Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Názory

Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

Jsem velmi zklamán vývojem situace, ve kterém se nachází můj nejmilejší klub. Nejsem zklamán vedením, nejsem zklamán trenérem, dokonce ani hra Slavie mě netíží tolik, jako její fanoušci.

Bohužel je to tak. Kopnout do Slavie? Pro noviny, zvláš? když je soudruh Koš?ál tak vlivný, nic neobvyklého. Nejhorší ale je, že ti, kdo nejvíc kopou jsou právě mnozí z nás. Nevěřím svým uším, co všechno je možné od nás slyšet. Myslím, že je pod úroveň těchto stránek připomínat a zaobírat se výroky o tunelování Slavie, případně požadavky na odvolání trenéra. Úvahy (v mnoha případech bohužel pravdivé) o tom, že ENIC je zlosynem, začaly brát za své příchodem trenéra Beránka. Tím se ve Slavii konečně začalo pracovat tak, jak se má. Přišli hráči za odstupné přes 150 mil. Jsou to malé investice ve skromných českých podmínkách? Přičtěte platy, provoz klubu, nedávno zveřejněné náklady na přípravu nového stadionu ve výši 25 milionů a další výdaje. Jsou to malé investice ve skromných českých podmínkách, kdy je každý ligový zápas vinou trucování mnoha slávistů ztrátový? Ano nebo ne? Uvědomuje si slávistická veřejnost, že i fotbalový klub je podnik jako každý jiný a není nikdo, kdo by do něho lil peníze? Máme právo žádat hlavu vedení po všem, co se ve Slavii konečně začalo zlepšovat? čas protestů je pryč. Splnily svůj účel. Právě tyto stránky byly organizátorem protestů v době největší krize ( podzim 2001) po roce 1989 a právě tyto protesty podle mého názoru měly velmi pozitivní vliv. Nyní je ale situace jiná. Žádný bojkot utkání, žádný protest ničemu nepomůže. Opět se potvrzuje, že slávisté se neumí semknout. Již teď vidím některé z nás, jak hovoří o odchodu bratrů Doškových o kterých se ještě nedávno vyjadřovali jako o kopytech, jako o rozprodeji mužstva. Proboha uvědomte si, že ani jeden z hráčů s výjimkou Petrouše, kteří odchází nemá ve Slavii perspetkivu! Dostálek spolu s mnoha dalšími hráči, a právě i Petrouš bude a? chce nebo nechce po vyřazení z předkola LM těžko hledat motivaci. Nejsme jednotní. Přemýšlejme! Nepapouškujme noviny! Nenechme do sebe kopat!! Vzbuďme se!! Dejme Slavii to co nejvíc potřebuje!! Sebevědomí. Hlavu vzhůru! Slavii se nefandí, kvůli vítězství, ale kvůli cti. Pamatujme na to.

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Pěkný článek.

    Mac     před 21 lety 07.12.2003 23:34 |  
    0 0

    Zajímavý článek, v podstatě s ním lze souhlasit. Nechci se pouštět do hlubšího rozboru, jen bych měl 1 poznámku k sebevědomí - Slavie ho moc potřebuje. I proto bych uvítal příchod trenéra Csaplára, který je (možná až moc) sebevědomý, ale v současné době takové lidi potřebujeme. Beránek je možná až moc opatrný a bojácný (viz 2 místo stačí, výkon ve Vigu).

  2. Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

    AlesJa     před 21 lety 08.12.2003 09:22 |  
    0 0

    Plně souhlasím a beru to stejně jako ty. Doškové jsou nahraditelní a nebude to takový problém(útočníky máme tři kvalitní a pravého obránce jak ho hrál Lukáš může hrát Mil.Zachariáš,Kratochvíl a i Krajčík). Jenom říkám pozor na to!!! Je potřeba aby přišli nový hráči pro větší konkurenci v týmu.

  3. Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

    (host)     před 21 lety 08.12.2003 09:52 |  
    0 0

    No, článek, s něčím souhlas, s něčím nemohu souhlasit. řeči o tunelování Slávky - to co se dělo v letech 1996-2001, nevím jak vhodně nazvat tolik chyb a nesprávných rozhodnutí vedení (a neustálé plané sliby o stavbě stadionu - a to ještě bude problémů). S nadávkami hráčům (Doškům) taky nesouhlasím, protože ti kluci pracovali s nasazením. Jestli se jim tolik nedařilo, je na trenérovi střídání nebo několikazápasový odpočinek. A jejich prodej vynucený blížícím se koncem smlouvy, kterou nechtějí prodloužit (je ovlivněno i vedením-mohli ji mít např. už rok prodlouženou, kdyby byl zájem), kritizují třeba zrovna ti kteří nenadávali. Mě víc vadilo lajdáctví a nízké nasazení Dostálka a taky Fořta a někdy i Latky - bohužel ve 20 zklamali - sami by si měli uvědovit, zda mají správný přístup a kolik se musí ještě naučit!!!. A ke komentářům - Fořt v útoku nemá dynamiku a aby hrál typ bourače a sbíral centry, tak to taky nedělal, Zachariáš zas skoro nehrál dopředu a do kombinace na krajním beku. Zatím si od nich moc neslibuji, mají se hodně co učit a zlepšovat, uvidí se za rok!!!

  4. Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

    (host)     před 21 lety 08.12.2003 10:11 |  
    0 0

    Dokonale v duchu:republiku si rozvracet nedáme!!!

    • Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

      PetCC     před 21 lety 08.12.2003 12:27 |  
      0 0

      Jenže republiku jsi si nevybral, ale pro Slavii jses rozhod dobrovolně, nebo tě snad někdo nutil?

  5. S tímto článkem dost souhlasím.

    (host)     před 21 lety 08.12.2003 12:40 |  
    0 0

    Někteří "fanoušci" se opravdu ke Slavii i sami k sobě navzájem chovají hrozně. Slávistické noviny jsou naštěstí "přízně" těch nejvulgárnějších individuí ušetřeny, ale stačí se podívat do diskusí na oficiálním slávistickém webu - je to docela hnus. I když slávistickému vedení lze vyčíst ledacos, tak si nemyslím, že Leška je až zas takový zloduch, který Slavii likviduje, jak se nás mnozí snaží přesvědčit. Možná budu někomu připadat naivní, ale docela už začínám věřit, že ten nový stadion, o který tu jde v naší situaci v první řadě, bude opravdu brzy stát. Myslím, že Slavia v posledních cca 2 letech opravdu na přípravách výstavby intenzivně pracuje. Projekt je hotov, územní rozhodnutí (což je velmi důležité) v kapse, stavební povolení jsou postupně vydávána. Kdo alespoň trochu vidí do tohoto "papírování" ohledně výstavby takovýchto obřích staveb, určitě mi potvrdí, o jak zdlouhavý a strastiplný proces se jedná. Jiná - a zásadní - otázka je samozřejmě, jak bude řešeno financování výstavby. I tady ale věřím, že se to zvládne.

    • Re: S tímto článkem dost souhlasím.

      (host)     před 21 lety 08.12.2003 12:47 |  
      0 0

      Haha :o) Financování stavby je vždy ten největší problém, stadion mohl stát kdekoliv po Praze, o ten pozemek zas tak moc nešlo a alternativy byly. Teď sehnat někoho kdo dá miliardu korun na stavbu, to jsem vážně zvědavej ... Pan Ležka celou dobu tvrdil že financování stavby je zajištěno a problémy byly jen se stavebním povolením, takže ... ukažte pane Ležko že jste mluvil pravdu a financování vážně je zajištěno!

      KenX

      • Re: S tímto článkem dost souhlasím.

        PetCC     před 21 lety 08.12.2003 20:24 |  
        0 0

        Už vidim to nadšení, kdyby se stadion postavil někde jinde než v Edenu. Navíc, za pozemek někde jinde by se muselo zaplatit.

        • Re: S tímto článkem dost souhlasím.

          (host)     před 21 lety 10.12.2003 09:24 |  
          0 0

          Proč si z toho co jsem napsal vybereš zrovna to nejméně podstatné? Ty vážně chceš asi jen rejpat :) Mě šlo hlavně o to financování, ale o tom jsi nenapsal samozřejmě nic ...

          KenX

      • Re: S tímto článkem dost souhlasím.

        EdCable     před 21 lety 08.12.2003 21:03 |  
        0 0

        Stadion mohl stat jinde nez v Edenu?!? Delas si srandu?? Jsem opravdu na Slavistickym webu?!?

        • Re: S tímto článkem dost souhlasím.

          (host)     před 21 lety 10.12.2003 09:25 |  
          0 0

          Totéž co jsem psal Petrovi : Proč si z toho co jsem napsal vybereš zrovna to nejméně podstatné? Ty vážně chceš asi jen rejpat :) Mě šlo hlavně o to financování, ale o tom jsi nenapsal samozřejmě nic ...

          KenX

          • Re: S tímto článkem dost souhlasím.

            EdCable     před 21 lety 10.12.2003 18:13 |  
            0 0

            Ehm, ja opravdu nemam miliardu ani nejsem ve Slavistickym vedeni, takze k tomu ti asi nikdo nic zvlastniho nenapise, nevim co cekas, kor kdyz k tomu napises takovou kravinu?

  6. Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

    (host)     před 21 lety 08.12.2003 12:44 |  
    0 0

    Hezkej článek, ale vyhýbá se hlavnímu problému. Já říkám že nevěřím ENICu, nevěřím že se stadion začne stavět (až uvidím stát v Edenu první nové tribuny, uvěřím, dříve ne, slibům Ležky už nevěřím). A taky, neřeší se tady co je vůbec ENIC zač. četl jsem před časem že dluhy které patří ENICu, hlavně AEK Atény, dluží obrovské finanční částky. Nemáme stadion a nejsme schopni posílit kádr na úroveň aby vyhrál ligu a dostal se do ligy mistrů. To je pro mě dostatečný důvod křičet že je něco špatně a křičet po změně. Nikoho netutím aby se mnou souhlasil, jen říkám jak to vidím já.

    KenX

  7. Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

    (host)     před 21 lety 08.12.2003 13:08 |  
    0 0

    Když oni do nás nejvíc asi kopali naši hráči. To, co předvedli třeba v Plzni, ale evidentně i v Náchodě nebo Jihlavě, byl od nich zákeřný útok proti vlastním fandům.
    Ti aby se cítili jako pitomci či masochisté, když fandí takovému mančaftu.
    Prý si hráči stěžují, například Adam Petrouš, že jim na rozloučenou přijdou zatleskat jen dva tisíce lidí. Jenže přitom, co Slavia letos na podzim a zvláš? s Budějovicemi hrála , by je měli spíš obdivovat. Mrznout a bezmocně sledovat to trápení – to je obě? a málem hrdinství a divím se, že tolik lidí vůbec přišlo.
    Jsem zklamaný vedením. které za oněch 25 milionů mohlo modernizovat Eden alespoň natolik, aby se tam dalo hrát, a přestavovat postupně tribunu po tribuně. Jsem zklamaný ENICem, který evidentně Leškovi slíbil, že stadion postaví, aby tím vykompenzoval velice nízkou cenu, kterou za něj zaplatil PPF.
    Zdá se mi, že se o areál v Edenu, nejluktrativnější velikou (20 hektarů) stavební parcelu v centru sváděl velice tvrdý zákulisní boj, jemuž se dalo vyhnout.
    Mach taky nečekal na stavební povolení a modernizoval stadion Sparty
    Určitě ale nejsem zklamaný odchodem nebo chystaným odchodem starého jádra mužstva, které zdaleka neodvádělo všechno, co umí, co místo boje o body se soupeři bojovalo o svůj podíl na prémiích mezi sebou.

    • Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

      EdCable     před 21 lety 08.12.2003 21:09 |  
      0 0

      Jenom ke stadionu : Ten pozemek Slavii nepatril az do cca roku 2000, takze si dovedu predstavit, proc se svadel tvrdy zakulisni boj, jak pises. A poznamka k Machovi : On Leska totiz asi nechce sedet za par let v base, ono totiz, ac to nikdo neprizna, plati, ze se i neodsouzene hrichy u soudu scitaji. A rozhodne by bylo pod moji hrdost fandit klubu, ktery je ochoten pro uspech hrat jeste vic un-fair nez ty ostatni (tj. nevycitam uplatky)

    • Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

      jane (admin)     před 21 lety 09.12.2003 17:08 |  
      0 0

      Souhlas s tím, že výkony v Jihlavě a Plzni byly tragický a hráči zápas evidentně odchodili. Kvůli tomu si podporu nezaslouží, ale to není výmluva pro lidi, kteří na Strahov nechodili ani před rokem, kdy se hrál super fotbal a hráči ze sebe dávali maximum.

      Docela mě pobavila tvá myšlenka, aby se Eden přestavoval tribunu po tribuně - jak bys třeba chtěl přestavět hlavní tribunu s veškerým zázemím pro hráče? By se třeba půl roku převlíkali někde za stromem? podle mýho názoru by to ani nešlo, přeci jen ty ostatní tribuny byly jen takové provizorní a nešlo by je zmodernizovat.

      • Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

        (host)     před 21 lety 09.12.2003 18:08 |  
        0 0

        V Edenu chybí východní tribuna. Ta se mohla stavět první a uvnitř se daly postavit šatny a další potřebné místnosti, které mohly sloužit v první etapě ligovým týmům, po dostavění druhé etapy . západní tribuny - pak třeba béčku a mládežnickým týmům.
        Představa pana Lešky, že se stadion nedá pod miliardu korun postavit, kterou hlásal už v první polovině 90. let, se mi zdá nesprávná.
        Za peníze, které Slavia vyinkasovala za Poborského, se to dalo zvládnout.

        • Re: Slavia Vám leží u nohou. Je libo kopnout si?

          (host)     před 21 lety 09.12.2003 18:40 |  
          0 0

          Mimochodem celý parádní stadion v Teplicích Na Stínadlech stál asi 150 milionů korun . S investicí 80 milionů už v roce 1999 splňoval zpřísněné normy UEFA. A taky se stavěl za provozu asi sedm let

        • Přestavět Eden?

          jane (admin)     před 21 lety 09.12.2003 18:40 |  
          0 0

          No ja nevim, mne se to fakt nezda moc smysluplny, nezapomen na to, ze tam neni ani kvalitni hriste, je hrbolaty, bez vyhrivani, chybi mista na parkovani... Navic si nejsem jista, zda bysme treba na rozestavenym stadionu mohli hrat zapasy UEFY. Stadion pod miliardu se postavit da, ale jakej, ze jo, pokud chces mit spickovy stadion, tak to asi nestaci.

          • Re: Přestavět Eden?

            Richi (admin)     před 21 lety 09.12.2003 18:51 |  
            0 0

            Souhlas. Taky si nemyslím, že by to mělo smysl. Navíc v Edenu jsou nepříjemné spodní vody, na čemž se musí zapracovat a udělat rozsáhlé úpravy. Prostě stavět nový je nejlepší rešení.

            P.S.: Slyšel jsem, že 15.12. ve 14:00 se v Edenu budou rozdávat či prodávat části hlavní tribuny!!

            • Re: Přestavět Eden?

              (host)     před 21 lety 10.12.2003 16:26 |  
              0 0

              Spodní vody, ne-li dokonce tajemné víry, asi ve Slavii opravdu jsou. Možná by ale nebylo špatné, kdybychom na tom byli stejně jako Tepličtí – mají nejlepší stadion v zemi. Samozřejmě, za miliarduse postaví něco lepšího, no to víte, lepší holub na střeše než vrabec v hrsti.

  8. bohužel, s tímto článkem souhlasit nemohu

    (host)     před 21 lety 08.12.2003 17:47 |  
    0 0

    1. proč si myslíte, že kritizovat poměry a kopat do klubu je totéž? Nebo se Slávia dostala do pozice, kdy se smí už jen nekriticky zbožňovat a chválit?
    2.Slávia platí ze všech peněz, které do ní Enic formou půjček investoval 8% úrok. Tedy-Enic si jako investiční společnost vytvořil ze Slávie nástroj, jak zhodnotit bez rizika svůj vklad zmíněným procentem. Chtěl bych vidět banku, která by podobné zhodnocení nabídla. Tedy suma, kterou - jak jste napsal - Slávie utratila za posily, má i svůj rub. Byla-li od ENICU, je to půjčka a bude stát docela slušný úrok.
    3. Klub je podnik jako každý jiný, ale v případě Slávie se jedná spíše o generování bezrizikových zisků pro třetí stranu - Enic.
    4. Tyto noviny skutečně byly organizátorem protestů, ale nesouhlasím s tím, že tenkrát byla situace horší než nyní. Podle mne je pravý opak pravdou. Navíc ladění slávistických novin je stále více poplatné vedení klubu a odboru přátel, jehož nedávno uveřejněné prohlášení je všeříkající.
    5. Směšujete dvě věci - názor na hru bratří Doškových a jejich prodej vinucený končícími smlouvami. Výkony obou hráčů byly bezesporu dosti kolísavé a problematické. Jejich prodej za těchto okolností však těžko může být výhodný a záleží hlavně na tom, kým budou nahrazeni. Pokud nepřijde místo nich nikdo, pak se asi shodnem, že mnohem lépe by bylo, kdyby zůstali. Přijdou-li hráči lepší, samosebou je lépe, že se prodají.
    6. slova jako čest a výzvy k sjednocení znějí sice vzletně, ale jsou jen laciným pozlátkem, které nic nevyřeší. Slávia dle mého soudu potřebuje jediné - říci si pravdu, přestat mlžit, nastolit pořádek, změnit majitele a vedení a začít úplně znovu. Je to smutné, ale jinou cestu nevidím. Možná by bylo mnohem lepší namísto článků jako je tento (a má odpověď :o), zveřejnit onu mytizovanou účetní uzávěrku za minulou sezonu. Třeba by se tím vše vyjasnilo...

    • Re: bohužel, s tímto článkem souhlasit nemohu

      (host)     před 21 lety 08.12.2003 17:48 |  
      0 0

      omlouvám se za hrubou chybu ve slově vynucený :o(((((

    • Re: bohužel, s tímto článkem souhlasit nemohu

      jane (admin)     před 21 lety 09.12.2003 17:12 |  
      0 0

      Chtěla bych reagovat na bod č. 4. Souhlasím s tím, že ladění SN je k vedení Slavie méně kritické, ale to je zřejmě dáno tím, že máme více informací a u řady problémů tušíme, proč to tak je, a i když navenek to vypadá jako vyložená neschopnost vedení, tak to těžko poté můžeme s těmito našimi informacemi kritizovat.

      • Re: bohužel, s tímto článkem souhlasit nemohu

        (host)     před 21 lety 09.12.2003 18:59 |  
        0 0

        tak proc se o tyto blizsi informace nepodelite??treba ja bych rad slysel i nazor jine strany nez jen neustale nadavani na vedeni...

        • Re: bohužel, s tímto článkem souhlasit nemohu

          jane (admin)     před 21 lety 10.12.2003 11:17 |  
          0 0

          No sice bysme se jistě rádi podělili o jiné informace, ale není to možné. Myslíš si, že tyhle informace nemají i novináři v denících? Mají, ale nezveřejní to, to prostě nejsou věci určené ke zveřejnění.

    • Re: bohužel, s tímto článkem souhlasit nemohu

      (host)     před 21 lety 10.12.2003 11:34 |  
      0 0

      Tak pod tento názor bych se s chutí podepsal. Sliby, mlžení a tunel. To je jediné co od pana Lešky a vedení vidíme a slyšíme. Doškové byli asi svými výkony ve Slavii nakonec určitě zklamáním, ale... Lukáš se asi sice nikdy nenaučí odcentrovat, ale nikdo lepší tam v současné době není. Neustále tvrdit, že Zachariáš, Kratochvíl nebo nevím kdo mohou na jejich místě hrát je lhaním si do kapsy. Mohou, ale jak? To bude hrát Zachariáš zároveň stopera místo Adama Petrouše a pravého beka za Lukáše Doška?
      Jinak bych si dovolil připomenout, že od začátku letošní sezóny nám bylo odejito 6 hráčů, kteří hráli v loňské poměrně úspěšné sezoně v základní sestavě. Ten sedmý, nejlepší, je dlouhodobě zraněn. Tak jestli tohle má znamenat to zlepšení, které přišlo po protestech v roce 2001, tak tedy nevím. Podle mého názoru je to jen a jen klasický tunel. Takto si v nedávné minulosti pustily v čR žilou jen 2 kluby - Drnovice a Bohemians. Oba jsou již ve druhé lize. Jestli tohle má být ta nová koncepce sázky na vlastní odchovance, musím se přiznat, že ji považuji za zajímavou. Já si vždy myslel, že mladé odchovance je potřeba do mužstva postupně zapracovávat. Ale asi nemám správné fotbalové znalosti. Třeba se nová metoda Slavie dostane do učebnic fotbalové teorie:

      Vezmi rezervní mužstvo, které ani nevyhrálo 3. ligu, přesaď ho do první ligy, nazvi to koncepcí sázky na odchovance a očekávej titul a úspěšnou účast v lize mistrů. Já jsem bohužel stará konzerva, takže na revoluční teorie nějak nevěřím.

  9. Je mi líto, také nesouhlasím...

    (host)     před 21 lety 08.12.2003 19:29 |  
    0 0

    Podle mě bojlere věc zbytečně dramatizuješ. Jediné, co Slavia ve změněných podmínách evropského trhu s hráči potřebuje, jsou peníze. Kdyby Slavii netáhly ke dnu závazky vůči ENICu, měla by rozhofně na víc, myšleno především obchodně...
    Na druhou stranu s tebou rozhodně souhlasím v tom, že deník Sport si nelze brát jako dobrý zdroj pro infromace. Dále souhlasím v tom, že inženýr Leška není viníkem současné situace, jak se to spousta lidí snaží popisovat. Podle mě je největším naším problémem právě vztah ENIC-Slavia, který není právě nejideálnější, víme všichni své...
    Možná skutečně pomůže větší počet diváků, ale ti přijdou pouze s dobrými výsledky, přijdou, když se budou mít na koho na své straně dívat..

    Co se mi na tvém příspěvku nelíbí nejvíce je vnucování svého názoru druhým. Nech ostatní, a? si svůj názor udělají sami. Názor druhého, jakkoli je podložen nepsrávnými informacemi, domněnkami či pouhou zlobou na někoho nebo něco, je svatá věc a i takovýhle názor musí člověk repspektovat. Stejně tak já respektuji tvůj názor, přestože s ním nesouhlasím... Ale "převychovávat" někoho ? Promiň, ale rétorikou mi připomínáš Garyho v dobách jeho největší "slávy"...

    • Re: Je mi líto, také nesouhlasím...

      (host)     před 21 lety 09.12.2003 08:35 |  
      0 0

      Nemohu souhlasit, podle mého názoru je Ležka viníkem (coby výkonný Gř na ní má největší podíl!!!) současné ekonomické situace Slávie. Za hádky v kabině samo nemůže, i když možná díky některým vlivům (nevyplacené "prémie", prodej hráčů po půl roce ve Slávce a našvání "matadorů", že oni již nejsou dávno "za vodou" venku...) nějaký podíl viny určitě bude :o)). A lidi na fotbal by přišli i na Strahov. Bohužel to by musela Slávka konečně protrhnout některá "zakletí" ("věčně druhá" - udělat titul a konečně se dostat do LM - to by přitáhlo a naučilo chodit i neskalní diváky) a taky začít mediálně působit otevřeněji a nemlžit téměř ve všem co zajímá lidi. To? jen můj názor.

      • Lidi na Strahov ...

        PetCC     před 21 lety 09.12.2003 10:42 |  
        0 0

        Lidi by na Strahov nepřišli ani kdyby Slavie vyhrála každej zápas! Většinou by se totiž na to dívali v televizi.

        • Re: Lidi na Strahov ...

          (host)     před 21 lety 09.12.2003 12:35 |  
          0 0

          Pak je otázka proč když přijede Slávie do Sofie, přijde na fotbal 25 tisíc lidí?!

          KenX

          • Re: Lidi na Strahov ...

            PetCC     před 21 lety 09.12.2003 20:23 |  
            0 0

            Nevšim sem si, že by v Sofii byl stadion plnej slávistů.

            Je to částečně lenost, ale je v tom i několik let se táhnoucí antireklama na Slavii v novinách, televizi, ale i na stadiónu (když kotel volá Došek ven, tak to rozhodně nadšení z fotbalu nepřivodí) proč chodí málo lidí. Podle mě byli a jsou největším problémem diváci, kteří nevydrží mediální tlak a v těžkých chvílích Slavii nedokážou podpořit.

            • Re: Lidi na Strahov ...

              (host)     před 21 lety 10.12.2003 09:23 |  
              0 0

              Hele, nerejpej za každou cenu, snad máš rozum a mou větu "Pak je otázka proč když přijede Slávie do Sofie, přijde na fotbal 25 tisíc lidí?!" jsi pochopil jak jsem jí myslel, tedy proč přijdou tamní fanoušci fandit svému místnímu klub v takovém počtu když hraje proti soupeři typu Slavie, což není zrovna věhlasný evropský tým ...

              KenX

            • Re: Lidi na Strahov ...

              (host)     před 21 lety 10.12.2003 11:45 |  
              0 0

              Tak nevím. Na Budějovice jsem šel, reklama nebo antireklama. To, že jsem v poločase znechucenej odešel, nesouvisí s tím, co si o Slávii přečtu v novinách, ale s tím, že nevím, proč mám nastydnout, když mi naše vedení předloží "B" mužstvo, které nemá na Budějovice fotbalově a ke všemu ani nemaká. Až potom jsem se z té skvělé tiskové konference dozvěděl, že tohle je vlastně ta naše nová koncepce, kterou teď nazýváme sázka na vlastní odchovance.

              • Re: Lidi na Strahov ...

                EdCable     před 21 lety 10.12.2003 18:18 |  
                0 0

                Jo, a na jiny dobry zapasy neprijdete, jak potom chcete neco zmenit, kdyz nemate snahu ani podporit?

    • Re: Je mi líto, také nesouhlasím...

      (host)     před 21 lety 09.12.2003 23:34 |  
      0 0

      Já jsem nikoho nepřevychovával ,jen jsem uváděl lži na pravou míru. Zajdi někdy na stránky těchto lidí a uvidíš jaké hovadiny dokáží vypustit. Myslím že je velkým vítězstvím ,že sem takový lidé už nechodí.
      gary