Nejprve k tomu pozitivnímu - i když si Slavia i fanoušci před zápasem mysleli na výhru (viz předzápasová tiskovka), tak bod je třeba brát. I když Bilbao není v nijak oslnivé formě, tak jde o větší klub, který byl včera stále považován za mírného favorita (kurzy bez remízy zhruba 2,1-1,7). A dvojnásob musíme být za remízu rádi po samotném zápase, ve kterém měli hosté k triumfu blíž. Na velké šance to bylo 4:1 pro soupeře a nás při mizerném vstupu do druhé půle výrazně podržel brankář Staněk. Toho za podobně mimořádný výkon, jaký předvedl Markovič v Bergamu, samozřejmě také chválím. Velmi dobrou formu pak potvrdili stopeři Zima s Chaloupkem.
Odvrácenou stranou mince byl ale ofenzivní výkon Slavie i neatraktivní styl zápasu. Čtvrtý zápas v řadě jsme v této soutěži bez vstřelené branky, což je bohužel vypovídající údaj. Nejde ani o žádnou smůlu v zakončení, my se totiž do šancí v podstatě nedostáváme a jedinou výjimkou byla včera ojediněle dobře sehraná standardní situace. Výstavba hry téměř neexistuje, spoléháme se čistě na nakopávané míče a následné souboje. Drobným středovým záložníkům létají míče nad hlavou (pokud je nenakopávají sami), nekvalitní jsou směrem dopředu i výkony krajních hráčů, což dříve bývala doména našeho stylu.
Zápasy se tak často zvrhnou do války, která připomíná spíše bojová umění než fotbal. Tentokrát to bylo i o soupeři, který po minulé konfrontaci s námi zareagoval a postavil fyzicky silnou a agresivní jedenáctku. Výsledkem tak bylo necelých 41 minut čistého odehraného času (průměr LM je okolo 55) a úděsných 43 faulů (my 21, hosté 22). Do toho zapadl i oboustranně nepřesný výkon litevského rozhodčího. V tomto ohledu se nebojím říct, že včerejší zápas bude směle atakovat nelichotivý titul toho vůbec nejméně zajímavého a pohledného v celém ročníku Ligy mistrů. Pro slávistický fotbal to není dobrá vizitka a jde bohužel spíšee o náš podzimní standard než výjimku.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 9 - Podržel nás čtyřmi velmi dobrými zákroky a byl rozdílovým hráčem, díky němuž jsme získali bod. Hlavně akrobatický zákrok na brankové čáře proti hlavičce Navarra se jistě zařadí do výběru nejlepších brankářských zásahů tohoto kola. Nejvyšší známku nemá kvůli slabé hře nohama, v tomto ohledu se mu včera nedařilo.
David Moses - 6 - Občas měl na pravé straně poziční problémy, ty ale více než vyvážil výborným pohybem i získanými míči v soubojích. Směrem dopředu ale viditelně postrádá kvalitní finální centr, proto bych ho po uzdravení Douděry rád viděl zpět ve středu zálohy.
David Zima - 7 - Naši relativně mladí stopeři zvládli zápas velmi dobře a poradili si i se změnou rozestavení oproti obvyklé trojce vzadu. Zima měl několik nadstandardních momentů, v hlavě mi utkvěl hlavně moment ze druhé půle, kdy díky své rychlosti zvládl zpacifikovat soupeře, který už už unikal za obranu do šance.
Štěpán Chaloupek - 7 - Začal až moc sebevědomě a v úvodu se pustil do nesmylsného dobrodružství, v němž ztratil míč a bylo z toho přečíslení dva na jednoho. Chybou se ale nenechal rozhodit a ve zbytku zápasu podal velmi kvalitní výkon. Nakonec mohl být i hrdinou, po rohovém kopu mu chyběl kousek, aby dostal míč do branky.
Youssoupha Mbodji - 4 - Je vidět, že v poziční hře směrem dozadu udělal velký kus práce. V tomto směru zápas zvládl dobře. Na druhou stranu ovšem od něj i od Sanyanga chyběla jakákoliv přidaná hodnota směrem dopředu, což je prostě v součtu málo.
David Douděra - 4 - Kvůli zranění (i trestu za žluté karty proti Bohemians) nastoupil po delší době v základní sestavě a pauza na něm byla vidět. Směrem dopředu tentokrát postrádal kvalitu, aby se dokázal více prosadit.
Christos Zafeiris - 4 - Nasazení a snaha tam byla, fotbalové nadstavby ale jen pramálo. U něj mi vzhledem k jeho nespornému talentu (viz výkony hned po přestupu) přijde o to víc škoda z něj udělat jen nakopávače a bojovníka.
Michal Sadílek - 5 - Kritizoval jsem ho po minulém ligovém zápase, tentokrát se mu utkání vydařilo více. Hodně toho oběhal, schytal několik tvrdých zákroků. Bohužel je to ale další z mnoha našich hráčů, který má směrem dopředu nedostatečný přínos.
Lukáš Provod - 4 - Snažil se, ale útočná hra nám v podstatě vůbec nefungovala. Jednou z minima světlých výjimek byla akce před jeho střelou z hranice vápna, která bohužel mířila o kus vedle. Jinak byl bohužel nevýrazný, i když chápu, že je to těžké, když jste po většinu zápasu na útočnou činnost týmu sám s Chorým.
Youssoupha Sanyang - 4 - Znovu prokázal, že defenzivní principy Slavie navnímal dobře. Směrem dozadu nemám výhrady, přepíná rychle, je poctivý. Jak byl ale přirovnáván k Olayinkovi (což po pohybové stránce, která je výborná, sedí), tak oproti němu zatím bohužel chybí téměř jakákoliv přidaná hodnota směrem dopředu.
Tomáš Chorý - 5 - Rval se a své si odvedl. Někdy těch půtek se soupeři bylo až moc, ale nic moc jiného Chorému nezbývalo, když smysluplná útočná podpora od týmu nebyla. V první půli dobře přenášel hru na Provoda, který následně střílel z hranice vápna vedle.
Tomáš Holeš - 6 - Jeho nasazení se povedlo. Střídání nejen otupilo drtivý tlak hostů v úvodu druhé půle, ale i samotný Holeš podal kvalitní výkon. Pro mě je adeptem na návrat do základní sestavy. Vůči dobře hrajícímu Vlčkovi by to sice bylo kruté, nicméně urgentně potřebujeme zlepšit výstavbu útočné hry, v čemž je Tomáš silný.
Jan Bořil - 4 - Zpočátku nám jeho střídání pomohlo, ale postupem času bylo vidět, že minimálně současnou formou na úroveň Ligy mistrů nestačí. V rozehrávce se mu příliš nedařilo, problémy měl i rychlostně.
Vasil Kušej - 4 - Vstup na hřiště neměl špatný. Měl hodně náběhů a byl na hřišti cítit, i když ho nakonec ve finále zvládli soupeři ubránit. Postupem času ale vypadl ze hry a vůbec si nehlídal ofsajdovou linii, což na této úrovni doslova bilo do očí.
Mojmír Chytil není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Komentáře (33)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
Slávista 51 před 4 hodinami 26.11.2025 10:46 |Dnes je to zde nějak " hopem "/brzo, proto zřejmě takový známky, že.
!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
ervin NOVÝ před 2 hodinami 26.11.2025 12:49 |I kdyby to bylo ještě dřív tak hodnocení je v pořádku. Osobně se s Alanorem rozcházím minimálně.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
Narmer NOVÝ před hodinou 26.11.2025 13:13 |A když to není hopem,tak je to taky špatně.
Běž dělat taky něco jinýho než tu furt oxidovat.
Třeba běž uklízet sníh,..
ŽE!
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
Divizni (přítel SN) před 4 hodinami 26.11.2025 10:54 |Slovní hodnocení máš podle mě opět super. Nad známkami se nezamýšlím ale ten Kušej, Já myslel včera na staďáku, že mě z těch ofsajdů trefí šlak. Jinak kámoši mi dnes volají, že v televizi to byla docela nuda ale na stadionu jsme si to myslím docela užili. Teď nemám na mysli jen předvedenou hru. Bohužel doba Masopustů a dalších, se kterými bychom včera asi vyhráli je pryč. Hezký den všem
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
smichov_2 před 3 hodinami 26.11.2025 10:58 |Mbodji - Sanyang, míč jím vyloženě překáží. Pak se nemůžeme divit, že nejsme nebezpeční.
Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 10:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mbodji - Sanyang, míč jím vyloženě překáží. Pak se nemůžeme divit, že nejsme nebezpečný..
Skrýt původní komentář
Cham
JS (přítel SN) před 3 hodinami 26.11.2025 11:03 |Viděli jste stories Chama na Instagramu? Tenhle kluk bude přestup do Slavie brát jako svoje nejhorší rozhodnutí v životě. A upřímně, moc se mu nedivím.
Re: Cham
quelhar (admin) před 3 hodinami 26.11.2025 11:31 |Tak je tu jen na hostování zatím a s tímhle vytížením (a jeho reakcí na něj na tom instagramu) se to v přestup téměř jistě nezmění.
Re: Cham
rak (přítel SN) NOVÝ před hodinou 26.11.2025 13:15 |A to je za mně asi i dobře.
Re: Cham
visitor23 (přítel SN) NOVÝ před 2 hodinami 26.11.2025 12:49 |Hráč, který si vytrucoval přestup z Francie do Turecka, kde následně nebyl spokojen a šel jinam není opět spokojen. Je ho škoda, technicky vypadal dobře, ale že je ve třetím klubu v řadě nespokojen už není jen o trenérech a tom daném klubu.
Re: Cham
rak (přítel SN) NOVÝ před hodinou 26.11.2025 13:15 |Je to přesně tak. Viděli jsme v něm nějaký potenciál a šanci to z něj dostat. On prý přišel se snahou se zlepšit. Je ale otázka, jestli tomu dává dost a pokud ano, jestli na to vůbec má a není třeba problematický. Nevím, proč tady z něj někteří dělají hvězdu. Zatím nikde nic nepředvedl a nikde není spokojen.
Re: Cham
japoko NOVÝ před hodinou 26.11.2025 13:29 |Tak proč jsme ho brali, když jsme to o něm věděli?
Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 13:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak proč jsme ho kupovali, když jsme to o něm věděli? .
Skrýt původní komentář
Re: Cham
visitor23 (přítel SN) NOVÝ před hodinou 26.11.2025 13:34 |Nekupovali, prisel na hostovani, protoze tam byly obavy z jeho pristupu
Re: Cham
Slawek NOVÝ před 17 minutami 26.11.2025 14:08 |Jenže on těch šancí něco ukázat moc nedostal. Jednak to tak JT dělá s každým a potom, hráči si na jeho styl těžko za 10 minut, které dostane, těžko zvyknou. Pak si nerozumí a on vypadá jak nekopa.
Re: Cham
Jikom33 NOVÝ před 15 minutami 26.11.2025 14:10 |Dobře, ale na druhou stranu to, co píšeš, jsme věděli už před tím než nám přišel.
Už než sem přišel bylo jasný, že Cham není jednoduchá osobnost, že s ním budou problémy, pokud se mu řádně nevysvětlí jeho role v týmu tak, aby jí pochopil a přijmul. V kombinaci s tím, jak Trpišovský nakládá s "neatletickými" fotbalisty, se snad každému muselo jevit jako otázka času, kdy začne být Cham nespokojený a začne to dávat najevo.
Tohle je hráč, kterýho chtěl náš realizák už loni, a já bych tedy čekal, že když o něj tak dlouho stáli, tak přesně vědí, co od něj očekávat a jak ho využít. Nakonec to vypadá, jako kdyby přišel jen proto, aby dorazila nějaká posila ve chvíli, kdy bylo vedení kritizováno za letní přestupy, a že realizák si neví rady kam s ním.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
Lord_Edmund před 3 hodinami 26.11.2025 11:29 |To já bych Staňkovi tu desítku dal. Zákroky zásadní pro to , aby bylo o co hrát a tu rozehrávku nebude mít nikdy jako Tonda. To má v Evropě jen pár brankářů. Jinak hráčům se vlastně nedá moc vytknout. Hráli na pokraji svých momentálních možnostím, dřeli do úmoru. Vytýkat se dá vedení, že pro LM nepřivedli úměrnou kvalitu. Takhle můžeme odehrát LM se ctí, ale bez úspěchu. Obávám se , že se vysněné výhry nejspíš nedočkáme :-(.
Slavia - Bilbao
buri před 3 hodinami 26.11.2025 11:43 |Staněk dostane za 10 až bude dávat i GOLY...
Re: Slavia - Bilbao
Slávista 51 NOVÝ před 2 hodinami 26.11.2025 12:38 |1* !
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
rak (přítel SN) před 2 hodinami 26.11.2025 11:56 |Víceméně souhlas.Pridal bych ještě Holesovi.Urcite ho teď potřebujeme v základu,jestli dá celý zápas.Hlavne pak s Tottenhamem.Trosku bych přidal i Provodovi.Moses byl v závěru zápasu skvělý.Kusej mně také štval, že si nepohlidal ofsajdy.Jinak by to špatné nebylo.Pri malé postavě je podsaditý a nenechá se tak snadno odstavit jako treba Zafi.Vyborny Staněk opravdu nohami nic moc,ale hlavně jsem nechápal,jak v závěru zdržoval výkopy.9 odpovida.Snad jsme na bod nehráli To pak evidentně spíše Bilbao.
K hodnocení
honza304 před 2 hodinami 26.11.2025 11:57 |Asi se s tím hodnocením dá souhlasit, ale mám jednu výhradu - opěvovaný Chaloupek. Směrem dozadu si asi sedmičku zaslouží, ale jeho rozehrávka byla včera strašná. Připadalo mi, že dýl drží balón a pak to rozehraje někam do meziprostoru, tolik podobných kiksů od něho jsem od něho ještě neviděl. Ještě mi připadalo, že má nějak zpožděný zapalování. Jinak jsem krvácel, když někdo z našich dostal balón do vápna soupeře a první ho vyvezl k lajně, kde se to šmrdlalo až do autu a hrál soupeř. Kušejova čtyřka za ty ofsajdy, tomu forma utekla bůh ví kam a jeho hra v poli taky mizerná. Provod by si měl asi odpočinout. Moc pozitivního, kromě výbornýho Staňka, jsem tam neviděl. Vlastně mě příjemně překvapil Holeš! No, hlavně, že jsme podle Chaloupka sahali po vítězství, to asi spadl z hrušky na znak.
Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 11:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Asi se s tím hodnocením dá souhlasit, ale mám jednu výhradu - opěvovaný Chaloupek. Směrem dozadu si asi sedmičku zaslouží, ale jeho rozehrávka byla včera strašná. Připadalo mi, že dýl drží balón a pak to rozehraje někam do meziprostoru, tolik podobných kiksů od něho jsem od něho ještě neviděl. Ještě mi připadalo, že má nějak zpožděný zapalování. Jinak jsem krvácel, když někdo z našich dostal balón do vápna soupeře a první ho vyvezl k lajně, kde se to šmrdlalo až do autu a hrál soupeř. Kušejova čtyřka za ty ofsajdy, tomu forma utekla bůh ví kam a jeho hra v poli taky mizerná. Provod by si měl asi odpočinout. Moc pozitivního, kromě výbornýho Staňka, jsem tam neviděl. No, hlavně, že jsme podle Chaloupka sahali po vítězství, to asi spadl z hrušky na znak..
Skrýt původní komentář
Re: K hodnocení
amon před 2 hodinami 26.11.2025 12:17 |souhlas, všichni ho vynáší do nebes, ale on včera 2x šíleně namazal a mohli z toho být goly.
Je zbytečné hrát CL
amon NOVÝ před 2 hodinami 26.11.2025 12:30 |Nebudu řešit jednotlivé výkony, protože až na Staňka, to nemělo parametry CL, ale vezmu to všeobecně. Je zbytečné CL hrát. Jako už starší fanoušek, jsem měl vždy trauma jménem Šachtar.. tenkrát stačil kousíček a šáhli bysme si na stamiliony..pak jsem jen sledoval, jak za pár let už byl Šachtar evropský pojem a obávali se jich i velkokluby, hlavně u nich. Po lonsku jsem doufal, že posílíme a půjdeme cestou Salzburgu- mladí talenti, útočný fotbal a každoročně prodávat za raketu do PL, jako oni do Manchesteru C. Co vidím? Neskutečnou sračku, jiný slovo proto nemám. Jako vážně se budeme plácat po ramenou, že nás Arsenal porazil 3:0, ale jejich datový analytici nás chválili? Bude každý zápas náš nejlepší hráč brankář? Je někdo z našeho týmu, krom Stanka, kdo má potenciál se prodat do TOP5 za větší obnos? Vloni jsme neměli v UEFE výsledky, ale Ajax jsme mačkali, ve Frankfurtu jsme měli šance, v Bilbau a letos? Sračka.. máme kraje, který neumí odcentrovat, nemáme střed, žádnýho kreativního záložníka, kazíme přihrávky na 3m. Lepší tu CL nehrát, nikomu chybět nebudeme. Peněz jak šlupek a.. za mě lepší stáhnou našet mladý kluky kluky typu planka, bužek.. piplat si si naše (19 v CL si stojí obstojně) a nesnít o CL.
Re: Je zbytečné hrát CL
Alanor (admin) NOVÝ před 2 hodinami 26.11.2025 12:41 |Nemyslím si, že je hned nutné dávat současný stav do souvislosti s tím, že bychom neměli vůbec chtít být v LM.
Při minulé účasti jsme i při těžším losu hráli naprosto důstojnou roli. To by měl být cíl.
Re: Je zbytečné hrát CL
ervin NOVÝ před 2 hodinami 26.11.2025 12:43 |Souhlasím ale taky jsme hráli jiný fotbal, dnešní produkce je katastrofální.
Re: Je zbytečné hrát CL
amon NOVÝ před hodinou 26.11.2025 13:11 |Ale jo, mas pravdu. Jsem frustrovanej, přehrála nás i Bohemka doma. Bolí mě z toho oči a cítím beznadej
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
damade NOVÝ před 2 hodinami 26.11.2025 12:44 |Vůbec mi nevadí, že jdem do zápasu s objektivně lepšim soupeřem s tim, že to ubojujem, uběháme, ufaulujem, je to funkční strategie. Dělávali jsme to i dřív. Rozdíl je v tom, že naší dřívější "bojoví" hráči (Olayinka, Masopust, Souček, Coufal) k tomu zápalu uměli přidat kvalitnější práci s míčem, než jejich současní nástupci. Býval to podobnej boj, jako včera, ale téměř vždy došlo k tomu, že někdo z nich udělal něco geniálního. Skvělá přihrávka, střela z třiceti metrů, přesná hlavička, a tak dále. Dneska bojujem, ale v podstatě nikdo nemá na to, aby k tomu přidal nějakou nadstavbu, takže to končí bezgólovou plichtou.
Klíč je hledat na trhu hráče, co uměj hrát s podobnou intenzitou a přidaj k tomu aspoň trochu fotbalovejch schopností. Nemusí to být další Stanciu (a taky nebude, tyhle hráči choděj do PL), ale umět kopnout do míče alespoň na úrovni Masopusta. Vlastně mi příjde, že tenhle typ ofenzivních hráčů (např. Šulc, Vydra, Memič, Kohút před zraněnim) poslední dobou vyzobávaj naši konkurenti. My pak v kádru máme vyloženě fotbalisty (Cham, Vorlický) a vyloženě běžce (Sanyang, Sadílek, Moses), ale průnik je strašně malej. Cham a Vorlický dle mého nejsou cesta. Mnohokrát jsem viděl, jak Trpiš naučil běžce (Provod, Kuchta, Olayinka, Masopust) hrát fotbal. Ale ještě jsem nikdy neviděl Trpiše naučit lenocha běhat. Tyhle pokusy téměř vždy končí fiaskem (Musa, Ewerton, Madsen, Cham a mnoho dalších).
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
Alanor (admin) NOVÝ před 2 hodinami 26.11.2025 12:53 |O hráčích to je částečně taky, přestupák se nepovedl. I tam se ale můžeme bavit o tom, jak je vybíráme a jak s nimi pracujeme. Osobně si myslím, že kdyby přišel tehdejší Stanciu do současného týmu, tak dostane 3x šanci, kdy mu to bude celé zápasy lítat vzduchem přes hlavu, jednou se nevrátí a bude odepsaný jako Cham a Vorlický.
Dřív jsme to měli postavené na kombinační rozehrávce odzadu. S herním brankářem a stopery (+ vysokým obranným postavením a presinkem) byl Trpišovský v českém fotbale v podstatě průkopník.
Teď? Naprostá rezignace na konstruktivní rozehrávku, jen nakopáváné míče jako ze skotského fotbalu 20. století.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
visitor23 (přítel SN) NOVÝ před hodinou 26.11.2025 13:00 |Ten brankář je podle mě hodně znát, že neumí tolik nohama, Koli býval často postaven několik metrů za velkým vápnem, rozehrávka šla od něj, teď ti golmani nejsou tolik zapojováni do hry, protože nohama tolik neumí a ta rozehrávka od zadu není tak jednoduchá. Popravdě jsem byl překvapen při čtení komentářů, jak moc kriticky byla včera hra vnímaná, já když jsem se na díval, tak mě se to celkem líbilo.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
rak (přítel SN) NOVÝ před hodinou 26.11.2025 13:09 |Vidím to úplně stejně. Potřebujeme hráče, kteří zvládají více věcí. Nejen techniku, nejen souboje, nejen rychlost. Myslím, že tam směřuje moderní fotbal. Jednostranně talentovaných hráčů ubývá. Dnes to s hráči typu legendárního sparťanského Kvašňáka, který víceméně jen chodil a rozdával nádherné přihrávky, není vůbec žádné.
Není ale vůbec jednoduché takové komplexnější hráče najít a hlavně pak získat.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
Lunaris NOVÝ před hodinou 26.11.2025 13:36 |Včera se ukázalo, že stále platí rovnice Holeš = náš nejlepší stoper. Žádní mladíci ho zatím nahrazovat nebudou. Zároveň se ukázalo, že Staněk je jedničkou po právu a ty názory, co se tu objevily po zápase v Plzni, že vlastně ve Slavií nikdy nic až tak mimořádného nepředvedl, byly liché. Nicméně i tak budeme do budoucna potřebovat zase více herního gólmana. S takovým totiž spoustě nebezpečných situací dokážeme předejít, než k nim vůbec dojde. Kinský na čáře na Staňka nemá, ale loni na podzim proti němu spousta útoků vůbec nešla, protože jsme v rozehrávce byli silnější.
LM
japoko NOVÝ před 39 minutami 26.11.2025 13:47 |Tak trenér chce mermmocí vítěztví v LM a pak 1.poločas promarní nesmyslným nasazením Sanyanga a Mbodji.
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
žbl68 NOVÝ před 36 minutami 26.11.2025 13:50 |Sanyang, Mbodji - 4 ??? a Moses - 7 jako Chaloupek ...
jinak vzadu ok - tentokrát hlavně díky Staňkovi ... ale dopředu .... ?
tohle měly být 3 body, takhle "tragický" tým je nezbytné porazit ... rozhodčího neřešme (ted to vůbec není na alanora) , řešme vlastní nemohoucnost vystřelit do brány ...
Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0
rybarmirek NOVÝ před 19 minutami 26.11.2025 14:06 |Naprostý souhlas s hodnocením hračů i celkového pojeji jak zápasu samotného,tak našich současných problémů.Za mne,jak s oblibou říkávají komentátoři,tak nám chybí více hračů, kteří mohou ohrozit branku soupeře, totéž platí i o standartkach a v neposlední řadě je fakt, že máme v mančaftu málo velkých hračů,ve středu pole potom samé (jak já říkám králíky).Byl jsem velmi rád,jak jsme většinu zápasu přehráli Plzeň,ale nutno dodat, že nám tam spadlo skoro všechno,do čeho jsme koupili,včera se ukázala kvalita v LM, hračům přitom nelze moc vytknout,hrají prostě to,na co mají a na rozdíl od jiných si nemyslím, že by to změnil jakýkoliv trenér.
Holeš
Betynka58 NOVÝ před 10 minutami 26.11.2025 14:16 |Myslím, že včera hráčům i trochu uškodilo, když všude slyšeli, že přijel ideální soupeř na to, aby urvali první výhru. Říká se, že fotbal je z valné části o hlavě, takže kluci se tím dostali pod obrovský tlak a ta nervozita na nich byla hodně vidět. Jinak ke známkování - 6 pro Holeše mi přijde hodně neadekvátní vzhledem k tomu, že si proti němu N. Williams prakticky nekopl.