Liga mistrů

Slavia - Bilbao 0:0

Slavia remizovala v pátém zápase v Lize mistrů s Athleticem Bilbao 0:0. Sešívané podržel brankář Staněk, který chytil čtyři velké šance hostů.

Trenéři poslali do světa sestavu v rozestavení 3-4-3 s Mosesem na pravém stoperovi, nakonec ale Slavia začala v rozestavení 4-2-3-1, kde Moses hrál krajního obránce, v záloze byli Douděra, Zafeiris, Provod, Sadílek a Sanyang a na hrotu samozřejmě Chorý. První střelu zápasu si připsal Chorý zpoza vápna, ta ale byla poměrně slabá a brankář Simon neměl žádný problém míč lapit. V šesté minutě udělal obrovskou chybu v rozehrávce Chaloupek a Bilbao šlo do přečíslení dva na jednoho. Akci zakončoval Sancet, ten naštěstí jen nechal vyniknout Staňka, který skvěle vyrazil na roh. V 11. minutě neuhlídali slávisté na hranici vápna Sanceta, ten vystřelil mimo. Z protiakce dostal míč Chorý k Provodovi, jeho křížná střela rovněž minula bránu. Od této chvíle se hrál vyrovnaný zápas naprosto  bez zajímavých situací před oběma brankami. Hosté dobře napadali slávistickou rozehrávku a sešívaní se uchylovali k dlouhým míčům k půlce hřiště, kde se snažili vytvořit dobré situace při boji o odražené míče. Při akcích soupeře se bránila Slavia na vlastní polovině a také ona byla dlouhé minuty úspěšná. V závěru poločasu trošku zvedl emoce na stadionu sudí Rumšas, když udělil žlutou kartu Chorému a dva podobné zákroky soupeře nechal bez trestu. Žlutou kartu za protesty naopak viděl také trenér Trpišovský. Náznak šance si slávisté vytvořili pět minut před poločasem, ale střela Provoda z velkého úhlu vůbec nemířila na bránu a skončila ve hřišti, Mbodji ani Chaloupek pak s míčem už nic nevymysleli. Emoce plály i v nastaveném čase, kdy zůstal ve vápně Slavie ležet zraněný Sadílek. Přes několik drobnějších potyček se ale nic významného nestalo a do kabin se šlo za zaslouženého bezbrankového stavu.

V poločase se nestřídalo. První velkou šanci druhé půle měli hosté, odražený míč posílal na bránu Navarro, Staněk opět výborně zasáhl. Stejně se Staňkovi vedlo při samostatném úniku Guruzety, který střílel asi z 13 metrů. Úplně snový zákrok pak vytáhl Staněk v 52. minutě, kdy doslova na brankové čáře akrobaticky zastavil hlavičku Navarra. Na zmatky v obraně Slavie zareagoval trenér Trpišovský hned trojnásobným střídáním, dolů šli Douděra, Mbodji a Sanynang, do hry Holeš, Bořil a Kušej. O tři minuty později přišel do hry i Nico Williams na druhé straně. Střídání tlak Athleticu na několik minut otupila a hrál se zase poměrně vyrovnaný zápas. Po rohovém kopu Slavie v 81. minutě se míč snášel hned ke dvěma slávistům, před nimi jej ale odehrál obránce a ke vzteku červenobílých se nekopal ani další roh. To už byl na hřišti i Chytil místo Zafeirise. Po Chytilově střídání měla Slavia krátce převahu, tu ale nevyužila a v závěru se zase bránila převaze soupeře. To se jí povedlo a zápas tak skončil bezbrankovou remízou, za kterou po průběhu zápasu mohla být Slavia ráda.

Úterý 25. 11. 2025 21:00

Liga mistrů, 2025/2026
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Athletic Club Bilbao
Athletic Club Bilbao

Právě probíhá hodnocení hráčů v utkání, ukončeno bude za 24 hodin. (1 - nejslabší / 10 - nejlepší) Hodnotit hráče mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé. Přihlašte se zde

Komentáře (190)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bilbao

    slavista23     před 4 hodinami 25.11.2025 19:47 |  
    3 3

    BAF

    • Re: Slavia - Bilbao

      Myšák     před 4 hodinami 25.11.2025 20:06 |  
      7 0

      Kdybys tam napsal vykřičník, tak jsem se lek! Tak že slávista51 nestačí, musí být ještě slávista23 ŽE!!!

      • Re: Slavia - Bilbao

        kalex     před 3 hodinami 25.11.2025 20:57 |  
        2 0

        :D

      • Re: Slavia - Bilbao

        slavista23     před 3 hodinami 25.11.2025 21:03 |  
        1 0

        Mel jsem strach aby se nekomu neco nestalo.

  2. Re: Slavia - Bilbao

    hajnej     před 4 hodinami 25.11.2025 19:51 |  
    8 1

    Do nich!!! Cítím první výhru v LM.

  3. Re: Slavia - Bilbao

    Papol     před 4 hodinami 25.11.2025 19:54 |  
    2 1

    Sakra, to je novinka

  4. Re: Slavia - Bilbao

    pehacko     před 4 hodinami 25.11.2025 19:54 |  
    5 0

    Zajímavá sestava… Moses místo Vlčka. Jinak očekávaná pohárová…

  5. Re: Slavia - Bilbao

    Horacio11     před 4 hodinami 25.11.2025 19:54 |  
    4 4

    Když vidím sestavu Athletica, tak kdy jindy než dneska. Všechno hraje pro nás

    • Re: Slavia - Bilbao

      knl66 (přítel SN)     NOVÝ před 24 minutami 25.11.2025 23:37 |  
      0 0

      Všechno pro nás hrálo, hrálo, až nás Bilbao málem obehrálo...

  6. Re: Slavia - Bilbao

    Slávista 51     před 4 hodinami 25.11.2025 19:58 |  
    1 5

    Nejdříve k tomu hodnocení, potřebujeme znát sestavu,
    že.

    • Re: Slavia - Bilbao

      kalex     před 3 hodinami 25.11.2025 20:55 |  
      1 0

      Hodnocení musí být logicky až po zápase.

  7. Re: Slavia - Bilbao

    knl66 (přítel SN)     před 4 hodinami 25.11.2025 19:58 |  
    4 0

    Staněk – Moses, Zima, Chaloupek – Douděra, Sadílek, Zafeiris, Mbodji – Provod (C), Chorý, Sanyang
    *
    Na lavičce: Markovič – Bořil, Cham, Hašioka, Chytil, Holeš, Jelínek, Kušej, Prekop, Ogbu, Vlček


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2025 20:02) . Zobrazit původní komentář

  8. Slavia - Bilbao

    Myšák     před 4 hodinami 25.11.2025 19:59 |  
    7 1

    Tak s pomocí boží, ať se práší za kočárem!!!

    • Re: Slavia - Bilbao

      Slávista 51     před 4 hodinami 25.11.2025 20:00 |  
      4 3

      Tak jest !

    • Re: Slavia - Bilbao

      kalex     před 3 hodinami 25.11.2025 20:54 |  
      1 0

      Slovanská bohyně nám dopřeje!!!

  9. Re: Slavia - Bilbao

    Papol     před 4 hodinami 25.11.2025 20:07 |  
    5 5

    No tak uvidíme. Věřím ve výhru 2:1. Chorý, Provod. Moc mi tedy nesedí Sadílek, který hraje celkem prdlačku

    • Re: Slavia - Bilbao

      zeleznik2     před 4 hodinami 25.11.2025 20:13 |  
      4 8

      Taky nechápu, byl tragický i proti Bohemce..

    • Re: Slavia - Bilbao

      Myšák     před 4 hodinami 25.11.2025 20:16 |  
      2 2

      Jo, Sadílek je záhada. Já ale věřím, že může podat vynikající výkon.

  10. Re: marodka

    zeleznik2     před 4 hodinami 25.11.2025 20:13 |  
    4 1

    Zdravotní indispozice nepustí do zápasu Oscara Dorleyho a Ivana Schranze. No Ivan víc nehraje, než hraje, takže asi oslabení, takové to není. Snad dneska to vyjde a konečně za tři bodíky.

  11. Re: Slavia - Bilbao

    zeleznik2     před 4 hodinami 25.11.2025 20:15 |  
    2 1

    Slavia Praha: Staněk – Moses, Zima, Chaloupek – Douděra, Sadílek, Zafeiris, Mbodji – Provod (C), Chorý, Sanyang.
    Náhradníci: Markovič – Bořil, Cham, Hašioka, Chytil, Holeš, Jelínek, Kušej, Prekop, Ogbu, Vlček.

    • Re: Slavia - Bilbao

      Myšák     před 4 hodinami 25.11.2025 20:20 |  
      1 7

      Kdepak je Vorlický?

      • Re: Slavia - Bilbao

        torn     před 4 hodinami 25.11.2025 20:22 |  
        7 0

        Není na soupisce pro LM. Logicky tedy nemůže být náhradník.

        • Re: Slavia - Bilbao

          Myšák     před 3 hodinami 25.11.2025 20:44 |  
          3 0

          Já vím, zapomněl jsem, omluva.

  12. Re: Slavia - Bilbao

    Hlavis     před 4 hodinami 25.11.2025 20:26 |  
    5 13

    Obrana konečně funguje tak na stopera postavím Mosese. Jindra zase baví….
    Ale lepší Moses na stoperu než na pravém wingbacku, ten kluk je dopředu těžce mimo a každá akce u něj končí.
    Nechápu přič ho JiT nestaví na jeho primární post asi pro to, že by nehrál chráněnec Sadílek.

    • Re: Slavia - Bilbao

      JV     před 3 hodinami 25.11.2025 20:40 |  
      5 0

      Moses nebude hrát stopera.

      • Re: Slavia - Bilbao

        necich     před 3 hodinami 25.11.2025 20:50 |  
        7 2

        To máš jedno, když si někdo potřebuje kopnout tak si kopne.

    • Re: Slavia - Bilbao

      Morb     před 3 hodinami 25.11.2025 20:40 |  
      9 0

      Proč myslíš, že bude na stoperu Moses? Ty pozice vůbec nemusí sedět. Obrana podle mě bude v rozestavení Doudis-Chaloupek-Zima-Mbojdi. Moses normálně na na středu. tzn. že nejspíš hrajeme na 4 vzadu.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2025 20:43) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Slavia - Bilbao

    Vrevio     před 3 hodinami 25.11.2025 20:57 |  
    1 0

    Ahoj,
    budete mít někdo odkaz na stream? V dobré kvalitě ideál ;). Používáte někdo Acestream?


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2025 20:57) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Slavia - Bilbao

    Maty22     před 3 hodinami 25.11.2025 21:06 |  
    3 0

    Uf, uf.

    • Re: Slavia - Bilbao

      ehad     před 3 hodinami 25.11.2025 21:11 |  
      1 0

      Tech chyb v rozehravce delame moc ...

      • Re: Slavia - Bilbao

        Morb     před 3 hodinami 25.11.2025 21:17 |  
        4 1

        Jsme k nim většinou donucení. Trochu mám obavu z riskování Chalyho. Mbodji se zatim dneska nechytá.

        • Re: Slavia - Bilbao

          ehad     před 3 hodinami 25.11.2025 21:19 |  
          1 0

          Trochu jo, ale nemusime tu chybu udelat tak, aby souper sel 2 na 1 ... nebo zkazit nahravku tak, ze jde primo souperi na nohu ...

  15. Re: Slavia - Bilbao

    wotlemburg     před 3 hodinami 25.11.2025 21:11 |  
    6 0

    Oni s Bilbaem jebou Spartu?

    • Re: Slavia - Bilbao

      knl66 (přítel SN)     NOVÝ před 21 minutami 25.11.2025 23:40 |  
      1 0

      A až budeme hrát s Barcelonou, tak co myslíš, koho budou jebat? A kdybychom snad někdy hráli finále Ligy mistrů ve Wembley, tak co myslíš, koho by jebali?

      • Re: Slavia - Bilbao

        záplata     NOVÝ před 19 minutami 25.11.2025 23:43 |  
        1 0

        Asi nikoho jinýho na jebání nemaj, tak jim je i ta bubeneč dobrá.

      • Re: Slavia - Bilbao

        butters     NOVÝ před 17 minutami 25.11.2025 23:44 |  
        0 0

        Kdyby to aspoň byla nějaká hezká holka, ale ona ta sparta vypadá hůř než ta čarodějnice, co v jedné své pohádce popisoval Ivan Mládek.

  16. Re: Slavia - Bilbao

    Maty22     před 3 hodinami 25.11.2025 21:11 |  
    1 0

    Zatím dost nervózní.

    • Re: Slavia - Bilbao

      ehad     před 3 hodinami 25.11.2025 21:14 |  
      3 0

      Njn. Skoda, ted ta strela Provoda (?) to mohla dost uklidnit ... ;-)

  17. Re: Slavia - Bilbao

    slavistapavel     před 3 hodinami 25.11.2025 21:21 |  
    3 2

    Ten Mbodji smrdí pruserem. Zatim hodne nervózní a nepřesný výkon.

    • Re: Slavia - Bilbao

      Morb     před 3 hodinami 25.11.2025 21:22 |  
      2 1

      Hlavně nevyhraje žádnej souboj a dost míčů zkazít. Doufejme, že to je zase předzvěst 2 gólů.

    • Re: Slavia - Bilbao

      Kratass97     před 3 hodinami 25.11.2025 21:27 |  
      1 1

      Připadá mi jak odpalovač balon lehce překáží a všechno jen nakopne nazdařbůh

  18. Re: Slavia - Bilbao

    Maty22     před 3 hodinami 25.11.2025 21:28 |  
    3 0

    Chorý ošetřování bez souboje. To nebývá dobré.

    • Re: Slavia - Bilbao

      ehad     před 3 hodinami 25.11.2025 21:29 |  
      2 0

      uff, to nevypadalo dobre ..

  19. Re: Slavia - Bilbao

    Maty22     před 2 hodinami 25.11.2025 21:34 |  
    4 0

    Začínáme se vztekat, to měla být jejích devíza.

    • Re: Slavia - Bilbao

      ehad     před 2 hodinami 25.11.2025 21:36 |  
      2 0

      vsak ono na ne taky dojde ... doufam ...

  20. Re: Slavia - Bilbao

    PepisSk68     před 2 hodinami 25.11.2025 21:35 |  
    4 0

    Čekal jsem že v soubojích budeme trochu pevnější, silnější, zatím tomu nic takového nenasvědčuje

  21. Re: Slavia - Bilbao

    Morb     před 2 hodinami 25.11.2025 21:40 |  
    6 1

    Zaítm jsme docela neškodní. Doufal jsem, že budeme nebezpečnější.

    Hrozně nám vázne rozehra z obrany. Je tamvelkej prostor, kterej nejsme schopný prokombinovat a vlastně jedinej způsob, jak se dostaneme na půlku soupeře, je velkej nákop.

    Rozhodčí nám dneska taky rozhodně nepomáhá.

    Hlavně ať nedostaneme debilní gól. Může to dopadnout na obě strany.

    • Re: Slavia - Bilbao

      martynko     před 2 hodinami 25.11.2025 21:51 |  
      3 2

      A co čekáš? Že ze dne na den spontánně přepneme z ligovýho bum na Chorase na tikitaku?

  22. Re: Slavia - Bilbao

    Marek3     před 2 hodinami 25.11.2025 21:41 |  
    3 2

    Tvl kolik mi udelame faulu to je neuveritelny...

    • Re: Slavia - Bilbao

      ehad     před 2 hodinami 25.11.2025 21:46 |  
      13 0

      protoze si nedame presnou nahravku, takze pak to honime v soubojich ...

  23. Re: Slavia - Bilbao

    Nosorozec     před 2 hodinami 25.11.2025 21:42 |  
    6 1

    Pí*o litevská, dávej taky žlutý karty Španělům! UEFA Mafia!

  24. Re: Slavia - Bilbao

    pehacko     před 2 hodinami 25.11.2025 21:43 |  
    8 3

    Sudí opět zkurvenej bastard!

    Ps: Sudí je vážně totální zmrd… co bude lézt do prdele silnějším, aby mohl pískat i příště. Hlupák bez sebevědomí,,. To ma jen vůči nám. Hajzl


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2025 21:48) . Zobrazit původní komentář

  25. Re: Slavia - Bilbao

    o5aradecek     před 2 hodinami 25.11.2025 21:48 |  
    4 1

    To je zase píšťalák, tvl.

  26. Re: Slavia - Bilbao

    Morb     před 2 hodinami 25.11.2025 21:48 |  
    8 1

    Sadílek dneska nejlepší zápas za Slavii. Ať dá gól!

  27. Re: Slavia - Bilbao

    Maty22     před 2 hodinami 25.11.2025 21:49 |  
    5 1

    To je hoblovaná a né fotbal.

    • Re: Slavia - Bilbao

      ehad     před 2 hodinami 25.11.2025 21:53 |  
      3 0

      njn, Bilbao hraje to co potrebuje, ceka na nase chyby ... a my nejsme schopny udrzet mic dele, udelat souvislejsi akci ... takze to vypada bohuzel takhle ... uvidime po prestavce, zatim jsme radi za remizu a k vyhre mame dal nez souper ...

  28. Re: Slavia - Bilbao

    Marek3     před 2 hodinami 25.11.2025 21:52 |  
    9 3

    Hroznej nefotbal :(

    • Re: Slavia - Bilbao

      Morb     před 2 hodinami 25.11.2025 21:55 |  
      1 4

      A cos přesně myslel, že se bude dít? Je to Liga mistrů, kde jsme nikdy nevyhráli zápas.

      • Re: Slavia - Bilbao

        soze     před 2 hodinami 25.11.2025 21:58 |  
        5 0

        Není pravda.
        Za Karla Jarolíma jsme porazili Steau Bukurešť 2:1 .

        • Re: Slavia - Bilbao

          Morb     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:01 |  
          1 1

          Tak tím pádem je můj argumentu úplně lichej. "Omlouvám se."

        • Re: Slavia - Bilbao

          Hubicka     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:03 |  
          2 0

          Byl jsem tam.
          Strahov, za bránou,atletická dráha a hrozně daleko ke hře.

  29. Re: Slavia - Bilbao

    Dennis     před 2 hodinami 25.11.2025 21:53 |  
    3 0

    Nejlepší z našich podle mě jasně Chaloupek. Hraje čím dál líp.
    Snad tam někomu něco spadne, dost možná rozhodne jeden gól.

  30. Re: Slavia - Bilbao

    Brnak     před 2 hodinami 25.11.2025 21:53 |  
    12 0

    Musime se zklidnit a zpresnit. Takto hratelny Bilbao uz nebude

  31. Re: Slavia - Bilbao

    Nosorozec     před 2 hodinami 25.11.2025 21:54 |  
    4 1

    Je to vyrovnaný zápas, druhý poločas hrajeme na Tribunu Sever, chtělo by to dneska urvat první vítězství v LM pod Jindřichem. Snad nám to neposere ten debilní rozhodčí.

  32. Re: Slavia - Bilbao

    butters     před 2 hodinami 25.11.2025 21:55 |  
    1 2

    Až my jednou dáme gól v Lize mistrů, bude to taková událost, že to bude na titulní stránce všech významných světových médií.

  33. Re: Slavia - Bilbao

    denydzlSKS     před 2 hodinami 25.11.2025 21:56 |  
    9 0

    Jak z vlastně úplně obyčejnýho, pohodovýho zápasu udělat bramboračku…tohle rozhodčí nezvládá. Karty ne/dává nesmyslně a hráči jsou z něj dost podrážděný:/
    Fotbal nic moc.

  34. Re: Slavia - Bilbao

    Vhoo (přítel SN)     před 2 hodinami 25.11.2025 21:56 |  
    7 1

    Ty vole ta LM je fakt za strer. Jeden zápas z deseti hrarelnej a sudí tradičně hrozny . Tam je to jen o těch penězích

  35. Re: první poločas

    zeleznik2     před 2 hodinami 25.11.2025 21:56 |  
    2 0

    Jedna střela Provoda a jedna chyba, kterou soupeř nepotrestal. Rozhodčí velmi slabý, bohužel je to snad už tradice. Obrana se Staňkem odolává, tak snad vydržíme i ve druhé půli.

  36. Re: Slavia - Bilbao

    Hubicka     před 2 hodinami 25.11.2025 21:56 |  
    2 1

    Tak jsem se těšil. A moc se mi to nelíbí. Ale je to realita. Mbodji je naprosto zmatený a náhrada za něj není. Vůbec nevím kdo by to měl oživit. Tak jenom neprohrát.

  37. Re: Slavia - Bilbao

    Carlos1     před 2 hodinami 25.11.2025 21:56 |  
    3 2

    V Edenu velmi vlazna atmosfera,ten fotbal je opravdu prisernej,Bilbao slaboucky,ale ty nase nakopy vice mene spolehlive odvraci a nam chybi schopnost odcentrovat nebo neco tvorit postupne,plus prasacka hra Bilbaa a zdrzovani,takze snad v 2.polocase lepsi

  38. Re: Slavia - Bilbao

    yuta_watase01     před 2 hodinami 25.11.2025 21:57 |  
    17 0

    Bohužel to je dneska opět jen tuhý boj a komedie ...samý faul, ani mě ten fotbal nebaví, zápas který není hoden LM...

    Bilbao úplně z formy, navíc hrají prasácky, nám prostě chybí fotbalová kvalita. Nasazení a snaha OK, enormní, ale fotbalovost minimální. Rád vzpomínám na Baha, Cufa, Davida Juráska nebo Dioufa. Absolutně nám chybí kvalita na krajích, tam není žádný centr, žádná podpora ofenzivy.

    Mbodji se Sanyangem jsou slibní, mají možná potenciál, ale nelze na ně spoléhat. Dopředu dnes Sanyang zatím prostě nulový. Douděra by se měl soustředit místo těch jeho provokací a emočních výlevů na to, aby hrál pořádně fotbal.
    Prostě ten tým je nesourodý, Choras s Provodem jsou na to vepředu sami, chybí nám vyváženost a větší kvalita.
    STejně tak Mosese je za mě velká škoda na kraji. I když Sadílek nehraje špatně.

    Přesto můžeme vyhrát, dnešní Bilbao je hodně hratelné.
    Loni bychom jim dali trojku s touto jejich formou

    • Re: Slavia - Bilbao

      kalex     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:03 |  
      0 0

      Tak ji dáme dneska.

  39. Re: Slavia - Bilbao

    IJS     před 2 hodinami 25.11.2025 21:58 |  
    7 7

    Na to se nedá koukat. jestli se hrálo z těch 50-ti minut 20 čistých, tak to je hodně. Fauly a nákopy, to je dnes hra Slavie. Vůbec si mi nelíbí levá strana a něco mi říká, že přes ní nejvíce hrozí gól. Nechci to hodnotit v půlce, ale jestli Jindra povede Slavii k této hře, tak nám za chvíli nebude nikdo fandit.

    • Re: Slavia - Bilbao

      Kikoriki     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:01 |  
      7 4

      Co to meleš? Slavii budu fandit vždycky.

  40. Re: Slavia - Bilbao

    Maty22     před 2 hodinami 25.11.2025 21:59 |  
    0 0

    Kudy ve studiu, prej aby to nezklouzlo někam, kam nikdo nechce.

  41. Střídání

    JohnyBeGOOD     před 2 hodinami 25.11.2025 22:01 |  
    0 0

    Cham, Kušej, Chytil na plac. Dokonce bych snad dal šanci i Prekopovi.

  42. Re: Slavia - Bilbao

    pehacko     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:02 |  
    1 3

    Věřím ze v druhé půlce to zvedneme i díky střídáním, kde mame kam sáhnout. Tuším gol od Mojmira a Vasila! Nejdriv budeme bojovat a unavíme si je a pak přijde fotbalový koncert!

  43. Re: Slavia - Bilbao

    Maty22     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:06 |  
    1 0

    Já čekám tak v šedesátý Nico na plac, a to si oba Davidové zaběhaj.

  44. Bilbao

    Cinci21     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:11 |  
    0 1

    Španělové přiletěli zahrát pěkný divadlo

  45. Re: Slavia - Bilbao

    Kratass97     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:12 |  
    8 0

    Makat a bojovat to umíme ale chybí mi větší fotbalová kvalita.. Bilbao je k poražení ale chybí větší kvalita v týmu..

  46. Re: Slavia - Bilbao

    Nosorozec     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:13 |  
    4 0

    Jindra je taky caroděj!

  47. hmm

    ehad     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:14 |  
    3 0

    tak v 2. polocase uz souper 3 golovky, jako cekal jsem spis nas tlak ... :-/

  48. Re: Slavia - Bilbao

    ervin     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:16 |  
    8 0

    Momentálně hrajeme pěkný hovno . Stanek drží prapor.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2025 22:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Bilbao

      Morb     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:18 |  
      0 1

      A proto tam je.

      • Re: Slavia - Bilbao

        ervin     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:25 |  
        0 0

        Ty ostatní tam jsou snad taky ne?

  49. Re: Slavia - Bilbao

    martynko     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:17 |  
    5 0

    Staněk se dneska prodal :-) Ale začátek druhy půle trestuhodně prochrápana jak s Arsenalem, Bilbao do toho začalo šlapat.

  50. stridani

    ehad     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:18 |  
    0 0

    no slava, stridani, uz byl nejvyssi cas ...

    • Re: stridani

      Marek3     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:19 |  
      3 2

      Urcite ale ne Boru s Holesem...

      • Re: stridani

        visitor23 (přítel SN)     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:26 |  
        3 0

        Zkusenosti jsou potreba, ta hra potrebovala zklidnit

    • Re: stridani

      Morb     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:20 |  
      3 2

      Já jsem rád, že šel dolů Mbodji upřímně. Moc ten risk s ním nechápu. On nezahrál podle mě dobře nikdy, teda. Ale to nic proti němu, není se co divit.

      • Re: stridani

        ehad     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:24 |  
        4 0

        neresim jednotlivce, ale obrana uz nefungovala jako celek, hrozne snadno jsme se nechavali prehrat ... bylo potreba do toho sahnout ...

  51. Re: Slavia - Bilbao

    Nosorozec     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:26 |  
    1 1

    Ten rozhodčí s tím Paradesem snad šuká, že mu všechno odpustí

  52. Re: Slavia - Bilbao

    tomslavista     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:27 |  
    8 0

    Zima je dneska výborný.

  53. Re: Slavia - Bilbao

    Morb     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:28 |  
    0 5

    Chlapi. My to dneska vyhrajeme. Mark my words.

    • Re: Slavia - Bilbao

      ehad     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:32 |  
      9 0

      jako ja ti verim, jen nevim, z ceho dame gol ... mame problem dostat se s micem i pred vapno ...

  54. Re: Slavia - Bilbao

    Hlavis     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:28 |  
    12 3

    Bezmoc

  55. Re: Slavia - Bilbao

    Sníža     NOVÝ před 2 hodinami 25.11.2025 22:30 |  
    22 1

    Chybí nám střed hřiště. Sadílek maká, ale to je málo. Dopředu špatný. Chybí mezihra a lepší práce s balónem. Hrajeme upracovaný a ne moc hezký fotbal. Nebýt Staňka, tak bylo vymalováno.

  56. Re: Slavia - Bilbao

    butters     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:38 |  
    17 3

    Jindra pořád mluví o tom, jak chce vyhrát zápas v LM, ale přijde mi, že si to sám sabotuje touhle taktikou a vůbec už jen stavbou kádru. My jdeme proti jednomu z aktuálně nejslabších možných soupeřů v LM a nemáme jiný plán než to, co nám vychází v lize - dlouhé nákopy někam do prostoru, kde je Chorý. Jenže zatímco v lize to klape díky tomu, že Chorý obránce soupeře výrazně převyšuje a k většině míčů se dostane, tady o úroveň výš je i on jen průměrný hráč. Vážně je Cham tak špatný, že nemohl dnes hrát? Když už je JiT ochotný to risknout s Mbodjim a Sanyangem.

    • Re: Slavia - Bilbao

      ehad     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:41 |  
      8 0

      to by az tak nevadilo, ale co vadi jsou naprosto tragicky zahravane standardky ... jako z ceho jinyho muzeme dat gol, ale my to zahrajeme tak, ze tam sance na gol ani neni videt, natoz aby z toho padl ...

    • Re: Slavia - Bilbao

      martynko     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:50 |  
      3 12

      Jako vážně opět stesk nad zpusobem hry? Fakt myslis, ze jakykoli tym je schopný prijit ze dne na den s něčím jinym, nez co ma dlouhodobe zažité? Navíc v zápase s nároky na kvalitu a rychlost řešení o level výše?

    • Re: Slavia - Bilbao

      Vejrikus     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:56 |  
      1 4

      A já zrovna chtěl napsat, že i když to neděláme často, tak bychom měli dneska pochválit trenéry, protože takticky mi to přijde úplně v pohodě. To je tak jediné co se dá chválit (kromě Staňka). Těch technických nedokonalostí na hřišti, to je peklo. Ani to nepřebije celkem dobrý výkon obránců v obrané fázi, kteří se také koupou za uši. Musím zmínit Vasila Kušeje, jeho offside koncert.

    • Re: Slavia - Bilbao

      kalex     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:00 |  
      1 0

      První slabý, na porážku u konce a jde to do kytek. Tým ze Španělska, který nikdy nesestoupil a hostorii i se sešívanými kořeny známe. Loni škoda, letos škoda.

  57. Re: Slavia - Bilbao

    Hlavis     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:51 |  
    3 7

    Mrtvý tým…. Tohle Bilbao je ostuda

  58. Re: Slavia - Bilbao

    Nosorozec     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:57 |  
    5 2

    Hm, tak remíza. Ale koho jinýho už porazit, než Bilbao, které nemá žádnou oslnivou formu.
    Liga mistrů je sice prestiž a vydělají se tam velký penize, my fanoušci bysme si ale mnohem víc užili, kdyby se hrála evropská liga...

  59. Re: Slavia - Bilbao

    ehad     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:58 |  
    4 0

    njn, budme radi aspon za bod ... mohlo to dopadnout hur ...

  60. Re: Slavia - Bilbao

    Wulfstan (přítel SN)     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:58 |  
    7 0

    Nedáme-li gól, je velmi velmi nepravděpodobné až nemožné vyhrát.

    A rozhodčí je totální kokotí hlava.

  61. Re: Slavia - Bilbao

    Hlavis     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:58 |  
    12 9

    Naprostá ostuda a ukázka toho, že v lize mistrů nemáme absolutně co pohledávat. Plzeň s podobnými týmy v Evropě uhraje daleko lepší výsledky.
    Troufnu si říct, že před rokem i dvěma bychom je doma porazili.
    Málo, hrozně málo….

  62. Jindra Stanek

    pehacko     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:58 |  
    5 0

    Dnes je to jeho bod a nádherné zákroky… ostatní byl boj a spousta zkušenosti pro naše kluky. Bohuzel na vic než ten bod to dnes nebylo.

    • Re: Jindra Stanek

      hajnej     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:00 |  
      3 5

      Letos posbíráme zkušenosti, příští rok to v LM rozjedeme.
      Slavia olé!

  63. Re: Slavia - Bilbao

    slavistapavel     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:58 |  
    13 2

    Proč na posledních 15. minut nedostane šanci Cham?Ten je schopný něco vymyslet. Furt Trpisovsky jak chce vyhrát zápas LM, ale hraje to furt na remízu....

    • Re: Slavia - Bilbao

      JohnyBeGOOD     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:00 |  
      2 4

      Provod s Chorým musí odehrát celý zápas i přesto, že hráli oba se žlutou kartou. Jakýkoliv jiný hráč by šel dolů.

    • Re: Slavia - Bilbao

      martynko     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:07 |  
      0 0

      Protože mu Jindrich neveri dozadu. Jedine misto Provoda, ale ten jen tak nesleze.

  64. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Eskaes     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:59 |  
    2 10

    Poctivě odmáknuto, díky kluci.

  65. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Lennon80     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 22:59 |  
    14 2

    Jediné co k tomu napsat, za mě naprosto hrozný nekoukatelný zápas, výsledek hovoří za vše

  66. Re: Slavia - Bilbao

    Morb     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:00 |  
    5 1

    Škoda. Myslel jsem, že máme na víc. Neměli jsme.

    Staňka ani nebudu zmiňovat, ten byl NEUVĚŘITELNEJ, ale výborně zahráli Sadílek, Moses, Zima, Chaloupek i Provod.

    Chyba byla postavit Mbodjiho. Není pro mě omluvou, že tam nikdo jinej není. To jsme měli vědět.

    Jinýho útočníka než Chorýho nemáme. Prostě ... nemáme. Na víc jsme neměli, ale měli jsme mít. Oni taky nebyli nějak světoborný.

    Škoda, teď musíme porazit Tottenham.

    • Re: Slavia - Bilbao

      butters     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:03 |  
      0 0

      Těžko můžeme porazit Tottenham, když nedáme gól. Maximum pro nás bude zase bod za 0:0 získaný top výkonem brankáře.

      • Re: Slavia - Bilbao

        martynko     NOVÝ před 43 minutami 25.11.2025 23:19 |  
        1 0

        Třeba si dá proti nám konečně někdo vlastňáka a my konečně vyhrajeme :-D


        Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2025 23:34) . Zobrazit původní komentář

  67. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Joeker44     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:00 |  
    5 3

    Neměli jsm náhodou jedinou střelu na bránu tu Chorého šmudlu ve druhé minutě?

  68. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    torn     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:00 |  
    8 1

    Asi spravedlivá remíza. Letos jsme je běhavostí už nezaskočili a dnes bylo Bilbao lepším týmem.

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      knl66 (přítel SN)     NOVÝ před 11 minutami 25.11.2025 23:50 |  
      0 1

      Spravedlivá remíza?!? Vždyť nebýt Staňka, tak teď jdeme domů s brekem. Neměli jsme takřka nic.

  69. Re: Slavia - Bilbao

    denydzlSKS     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:00 |  
    6 0

    Ke gólu jsme měli hoooodně daleko.
    A bez nej výhru těžko uděláme, bohužel. Díky bohu za Staňka!

  70. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    porschak     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:01 |  
    2 3

    Dneska podmínky nenahrávaly technický hře. Co chybělo byly odražené balóny. Jinak si kluci zaslouží pochvalu...makali, nic nevypustili. Nadstandard pochvalu si zaslouží Jindra Staněk a Chaloupek...ten suprově roste - zápas od zápasu.

  71. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    zeleznik2     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:01 |  
    5 0

    Fantastický Jindra Staněk, jak jsem psal, takové zápasy rozhodují gólmani, konečně zase nula vzadu. Ale upřímně dnes ten bodík hodně zlatý. Třetí zápas v LM, kdy jsme nedali gól, nutí, ale k zamyšlení.

  72. Re: Slavia - Bilbao

    ervin     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:02 |  
    16 0

    Tohle je na ligu mistrů málo na vítězství ani pomyšlení.Chybi chytrost,moment překvapení, fotbalovost,kreativita. Berme s pokorou bod protože to mohlo dopadnout daleko hůř.

  73. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Kortes     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:02 |  
    4 0

    Velká škoda, tohle byla velká příležitost udělat doma 3 body. Staněk velká pochvala…

  74. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Bicanovský7     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:03 |  
    4 2

    Hrálo se v těžkých podmínkách, utkání připomínalo boj...

    Nám bod zachránil FANTASTICKÝ STANĚK!
    Ale za snahu a bojovnost zaslouží poděkování celý tým

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      Slávista 51     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:04 |  
      0 1

      1***

  75. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    fabbio     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:03 |  
    8 2

    ABSOLUTNĚ BEZ NÁPADU!!!

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      martynko     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:11 |  
      3 0

      No jo no. Hrajeme dopredu vyhradne po krajich hriste, jen na to nemame krajni hrace.

  76. Re: Slavia - Bilbao

    Hepi     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:04 |  
    8 0

    Vůbec nevím, co napsat. Fotbal mě ve druhé půli začal trochu bavit, ale když si vezmu, jak jsem se na LM těšil... Koho tady chceme porazit, než marné Bilbao? Jenže my jsme na tom podobně... Kombinace opět na úkor nakopávání na Chorého a nikam, i když dobře, terén tomu nahrával. Znovu bez gólu a nebýt Staňka, tak i bez bodu. Slušně zahrál i Moses. Rozhodčího už nemám sílu ani komentovat. Hodně mrzí ta ztracená výhra s Bodo...

  77. Česká sestava

    JohnyBeGOOD     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:04 |  
    7 0

    Zaujalo mě, že konec utkání odehrála mimo Mosese čistě česká sestava. Všichni 4 hráči co přišli na hřiště byli Češi, naopak dolů šli 3 cizinci. A je to už počtvrté v řadě, co jsme nedokázali dát v LM gól. Možná by to chtělo začít stavět i jiné hráče občas. Cham se dneska opět nabízel vzhledem k tomu, jak jsme byli opět vepředu zcela jalový.

  78. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    butters     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:04 |  
    11 5

    Vždycky pro mě bylo nejvíc vidět Slavii hrát v LM, ale po tom, co v ní předvádíme za absolutní nekvalitu směrem dopředu (v každém z posledních 4 zápasů bychom nedali gól, i kdyby se hrálo do rána), si říkám, že už se těším, až i díky našemu (ne)příspěvku do koeficientu bude konečně mistr zase chodit jen do předkola a budeme moci v klidu propadnout do EL, kde bude aspoň šance si zakřičet "gól" a občas vyhrát.

  79. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Mimoň     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:05 |  
    8 1

    Nebýt Jindry...tak je to prohra...po poločase jsme byli ještě v kabině...myslím že bod musíme brát.

  80. Znovu opakuju

    Pedro50     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:05 |  
    24 4

    V této soutěži nemáme co dělat dokud na ni nepostavime kádr.

    • Re: Znovu opakuju

      Morb     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:06 |  
      3 20

      Tvl, to se fakt nedá číst tyhle píčoviny.

    • Re: Znovu opakuju

      porschak     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:08 |  
      2 0

      Musíme si taky přiznat, že letos na podzim, není naše forma úplně TOP...v lize nám to jakž-takž stačí, ale LM je jiný level.

    • Re: Znovu opakuju

      butters     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:08 |  
      5 1

      Pokud naším základem má být česká kabina, tak kádr na LM nebudeme mít nikdy.

      • Re: Znovu opakuju

        kalex     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:12 |  
        4 1

        Suk měl. Sadílek a ještě za ty love stoprocentně ne. Ani na hostování. Těžký omyl.

    • Re: Znovu opakuju

      martynko     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:16 |  
      0 0

      Kádr a způsob hry máme postavený na českou soubojovou a defenzivně-překopávací ligu. Jiných fotbalovějších a techničtějších 10 hráčů a jiný způsob hry pro LM ze dne na den z rukávu nevytáhneme.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2025 23:33) . Zobrazit původní komentář

  81. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Jaromir82     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:08 |  
    10 3

    Bilbao bylo totalne marny a bez zajmu. Na horsiho soupere v yLM nenarazime. Bohuzel nase impotence je neskutecna.

  82. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Mimoň     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:10 |  
    7 0

    Jindra na hrad...chytil určitě takové 4 góly. Směrem dopředu to bylo slabé. Tak to je. Asi ani letos nevyhrajeme zápas v Evropě. A je potřeba si to analyzovat. Neřeknu ty těžké váhy...ale Bilbao, kteréje navíc v krizi...lepší výkon jsme předvedli proti nim loni, a to bylo u nich. Asi jsme byli víc pod tlakem, těch zkažených přihrávek...statistika je zlá. My 68 %, oni dokonce jen 66% úspěšných přihrávek . Troufal bych si říct, že to dnes nemělo úroveň LM...ale spíš sotva EL. Zcela upřímně. Ale tak...jdeme dál. Kluci makali a dali do toho všechno...jen to všechno stačí sotva za remízu. Trochu zklamání. Ale musíme jít dál.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2025 23:14) . Zobrazit původní komentář

  83. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    zeleznik2     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:10 |  
    0 0

    Statistiky zápasu
    Slavia vs Bilbao
    5 Střely 8
    2 Střely na branku 4
    52 % Držení míče 48 %
    226 Přihrávky 192
    75 % Přesnost přihrávek 82 %
    21 Fauly 20
    2 Žluté karty 3
    0 Červené karty 0
    5 Ofsajdy 0
    2 Rohy 5

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      Mimoň     NOVÝ před 44 minutami 25.11.2025 23:17 |  
      0 0

      Prosímtě mohu se zeptat. Kde bereš ty statistiky? Livesport mi píše úspěšnost prihravek 68%(217 z 318) a Bilbao 66% (192 z 291)

      • Re: Slavia - Bilbao 0:0

        kalex     NOVÝ před 27 minutami 25.11.2025 23:34 |  
        0 0

        Na body bod. Málo.

  84. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Leksel     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:11 |  
    9 1

    S takovýmhle fotbalem fakt nemůžeme v LM sbírat body, my nejsme schopný se kombinačně s míčem po zemi vůbec dostat z vlastní obrany, všechno to lítá vzduchem a v 99 % končí na kopačkách soupeře. Pro Staňka za dnešní výkon dávám 10+, nebýt jeho, tak jsme dostali naloženo, takže hubený bod je vlastně výhra. Smutné.

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      Mates204     NOVÝ před 44 minutami 25.11.2025 23:18 |  
      2 0

      Vždyť sbíráme

      • Re: Slavia - Bilbao 0:0

        Leksel     NOVÝ před 35 minutami 25.11.2025 23:26 |  
        0 0

        Ano, hodně komorně.

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      Papol     NOVÝ před 39 minutami 25.11.2025 23:22 |  
      3 0

      jjo, Stanek za 10 a kdyby byla 20, i u tu bych dal. Jinak otřesný, ani jediná šance, střely raději nepočítám, protože snad žádná na branku, odražené balony o ničem, připadá mi, že se hráči pletou jeden druhému, nebo několik je vedle sebe na pár metrech, čekal jsem víc od Douděry, ale ten vynikal jen v provokování, Bořil už na to nemá rychlostně, tak dáme Tottenham, nic jiného se nedá dělat :-)

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      martynko     NOVÝ před 37 minutami 25.11.2025 23:24 |  
      2 0

      Stredakum maji beci zakázáno prihravat, takze všechno jde do krajů, kde je narváno, bo soupeř se připravil, a tim pádem samá ztráta, samej faul. Fotbalová symfonie:-)

  85. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    japhy     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:11 |  
    15 1

    Bod zlatej, fotbalově sračka, sorry jako. Do střídání určitě, to jsem si celou dobu nepřál nic jinýho, ať už je konec.
    To nebyl fotbal, to byl prales mezi neuvěřitelnou spoustou přerušení. Souboj následoval souboj, a když to užuž vypadalo, že si přihrajeme, nekvalitou jsme se dostali zase - do souboje.
    Mbodji a Sanyang mají přihrávku a práci s míčem na ČFL.
    I když mě rozhodčí nasral, že nás 2x nechal ležet zranění a nedal min. jednu jasnou žlutou, tak jsem ho vlastně litoval. Nemá šanci upískat ty kvanta soubojů, srážek a střetů.
    Moses MUSÍ hrát uprostřed.
    Po prostřídání už to člověka alespoň trochu vtáhlo do děje.
    Až na rozehrávku Staněk na hrad!

  86. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    JohnyBeGOOD     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:11 |  
    12 1

    Naše hra je prostě směrem dopředu extrémně jalová. V minulosti jsme se spoléhali na trio Provod, Chorý, Kušej, ale aktuálně nemá ani jeden z nich formu. A jejich náhradníci jako Sanyang nebo Prekop jsou také neproduktivní. Vorlický s Chamem sbírají starty po minutách, Teah je na hostování a Diouf odešel. A je to znát, proti Bilbau nebyl nikdo schopný nic vymyslet. Nejsme schopní si ani dát vepředu pár nahrávek za sebou aniž bychom nepřišli o míč. Neočekávám, že by se to mělo v nejbližší době změnit, dokud pro naše útočníky budou nejdůležitější měřítka hry věci jako naběhané kilometry, bránění obranných standardek nebo hra zády k bráně.

    Ostatně naposledy v LM nebo i loni v EL jsme ztráceli body kvůli neschopnosti střílet branky, ale dokázali jsme si aspoň ty šance vytvářet. Teď už jsme rádi, když vystřelíme jednou na bránu. Ono je to těžký, když jsme všechny útočné hráče kterým to šlo Evropě prodali - Sima, Sor, Olayinka, Diouf, Stanciu atd. A nahradili jsme je pouze průměrem.
    A paradoxně nejlépe dopředu hrají hráči bez tzv. "aklimatizace". Nejlépe je to vidět na Mbodjim, první zápas a hned dal 2 góly. Od té doby začal samozřejmě mnohem líp bránit, ale trenéři mu nejspíš "vysvětlili", že tu zadní tyč už zavírat nemusí a má se soustředit na bránění.
    Cham v jeho prvním zápase přišel na hřiště a vytvořil snad 3 tutovky za 5 minut.
    Nebo Zafeiris? Když přišel do ligy, tak byl cítit dopředu mnohem víc. Teď se snad za celý zápas ani nedostane do vápna. Přitom je to jeden z mála našich hráčů který dokáže vystřelit.

    Napadlo mě při sledování zápasu, jak by si proti Bilbau vedla např. Karviná. Jasně, asi by dostali těch gólů víc než my, ale věřím, že by si taky vypracovali víc šancí a byl by to koukatelnější zápas.

    P.S. Psal jsem tenhle text po utkání s Arsenalem, ale platí to i dneska, tak to sem dávám znovu. :-)

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      kalex     NOVÝ před 35 minutami 25.11.2025 23:26 |  
      0 1

      V minulosti, jako na jaře kušej, půl roku před tím Chorý? A v Evropě celkem nic moc?

      • Re: Slavia - Bilbao 0:0

        kalex     NOVÝ před 31 minutami 25.11.2025 23:30 |  
        0 0

        Mířeno na Evropu.

      • Re: Slavia - Bilbao 0:0

        JohnyBeGOOD     NOVÝ před 20 minutami 25.11.2025 23:41 |  
        2 0

        Na začátku loňské sezóny nás celkem držel Chorý viz. např. utkání s Unionem SG a pak dal i 4 góly v EL. Nelze si nevšimnout, že přestal dávat góly poté co odešel Diouf a není u nás nikdo, kdo dokáže pořádně nacentrovat.
        Navíc se podle mě nehodí moc do zápasů, kdy proti nám hraje silnější soupeř a my bychom měli spíš spoléhat na brejky a rychlostní typy hráčů. Platný je samozřejmě do defenzivy.

        Kušej nás táhnul převážně v lize na jaře, v evropských pohárech nehrál, protože přišel později. Tuhle sezónu zahájil skvěle, ale pak se dostal z formy a i proto toho odehrál v posledních zápasech víc Sanyang
        Provod hraje občas skvěle, ale v Evropě je to většinou průměr. Navíc se snaží spoustu věcí brát na sebe, což je občas na škodu a nemyslím si, že by měl např. zahrávat standardky nebo rohy.

  87. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    japoko     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:15 |  
    9 3

    Bohužel, na vítěztví není kádr, ani forma

  88. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    lachpresak     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:15 |  
    2 1

    Naše efektivita ze standartek to už je snad na zápis do guinessovy knihy rekordů.

  89. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    záplata     NOVÝ před hodinou 25.11.2025 23:15 |  
    12 1

    Já myslím, že dnes oba týmy zaslouží absolutorium za běžecké výkony, my se nedostávali do boxu, kde se rozhoduje.

    Jak je možný, že ti Baskové s náma vydržej běhat celej zápas, s náma, který nic jinýho netrénujou. Jestli chce Jindřich někdy v životě výhru v LM, tak asi bude muset něco na svojí práci změnit, s tímhle to nepůjde.

  90. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    martyni (přítel SN)     NOVÝ před 44 minutami 25.11.2025 23:17 |  
    3 0

    Myslím, že tentokrát se na nás dost připravili. Bohužel vepředu nikdo výjimečnej výkon, snad Chorý byl dobrej, ale potřebovali jsme od ostatních víc, aby z toho něco mohlo bejt. Kušej je strašně mimo, ty ofsajdy na konci ještě.. Provod bez šťávy, nevím, proč zas hrál s Bohemkou 90 min. Výborný výkony vzadu, stopeři, Staněk (takhle vynikající golmanskou dvojici jsme snad ještě neměli), Moses.

  91. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Morb     NOVÝ před 42 minutami 25.11.2025 23:19 |  
    2 2

    odpověď pod: japoko

    Není na to útočník. Všichni to víme. Nic víc v tom není.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2025 23:21) . Zobrazit původní komentář

  92. Mávací vlajky

    Merlinus (přítel SN)     NOVÝ před 41 minutami 25.11.2025 23:20 |  
    4 0

    K zápasu mam jednu velkou prosbu. Jestli to tady čte někdo z vedení TS, tak moc prosíme dát ty mávací vlajky pryč. Nechodím na TS a nefandím, abych 3/4 šancí neviděl přes vlajky. Nechte si je na nástup, děkováčku, apod. ale při hře je nechte dole.

    • Re: Mávací vlajky

      Morb     NOVÝ před 40 minutami 25.11.2025 23:22 |  
      2 0

      Jsem myslel, že jsou vlajky na TS zakázaný, pokud si je neubráníš.

      • Re: Mávací vlajky

        knl66 (přítel SN)     NOVÝ před 26 minutami 25.11.2025 23:35 |  
        0 0

        Na TS povolené jsou. Tedy ty správné. Ten "zákaz" se týká zbytku stadionu.

  93. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Edenjejenjeden     NOVÝ před 40 minutami 25.11.2025 23:21 |  
    9 0

    No nebyl to hezký zápas. Pokud chceme být konkurenceschopní podobným týmům potřebujeme kreativitu do zálohy a vyřešit křídelní prostory. Vždy to byla naše silná stránka , ted je to slabina.
    Mužem zápasu samozřejmě Jindra Staněk a vynikající byli i Zima s Chaloupkem , ale dopředu to prostě nebylo ono a na uroven LM je potřeba dostat dopředu vyšší kvalitu.
    A do toho naprosto příšernej rozhodčí, kterej byl hroznej na obě strany.
    Sice je to bod z LM , ale asi jsem čekal od zápasu víc.

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      japhy     NOVÝ před 13 minutami 25.11.2025 23:48 |  
      0 0

      Já se obávám, že nám kvalita dopředu nijak nepomůže. Máme tu Chama s Vorlickým, ale nemaj důvěru, čemuž se vlastně není co divit, protože s naším stylem jsou absolutně nekompatibilní. Záloha při výstavbě je prakticky zbytečná a nahoře si musíš vybojovat to, co ti přiletí vzduchem. Takhle jednoduchý to je a proto jsem před nedávnem psal, že těmto dvěma u nás nevěštím žádnou budoucnost.
      Jestli Jindra pořád čeká na nějakýho Stanciua, tzn. playmakera štrejchnutýho rváčkem, tak good luck.

  94. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Qope     NOVÝ před 38 minutami 25.11.2025 23:23 |  
    4 0

    Těžké utkání na povrchu, ktery byl místy i dost o zranění. Nasazení nelze uprit, hlavně bych vyzvedl Sadilka a Mosese, ale technicky často špatný. Obrana si ale zaslouží velkou pochvalu, stejne jako Staněk. Škoda, veril jsem ve výhru, ale vlastne nebylo moc z ceho. Samozřejmě soupeř mel svoji kvalitu, nutno podotknout.

    Viděno z tribuny ...

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      Morb     NOVÝ před 31 minutami 25.11.2025 23:30 |  
      2 0

      Jak z tribuny vypadal Mbodji. Hledám pro něj nějakou obhajobu.

      • Re: Slavia - Bilbao 0:0

        Qope     NOVÝ před 27 minutami 25.11.2025 23:34 |  
        4 0

        Strašně nervózní, jsme si říkali i okolo s lidmi. Potreboval by vice hrát, si myslim. A omlouvám se, ale stáhnul bych ho uz o půlce.

        • Re: Slavia - Bilbao 0:0

          Edenjejenjeden     NOVÝ před 23 minutami 25.11.2025 23:39 |  
          2 0

          Souhlasím a stejně i Sanyanga , dnes to nebyl jejich zápas. Naopak se mi docela líbil střídající Holeš, Nico Williams si ani neškrtl

          • Re: Slavia - Bilbao 0:0

            Qope     NOVÝ před 8 minutami 25.11.2025 23:53 |  
            0 0

            A bylo dobry, videl jsem jak při jednom prostoji si tam spolu povídali poté, co ho Holes ubranil a Nico ho uznale po pár slovech poplacal :-) nevim jestli to bylo v TV...

      • Re: Slavia - Bilbao 0:0

        záplata     NOVÝ před 22 minutami 25.11.2025 23:40 |  
        8 2

        Já mu tu obhajobu poskytnu, mladičkej kluk přišel v létě z Jihlavy, trenér ho nehraje a pak ho posílá do takovýchto zápasů, a někdo se diví, že je nervosní.

        • Re: Slavia - Bilbao 0:0

          Morb     NOVÝ před 7 minutami 25.11.2025 23:54 |  
          0 0

          fait point

        • Re: Slavia - Bilbao 0:0

          japhy     NOVÝ před 3 minutami 25.11.2025 23:58 |  
          1 0

          Přesně.
          Byl příšernej, ale ta situace na LWB, do které jsme se vmanévrovali, je ještě příšernější. Pořídíme si druholigistu bez šance na aklimatizaci a obehráváme ho téměř výhradně v LM...

  95. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    knl66 (přítel SN)     NOVÝ před 28 minutami 25.11.2025 23:33 |  
    4 0

    Staněk = King!
    14 bodů z deseti!

  96. Bod

    Carlos1     NOVÝ před 26 minutami 25.11.2025 23:36 |  
    9 0

    Jako ja bych ten bod i bral,ale ten fotbal dneska nemel skoro nic, nebylo poradne za co tleskat, Stankovi pochopitelne a za nektere obranne zakroky, jinak souboj za soubojem, fauly, preruseni, minimalni snaha prehrat soupere po zemi, jen posilani micu do souboju ( v lepsim pripade) ,nebo do autu (v horsim pripade). Vic vyplavalo na povrch, ze i proti relativne slabsimu souperi v ramci souteze mame problem dostavat se do sanci

  97. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    vlk30 (přítel SN)     NOVÝ před 21 minutami 25.11.2025 23:40 |  
    4 0

    Taková holomajzna, Staněk tygr sedmi moří,teď prorazit Slovácko a v LM získáme ještě tři body.SKS forever.

  98. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    Ladislav (přítel SN)     NOVÝ před 14 minutami 25.11.2025 23:47 |  
    2 0

    Dobrej bod, Španělé byli lepší a podržel nás Staněk ... Jinak výborná taktika Valverdeho, kdy cíleně přitvrdili, aby i za cenu faulů nás nenechali hrát naši hektickou hru nahoru dolů a nemuseli se s námi nahánět, prostě to nepřipustili, jinak rozhodčí by takový úzkostlivý ...

    • Re: Slavia - Bilbao 0:0

      Qope     NOVÝ před 4 minutami 25.11.2025 23:57 |  
      1 0

      Rozhodčí byl strašný. A to na obě strany, bych řekl ...

  99. Re: Slavia - Bilbao

    knl66 (přítel SN)     NOVÝ před 5 minutami 25.11.2025 23:56 |  
    0 3

    Prosím vás, máme nějakého trenéra na standardky? A mohl bych ho vidět?
    Netýká se jen dneška, ale snad celé téhle sezony. Už by konečně jeho práce snad mohla být někde vidět.

    • Re: Slavia - Bilbao

      Morb     NOVÝ před 3 minutami 25.11.2025 23:59 |  
      1 0

      Útočný standardky jsou k ničemu, ale jak standardky bránit se od nás chtěl učit Arsenal.

    • Re: Slavia - Bilbao

      Qope     NOVÝ před 2 minutami 25.11.2025 23:59 |  
      1 0

      A přitom ty obranné mame špičkové, to bych třeba vypichnul. Ale je fakt, ze co se týče tech utočných, tak je to často nějaké křečovité...

    • Re: Slavia - Bilbao

      pipe1980     NOVÝ před minutou 26.11.2025 00:00 |  
      0 0

      Při hodně centrech jsme poslali míč při)ímo do rukou brankáři. Což je furt nějaký pokrok, před dvěma, třemi měsíci jsme se bavili o tom, že všechny naše centry končí buď na tribuně, nebo na hlavě prvního bránícího hráče.

  100. Nestačí mi to

    pipe1980     NOVÝ před 3 minutami 25.11.2025 23:58 |  
    1 3

    Naprostej král zápasu Štěpán Chaloupek.
    Jindra chytil tři goly.
    Kdybych si vymyslel něco jako fanouškovské XG, tedy očekávané goly podle loženek, tak jśme prohráli 1:3.

    Strašně mi vadí chování chorého. Opět simuluje, na zemi dvakrát okopává soupeře nohama a co je nejhorší, jeho přístup k soubojům. Letí míč, on se opře zádama o soupeře a sledujíc letící míč se přetlačuje. Pokud je přetlačen, odstrčen nebo jiným způsobem proharje tenhle minisouboj, což je čtyřikrát z pěti, tak tím pro něj situace skončila a do hry se dále nezapojí. Z čehož vychází, že většina centrů znamená ztracený balon. Jeho napadání je úplně směšný, ale dejme tomu, on prostě nemá postavu na to, aby mohl mít start a akceleraci jako Mojmír nebo Vasil, tak holt takhle stínuje. To dejme tomu není jeho vina, ale to jak se vysere na hru po ztrátě míče je prostě lemplovství, kterým snižuje šanci ostatních kdo se snaží po ztrátě napadat. Přitom když se na tyhle kraviny vysral a hrál, tak hrál dobře a mohl být v tom zápase mocnou, možná rozhodující zbraní, typem hráče kterého španělé neměli. Jenže on má prostě otřesný návyky a zvrácené myšlení, podle kterého si tím, že si pomáhá těmahle věcma pomůže. Ale ono to tak není, kdyby tu energii kterou věnuje těm kravinám věnoval hře....

    Druhej kdo mi dneska sral byl Christos. On hraje jako dylina, fyrt někoho chytá rukama, po každým kontaktu se válí a diví se že mu to rozhodčí nežere a vzteká se. Pak k němu ten rozhodčí pochopitelně přistupuje negativně a když si není jistej, tak se přikloní k tomu, že posoudí situaci proti takovému hráči. Takže Christosův vliv na utkání je taky negativní.
    Fantastický výkon podali pánové Staněk, Moses, CHALOUPEK životní zápas, Douděra, Sadílek a dokud mu nedošla šťáva (cca v 70. minutě) tak Provod.
    Špatný, zejména proto, že mají na víc Christos a chorý.
    Vůbec jsem nepochopil, proč šel na hřiště Béřa. Je to životní láska, ale poslat ho tam v situaci kdy jsme mohli zápas urvat byla podle mě kravina.
    Tým hodnotím za 10. Žijeme v neuvěřitelný éře Slavie, kdy je nám remíza s Bilbaem málo a odcházíme ze stadionu zklamaní, že jsme neporazili čtvrtý tým španělské ligy. Slovácko to v neděli odsere strašným způsobem


    Červenobílá krev proudí v nás.....

  101. Re: Slavia - Bilbao 0:0

    IJS     NOVÝ před 3 minutami 25.11.2025 23:59 |  
    0 2

    Tak nakonec bezbranková remíza. Bilbao mě překvapilo, nečekal jsem, že je letos tak slabé. Na to, že se jedná o přední tým španělské ligy, tak fakt nic nepředvedlo. Jenže na šance zvítězilo 4:1 a asi si více zasloužilo vyhrát. Hodně jsem kritizovat hru Slavie - nákopy, fauly, ztráty. V rozhovoru v TV Lukáš Provod to vysvětlil kluzkým terénem, že se prý jinak hrát nedalo. Tedy myslím hru bez rizika chyb. V útočné části je Slavia zbrklá, nepřesná, jalová. Jen se spoléhá na Chorého, ale kombinace a střelba z dálky je snad zakázaná.
    K hráčům. Výborný Jindra Staněk, až na hru nohama. Výborní oba stopeři a ještě Moses. Velmi dobrý Provod, ale tentokrát toho moc nevymyslel. Všichni tady chválí Sadílka, ale mě přišlo, že hodně a hodně zbytečně fauloval. Ještě že Jindra Trpišovský stáhnul Douděru, Mbodjiho a Sanyanga. Těm se zápas skutečně nepovedl. Však po tomto střídání tlak Bilbaa skončil a už se začal trochu hrát fotbal. Už by se také mohla Slavia připravovat na odchod Zafiho. Jeho přínos je už malý a proti Slovácku by ho měl někdo nahradit.
    Celkově se mi zápas nelíbil a docela jsem litoval diváky, kteří ovšem v dešti a chladu obětavě fandili. A jde to i bez pyra...