Úvod podcastu jsme věnovali přirozeně hodnocení slávistického podzimu. Přestože hra byla mnohdy nepřesvědčivá, hodnocení domácí ligy je díky sedmibodovému náskoku po 19 kolech veskrze pozitivní a šance na obhajobu titulu všichni vidíme jako velmi vysoké. V Lize mistrů jsme ocenili tři body i fakt, že se Slavia dokázala vyhnout debaklu. Předváděná hra však až na první zápas pokulhává a třeba přímé srovnání zápasů proti Bilbau z loňské a letošní sezóny nevyznívá pro letošní podzim příliš dobře. V druhé části jsme post po postu prošli kádr, vyzdvihli některé jedince a identifikovali místa, která je nutné v brzké době řešit. Diskuze se rozpoutala třeba o tom, zda vidíme Chama ve Slavii i po konci sezóny. V závěru podcastu jsme krátce prošli další témata, jako například změnu sportovního ředitele, námluvy trenéra Trpišovského s FAČR ohledně místa u reprezentace či ideu rozšíření stadionu v Edenu, kterou prezentoval v nedávném rozhovoru Pavel Tykač.
Obsah:
(00:00) Slávistický podzim
(45:15) Inventura kádru
(1:51:15) Různá témata na závěr
Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Podcast už nenajdete na Soundcloudu, jeho primárním hostingem je nyní Spotify. Epizodu tak najdete zde: https://open.spotify.com/episode/1WaoIdww8DNlrxxd3NsUiv?si=GRX9QQ4RRLqQ_Pvc_f61sQ. Pokud používáte jiné podcastové aplikace, měli byste epizodu brzy najít i v nich, pokud ji nenajdete, napište do komentářů a pokusíme se to napravit.

Komentáře (31)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Vejrikus před měsícem 22.12.2025 13:17 |Díky hoši. Přidal bych špetku k levemu obránci a k přestupum. Myslím si, že jak to popisujete, tak to nemůže fungovat. My tady prodáváme hráče za 10mil+ euro, podle mě, nemůžeme vzít hráče za 5 mil a myslet si, že bude stejně dobrý jak ten za 10mil+. Proto bereme nadějné hráče a doufáme, že toho hráče za 10mil+ vychovame a to nejen hodnotou, ale i výkonem. Tím že bychom na ten post dali hráče za 5 mil, tak to zablokuje cestu pro mladší a je velká pravděpodobnost, že ten hráč nikdy nebude tak dobrý, jak možná bude dobrý ten mladý.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Lunaris před měsícem 22.12.2025 13:47 |Hlavně je to pořád dokola, kluci by chtěli znát názor klubu, ale ten názor reozunuje i z klubu už delší dobu. Prostě takhle drazí hráči sem úplně nechtějí, nechtějí do české ligy. V nedávném Halftimu byl rozhovor s Jiřím Bílkem, kdy bylo jasně řečeno, že datově vidíme samozřejmě spoustu hráčů, ale těch, kteří budou splňovat nároky hry Slavie, jim z toho vyleze strašně málo. Když se budeme dívat specificky na levé beky, tak to bude ještě méně hráčů, protože tady je obecně výběr omezený. K tomu si přidejte to, že ti hráči v uvedené cenové hladině se do české ligy hrnout nebudou, a jste v situaci, že berete ty mlaďochy.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Vejrikus před měsícem 22.12.2025 15:05 |Pak mě napadá jediné řešení, změnit styl na atraktivní a být ještě více úspěšný v LM. Pro mě je to nereálná cesta, vidíme jak na tom je Sparta, která se o něco podobného snaží, brát kvalitní technické hráče a jak je na tom...
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Mijk před měsícem 22.12.2025 15:45 |Ten atraktivni styl skonci stejne, jako kdyz se tu nadavalo na hazenou, uplne stejne se ted nadava na Sparte. Taktika proti tomu je hlubokej blok a tak kvalitni hrace, aby to vytukali, sem proste neprivedes, protoze budou mit lepsi nabidky..
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
martynko před měsícem 22.12.2025 22:12 |Jo, to je mozny. Jen si myslim, ze ten blok neni potreba ani moc hlubokej, protoze takticka vyspelost v defenzive (nebo duraz na ni) je v cesky lize na velmi slusny urovni. Na druhou stranu, abychom nesklouzli k opacnemu extremu, kdy vyse uvedene bude pohodlne po ruce jako spolehlive albi na jakoukoli herni bramboracku:)
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
mig52 před měsícem 22.12.2025 18:51 |Jestli by nebylo dobře trochu změnit "nároky na hru Slavie". Třeba upřednostnit víc prachobyčejnou fotbalovost. Obávám se, že po té sérii v evropských pohárech, kdy jsme 13 zápasů nevyhráli a ve střílení branek jsme jaloví jak neosolená polévka, jsme pro cizinu svými nároky spíše k pousmání. Nepochybuji, že si toho mnozí všimli.
Komentář byl uživatelem upraven (22.12.2025 18:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jestli by nebylo dobře trochu změnit "nároky na hru Slavie". Třeba upřednostnit trochu víc prachobyčejnou fotbalovost. Obávám se, že po té sérii v evropských pohárech, kdy jsme 13 zápasů nevyhráli a ve střílení branek jsme jaloví jak neosolená polévka, jsme pro cizinu svými nároky spíše k pousmání. Nepochybuji, že si toho mnozí všimli. .
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Lunaris před měsícem 22.12.2025 21:58 |To by rozhodně nebylo a k pousmání rozhodně nejsme. Ty samé nároky nás dovedly několikrát do čtvrtfinále. Slavia je nastavená fantasticky a je jednička prakticky ve všem, co si umíš představit. Na klub mohou být fanoušci hrdí. Nepříznivou sérii v pohárech prolomíme, to je jen otázka času. Realizák sérií šesti výher v řadě v lize odvrátil krizi a opět ukázal, že je tady nejlepší. Tobě se speciálně divím, dědek, co musí pamatovat, čím vším Slavia prošla, a pořád hudruješ.
Komentář byl uživatelem upraven (22.12.2025 21:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To by rozhodně nebylo a k pousmání rozhodně nejsme. Ty samé nároky nás dovedly několikrát do čtvrtfinále. Slavia je nastavená fantasticky, na klub mohou být fanoušci hrdí. Nepříznivou sérii v pohárech prolomíme, to je jen otázka času. Realizák sérií šesti výher v řadě v lize odvrátil krizi a opět ukázal, že je tady nejlepší. Tobě se speciálně divím, dědek, co musí pamatovat, čím vším Slavia prošla, a pořád hudruješ..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Lunaris před měsícem 22.12.2025 15:27 |Nebylo to tak, že Nedvěd chtěl rovnou Koubka, proto řekl, že to byla jeho první volba, ale toho mu někdo nejprve neschválil?
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
MarekB98 před měsícem 22.12.2025 15:39 |Takhle jsem to pochopil taky, ale z té tiskové konference to vyznělo hrozně zmateně a někteří mají kvůli tomu Nedvěda za lháře.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Mijk před měsícem 22.12.2025 15:42 |Presne tak. Pro Nedveda byl Koubek prvni volba, ale je to kolektivni organ, proto nebyl osloven. Neni to uplne slozity, kdyz to clovek chce chapat a pochopit..
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
SLAVIESTA před měsícem 22.12.2025 19:18 |Celé to působilo prostě skvěle a Nedvěd tomu nasadil korunu.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Mijk před měsícem 22.12.2025 19:47 |Ja nehodnotim, jak to pusobilo. Zopakoval jsem, co presne k tomu bylo receno a rekl, ze to pro me je zcela logicke. Tvuj komentar pak je definice toho o tom chapani a pochopeni.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
SLAVIESTA před měsícem 22.12.2025 21:38 |Já zase nekomentuji, co k tomu bylo řečeno a s čím přispěchal Nedvěd, když nakonec toho Koubka vybral(i).
Celá akce výběru národního trenéra, byla akcí party, slušně řečeno, amatérů.
P.S. Neměl to být výpad proti Tobě, jestli jsi to tak pochopil, tak se omlouvám.
Výběr trenéra pro reprezentaci (Nedvěd x výkonný výbor)
dropt před měsícem 22.12.2025 16:57 |Nechci hodnotit práci Nedvěda, ale přijde mi nefér ho kritizovat vzhledem k procesu výběru trenéra reprezentace.
Co on konkrétně udělal špatně?
V momentě, kdy Hyský nahradil Koubka v Plzni, okamžitě bych Koubka angažoval k repre.
Dle dostupných informacích byl i pro Nedvěda první volbou, takže jediná správná otázka je, kdo z výkonného výboru řekl NE a proč.
V létě bych chápal snahu přivést zahraničního trenéra, protože domácí nabídka nebyla nic moc, ale Koubek je za mne ideální volbou, dokonce lepší než by byl Trpišovský (skvělá příprava, taktika šitá na míru schopnostem hráčů a týmu).
Kritiku si tedy zaslouží jedině to, jestli (1) někdo z VV podlehl názoru hráčům či mocenským tlakům, že byl ještě nedávno v Plzni a (2) že jsme situaci kolem zahraničních trenérů neměli už dávnou zmapovanou. Každopádně to jde za lidmi z VV (tipnu si Šádek/Tvrdík/Svoboda) a ne za Nedvědem.
Re: Výběr trenéra pro reprezentaci (Nedvěd x výkonný výbor)
_karlik_ před měsícem 24.12.2025 11:43 |na šádka bych moc nesázel. podle vyjádření v tisku ze skupiny, co měla trenéra vybírat, odstoupil právě proto, že koubka nechtěli.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
mig52 před měsícem 22.12.2025 17:58 |Ogaři, díky za celoroční práci. Moc rád jsem vás poslouchal. Těším se na další podcasty v příštím roce. Tak šťastné a veselé a hodně zdraví v 2026.
TAK VÁŽENÉ PANSTVO FANOUŠKOVSKÉ
Slávista 51 před měsícem 22.12.2025 22:26 |tak pěkné Vánoce, Silvestra i Nový rok,
nakročeno na titul je,
no a tu LM nějak přežijem -
příště to bude lepší.
Re: TAK VÁŽENÉ PANSTVO FANOUŠKOVSKÉ
Matěj51 před měsícem 23.12.2025 14:02 |To jsou taky moje přání!!!
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
George (přítel SN) před měsícem 23.12.2025 09:37 |Kolegovi Aloisovi, říkal jsi, že kdyby to někdo řekl na konci října, tak by jsi mu nevěřil, najděte si všichni moje příspěvky, jak jsem tady psal, že buzenparta bude ztrácet, že je začátek ligy, a že naše hra se zlepší a budeme na tom dobře, takže já jsem tomu věřil, že se to otočí, a že hra sice nebyla dobrá, ale já jsem věřil, asi jsem nebyl jediný, ale věřil, takže příště se zeptej :-D ne vtip...Hezký svátky všem slávistům a slávistkám, škoda že tu žádná nečeká na mě :-D na jaře to dotáhneme a věřím, že náskok bude narůstat.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
cvočkař Danda před měsícem 23.12.2025 15:11 |Ještě trochu do diskuse o hráčích.Staněk dokáže chytit nemožné,ale občas udělá děsnou mindu.K tomu co bylo řečeno zavinil1.gol na Interu.Chyba Markoviče byla spíš nedomluva se stoperem.V Bergamu byl výbornej.Taky jsem názoru, že nám chyběl Holeš.Vlčka mám rád,ale občas dělá taky nesmysly.Veliké pozitivum je ohromný vzestup Chaloupka.
Závěrem bych chtěl říct, že celkově Slavií hodnotím velmi dobře a to nejen na hřišti,ale i management a zároveň publikum v Edenu.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Max1 před měsícem 23.12.2025 17:17 |Zajímavý poslech ale místy za mě až moc kritický….slovy Rady “se vysereme a stěžujeme si, že hovno neni rovný”. Přijde mi, že jsme si moc zvykli na úspěch, jedna je věc jsou peníze, ale ti hráči sem musí chtít a popravdě tady v kvalitě života, podmínkám apod. v Beneluxu, Švýcarsku, Rakousku apod. moc konkurovat nemůžeme…po volbách kdy ve vládě jsou fašisti a rasisti obzvlášť. Fakt nevěřím že se nesnažíme hledat adekvátní náhrady, ale už jsem to psal jednou, levý obránce je nedostatkový zboží všude a konkurence veliká.
A jen poznámka ke stadionu. Dovedu si představit hledat inspiraci v liverpoolu, slyšel jsem, že proběhlo setkání i tam. Rekonstrukce a rozšíření Anfiled Road probíhala a ještě bude probíhat (zbylé 2 tribuny) bez omezení a za provozu.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Thorklaer (přítel SN) před měsícem 23.12.2025 18:40 |Očividně sto lidí sto chutí. Já bych řekl, že společně s tím předsezónním dílem to byl pozitivní díl s minimem kritiky (řekneme s výjimkou hodnocení působí v LM).
S tou kvalitou života bych byl opatrnější. Podle mezinárodních žebříčků je Praha dlouhodobě v top 10 měst pro život v Evropě, často před řadou měst v Beneluxu nebo Rakousku. Z pohledu bezpečnosti, dostupnosti služeb, infrastruktury a celkové životní úrovně na tom Praha objektivně není vůbec špatně. Ostatně život v Praze si dost zahraničních hráčů Slavie spíše pochvalovalo.
Zároveň si myslím, že většina zahraničních hráčů vůbec neřeší, kdo je v Česku prezident nebo premiér, natož detaily domácí politiky.
Komentář byl uživatelem upraven (23.12.2025 18:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Očividně sto lidí sto chutí. Já bych řekl, že společně s tím předsezónním dílem to byl pozitivní díl a minimem kritiky (řekneme s výjimkou hodnocení působí v LM).
S tou kvalitou života bych byl opatrnější. Podle mezinárodních žebříčků je Praha dlouhodobě v top 10 měst pro život v Evropě, často před řadou měst v Beneluxu nebo Rakousku. Z pohledu bezpečnosti, dostupnosti služeb, infrastruktury a celkové životní úrovně na tom Praha objektivně není vůbec špatně. Ostatně život v Praze si dost zahraničních hráčů Slavie spíše pochvalovalo.
Zároveň si myslím, že většina zahraničních hráčů vůbec neřeší, kdo je v Česku prezident nebo premiér, natož detaily domácí politiky. .
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Merlinus (přítel SN) před měsícem 23.12.2025 19:52 |No nevím. Kvalita života ve městech západního Evropského chalifátu je čím dál horší. V této oblasti můžeme nabídnout hezké, čisté a bezpečné a přitom zcela civilizované a bohaté město.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Slávista 51 před měsícem 23.12.2025 20:04 |DEJ SI MOKREJ HADR NA HLAVU,
nebo běž za roh a
dej si tam pár facek
" demokrate "
!
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
SLAVIESTA před měsícem 24.12.2025 11:00 |Přání téměř vánoční. Co Tě tak rozčílilo, politická poznámka?
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Pedro50 před měsícem 26.12.2025 09:00 |Už nepi
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Bourak před měsícem 26.12.2025 11:44 |Narvat nespokojenost s demokratickou volbou na těma přestupy ve fotbale je teda hloupost nejvyšší…
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
Steve2924 (přítel SN) před měsícem 28.12.2025 15:35 |Slavia a Praha dokáží nabídnout stejné nebo lepší podmínky pro hráče než Rakousko, Švýcarsko nebo Benelux.
Slavia je na tom rozpočtově na úrovní špičky z těchto klubů. Takže platově, když bude chtít se jim pro pár top jednotlivců vyrovnat dokáže. Vyjímkou bude Ajax, Anderlech, Bruggy. Z Rakouska a Švýcarska bychom měli být schopní minimálně dorovnat kohokoli.
Slavia bude mít i zázemí na úrovni těch klubů nebo lepší, opět když odmyslím TOP 3 v Nizozemsku, kde jsou vyhlášené akademie a podmínky.
Takže ano dokážu pochopit, že hráč dá přednost Ajaxu, Feyenoordu nebo Bruggám. Ale už ne pokud by dal přednost Vídni, USG, nebo Basileji.
Slavia by měla mít i větší sportovní ambice a zvuk než většina týmů ze zmíněných zemí.
To samé platí pro většinu druhosledových týmů ze všech ostatních evropských lig vyjma Anglie a Německa. Což potvrzuje i naše měření sil s Bilbaem. Týmem v závětří za Realem a Barcou ve 3 nejlepší lize v Evropě. A to samé se dá říct o Bergamu. Jsou to týmy, které jsou jen o chlup lepší a platově nebudou o tolik před námi.
Týmy jako Betis, Fiorentina, Alkmaar, Utrecht. Tam bychom se měli naučit je na přestupovém trhu porážet u hráčů, kteří jsou pro nás klíčový. (proto jsem tak těžce nesl odchod Zafeirise do PAOKu Soluň, dobře, rodina. Ale jinak se nám tohle nesmí stávat)
Ano nebude to hned v zimě asi. Ale střednědobý cíl třeba do 3 let by to pro Tykače měl být. Jestli chce aby se mu investice zhodnotila a Slavia se dostala na úroveň toho, že on do ní sypat nebude, protože budeme pravidelně třeba 3x z 5 sezon v LM a uhrajeme tam nějaké body a tím i finance.
A co se týká Prahy, tak to je město, které patří mezi TOP destinace k žití na světě. Takže jestli tohle někdo uvádí jako důvod, proč k nám cizinci nechtějí tak prostě musí lhát a nebo neumí tomu hráči dát informace, které by měl mít.
Pokud Slavia platí hráčům stejné peníze jako třeba USG tak v Praze pro ně bude kvalita života mnohem lepší. Praha má z metropolí nejvíc zeleně, nejlepší dopravu (ano i tu individuální je v porovnání s městy v Beneluxu na super úrovni i přes snahu Hřiba ji zlikvidovat).Zdravotní péče na špičkové evropské úrovni je ve městě také. Letecky se dostaneš všude po Evropě a do všech důležitých světových destinací (třeba do Dubaje, oblíbené destinace na zimní dovolenou pro kopačky).
Praha patří mezi nejbezpečnější města světa. A pro mladé se tu také skvěle paří, jsou tu "dostupná" děvčata a levný alkohol.
Navíc u nás je fotbalista OSVČ což proti většině zemí Evropy znamená velice dobrou optimalizaci daní. Takže i v případě o něco nižší smlouvy si dovedu představit, že si hráč vydělá čistého více.
Co Slavia potřebuje je akutně dostavit akademii a tréninková zázemí pro všechny týmy. V tom opravdu zaostává a to může ambiciózní hráče odradit, že dají raději přednost horšímu týmu.
A zamyslet se nad procesem výběru a zapracovávání nových hráčů do týmu. I když chápu argumenty trenéra. Pokud 8 z 10 posil čeká alespoň na pravidelné delší střádání několik týdnů až měsíců, tak to ten tým v žebříčku priorit bude srážet.
Čím můžu přesvědčit mladého hráče aby šel do Slavie a ne do Ajaxu, když mu Ajax nabídne lepší smlouvu? No přece tím, že mu nabídnu minuty na hřišti aby se ukázal.
Pokud mu nabídnu, že se může poprat o místo v týmu. Tak logicky bych se taky šel radši prát o místo v Ajaxu za dvojnásobek a s topovým tréninkovým zázemím. Než do Slavie za půlku abych si občas kopnul v Radotíně za Bčko...
A co se politiky týká, tak mi věř, že ty hráče to zajímá tak max do fáze, kolik mu ten stát sebere na daních a jestli nebude potřebovat soukromou ozbrojenou ochranku. A zbytek je klukovi co sem jde max na dva roky uplně ukradený. A většina z nich nebude znát ani jméno prezidente nebo premiéra natož aby věděli něco o složení vlády a programech těch stran. To se nenech vysmát.
Mezi....
Kikoriki před měsícem 24.12.2025 11:15 |Tentokrát se mi to líbilo. Super.
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
rak (přítel SN) před měsícem 26.12.2025 11:26 |Minulý podcast jsem nakonec, trochu na základě komentářů, vypustil, teď jsem si ho opět rád poslechl, se zpožděním. S většinou hodnocení souhlasím stejně jako s komentáři Jindry v posledním rozhovoru. Naše liga jde opravdu nahoru také tím, že posiluje finančně i kvalitou více mužstev a asi nemůžeme moc čekat, že bychom ligu válcovali. Na druhou stranu díky větší vyrovnanosti, ztrácí i největší konkurenti a obecně je to dobře. Stejně tak se mění i evropský fotbal, a to, že jsme v prvním vystoupení v LM dělali problém soupeřům běhavostí a vysokým tempem, prostě už nefunguje, protože ve vysokém tempu jsou schopná hrát už všechna špičková mužstva. Bez toho to prostě nejde. A abychom se jim vyrovnali ve všem je asi utopie (zmíněný mnohonásobný rozdíl v hodnotě hráčů).
Zazněla také kritika na názor, že nám víc sedí Evropská liga. Ale je to pravda. Z jedné strany je logické chtít nejvíc, tedy Ligu mistrů a ta konfrontace je pro nás prospěšná.
Na druhou stranu, už jsem víckrát zmínil, že bych se rád ještě dožil nějakého většího úspěchu Slavie v Evropě. Tím není nějaké jedno vítězství nad top týmem. To může být nejbližší cíl, ale to se v podzimní části stává vcelku často a druhý den o tom už nikdo neví. V Lize mistrů je nějaký větší úspěch v dohledné době nerealistický, tedy třeba postup do závěrečné fáze, minimálně čtvrtfinále. V dalších soutěžích to ale tak nerealistické není. Tím chci také říci, že netrvám na každoročních titulech a je dobře, že to vedení ani nestanovuje. Když to nevyjde, tak zase třeba bude šance uhrát něco víc v Evropě. Bohužel ale asi jen letos i druhý tým má zaručenou EL bez nerváků v letních předkolech.
Ještě k jednotlivým zápasům LM. Proti Bodo samozřejmě hlavním zklamáním ztráta dvougólového vedení, výkon docela dobrý, ale chvílemi nás přehrávali ve středu hřiště. V Miláně se asi trochu projevila viróza a oni na nás vlétli od začátku na 100 %. Nevypadali jsme dobře, ale pak to totálně zabil Staněk (později na podzim vícekrát odčinil). Nejspíše by nás stejně zničili, ale kdoví. Ten nápor také mohl slábnout. V Bergamu to od nás chtělo gól. Tam nás hodně podržel Markovič, ale na prohru jsme jinak nebyli. S Arsenalem docela zbytečné všechny tři góly, možná nejhorší ten po vstupu do druhé půlky, pak bylo po zápase. Ale platí to, co u Interu, asi by nás stejně porazili, ale škoda chyb. Bilbao pro mně největší zklamání, souhlasím s Quelharem. Nic jsme si nevytvořili. Vyrukovali na nás s relativně fyzickým fotbalem, přerušováním. Všichni už vědí, že to nás platí. Na Tottenhamu platí to, co u Interu a Arsenalu. Tam minimálně první dva góly hrubé chyby, druhý zase po vstupu do druhé půlky a zase bylo zápase. A opět, možná by nás stejně porazili, ale už potřetí jsme tomu hodně pomohli. Průšvih tedy zatím žádný, ale špatné i herní statistiky.
Komentář byl uživatelem upraven (26.12.2025 13:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Minulý podcast jsem nakonec, trochu na základě komentářů, vypustil, teď jsem si ho opět rád poslechl, se zpožděním. S většinou hodnocení souhlasím stejně jako s komentáři Jindry v posledním rozhovoru. Naše liga jde opravdu nahoru také tím, že posiluje finančně i kvalitou více mužstev a asi nemůžeme moc čekat, že bychom ligu válcovali. Na druhou stranu díky větší vyrovnanosti, ztrácí i největší konkurenti a obecně je to dobře. Stejně tak se mění i evropský fotbal, a to, že jsme v prvním vystoupení v LM dělali problém soupeřům běhavostí a vysokým tempem, prostě už nefunguje, protože ve vysokém tempu jsou schopná hrát už všechna špičková mužstva. Bez toho to prostě nejde. A abychom se jim vyrovnali ve všem je asi utopie (zmíněný mnohonásobný rozdíl v hodnotě hráčů).
Zazněla také kritika na názor, že nám víc sedí Evropská liga. Ale je to pravda. Z jedné strany je logické chtít nejvíc, tedy Ligu mistrů a ta konfrontace je pro nás prospěšná.
Na druhou stranu, už jsem víckrát zmínil, že bych se rád ještě dožil nějakého většího úspěchu Slavie v Evropě. Tím není nějaké jedno vítězství nad top týmem. To může být nejbližší cíl, ale to se v podzimní části stává vcelku často a druhý den o tom už nikdo neví. V Lize mistrů je nějaký větší úspěch v dohledné době nerealistický, tedy třeba postup do závěrečné fáze, minimálně čtvrtfinále. V dalších soutěžích to ale tak nerealistické není. Tím chci také říci, že netrvám na každoročních titulech a je dobře, že to vedení ani nestanovuje. Když to nevyjde, tak zase třeba bude šance uhrát něco víc v Evropě. Bohužel ale asi jen letos i druhý tým má zaručenou EL bez nerváků v letních předkolech..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #06
IJS před měsícem 31.12.2025 12:37 |Děkuji autorům za tento díl! Velmi dobrý a hlavně zhodnocení bez emocí a dá se říci, že všichni 3 diskutující mají racionální pohled. Několikrát zaznělo, že bychom rádi slyšeli pohled vedení Slavie i odpověď na některé otázky, které jsou pro nás zatím s otazníkem. Např. přestup Prekopa a vůbec letní přestupní období, zapojení odchovanců, přestavba Edenu atd. Škoda, že se nerozebíraly i zimní návraty z hostování ( Tijany, Michez, Wallem, atd. a vlasně i Ševčík ).
Jinak všem slávistům přeji dobrý rok 2026 a nám fanouškům především další titul!