Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 17. kolo

Slavia doma přesvědčivě porazila Slovácko, navíc získala bodový náskok na své nejbližší konkurenty.

Mírným zklamáním byla návštěva, kdy do Edenu dorazilo "pouhých" 16 tisíc diváků (o cca stovku méně než o den později na Spartu a o více než 2 tisíce méně, než je průměr Slavie). Svou roli jistě hrálo i nevlídné počasí, nicméně hlavní faktor vidím v neatraktivní hře, kterou bohužel Slavia na podzim předvádí. Fanoušci ukázali, že jejich tolerance není bezmezná a že mají trenéři i hráči v tomto směru co napravovat.

Paradoxně ale ti věrní, kteří na zápas se Slováckem dorazili, viděli jeden z nejpovedenějších výkonů sešívaných v této sezóně. Kromě šance soupeře v úvodní minutě a slabší desetiminutovky po úvodní vstřelené brance hrála Slavia prim a soupeře jasně přehrála. Takhle by to mělo proti týmům z dolní poloviny tabulky vypadat! Herně nám velmi pomohl návrat Holeše s Douděrou, kteří ve spolupráci se spoluhráči za první půli doslova rozebrali levou stranu Slovácka. Trenér Skuhravý se snažil o půli reagovat, ale ve druhém dějství mohli být hosté nakonec rádi, že neodjeli domů s debaklem.

Jedinou kaňkou tak v sobotu byla chybně nařízená penalta po střetu Chorého s Mulderem. Stanovisko už vydala i komise rozhodčích a já s jejími závěry souhlasím. Kontakt vyvolal náš útočník a vzhledem k tomu, že si pro penaltu "došel" dosti hodnověrně a na hrací ploše bylo pro rozhodčího opravdu těžké situaci správně posoudit, měl v tomto případě zasáhnout VAR. Obecně z výkonů rozhodčích v této sezóně příliš nadšený nejsem (přitom ty předchozí pod vedením Libora Kovaříka hodnotím jako nejférověji odřízené v historii české ligy, ještě spolu s ročníkem, kdy rozhodčí vedl Polák Listkiewicz), problém vidím hlavně v chybách u videa. V našich zápasech jsou chyby rozdělené na obě strany, mnohem podezřelejší je to od začátku ročníku v zápasech konkurenční Sparty, které včera prošel i úder v přerušené hře...

Končeme ale pozitivně, protože víkend se z pohledu slávistického fanouška opravdu vyvedl! Slavia podala velmi dobrý výkon a přesvědčivě porazila Slovácko, navíc její nejbližší konkurenti Sparta a Jablonec shodně prohráli. Na 1. místě se tak dostáváme do "minitrháku" a zdá se, že v posledních týdnech se začíná sezóna po slabším začátku pomalu obracet v náš prospěch. Tak hlavně nepolevit (na žádné velké jásání to zatím není), dokončit podzim co nejlépe a následně během zimy pořádně zapracovat na herním projevu!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 7 - Rychle se dostal do formy a potvrzuje svou reprezentační kvalitu. Proti Slovácku nás podržel hlavně v úvodu proti šanci Ndefeho a i ve zbytku zápasu jistě pokryl několik střel.

Tomáš Holeš - 7 - Vlček své zápasy na pravém stoperu zvládl dobře, nicméně zařazení uzdraveného Holeše zpět do základu bylo správným krokem. Tomáš nám chyběl hlavně skrz svou rozehrávku a kombinační kvalitu, což se jednoznačně ukázalo hned v 1. půli proti Slovácku, po které střídali Mulder i Ndefe z jejich levé strany.

David Zima - 7 - Má herní praxi a udržuje si nadstandardní výkonnost. Slavia se na něj v základu může spolehnout.

Štěpán Chaloupek - 7 - Proti Slovácku mě zaujal zajímavým taktickým tahem, kdy se vysouval k Havlíkovi a leckdy zůstával v záloze (vzadu pak stopery doplnil Bořil). Fungovalo to dobře. Prodlouženou hlavičkou pak asistoval u branky na 3:0 Chytilovi. Jen škoda velmi laciné žluté karty za nesportovní chování, kvůli které bude Chaloupek chybět ve svých "domovských" Teplicích.

David Douděra - 7 - Co se týče centrů, tak je sice nemá tak mistrovské jako svého času David Jurásek, i tak šlo ale o velké zlepšení oproti zaskakujícímu Mosesovi, který (ač jinak hrál dobře) byl v této disciplíně vyloženě špatný. Aktivně zvládl celý zápas, připsal si asistenci na krásnou druhou branku.

Tomáš Jelínek - 6 - Po pohárových zápasech dostal poprvé šanci i v lize a určitě nezklamal. Pohybově byl dobrý, navíc postupem času ztratil ostych a nebál se hrát. Vybavuji si z jeho strany alespoň jedno velmi dobré otočení hry.

Michal Sadílek - 7 - Povedený výkon, jeden ze Sadílkových nejlepších po letním příchodu do Slavie. Hrál pracovitě dozadu i aktivně dopředu, oboje navíc přesně. V tomto směru si připsal 52 přihrávek (z nich 48 přesných!), v předchozích zápasech se někdy nedostal ani na polovinu.

Jan Bořil - 6 - Ještě za stavu 0:0 dobře doplnil vápno a v šanci hlavičkoval do protipohybu brankáře, který ho však vychytal. Ještě zaujal pěknou kličkou ve druhé půli. Jinak patřil k méně výrazným slávistům v zápase. Gratuluji mu k zápisu 200. ligových zápasů za Slavii - krásné číslo!

Mojmír Chytil - 8 - Vzhledem k aktuální formě hráčů nám zařazení Chytila do základní sestavy na úkor Kušeje výrazně prospívá! Mojmír odvedl výborný výkon, udržel spoustu míčů, proměnil penaltu a nakonec se ještě prosadil ze hry. V základu by měl za současné konstelace zůstat.

Tomáš Chorý - 8 - Spolu s Chytilem nejlepší hráč zápasu. Obrana Slovácka si s ním nevěděla rady. Při penaltě se výborně dostal před Muldera, nicméně kontakt vyvolal hlavně sám. Jinak ale udržel spoustu míčů, pohotově vstřelil levačkou branku na 2:0. Po problematickém startu sezony je v top formě!

Lukáš Provod - 6 - Duo útočníků ho tentokrát poněkud zastínilo, i tak odehrál Provod dobrý zápas. Po jeho povedené přihrávce před odkrytou branku smolně minul Chorý.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

17. kolo - Sobota 29. 11. 2025 18:00

Chance liga, 2025/2026
3 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

17. Mojmír Chytil (pen)
37. Tomáš Chorý
63. Mojmír Chytil

1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

Komentáře (72)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    pehacko     před 2 měsíci 01.12.2025 15:47 |  
    17 1

    Nemyslim si, ze mene diváků má něco společného s hrou. Okolo me je spousta nemocných… i ja sam jsem nemocnej. Ale i s teplotou a kašlem jsem na zapas dorazil. Každopádně ne každý je takový magor a blázen jako já a protože byla kosa, tak prostě hodně nemocných zůstalo doma. A bude to tech 2000 lidi co schazelo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před 2 měsíci 01.12.2025 16:47 |  
      2 5

      Kdyby se hrálo třeba s estébákem tak by těch 2000 lidí nescházelo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Lunaris     před 2 měsíci 01.12.2025 16:54 |  
      9 1

      Na Bilbao a i na předchozí domácí zápas v lize byla teda kosa daleko větší. Za mě možná určitá přesycenost fotbalem, byl to třetí domácí zápas prakticky v jednom týdnu, což může pro rozpočty některých lidí už něco znamenat, nejméně atraktivní soupeř, do toho určitě i ty nemoci. Asi víc faktorů. Musí si to analyzovat pánové a dámy z marketingu. Každopádně návštěva zklamání.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Jikom33     před 2 měsíci 02.12.2025 15:38 |  
      5 0

      Mně spíš připadá komický, že v létě chce každej na fotbal, spousta lidí nadává, že lístky mají jenom permanentkáři, padají ironický slova jako "vyvolení", "šlechta" apod. A všichni chtějí větší stadion...
      A pak, když mají ti ne-permanentkáři možnost jít na fotbal, a dokonce spousta lidí na FB nebo třeba tady nabízela lístky i zadarmo, tak najednou mají plnou hubu výmluv, protože zase takoví fanoušci, aby chodili v mrazu, nejsou. Jó, na Spartu v létě, nebo třeba na Arsenal nebo Barcelonu, to by šel každej. Ale jít během týdne na 3 zápasy v mrazu, navíc v tom posledním případě na jeden z nejhorších týmů ligy, to už chce prostě srdcaře. Já si ten týdenní "maraton" fotbalu užil, paradoxně proti Slovácku nejlepší výkon i nejlepší počasí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        standa.e     před 2 měsíci 03.12.2025 00:33 |  
        3 0

        No, ono když musíš jet přes půlku republiky, řešit třeba přespání, nemáš-li auto a jsi navíc z venkova, což taky znamená mít vyřešený volno druhý den... Kurňa, to se ti propíše i do těch nákladů, to ne že ne...

  2. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    starec     před 2 měsíci 01.12.2025 16:36 |  
    13 1

    Za mne: Možná trochu příliš sebemeskacske hodnocení Choreho. Staněk dobrý, ale co ty vykopy? Vítal bych i pár slov ke střídajícím, ale samozřejmě za hodnoceni děkuji.
    Z jiného soudku: Zase i média propírají Chorého. Zato p. Hyský pri jásotu nad výkonem tymu jaksi přehlédl stopku vyborneho výkonu soupeře nesmyslnym vyloucenim za divadlo Červa. Nutný převoz do nemocnice?. To je mi k smichu. Plzenaci, zabte mne!

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Jarda 49     před 2 měsíci 01.12.2025 18:49 |  
      14 3

      Hezky večer po parádním adventu.
      K nepenaltě podle názoru expertů O2, některých místních i těch v KR. Sedím přesně na boční lajně pokutového území kde se to stalo. Chory perfektně předběhl beka a byl minimálně půl kroku před nim. Ten se ho snažil nejprve pridrzet, což se mu trochu povedlo. Pak ho zezadu kopl. A představte si ze “Chory viděl svýma očima co má na hlavě vzadu ze je za nim a povedlo se mu úmyslně zaseknout o jeho nohu”. Prosím experty o vysvětlení kde je uvedeno v pravidlech ze útočník musí běžet před stihajicim obráncem rovně. A co by se stalo kdyby Chory pribrzdil a obránce ho zezadu semlel, protože by nic jiného nemohl stihnout.
      Důležité ze jsme byli fakt lepší a zapas jsme na stadionu prožili v klidu až neobvyklém.
      Ještě jsem rad jakou radost nám udělala sparta a nakonec i Jablonec.
      Co prosím říkáte na choreo pyro není zločin a odpálení dýmovnic? V porovnání s predzapasovym programem LM pro mne nic moc. Ale jedno velké ale. Nestalo by za to kdyby se pyro ve spolupráci klubu a TS provádělo jako při LM na střeše stadionu? TS by se mohla perfektně seberealizovat, my ostatní bychom uznale zatleskali a klub by neplatil pokuty. A já bych mohl na toto konečně přispět, protože jsem řekl výběrčím u pokladen, ze přispěji hned jakmile v hledišti pyro nebude.
      Tak hezké dny, v pátek na Teplice a v úterý do Londýna.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 2 měsíci 01.12.2025 16:45 |  
    7 1

    Dobrý hodnocení a k tomu včera vyteklá chátra :-))))

  4. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    kupik     před 2 měsíci 01.12.2025 17:14 |  
    19 2

    Dobrej podvečer, přátelé
    takže Chá Chá.
    Ne ne, to není posměšek směrem k soupeři, to je duo Chorý Chytil. Nebo Chytil Chorý. Jak chcete.
    Oba zahráli výborně a kol.Alanor je ohodnotil velmi kvalitně, za což mu patří dík.
    No co si budem nalhávat, ve 30 vteřině jsem byl zralej na výměnu trenclí, ale ustál jsem to a mančaft taktéž, a potom si už chlapci na hřišti dokázali sjednat respekt a 3 bodíky a 3 góly a 3 rumový dobroty. Don Papa Mascara. Nóbl.
    Pravdou ale je, že jsem jich polknul 5, 2 neuznaný jsem oslavil jakbysmet.
    I v tý zimě povedenej zápas, konečně se začala projevovat křídelní hra, nebylo tam to tolik diskutabilní nakopávání a překopávání středu a chvílema se dařila hra i z jedný. Kombinačně to šlo nahoru a nebylo tolik ztrát.
    A nutno podotknout, že mladík T.Jelínek nezklamal. Vona celá ta ryze česká sestava vůbec nebyla marná.
    No a konečně se začal ukazovat i M.Sadílek v takovým módu, v jakým si přejeme. Míče dobře kradl a i velmi dobře rozdával.
    A jistě mi dáte zapravdu, že D.Douděra to umí zprava pěkně oživit a hezky to tam posílal.
    Skutečně se mi ten zápas líbil, a jsem rád, že můžu chválit.
    A na rozdíl od komise rozhodčích a různejch plátků nebudu T.Chorýho kárat nebo hejtovat, že si šel pro pentli.
    Von sám vod sebe pro zábavu publika nepadá. Prostě se před Muldera dostal a šel dál. Jak to dopadlo víme a pískaj se i jiný divotvornosti.
    A nebo nepískaj, respektive nečervenaj. Vo tom by mohli vyprávět naproti, ale to už je jiná píseň.
    A píseň je to poněkud tklivá, téměř smuteční, za což pardubickýmu souboru ze srdce děkuju.
    Teď hlavně nepodceniti Teplice, víme jak bylo vloni, jediná podzimní porážka, tudíž doufám, že nevstoupíme dvakrát do stejný řeky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      vršek     před 2 měsíci 01.12.2025 19:08 |  
      8 4

      Skvěle. Díky.
      Jen bych za sebe doplnil.
      Nákup Sadílka jsem nechápal, no, opět jsem se sekl, stejně jako jsem nevěřil, že Chaloupek se Zimou bez Ogbua či Holeše vedle sebe nemohou být spolehlivou stoperskou dvojicí...
      Sadílek každým zápasem dokazuje svou vysokou kvalitu a herní zkušenosti i drajv. Výborná posila kádru, zřejmě i základní sestavy a doklad toho, že tento přestupní termín nebyl promarněn.
      To, co předvedl Chytil ve chvíli, kdy mohl vstřelit hattrick a přesto nahrává Prekopovi, na bohužel kvůli ofsajdu neuznaný gól do "prázdný".... to tedy klobouk dolů!!!
      A poslední. Po dostřídání Holeše a poté Ogbua došlo k posunu Chaloupka do středové řady - v minulých letech jsme byli svědky "hledání druhého Součka".... po sobotě jsem přesvědčen, že Chaloupek by po návratu Holeše a Ogbua do základní sestavy a ponechání Zimy na postu levého stopera mohl vyztužit střed naší zálohy a během pár zápasů by se oním "novým Součkem " mohl stát zvláště s přibývající jistotou a zkušenostmi. Myslím si, že přechod na 3 5 2 by mohl být to, co by našemu současnému týmu mohlo velmi dobře fungovat.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Lunaris     před 2 měsíci 01.12.2025 17:19 |  
    16 16

    Kaňkou chybně nařízená penalta na Chorého. Jako rozumím potřebě být politicky korektní a že chceme vyhrávat v souladu s pravidly, ale tady do diskuze prostě na plná ústa napíšu, že Chorý to udělal skvěle a ode mě má pochvalu. Po tom, jak nás zase černí řezali v Lize mistrů, byla potřeba nějaká kompenzace.
    Ještě dodám, že v lize evidentně není slabých soupeřů, takže 3:0 doma s outsiderem s velkou pokorou přijímám. Naše nejhorší domácí porážka od příchodu Trpišovského do Slavie 5. kolo, 18. 8. 2018, vs. Jablonec 0:2, a 29. kolo, 19. 5. 2018, opět Jablonec 1:3. Od té doby jsme doma o dva a více gólů v lize nikdy neprohráli. Za posledních 7 let v lize doma 3 prohry o jeden gól, z toho jedna v nadstavbě se spartou (1:2), která už nic neřešila (další dvě Karviná 0:1 a Plzeň 1:2). 4 góly jsme doma v lize za Trpišovského nikdy nedostali. 3 góly pak při té výše uvedené prohře s Jabloncem a pak dvakrát při výhře 4:3 - 20. kolo, 11. 2. 2024, zase Jablonec, a Plzeň loni v nadstavbě. I dva inkasované góly jsou v Edenu podobně výjimečná událost. Trpišovský masterclass.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      martynko     před 2 měsíci 01.12.2025 17:39 |  
      11 11

      ".. rozumím, že chceme vyhrávat v souladu s pravidly... Ale Chorý to udělal skvěle a ode mě má pochvalu. Po tom, jak nás zase černí řezali v Lize mistrů, byla potřeba nějaká kompenzace."
      Nevím, jestli čtu dobře, ale u tebe vlastně asi jo. Tohle za mě není cesta, jak jít výsledkům, dobrý hře a dobrýmu jménu klubu naproti.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Lunaris     před 2 měsíci 01.12.2025 18:05 |  
        8 5

        Naproti výsledku to šlo jednoznačně. dobrou hru a dobré jméno to nijak zvlášť neovlivní. Kdo nemá rád Slavii, ji nebude mít rád i nadále, kdo ji má rád, tomu to možná bude vadit jako tobě, ale taky ji nepřestane mít rád, a mlčící většině to bude tak nějak fuk.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          martynko     před 2 měsíci 03.12.2025 20:15 |  
          3 1

          Chodil jsem na drevenku, obcas. Chodil jsem na Strahov, to uz vic, liga herně slušná, ale UEFA, ta byla luxusni, to byly zapasy, to byl fotbal. Zacali se mnou chodit i kamaradi Spartani, protoze fotbal na Toaletný pripominal produkt z toalety, sjizdejici po naklonene rovine... A z jednoho kamarada se stal Slávista, natrvalo, dilem i diky tomu, ze si nacetl historii SKS.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      slaviator     před 2 měsíci 01.12.2025 20:38 |  
      4 1

      "Trpišovský masterclass." - podejte mi kalamář a husí brk!!!

  6. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Slávista 51     před 2 měsíci 01.12.2025 17:20 |  
    1 4

    JO,
    DOCELA DOBRÝ.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    slavista23     před 2 měsíci 01.12.2025 19:12 |  
    6 13

    "Lunaris" Taky se mi nelibi "Kaňkou chybně nařízená penalta na Chorého." Kontakt tam byl a nevite co to udela s vasim telem a pohyb tela (nohou) muze byt takovy jaky byl. To je za první. A za druhe kdyby tam kontakt nebyl nahrany jak se tady casto uvadi. Tak ten chlapec by se branil trochu jinak a trochu vice.
    A pak jeste jak nekteri tady pisou ze se jim nelibi jak na kazdem zapase zni "sparta kurva je!!" Buzny taky krici na kazdem zapase j... slavie. A to je podle me o hodne horsi!
    Ten choral se mi libi.
    Praha je,
    nejhezčí město na světě.
    My ji vládneme,
    my jsme Slavie,
    Sparta ..... je.
    Tak neco vymyslite aby to vzdy tak nekoncilo. Treba. Hej my jsme Slavie.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      slaviator     před 2 měsíci 01.12.2025 20:35 |  
      5 0

      "Slavie mistr je" by nešlo?

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        rak (přítel SN)     před 2 měsíci 01.12.2025 22:40 |  
        5 2

        To se asi tam ne úplně dobře vyzpiva.Stacilo by Sparta nula je,ale lepší by bylo jí úplně vynechat z našich chorálu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          slaviator     před 2 měsíci 01.12.2025 22:44 |  
          12 0

          "Slavie mistrem je" by se vyzpívat dalo. Spartu bych v zápasech mimo derby vynechal z čehokoli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Novi.sks     před 2 měsíci 02.12.2025 12:16 |  
            4 1

            Mistr soutěže, soupeř prohraje, hvězda naděje, pojďme do boje, chceme trofeje, Eden domov je... Zrovna tady je těch možností bambilion, jen chtít.
            V tom druhém chorálu "my jsme ten klub..." už by to šlo asi hůř, ale do toho bych nesahal, zní výborně. Jen bych ho nechal především na derby a příležitostně jako výsměch po nějakém jejich "úspěchu", jako byl teď v neděli. Celkově souhlasím s tím, že mimo derby ideálně omezit zmiňování toho hnusného klubu na minimum.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Qope     před 2 měsíci 01.12.2025 23:09 |  
        10 3

        "...
        My ji vládneme,
        my jsme Slavie,
        A ta věčná je."

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      obiwan     před 2 měsíci 03.12.2025 22:38 |  
      3 0

      Jebani Sparty půlku zápasu je trapný a spíš to vypadá, že je to mindrak... Proč takhle nehulakame něco o klokanovi nebo syreccich? Rudý nenávidím strašně, ale nemusím to poslouchat většinu zápasu s Karvinou.... Např.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Mimoň     před 2 měsíci 01.12.2025 23:15 |  
    16 1

    Kdo se mi vůbec v sobotu líbil, tak Douděra... Je fakt, že se ukázalo, že takového hráče potřebujeme. Svou aktivitou dokáže rozběhat svou stranu. A má nádhernou asistenci. Měl tam i pěknou kolmou přihrávku. Dařilo se mu. Celkově jsem čekal horší výkon s tou sestavou... Ale potvrdilo se, že se některé opory začínají dostávat do lepšího rozpoložení. Třeba Chorý... Ten byl úplně všude. Dobře zahrál i Chytil. Ve statistikách se také potvrzuje zlepšení. Věřím, že už si to pohlídáme do konce podzimu.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2025 23:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Mimoň     před 2 měsíci 01.12.2025 23:18 |  
      4 2

      A zapomněl jsem na Sadílka...ten mě taky pozitivně překvapil. Vybojoval spoustu míčů. Smysluplně rozdával míče...velmi aktivní výkon. Jen mu to tam zatím nepadá...ale šel si za tím. To se mi líbí...takhle ho potřebujeme

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      japhy     před 2 měsíci 02.12.2025 10:07 |  
      5 0

      I poloviční Douděra by byl náš nejlepší halv. Tohle musíme přes zimu prostě nějak rozseknout.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    japhy     před 2 měsíci 02.12.2025 10:17 |  
    8 5

    Čím víc koukám na penaltu Chorýho, tím míň mi to připadá jako věc, která by se měla tak pitvat. Viz penalty na kuchtu v penaltovém jaru.
    Ale stejně se mi tohle padání při křižování nebo prostě obecně s obráncem na zádech nelíbí. Je extrémně easy ten kontakt vyvolat, stačí lehce zpomalit, protáhnout krok a nechat zadní nohu dýl za sebou... I tady jde krásně vidět, jak Choras tu levou vzadu nepřirozeně nechá za sebou a ještě ji vrací tak nějak do kříže. Kdyby chtěl normálně běžet, tak toto neudělá. Švanci tomu říká chytrost, mě se tohle příčí. Ale nebudu tu dělat Dušína, dokud tohle budou pískat v poli, tak i takový penalty uvidíme dál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      martynko     před 2 měsíci 02.12.2025 10:47 |  
      9 22

      "Choras nohu nechá za sebou a ještě ji vrací tak nějak do kříže".
      Tohle se v posledních cca dvou letech strašně rozmohlo globálně. Řikám tomu hák do beka:) Přitom tady bek ještě trošku nadskočil, aby Chorýho náhodou neštrejchnul. Tohle neni šedá zóna kontaktu a přifilmování. Tohle je čistá křivárna a mělo by se to co nejdřív vymýtit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        záplata     před 2 měsíci 02.12.2025 14:44 |  
        7 8


        Člověče, na tebe je i Mirek Dušín slabej odvar, my jsme snad jedinej klub na světě, kterej má i takovýhle fanoušky ale ty nejsi pravej fanoušek, ten by tohle nikdy z huby nevypustil, ty jsi jenom takovej ťuňťa pravdoláskař.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          japhy     před 2 měsíci 02.12.2025 17:41 |  
          0 11

          Zato kreténů jako jsi ty , má každej klub neurekom.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            záplata     před 2 měsíci 02.12.2025 18:01 |  
            10 3

            Respektuju, že ty jsi na rozdíl ode mě intelikent, akorát jsi se ještě nerozhodl, který jazyk je tvůj mateřský a nejspíš budeš souhlasit s tím, že Chorý provedl křivárnu, díky které se Slavia dostala do nezaslouženého vedení a díky tomu dostala zápas pod kontrolu, nebo tak nějak, předpokládám, protože tvůj chráněnec to tak vidí.
            Ještě tě poprosím o nějaký rozbor, jak, že to ten hajzl Chorý udělal, že to vypadalo jako penalta ale nebyla to penalta, myslím s tou nohou, je toho tady málo, díky.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              Nyrlem     před 2 měsíci 03.12.2025 18:43 |  
              3 1

              Nevim jak moc hloupy musis byt, abys mel potrebu zesmesnovat jine fanousky Slavie, ale mel by sis uvedomit, ze tohle o te situaci co tu popisujes je nazor tvuj a komise rozhodcich. Ta je samozrejme nejpovolanejsi, ale zdaleka ne vsichni odbornici se kolem toho shodli (napr. rozhodci a Horvath rekli jasna). Komise rozhodcich obcas vydava i rekneme politicky moudre komentare. Nic, za co by normalni clovek daval ruku do ohne a rozhodne nic, cim by se melo sermovat kolem sebe.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          martynko     před 2 měsíci 02.12.2025 23:33 |  
          2 5

          Pravdolaskar, tak to je gól:)
          Picovina, nechci v SKS simulanty ani podvodniky a goly z nainscenovanych penalt, na rozdil od tebe, evidentne. A opravdu nesnasim do oci bijici pokrytectvi a selektivni slepotu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            standa.e     před 2 měsíci 03.12.2025 00:38 |  
            8 0

            Na rovinu, já chci nejprve rovinu obecně. Pak teprve budu myslet na to, zda to ten kterÿ hráč že Slavie přifilmoval nebo mohl ustát a zdá se k tomu přidají i ostatní.

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              martynko     před 2 měsíci 03.12.2025 19:59 |  
              2 3

              Rozumim, jenze tohle nebyl ten pripad, kdy hrac to přifilmoval nebo to mohl ustát, tedy klasických cca 50:50, plus minus, šedá zóna. Tohle byl jinej level.

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                standa.e     před 2 měsíci 04.12.2025 06:19 |  
                3 1

                Tak jinak - zrovna na Chorýho se běžně fauly ani ve vápně nepískaj, protože "je velkej chlap a měl by to ustát". Takže mu snahu natlačit se před protihráče a tím vyvolat jeho faul ani nevyčítám - zvláště, když není jedinej, kdo by to byl v historii fotbalu provedl. Naopak jde o běžnou věc. Na vědomě zaháknutou nohu ale v té rychlosti fakt nevěřím.
                Vyčítal bych mu nanejvýš válení sudů a bušení do trávníku po průletu berušky, jako se to dařívalo Doudisovi.

                My si tady hrajeme na Dušíny a rituálně se polejváme dehtem s peřím, ale ve skutečnosti jsme jen za hlupáky. A nejvíc se nám smějou právě ti, co nám za takové pokání "uznale" poplácají záda.


                Komentář byl uživatelem upraven (04.12.2025 06:21) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Taky     před 2 měsíci 02.12.2025 12:28 |  
    8 1

    Díky za hodnocení!
    Jen nesouhlasím s tím hlavním faktorem nižší návštěvy...
    Podle mě tím hlavním faktorem byly 3 domácí zápasy v řadě (sobota, úterý, sobota) v nevlídném počasí.
    I kdyby se hrálo atraktivně, o moc víc lidí by asi na Slovácko nepřišlo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      slavista23     před 2 měsíci 02.12.2025 17:29 |  
      6 0

      Ano taky s tim souhlasim. A ze bubenci bylo o 100 divaku vic?!? I kdyz tam měli „krasnou oslavu :-)“ tak to bylo ubohe i na toto pocasi.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.12.2025 17:31) . Zobrazit původní komentář

  11. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    IJS     před 2 měsíci 02.12.2025 15:38 |  
    23 4

    Zdravím, s hodnocení zápasu a hráčů nemám problém a asi to ani nikdo nebude moc rozporovat. S čím mám, ale problém je "sebemrskačství" při hodnocení penalty na Chorého. Od soboty se všude mluví o tom co Chorý provedl, že nasimuloval penaltu. Vyrojilo se plno "expertů" na podcastech, na diskuzích a já z toho mám pocit, že Chorý je zmetek, který měl být za to vyloučen. Jediný, a to mě překvapilo (!). se ho zastal Pavel Horváth. Tak ještě jednou : umíte si představit, že dvoumetrový chlap, při svém maximální možném sprintu ( Choras rozhodně není rychlík ) se dokáže tak orientovat , že v momentu. kdy se dostane před obránce, tak úmyslně zvedne nohu dozadu, aby jí nasadil do rozkroku hráče za sebou a zaháknul se a spadl na "tlamu"?? Zkuste si to někdo nasimulovat. To je problém i při chůzi, natož při plném běhu. To prostě byl faul z nešikovnosti obránce a nečekané změny směru Chorého. Klidně by se dalo diskutovat, zda to bylo ve vápně, ale faul to prostě byl. Kdyby byl v této pozici např. Birmančevič, tak nikdo ani nehlesne, ale protože to byl Chorý, tak se spustí kampaň. Vše odstartovali Rajnoch s Rosou, oba bývalí stopeři...
    Ještě jedna věc mně zaujala a to přesunutí Chaloupka na pozici 6. Byl to zápas, který měla Slavia pod kontrolou, ale mě by tam pasoval! Je důrazný, vysoký, fyzicky a běžecky nadupaný. Jen ta rozehrávka je zatím slabší. Umí si najít míč v boxech. Prostě takový Souček verze 2.0. Teď v Teplicích hrát nebude a Teplice hrají hodně na brejky, tak ho asi nahradí Igoh. Tam to bude těžké! Konečně jako vždy pro Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 2 měsíci 02.12.2025 15:52 |  
      13 17

      Samozřejmě, že to dovede. Jak už tu někdo psal, tak tu nohu za sebou nechávají hráči běžně, když si chtějí "dojít" pro penaltu, viz Chytil, kterému se to stalo osudné při střetu s Vindahlem.

      A žádné sebemrskačství v tom není, jen konzistence a nadhled. Kdyby takovou penaltu udělal proti nám Kuchta v derby, tak vy, kteří obhajujete Chorého, tady nejvíc křičíte, jak je celá liga podplacená a jak to byla do očí bijící simulace.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        sasky     před měsícem 05.12.2025 12:04 |  
        1 1

        Přesně tak. Každý kdo to obhajuje (a ještě nazývá chytrostí!), tak by se na to především měl podívat z toho pohledu, že by to bylo proti Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Flame     před 2 měsíci 02.12.2025 16:05 |  
      17 4

      Máš absolutně pravdu, hypotéza, že Chorý strčil bekovi nohu mezi nohy úmyslně je opravdu úsměvná a kdo jí věří, může si to zkusit.
      Včera jsem se díval na Tiki Taka hlavně kvůli komentářům naší penalty(dost přesně nesmysl Chorého pádu předvedl Horváth), pokud by to nebyl Chorý, nikdo ani necekl.
      Bohužel mě nepřekvapilo, že se řešila tato situace daleko víc, než rána pěstí Ryneše, přiběhl přes půl hřiště a dal zezadu zbaběle pěstí protihráči, sralťani tvrdili, že do něho jenom strčil rukou,

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        záplata     před 2 měsíci 02.12.2025 17:03 |  
        16 3

        To je přesně ono, rozdíl mezi námi a bubenečskejma, jenom kolik příspěvků se tady v tom hňahňá, patlá, hledá jak ta penalta nebyla, mně přijde, že jsem na bubenečskym fóru, to je nějaká slávistická nemoc, protože to není zdaleka poprvé, co se tady svatí promenádujou, taková zvláštní sorta.
        Řeknu vám to asi takhle, i kdyby jste se posrali tak penalta byla jasná, bez diskuze.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Flame     před 2 měsíci 02.12.2025 18:47 |  
        13 0

        Ještě bych připodotkl, že ven měl jít i Cuchta.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          wimpy     před 2 měsíci 02.12.2025 18:52 |  
          11 0

          Evidentně věděl, že ji nedostane. To že toho golmana srazil bych přešel, zabrzdil až u něj a žádnej úder tam nebyl, ale že potom už s jednou žlutou se k tomu golmanovi sehne a dá mu fén, to mě celkem dostalo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            záplata     před 2 měsíci 02.12.2025 19:01 |  
            12 1

            No a Vyndalovo vztekání a uhození míčem o zem, to je snad taxativní žlutá za nesportovní chování, čirou náhodou by taky byla druhá, zvláštní, moc zvláštní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        martynko     před 2 měsíci 02.12.2025 23:48 |  
        1 10

        Horvath? :) Tak to je asi ta posledni osoba, ktera si muze delat narok v mediich timto zpusobem vystupovat. Vzhledem k tomu, jaky sly o nem nehezký zákulisní bajky v souvislosti z prohranym(i?) derby jeste v dresu SKS. A nakonec, co starej kamoš neudela pro svýho spoluhrace z časů tehdejší Berbrovsko-šádkovskou mafií težce protlačované Plzně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      japhy     před 2 měsíci 02.12.2025 17:43 |  
      3 4

      Jak píše Alanor...
      A dodávám, že tohle zvládne každej, kdo hrál fotbal

  12. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Lojzik     před 2 měsíci 02.12.2025 16:06 |  
    1 9

    Ahoj Slávisti, nejdřív poděkování Alanorovi za hodnocení a teď něco málo k penaltě. Zápas jsem sledoval na PC a zaujal mě pohled že zadní kamery. Přišlo mi, že kontakt Chorase s obráncem, nebo obránce s Chorasem se odehrál sice o fous, ale přeci jen mimo vápno. Mám jen vlčí mhu, nebo jsem jen úplně slepej?

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 2 měsíci 02.12.2025 16:07 |  
      17 0

      Ke kontaktu došlo nad čárou, která patří k pokutovému území.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Lojzik     před 2 měsíci 02.12.2025 16:27 |  
        2 5

        Dík, já furt vidím, ze Choras došlápl levačkou mimo vápno, a pak teprve došlo ke kontaktu, ale jak říkám, asi už jsem slepej. Koneckonců, mám už na to věk :-)

  13. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    SLAVIESTA     před 2 měsíci 02.12.2025 17:37 |  
    44 4

    Mentalitu některých našich fanoušků prostě nechápu. Pokud jsme poškozeni a někdo protestuje je ihned vlastními lidmi označen za ubulence. Pokud se sporná situace rozhodne v náš prospěch(naposledy desítka za faul, nefaul na Chorého) ihned se vyrojí slávističtí odborníci, zkoumají, meditují, filosofují a naříkají, že Slavia kopala desítku asi nezaslouženě. Div nesepisují petici za kontumaci zápasu a vyloučení dotyčného hráče z řad sportovců. Mirek Dušín by blednul závistí.
    U našich konkurentů něco takového neuvidíte. Nechci pro nás žádné výhody, ale když se občas taky rozhodne něco nejednoznačného v náš prospěch a moc často(třeba ve srovnání se Spartou), se to neděje, tak se proboha nepodělejme samou poctivostí.



    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      El Greco     před 2 měsíci 02.12.2025 19:43 |  
      2 2

      U naší konkurence slušnej slávista něco takovýho neuvidí, protože nechodí na jejich fanouškovský fóra - a to je asi tak jedinej důvod. Aneb jakej bych měl mít důvod si myslet, že to tam vypadá jinak než tady, nebo na fóru baníku nebo plzně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        SLAVIESTA     před 2 měsíci 03.12.2025 15:25 |  
        3 1

        Nejsem rozhodně pravidelným návštěvníkem nám nepřátelských fór, ale zajímá mě co se u našich sportovních nepřátel děje. Zavřít se jen do slávistické bubliny a nekoukat napravo, nalevo, se mi nezdá zrovna chytré. To potom vede k názorům nad kterými někdy zůstává rozum stát. Tím teď nemyslím zrovna Tebe.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 2 měsíci 02.12.2025 19:45 |  
      17 0

      Tak já žádnou petici nepodepisuju, ale tady v pohodě uznám, že ji měl VAR odvolat. V Edenu jsem samozřejmě přísahal, že byla jasná. Jinak mi to nervy vůbec nedrásá, vzhledem k notičkám z úvodu sezóny, kdy se na Chorého pískaly jen pokusy o vraždu a jemu naopak i křivej pohled. Pár rudých jsem taky s tímto argumentem poslal do prdele s rozběhem - pokud někdo neuznává, že sparta hraje na podzim z kopce, diskuse je zbytečná a je naprosto OK přejít na trolling typu "pro tebe pan Chorý, mistr ligy a vládce Prahy, co si jde pro další titul", "smrt spartě" apod. dle nálady.

      Za mě vlastně nuda, nechápu, proč se to tu řeší. Třeba Oscarova ruka, kterou svět neviděl, byla skvělá zábava, smál jsem se tři dny v kuse :)))

      Snad jsem tím někomu pomohl s tímto obtížným etickým problémem.
      Koneckonců byl jsem tady loni asi jediný, kdo se pozastavil nad všeobecným flagelantstvím nad naší penaltou v Liberci, kdy obránce zahrál rukou proti balonu, že tím poslal domácí do gólového brejku, a všichni ostatní papouškovali nesmysl, že se míč o ruku jen otřel.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        SLAVIESTA     před 2 měsíci 02.12.2025 20:26 |  
        6 1

        Děkuji Tobě i kolegovi nad (pod?) Tebou za reakci. Jen mi to malinko nekoresponduje s tím, co jsem chtěl svým příspěvkem vyjádřit. To ale nevadí, vždy mě nadchne, když se někdo obtěžuje mi napsat třeba jednu větu. Jen technická - nesnáším VAR, uznávám jen jeho "rozhodnutí" o kterém se nedá diskutovat(poloha míče, postavení hráče apod.), pokud to připouští diskusi je to celé podle mě na velký h...., protože se to dá vyložit jako černé, nebo bíle a to se dá i bez něj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Betynka58     před 2 měsíci 02.12.2025 21:31 |  
      38 1

      Víš, dokážu žít s tím, když někdo napíše, že se ta penalta neměla pískat, na tuhle situaci mohou být zcela protichůdné názory. Ale napsat, že to od Chorého byla pěkná křivárna, je už na mne opravdu silné kafe. Jsem jednoznačně pro to, aby se hrálo fair, a budu první, kdo bude volat po tom, aby hráč přiznal např. teč při autu či rohu a aby se k rozhodčímu choval slušně, ale v případě penaltových situací to částečně beru jako hru hráče a sudího, kdo s koho, a musím uznat, že tady to Chorý provedl opravdu moc chytře a já nevidím jediný důvod, proč ho za to dehonestovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        martynko     před 2 měsíci 03.12.2025 19:39 |  
        4 6

        Az ten samy spinavy trik predvede v derby Slepicak, bude i tvuj komentar k tomu totozny jako tento o Chorasovi?

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Betynka58     před měsícem 04.12.2025 18:02 |  
          4 0

          Sice to za špinavý trik vůbec nepovažuji, ale v případě tohohle křiváka bych ze zásady odsoudil všechno, co by udělal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            sasky     před měsícem 05.12.2025 12:02 |  
            2 0

            Ano, to perfektně vystihuje tvoji objektivitu. Víš, co znamená bílá na našem dresu?

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        sasky     před měsícem 05.12.2025 12:01 |  
        2 0

        Protože to není chytrost, ale vychcanost a podvod. Tak proto

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      martynko     před 2 měsíci 03.12.2025 00:07 |  
      3 20

      U nasich konkurentu neco takoveho neuvidime. Ze by proto, ze nejsme nebo nechceme byt jako oni? Jsme SKS, kurva.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        SLAVIESTA     před 2 měsíci 03.12.2025 11:07 |  
        7 1

        Že konkurent nedělá nějakou hovadinu, neznamená že my jí máme dělat, protože nejsme jako oni!

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Slávista 51     před 2 měsíci 03.12.2025 14:14 |  
      1 0

      TAK JEST
      1*
      !

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      amon     před 2 měsíci 03.12.2025 14:43 |  
      15 1

      Choras to udělal chytře a šikovně. Jako nemám to rád, ale Choras je válečník a pro 3b udělá cokoliv. Je přesně ten typ hráče, kterýho jako soupeřa nenávidíš, ale jsi štastný, když ho máš v týmu (stejný jakjo třeba Duda v hokeji).
      Vzpomněl jsem si v souvislosti s tímhle, na rozhovor s jedním naším bývalým hráčem. Vyprávěl o nějakém našem útočníkovi (myslím, že to mohli být nějaký 70.léta), který vždy pelášil s míčem do vápna, udělal zasekávačku, obránce do něj vlítnul a vždycky to byla pencle. Věděli to všichni, počítali s tím a stejně se to opakovalo zas a dokola..

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Akuls     před 2 měsíci 03.12.2025 16:40 |  
        6 0

        Tipnul bych si, že to byl legendární František Veselý. Ano ten se uměl nechat faulovat, ovšem žádný, ani zpomalený televizní záběr, ho nenachytal v situaci, že by spadnul bez důvodu. Kontakt s bránícím soupeřem tam vždy byl. Navíc za jeho dlouhou kariéru bylo určitě víc penalt po jasných faulech na něj neodpískáno, než penalt zapískaných po “nafilmovaných” pádech.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          amon     před 2 měsíci 03.12.2025 21:22 |  
          1 0

          To by mohlo odpovídat, ale už si po tak dlouhé době na jméno a detaily nevzpomenu :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        martynko     před 2 měsíci 03.12.2025 19:46 |  
        3 13

        "udělal zasekávačku, obránce do něj vlítnul"
        Ty tohle prirovnavas k akci Chorase? Do nej bek nevlitnul, on defakto vlitnul do beka. A v tom je to za me pres caru. Ne proto, ze kvalitou, rychlosti provedeni a chytrostí přinutil beka chytnout se na špek.


        Komentář byl uživatelem upraven (03.12.2025 19:47) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          SLAVIESTA     před 2 měsíci 03.12.2025 21:54 |  
          1 3

          viz SLAVIESTA 2.12. 2025 17.37 zejména poslední věta

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        cunak     před měsícem 04.12.2025 08:35 |  
        2 16

        Já rozhodně nejsem šťastný, že někoho takového máme v týmu. Není nás asi většína, ale dozajista nejsem sám

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        sasky     před měsícem 05.12.2025 12:00 |  
        2 6

        Nesnáším, když se simulace a podvod nazývá chytrostí. Sere mě to u sparty, plzně, nasralo mě to u rezka za repre a sere mě to i u chorého nebo kohokoliv jiného v našem dresu. Chytrého na tom není vůbec nic, je to prostě podvod.