Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna Sever

Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna Sever

Komentáře (85)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Bourak     před 3 dny 10.05.2026 11:51 |  
    4 10

    Asi správné řešení, nehledě na to jak člověk má rád fanatismus, rivalitu apod. Tak Slavia je vždy nejvíc a pokud ji uškodí, zaslouží peklo. Jediné s čím nesouhlasím je, že tam nepatří nenávist. Derby bez nenávisti by byla nuda.

  2. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Gordo     před 3 dny 10.05.2026 12:11 |  
    9 4

    Po 65 letech fandění i v dobách velmi zlých ( druhá liga, možné zrušení Slavie) končím.Nechci být na stadiónu z debillama z TS. Hanba jim.

  3. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    MarekB98     před 3 dny 10.05.2026 12:16 |  
    13 3

    Doufám, že Chorý, Douděra a taky Bořil už za Slavii nikdy nenastoupí. Emoce jsou jedna věc, ale tohle je za hranou. Bořil a Douděra ani nemají velký sportovní přínos. Je to mezinárodní ostuda a částečnou odpovědnost nese i vedení Slavie a realizační tým, který upřednostňuje válku před fotbalem a takhle to pak dopadá. Toto je fotbal, ne MMA, a kompetentní osoby by si to měly rychle uvědomit. Jinak, přemýšlím, co Sörensen udělal Chorému...

  4. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Faris (přítel SN)     před 3 dny 10.05.2026 12:25 |  
    3 18

    Tak s akademie se můžeme rozloučit. A myslim ze zvětšení stadionu vzalo za své taky. Ted maji odpůrci naprosto neprůstřelnou munici. Svět se pro Slavíi včera změnil. Je reálné, že ztratíme titul. O tom, že bychom sem dostali nějaké nadstandardní hráče z ciziny si můžeme nechat jen zdát. Tipuju tak pět let na obnovu důvěry. A nedivil bych se, kdyby skončil i Trpisovsky.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Slávista 51     před 3 dny 10.05.2026 12:42 |  
      5 0

      Slavia -
      budeme sraženi na kolena,
      ale musíme zase vstát a
      napřímit se !

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Bourak     před 3 dny 10.05.2026 12:52 |  
      7 3

      Proč bychom proboha měli přijít o titul, když máme 5 bodů a 3 zápasy před sebou ?

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        Ados     před 3 dny 10.05.2026 14:08 |  
        5 7

        Protože celá tahle kauza má na tým vliv. Hráči emočně vyčichlí, bez diváků. Co víc může být horší?

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      milovnik_fotbalu     před 3 dny 10.05.2026 16:55 |  
      3 3

      Proč bychom měli ztratit titul? To by Sparta musela vše vyhrát, což je nepravděpodobné a i tak by Sparta měla titul hodně nejistý. Slavia 4 body uhraje.

  5. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    johnynz     před 3 dny 10.05.2026 12:27 |  
    15 1

    Ta fotka ty picoviny "Tvrdiku ty vidis love, my srdce. Chovejte se jako Slavia".. Vskutku srdcari jak svina!
    Ve finale, kdyz se udela titul a klub by se diky vcerejsku ocistil, alespon z casti,od tohohle dobytku, tak by to byla jeste nakonec vyhra.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Slávista 51     před 3 dny 10.05.2026 12:39 |  
      8 0

      JO,
      všechno špatný,
      je nakonec k něčemu dobrý.

  6. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    p!erreCORE     před 3 dny 10.05.2026 12:38 |  
    1 3

    DD zakomponoval do omluvy i výmluvu. To mě dycky nasere.

    "Jen bych uvedl, že některé věci profesionálního sportovce nejsou tak, jak se na první pohled zdají být."

  7. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Pevel     před 3 dny 10.05.2026 12:40 |  
    10 5

    Derby bez nenávisti by byla nuda psal jeden tady.Nebyl jsi náhodou taky na ploše.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Bourak     před 3 dny 10.05.2026 12:54 |  
      9 6

      Nebyl, na ploše jsem byl naposledy při předposledním titulu v Edenu. Nicméně ty jako miluješ Spartu ? Respektuješ ? Když vidíš kuchtu, tak si řekneš, fajn kluk? Smrt spartě jsi nikdy nekřičel?

  8. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    dArtagnan     před 3 dny 10.05.2026 12:45 |  
    24 7

    Chválím kroky pana Tvrdíka. Dávají alespoň trochu naděje na lepší zítřky.
    Čistky musí ale pokračovat v realizáku, tam to všechno začíná. Pošahaní pánové Houštecký a Řehák po sezoně konečná, Bořil nesmí dostat žádnou práci v klubu. A jestli se to nebude líbit panu Trpišovskému, může klidně jít s tou svojí řeznickou nakopávanou do háje též.
    Jsme lepší než Sparta, máme pohodlný náskok, ale domácí derby jde umlátit sestava se třemi stopery, dvěma beky, třemi DZ a vypatlaným kolohnátem na hrotu.
    K zeblití celá "fotbalová" filozofie a kultura našeho klubu, dění na TS je jen následek. V létě musí přijít úplný restart.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      pcitron     před 3 dny 10.05.2026 13:14 |  
      14 5

      Děláš si srandu. Největším viníkem je právě Tvrdík. Vždyť to celou dobu toleruje a umožňuje. Kolikrát bylo napsáno, ať se netoleruje stání na schodech, ať na TS mají přístup pouze ti, kteří mají permanentku. Včera hodinu a čtvrt před utkáním jsem již málem nenašel místo, neboť tam byli nalezli lidí z jiných sektoru. Tvrdík je opravdu náturou žvanil a populista.

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        dArtagnan     před 3 dny 10.05.2026 14:03 |  
        8 3

        Souhlasím, že ty psychopaty a kamarádíčky si nechal v průběhu let přerůst přes hlavu především on jako ředitel klubu. Zejména tím, že se více věnuje politice ve FAČRu a x dalších komisích namísto dění v klubu.
        Teď se tváří, že do toho konečně říznout chce a ten prostor a podporu by imho dostat měl. Pokud se ukáže, že na to nemá, pak ano, bude muset zasáhnout majitel a nahradit ho.

  9. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Snivec     před 3 dny 10.05.2026 12:48 |  
    14 0

    ja jsem hrozne zklamany, slusne receno, ale zase bych mirnil hysterii, nema cenu delat velka gesta, nutno zachovat chladnou hlavu, dohrat sezonu, dotahnout titul i bez divaku a pro pristi sezonu nastavit pravidla a opatreni.

  10. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Ados     před 3 dny 10.05.2026 14:23 |  
    4 1

    Takže permanentkáři TS přijdou o nárok koupit si na další sezónu a dostanou jí čekatelé na waiting listu? Pochopil jsem to správně? Dík všem kokotům co tam včera vlezli. Doteď jsem byl ze všeho zklamanej, ale teď jsem nasranej.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Slávista 51     před 3 dny 10.05.2026 15:21 |  
      6 1

      TS
      zavřená do konce vyšetřování a následném potrestání těch mamlasů,
      takže to je na dlouho,
      do té doby se připraví jak a komu prodávat lístky na tu tribunu.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      wimpy     před 3 dny 10.05.2026 15:24 |  
      4 0

      Tomuhle vyjádření Tvrdíka jsem taky moc nerozumněl, obzvlášť v souvislosti s tím, jak říkal, že by chtěl oddělit ty slušné, co na TS zůstali sedět. Řekl bych, že prostředky k tomu má.

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        Ados     před 3 dny 10.05.2026 15:27 |  
        4 0

        Já to pochopil, že bude kolektivní vina a TS se prodá čekatelům na permanentku. Upřímně je mi z toho špatně, protože na fotbal chodím x let a přijít o to by bylo asi to nejhorší.

        • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

          wimpy     před 3 dny 10.05.2026 15:30 |  
          5 0

          No já myslím, že bude nastávat odebírání práva na permici usvědčeným lidem na ploše a ty budou prodávány čekatelům. Ale řekl to tedy zmatečně, to ano, protože v jedné větě naznačil, že by po dobu toho vyšetřování mohla být z TS dětská tribuna a hned dodal to o prodávání permic čekatelům.

          • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

            Ados     před 3 dny 10.05.2026 15:51 |  
            2 1

            Vůbec nevím, jak chtěj pochytat těch cca 300 lidí co tam vnikla a většina se vrátila zpět a budou bez postihu. Tohle dokazovat a někoho usvědčit bude šílená práce a podle mě nereálná.

            • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

              wimpy     před 3 dny 10.05.2026 15:55 |  
              3 0

              Jde především o ty se světlicema a ty, co napadali kohokoli dalšího na hřišti, případně se bránili návratu na tribunu. Půjde o vyšší desítky lidí. K těm, co se nechali strhnout a po uvědomění si situace se urychleně vrátili na tribunu budou shovívaví.

              • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

                Ados     před 3 dny 10.05.2026 16:08 |  
                2 0

                Takže i tak se bavíme o nižších desítkách lidí, kteří se musejí identikovat, přiznat a potrestat. To bude práce na dlouho. Otázka jestli se to stihne za dobu trestu. Pokud ne, tak bude klub prodělávat a pro něj je nejjednodušší to začít prodávat čekatelům. Jinak jsme asi svědky konce TS, tak jak ji známe z posledních roků.

                • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

                  wimpy     před 3 dny 10.05.2026 16:12 |  
                  4 0

                  Bylo tam hodně kamer Oneplay, že kterých jsme záběry neviděli, ale PČR je dostane, patrně nebude problém identifikovat ani individua v kuklách. Trochu těžší to bude s poláky. Očekávám většinu identifikací během dvou týdnů.

                  • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

                    Ados     před 3 dny 10.05.2026 17:11 |  
                    4 0

                    Snad je pochytaj co nejdříve a všechny. Budu sobec a budu věřit, že to bude stačit a zbytek TS nepřijde o permanentku. Nechodit na milavanou Slavii je pro mě nepředstavitelné. Letos jsem chtěl vzít syna na poslední zápas s tím, že když to vyjde, tak si spolu užijeme oslavy na trávníku. Beru ho jednou za čas kvůli věku a taky dle počasí, ale tohle jsem si vysnil a bylo to blízko. Lístek už pro něj mám. Bohužel tam nebudeme ani jeden a upřímně ani nevěřím, že ten titul uděláme.

                    Jsem fakt z toho všeho špatnej. Spoustě lidí je to jedno nebo to tolik nepožívají, ale já Slavií žiju a učím to právě i syna. Tohle je dýka do zad od vlastních "fans".

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        Merlinus (přítel SN)     před 3 dny 10.05.2026 17:33 |  
        3 0

        Tak já bych na to šel obráceně. Ti co zůstali na TS a nebyli zahalení se dají dobře identifikovat. Klidně můžu na klub nahlásit, kde jsme stáli. Těm bych permice nechal. Všem ostatním je sebral.

        • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

          wimpy     před 3 dny 10.05.2026 17:41 |  
          2 0

          I když tam říkal, že technické prostředky na obličejové rekognice mají, ale nesmějí je použít. Napadlo mě to samé, co píšeš.

  11. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    brťas74     před 3 dny 10.05.2026 14:24 |  
    7 1

    Zdravím všechny slušné a věrné fanoušky naší Slavie.Za mě po včerejsku padni komu padni.Směrem k budoucnosti Slavie jenom dobře.SKS Forever

  12. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Nosorozec     před 3 dny 10.05.2026 14:29 |  
    11 3

    Douděra to schytal za průser fanoušků. Ale nepřijde mi fér, aby klub, kde je asistent trenera trestaný každý druhý zápas, vyhodil hráče za první červenou kartu.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Bourak     před 3 dny 10.05.2026 14:33 |  
      11 5

      Doudise je mi hrozne lito… za to ze rekl zmrdi - vyhazov, to je divný

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        witty13     před 3 dny 10.05.2026 21:39 |  
        3 2

        Doudis predvadi posledni dva roky dno, co se tyka fair play. Mozna neni zakerny, a nefauluje, ale to jeho prihravani, kecy, neudrzene emoce…

        Proste to Tvrdik vzal z jedny vody na cisto. Borila vynechal jen protoze vi, ze uz stejne konci a nema smysl ho tam tahat, a Houstu protoze se boji, ze by prisel o Trpise, a ten je porad nedoknutelnej. Rehak skonci potichu v lete. Prece jen je to sesivana legenda, a nebylo by dustojny ho do toho zatahovat. Ale vlastne zustane “jen” Housta

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Dobrman     před 3 dny 10.05.2026 15:54 |  
      12 1

      Mně přijde, že specialně Doudera je kapku obětovanej. Houštecký dostává kartu pomalu každou druhou neděli a v klidu. Doudera ji dostal v blbý čas a letí. Stejně tak Bořilův exces byl větší a zůstává (byť možná dohrál, nevím).

  13. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    ježek     před 3 dny 10.05.2026 15:05 |  
    10 24

    V podstate jde zase o bouri ve sklenici vody z napadeni se vyklubalo politi pivem a zapas se mohl v klidu dohrat nebejt zbabelyho a vycuranyjo klubu ac sranda kterej vycejtil sanci na lehky 3 body a vzal caru,medialni mrdky maj zase co psat moralisti resi a udavaji fizlum a tvrdik vyhazuje hrace ) to je zase den) smrt sparte

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Arya     před 3 dny 10.05.2026 16:27 |  
      9 7

      zalez do díry, koště vypatlaný

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      knawi     před 2 dny 11.05.2026 08:13 |  
      2 2

      Přitakám!!

  14. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Hanz2802     před 3 dny 10.05.2026 15:36 |  
    8 4

    Rád bych viděl i nějakou sebereflexi vedení Slavie obecně, a i směrem k provozního úseku. Myslím si, že si klub měl vyhodnotit pokud se na konci zápasu bude slavit titul, navíc po emočně vypjatém zápase jako derby bývá, tohle vběhnutí na trávník jako něco, co se může stát. Za mě měla být pořadatelská služba v úplně jiném počtu než byla, nemělo se dopustit to aby se "čekalo" na konec zápasu u brankové čáry apod. Je to obrovská ostuda, která by neměla mít důsledky jenom pro Chorého a Douděru.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Ujezd     před 3 dny 10.05.2026 15:48 |  
      4 2

      Je to hlavně totální selhání vedení oni o tomhle dokonce věděli a souhlasili a to pyro které mě doslova sere zápas co zápas tam musel někdo přivézt dodavkou... tohle jde fakt za vedením... spoléhat že hovada z tribuny dodrží slovo může jen totalni hlupák... pred zspasem jde pochod asi 300 rumunu a hlida je asi 500 obrnencu zleva zprava jede 10 dodavek a u nás hlida tribunu asi tak 10 důchodců ve vestach

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      honza1947     před 3 dny 10.05.2026 15:55 |  
      9 1

      A neměl také okamžitě reagovat rozhodčí a zastavit hru a zjednat pořádek, když už chvíli před vniknutím těch vypitých bezmosků na plochu přelézali bariéru?

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        Hanz2802     před 3 dny 10.05.2026 16:14 |  
        4 0

        No samozřejmě že měl. Já ale řeším ten krok před tím, to že k tomu přelézání přes bariéru nemělo vůbec dojít. Že se na tohle mělo myslet předem, a nečekat že dvanáct strejců zvládne dav tisíce lidí. To je za mě obrovské podcenění situace, která pak dopadla jak dopadla.


        Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2026 16:15) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Dobrman     před 3 dny 10.05.2026 15:44 |  
    7 11

    Moc nerozumím vyhazovu Chorého s Douderou. Kdyby vypatlanci z řad diváků nevběhli ba hřiště, slavili bychom asi titul a nikdo by nikoho i přes ty čk nevyhazoval. Ať jsou ti hráči jací jsou, nemohou přece za to vběhnutí na hřiště, nikoho k tomu neponoukali, nehecovali, nic. To bych se "zasmál" kdyby Chorý šel do sparty (nedivil bych se) a příští rok s ním udělali titul oni.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      ervin     před 3 dny 10.05.2026 15:59 |  
      2 7

      Je to v pořádku a ještě bych poresil realizak má na všem taky podíl.

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        Dobrman     před 3 dny 10.05.2026 16:07 |  
        5 4

        Jak píšu níže, proč Doudera a ne Houštecký nebo Boril. Jeden má excesy neustále a druhý správně distanc za to jak naháněl rozhodčího. V porovnání s tím mi prijde Doudera jako beránek. Zřejmě obětní. Jde on, aby nemuseli jiní.

        • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

          Dennis     před 3 dny 10.05.2026 16:33 |  
          13 2

          Tvl podívej se, kolik dostal Douděra letos žlutých karet. Všechny za kecy nebo nesportovní chování.

          Včera ta scénka u čáry, kdy ho braly křeče, ta byla jak z grotesky. Fakt tohle chceme vidět ve Slavii?

          A pak si opět pustí hubu na špacír za lajnou a dostane redku, přestože všichni hráči po událostech minulých kol byli varování, ať si na podobné chování dávají velký pozor.

          • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

            Edenjejenjeden     před 3 dny 10.05.2026 16:49 |  
            1 0

            Ne nechceme , ale za začátku jeho působení u nás takovej nebyl , to zblbnul až poslední roky

          • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

            Dobrman     před 3 dny 10.05.2026 16:59 |  
            1 2

            Dejme tomu, že tohle je odpověď na otázku proč Douděra. Není to ale odpověď na to, co se ptám. Tedy proč Douděra a ne Houštecký nebo Bořil.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Massák     před 3 dny 10.05.2026 18:00 |  
      3 2

      To si nebuď tak jistej. Chorý se letos nechal už 3x pitomě vyloučit, oslabil tak tým a jak se říká, 3x a dost. Nikde není psáno, že by se jeho budoucnost po tomhle neřešila.

  16. Re: nesouhlas

    zeleznik2     před 3 dny 10.05.2026 16:20 |  
    7 6

    Zde bohužel nemohu s panem Tvrdíkem souhlasit. I přes nesouhlas části fanoušků přivedlo vedení do klubu hráče s problémovou minulostí, je zázrak, že to rok vydržel. Co se týče Douděry tak jeho bych fakt z kádru nevyhazoval, v jeho případě jde o exemplární potrestání. To co provedl Bořil bylo mnohem horší a nic se nestalo. V první řadě musí okamžitě vedení řešit bezpečnost stadiónu. Potrestání jednoho fanouška doživotním zákazem vstupu nic neřeší.

  17. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    wimpy     před 3 dny 10.05.2026 17:15 |  
    18 0

    Bývalý člen ultras o situaci z derby: Bylo to naplánované. Šlo jim o prestiž, ne o Slavii
    Premium
    Fanoušci Slavie vtrhli na hřiště před koncem zápasu.


    Býval členem ultras fotbalového Baníku, kteří patří k těm nejradikálnějším v české lize. I díky tomu má pan Jaroslav vhled do bezprecedentní situace, která se odehrála v sobotním pražském derby mezi Slavií a Spartou. Fanoušci domácího klubu vběhli necelé čtyři minuty před koncem na trávník, napadli sparťanské hráče a do sektoru hostů naházeli světlice.

    Pro Slavii z toho vyplyne tvrdý trest. Šéf klubu Jaroslav Tvrdík už oznámil, že na dobu neurčitou uzavře Tribunu Sever, kde nejaktivnější příznivci a viníci sobotního extempore sídlí. Je ale možné, že disciplinární komise nakonec uzavře celý stadion.

    Přitom kdyby slávisté sobotní zápas, ve kterém vedli 3:2, opanovali, oslavili by společně s fanoušky na domácím stadionu titul.

    Teď musí řešit nepříjemnější záležitosti.

    „Tohle byla naprosto geniálně vymyšlená akce, tam o Slavii vůbec nešlo,“ přibližuje bývalý člen aktivních fanoušků.

    Muselo to být všechno předem připravené a dokonale vymyšlené. Když vyběhli na hřiště, po stranách davu běželi borci se světlicemi, aby udělali kouřovou clonu pro ty, co běželi středem. Ti pak měli za úkol dělat bordel a házet světlice na sparťany.
    O co tedy šlo?
    O prestiž tvrdého jádra ultras. Teď se o nich bude mluvit v celé Evropě. Nedávno se dostali na první místo mezi evropskými ultras v choreu a teď to totálně trumfli. Budou mít mnohem větší prestiž než ultras z Balkánu a Polska.

    Proč myslíte, že to bylo připravené?
    Mně to bylo jasné už aspoň deset minut předtím, než se to stalo. Roztáhli vlajku, která nebyla choreo, ale byla tam kvůli tomu, aby se pod ní mohlo převléct a zamaskovat tvrdé jádro. Normálně to trvá chvilku, než se ti, co mají házet světlice, převlečou, ale tady to trvalo strašně dlouho. Říkal jsem si: Do prčic, kolik se jich tam převléká? To bude asi nějaký poprask. A byl. Já jsem to pak ze záznamu sjížděl asi šedesátkrát, to muselo být všechno předem připravené a dokonale vymyšlené.

    Jak to?
    Když vyběhli na hřiště, po stranách davu běželi borci se světlicemi, aby udělali kouřovou clonu pro ty, co běželi středem. Ti pak měli za úkol dělat bordel a házet světlice na sparťany. Ale stačili se převléct a zamaskovat a kryla je ta kouřová clona, takže nikdo nezjistí, kdo to vlastně byl. Další strategicky skvělá věc byla, že se jim podařilo vyhecovat i normální fanoušky a děcka, aby na hřiště běželi taky. Díky tomu tam vznikl ještě větší chaos. A jak jsem si všiml, ti, co ten bordel dělali, se stihli vrátit pod plachtu a převléct se zpátky, ty nebude mít nikdo šanci identifikovat. Takže to schytají akorát ty děcka.

    Proč nevydrželi až do závěrečného hvizdu?
    To by nemělo takovou váhu. Měli to dobře vymyšlené, teď můžou říkat, že si mysleli, že to byl od rozhodčího závěrečný hvizd, ale myslím, že to chtěli udělat právě takhle. Věděli, že Slavii ten titul už nikdo nevezme, že ty body získá v příštím kole.

    Co z takového skandálu ultras Slavie mají?
    Totální prestiž mezi ultras ostatních klubů. Teď se o nich bude psát ve všech fanzinech (fotbalové časopisy věnující se dění na tribuně a ultras kultuře) a na stránkách ultras po celé Evropě. Tohle z jejich pohledu nic nepřekoná. Teď když ultras Záhřebu Bad Blue Boys přišli o největší vlajku v Evropě (někdo pod ní nachystal před zápasem rozbušku a část jí shořela, takže je nepoužitelná), je to největší událost v tomhle světě. A že jim někdo zakáže vstup na stadion? To je nesmysl, ti se tam dostanou vždycky.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Edenjejenjeden     před 3 dny 10.05.2026 17:23 |  
      12 0

      Tak tohle číst je teda docela síla :-(. A jen potvrzení toho , že těmhle lidem vůbec nejde o Slavii a o fotbal , ale jen a jen sebeprezentaci v nějaké jejich pochybné bublině...
      A vůbec bych se nedivil , kdyby to ani nebyli fanoušci Slavie


      Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2026 17:24) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        wimpy     před 3 dny 10.05.2026 17:26 |  
        9 0

        No ale to řešíme už dlouho. Kupříkladu upřednostňování nacvičených chorálů před reakcí na dění na hřišti, které bylo poslední dobou docela tvrdě vymáháno. Už dlouho tvrdím, že nechci být performer, ale fanoušek. :-)

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        lubi34     před 3 dny 10.05.2026 17:41 |  
        16 0

        Chodím na TS, mám platinu permici, a potvrzuji bylo tam hodně poláků

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      belmis (přítel SN)     před 3 dny 10.05.2026 18:03 |  
      20 1

      Teď dává smysl, proč speaker posílal ty děti dolů k mantinelu... Udělal z nich blbečky, kteří to odnesou za ty hajzly, co to plánovali...

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        wimpy     před 3 dny 10.05.2026 18:12 |  
        2 2

        Já si tedy fakt nemyslím, že to chtěli udělat před koncem. To byla věc náhody, chyby Roučka a jejich nízkého IQ. Ale jinak to asi sedí.

        • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

          johnynz     před 3 dny 10.05.2026 20:57 |  
          4 0

          Videl jsem naky video, kde vidim, ze tam nejdriv vbeh nakej mladsi smrad, spolu s trosku vetsim smradem kterej byl od nej ale asi deset metru a ty strhli ostatni vcetne zakuklencu, ovsem nektery z nich se zastavovali s tim, ze si nebyli jisty, jesli se tam skutecne muze, proto mi neprislo, ze by chteli cilene ukoncit zapas. Za me to nezvlad ten spikr, kterej je tam zbytecne svolal deset minut pred koncem zapasu, myslim, ze vetsina tech lidi ani nevedela, ze neni konec.

          • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

            Novi.sks     před 2 dny 11.05.2026 10:38 |  
            4 0

            Ovce, dav a jejich efekty...
            Nedávno bylo video z nějakého dálničního úseku, myslím že u Brna, kde byla uzavírka jednoho směru a doprava se sváděla do protisměru. Jeden absolutně zmatený neřidič projel mezi kužely do toho staveniště a za ním absolutně bez přemýšlení dalších XY aut. Přitom by tam příčetný řidič normálně nevjel.

            Tady podle mě došlo k tomu samému. Vylízanci se tam od 90. minuty štelují a čekají na konec zápasu. Mezi sebe nabalí děti, ovlivnitelné hňupy a další omezence (jiný výraz pro lidi s myšlením "potřebuju hned po hvizdu být na trávníku" nemám).
            Naivní děcko potom chybně vtrhne na hřiště a tím spustí lavinu. Taková, dalo by se říct, nedospělá chyba. Každý z nás udělal v mládí tunu chyb, ale naštěstí to v drtivé většině nespustilo takový Armagedon.

            Takže takhle, u těch prvních dětí bych dokázal pochopit mladickou blbost (nějaký trus na hlavě budou mít i jejich rodiče). Selhalo v ten okamžik tolik věcí, že tohle je opravdu to nejmenší.

            - Nějaké vtrhnutí na hřiště bylo jasné zhruba od chvíle, kdy jsme věděli, že tři body = titul. Kde byla nějaká příprava ze strany klubu?
            - Security vypadala jako když v tom jede taky, otřesné.
            - Kromě security ty lidi těsně za čárou neřešil ani sudí, ani hlasatel, prostě nikdo. Přitom v téhle fází se tomu pořád dalo zabránit.
            - Nikdo, ani po tom vtrhnutí, neaktivoval čerty. Museli přijít až na své vlastní uvážení.

            Selhalo takové množství kontrolních mechanismů, které by měly těmto věcem předcházet, že se mi vůbec nechce věřit v náhodu. Buď je to absolutní diletantství, kdy si všichni zodpovědní říkali "nikdy se nic nestalo, co bych to řešil", nebo v tom část lidí jela taky.
            Je absolutně na místě hloubková kontrola interních procesů a vyvození následků pro zodpovědné osoby - což už Tvrdík víceméně udělal. Sám má taky máslo na hlavě, ale na druhou stranu určitým způsobem chápu, že vrcholový manažer nemůže řešit všechno. Má na to lidi, kteří se na danou oblast specializují. Ovšem jsou to lidi, které někdo vybral (to máslo na hlavě).

            Největší zklamání, a trvá to asi poslední dva roky, je celé vedení TS. Z víceméně rodinné atmosféry se stal černej hnus. No-go zóna, místo kam si můžeš dojít zakřičet, ale pokud nebudeš striktně dodržovat pravidla místní mafie, tak tě někdo sejme. Vřed sešívané společnosti, zmije, kterou si vedení tak dlouho hřálo na prsou (znovu to máslo na hlavě JT), až došlo k uštknutí. Většinou se na to neumírá, ale dobrý to není. A tu zmiji taky musí někdo odstranit.

            Chodím do kotle od Strahova, začínal jsem v dobách "slavného" práskajícího derby s vyloučeným Kalivodou, kde nás čerti mydlili hlava nehlava (děti neděti) obuškama, v Edenu jsem chyběl jen chvíli za Straky, ještě v sobotu po obědě jsem si bez toho neuměl představit život. Od sobotního večera se mi ale ještě nevrátila chuť se tam kdy vrátit.
            Věřím, že ta událost byla poslední kapkou pro drtivou většinu lidí, věřím, že ten starej sešlej Fénix vzplál a z jeho popela se zrodí opět něco krásného. My, co se teď stydíme za cizí lidi, to snad společně zvládneme. Nikdo není víc, než klub, Slavia je věčná!

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Kulajs     před 2 dny 11.05.2026 09:15 |  
      6 0

      Jestli to byla dopředu připravená akce jak je naznačováno, tak je to ještě horší. To je vyhlášení války klubu Tribunou sever.
      Sere mě, že policie upozornila včas bezpečnostního ředitele Slavie na nebezpečí, ale ten o zásah nepožádal. Obrovská chyba.

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        Mates204     před 2 dny 11.05.2026 09:35 |  
        5 0

        Jako mně přijde, že ten bezpečnostní ředitel musí být nějak napojenej na TS, protože takhle neschopnej snad nikdo ani být nemůže

        • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

          p!erreCORE     před 2 dny 11.05.2026 10:09 |  
          3 0

          Taky byl požádán o rezignaci.

          • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

            lucky-pilda     včera 11.05.2026 13:28 |  
            1 0

            Jak si tak skládám dílky skládačky, tak já bych ho nejradši požádal o rezignaci takovým způsobem, že by ho vlastní máma nepoznala ...

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      lucky-pilda     včera 11.05.2026 13:40 |  
      1 0

      Z toho je mi fakt blbě. To je tak odporný dobytek (omlouvám se dobytku), že nemám slov. Až se TS jednou znovu otevře, tak klidně nasadit pravidla jako v UK, detailní kamery a kukla = táhni a nevracej se. Represe se mi nelíbí, ale pokud to dokáže odfiltrovat tuhle spodinu, tak pojďme do toho. Jak jako že nejde o Slavii? Když jsem v kotli, tak nesmí nikdy jít o nic jiného. Když si chceš pohonit ego, jakej jsi borec, tak věnuj energii třeba dobročinnosti nebo sportu nebo se klidně porvi na louce, když ti to tak dělá dobře na ... Ale na Slavii tohle netahej!

  18. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    The88     před 3 dny 10.05.2026 17:57 |  
    21 4

    Nemohu si pomoci, ale Bořil se ROZHODNĚ provinil mnohem víc, než Douděra, to snad nemá vůbec srovnání. Celkově se Tvrdík chová jako rodič, co dečka rozmazloval, protěžoval, žehlil za ně průsery... A teď se diví, že mu fetujou.

    A nějak se zapomíná na odpovědnost přímých nadřízených těch hráčů - trenérů a sportovního ředitele...

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      slavistajiri     včera 11.05.2026 13:53 |  
      0 3

      Béřa ulítl, douděra takový je z podstaty

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        japoko     včera 11.05.2026 14:06 |  
        0 4

        Béřa neulítl, je to magor z podstaty, stejně jako Houšta! Douděra je jen tak nějak lidsky hloupej!


        Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2026 14:07) . Zobrazit původní komentář

  19. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Ross     před 3 dny 10.05.2026 17:58 |  
    21 9

    S vyrazenim Doudery nesouhlasim srovnavat ho s Chorym je nesmysl nikdy žádny brutalni ci zakerny faul neprevedl a nejake emocni hrace potrebujeme,tak simuluje no Plzen ma zas Cerva a Sparta Haraslina,navic krome Isifeho za nej moc nahradu nemame,tak rekl neco rozhodcimu a co to rika hracu.To pan Tvrdik prehnal za me trochu.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      japhy     před 3 dny 10.05.2026 23:16 |  
      14 2

      Vždycky jsem byl tým Douděra.
      Jo, možná ho trochu spláchly okolnosti, ale jak JT říkal, tak po posledních redkách bylo všem (ne jen recidivistům) zdůrazňováno, ať se prostě zklidněj. No, a tenhle pacient se nechá vyloučit v Derby, který bylo tak klidný, že i lavičky zůstaly bez karet. K tomu ten bodovej náskok, i kdyby RB srovnala, stane se nám leda prd, mohli jsme být úplně v klidu. Plus Douděrovy žlutý karty letos, který dostával snad jen výhradně za nesportovní chování a navíc nesmyslně. A nerad bych, aby zapadlo to jeho ubohý mrsknutí sebou zpátky do hřiště, když ho za lajnou chytly křeče. Pyčo, jak já tohle nesnáším.

  20. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Kulajs     před 3 dny 10.05.2026 20:59 |  
    11 4

    O Slavii se píše dokonce i v Austrálii a Americe. Skvělá reklama. Ještě si někdo myslí, že je možné sem přivést kvalitního hráče, když to vidí a čte? Fandím 70 let a stydím se za ty idioty. Celoroční práci týmu poslali do kytek. Můžem se jen modlit, abychom to ještě dotáhli do vítězného konce.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      pcitron     před 2 dny 11.05.2026 07:51 |  
      7 1

      Co se stalo, je velmi špatný, ale v kontextu jiného dění souvisejícího s fotbalem se nejedná o největší extrém. Po zápasech PSG jsou opakovaně napadáni lidé, rozbíjeny výlohy, zapalovány auta. Naposledy po semifinále LM bylo zatčeno 127 "fanoušků" PSG. Celkem signifikantní je první, ironicky míněný komentář - Kevin a Matheo zase dělali nepořádek. My máme ultras nácičky, PSG zase arabáče a levičáky podporující Hamás....

      https://www.youtube.com/watch?v=NLsrbDkD3-s

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        Slávista 51     před 2 dny 11.05.2026 08:26 |  
        0 3

        Ale svět,
        UEFA
        bude řešit ty z východu -
        Slavii.

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        rfslavia     včera 11.05.2026 15:36 |  
        1 0

        jenze tyhle zvirata to aspon nedelaj na stadionu, jinak doufam, ze v nasem pripade bude zadrzeno k podani vysvetleni vic jak 127 hovad...

  21. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    knawi     před 2 dny 11.05.2026 07:57 |  
    8 3

    S prosbou o prominutí využití nekorektního výrazu - už mě to sere.
    Ano, ovládnout emoce u vzrušených a mnoha okolnostmi ovlivněných a vyprovokovaných fanoušků, máme za sebou už desítky hodin jistoty, že náš klub vyhrál titul mistra. Desítky vteřin nás dělily od radostných, veselých ale úměrně klidných oslav. Pak ovšem došlo k tomu, co se stalo. Vynervovaní a rozvášnění diváci většinou z TS vnikli "předčasně" hlava nehlava na hrací plochu, přerušili nedohraný zápas a porušili pravidla soutěže.
    Je mi bezmála 88, za ta léta se stalo mnoho průserů nejen na sportovištích, ostatně se jich odehrává děsivě moc i současně. Jsou lidmi sledovány často bez mrknutí oka, kolikrát se sympatiemi, nebo dokonce i podílem na nich. A jsou to události s hrůznými důsledky. Sobota večer se stala velkou komplikavcí a zklamáním, promarněním obrovského rozměr práce, velkých snah a úsilí, emocí a omezení v běžném životě. Zdánlivě zbytečně a bezdůvodně, bez příčiny, neomluvitelně.
    O příčině incidentu mě poučil p.Kosík z Kladna, pověřený svým zaměstnavatelem AC Spartou ke komunikaci
    s veřejností. Důvodem je prý nenávist, pokud obapolná, což by bylo s upřesněním přijatelné, ale explicitně soustavně, úmyslně, cíleně a dlouhodobě pěstovaná v SK Slavii proti Spartě!
    Každý se může nad tímto výkladem situace zamyslet.
    Nesouhlasím s názorem, který skoro akceptují a šíří i osoby ze slávistického okruhu, že v sobotu došlo na Slávii k zločinu, hodnému velkého a trvale pociťovaného trestu. Jak situace vypadá, láskyplní a Slávii vše dobré přející fotbaloví a rádoby etičtí soudci, to tak vidí. Pro ně se ovšem stala jiná, hlavní, ta skutečně důležitá nehoráznost a nepatřičnost: v lize nezvítězil ten, který podle nich a podle fyzikálních podmínek Isaaca Newtona v "dobrých" dobách ještě plativších, t.j. ACS.
    Věřím ve slušnost a doufám, že mistrem české ligy zůstane, jak odpovídá výsledkům zápasů, SK Slavia Praha.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Slávista 51     před 2 dny 11.05.2026 08:25 |  
      1 1

      1*

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      donford     před 2 dny 11.05.2026 10:32 |  
      8 0

      Vážený Knawi,
      jsem o něco mladší, bude mi teprve 85, ale štve mi to taky a moc. Nejen to, že jsme 3 minuty před koncem jako slavistický národ zkolabovali a dík jednotlivcům neobstáli (je zajímavé, co jich bylo v kuklách, tedy dle mého s připraveným záměrem vniknout na hřiště a tím i "vyniknout"), ale i tvrzením p. Kosíka, že jen u nás se plánovitě rozvíjela nenávist vůči Spartě. Ta nenávist, a tím myslím především sportovní, jež se vedla na hřišti, trvá již dlouhé roky, daleko více než století a je také motorem růstu kvality obou klubů. Proto jsme, když už nás neničí bolševik a můžeme svobodně dýchat, pár let na na prvním místě v lize a oni hned za námi na druhém.
      Není to zase tak dávno, co Sparta a její diváci pořádali hon na Stanciua s plyšovými zvířátky pod jejich tribunami a samozřejmě také na hřišti, jež k nám pojednáních s velkou oklikou přestoupil z ciziny, na Plavčiče, kterého se hráči Sparty snažili fyzicky likvidovat také na hřišti za blahovolného přihlížení rozhodčího, ale to byla jistě dle p. Kosíka jistě jen drobná třešnička na dortu zase jejich smrtelné nenávisti.
      Až všechen náš smutek a vztek ze zpackaného sobotního konce pomine, věřím, jako vy v konečnou slušnost, alespoň z naší strany a v naše konečné vítězství, tedy že budeme Mistrem ligy 2025/26.

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        knawi     včera 11.05.2026 15:24 |  
        3 1

        Vážený příteli a skoro vrstevníku!
        Děkuju za reakci.
        Je patrné, že se mnou bude souhlasit jen málo lidí z těch ochotných číst můj text. K poznámkám k události, kterou jsme si hloupě někteří nadrobili, mě nutí nelehce sdělitelný a nepopulární dojem, že v diskuzích nejsou její skutečné příčiny a okolnosti ani zmiňovány. Oprávněná spokojenost s umístěním týmu v tabulce, vysoká pravděpodobnost opětovného zisku titulu, přes, až iracionální hyperkritičnost Slávistů, která až provokuje k dojmu, že je neštěstím klubu neochota a neschopnost vedení přenechat svoje funkce až do hloubky organizace, zmíněným odborníkům, nad jejichž znalostmi a umem, bohužel nedoložitelnými lze jen žasnout.
        Chci se hlavně zmínit o tom, že vidím velký díl důvodů nekázně diváků ve všeobecně a světově panující nenávisti, bezmezného a značně brutálního násilí, chaosu a často zlomyslnosti a omezenosti (když blbci na trůnech jsou ctěni víc než svatí - W.S sonet 66?). Apelovat na slušné a ohleduplné chování puberťáků s našimi vlastními příklady mizerného chování je značné pokrytectví, sobectví, nepoctivost a tedy podvod. A to je tu mnoho volání po větším množství a tvrdších trestů. Nevím, co bude s naší hrou, po, bez stopy vděčnosti, tvrdě a s nenávistí vyhazovu opor. Škodíme si velmi úsilovně a posilujeme rivaly.
        Sparťané a ti, co Slávii nepřejí, si medí.

        • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

          donford     včera 11.05.2026 15:39 |  
          3 0

          Sonet od W.S. ... jak sprostota se sápe na slušnost .... melancholický sonet reagující na zkaženost světa, na celkovou unavenost a je dost pesimistický.
          Na celosvětovou nenávist jsem reagoval již dříve, bohužel je v současnosti převládající a hrubá síla a neurvalost vítězí.
          Přesto jsem přesvědčen, že se Slavia z toho všeho vymotá a bude dál vítězná.

  22. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Kulajs     před 2 dny 11.05.2026 13:16 |  
    4 1

    A TS mlčí. Žádné vyjádření. Natož omluva.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      wimpy     před 2 dny 11.05.2026 13:18 |  
      3 0

      Třeba jsou zainteresovaní v cépézetce. :-)

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        Edenjejenjeden     včera 11.05.2026 14:02 |  
        1 1

        No myslím , že spousta z nich má ted sevřený půlky , a dobře jim tak ...

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      japoko     včera 11.05.2026 14:19 |  
      2 2

      A za co se mají omlouvat, když se jim úspěšně povedlo to, co chtěli?

      • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

        Edenjejenjeden     včera 11.05.2026 17:10 |  
        6 0

        Tak to by možná bylo lepší kdyby mlčela. Nulová sebereflexe , oni za to vlastně nemohou jak se to zvrtlo , hlavně že nezapomněli poděkovat svým přátelům.
        Strašný :-/

  23. Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

    Ragnarok     včera 11.05.2026 19:27 |  
    0 8

    Houštecký a Bořil by měli okamžitě skončit také.
    Rozhodčí chrání slušné, kteří neprotestují a nevyvíjejí tlak.
    Naskočil bych na skutečnou intelektuální a tradici a trenér by měl být noblesní muž.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      Slávista 51     včera 11.05.2026 20:12 |  
      3 0

      NO, NEDÁ SE ŘÍCI,
      že by si rozhodčí zjednávali pořádek, když jim je
      nadáváno.

    • Re: Slavia řeší derby: doživotní zákazy, Chorý a Douděra ven z áčka, zavřená tribuna

      belmis (přítel SN)     včera 12.05.2026 09:42 |  
      5 0

      Třeba jako Priske. To je noblesa sama. Aspoň podle většiny českých novinářů.