Podobně jako Kačor s Ayaosim, které Slavia přivedla dříve, i sedmadvacetiletý Šturm je především křídelní hráč. Na svůj herní vrchol se dostával poměrně pomalu, ve slovinské lize vystřídal několik angažmá. Začínal v Tolminu, po několika hostováních ve Švýcarsku prošel postupně Bilje, Mariborem a Domžale. Opravdu povedené bylo až jeho další angažmá v Celje, kde si jej vyhlédla Sigma a v rámci zimního posilování jej za zhruba 2 miliony Eur přivedla do české ligy a Šturm zazářil. Ve 13 zápasech vstřelil pět branek a přidal dvě asistence. K tomu výrazně přispěl k postupu Sigmy přes Lausanne v Konferenční lize, když jednu branku vstřelil a v odvetě dvakrát asistoval při výhře Sigmy 2:1. Za slovinskou reprezentaci si připsal zatím osm startů, ve kterých zaznamenal jednu branku.
„Kádr chceme osvěžit, v ofenzivě nás čekají i odchody. Chceme reagovat hráči, co znají level české ligy. O Danijelovi jsme věděli už v Celje, teď potvrdil kvalitu nejen v lize, ale i v evropských pohárech. Umí být rozdílový v poslední třetině, je dobrý v driblinku jeden na jednoho, do toho má skvělou střelu, tu ukázal v posledních zápasech. Hraje za slovinský národní tým, hodně toho odehrál na mezinárodní scéně. Mezi mladíky nám přinese i zkušenost,“ řekl k přestupu pro slavia.cz sportovní ředitel Přemysl Kovář.
„Je to úžasný pocit. Nečekal jsem, že už po šesti měsících přestoupím do největšího klubu v Česku. Další přestup a velký krok vpřed v mojí kariéře. Nemůžu se dočkat, až se pustím do práce,“ dodal tamtéž sám hráč.

Komentáře (82)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
bububu (přítel SN) před měsícem 27.05.2026 17:47 |Vítej a ať se ti daří v nejkrásnějším dresu :)
.
hajnej před měsícem 27.05.2026 17:57 |Vítej, tak teď budeme ještě víc šturmovat k brance soupeře.
Re: .
pehacko před měsícem 27.05.2026 18:23 |Me pri jeho jméně hned napadlo, ze si musim dojít pro rum.
Re: .
mig52 před měsícem 27.05.2026 19:01 |Jestli zůstaneš u jednoho, tak je celý přestup dopředu propadák. Aspoň dva, ať nekulháš a on u nás také ne. Kulwa, kulhající posíla.... .
Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2026 19:02) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jestli zůstaneš u jednoho, tak je celý přestup dopředu propadák. Aspoň dva, ať nekulháš a on u nás také ne. Kulwa, kulhající posílá.... ..
Skrýt původní komentář
Re: .
pehacko před měsícem 27.05.2026 19:20 |Otevřel jsem dictadora 30, co mi někdo donesl k čtyřicátým narozeninám a už nějaký čas na něj padá prach v kumbalu, bohužel skoro dalších deset let… takže dnes bude hezky večer. Asi k tomu nemám pit ty piva co jich mám plnou lednici a uz ai kurva musim udelat misto na nakup. Deti placou ze v lednici neni nic jineho nez pivo!
Re: .
Láryfáry před měsícem 28.05.2026 13:34 |Oceňuji jak jsi plynule začlenil strukturu 30 - 40 - 50 do tvého textu:-)) sám budu během pár měsíců slavit 47 a přemýšlím, jak se to probůh u psích řití mohlo stát, vždyť já se pořád cítím na třicet. Kromě kolen, pánve, zad, zubů a očí teda, to všechno bolí jak po třídenní pařbě.
Re: .
pehacko před měsícem 28.05.2026 13:38 |No tak to jsi o rok mladší a o 15 let se cítíš starší a skoro nic tě proti mě nebolí!
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Cross před měsícem 27.05.2026 18:12 |Nebudeme kupovat hráče přes 22 let. No jasně.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
SLAVIESTA před měsícem 27.05.2026 18:45 |Přeci nebudeš takový detailista a chtít, aby platilo, co se řekne. Řeč se mluví a voda teče....
P.S. hlavně se ani cípkem papírového kapesníčku nedotknou vedení, to je oheň na střeše.
Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2026 19:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přeci nebudeš takový detailista a chtít, aby platilo, co se řekne. Řeč se mluví a voda teče.... .
Skrýt původní komentář
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
dalislavista před měsícem 28.05.2026 08:08 |Trapné
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Lunaris před měsícem 27.05.2026 18:49 |To platilo v době, kdy byla Slavia na prodeji hráčů ekonomicky závislá. Nejlépe se samozřejmě prodávají hráči v tomto věku, který je sám o sobě velkou přidanou hodnotou. Hloupý a zbytečný komentář.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 27.05.2026 18:58 |Není zbytečný, nikdy ty myšlenky nebyly dementovány. Trošku mně na tobě začíná vadit, že nějak rozhoduješ, zda koment je ok, či zbytečný, zda je ok k trenérovi... . Sakra, nech ostatní dýchat, byť s nimi nesouhlasíš. Už jsi v tomto horší než já, a to mně pěkně síří.:-))) . Tvé komentáře mám rád, ale nemohu se zbavit dojmu, že titul, ze kterého máme všichni velkou radost, nějak příliš ovlivnil tvé názory. Ale třeba se pletu, tak omluva předem.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
JV před měsícem 27.05.2026 19:14 |Co to zase kecáš? NĚKOLIKRÁT bylo řečeno, že s příchodem nového majitele máme úplně jiné možnosti na přestupovém trhu, což kromě jiného znamená, že můžeme kupovat hotové hráče a ne jen talenty na zhodnocení.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
zeleznik2 před měsícem 28.05.2026 16:57 |Nevím tedy jak fungují přestupy, ale pan majitel zaplatil snad jen návrat Zimiče..
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
JV před měsícem 28.05.2026 17:15 |Myslel jsem to tak, že už nemusíme koukat na to, jestli hráče zhodnotíme, když za něho zaplatíme vyšší částku (jako třeba za Chorého).
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
LH1969 před měsícem 27.05.2026 19:17 |Ahoj moc nechápu proč by měl někdo něco dementovat prostě přišel hráč kterého jsme chtěli ale tady jsou potřeba vymýšlet kraviny a ještě se u toho trochu pohádat
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Lunaris před měsícem 27.05.2026 19:20 |Proč by to bylo dementováno? Vždyť je to logické, ten výrok padl v nějaké době a v nějakém kontextu. Po příchodu nového majitele bylo též leccos o přestupech řečeno, jakože třeba nebudeme muset každý rok prodávat několik hráčů základní sestavy. Zároveň je dost mimózní psát něco takového, když mezitím přišel třeba 29 letý Chorý, 26 letý Sadílek nebo 25 letý Jurásek. Že to nebylo nikdy oficiálně dementováno... toho se může chytit někdo, kdo si prostě chce za každou cenu kopnout, což mi prostě vadí. Jaký je účel toho kopnutí? Jen trollit? Po dvou titulech, což řeší jakoukoliv kritiku z mojí strany a ze strany dalších fans, pro které titul je nejvíc. Mělo by to řešit zároveň i kritiku ze strany fans, kterým se nelíbí, jak Slavia hraje, resp. její vystoupení v LM, protože přichází hráči s potenciálem, že se bude hrát jinak. Jakákoliv kritika by měla být v mých očích umlčena, minimálně do doby než se ukáže, že ti hráči jsou flop a hrajeme pořád "hnusně". Pak očekávám opět hnojomety. Nicméně do té doby je Slavia po dvou titulech a adresuje i tu kritiku spočívající v nekonkurenceschopnosti v LM. Takže nechápu, proč by někdo psal tyhle nesmysly.
Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2026 19:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Proč by to bylo dementováno? Vždyť je to logické, ten výrok padl v nějaké době a v nějakém kontextu. Po příchodu nového majitele bylo též leccos o přestupech řečeno, jakože třeba nebudeme muset každý rok prodávat několik hráčů základní sestavy. Zároveň je dost mimózní psát něco takového, když mezitím přišel třeba 29 letý Chorý, 26 letý Sadílek nebo 25 letý Jurásek. Že to nebylo nikdy oficiálně dementováno... toho se může chytit někdo, kdo si prostě chce za každou cenu kopnout, což mi prostě vadí. Jaký je účel toho kopnutí? Jen trollit? Po dvou titulech, což řeší jakoukoliv kritiku z mojí strany a ze strany dalších fans, pro které titul je nejvíc. Mělo by to řešit zároveň i kritiku ze strany fans, kterým se nelíbí, jak Slavia hraje, resp. její vystoupení v LM, protože přichází hráči s potenciálem, že se bude hrát jinak. Jakákoliv kritika by měla být v mých očích umlčena..
Skrýt původní komentář
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 27.05.2026 19:36 |Ok, ale ty argumenty jsou na dlouho, dočtu je zítra, bez hejtu, po stařeckém triatlonu jsem znaven. Jó, a jestli mi prošíváš, že si chci za každou cenu kopnout, tak s omluvou, běž do řiti, nebo to našij někomu jinému, teoretiku.
Že se nesebereš a nejdeš trénovat mládež.
Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2026 19:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ok, ale ty argumenty jsou na dlouho, dočtu je zítra, bez hejtu, po stařeckém triatlonu jsem znaven. .
Skrýt původní komentář
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Lunaris před měsícem 27.05.2026 20:28 |Přišívám to zakladateli vlákna, který si evidentně chtěl jen kopnout.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Vejrikus před měsícem 27.05.2026 19:39 |A hlavně bylo řečeno, že budeme kupovat hlavně hráče do 22 let (nebo kolik to bylo), nikde nebylo řečeno jenom. Ale tak o tom se tady namluvilo dost, zbytečný. Radujme se ze slušného posilování :). Určitě někdo odejde, tak zase pak budeme smutnit :D
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
SLAVIESTA před měsícem 27.05.2026 19:31 |I Tvoje některé komentáře někteří považují za hloupé a zbytečné (patřím k nim) a přeci Ti to hned neplivnem do ksichtu.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
obiwan před měsícem 28.05.2026 12:10 |Zcela výjimečně musím souhlasit, opravdu to byl hloupý a zbytečný komentář :-))
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Cross před měsícem 28.05.2026 16:25 |S těma možnostma hrajeme tužku a kupujeme prověřené lůzry. Viz Prekop. Mistri jsme jen proto, ze Plzeň a Bída Nely zase špatnou sezonu. My jsme adpon drželi standard. To nepopírám. Ale nenáročný a spokojený fanoušek, to je pro klub hrob. Dojit si pro prachy z Evropy a pak tam dělat ostudu…. Ty vole…
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mis3 před měsícem 27.05.2026 18:58 |Tohle je velká křeč
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
dalislavista před měsícem 28.05.2026 08:00 |Jsi normální?
Ve které době se tohle razili? Když jsme si museli na sebe sami vydělat a proto jsme chtěli mladé a přeprodávat ven. Ale i tehdy to nebylo, že budeme kupovat JEN mladé. Že je budeme preferovat, takže logicky se nevylučovalo koupit staršího ani tehdy.
Napsals sračku!
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Mijk před měsícem 28.05.2026 09:24 |Pane Kvasnica, tohle už opravdu přeháníte :-)
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
hiker42 před měsícem 27.05.2026 18:21 |Čuju, že tenhle kluk bude bomba plejer, jako Nico.
Skvělá práce!
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
záplata před měsícem 27.05.2026 18:25 |To je dost.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 27.05.2026 18:50 |Dost čeho?:-)))
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
záplata před měsícem 27.05.2026 19:05 |Že už přišel, tady na něj čekám a on furt nikde.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
guyincognito před měsícem 27.05.2026 18:33 |Super. Tenhle přestupák zatím vnímám extrémně pozitivně, je vidět, že při skladbě kádru myslíme s přesahem do Evropy.
Rychlost a fotbalovost.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 27.05.2026 18:49 |No, ještě to chce hroťáka i kdyby Chorý zůstal. Pokud ne, tak dva, Chytil by celou sezónu nedal. Zatím to vypadá nadějně.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Kortes před měsícem 27.05.2026 18:36 |Mám velkou radost...
Vítej, a doufám že se ti bude v nejkrásnějším dresu dařit. Tohle může být posila po které se volalo...
Hotový hráč, nebude nutná aklimatizace na ligu, gólový, technika mu nechybí a navíc skvělý jeden na jednoho.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 27.05.2026 18:46 |Jasan, kluci, ale pravda se ukáže až na hřišti. Snad nás přesvědčí.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
o5aradecek před měsícem 27.05.2026 18:43 |Moje vysněná posila, strašně se na něho těším! Konečně borec co umí střílet pořádné pumelice zpoza vápna. Ať se daří!
A vedení SKS klobouček a velké díky!
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 27.05.2026 18:44 |Pěkný koment. Do největšího klubu v Česku. To si piš, ogare. Jen tomu břichopasovi z druhého břehu asi prasknou plíce.
Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2026 18:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pěkný koment. Do největšího klubu v Česku. To si piš, Edgar. Jen tomu břicho pasovi z druhého břehu asi prasknou plíce. .
Skrýt původní komentář
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
SLAVIESTA před měsícem 27.05.2026 18:47 |Já si s nadšením nad posilami raději trochu počkám.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
kostelnivlajka před měsícem 27.05.2026 19:59 |Já ho vůbec neznam
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
jirkag5 před měsícem 27.05.2026 20:45 |Někdo holt musí být za každou cenu negativní.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
PetCC před měsícem 27.05.2026 18:47 |Jak hodně sleduju předkola pohárů, tak jsem zrovna hodně viděl i Celje. A Sturm se mi tam nadmíru líbil.
Ale nebyl jsem si jist, jestli by to mohl zvládat i u nás.
Ovšem to, že se mu tak dařilo i v Olomouci, mě přesvědčilo.
A Trpišovského zřejmě taky :-)
Ta vysoká dynamika s perfektní střelbou, to je to, co nám schází, protože jsem neměli hráče na rychlé protiútoky.
Což se teď asi docela může změnit.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Hektor před měsícem 27.05.2026 23:20 |Celje jsem viděl s Baníkem a hráli opravdu dobrý fotbal, oba dva zápasy byli o level výš. V zimě mě ale zaujala glosa nějakého fanouška Celje, divil se, že Olomouc vzala Šturma, když tam mají ještě lepší fotbalisty. Jestli to tak je, třeba ještě někoho z Celje přivedeme.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
carevitchando před měsícem 27.05.2026 18:53 |Tož s námi chlapče šturmuj za dalším titulem!
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mis3 před měsícem 27.05.2026 18:56 |Upřímně řečeno nejsem nijak zvlášť nadšen. V 27 má za sebou jediný kvalitní rok.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Vejrikus před měsícem 27.05.2026 19:35 |Ibra Traore :)
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mis3 před měsícem 27.05.2026 22:11 |Jo. Ale ten nestál 100 mega
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Vejrikus před měsícem 27.05.2026 23:55 |Jasný. Ale tak 5 milionu si tehdy lidi taky klepali na čelo.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
slaviator před měsícem 28.05.2026 00:26 |a kolik bylo Chorému a kolik stál, když k nám přestupoval?
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
DF007 před měsícem 28.05.2026 06:59 |To je pořádný nesmysl. Má za sebou minimálně 2 velmi kvalitní roky. S Celje se jako hlavní tvář dostal do čtvrtfinále konferenční ligy. Loňskou sezónu měl také velmi kvalitní. A i před tím patřil mezi nejlepší ve Slovinsku, koneckonců si ho Celje z nějakého důvodu vybralo. Takže o jediné sezóně bych opravdu nemluvil.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
cunak před měsícem 27.05.2026 19:24 |Tak snad mu Provod občas přihraje.
super nákup
žbl68 před měsícem 27.05.2026 20:31 |který slavia potřebovala jako sůl .... bude velkým přinosem (hlavně v té LM to bude potřeba...) i přes zdejší hejtry :-DDD
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
sicilianbrno před měsícem 27.05.2026 20:46 |Viděl jsem ho ve dvou zápasech, pohybově i technikou se mě libil, hl jeho přimočarost a neboji se 1 na 1.
Nevite někdo cca cenu? Olomoucke vedeni řikalo, že by mělo jit o rekord v ramci ligy....
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
o5aradecek před měsícem 27.05.2026 20:57 |Uvádí se 4 miliony Euro + 1 mil. na bonusech.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
zeleznik2 před měsícem 28.05.2026 16:58 |Transfermarkt uvádí cenu 4 mil eur.
https://www.transfermarkt.com/danijel-sturm/profil/spieler/421758
Šturm
rybarmirek před měsícem 28.05.2026 05:06 |Zdravím, dobré ráno přátelé slavisti.Tak já za sebe jsem zatím moc a moc spokojený s posilováním mužstva,ale čtu zde i negativní hodnocení, ostatně jako vždy. Je demokracie a tak má na svůj názor právo každý! Já příchozího hráče moc neznám,ale věřím našemu realizaku,že chce jít trochu jinou cestou a hrát koukatelnejsi fotbal,na hodnocení hráče si počkejme nějaký čas,dejme mu prostor,tak jako každému.Věřim,že jsme tentokrát trefili do černého.Hezky den fanouškům nejkrásnějších dresu ve kterých hrají naše hvězdy a tomu Slovinci ať se daří!
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
yuta_watase01 před měsícem 28.05.2026 06:48 |Výborně, Šturm by mohl byt trefou do černého, navíc přichází na post, kde potřebujeme posílit a zkvalitnit )) jen doufám, že Jindra využije jeho předností, tzn driblink, 1 na 1 a nebude ho nejak přetvaret...
Jsem z Olomouce a od kamarádů, co chodí na Sigmu vim, ze o nem celkem peli ódy, ze je na Olomouc moc dobrej xD tak uz je tady a jeste jméno Krivak casto zminuji ...
Ayaosi, Šturm zajímavé posily - na posty, kde kvalitu potřebujeme, Kačor zajimavy hrac s potenciálem schopný hrat na více postech.
Dobrá práce, křídelni ofenzivní hráči vyřešení a velmi brzo.
Teď ještě někdo na hrot a stopera, protoze Bořil končí, Ogbu odejde a je často zraněný a ja budu spokojeny.
Schranze se Sanyangem bych uvolnil, Ivana mam rad. Ale je to takovy uz na sílu, nevidim pro nej proste misto a cas nezastavis a Sany sympaťák, ale nema kvalitu proste....
Vasila mam rad, porad verim, ze nemohl přestat umět hrat fotbal, hostovacka a treba se vzpamatuje...musí se dat do kupy a trosku shodit...
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
kexholm před měsícem 28.05.2026 12:25 |Krivak je fakt dobrej, třeba ty góly na Bohemce to byla paráda, toho oni mají za Šturma navíc je mladej, no já věřím i Ouandovi, křídlo by u nás mohl hrát, včera zas za Slovácko podíl na 3 gólech, Slovácko se podle mě zvedlo samozřejmě díky Skuhravému ale taky díky Ouandovi který svou rychlostí je pro soupeře velmi nepříjemnej. Konečně máme po dlouhý době pořádný křídla Šturm, Ayaosi a Ouanda, navíc to možná může hrát i Kačor ale ten je pro mě spíš hráč na střed hřiště. Ještě se vrátí výborný Halínský do obrany, který bude podle mě hned atakovat základ. Já už jsem teď s přestupama spokojený:-). Teď už mě jen zajímá jestli změníme před sezónou rozestavení a začneme hrát zas 4231 kdy jsme objektivně hráli hezčí fotbal když máme takový křídla a Provod by mohl hrát ofenzivního záložníka střed, což je pro něj myslím lepší.....
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Marek3 před měsícem 28.05.2026 16:26 |Ja ho nikdy nevidel. Rychlost uplne top jako Sor nebo spise Olayunka/Masopust? Dekuji
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
kexholm před měsícem 28.05.2026 18:38 |No než Masopust je rychlejší určitě:-), nedokážu to úplně posoudit ale když vidím naší základní sestavu v této sezóně myslím že by byl nejrychlejší..... prostě trhá ty obrany rychlostí, snad si ho v kádru necháme a nebudeme ho posílat na další hostování.....
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Marek3 před měsícem 28.05.2026 20:47 |Diky! Je fakt ze Sor byl fakt monstrum a nekdo podobnej by se do evropy hodil.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Alanor (admin) před měsícem 28.05.2026 11:00 |Tomu říkám raketový start přestupáku! Jsem fakt nadšený!
Šturm za mě super. Je to ta nejvyšší dostupná kvalita v české lize, líbí se mi, jak hraje. A jsem rád, že bereme i hotového hráče v nejlepším věku (jakkoliv samozřejmě naprosto souhlasím i s kupováním mladých talentů), u kterého je předpoklad, že může mít ihned velký přínos. Podívejte se na Chorého - prý, že je starý, že je 100 mega moc a vyhozené prachy, které už Slavia neuvidí. A pak vám ten hráč výrazně přispěje k zisku 1,5 miliardy skrz LM, takže vám může být úplně putna, jestli ho ještě prodáte. O trofejích nemluvě.
Komentář byl uživatelem upraven (28.05.2026 11:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tomu říkám raketový start přestupáku! Jsem fakt nadšený!
Šturm za mě super. Je to ta nejvyšší dostupná kvalita v české lize, líbí se mi, jak hraje. A jsem rád, že bereme i hotového hráče v nejlepším věku (jakkoliv samozřejmě naprosto souhlasím i s kupováním mladých talentů), u kterého je předpoklad, že může mít ihned velký přínos. Podívejte se na Chorého - prý, že je starý, že je 100 mega moc a vyhozené prachy. A pak vám ten hráč výrazně přispěje k zisku 1,5 miliardy skrz LM, takže vám může být úplně putna, jestli ho ještě prodáte. O trofejích nemluvě..
Skrýt původní komentář
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
jiras před měsícem 28.05.2026 14:19 |Příští rok to samé, prostě letos je dobrá příležitost investovat třeba 20-25 mega € do posil. Nemluvě o faktu, že potřebujeme lepší sezónu i kvůli koeficientu.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 29.05.2026 07:24 |Navíc ta nutná rotace se k tomu přímo nabízí.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
vlk30 (přítel SN) před měsícem 28.05.2026 16:08 |Tak Chorý je jen jeden,na druhou stranu i v minulosti se kupovali plejeři ve vyšším věku a u nás odvedli výborné služby.Jasne je že mladší hráči se případně lépe zhodnotí, ideál je to aby se to skloubilo.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 29.05.2026 07:23 |A bez pochlebování, já jsem rád, že častěji píšeš i do jiných vláken, než do "hodnocení". Tvé komenty mají hlavu a patu a rád je čtu. Amen.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
martynko před měsícem 28.05.2026 15:34 |"Umí být rozdílový v poslední třetině, je dobrý v driblinku jeden na jednoho, do toho má skvělou střelu".
Jsme si fakt jistí, že je to hráč pro nás? :D
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
vlk30 (přítel SN) před měsícem 28.05.2026 16:04 |Jsem spokojen, jen mě trochu vrtá hlavou proč je takhle dobrý až v tomto věku,navíc jsme prý o něm věděli už dříve a teď ho kupujeme za takovou raketu po půl roce v kaprlize.No je to spíš řečnická otázka.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
JV před měsícem 28.05.2026 16:18 |Protože během toho jara ukázal, že bude zvládat českou ligu.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 29.05.2026 07:19 |Bez ironie, jsem rád, že ti to tolik lidí podepsalo. Přesto ve vzduchu visí otázka, proč to ukázal docela pozdě.l?
Na druhou stranu, Olmik ho měl určitě dobře načteného a mám z přestupu k nám radost
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
JV před měsícem 29.05.2026 14:33 |Každý hráč má jiný vývoj, někdo vystřelí ve 20 a jiný ve 27. Vzpomeň na Coufala. Šturma do Olomouce přivedl skaut, který se během sezony vrátil k nám, takže ho máme (stejně jako další hráče Sigmy) nastudovaného opravdu detailně.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
vlk30 (přítel SN) před měsícem 29.05.2026 08:09 |S humorem by se dalo konstatovat, že jedna vlastovka jaro nedělá:-)
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
JV před měsícem 29.05.2026 14:36 |Někdo to tak může vidět, ale tady nešlo čekat. Šturm má všechno, na jaře patřil k nejlepším ofenzivním hráčům v lize a jsem rád, že jsme ho získali.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 29.05.2026 07:16 |Tak jistý problém může být v tom, že mohl mít mimorádnou pulsezonu, kterou třeba už nikdy nezopakuje.
Vzpomněl jsem si na toho "bouráka", kterého si prosadil Tvrdík na úkor hráče, kterého chtěl Jindřich, a jak to dopadlo!
Přesto věřím, že toto bude jiný příběh.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
zeleznik2 před měsícem 28.05.2026 17:01 |No snad dobrý obchod pro všechny: hráč bude, hrát LM, Slavie získala kvalitní posilu a Olomouc vydělala dvojnásobek pořizovací ceny. Bohužel transfery jako třeba Mojma za 17 mega už s Olomouce nebudou.
Holeš o složení reprezentace.
Slávista 51 před měsícem 28.05.2026 17:20 |Sport. cz
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
mig52 před měsícem 29.05.2026 07:32 |Hodně dobrý koment.
Jen k prvnímu odstavci - bude !!! Jinak by Jindřich umřel !!:-))))
Jen bych rád, ogaři, věděl, o co opíráte jistý odchod Ogbua. Jasan, výkonnost - posun. Ale on je skoro druhý Ševčík, věčně na marodce. Fakt si myslíte, že to agenti sakra dobře nesledují a že to risknou??
Znovu omluva za řazení. Podruhé mi to hodilo jinam. Patřilo pod yuta včera někdy okolo 6.48h
Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2026 07:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hodně dobrý koment.
Jen k prvnímu odstavci - bude !!! Jinak by Jindřich umřel !!:-))))
Jen bych rád, ogaři, věděl, o co opíráte jistý odchod Ogbua. Jasan, výkonnost - posun. Ale on je skoro druhý Ševčík, věčně na marodce. Fakt si myslíte, že to agenti sakra dobře nesledují a že to tisknou?? .
Skrýt původní komentář
Nabizim sazku
mudrc před měsícem 30.05.2026 08:57 |Ahoj, jsem přesvědčen, ze Ouanda bude mit odehraneho casu v nasledujici sezone, nez Sturm.
Vyhodnoceni po poslednim domacim zapase sezony 26/27.
A o co? Treba za nakup ve fanshopu/obcerstveni do nejake castky, kterou si urcime. Jde do toho nekdo?
Re: Nabizim sazku
Kenny před měsícem 31.05.2026 12:09 |Klidně se vsadím. Ale taky neřeknu jestli víc nebo míň....
Re: Nabizim sazku
mudrc před měsícem 31.05.2026 12:13 |Vypadlo mi vice.
Cili rikama, Ounda vice minut, nez Sturm
Re: Nabizim sazku
VS před měsícem 01.06.2026 11:06 |Tolik věříš Ouandovi, nebo tolik nevěříš Sturmovi?
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
lubi34 před měsícem 30.05.2026 11:39 |Bez ruma není š(Š)turma :-))
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Slávista 51 před měsícem 30.05.2026 14:13 |Tak jest -
když je to ten poctivej 40% evropskej z monarchie.
Re: Třetí letní posilou Danijel Šturm
Sherudan před měsícem 31.05.2026 16:53 |Pošťouchnutí pro nějakého milovníka historických statistik a přehledů. Hráči z kolika zemí už nastoupili za Slavii v oficiálním soutěžním zápase?
(Seriózně mne to zajímá, ne že bych chtěl někoho zkoušet.)
Komentář byl uživatelem upraven (31.05.2026 16:54) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pošťouchnutí pro nějakého milovníka historických statistik a přehledů. Hráči z kolika zemí už nastoupili za Slavii v oficiálním soutěžním zápase? .
Skrýt původní komentář