Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

Slavia díky Staňkovi uválčila v neatraktivním zápase bezbrankovou remízu s Bilbaem.

Nejprve k tomu pozitivnímu - i když si Slavia i fanoušci před zápasem mysleli na výhru (viz předzápasová tiskovka), tak bod je třeba brát. I když Bilbao není v nijak oslnivé formě, tak jde o větší klub, který byl včera stále považován za mírného favorita (kurzy bez remízy zhruba 2,1-1,7). A dvojnásob musíme být za remízu rádi po samotném zápase, ve kterém měli hosté k triumfu blíž. Na velké šance to bylo 4:1 pro soupeře a nás při mizerném vstupu do druhé půle výrazně podržel brankář Staněk. Toho za podobně mimořádný výkon, jaký předvedl Markovič v Bergamu, samozřejmě také chválím. Velmi dobrou formu pak potvrdili stopeři Zima s Chaloupkem.

Odvrácenou stranou mince byl ale ofenzivní výkon Slavie i neatraktivní styl zápasu. Čtvrtý zápas v řadě jsme v této soutěži bez vstřelené branky, což je bohužel vypovídající údaj. Nejde ani o žádnou smůlu v zakončení, my se totiž do šancí v podstatě nedostáváme a jedinou výjimkou byla včera ojediněle dobře sehraná standardní situace. Výstavba hry téměř neexistuje, spoléháme se čistě na nakopávané míče a následné souboje. Drobným středovým záložníkům létají míče nad hlavou (pokud je nenakopávají sami), nekvalitní jsou směrem dopředu i výkony krajních hráčů, což dříve bývala doména našeho stylu.

Zápasy se tak často zvrhnou do války, která připomíná spíše bojová umění než fotbal. Tentokrát to bylo i o soupeři, který po minulé konfrontaci s námi zareagoval a postavil fyzicky silnou a agresivní jedenáctku. Výsledkem tak bylo necelých 41 minut čistého odehraného času (průměr LM je okolo 55) a úděsných 43 faulů (my 21, hosté 22). Do toho zapadl i oboustranně nepřesný výkon litevského rozhodčího. V tomto ohledu se nebojím říct, že včerejší zápas bude směle atakovat nelichotivý titul toho vůbec nejméně zajímavého a pohledného v celém ročníku Ligy mistrů. Pro slávistický fotbal to není dobrá vizitka a jde bohužel spíšee o náš podzimní standard než výjimku.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 9 - Podržel nás čtyřmi velmi dobrými zákroky a byl rozdílovým hráčem, díky němuž jsme získali bod. Hlavně akrobatický zákrok na brankové čáře proti hlavičce Navarra se jistě zařadí do výběru nejlepších brankářských zásahů tohoto kola. Nejvyšší známku nemá kvůli slabé hře nohama, v tomto ohledu se mu včera nedařilo.

David Moses - 6 - Občas měl na pravé straně poziční problémy, ty ale více než vyvážil výborným pohybem i získanými míči v soubojích. Směrem dopředu ale viditelně postrádá kvalitní finální centr, proto bych ho po uzdravení Douděry rád viděl zpět ve středu zálohy.

David Zima - 7 - Naši relativně mladí stopeři zvládli zápas velmi dobře a poradili si i se změnou rozestavení oproti obvyklé trojce vzadu. Zima měl několik nadstandardních momentů, v hlavě mi utkvěl hlavně moment ze druhé půle, kdy díky své rychlosti zvládl zpacifikovat soupeře, který už už unikal za obranu do šance.

Štěpán Chaloupek - 7 - Začal až moc sebevědomě a v úvodu se pustil do nesmylsného dobrodružství, v němž ztratil míč a bylo z toho přečíslení dva na jednoho. Chybou se ale nenechal rozhodit a ve zbytku zápasu podal velmi kvalitní výkon. Nakonec mohl být i hrdinou, po rohovém kopu mu chyběl kousek, aby dostal míč do branky.

Youssoupha Mbodji - 4 - Je vidět, že v poziční hře směrem dozadu udělal velký kus práce. V tomto směru zápas zvládl dobře. Na druhou stranu ovšem od něj i od Sanyanga chyběla jakákoliv přidaná hodnota směrem dopředu, což je prostě v součtu málo.

David Douděra - 4 - Kvůli zranění (i trestu za žluté karty proti Bohemians) nastoupil po delší době v základní sestavě a pauza na něm byla vidět. Směrem dopředu tentokrát postrádal kvalitu, aby se dokázal více prosadit.

Christos Zafeiris - 4 - Nasazení a snaha tam byla, fotbalové nadstavby ale jen pramálo. U něj mi vzhledem k jeho nespornému talentu (viz výkony hned po přestupu) přijde o to víc škoda z něj udělat jen nakopávače a bojovníka.

Michal Sadílek - 5 - Kritizoval jsem ho po minulém ligovém zápase, tentokrát se mu utkání vydařilo více. Hodně toho oběhal, schytal několik tvrdých zákroků. Bohužel je to ale další z mnoha našich hráčů, který má směrem dopředu nedostatečný přínos.

Lukáš Provod - 4 - Snažil se, ale útočná hra nám v podstatě vůbec nefungovala. Jednou z minima světlých výjimek byla akce před jeho střelou z hranice vápna, která bohužel mířila o kus vedle. Jinak byl bohužel nevýrazný, i když chápu, že je to těžké, když jste po většinu zápasu na útočnou činnost týmu sám s Chorým.

Youssoupha Sanyang - 4 - Znovu prokázal, že defenzivní principy Slavie navnímal dobře. Směrem dozadu nemám výhrady, přepíná rychle, je poctivý. Jak byl ale přirovnáván k Olayinkovi (což po pohybové stránce, která je výborná, sedí), tak oproti němu zatím bohužel chybí téměř jakákoliv přidaná hodnota směrem dopředu.

Tomáš Chorý - 5 - Rval se a své si odvedl. Někdy těch půtek se soupeři bylo až moc, ale nic moc jiného Chorému nezbývalo, když smysluplná útočná podpora od týmu nebyla. V první půli dobře přenášel hru na Provoda, který následně střílel z hranice vápna vedle.

Tomáš Holeš - 6 - Jeho nasazení se povedlo. Střídání nejen otupilo drtivý tlak hostů v úvodu druhé půle, ale i samotný Holeš podal kvalitní výkon. Pro mě je adeptem na návrat do základní sestavy. Vůči dobře hrajícímu Vlčkovi by to sice bylo kruté, nicméně urgentně potřebujeme zlepšit výstavbu útočné hry, v čemž je Tomáš silný.

Jan Bořil - 4 - Zpočátku nám jeho střídání pomohlo, ale postupem času bylo vidět, že minimálně současnou formou na úroveň Ligy mistrů nestačí. V rozehrávce se mu příliš nedařilo, problémy měl i rychlostně.

Vasil Kušej - 4 - Vstup na hřiště neměl špatný. Měl hodně náběhů a byl na hřišti cítit, i když ho nakonec ve finále zvládli soupeři ubránit. Postupem času ale vypadl ze hry a vůbec si nehlídal ofsajdovou linii, což na této úrovni doslova bilo do očí.

Mojmír Chytil není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

Úterý 25. 11. 2025 21:00

Liga mistrů, 2025/2026
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Athletic Club Bilbao
Athletic Club Bilbao

Komentáře (176)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    Slávista 51     před 2 měsíci 26.11.2025 10:46 |  
    0 21

    Dnes je to zde nějak " hopem "/brzo, proto zřejmě takový známky, že.
    !

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      ervin     před 2 měsíci 26.11.2025 12:49 |  
      5 0

      I kdyby to bylo ještě dřív tak hodnocení je v pořádku. Osobně se s Alanorem rozcházím minimálně.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      Narmer     před 2 měsíci 26.11.2025 13:13 |  
      15 2

      A když to není hopem,tak je to taky špatně.
      Běž dělat taky něco jinýho než tu furt oxidovat.
      Třeba běž uklízet sníh,..
      ŽE!






  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    Divizni (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 10:54 |  
    17 0

    Slovní hodnocení máš podle mě opět super. Nad známkami se nezamýšlím ale ten Kušej, Já myslel včera na staďáku, že mě z těch ofsajdů trefí šlak. Jinak kámoši mi dnes volají, že v televizi to byla docela nuda ale na stadionu jsme si to myslím docela užili. Teď nemám na mysli jen předvedenou hru. Bohužel doba Masopustů a dalších, se kterými bychom včera asi vyhráli je pryč. Hezký den všem

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    smichov_2     před 2 měsíci 26.11.2025 10:58 |  
    13 9

    Mbodji - Sanyang, míč jím vyloženě překáží. Pak se nemůžeme divit, že nejsme nebezpeční.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 10:59) . Zobrazit původní komentář

  4. Cham

    JS (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 11:03 |  
    27 9

    Viděli jste stories Chama na Instagramu? Tenhle kluk bude přestup do Slavie brát jako svoje nejhorší rozhodnutí v životě. A upřímně, moc se mu nedivím.

    • Re: Cham

      quelhar (admin)     před 2 měsíci 26.11.2025 11:31 |  
      23 0

      Tak je tu jen na hostování zatím a s tímhle vytížením (a jeho reakcí na něj na tom instagramu) se to v přestup téměř jistě nezmění.

      • Re: Cham

        rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 13:15 |  
        7 12

        A to je za mně asi i dobře.

        • Re: Cham

          o-cab     před 2 měsíci 26.11.2025 16:01 |  
          19 3

          je to tak, jeste aby nam tu nekdo narusoval atletiku fotbalem! kdo by se chtel koukat na ty krasny balony s prekvapivou myslenkou kdyz se muzeme ve tricaty rade kochat svicema pod kteryma deset univerzalu disciplinovane plni fyzicky naroky. JTVCD! uplne se tresu jakou vysnenou posilu misto Chama a Zafeirise privedeme v zime. uprimne kdo potrebuje goly v Evrope? tesim se jak to o vikendu opet odmakame


          Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 16:01) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Cham

      visitor23 (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 12:49 |  
      13 2

      Hráč, který si vytrucoval přestup z Francie do Turecka, kde následně nebyl spokojen a šel jinam není opět spokojen. Je ho škoda, technicky vypadal dobře, ale že je ve třetím klubu v řadě nespokojen už není jen o trenérech a tom daném klubu.

      • Re: Cham

        rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 13:15 |  
        7 5

        Je to přesně tak. Viděli jsme v něm nějaký potenciál a šanci to z něj dostat. On prý přišel se snahou se zlepšit. Je ale otázka, jestli tomu dává dost a pokud ano, jestli na to vůbec má a není třeba problematický. Nevím, proč tady z něj někteří dělají hvězdu. Zatím nikde nic nepředvedl a nikde není spokojen.

          • Re: Cham

            visitor23 (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 13:34 |  
            7 3

            Nekupovali, prisel na hostovani, protoze tam byly obavy z jeho pristupu

        • Re: Cham

          Slawek     před 2 měsíci 26.11.2025 14:08 |  
          12 1

          Jenže on těch šancí něco ukázat moc nedostal. Jednak to tak JT dělá s každým a potom, hráči si na jeho styl těžko za 10 minut, které dostane, těžko zvyknou. Pak si nerozumí a on vypadá jak nekopa.

        • Re: Cham

          o-cab     před 2 měsíci 26.11.2025 16:19 |  
          4 7

          jestli na to vubec ma lmao. vnimas ze ten hrac byl hvezda tymu ktery by Slavii pravidelne porazel? samozrejme u nas nenachazi uplatneni mistri sveta U20 s Uruguayi, u nas vole snime o ligou ostrilenych Prekopech! poctivy kluci, zadny primadony. cim vic to tu ctu tim driv chci revoluci v klubu.

          • Re: Cham

            Bourak     před 2 měsíci 26.11.2025 17:56 |  
            6 4

            Jako chceš říct, že by Slavii pravidelně porážel Clermont z druhé francouzské nebo Trabzon z ligy důchodců ?

            • Re: Cham

              rfslavia     před 2 měsíci 26.11.2025 18:12 |  
              4 6

              co to placas, Clermont hral League 1 a turecka loga duchodcu? ty ses tady objevil z ruiku ne :-)))

              • Re: Cham

                Bourak     před 2 měsíci 26.11.2025 20:28 |  
                2 2

                Ale byl tam poslední ty Ruiku… Posledni z ligue one je fakt slabší než naše první půlka tabulky… Turecko kromě galatasaraye (který Sparta zničila a Slavia ho tez porazila) a Fenerbachce tam nikdo kdo by byl na úrovni slavie, sparty nebo Plzně fakt není.

            • Re: Cham

              o-cab     před 2 měsíci 26.11.2025 18:25 |  
              3 3

              myslis ze by Slavia hrala spicku turecky ligy? myslis ze by pravidelne porazela tymy z ni?

              • Re: Cham

                wimpy     před 2 měsíci 26.11.2025 18:31 |  
                6 1

                No to ano. Mezi prvními pěti by tam hrála stabilně.

                • Re: Cham

                  o-cab     před 2 měsíci 26.11.2025 18:38 |  
                  2 2

                  to ano, to bylo nestastne formulovany a stacil ten druhy dotaz kde je odpoved zaporna, ale oba chapeme o co mi jde

                  • Re: Cham

                    wimpy     před 2 měsíci 26.11.2025 18:41 |  
                    5 0

                    Jasně, ale řekl bych, že jsme lepší, než byl ten Clermont i v té sezoně, co se mu dařilo. Mimochodem hned mě zarazilo, že když spadli, po Chamovi nikdo z té ligy nesáhl.

                    • Re: Cham

                      o-cab     před 2 měsíci 26.11.2025 19:00 |  
                      4 2

                      tbh pro me to uz je jenom hromosvod. ten hrac je bez jakykoli diskuze fotbalove uplne jinde nez vetsina kadru a je to symbol toho, ze obranu mame sice top, ale co se ofenzivy tyce, tak misto realny prace s talentem produkujeme cim dal tim nesnesitelnejsi hru. tupy bezecky zaklad, sila, roky uplne stejny nudny schemata, opakujici se vzorec neschopnosti pracovat s kreativitou, ubijeni individualit.

                      jako ja, clovek zamilovany do 1:0 dekady Atletica, extremne ocenuju propracovanou defenzivu celyho tymu a hru srdcem, ale i ten Simeone mel ve svym kadru vzdycky misto pro individuality, ktery nezabijel tim, ze musely vsechny hrat kazdou situaci dozadu jinak nehraly. Trpisovsky do utoku produkuje cisty terorismus. to uz ani nema cenu komentovat, to je tisic veci dokola, a doslo to do stavu, ze radsi budu koukat na znovuzrozeni klubu v boji o treti misto nez na tohle.

                      • Re: Cham

                        wimpy     před 2 měsíci 26.11.2025 20:03 |  
                        2 0

                        Když nastoupil v tom nastaveným čase s Bodo, byl jsem z něj úplně unešenej za dvě minuty. Ale od té doby skoro nic.

              • Re: Cham

                Bourak     před 2 měsíci 26.11.2025 20:30 |  
                2 2

                Galatasaray ji hraje taky ne ? A to padl jak se Spartou (2x) a se Slavií tez… a galatasaray je výš než tihle umělci u kterých Cham ještě skoro nehrál. Miluju tohle znehodnocování naší ligy…

                • Re: Cham

                  o-cab     před 2 měsíci 26.11.2025 20:45 |  
                  4 0

                  turecka liga je volatilni ale samozrejme vys nez ceska, a to podle koeficientu, financne, zazemim, jakkoli. ja absolutne neznehodnocuju ceskou ligu, miluju ji a je cim dal tim zajimavejsi. ja rikam, ze by Slavia nehrala uplnou spicku (o titul) turecky ligy tak jako hraje v CR. stejne tak by nehrala uplnou spicku (o titul) recky ligy.

                  tady mas jak tam Cham vubec nehral (hral temer vse s top body po sezone podobny vytizenosti a vykonu v lize francouzsky):
                  https://www.transfermarkt.co.uk/muhammed-cham/leistungsdatendetails/spieler/422281/verein/449

      • Re: Cham

        Jikom33     před 2 měsíci 26.11.2025 14:10 |  
        32 0

        Dobře, ale na druhou stranu to, co píšeš, jsme věděli už před tím než nám přišel.
        Už než sem přišel bylo jasný, že Cham není jednoduchá osobnost, že s ním budou problémy, pokud se mu řádně nevysvětlí jeho role v týmu tak, aby jí pochopil a přijmul. V kombinaci s tím, jak Trpišovský nakládá s "neatletickými" fotbalisty, se snad každému muselo jevit jako otázka času, kdy začne být Cham nespokojený a začne to dávat najevo.
        Tohle je hráč, kterýho chtěl náš realizák už loni, a já bych tedy čekal, že když o něj tak dlouho stáli, tak přesně vědí, co od něj očekávat a jak ho využít. Nakonec to vypadá, jako kdyby přišel jen proto, aby dorazila nějaká posila ve chvíli, kdy bylo vedení kritizováno za letní přestupy, a že realizák si neví rady kam s ním.

        • Re: Cham

          mig52     před 2 měsíci 26.11.2025 16:22 |  
          6 1

          Dovolím si to podepsat.

      • Re: Cham

        rfslavia     před 2 měsíci 26.11.2025 14:33 |  
        6 3

        zajimavy, když byl v Turecku nespokojenej a byl v Trabzonu jeden z nejlepsich hracu, tak to asi zas tak slozity s tou povanou nebude....
        ve Francii v Clermontu mel taky super statistiky na to v jakym tymu hral...

        osobne vubec nechapu co tenhle hrac dela v cesky lize a koho napadlo ho angazovat jeste navic do Slavie

        a tim proti nemu fotbalovenic nemam, to je stejny jak kdyby sel krasobruslar hrat nhl a kazdej se divil, co tam dela

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    Lord_Edmund     před 2 měsíci 26.11.2025 11:29 |  
    8 5

    To já bych Staňkovi tu desítku dal. Zákroky zásadní pro to , aby bylo o co hrát a tu rozehrávku nebude mít nikdy jako Tonda. To má v Evropě jen pár brankářů. Jinak hráčům se vlastně nedá moc vytknout. Hráli na pokraji svých momentálních možnostím, dřeli do úmoru. Vytýkat se dá vedení, že pro LM nepřivedli úměrnou kvalitu. Takhle můžeme odehrát LM se ctí, ale bez úspěchu. Obávám se , že se vysněné výhry nejspíš nedočkáme :-(.

  6. Slavia - Bilbao

    buri     před 2 měsíci 26.11.2025 11:43 |  
    14 3

    Staněk dostane za 10 až bude dávat i GOLY...

    • Re: Slavia - Bilbao

      Slávista 51     před 2 měsíci 26.11.2025 12:38 |  
      4 1

      1* !

    • Re: Slavia - Bilbao

      mig52     před 2 měsíci 26.11.2025 16:19 |  
      8 4

      Tak Alanor to zdůvodnil a myslím, že racionálně. Dnes patří k hodnocení gólmana i jeho hra nohama, no.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 11:56 |  
    5 2

    Víceméně souhlas.Pridal bych ještě Holesovi.Urcite ho teď potřebujeme v základu,jestli dá celý zápas.Hlavne pak s Tottenhamem.Trosku bych přidal i Provodovi.Moses byl v závěru zápasu skvělý.Kusej mně také štval, že si nepohlidal ofsajdy.Jinak by to špatné nebylo.Pri malé postavě je podsaditý a nenechá se tak snadno odstavit jako treba Zafi.Vyborny Staněk opravdu nohami nic moc,ale hlavně jsem nechápal,jak v závěru zdržoval výkopy.9 odpovida.Snad jsme na bod nehráli To pak evidentně spíše Bilbao.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      koudys2 (přítel SN)     před 2 měsíci 27.11.2025 08:07 |  
      4 0

      Jinak by to špatné nebylo? Kušej byl naprosto tragickej ..

  8. K hodnocení

    honza304     před 2 měsíci 26.11.2025 11:57 |  
    14 7

    Asi se s tím hodnocením dá souhlasit, ale mám jednu výhradu - opěvovaný Chaloupek. Směrem dozadu si asi sedmičku zaslouží, ale jeho rozehrávka byla včera strašná. Připadalo mi, že dýl drží balón a pak to rozehraje někam do meziprostoru, tolik podobných kiksů od něho jsem od něho ještě neviděl. Ještě mi připadalo, že má nějak zpožděný zapalování. Jinak jsem krvácel, když někdo z našich dostal balón do vápna soupeře a první ho vyvezl k lajně, kde se to šmrdlalo až do autu a hrál soupeř. Kušejova čtyřka za ty ofsajdy, tomu forma utekla bůh ví kam a jeho hra v poli taky mizerná. Provod by si měl asi odpočinout. Moc pozitivního, kromě výbornýho Staňka, jsem tam neviděl. Vlastně mě příjemně překvapil Holeš! No, hlavně, že jsme podle Chaloupka sahali po vítězství, to asi spadl z hrušky na znak.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 11:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: K hodnocení

      amon     před 2 měsíci 26.11.2025 12:17 |  
      4 4

      souhlas, všichni ho vynáší do nebes, ale on včera 2x šíleně namazal a mohli z toho být goly.

      • Re: K hodnocení

        _karlik_     před 2 měsíci 26.11.2025 14:51 |  
        3 1

        jako plus lze snad uvést, že jednou (to druhé namazání) se stihl do souboje ještě vrátit a spolu s brankářem gólu zabránili

  9. Je zbytečné hrát CL

    amon     před 2 měsíci 26.11.2025 12:30 |  
    44 5

    Nebudu řešit jednotlivé výkony, protože až na Staňka, to nemělo parametry CL, ale vezmu to všeobecně. Je zbytečné CL hrát. Jako už starší fanoušek, jsem měl vždy trauma jménem Šachtar.. tenkrát stačil kousíček a šáhli bysme si na stamiliony..pak jsem jen sledoval, jak za pár let už byl Šachtar evropský pojem a obávali se jich i velkokluby, hlavně u nich. Po lonsku jsem doufal, že posílíme a půjdeme cestou Salzburgu- mladí talenti, útočný fotbal a každoročně prodávat za raketu do PL, jako oni do Manchesteru C. Co vidím? Neskutečnou sračku, jiný slovo proto nemám. Jako vážně se budeme plácat po ramenou, že nás Arsenal porazil 3:0, ale jejich datový analytici nás chválili? Bude každý zápas náš nejlepší hráč brankář? Je někdo z našeho týmu, krom Stanka, kdo má potenciál se prodat do TOP5 za větší obnos? Vloni jsme neměli v UEFE výsledky, ale Ajax jsme mačkali, ve Frankfurtu jsme měli šance, v Bilbau a letos? Sračka.. máme kraje, který neumí odcentrovat, nemáme střed, žádnýho kreativního záložníka, kazíme přihrávky na 3m. Lepší tu CL nehrát, nikomu chybět nebudeme. Peněz jak šlupek a.. za mě lepší stáhnou našet mladý kluky kluky typu planka, bužek.. piplat si si naše (19 v CL si stojí obstojně) a nesnít o CL.

    • Re: Je zbytečné hrát CL

      Alanor (admin)     před 2 měsíci 26.11.2025 12:41 |  
      29 1

      Nemyslím si, že je hned nutné dávat současný stav do souvislosti s tím, že bychom neměli vůbec chtít být v LM.

      Při minulé účasti jsme i při těžším losu hráli naprosto důstojnou roli. To by měl být cíl.

      • Re: Je zbytečné hrát CL

        ervin     před 2 měsíci 26.11.2025 12:43 |  
        31 2

        Souhlasím ale taky jsme hráli jiný fotbal, dnešní produkce je katastrofální.

      • Re: Je zbytečné hrát CL

        amon     před 2 měsíci 26.11.2025 13:11 |  
        40 1

        Ale jo, mas pravdu. Jsem frustrovanej, přehrála nás i Bohemka doma. Bolí mě z toho oči a cítím beznadej

        • Re: Je zbytečné hrát CL

          Kikoriki     před 2 měsíci 26.11.2025 15:28 |  
          9 23

          Tohle nechápu. My uhrajme bod v LM a všichni bulí, jak je bolí oči. My vyhrajeme s Bohemkou a všude nadávky, jak bolí oči. Mě to nevadí. Jak píšu výše - lepší bolavé oči s titulem, než impotentní házená bez titulu. Nebo doma výsledky 6:0 a titul fuč. Byla zima, ale já odcházel spokojený i z Bohemky i z Bilbaa. Hezký zážitek a já upřímně nečekal, že vyhrajeme LM. 5-7 bodů je za mě obrázek síly českého týmu. Porazit nebo remízovat s týmy z 3 a 4 koše. čekal někdo více? Víme, že kdybychom hráli hezky, tak máme víc bodů? Myslím, že ne.
          A že odpověď na tyto otázky přijde z Plzně. Hyský bude hrát nádherně, kombinačně a ofenzivně a budou 15 bodů za náma.

          • Re: Je zbytečné hrát CL

            SLAVIESTA     před 2 měsíci 26.11.2025 15:52 |  
            19 2

            Uhrajeme v LM bod píšeš, skvělé, uhráli jsme dokonce 3body, to je celých 20% z možného. Že vyhrajeme LM asi nikdo neočekával, ale asi mnozí neočekávali, že se ani náhodou nepřiblížíme k možnosti postoupit do vylučovací fáze, že budeme prostě do počtu a to tam promiň, jsme. Porazit týmy z třetího a čtvrtého koše, my jsme někoho porazili? Neporazili a to už 12x za sebou. Myslím, že něčím takovým se moc týmů "pochlubit" nemůže. A ještě tento smutný rekord určitě vylepšíme. Že kralujeme v našem kachňáku, mě zas tak neoslňuje.


            Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 17:27) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Je zbytečné hrát CL

              butters     před 2 měsíci 26.11.2025 16:04 |  
              9 2

              12x za sebou je to celkově v pohárech, v součtu s loňskou EL. V hlavní části LM je ta série bohužel ještě horší - po úvodní výhře nad Steauou díky gólům Šenkeříka a Belaida jsme odehráli dalších 16 zápasů s bilancí 0-7-9. Mám trochu obavu, jestli to není absolutní (anti)rekord LM.

            • Re: Je zbytečné hrát CL

              Mates204     před 2 měsíci 26.11.2025 17:36 |  
              1 6

              Jak do toho, že jsme do počtu, zapadá, že jsme ve většině zápasů bodovali?

              • Re: Je zbytečné hrát CL

                SLAVIESTA     před 2 měsíci 26.11.2025 18:23 |  
                5 1

                Prozradím Ti to. Podíval jsem se jak jsme na konec dopadli. V současné době hodně napovídá tabulka všech účastníků.

                • Re: Je zbytečné hrát CL

                  Mates204     před 2 měsíci 26.11.2025 18:46 |  
                  6 8

                  Dopadli jsme tak, že s námi ztratil body přední italský klub, přední španělský klub a loňský semifinalista EL. V tabulce máme stejně bodů jako Benfica, víc než například Ajax nebo Villarreal. Netvrdím, že to je letos nějaká oslnivá jízda, ale do počtu fakt nejsme.


                  Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 22:56) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Je zbytečné hrát CL

                    SLAVIESTA     před 2 měsíci 26.11.2025 20:42 |  
                    8 1

                    Okecat se dá samozřejmě všechno. Každý to máme jinak. Za mě neúspěch a proti minulosti horší hra. Jen v jediném zápase jsme letos měli naději na výhru a nepodařilo se. Cesta tabulkou vzhůru je zcela nepravděpodobná.

                    • Re: Je zbytečné hrát CL

                      Mates204     před 2 měsíci 26.11.2025 22:35 |  
                      2 3

                      Já se to nesnažím okecat, nadšený nejsem, ale nemá smysl z toho dělat výsledkový propadák, protože ten se objektivně nekoná.

                      • Re: Je zbytečné hrát CL

                        SLAVIESTA     před 2 měsíci 27.11.2025 11:54 |  
                        6 2

                        3 body z 15 je pro Slavii propadák. Objektivně. Nebo už nemá ambice co před nedávnem měla? Pokud hodlá v Evropě jen pricmrdávat, pak skvělé.

                        • Re: Je zbytečné hrát CL

                          Mates204     před 2 měsíci 27.11.2025 12:40 |  
                          2 5

                          Maximum, co jsme reálně mohli uhrát, je 7. Ve všech zápasech, kde jsme reálně měli šanci bodovat, jsme bodovali. Že z těch 2 zápasů, kde mohly být výhry, jsou jen remízy, je nepříjemné, neoptimální, ale není to (výsledkový) propadák. Srovnatelné týmy mají většinou v tabulce podobně bodů, jak my.

                          • Re: Je zbytečné hrát CL

                            amon     před 2 měsíci 27.11.2025 13:40 |  
                            5 2

                            ale prosim te, Bilbao bylo lepsi, vic sanci a my meli jen Stanka.. Pokud si budeme lhat do kapsy, nikam se neposuneme. Kolik jsme s Bilbaem meli golovych sanci, kolik rohu v kolik jsme udelali faulu, nebo ofsajdu? Kusej mel vic ofsajdu, ktery nasbiral za par minut, nez jich udela Choras za celou sezonu..

                            • Re: Je zbytečné hrát CL

                              Mates204     před 2 měsíci 27.11.2025 15:18 |  
                              1 1

                              Kde píšu, že jsme byli lepší? Napsal jsem, že mohla být výhra, což mohla, v 80. minutě přežilo Bilbao jen s velkým štěstím ten roh na Chaloupka, kde to horko těžko odvrátil poslední obránce před prázdnou bránou. Kdyby z toho byl gól, tak už bychom to nejspíš dotáhli.


                              Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2025 15:18) . Zobrazit původní komentář

                        • Re: Je zbytečné hrát CL

                          Lukavo     před 2 měsíci 27.11.2025 14:18 |  
                          0 5

                          Přesně, je to víc než propadák. Po losu LM jsem byl přesvědčen, že po odehrání osmi zápasů budeme mít 25 bodů.
                          Ze třech jsem úplně rozčarovaný. Trpišák ven!!!! Ten bod na víc jsmě měli dostat od vedení LM za předváděnou hru...

            • Re: Je zbytečné hrát CL

              Lunaris     před 2 měsíci 27.11.2025 14:19 |  
              2 3

              Jestli někdo čekal, že budeme cokoliv jiného než do počtu, tak tomu dotyčný vůbec nerozumí. Loni na postup nestačilo ani 11 bodů. Kdo si myslel, že se tomuhle budeme nějak přibližovat, je naprostý fotbalový mimoň. Já predikoval 4 body, což je v současnosti plus minus česká realita.

          • Re: Je zbytečné hrát CL

            mig52     před 2 měsíci 26.11.2025 16:13 |  
            7 3

            Jak chceš. Ale myslím, že lidí, kterým to nevadí, jsou v menšině.

          • Re: Je zbytečné hrát CL

            Lantenac     před 2 měsíci 26.11.2025 16:25 |  
            23 0

            Respektuju tvůj názor. Remízu s Bilbaem považuju za v pohodě výsledek. Před LM jsem chtěl získat minimálně 4 body, abychom nebyli horší než loni ACS. To je reálné. Přišlo mi absurdní řešit postup a předpokládat, že se budeme pohybovat někde kolem 9 bodů.

            Ale zároveň jsem smutnej z toho, jakou hrou se prezentujeme. To je antiteze toho, jak bych chtěl, aby můj tým hrál. Pro mě je tam strašně málo toho, co mám na fotbale rád, kvůli čemu ho sleduju a hraju. My víceméně nejsme schopni založit útok jinak než nákopem a následnou snahou získat odražený míč. Ještě občas dokážeme vybojovat balon na soupeři a zaútočit do nezformované obrany (takhle jsme dali 2 góly v Plzni).

            Nepopírám, jsem asi namlsaný úspěchy, ale byl to sám JiT, který měl své základní krédo, že fotbal má diváky bavit. A já fakt pochybuju, jestli by si někdo neutrální (bez sešívaného srdce) pustil náš zápas s cílem vidět pěknou hru.
            Přestože tento styl zatím přináší úspěchy, mně ubírá potěšení z fandění.


            Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 16:26) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Je zbytečné hrát CL

              kalex     před 2 měsíci 26.11.2025 16:45 |  
              5 0

              Teď jsme mohli být na pěti a nezahrat včera tak, jak jsme zahráli, tak na sedmi.

    • Re: Je zbytečné hrát CL

      slaviator     před 2 měsíci 26.11.2025 15:23 |  
      3 1

      Je někdo z našeho týmu, krom Stanka, kdo má potenciál se prodat do TOP5 za větší obnos?
      Kromě Staňka i Markovič a dále Zima, Chaloupek, Moses ten potenciál mají. Oscar se tu nejspíše předržel, Provod by na TOP5 měl taky, určitě Itálie nebo Německo, ale zůstal tady. Potenciál může mít Sanyang.

    • Re: Je zbytečné hrát CL

      George (přítel SN)     před 2 měsíci 27.11.2025 13:10 |  
      4 0

      Podível na Patos, kdo by řekl, že bude bojovat o postup? Já si myslím, že v tuto dobu jsme měli mít 6-7 bodů a hodnotilo by se to jinak, prostě Bodo a Atletiko mělo být za 3 body...

      • Re: Je zbytečné hrát CL

        amon     před 2 měsíci 27.11.2025 13:33 |  
        2 1

        myslíš Pafos a Atalantu? Nezlob se, ale tvůj příspěvek nebudu radši víc komentovat.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    damade     před 2 měsíci 26.11.2025 12:44 |  
    22 6

    Vůbec mi nevadí, že jdem do zápasu s objektivně lepšim soupeřem s tim, že to ubojujem, uběháme, ufaulujem, je to funkční strategie. Dělávali jsme to i dřív. Rozdíl je v tom, že naší dřívější "bojoví" hráči (Olayinka, Masopust, Souček, Coufal) k tomu zápalu uměli přidat kvalitnější práci s míčem, než jejich současní nástupci. Býval to podobnej boj, jako včera, ale téměř vždy došlo k tomu, že někdo z nich udělal něco geniálního. Skvělá přihrávka, střela z třiceti metrů, přesná hlavička, a tak dále. Dneska bojujem, ale v podstatě nikdo nemá na to, aby k tomu přidal nějakou nadstavbu, takže to končí bezgólovou plichtou.

    Klíč je hledat na trhu hráče, co uměj hrát s podobnou intenzitou a přidaj k tomu aspoň trochu fotbalovejch schopností. Nemusí to být další Stanciu (a taky nebude, tyhle hráči choděj do PL), ale umět kopnout do míče alespoň na úrovni Masopusta. Vlastně mi příjde, že tenhle typ ofenzivních hráčů (např. Šulc, Vydra, Memič, Kohút před zraněnim) poslední dobou vyzobávaj naši konkurenti. My pak v kádru máme vyloženě fotbalisty (Cham, Vorlický) a vyloženě běžce (Sanyang, Sadílek, Moses), ale průnik je strašně malej. Cham a Vorlický dle mého nejsou cesta. Mnohokrát jsem viděl, jak Trpiš naučil běžce (Provod, Kuchta, Olayinka, Masopust) hrát fotbal. Ale ještě jsem nikdy neviděl Trpiše naučit lenocha běhat. Tyhle pokusy téměř vždy končí fiaskem (Musa, Ewerton, Madsen, Cham a mnoho dalších).

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      Alanor (admin)     před 2 měsíci 26.11.2025 12:53 |  
      41 3

      O hráčích to je částečně taky, přestupák se nepovedl. I tam se ale můžeme bavit o tom, jak je vybíráme a jak s nimi pracujeme. Osobně si myslím, že kdyby přišel tehdejší Stanciu do současného týmu, tak dostane 3x šanci, kdy mu to bude celé zápasy lítat vzduchem přes hlavu, jednou se nevrátí a bude odepsaný jako Cham a Vorlický.

      Dřív jsme to měli postavené na kombinační rozehrávce odzadu. S herním brankářem a stopery (+ vysokým obranným postavením a presinkem) byl Trpišovský v českém fotbale v podstatě průkopník.

      Teď? Naprostá rezignace na konstruktivní rozehrávku, jen nakopáváné míče jako ze skotského fotbalu 20. století.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        visitor23 (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 13:00 |  
        5 7

        Ten brankář je podle mě hodně znát, že neumí tolik nohama, Koli býval často postaven několik metrů za velkým vápnem, rozehrávka šla od něj, teď ti golmani nejsou tolik zapojováni do hry, protože nohama tolik neumí a ta rozehrávka od zadu není tak jednoduchá. Popravdě jsem byl překvapen při čtení komentářů, jak moc kriticky byla včera hra vnímaná, já když jsem se na díval, tak mě se to celkem líbilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        Kikoriki     před 2 měsíci 26.11.2025 15:22 |  
        12 6

        No když si vzpomenu na tu naší impotentní házenou, kdy jsme sice kombinovali, měli držení míče 70% a titul nám uplaval.....tak to radši nakopávaná na Chorýho s titulem. I když je to extrém. Otázkou je, že včera to kombinací zkusili, třeba Chaloupek a pak se na to vykašlal, protože terén a nefotbalovost byly proti a málem jsme dostali hned fíka. za mě dobrý, s týmy z 3 a 4 koše jsme schopní hrát na remízu. První a druhý koš nám dá na zadek. Kdo čekal něco jiného je snílek. Buďme nohama na zemi. Nikde není psáno, že kdyby hrál Cham, Vorlický a další fotbalisti, že bychom měli větší úspěch, ale zase by se nám na to dobře koukalo.
        Přestupák se nepovedl, ale co třeba liverpool? Ty koupili fotbalisty za miliardy a hoří víc než my.
        vidím jako plus, že ti naši mladí hoši získávají neuvěřitelnou zkušenost, která se nám vrátí - buď finančně nebo příští rok v LM.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          mig52     před 2 měsíci 26.11.2025 16:07 |  
          8 7

          Tak Cham s Vorlickým nemuseli hrát od začátku, ale 20 minut mohli dostat. Furt nějaký strach, že by něco neubránili. I když, co tak hrozného by se stalo? Možná bychom dostali gól a prohráli. Byla by to v našem postavení v tabulce tragédie? O bod méně, než máme? V praxi by to nic neměnilo na skutečnosti, že postup je stejně utopií. Ale mohla by nastat i druhá varianta, totiž, že by zařídili gól v síti soupeře a stadion by se otřásal v základech. Ale to trenér alibisticky neriskne, protože nechce prohrát.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

            LH1969     před 2 měsíci 26.11.2025 17:14 |  
            12 2

            Nevím jak velký fanoušek jsi ale Vorlický není na soupisce LM všichni to ví nerozumím proč píšeš pořád jen negativní komenty a ještě jsou většinou nesmyslný

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        damade     před 2 měsíci 26.11.2025 15:37 |  
        7 1

        Rozehrávka se samozřejmě změnila. Jednak je to tim, že naši současní stopeři a gólman, ať jsou jakkoliv skvělí v defenzivě, prostě dopředu neudělaj to, co zvládal Kúdela, Deli a Kolář. Pak to taky ovlivnil příchod Chorýho. Troufám si tvrdit, že naše nákopy celkem fungujou, Chorý toho spoustu udrží a do ofenzivních pozic se dostáváme. Rozdíl je v řešení situací v předfinální fázi. Včera jsme toho na stranách (obzvlášť nalevo) měli celkem dost. Kdyby tam byl Olayinka, Diouf, nebo Jurásek, tak si šance vytvoříme. Včera tam ale Chorý sklepával míče k Mbodjimu a Sanyangovi a tam ta kvalita prostě zatim neni.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 13:09 |  
      4 5

      Vidím to úplně stejně. Potřebujeme hráče, kteří zvládají více věcí. Nejen techniku, nejen souboje, nejen rychlost. Myslím, že tam směřuje moderní fotbal. Jednostranně talentovaných hráčů ubývá. Dnes to s hráči typu legendárního sparťanského Kvašňáka, který víceméně jen chodil a rozdával nádherné přihrávky, není vůbec žádné.
      Není ale vůbec jednoduché takové komplexnější hráče najít a hlavně pak získat.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        kalex     před 2 měsíci 26.11.2025 15:12 |  
        4 1

        A kolik těch techniků máme?

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    Lunaris     před 2 měsíci 26.11.2025 13:36 |  
    10 15

    Včera se ukázalo, že stále platí rovnice Holeš = náš nejlepší stoper. Žádní mladíci ho zatím nahrazovat nebudou. Zároveň se ukázalo, že Staněk je jedničkou po právu a ty názory, co se tu objevily po zápase v Plzni, že vlastně ve Slavií nikdy nic až tak mimořádného nepředvedl, byly liché. Nicméně i tak budeme do budoucna potřebovat zase více herního gólmana. S takovým totiž spoustě nebezpečných situací dokážeme předejít, než k nim vůbec dojde. Kinský na čáře na Staňka nemá, ale loni na podzim proti němu spousta útoků vůbec nešla, protože jsme v rozehrávce byli silnější.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      DF007     před 2 měsíci 27.11.2025 07:27 |  
      3 0

      Včera se ukázalo, že Holeš hrál pravého beka a ne stopera a pořád to zvládá.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        Lunaris     před 2 měsíci 27.11.2025 14:09 |  
        2 1

        Já to myslel obecně jako reakci na to, že ho tu někteří již nahrazovali mladšími stopery. Kromě toho naši krajní stopeři, pokud hrajeme ve trojici vzadu, se vysouvají často i na pozice wingbeka.

  12. LM

    japoko     před 2 měsíci 26.11.2025 13:47 |  
    10 14

    Tak trenér chce mermmocí vítěztví v LM a pak 1.poločas promarní nesmyslným nasazením Sanyanga a Mbodji.

    • Re: LM

      rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 17:54 |  
      4 5

      Kdyby je nenasadil, tak tady bude kritika, že je nenasadil.

    • Re: LM

      DF007     před 2 měsíci 27.11.2025 07:26 |  
      2 0

      Tak a teď ale řekni, kdo místo nich? Kušej je z formy, přes Bořila chodil jeden útok za druhým. Já tam aktuálně moc alternativy nevidím, obzvláště, když třeba Zmrzlý a Vorlický nejsou na soupisce pro LM. Takže do ofenzivy zbývá Cham a Schranz a na levého wingbeka aktuálně nevím o nikom dalším.

      • Re: LM

        japoko     před 2 měsíci 27.11.2025 13:30 |  
        2 1

        Zkus třeba Chytila!

        • Re: LM

          DF007     před 2 měsíci 28.11.2025 07:17 |  
          1 0

          Chytila mám rád, ale znamenalo by to změnu rozestavení na dva útočníky, Pak by ovšem musel doleva asi Provod. A místo Mbodjiho kdo?

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    žbl68     před 2 měsíci 26.11.2025 13:50 |  
    5 7

    Sanyang, Mbodji - 4 ??? a Moses - 7 jako Chaloupek ...
    jinak vzadu ok - tentokrát hlavně díky Staňkovi ... ale dopředu .... ?
    tohle měly být 3 body, takhle "tragický" tým je nezbytné porazit ... rozhodčího neřešme (ted to vůbec není na alanora) , řešme vlastní nemohoucnost vystřelit do brány ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 17:53 |  
      8 3

      Nesouhlas s tím, že je to tragický tým. Podle mně lepší než Bodo nebo Atalanta.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        žbl68     před 2 měsíci 28.11.2025 18:33 |  
        0 0

        NEJSOU TRAGICKÝ obecne , ALE TRAGICKY HRÁLI TENHLE ZÁPAS ...

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    rybarmirek     před 2 měsíci 26.11.2025 14:06 |  
    6 1

    Naprostý souhlas s hodnocením hračů i celkového pojeji jak zápasu samotného,tak našich současných problémů.Za mne,jak s oblibou říkávají komentátoři,tak nám chybí více hračů, kteří mohou ohrozit branku soupeře, totéž platí i o standartkach a v neposlední řadě je fakt, že máme v mančaftu málo velkých hračů,ve středu pole potom samé (jak já říkám králíky).Byl jsem velmi rád,jak jsme většinu zápasu přehráli Plzeň,ale nutno dodat, že nám tam spadlo skoro všechno,do čeho jsme koupili,včera se ukázala kvalita v LM, hračům přitom nelze moc vytknout,hrají prostě to,na co mají a na rozdíl od jiných si nemyslím, že by to změnil jakýkoliv trenér.

  15. Holeš

    Betynka58     před 2 měsíci 26.11.2025 14:16 |  
    15 1

    Myslím, že včera hráčům i trochu uškodilo, když všude slyšeli, že přijel ideální soupeř na to, aby urvali první výhru. Říká se, že fotbal je z valné části o hlavě, takže kluci se tím dostali pod obrovský tlak a ta nervozita na nich byla hodně vidět. Jinak ke známkování - 6 pro Holeše mi přijde hodně neadekvátní vzhledem k tomu, že si proti němu N. Williams prakticky nekopl.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    Pedro50     před 2 měsíci 26.11.2025 14:45 |  
    12 5

    Hodnocení přesné bohužel příchozí hráči umi dobře běhat a časem je naučíme taktiku a bránit. S ofenzivním fotbalem na nás ale nechoďte...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      kalex     před 2 měsíci 26.11.2025 14:57 |  
      7 5

      No takový Cham musí být jak ve snu. Je snad zraněný?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        Lunaris     před 2 měsíci 27.11.2025 14:05 |  
        3 2

        Kdyby to byl takový player, tak se ho Trabzonspor nebude zbavovat. Sundal bych růžové brýle.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          butters     před 2 měsíci 27.11.2025 14:48 |  
          1 2

          Ligue 1 ve slabém týmu 71 zápasů, 15 gólů, 8 asistencí. Loni v Turecku 32 zápasů, 5 gólů, 10 asistencí. Podle statistik vyloženě nýmand.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          kalex     před 2 měsíci 27.11.2025 17:27 |  
          2 0

          Proč si ho teda Slavia brala? Máme tu dvacet excelentních fotbalistů místo atletů? Že se totálně prosralo léto, když se mohlo vhodně posílit, načasovat formu, je teď už snad každému jasné. Ligu vedeme, ale žádná hitparáda to fakt není. V Evropě jsme nevyhráli už rok. Do toho ty blbé kecy, jak máme nejsilnější tým. To nejsou růžové brýle, ale reálný stav.

  17. hodnocení...

    Zd3nA1CZ     před 2 měsíci 26.11.2025 15:36 |  
    18 3

    - rozhodčí víc práce s gelem na hlavě než s hrou samotnou....
    - Valverde nás přečetl líp jak mi jeho
    - Staněk po právu jednička
    - Kušej střídal do offsidu....
    - kvantum nepřesností
    - zábava skončila hymnou...
    - soubojová hra na úkor fotbalu prostě nebaví

    • Re: hodnocení...

      houston (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 19:43 |  
      7 3

      Poslední bod těžko pochopí Trpišovský, ale reagovat na něj by měl majitel. Tolik snad fotbalu rozumí.

      • Re: hodnocení...

        mig52     před 2 měsíci 26.11.2025 20:13 |  
        5 4

        Máš recht, jenže majitel teď má plnou hlavu se zavíráním uhelných slojí.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    mig52     před 2 měsíci 26.11.2025 15:50 |  
    30 7

    Tj., 41 minut čisté hry!!! Není to pokrytectví od našeho páně trenéra, když slzí nad tím, jak málo se hraje, a že snad čistý čas atd? Vždyť Slavia k tomu přispívá měrou vrchovatou. Takže pořádné koště, Jindřichu a věnovat pozornost místům před vlastními prahy. To je, jako když zloděj volá "chyťte zloděje!!! ".

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 17:51 |  
      3 15

      Už jsem na to reagoval. Není to pravda, že bychom k tomu dominantně přispívali. Jen si dovedu představit méně faulů a včera i rychlejší výkopy Staňka v závěru. Je to ale naprosto cílená taktika mnoha soupeřů, která na nás platí a je to zcela zřejmé.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        záplata     před 2 měsíci 26.11.2025 18:09 |  
        21 3

        Tvl my máme absolutně nejvíc faulů ze všech účastníků LM a není pravda, že tomu dominantně přispíváme, hustý.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 21:45 |  
          2 9

          No není.Po faulu se take dá hned hrát a nebo se válet.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

            The88     před 2 měsíci 28.11.2025 14:13 |  
            3 0

            A bez faulu? To by se dalo hrat dal, ne?

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          koudys2 (přítel SN)     před 2 měsíci 27.11.2025 08:14 |  
          6 1

          To nemá smysl. Rak je totálně zaslepenej tím, že vše co se týče Slávie je dobře.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        Carlos1     před 2 měsíci 26.11.2025 19:48 |  
        10 1

        Hele chce to trochu sebereflexe, podivej se na nase cisla faulu a zkus nebrat Jindrovy reci tak vazne

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 21:50 |  
          4 7

          To,co delší domu vidím na vlastní oči nemá s Jindrovymi komentáři nic společného.Nebo vás to nikoho nestvalo,co tady předváděli hráči Ajaxu,Fenerbahce a Anderlechtu? Válení se, zdržování.A nebo včera jejich brankář,kdy si chystal odkop snad minuty za prihlížení sudího? To, že je to na nas jasná taktika,je naprosto zřejmé.


          Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 21:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        DF007     před 2 měsíci 27.11.2025 07:22 |  
        13 0

        Tak je pravda, že my k tomu nepřispíváme, my jsme totiž tím hlavním důvodem.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    smichov_2     před 2 měsíci 26.11.2025 16:23 |  
    10 7

    Problém je právě to, jaké hráče poslední dobou kupujeme. Ať je vybírá kdo je vybírá, možná také JiT sám, výsledek je tristní. Všechno začíná a končí u skautingu. Už X let voláme a JiT také, po novém Stanciovi. Jenže i toho Stancia vyskautovala sparta, nikoli my. Šulce Plzeň, my za dlouhá léta z vyloženě technických hráčů JENOM Provoda. To je úspěšnost asi taková, že by lepší bylo snad kdyby to vylosovali z dostupných hráčů po Evropě z klobouku. Největší úspěchy jsme měli když se skombinovali hráči které JiT znal s hráči které zdědil. Diouf, Bah, Coufal, Olayinka, Holeš, Provod. To je 6 super-kvalitních hráčů které jsme za JiT vyskautovali, ale čekal bych takových hráčů třeba 15-20. V Evropě trpíme právě proto, že je jich 6. Myslím, že Trpiš hraje asi maximum s hráči které má, v taktice bych problém nehledal.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 16:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      jirkag5     před 2 měsíci 26.11.2025 16:40 |  
      3 1

      Kde toho Šulce Plzeň vyskautovala, mohu vědět?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        smichov_2     před 2 měsíci 26.11.2025 17:19 |  
        5 8

        Ano, je to odchovanec který ale 4 celé roky hrál našemu skvělému skautingu před očima, i slepý viděl jak si s míčem rozumí, ale my jsme asi usoudili, že je málo soubojový. Než bylo pozdě. Už jen to, že jsme po tom hráči nešli když cestoval po hostováních je obžaloba našeho skautingu. Tady kdyby běhal Messi, my koupíme do útoku Jurečku a Madsena.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          pehacko     před 2 měsíci 26.11.2025 17:48 |  
          8 0

          Tak ale s tím Šulcem to bylo přece tak, že se místo něj vybral Provod a pak uz byl nedostupný. Nejdriv asi proto, že Číňan utáhl opasek a posléze proto, ze uz nám ho Ada nechtel prodat a nebo uz Sulc k nám nechtěl. Jako ja taky casto drzkuju, ale tady to proste ma spoustu důvodů a kdyz se chytil v Jablonci (tam sel po tom, co nedaval z niceho goly a na dne se sebevědomím) tak uz byl proste nedostupný z výše uvedených důvodu.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

            rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 18:01 |  
            2 2

            Pokud vím, tak Šulce jsme docela dost chtěli, ale už to nešlo. Teď by už stejně zase byl třeba v zahraničí, tak už je to jedno.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    p!erreCORE     před 2 měsíci 26.11.2025 17:17 |  
    15 2

    Hymna před zápasem byla skvělá... a ti naši stopeři jsou prostě borci!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      EsoRimmer     před 2 měsíci 26.11.2025 17:30 |  
      18 0

      Vim, ze dostanu pres prsty.. Jsem velkej fanousek Chaloupka, ale vcera tam mel dve obrovske chyby.. a jenom diky Stankovi.. a castecne pokles formy celeho tymu, dejme tomu kombinacne utocne formy, jde trochu i za stopery.. protoze ty ted tu rozehravku zkratka nemaji, v defenzive vsechna cest, vynikajici vykony.. ale s micem..

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        p!erreCORE     před 2 měsíci 26.11.2025 19:32 |  
        4 1

        Jojo, myslím hlavně defenzivu. Moc jsem si užíval jak suverénně a elegantně odebírali balony.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    Mates204     před 2 měsíci 26.11.2025 17:50 |  
    8 5

    Sadílek si podle mě zaslouží pochvalu za dobře kopnutý roh, po kterém skoro dal gól Chaloupek, tam to byla pořádná smůla, obrovská škoda.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      martynko     před 2 měsíci 28.11.2025 11:25 |  
      5 0

      Pochvala za dobře kopnutý roh. Kam jsme se to dostali :)
      U hráčů na této vysoce profesionální úrovni by mělo být samozřejmostí zahrát dobře 4 z 5 rohů.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    Bourak     před 2 měsíci 26.11.2025 17:54 |  
    10 21

    Tak po tom co dal Cham na instagram, doufám, ze uz ho na hřišti nikdy neuvidím. Na co si hraje ? Hvězda z francouzské 2. Ligy a ligy pro důchodce, co nepředvedl vůbec nic. Vysmívat se spoluhráčům. Ať táhne. Slavia je nejvíc

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      Mates204     před 2 měsíci 26.11.2025 18:12 |  
      15 8

      Neřekl bych, že se vysmíval spoluhráčům, spíš mi to přišlo jako zoufalý smích v kontextu toho, že si nekopnul, což docela chápu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      rfslavia     před 2 měsíci 26.11.2025 18:16 |  
      8 9

      probuh kdyz uz tady chces nekoho shazovat tak si aspon zjisti co za ligu clermont hral, to je diskuze jak nekde na novinkach o politice, proste nekdo neco placne at je jedno ze bud lze nebo nebo vubec nevi o cem mluvi


      Komentář byl uživatelem upraven (26.11.2025 18:17) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        Bourak     před 2 měsíci 26.11.2025 20:00 |  
        6 7

        Clermont hrál francouzskou ligue 1 and sestoupil do druhé, francouzsky poslední tým je pořád hodně hodně špatný. Zase tu ligu nepřeceňuj…

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          DF007     před 2 měsíci 27.11.2025 07:19 |  
          8 3

          Je vidět, že o té lize víš kulový. Francouzská liga je zcela oprávněně mezi TOP5. PSG vyhrálo Ligu mistrů. Francie z posledních dvou MS přivezla zlato a stříbro, obdobně to vypadá u mládežnických reprezentací. Kvalita francouzského fotbalu je úplně někde jinde. Stačí se podívat, kolik českých hráčů se prosazuje v jejich lize. Aktuálně tam hrají dva reprezentanti a ani jeden z nich nemá místo v základní sestavě.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          rfslavia     před 2 měsíci 27.11.2025 11:49 |  
          3 5

          jakejkoli tym francouzsky ligy by hral u nas top 4, ...ale o tom debata neni, je to o tom, proc jsme ho privedli, to hostovani nas stoji miliony mozna nizsi desitky milionu

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

            Bourak     před 2 měsíci 28.11.2025 12:09 |  
            2 1

            Jasně a jejich 2. Liga u nás o poháry. Naprostý nesmysl. Naše špička hraje vyrovnaně a porazí sem tam týmy z první půlky série A, La ligy apod. Ale Clermont by nás všechny sundal… hrál by u nás ligu mistrů, akorát teď je ve 2. Francouzské. Ty přemýšlíš jako ti lidi, co si najdou západní týmy na transfermarku (viz Belgie) a vydedukují z toho, že by nás porážely 6 0. Francie tam má psg, které v podstatě porazit nejde, to beru, pak tam mají Nice (poraženo) pak treba taky Bordeaux (poraženo), ale poslední tým z jejich ligy by nás zničil. Uber

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

              rfslavia     před 4 dny 29.01.2026 18:15 |  
              0 0

              no to vis ze jo, top 4 je olomouc, jablonec, liberec atd. ty transferkete, jestli sledujes jen psg tak to se pak nedivim ze vis uplny kulovy

  23. slzy nad fotbalem

    rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 18:14 |  
    10 10

    Přesto, že k ideálu má naše hra daleko a nepostup nelze označit za úspěch, tak zatím to žádný propadák není. Poslední účasti dvou jiných českých týmů v LM končily často těžkými debakly. Možná se snažily o otevřenější fotbal, ale já bych o ty ostudy tedy nestál za žádnou cenu. Dodnes mně straší sedmička z Arsenalu. Máme tedy před sebou ještě tři zápasy, tak to může nastat, ale snad ne.

  24. hodnocení slávistů atletico

    kupik     před 2 měsíci 26.11.2025 19:13 |  
    25 9

    Dobrej večer, přátelé
    tak strašně jsem si včera přál výhru...
    Nejenom ohledně dobrýho pitíčka, aspoň jednoho, ale chtěl jsem chválit.
    Po tomto vystoupení bohužel není důvod.
    Samostatná kapitola v zápase byl Jindra Staněk, byl to on, kdo Slávii vyloženě vychytal bod a jakž takž zachránil renomé mančaftu.
    Když bych se podíval na zápas očima krasobruslařů, tak řeknu : umělecký dojem 10, technická hodnota 2 až 3.
    Ten dojem zachránila hymna, choreo, neutuchající hnací motor promrzlejch fanoušků.
    Tu technickou hodnotu si sami vystavili účastníci boje. Boj doslova, souboje každou chvilku, kopání, šlapání, strkání.
    A fotbalu žalostně málo a i tu trochu dokázal sudí zavčas zabrzditi a jaksi nepochopitelně se snažil o přílišnou seberealizaci.
    Chtěl jsem chválit, ale bohužel, není důvod.
    Možná půjdu proti proudu, možná pokládám hlavu na špalek, ale s tímto souborem a s touto nehrou nemůžeme plnohodnotně hráti soutěž, jako je Liga mistrů.
    OK, vidíme super mančafty, jsou zajímavý výjezdy, přitečou i nějaký bankovky.
    Potud vše v pořádku. Ale utěšovat se pochvalama analytiků z Arsenalu a bezkrevnejma remízama s evropským průměrem není asi úplně jásavá strategie.
    Řeknu to tak, jak to cejtím. Třeba si naběhnu, ale musí to ven.
    S příchodem pana Tykače jsem byl spokojenej a šťastnej, že se Slavia konečně ukotvila u pevnýho finančního a progresívního břehu.
    Doufal jsem, že s příchodem avizovaných finančních prostředků se tato situace projeví i v jakémsi činorodém a smysluplném nákupu alespoň dvou rozdílových hráčů.
    Bohužel, není tomu tak.
    Místo toho nastoupí do LM hoch, co nedávno eště kopal druhou ligu, tu první moc neochutnává a pak je vymalováno.
    Nemám nic osobního vůči těm klukům, prostě někdo je vybral, někdo je trénuje a někdo je nominuje.
    Ale ruku na srdce, přátelé, s tímhle se to fakt nedá.
    To, co jakž takž stačí v naší lize tak v Evropě nemá nárok.
    Můžeme se s jistou dávkou pokory utěšovat výkonama mladý zadní řady, ale jejich hra taky měla dost nepřesností.
    Chápu, že kritizovat je jednoduchý a bankovky z mý kapsy taky nelítaj, ale když si vzpomenu na letní plány a proklamace, tak jsem na míle vzdálen spokojenosti.

  25. Promarněná příležitost

    lachpresak     před 2 měsíci 26.11.2025 22:19 |  
    20 4

    Myslím, že všichni cítíme, že jsme ty ideální podmínky prostě nevyužili, léto s jistotou LM, silným majitelem, který nemá problém uvolnit prostředky na přestupy, žádné nucené výprodeje, naopak lákadlo pro hráče v podobě jistoty hrát LM. Vlastně úplně ideální podmínky pro tvorbu nejsilnějšího kádru za poslední roky ale realitu vidíme všichni.

    • Re: Promarněná příležitost

      houston (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 23:29 |  
      15 3

      A vidíš, před sezónou jsme slyšeli, že tenhle kádr je nejsilnější v historii ! Ale chtěl bych vědět v čem, když ve hře na hřišti to vidět není....


      Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2025 09:08) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Promarněná příležitost

        The88     před 2 měsíci 28.11.2025 14:05 |  
        2 0

        Platove nejsilnejsi.

    • Re: Promarněná příležitost

      Kikoriki     před 2 měsíci 28.11.2025 13:10 |  
      1 0

      Ano, není to ideální. Asi si to taky představovali jinak. Ale každý dělá chyby, takže důležitá je a bude reakce na to. A hlavně neopakovat chyby. Takto to vidím já, který taky někdy chybuje......

  26. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    IJS     před 2 měsíci 26.11.2025 22:24 |  
    17 4

    Komentář k zápasu naprosto přesný a asi není s čím polemizovat. Je to stále stejné, většině fanoušků na SN to vadí, Problém není v hráčích během zápasu ( teď myslím ten zásadní problém! ), ale v systému hry, který od příchodu Chorého, hraje Slavia. Nákopy míčů do útoku, rezignace na výstavbu hry, rezignace na hru zálohy a v neposlední řadě "upozadnění" technických hráčů, kteří nemají požadovanou bojovnost a naběhané kilometry. Nechci to jen kritizovat, protože tento styl nám v lize přináší výsledky a hlavně se minimalizuje příčina zbytečných ztrát, z kterých je potom rychlý protiútok, což je při způsobu naší obrany, bez zajištění, velmi nebezpečné. Příchodem Chorého to i začalo náramně fungovat. Ovšem v letošní sezóně už jsme přečtení, chybí podpora z křídel ( Diouf, Douděra ) a chybí alespoň snaha zapojit do hry zálohu. Dnešní střední záložníci, to jsou předstopeři. Navíc všichni typologicky stejní - mrňaví a běhaví. Potom to vypadá jak to dnes vypadá... V lize si šance vytváříme minimálně, ale nějaké góly přece jen dáme, ale v LM jsme naprosto bez šancí. Dokonce bez náznaků vypracovat si šanci. A se stávajícími trenéry a hráčským kádrem ( tak jak se dnes skládá ) se asi nic nezmění. Já ani nevím zda by Jindra změnu chtěl a jestli ano, zda by ji uměl promítnout do hry. Minimálně do konce podzimu nějaké změny nečekejme.
    K hodnocení hráčů - stejná známka pro Provoda a pro Sanyonga, asi pramení z celkového zklamání ze zápasu, ale stejný přínos do hry tito hráči fakt neměli. Ještě bych přidal u Mosese - 6 mi přijde málo. Překvapilo mě, že za celý zápas přišly do vápna jen 2 centry. Z levé od Provoda a z pravé v závěru od Holeše. A asi by Bilbau centry dělaly problémy.
    Očekávání před zápasem byla velká a euforii podlehla i atmosféra v Edenu, komentátoři v TV a Houšťa v předzápasové rozhovoru. Realita potom byla jinde!

  27. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    demokrat     před 2 měsíci 26.11.2025 22:34 |  
    22 12

    Slavia nudi! Zapasy s Arsenalem a i Bilbaem se u mne zapisi jako ty nejnudnejsi zapasy ever. Clovek citil na stadionu, jak se vetsina lidi nudi a boli je oci. Vysvetli mi nekdo, proc poslednich 20 minut zurive branime remizu 0:0? Vzdyt bylo uplne jedno zda remizujeme nebo prohrajeme. Ale rezignovat na sve principy, uplne ztratit svoji DNA a vuli jit si za vitezstvim je proste obzalova jak Brno. Zapasy doma s Dortmundem, Barcelonou i Interem, ktere jsme doma prohrali jsem si poustel i po letech s chuti. Ale tuhle s prominutim sracku, co ted hrajeme bych nepustil nejvetsimu nepriteli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      rak (přítel SN)     před 2 měsíci 26.11.2025 23:21 |  
      8 26

      Já nevím.Vcera jsem byl na jiném zápasu.V zaveru jsme konečně byli lepší a soupeř začal zdržovat a zřejmě byl spokojen s bodem.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        mig52     před 2 měsíci 27.11.2025 12:05 |  
        7 4

        Ráčku, ty lumpiku, přiznej, žes byl v závěru zápasu pod vlivem?! Doufám, že ne až tak, že by sis pletl dresy týmů.:-((((

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          Narmer     před 2 měsíci 27.11.2025 17:28 |  
          1 3

          Migu,já mám pocit,že ráček je pod vlivem neustále dle jeho komentářů...)))

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      Kikoriki     před 2 měsíci 28.11.2025 13:07 |  
      2 0

      Nesouhlasím. Byl jsem na všech domácích zápasech a nenudil jsem se. Fandím Slávii. Takže když hraje, zastaví se čas.....

  28. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    Cross     před 2 měsíci 27.11.2025 03:01 |  
    38 8

    Tak si to shrňme: V LM letos pět zápasů, k tomu celé dvě branky - které vstřelil …druholigový obránce Mbodji. Zato jsme ale nejvîce faulující mužstvo celé LM . Nestíháme. Dopředu jsme zcela jaloví.

    Loni proti slabším soupeřům v osmi zápasech branek sedm… S tímhle ansámblem a stylem prostě nemáme ani na Evropskou ligu. Totální fotbal odplaval spolu s kreativními hráči. Nebaví mě to. Nikam to nevede. Je docela pravděpodobné, že nakonec v Lize mistrů ubráníme… poslední místo. Je to dost pravděpodobné, protože na Tottenhamu pravděpodobně nula bodů, Barcelona taky nula a Pafos je proste taky lepší, má už teď šest bodů s bude hrát doma a bude mít o co hrát. My ne.

    Dost by mě zajímalo jestli to ještě baví pana majitele, anebo se o zápasech už zcela věnuje lobbyingu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      mig52     před 2 měsíci 27.11.2025 12:01 |  
      7 4

      To je právě to. Stavíme na atletičnosti a přitom nestíháme týmům, které to mají nastaveno jinak. Samozřejmě, že fauly jsou často z důvodu pohybového nestíhání. V zápase jsem si všiml, jak čerstvý Chytil běžecky několikrát nestíhal, když si soupeřův hráč kolem něj pokopl balón, Mojma nestíhal a nechal za sebou dálnici. To jsem si dost zanadával.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        martynko     před 2 měsíci 27.11.2025 12:04 |  
        7 0

        tak to je stará známá věc, že čeští hráči mají obecně dost problém s reakčností a výbušností. Bohužel Mojma navíc není žádný štírek ani v českých poměrech.

  29. Čeští hráči

    Mike     před 2 měsíci 27.11.2025 08:26 |  
    14 1

    Položím si otázku, zda s převahou českých hráčů v kabině můžeme vyhrávat, zároveň hrát hezký fotbal a občas porážet týmy typu Bilbaa. Podle mě nelze, hned na to odpovím. Abychom byli trochu konkurence schopní v Lize mistrů, tak v sestavě by museli být maximálně 3-4 čeští hráči a to ještě na defenzivních pozicích, kreativitu a ve středu zálohy, křídla a útočníci by museli být zahraniční hráči. A teď oddůvodním proč. Pokud česká reprezentace
    složená z nejlepších českých hráčů je schopna prohrát s Faerskými ostrovy, dostat od ne úplně špičkových reprezentací 4 góly /Gruzie/, 5 golů /Chorvatsko/, tak těžko může Slavia i s daleko lepším trenérem, než měla reprezentace s převážně českými hráči konkurovat špičkovým týmům italské a španělské ligy, které se umístily ve své soutěži do 5. místa a hrají Ligu mistrů. A to i s vědomím, že nás trénuje nejlepší český trenér uplynulé dekády. Prostě je to přímá úměrnost- reprezentace a ligový tým se základem z převážně českých hráčů nebude hrát nikdy pěkný fotbal a nebude hrát v nejbližších 5-10 letech konkurence schopný fotbal, pokud se nezmění metodika tréninku mladých fotbalistů od atletičnosti ke kreativitě.

    • Re: Čeští hráči

      murudivad     před 2 měsíci 27.11.2025 15:56 |  
      10 0

      Naprostý souhlas. Už jsem to tu několikrát psal. Vychováváme super gólmany, celkem dobré střední obránce - hlídače, možná i slušné bořiče - defenzivní záložníky, ale jakmile dojde na kreativitu, techniku a nedej bože střílení gólů, tam nám čeští hráči zaostávají...

      • Re: Čeští hráči

        urs (přítel SN)     před 2 měsíci 27.11.2025 16:58 |  
        4 2

        Musím oponovat, výchova je jedna věc, ale pokud se hráč sám nechce zlepšovat, tak s nim nehne ani stádo volů. Vidím to kolem sebe celý svůj fotbalový život - jsou tu mimořádně nadaní hráči vedle těch průměrných. Rozdíl je v tom, že ti talentovaní jsou zkrátka pohodlní a na tom stojí a padá celá vámi zmiňovaná technická neúroveň či umění vstřelit branku i z nemožných pozic. Za tím si stojím. Když jseš lempl, těžko se dostaneš do top týmu v Evropě. Neberte to, prosím, jako výtku - je to jen můj pohled na věc.

        • Re: Čeští hráči

          murudivad     před 2 měsíci 27.11.2025 17:31 |  
          4 0

          Vím jak to myslíš a souhlasím, že je to jeden z hlavních problémů výchovy hráčů. Udržet tyhle typy talentů u fotbalu a sportu celkově, hlavně ve věku kolem 15 - 17 let, kdy je začne lákat sex, drogy a rokenrol...

          • Re: Čeští hráči

            záplata     před 2 měsíci 27.11.2025 18:57 |  
            1 2

            No sex, no drugs, just workohol

    • Re: Čeští hráči

      Qope     před 2 měsíci 27.11.2025 19:07 |  
      3 1

      Takže jít cestou jako třeba sparta? Má většinu týmu cizinců a to už nějakou dobu. Ale že by byla někde jinde, než my?

      • Re: Čeští hráči

        sasky     před 2 měsíci 28.11.2025 10:32 |  
        2 0

        Ne, třeba cestou jako Bayern nebo Real. Ti dokonce nemají v kádru jediného Čecha a podívej, jak jim to šlape. (Ano, je to absurdní příklad, stejně jako tvoje tvrzení, že pokud máme jít cestou cizinců, tak JEDINÁ možnost je dělat to jako Sparta).

  30. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    IJS     před 2 měsíci 27.11.2025 10:31 |  
    14 2

    K hodnocení zápasu a výkonu Slavie je asi nejlepší poslechnout si poslední podcast "Město se třese" . Vyjádření Lukáše Valy ( Strašáka ) k výkonu Slavie a to nejen v tomto zápase, je všeříkající! Je to vyznání skalního slávisty a asi nikdo z nás by to lépe formulovat nedokázal. Snad se to dostane i k uších těch nejpovolanějších - Tykač, Tvrdík, Trpišovský. A snad si k tomu někdy někdo vyjádří.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      vlk30 (přítel SN)     před 2 měsíci 27.11.2025 12:49 |  
      7 2

      Já už bych s tím počkal až po skončení podzimu.V tuhle dobu už je asi zbytečné kalit vodu, navíc to ve vedení asi všichni vidí,že to žádný červenobílý balet není.Nejdulezitejsi je skončit na prvním fleku ,aby na jaře se získal titul.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        amon     před 2 měsíci 27.11.2025 13:50 |  
        15 3

        budeme mit jistotu spoustu penez, dobre posilime a v CL se budeme snazit o postup.. jj, to jsem uz nedavno slysel

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      SLAVIESTA     před 2 měsíci 27.11.2025 13:36 |  
      11 3

      Díky za tip. Většinou tento podcast neposlouchám. Z tohoto Tebou doporučeného dílu mi v hlavě utkvěla věta, která je krátká a vystihuje všechno, cituji - "Problém je v tom, že hrajeme hovno"
      Díl doporučuji zejména sluníčkářům. Před časem tady bylo poukazováno , že tento podcast je zcela nekritický, ale naší současné hry mají asi dost i tam.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2025 13:40) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        amon     před 2 měsíci 27.11.2025 13:45 |  
        13 2

        tak se Strasakem rozchazim jen minimalne, me naskakuje slovo "sracka". Strasak fotbalu rozumi a neni to knoural, stejne jako ja. Jako posledni dva domaci mace jsme treba na rohy prohrali 3:11 a 2:12. Ty woe 2:12 doma s tymem, ktery hraje o sestup.

  31. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    vlk30 (přítel SN)     před 2 měsíci 27.11.2025 12:44 |  
    9 0

    Tentokrát fakt výborné hodnocení,já teda Staňkovi dal desetník nicméně s to horší hrou nohama souhlasím,ale primouřil jsem oko ,nebo spíš obě oči, oslněn těmi zákroky , díky nim máme alespoň bod.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 2 měsíci 28.11.2025 07:12 |  
      4 0

      Souhlas, kdy jindy už dát 10 než po zápase, který ten gólman vysloveně zachránil alespoň na tu remízu 4 fantastickými zákroky. To mu pak nějakou nepřesnost nohama rád odpustím. (Zvlášť, když asi tak půlka hráčů v poli byla ještě tragičtější...)

  32. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

    George (přítel SN)     před 2 měsíci 27.11.2025 13:08 |  
    12 0

    Díky za hodnocení, jen mě napadlo Alanore, nechtěl by jsi třeba od jara nebo nové sezony známkovat i trenéra? Nebo ho zhodnotit? Myslím, že by to bylo spestření a třeba i nějací další fanoušci by to uvítali? Je to jen můj návrh, že by to třeba nebylo špatné hodnotit i trenéra po každém zápase...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      Alanor (admin)     před 2 měsíci 27.11.2025 13:34 |  
      13 1

      Ahoj, číselně to určitě nemám v úmyslu (ten dotaz se opakuje, tak na odpovídám s definitivní platností :) ). Když něco stojí za vypíchnutí (povedené/nepovedené střídání, taktika apod.), tak to napíšu v úvodu. Případně nikomu nic nebrání, aby to prodebatoval v komentářích. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        George (přítel SN)     před 2 měsíci 27.11.2025 14:34 |  
        1 1

        sorry nestíhám číst vše

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

      Lunaris     před 2 měsíci 27.11.2025 15:03 |  
      11 22

      Hodnocení trenéra... jen díky tomu, že Trpišovský ve Slavii nastavil za ta léta, která tady je, jasně daný funkční systém hry, do nějž dosazuje vhodné typy hráčů, jsme schopní hrát vzadu na nulu, být první lize a neprohrávat (kromě zápasů s těmi největšími světovými giganty) navzdory tomu, že oproti loňské sezóně hrajeme většinu zápasů vlastně v personálně úplně obměněné obranné řadě. Nikdo jiný by takovouhle situaci ani smykem nevybral. Stačí se podívat, kde je letos Baník po odchodu několika hráčů.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

        Alanor (admin)     před 2 měsíci 27.11.2025 15:33 |  
        22 2

        K tomu je třeba říct i B, tedy že má na ČR naprosto špičkové podmínky z hlediska financí i kompetencí + stabilitu. Dlouhodobě má v klubu největší slovo a buduje si do značné míry kádr podle sebe za peníze, o kterých si všichni ostatní kromě Sparty mohou nechat zdát.

        A o tom, nakolik je ten aktuální systém hry (a vybrané posily) funkční, můžeme polemizovat. Můj osobní názor je, že za podzim není moc nad čím jásat (ale není to ani žádná naprostá katastrofa ala loňský Friis ve Spartě).


        Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2025 15:37) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

          Lunaris     před 2 měsíci 27.11.2025 15:43 |  
          11 21

          Je třeba hlavně říct, že navzdory obrovským zdravotním trablům celého kádru, do čehož lze započítat i dlouhodobé zranění Oscara, jsme pořád velmi těžko k poražení, což se s loňskou spartou, která též doplácela na množství zranění, nedá vůbec srovnat. Tolik za mě k osobám, které zde neustále exhibují se svou potřebou hodnotit trenéra.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

            Alanor (admin)     před 2 měsíci 27.11.2025 15:48 |  
            18 6

            Snad jen tolik, že opravdu nesouhlasím s tím, že se současný herní projev hodí na "obrovské zdravotní trable celého kádru". To mi přijde krajně alibistické.

            Že jsme velmi těžko k poražení je taky zavádějící. To bychom byli, i kdybychom v lize všechno zremizovali, což by se těžko dalo hodnotit jinak než jako průšvih.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

              Lunaris     před 2 měsíci 27.11.2025 17:29 |  
              14 14

              Nerozumíš pointě. Tady by pořád někdo hodnotil trenéra. Moje hodnocení je takové, že i přes dlouhodobý výpadek prakticky všech obránců ze základní sestavy je našim největším výsledkovým problémem několik remíz. To by nikdo jiný nezvládl, viz třeba Plzeň, které proti nám párkrát vypadne jeden Jemelka a už jim to hoří jak papír. No a tvůj komentář ohledně pozice Trpiše ve Slavii podaný tak, jako kdyby se za to měl Jindra snad stydět… ne, tuhle pozici si on sám svou dlouholetou prací ve Slavii vybudoval, ta mu nespadla do klína.


              Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2025 17:29) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                kalex     před 2 měsíci 27.11.2025 17:35 |  
                10 5

                No buď tomu nerozumíš, nechápeš nebo ty tvoje růžové brýle. Ty jako fakt nechápeš, že vse se vyvíjí? A že vse se jednou zají? Nezačne se znovu hrát na libera?

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                  Lunaris     před 2 měsíci 27.11.2025 17:57 |  
                  15 13

                  Ty to nechápeš, vypadlo nám dlouhodobě několik hráčů základu včetně Chorého. Ten tým se s tím nějak popasoval a teď se bude postupně restartovat, pokud teda nebudou další zranění. Můj názor je, že nikdo jiný by se s tím takto nepopasoval, nevedl by ligu a neměl nula porážek. A je to zásluha trenéra a toho, že tady nastavil principy a systém hry, který stále obstojně funguje, i když do něj zasadíš objektivně horší hráče. Hodnocení trenéra je z tohoto hlediska jasné a vůbec se nedivím, že dostává smlouvu na další tři roky.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                    SLAVIESTA     před 2 měsíci 27.11.2025 21:52 |  
                    8 2

                    Teď se bude tým restartovat, kolikrát už jsem to tady četl a pořád nic, spíš je to čím dál horší, mluvím o fotbale, který už dlouho předvádíme.


                    Komentář byl uživatelem upraven (27.11.2025 21:55) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                      záplata     před 2 měsíci 27.11.2025 23:27 |  
                      8 2

                      Ale my už nějaký ten pátek fotbal nehrajeme, my na hřišti válčíme.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                    Steve2924 (přítel SN)     před 2 měsíci 28.11.2025 07:10 |  
                    10 5

                    My ale hnusný fotbal hrajeme už rok. To jen teď z toho ještě víc bolí oči, protože už to zbytek ligy načetl a ve většině se s tím umí i popasovat. Absence Chorého na výsledky paradoxně měla vliv pozitivní. Takže je otázka, jestli by nám opravdu tak strašně chyběl. ztráty s Chorým 4/10z bez Chorého 2/6 kdybych to vzal na prvních 6z s Chorým tak to bylo 3/6
                    V obraně nám chybí Igoh ano. Holeš také ale Zima Vlček Chaloupek dokázali, že jsou prakticky stejné kvalitní. Absence Bořila je možná psychologická ale na hřišti kvalitou fakt nechybí. Oscar absentuje až teď poslední zápasy. Takže vlastně máme absence naprosto v normě. Nic co by se vymykalo běžné sezóně.

                    Hodnocení trenéra je tak právě velice těžké a rozporuplné. Ano je to nejlepší a nejúspěšnější trenér minimálně v poválečném období. Na druhou stranu, tu nekoukatelnost co tady poslední rok a půl ordinuje a staví na to kádr plný silových běžců na úkor jakékoliv kreativity mě fakt nebaví a ukazuje se, že je to nejen Evropsky nekonkurence schopné. Ale hlavně je to lehce čitelné a dobře se na to připravuje i slabším soupeřům. A nejhorší je, že to evidentně není v synergii s výběrem posil. A to je asi to co se v první řadě musí řešit.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                      Lunaris     před 2 měsíci 28.11.2025 10:43 |  
                      14 7

                      Vždy jsem razil názor, že pokud bych chtěl sledovat hezký fotbal, nebudu se dívat na českou ligu. Obdobně jako u basketu, kde bych se na evropské soutěže v životě nedíval, protože tady ta kvalita prostě zdaleka není taková jako v NBA. Slavia je ale záležitost srdce od ranného dětství a tudíž pro mě není prakticky vůbec důležité, jestli se na to dá "dívat". Navíc si pamatuju dobu s různými Pitáky, Skácely apod. kdy nás Luhový vyzdvihoval za krásnou kombinační hru, ale stejně jsme byli věčně druzí, někdy i hůř. Ta krásná kombinační hra byla asi to jediné, čím jsem se mohl utěšovat, když nám titul opět unikal a unikal. Nadto jsem se naučil oceňovat i tu intenzitu hry, jak ji hráčům vštěpuje Jindra Trpišovský. Proti Bilbau to všichni odmakali a technické nedostatky nebyly problémem pouze Slavie, ale i soupeře, který jich též předvedl velké množství, terén a počasí tomu zřejmě nepomáhaly.
                      Když to napíšu za sebe, tak můžu říct, že se mi třeba fakt líbil výkon Bodo/Glimt v Edenu. Hráli výborně kombinačně, věděli o sobě, měli i dost silný presink. Kdyby takhle chtěl hrát Trpišovský, tak by mi to nevadilo, nicméně jsem se naučil chápat, že každý trenér má svůj styl hry, a Jindra prostě hraje tohle. Nepředěláte ho, i když tady budete neustále kňučet, jak se vám ta hra nelíbí. Na druhou stranu to Bodo měl pro změnu šílené díry v defenzivě, zejména na krajích hřiště vykazovalo velké nedostatky, což ve Slavii zpravidla nevídáme. V Evropě možná doplácíme na to, že už nás každý zná, už to není tak, že by soupeř byl naší fyzickou hrou překvapený. Trenér Valverde proti nám hrál už několikrát, španělské sportovní deníky o Slavii píšou jako sportovním gigantovi, na jehož poměry je Eden až skromný stadión. Zima, Chaloupek a Vlček jsou kvalitní, ale je to hodně o tom, že typologicky sedí do systému, který hrajeme. Ne nadardmo se Zimič v Itálii úplně neprosadil, byť má herní i rychlostní předpoklady pro moderní hru středního obránce.
                      Jindra to tady dobře nastavil a sám vidíš, že největší propad ve výkonnosti je ve finále několik remíz. Co by za to dal takový Liverpool.
                      Zásadně nesouhlasím s tím, že "hnusný fotbal" hraje Slavia už rok nebo rok a půl. Spousta zápasů na jaře, co jsme hráli, byla fantastická. Teď se tým musí sebrat jak zdravotně tak psychicky, abychom mohli na jaře zase útočit na titul. Hapruje nám hlavně předfinální fáze, tam jsou největší nedostatky. Je to hodně o krajních hráčích, kteří se musí zlepšit (hlavně nevýkony Kušeje jsou znát), případně v zimě musíme najít vhodné posily, což nebude ale snadné.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                        martynko     před 2 měsíci 28.11.2025 11:20 |  
                        8 4

                        "Slavia je ale záležitost srdce od ranného dětství a tudíž pro mě není prakticky vůbec důležité, jestli se na to dá "dívat".
                        Sorry, dál to tím pádem z mého pohledu nemá smysl číst ani diskutovat.

                        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                          SLAVIESTA     před 2 měsíci 28.11.2025 11:57 |  
                          4 2

                          Připojuji se k tobě, strašidelně hloupej názor.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                        houston (přítel SN)     před 2 měsíci 28.11.2025 12:46 |  
                        4 3

                        Bože, co je to za názor, že je ti u zadku, že náš klub mizerně hraje, hlavně když neprohráváme ? Ale my za současné ekonomické situace máme přeci možnosti přivést kvalitnější hráče přímo do sestavy a ne přivést Prekopa a jásat, že je to vysněná posila a jak moc ho on JiT chtěl a půjde hned na hřiště. Ale pak vypadne Chorý a trenérův zhmotněný sen se na hřiště koukne maximálně na pár minut. Neznám detailně ostatní trenéry v cizině a doma, ale který jiný dá posilu na půl roku do karantény, než ho pustí na hřiště ?

                        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                          wimpy     před 2 měsíci 28.11.2025 12:47 |  
                          6 2

                          Já nechápu, co vás ten Prekop tak štve. Hraje? Zabírá někomu flek?

                          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                            Dennis     před 2 měsíci 28.11.2025 13:52 |  
                            4 3

                            Nikoho přece neštve Prekop, ten sám za nic nemůže. Ale štve nás, že někoho napadlo ho přivést, že to někdo odsouhlasil a že se to realizovalo za takových pro nás naprosto nesmyslných a nevýhodných podmínek. Je to nejviditelnější a nejaktuálnější důkaz toho, jak moc je sportovní řízení klubu někdy mimo...

                            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                              wimpy     před 2 měsíci 28.11.2025 14:01 |  
                              5 1

                              Jen bych dodal, že o finanční stránce přestupu se jen spekuluje a ti tři mladíci (na dva máme předkupní právo) zřejmě nebudou schopni udržet Baník v lize. Jestli by nebyl realizák mimo víc, kdyby se je pokusil zařadit do týmu?

                              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                                Dennis     před 2 měsíci 28.11.2025 14:05 |  
                                2 3

                                A já někde tvrdím, že se měl realizák pokusit je teď zařadit do týmu? Tady mi podsouváš něco, co já neříkám... Planka mohl klidně zůstat v Karviné (na Slavii má ještě čas), Kričfalušiho jsme mohli zpeněžit. Prekopa nepotřebujeme, čemuž nasvědčuje i to, kolik minut za celý podzim odehrál... Ale klidně si tady obhajujte neobhajitelné, mně je to jedno. Já tvrdím od začátku, že Prekopův příchod je kardinální píčovina a trvám na tom i nadále. Třeba si to tak jednou taky vyhodnotíš, to už nechám na tobě.

                                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                                  wimpy     před 2 měsíci 28.11.2025 14:20 |  
                                  3 3

                                  Já ti nic nepodsouvám, jen chci říct, že kdyby Prekop přišel jako potenciální rozšíření útoku za podmínek, které by místním přispěvatelům nebyly trnem v oku, nikdo by netvrdil, že je to nesmyslnej přestup. Teď čtu několikrát denně, jakej je to provar realizáku, přitom ty peníze, co jsme za něj měli dát, jsou pořád jen spekulace a kdybychom ty dva dali baníku na hostovačku nebo na přestup se zpětným odkupem, každej by to tu měl jako majstrštyk.

                                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                                    Dennis     před 2 měsíci 28.11.2025 14:31 |  
                                    4 2

                                    Ne, já si skutečně nemyslím, že potřebujeme rozšiřovat útok o Prekopa. Takže mně ten přestup nedává smysl za žádných podmínek. Prekop není hráč pro nás a není to ani hráč, kterého bychom z hlediska typologie potřebovali. Aktuálně máme v kádru tři útočníky a všichni tři mají velmi podobnou typologii. Podle mě je to špatně.

                                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                                      wimpy     před 2 měsíci 28.11.2025 14:59 |  
                                      4 0

                                      Neblbni, jeden se zraní nebo vykartuje a najednou máš jen jednoho, kterého můžeš poslat na hřiště jako náhradníka, když se ten první vyšťaví. Dle mého nám ještě jeden chybí.
                                      Pamatuju se, jak to měli před čtvrt stoletím zařízený v ManUtd. V základu nastoupili Yorke a Cole, které po hodině střídali za jakéhokoli stavu Solskjaer a Sheringham.

                      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                        Steve2924 (přítel SN)     před 2 měsíci 28.11.2025 13:28 |  
                        4 7

                        No tak když ti stačí koukat na bíločervený dres, tak ti gratuluji. Ale nás ostatní nech být trochu náročnější.

                        Každopádně já jsem fanoušek Slavie a ne úspěchů, takže já se chci Slavií bavit. Pokud se budu bavit víc bez titulu každý rok, asi to přežiju. Ale jsem také náročný a také vím, že i pěkným fotbalem lze v naší lize titul získat třeba 3x po sobě, jak dokázal třeba zrovna Trpišovský.

                        Čímž ti zároveň neguji tvůj argument, že hnusnej fotbal je Trpišovského styl a nejde předělat. To jak vidíš není pravda. Naopak nevim proč se Trpiš předělal z pěkného rychlého fotbalu na nekoukatelné nákopy a chci zpátky starého Jindru.


                        Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2025 13:31) . Zobrazit původní komentář

                        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                          Lunaris     před 2 měsíci 28.11.2025 18:24 |  
                          5 4

                          Dle mého obecná herní filozofie Trpišovského zůstává stále stejná.
                          • Vysoký presink/aktivní napadání za účelem přerušení rozehrávky soupeře, zisku míče a rychlého přechodu do útoku. Toto je dlouhodobý rys pod Trpišovským. Z toho plyne v některých zápasech i poměrně velké množství faulů, ale tak to bylo vždycky, co se Trpiš chopil kormidla ve Slavii.
                          • Primárně v lize snaha o držení míče a k tomu dlouhé pasy za obranu, ať už kolmo nebo vertikálně, kam si nabíhají útočníci nebo křídelníci. Nyní jsme bohužel do určité míry limitováni v tom, že nemáme typického náběhového útočníka, jako byli třeba Tecl nebo Van Buren, nicméně i nyní je to jasně daný způsob zakládání útoku. V létě jsem tento typ útočníka chtěl, ale nepovedlo se ho přivést.
                          • Rozestavení nejčastěji 4–2–3–1 nebo 3–4–3 s fluidním prolínáním rolí jednotlivých postů (beci nebo wingbeci aktivní v ofenzívě často suplující roli křídel, v záloze šestky a osmičky kombinující útočné snahy i destrukci).
                          • Snaha o rychlý přechod z obrany do útoku, často s vysokou intenzitou v prvních vteřinách po zisku míče.

                          Porovnání hry Slavie v letech 2019-2021, kterou nazýváš pěkným fotbalem, se současností.
                          • 2019–2021 velmi agresivní, často na některé hráče soupeře vyloženě cílený presink. Nyní stále důraz na presink, ale častěji flexibilní, takže třeba proti silnějším soupeřům méně riskantní a více kontrolovaný s lepším zajištěním rizikových prostor.
                          • Dříve jsme se více soustředili na držení balónu, nyní to stále trvá, ale ještě více se snažíme o pasy za obranu. Původně jsme je hráli častěji vertikálně, viz třeba některé dlouhé pasy Ngadeua, teď hrajeme vertikálně převážně z postu pravého stopera do pravého křídla, přičemž ta frekvence je častější.
                          • V současnosti jsme více takticky variabilní. Umíme stále vysoký presink, ale jsme schopni hrát i z bloku či na protiútoky. Viz dřívější prohlášení Trpišovského, že ten tým vlastně ani bránit neumí, což od něj nyní už neslýcháme. Rovněž si pomáháme s rozehrávkou přes Chorého, kterého využíváme k překonání soupeřova presinku. To je taktická varianta, kterou jsme dříve neměli. Dříve jsme se snažili aplikovat stejný styl hry v lize i v Evropě, teď jsme víc pragmatičtí a variabilní.
                          • Roli desítky, kterou dříve zastával Stanciu jako relativně volný hráč, který uměl dávat míče dopředu a do křídel, do určité míry zastává Provod, který nemá pevně danou pozici na hřišti a vídáme ho prakticky všude. Oproti Stanciovi není až tolik kreativní, ale zase má větší přínos do obrany a soubojů. Samozřejmě nahradit Stanciovy schopnosti ve vymýšlení útočných akcí, kdy ten hráč přijal i to, že musí na hřišti makat, není snadné a dosud se nám to nepodařilo. Ale tak to je, Nico byl hráčský i charakterový úkaz.

                          Popsaný vývoj naší hry, která v jádru zůstává stejná, ale prochází nějakou evolucí, lze přičíst na vrub hráčským změnám v kádru, kdy dřívější pilíře jako Souček nebo Stanciu odešly, či vývoji samotného Trpišáka, který nyní pracuje s více taktickými variantami než v minulosti v závislosti na soupeři.

                          V posledních přestupových obdobích, což z klubu i dříve zaznělo po příchodu P. Tykače, byl prvotní cíl zpevnění defenzivy, takže se přiváděli primárně hráči do obrany nebo záložníci na posty 6 a 8, kteří byli schopni zvládnout systémové nároky Trspišova stylu. Tahle přestavba se v zásadě podařila a nyní máme jasně nejlepší, nejpropracovanější a personálně nejlépe obsazenou obranu v lize, která je schopná se vypořádat i s výpadkem většího množství hráčů a zároveň dokázat plnit i vysoké nároky na hráče v osobní obraně při hře jeden na jednoho. Nyní jsme ve fázi budování útoku, což je prostě těžší. Takže tu máme Chorýho, vzali jsme Kušeje, zkusili jsme Chama, a ano trochu to drhne, o čemž se nepřu. Přesto máme ale v lize nejvíce vstřelených gólů. Slavia teď nemusí tolik prodávat, takže tomu prostě dávám čas.


                          Komentář byl uživatelem upraven (28.11.2025 18:32) . Zobrazit původní komentář

                          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                            Betynka58     před 2 měsíci 28.11.2025 20:04 |  
                            3 0

                            S tou obrannou činností souhlas, tu se Jindrovi povedlo vyladit skoro do dokonalosti. Myslím, že i v CHL bude Slavia schopná uklohnit ještě nějakou bezbrankovou remízu. Ale zároveň jsem asi za jeho působení nenašel období, kdy by byl takový nebetyčný rozdíl mezi útočnou a obrannou fází jako letos. Taky mi připadá, že tenhle styl hry se hodí mnohem víc do domácí soutěže než do evropských pohárů (dříve to bylo naopak), což mne celkem mrzí, jelikož dříve pro mne bylo vystoupení v pohárech takovou třešničkou na dortu.

                            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Bilbao 0:0

                              martynko     před 2 měsíci 29.11.2025 11:49 |  
                              2 0

                              Jj. Ten vyraznej priklon k pragmatickemu zpusobu hry, jasne efektivnejsimu v lize nez v poharech, muze byt zapricineny jednim faktorem. Titul = LM, se vsim, co pro klub znamena, financne, prestizi, marketingove... Alias "ukol znel jasne, vyhrat ligu=LM, je jedno jak".