se budu samozrejme rovnez branit, prijde mi to normalni. Je problem vedeni ze to odkladalo az do prestupniho terminu...

    P.S. jen at potencialni posily vedi co ceho jdou, az k nam nikdo nebudu chtit, podrbe se nekdo nahore na hlave a treba se neco zmeni

  13. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 19.06.2005 22:04 |  
    0 0

    Tady bych hádal, že mu dluží ještě z jara 2004...

  14. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    gary     před 19 lety 19.06.2005 22:17 |  
    0 0

    Toto je typický článek od richiho.Před pul rokem vynášel Kolouška do nebes ,dnes může pomalu za krach klubu. Osobně si myslím, že to richi ani tak nemyslí ,on jen tlumočí názory vedení. To však nemění nic na faktu ,že hráči vykopali druhé místo a rozhodně si zasluhují to ,co jim dle smlouvy náleží. Teda pokud peníze tak bohaté a štědré firmy jako je Enic, neskončily na účtech jiných ,důležitých hráčů, kteří tak zabojovali v Příbrami a v Ostravě o druhé místo.
    Na druhou stranu i já začínám být optimista ,stejně jako richi. V sobotním Sportu se pan Rosen nebál naznačit ,kdo stojí za špatným hospodařením v klubu.Další dobrou zprávou je angažovanost firmy KEY INVESTMENTS a.s. ve výstavbě stadionu. Není žádným tajemstvím, že tato firma je propojena s panem Šimáněm ,což by znamenalo upevnění moci pana Rosena.
    Proto i já věřím v optimistické zítřky.

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      (host)     před 19 lety 19.06.2005 22:42 |  
      0 0

      Tak je to ale před každou sezónou (každej vzhlíží optimisticky). A Rosen se taky nechce moc k ničemu vyjádřit. Nějaký informační embargo nebo co?

      • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

        (host)     před 19 lety 19.06.2005 22:43 |  
        0 0

        Ještě jsem se chtěl zeptat, kdo za tím hospodařením stojí. Já myslím, že celý vedení a ne jeden člověk.

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      Kopcem     před 19 lety 20.06.2005 16:13 |  
      0 0

      Koukám Gary, že Tě v tom článku zaujalo totéž, co mě. Máš nějaké další informace? Pokud by se v mužtvu mělo opravdu začít v tomto směru blýskat na lepší časy, Tvůj optimismus bych sdílel. Jsem navíc přesvědčen, že přes všechny možné posily Sparta letos znovu ligu nevyhraje. Prostě nevěřím, že by Hřebík dokázal prosadit svůj neopakovatelný systém a myslím, že Sparta se letos zase částečně rozloží sama a opět "soustředěným závěrem" vybojuje jen druhé místo. Teď jde jen o to, kdo by toho dokázal využít.

      • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

        (host)     před 19 lety 20.06.2005 18:44 |  
        0 0

        Slavia určitě ne.

      • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

        (host)     před 19 lety 21.06.2005 00:24 |  
        0 0

        Bohužel dnes můj optimismus dostal povážlivé trhliny,bavil jsem se s několika hráči Slávie a všem klub dluží peníze. Proto jsem přesvědčen, že Slávii může zachrámit jen úspěch v pohárech .
        Gary

        • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

          (host)     před 19 lety 21.06.2005 05:50 |  
          0 0

          Ahoj Gary, ty samé poznatky mám já a co je horší, už nedlužíme jen hráčům, dlužíme i lidem za jinou než fotbalovou práci. Těch pohledávek je dost i za prace na přípravě stadionu, už mi z toho je smutno. Když pak slyším pana Jinocha, jeho češtinu, neschopnost vyjádřit argument ale i ho vůbec najít. To je hrůza, a tyhle lidi mají být představiteli Slávie??!! Kdyby tohle viděl Pepi Bican a další velcí slávisté, tak zapláčou. Jen proto, že chci být vstřícný, nebudu až do zahájení ligy vytvářet jakékoliv dusno (Markus, Golem, Kopcem, i Ty a další ) máte pravdu v tom, zachovat si chladnou hlavu a svou tvář. Pak se určitě domluvíme, protože cítím, že nám jde opravdu o Slávii a její jméno nemůže být donekonečna spojováno s tímhle mravním průserem a doslova dehonestováním jména Slávie. A tady může být základ protestu položen. Už jsem si připravil několik variant i včetně poškozování dobrého jména a mám pocit i podle několika mých přátel z oblasti právních věd, že by i tudy cesta mohla vést. Přeju Vám všem, co spolu mluvíme, pěkný den Sokrates

  15. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    (host)     před 19 lety 20.06.2005 06:28 |  
    0 0

    Já abych se přiznal, Ti teď RICHI vůbec nerozumím.
    Minule si mně pomalu napadl za osočování, když jsem jen a pouze zmínil možnost protestu proti některým lidem ve Slávii, kteří stojí za velmi špatným hospodařením (držím panu Rosenovi palce, asi ví co dělá) a teď tady natřeš V.Kolouška úplně natvrdo a ani nevíš a netušíš jaké důvody ho k tomu vedly. Předně bys asi měl dát možnost vyjádření právě V.Kolouškovi a nepapouškovat pouze názor vedení a jak je ten V.K. zlý. Je to úplně jinak a už jen z lidského hlediska by ses aspoň ty měl stydět. Víš o tom, že V.K. ještě úplně zdráv není, pořád tam rizikové faktory existují, doplňková léčba a spoustu dalších léčebných procesů si V.K. hradil sám, protože nešlo o léčbu placenou zdravotní pojiš?ovnou. Sám V.K. se zachoval ke Slávii naprosto férově a v době , kdy nebyl zdaleka v poho za Slávii šel hrát, protože nebyl nikdo jiný. "Kdo je bez viny a? hodí kamenem", to jsem si řekl a skutečně počkám, až jak všechno dopadne s našimi posilami, účinkováním při kvalifikaci do LM, na diplomatické kroky našeho vedení při nasazení či nenasazení Slávie do III. předkola, na zahájení stavby stadionu atd. Pak se uvidí, zda jsme měli pravdu či ne. Nedělá mi problém uznat svou chybu a to že jsem se mýlil, spíš budu mít problém se svým svědomím, že jsem nezačal řvát na poplach dřív a víc, pokud to dopadne jako loni, předloni a předpředloni. Zatím jen vím, že těch dluhů vůči hráčům je poměrně dost a 19 ctileté posily, které lovíme v Rožumberoku, ty odpovídají tomu, co jsme schopní koupit. A Švec je tak velký talent a výjimka, která se nerodí každý rok. Prostě si myslím, že jsi to RICHI trochu s tou kritikou V.K. přehnal. Sokrates

    • K Rosenovi

      (host)     před 19 lety 20.06.2005 10:55 |  
      0 0

      Podle mě je to člověk, kterého Enic připravuje jako nástupce za neudržitelného Ležku. Jen je tam zatím "vzadu", aby ohmatal prostředí, kontakty aj., protože Ležka dlouhé roky většinu záležitostí a kontaktů řídil sám. A ke Kolouškovi - prostě Slávka je v prde-i, všude smamej dluh a když někdo nechce slyšet na odklady a požadavek zveřejní, tak je pro vedení "neférový". Äle platit se má dle smlouvy!! Bohužel lidské neštěstí a nemoc Kolouška připravilo Slávce také velké problémy při fungování firmy, což je nutno mít vždy na paměti. Ale to nemá s termíny vzájemných plateb až tak moc společného.

  16. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 20.06.2005 10:43 |  
    0 0

    Takže podle mych zvedu se jedna asi o 1,5M za bunusy v lonskem roce jenz prý vedení jaksi zametlo a tvarilo se ze neexistuji. Kolousek se pry snazil domluvit ale vedeni vubec nereagovalo.

  17. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    Galan     před 19 lety 20.06.2005 11:14 |  
    0 0

    Zase spekulace! 1. Až to uslyším od Vency, tak tomu uvěřím. 2. Radka Bejbla také každý odsuzoval, než jsme se pak dozvěděli, jak tomu dopravdy bylo. 3. Kdyby Venca s Lumírem odešeli, vůbec bych nebyl překvapen. Má to své racionální důvody, a "černý Petr" by nezůstal Slávii. Ta by se zbavila , v případě Vency, hráče s neúnosnou výplatou, o perspektivě nemluvě. V případě Lumíra by to bylo nahrazení fotbalového hráče jiným atletickým, tak jak je v dnešním "moderním" fotbale zvykem. Všechno to lze vyčíst z nedávných výroků pana Jarolíma . Nedivím se pak hráčům, že si shánějí vlastní angažmá, když je trenér nechce. 4. Je mi smutno z toho, když sleduji, jak si Sparta kupuje hotové hráče a my jenom ty perspektivní:(

  18. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    Huzgi (přítel SN)     před 19 lety 20.06.2005 12:59 |  
    0 0

    Jenže Slavia vždy (historicky i statisticky) těžila z mladých a nadějných kluků než hotových hráčů. Největšími hvězdami (z přestupů) byli vždy hráči kupovaní velmi mladí: Kubík, Šmicer, Bejbl, Berger, Suchopárek, Skácel, Vachoušek, Ulich, Horvát, Piták. A k Pitákovi, pamatuji jak mnozí v diskuzích nechápali, že kupujeme z Hradce takové kopyto.

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      Galan     před 19 lety 20.06.2005 14:49 |  
      0 0

      To nikdo nepopírá, ale otázka je, stačí-li to na postup do CHL? Pokud tam tedy chceme. Sparta umí také těžit zu mladých hráčů, ale také umí koupit Poborského. Já v tom opravdu nevidím koncepci, že si každý přicházející trenér přivede 5 hráčů a ten další je vyhází.

      • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

        Kopcem     před 19 lety 20.06.2005 16:07 |  
        0 0

        Máš pravdu Galan. Perspektivní hráče je samozřejmě potřeba kupovat, nebo ještě lépe vychovávat. Ale potom se musí do mužstva postupně koncepčně zabudovávat. Tak se ostatně dělo se Šmicerem i Bejblem a mnohými dalšími. Samozřejmě byly i výjimky, které se hned po příchodu ve věku ještě juniorském staly rovnou hvězdami. Např. Luboš Kubík. a vlastně i Patrik Berger. Ale to je vždy jeden případ z 10. Takže vydávat devatenáctiletého Šventa za posilu do kvalifikace o LM je ptákovina. Nikdo neví, co s mladým klukem udělá přechod do jiného prostředí... A když už nluvíme o Spartě, tam mladíky kupují nebo vychovávají, ale pak je mnohdy pouštějí na hostování a teprve potom se jim vracejí jako hotoví hráči (Jarošík, Jun a mnozí jiní). Ale když hrají LM, koupí Poborského nebo Kisela

        • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

          Huzgi (přítel SN)     před 19 lety 20.06.2005 16:43 |  
          0 0

          S tou Spartou to není tak malované a pohádkové. Kisela bych do Slavie chtěl, ale taky uvidíme, jak se ve Spartě chytne. Ona si s velkou slávou na LM kupovala Sparta mnohdy hotové hráče (Pacanda, Voříšek, Koubský, Štajner, Šimák, Urbánek, Labant, Hapal, Gluščevič a další) a pak jí tito leštili prkýnka na lavičce. My nesmíme zapomínat, že netvoříme tým jen na LM. Když ten jeden dvojzápas nevyjde, nesmí se nám tým podělat a rozpadnout, jak se nám několikrát stalo. Jarolím musí sestavit tým, který jeden případný neúspěch nesloží, ale půjde za úspěchem, který dříve nebo později vyjde. Naše liga a jakýkoli pohár.

          • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

            Galan     před 19 lety 20.06.2005 17:08 |  
            0 0

            Ano , samozřejmě existují vyjímky, a mohli by jsme tu uvádět mnoho jmen. Ale co z toho pramení? Že musí docházet k selekci, jak mladých , tak "hotových " hráčů . Ti , kteří pak zůstanou a osvědčí se, by se měli co nejlépe sehrát a vrátit klubu vložené investice. Bohužel se domnívám, po zkušenostech z minulých ročníků, že tomu tak nebude. Jak píšeš, není to problém jenom Slávie, ale i Sparty. U nás prostě není možné udržet kvalitní kádr déle, než dva roky, a to je málo. Pak odcházejí trenéři a bludný kruh se opakuje. Přesto věřím, že budeme hrát dobrý fotbal, ale raději to jenom předpokládám, najsem pak tolik zklamaný.

        • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

          Galan     před 19 lety 20.06.2005 17:10 |  
          0 0

          Ahoj Kopcem, a díky za doplnění. Není co dodat, zase mi mluvíš z duše.

  19. Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

    Galan     před 19 lety 20.06.2005 14:59 |  
    0 0

    Teď jsem slyšel pana Jarolíma v rozhlase, kde se vyjadřoval na téma Kolušek. Není si jistý, zda-li Venca ještě může hrát vrcholový fotbal. Domnívá se, že by bylo velmi riskantní nějaké větší zatížení. Venca se pak měl vyjádřit k arbitráži, ale po zkušenostech z minulého období raději pomlčel.

    • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

      (host)     před 19 lety 20.06.2005 15:48 |  
      0 0

      Tak přesně tohle opravdu V.Kolouškovi pomůže ze všeho nejvíc. K.Jarolím to s ním ještě ani nezkusil a už si není jistý, zda snese V.K. plné zatížení. Moc jsem Václavovi držel palce v boji se smrtelnou nemocí a držím mu je dál. I teď , když se proti němu rozjela zase úplně jiná mašinerie a že se k tomu propůjčí K.Jarolím, to je mi velmi líto. On smlouvu nedělal a že stojí peníze, to věděli i Jinoch s Leškou. Hm, tak se to zkusí jinak. Tohle už se Slávií a její skutečnou filosofií nemá nic společného. Sokrates

      • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

        Galan     před 19 lety 20.06.2005 16:55 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate, také stojím na straně Kolouška, a na uvedený výrok mám stejný názor. Škoda, že jsi Vencu neslyšel, z jeho hlasu bylo patrné, jak moc chce bojovat. řekl, že je to jeho hlavní priorita! Já mu věřím a budu mu držet palce. Když to mohl dokázat Amstrong, a ukázat, že se dá vyhrát. Peníze bych také neřešil, ale ve vedení určitě budou dravci, kteří na něj budou tlačit. Venca by potřeboval ode všech co největší podporu, aby ho jeho víra uzdravila. Tím, že mu neplatí mu moc neprospívají, ani ne tak finančně jako spíše psychicky.

        • Re: Koloušek nás chce poslat před arbitráž

          (host)     před 19 lety 21.06.2005 06:07 |  
          0 0

          Neslyšel, ale věřím tomu co píšeš. Stačilo mi jeho gesto, když ukazovali večer v Tv reportáž z jejich zahájeného soustředení a jeho oba zdvižené palce. Víš Galane, na jiném místě tady píšu (odpovídám Garymu), že to opravdu nevypadá dobře. Slávia na tom prostě není dobře. Ale buďme dochvilní a necháme to jak říká Markus na zahájení ligy a situaci v ten den a tu hodinu. Pak se do toho pustíme (et bona fide - z lat. v dobré víře). Přeju Ti Galane pěkný den Sokrates