Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Lukáš Došek

Absolutně nechápu, jak může trenér Csaplár pořád dokola stavět Lukáše Doška do základní sestavy Slavie! Ani náhodou na to nemá.

Vždy? máme v týmu alespoň dvě další varianty. Přes Lukáše Doška chodí nejvíc útoků soupeřů a odtamtud dostáváme nejvíc gólů. Přece Miroslav Holeňák hrával v Liberci právě pravého beka. Nebo tam může hrát Míša Švec, ale Lukáš nemá v áčku co dělat. Trenér poslal na hostování Krajčíka a Zachariáše na Žižkov respektive do Blšan. Přitom Zachariáš hraje v Blšanech pravého beka velice solidně a Krajčík ho několikrát ve Slavii hrál a taky lépe než Došek.

Sestava podle mě:
černý - Holeňák, Latka, Bejbl, Rychlík - Piták, Gedeon, Sedláček, Zbončák - Kuka, Adauto

Radek černý: Matúš má smůlu, Radek je stálice a chytá i přes nějakou tu hrubku (viz. Slavia - Drnovice) skvěle.

Miroslav Holeňák: Výtečný zadák se smyslem pro rozehrávku a zkušenostmi z reprezentace.

M. Latka a R. Bejbl: Ustálená stoperská dvojice, kterou Slavie po odchodu Petrouše dlouho neměla.

Jiří Rychlík: Výtečný tah buď trenéra Josefa Csaplára nebo Josefa Jinocha, nenápadný, ale velice užitečný na levé straně obrany.

Karel Piták: Není pochyb o jeho zařazení do základní sestavy Slavie, asi nejtalentovanější slávista od dob Karla Poborského.

Patrik Gedeon: Nepostradatelná součástka zálohy a defenzivy Slavie. Umí nejenom výborně odebírat míče, ale i zaútočit. Po Galáskovi nejlepší defenzivní záložník v republice.

Lumír Sedláček: V posledních zápasech dokazuje, že má na to, aby hrál. Výborně zahrává standartní situace, což Slavii po odchodu Horvátha docela chybělo.

Martin Zbončák: Nepotřebuje komentář - srdcař, bojívník a rychlostně skvěle vybavený ZÁLOŽNÍK.

Pavel Kuka: Srdce Slavie, hecíř a podle mě nejlepší alternativa kapitána Slavie.

Evandro Adauto da Silva: V posední době není zcela ve formě, ale jeho technika se v útoku nesmírně hodí.

Komentáře (23)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Lukáš Došek

    (host)     před 20 lety 05.10.2004 18:34 |  
    0 0

    došek by byl famózní kdyby se naučil centrovat. jenže to už bohužel asi nikdy nedožene...
    co se týče adauta - ten je tragický, v tom s Tebou nesouhlasím

    • Re: Lukáš Došek

      (host)     před 20 lety 05.10.2004 18:46 |  
      0 0

      Došek by byl fmozni, když by senaučil solidne prihravat, zakladat a utok....a ne kdyz kazdej mic odehraje dozadu na stredni obrance, nebo na cernyho.. holenak- jasnej stredni obrance, napravo podle me ne.. svec je stredovej hrac... a na pravo holt uz nikoho jinyho nemame... (ke krajcikovi- ten je ted tragickej, nehraje v zakladu ani na zizkove, zacharias- je dobrej, ale potrebuje rhat pravidelne aby mel herni jistptu a to v blsanech muze)

    • Re: Lukáš Došek

      kuczik     před 20 lety 06.10.2004 14:24 |  
      0 0

      Nevim,proč se serete do Adauta,i když je to v současnosti náš nejlepší útočník!!!Je pravda,že je z formy,ale pořád na něj takovej Kuka nemá...A co se týče L.Doška,tak hraje dobře!!!To,že kazí hodně centrů,je pravda,ale nikdo si už nevšíma těch jeho útočných akcí s Pitákem!!!Ty jsou skvělý!!!!a ještě něco bych tu pro Vás měl!!!!Nebuďte posraný a pod svoje názory se podepisujte!!!!!Jako anonymové jste všichni hrozný hrdinové!!!!!

      • Re: Lukáš Došek

        (host)     před 20 lety 06.10.2004 15:44 |  
        0 0

        Ja se ti klidne podepisu.. Pete ... a doske hovno hraje... ty jeho akce s pitakem sou skvely to jo.. druha evc je, ze jsou skvely jen diky karlovi a ze pitak vetsinu tedle akci zkazi.. dale je katastrofalni kdyz ma na svy pulce rozehrat - radeji to da zpatky cernymu.. fuj fuj fuj....

        • Re: Lukáš Došek

          kuczik     před 20 lety 06.10.2004 17:31 |  
          0 0

          Hmm,tak ted ses ukazal...Predpokladam,zes rval Dosek ven",kdyz tady hraval Tomas...Jinak k ty rozehravce...Pokud neni komu prihrat,tak co ma ten obrance delat???To ma vzit balon a zacit klickovat???A pokud vim,tak v techhle prihravkach brankari vynika cela nase obrana,zejmena Bejbl,tak nevim,proc jste vuci L.Doskovi,tak zaujaty....A k tem akcim s Pitakem..L.Dosek je jedn z mala beku v ceksy lize,kterej je schopen utocit..To,ze pokazi hodne centru je ale pravda....Chtel bych videt,jak by tam hral Svec...Stacil mi ten druhej polocas v MB,kdy tam byl k nicemu,jak v obranny ,tak v utocny cinnosti...

          • Re: Lukáš Došek

            Troubi     před 20 lety 08.10.2004 22:20 |  
            0 0

            fak of na kov, jses blbej. Dosek se ssice snazi, ale tragickej je!!!To samy adauto, jednoznacne misto nej vlcek.nehlede na to, ze svec v MB odehral svoji roli dobre.Proste placas.A abych nezapomnel.Jsem TROUBI TROUBI

  2. Re: Lukáš Došek

    (host)     před 20 lety 05.10.2004 19:13 |  
    0 0

    Adauto je už dlouhou dobu tragickej, zahrál dobře akorát s Brnem, kdy mu šlo o bytí a nebytí, protože ho chtěl Csaplár původně vyřadit z kádru. V nynější době je jednoznačně nejhorším hráčem Slavie (mnohem horším než třeba Lukáš Došek) a v základu nemá co dělat. Technika a fotbalová krása, kterou oplýval po svém příchodu je tatam. Místo toho jen filmuje, diskutuje, zbytečně dlouho drží míč a je neustále v offsidu. černý má poslední asi tři zápasy hroznou formu a měl by aspoň na chvíli připustit místo Matúšovi, když si neni jistej. To, co předved v sobotu bylo do nebe volající - neni si téměř nikdy jistej, dělá zbytečný chyby.

  3. Re: Lukáš Došek

    Marrak     před 20 lety 05.10.2004 20:16 |  
    0 0

    no snad ted kluci potrenujou a zlepsej to, hlavne ady by se mel chytit, od doska dobry centry cekat nemuzeme, to sem videl jen parkrat, ale defenzivne hrat umi, jde jen o to, aby svoje dobry vykony predvadel vzdy...a to je vlastne u celyho tymu, nekdy predvedou krasnej fotbal a nekdy {&@}{...chce to hrat stale kvalitne! ze na to maji vime...

    • Re: Lukáš Došek

      (host)     před 20 lety 06.10.2004 16:58 |  
      0 0

      Vsimnete si pres sli goly v Olomouci, doma s Drnovicemi a v jinych zapasech.Nic proti Doskovi, ale ve Slavii uz nema co delat. Jen Csaplar jeste to nepochopil. Jinak zaciname hrozive stracet na tymi pred nami

  4. Re: Lukáš Došek

    (host)     před 20 lety 05.10.2004 20:54 |  
    0 0

    Tak nevim, je skutecne Dosek tragickej posledni 3-4 roky, jak rika spousta fanousku, nebo nepostradatelnej, jak svym stavenim tohoto hrace ukazuji treneri? Cipro, Pesice, Beranek, Csaplar - ti vsichni se mylili?

  5. Re: Lukáš Došek

    (host)     před 20 lety 05.10.2004 22:12 |  
    0 0

    Lukáš dokáže udělat hodně práce - má asi z celého mužstva nejlepší kondici a nejvíc toho oběhá. Za každé utkání ale udělá dva, tři obranné kiksy, které většinou plynou z toho, že se příliš vytáhne dopředu a ztratí balon. Dlouhé centry bych mu zakázal, většinou je to prosté odevzdání míče volnému protihráči.
    Co z toho plyne? Může hrát pravého obránce, ken pokud ho někdo jistí vzadu. Má tah na branku a je pracovitý, proto spíš patří do zálohy.
    Podle mého názoru to může být užitečný hráč, ale mužstvo musí mít koncepci, do které zapadne. Mimochodem nemyslím, že by chyby slavistické obrany plynuly z nízké kvality hráčů, jde spíš o chyby systému celé defenzívy. Možná kdyby Slavia hrála na stopera - zametače s rozestavěním 1-2-5-2, Lukáš by byl o dvě třídy lepší, než je teď.
    Tantalos

  6. DULEZITE

    (host)     před 20 lety 06.10.2004 00:42 |  
    0 0

    Nikdy clanky neboduju, ale tomuhle nezbyva nez udelit nejnizsi zmamku 1 z 5. Vetsi blabol jsem tu snad necetl.

    Par prikladu:
    1. Pitak - nejtalentovanejsi slavista od dob Poborskeho? Ale jdi, nejlepsi hrac z soucasneho kadru ano, nejen vsak Ulich, Horvath, Skacel, Vachousek byli lepsimi zalozniky.
    2. Cerny - je mozna stalice, ale naposledy skvele zachytal v Leedsu v sezone 99/00. To je ctyri a pul roku.
    3. Kuka - srdce Slavie? Vykonnostne nulovej, nebojuje a jediny co vyhecuje je tak mozna nejaky konflikt uvnitr tymu.
    4. Dosek - sice nic moc. Ale uprednostnit pred nim Krajcika, ktery nebrani a navic ani nehraje druhou ligu?
    5. Gedeon - ano, byval dokonce nejlepsi defenzivni zaloznik republiky, ale po zraneni byl ve vsech utkanich spatny (mimo zapas s odevzdanym Brnem)

    • Re: DULEZITE

      (host)     před 20 lety 06.10.2004 09:34 |  
      0 0

      Tak s tím souhlasím. Jen si myslím, že Radek černý měl i během těch čtyř zmiňovaných let povedené zápasy.
      Tomáš.

    • Re: DULEZITE

      (host)     před 20 lety 06.10.2004 14:22 |  
      0 0

      Souhlasím s Tebou-jen ne u Gedeona,ten si myslím,že hraje solidně.Ale podle mně Rychlík není nic moc-neudělá kličku a jenom balony nakopává
      dopředu,kde je mrňavý Adauto těžko zpracuje

    • Re: DULEZITE

      Troubi     před 20 lety 08.10.2004 22:26 |  
      0 0

      ja nesouhlasim,davam clanku znamku 4 z 5
      1.Vachousek mel jednu povedenou sezonu, pak zmizel a hraje hovno.Jen se bohuzel setrvacne(spolu s tycem,jarosikem a dalsima tragedama) drzi v repre
      2.Kozacik skvelej ale Cerny lepsi
      3.Kuka=srdce slavie, jeste ze se loni ozval
      4.Dosek, jakz takz souhlasim
      5.Gedeon,jednoznacne nahrada do repre za Galaska( viz zapas v MB)

  7. Re: Lukáš Došek

    (host)     před 20 lety 06.10.2004 07:14 |  
    0 0

    Už jen opěvováním Latky ve stoperské dvojici prokazuješ velké neznalosti. Jinak sestavuješ tým bez sebemenší invence. Zkus okomentovat toto:
    černý-Došek,Holeňák,Bejbl,Rychlík-Vlček,Gedeon,(Švec)Sedláček,Zbončák-Piták,Fořt(později podle výkonu Kuka+Adauto)

    • Re: Lukáš Došek

      (host)     před 20 lety 06.10.2004 09:33 |  
      0 0

      Pitáka do útoku???...

    • Re: Lukáš Došek

      (host)     před 20 lety 06.10.2004 12:39 |  
      0 0

      nejhorší nákup posledních let fořt v útoku??? ten je HYOERSTRAŠNEJ!!!!!!!!!

  8. Re: Lukáš Došek

    PetCC     před 20 lety 06.10.2004 16:13 |  
    0 0

    Psát zrovna a jenom o Doškovi, že nepatří do sestavy Slavie je nesmysl. Zrovna tak můžu napsat rozsáhlej článek o tom, že do sestavy nepatří Bejbl, Latka, Sedláček, Švec, Kuka, Adauto, Fořt (beru jen hráče základu), ale nic takový nepíšu. A proč? Protože jste si asi nevšimli (možná to dokonce ani nikdy nepochopíte), že fotbal je kolektivní hra, kde slabiny jednotlivce pomáhají řešit ostatní spoluhráči. A pokud jde přímo o Doška, ten u vás doplácí na svojí ochotu a obětavost. Vy si myslíte, že neví, že centry mu moc nejdou? Samozřejmě to ví, jenž on když vidí prostor na pravym křídle, kam může dostat přihrávku, tak tam jde a centruje i za cenu toho, že mu to nevyjde. Bohužel na to, že Došek oběhá hřiště od praporku k praporku spoléhají ostatní spoluhráči. V posledním zápase se Slováckem když dostal Došek přihrávku tak široko dalekonebyl nikdo jinej komu by přihrál, takže to buď vrátil zpátky do středu obrany nebo se rozběh sám do útoku a centroval (většinou přes bránící hráče). Vrchol byl ovšem, když Došek vhazoval, ani tehdy k nimu nikdo nepřišel pro míč, co ostatní mysleli, že udělá, nechápu. Kde byl Piták to nevím, ale na pravý záloze jsem ho skoro neviděl, spíš se toulal někde v útoku.

    • Re: Lukáš Došek

      (host)     před 20 lety 06.10.2004 17:00 |  
      0 0

      Asi nechodis na zapasy Slavie, ale kdyby jsi byl na vyjezdech ven, tak by jsi videl ze bez Sedlacka jsme v pr....

      • Re: Lukáš Došek

        (host)     před 20 lety 06.10.2004 20:01 |  
        0 0

        Tenhle komentar byl lehce o Doskovi, nikoliv o Sedlackovi, a NAPROSTO s nim souhlasim!! Dosek je nas nejubehanejsi hrac, naprosto presne plni to, co ma v nasem systemu plnit - nabiha do kridelnich prostor a uvolnuje nase krajni zalozniky smerem na stred, popripade s nima jde do kombinace. A tohle v lize umi jen malo beku.

      • Re: Lukáš Došek

        PetCC     před 20 lety 07.10.2004 19:24 |  
        0 0

        Jasně píšu, že většina hráčů neni zdaleka dokonalá a že nechápu, proč byl napsanej tenhle článek zrovna o Doškovi. A pokud jde o Sedláčka, tak toho jsem na ofic.webu volil jako hráče září. Pokud jde o chození na zápasy, tak na domácím zápasejsem nechyběl víc jak deset let a venkovní byli letos až na Zlín všechny v TV, takže přehled bych asi měl mít.

  9. Krajčík

    jane (admin)     před 20 lety 06.10.2004 22:02 |  
    0 0

    Když už tady vyjmenováváš varianty na místo Lukáše Doška, tak si zapomněl zmínit třeba Karla Kratochvíla, který tam dlouhá léta hrál. Jinak opravdu nevím, jaks přišel na to, že Krajčík hrál ve Slavii v obraně - za áčko odehrál asi 80 minut v záloze, pak se zranil, a v béčku jsem ho teda nikdy v obraně opravdu neviděla. Ty snad jo? Nehledě na to, že pokud už píšeš o nějakém hráči, že by mohl hrát v základní sestavě Slavie, tak bys třeba měl vidět, jakou má formu - Krajčík byl v béčku tragickej, ničím nevynikal. Jinak s tím, že Zachy by byl dobrou alternativou souhlas.