Šála
Koncem minulého týdne jsem byl doslova šokován, když jsem měl možnost vidět novou "slávistickou" šálu propagující smrt. Velice mne mrzí, že zrovna tohle muselo přijít z řad slávistů. Bohužel, tímto se řadíme mezi nejhorší fanoušky v lize.
Autor šály si zřejmě neuvědomuje, že se nejedná pouze o provokaci, ale že to může pro nás slávisty, ale i pro celý český fotbal přinést mnoho špatného. Každý člověk je zodpovědný za své činy, stejně tak i skupina lidí. Vše co vytvoříme se nám v budoucnu vrátí. Věřím v přísloví: "Boží mlýny melou pomalu, ale jistě". Každá drobnost má vliv na naší budoucnost, propagace smrti však není drobnost. To musel vymyslet člověk, který má v sobě hrozně moc zlosti.
Fotbalový klub tvoří vedení, hráči a fanoušci. Souhra všech přinese klubu peníze a úspěch. Já se však ptám. Může k nám přijít nějaký sponzor, když propagujeme smrt? Kdybych byl potenciální sponzor, tak za takovýchto okolností nedám do Slavie ani korunu. Propagace smrti může přinést ještě smutnější věc. Skutečnou smrt. Nechci nic takového přivolávat, ale nedělám si iluze. Mezi fanouškama v českém fotbale existují osoby, které by toho byly schopné. Klidně se může stát, že si nějaký primitivní spar?an podpořený alkoholem vyhlídne nějakého nevinného slávistu, třeba malého kluka, vzpomene si, že slávistická šála hlásá smrt Spartě, a pak slávistu, který s touto šálou nemá nic společného, vážně zraní. Vím, že to zní jako katastrofický scénář, ale život mne naučil, že to možné je. Fandění přece neznamená boj s nepřítelem, fandění znamená oslava klubu, oslava fotbalu a vítězství klubu i sebe sama. Pokud si dotyčný autor šály prožil část života v komunistickém režimu, tak na něm zanechal hluboké následky. Komunisté také učili a propagovali boj s třídním nepřítelem. Nepřipomíná vám tento ubohý slávistický čin tuto dobu? Slavia měla vždy velice inteligentní fanoušky, propagující hlavně čistý sport. Nikdy ne násilí. I tím Slavia dosáhla svého dobrého jména v českém fotbale. Nedopus?me, abychom dobré slávistické jméno tímto činem ztratili. Nejsem zrovna dobrý znalec zákonů, ale není propagace něčí smrti protizákonná? Není to jistá forma rasismu? Pokud je to možné, tak bych fanouška propagující smrt na Slavii nepustil. O takové fanoušky Slavie snad nestojí. Kdybych potkal fanouška s touto šálou, co si o něm mám myslet? V každém se snažím nejdříve najít to dobré, ale v tomto případě by mi to šlo velice těžko. Každé zlo má nějaký zdroj odkud vzejde, proto přeji autorovi této šály, aby si uvědomil, jaké zlo může způsobit, aby v sobě našel příčinu tohoto zla a všem, co mu v životě ublížili dokázal odpustit. Přeji mu, aby v životě tvořil, nikoliv bořil. Přeji mu, aby si vážil sám sebe i druhých. Bylo by pěkné, kdyby energii, kterou vynaložil pro toto zlo dokázal přeměnit v dobré činy. Nejvíce by to pomohlo jemu samotnému.
Před časem se začalo formovat další skupina fanoušků, chodící na východní tribunu. Jejich hlavní myšlenka je "slušné fandění bez urážek". Já mezi ně také patřím. Více se o nás dozvíte v jiných článcích, pokud jste nás však ještě nekontaktovali, a chcete podpořit naše myšlenky, tak vás rádi uvítáme. Slavia nesmí být zdrojem násilí, nebo si myslíte že ano?
Komentáře (53)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Šála
kozi před 21 lety 07.06.2004 11:09 |Jaká šála Richi? To se prodává ve fanshopu,nebo co? Rozveď to více...
Jinak samozřejmě jsem proti a souhlasím s tebou.
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 07.06.2004 11:11 |Ten clanek jsem nepsal ja, ale jipeslav, to zaprve! Jinak salu prodaval DDS na svych strankach. Vice to rozvadet nechci.
Re: Šála
Poctar před 21 lety 07.06.2004 23:10 |Pan jipeslav tento pokřik nezná, jelikož na fotbal pořádně nechodí. Nemá totiž tak často vycházky:).
Re: Šála
(host) před 21 lety 07.06.2004 12:41 |Tak já s tím teda nesouhlasím.Zaprvé, pokud jsem to dobře pochopil, tak to je jen limitovaná série od Superslavie-ne žádná oficiální záležitost.A zadruhé, žádný spar?anský hovado nepujde do slávisty jenom kvůli tomu, že někdy někde zahlédl tuto šálu, á propos při derby si bolševici slogany typu Smrt spartě vyslechnou dostatečně.U radikálnějších fans jsou podobné záležitosti (šály)poměrně obvyklé, mě se tato akce celkem líbí, ale sám bych si šálu neobjednal a to ze 2 důvodů:1)Nejsem dost radikální:-),2)šála dostatečně nezvýrazňuje naše barvy, nelze z ní okamžitě poznat k jakým barvám se hlásím.Jinak si myslím, že je to dobrá práce a autor tohoto textu to bere příliš vážně.
Re: Šála
slavistajiri před 21 lety 07.06.2004 12:59 |No já si myslim že je to docela pěkná recese, je to trošku drsný,ale i na těchto stránkách se posílaly loga operatoru s textem SMRT SPARTě!!! Je tam napsaný že je to taková sběratelská záležitost a mě se to fakt líbý!! Já bych to taky nebral až zas tak vážně!! Je to taková pěkná buzerace!!
Re: Šála
Poctar před 21 lety 07.06.2004 23:10 |Tak, tak.
Re: Šála
slavistajiri před 21 lety 07.06.2004 13:00 |No já si myslim že je to docela pěkná recese, je to trošku drsný,ale i na těchto stránkách se posílaly loga operatoru s textem SMRT SPARTě!!! Je tam napsaný že je to taková sběratelská záležitost a mě se to fakt líbý!! Já bych to taky nebral až zas tak vážně!! Je to taková pěkná buzerace!!
Re: Šála
jipeslav (přítel SN) před 21 lety 07.06.2004 13:17 |Nepochybuji o tom, že je to míněno jako recese, ale článek má upozornit na to, že nám tato recese nemůže přinést nic dobrého. Hlavně ohledně těch sponzorů, rozvířením nenávisti atd. Věřte mi, tohle i když to může někomu připadat nevině, je velice nebezpečné. Rád bych, aby byla Slávia známá vynikající hrou na hřišti a inteligencí na hřišti. Jedině tak můžeme být nejlepší. Snad na tom nejsme tak špatně, abychom ukazovali svou ubohost a rovnali se tak některým spar?anským fanouškům, nebo je i v ubohosti předčili.
Re: Šála
(host) před 21 lety 07.06.2004 15:08 |Z nápadu zprodukovat fanouškovskou šálu jsem měl radost, z provedení už míň. Je to trochu silný motiv, navíc mi vadí jednostranost využití - jít s touhle šálou na Baník nebo Brno nemá moc smysl. Těším se, až partička kolem DDS vyrobí nějakou šálu s klubovými motivy.
Nečekám, že tahle jejich aktivita vyvolá vlnu násilí. Spíš bych čekal od vás, Mirků Dušínů z východní tribuny, nějakou adekvátní odpověď. Co třeba vyrobit pořádný velký transparent nebo vlajku. Těch není na zápasech nikdy dost. Ale jelikož pochybuju o reálné existenci toho "nového a slušného" kotle, myslím, že kromě mrakokázání nevyprodukujete nic. Zatím jste se, pokud vím, ani nesešli na zápase.
Re: Šála
(host) před 21 lety 07.06.2004 15:54 |1) na zapas jsme se sesli
2) trasparent budeme mit
3) budeme jeste vice aktivni
Vic nebudu dodavat, radeji ukazeme ciny, ale na ty je cas, liga zacina za dva mesice.
Richi
Re: Šála
(host) před 21 lety 07.06.2004 16:01 |moc to žereš chlapče, jinak šálu koupíte na superslavia.com ale ted už jsou vyprodané, zas až před derby.....
Re: Šála
Chaluha (host) před 21 lety 07.06.2004 16:17 |Naprosto souhlasim. Takovou salu si prece neporizuje fanousek Slavie, vzdyt na ni neni vubec nic slavistickeho. Takovou salu chce ten, kdo z duse nenavidi Spartu, at uz ze zavisti ci z jinych pohnutek.
Navic - jako vrchol nevkusu a zvracenosti mi prijde davat reklamu na takovou salu mezi kondolence na adresu nedavno zesnuleho D.Emmerlinga, jak se stalo na ofic. webu.
Jeste bych rad reagoval na usmevne reakce na zalozeni vychodniho kotle :
Schazime se pravidelne, jsme v neustalem kontaktu, je nas stale vic a hlavne jsme bezva parta. To, ze mame odpor vuci heilovani neznamena, ze nebudeme schopni zadne akce.
Re: Šála
(host) před 21 lety 07.06.2004 16:29 |Myslim, že nemáte pravdu. Rozhodně je nějakejm sponzorům jedno co se děje v hledišti, to mi věřte. Myslíte si že je to zajímá? Je zajímá hlavně to co se děje na hrřiši. Koukněte se jaký má Slavie otřesný návštěvy cca 1500 diváků a ani to, kupodivu sponzory (zatím) neodradilo. Takže ve fans to rozhodně neni.
Kondolence
(host) před 21 lety 07.06.2004 22:14 |Co nejdůrazněji se distancuji od nápadu zviditelnit prodej té šály uprostřed kondolencí pozůstalým po Davidu Emmerlingovi. Nikdo z nás s tím nemá NIC SPOLEčNÉHO.
Tvůrce šály, DDS, SuperSlavia.Com
Re: Šála
Poctar před 21 lety 07.06.2004 23:14 |Co to meleš o "heilování"? Nějak jsem ho ještě nepostřehl. A i kdyby, tak je mi úplně jedno, s jakými politickými názory chodí fanoušci Slavie na fotbal. Musejí se respektovat všichni, jinak nás tam bude stále 5 a půl. Jenže vy furt do někoho musíte prudit, co? Tenhle je komunista, tenhle nacista, tenhle socdemák... No a co?
Jak to vidím já...
(host) před 21 lety 07.06.2004 20:36 |Těžko k tomuto článku něco dodávat, jistě je v něm spousta pravdy, ale také jistá dávka nepochopení. Myslím, že tento článek si přečetli zejména takoví ti skalní fanoušci, kteří do stylu fandění jižní tribuny takříkajíc vidí. Ti dobře vědí, že pokřik "Smrt Spartě" plus to co na šále následuje, je již tradicí. Je evidentní, že si tím nepřejeme něčí smrt, že tím nechceme nikoho vraždit či podobně, pouze tím chceme dát radikálně najevo svůj extrémně záporný vztah ke Spartě.
Předpokládám, že ten pokřik Jipeslav nezná, proto nápis na šále nepochopil, trochu mi to připomíná negativní reakce vůči částem nové hymny, ve kterých se zpívá "Slávie, bíločervený" některými staršími fanoušky, kteří nevědí, že se právě tohle zpívá v kotli.
Každopádně názor je názor a jako takový jej musíme brát. Je to slovo do pranice...
Re: Šála
Zizu před 21 lety 07.06.2004 21:01 |Pánové děláte si prdel ?
Už mně to začíná víceméně srát.
Jsme snad lidi a můžem si dělat co chceme ne ?
Komu se ta šála líbí a? si jí objedná, komu se nelíbí a? drží hubu a krok ne ?
Nechceš šálu, fajn je to tvoje rozhodnutí a nikdo ti do něj nebude kafrat a stejně tak v opačném případě.
Přestáváte mně bavit, udělejte si v tom vašem kotli speciální edici "Fandíme taky Spartě" a? se od nás lišíte kompletně :-D
Nevim co řešíte....vaše problémy bych chtěl mít......
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 07.06.2004 21:35 |Mel by ses trochu zklidnit. Jen trochu zapolemizuji, muzeme si delat co chceme? No tak to tedy neni, jsou urcity hranice, ktere se nesmi prekracovat, ted nemluvim o tomto pripadu.
A zase pouziji tvoje muzeme si delat co chceme - tak si taky muzeme kritizovat co chceme, to je snad zakazane? Snad vsichni musi mlcet, pripadne nekteri chvalit?
Re: Šála
Zizu před 21 lety 07.06.2004 21:49 |Klidnit se, když čtu takovýhle kraviny, to jde velmi těžko...:-D
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 07.06.2004 21:53 |Tak si dej panaka a radeji to necti :-)
Re: Šála
Zizu před 21 lety 07.06.2004 21:55 |První sem udělal :-)
Re: Šála
Chaluha (host) před 21 lety 07.06.2004 21:44 |ad 1) Neděláme si prdel.
ad 2) Tak si vyměň pemprsky. Navíc tam máš chybu, mělo tam být "mě" a ne "mně" (to se učí někde v sedmé třídě)
ad 3) Právě, že si nemůžeme dělat co chceme, to nás liší od zvířat. Nehledě na to, že i zvířata dodržují jistá pravidla.
ad 4) Nebudu držet ani hubu, ani krok, nejsem osel.
ad 5) Šálu opravdu nechci, ale svůj názor na její úroveň si nemůžu odpustit. Tím nikomu nebráním, aby si ji koupil.
ad 6) Spartě nefandíme, fandíme Slavii, proto dáváme přednost šálám typu "SK Slavia Praha" před nicneříkajícími nenávistnými urážkámi.
ad 7) Naše problémy by se ti opravdu vůbec nelíbily a ani bych ti je nepřál.
Nicméně přeju příjemný den a doufám, že si příští sezónu v klidu a pohodě společně zafandíme, až Slavia bude drtit soupeře.
Re: Šála
Zizu před 21 lety 07.06.2004 21:52 |1) mazec
2) provedeno ;)
3) budiž všechno ne, ale tuhle šálu si klidně vzít můžu
4) tvoje věc.
5) Opět tvoje věc, ale někteří jedinci zde by se měli mírnit protože mi připomínaj spíše moralisty.
6)To mně překvapuje :p)
7) no radši ani ne.
8) taktéž, jen doufám že každej na jiný tribuně ;)
Re: Šála
Poctar před 21 lety 07.06.2004 22:39 |Pane bože, kde to jsem? Ten člověk, co si říká jipeslav je snad nějakej blázen, co vede nějakou sektu! Sakra, Richi, já chápu, že ne všichni musí mít stejné názory, ale jak je vůbec možné, že tento nejspíše psychicky narušený jedinec má tady prostor k tomu, aby sesmolil takovejhle nesmysl? Pokuď si tu někdo myslí, že jsem přestřelil, tak se hrubě mýlíte! Co si myslet o člověku, který z pár šál mluví o případném sponzoringu klubu či dokonce smrt malého kluka? Po tomto článku absolutně zavrhuju ne Dušíny, ale naprosto nenormální jedince z té vaší východní tribuny! A ani v to nemusím doufat, protože já VÍM, že tahle banda v čele s těmahle bláznama NIC nedokáže a nikdo o nich nebude vědět. Omlouvám se těch, kterých se to netýká. Vím, že tyhle stránky někdy navštěvují radikální i neradikální fans jiných klubů a je mi jasné, že na tento ubohý názor jipeslava si budou dávat odkazy a hrozně se mu smát... Já se vám upřímně nedivím, ale mě je z toho akorát blbě. Slavia nesmí být zdrojem takových to hlupáků nebo si myslíte, že ano?
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 07.06.2004 22:48 |Prostor zde dostává prakticky každý. Ohledně východní tribuny, že nic nedokážeme, je pouze tvůj názor. Nebudu tě přesvědčovat. Bohužel se to vše hrotí a vzájemná spolupráce s jihem na stadionu se vzdaluje, ach jo.
Re: Šála
Poctar před 21 lety 07.06.2004 23:06 |Spolupráce? Jak chcete přece spolupracovat s lidmi, co jsou schopný zabít i malého kluka kvůli šále či odpuzovat sponzory? Tak to bylo v tom článku podáno. Zatím neděláte NIC - jen kritizujete. Ble...
P.S: já ani lidi kolem mě se netočíme kolem těchto šál. Já jen, aby si někdo nemyslel, že tu něčemu dělám reklamu či tak.
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 07.06.2004 23:15 |Tu salu bude mit snad cely jih? Pochybuji. Myslim, ze tam bude dost lidi, s kterymi bude mozne spolupracovat.
Re: Šála
Poctar před 21 lety 07.06.2004 23:59 |Spolupráce by byla fajn, ale vám prostě vadí kdejaká blbost, takže to je mimo realitu. Aspoň se nebudete muset bavit s hloupými chuligány, co si někde 2 hodiny před zápasem rozdají pár facek, aniž by jiné lidi ohrožovali... V Ostravě je začali respektovat/chápat a podle toho to tam i tak vypadá.
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 08.06.2004 00:23 |Jestli nam vadi to a ono, tak nam to nech. Ale spoluprace, to neznamena, ze budeme velci kamaradi, spoluprace by tu byla od toho, abychom pomohli Slavii a na to snad mame vsichni stejny nazor. Takze i kdyz se zde na netu budeme hadat, vymenovat nazory apod, tak na stadionu musime stat na stejne barigade, na strane Slavii!!! To si prosim vsichni uvedomte!
Re: Šála
(host) před 21 lety 07.06.2004 22:53 |Z tveho projevu vyzniva zcela jasne,ze hlupak jsi ty.
Vypada to,ze jsi vubec nic nepochopil.To je ale tvuj problem a asi i komplex... :o :o :o
Re: Šála
Poctar před 21 lety 07.06.2004 23:07 |Ano, mám komplex, ale za takových jako vy, co jednou za čas jdete na fotbal a děláte z toho skoro 3. světovou:(.
Re: Šála
Poctar před 21 lety 07.06.2004 23:50 |Názor (zda se to tak dá nazvat) jipeslava opět ukázal, proč je slávistický fanoušek (nejspíš právem) několik let označován za ubrečeného. Líbí se vám takováto nálepka? Mě teda ne. Jelikož jsem v těchto věcech trochu zasvěcenější, tak rád bych opět poukázal na některá fakta. čtěte to hlavně vy, kteří jsou krmeni těma mediálníma nesmyslama o tom, jak se fandí ve vyspělých zemích Evropy a podobně a kde vám cpou do hlavy, že s podobnými věcmi se tam nesetkáte. Možná budete víc než překvapeni, že to jsou prostě obyčejné lži. Jen je zajímavé, že do podobných věcí se dokáže vžít celý fotbalový svět či je alespoň respektovat. Ovšem český fanoušek ( třeba Slavie) se opět musí lišit...
Rivalita vždy do sportu patřila a někde se dá nazvat prostě nenávistí. Vzniká třeba z politických důvodů (Celtic/Rangers, Brescia/Bergamo, PSG/OM, Ajax/Feyenoord...) či klubových (Barcelona/Real, Panathinaikos/Olympiakos...). Stejně tak na těchto základech vzniká mnoho dráždivých prezentací, které vytvářejí tu rivalitu, která určitě dává fotbalu na své zajímavosti. Takovéto prezentace je možné záhlednout takto:
Pokřiky - existuje mnoho popěvků, které zesměšňují protivníka či ho jednoduše uráží. Někde jsou velmi populární chorály proti soupeři, do kterých se přidává skoro celý stadion (především řecko, Polsko, Anglie...). Možná by jste byli zaraženi, z jakých slov se některé tyto popěvky skládají. Třeba v té "slavné" Anglii se vysmívají protihráčům nad jejich osobními problémy či je nazývají nejhoršími "slangy". Jednou mě velmi pobavil Míra Bosák. Fanoušci Celticu zpívali známý pokřik "Nenávidíme Rangers" a on na to řekl: slyšíte to? Zpívá celý stadion! Kdy se toho dočkáme i v česku, aby si to v klidu zazpívali i rodiny s dětmi? :)))) Míra by měl trénovat anglicky:). Dále je podobná prezentace podávána prostředím šály. Takové šály je možno si koupit ve stánkách po celé Evropě. Třeba v Německu jsou velmi populární šály Piss Bayern, kdy klučina močí na znak Bayernu. Ostatní země v tomto nezaostávají či bývají mnohem vulgárnější. V Adidasu v Marseille se dokonce prodávají mikiny Anti PSG:). Pak jsou hlavně choreografie, nad kterými se baví celý stadion. Velmi se mi líbili nenávistná chorea mezi Realem a Atleticem, které bavili celý stadion (však víte, jaké jsou tam návštěvy). Byla na nich třeba dívka z Realu, která byla znásilňována fanouškem Atletica. Do této akce se zapojilo tisíce fanoušků:). Ve Španělsku se nad tím všichni bavili, žádný poprask se nekonal. Ovšem nejvíce mě posledně pobavila monstrózní akce Frankfurtu, do které se opět zapojilo tisíce lidí. Jednalo se o orla, který roztrhl znak Kaiserslauternu (FCK) a udělal z něj nápis *:). Velmi vysoko jdou tímto směrem fans ve Švédsku. Fans Baníku jednou velmi kladně hodnotili naší choreo v Ostravě, kdy jsme ohromnou papírovou pistolí rozstřelili papírový znak Baníku, který jsme po zásahu kulkou jednoduše roztrhali:). Pan jipeslav vám za několik hodin nejspíše napíše článek, jak chodíme na fotbal ozbrojeni a střílíme po fans Baníku:). Mohl bych pokračovat, ale myslím, že je to zbytečné. člověk s IQ větším jak 80 mě musel pochopit, že podobnými akcemi se setkáte v celé Evropě. Jen tady pár nadšenců udělá 30 šál Smrt Spartě a už se tady mluví o mrtvých a je z toho pozdvižení větší, než ze smrti sešívaného fotbalisty:( (žádný komentář toho důkazem).
P.S: mnoho českých klubů má taky podobné šály, ale ještě jsem si nevšiml, že by je za to ostatní fanoušci odsoudili. Jejich soudržnost vám příkladem. Například Sparta (šála Antislávista), Baník (z*rvená Sparta) či Brno (100% anti Praha/Ostrava).
P.S.2: nekritizujte aktivitu druhých a buďte tolerantnější. Bylo by krásné, kdyby to tady fungovalo jako jinde v Evropě a já se nemusel stydět před ostatními fans z Evropy nad tím, že český faoušek nedokáže ani dát nad hlavu šálu či povzbudit svůj klub.
Re: Šála
Poctar před 21 lety 07.06.2004 23:52 |Sakra, udělal z něj nápis F*UCK.
Re: Šála
Sesivany před 21 lety 08.06.2004 17:12 |Já tady nikomu neberu, že nenávist k rivalovi není ve světě normální, ale když už mám nějakou šálu nosit, tak budu raděj nosit šálu ve slávistických barvách. Mám raděj pozitivní fandění, tedy, že podporuju klub mého srdce, né negativní fandění, kdy se navážím do rivala.
Re: Šála
Poctar před 21 lety 08.06.2004 20:31 |Ano, to chápu. To už je jen na Tobě, jakou cestu zvolíš. Ostatně já, jako fanoušek Slavie, budu respektovat jakoukoliv z nich.
Re: Šála
(host) před 21 lety 08.06.2004 08:24 |Chtěl by jsem vyslovit podporu Jipeslavovi. Přesně vim jak ten svůj článek myslel. Pro poctare a zizu: Mluvíte tady o tom, že si každej může dělat a řikat co chce. Tak proč se tu navážíte do Jipeslava?? Vyslovil jen svůj názor!! Mě osobně se ta šála taky nelíbí! Vůbec nic nemá společného se SLAVII!!! Ani náznak něčeho co by se Slavie týkalo se tam neobjevil!! A to že to skanduje Jih?? řekněte mi kde se to neskanduje, když tam hraje Sparta?? Ještě by mě zajímalo proč tu tvrdíte, že na východu nic nedokážeme?? Snažíme se aby se organizovaně fandilo na více místech než jen na jihu. Docela mě štve, že hned odsuzujete pokus o to vytvořit lepší atmosféru na stadionu.
Re: Šála
(host) před 21 lety 08.06.2004 08:26 |Jenom detail, aby se nenadávalo anonymovi. Autorem je Mike-k
Re: Šála
Zizu před 21 lety 08.06.2004 16:06 |Až něco vytvoříte, tak s váma začnu diskutovat.
Plácat játra a honit si tu triko umí každej.
My na Jihu předvádíme co můžeme... u vás jsem si ničeho nevšim (vyjma Richiho transparentu)... myslíš že to bude náhoda ? asi ne žejo.
Tak si tady nehoňte trika a začněte něco dělat.
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 08.06.2004 16:19 |Kdyby se hrali zapasy, tak bychom neco uz delali, ale je pauza, takze mame smulu, takze klid.
Re: Šála
Zizu před 21 lety 08.06.2004 18:05 |Konstauju předchozíá ročník žejo.....
Pokud myslíš že teď někdo pobíhá na jihu s vlajkama.... tak nevim :-D
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 08.06.2004 23:36 |Nechapu, proc konstatujes minuly rocnik ?!?! Vychod se tvori pro novou sezonu.
Re: Šála
Poctar před 21 lety 08.06.2004 20:34 |Správný fanoušek nikdy nespí:).
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 08.06.2004 23:37 |My taky nespime, jen neni mozne to zviditelnit.
Re: Šála
(host) před 21 lety 09.06.2004 08:46 |Píšu ti to samý, co jsem napsal o kousek níž poctarovi. Začali jsme se formovat na předposledním domácím zápasu a řekni mi co se dá za tu dobu udělat?? Začátky jsou jsou ve všem těžký, ale od nové sezóny myslim, že budeme vidět a i ty se s náma začneš bavit jako s rovnými a né jako s nějákou verbeží!! Jsme sakra všichni fanouškam SLAVIE!!
Re: Šála
Poctar před 21 lety 08.06.2004 20:33 |Já jsem nepsal, že si každý může dělat co chce. Jen jsem tu podával, že ve světě je to možno k vidění v mnohem větším měřítku a lidi to nepohoršuje, ba naopak někteří s tím soucítí. Ostatně když jste takový frajeři, tak kolik šál jste připravili vy? Ty, co se prodávají ve stánkách, jsou opravdu hrozné.
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 08.06.2004 23:40 |Nevidim duvod, abych neco pripravovali, kdyz zijeme par tydnu. Vsechno chce cas. Neni mozne po par dnech udelat to a ono, bejt hned na vrcholu, vsechno chce svuj cas. Treba casem taky vyrobime saly, ale ted to rozhodne neni zadna priorita, hlavni je, abychom seskupili lidi, kteri budou fandit na vychodu a strhnout tak ostatni.
Re: Šála
Poctar před 21 lety 09.06.2004 03:03 |Nenarážel jsem tím přímo na Tebe, ale na "fanoušky", kteří tu tak rádi kritizují.
Re: Šála
Richi (admin) před 21 lety 09.06.2004 07:47 |No me spise pripada, ze se tu neustale navazite do nas, kteri chceme pomoci vychodu, aby tam byla lepsi atmosfera.
Re: Šála
(host) před 21 lety 09.06.2004 08:40 |Nikdo netvrdí, že jsme bůhví jaký frajeři. řekni mi popravdě. Tobě se ten náš nápad nelíbí?? A to že jsme nic nedokázali?? Začali jsme se formovat na předposlednim domácím utkání. A určitě víš že začátky všeho jsou těžký!! Už teď ale můžeme začít něco připravovat!! Snad ti dokážeme v příští sezóně, že nás odsuzuješ předčasně!!
SLAVIA
Re: Šála
jipeslav (přítel SN) před 21 lety 08.06.2004 09:10 |Zdravím všechny, i ty, kteří mají opačný názor než já. Když jsem psal ten článek, tak mi bylo jasné, že se mnohým nebude líbit. Ale k čemu jsou články, se kterými všichni souhlasí. Záměrně jsem to napsal tak, aby nás to donutilo diskutovat a přemýšlet. Nikomu jsem nenadával, trochu to bylo přehnané s názorem nepouštět lidi s touto šálou do hlediště, ale to bylo míněno jako otázka, zda to zákony umožňují. Je trochu smutné, že člověk, který propaguje násilí, nebo je mu to lhostejné, je víc oslavován, než člověk, který se nebojí říci názor, že je proti násilí. A to nemyslím jen kvůli sobě, ale všeobecně. Já chci, aby byla Slávia nejlepší alespoň v naší lize. Když se budeme plácat po ramenou a chválit se, jak je všechno dobré, tak nejlepší nikdy nebudem. A? žije Slávie. Promiňte, že nedržím hubu a krok. Nikdy jsem to nedělal.
Re: Šála
Poctar před 21 lety 08.06.2004 20:38 |Já vůbec nechápu, jak si můžeš dovolit psát o něčem, o čem nic nevíš!? A potisk na šále nazýváš jako propagaci násilí? Jseš normální? Kdyby tomu tak bylo, tak takovou šálu ti NIKDO nevydá! Ovšem ty tyhle věci jistě víš lépe než já, pane vševědící...
Re: Šála
Zizu před 21 lety 08.06.2004 21:01 |Ty co toho nejmíň vědi, maji nejvíc keců.... normálka :)
Re: Šála
vizzir před 21 lety 08.06.2004 22:00 |no ja bych z toho takovou vedu nedelal..sice bych si na sebe vzal salu,z ktere je videt,kteremu klubu fandim a ne ktery klub nenavidim..ale co to je treba proti uriznuty hlave prasete hozeny po Figovi na Nou Campu nebo nelitostne rvacky mezi Rangers - Celtic ci Panathinaikos - Olympiakos..vedu bych z toho nedelal,ale spise jsem pro to,aby se propagoval muj milovany klub a ne hanil klub ktery nenavidim...