Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

Slavia si připsala velké vítězství, když poměrem 5:3 ovládla přestřelku v Plzni!

Takový průběh zápasu nečekal asi nikdo, ve finále jsou ale pro Slavii nejdůležitější 3 body z horké plzeňské půdy. Ty mají cenu zlata a ačkoliv za sebou sešívaní nemají úplně přesvědčivé období, tak pohled na tabulku po prvních vzájemných zápasech konečně vybízí k mírnému optimismu. Červenobílí vedou ligu o 2 body, hlavně ale největší rivaly od 2. do 6. místa přivítají v odvetách doma v Edenu, což by měla být zásadní výhoda.

Zpět ale k nedělnímu šlágru. V něm tahala za delší konec provazu od začátku Slavia, která vysunutým presinkem a následnými smrtícími kontry po zisku míče ničila až naivně otevřenou obranu Plzně. Kouči Hyskému pak nevyšlo hlavně nasazení stopera či krajního hráče Spáčila do středu zálohy. Sešívané nezastavila ani hrubka brankáře Staňka, který podcenil dalekonosnou střelu Ladry, a ve 49. minutě po 2. zásahu Chorého, který v místě svého dřívějšího působiště opět zářil, utekli do vedení 4:1. Zápas se v tu chvíli zdál rozhodnut.

Nicméně domácí utkání nezabalili a sešívaní naopak ukázali odvrácenou tvář své hry, kdy se stáhli do pasivity, nebyli schopni kombinovat (jen 62% úspěšnost přihrávek v zápase!) a odkopy jen odevzdávali míče soupeři. Viktoria toho využila a v 71. minutě snížila na 3:4, což poskytovalo ještě více než dost času v honbě minimálně za vyrovnáním. Oba týmy se pak v zápase prezentovaly až nevídanou produktivitou, kdy byli oba reprezentační brankáři téměř výhradně v roli komparzu. Realizační tým Slavie pak naštěstí vhodně zareagoval a zkušení Holeš se Schranzem zklidnili hru. Nervovat jsme se nemuseli do samotného konce, když v 84. minutě pečetil významnou výhru Zafeiris.

Slavia si za zápas zaslouží pochopitelně pochvalu. Velmi pozitivně jsem vnímal vysoký presink, produktivitu i velmi účinný taktický záměr - v tomto směru si trenér Hyský s otevřenou obranou a personálním složením sestavy vyloženě naběhl na vidle. Naopak velké rezervy jsme ukázali v kontrole zápasu a kombinační kvalitě, což jsou naše tradiční problémy v této sezóně. Na můj vkus jsme také až příliš často a zbytečně faulovali (počet faulů 14:24 v náš neprospěch), nicméně v tomto ohledu je třeba říct, že skutečně nebezpečný a nesportovní zákrok předvedl jen plzeňský Červ na Sadílka (plus se dá polemizovat o loktu Durosinmiho na Zimu, který paradoxně nebyl oceněn ani žlutou kartou).

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 3 - U první inkasované branky hrubě chyboval. Střelu podcenil, když si ani nepostavil zeď. V úvodu zápasu pak nepůsobil jistě ani při vybězích na 2 míče za obranu. Ze špatného startu se ale nakonec oklepal a zbytek zápasu zvládl standardně. S dalšími inkasovanými góly nemohl nic dělat.

Tomáš Vlček - 5 - Zápas se mu tentokrát vydařil průměrně. Podpora útoku byla v pořádku, dozadu byl tentokrát méně jistý.

David Zima - 9 - Zápas mu vyšel fantasticky a spolu s Chorým byl jeho hlavní hvězdou! Z pozice stopera si připsal 2 asistence, kdy hlavně na gól Chaloupka nahrál po výborné akci. Významně přispěl i u 4. branky, když obral o míč Spáčila. I dozadu odvedl z obrany nejlepší výkon.

Štěpán Chaloupek - 6 - Dal naši 3. branku, když výborně doplnil útok a ve finále skvěle předskočil Červa. Stoper nahrával na gól stoperovi - to je totální fotbal! Ve druhé půli ale i několikrát propadl při bránění Memiče, na to je třeba si dát pozor a radši někdy protihráče vycouvat než riskantně vyrazit vpřed.

David Moses - 5 - Obvyklý elán tam byl, po stránce kvality se mu ale tolik nedařilo. Připsal si i zbytečnou žlutou kartu za zakopnutí míče.

Christos Zafeiris - 6 - Jeho střelu dorazil na 4:1 Chorý, sám pak pohotově rozhodl zápas brankou na 5:3. Herně bych od něj ale čekal víc - nedařilo se mu vyhrávat souboje ani dobře kombinovat.

Michal Sadílek - 5 - Velké nasazení, dobrý presink a úvodní půle, pak ale herně výrazný nebyl. Za celý zápas vyprodukoval jen 18 přihrávek, což je na středního záložníka velmi nízké číslo. I v soubojích byl často pozdě.

Youssoupha Mbodji - 5 - Při bránění nebyl tak důsledný jako v týdnu s Arsenalem, byla z toho branka na 3:4. Když už se ale dostal do soubojů, tak je vyhrával. Naopak s míčem by měl být do budoucna kvalitnější.

Lukáš Provod - 7 - Zápas mu konečně sedl a odvedl výkon, jaký se od něj jako od tahouna čeká. Nejvýraznějším momentem byl vyhraný souboj se Spáčilem a následná přihrávka na první gól zápasu Sanyangovi. I ve zbytku zápasu byl na hřišti cítit a hrál dobře.

Tomáš Chorý - 9 - Se Zimou hráč zápasu! Tato vyhecovaná střetnutí mu vyloženě sedí. Prosadil se hned dvakrát. Poprvé jeho střelu tečoval do protipohybu brankáře Dweh, podruhé pohotově k tyči napálil vyražený míč. Vyhrával souboje, domácí obránci si s ním nevěděli rady.

Youssoupha Sanyang - 7 - Z 0 na 100 během jednoho týdne. Měsíce nedostával příležitost téměř vůbec, teď odehrál 3 zápasy v řadě v základu včetně šlágrů s Arsenalem a v Plzni. Dobrým náběhem i zakončením otevřel skóre duelu a připsal si premiérový gól za Slavii. Hodil se do presinku i rychlých kontrů.

David Douděra - 6 - Dostal 4. žlutou kartu, po které bude příště chybět, přičemž 3 z nich byly za nesportovní chování. To je smutná vizitka, i když zrovna v neděli měl pravdu, že rozhodčí situaci otočili. Za stavu 3:4 pomohl zklidnit naši hru, když zbrkle nenakopl míč po lajně, ale vrátil ho zpět na stopery. Tím jsme otupili nápor Plzně a následně sami skórovali.

Vasil Kušej - 6 - Dobrým náběhem i přihrávkou načal akci před gólem na 5:3, který stvrdil naše vítězství.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

15. kolo - Neděle 09. 11. 2025 18:30

Chance liga, 2025/2026
3 - 5
1 - 3
FC Viktoria Plzeň
FC Viktoria Plzeň

32. Ladra
61. Červ
71. Memič

SK Slavia Praha

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Myšák     před měsícem 11.11.2025 16:52 |  
    19 17

    Hodnocení podle mne sedí, nikdy se všichni neshodneme, to je v pořádku. Vadí mi ale jedna věc na nšem fóru, jak někdo může chtít vyhazovat trenéra když neskončila sezona, a navíc vademe ligu o 2 body? Nikomu neupírám právo na na názor, můj názor je, že to hraničí s debilitou!

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      guyincognito     před měsícem 11.11.2025 17:32 |  
      22 21

      Tak protože já osobně dám za Slavii za rok hodně přes deset tisíc, poctivě chodíme s kamarádem skoro na všecky zápasy, na Oneplay skoro všechny venkovní…
      …a většinou vidím nakopávanou a faulovanou zkříženou s mma s občasnými záblesky fotbalu, všichni lidi v mem sektoru už jsou z toho otrávení, takže po celej zápas poslouchám řeči jak na starý dřevěnce a ani si nemůžu stěžovat, protože mají pravdu.
      Takže jo, vedeme ligu, super, ale furt je to dost často trochu utrpení to sledovat. A to už platí několik let.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.11.2025 18:05) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Myšák     před měsícem 11.11.2025 17:43 |  
        15 9

        Tak že budete nadávat i když vyhrajem titul? Víte co chcete?

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          guyincognito     před měsícem 11.11.2025 18:04 |  
          15 7

          Já jenom vysvětluju proč jsou fanoušci negativní, i když se výsledkově daří.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        obiwan     před měsícem 11.11.2025 18:58 |  
        9 3

        U nás ve 117 nic takového neslycham...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        rak (přítel SN)     před měsícem 11.11.2025 21:43 |  
        11 5

        Nevím tedy v jakém sektoru. Já to kolem sebe moc nepozoruji. Nebo přejedenost fotbalem. Možná by bylo dobré pustit si nějaký zápas z éry třeba Součka a spol. Také tam zdaleka nebylo všechno jen pěkné. Nemálo zápasů byl hlavně boj. Ale liga nebyla tak vyrovnaná a pro nás to po letech bídy byl balzám. Čas tu minulost dost idealizuje. Zápasy jsou různé ve všech soutěžích. Mě např. dost otrávilo poslední Euro. Řada zápasů nudných. Sledovat třeba Anglii bylo často za trest. Ale ani ostatní týmy mě většinou nijak neuchvátily. Výjimkou bylo Španělsko, které nakonec zaslouženě vyhrálo. Nemůžu říci, že bych ze Slávie v poslední době odcházel nějak otrávený.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          mig52     před měsícem 12.11.2025 15:33 |  
          1 5

          Se můžu dívat na přenosy 5 nej, takže asi vím, o co jde. Ale s lháři do vlastní kapsy po letech nemám problém.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            mig52     před měsícem 12.11.2025 17:47 |  
            1 3

            Dyť vám některým furt radím, nehleďte jen na kaprligu.:-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        pipe1980     před měsícem 15.11.2025 12:55 |  
        2 2

        Permice stojí 6000, klobása plus dvě pití stojí další 300. Krát 18 je 5400. To je 11.400. Přes deset tisíc dá každej z nás. Chceš za to medaili? Co tam máš dál?

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před měsícem 11.11.2025 16:56 |  
    20 0

    Po delší době se mi líbil Provod. Od Chorého nejlepší výkon letos, je potřeba aby více řešil fotbal a neřešil věci okolo. Je potřeba mít v týmu loňského Chorého a ne toho plzeňského. Měl podíl na všech pěti vstřelených brankách.
    Staněk nechal zavzpomínat na Koláře.
    Teď je potřeba to potvrdit v posledních čtyřech podzimních ligových kolech. S ohledem na náš los a los soupeřů je šance, že bychom se mohli trhnout na čtyři, pět bodů.


    Komentář byl uživatelem upraven (11.11.2025 18:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kalex     před měsícem 11.11.2025 18:42 |  
      6 0

      Do vánoc hrajeme 4 zápasy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před měsícem 11.11.2025 18:55 |  
        1 0

        Děkuji, opraveno.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          kalex     před měsícem 11.11.2025 19:03 |  
          10 0

          Není zač. Jinak teda klokan bude asi kopat, slovácko je marné, teplice venku nepříjemné a Jablonec, který máme za ocasem. Nicméně je to jeden jediný pořádný soupeř. Jinak teda příští kolo je Jablonec Plzeň a sparta hraje v bolce a vzhledem k formě by ztratit mohla taky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před měsícem 15.11.2025 10:36 |  
            2 0

            Teď to hraje dost v náš prospěch. Prakticky do konce podzimu neopustíme Eden, jen nás čeká výjezd do Teplic a po zápase se můžeme hned přemístit do Londýna. Zisk deseti bodů v lize je minimum.
            Jablonec naopak může teď na konci dost poztrácet, los mají rozhodně nejtěžší a klidně mohou vypadnout ještě teď z potenciálních adeptů na titul. Výhoda pro ně, že nehrají evropské zápasy.
            sparta má los v lize něco mezi námi a Jabloncem. Jenže jí čekají ještě dva výjezdy v rámci EKL (Polsko, Rumunsko) a venkovní pohárový zápas s Artisem a v lize jdou na týmy, co v posledních týdnech zaznamenali progres. Když nebudu počítat poslední zápas EKL doma s Aberdeenem, který se hraje až po posledním podzimním ligovém kole, tak je čeká o zápas více než nás.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              kalex     před měsícem 15.11.2025 10:55 |  
              2 0

              Ti se dorazí sami. Čuráci. A dobře jim tak!!! Jinak je taky pravda, že co chvilku kádry Slavie a sparty jsou zdravotně v rozkladu. Těžko tomu pochopit. Ale vlastně to jde. Místo toho, aby borec regeneroval, tak jede na repre cirkus. Idiocie.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                pipe1980     před měsícem 15.11.2025 12:53 |  
                0 3

                Koukám, že pro tebe jsou všichni čuráci, jenom ty seš letadlo.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    rybarmirek     před měsícem 11.11.2025 17:11 |  
    21 4

    Zdravím, správně zhodnocený zápas i známky hračů,není co dodat.V začátku soutěže,kdy se dohodl přestup Zafeirise jsem byl s tímto krokem celkem smířený a mohu za sebe říct, že mi to ani tak nevadilo.Nyni musím přiznat,jak hluboce jsem se mýlil,bude nám hodně chybět a sám jsem zvědavý,jak ho realizační tým nahradí,hlavně v mezihře,kde je svou bojovností až zarputilostí nepostradatelný.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    cvočkař Danda     před měsícem 11.11.2025 17:23 |  
    17 1

    Přidal bych Provodovi a Zafeirisovi a bod bych snížil Douděrovi.Děkuji celé Slavii
    za krásný zážitek,jen tak dál!

  5. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Flame     před měsícem 11.11.2025 18:10 |  
    14 0

    Zdravím všechny,

    špíl se mi líbil a hodnocení sedí, Alanor správně strukturoval text od důležitého k méně podstatnému.

    Potěšil mě projev celého týmu i když přiznávám, že nám pomohla první branka a následné opětné vedení po vyrovnávací brance.

    Naopak mě nepříjemně překvapil výpadek ve druhém poločase a pasívní hra, kdy nám hrozilo vyrovnání. Ale Plzeň hrála fakt dobře a zákroky plzeňáků nepískal sudí tak odpovědně jako nám. Nic proti němu, ale kupříkladu Červ si o druhou kartu koledoval a Durosimiho loket na kartu byl.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    kupik     před měsícem 11.11.2025 18:38 |  
    30 0

    Dobrej večer, přátelé
    možná začnu trochu ze široka, ovšem takovej zápas nelze popsati ve třech větách.
    Nejdříve navážu na kol.Alanora, jehož známkování jest práce obtížná a tvorba charakteristiky jednotlivejch hráčů je práce velmi nevděčná. Budiž.
    Já osobně bych přidal bodík CH.Zafeirisovi, pracoval na obrovským prostoru a neustále navrtával kompaktibilitu soupeře, bodík i pro L.Provoda, tahal to dopředu, měl myšlenku a tvořil výstavbu.
    Naopak bych bodík odebral D.Douděrovi, mám dojem, že do zápasu vstoupil více emočně než fotbalově. Pravda, delší dobu pauzíruje a nenastupuje v základu, o to víc bych si přál aby jeho role byla rozdílovější.

    Byla to bitva, byl to boj, byl to i fotbal a napínavá podívaná. A to vše by se dle mýho názoru mělo odehrávat pouze na hřišti. Fandi, ale zůstaň člověkem, běželo tady kdysi takový heslo. Souhlas. Beru.
    To co se odehrálo záhy po začátku je nehodno značky Slavia Praha.
    Třeba nebudete souhlasit, ale to je hlavně kontraproduktivní vůči vlastním hráčům, jsou ňákým způsobem nastaveni do zápasu a bác. Pauza. 15, 16 minut ? Tělo chladne, svaly tuhnou, emoční nastavení klesá.
    Takže " díky " všem bezmozkům, kteří jsou schopni tuto zhovadilost produkovat. Tady fotbal dostává na prdel. Bohužel.

    Pan Hyský prohlásil něco o válce a bitvě. Měla ji vyvíjet a praktikovat Slavia.
    No, mám dojem, že nastavení teamů bylo jasný už díky trenérům a jejich postavení. Hyský versus Trpišovský.
    A proto se nám Plzeň snažila dostat pod kůži. Ruce v obličeji, lokty na hlavu, pod žebra, nenápadný šlapáčky.
    Cením si toho, že třeba T.Chorý a Ch.Zafeiris se nenechali vyprovokovat, neopláceli a hráli. A dávali góly.
    Hráli všichni. A dobře.
    Kdo dostával v Plzni 3 góly odjížděl s prázdnou. Tentokrát jich ale 5 dostali a zaplakali.
    Slavia byla mentálně výborně nastavená a hladovější.
    A dovolím si eště jeden postřeh na závěr.
    V zápase padaly krásný góly, ovšem ten Memičův byl naprosto exelentní. Úžasná trefa ze super těžký pozice.
    Memiče sleduju už dlouho, škoda, že jsme ho nedokázali dotáhnout k nám. Je to držák a dříč.

    Nevadí. Ve Slavii, jak se zdá, začínaj pomalu a jistě vyrůstat další plejeři.
    Sudí dělal co bylo v jeho silách a celkem to ustál. Vzhledem k jeho věku v pořádku.
    A k panu Červovi není zapotřebí žádnýho komentáře. Jeho si najde karma sama.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kalex     před měsícem 12.11.2025 10:16 |  
      5 0

      Mi ten Červ přijde jako Vácha. Odchovanec, co docela zahořkl na Slavii.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        wimpy     před měsícem 12.11.2025 10:23 |  
        6 0

        Já si moc nevybavuju, že by se Vácha nějak zvlášť otíral o Slavii. Jeho problém byl, že se až moc lísal k jejich jádru. Trochu připomínal Straku.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          kalex     před měsícem 12.11.2025 11:47 |  
          3 0

          No já cca půl roku zpět zaznamenal na fb reel, kde mu na tréninku hradce někdo poslal míč s logem slavie a blbé kecy u toho teda měl. Já to sem snad i dával, ale dohledávat to nebudu. A tak celkem rychle jsem to našel.
          https://www.facebook.com/share/r/182PwHNXJB/

  7. Hodnocení

    Mike     před měsícem 11.11.2025 18:49 |  
    28 7

    Hodnocení bych představoval si vyšší. Ono zničit Plzeň u nich 5 góly, to zase roky neuvidíme. Vyjma samozřejmě Staňka. Když vezmu vstřelené góly letos ve venkovních zápasech- 1,2,2,1,1,1,0 a teď 5 v Plzni, tak tedy nevím. Ještě bych upozornil na výsledky Plzně v Evropě s ne zrovna lehkými soupeři- 1-1, 3-0, 2-1, 0-0. A ještě mnohými adorovaný Martin Hyský, který tedy dostal tvrdou lekci. Podle mě jsme byli svědky vzhledem k síle soupeře a 2. nejtěžšímu zápasu v lize /po derby na Letné/ neskutečného výsledku a vlastně i výkonu. Trpišovský si povolil Hyského jako kašpárka.

    • Re: Hodnocení

      záplata     před měsícem 12.11.2025 00:00 |  
      3 3

      Vzhledem k tebou uvedeným skutečnostem vidím těch pět gólů spíš jako anomálii.

      • Re: Hodnocení

        slaviator     před měsícem 12.11.2025 03:19 |  
        3 0

        tomu že to trochu byla anomálie odpovídá i xG, které jsme měli 1,94 ale vstřelili jsme ze šestí střel na branku pět gólů...

  8. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Qope     před měsícem 11.11.2025 18:56 |  
    22 7

    Tak trochu bych se rád v hodnocení zastal Staňka.

    Ano, vím, první gol měl mít. Našla by se tam jistě nějaká menší obhajoba, ale repre golman by si s tímhle měl poradit. Ovšem naopak ty výběhy, které jsou zde v jeho hodnocení kritizované, já bych viděl pozitivně, dost tím týmu pomohl a řešil je dobře. Několikrát nás tím podržel.

    S tím hodnocením mám u golmanu vesměs často spíše poměrně problém. Vím, špatně se hodnotí, když na něj jde málo střel a spíše má u nás brankář úlohu pomoci v rozehře, ale třeba, když udržel nulu proti Slovácku, kdy chytil penaltu v nastavení, tak dostal hodnocení "8". Říkám si "a co měl udělat více aby dostal 10"? A ted dostal velice špatné hodnocení za jeden kiks, který ano, byl, ovšem ve zbytku utkání nás držel (nebylo to o tom, že by si sedl k tyčce a pozoroval v klidu zápas) a s ostatními goly nemohl nic dělat ... A nebo kolik nul v minulém roce jsme měli? A kolikrát za to byla v hodnocení "6"? Často. Přitom jeho úloha je i dirigovat obranu, což významně pomáhá mužstvu ...

    Jasně, o nic nejde, je to jen "nějaké hodnocení u fanoušků", ale dovolil jsem si zapřemýšlet v rámci diskuzního fora ...


    Komentář byl uživatelem upraven (11.11.2025 18:57) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Betynka58     před měsícem 11.11.2025 20:03 |  
    16 1

    Předně děkuji Alanorovi za hodnocení, které bych si ale vzhledem k velice cennému vítězství představoval vyšší, zejména u obou středových hráčů - oběma bych přidal alespoň po bodu. Jinak bych se rád zastavil u jedné věci - často se tu v minulých týdnech opakoval návrh na hodnocení trenéra, zejména v kontextu s nepřesvědčivými výkony mužstva. Myslím, že za neděli by si tentokrát JiT zasloužil hodně vysokou známku, jednak za správně zvolenou sestavu a taktiku, jednak za správné zareagování na nepříznivý vývoj ve druhé půli, kdy příchod Holyho a Ivana značně přispěl ke zklidnění hry a ke klidnému závěru zápasu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      DF007     před měsícem 12.11.2025 07:10 |  
      14 1

      Jedinou chybou trenéra by mohlo a asi i bylo nasazení Staňka. Na něm se hodně projevila nerozehranost.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Betynka58     před měsícem 12.11.2025 14:55 |  
        1 2

        Ale sám JiT přece říkal, že o nominaci brankářů rozhodují jejich trenéři, kteří je mají denně na očích. Zrovna tohle bych asi Jindrovi nevyčítal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          DF007     před měsícem 12.11.2025 15:26 |  
          5 0

          Tak on je hlavní trenér, on jim dal tu kompetenci, takže to jde ve finále za ním. Tak to beru já.

  10. Hodnocení

    Amos Kl     před měsícem 11.11.2025 21:38 |  
    28 2

    S větší částí hodnocení souhlasím, ale Chorému bych dal 10. Pánové, vždyť on dal dva góly a odmakal spoustu soubojů a navíc výborně bránil při standardkách. Tohle penzum nedá ani třeba Levandovský. Za co už bychom desítku chtěli dávat?

    • Re: Hodnocení

      Slávista 51     před měsícem 12.11.2025 07:35 |  
      1 6

      MÁLO BODŮ
      zřejmě za to,
      že málo slavil ty góly,
      no !

  11. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    IJS     před měsícem 11.11.2025 22:42 |  
    24 3

    Tak čekal jsem vyšší hodnocení... Zhodnocení zápasu i hry od Alanora asi odpovídá, ale známky jednotlivců jsou, z mého pohledu, nízké. Například Sadílek jen 5, což je průměrný výkon. Mě se zdál naopak výkon Sadílka jako nejlepší, co ve Slavii předvedl a domnívám se, že dnes je jako 6 lepší než v letošní formě hrající Oscar. Nebo stejná známka pro Provoda a Sanyanga?! Tam byl rozdíl hodně velký! Je pravda, že nás asi všechny Sanyang překvapuje svým výkonem, ale do Provoda v Plzni má daleko. Já zase nejsem tak nadšený z Mbodjiho. Je v něm potenciál, ale hra s míčem a poziční hra - to je hodně slabé. Ještě že ho Jindra, po 3. brance nahradil Ivanem. Také kritika Chaloupka je přehnaná. Naopak si myslím, že na té pozici už zůstane. A jsem u otazníku, na který bych rád slyšel v repre pauze odpověď - Jak je to s Ogbuem? O každém zraněném hráči máme alespoň kusé informace, ale o Ogbuovi nic. Ani ho kamera nezabírá na tribuně, kde je jinak plno slávistů... Tak nevím, zda do konce podzimu vůbec nastoupí a nebo jestli ještě vůbec za Slavii nastoupí?
    První místo v půlce ligy je paráda a to i vzhledem ke hře, kterou Slavia celou sezónu praktikuje. A do zimy se to nezmění. Už jsem na tomto fóru psal, že bych rád slyšel rozhovor s někým z úzkého vedení Slavie, kde by byly zodpovězené otázky, které mezi slávistickými fanoušky rezonují celý podzim. Ale už v to moc nevěřím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Slávista 51     před měsícem 12.11.2025 07:32 |  
      1 7

      ANI HLASUJÍCÍ,
      se moc nepředali,
      že !

    • Ogbu

      orias (přítel SN)     před měsícem 12.11.2025 10:44 |  
      9 0

      V podcastu Město se třese zaznělo, že by Ogbu měl být po repre pauze v pořádku.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    slaviator     před měsícem 12.11.2025 03:17 |  
    26 2

    Proboha, dali jsme pět golu na hřišti Plzni, která obecně golové příděly moc nedostává. Hodnocení je zbytečně nízko.

    Staněk 4 - Vlček 6, Zima 9, Chaloupek 8 - Moses 6, Zafairis 8, Sadílek 7, Mbodji 6 - Provod 9, Chorý 9, Sanyang 7. Průměrná známka týmu (základní sestavy) 7,18.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Slávista 51     před měsícem 12.11.2025 07:30 |  
      2 3

      1*
      !

  13. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    DF007     před měsícem 12.11.2025 09:42 |  
    12 4

    Slovní hodnocení je velmi trefné. Ovšem bodově jsem čekal o něco vyšší průměr. Dal bych asi o bodík více Staňkovi, jeden bych určitě přidal Vlčkovi se Sadílkem a pravděpodobně bych ještě bodík přidal Zafeirisovi.
    Myslím, že naše obrana fungovala skvěle a góly, které jsme inkasovali, byli spíše dílem náhody, o čemž svědčí xG, kterého dosahovali. Ani jeden gól nedosáhl svým xG na hodnotu 0,1. To znamená, že se jednalo spíše o náhodné góly. A moc dalších šancí soupeř neměl.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.11.2025 09:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 12.11.2025 11:44 |  
      8 3

      Ta kravina xG mi jde opravdu na nervy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        DF007     před měsícem 12.11.2025 11:55 |  
        10 2

        Já bych to kravinou nenazýval. Samozřejmě má své mouchy, ale většinou poměrně jasně ukazuje, jaké šance na výhru měl některý z týmů. A třeba i zápas při zápase v Plzni ukázal, že větší šanci na výhru jsme podle šancí měli my.
        Já mám statistiky hodně rád. Často se v nich snažím hledat různé aspekty hry. A třeba u nás ukazují v posledních dvou letech výrazný trend změny způsobu hry. Sám Trpišovský naznačoval, že mu to ze statistik vycházelo jako nutnost a dával to na příkladu Liverpoolu, kdy z jasné dominance na míči zvolili jednodušší přechod na útočnou polovinu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          wimpy     před měsícem 12.11.2025 13:02 |  
          4 1

          Otázkou samozřejmě zůstává, do jaké míry jsou ty ukazatele reálné a do jaké vycucané z prstu. Zatím mi to přijde hodně v plenkách.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          SLAVIESTA     před měsícem 12.11.2025 13:38 |  
          5 1

          Díky za reakci. Nechal jsem se trochu unést emocí. Patřím k těm kdo dá spíše na to co vidí na hřišti a statistiky mě můj dojem jen těžko vyvrátí. Primitivní příklad : čtyři nekonstruktivní přihrávky na krátko, zpátky, hůře postavenému hráči, ale všechny najdou adresáta, statistika a její milovníci jásají - 100% úspěšnost přihrávek. Jiná situace -dvě přihrávky zkažené a z těch dvou dalších jedná průniková, vedoucí ke gólu, jedna nic neřešící, ale přesná. Statistický výsledek 50% úspěšnost, bída, ale oba výsledky jsou nesrovnatelné. To jen pro ilustraci, proč mě některé statistiky neberou a jak jsem napsal, jdou mi na nervy. Velmi oceňuji, že jsi slovně reagoval.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            standa.e     před měsícem 12.11.2025 17:20 |  
            6 0

            Snad si to nepamatuju špatně, ale řekl bych, že všechny ty poslední zlepšené zápasy jsme měli menší procento držení balónu i méně (a jednou o deset) rohů - přesto jsme v zápasech vyhráli poměrně suverénně. Ano, evidentní změna stylu, který takto jednoduché ukazatele zjevně nedokáží ukázat..


            Komentář byl uživatelem upraven (12.11.2025 17:21) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          martyni (přítel SN)     před měsícem 12.11.2025 15:22 |  
          2 1

          Jo, coz je videt i u reakci fanousku:). od jistý doby si lidi nestezujou na "hazenou" a zdlouhavý obehravani, ale na nakopavani, pac by chteli vic kombinace:). Chápu to tak, ze drzeni míče je rizikovejsi - hrozí ztráty míče a brejky, myslím že se to ted děje a bude dít Plzni.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        butters     před měsícem 12.11.2025 12:52 |  
        8 0

        Proč? Ber to tak, že je to další podpůrná statistika, jako střely na branku, držení míče a rohy, které se sledují léta. xG nemá o nic větší význam, jen to dává do širšího kontextu, protože počítá kvalitu šancí, které si oba týmy vytvořily. V tomto zápase byl podle xG nejpravděpodobnější výsledek 2:1 pro nás, přestože měla Plzeň v součtu víc střel. Díky tomu, že my i oni jsme prokázali větší kvalitu v zakončení než obvykle, stejně jako nějaké nedůrazy a chyby při bránění, se konečné skóre proti xG "trochu" utrhlo. Vlastně je to ale statistika zajímavá hlavně pro fanoušky a novináře, pro trenéry jsou mnohem důležitější věci, které se ve veřejně dostupných statistikách neobjevují.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 13.11.2025 10:44 |  
          3 1

          Ona je to dobrá statistika i pro trenéry a skauty. Ale musí se s tím umět pracovat a dávat to do těch kontextů, jako u každé statistiky.

          Asi víc to využije skaut, který dokáže díky xG zasadit útočníka do kontextu a zpřesnit odhad jeho kvality. Pokud má útočník víc gólů než xG tak to může znamenat dvě věci. Má nadprůměrné zakončení. Nebo naopak střílí z nesmyslných pozice. Takže si to spojíš s místy odkud dal gól, průměrným xG na jednu střelu a víš. Pak si to zasadíš do kontextu kvality obrany a jsi ještě blíž přesnému odhadu.
          No a pak si s tím můžeš hrát ještě dál a to už třeba využije ten trenér nebo skaut co dělá podklady pro předzápasovou přípravu.
          Mám útočníka a ten má u střel z levé strany xG nadprůměrné ale u střel z pravé strany podprůměrné. No tak už vím, že se mám soustředit na to aby se nedostával do šancí hlavně z této strany. A víc se zaměřím u videa právě na tyhle góly a jak padly.
          Nebo vím, že styl hry je takový, že hraju na protiútoky a potřebuju teda útočníka, který má kvalitu zakončení 1:1 a ne útočníka co v tomhle je podprůměrný ale celkově je nad průměrem xG díky tomu, že má kvalitní zakončení hlavou někde před malým boxem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        mis3     před měsícem 12.11.2025 12:57 |  
        3 0

        je kravina statistiky střel za zápas? Má větší šance na výhru tým co vytřelí na branku 5x, ale vesmě zpoza vápna, tak že se to tam sotva došourá a nebo tým, co sice trefí branku 2x, ale jednou z malého vápna a druhý pokus hráče, který je sám proti brankláři?

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před měsícem 12.11.2025 13:53 |  
      2 10

      "Obrana fungovala skvěle. Sice dostala tři góly, ale to bylo dílem náhody" :) - tak doufám, že to takhle vnímáš pouze ty a né Trpiš a spol

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        martyni (přítel SN)     před měsícem 12.11.2025 14:26 |  
        15 0

        Tak ja to tak taky vnímám, musím tě zklamat. Obrana, která nepustí soupeře do šance, funguje dobře. Že soupeř trefí nesmysl nebo brankář udělá chybu, za to obrana fakt nemůže. Zima s Chaloupkem hráli skvěle.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          wimpy     před měsícem 12.11.2025 15:07 |  
          6 0

          Ono je třeba rozlišovat pojmy "obrana" a "defenziva". Ten úplně volnej Červ, co tam vyplaval při druhém gólu, byl taky na facku, ovšem to nebyla chyba stoperů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            martyni (přítel SN)     před měsícem 12.11.2025 15:12 |  
            6 0

            Větší chyba mi přišla u třetího golu, byť memic hlavickoval z mista, odkud skoro nikdo gol neda. Ale byl tam prohranej souboj a satny prebrani hracu. Ten Cerv..trochu nahodnej odraz a taky žádná velká šance.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              wimpy     před měsícem 12.11.2025 15:15 |  
              4 0

              Docela by mě zajímalo, jestli by se to stalo s Oscarem na DZ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        DF007     před měsícem 12.11.2025 14:43 |  
        14 0

        Tak si to můžeme vzít postupně.
        1) První gól ze standardní situace, která neměla být. Střela ze 30 metrů. To opravdu není záležitost obrany.
        2) Dlouhý aut, který byl v první fázi odvrácený, byť ne úplně dobře Mosesem a Červ to trefí z 18 metrů jediným místem. Chyba při neodvráceném míči Mosese.
        3) Třetí gól je jediným prohřeškem obrany, a to konkrétně Chaloupka, kterému utekl hráč a pak hlavička, kterou už hráč nikdy netrefí.
        Takže, když to shrnu, u stoperů se bavíme o jedné chybě v předfinální fázi Chaloupkem. Zbytek zápasu si napamatuji nějaký kiks obrany a ani šanci Plzně. Možná po malé domů, kdy Durosinmi vykopne míč z rukavic Staňka. Závěr je z mého pohledu takový, že góly jsme dostali spíše smolné než že by si nás soupeř povodil. Durosinmi se neprosadil vůbec, Ladra střelou z velké vzdálenosti a třetím do party byl Memič, který nás na naší levé straně skutečně zlobil, ale do koncovky se dostal pouze jednou, byť jí výborně vyřešil

  14. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 12.11.2025 13:16 |  
    23 5

    Docela mě zarazila 3 u Staňka.
    Ano naprosto souhlasím s hodnocením gólu, kde zejména podcenění v podobě nepostavení si zdi byla velká chyba.
    Ale naopak ty výběhy před tím byly naopak velice jisté, velmi dobře načasované a troufám si říct, že minimálně jedna gólovka by se tam urodila. A ještě dal útočníkům jasně najevo, že neuhne a že je to případně může bolet. Navíc ty výběhy byly hodně daleko ve velkém vápně, tam když gólman kraluje tak je to naopak plus. U mě by dostal 5, pochopil bych 4 ale 3 mi přijde teda hodně přísná.
    Markovič za Arsenal po jednom kiksu dostal 4.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      standa.e     před měsícem 12.11.2025 17:28 |  
      2 0

      Tak na druhou stranu, pokud si Alanor udrží hladinu hodnocení, tak ty body vypovídají. Prostě je na gólmany přísnější... Ale snad na všechny stejně. A pak se porovnávat dlouhodobě dá. I když já bych dal také víc. Vůbec, mám poslední dobou pocit, že v lize si "musíme dát gól hrubou sami" nebo musí soupeř trefit životní ránou nesmysl roku. "Normální gól" přijde fakt výjimečně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 12.11.2025 20:56 |  
      5 1

      Vysvětlím ten rozdíl v poslední známce Staňka a Markoviče. Ten výchozí předpoklad je, že oba dostali 3 góly a udělali 1 podobně velký kiks, s výběhy na centry oba týmu pomohli, za to plus. Proč měl tedy Markovič o bod lepší známku?

      1) Markovič měl několik dobrých středně těžkých zákroků, hlavně proti Sakovi. Staňka Plzeň tolik neprověřila.
      2) Kiks Markoviče přišel až v závěru za rozhodnutého stavu, kdy už na 99 % nic ovlivnit nemohl.

      S těmi výběhy si nerozumíme. Já jsem neměl na mysli výběhy na centry ala ten, po kterém se srazil s Višinským. Ty byly v pořádku a Staněk týmu v tomto směru pomohl, stejně jako Markovič s Arsenalem.

      Já jsem myslel ty míče do úniků za obranu, viz ten, jak ho přiťukával Mbodji. Tam Staněk v úvodu podle mě 2x trochu zaspal a vyrazil později, než by bylo ideální.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 13.11.2025 10:32 |  
        1 1

        Jasný to chápu, ty dvě zaspání se přiznám si nepamatuji ale já to nesleduji tak detailně jako ty.
        U těch gólmanů je to ve finále těžký. Když na něj nic nejde, těžko zazáří. Ale chápu.

  15. Re: hodnocení

    zeleznik2     před měsícem 12.11.2025 13:27 |  
    8 1

    Chorý jednoznačně hráč utkání, už vloni v Plzni předvedl skvělý výkon a taky tuším, dal dva góly. Co se týče Staňka trojku bych mu nedal, jasně gól byl jeho a ze začátku nepůsobil jistě, ale proti Plzni mu to nešlo ani v prvních dvou zápasech, prohry 1:2 a 1:0, bez zákroku. Po zranění hned nastoupit proti asi nejsilnějšímu soupeři, zrovna není úplný ideál.
    Obrana dvě chyby a dva góly, rozhodně nepotvrdila předchozí výkony, naopak útok jasně nejlepší výkon v sezóně. Jak říkám hlavně tři body jsou doma, pět gólů, myslím, že poprvé za deset let, kdy Slavie prožívá restart nebo to bylo úplně poprvé?konec ročníku 2015 domácí zápas, dali jsme tehdy pět nebo jen čtyři góly?

  16. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    vršek     před měsícem 12.11.2025 15:04 |  
    21 3

    Já si vážím Vaší práce a sám bych takhle v podstatě každý týden nebyl schopen "vylézt s kůží na trh" .... Ale
    Pokud oceníte Douděru známkou 6 nedokážu pochopit jak může být nejlepší výkon Zafeirise letos na podzim, navíc proti Plzni a hlavně perfektním zakončením na rozhodující gól zápasu stejnou známkou????
    Za mne Zafeiris jednoznačně za 8 !

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      standa.e     před měsícem 12.11.2025 17:30 |  
      11 3

      Protože Zafi udělá spoustu té neviditelné dřiny. Která se holt nevidí...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 12.11.2025 21:05 |  
      7 7

      Už jsem to tu psal mnohokrát, že hodnocení střídajících hráčů je třeba brát trochu s rezervou.

      Co se týče známek středních záložníků (protože v některých příspěvcích byl zmiňován i Sadílek), tak já vidím ty plusy - výborné napadání, u Zafeirise i branka a podíl na druhé. Ale z mého pohledu je tam i velké minus v podobě těch cca 25 minut, kdy jen odevzdáváme míče soupeři, absolutně se nesnažíme o kombinaci a hazardujeme se ztrátou de facto vyhraného zápasu. Zafeiris má za zápas 27 přihrávek a Sadílek 18, což je úplně šílené číslo. Ve šlágru City - Liverpool měli hráči na těchto pozicích 50-60 přihrávek. Kdyby někdo argumentoval kvalitou soutěže, tak za Spartu měl teď proti Teplicím Kairinen 86 přihrávek, i když šlo o jiný typ zápasu a Sparta má spíš opačný problém - hraje až moc pomalu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        DF007     před měsícem 13.11.2025 07:00 |  
        13 1

        Tak k tomuto se musím vyjádřit. Že má Zafeiris za zápas 27 přihrávek, není jeho chyba, ale je to o způsobu hry, kterou předvádíme. Zafeiris byl velmi cítit, a to v pozitivním duchu. Bohužel náš systém je to valit od obránců rovnou na hrot, takže střední obránci tam jsou kolikrát jako na tenise a koukají, jak jim nad hlavou létá balón.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Alanor (admin)     před měsícem 14.11.2025 12:50 |  
          3 2

          Jasně, plně souhlasím, že je to především záležitost našeho způsobu hry. Ale při hodnocení prostě musím zohlednit, že ten úsek zápasu střed zálohy (ani útočná hra) vůbec neexistoval a valil se na naší obranu jeden útok za druhým...

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            DF007     před měsícem 14.11.2025 13:24 |  
            5 0

            A druhá strana mince je ta, že Zafeiris měl podíl na dvou vstřelených brankách. Měl podíl na té nejdůležitější na 4:1, kdy jeho střelu dorážel Chorý a dal uklidňující na 5-3, který zápas definitivně rozsekl. Pokud bude mít v každém zápase podíl na obou brankách, tak to bude famózní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 13.11.2025 10:34 |  
        12 2

        No ale to asi nebude uplně chyba Zafeirise. Když hrajeme hlavně stylem nákop dopředu, pak do strany. Tak pak střeďáci nemůžou mít 60+ přihrávek. Protože to vzhledem k čistému času co se za zápas hraje znamená, že přes něj musí jít každá akce. A to prostě u nás není.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 13.11.2025 11:40 |  
          8 1

          Schválně to zkusím dát do kontextu.
          Čistého času se mohlo hrát dejme tomu 50 (jsem optimista)
          my jsme drželi míč 45% času tedy 22,5 minut.

          Za těchto cca 23 minut měl tedy Zaferis 27 přihrávek, to je víc jak každou minutu někomu přihrával.
          Vzhledem k systému co jsem popsal, se nedá moc čekat, že se mu bude přihrávka vracet. Nehrajeme postupnou výstavbu ale jeho úkol je rozdat míč do strany a ideálně směrem do útoku.
          Také měl 37 doteků s míčem a z toho 27 přihrával a 2 střílel.
          Podíl jeho přihrávek na přihrávkách týmu je 11%

          V útočné třetině přihrával 14 to je 13% přihrávek týmu.


          taky se sluší říct, že 27,5% všech našich přihrávek byly dlouhé tedy hlavně nákopy (Zafi má tenhle typ 2x)

          Takže co se týký tohodle tak mi přijde, že Zafi přesně splňuje to co se od něj očekává. Zrychluje hru, s míčem se dlouho nemazlí, hraje hodně v útočné třetině. Neschovává se

          Co je ale horší, že naši střeďáci jsou hodně defenzivní, a tam má Zafeiris 3 z 12 soubojů. To není dobrý

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            wimpy     před měsícem 13.11.2025 11:49 |  
            4 0

            Někde po zápase říkali, že se hrálo 112 minut, z toho 37 minut čistého času.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 13.11.2025 13:31 |  
              2 1

              to snad ne, to už by byl extrém... každopádně čím méně čistého času tím spíš nejde čekat, že budou mít jednotlivci hromadu přihrávek

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                wimpy     před měsícem 13.11.2025 15:19 |  
                5 0

                Přiznám se, že moc nemusím takové to obehrávání zaparkovaného autobusu, které ovšem generuje větší množství odehraného času. To raději rychlej útok, faul, trochu válení a přímák. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              kalex     před měsícem 13.11.2025 17:35 |  
              4 1

              Tvl, to napsal ten kokot z ispartu Filípek.
              To jsou zase hozené numera jak v bingu. Ono se totiž z prvních 20 minut hrály tři.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                wimpy     před měsícem 13.11.2025 17:38 |  
                2 0

                Jasně, 90+16+6 = 112 minut, ale myslím, že to říkali v tv. Dle mého budou ta čísla zřejmě pravdivá.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  kjandourek (admin)     před měsícem 14.11.2025 13:14 |  
                  2 0

                  Pravdivá jsou, ale nejsou zasazena do kontextu.... když se zápas přeruší a rozhodčí pošle hráče do kabin, tak se čas nezastaví, ale běží dál, což je podle mého blbost ..

                  Kdyby sudí přerušil zápas na hodinu, tak by první půle trvala 105 minut, (gól v poslední minutě první půle by padl v čase 45+60), ale kdybych dělal statistiku odehraného času, tak bych přece nemohl skutečně odehraným časem vydělit celých 105 minut... To bych dostal zcela nesmyslnou informací ..

                  • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                    wimpy     před měsícem 14.11.2025 13:52 |  
                    4 0

                    To, co říkáš, by mělo smysl, kdyby byl odehraný čas vyjádřen procentuálně, to nebyl. Bylo řečeno, že zápas oficiálně trval 112 minut (jasně, my víme, že něco přes deset minut bylo kvůli dýmovnici) a čistého času se hrálo 37 minut.
                    Z mého pohledu je na tom zajímavé, že ačkoli těch 37 minut je i na české poměry extremně málo, ten zápas byl přesto atraktivní a zajímavej. V podstatě hráčům stačilo 4,5 minuty čistého času na vstřelení gólu.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před měsícem 12.11.2025 18:37 |  
    9 6

    Zafimu bych určitě dal sedm či osm, nechápu také větu že Provodovi,, konečně,, zápas sedl, myslím že ,, konečně,,mu sedlo už víc zápasů.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 13.11.2025 11:40 |  
    1 0

    .


    Komentář byl uživatelem upraven (13.11.2025 11:41) . Zobrazit původní komentář

  19. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    mig52     před měsícem 13.11.2025 12:17 |  
    7 31

    Jsem zvědavý na další nominaci gólmanů. Marki skvělý záskok a po jediné chybě aut. Jakoby Trpiš na jeho chybu čekal. Staněk dobrý, hrubice jako kráva, což se samozřejmě může stát, ale co dál??!!
    Dle mne příště bude na place Staněk, protože patří do skupiny protekčních.
    Ale nemám s tím problém, je to skvělý gólman, jen konstatuji, jak to mají mnozí těžší. S tím, že nemám jistotu, zda Staněk proti klokanovi bude opravdu v bráně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Faris (přítel SN)     před měsícem 13.11.2025 12:36 |  
      18 5

      Já nevím, že toto furt řešíte. Jednička je jednoznačně Staněk. Několikrát to bylo řečeno. Ani, pokud udělá chyby ve třech zápasech po sobě, tak si sedne. Ale jinak je prostě jednička. Brankáře nemůžeš točit jako na kolotoči

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        mig52     před měsícem 13.11.2025 13:49 |  
        3 12

        A proč na mne křičíš? Já se jen zeptal, kurwa.:-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        SLAVIESTA     před měsícem 13.11.2025 18:00 |  
        5 7

        Jednička brankáře, není vyznamenání na dosmrti. Tu musí brankář neustále potvrzovat, jinak o ní přijde.(v normálních neprotekčních poměrech). Ne, že bude dělat chyby, ale je to jednička, tak co. O jedničce rozhodují výkony, ne parlamentní volby.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 14.11.2025 15:00 |  
          5 2

          Staněk vypadl kvůli zranění. A je naprosto normální, že když se uzdravil tak šel zpátky do brány. To není nic o protekci ale normální fungování klubu. Je to taky vyslovení důvěry tomu gólmanovi, že pokud ty výkony mít bude tak bude chytat a nemusí se bát, že ho zranění odšoupne. Což je u golmana důležité.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      záplata     před měsícem 13.11.2025 12:37 |  
      7 8

      Já myslím, že u gólmanů je to jasný, Staněk byl určený jako jednička a protože z brány nevypadl z výkonnostních důvodů ale kvůli zranění, tak se po jeho návratu všechno vrací na začátek, Staněk je dál jednička. Gólmani v tom nemůžou mít bordel.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 13.11.2025 13:33 |  
      14 4

      Trpiš několikrát zdůraznil, že Staněk měl chytat v Plzni bez ohledu na to jak bude Markovič chytat před tím. Prostě je daná jednička a tak když je k dispozici tak chytá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        mig52     před měsícem 13.11.2025 13:47 |  
        3 9

        A ty a ostatní víte, jak bude Staněk po zranění chytat? Jasně, je to zkušený a super gólman, ale po zranění nikdy nevíš, což se trochu potvrdilo. Já se ptal spíše v souvislosti s Markovičem. Osvědčil se a máme jistou výhodu, že je na něj spoleh.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        SLAVIESTA     před měsícem 13.11.2025 14:25 |  
        9 12

        Za mě pěkná blbost. Chytat má ten lepší a to je momentálně bez diskuse Markovič. To neplatí jen o brankáři.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          rak (přítel SN)     před měsícem 13.11.2025 17:24 |  
          13 0

          Markovičovi fandím. Na čáře je lepší, ale myslím, že třeba do centrů chodí razantněji Staněk. Nenechá se snadno odstavit. Jak už jsem psal víckrát, já bych je nějakým způsobem točil. Aby jeden z nich pořád seděl, mně nepřipadá dobré.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            SLAVIESTA     před měsícem 13.11.2025 17:52 |  
            3 19

            Souhlasím s Tebou. Ještě bych dodal, že Markoviče jsem viděl v zápasech kdy chytal, chytit několik gólů u kterých se říká - nemohl nic dělat, to se nedalo chytat, to opravdu nešlo a on to chytil. U Staňka si na takovéto zákroky praktiky nevzpomínám. Ano, je to velmi dobrý brankář, ale co mu tam má spadnout, mu tam většinou taky spadne. Svůj vrchol měl v Plzni a u nás se k němu nepřiblížil. To co říkáš, potvrdil Markovič proti Arsenalu, menší důraznost, ale věřím, že se v tom ještě zlepší.


            Komentář byl uživatelem upraven (13.11.2025 17:53) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              kjandourek (admin)     před měsícem 13.11.2025 18:04 |  
              23 3

              To tedy koukám jak z jara.... Staněk letos chytil už dvě penalty a například zákrok v úvodu zápasu s Bodo po chybě Mbodjiho byl přesně z kategorie, že kdyby to spadlo do brány, tak nikdo nemůže říct ani popel...

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                SLAVIESTA     před měsícem 13.11.2025 19:14 |  
                5 13

                Ano ty penalty jsem opomněl, to se Staňkovi omlouvám, přesto Markovič těch loženek chytil za kratší čas, víc než Staněk. To je můj pohled, nikomu ho nevnucuju. Těch nul měl za několik zápasů taky hodně.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  kjandourek (admin)     před měsícem 13.11.2025 23:23 |  
                  15 6

                  No já si myslím, že jsi chtěl "psa jíst a hůlky sis našel"...

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Lunaris     před měsícem 14.11.2025 12:03 |  
              15 3

              U Staňka nelze zapomenout na magický trojzákrok, tuším, doma s Libercem, že to bylo loni. Staněk je top brankář.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                mig52     před měsícem 15.11.2025 18:03 |  
                0 8

                Prostě trojtý Axel.:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 15.11.2025 01:31 |  
      19 1

      Mýlíš se migu, už jsem to psal v jiném vlákně, na tiskovce na Baník (nebo po něm), řekl Jindra, že u nominace na zápasy se sice radí kolektivně, ale např. u brankářů mají hlavní slovo trenéři brankářů (Štěpán Kolář a Radek Černý), kteří se jim věnují denně na tréninku … A taky prozradil, že nominace brankářů byla určena na tři kola dopředu (Baník, Arsenal, Plzeň), prostě do repre pauzy. Staněk už sice naplno trénoval, ale na Baník určili dopředu Markoviče (chytré a velmi motivující, když tam dřív chytal), to samé platí taky u Staňka, kterého určili ještě před Baníkem dopředu na Plzeň a u Arsenalu to samé, taky dopředu ještě před Baníkem vybrali Markyho a řekl, že to bylo tak trochu i za odměnu, za výkony, které předváděl … (což znamená, že výběr mezi brankáři byl vlastně rovnocenný a rozhodovaly maličkosti a specifika)
      A ještě jedno info, jak v nominacích na zápas, tak i u případných chyb brankářů uvažují dlouhodobě a např. u brankářů z jedné chyby nedělají vědu …

      P.S.
      Všechny tyto informace byly řečeny na tiskovkách a případný zájemce si je může ověřit a vyhledal (lepší je to ale samozřejmě sledovat průběžně), je to šest tiskovek u tří jmenovaných zápasů (Baník, Arsenal, Plzeň), vždycky u každého zápasu jedna před a jedna po zápase, jsou na youtube, nebo na slavia.tv

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        mig52     před měsícem 15.11.2025 18:00 |  
        4 16

        Láďo, ok. Já jen, jaká je to kravina, takto dopředu vytelit nominaci gólmanů na x zápasů dopředu, když houby víš, zda se někdo nezraní či neonemocní. Nevěřím verzi, že to nechává Jindra na trenérech brankářů, na to je moc velký egoista. Jasně, kontaktuje to s nimi, ale to ne asi tak vše. Staněk musí chytat a oba víme proč. Nemám s tím problém, umí to.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před měsícem 15.11.2025 18:21 |  
          7 0

          Plán nebo určitá vize je dobrá věc, tak samozřejmě máš pravdu, že případná nemoc nebo zranění ho může změnit ... Navíc si myslím, že v tomhle konkrétním případě byl ten záměr celkem čitelný, aby chytal Markovič proti Baníku a Staněk proti Plzni, s ohledem na obrovskou motivaci, protože v těch klubech dříve působili ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 18.11.2025 08:34 |  
          10 1

          ty fakt musíš hledat hůl na psa uplně všude. Akorát to už není jen na sílu ale vysloveně hloupé.
          Ne není to kravina, je to naopak transparentní a buduje to klid mezi oběma gólmany. To, že se nakonec může stát nemoc nebo zranění je vyšší moc a logicky se asi nebude golman cítit ukřivděný, že nechytá protože byl zraněný.
          Btw většina týmů oznamuje nominaci na zápasy na celou sezónu, když určí kdo je číslo jedna. :)

          Nevim jak moc velký je Trpiš egoista, ale je to primárně manažer, má pod sebou tým lidí, které chtěl a kterým věří. Takže ano i u těch největších manažerských egoistů je normální, že rozhodují jejich klíčový podřízení v podružných otázkách o kterých mají větší přehled.
          BTW on zas tak velký egoista nebude, protože egoista nechá rozhodnout ty pod ním a když se to povede, bere zásluhy ale když se to nepovede, tak odvádí pozornosti jinam. A tohle JT vůči RT nedělá.

          A ano jistě budou důvody proč Staňka podržet. Jednak sportovní, když je ve formě tak umí vychytat body a to potřebujeme. A taky je ve věku, kdy on i my bychom si asi přáli nějaký hezký drahý prodej někam ven. A z lavičky se neprodá. A věřím, že brzký prodej Staňka si bude přát i ten Markovič ;o)

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            martynko     před měsícem 18.11.2025 14:45 |  
            1 0

            Tak asi je nám všem jasné, kdo zodpovídá za výsledky = za sestavu. Samozřejmě, trenéři golmanů vidí golmany nejblíže a nejčastěji, ale jejich poznatky a závěry nejsou pro Trpišovského nic více a nic méně než kvalifikovaná doporučení. Rozhodnutí nedělají podřízení


            Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2025 14:46) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              martynko     před měsícem 18.11.2025 14:46 |  
              1 0

              .. od finálního rozhodování je tam Trpišovský, protože jeho kompetencí je zohlednění všech dalších aspektů - způsob hry dalších soupeřů, úroveň sehranosti s beky, hierarchie v týmu /včetně platové/, práce s psychikou golmanů, třeba právě po zranění, a v neposlední řadě, jak říkáš, snaha golmana ukázat, když přišel čas ho nabídnout.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                cunak     před měsícem 19.11.2025 03:38 |  
                1 1

                Až se zase zpátky naučíme, že ten poslední bod je opravdu poslední a ne v neposlední řadě, budeme zase úspěšní.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    mirto90     před měsícem 15.11.2025 08:07 |  
    10 28

    Musa,nevhodný pro fotbal Trpišovského,dává branku v národním mužstvu Chorvatska ,které postupuje na mistrovství světa.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      torn     před měsícem 15.11.2025 18:54 |  
      22 2

      Jakou souvislost to má s hodnocením slávistů nebo se zápasem Viktoria vs Slavia?

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        mig52     před měsícem 15.11.2025 19:51 |  
        3 23

        Žádnou, ale zřejmě chtěl vyjádřit, že jsme se tohoto kluka zbavili a přivedli vysněného Prekopa. Ale třeba se dá ogar přes zimu dokupy a vytře si s námi zádel.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          jirkag5     před měsícem 15.11.2025 20:53 |  
          22 3

          Musa už tady není čtyři roky. Jakou to má souvislost s Prekopem?

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            mig52     před měsícem 15.11.2025 21:45 |  
            5 30

            Vidíš si jen na špičku nosu. Kdyby nebyl vykopnout z klubu, tak tu mohl sázet góly. A třeba jen 2 roky a pak prodán za raketu. Ntvl. si prirovnej naši a jejich reprezentaci. Ale to vy "odborníci" v růžovém nikdy nepochopite. Že nebyl vhodný pro Slavii.m?? Každý máme nárok na svůj názor. A já bezvýhradně tvrdím, že JiT už nemá Slavii co dát a přes výhru v prádelně si přeju výměnu. Hlavně i kvůli psychicky nemocnému panu Houšteckemu, ostudě Slavie. A teď si užívej tvého populistického příspěvku, já si tu svou rozkopanou řiť nějak ustojím. Nebudu si lhát do vlastní kapsy.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              záplata     před měsícem 16.11.2025 00:54 |  
              7 10

              Musa, nejlepší fotbalista jakého jsem kdy trénoval......Jurásek je vynikající fotbalista který v sobě má něco až nečeského..... říkám tomu ironie osudu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Pjotrzmogus     před měsícem 19.11.2025 15:06 |  
              4 1

              Ne, že bych byl kdovíjak neoblomný zastánce realizáku, ale tohle je teda fakt dobrej výblitek.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          mig52     před měsícem 15.11.2025 21:30 |  
          3 18

          Dobrou noc růžovým.