Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávisté na hostování

Jsme právě v polovině podzimní části první i druhé ligy a tak je čas zrekapitulovat si, jak se daří našim hráčům na hostování.

Dva zástupce má Slavia v první lize. Od prvního kola působí v Blšanech obránce Milan Zachariáš. Trenér Josef Csaplár ho poslal pryč již během přípravy, ale Zachariášova bilance zatím naznačuje, že jeho odsun byl možná chybou. V dosavadních sedmi zápasech nechyběl na hřišti ani minutu, z čehož se dá usuzovat, že hraje dobře a je oporou v obraně Blšan.

Až poslední den před uzavřením přestupního termínu odešel na hostování do Příbrami záložník Ivo Táborský. Jeho odchod byl reakcí na přestup Stanislav Vlčka a Martina Zbončáka do Slavie, kdy bylo jasné, že na levé straně bude mít trenér Csaplár k dispozici dostatečný počet hráčů. Táborský zatím nastoupil ve dvou zápasech, ze kterých odehrál většinu, poslední kolo byl jen na lavičce.

Jen první dvě kola odehrál v základní sestavě nováčka druhé ligy Ústí nad Labem stoper Tomáš Šilhavý. Poté měl problémy s kolenními vazy a s virózou, nyní má potíže prosadit se v konkurenci dalších obránců.

Zatím příliš nepřesvědčil ani Matej Krajčík, který je na hostování ve Viktorii Žižkov. Ani jeden ze šesti zápasů nedohrál do konce, ve dvou posledních kolech se v sestavě neobjevil vůbec.

Nejpočetnější zastoupení mají slávisté na Kladně. Útočník Tomáš Hašler se neprosazuje ani v tomto týmu, jen párkrát nastoupil v základu, jinak střídá na posledních deset minut. Navíc nevstřelil v osmi zápasech ani gól. Filip Herda má pevné postavení na levém kraji obrany a stejně jako Milan Zachariáš odehrál všechna utkání. Záložník Lukáš Kreuz hraje také pravidelně, v základní sestavě nebyl jen jednou.

Tomáš Hašler
Kladno
144/720
0/7
Filip Herda
Kladno
720/720
0/8
Matej Krajčík
Žižkov
367/720
0/6
Lukáš Kreuz
Kladno
491/720
0/6
Tomáš Šilhavý
Ústí nad Labem
180/720
0/2
Ivo Táborský
Příbram
160/270
0/2
Milan Zachariáš
Blšany
630/630
0/7

pozn.: v prvním sloupci je počet odehraných minut/počtem možných odehraných minut

ve druhém sloupci počet gólů/počtem zápasů

Komentáře (25)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté na hostování

    (host)     před 20 lety 28.09.2004 17:28 |  
    0 0

    Zacharias byl i v sestave kola a dostava celkem dobry znamky..

    • Re: Slávisté na hostování

      gary     před 20 lety 28.09.2004 21:05 |  
      0 0

      Bohužel musím uznat , že Matěj Krajčík hraje hovno i ve Viktorce

  2. Re: Slávisté na hostování

    Markus     před 20 lety 29.09.2004 13:27 |  
    0 0

    Díky Jane, opravdu se mi líbí tvoje pravidelné shrnutí hostování a ještě raději vidím že se někteří hráči prosazují, hlavně ti obránci mi dělají radost, tito hráči potřebují sbírat zkušenosti a je zde velká naděje že se vrátí do Slavie a budou oporou týmu.

  3. hostovani zachariasovi prospeje

    (host)     před 20 lety 29.09.2004 13:40 |  
    0 0

    taky bych chtel podekovat za info o hracich kteri jsou na hostovani, protoze na oficialnich strankach tyto informace chybi.
    jenom bych chtel reagovat na tvoje tvrzeni, ze poslat zachariase do blsan bylo mozna chybou, ja si myslim ze to je dobre rozhodnuti pac milan hral prakticky do nedavna za tretiligove B a pro to je dobre kdyz okusi ligu v tymu jako jsou blsany kde hrac jeho veku prece jen nemusi snaset takovy tla k jako ve slavii. na druhou stranu jde o to, aby se milanovi chtelo jeste do slavie vracet v minulosti se takto zachoval tomas pesir . dejva

    • Re: hostovani zachariasovi prospeje

      jane (admin)     před 20 lety 29.09.2004 14:57 |  
      0 0

      Jo, souhlasim s tim, ze mu prospeje. Jen jsem tim chtela naznacit, ze podle meho nazoru slapnul Csaplar hodne vedle, kdyz poslal pryc Zachariase a nechal v tymu Kratochvila, prinejmensim na postu levyho beka.

      • Re: hostovani zachariasovi prospeje

        (host)     před 20 lety 29.09.2004 19:05 |  
        0 0

        S tím šlápnutím vedle naprosto souhlasím. Proti Karlovi Kratochvílovi vůbec nic nemám, ale fotbal mu prostě moc nejde. Proč ho vůbec kdy kdo zařadil na soupisku ligového mužstva jsem nepochopil. Kádr byl v posledních dvou sezónách tragický, ale pohled na tohoto mladého chlapce, jak nestíhá rychlostně ani herně, byl dost smutný. Třeba se v B mužstvu vyhraje. Přál bych mu to, ale nevěřím tomu. Milan Zachariáš mi naopak připadal, že by z něj něco být mohlo. Zbytečně to sice řezal, ale aspoň se nebál, což je ve slávistické obraně výjimka. Že by byl Rychlík o tolik lepší než on? Nemyslím.
        Na druhou stranu, z Tvé zprávy je patrná jedna smutná věc. Ze všech hráčů, které Slavia pustila na hostování, se i v druholigových mužstvech prosadil jen Milan Zachariáš. Filip Herda sice na Kladně hraje, mám však obavy, že jeho vrcholem je právě druhá liga. Mnozí z těchto hráčů nám přitom byli naším vedením prezentováni jako budoucí opory z naší líhně. To bohužel opět jen potvrzuje nejen kvalitu práce s mládeží, ale i celkovou kvalitu a koncepčnost práce celého vedení Slavie.

        Kopcem

  4. Re: Slávisté na hostování

    (host)     před 20 lety 29.09.2004 14:00 |  
    0 0

    no tak nevim jestli maji takove hostovani vlastne vubec smysl, vetsina hracu se neni schopna prosadit do zakladni sestavy ani v druhe lize a to sou hraci Slavie???? Neodchazeli na hostovani proto, aby se tam vyhrali! A misto toho aby sbirali zkusenosti, tak jen stridaji na poslednich par minut nebo vubec nenastoupi, no nevim, ale jejich kvalita teda asi neni vubec valna a to chteji hrat za SLAVII ?????

  5. Re: Slávisté na hostování

    (host)     před 20 lety 29.09.2004 18:18 |  
    0 0

    V Zachariášovi se skrývá velký potenciál.Jako všechny slávistické naděje ho sleduji již od dorostu. Je to inteligentní hráč hráč, který k důrazu má ještě fotbalovost a rozehrávku. Troufám si tvrdit, že hráče s takovým potenciálem v obraně nemá současná Sparta, ani náhodou (buď jen "rumpály", kteří jak to přijde tak to nakopnou a jsou ochotni kopnout do železa - Homola, Koubský, Johana, nebo zase předělané záložníky-techniky bez důrazu, Pergl,čech). Samozřejmě i Milan má ve svém věku a ke své postavě přirozené rezervy v rychlosti a obratnosti (oproti Slávii je však u něj v Blšanwech v tomto směru vidět výrazný pokrok). Měl jsem ho možnost sledovat v tel. utkání se Spartou (velmi dobrý) a shodou okolností s Ml.Boleslaví (nejlepší hráč na hřišti-v sestavě kola) a v Olomouci(velmi dobrý dozadu i dopředu, přitom hrál na nejlepšího hráče Olomouce Kobylíka a dostal velmi dobrou známku 6).Tento hráč potřebuje především sebevědomí a trenéra, který z něj jeho potenciál dostane a využije. To Csaplár rozhodně není a myslím, že nikdy nebude. Obávám se, že tím trenérem je naopak Bílek a kdoví, jestli Zachariáše ve Slávii ještě někdy uvidíme. Tedy odpověď do diskuse : hostování Zachariáše bylo velkou chybou!! Jinak milanovi přeju, aby stávající výkonnost udržel a dále zvyšoval a samozřejmě a? vydrží zdraví. Jo a ještě, at semá obava nevyplní. Co se týká ostatních našich hráčů, vyzdvihl bych ještě Filipa Herdu, to je také fotbalista jako zvon (otcovi a strýcovi geny se nezapřou). Škoda, že je subtilnější postavy a na dnešní fotbal málo důrazný. Filipe na tom se dá, ale zapracovat!!Bylo by pěkné, kdyby si v "A"týmu navázal na otce a strýce.Držím palce. Táborský je naděje, která se snad vykope, je ještě mladý. O dalších platí to co napsal "anonym".

    • Re: Slávisté na hostování

      (host)     před 20 lety 29.09.2004 20:17 |  
      0 0

      chtěl jsem dodat "anonym" přede mnou.

  6. Re: Slávisté na hostování

    (host)     před 20 lety 29.09.2004 18:53 |  
    0 0

    Jo, Zachariáš. Moc se mi líbil, hlavně za Beránka. Přinejmenším z něj mohl být nový Petrouš.Kdo viděl jeho výkony v pohárech, proti Vigu (a to i tam nejen doma), Spartě,Brnu atd. za Beránka, nestačil se divit jeho výkonům za Csaplára. Ale to se vlastně týká všech našich mladíků (Fořt, Hrdlička, Kratochvíl ad.). Csaplár je trenér "mudrc" a fotbalový "vědátor".Přitom fotbal žádná věda není. Pouze musí být zadobře a podbízet se starším a zkušeným hráčům. My ve Slávii máme tu smůlu, že těmi "ikonami" jsou Kuka (pozor, za celou jeho kariéru hluboce smekám a vždy jsem mu fandil a v Německu jsem byl na něj hrdý, má můj respekt, ale v současné době je jeho účast v týmu kontraproduktivní) a Bejbl (nekopa, alibista, který nestrávil, že před ním dostal ve Vigu přednost Zachariáš-tehdy vzhledem k výkonům naprosto oprávněně). Ale abych se vrátil k tomu hostování Zachariáše. Tak tedy : - pro hráče v současné atmosféře ve Slávii jednoznačně plus
    - pro Slávii v současné formě Doška jednoznačně mínus.

    • Re: Slávisté na hostování

      (host)     před 20 lety 29.09.2004 19:30 |  
      0 0

      Pochopil jsem. že nemáš moc kladný vztah k trenérovi Csaplárovi. V tom se s tebou shodnu. Ze stejných důvodů, jako uvádíš Ty. Neustálá moudra, ale samostatné výsledky zatím nikde. Za horšího už jsem vždy považoval jenom vševěda Straku. Ve Slavii jsme pod Csaplárovým vedením také zatím zrovna zářit nezačali. Na druhou stranu, s tím kádrem, co měl k dispozici... Nevím, jestli by z nich něco dokázal vykřesat Ferguson. Mé určité sympatie si Csaplár získal až teď, když si dokázal dupnout a vynutil si příchody několika hráčů. Nakolik budou posilou, to ukáže až budoucnost. Teď by se konečně mělo ukázat, jestli umí jen pěkně mluvit nebo také trénovat.

      K Tvému dalšímu hodnocení. Zachariáš si myslím nebyl zdaleka takovou perlou, jak uvádíš, talent ale ukazoval. A jestli je Rychlík o tolik lepší než on? Nemylsím. Zato naprosto nesouhlasím s názory na Kratochvíla a Fořta, kteří nehráli ve Slávii nikdy vůbec nic. Nevím, jak si na to přišel, že za Beránka váleli. Pokud mě pamě? neklame, za Beránka nastupovali na podzim 2003, a to bylo přesně to období, kdy se Slavia výkonostně vrátila před rok 1991 - před příchod pana Korbela. Vloni jsme se opět definitvně stali průměrným až podprůměrným ligovým mužstvem. Hrdlička hrál slušně na jaře 2002 a pak už to byla jen tragédie. Třeba se ale ještě zvedne.

      Ještě k veteránům. Pavlovi Kukovi to opravdu už moc nejde. Hodnocení Radka Bejbla však považuji za mimořádně nespravedlivé. Kdyby všichni Slávisté alespoň bojovali tak jako on, nevadilo by, že snad kromě Karla Pitáka dnes žádný talent v mužstvu nemáme. Petržela také dokázal Bohemku dostat v době, kdy tam byli spíš bojovníci než nadaní fotbalisté.

      Kopcem

      • Re: Slávisté na hostování

        (host)     před 20 lety 29.09.2004 20:14 |  
        0 0

        Myslel jsem tím podzimní začátek minulé sezóny. To jsem byl na Slávii docela hrdý. Hrál stabilní kádr,do kterého se stabilně dostal právě jen Zachariáš. a pokud jde o ty ostatní, asi jsi již zapomněl, že před zápasem ve Vigu, postavil Beránek "náhradní" tým proti Zlínu, právě z hráčů, kteří si jmenoval. Zlín jsme s přehledem přejeli 2:0. Nesouhlasím, že se Slávia na podzim 2003 vrátila výkonnostně před rok 1991. Naopak byla po třech kolech v čele bez ztráty bodu. Zlom přišel v Plzni za stavu 1:0, kdy jsme dostali góla z trestňáku a po následných hádkách v kabině, na kterých nesli největší podíl právě Kuka s Bejblem. K hodnocení Bejbla bych ještě upřesnil, ano souhlasím, že je v současné době jedním z nejbojovnějších a nejlepších hráčů Slávie. A to je podle mne ten problém. Nic proti němu skutečně nemám i když ho fotbalově opravdu
        nemusím. Je to hráč na černou (uznávám že ne všude doceněnou) práci ve šlapajícím mužstvu. O absenci talentů nejsem až tak přesvědčen. Jen je potřeba to z nich dostat. A to Csaplár na rozdíl od Petržely podle mne nedokáže. Proto se nikde zatím výrazněji neprosadil. Nepočítám-li jeho neoficiální funkci mluvčího trenéra Škorpila v Liberci.

        • Re: Slávisté na hostování

          (host)     před 20 lety 30.09.2004 14:38 |  
          0 0

          Zápasy na podzim 2003 jsem viděl. Po třech kolech jsme opravdu měli plný počet bodů. Pokud si ale vzpomínáš, jak jsme je získali, asi už takové nadšení projevovat nebudeš. Proti Žižkovu i v Příbrami to byly upracované zápasy, kdy jsme se dostali do vedení díky polovlastní, resp. vlastní brance soupeře. Nejlépe asi opravdu vypadali náhradníci proti Zlínu. Horší výkony tehdy Beránek vysvětloval nutností koncentrovat se na rozhodující zápas ve Vigu, kde jsme jako obvykle propadli. Plzní pak už jen začal naprostý pád a následující chaos. Za celý podzim jsme odehráli 3 dobré zápasy - doma proti Vigu, proti Brnu a v Liberci. Jinak to byla tragédie. Zachariáš hrál dobře ze začátku, pak to s ním šlo trochu dolů, ale rozhodně bych mu to nevyčítal. Z mladých obránců byl stále zdaleka nejlepší.

          K výčitkám, že jsem nepřítelem Slavie. Nejsem. Kdykoliv jsem v Praze, na Slávii jdu a celý zápas fandím nahlas a hráče nikdy neurážím. To nemění nic na tom, že se mi nelíbí, jakým způsobem je mužstvo vedeno (teď nemluvím o trenérech) a nevím, proč bych o tom měl mlčet. I proto mi byl Csaplár sympatický, když po fiasku s Tbilisi mlčet přestal.

      • Re: Slávisté na hostování

        (host)     před 20 lety 29.09.2004 20:14 |  
        0 0

        Myslel jsem tím podzimní začátek minulé sezóny. To jsem byl na Slávii docela hrdý. Hrál stabilní kádr,do kterého se stabilně dostal právě jen Zachariáš. a pokud jde o ty ostatní, asi jsi již zapomněl, že před zápasem ve Vigu, postavil Beránek "náhradní" tým proti Zlínu, právě z hráčů, kteří si jmenoval. Zlín jsme s přehledem přejeli 2:0. Nesouhlasím, že se Slávia na podzim 2003 vrátila výkonnostně před rok 1991. Naopak byla po třech kolech v čele bez ztráty bodu. Zlom přišel v Plzni za stavu 1:0, kdy jsme dostali góla z trestňáku a po následných hádkách v kabině, na kterých nesli největší podíl právě Kuka s Bejblem. K hodnocení Bejbla bych ještě upřesnil, ano souhlasím, že je v současné době jedním z nejbojovnějších a nejlepších hráčů Slávie. A to je podle mne ten problém. Nic proti němu skutečně nemám i když ho fotbalově opravdu
        nemusím. Je to hráč na černou (uznávám že ne všude doceněnou) práci ve šlapajícím mužstvu. O absenci talentů nejsem až tak přesvědčen. Jen je potřeba to z nich dostat. A to Csaplár na rozdíl od Petržely podle mne nedokáže. Proto se nikde zatím výrazněji neprosadil. Nepočítám-li jeho neoficiální funkci mluvčího trenéra Škorpila v Liberci.

      • Re: Slávisté na hostování

        lucky-pilda     před 20 lety 29.09.2004 20:24 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím s Tvým názorem na Bejbla. Nevím, proč ho všichni pořád jen urážejí, když je Radek téměř každý zápas nejlepším hráčem na hřišti. Kdyby hrálo každý zápas deset Bejblů v poli, myslím, že by na nás nikdo neměl. Pravda, občas chybu udělá, ale kdo ne? Vyčítáte Kukovi, že nedá penaltu? To Beckham často taky ne, a má plat větší než je celková cena Slavie i Sparty dohromady. Ze začátku jsem taky nechápal jeho nasazování, ale poslední zápasy je podle mě jedním z nejplatnějších hráčů, i když třeba nestačí už ve svém věku na celé utkání.
        Máš pravdu, Kratochvíl skoro vůbec nikdy nic nepředved. Zato Fořt hrál na jaře až do svého svého zranění skvěle.
        Dle mého názoru pan Csaplár dělá pro Slavii hodně a ještě dokáže své kvality. Nevím, proč se neustále svaluje vina na trenéry, ti mají na výkonu samozřejmě také svůj podíl, ovšem na hřišti běhají jiní. Stejně jako tam nepobíhá Leška. K němu mám sice své výhrady, ovšem za dané finanční situace dělá pro Slavii hodně.

  7. Re: Slávisté na hostování

    (host)     před 20 lety 30.09.2004 00:07 |  
    0 0

    Občas si nejsem jistý, jestli jsem se omylem nedostal na webové stránky nepřátel Slavie, jak všechny její hráče kritizujete a odsuzujete. Máte je vůbec rádi? Fandíte jim? Odsuzujete Kuku, Bejbla, Pitáka, Csaplára, Zachariáše, Latku. Rychlíka a takhle bych mohl jmenovat snad celou sestavu.
    Z hráčů na hostování vidím jako nejlepšího Tomáše Šilhavého, snad se dá zdravotně do pořádku, myslím, že bude na úrovni Adama Petrouše. Oba Zachariášové teď vypadají lépe než loni, ale ono v jejich věku to není žádný div. Obránce dozrává až ve 23 letech, a proto je dobře, že se Milan dostal do prostředí, kde mu věří a kde může stabilně hrát Těžko chtít od mladých kluků, aby získali sebedůvěru, a s její pomocí hráli dobře, když se jim vyčítá každý kiks. A Csaplár evidentně není trenér, který by chyby z nezkušenosti toleroval. Myslím, že si ti mladí nezaslouží, aby to měli ve Slavii takhle moc těžké.
    Tantalos

    • Re: Slávisté na hostování

      (host)     před 20 lety 30.09.2004 06:54 |  
      0 0

      Ne, ne ,ne. Už za Beránka ho začali ničit na levé straně. Jak vidíte, stačilo málo- zkusit ho vpravo, ale na to pan Csaplár nikdy nepřišel. On přišel vůbec na máloco.

    • Re: Slávisté na hostování

      (host)     před 20 lety 30.09.2004 09:18 |  
      0 0

      Tomáš Šilhavý a na úrovni Petrouše? To je snad vtip ne? Leda tak na úrovni Homoly. Fotbalově nic moc, ale zato vletí do všeho a je důrazný.Ale určitě Tomášovi přeji, abych se mýlil.

    • Re: Slávisté na hostování

      (host)     před 20 lety 30.09.2004 09:34 |  
      0 0

      Proč nepřátel Slávie?Nikoho jsem neurazil. Jen jsem vyjádřil svůj názor tak, jak to cítím. Pavla Kuky si vážím, tak jak jsem napsal, o nejen mém názoru na jeho výkony v posledních dvou letech pak v žádném případě nemůže rozhodovat proměněná či neproměněná penalta. Radek Bejbl nikdy nebude leader, ale bojovník. To co hrál např. v Atletiku, nenápadný, ale o to důležitější pro černou práci. Ve Slávii (k její škodě) si však hraje na leadera. Csapi trénuje Slávii, tak mu nemohu přece nemohu přát neúspěch. Jeho prezentace, vystupování před médii a v neposlední řadě výsledky však hovoří jednoznačně. Mladé jsem také neodsuzoval, naopak jsem se jich zastal prostřednictvím osoby Zachariáše. V atmosféře Slávie to nemají jednoduché ostřílení borci, natož mladíci, a to právě Zachariáš v Blšanech potvrzuje.

      • Re: Slávisté na hostování

        (host)     před 20 lety 30.09.2004 16:48 |  
        0 0

        S tím Csaplárem máš bohužel pravdu.Navíc lidem, kteří se při rozhovoru dívají na zem od přírody nějak nevěřím.Zkuste se na něj přeptat v Příbrami. Ostatně Liberci nabídka Slávie pro Csapiho v té době evidentně vytrhla trn z paty (ostatně stejně jako Škorpilovi nabídka "21"). Vzpomeňte jak na tom v té době Liberec byl.

        • Re: Slávisté na hostování

          (host)     před 20 lety 30.09.2004 22:27 |  
          0 0

          Asi jsem to přehnal, někdy mě ale zaráží, jak lidi odsuzují šmahem všechno a všechny. A vadí mi zvláš?, když vidím mladé kluky, jak se snaží, ale dělají chyby. Beránek se dopustil chyby, když mužstvo omladil až příliš radikálně a ono přestalo mít výsledky, Csaplár zase až přespříliš sází na starší, málo perspektivní hráče. Ale ono by se oběma asi pracovalo lépe, kdyby měla Slavia větší rozpočet a mohla si koupit špičkové hráče. Navíc teď hodně dobrých hráčů odchází do Ruska a sehnal nadějného útočníka je velký problém. Doma klesá kvalita, a to je vidět na pohárech
          Tantalos

    • Re: Slávisté na hostování

      (host)     před 20 lety 30.09.2004 21:08 |  
      0 0

      Nejsem nepřítel Slavie. Kdykoliv jsem v Praze, na Slávii jdu a celý zápas fandím nahlas a hráče na hřišti nikdy neurážím. To nemění nic na tom, že se mi nelíbí, jakým způsobem je mužstvo vedeno (teď nemluvím jen o trenérech) a nevím, proč bych o tom měl mlčet. I proto mi byl Csaplár sympatický, když po fiasku s Tbilisi mlčet přestal. Kopcem

  8. Re: Slávisté na hostování

    (host)     před 20 lety 30.09.2004 11:37 |  
    0 0

    Díky Jane za informaci. Z uvedených hráčů mají dle mého soudu pro Slávii perspektivu pouze Zachariáš s Táborským. Otázka je, co může dát v nejdůležitějším věku Táborskému trenér Kopač. V tomto směru je na tom Zachariáš podstatně lépe v osobě trenéra Bílka, což také asi současnými výkony potvrzuje.

    • Re: Slávisté na hostování

      (host)     před 20 lety 01.10.2004 00:07 |  
      0 0

      Oba dva naše hráče máme možnost otestovat, jak se říká na vlastní "kůži". Zápasy s Blšany a Příbramí nás ještě na podzim čekají. Ostatně Zachariáše máme možnost zkontrolovat již v pondělí. Blšany hrají ligu na Viktorce Žižkov.

  9. Re: Slávisté na hostování

    (host)     před 20 lety 01.10.2004 13:50 |  
    0 0

    Jak je možné, že se naši hráči nejsou schopni prosadit, ani v nižších soutěžích!?Není to pro naše trenérské středisko alarmující?! Filip Herda je hráčem pro druhou ligu, nanejvýš pro provinční prvoligový klub, což také potvrzuje.Již mu měl být dávno povolen přestup. Stejně tak Kreuz. Tomáš Šilhavý má problém prosadit se alespoň ve druhé lize, a to dlouhodobě. Ostatní nestojí za zmínku.Tak snad Zachariáš s Táborským nám udělají v budoucnu radost. Samozřejmě ve slávistickém dresu.