Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 20. kolo

Slavia remizovala v Pardubicích 1:1. Zápas zásadně ovlivnilo vyloučení Oscara už v 15. minutě.

Zápas začal zostra, hned ve 4. minutě zahodil gólovou šanci Botos, v 6. minutě se pak po výborné přihrávce Juráska prosadil Provod. Slavia pak vypadala sebejistě a měla navrch, bohužel vše se obrátilo naruby po nešťastném zákroku Oscara, který byl po zásahu VAR v 15. minutě správně vyloučen. Smolný okamžik, který bohužel zásadně ovlivnil zápas - sešívané čekalo cca 80 minut v oslabení. A co si budeme povídat, hra v početní výhodě či nevýhodě dlouhodobě nepatří k našim silným stránkám, viz minulý zápas na Kypru.

Tentokrát se ale červenobílí drželi a v rámci možností podali kvalitní výkon, kdy nedali soupeři nic zadarmo. Ani posílené Pardubice nehrály špatně a v několika případech nás podržel Staněk. Emoce přinesla 36. minuta, kdy se před protihráče dostal Provod a po kontaktu upadl na hranici šestnáctky. Z mého pohledu faul spíše ano, ale (ze zásadní části) ještě před vápnem. Na zásah videa to nebylo. Druhou půli se nám pak dlouhou dobu dařilo eliminovat domácí ještě lépe. Obrana v hlubokém bloku působila poměrně pevně a občas jsme byli schopni přesunout hru před branku Pardubic, kde jsme byli nebezpeční. Škoda, že v 69. minutě nedokázal vedení potvrdit Chorý.

Samotný závěr byl hektický. V 84. minutě dokázal prodloužit míč hlavičkou přesně k tyči Vecheta a vyrovnal na 1:1. Těžko bránitelná akce, snad jsme mohli dříve vystoupit proti centrujícímu hráči, ale po takové době v oslabení síly prostě chybí. S remízou se nechtělo spokojit ani jedno mužstvo a do konce zápasu byly k vidění ještě dvě velké šance na každé straně. Za nás pálil Chorý těsně nad a Provodovu parádní ránu neméně dobrým zákrokem vyškrábl Mandous! Za Pardubice pálil vedle tváří v tvář Staňkovi Godwin a v poslední minutě hlavičkoval Vecheta taktéž o kousek vedle tyče.

Zajímavý zápas tak skončil dělbou bodů, po průběhu asi zaslouženě. Slavii může mrzet brzké vyloučení, naopak se může odrazit od dobré mentality týmu, který dřel až do konce navzdory nepříznivé situaci. Před úvodním hvizdem bychom remízu považovali za ztrátu, po takovém průběhu ji ale nakonec nezbývá než brát. I když jsme si vstup do jara představovali jinak, tak nevidím důvod k panice. Po pokaženém zápase na Kypru vypadalo mužstvo v neděli mnohem konsolidovaněji. Věřím, že sílu na obhajobu titulu má (menší obavy mám jen ze zdravotního stavu týmu, který na začátku jara není úplně dobrý), zvlášť když nás čeká lehčí los než našeho nejbližšího konkurenta.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 8 - Dva předchozí zápasy v Lize mistrů mu úplně nesedly, ale v Pardubicích ukázal, že spekulace o jeho posazení na lavičku byly předčasné. V první půli výborně vyrazil přímý kop Šimka i propadlý centr od téhož hráče. V jejím závěru pak vychytal i Botose. Týmu pomáhal i výběhy na centry. S inkasovanou brankou nemohl nic dělat.

Štěpán Chaloupek - 6 - V úvodu lehce zaváhal, když mu míč mezi nohama prohodil Botos. Ve zbytku zápasu ale obrana působila relativně pevně a odvedla poctivou práci.

David Zima - 6 - V zápase jsme byli pod tlakem a i když si domácí nějaké šance vytvořili, tak obrana dělala, co bylo v jejích silách. Zásadně nechybovala a soupeři zápas neusnadnila.

Jan Bořil - 6 - Pro kapitána platí to samé, co pro Chaloupka se Zimou - obrana zápas zvládla se ctí.

David Douděra - 5 - Asi se tentokrát nechal až moc unést emocemi, jeho výkonu to příliš neprospělo. Průměr.

Michal Sadílek - 6 - Poctivý výkon. V základu je po odchodu Zafeirise právem, trenér se na Sadílka může spolehnout, že odvede solidní standard.

Oscar Dorley - 1 - Tuto sezónu se mu moc nedaří. Na podzim ho provázely zdravotní potíže, ve formě není ani na začátku jara. Špatně hrál na Kypru, nyní se nechal vyloučit na začátku zápasu, což bylo pro další průběh pochopitelně zásadní. Zákrok to byl smolný a nechtěný, ale je třeba si na to dát pozor. Navíc Oscarovi se nedařilo ještě předtím - na začátku zápasu ztratil míč a byla z toho gólovka Botose.

David Jurásek - 7 - Až překvapivě kvalitní debut po návratu do sešívaného. Ne, že bych Juráskovi nevěřil, ale přeci jen jsem očekával spíše pozvolnější získávání formy, podobně jako tomu bylo při návratu Zimy (i když Juráska jinak považuji za hráče s vyšším výkonnostním stropem). David výbornou přihrávkou narýsoval branku pro Provoda, ve druhé půli nebyl daleko od další asistence, když přihrával do šance Chorému. V závěru už mu docházely síly a nestíhal dostupovat centrující protihráče, ale to se v kontextu dlouhého oslabení dá pochopit.

Mojmír Chytil - 6 - Poctivý výkon se spoustou odvedené práce. Když srovnám jeho nedělní výkon s tím Prekopovým na Kypru, tak je pro Chytila až nespravedlivé, že nedostal v Lize mistrů šanci on.

Tomáš Chorý - 6 - Byl na hřišti cítit a dělal obraně soupeře problémy. V první půli pohotově zakončil, bohužel kvůli teči branka neplatila pro ofsajd. Ve druhé půli byl ve velké šanci po přihrávce od Juráska, ale tím jak je dlouhý, tak nezastaví na místě a potřeboval by ji o pár decimetrů více dopředu. I tak nakonec dokázal relativně pohotově vypálit.

Lukáš Provod - 7 - V poli byl naším nejlepším hráčem. Vstřelil branku, když se nenechal rozhodit předchozím soubojem. Ve 36. minutě se dral do šance, kontakt se Šimkem se kontroverzně nepískal. I ve zbytku zápasu se na něj Slavia mohla spolehnout. V závěru výborně pálil pravačkou, ale Mandous zvládl míč s vypětím všech sil vyrazit.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

20. kolo - Neděle 01. 02. 2026 18:30

Chance liga, 2025/2026
1 - 1
0 - 1
FK Pardubice
FK Pardubice

84. Vecheta

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Lukáš Provod

Komentáře (17)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    amon     před 3 hodinami 03.02.2026 13:21 |  
    12 1

    Tak já, již tradičně tuto sezonu, po červené na Oskyho jsem zahodil ovladač.. Ten kluk je letos fakt darebnej. Obrovská minela, po který šel Botos sám na bránu, aby při dalším kontaktu dostal redku.. Bohužel, Oskyho mám rád, ale ten je "předrženej", měl se prodat už vloni, předloni.
    Nicméně, nebudu negativní. Jurásek se mi fakt líbil a levá lajna konečně vyřešena! Holy se dá do brzy kupy a jaro v klidu zvládneme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      wimpy     před 3 hodinami 03.02.2026 13:30 |  
      7 0

      Botos šel sám na bránu po Oscarově nedbalosti a obrovské minele Chaloupka

  2. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    honza304     před 3 hodinami 03.02.2026 13:27 |  
    13 1

    Já k tomu mám jen jednu poznámku. Vzhledem k pozdnímu střídání, a to pouze dvou hráčů, si myslím, že trenér těm, co jsou na lavičce, nevěří. Nechal tam bránícíse devítku docela zatavit a i výsledkem toho bylo vyrovnání. To není dobrá vyhlídka.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    DF007     před 2 hodinami 03.02.2026 14:22 |  
    12 0

    Píše se o smolné červené kartě, ale je skutečně smolná? Už do červené karty předvedl dva téměř fatální zkraty a jen díky neschopnosti Botose jsme kvůli němu neprohrávali. Prostě chyboval opakovaně, a to už není smůla, ale bídný výkon, který se bohužel opakuje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      zeleznik2     před 2 hodinami 03.02.2026 14:23 |  
      3 2

      Ale to není jen Oskar, Bořil, Prekop, Hashioka..

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        honza304     před 2 hodinami 03.02.2026 14:31 |  
        3 0

        Hashi už je pryč

  4. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 2 hodinami 03.02.2026 14:23 |  
    4 4

    Souhlas, Oskar se měl, prodat když to šlo. Obrana bohužel inkasovala, kdyby útok dál o gól více, tak obdržená branka tolik nevadí, ale takhle nás to stalo dva body. Za mě je potřeba, zbavit se zbytečných hráčů a přivést opravdovou kvalitu, byť třeba za cenu ztráty příští sezóny. A do budoucna vyřešit posty za Chorého, Provoda, Holeše, Bořila..

  5. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    kupik     před 2 hodinami 03.02.2026 14:33 |  
    5 3

    Dobrý odpoledne, přátelé
    tak první jarní bazény máme za sebou a nyní se můžeme v klidu / či s obavou ? / těšit na fotbal.
    Bohužel, ztráta hned na úvod není příjemná, ale doufám, že ani tragická.
    Co však považuju za tragédii je způsob koučování potažmo střídání ve druhý půli.
    Oscarovi tu kartu nemám za zlý, v momentě došlápnutí tam byl i nepřirozenej pohyb levý nohy soupeře.
    Prostě se to sešlo a úmysl v tom nehledám. Spíš si kladu otázku proč pořád Oscar, když mu to nejde.
    Naopak, komu to šlo a příjemně mě překvapil, byl D. Jurásek.
    A pochvala patří i J.Staňkovi jednak za zákroky, druhak za jakousi psychickou stabilitu po předešlejch zápasech v LM.
    No a proti MB prosím v plný fotbalový palbě, náskok se zdá velikej, ale ani Jablonec ba ani Plzeň nelze odepsat a podcenit.
    O souboru z opačnýho břehu ani nemluvě, tam je možný zařídit úplně všechno.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    bububu (přítel SN)     NOVÝ před hodinou 03.02.2026 15:56 |  
    1 7

    S hodnocením souhlasím, navzdory bodové ztrátě jsme (až na Oscara) nepodali špatný výkon. Nejlepší hráč zápasu Staněk, v poli Jurásek.

    Nesouhlasím příliš ani s kritikou trenérova nestřídání - chápu, že do toho nechtěli sahat, vypadali jsme, že už to umlátíme. Nadto tam prostě nebylo koho dát - vůbec se nedivím, že do takového zápasu nechtěl po Pafosu poslat Chama s Prekopem. Kušejovi, jehož příchod do hry by za normálních okolností dával smysl, zase chybí centimetry. Dává tedy smysl, že tam šli jen Bužek s Mbodjim, možná bych si ještě uměl představit Sanyanga.

    Kolem a kolem, bod po takovém průběhu prostě musíme brát. Není žádný důvod k panice, stále máme 5 bodů náskok a v příštím kole doma tragickou Boleslav, na které se ale už musíme bezpodmínečně výsledkově chytit. Snad se nám během týdne i uzdraví další marodi, abychom měli větší variabilitu při střídání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Jarda 49     NOVÝ před 26 minutami 03.02.2026 16:23 |  
      2 2

      Hezký den přátelé.
      jsem tady v poslední době až moc často, ale musím přispět i mým názorem.
      Souhlasím s hodnocením Alanora a díky. k polemice jestli jsme měli nebo neměli střídat je tu spousta různých názorů. přikláním se k názoru, že spíše ano. Dal bych tam Sanyanga, který mohl zkusit nějak třeba ulítnout. A čerství Kušej a Provod s úkoly hlavně defenzivními, ale zároveň čerství hráči, kteří by mohli soupeře i psychicky nahlodat s tím, že už to nechceme jen odbránit.
      K nepenaltě na Provoda. Když jsem si rozfázoval situaci tak k faulu došlo určitě. Na spartě by to byla penalta i červená karta. U nás nic. Snažím se pochopit var, že neintervenoval, protože první zákrok byl určitě mimo vápno. Ale fauloval poslední hráč a to je vždy červená. Nebo ne? Ještě se podívejte co mohl vidět hlavní rozhodčí. Celou situaci má zakrytou Chytilem, takže jde o jeho špatný výběr místa. Ale pak stejně řekne jak to viděl on i když nic neviděl. Ale přišel na rozhovor, takže vlastně hrdina. Ty dva experty ve studiu nemá cenu komentovat vůbec.
      tak se mějte a věřte bude líp.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2026 16:24) . Zobrazit původní komentář

  7. Provod a Sadílek

    vršek     NOVÝ před 41 minutami 03.02.2026 16:08 |  
    5 3

    Aspoň, že v hodnocení Provoda je souboj na vápně soupeře zmíněn jako "kontroverzní" situace.
    Nebudu se znova přít o to kde k faulu došlo. Avšak faul to byl. Proč se nikdo nepozastaví a důrazně neohradí proti tomu, že Nehasil faul na Provoda zcela ignoruje a nepíská ani trestný kop pro Slavii na hranici vápna a hráči soupeře není udělena žlutá karta v situaci kdy fauluje Prpvoda ve chvíli, kdy si skvěle prvním dotykem posílá míč do vápna????
    A ohledně známky pro Provoda - známka 7 je nízká! Provod se Staňkem byli jednoznačně nejlepšími hráči na hřišti a Provod dokázal, že pokud mu o něco jde, je zřejmě současným nejlepším hráčem ligy.
    Za mne by jeho výkon mohl být hodnocen i 9. Vstřelil branku, celý zápas neúnavně útočil a bránil (konečně podobně jako všech dalších 8 hráčů v poli). Před nepotrestanou situací předvedl dokonalý průnik přes dva bránící hráče ala Poborský a jen faul soupeře zabránil zakončení. I jeho zakončení pravou bylo opravdu velmi dobré a jako čtvrtou akci bych připomenul jeho rozehrávku ze středového kruhu, kdy si mezi dvě hráči dokáže podržet balón a poté jej ve správné chvíli poslat v perfektně nabíhajícímu Juráskovi, který poté skvělým centrem přihrává na Chorého. Za mne minimálně za 8.
    A jak jsem nebyl přesvědčen o nákupu Sadílka tak bych jen rád řekl, že označit jeho nedělní výkon jako poctivý mi přejde jako nedostačující. Byl to on kdo byl zásadním prvkem naší defenzívy a to po celých 100 minut hry.

    • Re: Provod a Sadílek

      Flame     NOVÝ před 33 minutami 03.02.2026 16:16 |  
      3 0

      Máš absolutně pravdu a k faulu na Provoda připodotýkám, že Provod dostal žlutou za přistrčení protihráče s mnohem menší intenzitou.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Flame     NOVÝ před 39 minutami 03.02.2026 16:10 |  
    1 2

    Zdravím všechny,

    začnu pozitivy, celé mužstvo vypadá lépe než na Kypru, Staněk ukázal kvalitu(doufám, že mu to vydrží), Jurásek - skvělý návrat, Sadílek asi odehrál svůj nejlepší špíl za Slavii a snad nahradí Zafiho, a myslím, že bych mohl pokračovat, Chorý, Chytil, (nerozumím, proč nehrál na Kypru místo Prekopa), Provod, ......

    Naproti tomu nominace Oskara byla jasná minela, třikrát zasáhl do hry s výsledkem tří chyb. Nicméně byla to redka? Na Kypru ve stejné situaci na Sadílka nebyl pokud si dobře pamatuji odpískán ani faul a žluťáka dostal JT za protesty.

    Pravidla a jejich výklad se stále mění, ale mám nějak zafixováno, že pokud jdou špunty vertikálně, tedy dojde k došlápnutí, jedná se o žlutou, pokud jdou špunty horizontálně má přijít červená.

    Tak mě prosím opravte.

  9. Hodnocení

    rybarmirek     NOVÝ před 26 minutami 03.02.2026 16:23 |  
    3 1

    Zdravím, hodnocení jako vždy je přesné,ale u Provoda bych stejně jako Vršek přidal,jinak bez poznámek.Některým vyjádřením zde na stránkách se musí človek pousmát,ale každý má právo na svůj názor.V diskusi po utkání v Pardubicích už nevím kdo psal o zbytečnosti Lukáše Provoda, který konec zápasu odhodil.To jsem odbočil,přivedl mne na to Vršek svou poznámkou ke zmíněnému hrači.Také narůstající neřekl bych ani tak forma,jako důležitost v mužstvu se projevuje u Sadilka,takhle jsi představuji posilu.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2026 16:26) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Rudy     NOVÝ před 19 minutami 03.02.2026 16:30 |  
    1 0

    K hodnocení bylo již dost napsáno, ale nedá mi přidat 1 poznámku. Když trenér po zápase řekne,jak někteří hráči hráli na doraz, např Sadílek, tak proč nevyužil střídání? Nechat sedět na lávce Kušeje, který dal branku i v LM je zvláštní.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    IJS     NOVÝ před 16 minutami 03.02.2026 16:33 |  
    2 1

    Zdravím, jako vždy dík za hodnocení, ke kterému nemám připomínek. Líbí se mi jak realistické hodnocení průběhu zápasu, tak i známky jednotlivých hráčů.
    Po zápase jsem si pročítal komentáře na SN a ještě plné emocí se nesly ve dvou rovinách : 1. Vyhoďte trenéry, už nemají Slavii co dat. Na fotbal se nedá koukat 2. Proč se nestřídalo dřív, když se hrálo v 10-ti a někteří hráči už tahali nohy.
    Takže z mého pohledu : ad 1. Slavia vede ligu a fotbal, který hraje je pro naši ligu asi nejlepší cesta k úspěchu. Navíc tomuto stylu je podřízen i výběr hráčů, takže nečekejte, že Slavie začne od víkendu hrát jako Barcelona, protože si to fanouškové přejí. Ad. 2. on to samozřejmě JiT musel vidět, že někteří hráči už nemůžou, ale z toho, co měl na lavičce, tak koho postavit? Kdyby se honil výsledek, tak snad Vasila, ale držela se 0:1 a Pardubice daly hřiště všechny svoji vysoké hráče, takže stáhnout Chorého, Chytila nebo Provoda nešlo. Už jen nastoupení Bůžka bylo oslabení. To není ještě hráč pro takovýto vývoj zápasu. A když tam šel Mbodji, tak bylo vidět jak moc si nevěří, aby neudělal zase nějakou chybu. Tady bych hodně kritizoval managment Slavie, že za zimu přivedl jen jednoho hráče do základní sestavy - Juráska. Čekal jsem, že přivede nějakého zkušeného středního záložníka. Napadá mě třeba Macek ( MB ) nebo Boula. A jak by se teď hodil Kričfaluši! Jsem zvědavý, jak Jindra poskládá zálohu v sobotu...
    Jen pro zajímavost. Základní sestava v neděli byla komplet česká + Oscar a ten byl bohužel hodně kontraproduktivní!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Hubicka     NOVÝ před 8 minutami 03.02.2026 16:41 |  
    2 0

    Hodnocení s nadhledem, bez emocí. Tak to má být. Za mne jen obranu bych ohodnotil jako slabší. Zvláště Bořil, který má už nejlepší roky za sebou. Nyní nezklamal,ale ani nenadchl, prostě nikdo jiný nebyl. Týmu, pokud ho nepotká nějaká větší marodka, tak věřím. Výhra s Bolkou a jedeme dál.