Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Očima fanouška aneb pohled zvenčí

Po posledních výsledcích a informacích, které se k nám, obyčejným fanouškům, dostaly, a po pátečním vyjádření "vedení" SK SLAVIA PRAHA jsem se rozhodl napsat svůj názor na současné dění.

Ponechme nyní stranou veškeré vnitroklubové půtky a rozbroje, ponechme stranou dávnou i nedávnou historii a zabývejme se pouze současností. Současností, která, přiznejme si, dá se pro Slavii nazvat velmi kritickou.

Pohled 1.: Stadion
Nemáme a mít nebudeme. To dám každému z Vás písemně, v roce 2005 a troufám si tvrdit i 2006 se nového stadionu v Edenu v žádném případě nedočkáme. V nejbližších měsících nás čeká "překvapivé" vyjádření generálního ředitele ing. Vladimíra Lešky, že nastal "nepředpokládaný a nepředvídatelný" problém, který by nerad blíže specifikoval, tudíž se otevření nového stadionu znovu odsouvá. "Tentokrát" však již určitě naposled...

Pohled 2.: Finance
Nemáme a mít nebudeme. Klubová kasa je jednoznačně prázdná. Prázdná je zřejmě slabé slovo, protože Slavia dluží kam se podívá. Myslím, že by stačilo se zeptat kteréhokoliv z bývalých ale i současných hráčů Slavie. A? si to pan generální nazývá "nekomfortní situací", a? si dluhy nazývá "nesplacenými závazky", fakt je ten, že Slavia je zadlužená až po uši a nemá z čeho závazky vyrovnat. Z toho plyne jednoduchá matematická rovnice o nulách na obou koncích - žádné peníze = žádní hráči, žádný stadion.

Pohled 3.: Vlastník
Zřejmě máme, neznáme a nevíme co s námi zamýšlí a na jaké bázi nás vlastně financuje. Můžeme se pouze domnívat, jedna z verzí, která myslím není daleko od pravdy, je, že ENIC Slavii pouze poskytuje finanční prostředky formou úvěrů, to znamená, že peníze, které do Slavie napumpuje si zase bere zpět... (z prodeje hráčů).

Domnívám se, že nemůžeme v nejbližší době čekat jakoukoliv radikální změnu k lepšímu. Můžeme se pouze modlit, že ENIC přestane hračka jménem SK SLAVIA PRAHA bavit, zahodí jí do kouta a ujme se jí solventnější majitel se solidnějšími plány.

Pohled 4.: Kádr
Máme, ale velice úzký a nekvalitní. A? se na mě nikdo nezlobí, ale mužstvo, jehož nejlepšími hráči jsou šestatřicetiletý veterán Pavel Kuka a sedmnáctiletý dorostenec Michal Švec, nemůže myslet na nic jiného, než boj o střed tabulky.

Hráči jako L.Došek, K.Kratochvíl, M.Lukeš a další nejsou hodni nosit náš červenobílý sešívaný dres! Nebo a? jej nosí, ale v "B" mužstvu, protože jejich výkonnost, stejně jako výkonnost Adauta, Fořta, Kalivody a dalších, nedosahuje úrovně špičkového prvoligového mužstva. Buďme realisty, sen o Lize mistrů budeme s kádrem jako je tento snít ještě velice dlouho. Nutno dodat, že marně.

Pohled 5.: Fanoušci
Máme, ale zřejmě je není vidět. Na hrůzu, kterou naši "borci" předvádějí, není nikdo z nás zvědav, tudíž jsou návštěvy naprosto tristní, k tomu situace se stadionem, znechucení nad výsledky a činy vedení klubu. Zaráží mě jedna skutečnost. Nás, slávistů, je spousta, ovšem necháme se přehlížet a mlčky čekáme, co se s naší milovanou Slavií stane. Nechci "rejpat", ale dít se tohle na Spartě, tak Kojot Aréna se třese v základech, nebo se mýlím?

Pohled 6.: Budoucnost
Kdo ví kde ji máme, máme-li ji vůbec! Situace se může změnit, jak již bylo řečeno, pouze s příchodem nového vlastníka a především nového managementu, protože současný "generální" nám už své schopnosti a dovednosti předvedl. Každý alespoň trochu soudný prezident normální společnosti by se za takové výsledky styděl a okamžitě by rezignoval! Ne tak ing. Leška, který se stále usmívá a pravdu schovává za líbivé nicneříkající fráze a řečičky.

Komentáře (24)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

    jarmakarma (host)     před 20 lety 29.08.2004 08:58 |  
    0 0

    Co to kecáš o návštěvnosti kvůli výkonům? Na Strahov chodilo 3000 lidí, i když jsme ještě s Rudou a Vachym bojovali o titul. A že byl sakra blízko. Fanoušci jsou líní a je jim jedno, jestli hrajeme dobře nebo špatně. Prostě se jim nechce, to? vše!

    • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

      Pepicccek     před 20 lety 29.08.2004 10:05 |  
      0 0

      Je fakt ze Strahov je zku*vene daleko,ale kdyby hra na hristi za neco stala, nemusis se bat ze by si tam fanousci cestu nenasli!! A na Strahov za Vachouska a Skacela chodilo tak malo lidi jednoznacne i proto ze uz tehdy v lize sme hrali velky hovno,posledni 4 roky je to bida a des(vyjma poharu,to bych hochum krivdil)!!!

      • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

        Buldok     před 20 lety 29.08.2004 10:31 |  
        0 0

        Prosim?e co to kecáš? S Vachouškem aspol. jsem každý zápas doma vyhrávali v průměru o 3 góly, hráli jsme nejhezčí fotbal z celý ligy. Problém je v tom, že Slavia nemá pravé fanoušky, jen pár skalních a pár těch co jen melou jak jednou za rok jdou na Slavii. V Anglii či jinde v zahraničí jedou tisíce fanoušků za svým týmem třeba i stovky kilometrů a Slavisti nejsou schopni jet 10 zastávek metrem!? Ještě k té hře, např. Liverpool předváděl poslední 3 roky hrozný fotbal a skoro vždy měl vyprodáno, hrál třeba s družstvem ze středu tabulky remizoval 0:0 a diváci mu zatleskali, tady hraje Slavia s Libercem což je nadprůměr a vyhraje 1:0 a všichni pískaj, že nehráli skvěle. Pokuď chcete aby byla Slavia nadprůměr, tak i vy fanoušci musíte být nadprůměrní

        • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

          kopejtko     před 20 lety 29.08.2004 12:09 |  
          0 0

          Bohužel i já musím přiznat, že mně se hra Slávie líbila naposled za Hřebíka....od tý doby to není ono, až na ty poháry a několik povedených utkání

          • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

            (host)     před 20 lety 29.08.2004 17:13 |  
            0 0

            Co placas o Hrebikovi? Posledni vynikajici hra byla za Cipra, kdyz jsme okolo 20ti kol neprohrali a kazdeho valcovali...

    • Re: CHCE TO STADION

      (host)     před 20 lety 30.08.2004 13:32 |  
      0 0

      největší problém slávie není trenér ani hráči, ale to že nemá svůj stadion. Já osobně si myslím, že kdyby slávia hrála DOMA byla by schopná vyhrávat i s takto poskládaným mužstvem co má dnes.
      Podle mě by totiž do nového edenu chodilo minimálně o 5000 diváku víc než na Strahov a před takovou diváckou kulisou už se hráč nemůže jen tak potulovat po trávníku. Díky tomu ze by jsme hráli na vlastním stadionu měli bychom přirozeně také více peněz z reklam a? už z těch které by byly umístěny u hrací polochy, nebo z těch které by se vysílaly na obrazovce. A takových výhod plynoucich z vlastního stánku je daleko více, proto mi je v celku jedno jestli slavia odehraje letosní sezonu pruměrně a pěníze nevloží do očekávaných posil, hlavně a? už se proboha začne stavět. jinak nemáme šanci byt dlouhodobě na vrcholu a být pravidelným účastníkem Ligy mistrů. doufám že na jaře nastoupí Václav Koloušek. dejva

  2. Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

    Sesivany     před 20 lety 29.08.2004 11:14 |  
    0 0

    Další z mnoha článků, který na věc hledí velice zjednodušeně. Je tam napsáno hned několik blbostí. Zaprvé finanční situace klubu nemá žádný vliv na výstavbu stadionu. Ty peníze prostě nemůžou jít z klubu ani náhodou. 2/3 zaplatí investor a 1/3 ENIC. Že se autor pozastavuje nad tím, že si ENIC bere vložené peníze zpět z prodaných hráčů? No a! Přece není žádná charita, aby jen v kládal. Stejně už na Slavii prodělal majlant. A to, že fanoušci nechodí na stadion kvůli špatným výkonům? To si snad děláš srandu? Návštěvnost je na Strahově konstantní, a? hrají dobře nebo špatně. Takže pro příště už konečně někdo udělejte pořádnou, přesnou a do detailu promyšlenou analýzu. Takovýchto nic neřešících článků, kde navíc autoři občas pletou hrušky z jabkama, tu bylo habaděj. Méně řečnit, více fandit! Já už se Richimu divím, že to tu pořád dává. Je to pořád dokola a o ničem.

    • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

      Richi (admin)     před 20 lety 29.08.2004 11:24 |  
      0 0

      Zverejnil jsem to, prestoze jsem s plno vecmi nesouhlasil, aby lidi mohli tomu dotycnemu rici, jak to je. A nechceme delat velkou cenzuru, pokud ten clanek fakt neni nejak nesmyslne napsan.

    • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

      Buldok     před 20 lety 29.08.2004 16:59 |  
      0 0

      Na 100% stebou souhlasím, dost mě mrzí ty 2 ztracené minuty u tohoto braku. K té návštěvnosti na zápase Slavia 7:0 Baník Ostrava bylo asi 2 000 lidí, ale je pravda, že to bylo v pondělí v TV, tak to nemá smysl tam chodit, že velcí Slavisté? Stejně jako zápasy o víkendu, ty budou večer ve zprávách, výsledky jako SKS 5:1 Zlín, SKS 3:0 Teplice a spousty jiných, fotbal to byl srovnatelný s nejlepšími evropskými ligami, což potvrdili i skvělé výkony v pohárech, ale Slavisté si vždy našli výmluvu, proč na Slavii nejít, buď že 10 zastávek metrem je strašně moc a nebo, že Slavia nehraje dobře. Něco vám o těchto lidech řeknu, já se za ně stydím a nepovažuji je za Slavisty a toho co napsal tento článek považuju za jednoho z nich, protože v tomto článku mu nešlo o nic jiného, než poškodit její jméno

      • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

        Richi (admin)     před 20 lety 29.08.2004 17:05 |  
        0 0

        Souhlasim s tebou, nazval jsi to spravne, i autora clanku. Nejsou to slavisti, kdyz jsou lini dojet na Strahov. To zas obdivuji mimoprazske, kteri jezdi pravidelne takovou dalku!

        • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

          bojler     před 20 lety 29.08.2004 19:22 |  
          0 0

          Pokud me zdravi a penize dovoli: Na Strahove budu vzdy!!

          P.S. Kdo by chtel svezt na trase Znojmo-Jihlava-Praha, necht me da vedet.

  3. Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

    bojler     před 20 lety 29.08.2004 11:15 |  
    0 0

    jednak neni Kuka nejlepsim hracem, to v zadnem pripade a za druhe: Fort nehral temer celou pripravu a jeste ctyri nebo kolik mesicu pred tim. takze brzdi u Forta.

    • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

      (host)     před 20 lety 29.08.2004 21:58 |  
      0 0

      Fořt nehrál nejen celou sezonu, ale nehrál vůbec nic ani když byl zdravý. Zatím je to klasické slávistické plácnutí vedle za moc peněz. Mám obavy, že Švancara byl proti němu ještě supernákup.

  4. Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

    (host)     před 20 lety 29.08.2004 11:45 |  
    0 0

    Zase se angažoval někdo chytrej.Na takovýhle hovadiny neni nikdo zvědavej.A souhlasim s tim, že kdo napíše že Enic si bere ze slavie peníze je dement či blázen, prototožr do sks každoročně investuje bez návratu 60 milionů.

    • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

      vizzir     před 20 lety 29.08.2004 14:45 |  
      0 0

      a jak jsi prisel na to ze to je bez navratu kdyz sam Leska priznal ze to je formou pujcky s urokem..ma u nas ty prachy mnohem lip uroceny nez v bance..

      • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

        (host)     před 20 lety 29.08.2004 17:18 |  
        0 0

        A to mas zase odkud, ze jsou lip uroceny? Mozna, kdybys necetl bulvary, tak vis, ze ty pujcky jsou neuroceny, jentak mimochodem... Jinak, jestli je ztrata, ENIC hradi, jestli je zisk, ENIC ziskava, asi je to pro nektere nepochopitelne... Chybou ENICU je to, ze se o klub koncepcne vubec nestara a ne to, ze mu pujcuje.

        • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

          vizzir     před 20 lety 29.08.2004 18:56 |  
          0 0

          jo tak ENIC je asi jedina spolecnost na svete,ktera bude lejt do klubu penize,nic z toho nemit,prodelavat a vubec se o to nestarat..dokud to je v ucetnictvi vedeno jako zavazek a ne investice,tak je to proste dluh..to ti rekne kazdej ucetni..

        • Jen pro upozornění, ty blbce si nechte pro sebe

          (host)     před 20 lety 30.08.2004 13:09 |  
          0 0

          protože náš obchodní zákoník neumožňuje u osob ovládaných a ovládajících bezúročné půjčky a jiné obdobné nestandardní nechanismy (nebo naopak půjčky s vyšším úrokem než je běžné na adekvátním trhu)!! Obdobně i další vzájemné obchody můsí být za standardních podmínek trhu. Jinak se zúčastnění vystavují trestnímu stíhaní (předpokádám za zneužití informací v obchodním styku, či zvýhodňování jedné osoby). To jen tak k vašemu nepřesnému výlevu emocí! PS: nejsem autor příspěvku na nějž jste reagoval.

    • Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

      (host)     před 20 lety 31.08.2004 22:13 |  
      0 0

      Chytrolíne,ENIC žádné peníze ještě Slavii
      nedal,pouze je půjčuje.Z toho pramení
      hrozivá zadluženost a nesolventnost klubu.
      ENIC jsou pouze vyčůránci,kteří nemají
      se Slavii žádné poctivé úmysly.

  5. Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

    Richi (admin)     před 20 lety 29.08.2004 12:14 |  
    0 0

    1) Pouha tvoje spekulace a jsem si jist, ze se budes muset vsem omlouvat.

    2) Nedluzime vsude, nam ale taky dluzi, je to tedy oboustranne. A hraci vzdy sve penize dostali, sice se zpozdenim, ale dostali. Holt penize na uctech se toci a ne vzdy jich je dostatek.

    3) Ano, ENIC poskytuje penize formou pujcky. A jen tak mimochodem, novy vlastnik Sparty J&T to bude praktikovat stejnym zpusobem jako nas vlastnik, pokud se nepletu. A co na to reknes? Forma uveru je nejpruhlednejsi formou vkladani penez! A navic, nezapomen, ze ENIC vsechny pujcky nechce vratit, tento dluh se vymazal.

    4) Tohle nebudu rozebirat, kadr vsak slaby je, posilit je potreba a snad se toho i dockame.

    5) Jak uz tu bylo receno, navstevy jsou stejne jiz od doby, co jsme na Strahove. A vysledky na to nemaji roli.

    6) Ja vidim budoucnost optimisticky, hlavne pote co budeme mit stadion.

  6. Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

    slaviaman     před 20 lety 29.08.2004 22:33 |  
    0 0

    mě osobně na současné situaci docela překvapila slova ing. Lešky, že požádají majitele o vyjádření ohledně dalších záměrů...
    to je sice hezké a dělá to minimálně každý půlrok, nicméně by mohl také dodat, jestli prezentuje nějakou svou vizi a přichází s nějakou iniciativou... ve prospěch našeho klubu...?

  7. Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

    (host)     před 20 lety 30.08.2004 08:42 |  
    0 0

    článek je naprosto a ve všem pravdivý. Doku nás Enic neopustí (to znamená dokud nezkrachujeme) a nekoupí nás někdo jiný, tak úspěšní nebudeme. Ovšem kdo nás koupí když vidí tu investici kterou musí dát do stadionu...jinak ale pod článek bych se podepsal...:-)
    Kojota Aréna...hmmm...to už jsem někde slyšel, respektivě četl na jiných sks stránkách:-) Ale to vůbec nevadí:-))) SUPER článek.
    Eliman
    Slavia Praha Ultras Fans

  8. Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

    Papol     před 20 lety 30.08.2004 10:30 |  
    0 0

    Vážení pánové, přečetl jsem si výše uvedený článek a tak trochu mě připadá, že člověk, který to napsal, tak ví víc o situaci a vztazích ve Slavii, než my ostatní. Zamslete se nad některými body. Papol

  9. Re: Očima fanouška aneb pohled zvenčí

    (host)     před 20 lety 31.08.2004 22:20 |  
    0 0

    S uvedenými řádky naprosto souhlasím.
    Tolerance slávistických fanoušků je neuvěřitelná.
    Pan Leška by se svými manažerskými schopnostmi
    ve Spartě nevydržel ani půl roku.Tady bude
    trpěn ještě hodně dlouho a obávám se,že to
    bude mít pro Slavii tragické následky.SLÁVISTI,
    PROBUďTE SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!