Chance liga

Slavia - Mladá Boleslav 2:2

Po divokém utkání fotbalisté Slavie v posledních sekundách ztratili vítězství. Bod si hosté však po průběhu zasloužili, vytvořili si více nebezpečných šancí!

Sestava se od posledního domácího utkání nezměnila. Ale rapidně jiný byl přístup k zápasu, první půlhodinu jakoby hráči zapomněli, že už nehrají přátelské utkání proti Liberci, kdy totálně propadli, ale že hrají mistrovské utkání o body. Mladá Boleslav na nás vlítla a tvořila si jednu šanci za druhou. Ze strany nebezpečně střílel na vzdálenější tyč Bednáš, Kozáčik vyrážel. O chvíli později náš brankář přivodil fanouškům první infarkt, kdy neudržel centr a málem jsme dostali gól. Za pár minut své dílo zkázy dokonal, po malé domů velmi špatně odkopl, k míči se dostal Matějovský, před sebou se jesličkami zbavil Bejbla, oklamal i Zbončáka a následně pěkně přehodil vybíhajícího Kozáčika. V první půlhodině hosté ještě jednou zahrozili, po centru hlavičkoval vedle Bednář, přihlížel mu pouze Bejbl.
 
Úvod jak ze špatného snu skončil a začala se prosazovat i Slavie. Zbončák po spolupráci se Sedláčkem se dostal do vápna, kde přízemním centrem hledal Fořta, ten dokázal tečovat, ale jen těsně vedle brány. V 37. minutě jsme se konečně radovali, k odraženému míči se dostal Piták, středem hřiště obešel dva hráče, ve vápně v poslední chvíli přihrál Fořtovi, který z první krásně vystřelil do šibenice. V další šanci pak nebezpečně střílel z dvaceti metrů Piták, v závěru poločasu hostující brankář vyrazil na tyč Sedláčkův přímý kop.
 
Druhý poločas ze začátku příliš zajímavostí nenabídl, ani jeden celek si nevytvářel šance, hosté se hlavně soustředili na obranu, my zas se snažili útočit, bez úspěchu. Po nástupu Václava Kolouška se naše útočná aktivita přeci jen zvýšila, samotný hráč po standardní situaci nechal vyniknout hostujícího brankáře. V další příležitosti po nahrávce střídajícího Adauta z úhlu střílel Zbončák. V 75. minutě jsme se mohli radovat. Adauto u lajny vybojoval míč, zaběhl do vápna, chvíli se zdálo, že příliš dlouho čeká s nahrávkou, pak však našel na penaltovém puntíku nabíhajícího Latku, poprvé jeho střelu obránci dokázali zblokovat, ale na dorážku už neměl nárok ani brankář.
 
Místo abychom si výsledek pohlídali, tak jsme spíše začali zmatkovat. Postupně jsme se dostali pod tlak Boleslavi, který si začal vytvářet jednu šanci za druhou, horké chvíli nám dopřál i Kozáčik. Postupně hrozil Sedláček, Krátký (zde převedl Kozáčik skvělý zákrok), Jarolím a při své druhé šanci kolenem přehazoval našeho brankáře a míč skončil těsně vedle tyče. A z úplně poslední šanci v posledních sekundách se hosté přeci jen radovali, kdy Rojka proběhl mezi stopery a propálil Kozáčika. Komentátor utkání se nějak moc radoval.
 
Slávisté rozhodně zklamali, naopak Mladá Boleslav předvedla sympatický výkon. Bod je proto spravedlivý, i když hosté si vypracovali více šancí. Nás spíše může trápit špatný výkon obrany, v poslední době hraje velmi špatně v čele s Radkem Bejblem, který zažívá velmi špatné jaro. Kozáčik podává podivné výkony, někdy předvede bravurní zákrok, ale někdy moc zmatkuje a člověk jen trne, co se stane. Bohužel právě ta obrana mu vůbec nepomůže, což hlavně v této chvíli hodně potřebuje, aby byl v klidu. Boj o druhé místo bude velmi tuhý.

Slavia - Mladá Boleslav 2:2 (1:1)

Sestava Slavie:
M. Kozáčik - M. Švec, M. Holeňák, R. Bejbl, M. Zbončák - K. Piták, M. Latka, P. Gedeon, L. Sedláček (55. V. Koloušek) - S. Vlček (59. E. Adauto da Silva), P. Fořt (73. P. Kuka)

Branky: 37. P. Fořt, 75. M. Latka - 15. M. Matějovský, 90. D. Rojka

Komentáře (27)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

    (host)     před 20 lety 14.03.2005 19:18 |  
    0 0

    No s těma šancema nevím, začátek i konec byly hrozný a měli jsme štěstí, že jsme neprohráli.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

      Richi (admin)     před 20 lety 14.03.2005 20:23 |  
      0 0

      Sem ten uvod trochu spatne napsal, temi sancemi jsem myslel soupere, ted uz je to snad srozumitelne :-).

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

    (host)     před 20 lety 14.03.2005 19:39 |  
    0 0

    Tak si myslím, že tento zápas prokoučoval Csaplar! Jakmile vystřídal Sedláčka, Vlčka a Fořta, tak mužstvo hrálo jen o 8-9 hráčích. Nic proti Kolouškovi, ale když už ho dá na hřiště, tak musí hrát pouze dopředu, bez defenzivnívh úkolů nebo? je úplně bez síly! Ovšem Csapi ho dá levého halva, kde se jezdí nahoru - dolu a vyrovnávací branka šla z jeho prostoru. Ovšem střed obrany hrál tak na divizi. Bohužel si myslím, že tato bodová ztráta bude mít dopad na další zápasy Slávie a opět příjde krize! Rád bych se mýlil....

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

    brtas     před 20 lety 14.03.2005 20:50 |  
    0 0

    No, ještě že jsem to neviděl měl jsem jinou práci.V každém případě je to ztráta ale snad nás to nebude mrzet. Ted musíme chtě nechtě 2x bodovat venku.Snad se probudil Fořt, a dnes to od něj nebyla jen náhoda. Uvidíme?

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

    (host)     před 20 lety 14.03.2005 21:11 |  
    0 0

    Prokaučováno!!! Bejbl měl být vystřídán po 15 minutách!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

      Marrak     před 20 lety 14.03.2005 21:20 |  
      0 0

      myslenka sice dobra, ale provedeni uz o poznani tezsi...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

      SKSmann     před 20 lety 14.03.2005 21:32 |  
      0 0

      Vystřídáni měli být: Bejbl a Holeňák, jenže to má jednu malou chybu. Nejdřív bysme museli zaplatit dluhy, pak by nám odblokovali přestupy, pak by musel náš bohatý majitel koupit 2 pořádné obránce a teprve potom bysme mohli střídat...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

      lucky-pilda     před 20 lety 14.03.2005 22:40 |  
      0 0

      Nechte Bejbla už konečně napokoji! Neřikám, že hrál dobře, hrál špatně a měl tam pár individuálních chyb, ale nejhorší rozhodně nebyl! Hlavně neodchodil celý zápas jako někdo (zbytek obrany kromě Švece a většina týmu). Totálně zklamal hlavně Matúš - takhle hrozně nechytal ani Radek když měl "svůj den"! Co má Bejbl dělat, když mu nikdo (kromě Švece, který byl snad všude) neni schopen pomoct a radši se schovávaji za hráče, nedobíhaj', nevracej' se, aby náhodou nedostali vynadáno za to, že něco zkazili, a radši hrají alibisticky někde v ústraní.
      Naopak mě celkem mile překvapil Adauto, který i sprintoval (!!) a snažil se (!!!) a v posledních minutách patřil k těm, co alespoň trošičku hráli. Dalšími klady jsou forma Švece a zlepšující se Fořt (i když ještě pořád fyzicky nestačí na víc než 65 minut), jenž konečně prolomil prokletí a vstřelil gól.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

        kuczik     před 20 lety 14.03.2005 23:42 |  
        0 0

        Nevim,jestli vidis ve fotbale to,co ja, ale pokud nekdo neumi ve 33 letech v zonove obrane zajistit spoluhrace,tak nevim,ale podle me ten clovek je zralej na vystridani...A neni to prvni zapas...Na prvnim i druhem golu se Bejbl podepsal..Pri prvnim vystoupil tak,ze by se v ucebnicih zony mohlo ukazovat,jak to vypadat nema..Pri druhem golu zase nezajistil Zboncaka...Ale ono to je asi v poradku, kdyz to vlastne neodchodil,vid? Jinak s tim,ze Matus udelal chyby souhlasim, ale potrebuje cas...A ja verim,ze se do toho dostane..

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

          lucky-pilda     před 20 lety 15.03.2005 00:25 |  
          0 0

          Bejbl dělá odjakživa hlavně takovou tu práci, která není příliš vidět, takže se tím víc zvýrazní, když udělá nějakou chybu. Jak to myslíš, že to není první zápas? Na podzim byl suverénně nejlepším hráčem Slavie, protože si narozdíl od Pitáka, jenž měl i pár slabších zápasů, udržel celou dobu formu. S Olomoucí sice zavinil gól a udělal ještě asi dvě podivné chyby, ovšem pořád patřil mezi ty lepší na hřišti. Byl snad všude. Dneska dle mého názoru určitě nebyl nejhorší na hřišti, ale ty hrubky už by si moh odpustit. Byli tam i horší, ale nikdo je tolik nekritizuje, protože, jak jsem dříve uvedl, hráli velice alibisticky. No, snad tohle bylo naposledy a Radek se začne chovat jako správný kapitán a pude týmu vzorem nejen zarputilostí, ale i výkony, na něž jsme od něj zvyklí. Co se týče Matúše, sami jsme viděli, že na to má a že je skvělý brankář, ale nechápu, jak je možný, že za jediní utkání ze svých předností dokáže udělat nedostatky - např. výkopy, vybíhání atd. Snad to byla výjimka ...

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

            kuczik     před 20 lety 15.03.2005 11:10 |  
            0 0

            Tak v prvnim bode s tebou nemuzu souhlasit.Bejbl delal cernou praci jako stredni defenzivni zaloznik...Na stoperovi cerna prace neexistuje...Tam proste jen branis.Na podzim odehral Bejbl plno dobrych zapasu, ale v nekterych hral hrozne ( Teplice, apod.. )! Mam ho rad,protoze ma slavisticky srdicko, ale nezlob se na me,kdyz nekdo udela za dva zapasy tolik chyb,co on,tak je to na zamysleni...Doufam,ze se z toho dostane, protoze s takovou to druhy misto asi neudelame...A co se tyce Pitaka, tak si dovoluju rict, ze prave Pitak byl tim, kdo nas celej podzim tahnul..Nemel vetsi vykonnostni vykyvy,az na zkrat v Olomouci a derby, kdy nedal penaltu..Ale to se stane kazdymu..A predstavit si soucasnou Slavii bez Pitaka??´TO je neprijemna predstava! Jak to bude vypadat se uz mozna brzy dovime,protoze Pitak ma na zahranici a je jen otazkou casu,kdy odejde...

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

              (host)     před 20 lety 15.03.2005 14:05 |  
              0 0

              Máš sice pravdu, ale "jen bránění" stopera je velmi zodpovědá dřina, každá chyba se trestá gólem. Proto byl vymyšlený systém, ve kterém se jednotliví hráči jistí /samozřejmě je to teorie, jinak by Chelsea nedostala na Barče góly/. Věřím, že Kozáčik půjde výkony nahoru. Vezmi si, kolik takových minel , např. na Spartě /i v jiných klubech/, ještě zachrání gólman. V tom má Matúš ještě rezervy. Držím mu palce a Radkovi také. Za to , že se vrátil do Slávie, na rozdíl od jiných, sklízí kritiku. V posledních zápasech byla oprávněná, ale na odepisování je ještě brzy. Také se mi nelíbí příspěvky, které jsou urážející! To si snad Radek nezaslouží. čau Galan.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

                kuczik     před 20 lety 15.03.2005 21:07 |  
                0 0

                :))))) a Rozumis tomu systemu,ve kterem se jednotlivi hraci jisti??

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

                  Galan     před 20 lety 15.03.2005 23:43 |  
                  0 0

                  Kdo může říci, že rozumí fotbalu? Okamžitě by zkrachovaly Fortuny. Teorie se ovšem dá naučit. Samozřejmě branicí hrač by měl bránit jenom svuj přidelený prostor a nehledět na to, kdo kam běži. Ale proč to tady píšu, asi jsem nepochopil jestli tě to zajímá nebo mě zkoušíš.

                  • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

                    kuczik     před 20 lety 16.03.2005 00:09 |  
                    0 0

                    No,spis te zkousim..To,jak jsi to rekl by se dalo rict s privrenejma ocima..Je to hodne zjednodusena verze..Ted by me spis zajimalo,jestli vis,jak to vypada v praxi,apod...

                    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

                      Galan     před 20 lety 16.03.2005 01:12 |  
                      0 0

                      No zjednodušené to je, to máš pravdu. Kdyby jsi mi však dal e-mail, tak ti můžu poslat něco podrobnějšího. Sice v angličtině, ale s různýma malůvkama herních situací. Pak by jsem to mohli probrat, v souvislosti se Slávií, resp. její současnou hrou. Nebo ti to mohu poslat přes Richiho, pokud by souhlasil. Jinak s těma tvýma komentářema naprosto souhlasím. Mám rád Radka stejně jako ty, ale to už si víckrát nemůžeme dovolit. Dnes jsem byl na zápase Marily s Libercem. Myslím si, že na Marile to bude boj. Mají tam docela šikovný mladý hráče, někteří přišli z Bohemky. Tam by jsme nemuseli uspět. Liberec v útoku nic neukázal, ale defenzívu mají slušnou.čau Galan.

                      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

                        kuczik     před 20 lety 16.03.2005 22:22 |  
                        0 0

                        Me to vysvetlovat nemusis..:))) ja se v tom vyznam dobre..Ale pokud budes mit zajem neco probirat,tak klidne muzem..Nebranim se diskuzi...e-mail je Kuczik@centrum.cz

                        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

                          Galan     před 20 lety 17.03.2005 08:41 |  
                          0 0

                          To jsi mě špatně pochopil, já jsem ti nechtěl nic vysvětlovat, a už vůbec se pasovat na "učeného". Z tvých příspěvků je jasné, že víš o čem píšeš. Spíše by mě zajímalo v čem vydíš největší příčny, které momentálně nelichotivě "zdobí" naší obranu. Až budu mít chvilku, tak ti něco pošlu na meil. Zatím čau,Galan.

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

    (host)     před 20 lety 14.03.2005 23:35 |  
    0 0

    I když Radek Bejbl skutečně působil zoufalým dojmem, neviděl bych vinu v něm. Hráči do obrany nejsou špatní, podle jmen bychom dokonce měli mít nejlepší obranu v lize, Michal Švec je výborný, dokud vydrží fyzicky, Bejbl a Holeňák jsou prvotřídní, velice ostřílení fotbalisté s reprezentačními zkušenostmi, Zbončák taky není žádné ořezávátko a před nimi Gedeon nehrál špatně. Potíž je v systému - hra na čtyři beky bez zametače je zrádná v tom, že kiks jednoho z obránců těžko napravují ti druzí. A mně přišlo, že obrana a s ní celá defenzíva dnes žádný systém neměla - byl to prostě bordel na kolečkách. Jiná mužstva mají podstatně slabší individuality, ale dokážou bránit lépe než my, protože mají ve hře pořádek. V tomhle Csaplár neodvádí dobrou práci
    Tantalos

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

      (host)     před 20 lety 15.03.2005 21:22 |  
      0 0

      Myslím, že problém i v Kozáčikovi. člověk by řekl, že tem kdo diriguje obranu je Bejbl, ale po odchodu černého to začlo skřípat a tam může být jádro pudla :-). černý asi dirigoval obranu, kdežto Kozáčik si s obráncema ještě tak dobře asi nerozumí. Je to jen dmněnka, ale něco na tom být může, ne?

  6. Slavia - Mladá Boleslav a uplynulý víkend očima Experta.

    gary     před 20 lety 15.03.2005 00:30 |  
    0 0

    Zápas Slávia -Boleslav nám nabídl zajímavý fotbal a napětí až do třetí minuty nastavení. Nezaujatý divák musel být spokojen. Takových ale na tyto stránky příliš nechodí.

    Začnu Matúšem Kozáčikem. Na prvním golu sice nese největší díl viny ,ale během zápasu ukázal několik povedených zákroků a já věřím, že jeho forma nabere vzestupnou tendenci.
    Slávističtí inkvizitoři již našli viníka dnešní remízy .Je jím Radek Bejbl. Pravda, zápas se mu příliš nepovedl. Já jsem však přesvědčen ,že na ten příští bude zase stoprocentně připraven. Pro naší ligu je to pořád kvalitní hráč.Na druhou stranu musím znovu opakovat, že dvojice Holeňák –Bejbl nemá v moderním evropském fotbale co pohledávat. Ale tam stejně v nejbližší době návštěvu neplánujeme.
    Jinak musím trochu uznat svojí chybu. Příliš jsem nevěřil Zbončákovi. Dnešním dnem ho beru na milost ,nebudu křičet rudoliberecké svině ven a vítám ho mezi slávisty. Očekávám však od něj stejné gesto ,kterého se dočkali spar?anští fans od Matušoviče a přijde se usmířit před západní tribunu sektor d.3.
    Jinak všem fandům rozladěným dnešní remízou, bych chtěl připomenout, že i takový fotbalový obr jako je Dortmund se usadil na dvanácté příčce Bundesligy. Škodolibě bych mohl podotknout ,že dobrá nálada ,která panovala v kabině za vlády trenéra Mathhiase Sammera, konečně přináší ovoce.
    Jinak mne vždy potěší ,když hráč svými výkony dokáže ,že ve svém předešlém klubu nedostal svojí šanci neprávem. Tentokrát jsem rád ,že kousek viny spočine na jinak bezchybných pánech Beránkovi a říčkovi. Lumír Sedláček začíná dokazovat ,že neustálé cestovní příkazy ,které mu slávističtí trenéři vystavovali nebyly oprávněné.
    Ještě větší radost mi však dělá Tomáš Pešír. V Turecku nejspíše našel zemi střeleckému prachu zaslíbenou. Doufám ,že něco podobného předvede i Michal Otočka ve Slovanu.
    Ale což nebědujme , vždy? tu ještě pořád máme cestovatele Majzlíka se Stibůrkem .Snad se někde usadí. I když pochybuji ,že to bude v kádru Slávie.
    Co říci závěrem. Zůstaňme v klidu .Teplicím, které mají stejně bodů jako my nevyjde začátek jarní sezony. Stačí se podívat na statistiku mužstev ,které se vrátily z příprav na jiném kontinentu. Začátek byl vždy katastrofální. No snad alespoň vyjde angažmá kostarického Larssona Sunsinga.
    Trochu by mohl zlobit Jablonec . Spíše s obavami sleduji pana Jarabinského ,který opět prokazuje ,že když mu do toho nikdo nekecá ,svojí práci dělat umí. No ale ztráta osm bodů je snad dostatečně velká i na občasné perly naší obrany.
    Takže suma sumárum …..s dnešním bodem můžeme být spokojeni ,obzvláště když jsem si na remízu vsadil :-)

    PS: Jo tohle budu adresovat jednomu také Expertovi. Ten Musil nebude tak špatnej viď :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav a uplynulý víkend očima Experta.

      (host)     před 20 lety 15.03.2005 11:08 |  
      0 0

      vsazet proti vlastnimu tymu, to uz musi byt clovek idiot, aby se tim i pochlubil

    • Gary, co dodat...

      (host)     před 20 lety 15.03.2005 14:03 |  
      0 0

      podle většiny tvých komentářů jsem si udělal obrázek, že musíš být mimořádný samolibý hlupák. Nezklamals ani tentokrát, Experte!
      Ikem

      • Re: Gary, co dodat...

        (host)     před 20 lety 15.03.2005 14:07 |  
        0 0

        Ve většině mých komentářích jsem naopak zamířil do černého. Doufám ,že nezklamu ani tentokrát.
        Expert Gary

      • Re: Gary, co dodat...

        bojler     před 20 lety 15.03.2005 18:12 |  
        0 0

        nech ho, dyt nasel konecne nekoho, kdo mu na pobocce vsadi tiket...

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

    (host)     před 20 lety 15.03.2005 09:03 |  
    0 0

    Ztráta dvou bodů mě samozřejmě mrzí, ale na druhou stranu si přiznejme, že Boleslav mohla i vyhrát. Nejvíce mě mrzí chyby Radka Bejbla, po Olomouci je to už druhá, která skončila gólem. Bohužel na jeho postu je velká zodpovědnost, a každé zaváhání se trestá gólem. To Kuka to má jednodušší, on za jeho procházky kritizován nebude. Věřím Radkovi, že se z toho dostane, vždy? on sám ví jakou chybu udělal a umí se z toho ponaučit. I 120 milionový Kováč dělal minely, při zápase s Lyonem. Zkrátka byl soupeř dobrý, umějme přijmout porážku. Csaplárovi bych připoměl jeho výrok z obdobného utkání, že v posledních minutách musí na hřiště třeba vlítnout masér a rozsypat kufřík, hlavně se nesmí inkasovat. Už se nedívím, že se Adam Petrouš divil, po návratu s Anglie, s jakým nasazením tam hrají. A? zase někdo mluví o výplatách!

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:2

    Serf     před 20 lety 15.03.2005 09:31 |  
    0 0

    Se zajmem jsem si precetl vsechny prispevky, ktere jsou tentokrat prekvapive (omlouvam se prispevovatelum) kvalitni, k veci, bez zaslepenosti.

    Vcera jsem meli obrovske stesti - Boleslav byla nebezpecnejsi, mela sance, jakmile se cpala k vapnu tak to smrdelo. Nas vratil do zapasu gol na 1:1, kdy byl snad poprve a naposledy ve vcerejsim zapase videt Pitak.

    Po golu Latky, kdy skvelou praci odvedl Adauto, jsem veril, ze to udrzime. Co ale tym predvedl v poslednich 10 minutach, to nema obdoby. Tak neskutecne pasivni a zbabely vykon jsem od nas uz dlouho nevidel, i kdyz priklady by se nasly i v dobe nedavno minule, napr. za pana Beranka.

    Totalne me ale vytocil Csaplar, ktery uvedl, ze mame problemy v obrane a to dlouhodobe. Onehda brecel nad kvalitou utoku, ted zase obrany. At si rozmysli, co rika behem tydne mezi zapasy (nemame penize, vime to, bojujeme, nebrecime, atp.) a po takovem propadaku jaky jsme vcera predvedli.

    Opet se mi bohuzel poste potvrdilo, ze jakmile Slavie ma velkohuba prohlaseni pred zapasem, praxe na travniku je vetsinou desiva (jako napr. pri derby). Clovek si pak muze jit rovnou vsadit na soupere.