Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

David Jurásek se vrací do Slavie

Slavia hlásí velkou zimní posilu. Po dvou a půl letech v zahraničí se vrací levý obránce David Jurásek. Přichází na přestup z Benfiky Lisabon, kam ze Slavie odcházel za 14 milionů Eur. Nyní se vrací do Edenu za necelou čtvrtinu této částky, přičemž ve Slavii podepsal smlouvu na tři a půl roku.

Davida Juráska není třeba dlouze představovat. Prošel mládeží v Brně, tam ale příležitost nedostal, přesunul se do Prostějova, odtud do Mladé Boleslavi a po pouhém půlroce pak do Slavie. Jeho první angažmá v Edenu trvalo rok a půl, než přišel velký přestup do Benfiky. Tam se mu ale nedařilo, pronásledovala ho zranění, absolvoval hostování v Hoffenheimu a Besiktasi a nyní se tedy vrací do Slavie, kde bude mít příležitost získat svůj první mistrovský titul.

„David je hráč, který Slavii velmi dobře zná, a my velmi dobře známe jeho kvality. V minulosti opakovaně ukázal, že dokáže být rozdílový směrem do ofenzivy, z čehož mohou výrazně těžit i naši útočníci. Zahraniční zkušenosti ho posunuly dál a věříme, že je ve fázi kariéry, kdy může okamžitě přinést kvalitu a zároveň zvýšit konkurenci na levé straně hřiště,“ řekl pro slavia.cz k přestupu sportovní ředitel Přemysl Kovář.

Sám hráč pak dodal: „Slavia pro mě vždycky byla speciálním místem. Hodně jsem tady vyrostl jako hráč i jako člověk a návrat beru jako velkou motivaci. Mám radost, že jsem zpátky v prostředí, které znám, a těším se na práci s týmem i na atmosféru na stadionu. Udělám maximum pro to, abych byl Slavii platný a pomohl jí v jarní části sezony i dál.“

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: David Jurásek se vrací do Slavie

    první rytíř     před měsícem 13.01.2026 12:55 |  
    21 2

    Dobrá zpráva. Za mne palec nahoru.

  2. Re: David Jurásek se vrací do Slavie

    bububu (přítel SN)     před měsícem 13.01.2026 13:12 |  
    28 0

    Jak jsem se tady ohrazoval proti půlročnímu hostování Davida Juráska, tak za těchto podmínek to celé dává perfektní smysl! Po odchodu Malicka Dioufa získáváme jasného favorita na dlouhodobější obsazení levého wingbecka. Za 3 miliony eur je přivedení reprezentanta, který u nás před odchodem zářil, s přihlédnutím k dnešním cenám a našim možnostem, naprosto v pohodě. Nadto se zdá, že s Mbodjim se bude výhledově počítat spíše nalevo do stoperské trojice, pak je přivedení dalšího levého becka na místě.

    Přeji Davidovi, aby se mu podařilo vrátit do formy před jeho odchodem do Benfiky. V takovém případě bude skutečně rozdílovou posilou.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2026 13:13) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: David Jurásek se vrací do Slavie

    japhy     před měsícem 13.01.2026 14:11 |  
    18 1

    V repre to teď byla bída, ale to není vzorek.
    Asi nebude ve fromě jako když odcházel, ale i kdyby byl na 50%, pořád by měl převyšovat všechny, co vlevo letos nastupovali. Protože ruku na srdce, dobrých výkonů jsme tam viděli poskrovnu. A že se tam protočilo hráčů.

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      martynko     před měsícem 13.01.2026 16:55 |  
      16 0

      Jestli má ten náš fotbal nějak vypadat, musí šlapat kraje, tady neexistuje žádná alternativa, kraje jsou těžištěm naší hry, středu hřiště se defakto cíleně vyhýbáme. Proto na krajích nezbytně potřebujeme mít nezpochybnitelnou kvalitu a dostatečnou konkurenci. K lepení krajů středovými hráči by u mužstva s nejvyššími ambicemi a s tímto způsobem hry mělo docházet jen naprosto vzácně v důsledku nějakých nešťastných okolností typu hromadná zranění, nečekané odchody apod.

      • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

        japhy     před měsícem 14.01.2026 12:41 |  
        4 1

        A tady je i odpověď, proč u nás Chamovi pšenka nepokvete, minimálně ne ve středu, kde ho teď zkoušejí. Všichni vidíme jeho nesporné kvality, ale v tomhle prostoru se neuplatní.
        Musí hrát výš, tam ho ale čekají jiné překážky.

  4. Re: David Jurásek se vrací do Slavie

    Merlinus (přítel SN)     před měsícem 13.01.2026 14:49 |  
    17 21

    Nevím, nevím. Mám pocit, že si trochu kupujeme fajn minulost. Jeho aktuální forma je dost na vážkách. V zahraničí se nikde neprosadil a tyhle návraty málokdy vyjdou. Snad se mýlím, přál bych jemu i Slavii, aby se opět nastartoval.

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      japhy     před měsícem 13.01.2026 15:07 |  
      40 2

      Kdyby to "nevyšlo" jako se Zimou, budu happy :)

      • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

        Merlinus (přítel SN)     před měsícem 13.01.2026 16:56 |  
        20 4

        :-) Ta sedla. Souhlasím. Zima je dobrý návrat.

        • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

          Vhoo (přítel SN)     před měsícem 13.01.2026 19:32 |  
          6 1

          i kdyby to nevyšlo tak to vzhledem k ceně žádný velký risk není, kdokoliv dobré na ten post z ligy by byl stejně drahý a že o nikom moc nevím

        • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

          japhy     před měsícem 14.01.2026 12:45 |  
          4 3

          Sedla nesedla, ale jinak ti musím dát za pravdu, že tyhle návraty obecně nebývají bůhvíjaké.
          Já mu ale věřím, už jen proto, že má laťku svými předchůdci nastavenou opravdu hodně nízko, takže na něj nemusí být tlak teď okamžitě předvádět dechberoucí výkony.

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      VS     před měsícem 13.01.2026 22:00 |  
      10 1

      Neřekl bych, že se nikde neprosadil. V Hoffenheimu hrál, pak byl často, kvůli zdravotním problémům, mimo. Po uzdravení už se dostával na hřiště těžko, navíc hostující hráč to má, v tomto ohledu těžší. V Istanbulu také pravidelně hrával, ale je pravda, že nakonec ze sestavy vypadl a prodloužit hostovacku nechtěli. V Benfice také pár zápasů hrál a sérii zápasů mu rovněž přerušilo zranění. Musím říci, že měnit za necelé roky 3 týmy, zvykat si na spoluhráče, nový herní systém, zemi a být do toho celken často zraněný, tak chápu že je těžké se dostat zpátky do formy. Jak jsem psal, na ligu je to je top, tam nám chyběla ofenzivní kvalita zleva a v tom je lepší než Doudis. Hůře bránil, ale teď hraje o něco výše, než u nás předtím. Trenér dokonce někde říkal, že se v obraně zlepšil. Já myslím, že nás cca od 3 zápasů potáhne . U něj je to podle mě o tom, aby byl zdravý


      Komentář byl uživatelem upraven (13.01.2026 22:01) . Zobrazit původní komentář

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      sasky     před měsícem 16.01.2026 07:25 |  
      4 0

      Hele, ukaž mi prosímtě hotového levého beka ještě ani ne v nejlepším věku, se kterým navíc máme výrazně pozitivní zkušenost, za 3 mil. EUR...?

  5. Re: David Jurásek se vrací do Slavie

    Seveřan     před měsícem 13.01.2026 16:24 |  
    34 6

    Fantastický přestup. Jeho centry výrazně zvýší útočnou sílu mužstva před bránou bránících se týmů. Pro získání titulu naprosto klíčové posílení. Navíc za tak příznivých podmínek. Bravo všem, kteří se na přestupu podíleli.

  6. Re: David Jurásek se vrací do Slavie

    ehad     před měsícem 13.01.2026 20:51 |  
    8 3

    Vitej Jurasku, chlapce zvedava. Chybels nam tu. ;-)

  7. Re: David Jurásek se vrací do Slavie

    bbslavia     před měsícem 14.01.2026 10:01 |  
    12 27

    Ještě bychom mohli koupit Simu, dát smlouvu Olayinkovi a do obrany Ngadea. Obávám se, že sentiment na staré časy není nejlepší cesta k úspěchu. David Jurásek 3 roky stagnuje a může to být stejný případ jako Lingr. Zaráží mě, kolik peněz jsem vynaložili na náhradu Dioufa-viz Kante, Mboji, Javorček, Jurásek-to je přes 200 mega a nakonec tam bude hrát Bořil.
    Musíme si přát, aby Jurásek našel ztracenou formu.

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      mig52     před měsícem 14.01.2026 11:31 |  
      1 7

      Nechci řešit zatím přestupák, ale...
      Za A. - jde to ze tvého?
      Za B. - Myslíš, že v 25 letech zapomněl hrát fotbal? Třeba jo, jen se ptám s vědomím, že brzo po přestupu do zahraničí měl sakra blbé zranění. Tož tak.

      • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

        bbslavia     před měsícem 14.01.2026 11:52 |  
        7 16

        Ale on se po zranění neprosadil nikde, podívej na Coufala, je výrazně starší a hned hraje v základu bundesligového týmu. Jurásek tam byl přes rok a paběrkoval. Coufal navíc prodlouží smlouvu. V Turecku hraje Černý, ale Jurásek ne, přitom šancí dostal hodně.
        Já se obávám, že ten pokles výkonosti se nezastaví a hrát bude Bořil.
        Když dlouhodobě nehraješ pravidelně, tak ztratíš sebevědomí a je to vidět na výkonech.

        • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

          mis3     před měsícem 14.01.2026 17:17 |  
          6 2

          40 zápasů je paběrkování?

          • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

            bbslavia     před měsícem 14.01.2026 17:41 |  
            5 5

            Podívej se na minutáž ve 40 zápasech. To je relevantní statistika.

            • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

              mis3     před měsícem 15.01.2026 09:11 |  
              7 0

              24/25 - 1.122' přičemž byl skoro 3 měsíce zraněný.

              • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

                bbslavia     před měsícem 15.01.2026 10:41 |  
                1 8

                To Hložek byl zraněný déle, přdsto má jiná čísla.

                • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

                  Edenjejenjeden     před měsícem 15.01.2026 12:39 |  
                  8 0

                  Na to , že megatalent je utočník a bylo nám opakovaně cpáno do hlavy novináři ze stranického tisku , jaká to bude jednou světová hvězda , toho zatím moc neukázal .
                  Nebo spíše ještě nic .
                  Takovej Šulc ho v současnosti lehce strčí do kapsy.
                  Botox je jenom nafouknutá bublina , nic víc


                  Komentář byl uživatelem upraven (15.01.2026 12:45) . Zobrazit původní komentář

                • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

                  Edenjejenjeden     před měsícem 15.01.2026 12:39 |  
                  4 0

                  A on snad Jurásek snad hraje na stejném postu jako "botox"? Hodně debilní argument


                  Komentář byl uživatelem upraven (15.01.2026 12:40) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

                    bbslavia     před měsícem 15.01.2026 19:33 |  
                    3 7

                    Nebudu používat Tvůj slovník. Nehraje na stejném postu, ale dokázal se v Hoffenheimu prosadit podobně jako nyní Hranáč. To Jurásek ne, proto šel o barák dál do Turecka a tam šance dostal, výsledek víme všichni.

                    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

                      sasky     před měsícem 16.01.2026 07:24 |  
                      5 1

                      Myslíš ten výsledek, kdy tam sypal jeden centr za druhým, byl velice dobře hodnocen ale akorát neměl čísla (kde objektivním důvodem může být, že to prostě útočníci zazdili)?

                      • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

                        Maeden (přítel SN)     před měsícem 16.01.2026 12:04 |  
                        5 1

                        Já si ho párkrát pustil. V paměti mi utkvěl mač se Stuttgartem, tehdy totálním válcem. Dostali trojku, za všechny góly ale mohl průchozí střed a stopeři, Jurásek patřil rozhodně k tomu lepšímu na hřišti. Uhasil další dva úniky soupeře, několikrát utekl po lajně a nasypal tam pár pěkných rohlíků, jak ho známe. Nedat naši útočníci co jejich, včetně netrefení balonu, spadne tady server pod náporem příspěvků, jaký máme divizní kopyta a neschopný scouting. (Supertalent, co o něm natočili celovečerní film a málem mu na Letné stavěli sochu o velikosti Stalinovy fronty na maso, myslím střídal a byl tam doslova jako koncový hráč.)

                        Říkal jsem si, že po tomhle má jasný základ, ale pak se uzdravil kmenový hráč a šel tam on, možná chtěli na záchranářské boje psa obranáře. Každopádně hodnocení Livesportu měl cca podobné.

                        Tolik asi ke žvástům, že nemá na Bundesligu ani ve slabším týmu. Realita je taková, že si odehrál svoje i proti nejlepším, i když neměl šanci dostat se do pořádného zápasového rytmu.

                    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

                      lukas6novak     před měsícem 16.01.2026 09:43 |  
                      4 0

                      Jurásek přišel do Hoffenheimu v lednu 2024 na hostování. Na jaře naskočil do 13 zápasů z 16 možných (z toho 2 co nehrál byly hned ty první 2 po příchodu). z těch 14 zápasů 4x základ a 6x 20-40 minut z lavičky. Další sezónu začal tím že měl zlomené obě ruce (pokud se nepletu ale prostě tam bylo zranění) a z 33 zápasů kdy byl k dispozici hrál 11x v základu. Žádná sláva ale ono když byl k dispozici nějak od 9 kola tak to je těžký se dostat do základu když si hráč co tam jen hostuje.

                      Jinak třeba takový Hranáč přišel do Hoffenheimu minulou sezónu a naskočil hned v druhým ligovým kole na celý druhý poločas a následně z 42 zápasů odehrál už jen 264 minut ve 4 zápasech a jinak střídal lavičku s tribunou. Jediný rozdíl je že Hranáč tam šel na přestup tak dostal další sezónu na to se ukázat ale jinak nástup tam měl mnohem horší

                • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

                  mis3     před měsícem 15.01.2026 13:56 |  
                  3 0

                  jakou to má relevanci?

        • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

          Kenny     před měsícem 14.01.2026 19:15 |  
          3 2

          Tak podle hodnocení Livesportu bych neřekl, že podával špatné výkony.

          • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

            bbslavia     před měsícem 14.01.2026 20:57 |  
            4 8

            Neřiď se hodnocením livesportu. Radši se dívej na zápasy a udělej si obrázek sám.

        • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

          sasky     před měsícem 16.01.2026 07:22 |  
          2 1

          Sorry, ale srovnávat už pomalého Bořila a Juráska, který má vrchol výkonnosti teprve před sebou je úplně mimo.

      • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

        bbslavia     před měsícem 14.01.2026 11:57 |  
        9 10

        Ad peníze. Máš i nemáš pravdu.
        Ano, platí to Slávie.
        N druhou stranu každý fanoušek finančně podporuje Slávii permicí, nákupy dresů, lístků na LM.
        Bez fanoušků není klub nic, nebudou sponzoři, nebudou peníze.

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      mis3     před měsícem 14.01.2026 11:41 |  
      13 3

      sentiment, mě by zajímalo, kde bys podpbného hráče našel a kolik si za něho představuješ, v Turecku měl opci 10m EUR a my ho máme za 3, kdyby přišel nějaký 25 letý reprezentat, co kdys přestoupil za 14m EUR a nebyl to Jurásek, tak tu bude nadšení. A on navíc nebude mít problém s aklimatizací. Třeba tu formu už nenajde, ale přeci ty schopnosti neztratil...

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      starr     před měsícem 14.01.2026 16:23 |  
      5 3

      ze to muze dopadnout jako lingr je nejakej cernej scenar? tzn. ze bude hrat celkem dobre, jen se bude trapit z hlediska produktivity a nakonec odejde zase ven za stejne penize jako prisel?

      • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

        wimpy     před měsícem 14.01.2026 16:33 |  
        4 0

        Tak to by úplně super nebylo, když půlka těch peněz šla Benfice.

        • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

          starr     před měsícem 14.01.2026 18:30 |  
          2 3

          ja teda tu smlouvu nevidel, ale vetsinou XX% z dalsiho prodeje bejva ne procento z celkovyho prestupu, ale ta castka nad porizovaci naklady. super by to nebylo, ale zaroven by to nebyla zadna tragedie, to byl muj point.

          • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

            wimpy     před měsícem 14.01.2026 18:36 |  
            7 0

            Já to pochopil tak, že za něj dáváme tři mega a při dalším případném prodeji platíme jedno mega fix plus 50 % prodejní sumy. Čili že se ho asi vyplatí držet. :-)

            • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

              sasky     před měsícem 16.01.2026 07:20 |  
              2 1

              Smlouvu jsem samo neviděl, ale v drtivé většině případů to bývá tak, že % z přestupu je z rozdílu mezi pořizovací a prodejní cenou.

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      VS     před měsícem 14.01.2026 21:43 |  
      5 2

      A možná necelych 200 mega se nám vrátí jen za prodej Mbodjiho. Zájem o něj je... Kante bude taky dobrej, jen ho nesmíme zabít(musí hrát) , když je tu Juras, ač jsem se na něj těšil, tak první půlrok musí na hostování. Od Javorceka osobně moc nečekám, ale rád se budu mýlit . Tím chci říci, neboj půjdeme do plusu


      Komentář byl uživatelem upraven (14.01.2026 21:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

        bbslavia     před měsícem 15.01.2026 10:43 |  
        4 5

        Kéž bys měl pravdu. Ale s prodejem Mbojiho za 200 mega je to nereálné. Takto se mluvilo o Wallemovi. Realita je 50 mega.

        • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

          VS     před měsícem 16.01.2026 20:41 |  
          3 0

          Upřímně za 50 ho fakt prodávat nebudeme, klidně se tu vsadím že to bude 100 a vejs. Samozřejmě může se zranit, nemusi se dostat do základu a cena půjde dolů. Ale jinak si myslím, že to bude poptávané zboží, rychlý, silový, dobrý hlavičkář, stále mladý. Vyloženě to jak hrál na Saku se mi velice líbilo .. Na to že za acko u nás vuze nic neodehrál, tak v té lize mistrů docela obstál a to se přiznám, že jsem a i nečekal. Hráč co odehrál v 2 lize pár zápasů, jinak snad 5 francouzská. Za mě pro něj palec nahoru. Jen tedy nemůže hrát lwb, žádná kvalita smerem dopředu. Hráč do 4ky, nebo spíš na toho levého stopera


          Komentář byl uživatelem upraven (16.01.2026 20:44) . Zobrazit původní komentář

        • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

          VS     před měsícem 16.01.2026 20:46 |  
          3 0

          Tak ono Wallema je těžké prodat za víc, když bylo viditelné, že se ho musíme zbavit. Navíc to je něco jiného, byl to nadprůměrný hráč, av podstatě dokázal zahrat x poštu a zároveň nikde nijak nevyčníval. Na něm mě snad nejvíce zaujalo, že na to jakou měl postavu, tak byl fakt slušný hlavičkář. Mě se docela líbil, ale s Mbodjim bych to nesrovnaval. Jinak já neříkám že nám nyní za něj 200 teď někdo nabízí, jen říkám, že věřím, že pokud vybojuje základ, tak to hodnotu takovou klidne mít může...


          Komentář byl uživatelem upraven (16.01.2026 20:47) . Zobrazit původní komentář

      • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

        martynko     před měsícem 15.01.2026 14:07 |  
        3 3

        necelých 200 mega za Mbodjiho? To odkud jsi vytáhl tuhle cifru?

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      sasky     před měsícem 16.01.2026 07:20 |  
      4 1

      Obecně taky nejsem příznivcem těchto návratů, Lingr byl totální provar, Zima super, s Olayinkou jsem nesouhlasil. Ale cítím, že Jurásek bude super. Prostě jen pocit. Když to srovnám třeba s tím Lingrem - to byl IMO naprosto průměrný hráč, dobrý atlet a občas se přimotal k důležitým gólům, jinak hře nedával nic navíc. Proto mi jeho návrat připadal mimo mísu. Jurásek odcházel jako o parník nejlepší levý bek ligy. Ano, venku to stálo za starou belu, ale faktem je, že byl dost zraněný a chytit se zrovna v Benfice není úplně easy. Nicméně jsem 100% přesvědčen o tom, že jeho rohlíky do vápna budou zase děsit celou ligu. Uvidíme, míč je kulatý a stát se může cokoliv (abych to zakončil nějakou prázdnou floskulí) :)

  8. Jurasek

    cvočkař Danda     před měsícem 14.01.2026 10:09 |  
    13 2

    Ze hry Jurase by měl nejvíce těžit Chras a Mojma.Už se těším na jeho banány od postranní čáry na nabíhající útočníky.Vítej zpět a hodně štěstí.

    • Re: Jurasek

      kostelnivlajka     před měsícem 14.01.2026 14:16 |  
      6 18

      Kolik zápasu ho nechá trenér na lávce, pod heslem "adaptace"??

  9. Re: David Jurásek se vrací do Slavie

    p!erreCORE     před měsícem 14.01.2026 14:33 |  
    9 7

    Sázím na to, že nejpozději od druhého zápasu to bude "starý dobrý Jurásek" a levá strana bude minimálně další rok jeho. Maj to dobře vymyšlený kluci, ne že ne.

    • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

      martynko     před měsícem 14.01.2026 15:13 |  
      6 0

      Nejpozději od druhého zápasu? Proč tak pozdě? :)

      • Re: David Jurásek se vrací do Slavie

        kostelnivlajka     před měsícem 14.01.2026 20:10 |  
        8 9

        Páč nikdo neví, jestli byl v notýsku oblíbenců

  10. Re: David Jurásek se vrací do Slavie

    zeleznik2     před měsícem 15.01.2026 23:09 |  
    4 1

    Za mě velká spokojenost levá strany obrany velký problém po odchodu Malicka.