Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Tak jsme mistři. A co dál?

Titul je doma, ale euforie nestačí. Slavia po mistrovské sezoně stojí před důležitější výzvou než jen oslavami – jak zvládnout narůstající rozdělení mezi fanoušky, emoce na hřišti i otázku toho, jak má klub vlastně vypadat navenek. V článku otevřeně píšu o chování hráčů, Tribuně Sever, událostech v derby i o tom, proč podle mě Slavia musí zůstat silná nejen fotbalově, ale i lidsky. A taky o tom, proč jedni ve Slavii podle mě mají pokračovat a jiní ne. Protože být mistři je teprve začátek.

Klukům i trenérskému štábu patří obrovský dík za to, jak se dokázali oklepat po průšvihu v derby. Je až obdivuhodné, že tým zvládl dojít hned v dalším zápase k titulu i přes atmosféru, která v mnoha fanoušcích stále bublá. Jindra Trpišovský se stal nejúspěšnějším trenérem slávistické historie. A zvládl to navzdory kritice, která se na něj v průběhu sezony často valila. Za to si zaslouží respekt.

Přestože máme v týmu řadu výborných individualit, titul podle mě vyhrála hlavně kabina. V průběhu sezony nás trápila zranění i absence kvůli kartám, ale pokaždé dokázal někdo jiný adekvátně naskočit. V týmu je silná konkurence a zároveň je skvělé, že nepůsobí rozhádaně. Kabina funguje jako tým – a právě to rozhodlo.

Na druhou stranu je tu věc, se kterou mezi fanoušky panuje velká nespokojenost – chování některých hráčů i členů realizačního týmu během zápasů. Každý, kdo někdy hrál fotbal, ví, že emoce k němu patří. Občas padne ostré slovo, někdy přijde frustrace. Ale profesionální tým nemůže reagovat na každé rozhodnutí rozhodčího hystericky nebo agresivně. Rozhodčí je také jen člověk a chybuje stejně jako hráči. Navíc pokud se hráč soustředí víc na sudího než na vlastní výkon, vždycky tím trpí hra. Stejně tak zákeřnost nebo časté simulování nejsou cestou, kterou by se měla Slavia prezentovat. Chceme být dominantní fotbalem, ne divadlem nebo provokacemi jednotlivců.

Události v derby byly ostudné a každý je vnímá trochu jinak. Samotný vběh fanoušků na hřiště není pro většinu slávistů hlavním problémem. Mnohem větší problém představovala agresivita některých lidí – házení světlic do sektoru hostů nebo napadání sparťanských hráčů. A právě tady se podle mě nejvíc rozevírají nůžky mezi jednotlivými skupinami fanoušků. Pro část Tribuny Sever je největším problémem samotný vběh na hřiště. Pro mnoho ostatních fanoušků je ale naprosto nepřijatelná právě agrese a násilí. A to je dnes jeden ze základních problémů rozdělení slávistické komunity. Násilí na stadion nepatří. V žádné formě.

Titul máme doma. Teď je ale potřeba sednout si ke stolu, začít spolu mluvit a hledat kompromisy, díky kterým mohou jednotlivé fanouškovské skupiny fungovat vedle sebe. Co by mohlo pomoci?

1) Jasné potrestání všech, kteří se v sobotu dopustili násilností.
2) Fanoušci, kteří vběhli na hřiště v domnění, že utkání skončilo, by měli dostat možnost nápravy – například formou podmíněného trestu při případném opakování.
3) Konec kukel a zakrývání obličejů na stadionu. Kdo stojí za Slavií, nemá důvod schovávat se do anonymity.
4) Tomáš Chorý podle mě do Slavie dlouhodobě nepatří. Fotbalovou kvalitu má, o tom není sporu, ale styl hry založený na zákeřnostech, zbytečných konfliktech a neustálém vyhrocování emocí není cesta, kterou by se měl klub prezentovat.
5) David Douděra by naopak měl v týmu zůstat. Energie, nasazení i vztah ke Slavii jsou pro mužstvo důležité. Už ale dostal upozornění a další excesy směrem k rozhodčím nebo zbytečné emoční výbuchy na hřišti by měly znamenat poslední varování. Klub by mu měl jasně nastavit „zkušební období“, během kterého musí ukázat, že dokáže udržet emoce pod kontrolou. Bojovnost a srdce pro Slavii ano, ztráta sebekontroly ne.
6) Omilostnění speakera – není hlavním viníkem ani obětním beránkem celé situace.
7) Pravidelné setkávání Tribuny Sever, vedení Slavie a běžných fanoušků z ostatních tribun. Atmosféru chce tvořit celý stadion, ne jen jedna skupina.
8) Debata o organizované a kontrolované pyrotechnice do budoucna. Atmosféra ke Slavii patří, ale bez agrese, bez chaosu a bez schovávání se za kukly.

Ať už má kdokoliv na fungování klubu nebo fandění jakýkoliv názor, jedno by mělo být nad vším ostatním – Slavia samotná. Můžeme se hádat o styl podpory, o vedení klubu, o hráče i o Tribunu Sever. Ale pokud má být Slavia opravdu nejsilnějším klubem v Česku a respektovaným jménem v Evropě, musíme se naučit táhnout za jeden provaz i ve chvílích, kdy spolu nesouhlasíme.

Titul je důvod k radosti. Teď ale záleží na tom, co s ním uděláme jako klub, jako tým i jako fanoušci. Protože být mistři nestačí. Slavia musí být i symbolem síly, hrdosti a respektu.

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    mis3     před 12 hodinami 26.05.2026 09:13 |  
    4 4

    Ahoj, měl bych tedy pár připomínek. Loni po zisku titulu také zakuklenci házeli světlice na baníkovce, ale kupodivu se o tom moc nemluvilo - a očividně to byla velká chyba. Projevilo se klasické české přehlížení nařízení a zákonů, které se nechávaá vyhnít. Loni se týden před posledním zápasem všude řešilo, že se na hřiště půjde až po postavení pódia a stejně to nepomohlo. V Olomouci se po zidku titulu kupodivu na hřiště nevběhlo. Tak se letos pro jistou doufalo, že lidi mají rozum. No nemají. Nechájím nikoho, ale ta situace byla totálně podceněná - notabene když šlo o derby. Ke kuklám - souhalsím, ale konec kukel znamená konec pyra. A bez pyra nebudou chorea - respektive je nebudou dělat ti co dosud, takže se vrátíme v kvalitě o x let zpátky. S tím souvsí reakce na bod 7 - ne opravdu nechce dělat atmosféru celý stadion. Chodím na východ, občas na Jih takže to vnímám.

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      Votypkaj     před 11 hodinami 26.05.2026 09:41 |  
      3 0

      technická poznámka, v Olomouci je myslím mezi hřištěm a severní tribunou 3 metry vysoká zeď, proto je bez rizika úrazu prakticky nemožné na hřiště jít

      • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

        Mijk     před 11 hodinami 26.05.2026 10:12 |  
        2 0

        Technická - nevadí náčelníku, že je tam pešunk a koleje? :-)

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      houston (přítel SN)     před 6 hodinami 26.05.2026 14:26 |  
      4 2

      Kolik ta kvalita pyra stála za poslední roky klub peněz ? Nebo snad víš něco o tom, že by se pyromani kromě nákupu světlic začali skládat i na pokuty od svazu i UEFA ? Dokud to nebude povoleno oficiálně, tak zkrátka nic !

      • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

        wimpy     před 6 hodinami 26.05.2026 14:32 |  
        1 3

        Otázka ale stojí i tak, kolik peněz klubu generovala atmosféra na tribunách, jejíž součástí bylo i pyro?

        • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

          _karlik_     před 6 hodinami 26.05.2026 14:40 |  
          2 2

          byl bych rád, wimpy, kdyby ses tedy pokusil ten přínos "atmosféry na tribunách, jejíž součástí bylo i pyro" nějak vyčíslit. já si myslím, že to nelze a tudíž je i operování s jakýmsi přínosem zcela mimo. oproti tomu pokuty za pyro a další excesy (mj. i stání na schodech) lze sečíst docela snadno.

          • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

            wimpy     před 6 hodinami 26.05.2026 14:45 |  
            1 1

            Vyčíslit je tedy neumím, ale přesto si myslím, že se o nich lze bavit. Díky atmosféře na stadionu je plný dům i na ně úplně zajímavé zápasy a to i přes vyšší cenu vstupenek, na což se lépe shání sponzoři a určitě i při jednání s posilami to má svoji váhu.

        • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

          Myšák     před 6 hodinami 26.05.2026 15:01 |  
          3 0

          Já když vidím pyro, mám po náladě a jsem na......!

          • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

            wimpy     před 6 hodinami 26.05.2026 15:20 |  
            1 0

            Já jsem byl vždy zastáncem pyra, ale musím říct, že jestli se hází do hlediště a lidem před obličej, tak asi TS nemá schopnost ho používat.

      • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

        mis3     před 5 hodinami 26.05.2026 15:56 |  
        0 0

        kvalita pyra? Mluvím o choreu. A lidi co dělají chorea to bez pyra dělat nejspíš nebudou.

        • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

          SLAVIESTA     před 5 hodinami 26.05.2026 16:12 |  
          5 1

          Jen za sebe. Hravě se bez pyra i chorea obejdu. Na fotbale(jsem asi nějakej divnej, nebo už z jiného světa) mě vždycky zajímal především fotbal, nikdy jsem nezmeškal ve frontě na pivo, nebo klobásu snad ani minutu zápasu. To jsem je raději oželel. Čoud na hřišti ve mě nevyvolává nadšení, ale jenom pardon, neskonalé nasrání na lidi, které považuji za idioty.

  2. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    rakusan     před 12 hodinami 26.05.2026 09:16 |  
    9 5

    Velmi dobře napsané, v zásadě souhlas, ale Tomíkovi bych ještě šanci dal.

  3. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    Slávista 51     před 11 hodinami 26.05.2026 09:51 |  
    3 2

    No co by asi tak -
    zbrojit na další sezonu, tedy i LM a TS zavřená do doby, kdy budou i policií dohledáni ti největší mamlasové z ní a potrestáni vstupem na stadion/to minimálně,
    politici sebou hejbnou se státní správou a dohled kamer na stadionech bude povolen.

  4. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    wimpy     před 11 hodinami 26.05.2026 09:56 |  
    19 1

    Body 4-5) Dva hráči, dvě stejné porušení podmínky, dva stejné tresty, ale jiné přístupy. Proč? Osobní antipatie?
    Bod 6) Je tedy vedoucím nebo jedním z vedoucích ultras a organizátorem fandění na tribuně Sever? Podle jaké logiky by měl být vyviněn?
    Bod 7) To jsem se od srdce zasmál, absolutně netuším, jak by sis to představoval.

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      žbl68     před 10 hodinami 26.05.2026 10:40 |  
      3 0

      souhlas s 1.řádkem, proč by měli mít každý z těch dvou rozdílný trest? ....
      a) prostě Tomáš je "rapl" ale dával goly, byl nepříjemný pro soupeře , bohužel těch excesů už bylo moc, ač chybět bude co si budem povídat - pokud se nesežene stejný střelec ....
      b) a DD ? ano skvělý na křídle centry ale to divadlo občas a pořvávání okolo sebe? emoce ano ale tohle už je chvíli přes čáru .... na druhou stranu obrovský respekt, že překonal ty rodinné problemy ....

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      J-P     před 8 hodinami 26.05.2026 12:26 |  
      1 3

      Ahoj,
      4-5) osobní antipatie ne, byl jsem zastáncem TCH od jeho příchodu, první sezónu, kdy se choval normálně, jsem za ním stál, omluvil se za své jednání v Plzni a bylo vidět, že chce zapracovat na svém obrazu. Tato sezóna ho vrátila o rok zpět, zákeřné fauly, lokty, úder do koulí, strkání prstu do zadku, ne to tu vidět nechci. To je ten rozdíl mezi ním a DD. U Tomáše jasná recidiva, u DD první větší úlet.
      6.) Vyviněn proto, že se neúčastnil vběhnutí na stadion, neházel světlicema, ale dělá se z něj obětní beránek, který "to nepohlídal". Jak píšu, omilostnil bych všechny, co vběhli a nenapadali hráče a fans hostů.
      7.) Vše je možné, já neznám nejde.

      • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

        wimpy     před 8 hodinami 26.05.2026 13:05 |  
        4 0

        4-5) I přes ty excesy, přes to, že skoro třetinu zápasů stál pro disciplinární trest, je jedním z hlavních strůjců titulu. Já ho celkem umím pochopit, jeho styl fotbalu je soubojový, schytá víc, než kdokoli jinej v lize, dobrej bude asi i proto, že má vysokou hladinu testosteronu, je těžký si uhlídat reakce v soubojích. A souhlasím, že je to problém. Ale co fakt nechci vidět ve Slavii je Douděrův přemet přes lajnu a chytání se za lejtko. To korigovat jde.

        6) No dobře, o tom by se dalo mluvit. Někdo z kotle býval s klubem v kontaktu, chodil na ta jednání s vedením, řekl bych, že u toho speaker byl. Takže jeho odpovědnost by se asi měla ještě řešit. Nicméně obhajoba typu "na TS je spousty nezavislých skupin, které nejdou řídit" má z hlediska klubu asi jen jedno řešení, a to že není s kým jednat a pořádek se musí udržovat pomocí restrikcí. To by si měli kluci dobře rozmejšlet, co říkaj. Poměrně sleduji jejich vyjádření od toho incidentu a je to dost špatný.

        7) A je hezký, že neznáš "nejde", tak zkus jen tak pro informaci navrhnout formát, jak by něco takového mohlo probíhat? Aspoň v teoretické rovině, protože mně přijde, že tohle je takové to plácnutí do vody, které nemá ale vůbec žádný smysl.

        • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

          Lukavo     před 7 hodinami 26.05.2026 13:52 |  
          4 2

          Douděra udělal (z pohledu fanouška) ze sebe totálního šaška a simulanta. Z pohledu Slavie přerušil hru, kdy se hrálo v devíti pod značným rudokožeckým tlakem, pár minut do konce, vedeš 3:2, titul a ponížení rudochů nadosah...

          • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

            wimpy     před 6 hodinami 26.05.2026 14:24 |  
            2 0

            To nesporuju, řeč byla o tom, co nechceme vidět ve Slavii. Flastr taky dostal za něco jiného.

      • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

        habroš     před 5 hodinami 26.05.2026 15:40 |  
        2 0

        Člověče, kam jsi dal oči? První úlet u Douděry? Možná první pořádně potrestaný, ale simulování a přehnaná gesta vůči soupeřům má v každém zápase.
        Nevidím Chorému do hlavy, ale dokážu pochopit, proč se mu pískají všechny ty lokty apod. Já mám 192 cm, Chorý má 2 metry, a vím, co všechno mi rozhodčí pískali. Když hráč běžné výšky 180 cm zvedne loket, narazí jeho loket na paži nebo trup soupeře. Když totéž uděl Chorý, trefí se zásadně do krku nebo hlavy. A nemusí v tom být úmysl.

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      _karlik_     před 6 hodinami 26.05.2026 14:46 |  
      1 1

      plný souhlas

  5. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    rybarmirek     před 11 hodinami 26.05.2026 10:05 |  
    28 0

    Zdravím,já s vámi takřka ve všem souhlasím,ale Chorému bych ještě jednou dál šanci,pokud sám chce zůstat, takového útočníka neseženeme,o tom žádná,toť muj názor.A co se týká tribuny Sever,tam je potřeba se dohodnout a pokud to nepůjde,tvrdé postihy,nechci už zažít to,aby na stadiónu bylo skoro ticho,jako kdysi.Oprostil bych se o jakékoliv zmiňovaní rudochů ve fandění,tam si totiž myslím, že je prvopočátek všeho zla.

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      Slávista 51     před 10 hodinami 26.05.2026 10:29 |  
      2 0

      Tu dostane
      odchodem do ciziny, bez napínání ceny.

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      Kajula     před 10 hodinami 26.05.2026 10:31 |  
      12 2

      Naprostý souhlas. Fandíme Slavii... Nechápu, proč by se měla prosazovat nenávist k ostatním. Za ultraidiotský považuju pokřik Smrt Spartě.

      • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

        _karlik_     před 6 hodinami 26.05.2026 14:49 |  
        4 1

        pokřik "Smrt Spartě" bych možná byl schopen přijmout ve chvíli, kdy oni spustí tu jejich mantru o židech. ale proč se tento debilní pokřik nebo to "sralta kurva je" ozývá i na zápasech se všemi ostatními ligovými mančafty, to se mému chápání vymyká.

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      lucky-pilda     před 10 hodinami 26.05.2026 11:05 |  
      11 2

      Nenazýval bych to jako "ještě jedna šance", ale oba bych v kádru nechal. Třeba výměnou za to, že podepíšou fixní sankční mechanismus drakonického rázu. Ano, na konci měli nějakou bonus/malus dohodu, která pak úplně nefungovala, ale tady by to mohlo být mnohem robusnější a ne za pochodu. V menší míře to nastavit i realizáku a ostatním u nových smluv.
      Doudis je dobrej magor - srdcař. Než se zranil, byl v top formě. Dokáže vyhecovat. Bez Chorase bychom zas žádný titul neměli a ani příště nebudeme, pokud nepřivedeme za nesmysl nějakého Haalanda, který by zároveň okamžitě zapadl nebo pokud se ze všech těch "Prekopů", co máme v kádru, najednou nestanou střelci.
      Ano, na LM to u Chorase není, ale v lize má faktor X.

      • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

        Arminius     před 8 hodinami 26.05.2026 12:47 |  
        7 0

        Asi takhle, mít my TCH v roce 2022, tak má gentleman Pyske v kolonce titulů jednu velkou nulu.

  6. Jednoduché řešení

    Pedro50     před 11 hodinami 26.05.2026 10:15 |  
    15 2

    za me je hlavně kvalitní pořadatelská a bezpečnostní služba. Pokud ma klub milióny eura na hráče kteří se nikdy neprosadí tak ma jiste par milionu korun na kvalitní ochranku. Takové ty řeči nechceme psy a pendreky na fotbalu neberu když se lidi chovaji jak hovada...Jsem holt ze starý školy a pamatuju si systém děláš bordel tady máš gumoléčbu a příště si to rozmysliš..

    • Re: Jednoduché řešení

      _karlik_     před 6 hodinami 26.05.2026 14:52 |  
      1 2

      ono by použití pár metrů plexiskla udělalo stejnou službu a jistě by přišlo mnohem levněji...

  7. ...

    Howard     před 10 hodinami 26.05.2026 10:28 |  
    8 0

    Díky za text ! Čeká nás dlouhé léto, bez předkol, je dobré si to vydiskutovat a do nové sezóny jít jinak.

  8. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    cvočkař Danda     před 10 hodinami 26.05.2026 10:35 |  
    18 0

    Vytesat zlatým písmem nad hlavní vstup do stadionu.SLAVIA je nejvíc!!!
    Žabomyší války naTS urážení souperů sprosté nadávky se
    neslučují s odkazem, který nám tu zanechali tisíce slušných fandů.SLAVIA byla vždy klubem inteligence a vzdělanosti.
    V 60tých letech SLAVII zachránila umělecká fronta.
    Tím se musíme odlišovat od těch z druhé strany Vltavy.

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      Slávista 51     před 9 hodinami 26.05.2026 11:33 |  
      1 0

      1*

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      coogee     před 8 hodinami 26.05.2026 12:37 |  
      3 0

      Další, čím bychom se měli odlišovat, je znalost a dodržování alespoň elementárních pravidel pravopisu! :-)

      • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

        Mijk     před 8 hodinami 26.05.2026 13:05 |  
        2 0

        Jsi zlý, mlékaři Dane :-)

  9. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    žbl68     před 10 hodinami 26.05.2026 10:36 |  
    8 4

    souhlas až na body 4 a 5 .... odejít by měli oba - i pro ně lépe posunout se dále ....

  10. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    Lunaris     před 10 hodinami 26.05.2026 10:58 |  
    20 2

    Za mě celkově dost naivní úvaha. Hlavně ve spojitosti s těmi fanoušky, to je úplně mimo realitu.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2026 10:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      coogee     před 8 hodinami 26.05.2026 13:09 |  
      3 0

      Souhlasím, stručné a výstižné konstatování.

  11. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    KnightThreeTwo     před 8 hodinami 26.05.2026 12:34 |  
    3 0

    Body 7 a 8 si v praxi nedovedu představit, ultras jsou "stát ve státě", oficiální jednání s klubem by v očích jejich komunity znamenalo největší potupu. Byť je všem jasné, že neoficiální dohodu ohledně pyra a chorea měli/mají.

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      coogee     před 8 hodinami 26.05.2026 12:43 |  
      1 0

      A bod 2)? Dá se to vůbec rozlišit!?

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      mis3     před 8 hodinami 26.05.2026 13:03 |  
      1 0

      to není úpně pravda, protože jednání samozřejmě probíhají

  12. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    IJS     před 8 hodinami 26.05.2026 13:10 |  
    23 0

    Článek pěkný, ale asi dost naivní, protože zákulisí profesionálního fotbalu to nejsou "Rychlé šípy". Úplně rozumím snaze a nastolení pořádku do mužstva, na lavičku, do hlediště, ale cesta k tomu nevede žádná a nebo tak razantní, že by to Slavii mohlo potopit. Už jen to, že aktivní část TS si vůbec nepřipouští, že za něco nese nějakou zodpovědnost, že poškodila klub, jeho hráče, vedení klubu a většinu fanoušků. Oni se naopak cítí poškozeni, že nemohou pokračovat s tím co už rozjeli a určovat pravidla fandění. To bude těžká diskuze a hledání řešení. Vyhození Chorého a části realizačního týmu, to by bylo jen potvrzení, že útoky na Slavii ze strany Křetínského, Priskeho a expertů iSportu jsou vlastně pravdivá a my se jim podřídíme. Pokud ustoupí Slavia ze svého fotbalu - titul nevyhraje. Ale ona ho pravděpodobně nevyhraje ani jinak. Všichni po ní půjdou. Už jen, v podstatě přátelák s Plzní, ukázal, že údery loktem do hlavy, kde 2 hráči musí kvůli otřesům střídat, jsou proti Slavia v podstatě v pořádku. Udělat to slávista, tak hned ČK, trest a mediální lynč.
    Dál se mi to nechce rozepisovat, ale není to tak jednoduché, jak ukazuje článek a v něm "osmero přikázání".

  13. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    Matěj51     před 6 hodinami 26.05.2026 14:36 |  
    3 3

    Přečetl jsem si ten "výtvor" několikrát opakovaně. Nakonec jsem si zakázal dělat diagnózu.

  14. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    amon     před 6 hodinami 26.05.2026 14:59 |  
    16 0

    Tak za me Chory zustat a Doudis do sveta. Chory je blazen, ale jeho prinos, goly, bojovnost oceňuji. U Doudery litaj centry povětšinou na tribunu a to simulovaní.. neni to rozdílový hráč- sbohem.
    TS- ja si myslim, ze naopak speaker ta bandicka okolo jsou prave puvodcem/spouštěčem toho zvěrstva. Dokud bude TS zakazovat normálům vlajky, odpalovat pyro v zapase a porad dostavat pokuty, o Polácích a kuklách nemluvě, tak at jdou k šípku

    • Re: Tak jsme mistři. A co dál?

      cunak     před 2 hodinami 26.05.2026 18:49 |  
      1 3

      Příteli, asi jsi vůbec nepochopil, o čem článek je. Důvody, proč pan Chorý nemá ve Slávii co dělat, nejsou výkonostní ale morální.

  15. Re: Tak jsme mistři. A co dál?

    urs (přítel SN)     před 4 hodinami 26.05.2026 16:33 |  
    1 0

    Díky za článek, byl potřeba a moc si obdobných příspěvků "k věci" cením. Jediné s čím nejsem v pohodě je omilostnění speakera. U mě se svými vyjádřeními bez jakékoli sebereflexe neobhájil, ale třeba k tomu časem dozraje. Neznám ho, a tak mu držím alespoň takto - na dálku - pěsti.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2026 16:33) . Zobrazit původní komentář