Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

O fanoušcích...

Zdravím všechny příznivce Slavie. Byl jsem se podívat na včerejší zápas v Brně a odnesl jsem si z něj několik „zážitků“ s našimi fanoušky…

Myslím, že si Slavia nezaslouží mít tak vypatlané fanoušky. V Brně bylo max. 30 „rádoby hooligans“ ve věku rozvité puberty se svým oblíbeným pokřikem: Došek ven! Vím, že ten zápas zejména Lukášovi nevyšel, ale komu z celé obrany ano? Když už jsem to nevydržel a zeptal toho jednoho uřvance, jestli si myslí, že to hráči pomůže když bude řvát už na začátku zápasu, tak jenom čučel jako by neuměl do pěti napočítat. Po chvíli se zmohl na odpověď, že hraje blbě celou sezónu, že on ho vidí každý zápas a já jenom dnes. Na moji reakci, že když nemáme lepšího, tak hraje a a? to zkusí sám, se odmlčel… „Líbí“ se mi, jak „hooligans“ tvrdí, že bez nich by nebyla atmosféra, že by se na stadionech nefandilo, protože by tam byli jenom samí dědkové… – vzhledem k tomu, že se během téměř celého zápasu vesele a hlasitě bavili na absolutně nefotbalová témata a jimi vyvolané skandování cca 4x a jeden pokus o zpěv za zápas (nepočítám oslavné „Došek ven“ po jím vstřelené brance!?!)... Tak si já osobně fanoušky rozhodně nepředstavuji (vzpomínám si na kvalifikaci čR – Skotsko na Letné: Seděli jsme uprostřed Skotů i když v českém sektoru – ale jejich povzbuzování a vůbec chování bylo skvělé. Fandili stejně za stavu 2:0 pro ně, jako když jsme to otočili na 3:2. Bylo na nich vidět, že své hráče berou opravdu jako vlastní a na závěr je i přes prohru odměnili potleskem). Reagovat na pokřik Pražské k…y stejně mi připadá divné… - možná proto, že já fandil Slavii už v době, kdy oni tlačili kačery. To my jsme se ukázali, když jeden z hools lezl na plot, oddělující náš sektor od hřiště – proč (a? mi netvrdí, že chtěl poděkovat hráčům…)? Pořadatelé na něj řvali a? sleze, následně tam doběhli poliši, začali jej stahovat dolů, k nim seběhli další fanoušci „na pomoc tomu chudákovi na plotě“ a už to málem vypadalo na bitku. Při čekání na stadionu po ukončení utkání pak další „inteligent“ znovu přelezl plot oddělující sektory (to už jsem si začal přát aby sebou říznul a aspoň si vymknul kotník případně ho rafnul nějaký policejní vlčák). Vypadá to, že „normální“ pokřiky ve smyslu Slavia bojovat!!!, Poďme!!! nebo Bojovat!!! už asi neuslyším. Uvažoval jsem o výjezdu na Synot, ale nevím, být zase v sektoru s lidmi, které ten fotbal baví jen když se vyhrává, a slyšet nadávky na vlastní hráče od vlastních fandů se mi prostě nechce… PS. Zajímal by mě i názor hráčů na takové fanoušky! PPS. Můžete reagovat na uku@seznam.cz a do předmětu zprávy napište Slavia (a? vím, že nejde o vir).

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O fanoušcích...

    Ajvo     před 21 lety 06.04.2004 13:43 |  
    0 0

    uku, myslím, že se oprávněně zlobíš nebo rozčiluješ.
    Ano, vyřvávali zbytečně Doek, ven!
    Ano, lezli zbytečně přes plot na hřiště.
    NE, podruhé, když lezl přes plot, chtěl svou láhev, kterou mu za plot skopl jeden místní pořadatel. ( samozřejmě, v láhvi od "Monády" nebyl "monáda" ale něco jako slivovice, ale budiž)

    A pak, ti pořadatelé byli dost hustí, zvláš?e naše "ochranka". To bylo tak 1:1, na aždýho slavistu jeden polda s obuškem. A pak jak jsme půl hodiny čekali než mohli brňané přijít před náš východ, a následně jít na Hlavní nádraží. Kdyby nás odvezli hned, nic by se nestalo!
    Do přistaveného autobusu nastoupila hrstka lidí, ale když jsme uviděli dav skoro nehlídaných fanoušků, nastoupila většina!
    Na nádraží nás vezli oklikou přes globus (ivanovice) takže jsem tři čtvrtě hodiny strávil s poldama.

    • Re: O fanoušcích...

      uku (přítel SN)     před 21 lety 06.04.2004 14:36 |  
      0 0

      ad plot podruhé...
      omlouvám se, že tam lezl pro flašku jsem nezaregistroval... (ale jinak - nedivím se pořadatelům, ze po prvni plotove "provokačce" vyměkli...). Jinak já jsem prošel na tramvaj v pohodě okolo kordonu, ale je fakt, že jsem šel sám a neměl na sobě žádné slávisticke symboly.
      Takže pro příště: Slavia bojovat!!!
      PS. Protože jsem dostal víc pozitivních ohlasů, tak zvažuji, že na Synot (budu-li moci) pojedu a uvidím, jestli to bude lepší...

      • Re: O fanoušcích...

        Poctar     před 21 lety 06.04.2004 21:56 |  
        0 0

        Fajn. Jezdit by se mělo všude, i když samozřejmě nikdy nikdo nemůže být úplně spokojen s tím, kdo tam vyrazí. člověk je tvor náročný. Jinak pravda ta, že v Brně nás byla mladá sestava - holt, to je ten "šikovný" pondělní termín:(.

  2. Re: O fanoušcích...

    Mihajlovic     před 21 lety 06.04.2004 15:20 |  
    0 0

    Přestože jsem byl nadšen "pyrochoreem" na derby....
    Souhlásím s tím, že ve smyslu podpory hráču máme v globálu snad nejhorší fanoušky u nás. Teď nemluvím jen o těch excesech "Hools" (říkaj si asi podle těch bonbónů ačkoliv spíš působěj jako Menthos).
    Atmosféra i doma začne bejt až když vedeme 2:0. Nebo pokud opravdu o něco jde v poháru. Fandové jsou příliš kritičtí. Nehledě na to, že nás je čím dál méně.
    Je to podle mne tím, že naše cíle jsou prostě nepodložené kvalitou! Chceme hrát prim housle v orchestru, ale plno hráčů teprve vyšlo lidovku. Je cítit takové prohnilé, umělé sebevědomí.
    Titul a vítězství, který bude spíše překvapením i v příští sezóně, je fanouškama po hráčích nekriticky vyžadováno. Chyba je potrestaná pokřikama, které se v nefandění vyjímají a vytvařejí na hráče nepříjemný tlak.
    Málokdo si uvědomuje, že to jsou často ještě děti(Teď nemluvim o Kukovi.:).
    Místo toho, aby sme se pokusili je vybláznit když jsou zkřiknutí a hecovat, když jsou mdlí a povzbuzovat, když nemaj sebedůvěru a zvedat, když jsou dole a tlačit když hrajou do kopce, tak je HODNOTÍME.
    Jako kdyby Tomáš ten gól v tom derby tenkrát na spartě dát nechtěl, nebo snad k tomu přistoupil laxně. Měl před tím prfektní sezónu. Beránek na něm hru mimo jiné stavěl a hra to byla parádní. Právě po tom derby, potřeboval od nás podporu. A místo toho dostal: "Došek ven!"

    Někdy jsem o tom už psal. Nebudu se divit, když Doškové novou smlouvu nepodepíšou. A nedivím se také, že se k nám kvalitní hráči moc neženou. Je třeba si uvědomit, že jsme součást Slávie. A spolutvoříme ji. To co se děje v Ostravě je extrém, ale ukazuje to, že kvalitní prostředí v klubu a podpora fanoušků jsou pro hráče prostě lákavější, než vzpomínání na zašlou slávu, tlachání o tom, že Slávie je slavný velkoklub a nadávky za spackané přihrávky...
    Slávie má možná velkou historii, ale velkou součastnost musíme pomoci vytvořit!

  3. Re: O fanoušcích...

    Poctar     před 21 lety 06.04.2004 17:54 |  
    0 0

    uku: zajímavé, že jsem tam byl taky a nikoho takového jsem v té "tlačenici" nezahlédl. Možná ses tam ptal opravdu nějakého děcka, co toho moc neví. Není pravdou, že nepodporujeme naše hráče! Ruku na srdce - Kukovi se dlouho moc nedaří, přesto od nás verbální podporu většinou má! Jenže Doškové? To je případ sám pro sebe a to nejen po fotbalové stránce. Vážně si myslíte, že oni za tu Slavii rádi hrají? Pro ně bylo největší fotbalové zklamání, když se jim ze Slávky nepodařilo přestoupit! Prostě Došky nikdy! Stačí mi, jak se chovají, když je vidím i mimo fotbal - nebydlí totiž ode mě daleko. Jestli nám vytýkáš náš support, tak byl opravdu slabý, ale aspoň od takových, jako ty nějaký. Měli jsme připraveni jako domácí také spoustu pyrotechniky, která rozhodně atmosféru pořádně rozhýbe, ale zabavili nám jí pořadatelé, tudíž jsme měli jen dva ohně. O tom bavení na nefotbalové téma - až bude na víc jak 20ti kolech z 30ti, tak věř, že se na to díváš trochu jinak. člověk jako ty, co jde na Slavii "fandit" 5x za rok si chce vychnutnat celých 90 minut - to chápu, ale nechápu, proč si na ten fotbal nekoukal a staral se o to, o čem se tam lidi baví!? Opdověď na pokřik "Pražské ku*vy" stejnou mincí si měl pochopit tak, že tenhle pokřik máme naprosto někde vzadu. Trochu myslet to chce... Jinak to, že člověk vylezl na plot není nic trestného, v Evropě naprosto běžné a na hřiště opravdu nechtěl (co by tam dělal)? A ten další, co přelejzal plot, tak ne pro limonádu, ale pro pyrotechniku, která tam spadla díky pořadatelům. Ona nás stojí nějaké peníze, víte!? Mimochodem nám tu pyrotechniku chtěli pořadatelé ukrást (!), ale naštěstí jsme si toho všimli a zasáhli (bez ran). Jinak je fajn, že přeješ opravdému fanouškovi Slavie, aby si vymknul kotník a pokousal ho pes - ten člověk i přes svůj mladý věk dal dost úsilí a peněz do r§zného pyro a choreo a ty mu přeješ tohle? Tím pádem soudím, že si primitiv. Asi jako Došek (viz. jeho vystoupení v TV).

    • Re: O fanoušcích...

      slavistajiri     před 21 lety 06.04.2004 21:56 |  
      0 0

      Tak já tam byl a i když sem s tim pokřikem nesouhlasil(ze začátku,ovšem připadalo mě to vtipné;)) tak nakonec sem to řval taky pač ty byly opravdu tragičtí!! Za mnou seděla nějaká matka s klukem a když to l. došek zase posral a ozval se pokřik došek ven, tak se ptala co se děje že to nebyl snad sošek, odpověd zněla to je druhej došek ten je ještě horší!!! Jinak UKU je asi nějakej zamindrákovanej, myslim že můžu souhlasit s tím od pockara!!! Asi tak nějak to bylo!! Jinak mám koleje 300 metrů od stadionu a dostal sem se tam až 1hod. a 15min po zapase!!;) Pěkná projhíždka brnem!!!

      • Re: O fanoušcích...

        (host)     před 21 lety 06.04.2004 22:47 |  
        0 0

        Jo jo ja tam byl taky taky mam koleje kousek a diky chytrym hools Brna dojel na kolej asi po 1hod! Jinak me se to rvani na Dosky taky nelibilo a ani sem se k tomu nepridal ten incident na tom plote byl zbytecne vyhrocenej poradatele reagovali prehnane! To fandeni se mi taky nelibilo ale aspon sou kluci dobry ze prijeli!

        • Re: O fanoušcích...

          uku (přítel SN)     před 21 lety 07.04.2004 09:30 |  
          0 0

          ad cesta Brnem: precti si moji reakci Ajvovi

      • Re: O fanoušcích...

        uku (přítel SN)     před 21 lety 07.04.2004 09:29 |  
        0 0

        ad muj mindrák: precti si moji reakci Poctarovi

        ad cesta Brnem: precti si moji reakci Ajvovi

    • Re: O fanoušcích...

      uku (přítel SN)     před 21 lety 07.04.2004 09:22 |  
      0 0

      několik připomínek:
      1, nerozumim větě: "uku: zajímavé, že jsem tam byl taky a nikoho takového jsem v té "tlačenici" nezahlédl."
      2, můj dotaz (proč pokřik na Došky) směřoval na celou skupinu, (seděl jsem nad fandou v červenobílé paruce).
      3, proč jsem nesledoval fotbal, ale byl "nucen" poslouchat vaše řeči - musíš uznat, že občas jste byli celkem hluční a celkem solidně přehlušovali i dění na hřišti, ale já přišel na fotbal!!!
      4, připomínka k přelézači plotu: dle Ajva to bylo pro flašku, dle Tebe pro pyro (je to celkem jedno), což jsem zpod schodů neviděl - za svůj komentář jsem se OMLUVIL výše (mimochodem by mne zajímala Tvoje definice "opravdového fanouška")
      Můj názor je takový, že opravdový fanoušek není ten, kdo chodí na zápasy, tam uráží vlastní hráče v podstatě ještě před zahájením utkání a potom hru nesleduje protože vidí "20 kol ze 30"....
      Pokud mne budeš považovat i nadále považovat za primitiva - je to Tvůj názor...
      Potom se ale nediv, že na fotbal chodí málo lidí - když jdu na fotbal tak se jdu nechat bavit fotbalem a ne poslouchat např. to, kam někdo vyrazí o víkendu apod...
      Zdraví "zamindrákovaný primitiv" uku

      • Re: O fanoušcích...

        Poctar     před 21 lety 07.04.2004 17:25 |  
        0 0

        Bylo to pyro, žádná flaška. S tou by tě tam ani nepustili. Nechápu, jak můžeš někomu radit, jak se má bavit na fotbale? Ano, je to zábava a proto i já se tam rád vidím s několika lidmi, s kterými přece během fotbalu mohu pokecat o čem chci! Podle tebe je zábava asi koukat na superatraktivní matche naší 1.ligy, ale běda tomu, kdo se bude bavit nahlas či se začně bavit s kamarádem:)! Ostatně na Slavii chodím několik let, dal jsem do ní takových peněz (výjezdy, choreo, pyro...), že o tom možná nemáš ani páru a mám právo na názor takový, který má asi většina lidí, co opravdu rozumí fotbalu a ten je: DOŠEK VEN! Jinak jestli nechodí lidi na fotbal kvůli tomu, že se vedle něj někdo baví o tom, kde byl o víkendu, tak je asi nemocný. Slabé návštěvy tu nejsou kvůli lidem, co jsou v ochozech, ale kvůli těm, kdo ty kluby řídí a kdo celý fotbal jak prezentují (média). Mimochodem na Teplice chystáme pěknou pyroshow, tak až to zase lidi budou na tribunách pochvalovat, tak je chci předem upozornit, že to je práce těch hlučných fanoušků z víkendu, co jen nadávají na své hráče:). Jinak definice fanouška? Fanoušek je od slova fandit, ale to ti asi nic neříká. Jinak když si takový slávista, co si pro její prezentaci nebo její hráče v ochozech udělal? My (hloupý chuligáni) máme za sebou mnoho velkých akcí, které stojí za řeč, např.: rozloučení s legendou Bicanem (kříž vytvořen pomocí odpálených ohňů na SKS- CUB), 42 metrů dlouhý transparent loučící se s Edenem (SKS - čB), přivítání Jozsiho maďarskými transparenty posledně ve Zlíně a dalo by se pokračovat... Celkem se divím, že těmto velmi významným událostem pro náš klub nikdo jiný krom nás nevěnoval pozornost či nějakou práci:(. On asi pro vás Bican nic neznamená...:( Každopádně tohle je podpora, která z tvé hlavy či ruk nikdy nespatřila světlo, podpora Slavie! Ovšem nemůžeme trpět takové hajzlíky jako byli či jsou ve Slavii Novotný, Krejčík, Petrouš či Doškové.

        • Re: O fanoušcích...

          Huml     před 21 lety 07.04.2004 17:39 |  
          0 0

          Poctar ma pravdu, navic diky sve cinosti pro nas klub ma on prvni pravo kriticky hodnotit deni v klubu a jedntlive hrace. Kdyby bylo vic takovych jako on tak sme uplne nekde jinde. A jestli je chluligan (skutecne debilni slovo),to je uplne vedlejsi.

          • Re: O fanoušcích...

            (host)     před 21 lety 08.04.2004 19:42 |  
            0 0

            Souhlasim

        • Re: O fanoušcích...

          uku (přítel SN)     před 21 lety 09.04.2004 14:02 |  
          0 0

          Vidim, ze si asi neporozumime,
          tak jenom v bodech:
          Napsal jsi, ze fanousek je od slova fandit - OK, ale podle mne neni projev fandovství v pokriku "Dosek ven" v pripade, ze se jeste ani nemel sanci dotknout mice nebo hazeni dymovnic apod. !!!
          Mas asi pravdu, ze jsi do Slavie vlozil vic penez nez ja (nejezdim na vyjezdy, neskladam se na pyro apod.), ale to Tobe ani ostatnim nedava pravo urazet vlastniho hrace! (To je stejne jako bych o Tobe rikal, ze si … protože si to zrejme mysli i dost lidi v teto diskusi) Zajimalo by mne, jak bys reagoval na pokrik třeba spartanu, urazejicich napr. Kolouska a nasledne Doska – poprve bys jim tedy oplacel a podruhe je asi podporil, ne?
          Bud tak hodny a vysvetli mi, v cem byl Petrous hajzlik – ze chtel svého casu do Sparty? (mozna i jemu obcas vadily podobne vykriky – a vubec: pokud by Tobe nekdo nabidl superpodminky u konkurenta tveho zamestnavatele – rekni, ze bys to definitivne odmitl… Je to smutne, ale mezi hraci klubismus temer neexistuje (ani u nas, ani venku).
          A ze počet divaku je odvisly od vedeni klubu a informaci v mediich: na vedeni se Ti každý vy…, když bude tym vyhrávat a navíc hrat solidni fotbal (podivej se na Ostravu – na Vacka puvodne hazeli tenisaky a ted nikoho nezajima – chodi se na fotbal!!!) a media z Ostravy taky nejsou na vetvi. A jinak – fakt si myslis, ze se nejak lisi Leska, Kostal, Kubicek a spol. – to by ty stadiony musely byt uplne prazdne!!!
          Do pozice „hloupych chuliganu“ ses pasoval sam, když chvalyhodne věci (rozlouceni s Bicanem apod.) nicite tim, jak se chovate při zapasech. A neohanej se Bicanem – kolikrat cetl jeho biografii? Asi nikdy, jinak bys sis jeho jmeno nevzal ani do pusy - jeho kredem byla vždy cestnost a ucta k souperi (u vlastnich to bylo samozrejme!!!)
          Sorry, ale po tom, co jsem si cetl Tve další reakce na tomto foru jsem zmenil nazor na Tebe. Puvodne jsem si myslel, ze mame hodne spolecneho a lisime se v „relativnich detailech“ ale Tve presvedceni (podporene Tvymi „spolubojovniky“), ze jsi snad jediny, ktery vi co a jak funguje a co je spravne pro Slavii me znechucuje pokracovat v této diskusi.
          Pokud mi to vyjde a pojedu na Synot a Ty tam budes taky, muzeme to probrat na miste (myslim prodiskutovat ne se porvat ..:-)). Mas-li zajem, napis mi mail na uku@seznam.cz.

          • Re: O fanoušcích...

            Poctar     před 21 lety 10.04.2004 16:41 |  
            0 0

            Až přestaneš být doma a číst knížky, tak někdy vyraž na Slavii něco na ty stadiony udělat a pak hodno?, kdo co udělal lépe. Bohužel i Slavia hrála mnohokrát pěkný fotbal, ale lidé přesto nechodili:(. V Hradišti budu na 99%, tak můžeme samozřejmě v klidu pokecat. Přece jen podobná diskuze přes net je poněkuď "krkolomá".

    • Re: O fanoušcích...

      lucky-pilda     před 21 lety 07.04.2004 20:56 |  
      0 0

      Když se pouštíš do těch, co choděj na Slavii málo, tak musim přidat ohlas taky já. Chodim na Slavii pravidelně už 10 let a chování hools je opravdu místy až ubohý. I kdyby Doškové hráli sebehůř třeba několik sezon, nebudu jak debil pokřikovat "Došek ven", protože narozdíl od někoho chci, aby hrál dobře a podpořim ho. Podivej se na hokej - tam se povzbuzuje od začátku do konce, po inkasovanym gólu se nenadává na chybu obránce nebo brankáře, ale chybující hráč se vyvolává, aby se povzbudil. Nevim, jak vypadalo Doškovo poslední vystoupení v TV, ale vim, že oba dva jsou slávisti i srdcem. Na zápasy nenoste jak magoři dýmovnice, který se líběji možná tak vám, ale jinak akorát otravují diváky. Když něco chcete nutně dělat, tak udělejte choreo něco jako na hokeji (prskavky, papíry,...) a najde se určitě i hodně dalších nápadů, kterejma potěšíte i jiný fanoušky, než jen sebe.

      • Re: O fanoušcích...

        Huml     před 21 lety 07.04.2004 21:26 |  
        0 0

        jak vis ze Doskove jsou slavisti i srdcem? Mam spis pocit ze hlavne T.Dosek je spis srdcem Plzenak! aspon podle toho co sem ho tam behen par let co sem tam zil ividal v mistnich hospodach...

      • Re: O fanoušcích...

        Troubi     před 21 lety 09.04.2004 00:25 |  
        0 0

        nezlob se,ale to co pises jsou hrozny kecy.Chces mi tvrdit, ze se po chybe obrance ma vyvolavat jeho jmeno nebo co?Ty doskove jsou tragicky uz hodne dlouho a zadnou prizen si nezaslouzej.A ohledne dymovnic, tak ty mi kdyz sleduju fotbal vubec nevadej.Naopak viz Slavia-ACS to bylo hodne povedeny

        • Re: O fanoušcích...

          Richi (admin)     před 21 lety 09.04.2004 11:06 |  
          0 0

          To nikdo nerika, aby se vyvolavalo jeho jmeno, kdyz udela chybu. Kazdej si muze zanadavat, ze je debil, to ja delam taky, kdyz dokoliv udela chybu. Ale uz rozhodne neskanduji dosek ven. To mi proste prijde ubohe. A jestli si nezaslouzi prizen, tak je nevyvolavejte, ignorujte je, udelate dobre pro sebe, hrace i klub!!

          • Re: O fanoušcích...

            Troubi     před 21 lety 09.04.2004 12:42 |  
            0 0

            ok,ja to taky neskanduju, i kdyz s tim souhlasim,ale jediny jak proti tomu muzes neco udelat v tu danou chvili je to nervat.a ne dle jedineho pokriku usoudit,ze mame hrozne debilni fanousky a zacit delat novej kotel

            • Re: O fanoušcích...

              Richi (admin)     před 21 lety 09.04.2004 13:46 |  
              0 0

              "Novej" kotel si spatne pochopil. Co ja tak ctu, tak to bude skupina lidi, kteri budou klasicky fandit, ale nechteji chodit do klasickeho kotle, protoze se tam neciti v pohode. Proto myslim, ze je to dobry napad, udelat i na jinem miste na stadionu jakoby kotel, zlepsi se tim atmosfera!!

    • Re: O fanoušcích...

      (host)     před 21 lety 08.04.2004 16:31 |  
      0 0

      jseš normální vypatlanej debil a ani mi tě není líto.

    • Re: O fanoušcích...

      Troubi     před 21 lety 09.04.2004 00:28 |  
      0 0

      plna podpora pro Poctara, jsem zvedavej kolik lidi schopnejch fandit by bylo bez vas v jablonci, navic jste tam meli mooc hezky choreo.Navic pokrik DOSEK VEN je si myslim ojedine?y a nikoho jinyho se nenadava,ne?takze DOSCI VEN!!

      • Re: O fanoušcích...

        Poctar     před 21 lety 10.04.2004 16:46 |  
        0 0

        Nenadává. Děkujeme za pochválení pestrého chorea!

    • Re: O fanoušcích...

      Slawek     před 21 lety 09.04.2004 07:30 |  
      0 0

      Názory Poctara jsou naprosto zcestné i když vystupuje jako rádoby mladý intelektuál. I jeho projev tomu odpovídá. Je stejně jako /asi/ on reztěkaný a nekoncentrovaný. Diví se např, proč se pisatel nedívá na fotbal a poslouchá ty žvásty kolem. Vůbec si ve své prostotě neuvědomuje, jak rušivě působí ty ubohé, nefotbalové řeči,vycházející navíc z úst primitiva, který si chodí s partou jemu podobných magorů na fotbal léčit mindráky. Je to celkem patrné i z jeho písemného projevu, že to nebude žádný genius, o fotbalových znalostech ani nemluvě.

      • Re: O fanoušcích...

        Poctar     před 21 lety 10.04.2004 16:47 |  
        0 0

        :D

  4. Re: O fanoušcích...

    slavistajiri     před 21 lety 06.04.2004 21:59 |  
    0 0

    Tak já tam byl a i když sem s tim pokřikem nesouhlasil(ze začátku,ovšem připadalo mě to vtipné;)) tak nakonec sem to řval taky pač ty byly opravdu tragičtí!! Za mnou seděla nějaká matka s klukem a když to l. došek zase posral a ozval se pokřik došek ven, tak se ptala co se děje že to nebyl snad sošek, odpověd zněla to je druhej došek ten je ještě horší!!! Jinak UKU je asi nějakej zamindrákovanej, myslim že můžu souhlasit s tím od pockara!!! Asi tak nějak to bylo!! Jinak mám koleje 300 metrů od stadionu a dostal sem se tam až 1hod. a 15min po zapase!!;) Pěkná projhíždka brnem!!!

    • Slavistojiri, tvůj názor je opravdu velmi ubohý

      fandaX     před 21 lety 09.04.2004 13:59 |  
      0 0

      Příspěvek od UKU opravdu nesvědčí o nějakém mindráku. Naopak si myslím, že ten jeho názor je narozdíl od toho tvého na docela jiné úrovni...

  5. Re: O fanoušcích...

    (host)     před 21 lety 07.04.2004 10:34 |  
    0 0

    Na hokeji v Edenu /bohužel nyní v Sazka Aréně/ se fandí mnohem lépe a slušněji. Nepamatuji, že by někdo urážel či slovně vyhazoval hokejistu Slavie. Tam se hráčům děkuje i po prohraném zápase a to je fakt!!! Celkově myslím že HC Slavia funguje po mnoha stránkách lépe než SK Slavia. Ale rád mám oboje stejně...

    • Re: O fanoušcích...

      (host)     před 21 lety 07.04.2004 13:25 |  
      0 0

      Děkuje se jim možná taky proto, že na hokejistech je vidět snahu, bojovnost, slávistické srdce, což u mnohých fotbalistů pozorovat nelze.

      • Re: O fanoušcích...

        Mihajlovic     před 21 lety 08.04.2004 09:18 |  
        0 0

        No myslim, že u Došků to právě zrovna pozorovat lze!

        • Re: O fanoušcích...

          (host)     před 21 lety 08.04.2004 22:48 |  
          0 0

          Přesně tak, právě třeba Tomáš Došek dře na strávníku snad ze všech fotbalistů nejvíc.

          • Re: O fanoušcích...

            Troubi     před 21 lety 09.04.2004 00:30 |  
            0 0

            a je to na dve veci.Vzdyt je uplne jalovej,balon nezpracuje nic.a co se tyce lukase tak ten je pro me na stejny urovni jako johana,A johana je traged

            • Re: O fanoušcích...

              Mihajlovic     před 21 lety 09.04.2004 10:33 |  
              0 0

              to je jiná věc.
              ale neni to primadona ani flákač. opakuju, že nadávky mu klid při zpracování, střelbě nebo centrech nepřidaj.
              a lepšího nemáme

              • Re: O fanoušcích...

                Troubi     před 21 lety 09.04.2004 12:45 |  
                0 0

                primadona neni,protoze to by byl vrchol,kdyby se jen pokusil si na ni hrat a s tim flakacem bych si tak jistej nebyl.zapas v jablonci celej odchodil a pak kdyz mel prazdnou branu.........chvile napeti........necekane PRESTRELIL

    • Re: O fanoušcích...

      (host)     před 21 lety 08.04.2004 22:52 |  
      0 0

      Jo,jo, myslím, že hokejoví fandové asi mají jinou úroveň než fotbaloví. Včera jsem četl článek o cestě zlínských fanoušků na zápasy do Sazka arény. Psali tam, že po utkání se sešli s fanoušky Slavie, ti jim pogratulovali k vítězství a podali jim ruku. Ve fotbale ti tak akorát "podají" pěst do oka.
      Sešívaný