Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Proč?

Tohle je zásadní otázka soboty, kdy se hrála bitva o druhé místo!

1.) Proč přišlo tak málo lidí? Úroveň hry byla lepší než v zápase Manchester-Liverpool! To jste opravdu tak líní? Proč na derby je skoro plno a teď 2 000 lidí? 2.) Proč zase nějaký opilí 15-ti letí puber?áci museli devastovat další autobus? Co je nutilo a vedlo k tomu dělat zase jen potíže? To se nenajde v autobuse 5 chlapů, kteří by je PATřIčNě zklidnili? 3.) Proč se tady údajně zakládá druhý kotel, který se ani neozval a lidi v něm jen sedí a s prominutím čumí jak datlové... Proč, když vás tam bylo mnohem víc, než nás na jihu, jste se ani neozvali? Víte, poprvé jsem vzal na stadion mého bráchu ,kterému je 12 let, chtěl jsem, aby nejen viděl hrát naše hochy na vlastní oči, ale aby taky okusil atmosféru 1.ligy a pozor, u týmu, který hraje o LM! Přemýšlel jsem do jakého sektoru půjdu, nakonec z obav hrobového ticha na východě jsem zvolil variantu JIH! A řeknu vám, jsem rád a až teď jsem pochopil, že ti co nadávají na ty, co fandí, jsou prostě divní a totálně je nechápu, to JIH je ten, co drží atmosféru na stadionu, to JIH je místo, kde se fandí a je jako na fotbale a to JIH je oblíbený i u hráčů a chodí děkovat tam.... A zkuste hádat proč! Takže mě napadá ještě další otázka! 4.) Nezaslouží si tým jako je Slavie lepší fandy? Vždy? i na Blšany by mělo chodit aspoň 5 000 lidí a co v takhle důležitém utkání? 10 000 je málo a nás tam přijde 2 500 lidí! Takže prosím odpovězte mi někdo na čtvrté "proč" nejdete i vy, co vám v tom brání! Já jsem už zoufalý a po tomto zápase jsem mnoho o JIHU a zbytku stadionu pochopil! P.S. Docela mě dojalo, když jsem viděl sotva chodícího starého pána, kterého pod nás (na nekrytý jih) nesla asi jeho vnučka nebo dcera, jak se slávistickým kulichem jde do schodů, přemáhá se a pak když jsem si ho všimnul, jak se raduje a směje, když jsme skórovali! Tím chci jen říct - všechnu čest jemu a moc ho obdivuji! Proč nemůžete být aspoň z jedné desetiny takový fanoušci jako on? To byste tam byli každý zápas a trhali si plíce řvaním Slavie do toho...

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Proč?

    Richi (admin)     před 21 lety 25.04.2004 15:55 |  
    0 0

    Tak ja odpovim, proc jsem nebyl. Jelikoz mam povinnosti u zenskeho fotbalu Slavie a zapas se zrovna krizil, nemohl jsem. Dost me to stvalo, kdyby blbci tento zapas nedali do televize, mohl jsem tam v pohode byt. Takto jsem mel smulu. Aspon jsem se na to podival v noci na kazete.

    • Re: Proč?

      (host)     před 21 lety 25.04.2004 18:19 |  
      0 0

      A ty si v tom buse jel že mluvíš o demolici busu? Tak proč si se neozval sám a nezarazil to?

      • Re: Proč?

        Richi (admin)     před 21 lety 25.04.2004 18:21 |  
        0 0

        Ten komentar jsi mohl nasmerovat trochu jinak, takto to vypada, ze mluvis na me! Priste klikni na "poslat komentar" vpravo nahore.

        • Re: Proč?

          (host)     před 21 lety 26.04.2004 16:28 |  
          0 0

          Protože já jsem jel v druhém autobude a v tom se jen vesele zkandovalo a blbnulo.... Nic špatnýho se absolutně v mym buse nedělo.... CoolMann2

  2. Re: Proč?

    (host)     před 21 lety 25.04.2004 18:50 |  
    0 0

    K bodu 2) První okno vyrazili hned na Strahově - pak jsme je s kámošem a jednim dědou zklidnili, takže cesta na Anděl byla OK - na křižovatce před konečnou bylo náhle vykopnuto sklo ve dveřích a pak se rozutekli.

    Teď mne mrzí, že jsme se je nepokusili zadržet - upřímně řečeno jsem myslel, že to udělaj poliši, který za náma jeli hned ze Strahova - jenže ouhle - na Andělu pokračovali dál.

    • Re: Proč?

      (host)     před 21 lety 25.04.2004 23:46 |  
      0 0

      Zkusil by si nas zadrzet a zemrel bysi ty zmrde!RWS!!!

      • Re: Proč?

        (host)     před 21 lety 26.04.2004 00:22 |  
        0 0

        Nejdřív se nauč psát a pak tu něco slintej, hovádko.

    • Re: Proč?

      Poctar     před 21 lety 26.04.2004 00:33 |  
      0 0

      Zrovna nesouhlasím s nějakým zbytečným demolováním autobusů, ale snažit se zadržet a předat VLASTNÍ či jiné fanoušky policii?! To je opravdu nechutnost:(. Držme se hesla jako ostatní vyspělí fans - FANS AGAINST POLICE!!!

      • Re: Proč?

        (host)     před 21 lety 26.04.2004 08:10 |  
        0 0

        Pokud myslíš ostatními vyspělými fans ty, co demolují všchno, co jim přijde do cesty, tak se nad sebou zamysli. Pokud se mě týče, klidně bych je policajtům předal. Protože tohle nejsou fanoušci SKS, ale nějaká vypatlaná hovada, která z nepochopitelných důvodů (i přes výhru Slávie - i když prohra by nebyla žádnou omluvou) nutně musí zdemolovat bus MHD!?!?!?
        pro "demolující vypatlance": Co jste z toho zničeného autobusu vy troubové měli?? Ulevilo se vám?? Pokud si musíte léčit nějaké vaše komplexy méněcennosti nebo něco podobného násilím, tak se běžte vybít někam na louku za Prahu a porvěte se sami mezi sebou!!! Alespoň se vám uleví...

      • Re: Proč?

        uku (přítel SN)     před 21 lety 26.04.2004 11:08 |  
        0 0

        Tak uz chapes, proc se nekteri nechteji zaradit do jednoho jedineho kotle?
        Zajimalo by mne, jestli bys zastaval stejny nazor, pokud by ten bus patril primo Slavii.
        PS. Co rikas na Dosky (zjm. Tomase)?
        Hezky den

        • Re: Proč?

          (host)     před 21 lety 26.04.2004 13:40 |  
          0 0

          Pokud ta reakce od uku patřila mě "anonym" (bohužel jsem se nepodepsal, sorry), tak já jsem od začátku pro vznik dalšího kotle (který bohužel nemůžu osobně plně podpořit z důvodu velké dojezdové vzdálenosti a pracovního zaneprázdnění).
          A co se týče případného demolování Slávistického busu, tak bych byl samozřejmě taky proti jeho ničení. Pokud jsi vzal označení bus MHD tak, že mi vadí ničení pouze autobusů dopravních podniků, tak jsi to nepochopil. Vadí mi samozřejmě devastace čehokoliv. A? si ti ubožáci ničí např. nábytek u nich doma nebo vlastní oblečení, ale a? se nevybíjejí na cizím majetku!!! ...

          Tomáš

          • Re: Proč?

            uku (přítel SN)     před 21 lety 27.04.2004 11:19 |  
            0 0

            Nebylo to samozrejme na tebe, ale na prispevek poctare (kdybych reagoval na tebe, tak ten prispevek bude ve stejne "lajne" jako tento.
            hezky den

        • Re: Proč?

          Zizu     před 21 lety 26.04.2004 14:06 |  
          0 0

          Jestli se nechcete zařadit do jednoho kotle jen proto , že nějaká grupa rozbije autobus, tak mi to přijde přinejmenšim na hlavu.
          Když jdu na stadion, tak jdu podpořit klub a je mi srdečně jedno, jestli někdo zdemoloval bus, zastávku, bufet nebo něco jinýho, protože stejně jako oni fandim klubu.
          Co se dělá každej po zápase je jeho věc, a nikdo nikoho nenutí aby to dělal s ním.
          A o předávání vlastních fanoušků kosmonautům si myslim taky svý.....
          Rozhodně je mi sympatičtější fanoušek kterej zdemoluje autobus, než fízl kterej seřeže 12ti letý dítě jen proto, že kolem něj projde.....
          Né nadarmo se používá zkratka "A.C.A.B" .

          • Re: Proč?

            Poctar     před 21 lety 26.04.2004 14:26 |  
            0 0

            Jo, Zizu to napsal naprosto přesně! Tu zkratku znají a chovají se podle ní skoro na celém světě, jen tady jsou zaostalci. Pro Anonyma: tvé znaky kolaborace a udavačství bych zařadil někam do dob nacismu. Ten autobus jsem viděl a nic zlého to nebylo. Je vidět, jak jste mimo, když po tak pěkném zápase řešíte lehce poškozený bus od 15ti letých kluků, kteří jsou teď prostě někde jinde (jako my všichni). Máte v životě nějaké velké problémy či komplexy nebo co? Proč řešíte, co dělá kdejakej slávista po zápase? Mě je naprosto jedno, jestli třeba ty něco rozbíjíš, kradeš, fetuješ, jsi nevěrný své holce nebo klukovi, na mámu drzý či podobně, jelikož mě nezajímáš a je mi do toho hlavně h*vno! Kdyby býval Strahov aspoň z poloviny zaplněn a byla tam dobrá atmosféra, tak budu velmi spokojen a VůBEC mě nezajímá, z jaké sorty jsou fanoušci, co přišli povzbudit Slavii, ale hlavně, že přišli.
            uku: ta otázka na Doška byla na mě? Co ti mám povídat - Došek ven! Není mi 6 let, aby si mě koupil dvouma gólama, i když důležitýma. Po zápase zůstal věrný své pověsti "inteligenta" a v rozhovorech aspoň perlil. Aspoň, že už se začal zajímat o to, kolikátá Slavia je a neřeší své nevětší zklamání v kariéře a to, že nepřestoupil ze Slavie ven, jak sám jednou řekl, "slávista" jeden ušatej...

            • Re: Proč?

              (host)     před 21 lety 26.04.2004 17:07 |  
              0 0

              to Poctar: Pokud přirovnáváš předání opilejch hovad ničících autobus (nebo cokoliv jinýho, co jim nepatří) policii ke "kolaboraci a udavačství z dob nacismu", tak si o tobě myslím své a nemá cenu s tebou diskutovat!!!

              Tomáš.

            • Re: Proč?

              uku (přítel SN)     před 21 lety 27.04.2004 11:17 |  
              0 0

              Poctari, nesouhlasim...

              Mne taky obecne nezajima co kdo dela ve svem volnu, pokud mne jeho činnost neomezuje... Nikdo nerekne, ze vandalem byl X.Y. (prece ho nevydame - nejsme kolaboranti, ze?), byl to slavista a to mne urazi - nejsem jako oni. (a jestli mas pocit, ze se nemistne povysuji, tak v tomto pripade na to budu hrdy, ze se neradim do teto sorty blbu...)
              Co myslis, kdo to poskozeni bude platit? Myslim, ze Slavia - takze tito \"fanousci\" ve svem dusledku POSKOZUJI svuj klub - tobe to asi nevadi, ale mne ano!
              Podle tve logiky:
              Pokud ti nevadi, jak se chovaji fanousci MIMO stadion, tak proc ti vadi Doskovo vyjadrovani MIMO zapas? Mimo tech 90 minut na hristi si prece muze rikat a delat co chce, ne? Kdyz rozhodne zapas, tak by prece mohl rict, ze chce treba do Srapty, ne? At si mluvi jak chce inteligentne, hlavne když bude hrat naplno a pripravovat a davat goly.
              Pokud ty tvrdis: Dosek ven! ja tvrdim: Vandalove ven a nahradit skodu!
              Dosek nam tu Evropu (minimalne) vykope, "takyfanousci" urcite ne!!!

          • Re: Pro Poctare, Zizu a spol.

            uku (přítel SN)     před 21 lety 28.04.2004 10:28 |  
            0 0

            Tak fajn, az nekdy prijedu do Prahy, tak se zkontaktujeme a ja vas poprosim, abyste mi ukazali vase auto nebo barak, kde bydlite - ja si hodim sutrem nebo si kopnu (jen tak - z radosti nebo ze zalu - podle toho, jak Slavia hrala). No a kdyz se neco rozbije - prece se nebudeme udavat - ja jsem taky slavista...
            (Mozna kdybych jeste rekl, ze mam stejne nazory jako vy - tak nejenom, ze by jste nevolali policajty, ale zaplatili by jste tu skodu ze sveho).
            Jsem rad, ze jsem konecne pochopil, co je byt VASIM osobnim fanouskem!!!
            A nebo to neni stejne jako demolovat CIZI autobus, jehoz opravu bude asi platit Slavia?
            Predem diky za reakci (nebo alespon oznameni SPZ vaseho auta nebo adresu vaseho domu, kde se budu moci vybourit).
            uku@seznam.cz

            • Re: Pro Poctare, Zizu a spol.

              Zizu     před 21 lety 28.04.2004 11:03 |  
              0 0

              Je to jednoduchý.
              Rozbiješ mi auto, nakopu ti prdel a pak ty fízly budeš volat ty a podávat miliony trestnejch oznámení, jenom aby ti někdo zacvakal plastiku a nový zuby...... ačkoliv, třeba ti to zaplatí Slavia, když řekneš že si to auto rozbíjel zájmu Slavie :-D

              • Re: Pro Poctare, Zizu a spol.

                uku (přítel SN)     před 21 lety 29.04.2004 12:19 |  
                0 0

                Nebuď si takový jistý, že by jsi to dokázal...

                Aha, tak to si vlastně měl ohlídat ten šofér a celý Dopr. podnik (nebo jak se to jmenuje)?!? Tak to se příště nediv, až žádný autobus už nepojede...

                Chtěl by sem Tě vidět, jak všem \"nakopáváš prdel\", když by Ti po tom autě šlo třeba 5 ožralů a dalších X \"osob\" by bylo v okolí!!! (v takové situaci byl ten šofér)

                Pokud souhlasíš s bezdůvodným ničením cizího majetku bez trestu pro viníky (a nic jiného tento případ nebyl) - jsi chudák a je zbytečné pokračovat ve vzájemné komunikaci.



                • Re: Pro Poctare, Zizu a spol.

                  Zizu     před 21 lety 29.04.2004 16:23 |  
                  0 0

                  ad 1) Jistý si celkem jsem a vím proč :)

                  ad 2) Přirovnávat mně k řidiči autobusu.... no nevim jestli je to totéž.

                  ad 3) Nikdy jsem neřek že s tim souhlasím. Pouze jsem napsal, že je mi sympatičtější člověk kterej zdemoluje autobus, než fízl kterej zmlátí 12ti letý dítě který jde ze zápasu jen proto že se mu nelíbí.
                  Máš v tom trošku hokej.

                  ad 4) netvrdim že bez trestu pro viníky, jak jsi mohl rozluštit z mého příspěvku, tak "rozbití usměvu" považuju za dostatečnej trest, ale prostě fízlům bych ho nikdy nepředal protože fízlové jsou většinou větši bastardi než tyhle lidi.

        • Re: Proč?

          (host)     před 21 lety 26.04.2004 16:38 |  
          0 0

          Jo!! Ale todle se v kotli neděje,tam, je klid a mír!! Jinak Doškové se vytáhli!! Já je vždycky chránil a omlouval!! A teď se mi odvděčili!! Jsem moc rád,že se hlavně Tomáš chytnul... CoolMann2

          • Re: Proč?

            (host)     před 21 lety 27.04.2004 09:43 |  
            0 0

            A já už v poslední době nevydržel a nadával na ně, teď to beru zpět, resp. byl důvod v té době nadávat. Teď mě ale skutečně potěšili oba, makají a navíc to tam Tomášovi začalo padat, což mě těší, jen tak dál.

    • Re: Proč?

      (host)     před 21 lety 26.04.2004 09:40 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím s tím, že je úplná blbost demolovat ty autobusy 770. Chápu, že to musí být super odvaz, rozkopnout okno. Když už se tedy autoři neumí projevovat a vyjevovat líp, tak alespoň demolujte třeba metro nebo tramvaje a ne ten bus 770. Chci vidět až ho zase MHD zruší, jak se budeme ze Strahova dostávat domů.

      P.S. Celkově vzato demolovat, jen tak autobusy, apod. je pěkná ubohost a trapnost. Když už jste takoví hrdinové proč jste třeba "nedemolovali" Olomoučáky i s policajtama? Navíc jel jsem v buse s našimi radikálnějšími hooligans (rozumněj staršími a zkušenějšími) a ty něco demolovat nenapadlo. Přeci jen už to nejsou žádní puber?áci a navíc ví, co má smysl a že demolovat "de facto" vlastní autobusy je trochu blbost.

      P.S. 2 I když s nějakým demolováním nesouhlasím, tak úplně stejně nesouhlasím s nějakým práskáním Policii. Tohle (jako všechno ostatní) bysme si měli vyřídit mezi sebou a netahat do toho policajty.

      • Re: Proč?

        (host)     před 21 lety 26.04.2004 13:42 |  
        0 0

        Jo jasně - slušně je s řidičem autobusu požádáme o zaplacení vzniklé škody.

        Prober se !!! S primitivama se slušně jednat nedá, leda že bys byl stejný vemeno jako oni.

        • Re: Proč?

          (host)     před 21 lety 27.04.2004 09:46 |  
          0 0

          To je fakt dobrý - moc dobrý vyjádření, přesně to sedí . A já dodávám, že skutečně asi nemá cenu s nějakýma primitivama diskutovat, primitiv zůstane primitivem.

      • Re: Proč?

        (host)     před 21 lety 26.04.2004 16:55 |  
        0 0

        Já taky nechci aby se to řešilo s Bengama,ale prostě jen nechci aby ty blbý zchlastaný kluci ničili autobusy,který jsou nám všem moc užitečný!! Jezdí s nima dost a dost lidí!! Tak o to mi jde!! A myslim,že 5 puber?áků zklidnit neni zas tak obtížný!! Já u toho nebyl,jen jsem slyšel,takže ani nevim v jakym rozsahu jsou škody,ale stejně to odsereme buď my fanoušci a nebo Slavia jako klub.... Tak proč to dělat,když to jen škodí??

    • (host)     před 21 lety 27.04.2004 01:21 |  
      0 0

      V autobuse sem jel a musim rict ze klidnejsi cestu uz sem dlouho nezazil, takze velice ticha akce)))....rozbijeni oken se mi nelibi, nicmene predavat slavistu policii je naprosto picovina a zbabelost. Uz takhle je nas jak safranu a jeste se budeme bonzovat a kolaborovat. Huml.

      • Re:

        (host)     před 21 lety 27.04.2004 08:40 |  
        0 0

        Co je na tom za zbabělost? - donutit vandaly zaplatit to co rozflákaj z vlastní kapsy (ne z kapsy SKS fotbal) - a to nejde jinak než přes benga. To jako máme ty vylízance spolu s řidičem autobusu slušně požádat o prachy a vysvětlovat jim, že tohle se nedělá? Ty vole jak tohle vůbec můžeš myslet vážně ???

        Připadá mi, že tohle není web "pro všechny fanoušky Slavie" - ale web lidí, kterým takové prohřešky nevadí - sice řeknou že by se to nemělo, ale nikdy nebudou chtít udělat nic proti vandalismu, který poškozuje ve výsledku jen slušné fanoušky.

        • Re:

          Poctar     před 21 lety 27.04.2004 12:45 |  
          0 0

          Ty vole, internet má pro všechny jednu skvělou výhodu - dokáže být na něm každej tak hrozně chytrej, ale reálný svět se hodně liší od toho počítačového.

  3. Re: Proč?

    (host)     před 21 lety 25.04.2004 23:50 |  
    0 0

    Já neslyšel jih, ty si nešlyšel východ. Díky "druhýmu" kotli jste se na jihu alespoň sešli na jednom místě a ne jako dřív, kdy jste byli rozlezlý po celým sektoru.

  4. Re: Proč?

    cindy     před 21 lety 26.04.2004 09:57 |  
    0 0

    Ahoj.Chci ti primo odpovedet na bod 3 a bod 2 tveho prispevku.
    Druhy kotel se teprve formuje a formuje se prave proto,ze lide kteri do neho chteji chodit,nechteji byt spolu prave s temi (jak je nazyvas opilymi pubertaky) a chteji se venovat jen a jen fotbalu bez clastu a jinych vystrelku...Proc jsme nebyli slyset...nebylo nas vic,jak tvrdis nez na jihu,bohuzel asi diky hokeji nebo pohodlnosti jednotlivych fans sa nas v sobotu seslo celkem sedm a jiste uznas,ze jsme moc slyset byt nemohli.Souhlasim s tebou,ze navsteva na takoveto utkani by mela byt o mnoho a mnoho dustojnejsi nez v realu byla.Ija bych uvital navstevy mezi 7 - 10 tisici fans podle dulezitosti jednotlivych duelu...bohuzel lide jsou cim dal tim vice pohodlni a jak si trefne napsal LINI udelat nejaky ten krok navic.Pritom v nedavne minulosti (25-30let) chodily na Slavii do Edenu i 40ti tisicove navstevy.Pral bych ti to nekdy zazit...Snad se toho jeste nekdy opet dockame.Zatim se mej a mej s novym kotlem trochu trpelivosti...Slavia gooo!!!

    • Re: Proč?

      Poctar     před 21 lety 26.04.2004 14:32 |  
      0 0

      Sedm statečných:).

  5. Autobus

    (host)     před 21 lety 26.04.2004 11:48 |  
    0 0

    Já jsem v tom buse byl, a nevšiml jsem si že by ty kluky někdo okřikoval...takže si tady netahej triko:-))) S tím oknem to byla nehoda, v životě jsem neviděl že by takovýhle sklo vypadlo po první ráně...pak bohužel padly za obět ty dveře. Demolování autobusu, respektivě demolování VLASTNÍHO autobusu který musí plati Slávie, je ostudou...na kterou se ale v žádném případě nedá reagovat tím, že budeš nějaké fans zadržovat. Policie jim pak přišije, co budem moct, což určitě není v ničím zájmu. Mimochodem, policejní doprovod jel s autobusem před námi, s naším busem nejelo ani jedno auto...
    Asiat
    4 Počtář: Ehm...RWS...:-(

    • Re: Autobus

      (host)     před 21 lety 26.04.2004 13:39 |  
      0 0

      Opravdu nemám sebemenší důvod si tu honit triko, jenom vím, že kdybychom je nahoře nezklidnili nezůstalo by jen u jednoho okna.
      Takovýhle fans - nechápu jak je tak můžeš vůbec nazvat??? - se takovýhle věci odnaučej dělat jen když si to co rozflákaj taky pěkně zaplatěj - a k tomu je může donutit jen policie.
      PS - to sklo vypadlo po první ráně, kdy si ten jeden debílek přitom dost vostře rozřezal ruku - to asi je pro tebe maličkost - nebo že by si jí pořezal o světlo do kterého taky vehementně bušil ?

      Upřímně řečeno bych se ani nezlobil, kdyby cajti takovýmhle kryplíkům pořádně zatopili, když je doma rodiče nezvládaj.
      Ale co se čílim, kašlu na vás a jdu pracovat - a na takovouhle diskusi se příště vyseru :-((

      • Re: Autobus

        Poctar     před 21 lety 26.04.2004 14:39 |  
        0 0

        A jak ty můžeš vědět, jaký jsou to fanoušci? Podle čeho tak chytře soudíš? Znám starýho dědu, co vyhodil televizi z okna, když Slávka prohrála a je to slávista se vším všudy. U tebe to asi je jen další z těch, co prostě fanoušek kvůli tomu není, viď? Jak řekl jeden hloupý spar?an do televize - fanouške je u mě ten, co dokáže něco obětovat či vytrpět za klub v dobrém i zlém. Taky jeden z pohledů... Jinak koho spíš rodiče pořádně nezvládali jsou páni policajti. Jinak si jejich "ujetost" nedokážu vysvětlit.

        • Re: Autobus

          (host)     před 21 lety 26.04.2004 15:01 |  
          0 0

          V pohodě - děda si rozflákal svou televizi. Co bys asi říkal, kdyby ten děda zazvonil u vás a rozmlátil vám holí vaši televizi a zdůvodnil to tím, že je naštvanej, že Slavia prohrála?

          To by ti připadalo v pořádku?

          Stejně tak je to s těma dětma co bušili do autobusu - příště a't to vydrží domu a rozmlátí radostí tatínkovi sklo od auta - to bych neřek ani popel !

          luděk

          • Re: Autobus

            (host)     před 21 lety 26.04.2004 17:10 |  
            0 0

            Tak nějak s tebou souhlasim.... Sle benga bych do toho opravdu netahal... CoolMann2

          • Re: Autobus

            Poctar     před 21 lety 26.04.2004 21:47 |  
            0 0

            Já jejich počínání nezastávám, jen mi to příjde dost nafouklé a docela jako blbost je soudit podle toho, jací jsou fanoušci. Dle mého zrovna tihle mladíci jsou tam každý domácí zápas.

    • Re: Autobus

      Poctar     před 21 lety 26.04.2004 14:33 |  
      0 0

      Co je s RWS? Nechápu.

  6. proč já nebyl -

    (host)     před 21 lety 26.04.2004 19:43 |  
    0 0

    Tak i já mam svou omluvu v podstatě podobnou jako Richi -i já musel plnit své jiné fotbalové povinnosti -leč musím přiznat, že jsem to dělal dosti trgicky a měl sem radši jít na Strahov:)

    ..jinak kdyby se hrálo v normálním čase tj. od pěti, býval bych stihnul alespon 2.půli ..a kdyby to bylo v nedeli tak celý... fakt mě to sere a mrzí ...věděl jsëm, že vyhrajem, ale nemohl jsem u toho bejt -hroznej pocit...

    ...buck.

  7. Re: Proč?

    Marrak     před 21 lety 26.04.2004 22:08 |  
    0 0

    No jak uz jsem rikal, je to opravdu OSTUDA! Byl jsem take na jihu, kterej jedinej fandi, ale co bychom chteli pri te navsteve, ze! Kazdej domaci zapas jedu 100 km, stoji me to pres 200 Kc, ale jedu rad a pojedu vzdycky! STYDTE SE, hlavne vy lini prazaci, kterejm nestoji za to, dojed si na Andele a svezt se! Vemte si priklad z toho staryho dedy!
    A niceni 770 je taky hanba, to jste jim nemohli nekdo vysvetlit, jak se maji chovat?! Kdovi, jestli to nezrusi! Tadle linka je pro mnoho fanousku dost dulezita. Predat vytrzniky bengum samozrejme nema cenu, jak zde nekdo rekl, todle je zalezitost slavistu a ty by si to meli vyridit mezi sebou!

    • Re: Proč?

      Poctar     před 21 lety 26.04.2004 23:23 |  
      0 0

      Jo, jo...

    • Re: Proč?

      (host)     před 21 lety 27.04.2004 09:50 |  
      0 0

      Jo? A to by mě zajímalo jak by se to vyřizovalo - "sami mezi sebou"..., já mám pocit, že by ti vagabundové a primitivové dali těm slušným pěkně přes držku - sami mezi sebou... a že by těch slušných bylo na ty primitivy víc...nevím nevím...

      • Re: Proč?

        Poctar     před 21 lety 27.04.2004 12:47 |  
        0 0

        A ty se bojíš 15ti letých puber?áků, jak tu bylo psáno? Zkus Bobříka odvahy:).

      • Re: Proč?

        Marrak     před 21 lety 27.04.2004 19:38 |  
        0 0

        No jiste, jak rika Poctar, je jasny, ze v takovym autobuse by se urcite par chlapu, ktery by dovedli ty vytrzniky uklidnit, naslo.

        • Re: Proč?

          Poctar     před 21 lety 27.04.2004 19:43 |  
          0 0

          Slovo "výtržník" je pro ně možná silné slovo:).

        • Re: Proč?

          Zizu     před 21 lety 29.04.2004 16:28 |  
          0 0

          Pod slovem "výtržník" si představuju trošku někoho jinýho, než 15ti letý smrady.
          Takovej clown.... to je výtržník par excelence :))))))

    • Re: Proč?

      uku (přítel SN)     před 21 lety 29.04.2004 12:29 |  
      0 0

      Zajímalo by mne, jak by jste to vyřešili "mezi sebou" bez předání policajtům... :
      a) napomenout - ...:-))
      b) seřezat - škodu to nenahradí a pokud vás bonznou - máte průser vy (nehledě na to, že ten kdo neničí se asi ani nebude prát)
      c) vzít jim peněženky a zaplatit škodu - kolik, komu (a právě jste se dopustili krádeže)
      d) předat řidiči - ten nemůže udělat nic jiného, než zavolat policajty

      Nevím, víc variant mě zatím nenapadlo...

      • Re: Proč?

        (host)     před 21 lety 29.04.2004 20:42 |  
        0 0

        Myslim,že když jim dáš do huby tak 15ti letý kluci,sjetý jak prase,s hanbou a rozbitou hubou... + strachu z jimy rozbytých oken jem to nedovolí,poučí se a přestanou....

        • Re: Proč?

          (host)     před 21 lety 29.04.2004 20:43 |  
          0 0

          Zapoměl jsem se podepsat,nejsem doma!! CoolMann

  8. Re: Proč?

    gary     před 21 lety 29.04.2004 18:07 |  
    0 0

    Jen pro dokreslení .Zizu měří asi 165 centimetrů. Je všeobecně známo ,že lidé s touto vejškou si musí někde vylít své komplexi. Zizu si je vylévá v davu .Nebojte,při derby se spartou ho rozhodně neuvidíte jak někde seřeže nějakého spar?ana. Proto raději rozbije někde okno a uteče ,aby z toho nebyl náhodou nějaký malér.

    • Re: Proč?

      Zizu     před 21 lety 29.04.2004 19:47 |  
      0 0

      Radši moc nedokresluj.
      S tou výškou jsi se nějak netrefil (proč asi).
      Co se týče řezání spar?anů... mňo.... kdo mně zná, tak ví své, a opravdu nemám ve stylu někomu rozbíjet okna, to je pouze tvoje domněnka v žánru sci-fi.
      A mimochodem.... už rok čekám, že se zastavíš v kotli, aby jsme konečně vyřešili, to co k řešení máme.... ale zatim čekám marně, tak seber odvadu a stav se posero :).

    • Re: Proč?

      Poctar     před 21 lety 29.04.2004 22:01 |  
      0 0

      Začíná tu přituhovat...

      • Re: Proč?

        Zizu     před 21 lety 29.04.2004 23:23 |  
        0 0

        jj, nějak přituhuje.... ono bude nakonec ještě veselo :)