Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

Tento týden by se mělo rozhodnout o podobě kádru na příští sezónu, zatím prvním hráčem, který odešel, je Radek Bejbl.

 „Dnes jsme si sedli s trenéry a řešili jsme situaci s hráči, do týdne by mělo být jasno, kdo kádr opustí, kdo se vrátí z hostování a podobně,“ uvedl manažer Josef Jinoch. Jinoch zároveň řekl, že Slavia nemá žádnou zajímavou nabídku na přestup hráče ze Slavie. „Zatím nic takového nemáme, ani v případě Karla Pitáka. Nechceme nutně někoho prodat, protože pak bychom museli kupovat o jednoho hráče víc, ale nikomu nebudeme v případě dobré nabídky ani bránit v odchodu. Karlu Pitákovi končí smlouva za rok a půl, nabídli jsme mu její prodloužení, což je u těchto hráčů běžné. Chceme kádr co nejvíc posílit pro třetí předkolo Ligy mistrů,“ řekl Jinoch. Pokud chtějí mít trenéři k dispozici kompletní kádr na začátku letní přípravy, zbývají už jen tři týdny na vyřešení všech přestupů a přesunů. Příprava začíná 20. června.

Komentáře (35)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. 1.

    (host)     před 19 lety 30.05.2005 21:00 |  
    0 0

    To je dneska první dobrá zpráva ;o).

    • Re: 1.

      (host)     před 19 lety 30.05.2005 21:08 |  
      0 0

      Nechval dne pred vecerem snad zas nebyl Jinoch narvanej kdyz to rikal! Docela by me zajimali nejaky konkretni jmena o koho mame zajem! Jinak ybch rek ze potrebujem pravyho a levyho beka a jednoho poradnyho utocnika a to za predpokladu ze zas Holenak nepromarodi pul sezony ten chlap je vecne zranenej!

      • Re: 1.

        PetCC     před 19 lety 30.05.2005 22:13 |  
        0 0

        Překvapuje mě, že všichni píšou o krajních obráncích, podle mě v první řadě potřebujeme kvalitního středního obránce, to je základ obrany. Na kraji obrany můžou hrát záložníci, vždy? tam hrajou až na vyjímky už přes 3 roky.

  2. Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

    vlada     před 19 lety 30.05.2005 21:10 |  
    0 0

    Příchody vs. odchody zatím 0:2. S kritikou vedení bych počkal až před ligou. Vedení s Bejblem chtělo podepsat,ale když hráč nechce,tak prostě nepodepíše. Mě ale víc mrzí Pavel Kuka.

    • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

      (host)     před 19 lety 31.05.2005 20:00 |  
      0 0

      jak si muzes byt jistej,ze s nim vedeni chtelo podepsat prodlouzeni smlouvy???

      • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

        vlada     před 19 lety 01.06.2005 05:50 |  
        0 0

        Nabídku na prodloužení smlouvy dostal už dříve,ale rozhodnout se mělo až jak dopadneme v lize.Stejně jako u Doška a Sedláčka.

  3. Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

    (host)     před 19 lety 30.05.2005 21:40 |  
    0 0

    Chceš konkrétní jména, tady jsou:
    Kisel, Rajnoch, Bendář (z M.B.), Nachtman (NH), Zachariáš (NH)
    Mimochodem, Došek spíše odejde, alespon z jeho vyjádření při oslavě s hráči na dálnici, tak soudím.

    • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

      PetCC     před 19 lety 30.05.2005 22:07 |  
      0 0

      Bejt na místě Doška, tak odejdu. Na to, jak mi lidi bez ustání nadávaj, bych určitě nebyl zvědavej.

      • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

        Serf     před 19 lety 31.05.2005 08:14 |  
        0 0

        Presne tak!

      • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

        (host)     před 19 lety 31.05.2005 08:31 |  
        0 0

        Ano pískaj na něj, jenže se není čemu divit, když se za 5 let ve Slavii nenaučil centrovat?!

        • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

          (host)     před 19 lety 31.05.2005 11:51 |  
          0 0

          On centruje dobře, jenže pořád hledá v útoku bráchu

          • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

            (host)     před 19 lety 31.05.2005 16:11 |  
            0 0

            lol....plex

    • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

      (host)     před 19 lety 31.05.2005 08:25 |  
      0 0

      Jo odchodem Bejbla Slávka ztrácí hráče co mohl hrát všude v obraně i defenz.zálohu.Skoro univerzála. Na druhou stranu bude mít víc prostoru Švec. Rajnoch je varianta do středu obrany (Holeňák pořád marodí) a snad i na kraj. Bednář je tlak na Fořta (je aktivnější a bojovnější, asi Fořta vyšoupne na lavičku). A Kisel je varianta na odchod Pitáka. Otázka je kde vezmou prachy??? Když hráči odchází po skončení smlouvy zadara (Loni T.Došek, letos asi i brácha a dalo by se říct že i Bejbl). Snad se ve výhledu dvou let chytí aspoň 2-4 kluci ze současné U17.

  4. Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

    (host)     před 19 lety 31.05.2005 08:12 |  
    0 0

    ROZhodnutí PADne do týdne..

  5. Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

    (host)     před 19 lety 31.05.2005 09:21 |  
    0 0

    Odchod Radka Bejbla zas tak velkou ztrátou nebude. Kdo viděl první jarní kola, viděl i o kolik bodů Slavia na jaře přišla po jeho kiksech. čímž nechci házet za hlavu i některé vynikající výkony. Pořád mi to dává dohromady ale jen průměr. Vzpomeňte v kolika letech už Bejbl hrál ve Slavii v základu - stejně takovou šanci prostě nyní dostane někdo z mladých. A to hrávala Slavia před 10 lety i jarní kola evropských pohárů. Takže mluvit o zkušenostech je blbost. Odchod Pavla Kuky je odchodem osobnosti, ale hráčsky jde o nahraditelnou změnu, zvláště když se Vlček rozehrál. Jen výkony Fořta jsou mi záhadou, zdál se mi kdysi jako talent a nyní?Pakliže neodejde nikdo další a tým bude vhodně doplněn, myslím, že by mohl být hodně silný. Základem je udržet klíčové hráče (Piták, Gedeon, Švec, Vlček, ale i Latka), zbavit se a to výhodně těch méně perspektivních (Rychlík, Zbončák, Fořt) a zlepšit formu těch zbylých (např. Sedláček, Došek, Holeňák, Koloušek). A nakonec dovést 3 hotové hráče, do každé řady jednoho. Bednář, Kisel a nějaký obránce by byla myslím dobrá volba.
    -mpik-

  6. Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

    (host)     před 19 lety 31.05.2005 09:41 |  
    0 0

    Kdo by mel posle mne odejit:Dosek, Rychlik.
    Zalozniku mame dost. Potrebujem nutne obrance a utocnika. Prijit by mohli Rajnoch,Horejs nebo Besta, Holosko, Pospech, Ivana nebo Bednar, ci Kulic. Ten uz sice neni moc perspektivni, ale hraje super. A pripadne zaloznici Jarolim ml., Petrzela, Kisel.

    • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

      (host)     před 19 lety 31.05.2005 10:01 |  
      0 0

      Mě by se líbil i návrat Zelího, taky není nejmladší, ale to jak hraje, jak se pere o každej míč je skvělé! A gólů dává pořád hodně.

    • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

      Markus     před 19 lety 31.05.2005 10:44 |  
      0 0

      Opravdu máme záložníků dost? Mě to tak nepřijde, chybí nám více tvůrců hry. Kisel by mohl být dobrý, ale přijde mi že když hrál kdysi za Bohemku, zářil více než teď v Liberci.

  7. Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

    gary     před 19 lety 31.05.2005 13:08 |  
    0 0

    Operace se povedla pacient zemřel. Tak nějak bychom mohli charakterizovat letošní ročník gambrinus ligy. Ne že by se ve fotbale neděli věci ,to zas ne .Ale diváci téhle cinknuté sezoně nějak nepřišli na chu?. Nakonec vše dobře dopadlo a Slávia získala druhou příčku. Musím se přiznat ,před sezonou jsem tomu nevěřil.
    Proto jsem velmi rád ,že sportovní úsek opět nezklamal a pokusil se dát další šanci finančně umírající Slávii. Ted nám nezbývá než čekat jak se k dané situaci postaví vedení klubu. Bud pochopí ,že jediná cesta k prosperitě Slávie vede přes nákup kvalitních hráčů ,nebo uslyšíme jen další řeči o tom, že přece nezadlužíme již beztak před kolapsem stojící klub.
    Tým již opustil Pavel Kuka a Radek Bejbl. S největší pravděpodobností je bude následovat ještě Lukáš Došek. Po ne zrovna diplomatických výlevech trenéra Jarolíma na adresu Lumíra Sedláčka nejspíše odejde i on. Za dobré peníze a procenta z dalšího přestupu bych uvolnil i Karla Pitáka.Otázkou je koho přivést.
    Matůš Kozáček se stal brankářskou jedničkou ,Pokud ale chceme pomýšlet na boj o Ligu Mistrů, rozhodně bychom měli obnovit jednání s brankářem Podhajským, který by jistě rád odešel z krachujícího Hradce.
    Do obrany se nám vrátí Nachtman, Zachariáš ,Šilhavý. Hráčů máme dostatek .Otázkou je jak kvalitních. Myslím že trenér Jarolím sáhne ke hře na tři beky. Proto přednost nejspíše dostane trojice Holeňák,Latka a třetím vhodným bekem by byl Nachtman nebo Zachariáš. I když jestli to bude stačit pro LM nevím, nevím. Posilovat budem muset především jiné řady.
    Záloha je potřeba posílit na krajních postech o rychlé záložníky. Takové nároky splňují Milanové Petržela s Ivanou ten může nastupovat i v útoku. Dále by se mi líbil do středu zálohy Kisel nebo Lukáš Jarolím ,kterým údajně v klubech končí smlouva.
    A jsme v útoku .Zde je třeba největšího posílení. Nebál bych se zalovit v rudém moři a ulovit Pacandu s Rezkem. Další rybou by mohl být Mikolanda z krachující Viktorky.
    Dále by se mi líbila jména jako je Janíček, Zápotočný, Hološko, Filip Klapka, Broschnický, Petr Musil. Na ty si však budem muset počkat až po postupu do LM :-)
    A jak by měla vypadat sestava která vyběhne na stadionu Gerharda Hanappiho
    Kozáčik-Holeňák, Latka,Nachtman (Suchý)-Petržela. (Vlček) ,Kisel(l.Jarolím),Gedeon(Švec), Koloušek, Ivana(Zbončák)-Rezek(Pacanda),Mikolanda (Fořt).
    Tak koukám že by to mohlo být zase jednou parádní mužstvo stačí jen vyměnit Pitáka za Pacandu s Rezkem ,Koupit Petželu, Ivanu, Mikolandu a Podhájského ,přemluvit Jarolíma nebo Kiselu a LM je doma.

    • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

      (host)     před 19 lety 31.05.2005 14:54 |  
      0 0

      V B týmu hraje Petr Musil už.... :-))
      V rudém moři lovit - to je proti mému gustu! Raděj Luďka Zelenku do útoku, nebo Štajnera, nebo někoho jiného, ale ne rudé tváře...

    • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

      (host)     před 19 lety 31.05.2005 15:30 |  
      0 0

      Většina z Garyho názorů mi připadá rozumná. I s tím lovením ve spar?anských vodách. Proč jednou nebýt pragmatický a emoce přenechat rudochům. Karel je výborný hráč, ale kdyby ze spar?anských vod přišli 2-3 hráči, kteří se tam nechytli, ale u nás mohou být oporami?!!! Jen bych nezapomínal na Pergla. Myslím, že by byl důležitější někdo do obrany, kde si nejsem jistý, jestli by Tebou jmenovaní hráči stačili. Nejen na LM ale i na ligu českou. Holeňák byl často zraněný, Latka zrovna nezářil, Zachariáš s Nachtmannem se také v Blšanech hvězdani ligy nestali. Snad porostou, ale stavět na nich obranu mi nepřijde dobré. Ale zatím děláme účet bez hostinského. Oni nám to ještě ENIC s panem Leškou spočítají. Kopcem

      • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

        gary     před 19 lety 31.05.2005 16:06 |  
        0 0

        Kopcem souhlas ,když koukám na tu obranu ,jeden dobrý bek by se hodil. Také si dovedu představit, že Piták zustane a pak oželím Petželu a nejspíše nezbyda ani na Pacandu, ale i tak by to byl dobrý tým.

      • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

        mart     před 19 lety 31.05.2005 19:47 |  
        0 0

        ....taky si myslim, ze s Garyho nazory se da povetsinou dost souhlasit ( i kdyz vzhledem k vekovemu rozdilu je Gary podstatne radikalnejsi nez ja :-) ), ale K tomu co rika Kopcem se pripojuji beze zbytku, Pergl ano, a proc ne i dalsi ze spraty!

    • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

      jarmik     před 19 lety 31.05.2005 16:07 |  
      0 0

      V celku s garym souhlasím. Jen bych počkal s případným odchodem Pitáka až po postupu, kdy se zvýší jeho cena. Nejlepší by ale bylo, kdyby neodešel vůbec. Sestava která vyběhne na stadionu Evžena Rošického: Kozáčik - Rajnoch, Latka, Hrdlička(Zbončák) - Piták, Švec, Kisel, Gedeon, Koloušek - Pacanda, Fořt (někdo jiný).

      • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

        gary     před 19 lety 31.05.2005 22:51 |  
        0 0

        Tak jména která si napsal jsou sice pěkná ,ale v praxi by to asi moc nefungovalo. V tříobráncovém systému si musí krajní záložníci plnit dost obraných úkolů což mi ke Kolouškovi a k Pitákovi z kterýho se stává hvězda moc nepasuje. Dále si myslím ,že ani Hrdlička aZbončák se do tříobráncového systému moc nehodí.

    • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

      chrobak     před 19 lety 31.05.2005 17:47 |  
      0 0

      Reakce hráče na nediplomatické výlevy by mělo být víc makat a ne se urazit. Trenér, který se bojí hráčům něco říct je na ... , tak jako byl Czaplar.
      Bez Pitáka nebo bez Kolouška ve formě nemáme hráče, který by něco vymyslel.
      Pacanda se mi než šel do Sparty líbil, ale přijde mi proti srsti brát hráče, kteří u rudochů neuspěli. Nejsme jejich béčko.
      Mikolanda se už jednou vůči Slávii údajně nezechoval fér.

      • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

        (host)     před 19 lety 31.05.2005 17:57 |  
        0 0

        Názor, že se Mikolanda nezachoval ke Slavii fér, který se tady začal řídit, mi připadá naprosto zcestný. V čem se nezachoval fér? Že chtěl mladej, podle mnohých talentovanej kluk jít někam, kde měl šanci hrát? Co je na tom nefér? Nějak se zachovalo naše vedení. Buď ho nechalo jít schválně, protože jak říká Jane, jeho charakterové vlastnosti nejsou odpovídající pro hráče Slavie, nebo to podělalo, když si ho nechalo utéct. Ale kritizovat mladýho kluka, že se nezachoval fér?!!! Kopcem

        • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

          (host)     před 19 lety 31.05.2005 18:18 |  
          0 0

          chapes, nikdo nerika ze se nezachoval fer, protoze odesel ze slavie, ale udajne slibil berankovi ze podepise smlouvu se slavii ( byl tu na hostovani ) a druhej den podepsal se zizkovem...o to jde..jinak je i to jedno, nevim jestli je Mikolanda lepsi jak Fort nebo Pospech kterej by mozna mel taky prijit..( vsichni tri stejny typy )... plex

          • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

            (host)     před 19 lety 31.05.2005 18:24 |  
            0 0

            Tohle jsem ještě neslyšel. Na druhou stranu, ve Slavii se stává nějak moc často, že hráč údajně slíbí, že podepíše, a potom se to nějak nestane. namátkou Šesták, Horváth, Müller... Je toho nějak moc a nemyslím, že chyby bude jen v nečestných hráčích. Kopcem

      • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

        gary     před 19 lety 31.05.2005 22:47 |  
        0 0

        chrobáku nebrat hráče kteří neuspěli ve Spartě je sice správná myšlenka ,ale musíš si uvědomit ,že Sparta je lepší o parník. Ale já si myslím ,že zrovna Pacanda není tím správným příkladem. Pacanda potřeboval ke vsřelení golu 195 minut a náš nejlepší střelec Vlček 187. Jsem přesvědčen ,že pokud by dostával více šancí bude právě on bojovat a korunu krále střelců.

        Dále doufám ,že stejné žvásty si vedl už při angažování Zbončáka ,který také neuspěl ve Spartě, nebo Holeňáka ,kterého nakonec Sparta ani nechtěla.

    • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

      (host)     před 19 lety 01.06.2005 07:35 |  
      0 0

      Tentokrát se Ti Gary povedlo vystihnout hned na začátku, kde asi tak jsme. Myslím, že Pavel Kuka přesně vystihl při loučení tento stav větou, kdy řekl : " Tak jsme to nakonec dotáhli tam, kde si vedení přálo a na vedení je , tenhle mančaft posílit, aby byl schopný o postup do LM hrát. Jak se to povede, na to už moc času není. O typech hráčů, kteří by mohli být platní, tak s Tebou Gary taky souhlasím. Nachtman se mi zamlouval, je fotbalově po tátovi. Pracovat by se mělo i s mladým černým, ten ukázal, že se toho taky nebojí a fotbalově byl taky velmi dobrý. Švec už je laufu. Zachariáš se mi moc nezdá, tam ta fotbalovost už taková není (trochu chaos). Šilhavý asi taky bude dobrý, ale je tam potřeba opravdu dobrý stoper. Ač k nevíře, tak Latka tam odehrál lepší zápasy než Holeňák a Bejbl. Asi nejvíc se rozcházíme u Pitáka. Já si myslím, že by odcházet neměl. Je to jeden ze základů ofenzivní hry Slávie a nikdo takový v naší lize není. Gedeon, Vlček, Zbončák,Latka, to jsou hráči, kteří jsou schopni zapadnout do systému a vydrží. Další skupina hráčů Fořt,Sedláček,Holeňák,Došek, tak tady je to zvláštní
      druh předvádění fotbalu, který neumím snad ani pojmenovat, ale většinou při tom trpím. U těch vyjmenovaných posil lze asi vybrat. Kisel je schopný doplnit ofenzivně Pitáka, v útoku se mi jevil dobře Bednář z M.B. Pacanda je notorik a Rezek je spíš do karate. Spíš ten Pergl, ten by dozadu mohl. Hm, jenomže jak říká Markus, počkejme co vyvede vedení včetně Enicu. Pokud ve vedení tentokrát nezaberou naplno (Slavie má možná poslední šanci jak se z toho dostat jak fotbalově tak i finančně) tak pak, je nutné se asi opravdu domluvit a opravdu vyvolat veřejnou bouři včetně masáže sdělovacích prostředků proti ENICU a p. Leškovi. Možná jsem naivní, ale zkusit bychom to měli. Sokrates

      • Re: Konec ročníku 04-05 aneb cinklá liga očima Experta

        Kopcem     před 19 lety 01.06.2005 14:23 |  
        0 0

        Já myslím, že naivní jseš. Ale jseš hezky naivní. A hezky naivní lidé i v tomhle světě občas něco dokážou. Takže souhlas a podpora.
        Poznámka k Pitákovi. Já bych byl taky radši, kdyby neodcházel. Pouze z pragmatického pohledu jsem souhlasil s Garym, že 2-3 rudoši, kteří se u nich nedostali do kádru, by mohli být platnější, než jeden Karel. Protože to, že se nedostali do kádru neznamená, že u nás nemůžou být oporami. A že by ENIC vypálil 50 milionů na posily tedy opravdu nečekám. Kéž bych se mýlil.
        K Pacandovi. Kdysi dávno mi jeden trenér říkal, že fotbalista buď chlastá nebo je samá ženská nebo hraje karty (dnes asi spíš na automatech). Většina z nich pak má všechny neřesti kombinované. Záleží jen na trenérovi, co s tím dokáže udělat. Myslím, že v tom měl hlubokou pravdu. Berger byl notorik a Ježek ho zvládnul. Janečka chlastal a Pospíchal ho zvládal. U nás byl řekněme bohémem Niki Lauda a Máčala ho při prvním konfliktu vyrazil. Niki pak ještě docela válel v Olomouci, ale už to nebylo ono. Já osobně nemyslím, že by byl Hřebík velký trenér a vůbec ne psycholog. Pokusy udělat z Šimáka defenzivní štít asi mluví samy za sebe. U nás myslím takto zazdil Dostálka, když z něho dělal taky defenzivní štít. Takže možná to, co nezvládá on, by třeba Karel Jarolím zmáknul a Pacanda by mohl být ještě superhvězda. Ale třeba taky ne. To? risk.
        Rezek. Souhlas.

  8. Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

    Richi (admin)     před 19 lety 31.05.2005 13:12 |  
    0 0

    Odchod Radka Bejbla není pro Slavii v její situaci ztrátou, spíše je to dobře. Bral totiž velké peníze a tímto si hodně ulehčíme, třeba by ušetřené peníze mohli nabídnout Pitákovi, aby zůsatl.

    • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

      (host)     před 19 lety 31.05.2005 17:41 |  
      0 0

      Předpokládám, že to myslíš jen ve finančním smyslu věci.
      Myslím, že co se týká lidské stránky a morálních kvalit, je to ztráta veliká.
      Ale Radek už nám jednou vydělal.
      Smutný je, že jsme v situaci, kdy takovému hráči není možno dát více než dostane ve Vídni.
      myshack

      • Re: Změny v kádru: rozhodnutí padne do týdne

        Richi (admin)     před 19 lety 31.05.2005 18:47 |  
        0 0

        Jasne jen financni, jsme v situaci, kdy musime kratit platy hracu a nemuzeme si drzet drahe neperspektivni hrace. Bohuzel ....