Potvrzené příchody:
Samuel Isife (Dukla)
Hamidou Kante (Artis)
Potvrzené odchody:
Christos Zafeiris (PAOK)
První část diskuse naleznete zde.
Tento článek je určen k dlouhodobé diskuzi o zprávách o možných
přestupech, které se toto přestupní období budou objevovat v médiích a
na sociálních sítích.
Potvrzené příchody:
Samuel Isife (Dukla)
Hamidou Kante (Artis)
Potvrzené odchody:
Christos Zafeiris (PAOK)
První část diskuse naleznete zde.
Komentáře (118)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Alanor (admin) před 3 dny 05.01.2026 10:08 |Nemám obavu, že by se diskuse zde nezaplnila, ale zároveň větší posilování Slavie nečekám. Podle mě jsme velmi rozumně udělali už dopředu Isifeho a Kanteho. Pokud dopadne David Jurásek, tak dejme tomu. Hrál tu výborně, kde jinde by se měl chytit než tady. Výměna za Zmrzlého by měla být zkvalitněním. A hostování očekávám s opcí, Benfica ho chce udat. Jen bude otázka její výše.
Jinak nemám pocit, že bychom pro áčko měli něco urgentně řešit. Spíš bych čekal aktivitu jen u mimořádné příležitosti, že by byl dostupný nějaký vysněný hráč. Vyloučit se asi úplně nedá externí náhrada za Zafeirise, spekulovalo se o tom Dánovi (Ohlenschlaeger), nevím, jestli je na tom něco pravdy.
Jiná situace je pochopitelně ohledně mladých nadějí. Tam jen houšť a větší kapky. Snad dopadne ten Cedergren.
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 10:10) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nemám obavu, že by se diskuse zde nezaplnila, ale zároveň větší posilování Slavie nečekám. Podle mě jsme velmi rozumně udělali už dopředu Isifeho a Kanteho. Pokud dopadne David Jurásek, tak dejme tomu. Hrál tu výborně, kde jinde by se měl chytit než tady. Výměna za Zmrzlého by měla být zkvalitněním. A hostování očekávám s opcí, Benfica ho chce udat. Jen bude otázka její výše.
Jinak nemám pocit, že bychom pro áčko měli něco urgentně řešit. Spíš bych čekal aktivitu jen u mimořádné příležitosti, že by byl dostupný nějaký vysněný hráč. Vyloučit se asi úplně nedá externí náhrada za Zafeirise, spekulovalo se o tom Dánovi.
Jiná situace je pochopitelně ohledně mladých nadějí. Tam jen houšť a větší kapky. Snad dopadne ten Cedergren..
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Alanor (admin) před 3 dny 05.01.2026 10:26 |A co se týče soupeřů, tak mě jejich dosavadní posilování nechává klidným.
Sparta: Vojta je zajímavý hráč, ale ta částka je velmi riskantní (má to být 4 mega euro základ + 0,8 bonusy). Navíc aktuálně není lepší než Kuchta a Rrahmani, kteří budou dělat dusno.
Plzeň: Odchod Jedličky + pravděpodobně Durosinmiho (ta Pisa mi z hlediska hráče přijde jako špatný vtip) je oslabením. Kadlec a Krčík jsou spíš jen rozšířením kádru a nechtěl bych je u nás. Jinak čekám, že se pokusí ještě udělat několik rozdílových borců z ciziny, ale ukazuje se, že není tak lehké je dotáhnout. Hrošovský by pro ně byl velkou posilou, ale perspektiva tak na rok a půl vzhledem k věku.
Olomouc: Šlape do toho, ale myslím si, že na jaře jim to bude skřípat. Hotový hráč je jen Šturm, mladí Balkánci si na českou ligu a Janotkovu atletiku budou zvykat těžko.
Baník: Posiluje dobře. Ale myšleno z hlediska konkurence v boji o záchranu, pro nás to v tabulce není soupeř. A hlavně měl takhle doplnit kádr už v létě.
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 10:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A co se týče soupeřů, tak mě jejich dosavadní posilování nechává klidným.
Sparta: Vojta je zajímavý hráč, ale ta částka je velmi riskantní (má to být 4 mega euro základ + 0,8 bonusy). Navíc aktuálně není lepší než Kuchta a Rrahmani, kteří budou dělat dusno.
Plzeň: Odchod Jedličky + pravděpodobně Durosinmiho (ta Pisa mi z hlediska hráče přijde jako špatný vtip) je oslabením. Kadlec a Krčík jsou spíš jen rozšířením kádru a nechtěl bych je u nás. Jinak čekám, že se pokusí ještě udělat několik rozdílových borců z ciziny, ale ukazuje se, že není tak lehké je dotáhnout. Hrošovský by pro ně byl velkou posilou, ale perspektiva tak na rok a půl vzhledem k věku.
Olomouc: Šlape do toho, ale myslím si, že na jaře jim to bude skřípat. Hotový hráč je jen Šturm, mladí Balkánci si na českou ligu a Janotkovu atletiku budou zvykat těžko.
Baník: Posiluje dobře. Ale myšleno z hlediska konkurence v boji o záchranu, pro nás to v tabulce není soupeř..
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
fleder před 2 dny 05.01.2026 11:17 |Jen ještě drobný doplnění k Plzni. Z hostovaček si stáhli Vašulína /a to je pro ně "náhrada" kus za kus s Durosinmim/ a Slončíka.
A rudý krom Vojty zatím jen hýbou škatulata směrem ven u hráčů na hostovačkách a v druhém/třetím sledu.
S Tvojí první větou naprostý souhlas.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Alanor (admin) před 2 dny 05.01.2026 13:40 |Jasně, Vašulín je pro ně dobrá dostupná náhrada, ale pořád Durosinmiho řadím výš.
A vlastně jsem chtěl ještě dopsat dodatek k Filovi, kdyby tam měl jít, jak se taky spekuluje. Z něho bych taky úplně vítr neměl. Pořád je mladý a může se zlepšit, ale aktuálně by nestačil ani na Chytila, natož na Chorého.
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 13:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jasně, Vašulín je pro ně dobrá dostupná náhrada, ale pořád Durosinmiho řadím výš..
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
fleder před 2 dny 05.01.2026 15:42 |Fila se u nás neprosadil a ani v té Itálii nějak nevyletěl, špatný hráč to ale není, furt má prostor pro růst, ale odchod D. je pro ně opravdu oslabení.
Jako k Plzni /a pro ostatní pardon, že se to netýká našich přestupů/, viděl jsem na TW/X, že podali nabídku tuším za 2,5 m na Douglase Owusu, hraje v Srbsku, ale je mu 19, to bude taky spíš prospekt.
Vrací se jim Sojka z HK a koupili toho slovenskýho golmana /už by měli mít potvrzeno, to je náhrada za Jedličku/.
U rudých končí Sadílek, kterej upřímně akorát dobře házel auty..
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
George (přítel SN) před 2 dny 05.01.2026 18:03 |Myslím, že u rudých teď někoho uvolní, nemůžou mít Kuchtu, Rahmaniho a Vojtu a Millu, tak by to nedělalo dobrotu...jeden z dvojice Kuchta, Rahmani musí odejít, a jestli mám tipnout, tak to bude Kuchta....Vojta je drahej risk za 100 mega plus...nešel bych do toho....neprosadí se, a bude to další zrakvenej talent u buzenparty....Ševčík, Daněk, taky s pompou nastupovali a kde jsou teď?
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Novas před 2 dny 05.01.2026 10:42 |Přesně tohohle jsem se obával. Chce to prostě výrazně posílit směrem na ligu mistrů na příští sezónu, jelikož si myslím, že titul vyhrajeme. Navíc se dá čekat, že i další roky potom bude vítěz ligy hrát ligu mistrů, takže posilování nadějemi do budoucna za mě nestačí, jestli chceme hrát důstojnější roli v lize mistrů než teď. Myslel jsem, že se chceme začít aspoň nějakým způsobem přibližovat nějakým top západním týmům např. z Nizozemska či Belgie, a ne se primárně ohlížet jako někteří zde na posilování ostatních rivalů v lize a s nimi srovnávat jejich a naše přestupové období. Chybí pořád útočník, který je schopný dávat konstantně góly v evropských pohárech, chybí útoční kreativní hráči schopní hrát v základu, po odchodu Zafeirise chybí v týmu hráč na pozici 8, takže se tady ukolébávat tím, že teď je to naše přestupové období v pořádku, bych označil za nerozumné. Už to minulé přestupové období v létě bylo horší, o to víc bych čekal nepodcenění tohoto v zimě. Doufejme tedy, že pár kvalitních hotových hráčů teď ještě v zimě přijde, jsme teprve na začátku přestupového období, ale čekal jsem už někoho z nich odletět na soustředění.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Alanor (admin) před 2 dny 05.01.2026 11:05 |Jo, já to čekal už minulou zimu (i vzhledem k lukrativním prodejům). Na druhou stranu přišel alespoň Cham, kterého potřebujeme zapracovat v první řadě než vodit další podobné hráče.
Ale je prostě diskutabilní, jestli úplně překopávat sportovní strategii. Plus si dovolím podotknout, že ta ekonomická realita českého fotbalu mi přijde pořád jiná, než abychom se snažili rozpočtem dostat k Bruggám, Ajaxu, PSV, kteří mají násobně vyšší rozpočet.
Respektuju, že sázíme na současný realizák, který je mimořádně úspěšný a který sází na české jádro a fyzickou připravenost. Sám jsem zvědav na budoucí porovnání s Plzní...
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
George (přítel SN) před 2 dny 05.01.2026 17:59 |na LM až v létě, věřím týmu....a JT
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Morb před 2 dny 05.01.2026 12:11 |Ještě nám chybí útočník na Evropu. Rychlej nebo alespoň s pořádnou střelou.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
slaviator před 2 dny 05.01.2026 13:30 |Bobček?
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
George (přítel SN) před 2 dny 05.01.2026 17:59 |sorry za 10 mega euro fakt ne....ale souhlasím, ještě posílit útok a nebo ofenzivního hráče, co bude dělat body, góly a asistence a můžeme v klidu jít do sezony, žádné posilování v zimě víc nepotřebujeme....
Brankáře, tam je vyřešeno
Obrana, jestli se prosadí Camara, stopery bych neřešil, jedině kdyby Igy odešel...ale máme Chaloupka, Holiho, Vlčka, Zimu, takže za mě dostatečná kvalita....wingbeci, tak to máme taky pořešený, pokud přijde Juras, Doudis, Isifé ten nás překvapí věřím mu hodně, Kanteho tak nesledovaného nemám, ale myslím, že je to posila pro budoucnost.
Záloha, taky si myslím, že je pořešeno...Cham bude top player jara, věřím mu, že až absolvuje přípravu, bude TOP,
a útok, tady bych 1 playera chtěl, asi zahraničního, nějakýho afričana, co má stehno jak Hradílek ten slamomář nebo jak se jmenuje ruku...a ránu jako Usian Bolt běh....
Víc bych neřešil, tým je pokupě a připravený na boj o titul...
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Votypkaj před 2 dny 05.01.2026 10:51 |https://x.com/EirikNH/status/2008106370357137506
tady píše norský novinář, že Abel Cedergren je po lékařské prohlídce a zbávají jen detaily. Cena 20 milionů norských korun (přes 40 milionů KČ tedy)
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 10:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
https://x.com/EirikNH/status/2008106370357137506
tady píše norský novinář, že Abel Cedergren je po lékařské prohlídce a zbávají jen detaily. Cena 20 milionů norských korun (přes 40 milounů KČ tedy).
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Ados před 2 dny 05.01.2026 10:54 |Také nečekám žádné velké posilování. Kraje máme snad vyřešeny a spíš budu doufat v probrání Kušeje a Chama. Pokud by se to povedlo, tak by to byly výrazné posily na jaro.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
martynko před 2 dny 05.01.2026 19:15 |Houštecký o Chamovi:
Během podzimu byl tématem i Muhammed Cham, který se do základní sestavy neprobojoval. Jaké s ním máte plány?
„To je další dobré téma – užitečnost pro tým. Je to polař a my dnes hrajeme na hrotu ve trojici. V Clermontu hrál více z křídla a stahoval se dovnitř. Něco jako Lukáš Provod, ale to je tahoun týmu v neskutečné formě. Kdyby se tvořil nový tým a Muhammed Cham by přišel v situaci, kdyby se více obměňoval kádr, tak dostane i více možností. Ale jsou tady hráči, kteří každý zápas potvrzují, že jsou lídři toho týmu. Choras, Provi, Holi, dneska se do toho zařadil Michal Sadílek. Nebo kluci v obraně.
Když hraješ ve dvou v prostředku pole, tak musíš v české lize umět soubojovat, bránit, dobře napadat.”
Přišel v momentě, kdy už byla soutěž rozehraná, vazby vytvořeny.
„Přesně tak. My všichni vidíme a víme, že to je rozdílový hráč svými fotbalovými dovednostmi, když je na míči. Samozřejmě dnešní pojetí fotbalu je jiné – běhavé a důrazné, zvlášť v Čechách, ale hraje se to tak už skoro všude. Muhammed Cham je ale hráč, který chce a snaží se. Trénuje a hraje naplno. Co se týče jeho přístupu, tak je stoprocentní a profesionální. A ví, jak se hraje v Čechách. Teď projde přípravou a uvidíme, jak to zvládne. V přípravě samozřejmě dostane šanci. Ale není moc času.”
Do sestavy povedete cesta tedy jak?
„Musíme jako trenéři vycítit, jestli má pro tým větší přínos než hráč, který je před ním v základu. Prostě bude hrát ten, který bude užitečnější pro tým.“
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Alanor (admin) před 2 dny 05.01.2026 11:43 |https://infotbal.cz/ctyri-posily-pro-pardubice-tri-jsou-ze-slavie-vcetne-mandouse-dorazil-i-hamza-ze-slovacka-paty-novacek-podepise-dnes/
Je fajn, že jsme snad definitivně udali Mandouse. U mladých nezbývá než doufat, že tam budou hrát.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Morb před 2 dny 05.01.2026 12:13 |Zajímalo by mě, co bude s Teahem. V Pardubicích ho nechtěli. On mi přitom na hřišti ale úplně hroznej nepřijde. V nějakém podcastu jsem slyšel, že jeho přestup k nám byl ústupek jeho agentovi.
Bobček
slaviator před 2 dny 05.01.2026 13:32 |Kvůli vidině LM v příští sezoně bych zkusil znovu jít do Bobčeka, byť nyní bude ještě dražší než byl v létě. Ale kvalitu ukazuje a měl by půlrok na sehrání a adaptaci.
Re: Bobček
Alanor (admin) před 2 dny 05.01.2026 13:35 |O něm se tu psalo, že stále máme mít zájem. Ale velmi pravděpodobně to bude nerealizovatelné, i kdyby to byla pravda. I kdybychom rozbili prasátko, tak ten hráč radši půjde do Bundesligy apod.
Re: Bobček
lukas6novak před 2 dny 05.01.2026 13:43 |Podle informací inFotbal.cz se rozcházely představy klubů o ceně, kterou Lechia Gdaňsk nastavila na 10 milionů eur bez bonusu pro sebe + 2,5 milionu eur za procenta pro jeho bývalý klub Ružomberok.
To už je nereálný. Jestli tohle byl jejich postoj v létě tak nevěřím že po takto povedeným podzimu půjdou níž a Slavia pro něj bude klub kam si bude chtít vydupat přestup tak aby Lechia ustoupila částečně s cenou třeba
Re: Bobček
slaviator před 2 dny 05.01.2026 14:25 |naše jediná deviza je LM a to, že mu můžeme nabídnout cestu za další jednu nebo dvě sezony s posunem do Premier League...
Re: Bobček
necich před 2 dny 05.01.2026 14:50 |To v současné době žádná deviza není. Ono to nestojí zda půjde k nám nebo např. do Sparty, která LM nehraje a doufám ani hrát nebude.
Kupovat nyní hráče za 300 mega je prostě nesmysl.
Re: Bobček
slaviator včera 05.01.2026 23:10 |Ani kdybychom pak díky němu vyhráli dva zápasy v LM? A koupili bychom ho za 300 a on by pak šel ven za 500?
Re: Bobček
Morb před 2 dny 05.01.2026 13:47 |Off-topic:
Moc se mi tomu nechce věřit, ale na twitteru se píše, že Durosinmi nakonec půjde do Pisa SC za 10M eur plus bonusy.
https://x.com/RudyGaletti/status/2008079622928273692
Re: Bobček
Do_it před 2 dny 05.01.2026 13:59 |Na tohohle hrace uz ani nebudem mit.
Cedergen
mengy11 před 2 dny 05.01.2026 14:41 |Isport - Pražská Slavia brzy ohlásí posilu. Ale pro budoucnost. Teprve šestnáctiletý Nor Abdel Cedergen už je podle webu Nettavisen v Praze, aby podstoupil zdravotní prohlídku a podepsal kontrakt. Cenovka? Obřích 1,7 milionů euro (přes 40 milionů korun). Mladičký útočník, který teprve začíná nakukovat do profi fotbalu přichází ze Stabaeku, kde za divizní rezervu nastřílel 17 gólů ve 23 zápasech. Do první ligy naskočil čtyřikrát a tamními experty je považován za jeden z největších severských talentů.
Re: Cedergen
PetCC před 2 dny 05.01.2026 15:10 |Tak pozor!
Mám tip na hráče, který by se dal prodat za miliardu.
Narodil se v listopadu :-D
Re: Cedergen
mudrc před 2 dny 05.01.2026 19:26 |Re: Přestupy a spekulace zima 2026
před 11 dny 25.12.2025 14:23 35 10 Přejít na komentář
Snazim se zde od jiste doby mirnim spekulace, treba Hien se mi pred 3-4 lety nepovedl.
Tady ten chlapec (Abel Cedergen) uz je podepsan, cili nic neprozrazuji proti vůli klubu a pokud ano
- tak spekuluji :-D
1,5 E, pujde do becka/cecka. Nasi konkurenci byly Bruggy, Solnohrad! Kluci, co na nem 8 mesicu lezeli, dtto na rodicich, jasny plan vyvoje hrace, oni by meli dostat pri jeho prodeji tucny bonus. Vezme, ze z nej budeme nadseni.
Kdyby tu zustal Bilek, tak tady Cedergren s jistotou neni. Fakt si tohoto hrace povazujme a tesme se! To je krasny darek k Vanocum! Jo a Kante bude taky skvely, ten si levou stranu necha pro sebe. Z doplnění kadru mam uprimnou radost.
Nerozimim tomu, proc se to tak dlouho tajilo.
Bobcek je nesmysl, nema ani zajem sem jit.
Kdo byl blizko, ale stopli to treneri je Knudsen z Kielu. Hau
Re: Cedergen
Radek097 (přítel SN) před 2 dny 05.01.2026 19:37 |Déjà vu.
Když odcházel Nezmar, házela na něj špína ze všech stran a teď to samé tady bude s Bílkem? Proč jsme tady vůbec takové neschopné sportovní ředitely měli a nezbavili se jich dřív? Vždyť my je ani nevyhodili, ale odešli sami.
Jestli si to pamatuji správně, tak před Nezmarem to měl na starost Krob a u něj to bylo to samý.
Re: Cedergen
pf včera 06.01.2026 20:11 |Když odcházel Nezmar, tak se z toho ze všech stran spíš dělala zveličovaná fatální rána, někteří se slzou v oku vzpomínají ještě dnes, protože prý zosobňoval tu potřebnou oponenturu. Nějaké pošpiňování si nepamatuji, snad jen tu jízdu na oranžovou, ale to vytáhli kabelovi pisálci.
Re: Cedergen
Maeden (přítel SN) před 24 hodinami 06.01.2026 22:54 |Nezmar byl podle iSpartu na odchodu ještě než u nás dostal kancl a nafasoval tužky. Taková dlouhodobá variace na jejich klasickou "investigaci" týden před derby, že Latka bije ženu.
Re: Cedergen
standa.e včera 06.01.2026 13:54 |A z rozhovoru vyplynulo, že důležitou roli sehrál i Zafi ("Slavia je rodina") a atmosféra na zápase...
Prostě, někdy se ten "kamarádšoft"i TS můžou vyplácet víc, než odér korporátu...
Komentář byl uživatelem upraven (06.01.2026 13:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A z rozhovoru vyplynulo, že důležitou roli sehrál i Zafi ("Slavia je rodina") a atmosféra na zápase...
Prostě, někdy se ten "kamarádšoft"i TS můžou vyplácet víc, než odér korporátz....
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Joshua.S před 2 dny 05.01.2026 16:55 |co ten Faycal Konate dorazí nemáte někdo info
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
fleder před 2 dny 05.01.2026 17:34 |Emanuel Fully, zahájí přípravu v Teplicích, jestli půjde o nějakou formu hostování nebo přestup se řeší.
Zdroj SKS FB.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Kábě před 2 dny 05.01.2026 17:45 |David Hájek z béčka je na zkoušce ve Vlašimi.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
George (přítel SN) před 2 dny 05.01.2026 17:52 |Všichni si ustřikují, jak všichni buzenparta, Plzeň posílila, ale já jsem v klidu...nákup Vojty ještě víc rozesere kabinu, pač pan Kuchta pokud zůstane, tak to nezkousne, že hraje nějaký 21 cucák, a nevěřím, že se prosadí Vojta ve Spartě....
A Plzeň...pro ně největší oslabení bude Durosinmi, jestli odejde....skoupí všechno, ale hrát může jen 11 hráčů a ty co odešli, Havel, Hejda, Kopic stejně nehráli....Krčík asi se prosadí do základu, ale Sojka, Slončík, zase budou brečet, proč nehrajou a to chtějí ještě Hrošovského...ale fakt může hrát 11 hráčů, nechápu toho Sojku, proč stahovali...takže já jsem v klidu....nevěřím, že Hyský hned dá do základu 3-4 posily....Ještě na Kadlece jsem zapomněl...ten se neprosadí taky určitě nejde do základu....
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 17:54) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Všichni si ustřikují, jak všichni buzenparta, Plzeň posílila, ale já jsem v klidu...nákup Vojty ještě víc rozesere kabinu, pač pan Kuchta pokud zůstane, tak to nezkousne, že hraje nějaký 21 cucák, a nevěřím, že se prosadí Vojta ve Spartě....
A Plzeň...pro ně největší oslabení bude Durosinmi, jestli odejde....skoupí všechno, ale hrát může jen 11 hráčů a ty co odešli, Havel, Hejda, Kopic stejně nehráli....Krčík asi se prosadí do základu, ale Sojka, Slončík, zase budou brečet, proč nehrajou a to chtějí ještě Hrošovského...ale fakt může hrát 11 hráčů, nechápu toho Sojku, proč stahovali...takže já jsem v klidu....nevěřím, že Hyský hned dá do základu 3-4 posily.....
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
jirkag5 před 2 dny 05.01.2026 18:09 |Proč tady řešíš spartu nebo Plzeň?
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
George (přítel SN) včera 06.01.2026 09:24 |Jen jsem narážel na kolegy, s přestupu a spekulací I., kde se řešilo, jak krásně Plzeň a Sparta posílila...
A pokud vidím téma je Přestupy a spekulace zima 2026 II ano je to pro slávisty,, ale to nutně neznamená, že musím řešit jen Slávii, dodržel jsem myslím téma, tak jsem neporušil pravidla...
kdyby se článek jmenoval Přestupy a spekulace zima Slavia Praha tak řeším SKS...
takže tolik proč...zakázaný to snad není ne?
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Vejrikus před 2 dny 05.01.2026 18:17 |Nemám tak komplexní názor :), ale Vojtu nechápu, vyloženě jsem se na něj dva zápasy zaměřil a přišel mi docela hrozný, třeba měl blbý den :), uvidíme...
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
chosejn před 2 dny 05.01.2026 18:36 |Ja bych Vojtu bral,ale u nas by nemel sanci dostat se do zakladu a to ted v jeho veku potrebuje. Ve sparte bude mit sanci o neco vetsi,ale taky je mozny,ze se neprosadi. Zakonceni ma dobry,je o neco vetsi nez Mojma,mozna i o malinko rychlejsi, ale u nas by minimalne rok cekal na sanci a to si ted asi nemuze dovolit
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Vejrikus před 2 dny 05.01.2026 19:41 |Ok. Tak to jsem asi vážně viděl jeho špatné zápasy.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
VS před 2 dny 05.01.2026 19:05 |Abel ofiko ! Tleskání.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
VS před 2 dny 05.01.2026 19:06 |Na webu to není, na instagramu už je video
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
coogee před 2 dny 05.01.2026 20:01 |Už to sem výše dal Radek097, tak omluva a mažu link.
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 20:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Už ano.
https://www.slavia.cz/article/23777-Krok-za-velkym-prulomem-Haaland-Idol .
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Radek097 (přítel SN) před 2 dny 05.01.2026 19:07 |Do Slavie přichází Abel Cedergren, smlouvu podepsal do 12/2028.
https://www.slavia.cz/article/23776-Do-Slavie-prichazi-Abel-Cedergren
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Hofo78 před 2 dny 05.01.2026 19:08 |jen na 2 roky?
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
wimpy před 2 dny 05.01.2026 19:09 |Na tři :-)
Delší kontrakt v jeho věku není dovolen.
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 19:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Na tři :-).
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
VS před 2 dny 05.01.2026 19:09 |Jo do toho bych za té cenu asi nešel. Ale myslím, že více nejde, u tak mladého fotbalisty, ale nejsem si jistý
Nicméně věřím, že téhle projekt vyjde a těším se na něj až vyběhne za acko
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 19:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jo do toho bych za té cenu asi nešel. Ale myslím, že více nejde, u tak mladého fotbalisty, ale nejsem si jistý .
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Radek097 (přítel SN) před 2 dny 05.01.2026 19:11 |Jsou to tři roky (2026, 2027, 2028) a pro hráče, který nedovršil ještě 18 let, nemůžeš podepsat delší smlouvu než jsou tři roky, je to nařízení z FIFY.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Hofo78 před 2 dny 05.01.2026 19:17 |tušil jsem to, ale nebyl jsem si jistej
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Hofo78 před 2 dny 05.01.2026 19:18 |moje chyba...nebyl jsem si jistej ohledně délce smlouvy kvůli nařízení FIFA
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
martynko před 2 dny 05.01.2026 20:18 |Ahoj Slávisti, já jsem Abel :-)
https://m.youtube.com/watch?v=qdALUrTw4G8&pp=ugUEEgJjc9IHCQlNCgGHKiGM7w%3D%3D
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
fabbio před 2 dny 05.01.2026 19:10 |https://infotbal.cz/slavia-predstavila-utocnika-budoucnosti-haaland-je-muj-idol-hlasi-abel-cedergren/
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Kulajs před 2 dny 05.01.2026 19:49 |https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/abel-cedergren-slavia-praha-posila.A260105_130311_fotbal_duff
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
mig52 před 2 dny 05.01.2026 21:44 |Snad z něj budeme vychovávat nového Haalanda a ne univerzála, jako to potkalo Schranze, končícího často na pravém beku. Hlavně, ať ti u nás slouží zdraví, ogare.
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 21:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Snad z něj budeme vychovávat nového Hallanda a ne univerzála, jako to potkalo Schranze, končícího často na pravém beku. Hlavně, ať ti u nás slouží zdraví, ogare..
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Radek097 (přítel SN) před 2 dny 05.01.2026 19:20 |Po konci v Pardubicích se do Slavie vrátil Milan Černý, dle fotek je s A-týmem v Marbelle. Asi nový asistent? Byl by to tak již čtvrtý Černý v realizačním týmu.
Berkovec skončil jako mentor/náhradní brankář. Zamířil do Vlašimi, kde jako trenér brankářů bude u A-týmu, kde je novým trenérem Střihavka.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Vejrikus před 2 dny 05.01.2026 19:44 |Milana jsem měl jako hráče rád, takže bych ho rád viděl i realizačním týmu. Jeho kvality bohužel úplně neznám, možná se dá říct, že naše mládež i Pardubice nehráli špatný fotbal, když tam byl...
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
VS před 2 dny 05.01.2026 19:59 |Nevi někdo, co ten Jurásek? Benfica ho nechce, v Turecku už je ukončené hostování a údajně mel letět do Prahy už včera. Čekal jsem, že by se dnes už mohl připojit k týmu. Dostal by určitě povolení se připojit k týmu, pokud by se řešila už jen forma působení. Tak snad zítra :-)
Komentář byl uživatelem upraven (05.01.2026 20:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nevi někdo, co ten Jurásek. Bendová ho nechce, v Turecku už je ukončené hostování a údajně mel letět do Prahy už včera, tak jsem čekal, že by se dnes už mohl připojit k týmu. Říkal jsem si, že třeba se ještě řeší typ přestupu, ale to by i tak let za týmem do Marbelle. Dostal by určitě povolení se připojit k týmu, pokud by se řešila už jen forma působení. Tak snad zítra :-).
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Jenca21 před 2 dny 05.01.2026 20:36 |Co vidim tak je v ČR se zenou a ditetem. A s rodinou.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
slavistapavel před 14 hodinami 07.01.2026 08:25 |Nejspíš se furt jedna o tom, jakým způsobem k nám půjde.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Sokrates55 (přítel SN) včera 06.01.2026 09:35 |Zdravím Vás všechny v disputaci o přestupech a v podstatě i o přípravě na jarní část fotbalu s naší Slavií.
Ještě jednou také i přání, ať jste všichni zdrávi po celý tento rok.
V podstatě souhlasím s přítelem Alanorem a jeho pohledem na náš současný kádr a odchody a možné příchody.
Jen u toho Davida Juráska si nejsem tak úplně jist ("do stejné řeky dvakrát nevstoupíš"), ale budiž a ať dostane šanci pokud přijde.
Pokud se disputace týká posílení hráčské kvality do LM, tak je asi potřeba zohlednit, že hráč slušné kvality pro LM je dnes otázkou cca 40-50 mil. euro i díky tomu, že u nás prostě nejsou.
Navíc díky trendům v Evropě, kdy už ve velmi mladém věku tito kluci odchází do velmi dobrých týmů i z top pětky, tak sehnat hotového hráče je dost těžké.
Pokud se podívám na naší soupisku, tak je tam cca 18 až 20 hráčů, kteří jsou na tom velmi slušně, co se týče naší ligy, ale v souvislosti s LM ten počet klesne zhruba na na 4 až 5 hráčů. To je bohužel realita.
Beru to však s pokorou, protože si můžeme sice přát, ale zároveň tu realitu musíme přijmout.
Budu našim klukům držet pěsti.
A věřím, že i tady na SN nás bude dost takových.
Hlavně ať se nám nikdo v přípravě nezraní a model přípravy se vyvede. Vím, jak je to ošidné a navíc už za necelé tři týdny jdeme do ostrého mače s Barcelonou.
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
mis3 včera 06.01.2026 12:19 |noblesně shrnuto
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Alanor (admin) včera 06.01.2026 12:37 |Zdravím a přeji vše nejlepší do nového roku! Co se týče Davida Juráska, tak bych podotknul, že by pravděpodobně mělo jít o hostování s nepovinnou opcí. Pokud by tedy skutečně "podruhé nevstoupil do stejné řeky", tak tu opci Slavia prostě neuplatní a finanční ztráta bude zanedbatelná.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
mis3 před 14 hodinami 07.01.2026 08:46 |nechi rýpat, ale právník by ti řekl, že opce je z podstaty věci nepovinná. Cituji : Opce je smlouva mezi prodávajícím a kupujícím, která dává kupujícímu právo (neukládá mu však povinnost) prodat nebo koupit od prodávajícího konkrétní aktivum.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Merlinus (přítel SN) včera 06.01.2026 11:17 |Mám dotaz k tomu přestupu Abel Cedergrena. Dle info jsme ho podepsali na 3 roky. Jak tady někteří znalci pravidel psali, tak u fotbalisty do 18 let to na delší dobu nelze. To chápu a beru. Ale co mi moc nejde do hlavy, jak to s ním Slavia zamýšlí? Za ty tři roky ho akorát vypiplá pro velký fotbal a pak bude volný? Nebo je možné třeba za rok nebo dva smlouvu zase prodloužit na 3 roky? Co si o tom myslíte?
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
jirkag5 včera 06.01.2026 11:27 |Až mu bude 18 tak se prodlouží.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
lukas6novak včera 06.01.2026 11:35 |Přesně 18 mu bude rok a půl před koncem smlouvy. Což je dostatečná doba na řešení, a hlavně k dohodě může dojít dřív s tím že se to akorát podepíše hned po 18 narozeninách
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
necich včera 06.01.2026 11:51 |Přesně tak. A nebo neprodlouží, záviset to bude na plnění slíbených podmínek a jeho progresu. Je to vcelku slušný tlak i pro Slavii což je dobře.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
starr včera 06.01.2026 14:01 |on muze uz pristi rok podepsat novy kontrakt, ale zase jen na 3 roky - za me porad lepsi nez cekat do 18 v situaci kdy by mu zbyval uz jen rok z toho stavajiciho. rekl bych ze to je neco, co vedeni planuje (a doufam ze budou ve shode s hracem)
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
kostelnivlajka včera 06.01.2026 11:50 |Až mu bude 18 může si dělat co chce. Do ty doby rodič, či jakýsi zmocněnec rodičů, jež je může zastupovat v obchodních řízení.
Myslím si, že jako nezletilý nemůže uzavírat žádný smlouvy o smlouvách budoucích týkajících se nabytí právní moci po jeho zletilosti.
Takže po 18 bude hvězda, naběhne rosa dá mu bugati a kačky na ruku a...
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Edenjejenjeden včera 06.01.2026 20:04 |Daniel Toula přestupuje do Artisu Brno.
Součástí transferu je možnost zpětného odkupu...
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Taky před 14 hodinami 07.01.2026 08:44 |Ten už se zatoulá jiným směrem, než do áčka Slavie...
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
mig52 před 9 hodinami 07.01.2026 13:16 |Dobré, ale když jsem četl, jak v šestnácti ohromil bĕžeckými čísly i hrou Trpišovského, tak doufám, že stejně to nedopadne za pár let s tím přišedším mimořádným talentem stejného věku.
Ten by na zpětný odkup těžko kývnul.
Komentář byl uživatelem upraven (07.01.2026 13:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dobré, ale když jsem četl, jak v šestnácti ohromil bĕžeckými čísly i hrou Trpišovského, tak doufám, že stejně to nedopadne za pár let s tím přišedším mimořádným talentem stejného věku..
Skrýt původní komentář
Prestup
Kratass97 včera 06.01.2026 20:32 |Vim že se nás to netýká každopádně ten hráč tu byl těsně před podpisem a myslím si že je škoda ze tu neni nakonec..
Každopádně co říkáte na přestup Durosinmiho? Skoro tu byl u nás a jde do Pisy která je schopna dát skoro 300milionu každopádně se divim že jde do takového týmu zrovna
Re: Prestup
The88 včera 06.01.2026 21:07 |Který hráč?
Re: Prestup
necich včera 06.01.2026 21:22 |Durosinmi?
Re: Prestup
Duny před 24 hodinami 06.01.2026 22:48 |Tak proč to sem píšeš? Koho tu zajímá nějaká Plzeň?
Re: Prestup
no-nick před 16 hodinami 07.01.2026 06:55 |Protoze ten hráč měl v létě před zdravotní prohlídkou u nás, stoplo se to na poslední chvíli ze strany Plzně.
Re: Prestup
necich před 15 hodinami 07.01.2026 07:09 |A neměl k nám jít již dříve a s přihlédnutím ke zdravotní prohlídce jsme to nestopli?
Re: Prestup
Mijk před 13 hodinami 07.01.2026 09:01 |Měl k nám jít už z Karviné a na zdravotní prohlídce to skončilo, stejně jako tenkrát jeho přestup už z Plzně do Německa. Proto šel na operaci kolene, jinak byl neprodejnej.
Re: Prestup
necich před 10 hodinami 07.01.2026 12:26 |Měl jsem takový dojem, díky.
Re: Prestup
Duny před 14 hodinami 07.01.2026 08:02 |Ale nešel k nám a tím pádem se nás to netýká.
Re: Prestup
Ujezd před 14 hodinami 07.01.2026 08:49 |stoplo to naše vedení po konzultaci s doktory kterým se nezdal věk.. stejný problém měl už při pokusu odejít myslím do Německa
Re: Prestup
slavistapavel před 11 hodinami 07.01.2026 11:53 |Tak uz datum narození 1.1 mluví za vše. Nekde jsem poslouchal podcast se skautem pro Afriku a rikal, ze tam je to nejčastější datum narození u hráčů, kteří se chtějí dostat do Evropy, ale ze to jejich agentura neřeší, ze pro ne je podstatné,
ze to maji v pasu.
Re: Prestup
JV před 5 hodinami 07.01.2026 17:43 |Problém s věkem je u něho známý, i proto možná jde "jenom do Pisy". Frankfurt ho sice tehdy oficiálně nevzal kvůli kolenu, ale je dost možný, že prostě nejistotu ohledně věku nechtěli jenom takhle veřejně pustit do světa.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Wolfmur před 6 hodinami 07.01.2026 16:03 |Slávistický kádr ve španělské Marbelle brzy doplní další fotbalista. Podle informací deníku Sport je podpis Davida Juráska z Benfiky na spadnutí! Byť zahraniční média dlouhodobě informovala pouze o možnosti hostování, poslední vývoj naznačuje, že levý bek by měl do Edenu dorazit na přestup.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Lord před 6 hodinami 07.01.2026 16:32 |To předpokládám, že bude rekord ligy.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
kick_me (přítel SN) před 5 hodinami 07.01.2026 17:03 |bude to pro místní koncepční či nekoncepční?
já sám se ještě rozmyslím.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Vhoo (přítel SN) před 4 hodinami 07.01.2026 18:26 |no , ty už se těší až budou po dvou zápasech psát jaký je to průser. My ostatní si budem hodnotit tak příští rok touhle dobou.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
butters před 5 hodinami 07.01.2026 17:24 |Upřímně hostování by mi přišlo bezpečnější, vzhledem k tomu, jakým otazníkem je jeho výkonnost. Naposledy se neprosadil v Besiktasi, což při vší úctě je tým, který bychom měli mít ambice výrazně předčit. Je možné, že naši trenéři dokážou DJ zase probudit, ale vsadit na to x milionů € (radši netipuju hodnotu x...) bych se osobně neodvážil.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Merlinus (přítel SN) před 5 hodinami 07.01.2026 17:52 |Taky mám z jeho formy velké obavy. Po přestupu ze Slavie se vlastně nikde neprosadil. Doufám, že nekupujeme jen hezkou minulost.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
mig52 před 3 hodinami 07.01.2026 19:17 |Tak snad v pětadvaceti nezapomněl hrát fotbal.....
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
VS před 2 hodinami 07.01.2026 19:59 |Já si zase myslím, že tenkrát nehrál dost dobře do obrany, ale to více vynikne ve 4ce vzadu. Tím že teď hraje výše, tak to je pro něj ještě lepší. Zvýšíme nebezpečí z levé strany, a tím že má obcas nějaký nedorazy, tak je tam ještě za ním v podstatě o chlapa víc. Proto mi se 3 stopery nesedí nalevo Mbodji, který má dobrou defenzivní složku, ale malá nadstavba dopředu, což s wingbeky fakt potřebuješ být nebezpečný po stranách. Těším se na něj. Nečekám, že bude hned zářit, ale v něm to je, realizak ho zná a věřím, že toto rozestavení je pro něj ještě lepší
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Morb před 4 hodinami 07.01.2026 18:05 |Ano, ale pokud se vrátí do té formy, kterou měl, když odcházel, tak 5 let levou obranu nebudem muset řešit.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
necich před 3 hodinami 07.01.2026 19:29 |Pokud se dostane do formy, kterou měl tak určitě budeme muset řešit levou obranu mnohem, mnohem dříve než za 5 let..
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Kulajs před 4 hodinami 07.01.2026 18:13 |Už je to i na infotbal.cz:
https://infotbal.cz/jurasek-se-vraci-do-slavie-reprezentacni-bek-nakonec-do-prahy-prestoupi/
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Dru Zeree před 5 hodinami 07.01.2026 17:11 |Já se na Juraska těším. Celý podzim jsme v lize hráli prakticky bez levé strany.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
Planiczka před 3 hodinami 07.01.2026 19:35 |Taky se na nej tesim, tipuju 6 mega to bude stat, tipne nekdo vic? :)
Levá strana
VS před 5 hodinami 07.01.2026 17:25 |Já bych raději hostování s opcí, ale prestup o dost lepší, než jen hostování. Nedávalo by mi smysl, kdyby ho Benfica dávala již na 3 hostování, když na 2 předtím neuspěl, pak nehraje a cena padá. Nečekám rekord ligy, jak se tu píše, tipují 5m eur. Cena mu padá dolů, neprosadil se ve 3 klubech za sebou, budu raději za 5. A případně bonusy, za ligu mistrů. Jinak v zápase s Besiktas se mi Mbodji docela líbil, a spíš si ho umím představit v té trojce vzadu, než na kraji. V obraně je skvělý, jen mu chybí zkušenosti. Naopak Kante bude víc dopředu, ale teď musí hrát, takže hostování. Umím si představit, že příští sezonu tu budou všichni 3, s tím že Kante je typologicky jako Jurasek spíš do ofenzívy a Mbodji převezme roli Bořila, teď stoper a backup na kraj. Ono se to i nabízí, protože odejde Ogbu, Bořil asi konci, nevíme co Holeš. Tak bude fajn když nebudeme shánět najednou 2 stopery a sehrávat Camaru , když to zvládne tu dobu adaptovany Mbodji. Má rychlost, soubojovost, hlavu, sedi mi v té 3ce. Jen uvažuji nahlas..
Komentář byl uživatelem upraven (07.01.2026 17:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já bych raději hostování s opcí, ale prestup o dost lepší, než jen hostování. Nedávalo by mi smysl, kdyby ho Benfica dávala již na 3 hostování, když na 2 předtím neuspěl, pak nehraje a cena padá. Nečekám rekord ligy, jak se tu píše, tipují 5m eur. Cena mu slad dolů, neprosadil se ve 3 klubech za sebou, budu raději za 5. A případně bonusy, za ligu mistrů. Jinak v zápase s Besiktasem se mi Mbodji docela líbil, a spíš si ho umím představit v té trojce vzadu, než na kraji. V obraně je skvělý, jen mu chybí zkušenosti. Naopak Kante bude víc dopředu, ale teď musí hrát, takže hostování. Umím si představit, že příští sezonu tu budou všichni 3, s tím že Kante je typologicky jako Jurášek spíš do ofenzívy a Mbodji převezme roli Bořila, teď stoper a backup na kraj. Ono se to i nabízí, protože odejde Ogbu, Bořil asi konci, nevíme co Holeš. Tak bude fajn když Mbodji nebudeme shánět najednou 2 stopery , když to zvládne Mbodji. Jen uvažuji nahlas...
Skrýt původní komentář
Re: Levá strana
VS před 5 hodinami 07.01.2026 17:34 |Vlastně ještě je tam Javorcek, tak přece jen min. jeden ze 3 (Mbodji, Javorcek, Kante), bude mít smulu
Re: Levá strana
JV před 5 hodinami 07.01.2026 17:38 |Souhlas, tohle jsem si říkal taky, Mbodji se akorát potřebuje vyhrát. Na pozici Malicka budou vhodnější Juras a Kante s tím, že Mbodji může na kraji alternovat. Konečně bychom ale nemuseli mít na levém stoperovi ve trojce praváka.
Re: Levá strana
VS před 3 hodinami 07.01.2026 19:55 |Přesně, ten levák je tam potřeba.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
patrzapl před 3 hodinami 07.01.2026 19:50 |Zdroje z Portugalska referují o ceně 4 miliony euro, přičemž z dalšího prodeje by měla Benfica 50 %. Za mě je to fér cena.
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
VS před 3 hodinami 07.01.2026 19:53 |To je fér, jednou jsme za něj už fakt slušně vydělali, takže za mě je toto úplně v pohodě. Priorita je zacelit levou stranu, skvělé. Jak jsem psal níže, budou rádi za 5 nakonec se projevilo jako dobrý odhad. Je to zřejmě více,l (když počítám ty %). Věřím, že nám pomůže, vedení díky
Komentář byl uživatelem upraven (07.01.2026 19:54) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To je fér, jednou jsme za něj už vydělali, takže za mě je toto úplně v pohodě. Priorita je zacelit levou stranu, skvělé. Jak jsem psal níže, budou rádi za 5 nakonec se projevilo jako dobrý odhad. Je to zřejmě více,l (když počítám ty %). Věřím, že nám pomůže, vedení díky .
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
dalislavista NOVÝ před 2 hodinami 07.01.2026 20:36 |Za kolik jsme ho prodali my? Už si to nějak nepamatuju...
Edit: už jsem to našel, 13-14M €
Komentář byl uživatelem upraven (07.01.2026 20:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Za kolik jsme ho prodali my? Už si to nějak nepamatuju....
Skrýt původní komentář
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
patrzapl NOVÝ před 2 hodinami 07.01.2026 20:37 |14
Re: Přestupy a spekulace zima 2026 II
coogee NOVÝ před hodinou 07.01.2026 21:05 |Přiznám se, že jsem z toho trochu rozpačitej.
Juráskovi se vlastně nikde nedařilo tak, jak bych čekal, ale zase v repre se mi docela líbil. Tak snad se ve známém prostředí dostane do bývalé formy a bude posilou. Asi bych dal přednost hostování s opcí.
K ceně a k procentům pro Benficu se nebudu raději vyjadřovat, neznám všechny aspekty, které ji mohly ovlivnit.
Ale pořád doufám v příchod gólového útočníka - střelce!
Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není možné
The88 před 2 hodinami 07.01.2026 20:01 |Sparta se dohodla na přestupu mladého Peruánce na křídlo. Do Prahy letí Grimaldo z Partizanu » inFotbal.cz https://share.google/D7eGxznx16nZZcuqO
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
mis3 před 2 hodinami 07.01.2026 20:16 |*se spartou jdi doprdele*, obecně slavia s Jihoamaričany nikdy žádnou velkou parádu neudělala.
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
záplata NOVÝ před 2 hodinami 07.01.2026 20:31 |No ale to jsme docela výjimka.
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
coogee NOVÝ před hodinou 07.01.2026 21:08 |Tedy, až na Adauta!
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
Planiczka NOVÝ před hodinou 07.01.2026 21:23 |Adauta si pamatuji jeste z Vetrne hurky, diky za tu v,pominku.
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
mis3 NOVÝ před 32 minutami 07.01.2026 21:55 |já vím, že byl celkem miláček davů, ale až na úvodní sezónu to taky šlágr nebyl, i v té první dal méně gólů, než Cchorý za podzim. Díval jsem se do statistik: 74 zápasů 14 gólů je na útočníka nic moc.
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
The88 NOVÝ před hodinou 07.01.2026 21:29 |Šel bych, ale překáží tam Tvoje hlava. Můžeš ji vytáhnout?
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
mis3 NOVÝ před 35 minutami 07.01.2026 21:51 |tak se vrať na Letnou, nácíčku
Komentář byl uživatelem upraven (07.01.2026 21:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
tak se vrať na Letnou nácíčku.
Skrýt původní komentář
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
Kulajs NOVÝ před 2 hodinami 07.01.2026 20:55 |To asi žádný zázrak nebude:
Grimaldo nefiguroval v dlouhodobých plánech bělehradského klubu a v minulém roce zamířil na hostování do Rigy
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
The88 NOVÝ před hodinou 07.01.2026 21:31 |Pravděpodobně ne. Ale kdo ví, Olayinka v CZ taky nezáří a leckdo by ho chtěl zpátky...
Re: Neříkám, že by byl pro Slavii, jenom jak se tu furt píše, že jihoameričany není m
VS NOVÝ před hodinou 07.01.2026 21:38 |To je trošku jiné. Petera bych asi nechtěl, kdyby tu nebyl předtím . Ale on by šel do známého prostředí, zná trenérskou filozofii, a v pohárech byl vždy skvělý. Ja bych ho bral, vubec nepochybuji, že by se do toho dostal. Za mě je to kvalita a nestal by nás ani 2 mil. Eur (chápu, že výplata by byla tučná a podpisový bonus taky) Kdybych si ale mohl přeci jen vybrat on nebo Ayosi, tak raději Ayosiho. Mladý, šikovný (až frzyz), ale hlavně trošku jiný, než naší ostatní hráči. Cou opravdu chybělo, byly čísla,ale poslední zápasy ukázal, že už to tak být nemusí.Jako alternace a tlak na záda Kusejovi ideál. Doufal jsem, že to klapne, škoda. Stále si myslím, že 1 z dvojice Camara, Buzek jim ještě vrátíme, takže by nešlo o další odchod, když by se jim vrátil jiný člen základní 11ky... Snad půjde alespoň z té Karviné rovnou ven a ne do Plzně, podle mě fakt ještě půjde dost nahoru. Na 2 stranu, viděl jsem ho opravdu asi jen v 5 zápasech, ale i tak mi přišlo, že to mělo stoupající tendencí, no prostě zajímavý hráč . O to víc mě štve, že tipují, že to jsou hráči, co SKS scouting přivedl celkem za drobné do Karviné a Plzeň si je postupně koupí. Trošku mi to připomíná, když vznikla Plzeň že sparťanských nežádoucích hráčů za babku
Komentář byl uživatelem upraven (07.01.2026 21:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To je trošku jiné. Petera bych asi nechtěl, kdyby tu nebyl předtím . Ale on by šel do známého prostředí, zná trenérskou filozofii, a v pohárech byl vždy skvělý. Na bych ho bral, vubec nepochybuji, že by se do toho dostal. Ale kdybych si mohl přeci jen vybrat on nebo Ayosi, tak raději Ayosiho. Mladý, šikovný, ale hlavně trošku jiný, než naší ostatní hráči. Jako alternace a tlak na záda Kusejovi ideál. Óda, že to není asi už ve hře.Doufal jsem, že to klapne. Stále si myslím, že 1 z dvojice Camara, Buzek jim ještě vrátíme, takže by nešlo o další odchod, když by se jim vrátil jiný člen základní 11ky... Snad půjde alespoň z té Karviné rovnou ven a ne do Plzně, podle mě fakt ještě půjde dost nahoru. Na 2 stranu, viděl jsem ho opravdu asi jen v 5 zápasech, ale i tak mi přišlo, že to mělo stoupající tendencí, no prostě zajímavý hráč .
Skrýt původní komentář