Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

Přináším třetí závěrečný díl mého seriálu o Slavii za působení ing. Vladimíra Lešky v čele našeho klubu.

První díl si můžete přečíst zde. Druhý díl si můžete přečíst zde.

V tomto posledním článku si dovolím předložit ještě subjektivní zhodnocení uplynulých deseti let. Období předsednictví pana Lešky je určitě nejúspěšnějším obdobím v moderních dějinách Slavie.
- po téměř 50 letech jsme získali v roce 1996 titul. Na něco podobného jsme čekali od roku 1949
- poprvé se vůbec podařilo postoupit do 2. kola některého z pohárů. Pokud Slavia dřív místo zaručující účast v pohárové Evropě vybojovala, tak vždy skončila v prvním kole. Od roku 1996 v evropských pohárech hrajeme pravidelně. Kromě ročníku 2001/02 jsme se navíc vždy přes 1. kolo dostali. Vyniká semifinále Poháru UEFA v roce 1996, ale bylo tu i čtvrtfinále PVP, dvakrát osmifinále Poháru UEFA
- asi každý fanoušek Slavie by v 80. letech nevěřícně kroutil hlavou, kdyby mu někdo tvrdil, že v letech 1994 – 2004 získá Slavia jednou první místo, šest druhých míst, jedno třetí místo a za mimořádný neúspěch bude bráno jedno páté místo (pro letošek tipuji 4. místo, ale ještě je to předčasné)

Přesto ve mně při hodnocení uplynulých deseti let převládají pochybnosti. Vyniknou hlavně, když se budeme porovnávat se Spartou. V roce 1994 byly Slavia a Sparta asi na stejné úrovni. Obě mužstva byla zadlužena, kvalita kádru byla podobná, „značka“ stejně ceněná, možnosti rozvoje přibližně stejné. Kde je dnes Sparta a kde jsme my?! Dosažených úspěchů dokázali spar?ané přes mnohá zaváhání a problémy využít k dalšímu rozvoji. Sedm titulů, úspěchy v Lize mistrů, nový stadion, třikrát větší rozpočet, krásné tréninkové centrum pro mládež. My jsme úspěchy tak dobře prodat nedokázali. Od zisku titulu v roce 1996 výkonnost stagnuje, nebo jde spíš dolů. Je ještě pochopitelné, že za peníze získané za prodej hvězd roku 1996 jsme nedokázali okamžitě získat adekvátní náhradu. Nepodařilo se však ani zajistit vyšší rozpočet.

Kvalita kádru jde od roku 1996 s výjimkou sezón 1999/2000 a 2002/2003 neustále dolů. Myslím si, že vrcholem byl letošní podzim, kdy jsme se s definitivní platností vrátili do předkorbelovského období. Zisk mistrovského titulu jsme nedokázali využít ani k vybudování zázemí. Jsem přesvědčen, že tehdy se dalo nejvíc pohnout s výstavbou stadionu. Magistráty jak známo přejí úspěšným. My toto období propásli a tak o stadionu přes určitý letošní posun stále jenom sníme. Jak na danou situaci reaguje naše vedení. Předstírá, že jsme stále ještě v našich poměrech velkoklubem a každoročně nás krmí báchorkami o plánech na zisk titulu a účast v Lize mistrů. Zatím nám však nebylo schopné říct, jak to chce dokázat. Nejsem profesionální fotbalový činovník a tak mám asi omezené znalosti.

Podle mých skromných vědomostí fanouška je však možné dosáhnout prosperity klubu dvěmi cestami:
1) Získám dostatečně velký rozpočet, ze kterého si mohu dovolit kupovat hotové hráče. Takto sestavím kvalitní mužstvo, se kterým pak dál získávám peníze za úspěchy v Lize mistrů, prodeje suvenýrů…. Zjednodušeně je to metoda Real Madrid, u nás postupuje tímto způsobem hlavně Sparta
2) Zaměřím se na výchovu mladých, které pak výhodně prodávám bohatým klubům. Ve světě je to cesta, kterou se ubírá např. Ajax Amsterdam, u nás asi nejvíc Baník Ostrava Dobré samozřejmě je, pokud se výhody obou metod vhodně kombinují. Samozřejmostí je pak sledování určité koncepce. V případě Slavie mám bohužel pocit, že nejdeme ani jednou z těchto cest. Poté, co do Slavie pan Leška přivedl ENIC, snažilo se nám vedení namluvit, že půjdeme tou první cestou. Letos už nám tvrdili, že naše koncepce má být podobná variantě dvě.

Bohužel podle mého názoru skutečnost je trochu jiná:
1) Porovnání s variantou jedna:
Podle oficiálních zdrojů je rozpočet mužstva zajištěn na úrovni okolo 120 milionů Kč ročně. To je asi slušná suma pro to, aby klub patřil při dobrém vedení ke špičce v čR. Zázraky se s tím asi ale nedají dělat ani na domácím trhu. Tím méně na mezinárodním. Pro porovnání náš letošní přemožitel v Poháru UEFA Levski Sofia má rozpočet dvojnásobný, Sparta trojnásobný. Vím, že peníze sehnat není snadné, fotbal je v krizi. Tady se ptám. Proč je naším majitelem ENIC? Jeho nevýznamnější podílník pan John Lewis je s majetkem přes 2,2 mld liber, tj. víc než 100 miliard Kč, druhým nejbohatším mužem angažujícím se v britském fotbalu. Investice do Slavie, která by zdvojnásobila její rozpočet, by znamenala cca tisícinu jeho majetku. Mužstvo by se pak mohlo dostat do LM a začít vydělávat. Současná situace je taková, že do Slavie snad jdou nějaké peníze, ale klub podle mě musí prodělávat. Příjmy z pohárů nejsou, zisky z prodeje hráčů také nejsou bůhvíjaké. Za větší sumu jsme, pokud si dobře vzpomínám, za dobu vlády ENIC prodali pouze Štěpána Vachouška, Rudu Skácela, Iva Ulicha, Pavla Horvátha, Petra Vlčka a Adama Petrouše. To by byl zisk cca 250 milionů Kč. To není za sedm let zrovna mimořádný výsledek. říká se, že od ENICu jdou peníze pouze ve formě půjčky s osmiprocentním úrokem. To je pěkné, ale k čemu je to dobré, pokud nebude co vracet? Proč je rozpočet pořád stejný, a? se povede prodej (letos Vachoušek) nebo ne? Tomu bych rozuměl, kdyby byl majitelem klubu nějaký nadšenec (pan Voda v Hradci Králové), který dává jen tolik, na kolik momentálně má. Ale proč raději stále trochu prodělávají, místo aby zkusili peníze vložit a později vydělávat pragmatičtí investoři s ohromnými zdroji, jako jsou pánové z ENIC? Na tyto otázky odpovědět neumím.

2) Porovnání s variantou dvě:
Za 10 let se stabilním hráčem prvního mužstva stal jediný hráč, který u nás prošel mládežnickými kategoriemi, a to Adam Petrouš. Ostatní odchovanci jako Radek černý, Radek Bejbl nebo Pavel Kuka přišli do prvního mužstva již před érou pana Lešky. Pro porovnání. Sparta ve stejném období vychovala např. Tomáše Rosického, Hübschmana, Jarošíka, Juna… Ostrava Baroše, Svěrkoše, Bolfa, řepku. Příliš se nedaří ani práce s hotovými hráči. Je to smutné, ale z těch, kdo do Slavie přišli v uplynulých deseti letech a zdrželi se u nás déle než dva roky, kromě dvou výjimek, přinejlepším už herně příliš nevyrostli. Pobyt ve Slavii v posledních deseti letech k dalšímu růstu a Slavii k jistému zisku pomohl:- Karlovi Poborskému – ve Slavii byl necelý rok- Štěpánu Vachouškovi – ve Slavii necelá jedna a půl sezony- Rudovi Skácelovi – ve Slavii necelé dvě sezony, podle mě bylo navíc 40 mil. hodně pod cenou- Petru Vlčkovi Za výše zmíněné výjimky považuji Pavla Horvátha a Iva Ulicha, kteří po třech (resp. čtyřech) letech odcházeli jako velmi kvalitní fotbalisté a jejich prodejem jsme přinejmenším netratili. K těmto pěti hráčům bych přidal ještě Labanta a Ašanina (ve Slavii oba dva roky), a to? vše. Pro porovnání Sparta mezitím pomohla odstartovat kariéru Grygerovi, čechovi, řepkovi, Lokvencovi, čížkovi, Barankovi…

Ne vždy této možnosti využili, ale Sparta na jejich prodeji rozhodně neprodělala. Potom bych jmenoval skupinu hráčů, kteří přišli jako plánované opory nebo velké talenty a ustrnuli na průměru. Sem podle mě patří např. Ríša Dostálek, bratři Doškové, Tomáš Kuchař. Víc mohlo být i z Adama Petrouše. Nakonec bych jmenoval hráče, kteří přes původní kvality nebo velký talent ve Slavii naprosto vyhořeli a jejichž kariéra po pobytu u nás prakticky skončila. Sem podle mě patří Tomáš Kučera, Robert Vágner, Marcel Lička, Martin Hyský, Petr Švancara, Dan Šmejkal, asi sem směřuje i Martin Lukeš. Nyní ke koncepci. Možná že křivdím, ale mám pocit, že veškerá koncepce u nás v posledních letech sestává ze systému: prodávám, dokud je co. Když je nejhůř, půjčím si něco od ENICu, nakoupím pár hráčů (2002 Vachoušek, Skácel, letos Koloušek) a zkusím jít dál. Koncepční budování mužstva z mladých hráčů si představuji rozhodně jinak, než že jako letos na podzim převedu mladíky z B mužstva (které není ani první ve 3. lize) a zkusím s nimi hrát na špici 1. ligy a v pohárové Evropě. Ono to také příliš nevyšlo. Kde bych viděl nejkřiklavější prohřešky proti koncepci?

Trenéři:
- za vrchol považuji ročník 97/98 a hrátky F. Cipra. O to smutnější bylo, že předtím odešel jeho přirozený nástupce Pešice
- právě osoba Pešiceho. Kolikrát odešel, aby byl vzápětí osloven
- Dejmal - jeho příchod i odchod zrovna o koncepčnosti myšlení nesvědčí
- Hřebík, zbyl na nás, nikdo jiný k nám tehdy nechtěl
- Jarolím – proč tomu nebyla prodloužena smlouva, když byl úspěšný

Hráči. Určitě to souvisí s penězi, ale:
- proč přišel Pavel Kuka v roce 2001 až v průběhu sezony, když jsme měli šanci postoupit do Ligy mistrů? Navíc jsme předtím oslabili odchodem Pavla Horvátha
- proč přišli Vachoušek a Skácel až na jaře 2002, když opět byla šance na Ligu mistrů. I tehdy jsme naopak oslabili po odchodu Iva Ulicha
- to samé, Pavel Horváth v roce 1996
- proč jsme prodali L. Jarolíma, když mohl někde hostovat a stát se pak logickým nástupcem Pavla Horvátha
- letos bylo podmínkou pro setrvání Rudy Skácela účast v LM. Vzhledem k předchozí "úspěšnosti" se tedy na její splnění asi moc vsadit nedalo. Jak je tedy možné, že před sezonou odešli oba jeho potenciální náhradníci, leváci Hottek a Sedláček
- na Vencu Kolouška jsme neměli dost peněz ani v roce 2000 ani v roce 2001? V obou případech jsme tvůrce hry nutně potřebovali po odchodu Pavla Horvátha a Iva Ulicha Bohužel, v příliš světlou budoucnost nevěřím. Přímý postup do Ligy mistrů pro českého šampióna 2004/2005 je lákavý, ale mám obavy, že nás se to zase týkat nebude. I kdyby nikdo neodešel (a kdo taky ze současného kádru?), posílili bychom o další hráče kromě Holeňáka a marodi Gedeon, Adauto a Fořt se vrátili v plné slávě. A tady bohužel musím teď doplnit ještě Vencu Kolouška, kterému všichni musíme hlavně držet palce. Kromě všech výše jmenovaného vidím jako hlavní problém v atmosféře mužstva.
- Letošní spory byly asi i ve fotbalovém prostředí raritou
- Šokující je, jak bývalí hráči „stojí“ o pokračování nebo o návrat do Slavie (Poborský, Horváth, Labant, Adam Petrouš, Blažek.. nedávno jsem dokonce četl o tom, že Sparta láká Rudu Skácela). Srdcaři Pavel Kuka nebo Radek Bejbl budiž o to více vyzdviženi
- Jak je možné, že pro Slavii dnes nepracuje žádná z bývalých legend. Pánové Jinoch a Klusáček ve Slavii sice hrávali, ale legendami se při vší úctě nestali. Kde jsou Karel Jarolím, František Veselý, Peter Herda, Luboš Kubík, Ivo Knoflíček, Vlasta Petržela… To nikdo z nich neumí (nebo nechce) pro Slavii nic udělat?
- Slavia bývala známá přízní populárních osobností. Kdo ze známých umělců, podnikatelů nebo politiků se dnes kromě pana Ondříčka ke Slavii hlásí, a angažuje se pro ni?

Zakončil bych ještě jednou porovnáním se Spartou. Nedávno se objevila zpráva, že Sparta je na prodej. Prezident Koš?ál prohlásil, že Sparta shání majitele, který by ji posunul dál, aby se vybudovalo ještě silnější mužstvo, aby nemusela v budoucnu prodávat hráče kvůli rozpočtu. Pan Leška v posledních letech již dokonce svolal tiskovou konferenci, aby vyvrátil zprávu, že ENIC chce Slavii prodat. Já bych se spíš domníval, že by měl intenzivně shánět někoho, kdo by chtěl akcie Slavie od ENIC koupit, aby Slavia měla zase nějakou budoucnost. A nejlépe pak s nástupem nového majitele své působení ukončit. Pak si myslím, že bychom mu mohli za jeho působení poděkovat. To je podle mě však bohužel spíš sen. Kdo a proč by dnešní Slavii kupoval? A především. Proč by si kapr vypouštěl vlastní rybník?

Komentáře (18)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

    (host)     před 21 lety 12.05.2004 12:36 |  
    0 0

    No podle mého byly všechny tři díly zpracovány celkem slušně. Z velké části (bohužel) souhlasím i se závěrečným hodnocením. Pravdou je, a několikrát to tu i padlo, že správný podnikatel, resp. generální ředitel by se měl snažit, aby společnost, kterou řídí, byla co nejvíce zisková a stále více se rozvíjela.

    Pod vedením pana Lešky a většiny jeho podřízených se tomu tak neděje.
    Nechápu akcionáře (případně majitele), že s takovým stavem nic nedělají?!?!? Kdy konečně vedení Slávie pochopí, že klub pod jejich "dohledem" (úmyslně nepíšu vedením, protože Slávii vedou pouze k postupnému zániku ) neprosperuje a ve své kvalitě spíše klesá?!?!?!??

    Snad se razantních změn a očekávaného vzestupu našeho oblíbeného klubu dočkáme co nejdříve a budeme zase s radostí a bez toho, abychom se styděli, fandit na vlastním, zaplněném stadioně.

    Tomáš...

  2. Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

    (host)     před 21 lety 12.05.2004 13:03 |  
    0 0

    Určitě je v článku plno věcí se kterými se nedá nesouhlasit. Taky mě mrzí, že spousta výborných fotbalistů se nechce do Slavie vrátit. Některým se ani nejde divit (byl jsem na posledním zápase Pavla Horvatha za Slavii, ještě v Edenu). Po zápase jsme vběhli na hřiště a zdravili se s hráčema - všichni tam zůstali, jenom Pavel "utekl" do šaten. Kámoš říkal, že měl v očích slzy. V novinách se psalo, že se s vedením nerozcházel zrovna v nejlepším... Ale třeba Ruda si myslim, že by do sparty nešel. Údajně to i řekl, že až se vrátí, tak do Slavie.
    Populární osobnosti? Byl jsem dost (příjemně) překvapenej, když se v poslední době mluvilo o naší nový hymně, kolik známých tváří se ke Slavii přihlásilo. Tady bych žádný problém neviděl.

    Jesupha

    • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

      (host)     před 21 lety 13.05.2004 08:07 |  
      0 0

      Celou Garyho práci bych hodnotil velmi vysoko. Je tam všechno, včetně závěrečné rady panu Leškovi.
      Potíž je v tom, že angličani nejeví o Slavii zájem. Je to pro normálního člověka nepochopitelné,když už sem určité prostředky posílají, proč to dělají tak diletantsky. Navíc zpočátku tvrdili, že zdejší management vše naučí. Účetnictvím počínaje a marketingem konče. Nejenže neudělali nic, ale oni ani nic nevyžadují,čímž praticky odnaučují i ty kdož alespoň něco dříve dělali.
      Už bylo mnoho slov o zapojení bývalých hráčů do managementu(Lerch,Kuka),ale to právě pan Leška vůbec nechce. Chce mít Slavii jen pro sebe. Práve proto už několik let registrujeme sestupnou tendenci. A protože se to zřejmě do budoucna nezmění, dočkáme se možná ještě horších časů a nikdo z nás nebude mít vliv na jejich odvrácení.

  3. Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

    (host)     před 21 lety 12.05.2004 15:17 |  
    0 0

    No Sparta ma sice treninkove centrum, ale kdyz se podivas na vysledky mladeznickych muzstev, tak je Slavie lepsi na plny care. Otazka pak je, jak vsechny kluky zabudovat do A tymu. Ohledne osobnosti souhlas s dalsim komentarem, ke Slavii se hlasi vedle Ondricka i Muchow nebo treba J. Vinklar, V. Cech, Petr Novotny.. Jane

    • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

      Kopcem     před 21 lety 12.05.2004 15:31 |  
      0 0

      To já vím. Slávistickou duši neskrývá Martin Dejdar, Jaromír hanzlík a mnoho dalších. Ale že by se nějak angažovali!!!! A přitom to bývalo zvykem. Vždy? herci vedený Klub přátel kdysi dávno Slavii vlastně zachránil, když se ji komunisti rozhodli zrušit.

    • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

      Kopcem     před 21 lety 12.05.2004 15:35 |  
      0 0

      A k těm mládežnickým mužstvům. Kde je tedy chyba? Někde asi jo. V mládežnických kategoriích máme lepší výsledky, hráče pro A mužstvo ale dostávají spíš Spar?ani. Jejich centrum navíc jen nedávno začalo fungovat, takže mám obavy, že i ty výsledky přijdou.

      • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

        (host)     před 21 lety 12.05.2004 15:48 |  
        0 0

        Treninkovy centrum jim leda tak prilaka vic lidi do naboru, ale k lepsim vysledkum jim nepomuze. Za temi stoji trenerska prace. Jane

        • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

          Kopcem     před 21 lety 12.05.2004 15:59 |  
          0 0

          No mě se právě zdá, že podmínky, které tam Spar?ani vytvořili, lákají docela těžké váhy i z řad bývalých vlivných funkcionářů a i trenérů. Pokud je mi známo, pracují tam Macela, Rott, Pešice. Mám obavy, že to je právě ten model "Ajax Amsterdam", který by mohl Spartu posunout o dost dál. Já jsem se o centru poprvé dozvěděl z komentáře Milana Luhového pro I-Dnes. S ním je jistě mnohdy možné nesouhlasit, ale přeci jenom ve fotbale se vyzná, byl i ve světě. Ten tam psal, že právě vytvoření centra definitivně rozdělí naši ligu na Spartu a ty ostatní.

          • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

            (host)     před 21 lety 12.05.2004 18:52 |  
            0 0

            Já bych to tréninkové zázemí zase tak nepřeceňoval. Málokdo ví, bylo v Edenu vybudované svého času suverénně nejlepší tréninkové zázemí (byla tam snad první umělá tráva v republice) a bylo to nějak výrazně poznat? Taky myslím, že v projektu nového stadionu se taky počítá s pořádným tréninkovým zázemím.

    • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

      Slawek     před 21 lety 13.05.2004 07:39 |  
      0 0

      Výsledky naší mládeže jsou opravdu lepší, ale právě pasáž věnovaná efektivitě práce s talenty ukazuje, kolik odchovanců se za poslední léta uplatňuje u nás a kolik ve Spartě !

  4. Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

    (host)     před 21 lety 12.05.2004 19:01 |  
    0 0

    S většinou názorů musím souhlasit, ale s některými ne. Například bych neřekl, že Slavia a Sparta měla v 94 stejnou výchozí pozici. Podle všechen rozdíl mezi Slavií a Spartou pramení především ze zázemí (stadionu). Sparta měla rekonstrukci podstatně lehčí a méně nákladnou než má Slavia v Edenu. Patřil jí pozemek, Letná byla přece jenom modernější stadion než dřevěný Eden. Prostě byla rekonstruovatelná, za to Eden musel býz zbourán. Sparta to taky postavila na černo pod heslem: Když už to bude jednou stát, tak nám to nikdo nezbourá. Za to Slavia musela a musí vystát všechny razítka. Každý, do stavěl třeba jenom garáž, moc dobře ví, o čem mluvím. Když už máte vlastní stadion, tak tam můžete umís?ovat více reklam, klub má vyšší prestiž, jsou vyšší návštěvy, hráči jsou víc sebevědomí. To je podle mě hlavní příčina rozdílu mezi Spartou a Slavií. Sešívaný

    • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

      Kopcem     před 21 lety 12.05.2004 20:04 |  
      0 0

      Asi máš pravdu, že Sparta to měla v tomto směru snazší. Nevěřím však, že Sparta stavěla úplně načerno. Jsem přesvědčenej, že to bylo s tichým vědomím zodpovědných. Ne, že bych s tímto postupem souhlasil, ale pořád si myslím, že při větším tahu na branku se dalo po zisku titulu udělat víc. Páni politici se s úspěšnýma fotbalistama vždycky rádi ukážou - viz tehdejší primátor a premiér, kteří otvírali načerno postavený stadion Sparty.

      • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

        (host)     před 21 lety 12.05.2004 22:23 |  
        0 0

        Máš plnou pravdu, šlo o to, že nebyly vyřešeny vztahy mezi AC Sparta a ACS fotbal a.s. a dále Cyril Mandel uplatnil autorská práva, což řešil soud, proto se vydání stavebního povolení zdrželo. Ale Mach tehdy dost riskoval - vyplatilo se. Ostaní náležitosti ale byly v pohodě.

      • Pozemky

        (host)     před 21 lety 13.05.2004 11:07 |  
        0 0

        Neustále tu řešíš záležitost stadionu, jestli se dalo nebo nedalo udělat víc, jestli jsme mohli získat víc razítek na úřadech atd. neuvědomuješ si ale jeden zásadní fakt - Slavii nepatřily pozemky v Edenu a jejich převod umožnil až zákon přijatý loni. proto jaksi nemelo smysl zacit se stavbou a povolenimi. Chybou Slavie tak bylo, ze neustale opakovala vety, ze se za rok zacne stavet, i kdyz jim muselo byt jasne, ze to tak nebude. jane

        • Re: Pozemky

          Kopcem     před 21 lety 13.05.2004 14:03 |  
          0 0

          Já tu záležitost stadionu neustále neřeším. Zcela kacířsky si totiž myslím, že stadion je v posloupnosti problémů Slavie až na posledním místě. Výsledky z loňského roku ukázaly, že mužstvo, pokud má kvalitní fotbalisty, tak hraje na Strahově dobře. Už si tam zvyklo. Myslím, že proto už neplatí ono oblíbené tvrzení, že nemůžeme vyhrát ligu, dokud nebudeme mít domácí prostředí. Otázku stadionu jsem zmínil jako jeden z bodů, které podle mě vedení zatím příliš nezvládlo. Já do záležitosti vlastníka pozemků atd. nevidím. Jen jsem přesvědčen, že jedním z důvodů, proč se celá záležitost vlekla, bylo, že na stadion prostě nebyly peníze, a tak se nikdy moc netlačilo na pilu. To je ale jen můj soukromý názor, ničím nepodložený, vyvolaný právě těmi každoročními prohlášeními vedení, že příští rok už určitě... Možná, že by nebylo nezajímavé, kdyby někdo z novinářů zkusil vyhledat zodpovědné pracovníky z magistrátu Prahy 10, kteří zde působili kolem roku 1996. Zatím jsme četli většinou jen verze našeho vedení.

          • Re: Pozemky

            (host)     před 21 lety 14.05.2004 14:53 |  
            0 0

            Pozemky opravdu Slavii nepatřily a kdo si myslí, že by se našel nějaký investor, který by stavěl na cizích pozemcích, tak se krutě mýlí. Bohužel vedení Slávie nás krmilo báchorkami o zahájení stavby, a vůbec nechápu proč to dělalo, protože přece nemohli být tak naivní, aby si mysleli, že nějakého investora při těchto majetkových poměrech najdou. V nynější době je problém pozemků vyřešen (viz, §14 a 15 zákona 290/2002Sb.) ale bohužel zas chybí finance a zatím i potřebná stavební povolení...

  5. Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

    (host)     před 20 lety 11.08.2004 09:58 |  
    0 0

    Nepodařilo se mi klikem otevřít část 1 a část 2 článku. Jak je možné se k ní propracovat?

    • Re: Leška v čele Slavie 10 let, část třetí

      Richi (admin)     před 20 lety 11.08.2004 10:11 |  
      0 0

      Tak uz to funguje. Po prevodu na novy system musi byt jine odkazy na clanky, takze je mozne, ze linky nefunguji.