Ted uz asi nema cenu se rýpat v tom hovne… ted je treba jit dal a pokud možno tahnout za jeden provaz. Cil mame vsichni stejny… slusnou a zdravou a úspěšnou Slavii.
Jsem si rikal, kdo by moh delat novyho spikra, ze by to chtelo nakou autoritu, tak mi napad pan reziser, ale nevim jesli by byl schopnej si pamatovat texty choralu, tak ze bys mu delal napovedu..? A k tomu ho samozrejme na tom stupinku podpiral.
Původní komentář: Jsem si rikal, kdo by moh delat novyho spikra, ze by to chtelo nakou autoritu, tak mi napad pan reziser, ale nevim jesli by byl schopnej si pamatovat texty choralu, tak ze bys mu delal napovedu..?. Skrýt původní komentář
Jako hezký, ale nic moc nového, co by již nebylo řečeno. Snad jen deklarované přivření očí k těm, kteří vstoupili na plochu s tím, že je konec a pak se vrátili, po čemž jsem tady i já volal. Je sice hezké, že si sypou popel na hlavu, že nezavolali policii, ale to si KU*VA nemohli uvědomit za tak dlouhou dobu na místě? To najednou všichni kolektivně zamrzli? I kdybych měl absolutní laissez-faire přístup, tak nejpozději do 5 minut zjistím, že ho musím změnit, i za cenu, že pár, z nějakého důvodu, stále nic netušících fanoušků se to dotkne.
Můžu se zeptat, co dalšího by mělo v tuto chvíli zaznít? Jako prohlášení k fanouškům mi to přijde zcela jasné a dostačující. Hodně detailů a náznaků možných opatření zaznělo včera večer v TT, ale oficiální stanovisko na webu klubu má trochu jinou váhu, a tak v tuto chvíli nic dalšího neočekávám. Přeci jen, jsou to pouhé 2 dny od samotného incidentu a pár hodin od rozhodnutí DK. Cokoliv se bude dál dít, potřebuje delší čas na přípravu...
A k tomu nezavolání policie... já pořád nevím. Díval jsem se na záznam a první lidé přelézají betonový ochoz v čase 92:41, LED panely kolem 94:50 a run plochu následuje v čase 96:25. To jsou necelé čtyři minuty na rozhodnutí a reakci. To je přece strašně málo,...
Nebo myslíte, že tam měli být policisté preventivně, když vedení vědelo o úmyslu fanoušků na plochu jít?
Osobně se domnívám, že pokud bylo vedení klubu ze strany TS sděleno "v případě titulu prostě poběžíme na plochu", tak měli být policajti pod severem už od 85. minuty. Bez ohledu na to, jak strašně by to vypadalo a co by to způsobilo mezi fanoušky, diváky, médii..
Tohle bylo mimořádně exponované derby, emoce vyšponované na maximum, průser byl jasný od prvního momentu, kdy se začali lidí srocovat u zídky.
Já teda takové totální podcenění situace mám vedení za zlé, přes všechnu krizovou komunikaci.
Nehledě na to, že se mohlo skrz SKS oslovit rozhodčí, aby přerušil utkání a lidi se vyhnali zpátky za zídku, postavili se tam pořadatelé s metrovými rozestupy, případně skutečně povolala policie. Nic z toho klub neudělal. A ryba smrdí od hlavy...
Zdravím
Myslím že o budoucnost fandění na TS nemusí panovat obavy.Rozhodně s mezi fanoušky na TS najdou rozumní ,kteří by se nebáli dělat "spíkra"a mají organizační schopnosti.Spolupráce s klubem musí být bezpodmínečně nutná a nastavená k oboustranné spokojenosti.Žádné excesy,zahalování, dýmovnice a teď už ani obří plachty.Fandění a podpora týmu spojená ze sledováním zápasu je to o co tu jde.Pokud je člověk napadán za to že si chce udělat foto třeba při děkovačce nebo sledovat zápas a je posílán kvůli tomu na ostatní tribuny,je k...a něco blbě.A čuchat smrad s dýmovnice nebo být schovaný někde pod plachtou taky fůru lidí nebaví.Ultras scénu chápu a fandím jí,ale čeho je moc toho je příliš.Vím že TS je v Evropě brána mezi TOP ale k čemu to všechno když to pak vyůstí V to co se stalo v sobotu.Je to asi tak že desítky lidí v kuklách a se světlicemi v rukou má "uznání" v komunitách jím podobných,a dalším tisícům zbude jen nasr..í a bezmoc že už to mohlo být doma.Plně stojím za opatřeními která klub chce zavést a ještě třeba zavede.Je to nutné,aby se situace uklidnila a na naši Slavii se zase nikdo nedíval skrz prsty.SKS Forever.
To vyhazování z tribuny se dělo, to je pravda. Ale vždy jsem to viděl u lidí, kteří ten mobil nedali z ruky pomalu celý poločas a maximum jejich fandění byl potlesk po dobu pěti sekund. Nechápu proč si nekoupí permici kamkoli jinamm....
Zdravím Vás všechny slávisty, kteří Slavii máte v srdci.
Kostky jsou vrženy.
Ano a po právu jsme byli potrestáni za to, co se stalo.
Jako celá generace mých předků tak i já stále budu slávista a nebudu dělat žádná gesta v tom smyslu , že se Slávií končím.
Ne.
Budu jí fandit dál, protože ctím to, proč vznikla.
Vidím v našem týmu spoustu poctivých kluků, kteří i v deseti v derby bojovali za náš slávistický dres.
Už kvůli nim je neopustím.
Bojujte dál kluci a věřím, že to zvládnete dotáhnout do vítězného konce.
Viníky hledejme úplně jinde.
Ti, co teď utíkají a Slavie se zříkají, budiž. Je to jejich věc.
Ano, Jaroslav Tvrdík doplatil za svou důvěřivost a snahu jednat s TS a bohužel se mu to vrátilo jako bumerang ve zlém.
Tvrdé jádro TS bylo proti všemu a všem, tedy i proti klubu a fandům, kteří na stadion chodili za fotbalem a ne za dýmem, světlicemi a bohužel to vyeskalovalo až po tu sobotní šílenost.
TS sežrala sama sebe svou nadutostí a agresivitou, ale odneslo to bohužel dalších tísíce slušných fandů, kteří teď nemohou na stadion.
Souhlasím s Jaroslavem Tvrdíkem, aby teď nastala obroda a renesance v pravém slova smyslu tak, že Slavia bude opět klubem, který má své tradice a hodnoty. A to je to nejdůležitější.
A také věřím, že se slávistická loď nepotápí, jen dostala velký zásah od těch, co chtěli plachty napínat jen a jen po svém.
Můžeme každý svým dílem pomoci. Pokud se teď dokážeme spojit a opravdu najít cestu a sílu obnovit Slavii, nevyčítat si, kdo co mohl udělat lépe, ale hledat řešení nápravy, to bude jedině dobře.
V pokoře jsem přijal kritiku a i trest.
Ale Slavia fotbal hrát nezapomněla.
Tak ho hrajme dál a věřím, že se nám to v dobrém vrátí.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Milý Sokrate s převážnou částí Tvého článku souhlasím a vždycky se těším na Tvé postřehy a závěry. Mám však problémy s Tvým kostatováním, že důvěřivost p. Tvrdíka se mu vrátila jako bumerang. Pan Tvrdík je vrcholový manažer a podle toho by se taky měl chovat a jednat. Jeho důvěřivost dopadla především na hráče, kteří nemohli spolu s fanoušky oslavit zisk titulu na domácím hřišti. Ale také jako ohromná ostuda na klub a na nás, normální fanoušky. A za to je p. Tvrdík přímo odpovědný.
Zdravím příteli Jeffe a děkuji za Tvou námitku.
Pan Tvrdík se ke své odpovědnosti přihlásil, ale vniknutí těch bezmozků z TS na plochu by v tu chvíli nezabránil nikdo. Jednal a choval se k TS korektně. On nebyl ten, kdo porušil dohodu a pravidla.
Vracím se k mému závěru, že teď hledat chyby a vyčítat si, kdo co mohl či nemohl není to nejlepší.
Teď je třeba hledat cestu, jak jít dál a líp.
Sokrates55
Příteli Sokrate díky za reakci, ale má připomínka se netýkala dementních fanoušků. V inkriminovaný moment s tím skutečně nešlo nic dělat. Ale co prevence a vysíláné signály z TS již několik měsíců (určitě se to táhne minimálně od utkání v Plzni). To je prapůvod. V tomto excesu, alespoň podle mého, důvěřivost byla vlastně sirkami k zapálení ohně a EDEN SKORO HOŘEL.
Důvěřivost se nachází především tam, kde je kamarádství nad plněním povinností. Já jsem přesvědčen o tom, že v klubu bylo pro to vytvořeno výtečné podhoubí. Pokud se ho zbavíme a každý bude dělat to, za co je odměňován a placen, tak se s touto situací vyrovnáme.
Nechci být negativní a jsem přesvědčen o tom, že se jednalo o řadu nešťastných rozhodnutí a to nejen ze strany klubu (zbytečně dlouhé nastavení, nereakce HR na diváky kolem plochy, pozdní reakce bezpečnostního ředitele apod.) Myslím, že tady šlo spíše predikovat, kdy se to stane.
Hlavní příčina je však v tom, že si vedení klubu nechalo přerůst TS přes hlavu. Nic není víc než klub!!
Souhlasím s Tebou, že teď se v tom nemá cenu vrtat, protože to k ničemu nepovede. Ale ty příčiny a kořeny, které nás do tohoto průšvihu dostaly, musíme mít vždy před očima, všichni slávisti bez rozdílu.
Věřím, že jsme na stejné lodi, že se s tím úspěšně popereme a Slavii vrátíme jméno a hodnoty, které část fanoušků málem pohřbila.
Těším se Tvé další příspěvky a teď se vrhněme všichni do náprav toho co se stalo v sobotu.
Jeff
Omlouvám se, ale vaří se ve mně krev, když čtu jak se někdo zastává Tvrdíka. To nebyla důvěřivost, ale gigantická hloupost, která nás přivedla do hrozného maléru. Doufám, že se nebude tem malér dále prohlubovat, možností je celá řada. Slušný člověk by alespoň nabídl okamžitou rezignaci. On raději nabídne kecy o rozdělané práci a pod. To neberu. Nepotřebuji, aby mi vyprávěl, že ho může majitel odvolat. To ví každý. Obávám se, aby jeho mise neskončila jako dosud vždycky všude -t.j. katastrofou!
stejne jako si lidi nedokazou predstavit, ze nekdo vede tym lepe nez Jindra, tak ja si nedokazu predstavit, ze klub vede nekdo lepe nez Tvrdik. akorat potrebuje mantinely, neletat z extremu do extremu, a nebyt panem vseho. mozna prave jako treneri.
Tvrdik je ve sve soucasne kariere absolutne spickovy manazer. mam k tomu nazoru spoustu duvodu, predevsim jeho historicke uspechy na poli vseho ekonomickeho ve fotbale, od iniciativ vedoucich k rostouci navstevnosti pres revoluci v prodeji hracu po znasobeni ceny televiznich prav. mimochodem prave u tech ten odporny zmrd Cupr, nyni moralizujici o duvere ve fotbal, jeste pred dvema lety blokoval tendr. nenechme si ani na vterinu nechat namluvit, ze Tvrdik nebo Slavia jsou nejakym zlem, a uz vubec ne od toho skutecneho zla v Bubenci. nenavidi nas za ukricene trenery, ale kdyz IQ37 podepisoval s usmevem jejich oficialnim fanshopem natiskunty dres JS88, za coz by mu v PL skoncila kariera, tak cely jejich klub rozjel PR kampan, ze to preci tak nemyslel. oni jsou u jakehokoli moralizovani na urovni Putina, ktery blaboli neco o ukrajinske agresi.
Tvrdik udelal spoustu chyb a mozna by se v okoli Tykace nasel manazer, ktery by ten klub po teto situaci pozvedl jinym smerem, ale nejak tomu neverim. Tvrdik ma krome mnoha nutnych schopnosti, znalosti prostredi a obrovskych vysledku i emoce a oddanost, a to neni jednoducha kombinance na replikaci. doufal bych tedy, ze se jako ze sve komunikace na twitteru pouci. malo lidi v historii klubu pro nas i pres sva mnoha selhani udelalo to co on, na to lide pres sve antipatie zapominaji.
A odkud víme, že se vždy choval k TS korektně? Nikoho neobhajuji, ale jen proto, že p. Tvrdík, že se choval on korektně a ti druzí ne, tomu nebudu věřit. Těžko řekne něco jiného. Kope také za sebe. Tím neříkám, že lže, ale také nemusí říkat pravdu.
Víme, jak se choval TS, nebo její holohlava část... Útoky na normaly, diktovani podmínek a pyro za každou cenu... Nu, proč ne, když ty pokuty platil klub a prskavkari si vlastně mohli dělat, co chtěli...
Tesil sem se na Vas komentar a musim dodat to, ze spatne vyhodnocene pisknuti sice spustilo lavinu udalosti ale ze by nas po skutecnem konci cekalo neco horsiho, mam z toho takovy nepekny pocit ....
bohuzel pokud dlouhodobe operujeme zpusobem, kdy vedome sereme na takovy poradatelsky minima jako je nestani na schodech, za coz platime v prumeru na pokutach sedm cifer rocne, tak tohle je vse jenom logicky vyusteni. TS je jedine misto v civilizovanem fotbalovem svete, kde neni znamka po poradateli a celou dobu to tak je naschval.
klub si nechal situaci zcela prerust pres hlavu v zajmu hlucne podpory z jedne tribuny. vsemu slo predejit. uz jenom ty pokuty byly pravidelny signal k tomu, aby se s tim neco delalo. jsem nasrany na vsechny a na vsechno, z hloubi duse zklamany a smutny, a pouze doufam, ze z toho vznikne neco noveho, lepsiho.
Přesně tak. Celou dobu Tvrdík tyto věci toleroval. V těch dotaznících, které stejně asi ani nečetli, se na stání na schodech upozorňovalo. Nulová reakce. A teď to odnesou normální fanoušci z TS....
Na druhou stranu kluby to mají strašně těžké a vybalancovat vztah s ultras fanoušky tak, aby byl každý plně spokojen, prakticky nejde, Vždycky je to nějaký trade-off, kdy klub toleruje nějaké excesy a dostává za to support, který ti zpravidla přihraje několik bodů v sezóně navíc. Žádný klub se úplně nechce pouště s fanoušky do války, protože většinou ve finále prohrají všichni, nepomůže to ani klubu, ani fanouškům. Je snadné říct, že to klub měl rozštípat, ale takhle to prostě nefunguje. Kluby zpravidla fungují v nějaké šedé zóně, kdy oficiálně všechno odmítají, ale v praxi nějak tolerují. I proto si nemyslím, že ta ultimátní vyjádření ve smyslu, že si na tribuně už nikdo hlavu nezahalí a světlici nezapálí, jsou úplně to nejlepší. Když to klub bude chtít dodržet, má na krku válku s ultras, což udělá toxickou atmosféru okolo celého klubu dlouhodobě. To, co je teď, se za nějakou dobu přežene, ale nějaké dlouhodobé konflikty s TS budou klub vyčerpávat neustále. No a pokud se pro změnu časem zase bude nad pyrem přivírat oči, tak to klub dostane z jiných stran, že je slabý a všechny uvedené proklamace byly jen žvásty. Takže dle mého to vyjádření Tvrdíka šlo udělat jinak, aby to neznělo tak ultimativně. Je mi jasné, že tlak od stakeholders je na Slavii nyní obrovský, takže ten postoj musela zaujmout dost striktní, ale stejně bych volil o trochu jiné vyjádření, které by mi do budoucna dalo větší manévrovací prostor.
Já bych si představoval to, že na derby a další "rizikové" zápasy bude posílena bezpečnost na stadiónu, bude větší přítomnost pořadatelské služby a policajti budou připraveni tam vletět, pokud by se něco mělo dít. To je za mě nějaké akceptovatelné řešení, které má potenciál fungovat.
Původní komentář: Na druhou stranu kluby to mají strašně těžké a vybalancovat vztah s ultras fanoušky tak, aby byl každý plně spokojen, prakticky nejde, Vždycky je to nějaký trade-off, kdy klub toleruje nějaké excesy a dostává za to support, který ti zpravidla přihraje několik bodů v sezóně navíc. Žádný klub se úplně nechce pouště s fanoušky do války, protože většinou ve finále prohrají všichni, nepomůže to ani klubu, ani fanouškům. Je snadné říct, že to klub měl rozštípat, ale takhle to prostě nefunguje. Kluby zpravidla fungují v nějaké šedé zóně, kdy oficiálně všechno odmítají, ale v praxi nějak tolerují. I proto si nemyslím, že ta ultimátní vyjádření ve smyslu, že si na tribuně už nikdo hlavu nezahalí a světlici nezapálí, jsou úplně to nejlepší. Když to klub bude chtít dodržet, má na krku válku s ultras, což udělá toxickou atmosféru okolo celého klubu dlouhodobě. To, co je teď, se za nějakou dobu přežene, ale nějaké dlouhodobé konflikty s TS budou klub vyčerpávat neustále. No a pokud se pro změnu časem zase bude nad pyrem přivírat oči, tak to klub dostane z jiných stran, že je slabý a všechny uvedené proklamace byly jen žvásty. Takže dle mého to vyjádření Tvrdíka šlo udělat jinak, aby to neznělo tak ultimativně. Je mi jasné, že tlak od stakeholders je na Slavii nyní obrovský, takže ten postoj musela zaujmout dost striktní, ale stejně bych volil o trochu jiné vyjádření, které by mi do budoucna dalo větší manévrovací prostor. . Skrýt původní komentář
Na druhou stranu, pokud už se rozhodneš ta nepopulární opatření dělat a situaci řešit, byla ta sobota nejspíš nejlepší příležitost. Až to skoro nahrává konspiračním teoriím, že jako první vybíhal v kukle a s rachejtlí JT ;) (pokus o vtip, samozřejmě).
"Ve vší úctě k tomu, co Jaroslav Tvrdík pro SK Slavia Praha udělal, právě on by měl po tomhle nést největší odpovědnost.
Slavia není soukromý projekt jednoho člověka. Je to klub s historií, hodnotami a obrovskou fanouškovskou základnou. A pokud se klub dostane do stavu, kdy ztrácí tvář i respekt, musí přijít důsledky i nahoře.
Je čas přestat žít z minulosti a nalít do slávistických žil novou krev, nové vedení a nový směr. Protože jestli má mít Slavia znovu respekt, musí začít změna právě od těch nejvýš postavených."
Věřím, že i k tomu dojde, ale nyní je prostě potřeba uklidit sever! Ať si o JT myslí kdokoliv cokoli, teď utéct a nechat ten bordel někomu jinému by prostě bylo zbabělé......
Ma spoustu chyb a je to populista ale mylsite ze rostou na stromne lide kteri jsou schopni ridit takhle velky klub v Praze nebi to regionalni krajste mesto kde vam vsichni politici jdou na ruku vydite na druhem brehu prijde vam treba pan Cupr schopnejsi vsak vcera v te debate vypadal jak skolacek na stredni skole
To už tady nedávno bylo. A skončilo to tím že Slavii vedl řidič taxíku a Slávinka byla krok od bankrotu.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
marty1988 NOVÝ před 30 minutami 13.05.2026 12:49 |
3 0
Já bych k tomu napsal asi to, že řídit Slavii není kasa u samoobsluhy (při veškeré úctě k těm, kteří tu práci vykonávají) , kde když někdo pochybí, tak ho vyhodí a mají dalších 6 lidí na jeho místo. Obzvlášť, když třeba sám Kania, který nám nemůže přijít na jméno, potvrdí fakt, že Tvrdík je nejlepší manažer v českém fotbalovém rybníce. Kloubit v jedný osobě někoho s manažerskou schopností, komunikační dovedností, znalostí fotbalový problematiky, se schopností využít kontakty, kterých má srdnatě (viz Tykačův příchod do majetkové struktury Slavie), a v neposlední řadě vztahem ke klubu je ohromně složitý a moc takových lidí tady neběhá.. Tohle by si měl uvědomit každý, kdo Tvrdíka odvolává. Byť má spousty much, a o jeho dřívějších politických aktivitách si taky můžu myslet svoje.
To vám psal Mára Prchal, ne? Tak já vám taky něco povím. To vy jste nás zradili. Nás obyčejný příznivce Slavie co se jich teď dovoláváte. Předali jste už dávno celou jednu tribunu a vlastně i zbytek stadionu (až na hlavní, že, aby to tam nesmrdělo) pár individuím co by jim člověk nesvěřil ani krysu. Vystavili jste nás sprostotě, nenávisti, šikaně, vigilantismu, ve finále ohrožení na zdraví a životě, a teď následně potupě a posměchu. Dva mý kamarády co jsme chodili od sedmdesátých let vaši partneři z TS vyštvali ze stadionu a už se nikdy nevrátí. Nakonec i mě.. Až budete chtít po těch polapanej náhradu škody, každej soudce se vás zeptá, proč jste proboha svěřili dav co se může vymknout kontrole pár infantilním jedincům co je zajímá leda ohlas na nějakejch hooligans, resp. hulibrk serverech? A škodu sníží o jasné spoluzavinění.
Opravdu nevidím jediný důvod, proč se vám (to malé v je výraz neúcty) zpovídat a cokoliv vám vysvětlovat. Nepředpokládám, že by to bylo k něčemu, vaše pozice je zjevná. Tak se běžte zas někam litovat v duchu vyjádření TS.
Aha. Tak vy jste to očekával. A proto jste se zeptal? Stává se vám často, že se ptáte na to co víte? To je jeden druh obsese, snad neškodnej. Jo a pletete si neschopnost a nezájem, vaši učitelé na základce se nemaj čim chlubit teda. Tak a teď už fakt jen uctivý a ponížený hajlíček.
Nemluvim o tech se svetlicema a ti, kteri nekoho napadli. Sundavali poradatele banery, aby mohli fanousci vbehnou na hriste? Hlasil nekdo, ze se nesmi na hriste vbehnout? Tezko pak muze nekdo nekoho trestat za to, ze ten popleta s pistalkou pisknul vicekrat a ostatni se nechali nekym strhnout. Je to dost absurdni.
a proc demontuji banery, aby lidi meli ulicky pro vbehnuti, proc hlasi, at pockaji do konce utkani? Proc nehlasi, at na hriste vubec nevbihaji?
s odstupem casu rikam, tohle je pouze selhani klubu a poradatelske sluzby, a take obrovske naivity klubu
co cekaji, kdyz v derby pusti na hriste ultras nebo hooligans?
Aniž bych nedokázal vnímat tebou popisované kroky jako obrovská pořadatelská pochybení (a naivitu), rozhodnutí vstoupit na trávník bylo rozhodnutí těch kterých lidí. O rozhodnutí jít si něco vyřizovat s hráči soupeře a sektorem hostí nemluvě. A pokud se na to i převlíkli a zakuklili, není omluva už žádná.
Zachovejme si v tom průseru alespoň trochu důstojnosti. Nedělat ze sebe pětiletý děcka "To oni!" není flagelantství.
kukly, svetlice apod ukazuje to, ze pochybeni v poradatelstvi je dlouhodobe, pouze nyni se neco muselo stat, aby to bylo asi jeste vice videt
pustit na hriste rozvasneni dav, ty kukly a svetlice, pri derby je diletanstvi klubu
omluvil bych to, kdyby se to pokusili resit, ale oni jeste pripravuji ulicky mezi banery, to fakt nevymyslis
ze neslavime titul a ze se o nas nekolik dni pise, za to muze pouze diletanstvi klubu
kdyby byl podobny zapas na sparte, v ostrave a byla stejna poradatelska sluzba, dopadlo by to podobne, priklad je, myslim to byl pohar, plzen sparta
nekolik let se toleruje vse, neustale se porusuje navstevni rad a ted kdyz se stane neco, co je videt, budou se delat gesta, vyhazuji se hraci a budou se vymahat naklady apod
ok, ja s tim nemam problem, at si to zaplati, ale co se stalo je pouze vysledek, ale pricina toho je to, co jsem napsal vyse, sklizime to, co jsme zaseli
Hele, mně jde hlavně o to, aby se nezapomnělo na to, že tou hlavní příčinou jsou právě ti zakuklenci. Jsme svéprávní, většina snad dospělí lidé. Tohle není boj s přírodním živlem, jakkoliv se tomu dav umí podobat.
Ano, pořadatelé i celková politika snahy o vzájemnou důvěru ze strany vedení, se ukázala být chybná. Ale víš ty co? Jakkoliv jsem během roku cítil narůstající problém, vlastně se úplně nezlobím na pořadatele a vedení za to, že projevili důvěru ve fanoušky, jakkoliv naivní. Vlastně se na ně neumím úplně zlobit za to, že jsem pro ně nebyl jen chodící kasička "Tady máš hamburgr, pivo, fotbal. Nažer se, zatleskej a vypadni." Že mi nechali možnost jít poklábosit napříč stadionem, jakkoliv jsem to nevyužíval. A byl jsem hrdej na to, jak pohodovou atmosféru vytvořit dokážeme. A že snad nepotřebujeme na každém metru sekuriťáka a policajta se psem. A vlastně mi i to šacování přišlo nedůstojný.
Vlastně se ani nedokážu na Tvrdíka úplně zlobit, že věřil, že jeho podřízení dělají svou práci. A že přes ten doutnající rozkol věřil, že to hlavní - úspěch klubu - máme jako společný zájem napříč klubem i fanouškovskými skupinami.
Bylo to, jak ukázal čas, nakonec příliš naivní, i když se řadu let zdálo, že by to mohlo fungovat. Ale jsem přesto rád, že se vedení Slavie právě o tohle pokusilo.
A o to víc zazlívám těm sebestředným, sobeckým do sebe zahleděným zakuklencům, že tohle všechno zničili.
Samo vběhnutí řešitelné bylo. Média by se pohoršovala, ale pokračovalo by se dál a dnes bychom měli nejspíš titul.
Podstatou problému jsou ti útočníci na hráče soupeře (jakkoliv to u Vojty bylo spíše úsměvné, tak co se dělo kolem Surovčíka byl hnus a je jedno, zda to pak rudý přifoukli nebo ne). A ti co se rozběhli naházet pyro na kotel hostí. To jsou viníci. A jakkékoliv odklánění viny na Roučka, pořadatele, Tvrdíka, kohokoliv, je zcela mimo mísu.
Jasně. Nežijeme ve světě, kde běhají barevní poníci mezi květy po duze vystýlané rosou. Přesto nedokážu vedení úplně vyčítat, že se nepustili do války s těmi zakuklenci dřív. Že se to pokusili ukormidlovat na nějaké formě smíru a koexistence. Protože jinak bychom tohle všechno měli dřív, ale bez bodového polštáře. Byli bychom se rozložili sami během roku v malé občanské válce. A i ta podpora k potřebným a bolavým krokům ze strany vedení by byla výrazně nižší. Vlastně, pokud se to už mělo stát, je možná dobře, že se to stalo až nyní a že se nakonec vlastně "nic tak hrozného" nestalo.
Ale viníkem jsou ti, kteří naivity a důvěry vedení vědomě a záměrně zneužili. Ne ten důvěřivec a naiva.
Klub na té situaci má zcela zásadní podíl. Dle Strašáka, jak jsem pochopil jeho vyjádření v podcastu, klub věřil, že si to TS uhlídá a zorganizuje sama. Za mě diletantismus, organizace měla být řešena do nejmenšího detailu, aby to proběhlo v pohodě. Klub je pořadatel a nechal organizaci na hrstce týpků z TS, kteří ale ve finále nemají tu zodpovědnost, když se něco posere. A navíc je jejich agenda vyvolání konfliktu s kotlem hostů. Je to vyhecované, zápas o titul, 20000 emočně nabuzených lidí. Slavia to brutálně podcenila a teď za to pyká. Nicméně ty hlasy o odvolání Tvrdíka jsou dle mého zcestné. Pokud máš v klubu lidi přes bezpečnost, tak je to primárně jejich úloha si vyhodnotit všechna možná bezpečnostní rizika a uvést do praxe taková opatření, aby se ta rizika eliminovala.
Původní komentář: Klub na té situaci má zcela zásadní podíl. Dle Strašáka klub věřil, že si to TS uhlídá a zorganizuje sama. Za mě diletantismus, organizace měla být řešena do nejmenšího detailu, aby to proběhlo v pohodě. Klub je pořadatel a nechal organizaci na hrstce týpků z TS, kteří ale ve finále nemají tu zodpovědnost, když se něco posere. A navíc je jejich agenda vyvolání konfliktu s kotlem hostů. Je to vyhecované, zápas o titul, 20000 emočně nabuzených lidí. Slavia to brutálně podcenila a teď za to pyká. Nicméně ty hlasy o odvolání Tvrdíka jsou dle mého zcestné. Pokud máš v klubu lidi přes bezpečnost, tak je to primárně jejich úloha si vyhodnotit všechna možná bezpečnostní rizika a uvést do praxe taková opatření, aby se ta rizika eliminovala. . Skrýt původní komentář
Jo, v podstatě souhlasím. Celé to selhání mi také přijde (při střízlivém pohledu) naprosto nepochopitelné. A neomluvitelné.
Jen mi prostě vadí takové ty snahy některých ukázat prstem na vedení a tvářit se, že ti zakuklenci jsou něco jako déšť nebo sníh, něco bez odpovědnosti. Ne. Oni jsou prvotní příčina toho průseru a oni dělali co dělali ze svého vlastního rozhodnutí.
Ale kdo ví, třeba to bude i pro slavii další a prospěšný krok k té cestě k dospělosti i z mezinárodního hlediska. Pokud si vezme správné poučení.
Asi se to všechno posune víc ke korporátu. Ale asi to tak i být má. Rodinné kluby mohou být asi vážně spíš jen ty malé a bez ambic vyhrát alespoň jeden zápas LM a protočit ročně miliardu (miliardy). Trochu mě to mrzí, ale lidi jsou holt furt lidi.
Původní komentář: Jo, v podstatě souhlasím. Celé to selhání mi také přijde naprosto nepochopitelné. A neomluvitelné. Jen mi prostě vadí takové ty snahy ukázat prstem na vedení a tvářit se, že ti zakuklenci jsou něco jako déšť nebo sníh. Ne. Oni jsou prvotní příčina toho průseru a oni dělali co dělali ze svého vlastního rozhodnutí.
Ale kdo ví, třeba to bude i pro slavii další a prospěšný krok k té cestě k dospělosti i z mezinárodního hlediska. Pokud si vezme správné poučení.
Asi se to všechno posune víc ke korporátu. Ale asi to tak i být má. Rodinné kluby mohou být asi vážně spíš jen ty malé a bez ambic vyhrát alespoň jeden zápas LM a protočit ročně miliardu (miliardy). Trochu mě to mrzí, ale lidi jsou holt furt lidi.. Skrýt původní komentář
Samozřejmě že na tom zakuklenci mají též zásadní podíl a pokud by tam neházeli světlice do sektoru hostí a Surovčíkovi na hlavu, tak by se zápas dohrál.
Pokud korporát, tak jen doufám, že to nebude korporát ve stylu těch z druhého břehu, což je odosobněná sterilní sračka, kde fanoušek je takřka plevel.
ano selhání klubu to je, ale ta skutečná příčina jsou čuráci jejichž ego je pro ně víc než klub, je pro ně víc jít střílet dělbuchy do kotle sparty než slavit. Tady stále někteří nechtějí chápat jednu věc....to vběhnutí je samo o sobě "sranda" a vyřešila by to pokuta, kdyby se všichni vrátili, ten průser jsou ty zakuklený čuráci se světlicí v ruce
Každý kdo si koupí vstupenky na nich má návod jak se v Edenu chovat.Každý, opravdu každý se může seznámit s návštěvním řádem.A rozhodně v něm není psáno že někdo může svévolně pobíhat po hrací ploše.
Myslim, ze realne nic, na kamerach lze prokazat, ze se vrátili bez nejakych potizi a bylo tam prokazatelne dost "deti" a holek...tam verim, ze to bylo ciste kvuli predcasnym oslavam. Nebal bych se
Neni zac, navic v tomhle pripade je lepsi se prihlasit, rict sorry, myslel jsem, ze je konec a sel slavit a "hned" se vratil zpet nez aby Tvemu kamaradovi nekdo zazvonil na dvere a sel se ho na to same zeptat s odznakem
To mu (jim, byli dva, jsou vidět i na několika fotkách z mědií) taky říkám. Bojí se hlavně finančního trestu, nějakou dobu bez fotbalu by asi vydrželi.
Nemuzu zarucit, ze nedostanou nejakou pokutu, ikdyz si to nemyslim. Uz nekolikrat byli fanousci na hristi jeste pred ukoncenim zapasu a oslavach titulu a nic hrozneho se nestalo, o tyhle lidi vubec nejde, ty finance se budou vymahat uplne po jinych lidech nez po nekom, kdo "jen fyzicky" na tom hristi byl.
Původní komentář: Nemuzu zarucit, ze dostanou nejakou pokutu, ikdyz si to nemyslim. Uz nekolikrat byli fanousci na hristi jeste pred ukoncenim zapasu a oslavach titulu a nic hrozneho se nestalo, o tyhle lidi vubec nejde, ty finance se budou vymahat uplne po jinych lidech nez po nekom, kdo "jen fyzicky" na tom hristi byl. . Skrýt původní komentář
S tím souhlasím, ale byl bych rád, abych došli k podobnému modelu, jako je třeba v Anglii... Na hřišti nemá fanoušek co dělat... A to fanoušek je fakt termín s otazníkem...
Nooo, taky může bejt, že se jich budou trochu vyptávat. Jestli a koho viděli jak se převlíká, jak si nasazuje kuklu, jestli viděli kdo rozdával rachejtle, ukážou pár fotek...
seznam potenciálních lidí co chceš opravdu najít se tím sníží.
Spousta lidí tam vběhla s mobilem v ruce a mohou tím pádem poskytnout videa, fotky, které můžou pomoct.
Klasická metoda.
Vyber si. Buď si tě najdeme sami a dostaneš nejvyšší možný trest. Nebo se přihlásíš a budeš spolupracovat a objede se to nějakým napomenutím nebo pokutou v rámci pár stovek.
Klub nepotřebuje trestat a vyhánět ze stadionu všechny. Klub potřebuje najít těch 40 zakuklenců co dělaly riot u rudých
Pokud vše povede k tomu, že nebudu sdílet společný prostor s vypatlancema, který dokážou zkazit všem opravdovým fanouškům radost z titulu tím, že uplatní své svaté právo (to nedy fakt nevím, kde to vzniklo) vběhnout na hřiště a ještě jsou tak debilní, že nejsou schopni rozeznat konec fotbalového zápasu, tak jen dobře. Asi zde budu odsouzen, ale světe div se, já jezdím do Edenu každý druhý týden přes 100 km jen proto, že chci vidět milovanou Slavii jak hraje fotbal. A prožívat všechny druhy emocí, které k tomu patří. A jestli tam bude ohňostroj nebo úchvatný choreo, je mi fakt celkem jedno. Jsem zřejmě, podle dnešních měřítek, zejména těch inteligentů, co se fotili v sobotu na hřišti, asi nesprávný fanoušek, ale mně je to celkem u prdele. Takže pro mě svět nekončí. Holt oželím 4 zápasy kvůli idiotům a pak zas budu jezdit. Bavit se, rozčilovat se, radovat se atd. A jestli mě u toho bude někdo natáčet? Ok, jestli nebudu už muset nikdy v životě zažít to, co v sobotu, tak to beru.
Komentáře (73)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
zeleznik2 před 24 hodinami 12.05.2026 13:46 |Hezky napsané, ale bohužel pozdě. Pyro bylo na každém zápase a házení předmětů na hrací plochu taky hodně časté.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
pehacko před 23 hodinami 12.05.2026 14:04 |Ted uz asi nema cenu se rýpat v tom hovne… ted je treba jit dal a pokud možno tahnout za jeden provaz. Cil mame vsichni stejny… slusnou a zdravou a úspěšnou Slavii.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
johnynz před 23 hodinami 12.05.2026 14:45 |Jsem si rikal, kdo by moh delat novyho spikra, ze by to chtelo nakou autoritu, tak mi napad pan reziser, ale nevim jesli by byl schopnej si pamatovat texty choralu, tak ze bys mu delal napovedu..? A k tomu ho samozrejme na tom stupinku podpiral.
Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2026 14:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jsem si rikal, kdo by moh delat novyho spikra, ze by to chtelo nakou autoritu, tak mi napad pan reziser, ale nevim jesli by byl schopnej si pamatovat texty choralu, tak ze bys mu delal napovedu..?.
Skrýt původní komentář
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
slaviator před 22 hodinami 12.05.2026 15:04 |speaker Honza Bořil
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
pehacko před 22 hodinami 12.05.2026 15:06 |No maximalne ze bych mu nosil pivo a drogy…
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
johnynz před 22 hodinami 12.05.2026 15:45 |Jsem si neuvedomil, ze ty sam si pamatujes tak maximalne Slavia do toho, tak nic no..
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
pehacko před 21 hodinami 12.05.2026 16:07 |Ja skanduji jen to Slavia… do toho mi uz nekdo musi poradit.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
standa.e před 23 hodinami 12.05.2026 14:05 |Teda tahle reklama se na SN také dvakrát nepovedla. No, když se to kazí... https://imgur.com/a/UIHP3WK
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Eskaes před 23 hodinami 12.05.2026 14:16 |Tfuj. Už jsem ji tu taky zahlédl.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
lucky-pilda před 23 hodinami 12.05.2026 14:10 |Jako hezký, ale nic moc nového, co by již nebylo řečeno. Snad jen deklarované přivření očí k těm, kteří vstoupili na plochu s tím, že je konec a pak se vrátili, po čemž jsem tady i já volal. Je sice hezké, že si sypou popel na hlavu, že nezavolali policii, ale to si KU*VA nemohli uvědomit za tak dlouhou dobu na místě? To najednou všichni kolektivně zamrzli? I kdybych měl absolutní laissez-faire přístup, tak nejpozději do 5 minut zjistím, že ho musím změnit, i za cenu, že pár, z nějakého důvodu, stále nic netušících fanoušků se to dotkne.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
P3 před 20 hodinami 12.05.2026 17:18 |Můžu se zeptat, co dalšího by mělo v tuto chvíli zaznít? Jako prohlášení k fanouškům mi to přijde zcela jasné a dostačující. Hodně detailů a náznaků možných opatření zaznělo včera večer v TT, ale oficiální stanovisko na webu klubu má trochu jinou váhu, a tak v tuto chvíli nic dalšího neočekávám. Přeci jen, jsou to pouhé 2 dny od samotného incidentu a pár hodin od rozhodnutí DK. Cokoliv se bude dál dít, potřebuje delší čas na přípravu...
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
P3 před 20 hodinami 12.05.2026 17:29 |A k tomu nezavolání policie... já pořád nevím. Díval jsem se na záznam a první lidé přelézají betonový ochoz v čase 92:41, LED panely kolem 94:50 a run plochu následuje v čase 96:25. To jsou necelé čtyři minuty na rozhodnutí a reakci. To je přece strašně málo,...
Nebo myslíte, že tam měli být policisté preventivně, když vedení vědelo o úmyslu fanoušků na plochu jít?
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Lantenac před 19 hodinami 12.05.2026 18:36 |Osobně se domnívám, že pokud bylo vedení klubu ze strany TS sděleno "v případě titulu prostě poběžíme na plochu", tak měli být policajti pod severem už od 85. minuty. Bez ohledu na to, jak strašně by to vypadalo a co by to způsobilo mezi fanoušky, diváky, médii..
Tohle bylo mimořádně exponované derby, emoce vyšponované na maximum, průser byl jasný od prvního momentu, kdy se začali lidí srocovat u zídky.
Já teda takové totální podcenění situace mám vedení za zlé, přes všechnu krizovou komunikaci.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
SuperAukro před 18 hodinami 12.05.2026 19:07 |Nehledě na to, že se mohlo skrz SKS oslovit rozhodčí, aby přerušil utkání a lidi se vyhnali zpátky za zídku, postavili se tam pořadatelé s metrovými rozestupy, případně skutečně povolala policie. Nic z toho klub neudělal. A ryba smrdí od hlavy...
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
žbl68 před 23 hodinami 12.05.2026 14:17 |moc hezky napsané ....
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
lachpresak před 23 hodinami 12.05.2026 14:29 |Snad tím ozdravným procesem projdeme úspěšně, pokud vyženeme kukly z tribuny žádná škoda, TS může znovu vzejít z popela i bez nich.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Wulfstan (přítel SN) před 22 hodinami 12.05.2026 15:10 |Buďte nekompromisní. Držím palce Vám, nám, Slavii.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
brťas74 před 22 hodinami 12.05.2026 15:18 |Zdravím
Myslím že o budoucnost fandění na TS nemusí panovat obavy.Rozhodně s mezi fanoušky na TS najdou rozumní ,kteří by se nebáli dělat "spíkra"a mají organizační schopnosti.Spolupráce s klubem musí být bezpodmínečně nutná a nastavená k oboustranné spokojenosti.Žádné excesy,zahalování, dýmovnice a teď už ani obří plachty.Fandění a podpora týmu spojená ze sledováním zápasu je to o co tu jde.Pokud je člověk napadán za to že si chce udělat foto třeba při děkovačce nebo sledovat zápas a je posílán kvůli tomu na ostatní tribuny,je k...a něco blbě.A čuchat smrad s dýmovnice nebo být schovaný někde pod plachtou taky fůru lidí nebaví.Ultras scénu chápu a fandím jí,ale čeho je moc toho je příliš.Vím že TS je v Evropě brána mezi TOP ale k čemu to všechno když to pak vyůstí V to co se stalo v sobotu.Je to asi tak že desítky lidí v kuklách a se světlicemi v rukou má "uznání" v komunitách jím podobných,a dalším tisícům zbude jen nasr..í a bezmoc že už to mohlo být doma.Plně stojím za opatřeními která klub chce zavést a ještě třeba zavede.Je to nutné,aby se situace uklidnila a na naši Slavii se zase nikdo nedíval skrz prsty.SKS Forever.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
SuperAukro před 18 hodinami 12.05.2026 19:04 |To vyhazování z tribuny se dělo, to je pravda. Ale vždy jsem to viděl u lidí, kteří ten mobil nedali z ruky pomalu celý poločas a maximum jejich fandění byl potlesk po dobu pěti sekund. Nechápu proč si nekoupí permici kamkoli jinamm....
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Sokrates55 (přítel SN) před 22 hodinami 12.05.2026 15:32 |Zdravím Vás všechny slávisty, kteří Slavii máte v srdci.
Kostky jsou vrženy.
Ano a po právu jsme byli potrestáni za to, co se stalo.
Jako celá generace mých předků tak i já stále budu slávista a nebudu dělat žádná gesta v tom smyslu , že se Slávií končím.
Ne.
Budu jí fandit dál, protože ctím to, proč vznikla.
Vidím v našem týmu spoustu poctivých kluků, kteří i v deseti v derby bojovali za náš slávistický dres.
Už kvůli nim je neopustím.
Bojujte dál kluci a věřím, že to zvládnete dotáhnout do vítězného konce.
Viníky hledejme úplně jinde.
Ti, co teď utíkají a Slavie se zříkají, budiž. Je to jejich věc.
Ano, Jaroslav Tvrdík doplatil za svou důvěřivost a snahu jednat s TS a bohužel se mu to vrátilo jako bumerang ve zlém.
Tvrdé jádro TS bylo proti všemu a všem, tedy i proti klubu a fandům, kteří na stadion chodili za fotbalem a ne za dýmem, světlicemi a bohužel to vyeskalovalo až po tu sobotní šílenost.
TS sežrala sama sebe svou nadutostí a agresivitou, ale odneslo to bohužel dalších tísíce slušných fandů, kteří teď nemohou na stadion.
Souhlasím s Jaroslavem Tvrdíkem, aby teď nastala obroda a renesance v pravém slova smyslu tak, že Slavia bude opět klubem, který má své tradice a hodnoty. A to je to nejdůležitější.
A také věřím, že se slávistická loď nepotápí, jen dostala velký zásah od těch, co chtěli plachty napínat jen a jen po svém.
Můžeme každý svým dílem pomoci. Pokud se teď dokážeme spojit a opravdu najít cestu a sílu obnovit Slavii, nevyčítat si, kdo co mohl udělat lépe, ale hledat řešení nápravy, to bude jedině dobře.
V pokoře jsem přijal kritiku a i trest.
Ale Slavia fotbal hrát nezapomněla.
Tak ho hrajme dál a věřím, že se nám to v dobrém vrátí.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Jeff před 21 hodinami 12.05.2026 15:52 |Milý Sokrate s převážnou částí Tvého článku souhlasím a vždycky se těším na Tvé postřehy a závěry. Mám však problémy s Tvým kostatováním, že důvěřivost p. Tvrdíka se mu vrátila jako bumerang. Pan Tvrdík je vrcholový manažer a podle toho by se taky měl chovat a jednat. Jeho důvěřivost dopadla především na hráče, kteří nemohli spolu s fanoušky oslavit zisk titulu na domácím hřišti. Ale také jako ohromná ostuda na klub a na nás, normální fanoušky. A za to je p. Tvrdík přímo odpovědný.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Sokrates55 (přítel SN) před 21 hodinami 12.05.2026 16:19 |Zdravím příteli Jeffe a děkuji za Tvou námitku.
Pan Tvrdík se ke své odpovědnosti přihlásil, ale vniknutí těch bezmozků z TS na plochu by v tu chvíli nezabránil nikdo. Jednal a choval se k TS korektně. On nebyl ten, kdo porušil dohodu a pravidla.
Vracím se k mému závěru, že teď hledat chyby a vyčítat si, kdo co mohl či nemohl není to nejlepší.
Teď je třeba hledat cestu, jak jít dál a líp.
Sokrates55
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Jeff před 20 hodinami 12.05.2026 17:30 |Příteli Sokrate díky za reakci, ale má připomínka se netýkala dementních fanoušků. V inkriminovaný moment s tím skutečně nešlo nic dělat. Ale co prevence a vysíláné signály z TS již několik měsíců (určitě se to táhne minimálně od utkání v Plzni). To je prapůvod. V tomto excesu, alespoň podle mého, důvěřivost byla vlastně sirkami k zapálení ohně a EDEN SKORO HOŘEL.
Důvěřivost se nachází především tam, kde je kamarádství nad plněním povinností. Já jsem přesvědčen o tom, že v klubu bylo pro to vytvořeno výtečné podhoubí. Pokud se ho zbavíme a každý bude dělat to, za co je odměňován a placen, tak se s touto situací vyrovnáme.
Nechci být negativní a jsem přesvědčen o tom, že se jednalo o řadu nešťastných rozhodnutí a to nejen ze strany klubu (zbytečně dlouhé nastavení, nereakce HR na diváky kolem plochy, pozdní reakce bezpečnostního ředitele apod.) Myslím, že tady šlo spíše predikovat, kdy se to stane.
Hlavní příčina je však v tom, že si vedení klubu nechalo přerůst TS přes hlavu. Nic není víc než klub!!
Souhlasím s Tebou, že teď se v tom nemá cenu vrtat, protože to k ničemu nepovede. Ale ty příčiny a kořeny, které nás do tohoto průšvihu dostaly, musíme mít vždy před očima, všichni slávisti bez rozdílu.
Věřím, že jsme na stejné lodi, že se s tím úspěšně popereme a Slavii vrátíme jméno a hodnoty, které část fanoušků málem pohřbila.
Těším se Tvé další příspěvky a teď se vrhněme všichni do náprav toho co se stalo v sobotu.
Jeff
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
SLAVIESTA před 20 hodinami 12.05.2026 17:48 |Omlouvám se, ale vaří se ve mně krev, když čtu jak se někdo zastává Tvrdíka. To nebyla důvěřivost, ale gigantická hloupost, která nás přivedla do hrozného maléru. Doufám, že se nebude tem malér dále prohlubovat, možností je celá řada. Slušný člověk by alespoň nabídl okamžitou rezignaci. On raději nabídne kecy o rozdělané práci a pod. To neberu. Nepotřebuji, aby mi vyprávěl, že ho může majitel odvolat. To ví každý. Obávám se, aby jeho mise neskončila jako dosud vždycky všude -t.j. katastrofou!
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
o-cab před 19 hodinami 12.05.2026 18:11 |stejne jako si lidi nedokazou predstavit, ze nekdo vede tym lepe nez Jindra, tak ja si nedokazu predstavit, ze klub vede nekdo lepe nez Tvrdik. akorat potrebuje mantinely, neletat z extremu do extremu, a nebyt panem vseho. mozna prave jako treneri.
Tvrdik je ve sve soucasne kariere absolutne spickovy manazer. mam k tomu nazoru spoustu duvodu, predevsim jeho historicke uspechy na poli vseho ekonomickeho ve fotbale, od iniciativ vedoucich k rostouci navstevnosti pres revoluci v prodeji hracu po znasobeni ceny televiznich prav. mimochodem prave u tech ten odporny zmrd Cupr, nyni moralizujici o duvere ve fotbal, jeste pred dvema lety blokoval tendr. nenechme si ani na vterinu nechat namluvit, ze Tvrdik nebo Slavia jsou nejakym zlem, a uz vubec ne od toho skutecneho zla v Bubenci. nenavidi nas za ukricene trenery, ale kdyz IQ37 podepisoval s usmevem jejich oficialnim fanshopem natiskunty dres JS88, za coz by mu v PL skoncila kariera, tak cely jejich klub rozjel PR kampan, ze to preci tak nemyslel. oni jsou u jakehokoli moralizovani na urovni Putina, ktery blaboli neco o ukrajinske agresi.
Tvrdik udelal spoustu chyb a mozna by se v okoli Tykace nasel manazer, ktery by ten klub po teto situaci pozvedl jinym smerem, ale nejak tomu neverim. Tvrdik ma krome mnoha nutnych schopnosti, znalosti prostredi a obrovskych vysledku i emoce a oddanost, a to neni jednoducha kombinance na replikaci. doufal bych tedy, ze se jako ze sve komunikace na twitteru pouci. malo lidi v historii klubu pro nas i pres sva mnoha selhani udelalo to co on, na to lide pres sve antipatie zapominaji.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
obiwan před 12 hodinami 13.05.2026 00:55 |Kde to můžu podepsat?
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
wotlemburg před 4 hodinami 13.05.2026 09:26 |Díky za přesný popis situace.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
SuperAukro před 19 hodinami 12.05.2026 18:03 |A odkud víme, že se vždy choval k TS korektně? Nikoho neobhajuji, ale jen proto, že p. Tvrdík, že se choval on korektně a ti druzí ne, tomu nebudu věřit. Těžko řekne něco jiného. Kope také za sebe. Tím neříkám, že lže, ale také nemusí říkat pravdu.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
obiwan před 13 hodinami 13.05.2026 00:44 |Víme, jak se choval TS, nebo její holohlava část... Útoky na normaly, diktovani podmínek a pyro za každou cenu... Nu, proč ne, když ty pokuty platil klub a prskavkari si vlastně mohli dělat, co chtěli...
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Slávista 51 před 20 hodinami 12.05.2026 17:04 |ZAJISTÉ VRÁTÍ
v dohledné době a to teprve bude
závisti.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
SoSad před 19 hodinami 12.05.2026 18:00 |Tesil sem se na Vas komentar a musim dodat to, ze spatne vyhodnocene pisknuti sice spustilo lavinu udalosti ale ze by nas po skutecnem konci cekalo neco horsiho, mam z toho takovy nepekny pocit ....
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
o-cab před 21 hodinami 12.05.2026 16:18 |bohuzel pokud dlouhodobe operujeme zpusobem, kdy vedome sereme na takovy poradatelsky minima jako je nestani na schodech, za coz platime v prumeru na pokutach sedm cifer rocne, tak tohle je vse jenom logicky vyusteni. TS je jedine misto v civilizovanem fotbalovem svete, kde neni znamka po poradateli a celou dobu to tak je naschval.
klub si nechal situaci zcela prerust pres hlavu v zajmu hlucne podpory z jedne tribuny. vsemu slo predejit. uz jenom ty pokuty byly pravidelny signal k tomu, aby se s tim neco delalo. jsem nasrany na vsechny a na vsechno, z hloubi duse zklamany a smutny, a pouze doufam, ze z toho vznikne neco noveho, lepsiho.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
pcitron před 21 hodinami 12.05.2026 16:24 |Přesně tak. Celou dobu Tvrdík tyto věci toleroval. V těch dotaznících, které stejně asi ani nečetli, se na stání na schodech upozorňovalo. Nulová reakce. A teď to odnesou normální fanoušci z TS....
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Lunaris před 13 hodinami 13.05.2026 00:02 |Na druhou stranu kluby to mají strašně těžké a vybalancovat vztah s ultras fanoušky tak, aby byl každý plně spokojen, prakticky nejde, Vždycky je to nějaký trade-off, kdy klub toleruje nějaké excesy a dostává za to support, který ti zpravidla přihraje několik bodů v sezóně navíc. Žádný klub se úplně nechce pouště s fanoušky do války, protože většinou ve finále prohrají všichni, nepomůže to ani klubu, ani fanouškům. Je snadné říct, že to klub měl rozštípat, ale takhle to prostě nefunguje. Kluby zpravidla fungují v nějaké šedé zóně, kdy oficiálně všechno odmítají, ale v praxi nějak tolerují. I proto si nemyslím, že ta ultimátní vyjádření ve smyslu, že si na tribuně už nikdo hlavu nezahalí a světlici nezapálí, jsou úplně to nejlepší. Když to klub bude chtít dodržet, má na krku válku s ultras, což udělá toxickou atmosféru okolo celého klubu dlouhodobě. To, co je teď, se za nějakou dobu přežene, ale nějaké dlouhodobé konflikty s TS budou klub vyčerpávat neustále. No a pokud se pro změnu časem zase bude nad pyrem přivírat oči, tak to klub dostane z jiných stran, že je slabý a všechny uvedené proklamace byly jen žvásty. Takže dle mého to vyjádření Tvrdíka šlo udělat jinak, aby to neznělo tak ultimativně. Je mi jasné, že tlak od stakeholders je na Slavii nyní obrovský, takže ten postoj musela zaujmout dost striktní, ale stejně bych volil o trochu jiné vyjádření, které by mi do budoucna dalo větší manévrovací prostor.
Já bych si představoval to, že na derby a další "rizikové" zápasy bude posílena bezpečnost na stadiónu, bude větší přítomnost pořadatelské služby a policajti budou připraveni tam vletět, pokud by se něco mělo dít. To je za mě nějaké akceptovatelné řešení, které má potenciál fungovat.
Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2026 00:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Na druhou stranu kluby to mají strašně těžké a vybalancovat vztah s ultras fanoušky tak, aby byl každý plně spokojen, prakticky nejde, Vždycky je to nějaký trade-off, kdy klub toleruje nějaké excesy a dostává za to support, který ti zpravidla přihraje několik bodů v sezóně navíc. Žádný klub se úplně nechce pouště s fanoušky do války, protože většinou ve finále prohrají všichni, nepomůže to ani klubu, ani fanouškům. Je snadné říct, že to klub měl rozštípat, ale takhle to prostě nefunguje. Kluby zpravidla fungují v nějaké šedé zóně, kdy oficiálně všechno odmítají, ale v praxi nějak tolerují. I proto si nemyslím, že ta ultimátní vyjádření ve smyslu, že si na tribuně už nikdo hlavu nezahalí a světlici nezapálí, jsou úplně to nejlepší. Když to klub bude chtít dodržet, má na krku válku s ultras, což udělá toxickou atmosféru okolo celého klubu dlouhodobě. To, co je teď, se za nějakou dobu přežene, ale nějaké dlouhodobé konflikty s TS budou klub vyčerpávat neustále. No a pokud se pro změnu časem zase bude nad pyrem přivírat oči, tak to klub dostane z jiných stran, že je slabý a všechny uvedené proklamace byly jen žvásty. Takže dle mého to vyjádření Tvrdíka šlo udělat jinak, aby to neznělo tak ultimativně. Je mi jasné, že tlak od stakeholders je na Slavii nyní obrovský, takže ten postoj musela zaujmout dost striktní, ale stejně bych volil o trochu jiné vyjádření, které by mi do budoucna dalo větší manévrovací prostor. .
Skrýt původní komentář
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
standa.e před 13 hodinami 13.05.2026 00:06 |Na druhou stranu, pokud už se rozhodneš ta nepopulární opatření dělat a situaci řešit, byla ta sobota nejspíš nejlepší příležitost. Až to skoro nahrává konspiračním teoriím, že jako první vybíhal v kukle a s rachejtlí JT ;) (pokus o vtip, samozřejmě).
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
SuperAukro před 19 hodinami 12.05.2026 17:50 |Převzato ze skupiny Slavista na FB.
"Ve vší úctě k tomu, co Jaroslav Tvrdík pro SK Slavia Praha udělal, právě on by měl po tomhle nést největší odpovědnost.
Slavia není soukromý projekt jednoho člověka. Je to klub s historií, hodnotami a obrovskou fanouškovskou základnou. A pokud se klub dostane do stavu, kdy ztrácí tvář i respekt, musí přijít důsledky i nahoře.
Je čas přestat žít z minulosti a nalít do slávistických žil novou krev, nové vedení a nový směr. Protože jestli má mít Slavia znovu respekt, musí začít změna právě od těch nejvýš postavených."
Souhlas.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
polpik před 18 hodinami 12.05.2026 19:13 |Věřím, že i k tomu dojde, ale nyní je prostě potřeba uklidit sever! Ať si o JT myslí kdokoliv cokoli, teď utéct a nechat ten bordel někomu jinému by prostě bylo zbabělé......
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
indy14 před 16 hodinami 12.05.2026 21:23 |Ma spoustu chyb a je to populista ale mylsite ze rostou na stromne lide kteri jsou schopni ridit takhle velky klub v Praze nebi to regionalni krajste mesto kde vam vsichni politici jdou na ruku vydite na druhem brehu prijde vam treba pan Cupr schopnejsi vsak vcera v te debate vypadal jak skolacek na stredni skole
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
wotlemburg před 4 hodinami 13.05.2026 09:15 |To už tady nedávno bylo. A skončilo to tím že Slavii vedl řidič taxíku a Slávinka byla krok od bankrotu.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
marty1988 NOVÝ před 30 minutami 13.05.2026 12:49 |Já bych k tomu napsal asi to, že řídit Slavii není kasa u samoobsluhy (při veškeré úctě k těm, kteří tu práci vykonávají) , kde když někdo pochybí, tak ho vyhodí a mají dalších 6 lidí na jeho místo. Obzvlášť, když třeba sám Kania, který nám nemůže přijít na jméno, potvrdí fakt, že Tvrdík je nejlepší manažer v českém fotbalovém rybníce. Kloubit v jedný osobě někoho s manažerskou schopností, komunikační dovedností, znalostí fotbalový problematiky, se schopností využít kontakty, kterých má srdnatě (viz Tykačův příchod do majetkové struktury Slavie), a v neposlední řadě vztahem ke klubu je ohromně složitý a moc takových lidí tady neběhá.. Tohle by si měl uvědomit každý, kdo Tvrdíka odvolává. Byť má spousty much, a o jeho dřívějších politických aktivitách si taky můžu myslet svoje.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
JV NOVÝ před 4 minutami 13.05.2026 13:15 |Výstižně napsáno, díky!
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Altona před 19 hodinami 12.05.2026 18:21 |To vám psal Mára Prchal, ne? Tak já vám taky něco povím. To vy jste nás zradili. Nás obyčejný příznivce Slavie co se jich teď dovoláváte. Předali jste už dávno celou jednu tribunu a vlastně i zbytek stadionu (až na hlavní, že, aby to tam nesmrdělo) pár individuím co by jim člověk nesvěřil ani krysu. Vystavili jste nás sprostotě, nenávisti, šikaně, vigilantismu, ve finále ohrožení na zdraví a životě, a teď následně potupě a posměchu. Dva mý kamarády co jsme chodili od sedmdesátých let vaši partneři z TS vyštvali ze stadionu a už se nikdy nevrátí. Nakonec i mě.. Až budete chtít po těch polapanej náhradu škody, každej soudce se vás zeptá, proč jste proboha svěřili dav co se může vymknout kontrole pár infantilním jedincům co je zajímá leda ohlas na nějakejch hooligans, resp. hulibrk serverech? A škodu sníží o jasné spoluzavinění.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
SuperAukro před 19 hodinami 12.05.2026 18:28 |Chtělo by to také konkretizovat to údajné vyštvání. Když někoho obviním, alespoň popíšu celý skutek jak se stal a ne jen následek.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Altona před 19 hodinami 12.05.2026 18:41 |Opravdu nevidím jediný důvod, proč se vám (to malé v je výraz neúcty) zpovídat a cokoliv vám vysvětlovat. Nepředpokládám, že by to bylo k něčemu, vaše pozice je zjevná. Tak se běžte zas někam litovat v duchu vyjádření TS.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
SuperAukro před 18 hodinami 12.05.2026 18:51 |Podobnou neodpověď jsem očekával. Já jsem schopen diskuse i s někým s kým nesouhlasím. U Vás je to opak.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Altona před 18 hodinami 12.05.2026 19:19 |Aha. Tak vy jste to očekával. A proto jste se zeptal? Stává se vám často, že se ptáte na to co víte? To je jeden druh obsese, snad neškodnej. Jo a pletete si neschopnost a nezájem, vaši učitelé na základce se nemaj čim chlubit teda. Tak a teď už fakt jen uctivý a ponížený hajlíček.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Snivec před 17 hodinami 12.05.2026 20:01 |Nemluvim o tech se svetlicema a ti, kteri nekoho napadli. Sundavali poradatele banery, aby mohli fanousci vbehnou na hriste? Hlasil nekdo, ze se nesmi na hriste vbehnout? Tezko pak muze nekdo nekoho trestat za to, ze ten popleta s pistalkou pisknul vicekrat a ostatni se nechali nekym strhnout. Je to dost absurdni.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Max1 před 15 hodinami 12.05.2026 21:58 |v návštěvním řádu je jasně psaný, že fanoušek nesmí na hřiště, tím je řečeno vše.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Snivec před 15 hodinami 12.05.2026 22:06 |a proc demontuji banery, aby lidi meli ulicky pro vbehnuti, proc hlasi, at pockaji do konce utkani? Proc nehlasi, at na hriste vubec nevbihaji?
s odstupem casu rikam, tohle je pouze selhani klubu a poradatelske sluzby, a take obrovske naivity klubu
co cekaji, kdyz v derby pusti na hriste ultras nebo hooligans?
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
standa.e před 15 hodinami 12.05.2026 22:13 |Aniž bych nedokázal vnímat tebou popisované kroky jako obrovská pořadatelská pochybení (a naivitu), rozhodnutí vstoupit na trávník bylo rozhodnutí těch kterých lidí. O rozhodnutí jít si něco vyřizovat s hráči soupeře a sektorem hostí nemluvě. A pokud se na to i převlíkli a zakuklili, není omluva už žádná.
Zachovejme si v tom průseru alespoň trochu důstojnosti. Nedělat ze sebe pětiletý děcka "To oni!" není flagelantství.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Snivec před 15 hodinami 12.05.2026 22:49 |kukly, svetlice apod ukazuje to, ze pochybeni v poradatelstvi je dlouhodobe, pouze nyni se neco muselo stat, aby to bylo asi jeste vice videt
pustit na hriste rozvasneni dav, ty kukly a svetlice, pri derby je diletanstvi klubu
omluvil bych to, kdyby se to pokusili resit, ale oni jeste pripravuji ulicky mezi banery, to fakt nevymyslis
ze neslavime titul a ze se o nas nekolik dni pise, za to muze pouze diletanstvi klubu
kdyby byl podobny zapas na sparte, v ostrave a byla stejna poradatelska sluzba, dopadlo by to podobne, priklad je, myslim to byl pohar, plzen sparta
nekolik let se toleruje vse, neustale se porusuje navstevni rad a ted kdyz se stane neco, co je videt, budou se delat gesta, vyhazuji se hraci a budou se vymahat naklady apod
ok, ja s tim nemam problem, at si to zaplati, ale co se stalo je pouze vysledek, ale pricina toho je to, co jsem napsal vyse, sklizime to, co jsme zaseli
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
standa.e před 14 hodinami 12.05.2026 23:28 |Hele, mně jde hlavně o to, aby se nezapomnělo na to, že tou hlavní příčinou jsou právě ti zakuklenci. Jsme svéprávní, většina snad dospělí lidé. Tohle není boj s přírodním živlem, jakkoliv se tomu dav umí podobat.
Ano, pořadatelé i celková politika snahy o vzájemnou důvěru ze strany vedení, se ukázala být chybná. Ale víš ty co? Jakkoliv jsem během roku cítil narůstající problém, vlastně se úplně nezlobím na pořadatele a vedení za to, že projevili důvěru ve fanoušky, jakkoliv naivní. Vlastně se na ně neumím úplně zlobit za to, že jsem pro ně nebyl jen chodící kasička "Tady máš hamburgr, pivo, fotbal. Nažer se, zatleskej a vypadni." Že mi nechali možnost jít poklábosit napříč stadionem, jakkoliv jsem to nevyužíval. A byl jsem hrdej na to, jak pohodovou atmosféru vytvořit dokážeme. A že snad nepotřebujeme na každém metru sekuriťáka a policajta se psem. A vlastně mi i to šacování přišlo nedůstojný.
Vlastně se ani nedokážu na Tvrdíka úplně zlobit, že věřil, že jeho podřízení dělají svou práci. A že přes ten doutnající rozkol věřil, že to hlavní - úspěch klubu - máme jako společný zájem napříč klubem i fanouškovskými skupinami.
Bylo to, jak ukázal čas, nakonec příliš naivní, i když se řadu let zdálo, že by to mohlo fungovat. Ale jsem přesto rád, že se vedení Slavie právě o tohle pokusilo.
A o to víc zazlívám těm sebestředným, sobeckým do sebe zahleděným zakuklencům, že tohle všechno zničili.
Samo vběhnutí řešitelné bylo. Média by se pohoršovala, ale pokračovalo by se dál a dnes bychom měli nejspíš titul.
Podstatou problému jsou ti útočníci na hráče soupeře (jakkoliv to u Vojty bylo spíše úsměvné, tak co se dělo kolem Surovčíka byl hnus a je jedno, zda to pak rudý přifoukli nebo ne). A ti co se rozběhli naházet pyro na kotel hostí. To jsou viníci. A jakkékoliv odklánění viny na Roučka, pořadatele, Tvrdíka, kohokoliv, je zcela mimo mísu.
Jasně. Nežijeme ve světě, kde běhají barevní poníci mezi květy po duze vystýlané rosou. Přesto nedokážu vedení úplně vyčítat, že se nepustili do války s těmi zakuklenci dřív. Že se to pokusili ukormidlovat na nějaké formě smíru a koexistence. Protože jinak bychom tohle všechno měli dřív, ale bez bodového polštáře. Byli bychom se rozložili sami během roku v malé občanské válce. A i ta podpora k potřebným a bolavým krokům ze strany vedení by byla výrazně nižší. Vlastně, pokud se to už mělo stát, je možná dobře, že se to stalo až nyní a že se nakonec vlastně "nic tak hrozného" nestalo.
Ale viníkem jsou ti, kteří naivity a důvěry vedení vědomě a záměrně zneužili. Ne ten důvěřivec a naiva.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Lunaris před 13 hodinami 13.05.2026 00:19 |Klub na té situaci má zcela zásadní podíl. Dle Strašáka, jak jsem pochopil jeho vyjádření v podcastu, klub věřil, že si to TS uhlídá a zorganizuje sama. Za mě diletantismus, organizace měla být řešena do nejmenšího detailu, aby to proběhlo v pohodě. Klub je pořadatel a nechal organizaci na hrstce týpků z TS, kteří ale ve finále nemají tu zodpovědnost, když se něco posere. A navíc je jejich agenda vyvolání konfliktu s kotlem hostů. Je to vyhecované, zápas o titul, 20000 emočně nabuzených lidí. Slavia to brutálně podcenila a teď za to pyká. Nicméně ty hlasy o odvolání Tvrdíka jsou dle mého zcestné. Pokud máš v klubu lidi přes bezpečnost, tak je to primárně jejich úloha si vyhodnotit všechna možná bezpečnostní rizika a uvést do praxe taková opatření, aby se ta rizika eliminovala.
Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2026 00:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Klub na té situaci má zcela zásadní podíl. Dle Strašáka klub věřil, že si to TS uhlídá a zorganizuje sama. Za mě diletantismus, organizace měla být řešena do nejmenšího detailu, aby to proběhlo v pohodě. Klub je pořadatel a nechal organizaci na hrstce týpků z TS, kteří ale ve finále nemají tu zodpovědnost, když se něco posere. A navíc je jejich agenda vyvolání konfliktu s kotlem hostů. Je to vyhecované, zápas o titul, 20000 emočně nabuzených lidí. Slavia to brutálně podcenila a teď za to pyká. Nicméně ty hlasy o odvolání Tvrdíka jsou dle mého zcestné. Pokud máš v klubu lidi přes bezpečnost, tak je to primárně jejich úloha si vyhodnotit všechna možná bezpečnostní rizika a uvést do praxe taková opatření, aby se ta rizika eliminovala. .
Skrýt původní komentář
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
standa.e před 13 hodinami 13.05.2026 00:47 |Jo, v podstatě souhlasím. Celé to selhání mi také přijde (při střízlivém pohledu) naprosto nepochopitelné. A neomluvitelné.
Jen mi prostě vadí takové ty snahy některých ukázat prstem na vedení a tvářit se, že ti zakuklenci jsou něco jako déšť nebo sníh, něco bez odpovědnosti. Ne. Oni jsou prvotní příčina toho průseru a oni dělali co dělali ze svého vlastního rozhodnutí.
Ale kdo ví, třeba to bude i pro slavii další a prospěšný krok k té cestě k dospělosti i z mezinárodního hlediska. Pokud si vezme správné poučení.
Asi se to všechno posune víc ke korporátu. Ale asi to tak i být má. Rodinné kluby mohou být asi vážně spíš jen ty malé a bez ambic vyhrát alespoň jeden zápas LM a protočit ročně miliardu (miliardy). Trochu mě to mrzí, ale lidi jsou holt furt lidi.
Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2026 00:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jo, v podstatě souhlasím. Celé to selhání mi také přijde naprosto nepochopitelné. A neomluvitelné. Jen mi prostě vadí takové ty snahy ukázat prstem na vedení a tvářit se, že ti zakuklenci jsou něco jako déšť nebo sníh. Ne. Oni jsou prvotní příčina toho průseru a oni dělali co dělali ze svého vlastního rozhodnutí.
Ale kdo ví, třeba to bude i pro slavii další a prospěšný krok k té cestě k dospělosti i z mezinárodního hlediska. Pokud si vezme správné poučení.
Asi se to všechno posune víc ke korporátu. Ale asi to tak i být má. Rodinné kluby mohou být asi vážně spíš jen ty malé a bez ambic vyhrát alespoň jeden zápas LM a protočit ročně miliardu (miliardy). Trochu mě to mrzí, ale lidi jsou holt furt lidi..
Skrýt původní komentář
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Lunaris před 4 hodinami 13.05.2026 09:35 |Samozřejmě že na tom zakuklenci mají též zásadní podíl a pokud by tam neházeli světlice do sektoru hostí a Surovčíkovi na hlavu, tak by se zápas dohrál.
Pokud korporát, tak jen doufám, že to nebude korporát ve stylu těch z druhého břehu, což je odosobněná sterilní sračka, kde fanoušek je takřka plevel.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
standa.e před 4 hodinami 13.05.2026 09:39 |Tak. Ale ono je to právě hodně i o nás samotných.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Max1 před 13 hodinami 13.05.2026 00:11 |ano selhání klubu to je, ale ta skutečná příčina jsou čuráci jejichž ego je pro ně víc než klub, je pro ně víc jít střílet dělbuchy do kotle sparty než slavit. Tady stále někteří nechtějí chápat jednu věc....to vběhnutí je samo o sobě "sranda" a vyřešila by to pokuta, kdyby se všichni vrátili, ten průser jsou ty zakuklený čuráci se světlicí v ruce
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
brťas74 před 15 hodinami 12.05.2026 22:24 |Každý kdo si koupí vstupenky na nich má návod jak se v Edenu chovat.Každý, opravdu každý se může seznámit s návštěvním řádem.A rozhodně v něm není psáno že někdo může svévolně pobíhat po hrací ploše.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
obiwan před 13 hodinami 13.05.2026 00:31 |Každý, kdo je aspoň základně gramotny, tak ví, že na hřišti nemá co dělat, navíc to hlásil speakr...
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
KurdtK před 16 hodinami 12.05.2026 21:41 |Co myslíte, že se stane těm, kteří se proběhli po ploše, ale nic neudělali a ozvou se sami klubu? Ptám se pro kamaráda (opravdu).
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Mejla29 před 16 hodinami 12.05.2026 21:47 |Myslim, ze realne nic, na kamerach lze prokazat, ze se vrátili bez nejakych potizi a bylo tam prokazatelne dost "deti" a holek...tam verim, ze to bylo ciste kvuli predcasnym oslavam. Nebal bych se
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
KurdtK před 15 hodinami 12.05.2026 21:59 |Díky.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Mejla29 před 15 hodinami 12.05.2026 22:06 |Neni zac, navic v tomhle pripade je lepsi se prihlasit, rict sorry, myslel jsem, ze je konec a sel slavit a "hned" se vratil zpet nez aby Tvemu kamaradovi nekdo zazvonil na dvere a sel se ho na to same zeptat s odznakem
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
KurdtK před 15 hodinami 12.05.2026 22:09 |To mu (jim, byli dva, jsou vidět i na několika fotkách z mědií) taky říkám. Bojí se hlavně finančního trestu, nějakou dobu bez fotbalu by asi vydrželi.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Mejla29 před 15 hodinami 12.05.2026 22:14 |Nemuzu zarucit, ze nedostanou nejakou pokutu, ikdyz si to nemyslim. Uz nekolikrat byli fanousci na hristi jeste pred ukoncenim zapasu a oslavach titulu a nic hrozneho se nestalo, o tyhle lidi vubec nejde, ty finance se budou vymahat uplne po jinych lidech nez po nekom, kdo "jen fyzicky" na tom hristi byl.
Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2026 22:16) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nemuzu zarucit, ze dostanou nejakou pokutu, ikdyz si to nemyslim. Uz nekolikrat byli fanousci na hristi jeste pred ukoncenim zapasu a oslavach titulu a nic hrozneho se nestalo, o tyhle lidi vubec nejde, ty finance se budou vymahat uplne po jinych lidech nez po nekom, kdo "jen fyzicky" na tom hristi byl. .
Skrýt původní komentář
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
standa.e před 15 hodinami 12.05.2026 22:23 |Patří pod KurdtK:
Mám pocit, že jsem podobné vyjádření zachytil i ze strany Slavie. Ale fakt to neber jako právní radu...
Oni si uvědomují že tam byla spousta naivních lidiček, co chtěla slavit a reálně nic jiného nespáchala.
Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2026 22:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mám pocit, že jsem podobné vyjádření zachytil i ze strany Slavie. Ale fakt to neber jako právní radu...
Oni si uvědomují že tam byla spousta naivních lidiček, co chtěla slavit a reálně nic jiného nespáchala..
Skrýt původní komentář
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
obiwan před 13 hodinami 13.05.2026 00:28 |S tím souhlasím, ale byl bych rád, abych došli k podobnému modelu, jako je třeba v Anglii... Na hřišti nemá fanoušek co dělat... A to fanoušek je fakt termín s otazníkem...
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
belmis (přítel SN) před 15 hodinami 12.05.2026 22:01 |Myslím, že to vyhlásili proto, aby snížili množinu hledaných chuligánů.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Altona před 3 hodinami 13.05.2026 09:54 |Nooo, taky může bejt, že se jich budou trochu vyptávat. Jestli a koho viděli jak se převlíká, jak si nasazuje kuklu, jestli viděli kdo rozdával rachejtle, ukážou pár fotek...
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Steve2924 (přítel SN) NOVÝ před 2 hodinami 13.05.2026 11:33 |seznam potenciálních lidí co chceš opravdu najít se tím sníží.
Spousta lidí tam vběhla s mobilem v ruce a mohou tím pádem poskytnout videa, fotky, které můžou pomoct.
Klasická metoda.
Vyber si. Buď si tě najdeme sami a dostaneš nejvyšší možný trest. Nebo se přihlásíš a budeš spolupracovat a objede se to nějakým napomenutím nebo pokutou v rámci pár stovek.
Klub nepotřebuje trestat a vyhánět ze stadionu všechny. Klub potřebuje najít těch 40 zakuklenců co dělaly riot u rudých
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
p!erreCORE před 15 hodinami 12.05.2026 21:50 |Totální katarze!
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
voiceman (přítel SN) před 14 hodinami 12.05.2026 22:56 |Pokud vše povede k tomu, že nebudu sdílet společný prostor s vypatlancema, který dokážou zkazit všem opravdovým fanouškům radost z titulu tím, že uplatní své svaté právo (to nedy fakt nevím, kde to vzniklo) vběhnout na hřiště a ještě jsou tak debilní, že nejsou schopni rozeznat konec fotbalového zápasu, tak jen dobře. Asi zde budu odsouzen, ale světe div se, já jezdím do Edenu každý druhý týden přes 100 km jen proto, že chci vidět milovanou Slavii jak hraje fotbal. A prožívat všechny druhy emocí, které k tomu patří. A jestli tam bude ohňostroj nebo úchvatný choreo, je mi fakt celkem jedno. Jsem zřejmě, podle dnešních měřítek, zejména těch inteligentů, co se fotili v sobotu na hřišti, asi nesprávný fanoušek, ale mně je to celkem u prdele. Takže pro mě svět nekončí. Holt oželím 4 zápasy kvůli idiotům a pak zas budu jezdit. Bavit se, rozčilovat se, radovat se atd. A jestli mě u toho bude někdo natáčet? Ok, jestli nebudu už muset nikdy v životě zažít to, co v sobotu, tak to beru.
Re: Vzkaz klubu fanouškům Slavie
Slávista 51 před 8 hodinami 13.05.2026 04:56 |1*