Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Choreo Fond

Největší fanouškovské weby - Slávistické noviny a SuperSlavia.Com zakládají na podporu tvorby choreografií a pyrotechnických akcí ChoreoFond - fond, z něhož budou financovány nákupy pyrotechniky a prvků choreografie na stadionu.

Skupina fanoušků z kotle na jižní a východní tribuně za podpory tvrdého jádra fanoušků Slavie, výkonného výboru Fanklubu, největších fanouškovských webů Slávistické noviny a SuperSlavia.Com, založila na podporu tvorby choreografií a pyrotechnických akcí ChoreoFond, z něhož budou financovány nákupy pyrotechniky a prvků choreografie na stadionu.
Přispěj i ty do ChoreoFondu!



·  Jak nás můžete podpořit?

Zašlete libovolnou částku na účet 194032608/0300 a pomozte nám tím podpořit naše hráče!
 
·  O projektu detailněji

Kdo za projektem stojí - projekt Choreo Fondu vytvořila naše redakce spolu s redakcí SuperSlavia.com. SuperSlavii jistě znáte, delší dobu patří mezi oblíbené slávistické stránky a je tvořena fanoušky z jižní tribuny.

Proč Choreo Fond - až doposud jsme kupovali pyrotechniku a prvky choreografií ze svého, popřípadě z drobných příspěvků některých z vás. Jelikož však je současná prezentace na stadionu občas dost žalostná, rozhodli jsme se dát možnost vám všem, kteří byste se svými příspěvky chtěli zapojit do našich akcí. Choreo Fondy vznikají po celém světě, nejčastěji v západní Evropě a právě díky nim, díky organizovanosti fanoušků, kteří do nich přispívají, vypadají prezentace na italských, španělských, německých a dalších stadionech tak kvalitně, jak se o tom můžeme sami často přesvědčit na fotkách, či v televizi...

Kam a jak je možné přispět - přispět je možné na zvláštní účet, který jsme pro tento účel založili u Poštovní spořitelny. číslo tohoto účtu je 194032608/0300. Pokud budete chtít přispět na nákup pyrotechniky, či jiných věcí k prezentacím na stadionu, pošlete na tento účet libovolnou částku. Pokud se budete chtít zapojit pravidelněji, můžete dát i tzv. "trvalý příkaz" a posílat tak pár korun ze svého účtu na tento fanouškovský účet pravidelně. Aby byla zajištěna dostatečná kontrola, budou pravidelně zveřejňovány veškeré pohyby na účtu.

Kdo projekt podporuje - projekt nového Choreo Fondu podporují všichni, kdo v řadách fans Slavie něco znamenají. Kromě členů tvrdého jádra nás podporují také fanoušci z fanklubu, zejména jeho výkonný výbor, jehož členem jsem i já. Samozřejmě že projekt podporují i obě naše redakce, jak lidé, kteří stojí za SuperSlavií tak za Slávistickými novinami. Nakonec je dobré zmínit, že máme i podporu klubu samotného, zejména patří díky Alexandru Klimentovi a Jiřímu Vrbovi.

Konkrétní akce - mimo průběžného financování choreografií a pyrotechniky používané na stadionu, budeme čas od času vyhlašovat speciální sbírky na konkrétní účely. Již dnes můžeme prozradit, že první speciální akcí, kterou zanedlouho vyhlásíme, bude sbírka na transparent, kterým uvítáme na trávníku Vaška Kolouška, který se vrací do světa velkého fotbalu po vítězném boji s leukemií.
 
·  Informace

V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat na mailech uvedených na našich stránkách. Nebojte se zeptat!

Komentáře (26)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Choreo Fond

    (host)     před 20 lety 28.01.2005 07:19 |  
    0 0

    Zdravím. Mám pár dotazů.:-) Jakým způsobem se bude rozhodovat o využití vybraných peněz. Bude pár lidí pověřených rozhodováním nebo můžou přispívat všichni zainteresovaní fanoušci svými návrhy? Kolik lidí má přístup k tomuto fondu? Je to jeden člověk nebo více "osvědčených" lidí:-))... Ke způsobu využití mám jeden návrh. Nebylo by možná od věci, kdyby se čas od času objevila nějaká anketa, ve které by fandové mohli hlasovat, co za určitý předem stanovený obnos pořídit (vlajky, pyrotechniku, konkrétní transparenty,...). Jinak nápad se zdá dobrý. Thomas

    • Re: Choreo Fond

      Richi (admin)     před 20 lety 28.01.2005 09:27 |  
      0 0

      Takže přístup k účtu mám já a DDS. Samotní fanoušci mohou posílat návrhy, ale konečné rozhodnutí bude na nás. Ohledně ankety je to dobrá myšlenka, určitě něco vymyslíme.

      Určitě se fanoušci budou moci podílet už na první akci a to na transparentu na přivítání Václava Kolouška. O tom budeme informovat.

  2. Re: Choreo Fond

    (host)     před 20 lety 28.01.2005 08:58 |  
    0 0

    Dobrej nápad, souhlasim s tim , že se budou pravidelně zveřejňovány veškeré pohyby na účtu.
    Pak také rád přispěji a určitě nebudu sám. Možná teď napíšu uplnou blbost, protože nevim, kolik to stojí, ale nebylo by nejjednodušší zařídí tel. číslo, podobné jako je u dárcovských SMS? Jo a bacha na finanční úřad a daňě :-))

    • Re: Choreo Fond

      Richi (admin)     před 20 lety 28.01.2005 09:28 |  
      0 0

      Je to dobrý ten systém darcovských SMS. Popřemýšlíme o tom. Jde o to, zda by o to byl i zájem.

    • Re: Choreo Fond

      (host)     před 20 lety 28.01.2005 10:02 |  
      0 0

      Dárcovské sms není špatný nápad. Jde jen o to, zda by to nebylo "kontraproduktivní". Nedovedu si představit, kolik je s tím práce a na kolik by to ve výsledku přišlo. Asi by to nejprve chtělo zjstit podrobnosti a veškeré náležitosti, které jsou k tomu potřeba (nejlépe u jednotlivých operátorů) a pak o tom uvažovat. V této otázce by možná mohli zapracovat zástupci klubu (p. Vrba nebo p. Kliment) a potřebné informace zjistit.

      • Re: Choreo Fond

        Richi (admin)     před 20 lety 28.01.2005 10:14 |  
        0 0

        Já už s tímto nějaké zkušenosti mám, takže mám představu, jaké jsou s tím náklady. Už jsem začal podnikat první kroky a zjiš?uji situaci.

  3. Re: Choreo Fond

    (host)     před 20 lety 28.01.2005 12:13 |  
    0 0

    Tak ,to jsem dostal tedy opravdu vychytralý plán:-) Mělo by to možná velkej efekt rovnou při utkáních, lidi jsou emotivně naladeni a pod vlivem kvalitního výkonu na hřišti a zážitku z pěkného chorea,by si mohli říci,: "je to pěkné, pěkné, povedené,taky jim tam nějakou kačku odsmeskuju, aby to bylo příště ještě zase trošku lepší". Posílání na účet je pro nás pohodlné a líné Slávisty složité a valný přínos by to pro pokladničku nemělo.LordEdmund

  4. Re: Choreo Fond

    (host)     před 20 lety 28.01.2005 13:43 |  
    0 0

    Jsem rád, že to podporuje i tvrdé jádro fanoušků, protože když nějaké choreo za něco opravdu stálo, tak to dělali hooligans. Pak mě trochu zaráží info, že o definitivním rozdělení peněz rozhoduje Richi a DDS. Bude to znamenat, že hooligans přijdou, že chtějí na něco peníze a vy se rozhodnete, jestli na to dáte? Nebo jak to bude fungovat? Já jsem vždy na stadionu přispíval (jak vždy chodil T.R. a vybíral) a věděl jsem, že to jde těm klukům, co tam dělají fakt super věci.

    • Re: Choreo Fond

      Richi (admin)     před 20 lety 28.01.2005 13:53 |  
      0 0

      Je to takto. Já zastupuju východ, DDS jih. Já mám přehled o tom, co se bude chystat na východě, DDS má přehled o tom, co se bude dít na jihu. Dále bude záležet, kolik bude peněz na účtu. Pokud toho bude opravdu hodně, tak se z toho pokryjou všechny náklady na jihu i východě, pokud peněz tolik nebude, tak tyto peníze budou jako příspěvek. DDS určitě bude vědět, co se chystá na jihu a kolik je k tomu potřeba peněz. My pak rozhodneme, kolik se na to použije, pokud bude nedostatek peněz, tak se využije jen část a zbytek si prostě lidi musí zajistit ještě jinak. Zatím nevíme, jak se to osvědčí. Smyslem je, aby se do toho zapojili fanoušci i z jiných částí stadionu a třeba i ti, co chodí jen občas.

      Ještě to uvedenu na jednom příkladu. Jih bude chtít nakopuit pyrotechniku, transparenty a další věci. Spočítají si a vyjde je to na 10 000. Na východě budeme chtít taky něco udělat a vyjde nám to na 2000. Jenže na účtě budeme mít v té době třeba jen 5000 Kč, takže by dejme tomu 3000 šlo na jih a 1000 na východ. Když bude na účtě 20000, tak se to z toho zainvestuje celé. Toto jsou jen hypotézy a jak to bude se uvidí postupně. Spíš si myslíme, že fond bude jako příspěvek na akce. Nechme tomu čas.

      • Re: Choreo Fond

        (host)     před 20 lety 28.01.2005 15:03 |  
        0 0

        Jasně, chápu to. Neříkám, že je to nějak špatný systém. Taky si myslím, že se to nějak vyvrbí. Jen doufám, že to půjde na fakt pěkný akce a ne nějaké "trapárny". :o)

        • Re: Choreo Fond

          (host)     před 20 lety 28.01.2005 18:12 |  
          0 0

          To můžu zaručit zase já. :)
          DDS

    • Eliman

      (host)     před 20 lety 31.01.2005 14:07 |  
      0 0

      nehádejte se kam to půjde, když se ještě žádný peníze nevybrali. Raději něco dejte, určitě se to správně využije:-) Všichni kdo se zabývají choreem vědí že vydělat se na tom rozhodně nedá, spíše to všichni dotujeme z vlatní kapsy...
      Eliman
      Red White Supporters

  5. Re: Choreo Fond

    (host)     před 20 lety 28.01.2005 15:52 |  
    0 0

    až se upustí od toho fašistickýho fontu tak možná

    • Re: Choreo Fond

      (host)     před 20 lety 28.01.2005 18:09 |  
      0 0

      Můžu tě ubezpečit, že ten font nemá s fašismem nic společného, je to font, kterým se dřív psaly knihy, název Diploma.
      DDS

      • Re: Choreo Fond

        bojler     před 20 lety 28.01.2005 20:01 |  
        0 0

        není, nacistický symboly sou ve většině okopírovaný.

        druhá věc je, že se mně vůbec nelíbí. na faktu, že jih začal spolupracovat to ale neudělá víc, než malou skvrnku. naopak: bravo! vyoadá to, že slávisti pochopili, že musíjou spolupracovat

  6. Re: Choreo Fond

    osophy (host)     před 20 lety 29.01.2005 14:18 |  
    0 0

    Na jednu stranu mam velkou chut poslat penize ihned,jenze kdyz si vzpomenu jake vulgarity a blbosti se skanduji,tak me to castecne zrazuje.Pockam jeden dva zapasy jak to bude vypadat....Jestli se spoluprace tribun spolcila "jen" k vyberu penez a pak si dal vsichni pojedou svuj diskopribeh,tak....:( Koho by bavilo misto fandeni nasim hracum poslouchat jaky je Poborsky cu*ak a pod.

    • Re: Choreo Fond

      (host)     před 20 lety 31.01.2005 09:03 |  
      0 0

      No v něčem máš pravdu, ale Poborský č...k je. :-)

    • Re: Choreo Fond

      (host)     před 20 lety 31.01.2005 14:08 |  
      0 0

      Poborský je hovado!
      Eliman

    • Re: Choreo Fond

      (host)     před 20 lety 31.01.2005 14:09 |  
      0 0

      Bohužel musím s lítostí přiznat, že převychovávat někoho skutečně nehodláme, protože by to nebylo možné. Choreo Fond vznikl výhradně za účelem organizování podpory na stadionu. K fandění, ke skandování, peníze potřeba nejsou, ale k nákupu transparentů, papírů, pyrotechniky a spousty dalších věcí bohužel ano. Samozřejmě přítomnost lidí jako je Richi celému projektu dává trochu "civilnější" nádech, Vám mohu dát své slovo, že a? už si třeba o Karlu Poborském myslím cokoli, transparenty s nápisy např. "Poborský je hovado", se z peněz vybraných do Choreo Fondu rozhodně pořizovat nebudou...

  7. Re: Choreo Fond

    GeorgK (přítel SN)     před 20 lety 16.02.2005 14:53 |  
    0 0

    Tak jsem založil trvalak. Je nějaká možnost jak se zučastnit na stadionu akce(chtěl bych taky někdy něco zapálit) Chodím na jih i východ.

    • Re: Choreo Fond

      Richi (admin)     před 20 lety 16.02.2005 15:16 |  
      0 0

      Samozřejmě že je možnost se připojit. Když půjdeš na východ, tak se stačí s námi spojit a budeš se podílet, na jihu se zase spoj s DDS.

  8. Re: Choreo Fond

    (host)     před 20 lety 19.02.2005 15:51 |  
    0 0

    Bylo by možné na těchto stránkách umístit aktuální stav Choreofondu? Myslím, že by to řadu fanoušků motivovalo k zaslání příspěvku?

  9. Re: Choreo Fond

    (host)     před 20 lety 28.02.2005 16:31 |  
    0 0

    Vetšinou se mi slávistické choreo moc líbí - jediné, co upřímně nesnáším, jsou dýmovnice. Pokud i zdejší organizátoři k nim vyjádří negativní vztah, obratem posílám peníze

    • Re: Choreo Fond

      Richi (admin)     před 20 lety 28.02.2005 16:34 |  
      0 0

      Ja jsem proti dymovnicim a DDS taky. Penize na to nepujdou. O to se proste postarame. A pokud na jihu bude nejaka dymovnice, tak to bude akce nekoho jineho, vetsinou tech z dolniho sektoru. DDS pusobi nahore.

      • Re: Choreo Fond

        (host)     před 20 lety 28.02.2005 16:55 |  
        0 0

        Díky za odpověď, posílám co můžu a těším se na Vaše nápady

        • Re: Choreo Fond

          Richi (admin)     před 20 lety 28.02.2005 16:56 |  
          0 0

          Diky, brzy budeme informovat.