Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Beránek končí

Představenstvo akciové společnosti se na svém středečním zasedání dohodlo s koučem Miroslavem Beránkem na ukončení jeho smlouvy k 31.12. 2003. Zároveň pověřilo manažera A-týmu Josefa Jinocha, aby zahájil jednání o obsazení trenérského postu. Jako prvního osloví Josefa Csaplára z Liberce, píše oficiální web Slavie. článek zabývající se tématem čtetě na Idnes zde.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Beránek končí

    bojler     před 21 lety 10.12.2003 19:47 |  
    0 0

    Pámbu s náma

    • Re: Beránek končí

      Zafod     před 21 lety 11.12.2003 00:27 |  
      0 0

      Ikdyz s tebou absolutne nesouhlasim se soucasnym denim ve Slavii....a dnesek mi myslim dava castecne za pravdu, tak nemam co dodat vystihnul si to presne :o(((.

      • Re: Beránek končí

        Zafod     před 21 lety 11.12.2003 00:31 |  
        0 0

        to je cestina :o))......no snad budu pochopen :o))

    • Re: Beránek končí

      (host)     před 21 lety 11.12.2003 09:22 |  
      0 0

      Totéž co řekl Zafod, často jsme v diskuzi proti sobě, ale vystihl jsi to krátce a přesně. Ach jo, teď už nám asi pánbůh nepomůže ... si to nezasloužíme.

  2. Re: Beránek končí

    vizzir     před 21 lety 10.12.2003 19:56 |  
    0 0

    teda tak to je sila..Beranek se vrati z Londyna,rekne,ze chce pokracovat a je odvolanej..Hm hm,tak to jsem zvedavej koho tam daj misto nej...

    • Re: Beránek končí

      Richi (admin)     před 21 lety 10.12.2003 20:01 |  
      0 0

      No podle webu nebyl odvolan, ale skoncili dohodou, to je rozdil.

      Kazdopadne jsem tak nastvanej, hruza. Ten sok, kdyz jsem si to precetl. Ted to pujde se Slavii z kopce. A navic se to rozhodli nekomentovat, to nechapu proc, vsichni preci chceme znat prave duvody, ach jo.

      • To chce klid.

        Mac     před 21 lety 10.12.2003 20:07 |  
        0 0

        Klídek Richi. To tvoje neeeeeee ukazuje, že tě to hodně vzalo, což u tebe vidím snad poprvé. Beránka je mi líto, ale upřímně řečeno čekal jsem to, Leška to nepřímo potvrdil po návratu z Londýna, a není to tragédie - a? Csaplár ukáže, co v něm je - buď se potvrdí, že je dobrej, nebo se ukáže, že bez Škorpila by byl nula.

        • Re: To chce klid.

          Richi (admin)     před 21 lety 10.12.2003 20:11 |  
          0 0

          Jo, vzalo me to hodne, kdyz jsem si to precetl, byl jsem hodne sokovan. Po navratu Beranka to vypadalo, ze zustane. Fakt nevim, kde najdeme skveleho trenera, Csaplar zatim nic nedokazal.

          • Re: To chce klid.

            (host)     před 21 lety 10.12.2003 20:31 |  
            0 0

            A Beránek dokázal co? Slavka hrala jednu sezonu slusne, to Liberec take, navic ziskal titul.

            • Re: To chce klid.

              PetCC     před 21 lety 10.12.2003 20:38 |  
              0 0

              Dokázal vydžet ve Slavii 2 roky, to už je slušnej úspěch! Byl bych rád, kdyby každej trenér u nás vydžel aspoň ty 2 roky.

      • Re: Beránek končí

        vizzir     před 21 lety 10.12.2003 20:38 |  
        0 0

        no jeste v poledne jsem na idnes cetl,ze Beranek se presvedcil,ze ENIC chce pokracovat v nastoupene ceste..a ted vecer,ze se "domluvili" ze odstoupi..podle me to predstavenstvo uz vedelo dopredu..a ted to chtej jen taktne ukoncit..rika se,ze za Berankem moc nestal Jinoch,ktery se zna s Csaplarem velmi dobre z Liberce...no treba zmena a Kolousek Slavii prospeji..

        • Re: Beránek končí

          Richi (admin)     před 21 lety 10.12.2003 20:58 |  
          0 0

          Taky jsem cetl rozhovor s Berankem na Idnes, i proto sok po dnesnim veceru je vetsi. Asi mas pravdu, vedeli to uz asi dopredu, viz takove vyhybave vyjadrovani k postu trenera. Kdyby to prineslo zlepseni , byl bych rad, ale chci to dokazat. A chci dlouhodobe zlepseni, ne na pul roku. No jsem zvedav, jak bude nadale fungovat nasazovani mladsich hracu. Kolousek by snad opravdu byl prinosem.

  3. Re: Beránek končí

    (host)     před 21 lety 10.12.2003 20:07 |  
    0 0

    Nechápu proč by to mělo jít se Slavií z kopce. Já osobně bych si přál, aby šel do Slavie trénovat Ščasný. Ale zřejmě zůstane jen u přání.

    • Re: Beránek končí

      Richi (admin)     před 21 lety 10.12.2003 20:13 |  
      0 0

      Proc z kopce? Protoze tu byla urcita koncepce, ktera je v haji, neco se budovalo a uz se to zrusilo. Jen abychom zas nedopadli tak, ze se budou stridat treneri. Rad bych se pletl, kdyby se vse najednou otocilo k lepsimu.

      • Koncepce snad zůstane.

        Mac     před 21 lety 10.12.2003 20:38 |  
        0 0

        Já věřím tomu, že odchodem Beránka se naše strategie nezmění. Naše práce s mládeží nestojí jenom na Beránkovi, máme tu říčku, Klusáčka - věřím tomu, že to bude pokračovat. Vždy? Csaplár taky byl u nějakého mládežnického výběru, a v Liberci taky prosazoval mládež.

        • Re: Koncepce snad zůstane.

          Richi (admin)     před 21 lety 10.12.2003 20:49 |  
          0 0

          No jasne, Enic svoji strategii ma stejnou od vstupu do Slavie, ale zacala se naplnovat az prichodem Beranka! A trenerem to zacina a kdyz neni spravny clovek, tak se vse muze zhroutit. Jestli prijde Csaplar, tak jsem zvedav, jak si bude rozumet s Rickou a dalsimi. Je to vse divny, asi se z toho budu dlouho vzpamatovavat.

      • Re: Beránek končí

        (host)     před 21 lety 10.12.2003 20:39 |  
        0 0

        nepsal jsi v nekterem z predchozich clanku,ze Beranek by uz mel odejit,ze uz nema Slavii co nabidnout?

        • Re: Beránek končí

          Richi (admin)     před 21 lety 10.12.2003 20:45 |  
          0 0

          Ano, psal jsem to, ale pak jsem tam pozdeji taky napsal vyjadreni, po dvou dnech jsem totiz zmenil nazor, vystrizlivel jsem a uvedomil si plno souvislosti, takze pak jsem byl zas pro setrvani. To co jsem napsal v clanku, to byl ulet.

          • Re: Beránek končí

            (host)     před 21 lety 10.12.2003 20:50 |  
            0 0

            Je videt, jakou vahu maj tve nazory. Za dva dny bude odchod Beranka zase dobrym krokem.

            • Re: Beránek končí

              Richi (admin)     před 21 lety 10.12.2003 20:54 |  
              0 0

              Clovek se vyviji, meni nazory, ale v trenerovi Berankovi jsem se unahlil, proto jsem pote v komentari zmenil nazor. A to jsem takto udelal jednou, jinak jsem si za svymi nazory stal. Nemenil jsem je ze dne na den.

            • Re: Beránek končí

              (host)     před 21 lety 10.12.2003 22:19 |  
              0 0

              unáhlit se v soudu je lidské a přiznat chybu vyžaduje určitý nadhled a nesvědčí o nějakém rychlém měnění názorů, ale o vyvinuté schopnosti sebereflexe, která všem, kteří to tady Richimu omíláte zjevně chybí. Copak vám se to nikdy nikomu nestalo? Mně tedy ano, a rozhodně ne jednou... Jinak k tomu odvolání - alespoň už každý ví, co znamená, když pan LEŽka říká, že pozice trenéra je pevná a v zimě mu bude nabídnuto prodloužení smlouvy. A také víme, že ne vždy, když LEŽka nařkne média ze nepravdivých informací, jsou tyto informace nepravdivé.

              • Re: Beránek končí

                EdCable     před 21 lety 11.12.2003 18:22 |  
                0 0

                Ja bych rek, ze to neni jenom v Leskovi, on i Beranek sliboval, ze zustane. A novinari tvrdili to samy:)

  4. Re: Beránek končí

    (host)     před 21 lety 10.12.2003 20:46 |  
    0 0

    Richi: Nebyl jsi to nahodou ty, ktery rikal, ze Beranek uz nema Slavii co nabidnout a ze by mel skoncit? Byl.

    • Re: Beránek končí

      Richi (admin)     před 21 lety 10.12.2003 20:52 |  
      0 0

      znova se opakuji:
      Ano, psal jsem to, ale pak jsem tam pozdeji taky napsal vyjadreni, po dvou dnech jsem totiz zmenil nazor, vystrizlivel jsem a uvedomil si plno souvislosti, takze pak jsem byl zas pro setrvani. To co jsem napsal v clanku, to byl ulet.

      A takto znelo moje prohlaseni pod danym clanek v komentari:
      Tak jsem přemýšlel o tom, co jsem napsal ve výše uvedeném článku a dospěl jsem k závěru, že jsem se až zbytečně nechal ovlivnit děním na hřišti a lidmi kolem. A navíc ve mě bylo takové naštvání, že jsem článek nepsal při chladných smyslech. Po mnoha ano či ne jsem dospěl k názoru, že odchod Beránka nic neřeší. Měl by zde i nadále zůstat, pokud bude mít tu chu?, a pokusit se přes zimu vše dát do kupy. A já věřím, že by to zvládnul. Nad sebou by se měli zamyslet i hráči, zda vůbec mají zájem hrát za Slavii, protože u některých to tak nevypadá.

  5. Re: Beránek končí

    vizzir     před 21 lety 10.12.2003 21:54 |  
    0 0

    prave ctu na teletextu CT2,ze Csaplar prohlasil: "Nabidky prazskych S se prakticky neodmitaji"..takze bych rekl,ze jeho prichod je vice mene realitou..zvlaste kdyz vyberem trenera je poveren Jinoch..tim padem je asi i jisty prichod Kolouska,ktery je Csaplaruv velky oblibenec...

    • Re: Beránek končí

      Richi (admin)     před 21 lety 10.12.2003 22:30 |  
      0 0

      Jo, vypada to dosti realne. Ono uz kdyz to dostal nastarosti Jinoch a prvni mel byt kontaktovat Csaplar, bylo jasne, ze prijde. Zvlast kdyz sam Csaplar neprimo pripustil neoficialni namluvy.

  6. Re: Beránek končí

    (host)     před 21 lety 10.12.2003 22:23 |  
    0 0

    V situaci, kdy je mužstvo rozložené, bývá trenér odvolán vždy. Je to přirozený důsledek toho, že nedokázal pořádně seřvat obě znepřátelené strany, aby držely ústa a krok, řádně makaly a táhly za jeden provaz.
    Od toho je trenér
    Do jaké míry je ale jen obětní Beránek za nepravosti jiných, to si nedokážu představit.
    Z toho, že jel do Anglie, aby jim sdělil svůj názor nezávisle na Leškovi, dá se usoudit, že se dopustil neodpustitelného zločinu : naštval svého nadřízeného. To je ve Slavii určitě větší zločin než třeba rozfofrovat peníze na stadion.

    • Re: Beránek končí

      vizzir     před 21 lety 10.12.2003 22:28 |  
      0 0

      jenze sam Leska na idnes prohlasil,ze Beranka sebou nevzal,protoze trener se takovych to schuzek nema zucastnovat,tim spis,ze by mohl byt zanedlouho u konkurence...Cele to na me dela dojem,ze tam bombasticka patecni konference byl jen pod*..Reklo se,ze se pojede do Londyna vyjednavat..vsichni se vrati spokojeni a najednou se trener odvola..to uz opravdu o necem svedci!!

      • Re: Beránek končí

        (host)     před 21 lety 10.12.2003 22:39 |  
        0 0

        Svědčí to o tom, jaká je Slavia v rukou Lešky

      • Re: Beránek končí

        EdCable     před 21 lety 11.12.2003 18:23 |  
        0 0

        Zajimalo by me o cem, nejak mi to z toho nevyplyva:/

  7. Re: Beránek končí

    (host)     před 21 lety 10.12.2003 22:36 |  
    0 0

    Na druhé straně je ale třeba dodat, že Slavia si zaslouží trenéra na plný úvazek. Beránek bude dál jezdit s nároďákem a často by u týmu chyběl.

  8. Re: Beránek končí

    (host)     před 21 lety 10.12.2003 22:51 |  
    0 0

    Dobry krok, ted je treba ucinit dalsi. Kopnout do prdele i mistra Kuka!!

    • Re: Beránek končí

      (host)     před 21 lety 10.12.2003 22:51 |  
      0 0

      Kuku.

  9. Re: Beránek končí

    Centr (host)     před 21 lety 10.12.2003 23:18 |  
    0 0

    Das ist Scandal. Tak tohle dlouho nepřekousnu. Když už se dělá takový radikální řez od rozprodeje hráčů až po odchod trenéra, tak by už stálo zato odvolat ještě Lešku s nenápadným Ondříčkem a zbavit se Enicu. Jinak se bude všechno opakovat zase za rok. A pak zase za rok, za dva a ...

    • Re: Beránek končí

      (host)     před 21 lety 10.12.2003 23:35 |  
      0 0

      Centr, potřeboval bych s tebou mluvit...
      ICQ 139502378

      • Re: Beránek končí

        Centr (host)     před 21 lety 12.12.2003 11:01 |  
        0 0

        Muj mail je centr.sn@centrum.cz.

  10. Re: Beránek končí

    (host)     před 21 lety 11.12.2003 00:34 |  
    0 0

    Musím přiznat Richi ,že před tebou musím hluboce smeknout. Pan Beránek nebyl slávistickým novinám nikterak nakloněn a ty přesto i v těchto chvílích stojíš za ním. Jsem rád ,že se ještě najdou lidé jako jsi ty. Možná se někomu tvoje chování může zdát neohrabané ,ale v takových chvílích poznáš pravý charakter člověka. Blahopřeji. Jako jeden z mála si obstál.
    PS: Jen doufám, že zítra toho nebudeš litovat a nezměníš názor. J

  11. Re: Beránek končí

    (host)     před 21 lety 11.12.2003 09:28 |  
    0 0

    Ležka a ENIC, ven! Kur*íte co se dá :(

  12. Re: Beránek končí

    (host)     před 21 lety 11.12.2003 10:46 |  
    0 0

    No myslím si, že Beránek měl dost času ukázat co umí a že to nebylo moc slavné (co se týká výsledků) je fakt. Druhý fakt je, že nedokázal udržet v týmu pořádek, což je jeho povinnost, takže si myslím, že výměna trenéra může být krokem k lepšímu. To, že je jasné, že tím nejlepším krokem k zlepšení stavu Slavie by byla změna jejího vlastníka, na tom nic nemění.

    • Re: Beránek končí

      (host)     před 21 lety 12.12.2003 10:18 |  
      0 0

      A já si myslím skoro totéž. Myslím, že změna trenéra a? chceme nebo nechceme bude novým impulzem. Nemůžu si pomoct, ale už to delší dobu neklapalo. Uznávám trenéra Beránka, ale bohužel podle mého změna byla nutná. I když samozřejmě všechno ukáže čas. řekneme si to tak - začínáme "od nuly"!!!