Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Dva kotle?

Když jsem četl článek o založení nového kotle, tak jsem si myslel, že to není špatný nápad, protože na Slavii jezdím s celou rodinou a jelikož mám dvě malé děti, tak volím východní tribunu.

Na utkání s Teplicemi jsme byli znovu. 4600 diváků vzhledem k tomu, že se hrálo v pozdnější dobu (anebo právě proto?) a navíc o velikonocích, kdy jsou pražští mimo město, byla celkem slušná návštěva, alespoň na slávistické poměry. Kotel na jižní tribuně fandil skvěle a když dal Tomáš dva góly, tak i bez svého tradičního pokřiku "Došek ven!!". Co tímto pokřikem chtějí fandové dokázat, to opravdu nevím. Hráče těžko vyburcují a týmu to rovněž nepomůže. Pak se nikdo nemůže divit, že Tomáš se chová, tak jak se chová. Dopadne to tak, že ani jeden neprodlouží smlouvu a odejdou zadarmo. Myslím si, že ikdyž to Tomášovi nejde, tak aspoň maká, což se třeba o Dostálkovi říct nedalo snad nikdy. První půle našim hráčům vyšla skvěle a na stadiónu byla dobrá atmosféra. Po obrátce se Slávii už nedařilo a na stadiónu už kromě kotle z jižní tribuny až na pár vyjímek nikdo nefandil. Založení kotle pro ty, kteří z jakýchkoli důvodů nechtějí chodit na jižní tribunu je přesto dobrý nápad. Nedokážu si ale představit, jak by dva kotle skandovali různé pokřiky. To by dle mého názoru způsobilo akorát chaos. Lepší by bylo, kdyby kotle spolupracovali a kotel z východní tribuny by se přidával k fandění hlavního kotle z jižní tribuny. Aspoň za pokus by to stálo. Ještě bych chtěl všechny fandy Slávie vyzvat, aby přišli podpořit kluky proti Olomouci a vykašlali se na přenos na Spartakanále, kde to stejně nestojí za nic. Hraje se prakticky o šest bodů. Ukážeme tím, že nedokážeme jenom kritizovat, ale také svůj tým podpořit.

Komentáře (11)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dva kotle?

    Richi (admin)     před 21 lety 12.04.2004 09:14 |  
    0 0

    Ano, dobre by bylo, kdyby kotle spolupracovali, ale v uvodu je dulezite, aby se ten novy zacal formovat a to bude chvili trvat, az budeme mit dostatecnou velikost, pak muze na radu prijit vzajemna spoluprace. Tu bych tak videl az od pristi sezony, chce to cas, neco takoveho zalozit behem par dni je prakticky nemozne.

    • Re: Dva kotle?

      Fatboy     před 21 lety 12.04.2004 11:46 |  
      0 0

      Možná je to naivní názor,ale podle mě by to chtělo vybrat z obou táborů nějaké "vůdce" a ti by se měli mezi sebou dohodnout co a kdy se bude skandovat...nebo má někdo jiný názor ?

      • Re: Dva kotle?

        Richi (admin)     před 21 lety 12.04.2004 12:09 |  
        0 0

        Jo, to mas pravdu, ale znova opakuji, chce to cas, nez se ten novy kotel na vychodni tribune utvori, proto vzajemnou spolupraci bych smeroval az od nove sezony.

        • Re: Dva kotle?

          Fatboy     před 21 lety 12.04.2004 12:21 |  
          0 0

          Jo,ale do konce této sezony bys e to mohlo aspoň vyzkoušet a popřípadě vychytat nějaký mouchy,aby to na novou sezonu bylo už ok...

  2. A CO ZA ROK.. DVA?

    (host)     před 21 lety 12.04.2004 10:12 |  
    0 0

    Re: Chtěli byste vytvořit další kotel? (Body: 0)
    podle Anonym kdy Pondělí, 12 Duben 2004 @ 10:10:11 CEST

    DOCELA BY Mě ZAJÍMALO PROč TYHLE VAŠE DEBILNÍ KECY O NOVÉM KOTLI NEBYLY V DOBě KDY NA SLÁVII CHODILO 1200-2000 LIDÍ???
    TO SME TAM V KOTLI STÁLI V POčTU 10 LIDÍ A SNAŽILI SME SE FANDIT, TED SLÁVIE OŽIJE(PEPO DÍKY) A HNED PřÍDE NA STADION 5K LIDÍ A VŠICHNI HONEM HONEM DO NOVÉHO KOTLE, PRYč OD TěCH HAJZLU CO LIKVIDUJOU STADIONY, POBLIJOU NA KOHO NARAZÍ, JISTě BY MI I ZNÁSILNILI DCERU NEBO MANŽELKU, O TOM ŽE BY MI VŠECHNO UKRADLI A OBLEčENÍ PROPÁLILI DÝMOVNICEMA ANI NEMLUVě???
    tAKOVÁ JE VAŠE REALITA ŽE??? KOUKÁTE MOC NA NOVU! PAK SE TAM UKÁŽE ZÁBěR JAK JEDOU OSTRAVÁCI DO ZLÍNA, JAK BOHEMÁK OŽRALEJ A ZFETOVANEJ ZEZADU NAPÁLÍ ROZHODčÍHO A PAK JAK SKUPINKA SLÁVISTU MÁ MENŠÍ PROBLEMY V BENZÍNCE A NOVA Z TOHO DěLÁ Proč2. A u nás v kotli??? Pokud sou náké problém ytak se to většinou děje dole...A pokud vím kotel je NAHOřE.
    cHODÍ TAM S NÁMA I PěKNÉ HOLKY.... CO TO ZNAMENÁ ŽE SME MAGOřI CO ZAJÍMÁ JEN NÁSILÍ???
    běŽTE DOPRDELE S NOVYM KOTLEM. UŽ SE TěŠIM AŽ NA SLÁVII BUDE ZASE CHODIT 1500LIDÍ TO ZASE BUDE KOMORNÍ ATMOSFERA!

    ONDRA


    • Re: A CO ZA ROK.. DVA?

      Richi (admin)     před 21 lety 12.04.2004 11:24 |  
      0 0

      Asi jsi trochu mimo. Tohle neni vyhaneni fanousku z vaseho kotle, zadne urazeni, jen proste lidi, co chodi na vychodni a zapadni, by se spojili, aby se vice fandilo. A rozhodne to nevyplynulo z toho, ze prislo vice lidi. Si trochu moc zaujatej.

      • Re: A CO ZA ROK.. DVA?

        Zizu     před 21 lety 12.04.2004 14:29 |  
        0 0

        V podstatě má pravdu, a o tom že je zaujatej by se dalo diskutovat.....

    • Re: A CO ZA ROK.. DVA?

      (host)     před 21 lety 12.04.2004 22:18 |  
      0 0

      Já osobně jsom pro založení "nového kotle" možná lépe "dalšího kotle". Rozhodně si nemyslím, že bych byl v názorech na některé!!! takyfanoušky ovlivněn médii, a? už Novou, čT nebo jinými. Mám vlastní zkušenosti s některými!!! lidmi z kotle na jižní a můžu říct, že bordel nedělají (nedělali) jen lidi dole. Kopání do sedaček, urážení hráčů, nesmyslné pořvávání na hráče (viz T. Došek),... to vše se dělo i na "galérce".

      A jak už tu bylo několikrát napsáno, iniciativa vzniku "dalšího kotle" nevznikla s cílem jakkoliv pomlouvat nebo napadat členy stávajícího kotle na jižní!!! Do budoucna souhlasím s tím, aby se oba kotle vzájemně doplňovali ve fandění a v podpoře "našich" hráčů a pokud bude vůle z obou stran byla by dobrá i spolupráce a získávání zkušeností (např. co se týče chorea, vymýšlení nových chorálů,...).

      Takže doufám, že co nejdříve přestanou vzájemné výpady a začneme ve větším počtu podporovat Slávii. Uznávám, že v současném kotli je spousta lidí, kteří podporují Slávku při každém utkání, ale to přeci není důvod k tomu, aby se tito lidé bránili pomoci dalších, kteří mají zájem na tom, aby byla na Strahově (a doufejme, že brzy i v novém EDENU) lepší divácká kulisa než doposud. A protože ti "noví" chtějí podporovat svůj klub jinak a z jiných míst přece ještě nemusí být hned "zatracováni".

      Vznik dalšího místa fandění asi nebude lehká a brzká záležitost a i proto bych rád poprosil fanoušky na jižní, aby této iniciativě dali čas a spíše jí podpořili, něž aby nás podobnými články odrazovali. Díky a věřím ve zlepšení atmosféry na Strahově v co nejkratším možném čase.

      Tomáš.

      • Re: A CO ZA ROK.. DVA?

        (host)     před 21 lety 12.04.2004 22:32 |  
        0 0

        až bude stát eden my už budem chodit s vnuky na hlavní.
        )
        Ondra

  3. Re: Dva kotle?

    jipeslav (přítel SN)     před 21 lety 13.04.2004 10:05 |  
    0 0

    Myslím si, že by se vznik dalšího kotle neměl vzdávat po prvním nezdaru. Již jsem mailem oslovil "Cindyho", který má o další kotel velký zájem, tak se nám snad podaří pro příští zápas akci zorganizovat lépe. pokusíme se spojit z redakcí sláv.novin a snad něco vymyslíme.
    Jinak pro odpůrce dalšího kotle: Nechcem být proti vám v současném kotli, chceme Vás podpořit a vyburcovat k fandění i další doposud převážně mlčící diváky. Nikoho jsem myšlenkou dalšího kotle nechtěl urazit. Jinak prosím nezahlcujte net zavirovanými soubory, které mi posíláte mailem, stejně je neotvírám. A pro ty, kteří si myslí, že jsem moc troufalí, když se pokuším založit další kotel, ač nejsem stálým návštěvníkem zápasů slávie, dělám to právě pro to, abych měl důvod se stát tím stálým návštěvníkem. A mimochodem mezi lety 1986 až 1997 jsem nevynechal téměř žádný zápas doma a občas jsem vyjel i ven. Dokázal jsem fandit Slávii i v době, kdy zdaleka nepatřila mezi TOP týmy v naší lize, ve škole jsme byli 4 slávisti a dokázali jsme čelit hromadné převaze bohemáků a spar?anů. Možná jsem "větší Slávista", než si ti co mě odsuzují myslí.

    • Re: Dva kotle?

      jipeslav (přítel SN)     před 21 lety 13.04.2004 10:27 |  
      0 0

      Omlouvám se za hrubky a překlepy, zejména ve větě "A pro ty, kdo si myslí, že jsem moc troufalí...", mělo být, "...že jsme moc troufalí, když se pokoušíme ...". Věnuji se současně i dalším věcem a ztoho vyplynuly ty chyby.