Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Ušije si Slavia ostudu?

Slavia se nadále nemůže vyhrabat z problémů. Po dočasném vyřešení hrozby hráčů s výpověďmi před námi visí další nepříjemnost. Musíme uhradit dluh Liberci. A pokud nebudou peníze na účtu ve středu, tak nám hrozí pozastavení přestupů!

Přibližně deset dní visela ve vzduchu hrozba výpovědí hráčů kvůli neuhrazení dlužné částky, kterou tvořily bonusy. Všechny zainteresované strany se obrnily mlčenlivostí, takže na veřejnost vycházely pouze spekulace, které jsme si mohli číst v médií. Podle všeho by hráči v pátek 10. prosince dali výpověď, pokud by nedostali peníze. Hrozbu se však podle všeho podařilo zažehnat, protože vedení dluh uhradilo z peněz, které nejspíš poslal náš majitel ENIC.

Jenže nesmíme zapomínat i na další dluh. Ten nejaktuálnější je vůči Liberci. Vedení severočeského týmu zachovalo vůči nám soudnost a lhůtu na splacení prodloužilo. Poslední termín byl v pondělí, jenže ani dnes podle všeho se dluh nepodařilo uhradit. Na iDnes jsme si mohli přečíst, že pokud i ve středu, což je asi opravdu definitivní termín, nebude mít Liberec peníze, tak na odpoledním zasedání představenstva rozhodnou o dalším kroku, který bude razantnější.

A co by tedy mohlo následovat? Jestliže bude celá záležitost předána arbitrážní komisi, tak nám pravděpodobně do druhého dne budou pozastaveny přestupy a následně do dvou měsíců bychom tento dluh museli uhradit a až poté by následovalo odečítání bodů jako v případě Bohemians.

Jenže právě pozastavení přestupů by pro Slavii znamenalo velkou ostudu. Do slavného českého klubu by nemohli přicházet hráči. Byl by to další černý puntík. Jenže co s tím? Buď se někde vyhrabou další peníze a podaří se ještě urychleně uhradit dluh či se smířit s tím, že nám budou pozastaveny přestupy a pokusit se sehnat peníze do konce roku, aby hráči mohli přicházet v přestupním termínu.

Situace je špatná a vedení se nevyznamenalo, na to není jakákoliv omluva. Jenže když už jsme se do toho dostali, tak si pojďme položit otázku. Bylo lepší upřednostnit hráče před Libercem? Já říkám ano. Mnohem větší ostudou a katastrofou pro klub by byl odchod hráčů. Vedení tedy zariskovalo a to schvaluji. Teď nám prostě nezbývá přetrpět ostudu v podobě pozastavení přestupů a co nejdříve uhradit dluh. Je však možné, že celá situace dopadne dobře a ostudu si neušijeme. V následujících dnech uvidíme.

Zítra vás budeme informovat, jak celá věc pokračuje.

Komentáře (14)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ušije si Slavia ostudu?

    (host)     před 20 lety 13.12.2004 22:52 |  
    0 0

    Souhlasím, lepší je určitě udržet hráče i přes odečet bodů. Dokonce jsem i říkal, že klidně překousnu nějaké 8. místo, ale hlavně a? hráči zůstanou, což jak se zdá podařilo.

  2. Re: Ušije si Slavia ostudu?

    (host)     před 20 lety 14.12.2004 00:47 |  
    0 0

    Jelikož se předpokládá, že ze Slavie budou spíše hráči odcházet než do ní přicházet, tak by pro nás bylo víc než pozitivní, kdybychom přečkali přestupové období se zákazem :-) Spíš mě mrzí jiná věc: slávistické vedení řeklo, že mají s Libercem dohodu a pokud to nezaplatí, tak nedodrží slovo a to mi jde víc proti srsti než nějaká ostuda. Sešívaný

    • Re: Ušije si Slavia ostudu?

      Richi (admin)     před 20 lety 14.12.2004 01:27 |  
      0 0

      Zakaz vsak plati jen smerem do klubu, tedy nikdo neprijde, ale odchody mozne jsou.

  3. Re: Ušije si Slavia ostudu?

    (host)     před 20 lety 14.12.2004 07:51 |  
    0 0

    Nesouhlasím..obrat vedení tedy zaryskovalo a to schvaluji.. vypadá v kontextu jako když v tom vedení umít chodit a zdravě zaryskovalo..nikoli, vedení ryskovalo už v době přestupů Kolouška , Fořta a jiných..tyto hráče koupilo, pak používalo a neplatilo, vlastně tyto hráče svým klubům ukradlo..takže nyní bylo vlastně jenom nekontrolovaně tlačeno vývojem kupředu, a vedení hasí vlastně jen zrovna ten požár , který je nejblíž a teda nejvíc pálí..prostě tohle vedení postavilo špatný rozpočet na který si nevydělalo a přivedlo náš klub před arbitráž, mělo by nést odpovědnost..myslím že ty jejich v průběhu let vydělané peníze už by ani na zaplacení jejich letitého hodpodaření nestačily..ale ty už jim nikdo nevezme,tak jako nam tu ostudu..

    • Re: Ušije si Slavia ostudu?

      Troubi     před 20 lety 14.12.2004 16:47 |  
      0 0

      neriskovalo,neriskovalo,neriskovalo

  4. Re: Ušije si Slavia ostudu?

    (host)     před 20 lety 14.12.2004 08:52 |  
    0 0

    Mám dvě prosby:
    1. Prosím firmu ENIC, aby Slavii prodala někomu, kdo bude ochoten přispět na stadion a nalejt do Slavie alespoň 500 mio.
    2. Prosím pana Lešku, aby si opět nechal narůst ty šílený fousy a šel strašit na Letnou. Pan Jinoch a? jde kam chce.....

  5. Re: Ušije si Slavia ostudu?

    (host)     před 20 lety 14.12.2004 09:49 |  
    0 0

    Slavia si s tímto vedením, nic jiného než ostudu ušít ani nemůže. Máme prostě smůlu, že máme ve vedení skupinu amaterů, kteří krom toho, že nerozumí fotbalu, nemají ani páru o tom, jak by takový klub měl ekonomicky fungovat. Moje babička(klid její duší) používala rčení" nemaláš , nežraláš" což na našem případě znamená " nemáš prachy na Fořty, Koloušky, tak prostě nekupuj". Neschopnost pana LEŽky nás jen v poslední době připravila nejméně o 15 milionů za Mullera, T.Doška, Hotka. Od doby, kdy je ve funkci p. Vrba, nezískala Slavia, žádného významějšího sponzora, jen s velkými obtížemi se podařilo prodloužit smlouvu s Adidasem a s čT ,obchůdek se suvenýry, tak to je přesně obraz součané Slavie. Cedule " přijdu hned" bylo v mém případě 45 minut a tuto zkušenost prožilo i několik známých. Ne Enic, ale LEŽka s Vrbou a zkostnatělé predstavenstvo, bez vlastního názoru a schopnosti něco změnit, to jsou příčiny, naší situace.
    A bude hůř, konkurz je za dveřmi a to za cílené asistence p.Ležky, cena Slávie pak rapidně klesne, najde se kupec a z vděčnosti nechá ve vedení....hádejte koho :-(((( PETR

  6. Re: Ušije si Slavia ostudu?

    (host)     před 20 lety 14.12.2004 12:15 |  
    0 0

    Souhlasím s názorem, že nejprve zaplatit vlastní hráče bylo správným krokem. Pro hráče to byl signál důvěry od klubu. Nyní je však třeba zaplatit Liberci, vždy? i tam se (teoreticky) může stát, že hráči severočeského klubu nebudou dostávat výplaty z důvodů druhotné platební neschopnosti. Takže je nutno tvrdě začít jednat vůči Schalke 04 (UEFA?, Německý svaz?) a požadovat zaplacení dluhu! A? má problémy německý klub, nikoliv Slavia a následně pak Liberec.

  7. Re: Ušije si Slavia ostudu?

    Kopcem     před 20 lety 14.12.2004 12:21 |  
    0 0

    Richi. Já bych Tě s dovolením trochu opravil. Slavii nehrozí, že si uřízne ostudu. Slavia si už pořádnou ostudu uřízla.
    Jinak si myslím, že vedení v tomto případě zdravě nezariskovalo. Prostě Liberec se choval slušně, tak ho zase pro změnu podvedli. Tomu neříkám zdravý risk, ale lumpárna. Na druhou stranu. ENIC s p. Leškou nesplnili většinu svých slibů Slavii a jejím fanouškům, tak proč by měli plnit sliby Liberci, že.
    A když už mluvíme o penězích, které nám chybí. Kromě evergreenu o Schalke, si dovoluji ještě zopakovat. Když pan Leška a spol věděli, že dlužej, kam se podívaj, a že už hrozej sankce. Proč nám inscenovali operetu se strháváním sloupů osvětlení a přeložkou kanalizace. Nemluvím o projektu, ten je pro případnou stavbu stadionu nutný. Ale proč to divadlo se zahájením stavby. Aby ještě poslední zbytek fanoušků, který Leškovi s ENIC věří, mohl několik měsíců nadávat na proradné novináře, kteří znemožňují skvělým slávistickým manažerům klid na práci?!!!!

    • Re: Ušije si Slavia ostudu?

      postovni (přítel SN)     před 20 lety 14.12.2004 13:43 |  
      0 0

      souhlas. tohle neni zdravej risk, tohle je svinstvo. v cechach se neplaceni proste toleruje a podle toho to u nas vypada. kdyz bude slavia takhle vystupovat dal, tak se nesmime divit, ze vsechny hrace , co za neco stojej ziska sparta. ta za ne totiz plati !

      • Re: Ušije si Slavia ostudu?

        Jacobs     před 20 lety 14.12.2004 19:26 |  
        0 0

        Souhlas na druhou- když na to neměli, tak proč je Liberci slíbili, že mu je v pondělí zaplatí, to si jako mysleli, že přez víkend přijde spasitel? A hráčům měli platit automaticky, to co tvrdí Richi je podle mne blbost, nejdřív měli zapatit ty co na ně vydělávaj ( tj. hráče) A HLAVNě TAKHLE TO VÚBEC NEMěLO DOPADNOUT- JE TO CHYBA VEDENÍ, ŽE NEBYLO PřIPRAVENO A NEMěLO VYTVOřENOU ŽÁDNOU EVENTUALITU

      • Re: Ušije si Slavia ostudu?

        Jacobs     před 20 lety 14.12.2004 19:26 |  
        0 0

        Souhlas na druhou- když na to neměli, tak proč je Liberci slíbili, že mu je v pondělí zaplatí, to si jako mysleli, že přez víkend přijde spasitel? A hráčům měli platit automaticky, to co tvrdí Richi je podle mne blbost, nejdřív měli zapatit ty co na ně vydělávaj ( tj. hráče) A HLAVNě TAKHLE TO VÚBEC NEMěLO DOPADNOUT- JE TO CHYBA VEDENÍ, ŽE NEBYLO PřIPRAVENO A NEMěLO VYTVOřENOU ŽÁDNOU EVENTUALITU

  8. Re: Ušije si Slavia ostudu?

    Markus     před 20 lety 14.12.2004 14:46 |  
    0 0

    Divadlo s bouráním stadionu bylo potřeba, potvrdili tím že nic nebrání tomu stadion v Edenu postavit pokud na to budou peníze, povolení na stavbu jsou. Nemyslím si že ENIC jsou hlupáci, právě naopak oni vědí co dělají a myslím že se snažili Slavii prodat už dříve, ale nebyli ochotní jí prodat za cenu jakou nabízeli zájemci, takže čekali a čekali ... až se z toho stalo čekání na zázrak. Ten se nedostavil a tak se stalo co muselo, Slavie šla herně dolů, v pohárech jsme se neudrželi, hráči co máme nejsou zbožím co by se snadno prodalo za desítky milionů ... a ENIC musel cenu snížit. Věřím že teď už si ENIC uvědomil že se musí Slavie zbavit jinak krachne a hodnota bude najednou nulová. Teď se zřejmě snaží ze zájemců dostat co nejvíce peněz aby si pak mohli mezi sebou pogratulovat jak na investici ještě v rámci možností vydělali.

  9. Re: Ušije si Slavia ostudu?

    (host)     před 19 lety 25.02.2006 18:06 |  
    0 0