Jak se před zápasem psalo hlavně o absencích důležitých hráčů Plzně (Memič, Červ), tak se nakonec v zápase paradoxně více projevily naše personální ztráty, když kvůli zranění zůstali nečekaně mimo nominaci Chaloupek s Chytilem. Zápas to byl vyrovnaný, chvíli tahal za delší konec provazu jeden tým, chvíli druhý - my jsme měli nepříjemný výpadek hlavně v rozmezí cca od 50. do 70. minuty. Šance měly oba týmy, brankáři ale předvedli výborné výkony. Jak se zdála být Slavia v minulých týdnech v optimálním rozpoložení, tak tentokrát to nebylo úplně ono. Když pominu zmíněné absence, tak je třeba vyzdvihnout povedený výkon soupeře, který hrozil hlavně bleskurychlým přechodem. Dělba bodů tedy zasloužená, pro diváky trochu škoda, že nepadaly branky. Z hlediska tabulky by remíza se silným soupeřem nebyla sama o sobě žádnou tragédií, ale...
Nelze bohužel pominout druhou červenou kartu Chorého za nesportovní chování v sezoně. Ta přišla až v závěru a včerejší zápas výrazně neovlivnila, více ale může v závislosti na délce trestu ovlivnit zbytek soutěže. V první řadě chci říct, že nesouhlasím s již vydaným stanoviskem Komise rozhodčích, která rozhodnutí svých "oveček" tradičně a podle mě alibisticky přikryla. Neúmyslné ukápnutí slin na videu nalézt lze, ale je k tomu třeba značná snaha. Těžko se můžeme bavit o záměrném plivnutí a jednoznačné situaci, do které by měl podle protokolu zasahovat VAR. Velmi problematické je rozhodnutí i z hlediska zavedené praxe - kdyby si člověk dal tu práci, tak nalezne dalších 99 případů podobného řvaní na ležícího protihráče, které se obešly bez červené karty (a mnohdy i bez žlutého napomínání!). Celé to vnímám jako nebezpečný precedens, kdy si rozhodčí může na videu nalézt, co potřebuje (a co se v 99 případech ze 100 vůbec neřeší), pokud by chtěl manipulovat se zápasem a soutěží.
Zároveň ale nemohu nezkritizovat chování Chorého, který svým vystupováním na hřišti problémy dlouhodobě přitahuje a vytváří je. Včera nesmyslně řval na ležícího protihráče, kterého předtím jednoznačně fauloval. Na začátku sezony dostal dlouhý trest po úderu do rozkroku brankáře Heči, přesto to nevypadá, že by si z toho vzal jakékoliv ponaučení. A i když teď k dalšímu průšvihu přišel do značné míry neprávem, tak je třeba říct, že ještě na podzim měl extempore i v zápase s Duklou, kde se naopak postihu šťastně vyhnul. Je očividné, že Chorý své emoce v zápase až příliš často nemá pod kontrolou a je otázka, jestli by měl klub s ambicemi Slavie do budoucna spoléhat na takto labilního hráče (jakkoliv je po sportovní stránce kvalitní). O opakované ostudě nemluvě.
Problém s přístupem k zápasu pak podtrhly i další tři žluté karty za řeči, přičemž u Douděry (schválně si projděte jeho žluté karty v této sezoně) a asistenta trenéra Houšteckého jde o opakovanou nedisciplinovanost, kterou klub dlouhodobě toleruje. Sudí Radina sice pískal nekonzistentně, ale chyboval na obě strany a ne mimo běžný standard. Podobné výlevy jen situaci eskalují a mohou vést až k výše uvedenému excesu. Měli bychom se soustředit na fotbal a ne si sami nabíhat na vidle (zvlášť v komfortní situaci na čele tabulky je to úplně zbytečná komplikace)...
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jakub Markovič - 8 - Je to pro něj další průlomová sezona, kdy ukazuje, že má kvalitu na to, aby byl jedničkou ve Slavii. Za 10 ligových zápasů, 7x udržel čisté konto a inkasoval pouhé 3 branky. Výborný výkon předvedl i proti Plzni, kdy nás podržel několika velmi dobrými zákroky. V aktuální formě působí jistě a nedělá chyby.
Tomáš Holeš - 3 - Když pominu smolné brzké vyloučení na Legii, tak to včera byl snad nejhorší zápas, jaký Holeš ve Slavii odehrál. V posledních měsících se na něm čím dál více podepisuje ubývající rychlost. A tentokrát to proti výbornému Aduovi bilo do očí. Tomáš byl několikrát jako na kolotoči, snadno se ve vápně nechal obejít i Višinským. Od hráče s jeho zkušenostmi bych čekal jinou reakci na vývoj zápasu, on ale naivně vystupoval pořád a soupeře pak nestíhal.
Igoh Ogbu - 7 - Velmi kvalitní výkon. Při absenci Chaloupka se Zimou můžeme být rádi, že Ogbua stále máme, i když byl tuto sezonu kvůli zdraví dosti v ústraní. Proti Plzni držel naši obranu, vyhrával souboje a jako jediný stačil i rychlostně. Menší chybku si vybavuji jen na začátku druhé půle, kde zbytečně fauloval protihráče, který byl v těžké pozici.
Jan Bořil - 5 - Obstál lépe než Holeš, i když rychlostně už to taky není, co bývávalo. Ve 28. minutě si nepočínal ideálně, když nakonec u šance soupeře nestihl pokrýt nikoho. Ve 38. minutě mohl být za hrdinu, když se k němu odrazil míč na hranici vápna, on ale trestuhodně minul. To byla velká šance a měl v ní tolik prostoru, že si mohl míč ještě nevést. Jinak si své odvedl a nezklamal, byť tahoun jako Chaloupek už pochopitelně není. Lepší pětka.
Samuel Isife - 5 - Střídal lepší momenty s horšími, standard si odvedl. Pohybově se mi líbí hodně, ale chybí větší efektivita a nebezpečnost směrem dopředu.
David Moses - 4 - Pokles formy? Slabší byl už na Baníku, tentokrát opět nebyl ve své kůži. Střed zálohy jsme měli místy až příliš průchozí, Moses ani příliš nepomohl směrem dopředu. Kde byly jeho obvyklé průniky s míčem u nohy? Jeho vystřídání za Oscara bylo za dané situace logickým krokem.
Michal Sadílek - 6 - Byl viditelně lepší než kolega ze středu pole Moses. Směrem dozadu jsme občas měli ve středu pole mezery, což bylo dáno i velmi dobrým rychlým přechodem soupeře. Sadílek se při absenci Chytila, která byla vepředu znát, o to více snažil podporovat útočnou činnost.
David Jurásek - 6 - Dobrý výkon, ale s rezervami. Konečně byl po několika nevýrazných zápasech více vidět. Dostal se do několika dobrých střeleckých možností, mezi nimiž vynikla tutovka ze 68. minuty, kdy ho ale zblízka vychytal Wiegele. V samotném závěru pak nesmyslně ztratil míč nedaleko vlastního pokutového území. Ale jinak zápas odjezdil, a tak dávám mírně slabší šestku.
Youssoupha Sanyang - 5 - Nějaký posun v útočné součinnosti a práci s míčem u něj vidět je, ale pořád se nedokáže ani přiblížit přínosu Chytila, kterého tentokrát nuceně nahradil. Sanyang v první půli hezky přenesl hru k vápnu na Juráska, ke vstřelené brance mu pak chyběl po přihrávce Provoda snad decimetr (je ale otázkou, jestli se brejk neudál po získaném míči díky faulu a zda by branku nezrušil zásah videa).
Tomáš Chorý - 5 - Herně patřil k našim lepším hráčům. Souboje zvládal střídavě (Dweh odehrál velmi dobrý zápas), byl na hřišti cítit. Výbornou přihrávkou dával míč do gólovky ve druhé půli Juráskovi. Jeho výkon ale kalí nesmyslný výlev vůči faulovanému protihráči a následná diskutabilní červená karta. Ta vzhledem k minutě udělení až tak samotný zápas neovlivnila, o to větší ale může mít následky v případě delšího trestu...
Lukáš Provod - 6 - Odehrál solidní part, potvrdil svou roli opory. V první půli několikrát velmi dobře rozehrál dlouhý míč za obranu z první. Po brejku nahrával před prázdnou branku Sanyangovi, kterému ale chyběl krůček.
David Douděra - 4 - Střídání za Sanyanga, kdy se Douděra postavil na hrot útoku, se úplně nepovedlo. Následovala mizerná desetiminutovka, kdy na něj šel několikrát dlouhý míč, který pochopitelně nemohl proti o hlavu vyššímu stoperovi vyhrát. Ocitli jsme se tak pod velkým tlakem. Po stažení Isifeho se přesunul na své tradiční místo, kde už byl platnější.
Vasil Kušej - 6 - Přišel na hřiště v momentě, kdy se nám vůbec nedařilo. A hru podle mě docela pozvedl. Udržel několik míčů a i s několika ošetřováními soupeře se mužstvo srovnalo a začalo hrát. Jsem zvědav, jestli se konečně dostal do obstojné formy - Slavii by se to kvůli absencím v útoku sakra hodilo.
Oscar Dorley - 5 - Žádný velký zázrak to nebyl, i když Mosesovi se před střídáním dařilo ještě méně. Oscar se v jedné situaci nechal lacině obejít a byla z toho málem šance soupeře. Tam podle mě bylo taktičtější faulovat hned na půlce, naštěstí ale nakonec zvládl soupeře přibrzdit a spoluhráč ho dobrým obranným zákrokem podržel.

Komentáře (75)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Matěj51 před 4 dny 13.04.2026 16:57 |Sanyang jednou hezky přenesl hru a 18 přihrál soupeři. To za 5 podle mě není!
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Alanor (admin) před 4 dny 13.04.2026 17:10 |To je nefér hodnocení. Sanyang měl úspěšných 13 přihrávek ze 17. Přínosem se samozřejmě s Chytilem, který je ale s ostatními i mnohem sehranější a patří k nejlepším v lize, rovnat nemohl, ale běžný průměrný ligový výkon podal.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Matěj51 před 4 dny 13.04.2026 17:26 |Opravuji. Místo "přihrál", "přenechal".
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
cunak před 4 dny 13.04.2026 17:12 |Chorý přece nemůže dostat víc než za 1. Nejde o ovlivnění tohoto zápasu, ani o to, že snad nebude moci nastoupit v zápasech dalších, ale o tu nebetyčnou ostudu, kterou Slavii svým chováním dělá.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Mates204 před 4 dny 13.04.2026 17:19 |Hele já jsem řvaní na ležícího hráče viděl 100x a nikdy se to neřešilo ani se nad tím nikdo nepozastavil..
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
cunak před 4 dny 13.04.2026 18:40 |Nikdy? Opravdu? Opravdu to zde nikdo nikdy nekomentoval u IQ37?
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Edenjejenjeden před 4 dny 13.04.2026 18:45 |Ale Mates myslel rozhodčí a novináře , nikoliv nás fanoušky.
A ne , nikdy za řvaní IQ37 redku nedostal , a to ani když sprostě řval na rozhodčí..
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
cunak před 3 dny 14.04.2026 09:01 |Ano, to je pravda. Nedostal. Ale kolikrát jsme tu četli, že dostat měl....
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Mates204 před 4 dny 13.04.2026 20:21 |Neřešilo se to ve smyslu, že by se za to dávala červená a psaly se o tom články. Viz třeba loni ve vzájemném zápase Červ, totožná situace a ani za kartu... https://x.com/i/status/2043627930597646421
Komentář byl uživatelem upraven (13.04.2026 20:22) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Neřešilo se to ve smyslu, že by se za to dávala červená a psaly se o tom články. Viz třeba loni ve vzájemném zápase Červ, totožná situaci a ani za kartu... https://x.com/i/status/2043627930597646421 .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
coogee před 4 dny 13.04.2026 20:54 |Správný postřeh, tohle je moc dobrý argument!
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
slaviator před 3 dny 14.04.2026 20:32 |já tam od Červa vidím plivnutí, a dokažte že ne
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Slawek před 3 dny 14.04.2026 14:33 |Ne, ten řval rovnou na rozhodčího. Beztrestně, přece jako správný kapitán.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Bourak před 4 dny 13.04.2026 17:20 |Redka je nefer, proto
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Flame před 4 dny 13.04.2026 17:33 |Zdravím všechny,
s hodnocením souhlas, ale měli bychom občas trefit bránu.
KR(křetínského rektoskopy) redku kupodivu posvětila! To je velké překvapení! Já tam viděl jak Chorý zbytečně řve a některým lidem při řvaní stříkají sliny i vestoje, takže v předklonu je riziko poslintání docela velké.
Ale plivnutí tam opravdu nevidím a dokonce ve studiu Rosa a Podaná, kteří rozhodně nejsou fanoušky Slávie jasně řekli, že to byla nehoda a ne plivanec.
Nicméně čekám hon na Chorého a potažmo na Slavii. Co mi vrtí hlavou je, že za celou kariéru v Plzni(kde hrál Chorý opravdu jako prase) nedostal ani jednu redku. A ejhle, ve Slavii je to již druhá.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
standa.e před 4 dny 13.04.2026 17:42 |Tentokrát bych byl asi přísnější na Provoda. V první půli nejméně dvakrát stačio v podstatě míč jen posunout, přiťuknout nabíhajícímu spouhráči do gólovky - a on místo toho blon přidržel, posunul do středu, otočil se, přihrál za sebe a z možné rychlé akce nebylo nic. Přijde mi, že se snaží být větším špílmachrem než je, že občas moc přemýšlí o tom, že by měl být tím tahounem týmu, místo aby prostě hrál a tak jím reálně byl. A nemyslím to nijak zle, naopak si Proviho vážím.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 4 dny 13.04.2026 18:15 |Ano, taky jsme to na tribuně takhle viděli, větší jednoduchost by Provimu slušela, dát občas dřív míč od nohy...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Eskaes před 4 dny 13.04.2026 17:57 |Isife, ten hráč mě vytáčí. Splašenost a časté ztráty míče.
Jinak teď při oslabeném útoku máme snad velmi důležitou protiváhu. A to je skvělý Markovič v brance. Čiší z něj klid a jistota, která se musí přenášet i do týmu. Jen to nesmí zas úplně přehánět s bohorovností :).
A to je hodně důležitá věc ke konci sezóny.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Eskaes před 4 dny 13.04.2026 18:00 |A nesmím zapomenout na překvapení sezóny, raketa Sáďa, stává se mým oblíbencem.
A věřím i Vasilovi, že se ještě zmátoří, vždyť víme, že je to dobrý hráč.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Papol před 4 dny 13.04.2026 18:26 |A kdepak máme Mubaraka? Velmi dobré výkony a najednou jen na lávce.....
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
kupik před 4 dny 13.04.2026 18:00 |Dobrý odpoledne, přátelé
tak se jim to konečně povedlo.
Mám tím na mysli vykartovat T.Chorýho na několik zápasů, zatím nevíme jak dlouho a zda-li vůbec. Ale asi jo.
Byl podán protest, ale v současný konstelaci nasazování sudích a VARu nevidím možnost zásadního posunu k přehodnocení tohoto verdiktu.
Dlouho, dlouho jim T.Chorý ležel v žaludku, a včerejší výhra Sparty v Teplicích a nominace sudích a VARu na náš zápas s Plzní mi zapnuly varovný červený světýlko.
T.Chorý není žádnej beránek ani baletka. Je to bojovník. Taky fauluje. Ale dá se říci šikovně, tak nějak v normě.
Včera však udělal chybu. Nikoliv plivancem, ale svojí nesmyslnou verbální přítomností nad Dwehem, kdy více než v pravým úhlu se jal počastovat protivníka nějakou vtipnou poznámkou. Chápu, emoce, ale měl jít do pryč.
Tím nahrál lovcům na smeč, a voni toho využili. Vždyť po něm jsou jak Babiš po dotacích.
Nemusím hráti fotbal ani produkovat jinej sport, stačí když budu na zahradě makat jak šroub a i když budu stát vzpříma a budu na někoho křičet tak mi z tý huby budou lítat sliny jak pivní tácky a nikdo nemůže tvrdit, že na něj plivu.
Toliko asi k týto evidentně zákulisně vyvolaný kauze, jedná se vo pěknej peníz, návštěvy v kabině sudích maj dopad.
K zápasu samotnýmu.
Výkon Slavie bych přirovnal k automatu DSG 7. Ne a ne tu sedmičku tam dostat, hrálo se něco mezi 5 a 6.
I když byla snaha, nikdo jaksi nedodal přidanou hodnotu, pořádně nešlápl na plyn.
Avšak nejvíce mě překvapil I.Ogbu. Velmi povedenej a zodpovědnej výkon. Teď se ukázalo, jak je dobrej a spolehlivej záskok.
Nakonec ten bod je snad i cenej, v kontextu celý soutěže to znamená, že Slavia zatím v lize neprohrála, a v Evropě ve všech ligách není jedinej team, kterej by měl tuhle bilanci v čele tabulky.
A nelze si ani nevšimnout poněkud minimálně podivnýho pískání sudího Radiny.
Né že by nás řezal, ale foukal to šikovně. Skoro bych řekl vychcaně.
Vod kruhu špacír tempem k Wiegelemu, pár moudrých slov, a pak opět procházkou na půli. Bez karty.
Nosítka pro polomrtvýho a beznohýho Krčíka, sanita v pozoru a hle, dopajdá za lajnu po svejch. Frajer.
Těch různejch nedorazů tam bylo povícero, nechci tvrdit, že absolutně všechno v náš neprospěch, ale miska vah je povážlivě nakloněna někam směrem k Letný. Nebo se pletu a trpím bludnejma představama ?
A něco mi našeptává, že jsme na začátku nějaký divnohry.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
coogee před 4 dny 13.04.2026 18:21 |Divnohra, křivohra, nic jiného od nich čekat nemůžeme, protože na férovku nejsou zvyklí, ta jim nejde.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 4 dny 13.04.2026 18:26 |Přeji Vám všem v rámci možností dobré odpoledne a protože už je podvečer, tak jsem si dal ještě jednu kávu, abych to všechno "rozdejchal".
Když jsem k hodnocení zápasu s Baníkem pochválil Tomáše Chorého za jeho výkon, napsal jsem také, že nás čeká zápas s Plzní a že čekám, co se zase "semele".
Měl jsem si za tuto větu radši nafackovat. Udělal bych líp.
Ale postupně.
Zápas se nám nepovedl tak, jak jsme si přáli a bylo to tak, jak to řekl i trenér. Prostě to bylo dietní.
Oni pár šancí, my pár šancí, ale po zralém uvážení byla Plzeň připravená na zápas o trochu víc než my.
Mentálně i fyzicky.
Jak správně řekl i Lukáš Provod, trochu nám odešla energie a víra. Zápas byl prostě remízový a neměli jsme na víc než právě na tento výsledek. A ani by to nebylo spravedlivé, kdyby někdo vyhrál.
Přítel Alanor vcelku výstižně popsal hodnocení hráčů a tak mě snad trochu zaujal Vasil Kušej, který opravdu přinesl do zápasu zápal a snahu o akci.
Bez Chytila bylo nakopávání míčů na Tomáše Chorého neúčelné, protože ho Dweh do zpracování nepustil a dobře ho četl. Očekával jsem, že to dáme na zem a půjdeme přes strany. To jsme ale nebyli schopni provést i díky tomu, že oni nás dostupovali všude dost rychle a proto jsme vyhodili dost nepřesných míčů a neměli jsme tak pevný střed hřiště.
Moses se snaží, ale míč sice vybojuje, zachytí míče, jen pak nepřesně přihraje, protože si naběhne do chumlu hráčů soupeře.
Sadílek je v tomhle lepší, ale nemůže zastat celý střed hřiště. Překvapivě dobrý byl tentokrát Jurásek (mnohem lepší než v Ostravě) a škoda, že aspoň jednu tu šanci nedostal do branky.
Takže Markovič, Ogbu, Jurásek, Sadílek, Provodod určitě dobří.
Bořil se taky snažil, ale zbytečné fauly v remplování. Je fakt, že mohl dát gól.
No a pak nám tím pádem pět hráčů nepodalo ten výkon, kdy musí ze sebe dostat maximum a proto nedostatek energie a tlaku na soupeře.
No a teď ten průser.
Tomášovi Chorému to moc nešlo celý zápas a on to moc dobře věděl. Možná právě z toho pramenila naprosto nepochopitelná reakce, kdy Dweha fauluje a ještě jde na něj řvát a to je prostě děs běs. Bořil jako kapitán měl už při začátku na Chorého vletět a odtáhnou a to včetně dalších, kteří byli u toho.
Sám si tím Chorý naběhl na pomyslné vidle. A to mě na něm štve nejvíc.
To, co poté předvedl pan Radina a Var, to je jen ukázka stavu našich rozhodčích a jejich nekonzistentnosti v rozhodování.
Pan Radina řídí utkání prvního se čtvrtým a přitom je druhým nejhorším rozhodčím dle hodnocení.
Jeho chyby v tomto zápase byly již popsány a zdržování ze strany Plzně zvláště ke konci zápasu bylo benevolentně z jeho strany odpouštěno.
O dvojčatech Benešových, kteří spolu řídí jak zápasy, tak jsou spolu i na VARu, to už je až trpce úsměvné.
Radina prokazatelně viděl údajné plivnutí.
Komise to sice prokázat dle dostupných záběrů nemůže, ale dle svého pohledu ho tam vidí. A co zásada "In dubio pro reo". Ta přeci platí nejen v soudnictví, ale i v jiných rozhodováních o vině a trestu.
Naše odvolání a podaný odpor má logiku.
Chci upozornit, že v dílu II bod 4 tohoto odvolání se píše o ÚDAJNÉM PLIVNUTÍ, ne tedy o úmyslném plivnutí.
Jsem moc rád, že ve studiu oba fotbalový experti shodli na tom, že o plivnutí nešlo a našli tu odvahu to veřejně sdělit.
Sparťanská klika jede na plné pecky a když už na nás nemá sportovně, tak se do nás pustí přes své noshledy.
Tohle známe už od padesátých let minulého století.
A tak se znovu ptám, v čí prospěch je takhle rozhodováno a kdo z toho má "zasloužený" užitek???
Věřím, že se kluci semknou a budou se prát dál. Ono nám totiž nic jiného nezbývá.
A slavistickou víru nám nikdo vzít nemůže.
S úctou k Vám
Sokrates55
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
bbslavia před 4 dny 13.04.2026 21:30 |Ahoj Sokrate,
za vyloučení si může Chorý sám, nehledej zase vinu u rozhodčích. Hráč se musí ovládat a uvědomit si, jak poškozuje tým.
Naše hra postrádala kvalitu v ofenzivě, nakopávané míče na Chorého jsou okoukané. Hyský nemusael vymýšlet nic velkého.
Taktika hlavně nedostat gól by se měla změnit na to dát góly. Čekají nás těžké zápasy v Hradci a s Olomoucí, bojím se, abychom se nedostali před nadstavbou pod velký tlak.
Prostě nám chybí kvalita v ofenzivě a to je dlouhodobý problém.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 4 dny 13.04.2026 22:21 |Jasně, že to Chorý nabídl sudímu, ale řekni mi prosím, kdy byl hráč v naší kapr lize vyloučen za to, že řval na ležícího plejera? Najdi mi to prosím...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Mijk před 2 dny 15.04.2026 11:24 |Za vylouceni si muze Chory sam asi stejne, jako si muze holka v kratky sukni sama za znasilneni. Sorry, to je logiku uplne z.. Vis odkud..
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 3 dny 14.04.2026 11:54 |KR vydala prohlášení kde sice nevidí úmyslné plivnutí ale nedokáže posoudit úmysl a tedy nemůže trestat rozhodčího za chybně udělenou ČK, který tam úmysl viděl. Neb mu nemůže nijak dokázat, že úmysl vidět neměl.
V zásadě se tomu nelze divit. Protože stejně jako je velice těžké prokázat hráči úmysl, tak pak je úplně stejně těžké sudímu prokázat, že hráč úmysl neměl a on chyboval. KR v tomto tak má poměrně svázané ruce.
K tomu jaký trest (ne)dostane Chorý je prohlášení KR naprosto irelevantní. O tom bude rozhodovat DK. Ta by měla při udělené trestu nebo případném zrušení trestu už řešit dokazování vůči hráči.
Logika by pak velela, že trest bude buď 4 ŽK nebo paušální trest na přímou červenou za nesportovní chování. Nikoli dodatečný trest za úmyslné plivání.
Na druhou stranu, DK umí překvapit a její rozhodování se ne vždy řídí standartním právem a odvolání v těchto záležitostech na soudy samozřejmě nehrozí.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
japhy před 2 dny 15.04.2026 08:46 |Hluboce se mýliš, jak dokazuje komentář DK u případu Ghali:
"DK LFA ale nemá na základě
Disciplinárního řádu FAČR jinou možnost, než přestupek za daných okolností řešit dle paragrafu 42,
odstavce 3.
Důvodem je, že zákrok, který sudí na hrací ploše po intervenci VAR označil jako červený, což jako
správné rozhodnutí z důvodu surové hry označila při hodnocení také Komise rozhodčích FAČR, vedl
právě k velmi vážným následkům v podobě zlomení nohy protihráče."
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Betynka58 před 3 dny 14.04.2026 16:08 |Díky, Sokrate, za pěkný rozbor. Já bych jen dodal ještě jeden moment ke konci zápasu, který jsem vůbec nepochopil, a to byla žlutá karta pro Holeše. To totiž podle mého názoru ani nebyl faul, ještě jsem si říkal, jak to tomu Plzeňákovi hezky sebral. Nemohu si pomoci, tady bych viděl jednoznačný úmysl Tomáše vykartovat na příští zápas.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 před 4 dny 13.04.2026 18:38 |s body souhlas,
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
donford před 4 dny 13.04.2026 19:03 |Moses dle mého mínění zahrál aspoň průměrně, i když v jeho herním pojetí to nebylo nic medového. Takže pro mě za 5. Holeš bohužel viditelně nestačil. Věk se nezastaví.
Chorému cákaly sliny z pusy. Ale neplival. V tom se myslím všichni soudní fandové shodnou. Ovšem proč to u 99 % hráčů sudí tolerují, a pak se na jednoho vrhnou jak pominutí? Tak žluté pro všechny. A ne, že se sudí odvrací a dělá, že nic neslyší. Brzy by to hráče přešlo. Takhle je to jen výsměch. Ale účelný. Kdo potřebuji osolit, toho osolím. Ovšem Choras si o žlutou jasně říkal.
Pokud je komise nestranná (obávám se, že není), tak by mu měla uznat stopku za 4 žluté, ale bude to asi pořádná tahanice s předem očekávaným, zmanipulovaným výsledkem.
Pak se jen naskýtá otázka, proč? Viditelný Tetteh prošel a Chorý nikoliv? Škoda, že se nerozhoduje jen a jen na hřišti. Ale to u nás v dnešních dobách nelze, to bych byl příliš naivní. Blbě jsi kecal a řval, tak žlutá a pro všechny, ale červená?
Proč se neřešilo teatrální vstoupení jejich stopera včetně přinesených nosítek? Jen bububu a nic. Radina se opravdu nevyznamenal.
Plzeň herně docela překvapila. A Zafeiridis zřetelně chybí. Oscar je totál z formy a stejně ani nikdy střelec nebyl. Jen pokud se to od něj odrazilo. Kušej zase seděl. Sanyang měl přednost.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
donford před 4 dny 13.04.2026 19:12 |Velmi se omlouvám - myslel jsem Zafeiris a napsal blbost.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Steve2924 (přítel SN) před 3 dny 14.04.2026 11:45 |Dovolím si spekulovat. A rovnou píšu, že je to spekulace a rozhodně nevyjadřuje můj názor nebo snad souhlas s takovým počínáním. Naopak.
Ale podle mě je to právě tou historií hráče. Stejně jako Švancarovi po tom co v každém zápase předvedl teatrální simulaci na penaltu přestali pískat i fauly, protože mu to nevěřili. Tak Chorý si svojí historií, kdy několikrát při takových situacích hráče soupeře nějak "inzultoval (nevím jaké je správné slovo)" a často mu to i prošlo, viz prsty v zadku a podobně. Se prostě sudí začali více zaměřovat a kontrolovat si ho.
Kdyby takhle řval Provod, tak se na VAR nikdo koukat nebude, protože nebude čekat, že by tam něco bylo. A kdyby jo, možná bude víc shovívavý.
Chorý už na nějakou schovívavost může zapomenout.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
_karlik_ před 6 hodinami 17.04.2026 12:22 |Poslední věta měla správně být takto:
"Slávista Chorý už na nějakou shovívavost může zapomenout."
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
levap před 4 dny 13.04.2026 19:06 |Jenom dvě poznámky. Bořilovi bych známku určitě snížil. Jednak rychlostně nestíhá, jednak velmi okatě fauluje v nebezpečných prostorách a hlavně - nejenom jednou je v postavení kdy nehlídá vůbec nikoho. A Chorý je kapitola sama pro sebe. Nechci se stydět za chování kteréhokoliv hráče Slavie. U Chorého se to děje opakovaně. Nebyl jsem rád když přicházel do Slavie a byl bych moc rád kdyby odešel. Nejlépe ihned. A to bez ohledu na to kolik gólů vstřelil. Navíc věřím, že bez něj bychom nehráli pouze nakopávané míče, ale i fotbal.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
mig52 před 4 dny 13.04.2026 19:36 |Kvůli tomu, že ty nejsi rád, určitě neodejde. A už vůbec ne ihned, Dušíne.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 4 dny 13.04.2026 22:14 |Super, palec hore:)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 4 dny 13.04.2026 22:13 |Bořil není rychlík, ale pozičně to zvládl, Holeš byl horší. A pokud jde o Chorýho - na hřišti nechá všechno, ano hraje na hraně, provokuje, ale pro tým udělá maximum...to, co udělal včera, dělá spousta hráčů, ale jen u jednoho je z toho kauza...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
levap před 3 dny 14.04.2026 15:13 |Cituji : "pro tým udělá maximum" - pokud by pro tým dělal maximum, tak si nemůže naprosto zbytečně nechat dát červenou, pět minut před koncem, s vědomím, že oslabuje "tým" v konci důležité sezóny.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 3 dny 14.04.2026 17:44 |On si nešel nechat dát červenou...a za to, za co ji dostal, ji nedostal v životě nikdo...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
tolsimir před 4 dny 13.04.2026 19:28 |K Holešovi bych doplnil i veskrze tragickou rozehrávku, která byla okořeněna extrémně velkým množstvím bezduchých nákopů, a to i v situaci, kdy se dalo v pohodě hrát po zemi
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
pehacko před 4 dny 13.04.2026 22:11 |Tohle byl nejhorší zápas Holese co je ve Slavii… jindy třeba na začátku hořel a byl vykoupán a pak si nasel ten spravny odstup a vse zvládal. Ale vcera uz prvni odkop úplně nesmyslný a pak se to s nim vezlo prakticky celý zápas. Takhle zahrát nekdo, kdo u trenérů neni úplně v milosti, tak si hodne dlouho nekopne… jenže zase treba v Ostravě zahrál skvěle a předvedl dva zákroky co nás uchránili před golem a proto o tom rozhodují, kdo bude hrát, trenéři a ne my.
Komentář byl uživatelem upraven (13.04.2026 22:12) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tohle byl nejhorší zápas Holese co je ve Slavii… jindy třeba na začátku hořel a byl vykoupán a pak si nasel ten spravny odstup a vse zvládal. Ale vcera uz prvni odkop úplně nesmyslný a pak se to s nim vezlo prakticky celý zápas. Takhle zahrát nekdo, kdo u trenérů neni úplně v milosti, tak si hodne dlouho nekopne… .
Skrýt původní komentář
*
bramburek (přítel SN) před 4 dny 14.04.2026 02:32 |O nesmyslný červený pro Chorýho se toho napsalo už dosti, ale mohl by mi někdo vysvětlit situaci z druhý půle…
Ani na stadionu, ani když jsem si to pak pouštěl v TV, jsem doteď nezjistil, ani komentátoři při přenosu to nevěděli, za co ten zmetek Radina přerušil hru, při našem drtivým tlaku, a znemožnil Sadilkovi házet aut a Slavii v tom tlaku pokračovat, a místo toho mu dal žlutou kartu, minimálně minutu se nehrálo a nás z toho tlaku “krásně” vyvedl…
Mně to přišlo na stadionu, i pak v TV naprosto nepochopitelný, a až účelový jak podle nějakých notiček… ví někdo z jakýho důvodu hru přerušil a nenechal nás hrát dál?
Komentář byl uživatelem upraven (14.04.2026 02:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
O nesmyslný červený pro Chorýho se toho napsalo už dosti, ale mohl by mi někdo vysvětlit situaci z druhý půle…
Ani na stadionu, ani když jsem si to pak pouštěl v TV, jsem doteď nezjistil, ani komentáři při přenosu to nevěděli, za co ten zmetek Radina přerušil hru, při našem drtivým tlaku, a znemožnil Sadilkovi házet aut a Slavii v tom tlaku pokračovat, a místo toho mu dal žlutou kartu, minimálně minutu se nehrálo a nás z toho tlaku “krásně” vyvedl…
Mně to přišlo na stadionu, i pak v TV naprosto nepochopitelný, a až účelový jak podle nějakých notiček… ví někdo z jakýho důvodu hru přerušil a nenechal nás hrát dál?.
Skrýt původní komentář
Re: *
pehacko před 4 dny 14.04.2026 06:26 |Ukazoval ze neco zkoumá var… takze to přerušil na přání rudých bratru. Ale bylo to pekny svinstvo
Re: *
Lukavo před 3 dny 14.04.2026 08:10 |Bořil ve vápně po kontaktu upadl, kontrolujou to skoro vždy. Chyba Bóři, že se snažil nahrát pently...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Votypkaj před 3 dny 14.04.2026 10:20 |a k rozhodčímu Radinovi, tady jeden zápas 3 roky dozadu, kdy pískal v Edenu, kdo si pamatuje to byla tenkrát taky lahůdka....
https://www.chanceliga.cz/zapas/7436-sks-hkr
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
jenusp před 23 hodinami 16.04.2026 19:43 |to byl tenhle kokot, co odvolal gol Van Burena, což by nám zajistilo 1. místo po základní části? a jaké hovado to mávalo?
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Akuls před 3 dny 14.04.2026 10:56 |Pokud Komise rozhodčích neodhalila úmyslné plivnutí na protihráče, pak je záhadou, proč posvětila vstup VARu, jako reakci na zjevnou chybu rozhodčího za neudělení červené karty našemu psychopatovi za řvaní na protihráče.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
SLAVIESTA před 3 dny 14.04.2026 11:34 |.
Komentář byl uživatelem upraven (14.04.2026 12:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hledat logiku v rozhodnutích a prohlášeních tohoto zcela debilního orgánu je zbytečná práce. Tvrzením a pokusům dokázat, že ryba smrdí od ocasu zásadně nevěřím..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
rak (přítel SN) před 3 dny 14.04.2026 12:34 |A někoho ještě překvapují výroky této komise? Jinak, podle mně, celou letošní sezónu je to nastaveno tak, aby, když to trochu půjde, titul získala Sparta. Jakmile více zaváháme a oni ucítí krev, tak to bude určitě síla. Loni jsem toto moc neviděl, ale před tím, když už dlouho rudí titul neměli, tak to bylo také tak.
Na druhou stranu mě to úplně žíly netrhá, na rozdíl od asi 99 % lidi tady, hádám. Doufám, že druhé místo už ohroženo není. Kdybychom ještě titul ztratili, tak by mě štvalo: a) promrhání náskoku a dobré pozice, b) že by titul měla zrovna Sparta. Ale jinak z druhého místa ještě je i šance na LM a Evropská liga jistá. A po dvou neúspěšných sezónách v Evropě mně jde hlavně o výrazněji lepší vystoupení tam. Takže ten závěr ligy pro mně není až takovým nervákem.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
záplata před 3 dny 14.04.2026 15:06 |Uvidíme, jaký bude trest ale pokud Chorýho osolej, bral bych to jako precedens, za řvaní na protihráče taxativní žlutá, pokud prskne, taxativní červená, a být našima, tak se na tom kolo co kolo veřejně točím a ptám se proč karty nepadaly. Třeba Červ to dělá prakticky každý zápas, u bukvic nevím, to jsou takový leklý ryby. Já bych to těm zmrdům osladil, že by se posrali.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 3 dny 14.04.2026 17:54 |Laďasuzbrna na řvaní na protihráče vybudoval image, myslím, že každý kolo by mohl za tohle jít někdo ven - a teď si řekněme, jestli je to dívčí škola, nebo fotbal s emocema...jo, precedns by to byla já bych byl rád, kdyby fakt Chorase osolili, abysme jim to taky vraceli..
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
záplata před 3 dny 14.04.2026 18:35 |Já osobně očekávám změnu červené na žlutou, tady se nic jinýho nedá udělat, disciplinárka pod tlakem, všeobecně je toto extempore vnímáno jako neúmyslné ,,potřísnění". Ale moc jim to rozhodování nezávidím, z fleku mohou být obviňování z ovlivnění závěru ligy.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 3 dny 14.04.2026 21:20 |Já tomu nevěřím, myslím, že to ani nelze, červenou odvolat...navíc to by se přece někomu do krámu vůbec nehodilo...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Jarda 49 před 3 dny 14.04.2026 15:49 |Ahoj přátele. Zatím jsem v mediich nikde neslyšel ze Chory plivnul a už vůbec ne ze úmyslně. Když si vezmu vyjádření expertu po přenosu Oneplay, Tiki taku a další tak téměř 100 procent lidi co fotbalu rozumí to vidělo jasně. Bohužel až na Var a hlavního. Ani komise to jako úmysl neviděla. Pokud říká ze červená správně pak asi kvůli tomu řvaní, protože se Vlastně nic jiného nestalo. Pak by měla DK řešit pouze trest za toto a nic jiného. Ještě stále ve skrytu duše doufám, ze se opravdu dokáže ozvat Plzeň a uvést vše co se plivnuti týká na pravou míru. Jsou přece chlapi a nedovolí udělit trest za něco co se nestalo. Ještě drobná polemika. Pokud bude Chory exemplární potrestán, nebude celá soutěž znevážena?
Takže nakonec. Kluci naši sešivani. Postavte se této připadné nespravedlnosti. Probuďte v sobe viru a sílu, ze nás jakákoliv nespravedlnost nezlomí a ze to letos uvalčíme proti komukoliv a rudé bídě a jejím prisluhovacum navzdory. Věřím ze se semkneme na hřišti i v hledišti a ukážeme který klub a kteří fandové jsou nejlepší.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
japhy před 2 dny 15.04.2026 09:00 |Já teda zírám. Jak jsi dospěl k tomu, že když KR úmysl neviděla, ale přesto je červená správně, tudíž tedy asi bude za to řvaní? Ne. VAR viděl plivnutí, rozhodčí viděl plivnutí a KR řeší jen a jen to plivnutí. Takže DK bude logicky řešit jen trest za plivnutí, na kterém se shodly pro ni relevantní "orgány".
Já jedinou šanci vidím, stejně jako u Ghaliho, v prominutí poloviny trestu, až o něj požádáme.
Komentář byl uživatelem upraven (15.04.2026 13:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já teda zírám. Jak jsi dospěl k tomu, že když KR úmysl neviděla, ale přesto je červená správně, tudíž tedy asi bude za to řvaní? Ne. VAR viděl plivnutí, rozhodčí viděl plivnutí a KR řeší jen a jen to plivnutí. Takže DK bude logicky řešit jen trest za plivnutí, na kterém se shodly pro ni relevantní "orgány".
Já jedinou šanci vidím, stejně jako u Ghaliho, za prominutí poloviny trestu, až o něj požádáme. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
cvočkař Danda před 3 dny 14.04.2026 12:11 |Milí přátelé, prostě se nám to nepovedlo.Celkově ten fotbal za moc nestál viz.naše dlouholetá opora Tomáš Holeš.Juráskovi bych ten gól moc přál,ale ten jejich gólman se roztáhnul jako chobotnice a odražený míč šel asi půl metru vedle.Tomáš Chorý je případ sám pro sebe.Doufám že ho trenéři trochu zklidní jinak nám nebude k ničemu.
Ukazuje se jak prospěšní jsou Chytil s Chloupkem.Pořád máme 8bodů náskok před bídou takže se nic tragického neděje.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
zeleznik2 včera 16.04.2026 15:38 |Ano, ale ještě zbývá 2+5 kol. A Rumun zatím vše vyhrává. Po Hradci to klidně může, být 5-6 a na Sigmu taky zrovna neumíme. Pokud bude náskok+8 po druhém kole nástavby budu v klidu. Takhle ještě nervy.
Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2026 15:39) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ano, ale ještě zbývá 2+5 kol. A Rumun zatím vše vyhrává. Po Hradci to klidně může, být 5-6 a na Sigmu taky zrovna neumíme. Pokud bude náskok+8 po druhém kole nástavby bude v klidu. Takhle ještě nervy..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lachpresak před 3 dny 14.04.2026 13:56 |Holeš a Bořil, já ty kluky mám rád, ale výkonnostně už je to prostě na Slavii málo, věk nezastavíš 33 a 35. Bojím se, že Oscar se už do své top formy nikdy nevrátí, Schranz už pomalu odchází, kde je Cham a náš vysněný útočník? Neměli bychom mít tu lavičku silnější?
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Papol před 24 hodinami 16.04.2026 19:07 |Holeš hraje zatím velmi spolehlivě. Ale kde je Mubarak, dostával příležitosti a najednou jak když utne!! Proč, ptám se?
Bořil je super, ale opravdu již nestíhá.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Kikoriki před 3 dny 14.04.2026 16:44 |Nejhorší pro mě je, že je zbytečná nervozita. I já jsem nespal. Ne kvůli ztrátě 2 bodů, ale celkově, jak se to zbytečně rozvíří. Minulý rok byl v klidu. Proč? Měli jsme náskok jak prase a rudoši zalezli do kanálů. A teď zbytečně, opakuji zbytečně ucítili šanci. A roztočili ty svoje nespravedlnosti a hnusy. A když něco řekneš, tak ti řeknou že pláčeme. Nepláčeme. A nejvíc mi vadí novináři z toho odporného deníku. Oni mají každé ráno poradu a pradí se jak zaškodit. Když jsme (a to doplňuju Strašáka z aktuálního podcastu) před dvěma lety měli možnost jít před nadstavbou před Saprtu a jeli jsme do Plzně, tak všude šířili, jak je Slavia mistr. Ale bylo to tak okaté....protože je napadlo, že se to rozšíří i mezi hráče atd. a taky jsme shořeli. Zaškodili, ale bylo to tak nějak fér. Rok před tím 8 penalt pro Bídu v 8 zápasech. Absolutní úlet a nám se škodilo. Neuznávali nám góly (pamatuju si myslím Jurečku s Hradcem) z hraničních ofsajdů a škodilo se okatě. A novináři to všechno přikrili.
Letos mohl být klid. Sice taky Kvasnicové aspol dělali co můžou, pořád foukají do ´teru bludy, ale tak nějak se i pískala rovina v našich zápasech a Bída hrála tužku (i když těch standardek co kopají poblíž vápna je hodně). Ale budiž. a teď když už to plynulo do nějakého konce, tak mi zase zadáme příčinu, proč se ten kolotoč roztočil. proto se na Chorého zlobím. Ale jinak samozřejmě stojím za ním. A kdybych ho mohl jít někam podpořit tak jdu hned. Mám ho prostě rád....Je jeden z největších bojovníků a srdcařů co máme v týmu a minimálně 10-12 bodů šlo v této sezńě jen za ním.
Teď nás na pár zápasů oslabí. Zametou s náma, jako vždycky. Nespravedlivě, ale zametou. Proč se nad něj nakláněl a dořval ho? Nechápu.
Někde jsem tady slíbil, že když vyhrajeme titul, tak vystrčím prdel na Letné na ten jejich stadion. I když jasně, nesmí být 100 metrů ode mě žádný Rudoch. Ale měním to. Najdu si kde má deník Sport redakci a vystrčím prdel tam! Jak já je nenávidím. (i to jak zavětřili a zažili vlhký sen když Karviné hrozily kontumace).
teď vyhrát v Hradci, nenechat se znervóznět. Že si sedne na jeden zápas Holeš je OK, prospěje mu to. Zima chybí. Chaloupek taky. Střed a kraje máme a v útoku bude snad Mojma. Kdyby ne máme Vasku, Mubaraka, Prekopa....to musíme uhrát. Když vyhrajeme v Hradci a s Olomoucí, už přestanu ten strach mít.
p.s. v zápase s Plzní jsme měli ke 3 bodům mnohem blíž. Není třeba si nevěřit. Bída a Plzeň mají taky kupu zranění a Bída určitě všechno nevyhraje (i když bude hrát z kopce). Třeba je Kozel teď porazí a bude zase klid.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
obiwan před 3 dny 14.04.2026 17:51 |Já nevěřím, že by Jablbinec rudým ublížil...furt je to tak nějak peltovo...Já se nejvíc bojím té naší marodky a neformy, Oskar, Moses, Holeš mimo...Isife mě taky nenadchnul a Douděra po zranněí byl vidět jen žlutou po řvaní na praporek...Chytil, Chaloupek, Prekop zranění...Chorý karta...dost mě zápas v Hradci straší. Snad se zvedne Kušej.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
pehacko před 3 dny 14.04.2026 18:21 |Kusej nevypadal úplně zle a dostane šanci a treba ji chytne za pačesy… bude ted asi hrát vic než dost. V očích realizaku zrejme cokoliv lepšího než Erik a ja to plně chápu… proste přešlap a je lepsi se k němu postavit čelem.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Edenjejenjeden včera 16.04.2026 17:52 |Já ti rozumím obiwane , spojení Bídy s Peltou má dlouhou historii , na druhou stranu Jablonec potřebuje bejt kvůli penězům v "evropě" a body potřebuje
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
zeleznik2 včera 16.04.2026 14:36 |Zbytečná ztráta 2 bodů.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
zeleznik2 včera 16.04.2026 17:16 |Tak Chorý jeden zápas stop.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
houston (přítel SN) včera 16.04.2026 17:35 |To se bude od Bubenče ozývat strašný řev !
Re: DK
zeleznik2 včera 16.04.2026 17:18 |„Komise rozhodčích konstatuje, že neshledala úmysl. Na základě všech šetření jsme zůstali u rozhodnutí na hřišti. Disciplinární komise nemá přezkoumávat rozhodnutí rozhodčího na hřišti, takže jsme udělili trest ve výši jednoho zápasu. Ve hře bylo cokoliv, ve veřejnosti se objevovaly různé názory,“ řekl novinářům Jiří Matzner, předseda komise.
Re: DK
mig52 před 12 hodinami 17.04.2026 06:22 |Kovařík se svou tlupou pokryje všecko. Vidí, co ostatní a dělá, že nevidí. Ten by snad "zařízl" i svoje babičky. Fialový hnusák.
Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2026 09:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kovařík se svou tlupou pokryje všecko. Vidí, co ostatní a dělá, že nevidí. Ten by snad zařízl i svoje babičky. Fialový hnusák..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
mig52 před 24 hodinami 16.04.2026 19:12 |Nj, a jak teď máme věřit tomu, že liga a hlavně její rozhodčí nejsou cinknutí?!
Tři volové čumí na Var a vyhodnotí to takto? Přičemž var zřejmě neměl být aktivován. Napařil bych jim discans jak Brno, hajzlům.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
mis3 před 10 hodinami 17.04.2026 08:31 |mě spíš děsí to, že komise pak řekne, že to bylo správně. Dovedete si někdo představit to šílenství, že by teď VAR - podle návodu komise - měl řešit každou slinu?
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
George (přítel SN) před 10 hodinami 17.04.2026 08:43 |K tomu Tomovi, chápu, že každý na to bude mít názor...nezastávám názor, že to má dělat, šahat někomu na koule, řvát na hráče ležícího na zemi, ještě že to nebylo vyhodnoceno jako rasismus v dnešní době...ale takovýho hajzlíka chcete mít na své straně, já věřím, že se poučí, že Jarda a Jindra s ním promluví, ale prostě za mě takový grázlík je potřeba, věřím, že už se toho vyvaruje, ale v zápalu boje emocí, prostě člověk udělá kraviny....sám jsem fotbal hrál, než jsem ochrnul, a taky v útoku, a někdy mě ty protihráči srali, jak mě drží, atd...jak simulují a někdy jsem měl chuť je taky seřvat, takže já si Toma ve Slávii přeji, nebýt jeho není titul...tak si vyberme..:CHceme titul s Chorým, nebo nemít titul? Ale věřím, že v příští sezoně další Červenou nedostane....kdyby sudí pískali v lize rovinu, tak i hazjlíkové jsou v Plzni, a buzenpartě, taky by tam bylo spousta červených....Červ, a spol by taky byly propírání, jen my jsme Slávie, tak prostě se nás řeší víc, Plzeň a buzenparta nikoho nezajímá....
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
fogi před 7 hodinami 17.04.2026 12:12 |S hráči typu Mirka Dušína titul nikdo nezíská. Tomáš Chorý by si mohl nějaké reakce odpustit, ale těch faulů co na něj nebylo odpískáno je mnoho jen protože je to T.Chorý. V redakci isportu a Blesku včera po 17 hodině došlo k praskání cévek, tolik úsilí tomu věnovali, aby Tomáš dostal minimálně 6 zápasů stopku a nebo nejlépe doživotí a většina fandů RB má velké mrzeníčko. Doufám že jak naši hráči J.Bořil, D.Douděra a T.Chorý se poučí aby neřvali na soupeře, protože se na naše hráče rozhodčí zaměří a byla škoda kdyby za to dostávali zbytečné karty.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Myšák před 2 hodinami 17.04.2026 16:29 |Když je někdo první a nejlepší, tak je vždy středem zájmu.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Myšák před 2 hodinami 17.04.2026 16:42 |NE
že bymi
Chyběl!!!!
KDE je Slávista51??? NO!!!!
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
jirkag5 NOVÝ před hodinou 17.04.2026 17:38 |Žije. Na Neviditelném psu exhibuje se svými výkřiky pořád.