Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Vedení Slavie jednalo v Londýně

Na oficiálním webu Slavie se objevila informace, že vedení Slavie a trenér Karel Jarolím jednali v Londýně s předsedou představenstva Slavie Matthew Collecottem a výkonným ředitelem společnosti ENIC Danielem Levym.

Vladimír Leška a Tomáš Rosen, členové představenstva Slavie, řešili v Anglii sportovní i ekonomické záležitosti klubu. Z jednání vyplynulo, že je reálné, aby do Slavie přišli na hostování mladí hráči z Tottenahmu, ale podle tiskového mluvčího Alexandra Klimenta si majitel zároveň uvědomuje nutnost klub posílit. Podle Klimenta nemá Slavia žádné nabídky pro nejžádanějšího slávistického hráče Karla Pitáka. Celý článek si můžete přečíst zde.

Komentáře (16)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

    (host)     před 19 lety 14.06.2005 15:09 |  
    0 0

    Když tedy nemá nejžádanější hráč žádnou nabídku, kolik jich má druhý nejžádanější?
    :)))
    hnidopich

    • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

      Bulldock (přítel SN)     před 19 lety 14.06.2005 19:40 |  
      0 0

      Žádnou relevantní. Sparta se nepočítá..

      • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

        (host)     před 19 lety 14.06.2005 21:07 |  
        0 0

        jasně.
        náš nejžádanější hráč má jednu invalidní nabídku...
        to je bída..
        v tomto případě mi to tedy zrovna nevadí, ale je vidět v jakejch jsme nekomfortních sračkách. :)

  2. Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

    vlada     před 19 lety 14.06.2005 16:56 |  
    0 0

    Že Karel zůstává ve Slavii je skvělá zpráva,ale v pondělí začíná příprava a nemáme jedinou posilu!!! Příchod hráčů z Tottenhamu by jistě pomohl,akorát by mě zajímalo, co by říkali na naše prázdné tribuny.

    • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

      honzah (přítel SN)     před 19 lety 14.06.2005 17:01 |  
      0 0

      Už v pondělí? To si teda moc neodpočinou...

    • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

      Kopcem     před 19 lety 14.06.2005 18:21 |  
      0 0

      Jakožto starý skeptik nevidím hostování Britů moc nadějně. Stejně, jako bych neviděl moc reálně hostování hráčů z dalších bohatých evropských zemích. Napadá mě několik prvních otázek. Jsme žebráci, nemáme na platy pro české průměrné hráče. Kdo je bude platit? Kolik jim bude platit? To ti hoši budou brát několikrát méně, než ve své původní zemi?
      Nemáme dost peněz ani na nákup kvalitnějších domácích hráčů. Měli bychom se tedy buď zaměřit na výchovu s mladých hráčů. Ekonomická realita je, že takoví budou moci přicházet ze zemí stejně ekonomicky vyspělých, nebo ještě chudších, než je čR. To by ale chtělo koncepční práci. Nějaké sportovní středisko, jako má Sparta, kam by se shromažďovali mladí češi, Slováci, Bulhaři.., případně talenty z Afriky a Latinské Ameriky. Na to ale asi nestačí jen kontakt na jednoho, případně víc šíbrů.

      • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

        (host)     před 19 lety 14.06.2005 20:28 |  
        0 0

        Odhaduji, že je platit bude Enic, bude jim platit stejně , jako v Anglii. Jinak bych rád připomněl, že neni pravda to, že se v Anglii náhradníci s někoklika minutami za sezonu v "A" topí v penězích. A abych předešel následné otázce"Proč by to Enic dělal ?". Enicu to vyjde levněji, než kupovat v česku předražené hráče, navíc se hrá?i otrkaj, rozehrajou a až se Enicu budou hodit, tak se do Totáče vrátí hotoví hráči:-)) LordEdmund

  3. Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

    (host)     před 19 lety 14.06.2005 21:39 |  
    0 0

    Do jaké míry vypadá reálně, aby přišli mladí Angličané, není jasné. Trenér by je potřeboval už v pondělí, aby se zapojili do přípravy s áčkem a rychle se aklimatizovali, jenže oni teď mají dovolenou a to pěkně dlouhou, protože v Anglii není zimní přestávka. Když se ale podíváte na soupisku Spurs, vidíte, že tam hrají samí hráči z exotických zemí a mezi drahými posilami se angličtí nebo irští odchovanci těžko prosazují, i když hráli za mládežnickou reprezentaci,. Dva vyzkoušet by možná stálo za to, ale ne za cenu, že naše naděje, třeba černý, Suchý a další budou stát. Máme teď silné dorosty a bylo by škoda je rozpustit.
    Jinak je to zpráva další ukázkou, jak oficiální mluvkové Slavie nedokážou mluvit pravdu a říct, s čím vlastně přijeli.
    Tantalos

  4. Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

    gary     před 19 lety 14.06.2005 22:14 |  
    0 0

    Za odvoláním trenéra Csaplára stály hlavně špatné sportovní výkony mužstva a mizející účast v předkole LM.V pondělí začíná příprava A mužstva a mužstvo neposílil jediný hráč. Vedení zatím neudělalo nic pro šanci probojovat se do LM. Naopak se nechává zatlačit a přistupuje na fantasmagorické myšlenky o angažování mladých anglických hráčů.
    Myslím ,že tato myšlenka naprosto popírá úvahy trenéra Jarolíma o angažování hráčů ,kteří chtějí pro Slávii dýchat. To že Karel Piták zůstává v mužstvu je jen další šprým vedení. Na to se sluší jen zeptat a co bude dál pánové ?? Pokud se mužstvu opět nepodaří se probojovat do pohárů ,bude se klubu obtížně dýchat. No klubu ,spíše hráčům. Ty budou muset zase čekat na své závazky a my budeme čekat na zázračného kupce ,který koupí Pitáka. Protože jak vidno, tak změny ve vedení Slávie nepřinesly nic nového. Naopak, z útržků které vypouští tiskový mluvčí, to vypadá na naprosto nekoncepční práci, které povede jen k dalšímu propadu klubu. Nejspíše nás čeká úděl podobný plzeňskému klubu. Ten se měl také stát jakousi farmou zahraničních klubů. Nebuďme ale smutní. Alespoň půjde cena klubu dolů a konečně přijde někdo ,kdo umí dělat fotbal.


    • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

      (host)     před 19 lety 15.06.2005 06:31 |  
      0 0

      Bohužel to vidím ještě hůř než Ty. Není vůbec žádná koncepce, která by stabilizovala situaci ve Slávii. Když nejsou peníze, tak to ani dost dobře nejde. Enic evidentně neví co s námi a jak je vidět , nedaří se ani Enicu při svých investicích a kapitálových ziscích (vlastně propadech). Prodej Slávie je v tuto chvíli velmi těžký, cena klubu sice půjde dolů, ale doplňující závazky začínají stoupat. Myslím rozdělané investice okolo stadionu a subjekty, které se na tom krmí a těm začínáme dlužit už dost a úroky nezastavíš. No a to jsou tu dluhy za Fořta a další. Obávám se, že zalepením mužstva opět posilami typu Munster nebo podobným, se Slávia dostává úplně mimo hru. Nedělám si iluze jak dopadne LM, protože bychom museli mít opravdu jinak poskládaný mančaft, který by byl schopen hrát slušný a moderní fotbal. Spíš si myslím, že se blíží doba 1. Slávistické defenestrace, protože vydržíme hodně jak opravdoví fandové, ale tohle začínám cítit jako poslední Leškovo rozmarné léto. Přeju Nám všem pevné nervy, zdraví Sokrates.

    • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

      bojler     před 19 lety 15.06.2005 08:35 |  
      0 0

      ja bych pockal az jestli anglicani prijdou a jak budou hrat. pak bych delal rozumbradu.

      nechtel bych nikomu radit, ale ono uz se tady zrovna s tim čaplárem ukázalo, ze neni radno psat oslavne nebo naopak zatracujici clanky pred prvnim zapasem. clovek pak vypada jako pako kdyz z obdivu najednou prejde do totalni kritiky.

      • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

        gary     před 19 lety 16.06.2005 00:43 |  
        0 0

        Proboha brojlere drž se svého kopyta,hrej na klavír a nepiš o něčem, čemu nerozumíš.
        Tak za prvé....ano byl jsem nadšený z příchodu pana Csaplára.
        Za druhé....byl jsem PRVNÍ ,který poznal ,že jeho fotbalová filozofie může uspět v silném a zajištěném klubu .Ne ve Slávii!! Proto jsem ho začal kritizovat.
        Za třetí …Já nepřebírám názory jiných ,jen co pan Leška vypustil zprávu o vyhazovu pana Csaplára ,najednou se na těchto stránkách vyrojilo spoustu kritiků. Já jako jeden z mála tvrdím ,že měl dostat šanci dohrát sezonu.
        To jen tak pro pořádek.
        Ale zpět k tvému plivnutí ,aniž bys věděl o čem píšeš. Já zde nekritizuji žádného hráče !!!! Já zde kritizuji vedení ,které si pohrává s myšlenkou hostování těchto hráčů. Lidé ,kteří si pohrávají s touto myšlenkou absolutně nepochopili jedinou možnou cestu jak zachránit Slávii. Tento klub může zachránit buď postup do LM , nebo nákup ,zhodnocení a prodej KVALITNÍCH fotbalistů!!!!!! Z Anglie přijdou mladí hráči a ti potřebují především hrát . Pochybuji ,že by patřili do základu mužstva startujícího v LM. Je docela možné ,že odehrají pár kvalitních zápasů v naší lize( já bych se spíše vsadil ,že prokalí pár kvalitních večerů na nějakých diskotékách a možná získají skalp nějaké pěkné roštěnky). Ale jaký to bude mít přínos pro Slávii??? Žádný ,nula, ani euro, ani Libru. A víš drahý bojlere co v současné době Slávia opravdu potřebuje ??? Najít možnosti jak naplnit rozpočet a zaplatit dluhy. A tou záchranou rozhodně nebudou hráči ,kteří budou ve Slávii na hostování.
        PS: A pokud vedení přivede Ivanu, Petrželu, Pacandu, Rezka…opravdové TOP hráče tak tu opět budu psát oslavné články o našem vedení. Protože já se nesnažím jen plivat jako ty, já dokážu uznat úspěch lidí ,které zrovna nemám v lásce.Tomu se ale říká férový boj. Nebo chceš li, pohled bez mindráků. To vy chlapci z moravských vísek neznáte.

        • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

          (host)     před 19 lety 16.06.2005 06:29 |  
          0 0

          Jak vidíš Gary, i když spolu nejsme někdy za jedno, tak jsi si musel přečíst, že v tomhle s Tebou v zásadě souhlasím. Brojlera nemusíš až takhle drdit, nemyslel ani snad kritiku Tvojí osoby a snad by Ti tvá důstojnost měla velet se držet taky trochu nad věcí. Spíše je problém, že naše vedení takové fotbalisty co o nich píšeš asi nepřivede. V Londýně dopadli celkem špatně a peníze prostě nejsou. Měl jsem možnost si popovídat s velkým bardem Slávie, který byl i v představenstvu a tak je mi jasné (přesto, že jsem srdcem proti odchodu K.Pitáka), že pokud teď neprodáme za slušný peníz (můj odhad 40-60 mil.) tak jsme jako slávisté i s milovanou Slávií úplně v ři.... Přátelé, už se pomaloučku začínám připravovat na to nejhorší, a to už jsem toho horšího za ty roky fandění Slávii vytrpěl dost. Pokud opravdu nezískáme slušný peníz a neposílíme o alespoň 3-4 hotové fotbalisty s dobrou ligovou zkušeností tak je hotovo. V tom s Tebou Gary souhlas. Teď je fuk, jestli nás trénuje Petr nebo Pavel, P.Kuka velmi dobře věděl co říká, když na konci tohoto ligového ročníku řekl:" Tak, a teď je to na vedení, my jsme svůj úkol splnili." A jinak Gary, nesuď tak přísně , myslím si, že se jako Slávisté budeme možná dost potřebovat, než abychom se teď mydlili mezi sebou. Sokrates

        • Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

          bojler     před 19 lety 16.06.2005 23:01 |  
          0 0

          moravské vísky...ach jo. jako malej...

          jenom mala poznamka. ty si myslis, ze budem hrat LM? promin ale ja ne. a investice do hracu? jako kdyby soucasni prvoligisti na LM meli....

  5. Re: Vedení Slavie jednalo v Londýně

    (host)     před 19 lety 15.06.2005 01:09 |  
    0 0

    od - SLAVISTAJIRI - karel sice zustava ale jak dlouho" pac sme mu prece nabyzeli prodlouzeni smlouvy ne? Takze sice zustava ale pak odejde zadara!!! UDELEM FANOUSKA SLAVIE JE " TRPET" bohuzel je to tak

  6. No jo opět polovičatá zpráva

    (host)     před 19 lety 15.06.2005 10:51 |  
    0 0

    Přesto, předpokládám, že zůstane Došek i Sedláček, do obrany,zálohy a útoku má smysl příchod po jednom hráči z Tot. Ovšem pro koncepci rozvoje týmu by měli dotáhnout Vaniaka (i se všemi výhradami, které k němu mám) a Rajnocha. A na příští sezonu i dalšího útočníka. A to i přesto, že nepředpokládám postup do LM, protože pech je holt smůla a los bude opět krutý. Na druhou stranu, kdyby vlastní vinou nevypadli loni v UEFě hned na začátku, mohli mít koeficient mnohem lepší a problém s Liverpolem mohl řešit úplně někdo jiný. A tohle by občas měl někdo připomenout hráčům a taky Ležkovi (že Enic zavřel přísun peněz - jen důsledek jeho dlouhodobého hospodaření)