Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Hokej jako odreagování od fotbalu

Fotbalový fanoušek Slavie neprožívá příjemné období. Radost z nějaké většího úspěchu je velmi vzdálená. Potěšení však přináší hokej, což může být dobré zpestření pro získání lepší nálady.

Jak jistě všichni víte, od této sezóny se hokejisté Slavie přestěhovali ze stařičkého Edenu do supermoderní Sazka Arény. Dalším pozitivním faktorem bylo přerušení NHL a příchod velkého počtu hráčů ze zámoří. Tím se extraliga stala velice atraktivní. Já na hokej nikdy nechodil, sice jsem výsledky sledoval, ale do Edenu mě to moc netáhlo.

Teď však nastala velká změna. Šel jsem se podívat na první utkání Slavia – Sparta. Vysoká návštěva, super atmosféra, skvělý výsledek, pěkný hokej. Prostě paráda. Byl jsem nabažen, proto jsem se rozhodl jít i na další zápasy. Kvůli nedostatku času jsem nemohl jít na Třinec, ale hned následující utkání proti Liberci jsem v hale nechyběl. A opět super zážitek, slušná návštěva, atmosféra opět dobrá, zábava díky kostce, komfort a hokej byl opět nádherný. To mě donutilo k tomu, že jsem ihned vyplnil přihlášku do hokejového fanklubu, abych měl lístky do kotle, protože zde se tvoří dobrá atmosféra, je to úplně něco jiného než na fotbale.

Nakonec jsem navštívil i Litvínov, největší návštěva extraligy do té doby, perfektní podívaná. Prostě jsem zažil opět jen klady. To mi nedalo a rozhodl jsem si koupit permanentku a od teď budu chodit na téměř všechny domácí zápasy. Takto se získává nový fanoušek. Už se těším na utkání s Kladnem, to bude určitě vyprodáno, to bude něco extra!

Fotbal poslední dobou přináší jen zklamání. Nálada není dobrá, nemáme dobré výsledky, pořád se různě spekuluje. Jen mi řekněte, kdy jsme zažili nějakou delší pozitivní euforii? Vždy jen krátkodobě, třeba po zápase s Brnem. Většinou však nevidíme až tak pohledný fotbal a když už ano, tak se nedaří vyhrát či dát více branek. Navíc náš útok se neuvěřitelně trápí. A pro mě osobně je hokej takové velmi příjemné zpestření, odreagování od všeho.

Všem tedy doporučuji, začněte navštěvovat i hokej, získáte tak novou chu? do fotbalu, kterou hodně lidí ztratilo. Fotbalová Slavia jen může tiše závidět návštěvám na hokeji. Možná i to dokazuje, že jakmile bude nový stadion, tak i s fotbalem to půjde nahoru. Do té doby musíme přežívat.

Komentáře (24)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    (host)     před 20 lety 11.10.2004 16:59 |  
    0 0

    Tak na tohle jsem prisel uz asi pred tremi roky. Fotbalisti, jejich vedeni a strahov me po poslednich mizernych letech natolik otravili svymi vykony i sliby, ze jsem si nasel Slavii hokejovou. Tam jsem videl, ze kdyz je dobre a schopne vedeni, tak i atmosfera v tymu, a od toho pak prameni i dobre vysledky, slusne navstevy a hned je o co hrat. Doporucuji vsem.

    • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

      lucky-pilda     před 20 lety 13.10.2004 23:44 |  
      0 0

      Schopné vedení??????????? Kde si na to přišel? To, že hrajeme v SA je sice hezký, i ty návštěvy sou fajn (doufám jen, že za takovej rok budou alespoň poloviční, protože jestli sis všimnul, je tam velká většina fanoušků - turistů). Co se týče např. Růžičky, je to fajn trenér, celkem ok manažer, i když k němu mám určité výhrady. A takovej Blažek? Tomu o Slavii nejde vůbec! Leška je proti němu borec! Nevzpomínám si na moc případů, kdy udělal něco opravdu dobrýho pro Slavii. Jsem rád, že nám přispěl alespoň na výjezd do Jihlavy, ale když sem se podival na nabídku fanclubu Sparty na výjezd do KV, zjistil sem, že jim přispěli mnohem více (platili tuším jen 100kč), ale nestěžuju si, jsem rád alespoň za to málo.
      Docela by mě zajímalo, co budou ti, co sem píšou většinu komentářů dělat, až se přestane dařit v hokeji. Začnou chodit na házenou nebo na Spartu? Já a 1500 dalších nejvěrnějších budeme chodit určitě dál, a? třeba padaj trakaře a a? se hraje fotbal na Strahově, novém Edenu či na škvárovym hřišti a hokej někde na rybníce. Ti ostatní si budou zase jen stěžovat, vymlouvat se atd. Byl bych rád, kdybych se mýlil, ale posuďte sami - nemám v tomhle pravdu?

  2. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    (host)     před 20 lety 11.10.2004 18:02 |  
    0 0

    Nevim co dodat, proste mas pravdu. Vzdyt do Edenu se ani nedali koupit listky na sezeni, vsechno byly permice a pri vetsi navsteve bylo v kotli nechutne naslapano. A to cekali v Sazce v prumeru tri tisice, jen aby to nekleslo az zacne NHL nebo az se prestane darit - zatim doma 100% uspesnost. Ale pro me bude stejne vzdycky fotbal numero uno...

    Brinki

  3. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    Marrak     před 20 lety 11.10.2004 18:38 |  
    0 0

    Jezdime :) poprvy sem byl loni na 7. zapase semifinale na sparte a poznal sem co ty ;)

    Slavia navzdy!

  4. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    (host)     před 20 lety 11.10.2004 19:57 |  
    0 0

    souhlas!
    ja jsem na tom uplne stejne, uz me nebavi poslouchat jenom sliby. v hokeji ikdyz prohrajem tak vidim, ze makame, ze to neni odflaknuty. navic kdyz se nedari tak vim, ze vedeni to tak nenecha a da to doporadku. letos jsem v sazce jeste nechybel. na fotbal pujdu jeste na derby na letnou(tam je aspon neco videt) a pak s nima koncim.

    • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

      Richi (admin)     před 20 lety 11.10.2004 21:17 |  
      0 0

      Nekonči s fotbalem, choď tam pořád. Hokej ber jako odreagování, ale na fotbal bychom neměli zapomínat, to by bylo špatné!

  5. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    honzah (přítel SN)     před 20 lety 11.10.2004 20:34 |  
    0 0

    Koukám, že tě už taky přepadla fotbalová skepse. Vzpomínám si jak někdy na přelomu ledna a února hokejová Slavia (v předchozích sezónách 2*10., průběžně devátá v tabulce, jako trenér tehdy začínal Růžička) porazila Spartu 7:2. A jeden starý fanda tehdy zvolal: ,,To bude slávy až vyhrajou ligu!´´ Já tomu tehdy nepřikládal váhu, ale podařilo se to už za 2 roky. Zato fotbal sleduji od června 1996 (to víš, Euro mě nadchlo) a titulu v něm jsem se dosud nedočkal...

  6. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    honzah (přítel SN)     před 20 lety 11.10.2004 20:43 |  
    0 0

    Ještě k tomu Litvínovu - taky jsem tam byl a rád bych si něco ověřil. Taky jsi tam na té obří obrazovce spatřil Jiřího Vrbu, jak se líbá se svou milou/manželkou?

    P.S. Ta obrazovka je docela drsná. Když televize odvysílala reportáž ze zápasu s Třincem, kdy jsem Sazka Arenu ještě nepoznal, zmystifikovali mne tam záběrem z té obrazovky (koláž). Tu dívčinu sedící na hrazení před Růžou jsem bral opravdu vážně...

    • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

      Richi (admin)     před 20 lety 11.10.2004 21:16 |  
      0 0

      Já Jirku neviděl, ale co jsem slyšel, tak na té kostce opravdu byl, mrzí mě, že jsem zrovna koukal někam do blba :-).

      Ta ženská je dobrá, ale proti Litvínovu byla divná. Ta z předchozích zápasů se mi líbila více. Když jsem tam byl proti Spartě, tak jsem původně myslel, že je to předtočený, ale pak jsem pochopil, že je to skutečný :-).

      • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

        honzah (přítel SN)     před 20 lety 12.10.2004 19:23 |  
        0 0

        Dík za informaci. Lepší koukat do blba, když běží kostka, než koukat na kostku, když běží hokej :-)

        Jinak bych si trouf tvrdit, že předtočili sérii velkého množství ,,výstupů´´ a teď to jen mění a mixujou. Ale těžko odhadovat.

        • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

          Carlos     před 20 lety 12.10.2004 22:26 |  
          0 0

          nene, ta ženská je na stadionu ve studiu

          • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

            (host)     před 20 lety 13.10.2004 14:31 |  
            0 0

            Přesně tak.. mě si hokejová Slavia získala v průběhu sezóny na jejíž konci byl titul - dokonce to dopadlo az tak daleko ze jsem byl na 5. finale v pardubicich:D, no a na oslavach titulu v edenu po 7. finale sme enchybel... letos mam tedy druhym rokem permici a hokejova slavia mi nejen zlepsuje naladu, ale proste uz se dostala asi pred tu fotbalovou... je to proste klub kterej slape- schopny vedeni a od toho se to svecko odviji. Abych rek pravdu, tak vic nez na sobotni fotbalovy derby(kteryho se spis desim), se vic tesim na patecni a nedleni hokej v saka arene- karlovy vary, jihlava... lidi, vrele doporucuju!!! PETE

            • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

              Richi (admin)     před 20 lety 13.10.2004 14:33 |  
              0 0

              To jsi ty, pete, jo? Musim rict, ze jsem te v utery videl na kostce proti Znojmu :-). Ses nejak stydel, ne? :-)))

  7. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    (host)     před 20 lety 11.10.2004 21:24 |  
    0 0

    Richi,

    já žiju od ledna letošního roku kvůli pracovním povinnostem v Jižní Americe. Do zemí českých se tak dostanu max na 2 měsíce v létě. Samozřejmě jsem si nenechal ujít několik zápasů fotbalové Slavie. Bylo to většinou utrpení a trápení. A přece bych tam našel jeden světlý okamžik. Byla to Vaše skupinka fandů na východní tribuně. Asi jste mě nezaregistrovali, byl jsem tam na zápase s Libercem s šestiletým klukem ve slávistickém dresu. Kdybych zápas viděl někde jinde, odcházel bych asi jako obvykle otrávený z výkonu a vůbec. Taklhle jsme si to užili. Fandili jsme celou dobu, kluk si ještě dnes občas pozpěvuje "pojďme hoši, dáme gól". Já se díky své práci pohybuju většinou v zahraničí. Tato, bohužel zatím malá skupina, mi připomněla atmosféru v jiných zemích, kde si diváci chodí sportovní utkání užít. Myslím, že tahle parta lidí, pokud vydrží a poroste, udělá pro Slavii vůbec nejvíc. Pro takové fandy by snad stálo nějaké schopné obchodní partě vystrnadit tu hydru, co dnes naši milovanou Slavii dusí a přivedla ji tam, kde dnes je.

    Vít Korselt

    • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

      (host)     před 20 lety 13.10.2004 15:44 |  
      0 0

      no jasně, seděl jsem vedle Vás a bavil jsem se s Tebou o syncích! Jsem rád (jistě i za Richiho), že jste si to alespoň trochu užili. Pozdravuj synka!
      Jiri

      • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

        (host)     před 20 lety 14.10.2004 10:41 |  
        0 0

        I já zdravím. Pěkně si užijte derby. Když jsem loni vyrazil s klukem na Spartu, málem mi tam nafackovali, že jsme měli slávistické čepice. Tehdy jsem se zařekl, že už ho do takové společnosti nevezmu. Ve skupině lidí, kteří se chtějí sportem těšit, se to ale jinak prožívá. To se pak lépe zapomíná i na to, že být Slávistou dnes oprvdu není žádná radost. Ale ono se to zase zlepší. Já půjdu za týden po Sartě na místní derby Peňarol - Nacional, takže budu porovnávat atmosféru.

        Vít

        • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

          (host)     před 20 lety 14.10.2004 16:13 |  
          0 0

          asi budeš porovnávat neporovnatelný :O)) Š?astnou cestu!
          Jiri

  8. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    Pep@k     před 20 lety 12.10.2004 09:33 |  
    0 0

    No máš sice pravdu, tojo, ale byl jsem na tom Litvínovu - lidí hodně, ale atmosféra jako v rodinný hrobce. Nebejt slávistickýho kotle a naproti litvínovskýmu, tak fakt jako ta hrobka.

  9. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    (host)     před 20 lety 12.10.2004 10:28 |  
    0 0

    Hokej fotbal válcuje.
    Mám rád oba sporty, ale letos je fotbal opravdu chudej příbuznej. To platí celoplošně, ale u Slávie to platí dvojnásob. Stadionem počínaje a výkonem na place konče. Na derby se kouku v telce. Proč? Dnes, v pátek a v neděli jdu na " bezvýznamná" utkání v extralize a jeden den v týdnu musím být doma, nebo by doma se mnou nemluvil ani pes. Přece nebudu obětovat hokej, když hokejová Slávia mě chce, získala si mě svou profesionalitou a fotbalová na mě se r e a diletantským přístupem pana LEŽky směřuje do permanentního průměru. Snad bude líp :-(

  10. Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

    (host)     před 20 lety 12.10.2004 20:51 |  
    0 0

    Hm,bohužel z vašich názorů jde krásně vyčíst jakej že je českej "fanoušek"...:-///...

    • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

      lucky-pilda     před 20 lety 13.10.2004 23:29 |  
      0 0

      Naprostej souhlas! Opravdovej fanoušek by měl svuj tým podpořit obzvláště v dobách, kdy se nedaří, a ne neustále nadávat, nic pro to nedělat a fandit jen, když se vyhrává...

      • Re: Hokej jako odreagování od fotbalu

        (host)     před 20 lety 14.10.2004 09:20 |  
        0 0

        ale tady nikdo nenadava, jen vsichni pisou, ze v soucasnosti slavistickej hokej nabízí o hodne vic nez fotbal. to je realita.

  11. Re: Richi

    (host)     před 20 lety 14.10.2004 12:00 |  
    0 0

    ten clanek neni moc dobra sluzba fotbalove Slavii, ani neni dle meho nazoru objektivni. Hokej je jiste dobra zabava a zrejme i s dobrou divackou kulisou. Nicmene nevyvysoval bych vysledky hokejistu nad vysledky fotbalistu. Kdyz se podivame do nedavne historie tak je tu u hokejistu jeden titul a jedno druhe misto. Fotbaliste se muziu tez pochlubit titulem, spoustou druhych mist a temer pravidelnou ucasti, vetsinou uspesnou v evropskych poharech. Z tohoto pohledu mi prijdou tve soudy zbytecne prisne. Ostatne atmosferu si delame sami. Plny stadion muze byt i kdyby se hralo na dne tabulky. Chyba je hlavne v nas divacich a Strahov nemuze byt vymluvou. Proste si priznejme , ze jsme ponekud zpychli a zpohodlneli.

    Zdravi rockabilly

    • Re: Richi

      Richi (admin)     před 20 lety 14.10.2004 12:50 |  
      0 0

      Fotbalova Slavia je pro me jednicka, budu na ni vzdy chodit, budu ji podporovat. Ale vysledky jsem zklaman a v tuto chvili hokeji se dari, takze proto jsem toto napsal. Nic neodsuzuji, porovnavat historii je blbost, ja koukam na tuto chvili, pro me je to proste odreagovani si zajit na hokej .... a clanek byl pouze muj nazor.