Info o SN

Výzva pro Slavii Praha

Slávistické noviny jsou iniciátory výzvy pro Slavii Praha. Cílem je vyzvat všechny strany současné situace k vyjasnění situace, které nebude poškozovat jméno Slavie! Fanoušci, připojte se!

Text výzvy pro Slavii Praha
Slavia je slavný, tradiční klub s bohatou historií. Fanoušci Slavie jsou znepokojeni současnou situací. Slavia hazarduje se svým jménem. Proto vyzýváme všechny zúčastněné strany, aby našly takové řešení současné situace, které nebude poškozovat jméno Slavie.

Jednotlivé strany sporu vyzýváme:
- majitel - chceme, aby zaujal jasné stanovisko, co plánují se Slavií a neskrýval se za nic neříkající prohlášení
- vedení - chceme, aby zajistilo co nejrychlejší uhrazení dlužných částek
- hráči - rádi bychom, aby podávali co nejlepší výkony, plně se soustředili na fotbal a dobrými výsledky pozvedli jméno Slavie. Zároveň je žádáme, aby zbytečně nekladli ultimativní požadavky, které k ničemu dobrému nepřispějí

A na závěr vyzýváme všechny fanoušky Slavie, aby se semkli v tuto těžkou dobu a nerozdělovali se na více táborů. A zároveň svým připojením pod touto výzvou dali jasně najevo, že jim jde o dobro Slavie.


Kdo má zájem se připojit, tak a? pošle email na vyzva@slavistickenoviny.cz, kde uveďte celé své jméno a město, kde bydlíte.

Všichni, kteří se připojí k této podpisové výzvě, budou zveřejněni na našem webu. V tomto článku máte prostor diskutovat o této výzvě.

P.S.: Při utkání Liberec - Slavia se v kotli připojilo k této výzvě přibližně 80 lidí, tedy téměř všichni, co tam byli. Všechny jsem ale nestihl obejít.

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 04.12.2004 20:37 |  
    0 0

    A budete vyklízet na jaře na protest i kotel ?
    Tedy Východní :D :D :D :D :D :D :D :D

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      Richi (admin)     před 20 lety 04.12.2004 20:42 |  
      0 0

      Tohle neni protestni akce.

  2. Re: Výzva pro Slavii Praha

    osophy (host)     před 20 lety 05.12.2004 12:30 |  
    0 0

    Co dela mezi podpisy jmeno Pavel Kuka?Je to overene jmeno ,nebo jen hloupy zert nejakeho "fanouska"?

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      Richi (admin)     před 20 lety 05.12.2004 12:33 |  
      0 0

      To ja bohuzel nevim, overit si to nedokazu. Ale proste email mi takovy prisel a mail ma i podobu jmena Pavla Kuky. Treba to je nejaky jmenovec. Nevim.

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      jacko (přítel SN)     před 20 lety 05.12.2004 15:41 |  
      0 0

      Mno on Pavel na Praze 10 i bydli, tak nevim..

  3. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 05.12.2004 12:54 |  
    0 0

    VŽDYCKY JSME S VÁMA !!!
    VŽDYCKY JSME S VÁMA !!!
    VŽDYCKY JSME S VÁMA !!!

  4. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 05.12.2004 13:13 |  
    0 0

    Zároveň je žádáme, aby zbytečně nekladli ultimativní požadavky

    ty vole je to jejich práce. a když jako nedostanou prachy tak se půjdou napást.. ?? bůh ví jak to tam je a za co jejim dluženo.. pokud to neumí vedení prostě bych se sebral a šel makat třeba i do fabriky kde mi zaplatej.. takhle to dělat nelze..

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      Richi (admin)     před 20 lety 05.12.2004 13:27 |  
      0 0

      To ja nerikam, ale me jako fanouska to vyhroceni situace vyvedlo z miry, ale jsem silene nastvan na vedeni, ze to dopustilo, ze jim nezaplatilo. I proto je vyzyvam, aby tak co nejrychleji ucinili. Neni to mirene proti hracum. Chyba je u vedeni a enicu, ze dopustilo, ze penize na splaceni dluhu nejsou.

  5. Re: Výzva pro Slavii Praha

    dejva     před 20 lety 05.12.2004 13:16 |  
    0 0

    chtelo by aby se tato vyzva dostala take k neinternetove verejnosti. preci jen je mnoho lidi kterym nejsou problemy klubu lhostejne, ale nemaji moznost dat to najevo jinak nez treba v hospode nebo doma u televize. chtel bych se primluvit aby jste apelovali na sve zname, slavisty, kteri o akci nevedi a podrobne je o vyzve informovali. je nas okolo tri set tisic a tolik podpisu uz ma preci jen nejakou vahu. podminky pod ktere jsem se podepsal jsou z cela standartni a prirozene meli by byt zavedeny v jakekoli prosperujici firme. ve slavii si o ne musime rikat, z toho usuzuji ze opravdu neni neco v poradku a proto se priklanim k nazoru leska, enic ven!

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      Richi (admin)     před 20 lety 05.12.2004 13:28 |  
      0 0

      Ano, chtelo by to, aby se to dostalo i k neinternetove verejnosti. Uvazuji, ze bych pri hokeji Slavia - Sparta sbiral dalsi podpisy, urcite tam bude plno fandu, co o tom nevedi ci ani ti, co nemaji internet. I dalsi prezentace ostatnich lidi by pomohla.

      • Re: Výzva pro Slavii Praha

        (host)     před 20 lety 05.12.2004 19:54 |  
        0 0

        ja jsem již ukev¨cal 3 mé spolužaky, z toho jsou sic oba dva spartane ale to nema vahu:o)

  6. ježišmarjá

    Markus     před 20 lety 05.12.2004 14:43 |  
    0 0

    Ježišmarjá, to jste na to teda přišli brzo. člověk je tu pár let za exota že si dovolil kritizovat vedení a nemá už trpělilovost a že a? řekne Leška a ENIC cokoliv, už mě to nezajímá, protože to budou jen další matoucí kecy oddalující to co se jednou stát musí a proto řvu LEŠKA VEN. A teď tu najednou vidím tohle a zároveň už i vedení přiznalo že hráčům opravdu dluží prachy a hlavně jim už DLUŽILO I DřÍVE !!! Už si sundejte ty růžové brýle, protože jinak skončíme jak Bohemka bez toho abychom pro změnu vedení a vůbec něco udělali. Leška a ENIC dokázali jediné, že na to nemají. Jediná šance je v příchodu někoho silnějšího kdo by Slávii vyrval ze spárů těchto neschopných lidí a udělal pořádek. O dobro Slavie mi jde především, ale je TOTÁLNÍ KRAVINA podporovat nadále současné vedení. I kdyby Slavie měla skončit kvůli tomu v druhé lize, je nutné aby odešlo současné vedení, pak je šance že bude nové vedení které začně dělat transparentně od základů svou práci a Slávie se dostane zpět kde bysme jí viděli rádi. Takhle se přece už pokračovat nedá, pořád jen další sliby ... a výsledky nikde :(

    • Re: ježišmarjá

      Richi (admin)     před 20 lety 05.12.2004 15:34 |  
      0 0

      Vyzva neni podpora vedeni, je to vyzva k naprave jmena Slavie.

  7. Re: Výzva pro Slavii Praha

    honzah (přítel SN)     před 20 lety 05.12.2004 17:32 |  
    0 0

    Ta výzva svým způsobem nic neřeší, ale možná lepší něco než nic. Je otázka, zda nebude zneužita jako podpora vedení, jsou to víceméně obecné kecy. Ještě o tom popřemýšlím, zda ji vůbec podepíšu. Myslím, že by každý příznivec měl nyní učinit 2 kroky:
    1) Poděkovat hráčům za to, co v závěru podzimu navzdory nejisté situaci předváděli a vyzvat je k určitému klidu a nerozutíkávání se. Vyjádřit jim prostě jednoznačnou podporu. Třeba prostřednictvím osobního mailu na kapitána (radek.bejbl@slavia.cz).
    2) Aktivně se zúčastnit kladení otázek na oficiálním webu. Aktivním pokládáním nepříjemných otázek klubovému vedení lze spoluvytvářet zdravý tlak.

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      Richi (admin)     před 20 lety 05.12.2004 17:35 |  
      0 0

      Ja se budu snazit o to, aby to zneuzito nebylo. Je tam jasne receno, co od vedeni chceme a budu to po nich chtit, aby to napravili. A to same budu smerovat na ENIC. Potrebuji vsak co nejvetsi podporu, at to ma nejakou vahu.

      • Re: Výzva pro Slavii Praha

        (host)     před 20 lety 06.12.2004 13:30 |  
        0 0

        Podíval jsem se na to z různých úhlů a rozhodl jsem se jednoznačně PRO. Připojím nyní svůj podpis. Díky za odvahu k činu.

        • Re: Výzva pro Slavii Praha

          (host)     před 20 lety 06.12.2004 13:30 |  
          0 0

          Podpis: honzah

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      (host)     před 20 lety 05.12.2004 21:57 |  
      0 0

      aktivni pokladani otazek?
      no to je tlak jak brno! urcite na zaklade toho reknou... ano ... podvadeli jsme, pozemek v edenu je davno prodany Sparte... dekujeme odchazime

  8. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 05.12.2004 22:25 |  
    0 0

    Aby to melo vahu "petice" musi tam byt ze zakona uvadene datum narozeni..to jen tak naokraj..jinak samozrejme poslu.

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      Richi (admin)     před 20 lety 05.12.2004 22:28 |  
      0 0

      Jenze ono se nejedna o petici, ale o vyzvu. Vyzva je jednodussi, petice slozitejsi, musi tam byt i pisemny podpis, ne?

  9. Re: Výzva pro Slavii Praha

    Kopcem     před 20 lety 06.12.2004 12:43 |  
    0 0

    Já to podepíšu. V některých bodech bych byl k vedení kritičtější, ale výzva logiku má. Dal bych ještě na zvážení, abychom udělali anketu, koho bychom považovali za ideálního člověka včele Slavie, který by ji dokázal převést do prosperity. Pak bych eventuelně navrhnul připravit pro toho člověka výzvu s podpisem fanoušků, aby se ujal funkce ve Slavii a pomohl ji zachránit ze situace, ve které se nachází. Podle mě by se mělo jednat o člověka se slávistickým srdcem, schopného obchodníka a manažera s velkými kontakty. Mně tyto podmínky splňuje nejlépe bývalý ministr Vladimír Dlouhý. Je to Slávista, má kontakty mezi businessmany v čR i ve světě, takže by mohl přivést solidní partnery, dokázal vydělat dost peněz, takže by nemusel přikrádat, umí vystupovat, mluví několika jazyky a myslím, že je natolik "ješitnej chlap" (viz kdysi výzkumy obliby), že by ho podobná pozice těšila.

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      honzah (přítel SN)     před 20 lety 06.12.2004 13:34 |  
      0 0

      S tou anketou a výzvou ,,zvolené´´ osobě jseš dost naivní, ale budiž nad tvým příspěvkem uvažováno. Co máš furt s tim Dlouhým? Snad to neni tvůj příbuznej nebo příbuznej ňáký holky, kterou balíš? četl jsi můj poslední názor na něj?!

      • Re: Výzva pro Slavii Praha

        Kopcem     před 20 lety 06.12.2004 14:17 |  
        0 0

        Dlouhý můj příbuznej není. Potkal jsem ho jednou v životě, kdysi dávno, asi před 10 roky. On byl tehdy politická hvězda a na mě by si určitě ani nevzpomněl. Jen se snažím myslet pragmaticky. Co potřebujeme? Pořádného partnera, silného majitele a sponzora. Mně by se jink taky nejvíc líbila včele Slavie nějaká ikona, jako je Pavel Kuka nebo Honza Suchopárek. Ale!?? Při vší úctě k nim, mají kontakty třeba na silné strojírenské podniky nebo tak? Myslím, že ne. A o žádném jiném úspěšném businessmanovi se slávistickým srdcem nevím. A různé hvězdy a hvězdičky showbusinessu, o kterých jsem psal minule? Dobrý, ale když jsem o tom potom přemýšlel, silný partner, nějaká slušná firma, by mi připadal výhodnější. Je to můj názor, může to být samozřejmě blbost. Tvůj poslední názor na něj si nějak neuvědomuju.

        K tomu, že je podobná výzva naivní. Je. Ale možná míň než výzva ENICu a Leškovi, aby konečně něco dělali. Kdybychom vyzvali někoho, že ho považujeme za možnou vhodnou osobu do čela, když nic, ješitnýho chlapa to potěší. Když vyzveš Lešku s ENICem, aby konečně začali pro Slavii něco dělat, jistě si sednou na zadek, zamrzí je, že to za posledních 10 let nějak nezvládali, a do půlroku ze Slavie určitě udělaj světový mužstvo.

        • Re: Výzva pro Slavii Praha

          honzah (přítel SN)     před 20 lety 07.12.2004 20:34 |  
          0 0

          1) Dlouhý je člověk, kterej je až po uši namočenej v krachu Poldovky. Navíc je to bejvalej komanč. Co chceš s takovým chlapem v klubu dělat?
          2) Tvé výhrady vůči stávající Richiho výzvě sdílím, přesto jsem se ji vzhledem k nouzové situaci rozhodl podepsat. A taky uznávám tvé tvrzení, že výměna majitele se musí uchopit ze strany aktivace kupujícího. To je však natolik složité, že momentálně nejsem s to konkrétními návrhy iniciovat změny v majetkových vztazích (a asi toho je schopen málokdo). Pouze jako ideálního vlastníka tuším Kellnerovu společnost PPF. Třeba však dění nejbližších dnů přinese nečekané rozuzlení. Doufejme, že kladné...

          • Re: Výzva pro Slavii Praha

            Kopcem     před 20 lety 08.12.2004 12:35 |  
            0 0

            V krachu Poldovky, a taky LIAZu, Škody Plzeň.. je namočenejch spousta lidí. Prezidentem počínaje, Dlouhým, Kočárníkem, Dybou, Zielencem... konče. (To mluvím za vlády do roku 97. Pak by se jistě dalo vyjmenovat dalších lidí). Ale pokud je mi známo, nikdo z nich nebyl nikdy obviněn.

            Bejvalejch Komančů je taky spousta. Např. Tlustý, kandidátem se prý měl stát i prezident.

            PPF a Kellner už jednou Slavii vlastnili. Že by za nich nějak vzkvétala, opravdu nevím. A ENIC ji prodali vlastně za hubičku. Třeba by se ale teď chovali jinak.

            Já opravdu Dlouhýho neprosazuju. Jenom mě napadnul, jako člověk, kterej má kontakty, vydělal peníze a navíc je Slávista. Pořád si myslím, že by bylo lepší, kdyby ve vedení byli dobří manažeři, kteří jsou ale zárove? srdcaři. Když se účast v klubu bere jen jako investice, dopadá to jako s ENIC. Vydělat za každou cenu, třeba i na likvidaci. Jinak, hlavně aby byl už pryč ENIC s Leškou. Já bych tam snad radši viděl i toho Chvalovskýho, jak se o tom mluvilo asi před rokem. To je sice podle všech dostupných informací asi taky lump, ale bere aspoň jinde, ne v klubu.

            • Re: Výzva pro Slavii Praha

              honzah (přítel SN)     před 20 lety 08.12.2004 20:46 |  
              0 0

              1) řečeno jejich (komunistů) vlastním jazykem: -Už tím, že jsi podezřelý, jsi vinen! :-)
              2) S tím Klausem je to možný, určitě byl loyální. Ale nemyslím, že by to došlo až ke kandidatuře členství. On se na Západ sice dostal legálně, ale v době tání (1968).
              3) Prodat za hubičku? Co je na tom špatného? Když se nedaří, máš už jiné priority, můžeš pružně přistoupit ke změnám!
              4) To teda opravdu nevím, kam chodíš na tyhle informace. Podle mých matematických odhadů prodělával Enic každej rok tak 35 miliónů. A Chvalovský? Zdá se, že tvůj přístup k otázkám morálním jest poněkud laxní. Leč přiznávám, že během podzimu 2001 se mi chvílema taky jevil jako možné vysvobození. Jenže tehdy jsem přeci jen ještě stál výrazně na straně Lešky. Co se týče PPF, měl by sis uvědomit, že oni stáli za úspěchy v sezóně 1995/96. A ten novej základ, co tady stihli do října 1997 vytvořit, nebyl úplně špatnej. I když za nich asi dost peněz zmizelo. Jenže, co když v tom byly kdovíjaké předchozí dluhy?

              • Re: Výzva pro Slavii Praha

                Kopcem     před 20 lety 09.12.2004 13:11 |  
                0 0

                add 4) Jseš o dost mladší než. Já byl v 19 letech taky radikálnější, než jsem dnes. V otázkách morálních zas tak úplně laxní nejsem. Např. na Novu se v podstatě nedívám ne jen pro to, že programy tam dávaný nejsou podle mýho gusta, ale taky proto, že jsem převědčenej, že její vznik byl jeden velkej podvod. Jen se snažím bejt pragmatickej. O lidech, kteří se pohybujou ve fotbale nemám velký iluze. Já bych Chvalovským taky nebyl nadšenej, ale viděl bych ho jako lepší alternativu, než Lešku a ENIC. Informace o Chvalovským mi nejsou lhostejný, ale pořád to byl chlap, kterej fotbalem žil a svoje zisky, a? už jakýkoliv, nebral z fotbalu. To si o těch druhejch nemyslím. A Slavii mám prostě rád.

                O ENIC jsem naprosto přesvědčenej, že do Slavie nešel jako charita, ale chtěl vydělat. Možná se ze začátku domnívali, že s minimální investicí přijdou rychlý zisky, možná šlo o něco jinýho už od prvních dnů. Po celou dobu investovali, ale vždycky jen tak, aby udrželi mužstvo na určitý úrovni, jakoby při životě. Napřed tak na tom druhym místě, později, aby nezkrachovalo hned. O co jim šlo nebo jde, nevím. O další rozvoj myslím ne. To by mužstvo před kvalifikací do LM pokaždé nenechali oslabit. Jsou to finančníci, tak si asi uměj spočítat, že aby získali v LM sto milionů a víc, musej spíš pár desítek milionů Kč investovat do posílení nebo aspoň kádr neoslabovat, a ne prodávat pod cenou nejlepší hráče. Podle různejch informací pracujou s víc než 2 mld liber. To vždycky před kvalifikací LM nemohli postrádat pár milionů Kč za prodej klíčovejch hráčů (Horváth, Ulich, Vachoušek)? Jako jejich motivace mě napadaj buď daňový výhody nebo pozemky. Ale může to bejt cokoliv jinýho. Nevim. Myslím si, že o svoje peníze nechtěj přijít ani dnes. Myšlenky, že teď chtěj radši rychle Slavii prodat a zmizet, aniž by dostali zpátky svoje investice, považuju za naivní. Buď už vydělali dost díky nějaký jiný politice a dál už to tak nejde, nebo na ně někdo něco ví. Pak ještě zbývá možnost, že si uvědomujou, že už jsou dost profláklý, a proto prodaj akcie nějaký zpřízněný firmě a ve svý "bohulibý" činnosti budou pokračovat přes ní.
                Informace žádný nemám, jsou to moje spekulace. Taky to může bejt úplně jinak.

                add 3) Proti PPF nejsem. Pokud by přišli a Slávii zachránili a hodlali investovat do jejího rozvoje, budiž vítáni. Po předchozích zkušenostech s různejma majitelema bych ale byl radši, kdyby tam bylo jasně vidět i to slávistický srdíčko. Ale nejsme v situaci, kdy bysme si mohli vybírat.

                • Re: Výzva pro Slavii Praha

                  honzah (přítel SN)     před 20 lety 09.12.2004 19:34 |  
                  0 0

                  Dík za doplnění tvých názorů, s tím co jsi teď napsal, se téměř naprosto shoduji. Ten Enic bych upírem rozhodně nenazýval, zdá se mi, že na Slávii museli dost prodělat, ale vzhledem ke zmíněné neprůhledné politice (největší chyba - nevyhodili nikdy Lešku) jsou Tebou uváděné spekulace na místě. A ten prodej Vachouška dodnes schvaluji, ale je to jen můj osobní dojem. Jinak jsi mi kápnul do noty s tou Novou, mám identický postoj!!!
                  Jen tak pro zajímavost: Zprávy tam uváděj lidi, který si nemejou ruce po hajzlu - např. Karel Voříšek - přistihl jsem jej v neděli v Divadle Járy Cimrmana :-)) ...

                  • Re: Výzva pro Slavii Praha

                    Kopcem     před 20 lety 10.12.2004 12:01 |  
                    0 0

                    Díky, s informací o Voříškovi jsi mě opravdu potěšil a rozesmál. I když na druhou stranu, budiž mu ke cti, že navštěvuje Divadlo Járy Cimrmana. To zase asi u Nováků tak typický není.
                    S tím Vachouškem bych taky souhlasil. I já si myslím, že rok 2002 byl jediná výjimka, kdy Slavia do kvalifikace do LM nešla oslabená a postoupit měla. Tehdy to nebylo ve vedení, ale v trenérovi a hráčích. I když bůh ví, co se dělo v kabině. Třeba dnešní problémy s neplacením hráčům se už mohly objevit už tehdy. A úplný rozkol v kabině mezi trenérem a některými hráči a potom i mezi hráči mezi sebou asi taky nevzniknul z ničeho nic a zhodiny na hodinu. Vachoušek ale opravdu na jaře už nehrál nic moc a oporou už rozhodně nebyl. Adekvátní náhrada za něj sice nepřišla, takže mužstvo před kvalifikací rozhodně nebylo posíleno, ale nebylo ani výrazně oslabeno. To v letech 1996, 2000 a 2001 tedy bylo.

                    • Re: Výzva pro Slavii Praha

                      honzah (přítel SN)     před 20 lety 11.12.2004 11:42 |  
                      0 0

                      V zásadě souhlasím.

  10. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 06.12.2004 15:44 |  
    0 0

    Prosím vedení aby si v hlavě přebralo co byla slavie předtím a co je teď.....nějak se tam nahoře domluvtë ale je ostuda co děláte.....

  11. Nebudte naivni

    (host)     před 20 lety 06.12.2004 17:04 |  
    0 0

    Vyzva je fajn,
    ale frajery s hrosi kuzi jako maj oni touhle akci nemuzete absolutne rozhodit, maximalne si budou mit do ceho utrit boty.
    Myslim ze takovi italsky fanousci a vubec jihoevropske narody s jejich mentalitou - toho by se papalasove bali. Pokud se nekde stovky/tisice lidi vydaji do ulic a mimochodem se projdou po autech vsech skudcu jejich klubu, tak se pak veci pohnou.
    Nejsem magor a ani k tomu nenabadam, ale realita je bohuzel takova, ze zadne petice apod. jeste v nasi zemi nikoho odnikud nedostaly. Pojmy jako cest a odpovednost jsou priplacnuty k zemi balikem penez a neochvejnym pocitem moci.

    Verni zustaneme !

  12. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 06.12.2004 22:52 |  
    0 0

    Tato vyzva je jistě dobrý nápad, ale u položky" VEDENÍ"
    je tam nějak málo požadavků,nemělo by tam chybět ODSTOUPENÍ!!? jinak vyzvu jsem taky podepsal a seženu určitě dost dalších lidí,Slavistů i neslavistů.

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      Richi (admin)     před 20 lety 07.12.2004 01:31 |  
      0 0

      Odstoupení nemá cenu, tady jde hlavně o to, aby se očistila Slavia a to půjde pouze tehdy, pokud třeba právě vedení uhradí dluhy. Musíme být sjednoceni.

  13. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 06.12.2004 23:13 |  
    0 0

    Webmastrovi-- pošlete výzvu i sem enic_contact@hotmail.com

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      Richi (admin)     před 20 lety 07.12.2004 01:33 |  
      0 0

      Ano, vyzvu budu chtit smerovat i na ENIC. Verim, ze se o tom dozvedi. Ale zatim cekam, dokud nebude vice podpisu. Hledejte lidi, kteri se chtej pripojit. Cim vice nas bude, tim vetsi vyznam to bude mit.

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      (host)     před 20 lety 07.12.2004 13:46 |  
      0 0

      Dost pochybuju, ze ma ENIC mailbox na Hotmailu pro oficialni komunikaci. A jestli jo, tak je to jenom sberna spamu.

  14. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 08.12.2004 20:42 |  
    0 0

    Trošku je škoda, že se nepodepsalo více tzv. celebrit. Kde jsou velcí Slávisté : Grossové, čechové a další? Petr

    • Re: Výzva pro Slavii Praha

      Richi (admin)     před 20 lety 09.12.2004 00:54 |  
      0 0

      Jde o to, ze oni o tom nevedi, bohuzel. Bych je musel nejak kontaktovat, ale jak?

  15. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 09.12.2004 04:01 |  
    0 0

    je to cele nejaky divny. Je to sice jen ma intuice,ale podle toho vseho co uz jsem si o te financni krizi precetl,si osobne myslim,ze tam smrdi jeste neco daleko vetsiho.Myslim si ze enic dava od Slavie jednoduse ruce pryc.Nechce se financne podilet na stavbe,a ani neposlal tech 30 milionu,ktere prislibyl.Kdyby vazne chteli klub prodat tak by ty penize poslali,uz jen proto, aby se z toho nedelal takovy humbuk a klub vyhodneji prodali. Ale ted kdyz svuj slib nesplnili a na hrace se tim z vysoka vybodli, by na prodeji prece tratili. Kdo da 200 mil. za slavii bez stadionu a hracu? A druha vec ktera mi tam nesedi je to ze by prece hraci nedavali vypovedi, kdyz by si vazne mysleli ze enic klub proda. Protoze pak by sve penize dostali a mohli by se plne soustredit na sve stale se zlepsujici vykony a nahanet slabnouci spartu cele jaro v tabulce, kór kdyz sparte hrozi jeste nejake i kdyz asi ne prilis drasticke odebrani bodu. Pripadne si pristi sezonu zahrat ligu mistru. A proto si myslim ze pokud hraci od soboty budou davat vypovedi, tak tam "nahore" neco pekne smrdelo a ta spina je tam dal. Jinak ta vyzva se mi zda solidni a rad ji podepisu i kdyz moc neverim,ze to s vedenim nejak pohne. Sportu zdar a Slavii noveho a inteligentniho majitele.

  16. Re: Výzva pro Slavii Praha

    (host)     před 20 lety 09.12.2004 12:52 |  
    0 0

    Je mi ze vseho neskonale smutno! Slavii fandim od roku 1959, zazil jsem 3 roky v 2.lize, potupne jmeno Dynamo, ale nikdy, opakuji nikdy, jsem si nedokazal pripustit, ze Slavia se ocitne v podobne situaci. Zodpovednost neseme vsichni. Neschopne vedeni, majitele bez vztahu ke klubu, treneri, kterym je jedno na jake lavicce sedi, hlavne ze budou prachy, hraci podavajici polovicate vykony, fanousci, kteri prestali chodit na fotbal a povzbuzovat svuj tym. Zapomneli jsme co znamena jmeno SLAVIA, ze jsme fanousci klubu, za ktery hravali Frantisek Planicka, Josef Bican, Jan Lala, Franta Vesely, ale i Lojza Jonak, Vlastik Kopecky, Franta Zlamal.....Slavisti, kteri misto srdce meli tu nasi hvezdu. At se dnes stydi vsichni Ti, kdo jmeno tohoto klubu a techto, ale i tisicu dalsich slavistu, pospinili! Slavia neni byznys! Slavia je pojem, ktery nerozlucne patri k ceskemu fotbalu!