Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 20. kolo

Slavia remizovala v Pardubicích 1:1. Zápas zásadně ovlivnilo vyloučení Oscara už v 15. minutě.

Zápas začal zostra, hned ve 4. minutě zahodil gólovou šanci Botos, v 6. minutě se pak po výborné přihrávce Juráska prosadil Provod. Slavia pak vypadala sebejistě a měla navrch, bohužel vše se obrátilo naruby po nešťastném zákroku Oscara, který byl po zásahu VAR v 15. minutě správně vyloučen. Smolný okamžik, který bohužel zásadně ovlivnil zápas - sešívané čekalo cca 80 minut v oslabení. A co si budeme povídat, hra v početní výhodě či nevýhodě dlouhodobě nepatří k našim silným stránkám, viz minulý zápas na Kypru.

Tentokrát se ale červenobílí drželi a v rámci možností podali kvalitní výkon, kdy nedali soupeři nic zadarmo. Ani posílené Pardubice nehrály špatně a v několika případech nás podržel Staněk. Emoce přinesla 36. minuta, kdy se před protihráče dostal Provod a po kontaktu upadl na hranici šestnáctky. Z mého pohledu faul spíše ano, ale (ze zásadní části) ještě před vápnem. Na zásah videa to nebylo. Druhou půli se nám pak dlouhou dobu dařilo eliminovat domácí ještě lépe. Obrana v hlubokém bloku působila poměrně pevně a občas jsme byli schopni přesunout hru před branku Pardubic, kde jsme byli nebezpeční. Škoda, že v 69. minutě nedokázal vedení potvrdit Chorý.

Samotný závěr byl hektický. V 84. minutě dokázal prodloužit míč hlavičkou přesně k tyči Vecheta a vyrovnal na 1:1. Těžko bránitelná akce, snad jsme mohli dříve vystoupit proti centrujícímu hráči, ale po takové době v oslabení síly prostě chybí. S remízou se nechtělo spokojit ani jedno mužstvo a do konce zápasu byly k vidění ještě dvě velké šance na každé straně. Za nás pálil Chorý těsně nad a Provodovu parádní ránu neméně dobrým zákrokem vyškrábl Mandous! Za Pardubice pálil vedle tváří v tvář Staňkovi Godwin a v poslední minutě hlavičkoval Vecheta taktéž o kousek vedle tyče.

Zajímavý zápas tak skončil dělbou bodů, po průběhu asi zaslouženě. Slavii může mrzet brzké vyloučení, naopak se může odrazit od dobré mentality týmu, který dřel až do konce navzdory nepříznivé situaci. Před úvodním hvizdem bychom remízu považovali za ztrátu, po takovém průběhu ji ale nakonec nezbývá než brát. I když jsme si vstup do jara představovali jinak, tak nevidím důvod k panice. Po pokaženém zápase na Kypru vypadalo mužstvo v neděli mnohem konsolidovaněji. Věřím, že sílu na obhajobu titulu má (menší obavy mám jen ze zdravotního stavu týmu, který na začátku jara není úplně dobrý), zvlášť když nás čeká lehčí los než našeho nejbližšího konkurenta.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 8 - Dva předchozí zápasy v Lize mistrů mu úplně nesedly, ale v Pardubicích ukázal, že spekulace o jeho posazení na lavičku byly předčasné. V první půli výborně vyrazil přímý kop Šimka i propadlý centr od téhož hráče. V jejím závěru pak vychytal i Botose. Týmu pomáhal i výběhy na centry. S inkasovanou brankou nemohl nic dělat.

Štěpán Chaloupek - 6 - V úvodu lehce zaváhal, když mu míč mezi nohama prohodil Botos. Ve zbytku zápasu ale obrana působila relativně pevně a odvedla poctivou práci.

David Zima - 6 - V zápase jsme byli pod tlakem a i když si domácí nějaké šance vytvořili, tak obrana dělala, co bylo v jejích silách. Zásadně nechybovala a soupeři zápas neusnadnila.

Jan Bořil - 6 - Pro kapitána platí to samé, co pro Chaloupka se Zimou - obrana zápas zvládla se ctí.

David Douděra - 5 - Asi se tentokrát nechal až moc unést emocemi, jeho výkonu to příliš neprospělo. Průměr.

Michal Sadílek - 6 - Poctivý výkon. V základu je po odchodu Zafeirise právem, trenér se na Sadílka může spolehnout, že odvede solidní standard.

Oscar Dorley - 1 - Tuto sezónu se mu moc nedaří. Na podzim ho provázely zdravotní potíže, ve formě není ani na začátku jara. Špatně hrál na Kypru, nyní se nechal vyloučit na začátku zápasu, což bylo pro další průběh pochopitelně zásadní. Zákrok to byl smolný a nechtěný, ale je třeba si na to dát pozor. Navíc Oscarovi se nedařilo ještě předtím - na začátku zápasu ztratil míč a byla z toho gólovka Botose.

David Jurásek - 7 - Až překvapivě kvalitní debut po návratu do sešívaného. Ne, že bych Juráskovi nevěřil, ale přeci jen jsem očekával spíše pozvolnější získávání formy, podobně jako tomu bylo při návratu Zimy (i když Juráska jinak považuji za hráče s vyšším výkonnostním stropem). David výbornou přihrávkou narýsoval branku pro Provoda, ve druhé půli nebyl daleko od další asistence, když přihrával do šance Chorému. V závěru už mu docházely síly a nestíhal dostupovat centrující protihráče, ale to se v kontextu dlouhého oslabení dá pochopit.

Mojmír Chytil - 6 - Poctivý výkon se spoustou odvedené práce. Když srovnám jeho nedělní výkon s tím Prekopovým na Kypru, tak je pro Chytila až nespravedlivé, že nedostal v Lize mistrů šanci on.

Tomáš Chorý - 6 - Byl na hřišti cítit a dělal obraně soupeře problémy. V první půli pohotově zakončil, bohužel kvůli teči branka neplatila pro ofsajd. Ve druhé půli byl ve velké šanci po přihrávce od Juráska, ale tím jak je dlouhý, tak nezastaví na místě a potřeboval by ji o pár decimetrů více dopředu. I tak nakonec dokázal relativně pohotově vypálit.

Lukáš Provod - 7 - V poli byl naším nejlepším hráčem. Vstřelil branku, když se nenechal rozhodit předchozím soubojem. Ve 36. minutě se dral do šance, kontakt se Šimkem se kontroverzně nepískal. I ve zbytku zápasu se na něj Slavia mohla spolehnout. V závěru výborně pálil pravačkou, ale Mandous zvládl míč s vypětím všech sil vyrazit.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

20. kolo - Neděle 01. 02. 2026 18:30

Chance liga, 2025/2026
1 - 1
0 - 1
FK Pardubice
FK Pardubice

84. Vecheta

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

6. Lukáš Provod

Komentáře (71)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    amon     před 12 dny 03.02.2026 13:21 |  
    17 4

    Tak já, již tradičně tuto sezonu, po červené na Oskyho jsem zahodil ovladač.. Ten kluk je letos fakt darebnej. Obrovská minela, po který šel Botos sám na bránu, aby při dalším kontaktu dostal redku.. Bohužel, Oskyho mám rád, ale ten je "předrženej", měl se prodat už vloni, předloni.
    Nicméně, nebudu negativní. Jurásek se mi fakt líbil a levá lajna konečně vyřešena! Holy se dá do brzy kupy a jaro v klidu zvládneme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      wimpy     před 12 dny 03.02.2026 13:30 |  
      15 1

      Botos šel sám na bránu po Oscarově nedbalosti a obrovské minele Chaloupka

  2. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    honza304     před 12 dny 03.02.2026 13:27 |  
    27 2

    Já k tomu mám jen jednu poznámku. Vzhledem k pozdnímu střídání, a to pouze dvou hráčů, si myslím, že trenér těm, co jsou na lavičce, nevěří. Nechal tam bránícíse devítku docela zatavit a i výsledkem toho bylo vyrovnání. To není dobrá vyhlídka.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    DF007     před 12 dny 03.02.2026 14:22 |  
    23 2

    Píše se o smolné červené kartě, ale je skutečně smolná? Už do červené karty předvedl dva téměř fatální zkraty a jen díky neschopnosti Botose jsme kvůli němu neprohrávali. Prostě chyboval opakovaně, a to už není smůla, ale bídný výkon, který se bohužel opakuje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      zeleznik2     před 12 dny 03.02.2026 14:23 |  
      5 4

      Ale to není jen Oskar, Bořil, Prekop, Hashioka..

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        honza304     před 12 dny 03.02.2026 14:31 |  
        9 1

        Hashi už je pryč

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          zeleznik2     před 12 dny 03.02.2026 18:52 |  
          1 1

          Ano vím, ale až po nedělním zápase..

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 12 dny 03.02.2026 17:44 |  
      4 6

      Smolná červená karta byla třeba od Holeše proti Midtjyllandu, kdy ztratil orientaci, kde se nachází míč a spadl mu na ruku. Oscarův faul byl zcela ukázkový, za co se má červená karta dávat. To o žádné smůle nebylo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Betynka58     před 11 dny 04.02.2026 15:09 |  
        6 0

        Pokud si pamatuji, tak v tomhle utkání byla penalta a ne červená karta. Tu dostal Tomáš v odvetě s AC Milán, když si přešlápl a ten Ital mu tam strčil nohu. To bylo hodně smolné a nespravedlivé vyloučení. A podle mne je podobně smolná červená karta i u Oscara, který se díval úplně někam jinam a navíc Hlavatý trochu podklouzl a trochu zajel nohou pod Oskyho podrážku. Byl to absolutně nechtěný a nešťastný zákrok, který ale vypadal hrůzostrašně. Tady mě napadlo, že v takových smolných a neúmyslných případech by měla červená platit, pokud se dotyčný hráč zraní, ale pokud pokračuje dál, v mých očích by stačila žlutá, jelikož ta červená ztrácí svůj preventivní smysl (tj. aby si příště hráč ten zákrok rozmyslel).

  4. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 12 dny 03.02.2026 14:23 |  
    5 11

    Souhlas, Oskar se měl, prodat když to šlo. Obrana bohužel inkasovala, kdyby útok dál o gól více, tak obdržená branka tolik nevadí, ale takhle nás to stalo dva body. Za mě je potřeba, zbavit se zbytečných hráčů a přivést opravdovou kvalitu, byť třeba za cenu ztráty příští sezóny. A do budoucna vyřešit posty za Chorého, Provoda, Holeše, Bořila..

  5. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    kupik     před 12 dny 03.02.2026 14:33 |  
    10 4

    Dobrý odpoledne, přátelé
    tak první jarní bazény máme za sebou a nyní se můžeme v klidu / či s obavou ? / těšit na fotbal.
    Bohužel, ztráta hned na úvod není příjemná, ale doufám, že ani tragická.
    Co však považuju za tragédii je způsob koučování potažmo střídání ve druhý půli.
    Oscarovi tu kartu nemám za zlý, v momentě došlápnutí tam byl i nepřirozenej pohyb levý nohy soupeře.
    Prostě se to sešlo a úmysl v tom nehledám. Spíš si kladu otázku proč pořád Oscar, když mu to nejde.
    Naopak, komu to šlo a příjemně mě překvapil, byl D. Jurásek.
    A pochvala patří i J.Staňkovi jednak za zákroky, druhak za jakousi psychickou stabilitu po předešlejch zápasech v LM.
    No a proti MB prosím v plný fotbalový palbě, náskok se zdá velikej, ale ani Jablonec ba ani Plzeň nelze odepsat a podcenit.
    O souboru z opačnýho břehu ani nemluvě, tam je možný zařídit úplně všechno.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    bububu (přítel SN)     před 12 dny 03.02.2026 15:56 |  
    2 10

    S hodnocením souhlasím, navzdory bodové ztrátě jsme (až na Oscara) nepodali špatný výkon. Nejlepší hráč zápasu Staněk, v poli Jurásek.

    Nesouhlasím příliš ani s kritikou trenérova nestřídání - chápu, že do toho nechtěli sahat, vypadali jsme, že už to umlátíme. Nadto tam prostě nebylo koho dát - vůbec se nedivím, že do takového zápasu nechtěl po Pafosu poslat Chama s Prekopem. Kušejovi, jehož příchod do hry by za normálních okolností dával smysl, zase chybí centimetry. Dává tedy smysl, že tam šli jen Bužek s Mbodjim, možná bych si ještě uměl představit Sanyanga.

    Kolem a kolem, bod po takovém průběhu prostě musíme brát. Není žádný důvod k panice, stále máme 5 bodů náskok a v příštím kole doma tragickou Boleslav, na které se ale už musíme bezpodmínečně výsledkově chytit. Snad se nám během týdne i uzdraví další marodi, abychom měli větší variabilitu při střídání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Jarda 49     před 12 dny 03.02.2026 16:23 |  
      7 5

      Hezký den přátelé.
      jsem tady v poslední době až moc často, ale musím přispět i mým názorem.
      Souhlasím s hodnocením Alanora a díky. k polemice jestli jsme měli nebo neměli střídat je tu spousta různých názorů. přikláním se k názoru, že spíše ano. Dal bych tam Sanyanga, který mohl zkusit nějak třeba ulítnout. A čerství Kušej a Provod s úkoly hlavně defenzivními, ale zároveň čerství hráči, kteří by mohli soupeře i psychicky nahlodat s tím, že už to nechceme jen odbránit.
      K nepenaltě na Provoda. Když jsem si rozfázoval situaci tak k faulu došlo určitě. Na spartě by to byla penalta i červená karta. U nás nic. Snažím se pochopit var, že neintervenoval, protože první zákrok byl určitě mimo vápno. Ale fauloval poslední hráč a to je vždy červená. Nebo ne? Ještě se podívejte co mohl vidět hlavní rozhodčí. Celou situaci má zakrytou Chytilem, takže jde o jeho špatný výběr místa. Ale pak stejně řekne jak to viděl on i když nic neviděl. Ale přišel na rozhovor, takže vlastně hrdina. Ty dva experty ve studiu nemá cenu komentovat vůbec.
      tak se mějte a věřte bude líp.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2026 16:24) . Zobrazit původní komentář

  7. Provod a Sadílek

    vršek     před 12 dny 03.02.2026 16:08 |  
    15 5

    Aspoň, že v hodnocení Provoda je souboj na vápně soupeře zmíněn jako "kontroverzní" situace.
    Nebudu se znova přít o to kde k faulu došlo. Avšak faul to byl. Proč se nikdo nepozastaví a důrazně neohradí proti tomu, že Nehasil faul na Provoda zcela ignoruje a nepíská ani trestný kop pro Slavii na hranici vápna a hráči soupeře není udělena žlutá karta v situaci kdy fauluje Prpvoda ve chvíli, kdy si skvěle prvním dotykem posílá míč do vápna????
    A ohledně známky pro Provoda - známka 7 je nízká! Provod se Staňkem byli jednoznačně nejlepšími hráči na hřišti a Provod dokázal, že pokud mu o něco jde, je zřejmě současným nejlepším hráčem ligy.
    Za mne by jeho výkon mohl být hodnocen i 9. Vstřelil branku, celý zápas neúnavně útočil a bránil (konečně podobně jako všech dalších 8 hráčů v poli). Před nepotrestanou situací předvedl dokonalý průnik přes dva bránící hráče ala Poborský a jen faul soupeře zabránil zakončení. I jeho zakončení pravou bylo opravdu velmi dobré a jako čtvrtou akci bych připomenul jeho rozehrávku ze středového kruhu, kdy si mezi dvě hráči dokáže podržet balón a poté jej ve správné chvíli poslat v perfektně nabíhajícímu Juráskovi, který poté skvělým centrem přihrává na Chorého. Za mne minimálně za 8.
    A jak jsem nebyl přesvědčen o nákupu Sadílka tak bych jen rád řekl, že označit jeho nedělní výkon jako poctivý mi přejde jako nedostačující. Byl to on kdo byl zásadním prvkem naší defenzívy a to po celých 100 minut hry.

    • Re: Provod a Sadílek

      Flame     před 12 dny 03.02.2026 16:16 |  
      18 0

      Máš absolutně pravdu a k faulu na Provoda připodotýkám, že Provod dostal žlutou za přistrčení protihráče s mnohem menší intenzitou.

    • Re: Provod a Sadílek

      Pantagruel     před 11 dny 04.02.2026 13:49 |  
      4 0

      Rozhodně souhlasím s pozitivním hodnocením Sadílka - nehraje na efekt, ale efektivně! Je pilíř ve středu hřiště.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Flame     před 12 dny 03.02.2026 16:10 |  
    4 5

    Zdravím všechny,

    začnu pozitivy, celé mužstvo vypadá lépe než na Kypru, Staněk ukázal kvalitu(doufám, že mu to vydrží), Jurásek - skvělý návrat, Sadílek asi odehrál svůj nejlepší špíl za Slavii a snad nahradí Zafiho, a myslím, že bych mohl pokračovat, Chorý, Chytil, (nerozumím, proč nehrál na Kypru místo Prekopa), Provod, ......

    Naproti tomu nominace Oskara byla jasná minela, třikrát zasáhl do hry s výsledkem tří chyb. Nicméně byla to redka? Na Kypru ve stejné situaci na Sadílka nebyl pokud si dobře pamatuji odpískán ani faul a žluťáka dostal JT za protesty.

    Pravidla a jejich výklad se stále mění, ale mám nějak zafixováno, že pokud jdou špunty vertikálně, tedy dojde k došlápnutí, jedná se o žlutou, pokud jdou špunty horizontálně má přijít červená.

    Tak mě prosím opravte.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Pert     před 11 dny 04.02.2026 15:09 |  
      2 2

      Ta červená byla jasná jak v Pardubicích, tak na Kypru. Ale každý rozhodčí si to může a chce vyložit po svém. Viz nevylučování rudochů v celé sezóně.
      Když si vzpomenu, za co šel dvakrát v pohárech ven Holeš, tak se mi otevírá nůž v kapse :(

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        wimpy     před 11 dny 04.02.2026 15:24 |  
        1 2

        Tedy o tý na Kypru bych fakt diskutoval. Béřa mu sice asi brnkl o nohu, ale z toho jednoho záběru bylo jasně vidět, jak nějakou chvíli potom ten útočník bez důvodu vyhodí kopyta vzhůru, takže jestli se hodnotí to, že hráč faul přihraje, tady to bylo celkem jasný.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Pert     před 11 dny 04.02.2026 18:57 |  
          5 0

          Já spíš myslel likvidaci Sadílka. Tam rozhodčí ani nepísknul a VAR to taky ignoroval. Popravdě jsem se bál, že si pár týdnů nekopne, vypadalo to strašně. Bořilovu kartu mám za jasnou. To byla prostě nešikovnost, bohužel.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Flame     před 10 dny 05.02.2026 16:38 |  
            3 0

            Ano, měl jsem na mysli faul na Sadílka, Bořil dostal redku za zmaření příležitosti, kdy jde faulovaný hráč sám na brankáře.

  9. Hodnocení

    rybarmirek     před 12 dny 03.02.2026 16:23 |  
    6 4

    Zdravím, hodnocení jako vždy je přesné,ale u Provoda bych stejně jako Vršek přidal,jinak bez poznámek.Některým vyjádřením zde na stránkách se musí človek pousmát,ale každý má právo na svůj názor.V diskusi po utkání v Pardubicích už nevím kdo psal o zbytečnosti Lukáše Provoda, který konec zápasu odhodil.To jsem odbočil,přivedl mne na to Vršek svou poznámkou ke zmíněnému hrači.Také narůstající neřekl bych ani tak forma,jako důležitost v mužstvu se projevuje u Sadilka,takhle jsi představuji posilu.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2026 16:26) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení

      Radovan62 (přítel SN)     před 12 dny 03.02.2026 17:00 |  
      9 19

      O Provodovi jsem psal já a trvám si na tom,že hru přidržuje a chodí a mává rukama,dle mého nadhodnocený hráč.
      Znovu říkám MŮJ názor.

      • Re: Hodnocení

        vršek     před 12 dny 03.02.2026 17:10 |  
        13 2

        Tento "přidržující" hráč vede současnou tabulku efektivity s 12 body za 5 branek a 7 přihrávek....
        ( druhý je Chorý, který přestože odehrál jen 13 zápasů bodů 11 za 9 branek a dvě asistence)
        Takže ano, nemusí se nám líbit všechny jeho výkony, ale on si v neděli "došel" ke gólu po ostrém stříleném centru Juráska a v 57 minutě si "došel"pro evidentní faul na vápně přes dva bránící hráče Pardubic av závěru zápasu si "došel" k výbornému zakončení, které vyboxoval Mandous na roh....

        • Re: Hodnocení

          Radovan62 (přítel SN)     před 12 dny 03.02.2026 17:36 |  
          3 8

          Rozumím,jestli to není jednooký král mezi slepými.

        • Re: Hodnocení

          Radek097 (přítel SN)     před 12 dny 03.02.2026 17:59 |  
          8 15

          To nic nemění na tom, že tu hru zkrátka zpomaluje. Neumí anebo spíše nechce hrát na jeden, dva dotyky. Tahá ty míče deset, dvacet metrů, i když by to šlo častokrát zjednodušit a především zrychlit. Místo křížného míče na druhou stranu hřiště, kde bychom mohli těžit z volného prostoru, to radši Provod přeběhne s míčem u nohy, a pak na tři metry přihraje.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Rudy     před 12 dny 03.02.2026 16:30 |  
    20 3

    K hodnocení bylo již dost napsáno, ale nedá mi přidat 1 poznámku. Když trenér po zápase řekne,jak někteří hráči hráli na doraz, např Sadílek, tak proč nevyužil střídání? Nechat sedět na lávce Kušeje, který dal branku i v LM je zvláštní.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    IJS     před 12 dny 03.02.2026 16:33 |  
    7 10

    Zdravím, jako vždy dík za hodnocení, ke kterému nemám připomínek. Líbí se mi jak realistické hodnocení průběhu zápasu, tak i známky jednotlivých hráčů.
    Po zápase jsem si pročítal komentáře na SN a ještě plné emocí se nesly ve dvou rovinách : 1. Vyhoďte trenéry, už nemají Slavii co dat. Na fotbal se nedá koukat 2. Proč se nestřídalo dřív, když se hrálo v 10-ti a někteří hráči už tahali nohy.
    Takže z mého pohledu : ad 1. Slavia vede ligu a fotbal, který hraje je pro naši ligu asi nejlepší cesta k úspěchu. Navíc tomuto stylu je podřízen i výběr hráčů, takže nečekejte, že Slavie začne od víkendu hrát jako Barcelona, protože si to fanouškové přejí. Ad. 2. on to samozřejmě JiT musel vidět, že někteří hráči už nemůžou, ale z toho, co měl na lavičce, tak koho postavit? Kdyby se honil výsledek, tak snad Vasila, ale držela se 0:1 a Pardubice daly hřiště všechny svoji vysoké hráče, takže stáhnout Chorého, Chytila nebo Provoda nešlo. Už jen nastoupení Bůžka bylo oslabení. To není ještě hráč pro takovýto vývoj zápasu. A když tam šel Mbodji, tak bylo vidět jak moc si nevěří, aby neudělal zase nějakou chybu. Tady bych hodně kritizoval managment Slavie, že za zimu přivedl jen jednoho hráče do základní sestavy - Juráska. Čekal jsem, že přivede nějakého zkušeného středního záložníka. Napadá mě třeba Macek ( MB ) nebo Boula. A jak by se teď hodil Kričfaluši! Jsem zvědavý, jak Jindra poskládá zálohu v sobotu...
    Jen pro zajímavost. Základní sestava v neděli byla komplet česká + Oscar a ten byl bohužel hodně kontraproduktivní!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Hubicka     před 12 dny 03.02.2026 16:41 |  
    10 3

    Hodnocení s nadhledem, bez emocí. Tak to má být. Za mne jen obranu bych ohodnotil jako slabší. Zvláště Bořil, který má už nejlepší roky za sebou. Nyní nezklamal,ale ani nenadchl, prostě nikdo jiný nebyl. Týmu, pokud ho nepotká nějaká větší marodka, tak věřím. Výhra s Bolkou a jedeme dál.

  13. .

    japhy     před 12 dny 03.02.2026 17:45 |  
    6 3

    Oscar je vážně nějak mimo. Vždy ho zdobilo mimojiné to, že prakticky nekazil. Motal se s míčem na noze mezi protihráči, nešel mu sebrat a přesně ho rozdával. Jen, když byl až moc na hrušce, tak vymejšlel kraviny a přicházely ztráty. Teď ale chybuje na něj extrémně. Redku nevyčítám, stane se.
    S nepenaltou na Proviho jsem v pohodě, s nefaulem už méně. Tedy, klidně se s tím smířím, ale jsem zvědavej, hodně zvědavej, jestli tento trend pískání budou najednou držet.
    Dost mě ale děsí, jak to nazvat, jak nám naděluje fotbalový Pánbůh. S Pafosem hrajeme výborně, bum, rána roku. Teď taky, redka z ničehonic, vyloženě smolná. Jasně, být v topu, poradili bychom si s tím, ale nejsme, tak nás ty rány osudu můžou potápět.

    • Re: .

      vršek     před 12 dny 03.02.2026 18:38 |  
      20 3

      No, trend pískání byl nastaven již v tomto prvním kole!
      Zatímco při opakovaném zákroku na Provodana na vápně není odpískán ani faul a VAR se touto situací nijak intenzivně a déle nezabývá - Dle KR se o penaltový faul nejednalo a Provod pád "zveličil"..... no, zřejmě tím jak teatrálně praštil hlavou o zem...
      Zato v zápase na Dukle se VAR také nijak dlouho nezabývá situací před penaltou sparty a bez nedoloženého dokladu o tom, že míč nebyl za čarou ruší rozhodnutí rozhodčích na hřišti.
      Míč přece nemohl být celým objemem mimo hřiště....
      Tento moment KR snad ani neřešila a nevím o nikom, kdo by viděl jakýkoli záznam s dokladem, že rozhodčí na hřišti zásadně chybovali, když přerušili hru protože míč byl mimo hřiště a sparta kope penaltu za Hunalovu ruku.... Nebo byl někde předložen doklad - záznam situace, kde je jasně vidět, že míč nepřekročil brankovou čáru a rozhodčí se dopustili výrazného pochybení s nutností zásahu VARu?

      • Re: .

        japhy     před 12 dny 03.02.2026 20:52 |  
        10 2

        Docela se divím, že si novináři tenhle moment nevybrali pro KR, protože to byla snad vůbec nejzajímavější situace celýho kola. Možná tedy byla zajímavá kvůli mé nepřesné znalosti pravidel.
        Rozhodčí píská aut, hned potom jasná ruka ve vápně. Může vůbec VAR přezkoumat takovou banalitu jako aut, když se nejedná o situaci před gólem, ale "jen" o penaltu? A jestli může, existuje nějaký záběr, který by aut jasně vyvracel? Díval se rozhodčí u monitoru jen na ruku nebo i na aut? Samý otázky.

        • Re: .

          standa.e     před 12 dny 03.02.2026 21:44 |  
          5 3

          Tak hlavně si všichni z derby pamatujeme, že lze zapískat penaltu i za zákrok zcela mimo hřiště...

        • Re: .

          mart     před 10 dny 05.02.2026 19:16 |  
          4 0

          No. Chtěl sem říct : " JDI UŽ S TIMHLE DO PRDELE!", ... ale neřeknu tu. Abych nebyl za hulváta.
          Takže : " Nechtěl by ste s takovou blbostí jit do prdele?"
          Beru žlutou "za tým"
          Dík, mart

  14. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 12 dny 03.02.2026 18:01 |  
    36 9

    Zdravím Vás všechny přátelé Slavie a s kávou jsem si počkal, až bude na světě Alanorovo hodnocení.
    Jsem moc rád, že mého přítele Alanora na konci velmi věcného a spravedlivého hodnocení optimismus neopustil:-))
    Vidím to podobně a držel jsem klukům palce celý zápas i s vědomím, že po vyloučení Oscara to bude hodně perný boj.
    Oscar bohužel není v současné době vůbec ve formě a je na něm vidět, jak moc ho zasáhl smutek v rodině.
    Snad si to už tímto zápasem vybral a opět se dá do kupy.
    Jinak to vyloučení bylo naprosto správné díky zásahu VAR.
    Škoda že přesně takhle nebylo postupováno v derby na mordoru, kde po zákroku Vydry na Schranze byl zasažen slepotou nejen rudý Všetečka, ale i rudý Rouček s ním:-(((
    Tak trošku se nám vrátila karma za ten hodně pokažený poslední zápas v LM na Pafosu.
    U známek nemám krom Lukáše Provoda žádný problém a Lukáš by si tu osmičku asi zasloužil.
    Víc jsem byl potěšen z výkonu Davida Juráska a kéž by to ještě zvednul o "štok vejš".
    Chorý, Chytil, Chaloupek, Zima odehráli dobrý zápas a musím ocenit, jaký prostor obsáhl Sadílek.
    Souhlasím i s hodnocením Douděry, který měl Chaloupkovi dozadu pomáhat víc a jezdit na plno místo zbytečných gest.
    A Jindra Staněk, jen smekám klobouk.
    Co se týče diskutabilní nepenalty na Provoda, tak ten faul sice začal ještě před vápnem, ale byl dokončen až ve vápně. Faul se vůbec ale nepískal a měli jsme alespoň kopat volný přímý kop. Dobrá.
    Proč ale Provod pak dostal za identický faul na Botose na půli hřiště okamžitě žlutou kartu, to mi hlava nebere. Ano spousta lidí bude i zde na SN říkat, abychom nebyli za uplakánky.
    No tak nebudeme tedy na tyto očividné rozdíly upozorňovat a všichni si s námi vytřou zadek neboli prdel.
    A budeme za blbce stejně.
    Chorý je držen při každém souboji od stoperů pomalu chvaty na hranici sumo, ale když se on zpevní, tak Krobot od něj odpadne a div že neumře na zemi. K smíchu. A ještě se potom chichotá, jak chytře to provedl. Taky dobrý.
    Stejně jako Alanor klukům děkuji a také věřím, že se semkneme.
    Podzim jsme začali remízou doma s Hradcem, jaro jsme začali remízou v Pardubicích.
    Věřím, že se kluci dají do kupy, doléčí šrámy a tu hozenou rukavici zvedneme.
    S úctou k Vám
    Sokrates55
    "Unt desint vires, tamen est laudanda voluntas" Ovidius (Listy z Pontu)
    I když síly scházejí, přece je třeba pochválit vůli

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      japhy     před 12 dny 03.02.2026 18:19 |  
      8 3

      Za mě byl v souboji s Chorým Botos (nebo každej myslíme jinej), každopádně byl po něm přímák a Staněk musel čarovat. Komentátoři to popisovali, jako kdyby se Botos chystal užuž hlavičkovat a Chorý do něj vletěl. Přitom byl míč vysoko ve vzduchu, Botos si Chorýho zkontroloval a oba šli do sebe ramenama. Naprostej wtf moment.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 dny 04.02.2026 10:05 |  
        5 1

        Zdravím a jen dopřesním.
        Byla to ve 27 minutě a byl to Krobot.
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          japhy     před 11 dny 04.02.2026 10:23 |  
          2 4

          Díkes, no jo, byl to Krobot.
          Ale důrazně se ohrazuji proti časovému údaji, neboť k souboji došlo v čase 27:23 a tudíž se jednalo o 28. minutu :D

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 11 dny 04.02.2026 11:11 |  
            8 1

            Zdravím a důrazně se omlouvám :-))
            Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      standa.e     před 12 dny 03.02.2026 21:49 |  
      3 0

      Toho Vydru na Schranze už jsem raději vytěsnil... Ale jinak samozřejmě dobrý postřeh.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    cvočkař Danda     před 12 dny 03.02.2026 18:11 |  
    10 15

    Hodnocení je přesné a optimistické,jen mně zaráží všeobecné hejty na Oscara.Je fakt, že mu to zatím moc nelepí,ale faul byl nechtěný a byla to spíš nešťastná shoda okolností.Nezapomínejte,prosím, že několik let držel slávistickou zálohu.Trochu v rozpacích jsem z výkonu rozhodčích, doufám, že to nebude zase trend řezat Slávii kde to půjde a připískávání sralťanům.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      japhy     před 12 dny 03.02.2026 18:25 |  
      28 2

      Hele, jsem Oscarofil, ale nevidím nic špatnýho na tom napsat, že šel Oscar herně dolů. A že má zásluhy? Fajn, ty mu můžou zajistit určitou důvěru trenéra, že ho nějakou dobu podrží, ale to je tak všechno.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      zeleznik2     před 12 dny 03.02.2026 19:00 |  
      22 3

      Ohledně rozhodčích, klasický trend. Na Dukle redka, penalta ve prospěch Sparty, ta byla prakticky nulová, ta penalta a pak jedna náhodná střela Haraslína v druhém poločase prakticky rozhodli zápas. A už plné noviny o tom jak jim to šlape. Tolik k rozdílu přístupu k S. Hlavně, že druhý břeh neustále tvrdí, jak to Slávie má zařízené. Opravdu si nepamatuji rozhodčího, jediná výjimka možná podzim 2022?a zápas s Plzní, kdy se rozhodčí nebál, vyloučit dva Plzeňské hráče. V EL už Plzeň hraje pravidelně o deseti, ale v lize stále nic, to se pak jinak hraje. O Spartě se nemá cenu vůbec bavit, tam se nesmí, vylučovat.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Cross     před 12 dny 03.02.2026 21:08 |  
    11 18

    Přece jenom bych trval na tom, že útočník má predevším nahrávat a střîlet. To ani Mojma, ani Choras zase nezvládli. Ani vlastně nevystřelili. Nikoho “neudělali”. Na rozdíl od Provoda. Takže pokud Provod sedm, tak tihle dva nejlépe pět. Je mi líto.
    A Sadílek? Byl teda aspoň srovnatelný s pardubickými Šimkem a Hlavatým? Náš tým táhne 4-5 nadstandardnîch hráčů a Sadílek mezi nimi fakt není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      vršek     před 11 dny 04.02.2026 11:19 |  
      12 7

      Zřejmě opravdu nemáte rád Chorého... Je s podivem, že jste si nevšiml, že Chorý po perfektní akci Provod - Jurásek- Chorý dokázal zpracovat výborný střílený centr Juráska a kupodivu oproti obecných předpokladech, že tito "kolohnáti" jsou neohrabaní si centr, který mu šel na paty dokázal v obležení protihráčů posunout k zakončení a třikrát vystřelit snad během 3 sekund bohužel měl před sebou brankáře a dva protihráče, kteří dokázali jeho zakončení zblokovat. Tedy ani nevstřelil??? Docela by mne zajímalo jak byly tyto střely posouzeny zřejmě jedna na bránu - Mandous a ty druhé dvě v pádu zřejmě jako zblokované...
      Vrcholem je však Vámi "přehlédnuté" zakončení Chorého v úplném závěru kdy po zaseknutí střílí na zadní tyč a střela směřující do horního rohu přeletí břevno tak o půl metru! Tohle byla snad i lepší střela než kterou poté vytáhl Mandous Provodovi...
      A napíšu sem znovu -přestože jsem nevěděl - proč Sadílek - po neděli prokázal, že by to měl být základní kámen naší zálohy!
      A vím, že si asi naběhnu, ale když jsem viděl celkové hodnocení hráčů ?
      Opravdu našich 9 hráčů, výkon týmu a hra týmu v deseti po vyloučení Oscara předvedlo takový výkon aby nestál vyjma Juráska a Provoda za známku minimálně 6 ???
      7 z nich odehrálo v "deseti" 85 minut!!! A nehráli jen proti 11 soupeřům na hřišti, ale i proti 5 lidem, kteří mají nestraně rozhodovat o dění na hřišti!
      A jen pro pořádek, aby mi tady nikdo nezačal vysvětlovat jak se v Pardubicích pískalo. Červená pro Oscara jasná.
      A o neodpískaném ani nemávaném faulu na Provoda už také nechci polemizovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        stomir     před 11 dny 04.02.2026 12:03 |  
        8 0

        Souhlasím. Také jsem vícekrát kritizoval naši hru, vydávanou našimi trenéry spíš za atletiku. Ale za zápas v Pardubicích bych tým spíš taky pochválil! V oslabení hrál cca 85 minut včetně nastavení, rozhodčí nebyl nestranný, neuznaný gól, řada zraněných, pár dnů po hrůze na Kypru, nabuzený a posílený domácí tým... Nic pro ně nehrálo, ale semkli se, dřeli a v rámci možností se dostávali i do šancí a nakonec málem vyhráli. Takže bych je za těchto okolností pochválil. Teď spíš jde o to se dát dohromady, navázat na to dobré a v lize se rozjet jako vloni. Prostě být jako tým sebevědomý s tím, že nikdo se v lize sám neporazí. A neříkat kecy o nejlepším týmu za 10 let nebo že vyhrát každý zápas je povinnost. Jsem už dědek, tak vím, že to ( zatím snad ještě) je jen sport.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      japoko     před 11 dny 04.02.2026 19:39 |  
      4 3

      Sadílek opravdu není kdoví co!

  17. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    SuperAukro     před 12 dny 03.02.2026 21:19 |  
    17 3

    i Trpiš musel tuhle v rozhovoru přiznat, že čtvrtá červená pro Oscara ve Slavii je dost, i když se to pak snažil trochu omlouvat jednou, co "neměla být". Oscar už střídá horší zápasy se špatnými. Je na čase slušně poděkovat a dívat se asi jinde. Kdo se mi naopak líbil/líbí je Sadílek. Ten kluk nic nevypustí, i když fotbalově dokonalý není. Ale takovým vždy dokáži odpustit. A tfuj tfuj, snad David Jirásek bude takto prokračovat. Nemám moc rád tyto příchody nazpět, ale moc bych si přál, aby se mu dařilo.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2026 21:20) . Zobrazit původní komentář

  18. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Mirrex11     před 12 dny 04.02.2026 02:46 |  
    23 11

    Ahoj slávisti.
    Tak nějak nevím, těžko se mi to píše, ale poslední zápas, který mě bavil bylo asi Bodo a před tím asi taky dlouho nic. Nějak mi v naší hře chybí to hlavní. Střely na branku, nějaký náznak technických dovedností, rychlé kombinace, co mají myšlenku, přesné pasy do nohy třeba přes půl hřiště. Proste něco co dělá fotbal fotbalem. Budu věřit opět ve zlepšení jako optimista, ale liga mistrů nastavila zrcadlo s každým o 3 góly, nejvíc faulu, nejmíň střel atd. Některé týmy můžou snad proti nám nastupovat bez gólmana. Nebejt Staňka dopadlo to tak i s Pardubicemi. Je sice hezky, ze sprinty bez balonu jsou v topu, ale to můžu koukat na atletiku a to mě nebaví. Jsme sice první, ale přijde mi to čím dál nekoukatelnejsi. Nechápu jak jsme během dvou let mohli jít takhle herně dolů. Takovej styl ala Bohemka, nikde nic okopáváni, nakopání a nekonečný auty.
    Mira

  19. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Cross     před 11 dny 04.02.2026 13:25 |  
    3 19

    Chorý se mi líbí jak proměňuje penalty. Na Evropu ale nemá a v Pardubicích nic nadstandardního zase nepředvedl. Opakovaně si nabîhá na vidle, když okázale využîvá své hmotnosti, aniž by se staral o míč. To, že běhá musî být samozřejmostí. Tedy šestka v žádném případě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      SLAVIESTA     před 11 dny 04.02.2026 14:13 |  
      25 3

      Nesouhlasím. V Pardubicích patřil k našim nejlepším hráčům, bojoval, rval se a pokud si to dobře pamatuji, byl zapojen do naší gólové akce. Jestli má na Evropu nevím, podle průběhu LM to vypadalo, že snad kromě brankáře, na ni nemá nikdo, včetně trenérů.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2026 14:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 10 dny 05.02.2026 17:35 |  
      1 4

      6 = lehce nadprůměrný výkon. To sedí. Chorý makal, bojoval, vysloveně nekazil.
      To, že od hráče jako je Chorý bych čekal, že bude mít pravidelně známky 7-8 jako rozdílový hráč. je věc jiná.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Cross     před 10 dny 05.02.2026 21:51 |  
        3 3

        Steve, tady se šíří takový divný zvyk - reagovat na něco jiného, než někdo jiný napsal. Já napsal, že Chorý zase nebodoval a nic zvláštního nepředvedl. A že okatě fauluje. Běhání je přece samozřejmost. Bere za to 20x vïc, než běžný člověk. Taky jsem napsal, že pokud Provod jen sedm, tak Chorý a Chytil pět. Je tam něco špatně?

  20. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Morb     před 11 dny 04.02.2026 16:54 |  
    9 6

    S hodnocením obrany teda nesouhlasím. Ten zápas mohl být klidně 3:1.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      pehacko     před 11 dny 04.02.2026 17:00 |  
      1 0

      Pardon dvojak! Jsem to ale mameluk!


      Komentář byl uživatelem upraven (04.02.2026 17:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      pehacko     před 11 dny 04.02.2026 17:03 |  
      16 3

      Taky mi přijde, že docela hořela a byla nejistá… Chaloupek kix, když šel botos sám na bránu. A pak dvakrát prohral hlavu s Vechetou a jednou z toho byl gól a podruhé jen se štěstím ne. Zima proste není lídr a v téhle chvílích, kdy jsme pod tlakem je až okatě nejistej. A bera byl z nich vlastně asi nejlepší i když hlavně z jeho strany tam byl průvan a centry, ale za to nemohl, tam spíše nepomohla záloha s Juraskem. Který se mi tedy nejvíc líbil… a ukázal, že tohle bude posila. Tak bych snížil známku u mého jinak oblíbence Tomáše Choreho, jak za ten dementní faul a darování trestnaku, kdy musel Staněk čarovat, tak pak za nepohlídáni si ofside u neuznaného gólu a za tu zahozenou tutovku. Tam se lámal chleba!!! A vim, ze ta tutovka byla těžká…

  21. Pro Lukáše Provoda

    Sokrates55 (přítel SN)     před 10 dny 05.02.2026 10:02 |  
    26 11

    Zdravím Vás u dobré kávy a přeji hezký den.
    Po všem, co jsem si přečetl o souboji Lukáše Provoda se Šimkem, kdy byl dokonce rudým Kovaříkem označen za simulanta, se musím ohradit.
    "Lukáši, Tvá individuální akce, při které jsi obešel dva bránící pardubáky a udělal z nich dokonalé panáky, zaslouží obdiv a před Tvou herní inteligencí smekám klobouk.
    To, že Tě faulovali oba dva protihráči a to už před velkým vápnem a následně i kousek v pokutovém území, kde je jasně vidět Šimkova ruka na Tvém krku, a ty si pak dle ("odborníků") simuloval pád, je důkazem naprosté ztráty soudnosti a nekonzistence v rozhodování pánů v černém a jim podobným.
    Jsem moc rád, že jsi nám ukázal krásný fotbalový okamžik a díky za něj. Jsem rád, že hraješ v červenobílém dresu".
    S úctou
    Sokrates55
    "Paucis carior fides quam pecunia fuit" - Sallustius
    Málokomu je poctivost dražší než peníze


    Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2026 10:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Pro Lukáše Provoda

      Tacit     před 10 dny 05.02.2026 12:19 |  
      12 3

      Souhlas.
      Provoda poslední dobou stabilně hodnotím, jako nejlepšího hráče Slavie.
      Kromě keců Kovaříků a některých zdejších diskutérů, mě se rou pindy různých komentátorů , že jako na faul na penaltu, to bylo málo. Přičemž mimo vápno se totéž jako faul běžně píská.
      Že by bylo nějaké pravidlo, že na faul na penaltu “to musí být mnohem víc”, tak to jsem si nevšimnul. Ale naše slovutná komise to rozhodnutí potvrdila, tak co. Že?
      Např. v PL sudí tyto fauly pískají stejně, ať jsou způsobené kdekoliv a většinou pouštějí na naše poměry mnohem tvrdší hru. Ale když je hráč shozen k zemi rukama protihráče způsobem, že se to nedá ustát a následuje pád, tak se i v PL píská většinou vždycky.

      • Re: Pro Lukáše Provoda

        levap     před 10 dny 05.02.2026 13:20 |  
        2 4

        S Provodem souhlas, včetně postesknutí si na vyjimečnost popisovaných akcí. Je to škoda a náš velký problém. Ale zaujala mě poslední věta, a sice "většinou vždycky". Je to krásný protimluv, ale vím jak jste to myslel.

    • Re: Pro Lukáše Provoda

      SLAVIESTA     před 10 dny 05.02.2026 12:59 |  
      11 4

      Nic proti tomu, co píšeš, jen mě bolí, že když náš hráč obejde dva protihráče, je to tak vzácné, že to evokuje oslavy. Je to ovšem v souladu se statistikou LM.
      Slavia: práce s míčem - ze všech nejhorší, běh bez míče - ze všech nejlepší. Pak tedy oslavujeme, když někdo obejde protihráče. Chápu, že oběhnutí někoho bez míče, se dá oslavovat těžko.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2026 13:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Pro Lukáše Provoda

      Thorklaer (přítel SN)     před 10 dny 05.02.2026 15:03 |  
      9 7

      Souhlas, že to převzetí od Proviho, i ta individuální akce byla skvělá, radost pohledět (ostatně i ta jeho střela pravačkou na konci byla skvělá a Mandous se předvedl).
      Ale tedy penaltu bych za ten zákrok na Proviho nechtěl. Pokud faul, tak leda ten kontakt před vápnem. To holt rozhodčí nepískl. A dál už by to byla leda "soft penalta", kterými Sparta vyhrála první titul pod Priskem. Takhle vyhrávat vážně nechci. Musíme výhry doručit v dalších zápasech a hlavně doma porazit Spartu a Plzeň. To mi přijde slávističtější cesta k titulu, než podobné "soft penalty".

      • Re: Pro Lukáše Provoda

        Sokrates55 (přítel SN)     před 10 dny 05.02.2026 16:30 |  
        12 4

        Zdravím a přeji hezký podvečer.
        Víte, já ani tak nevolám po penaltě. To jsem vzal jako fakt, prostě se nepískla a tečka.
        Mě, a to bylo obsahem a meritem mého příspěvku, ač to nekteří asi nepostřehli, šlo o to, že za tuto fakt dobrou fotbalovou akci, je Lukáš nazván vlastně simulantem a všichni odborníci, kteří dokáží změřit intenzitu odstrčení rukama mají hned jasno, že to na pád bylo málo.
        Ale jinak s Vámi Thorklaere souhlasím a věřím, že si to uhrajeme na hřišti bez těch "soft penalt" o kterých píšete.
        Jinak Lukáš už v prvním poločase na konci po Chorého příhře ve vápně krásně vystřelil k tyči a Mandous to skvěle vyrazil na roh. Tak asi tak.
        S úctou
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2026 16:31) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Pro Lukáše Provoda

        vršek     před 9 dny 06.02.2026 12:29 |  
        8 1

        No, jen abysme během dalších kol nehořekovali jako před třemi lety, že se spartě pískají "soft" penalty opět jedna za druhou.....!
        Jak se zřejmě bude sparta pískat, jsme viděli v sobotu - bez jakéhokoli dokladu o tom, že míč nepřešel brsnkovou čáru jak signalizovali rozhodčí na hřišti je verdikt VARem označen za chybný a vida sparta se ujímá vedení ....
        Asi ne soft penalta, ale zásadní pochybení a překročení pravidel VAR ve prospěch sparty!
        Diskuse o této penaltě se vůbec nekonala! Diskuse o faulu na Provoda byla ukončena v úterý.
        A že VAR při našem zápasu sedí dva rakovničtí příznivci sparty je OK....
        A to, že v neděli budou na fair play ve Zlíně dohlížet Benešové - jeden jako hlavní a druhý u VAR....
        No, my si to čistě uhrajeme sami jen a jen na hřišti....
        A jen takový výkřik - viděli jste někdy zápas, kdy zápas končí na fauly 19 : 9 a na žluté skončí 0 : 2....?
        Kupodivu dva jasné "žluté" fauly na Provoda a na Chytila se ani nepískali a tak ani nebyly oceněny....
        Vzhůru čistě, zlepšenými výkony a bez pláče k titulu - už se těším na p. Černého a průběh zápasu ve Zlíně....
        No, snad p. Zelinka opět neoslepne jako před třemi lety v Liberci, kde se mu kamsi vytratila penalta na Olayinku předcházející jeho "hlavičce" i jasná červená pro Ukrajince v dresu Liberce před vyrovnáním Liberce....
        A opravdu mi nejde o to abysme vyhrávali soft penaltami.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Rudy     před 10 dny 05.02.2026 12:59 |  
    2 0

    Ještě jeden dotaz , jak to vypadá s D
    Javorčekem? Už bude moci nastoupit do hry?

  23. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    urs (přítel SN)     před 10 dny 05.02.2026 19:40 |  
    7 4

    Zdravím borci. Začnu tím, že si nesmírně vážím redakce a pánů hodnotitelů, kteří nám dodávají tento pravidelný servis. Soudě dle některých negativních reakcí na zcela subjektivní autorův pohled se domnívám, že to není prdel. A teď k věci. Výsledek je po chrabrém výkonu obou týmů spravedlivý. My se střelili do nohy kolem 15. minuty a Pardubky toho časem využili. Tým ale hrál v deseti takřka bezchybně a tu parádní hlavu Vechety zrovna tomuto hráči odpouštím. Nikdy to neměl v naší lize lehké, konkurence se rok od roku zvyšuje a on hlavičkovat zkrátka tímto "zadním" způsobem umí náramně. M.O.T.M byl za nás Jindra Staněk a za soupeře zmiňovaný Filip Vecheta. Dál už nic nerozebírám, neboť se vším v článku do puntíku souhlasím. Těším se na Boleslav a vám všem přeji, pevné nervy a klid v duši.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      SLAVIESTA     před 9 dny 06.02.2026 10:56 |  
      6 7

      V jednom s Tebou nesouhlasím. Tým rozhodně nehrál v deseti bezchybně. Být Staněk ve stejné formě(jako v několika minulých zápasech, což naštěstí nebyl) a nebýt neschopnosti Pardubic, které zahodily několik vyložených šancí, odvezli jsme si trojku, nebo čtyřku. Důvod k pochvale nevidím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        urs (přítel SN)     před 9 dny 06.02.2026 17:30 |  
        3 2

        Já to chápu, na stranu druhou jsme byli i v deseti stále nebezpeční a to bych ocenil. Souhlasím, že těch hrubek směrem dozadu tam bylo dost, a že se forma Staňka snad vrátila do zaběhlých kolejí. Po těch minulejch "debaklech" jsem tam viděl spíš Markoviče, ale trenéři Jindru podrželi a tak to má a určitě i mělo být. Já jsem ve fotbale věčnej optimista, tak asi proto píšu jak píšu. S tím nic nenadělám, každopádně díky za reakci, zamyslím se nad sebou! :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          SLAVIESTA     před 9 dny 06.02.2026 18:11 |  
          5 1

          Nic Ti nevytýkám, jsi jen větší optimista než já(asi to bude věkem) Bez optimistů, jen s námi realisty a pesimisty, by to tady bylo kyselý. Ale jsme taky potřební, aspoň myslím. Tak třeba už se zítra shodneme(po vítězství). Měj se.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Narmer     před 9 dny 06.02.2026 20:29 |  
      5 3

      Vždyť to mohlo v klidu skončit 3:1 pro Pardubice.Ne,nebyl to dobrej výkon a docela mě překvapilo vysoký hodnocení Alanora s kterým většinou souhlasím.
      Koukni se na Plzeň jak se hraje v deseti lidech...

  24. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    dauby     před 8 dny 07.02.2026 10:45 |  
    2 4

    Špatné a alibistické hodnocení, jako obvykle. Slavia rozhodně nehrála dobře, jak napovídá hodnocení skoro všech hráčů. Ano, hráli jsme v deseti. Ale bolely z toho oči. Vám se jako ten fotbal líbil? Jaro je zatím fakt hrůza a poslouchat ty Trpišovy kecy už mě nebaví. Stává se z něj druhý Jarolím a Vrba. Oskar je blázen (čtvrtá červená hovoří za vše) a totálně z formy (trenéři to nevidí?), Staněk tentokrát zaslouží velkou pochvalu. Bez něj bychom odjeli s debaklem. Z Pardubic! Boha jeho... Chce to kupovat hráče do základu (Jurásek snad bude příslib), ne 20 nadějných černých mladíků, o kterých rovnou víme, že půjdou do druhé ligy nebo na hostování. A nějaké příčetné trenéry.