Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Novým sportovním ředitelem Slavie se stává Přemysl Kovář, který ve funkci nahrazuje Jiřího Bílka, jenž odchází do Pardubic. V nově nastaveném sportovním vedení klubu Kováře doplní také Jakub Mareš, ten obsadí post sportovně-technického ředitele. Oba funkcionáři budou v nových pozicích podřízení Jaroslavu Tvrdíkovi a Martinu Říhovi.

Komentáře (49)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
witty13 před 23 dny 15.12.2025 13:34 |Oběam gratuluji. Upřímně doufám, že zmíněný osobní rozvoj u Přemka opravdu něco přinesl, jinak si totiž nemyslím, že to je role pro něj, nechám se však překvapit a budu jemu i Jakubovi držet palce.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
mig52 před 23 dny 15.12.2025 13:36 |Myslíte, že před nějakými jednáními Přéma tato uvede kulturní vložkou cigi caga.....?
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Lord_Edmund před 23 dny 15.12.2025 13:41 |Nevítám toto rozhodnutí, ale oběma budu držet palce.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
mig52 před 23 dny 15.12.2025 14:10 |Nebuďme za naivy. Předpoklady pro tuto fukci u Kováře neznám, ale i pokud by byl výjimečně schopný, bude to především přikyvovač pro všecko, co bude JiT prosazovat. + ouřada. Takže vlastně k čemu? Nebude tím, koho by Slavia potřebovala. Nejásám, ale určitě se z toho neosypu, čekal jsem to.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
necich před 23 dny 15.12.2025 14:53 |Jasně: "předpoklady pro tuto fci u Kováře neznám".... ale vím že je to špatně.. :))) Stařecká demence je svinstvo...:)
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
martyni (přítel SN) před 23 dny 15.12.2025 15:18 |Proc myslis? Zvlast kdyz ho neznas.. zajimalo by me, co te k takovymu zaveru vede.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Steve2924 (přítel SN) před 23 dny 15.12.2025 16:20 |a proč si to myslíš? Třeba zrovna ne, třeba je natolik ambiciózní, že si dovolí v nové funkci, kde bude mít mandát prosazovat své myšlenky, opravdu oponovat a stát si za tím.
Dokázat, že ta role "šaška" kterou musel zastávat pod Trpišem v kabině je dávno pryč a bude chtít dokázat, že má na mnohem víc.
To se teprve uvidí
Komentář byl uživatelem upraven (15.12.2025 16:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
a proč si to myslíš? Třeba zrovna ne, třeba je natolik ambiciózní, že si dovolí v nové funkci, kde bude mít mandát prosazovat své myšlenky, opravdu oponovat a stát si za tím. To se teprve uvidí.
Skrýt původní komentář
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
mig52 před 23 dny 15.12.2025 19:45 |Podívej, ve Slavii platí, co řekne Jindřich. A JT to odklepne, protože mu bezmezně věří. Tečka. Kdo si myslí, že tomu tak není, tak ať si to myslí. I taková osobnost, jako Jindra, potřebuje v některých případech nekompromisní oponenturu a prostě nevěřím tomu, že toto přinese Kovář. V pohodě připouštím, že se mohu mýlit, ale teď to vidím takto.
Komentář byl uživatelem upraven (15.12.2025 19:46) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Podívej, ve Slavii platí, co řekne Jindřich. A JT to odklopné, protože mu bezmezně věří. Tečka. Kdo si myslí, že tomu tak není, tak ať si to myslí. I taková osobnost, jako Jindra, potřebuje v některých případech nekompromisní oponenturu a prostě nevěřím tomu, že toto přinese Kovář. V pohodě připouštím, že se mohu mýlit, ale teď to vidím takto .
Skrýt původní komentář
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Steve2924 (přítel SN) před 22 dny 16.12.2025 11:20 |Já to píšu jinde tak ve zkratce.
JiT má pro Slavii aktuálně nenahraditelný přínost. Jeho vášeň a ponoření se hluboko do fotbalu je unikátní. A rozumí tomu jako málo kdo. Je tedy logické, že mu JT věří, protože to jaká je Slavia poslední roky je hlavně o tom, že JiT dostal trochu víc důvěry než je u hlavního trenéra v ČR běžné.
Vodit mu sem někoho kdo má jiný pohled na svět a akorát by se s ním hádal by přineslo akorát škody. JiT potřebuje oponenturu ale od někoho kdo sdílí jeho pohled a filozofii na fotbal ve smyslu, že ho dokáže brzdit a dávat mu argumenty, kterým bude rozumět. A tady nevidím důvod proč Kováře odsuzovat ještě před první pracovní minutou.
Risk pro Slavii je v tom, že kdyby JiT najednou odešel třeba po této nebo příští sezóně, tak bude velice těžké pro Kováře najít adekvátní náhradu.
Naopak pokud by JiT a Slavia časem přešla na anglický model, kde by JiT byl víc sportovní manažer než trenér a měl hlavního trenéra pod sebou a nad ním Ředitel Kovář. Tak by to mohlo fungovat velice dobře. Protože by to pro něj byla nová výzva a pro Slavii zajištěná kontinuita.
A nebo, že JiT za pár let nahradí Kováře na pozici SŘ.
Já si trochu myslím, že tam někam je plán směrovat. Tak hlavně aby to vyšlo.
Kovář
Merlinus (přítel SN) před 23 dny 15.12.2025 14:15 |Jasně, každý si pamatujeme Kováře jako rozkřičovače kabiny. Ale to už je nějaký rok a mě jako funkcionář přijde jako velmi ambiciózní a cílevědomý člověk. Tak mu dejme šanci.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
butters před 23 dny 15.12.2025 14:27 |Do interních záležitostí nevidím, takže nehodnotím jeho předpoklady na pozici sportovního ředitele, ale Slavia je společnost s hodnotou v řádu miliard, tak by do takové funkce snad nedávali nějakého kašpara (i když při pohledu na druhý břeh člověk znejistí :-)). Každopádně hodně štěstí, čekají nás v příštím půlroce dva důležité přestupáky.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Lunaris před 23 dny 15.12.2025 15:06 |Dle mého naprosto logická volba, Kovář je ve Slavii dlouhodobě, zná vnitřní procesy, akademii, áčko, béčko, není to žádný import zvenčí, který by se musel půlrok rozkoukávat. Nastavená sportovní koncepce, která vedla k pěti titulům a pěti druhým místům, nebude nabourána, minimalizuje se riziko nesouladu mezi sportovním ředitelem a trenérem. Věřím tomu, že Kovář přispěje k tomu, aby se obrousily třecí plochy mezi sportovním úsekem a realizákem, protože ve Slavii by všichni měli táhnout za jeden provoz. Historicky se Slavia vždy rozložila zevnitř, což by nyní, když klub vzkvétá, byla ohromná škoda. Někteří by si tady představovali, že Slavia přivede nějakého alfa samce na tuto pozici, který zajistí onen externí impuls, já naopak vítám, že Kovář nevstupuje do role té hlavní hvězdy, což přinese klubu vnitřní stabilitu, klid a nebudou vznikat žádné zbytečné mediální šumy. Takže Přémo, držím palce, ať to funguje.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
martyni (přítel SN) před 23 dny 15.12.2025 15:34 |Souhlas! Predstava, ze prijde nekdo, kdo presvedci Jindricha, aby hral uplne jinej fotbal, mi prijde absurdni.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
spravnej_jezedak před 23 dny 15.12.2025 19:01 |A bylo to vůbec potřeba? Já mám dojem, že to Jindra a spol. vždycky dokážou doladit.. A vůbec nejlepší hru předváděli, když hráli s tím, co jim připravil DUml s Jardou Šilhavým.. Ale chyběl a bojím se, že stále chybí osobnost, která bouchne do stolu a řekne : “hele Jindro, dost píčovin”.. Naposledy s vytrucovanym Prekopem..
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Lunaris před 23 dny 15.12.2025 22:10 |Nároďák má problém sehnat trenéra, ale Slavia musí přivést osobnost, která bude dělat oponenturu nejúspěšnějšímu českému trenérovi od dob Václava Ježka. Fakt bych chtěl vidět, kde takovou osobnost budeš hledat. Slavia nic takového nepotřebuje. Co naopak potřebuje, je vytvořit Trpišovskému takové podmínky, aby měl veškeré předpoklady doručovat další trofeje.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
spravnej_jezedak před 22 dny 16.12.2025 08:43 |Za každou cenu nemusí mít oponenturu.. Vždyť zmiňuji, že si nemyslím, že by Jindra potřeboval někoho, kdo mu bude říkat, jaký má hrát fotbal.
Koho Slavia potřebuje, čistě podle mého laického názoru, je erudovaná osoba, která bude mít vizi, jakým směrem se bude klub ubírat po sportovní stránce. A-tým, mládež, scouting, přestupy. To vše v zodpovědnosti jednoho člověka (jméno ti nepovím, ale nemyslím si, že bychom museli lovit pouze v Českých vodách).
Jestli bude mít další lidi k ruce, to už je na něm.. Pokud bude s trenérem v symbióze, ideál. Pokud ne, je to zodpovědnost SŘ. Pokud bude dělat SŘ kraviny, musí to řešit představenstvo..
Máme nejlepší datový scouting, Bílek měl vizi ho používat jako cenný nástroj, JiT ho ignoroval, má svoje vysněné koně. Ačkoliv to bylo v zodpovědnosti Bílka, JT dal za pravdu Jindrovi a proto podle mě Bílek skončil.
Dnes jsme vytvořili dvě ředitelský místa, obě s omezenými pravomocemi. Takže rozhoduje vlastně Tvrdík s Říhou. Nevim jak ty, já mám trochu strach…
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Lunaris před 22 dny 16.12.2025 13:42 |Nemám info o tom, jak funguje management v západoevropských klubech, ale když Slavia uvede, že přechází na model, kdy se inspirovala u vyspělých klubů, tak nemám důvod nevěřit. Slavia je u nás v mnoha směrech trendsetter, pokud si toho dosud někdo nevšiml, a veškeré změny, které se v českém fotbale za posledních 10 let udály, jdou za ní. Jinak si myslím, že klub vizi má, mládež je top, béčko i céčko neboli U20 mají jasnou koncepci, na vše v mládeži existuje metodika, klub má v lize farmy, prodává na západ za obrovské prachy, angažuje se v mimofotbalových věcech, chce stavět akademii, stadion, zlepšuje zázemí pro fans, marketing. Kdyby neměl vizi, není po deseti letech od skoro krachu v téhle pozici.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
spravnej_jezedak před 22 dny 16.12.2025 14:24 |Hele bez jakékoliv ironie.. Ve všem, co jsi teď zmínil, s tím naprosto souhlasím. Co se týká trendů ve strukturách evropských klubů, o tom vím úplný prd. Ale jedna věc je struktura a druhá věc jsou pravomoci. A na tohle jsem velice zvědavý, jak to bude fungovat, když JiT půjde rovnou za Tvrdíkem, protože třeba nebude ve shodě se SŘ. Co vím tak to se doteď dělo.. A to pak můžeme mít strukturu jakou chceme..
Ale třeba to bude dobrý krok. Byl bych rád, kdyby ano..
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Lunaris před 22 dny 16.12.2025 15:28 |Ještě jsem nestihl poslechnout rozhovor s p. Tykačem v zajícovi, ale tady v off-topicu už někdo napsal, že úloha sportovního ředitele je dle P. Tykače ve Slavii odlišná a víceméně se naprosto shoduje s tím, co jsem napsal včera. Sportovní ředitel ve Slavii je člověk, který bude zajišťovat realizáku takové podmínky a servis, aby ten mohl dělat co nejlépe svou práci.
edit: Tak o sportovním řediteli tam nepadlo nic, ale P. Tykač jasně uvedl, že je s prací J. Tvrdíka nadmíru spokojen.
Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2025 09:49) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ještě jsem nestihl poslechnout rozhovor s p. Tykačem v zajícovi, ale tady v off-topicu už někdo napsal, že úloha sportovního ředitele je dle P. Tykače ve Slavii odlišná a víceméně se naprosto shoduje s tím, co jsem napsal včera. Sportovní ředitel ve Slavii je člověk, který bude zajišťovat realizáku takové podmínky a servis, aby ten mohl dělat co nejlépe svou práci..
Skrýt původní komentář
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
spravnej_jezedak před 20 dny 18.12.2025 11:32 |Hele to je asi jedno, co padlo nebo nepadlo v zajíci. Vychází z toho, že Tvrdík má plnou důvěru Tykače, Jindra zase Tvrdíka.
Struktura se mění, posílený kompetence trenéra/manažera na úkor SŘ.
Kdybych byl přesvědčenej o Jindrovi neomylnosti nebo o tom, že nad ním stojí kompetentní osoba, která rozumí vedení sportovního úseku klubu a dokáže ho trochu zkorigovat(sorry, ať je JT jaký chce, tak to on fakt není), tak bych s tím byl asi víc v pohodě.. Ale Tykač platí, Tykač rozhoduje. Dál bych se v tom nepitval..:-)
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
mig52 před 23 dny 15.12.2025 19:35 |.... což přinese klubu vnitřní stabilitu, klid a nebudou vznikat žádné mediální šumy.... . Jako bych četl úryvek zadní strany rudého práva z roku 1975. :-))))
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Lunaris před 23 dny 15.12.2025 22:04 |Nechtěj vědět, co si myslím já o tvých komentářích.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
mig52 před 22 dny 16.12.2025 08:29 |Sem s tím. Třeba se ze mne stane lepší člověk.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
denydzlSKS před 23 dny 15.12.2025 15:19 |Stejně jako můžou distingovaní, kvalitní a milí fotbalisté být mizernými funkcionáři, můžou být i průměrní a šaškoidní fotbalisti dobrými funkcionáři.
Kováře většina z nás hodnotí z té hráčské stránky, tu funkcionářskou si troufnu tvrdit, že tady nikdo z nás moc posoudit na základě faktů nedokáže.
Zkrátka, ať mu to jde!
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
martyni (přítel SN) před 23 dny 15.12.2025 15:28 |Mam za to, ze hlavne bylo treba vyresit nesoulad uvnitr klubu. Nejde o to, ze vsichni musi mit stejny nazor, nebo sdilet nazor trenera, ale jde o to, aby spolu umeli spolupracovat. V lete tomu tak podle mnoha indicii nebylo a na jedny strane stal realizak a na druhy Bilek a jeho lidi. Prestupak tim hodne utrpel, nastesti jsme to ve druhy pulce podzimu vybrali. To se opakovat nesmi. Pokud prevazil ve slavii nazor, ze Jindrich ma zustat, nema smysl, aby s nim spolupracovali lidi, ktery maji uplne jiny videni fotbalu nez on. Mnozi pisou, ze Kovar a spol. budou jen kyvat, to ale podle me neni o tom. Je to o spolupraci, ktera ma smysl, pokud lidi tahnou za jeden provaz.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Steve2924 (přítel SN) před 23 dny 15.12.2025 16:15 |A přijde Ti, že tohle se vyřeší tím, že realizák dostane svého ředitele a sportovně technický úsek zase svého? Mě to teda přijde, že ten nesoulad se tím může ještě zvýšit, protože samozřejmě každý z ředitelů bude obhajovat svůj tým.
Hlavně mi to celé přijde, že pozice Bílka tím pádem není nahrazena, jen jeho dva přímý podřízení dostali každý část jeho kompetencí a přejmenovala se jim pozice na ředitel.
Tím pádem odešla kompetenčně slabá "hlava" ale nebyla nahrazena. A roli sportovního ředitele bude defakto suplovat Tvrdík jako přímý nadřízený Kováře a Mareše.
Sportovní a Sportovně-technický úsek se přece musí řídit stejnou strategií a stejnou filozofií a tu má určovat právě silný Sportovní ředitel. A ten v klubu teď není. Protože role Sportovního ředitele teď má osekané pravomoci a nebude přímo řídit skauting a datovou analýzu ale "jen" hráče a realizační týmy.
Nová role sport-tech ředitele zase nebude mít vůbec žádný přímý vliv na výše zmíněné a bude řídit "jen" skauty a analytiky.
Ano to je OK, každý úsek bude mít jednoho člověka, který se mu bude věnovat naplno a kdo té práci perfektně rozumí.
Ale jde je ten kdo bude určovat strategie a směrování těch dvou ředitelů? Tvrdík? Který sám říká, že fotbalu pořád nerozumí? Jako možná jo. Já se bojím, že ale tohle uplně fungovat nebude. A ta silná osobnost nad těmi dvěma bude chybět.
A tím nechci nijak zpochybňovat kompetence ani jednoho z nich. Za pana Mareše mluví výsledky a věřím, že Kovář na sobě makal a jeho softskills vyrostly a stran jednání si myslím, že jeho asertivní povaha bude přínosem.
Ale prostě mi tam chybí ten erudovaný ředitel, kdo tyhle dva bude umět rozsoudit až budou ve sporu.
Další slabinu vidím v tom, že je to celé až moc postavené na osobě Trpišovského, který je rozhodně neskutečný fotbalový odborník. Ale pořád je to jen hlavní trenér. Ale s velkým vlivem na celý sportovní chod klubu. Kdyby teď Trpišovský skončil, tak si myslím, že osoba Kováře v roli sportovního ředitele bude velká slabina a muselo by se to řešit. Protože nevěřím tomu, že byť kvantum teoretických znalostí by dokázalo okamžitě nahradit Trpišovského zkušenosti a poznali bychom to hned při výběru nového trenéra. Což by spadalo právě do kompetence SŘ.
Takže Slavia pravděpodobně sází na to, že Trpišovský prostě neodejde a pokud ho přestane bavit trénovat tak pak se stane buď silným SŘ a nebo hlavou nad tou dvojící SŘ + STŘ (CS(s)O :D Chief Sport Strategy Officer )
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
martyni (přítel SN) před 23 dny 15.12.2025 16:27 |Ja nevim, jestli je to dobre reseni. Nemam ani 10% relevantnich informacich, podle kterych bych to mohl soudit. Jsem jen fanousek, do struktury klubu fakt vubec nevidim. Jen chapu, ze resit se to muselo, ale az budoucnost ukaze, jestli tohle bude fungovat a nestane se zase to, co v lete.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Steve2924 (přítel SN) před 22 dny 16.12.2025 11:12 |no ani já ne. To ukáže budoucnost. Jak to bude fungovat krátkodobě a jak se to vrátí v dlouhodobém horizontu.
Proto jsem tam pak rozepsal ten konec.
Jestli je nějaká dohoda nebo ambice JiT zůstat ve Slavii a pak se přesunout z pozice hlavního trenéra na pozici více funkcionářskou. Nebo jestli se výhledově počítá s tím, že se role hlavního trenéra u nás postupně transformuje do anglického modelu, kdy je to více manager. Tak to řešení asi dává smysl. Protože on je ta hlava co fotbalu rozumí ve Slavii nejvíce a dělá Slavii. Nemá smysl mu sem vodit nějakou oponenturu z venku se kterou by se akorát hádal. Filozofie v klubu musí být jednotná.
Ale pokud by JiT například za rok odešel a na bedra Kováře by padlo vybrat jeho nástupce, tak se bojím, že bychom dopadli jak Sparta s Rosickým.
A pak je tu spousta možností mezi těmi dvěma.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
martyni (přítel SN) před 22 dny 16.12.2025 15:23 |Jj, chapu. Hele ja nevim, klidne bych Kovare nepodcenoval rovnou, muze byt lepsi nez Rosicky, ja to nepoznam. Ze driv porvaval v kabine, mi neprijde diskvalifikujici. Ale chapu, neni to persona, ktera by se ted tesila vseobecnemu respektu jako funkcionar..
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Steve2924 (přítel SN) před 22 dny 16.12.2025 16:30 |hele. To, že se netěší respektu mezi fanouškama je vlastně uplně jedno. Jaký respekt si získal nebo dokáže získat ve světe funkcionářském. To mi teď taky neposoudíme.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
martyni (přítel SN) před 22 dny 16.12.2025 17:17 |Jj, přesně, o Bílkovi se taky říkalo, že je slabej, a přitom tady zjevně vedl vzpouru proti Jindřichovi, proti kterýmu by se asi postavil málokdo. Nevíme nic.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
mig52 před 23 dny 15.12.2025 19:24 |Záleží na tom, která větev chtěla fotbalisty a která běžce atlety? Proto přestupák dopadl, jak dopadl. Bylo jasné, že JiT v zádech s JT nemohl prohrát .
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
martyni (přítel SN) před 22 dny 16.12.2025 10:06 |Pokud by zvítězila ta Bílkova větev, musel by JiT pryč a měli bychom Hyského. To by bylo samozřejmě taky logické řešení, kterýmu bych rozuměl, byť bych ho nepodporoval. Nerozuměl bych ale řešení, že přijde silný sportovní ředitel a ten bude šlapat JiT po krku, to by mi smysl nedávalo.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Mirslav před 23 dny 15.12.2025 17:29 |Kamarádi , loajální k Tvrdíkovi , Trpišovského poradní sbor , to je podle zahraničních mužstev ? , tak to jsme dopadli , jenom se posunuli výš a za ně je již náhrada v poradním týmu a to Bořil , Kolář , Tecl, Schranz a pořád dokola , nic proti trenérovi ale myslel jsem , že pokud něco financuji , tak také o tom rozhoduji pane Tykač , ale tohle jsem teda nečekal . Myslel jsem , že někdo nastoupí a kapku to tam oživí a rozpráší lehkoživky , které jen kývají a vlhnou vedle Jindry..
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
JV před 23 dny 15.12.2025 17:38 |Co takhle nejdřív počkat a až potom hodnotit? Tohle je strašný. Ulevil sis, tak zase můžeš jít.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Slávista 51 před 23 dny 15.12.2025 18:13 |1*
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
mig52 před 22 dny 16.12.2025 08:15 |Podívej, já myslím, že tady nejde o to, zda to Kovář zvládne či ne. Já věřím, že to, co má v popisu práce, ano. Zase nemůže být nějaký jouda, to by v takové funkci ve Slavii nebyl.
Jde o to, že SŘ v klubu zastřešuje sportovní úsek a tedy i trenéry a já si, při vší úctě ke Kovářovi, nedovedu představit jeho oponenturu vůči JiT, pokud u nich nastane názorový nesoulad. A takové situace nastanou, nic není 100%ní. Takže v rámci rodinné pohody si JiT v s úsměvem prosadí svou a nazdar. Myslím, že zabývat se tímto problémem je docela zbytečné, pokračujeme ve své cestě.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
JV před 22 dny 16.12.2025 18:04 |To, že si to nedokážeš představit, neznamená, že se to nestane. Kluby z PL dlouhodobě fungují na bázi manažera (trenéra) a sportovní ředitel je tam většinou upozaděn, ale tady se furt jede, že "potřebujeme silného sportovního ředitele". U nás má prostě větší pravomoci trenér, samozřejmě ruku v ruce s tím jde i odpovědnost. Obě varianty můžou být funkční, rozhodně to ale není postavený tak, že bez sportovního ředitele z venku to nebude fungovat.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
sasky před 22 dny 16.12.2025 11:02 |Počkat na co? Až jestli se kašpárci chytnou? To bude super - jak dlouho to bude trvat? Rok? Dva než se začne propadat áčko? Pár let než zjistíme, že klub nemá žádnou sportovní vizi směrem k výchově hráčů a jednu generaci jsme zazdili, protože jsme prostě chtěli dát trafiku kámošovi? Co je vlastně kvalifikuje k tomu, zastávat naprosto klíčové posty v největším klubu v zemi? Jaká je vize nových sportovních ředitelů? Stačí nám titul, nebo konečně budeme chtít zase uspět i v pohárech (a zejména v LM)? Jak tam chceme dojít? Překulovanou a atletikou v kombinaci s nákopy na útočníky? Oslovili tito dva vedení klubu nějakou vizí, nebo na dané role prostě "zbyli"? Za mě je to jednoznačně za bé a to je špatně. Fajn, bude tu jistá kontinuita, lépe či hůře zabezpečí operativní záležitosti, ale s nějakým rozvojem se můžeme rozloučit. Absolutně nevěřím tomu, že Kovář má na nějaké strategické plánování mentální kapacitu.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
JV před 22 dny 16.12.2025 18:14 |Hezky jsi nám tady shrnul nepodložené domněnky... Kašpárci jsou Kovář a Mareš? Ok, takže Kováře soudíš podle toho, jakej byl v kabině, ale odkud znáš Mareše? Protože to je jeden z nejuznávanějších analytiků u nás, člověk na svém místě a jeho posun je logický. Ostatně ne nadarmo ho chtěla Plzeň (a rozhodně by tam neměl řadovou pozici). Mimochodem, Kovář se podle několika lidí napříč prostředím v pozici manažera našel, osobně to nemůžu posoudit, ale rozhodně si netroufám tvrdit, že nemá mentální kapacitu a další věci. Podobně se tady pár let zpátky mluvilo o Jirkovi Bílkovi a najednou je to všechno jinak. Když o tom nic nevím, tak předem nevynáším soudy.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
necich před 23 dny 15.12.2025 17:51 |Tys tomu ve škole moc nedal co? Ale rozumu na rozdávání..
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Kulajs před 23 dny 15.12.2025 20:03 |Koukám, že tady je to samý odborník, který už dopředu ví, že to bude špatné. Kovář na sobě evidentně pracoval, prošel stážemi, tak mu dejte šanci. Já mu věřím.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Alanor (admin) před 22 dny 16.12.2025 09:28 |Mně to takhle zvenku nepřijde jako špatné řešení (naopak jsem s tím úplně v pohodě a vnímám to jako logický krok), i když je samozřejmě pravda, že do vnitřních procesů klubu moc nikdo nevidíme.
Když to sám od sebe zmiňoval i Tvrdík s těmi přestupy pro Halftime, tak asi můžeme vycházet z toho, že v klubu byla ta dvě křídla, která na sebe narážela a moc si nerozuměla. Což není ideální stav.
Kovář by v té komunikaci s trenéry mohl pomoct. Byl bych i daleko od toho z něj dělat nějakého šaška jen proto, že v aktivní kariéře byl hecíř kabiny. Takové útoky mi přijdou hloupé. Ve funkcionářské roli už nějakou kvalitu ukázal. Asi to nebude tak analytický typ jako Bílek, na to tam ale bude Mareš, ne? A co jsem letmo pochytil, tak by měl být fakt dobrý. I proto se ho snažila přetáhnout Plzeň...
Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2025 09:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mně to takhle zvenku nepřijde jako špatné řešení, i když je samozřejmě pravda, že do vnitřních procesů klubu moc nikdo nevidíme.
Když to sám od sebe zmiňoval i Tvrdík s těmi přestupy pro Halftime, tak asi můžeme vycházet z toho, že v klubu byla ta dvě křídla, která na sebe narážela a moc si nerozuměla. Což není ideální stav.
Kovář by v té komunikaci s trenéry mohl pomoct. Byl bych i daleko od toho z něj dělat nějakého šaška jen proto, že v aktivní kariéře byl hecíř kabiny. Takové útoky mi přijdou hloupé. Ve funkcionářské roli už nějakou kvalitu ukázal. Asi to nebude tak analytický typ jako Bílek, na to tam ale bude Mareš, ne? A co jsem letmo pochytil, tak by měl být fakt dobrý. I proto se ho snažila přetáhnout Plzeň....
Skrýt původní komentář
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
kostelnivlajka před 22 dny 16.12.2025 10:30 |Hlavně by se nemělo dát jen na první dojem a my ho právě známe jen jak pošuka z tý kabiny...
A jak někdo psal, přeci by to takovýhle funkce nedali nějakýho blba, nejsme v kocourkově.
A škoda, že se nikdy nedozvíme ty dvě odnože, jen tak pro zajímavost.
Je jasný, že kde se točí prachy a hlavně třeba nějaký bonusy za přivedení hráče, si chce každej přihřát polivčičku.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
Steve2924 (přítel SN) před 22 dny 16.12.2025 11:23 |Naopak to, že v kabině byl hecíř je naopak plus. Ředitel, který má vést jednání o podmínkách přestupu musí být extrovert a výrazná osobnost. Ne někdo, kdo je zvyklý potichu sedět v koutě.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
martyni (přítel SN) před 22 dny 16.12.2025 17:20 |Jasně, tak extrovert líp komunikuje s lidma a třeba bude Jindrovi umět čas od času říct něco nepříjemnějšího tak, aby to vzal.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
SLAVIESTA před 21 dny 17.12.2025 13:15 |A když najdeme někoho, kdo umí ještě víc řvát, křepčit a skákat, tak ten udělá ještě lepší přestupy.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
martyni (přítel SN) před 22 dny 16.12.2025 17:22 |Tak někdo tady vyjádřil obavu, že skauti a analytici odejdou s Bílkem, tak doufejme, že tímhle by to mohlo být pořešeno.
Re: Sportovním ředitelem Přemysl Kovář
SLAVIESTA před 22 dny 16.12.2025 12:45 |Vůbec nechápu zdejší dohady. Kdyby vedení chtělo silného sportovního ředitele, tak ho má. Pokud se o to někdo pokusí a nechápe že jeho role je figurka, tak jde.
Tak sluníčkáři kolik jich bude?