Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Ohrazení proti Blažkovým výrokům

Slavia před chvílí vydala tiskovou zprávu, ve které se ohrazuje proti výrokům brankáře Sparty Jaromíra Blažka v pondělním článku na serveru iDnes.

Tisková zpráva:

SK Slavia Praha odmítá nepodložené výroky hráče fotbalové Sparty Jaromíra Blažka. Brankář v rozhovoru, který v pondělí uveřejnil internetový server iDnes, vyslovuje domněnku, že příjmy z přestupů ve Slavii zmizely „někam na osobní účty“.

 

Veškeré příjmy a výdaje akciové společnosti jsou přesně zdokumentovány a zauditovány. Proti tvrzením pana Blažka se bude Slavia bránit dostupnými právními prostředky. Celou záležitost předal klub svým právním zástupcům.

Komentáře (13)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

    dejva     před 20 lety 07.12.2004 16:15 |  
    0 0

    mno blazek je sice kokot ale mozna ze v tomto pripade asi nebude daleko od pravdy, kdyz vidim jakej barak si postavil pan inzenyr. no ale to je opravdu jen muj osobni nazor.

  2. Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

    Kopcem     před 20 lety 07.12.2004 17:34 |  
    0 0

    Já myslím, že tento protest jen přesně vypovídá o tom, jaké máme vedení. K závažným problémům mlčí, protože se všechno studuje a jakákoliv nejistota pak ohrožuje stabilitu klubu. Na to abychom protestovali proti každé kritice, ale času pana tiskového mluvčího škoda není. Opravdu, pro nás, kteří jsme ještě zažili u moci Bolševika, je to návrat k public relations milované KSč jak vyšitý.

    • Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

      dejva     před 20 lety 07.12.2004 18:35 |  
      0 0

      taky mam takovej pocit

      • Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

        Jacobs     před 20 lety 07.12.2004 20:05 |  
        0 0

        Taky taky

    • Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

      chrobak     před 20 lety 07.12.2004 22:02 |  
      0 0

      Mě zase připadají takto bezhlavě střílené výtky jako bolševické poroučení větru a dešti. Prostě chceme aby Slavia byla mistrem, hrála LM a někdo za nesplnění stranického úkolu musí nést zodpovědnost.
      Ona je ale také nějaká realita. Žádným rozhodnutím se penízky odnikud jen tak nenasypou. Takových Korbelů, kteří z fandovství do toho nasypou peníze a kteří si to současně mohlu dovolit moc není. Pokud by investice do Slávie byla ekonomicky zajímavá, tak už ji dávno někdo koupil a i třeba toho Lešku vyrazil. Slávia už léta neudělala opravdu velký přestup (od prodeje Poborského už uplynulo hezkých pár let). Srovnejte například přestupy ze Starty nebo Ostravy, uvědomte si rozdíl v příjmech z LM za několik let ve Spartě a příjmy z utkání s balkánskými celky v UEFě. Přitom se celá léta snaží Slávia hrát roli špičkového klubu s příjmy průměrného klubu. To prostě něco stojí.

      Zcela racionálně Leška nemůže být hlavní vinník. Tím může být jedině majitel, ale tomu jsme ukradený a Slávie je mu také ukradená. Ten ji koupil za lacino s tím, že do toho moc nedá a že se uvidí. Protože se neuvidělo, tak si myslím, že se snaží vycouvat s minimálními ztrátami. Křičet ENIC ven si můžeme leda tak na měsíc, pokud za ním nepřijdeme s balíkem peněz a Slávii nekoupíme.

      Pokud by se ze Slávie daly získávat takové částky a sypat si je do kapes, už by ji dávno někdo koupil. Ono se ale musí sypat obráceně. A co si z toho odsypává Leška může vědět jen majitel.

      Prostě je iluze, že se vymění Leška a najednou budeme v ráji.

      • Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

        Richi (admin)     před 20 lety 07.12.2004 22:11 |  
        0 0

        Jo, docela vystizne. Vse neni v jednom cloveku, prestoze ma na tom svuj dil viny. Majitel ma taky svuj dil viny. Jenze i hraci maji svuj dil viny, protoze Slavii nic nevybojovali, prestoze potencial tam byl. Je to zacarovany kruh.

      • Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

        Kopcem     před 20 lety 08.12.2004 12:14 |  
        0 0

        Skoro ve všem, co tu píšeš, s tebou souhlasím. Jen nevím, kde jsi v mém komentáři našel, že poručíme větru dešti a bude LM. Já jsem tam pokud dobře koukám psal, že mi to připadá jak za bolševika, kdy se taky k vážným problémům nemluvilo, aby to neodvádělo pracující od práce, ale o to víc se štěkalo proti kritikům (nepřátelům).

        Jinak samozřejmě musím souhlasit s tím, že pokud teď odstoupí Leška, nic se jako mávnutím kouzelného proutku k lepšímu nezmění. Samozřejmě, že do Slavie je potřeba sypat a není žádným kouzelným oslíčkem otřes se, a proto se potencionální kupci jen tak nehrnou. To ovšem nic nemění na tom, že za katastrofální stav je zodpovědný za prvé majitel a za druhé generální ředitel. A protože pracují až v dojemné shodě a spolupráci, pro mě jeden a totéž jsou. Hráče a trenéry bych vinil z nepostoupení do LM jednou, a to v roce 2003. Tehdy vedení jedinkrát před kvalifikací nechalo kádr pohromadě, neprodalo klíčové hráče a kádr byl navíc kvalitní. V ostatních třech případech je za nepostup jednoznačně odpovědné vedení. V 96 šel pryč, kdo uměl kopnout do míče. V roce 2000 opustil již tak po neúspěšném konci ligy rozklížené mužstvo bez náhrady Pavel Horváth, o rok později Ivo Ulich. Že to takhle nejde pytlíkovat ukazuje i letošní výbuch Ostravy. Že jsme všechny naše klíčové hráče prodali pod cenou (vzpomene si někdo, za kolik šel do Manchesteru nejlepší hráč EURA 96 Poborský a za kolik průměrný Jordi Cruif?)? Za to je zodpovědný kdo? Za podivné nákupy hráčů pouze od určitého agenta je odpovědný kdo (např. Malár proti Švancarovi)? Za "skvělé" vztahy s bývalými hráči, kteří se k nám po návratu z ciziny "jen hrnou" a chválí nás, kde mohou, je odpovědný kdo? A tak dále, a tak dále.

        Ale pak je tady ještě jeden moment, který je podle na žalobu. Slavia dluží, kam se podívá, hrozí jí bankrot a vedení dává miliony na bourání sloupů osvětlení, terenní úpravy a kanalizační přeložku. Opravdu někdo věří, že tohle nemohlo počkat, až se najde někdo, kdo bude výstavbu financovat? Nemluvím o projektu, ale o těchto teatrálních akcích. Měly alespoň některé fanoušky přesvědčit, že vedení nespí? Nebo je za tím ještě něco horšího?

      • Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

        (host)     před 20 lety 08.12.2004 12:30 |  
        0 0

        myslím si že vůbec nemáš pravdu.. Nemam rád Enic, a bylo by dobré kdyby jej vystřídal jiný majitel, takový který by se řádně staral o svuj majetek..ale starostí o ten majetek, jakýsi zprávce majetku..je vůči Enicu právě p. Leška, a navíc to byl on a možná ti kdo mu to poradili, kdo právě Enic do našeho klubu přivedl a na valné hromadě to prosadil, byl jsme přítomen.
        A to že Slávia nemá koncepci, její hráčská politika je mizerná a ekonomická situace je nad propastí bankrotu (vždy? nebýt pujček Enicu, byly jsme v konkursu již dávno), tak za to právě může náš generální řiditel p. Leška..ne vůči nám, nás se dávno nikdo na nic neptá, ale právě vůči majiteli..což je Enic...a právě jejich jedinou chybou je to že již dávno nevyměnilo současné vedení za schopnější. A to že se hbitě vedení rejpá v bleších válkách typu Blažkův rozhovor do novin, a podstatné věci tutlá..také o něčem vypovídá..

  3. Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

    honzah (přítel SN)     před 20 lety 07.12.2004 20:25 |  
    0 0

    On to neříká jako obvinění, ale jako racionální domněnku. Celkem bych se s ním shodoval. Opravdu - vedení k vlastním problémům mlč(ž)í, ale stále se ohrazuje proti zlým novinářům a jiným hráčům. Kdypak naši frajeři dostupnými právními prostředky vysoudí Václava Drobného? Nebo ty kecy o lidském rozměru hráčských odchodů. V rámci lidského rozměru byli levně prodáni Horváth, Vlček, Ulich, Kuchař. A s jakým ,,nadšením´´ se teď díky tomu chtějí do Slavii vrátit! :-)) / ;-((

  4. Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

    Georginho     před 20 lety 07.12.2004 21:51 |  
    0 0

    A? sklapne...nemá to co komentovat prevít rudá!

    • Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

      Richi (admin)     před 20 lety 07.12.2004 22:13 |  
      0 0

      Souhlas, at si komentuje svoji Sparticku a objasnuje, proc je zapletena v korupci. Ale do cizich veci at se nestoura. Je fakt chytrej ...

    • Re: Ohrazení proti Blažkovým výrokům

      (host)     před 20 lety 07.12.2004 23:08 |  
      0 0

      Správně, Slavii si rozvracet nedáme! Na práci potřebujeme klid! Stejně jsou veškeré problémy jen dílem nepřejících pomlouvačů! Kde mohla Slavie už být, nebýt všech těch posměváčků, kterým se musí Slávisté zabývat - a na poctivou práci pak opravdu není klid.

  5. Nejlíp kdyby se ohradili za nějakou ohradu,

    (host)     před 20 lety 08.12.2004 10:17 |  
    0 0

    aby je nebylo ani vidět, ani slyšet, natož aby dál vedli Slávii tak jako dosud!!!