Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Kisel ne, Angličani ano?

Do Slavia určitě nepřijde Karol Kisel. Ten se upsal konkurenční Spartě na čtyři roky. Je však možné, že by k nám mohli zamířit nějací mladí hráči z Tottenhamu na hostování!

V dnešním vydání deníku Blesk se objevila informace, že do Slavie zřejmě zamíří někteří hráči Tottenhamu, kteří nedostávají příliš šance a jsou mladí. "Spolupráce Slavie s Tottenhamem je naprosto přirozená. O této možnosti se diskutuje, ale bylo by nekorektní to v této fázi dále komentovat,“ uvedl tiskový mluvčí Alexandr Kliment. Rozhodující bude postoj trenéra Karla Jarolíma, ale jelikož troskotají jakékoliv příchody i hráčů bez smlouvy, tak by neměl váhat. Možných jmen je více, ale nemá cenu je konkretizovat, musíme se jen modlit, aby tato spolupráce dopadla kladně.
 
Po dnešku je jisté, že do Slavie nepřijde ani fanoušky vytoužený Karol Kisel. Před chvíli na veřejnost vyplula zpráva, že se upsal Spartě na čtyři roky! Nevím, co si o tom mám myslet. Podle mě je cíl Sparty jasný, chtěli ho získat hlavně i kvůli tomu, aby se konkurence neposílila levně. A pak je tu chyba vedení, že nebylo příliš aktivní, i když je jasné, že nabídce Sparty se nedá konkurovat.
 
Sice se teď dá říci, že by Sparta mohla ztratit zájem o Karla Pitáka, se kterým počítali na levý kraj zálohy, ale podle mého názoru jejich zájem bude nadále intenzivní. Důvod? Chtějí nás oslabit, proto budou na hráče i vedení tlačit, aby ho prodali. Já jen doufám, že tak neučiní, hlavně ne do Sparty, protože tím by naštvali všechny fanoušky!

Komentáře (26)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    (host)     před 19 lety 09.06.2005 17:02 |  
    0 0

    sparta nas nepotrebuje oslabit,kdyz se oslabujem sami

  2. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    (host)     před 19 lety 09.06.2005 17:21 |  
    0 0

    Podle mě se tím zmenšuje šance, že by šel Piták do Sparty, co by tam všichni(Kisel, Pobor, Piták) dělali? Zase by se tam zakopali dobří fotbalisté.

    • Re: Kisel ne, Angličani ano?

      (host)     před 19 lety 09.06.2005 20:09 |  
      0 0

      Souhlasím a navíc Matučoviš a Sestavu Matušovič, Kisel, Piták, Poborský si neovedu představit

  3. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 09.06.2005 18:00 |  
    0 0

    Sparta prostě plánuje dlouhodobě, minimalne od ledna vice méně počítá s tím že vyhraje ligu a již plánuje na další sezonu LM, takže má více prostoru k jednání. Navíc není tolik omezena rozpočtem takže prostě má daleko lepší pozici. Slavia do koncec sezony netušila co bude hrát, nakonec jsme ukopal předkolo LM, ale prostor pro vytoužené nákupy nemá. Eventuelní posila z Anglie bude asi jediny skutečný přestup k nám:(

  4. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    Markus     před 19 lety 09.06.2005 18:42 |  
    0 0

    Kisel je mi celkem ukradenej, líbil se mi naposledy v Bohemce, ale pak šel hrozně dolů a nevšiml jsem si nějaké změny tendence. Co mi ale ukradené není je to o těch mladých angličanech. To si jako ENIC dělá ze Slavie farmu pro Totenham? Tohle se mi nelíbí ani náhodou, čekám od ENICu investice, do stadionu, ligového kádru i juniorky. Investice které nám pomohou vychovat si další generaci hráčů, takových co budou hrát dlouhodobě za Slavii, ne abysme je trénovali Tottenhamu. Začíná mi to smrdět, hlavně tím že velké posily nebudou, místo nich nám sem hodí nějaké mladé hráče z Totenhamu aby zu získali zkušenosti a pak za pá pá ... Tohle už není Slavie, ale fakt jen ENIC Praha :(

    • Re: Kisel ne, Angličani ano?

      (host)     před 19 lety 09.06.2005 18:51 |  
      0 0

      kdyz to beres takhle, ja to beru tak ze radsi mlady anglicany nez nic..ale musi to bejt fakt posily.'plex

    • Re: Kisel ne, Angličani ano?

      (host)     před 19 lety 09.06.2005 18:52 |  
      0 0

      Jenže Kisel je lepší, než spousta hráčů ve Slávii.

      • Re: Kisel ne, Angličani ano?

        (host)     před 19 lety 09.06.2005 18:56 |  
        0 0

        lepsi Kisel do sparty nez Kisel do Slavie a Pitak do sparty....jinak vypada to na to ze postupuje Jihlava, takze Limbersky v Plzni nebude chtit zustat...

        • Re: Kisel ne, Angličani ano?

          Richi (admin)     před 19 lety 09.06.2005 19:01 |  
          0 0

          A do Slavie nepujde, protoze nam ho ukradne zase Sparta .... uz to vidim ... ci pujde jinam ...

          • Re: Kisel ne, Angličani ano?

            (host)     před 19 lety 09.06.2005 19:15 |  
            0 0

            snad ne...rumuni maj vlevo matusovice a vpravo dva karly

        • Re: Kisel ne, Angličani ano?

          (host)     před 19 lety 09.06.2005 19:01 |  
          0 0

          Takže pujde do z.s.a.n.y Sparty.....

  5. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    (host)     před 19 lety 09.06.2005 19:03 |  
    0 0

    Souhlasím stím že to ty rudoči dělaj schválně, ale mám taky takovej debilní pocit, že Tottenham si znás začíná dělat Béčko! A to semi teda moc nelíbý!

  6. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    (host)     před 19 lety 09.06.2005 19:37 |  
    0 0

    Nebudme už konečně najivní.Slávie nemá ani korunu a proto žádný nákup,vždyt ani neudrželi Bejbla.Od vedeni jsou tojen plky že jednají s tím a tím hráčem.Vždyt ani Vaniaka ještě neudělali,nejsou peníze.Sparta chce Kisela a má ho hned.Jedeme do záhuby...jediná záchrana je prodej s novým vedením a vyhazov Jarolíma.

    • Re: Kisel ne, Angličani ano?

      martin (přítel SN)     před 19 lety 09.06.2005 19:52 |  
      0 0

      Co blbneš, proč chceš vyhazovat Jarolíma?

    • Re: Kisel ne, Angličani ano?

      bojler     před 19 lety 10.06.2005 10:57 |  
      0 0

      tak ten kisel ten me opravdu nasral. prekousl sem pacandu, ale tohle ne. jediny co nas muze tesit je to, ze i kdyz ti rumuni skoupijou co muzou tak hrajou stejnou tuzku jak my...akorat holt umijou vyhrat.

  7. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    (host)     před 19 lety 09.06.2005 20:13 |  
    0 0

    Já myslím, že ty Angličani by nemuseli být od věci, akorát doufám, že to nebude něco na úrovni Munstera, ale hráči aspoň průměrných ligových kvalit.

  8. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    (host)     před 19 lety 09.06.2005 20:23 |  
    0 0

    Přiznejme si, že by bylo poněkud urážlivé, kdyby měla Slavia bojovat o LM a zároveň dělat famu druhořadému londýnskému mužstvu, jehož posledním velkým úspěchem v zahraničí byl odhalený zadek jejich hráče na Julisce po souboji se Šafránkem a na LM se dnes může dívat nanejvýš dalekohledem..
    Jenže na druhé straně jsou Britové tak posedlí nákupem podivných týpků v cizině, že normální Angličan už nemá šanci se do jejich první ligy probojovat. Takové ty zbytky, jakou jsou Terry v Chelsea nebo Robinson ve Spurs, jsou veteráni. Pokud se nemýlím, jsou nám nabízeni krajní obránci z mládežnické reprezantace Anglie. Ta sice ani není tak dobrá jako česká reprezentační jednadvacítka, ale mohli by se hodit. Bývají to řízní, pracovití a rychlí chlapci, tedy typ hráčů, které ve Slavii stoprocentně chybí. Nakonec by nebylo od věci, kdyby se někdo z Tottenhamu dokázal probojovat do ačka Slavie a viděl zblízka, jak vypadá slavné mužstvo.
    Tantalos

  9. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    (host)     před 19 lety 09.06.2005 22:16 |  
    0 0

    Jak bych to jen řekl. Slavia smrdí korunou! :D

  10. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    honzah (přítel SN)     před 19 lety 09.06.2005 22:32 |  
    0 0

    Piták stále nemá smlouvu, takže teď je to pouze v jeho rukou...

    • Naštěstí ne.

      Mac     před 19 lety 09.06.2005 22:36 |  
      0 0

      Piták má smlouvu do konce roku 2006, tedy ještě rok a půl.

    • Re: Kisel ne, Angličani ano?

      (host)     před 19 lety 09.06.2005 22:36 |  
      0 0

      Já bych se počůral smíchy, kdyby ho prodali. :oDD

  11. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    Bulldock (přítel SN)     před 19 lety 09.06.2005 23:19 |  
    0 0

    Richi nezlob se na mě, ale připadá mi, že z nás děláš chudáčka, co mu všichni ubližujou. To , že by Kisela kupovali natruc?? To je blbost. Stejně, jako že nás chtěji oslabovat. Oni maj v tý svý megalomanský hlavě kupovat všechno dobrý. To? vše. čekal bych trochu větší nadhled. Jinak Kisela je samozřejmě velká škoda. Na druhýho takovýho šance dlouho nebude, ale já chci věřit, že vedení opravdu někoho dobrýho přivede. A to ještě před nějakym průserem jako loni. Přinejmenším definitivně zjistíme, k čemu nám Kolekot vlastně je.

  12. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    (host)     před 19 lety 09.06.2005 23:48 |  
    0 0

    "Sice se teď dá říci, že by Sparta mohla ztratit zájem o Karla Pitáka, se kterým počítali na levý kraj zálohy, ale podle mého názoru jejich zájem bude nadále intenzivní. Důvod? Chtějí nás oslabit, proto budou na hráče i vedení tlačit, aby ho prodali. Já jen doufám, že tak neučiní, hlavně ne do Sparty, protože tím by naštvali všechny fanoušky!" Co to je za blábol? Jak oslabit? Jestli si mysliš, že Sparta kupuje nejlepší hráče kvůli tomu, aby oslabila hlavní soky, tak jsi opravdu naivní.

  13. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    mega     před 19 lety 10.06.2005 09:12 |  
    0 0

    Co se tyce Pitaka tak ve sparte by si asi ted nekop.Konkurence je velka:Poborsky,Kisel,Matusovic,Zelenka to jsou vsechno ovenzivni typy a na jednoho uz ted nezbyde misto.Podle me ani Kisel nebude v zakladu protoze Sivok se vrati do stredu zalohy az sparta koupi nejakeho stopera podle me Petrouse.

    Co se tyce anglanu ja bych je bral.Tottenham chce ted hodne nakupovat.Maji zajem o kvalitni mlade hrace s premierleague.Trener chce vytvorit kostru tymu s anglickych hracu (vice na www.premierleague.cz) coz znamena ze pro spoustu hracu nebude misto.Pro kazdeho mladeho hrace bude vizvou liga mistru nebo i ta uefa,preci jen se tam muzou ukazat.Kdyz pridou dva nebo tri bude to prone lepsi aklimatizace.Dulezite je aby meli zajem hrat za slavii a ne aby je sem vedeni enicu poslalo z donuceni a hraci si tu neudelali prazdniny.

  14. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    Galan     před 19 lety 10.06.2005 09:14 |  
    0 0

    Nevím, proč se někomu nelíbí dva Karlové ve Spartě. Pokud má Sparta nějakou dlouhodobou koncepci, na rozdíl od nás, tak by to byl ten nejlepší krok /z pohledu spa?ana/.

  15. Re: Kisel ne, Angličani ano?

    (host)     před 19 lety 10.06.2005 17:33 |  
    0 0


    Leška

    Známe ho už celý století
    řveme naň, a? z funkce vyletí
    Minely a manažerský chyby
    Mlžení a nesplněný sliby
    Klubismus bíločervenej
    Ideál Leškou zkurvenej