Sešívaní mají na londýnský Arsenal ambivalentní vzpomínky. V novodobé historii se s kanonýry utkali čtyřikrát, přičemž dvakrát uhráli cennou remízu a dvakrát z toho byl debakl. Dnes je anglický tým opět velkým favoritem. Arsenal s náskokem vede nejlepší soutěž světa Premier League a řadí se k hlavním favoritům i v Lize mistrů. Ve třech dosavadních zápasech v soutěži třikrát vyhrál a se skóre 8:0 ještě neinkasoval. Slávisté zatím získali dva body.
Co se týče sestavy, tak v brance opět dostává příležitost ve skvělé formě chytající Markovič, místo zraněného Oscara nastupuje Zafeiris. Jediným překvapením je tak Sanyang, který bude hrát na levém křídle. Trenér Arsenalu Arteta pak do zápasu kromě obvyklých opor posílá i méně vytíženou čtveřici Hincapie, Norgaard, Nwaneri a Merino.
Hned 1. minuta přinesla dlouhý aut Arsenalu. Z odraženého míče pak pálil o metr vedle Gabriel. Na druhé straně pak zkusil štěstí ze strany Provod, ale o několik metrů minul. Po závaru ve vápně soupeře pak pálil z otočky Chorý, Raya míč vyrazil. Vzrušení ale bylo zbytečné, neboť náš útočník stál v ofsajdu. Další desetiminutovku se hrál vyrovnaný fotbal převážně ve středu hřiště. Nahecované Slavii vstup do zápasu vyšel. Ve 20. minutě dostal trochu prostoru před vápnem Saka a hned nepříjemnou střelou prověřil Markoviče. Ve 25. minutě se Saka probil do vápna i přes těsné bránění od Mbodjiho a z úhlu prověřil Markoviče. A ve 28. minutě ztroskotal aktivní Saka na našem brankáři potřetí! Arsenal získal poslední minuty územní převahu a Slavia se nemohla dostat z vlastní půle. Ve 30. minutě byla po zásahu VAR nařízena penalta za ruku Provoda po rohovém kopu. Tu proměnil Saka, i když Markovič vystihl stranu - 0:1. Smolný moment pro sešívané... Ve zbytku půle už k výraznější šanci ani na jedné straně nedošlo i proto, že hra byla hodně kouskovaná.
Slavia se za svůj výkon z první půle nemusela stydět, spokojenější do šaten však šel Arsenal, když pokutový kop proměnil Saka.
Druhý poločas začal pro Slavii katastrofálně, když hned po 40 vteřinách odcentroval z naší pravé strany Trossard a před brankou pohodlně skóroval úplně osamocený Merino - 0:2. Trenér Trpišovský pak poprvé střídal, když Chorého nahradil Chytil. V 60. minutě se dostal za Mbodjiho Saka, střelu z mírného úhlu na vzdálenější tyč ale Markovič pokryl. Na druhlé straně se pak do šance před Rayou dral Chytil, ale Gabriel zvládl i s trochou štěstí míč odvrátit. V 68. minutě se Arsenal radoval potřetí, když Markovič neodhadl centr a Merino před ním zvládl míč hlavou trknout do odkryté klece - 0:3. V 85. minutě nařídil rozhodčí penaltu pro Slavii po domnělém šlapáku na Provoda. Opět ale zasáhl v neprospěch domácích VAR a pokutový kop se nekopal. Opakované záběry totiž ukázaly, že White hrál spíš míč, než že by fauloval. V nastavení alespoň první střelecký pokus Slavie mezi tři tyče zaznamenal Mbodji.
Více už se nestalo a Arsenal v Edenu bez větších potíží splnil roli favorita, když vyhrál v poměru 3:0. Slavii se povedl úvod, kdy před zaplněným stadionem hýřila aktivitou, pak už tahala za kratší konec provazu.

Komentáře (222)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Arsenal
George (přítel SN) před 6 hodinami 04.11.2025 17:42 |Sestava očekávaná, mě překvapil Jindra, že podržel Markýze, po tom, co naznačoval o víkendu, že Jindra je jednička...ale asi by to schytal, když Markýz nedostává branky a drží nás....asi jsem čekal Douděru od začátku, ale asi není 100% jinak by hrál, jinak očekávaná sestava, jen když nehraje Oscar asi bych dal Chama...hlavně, ať nezalezeme a nenecháme si dát hned 3 fíky o poločase, chci vidět jiný výkon, než v Miláně...věřím, že doma jsme silnější....jedéééééééééém, nejlepší tým světa, co víc si přát
Re: Slavia - Arsenal
necich před 5 hodinami 04.11.2025 18:30 |Tys očekával Mbodjiho i Sanyanga? Tak to smekám...:)
Re: Slavia - Arsenal
George (přítel SN) před 5 hodinami 04.11.2025 18:38 |Mbojiho ano a Sanyanga po Baníku taky....mě se celkem líbil, měl tam dobré myšlenky, až se víc sehraje a pochopí se spoluhráči, tak bude dobrej...a Mboji kvůli výkonu na Atalantě jsem čekal
Re: Slavia - Arsenal
Ladislav (přítel SN) před 5 hodinami 04.11.2025 18:40 |A v Plzni bude chytat Staněk, klidně bych si na to i vsadil ...
Re: Slavia - Arsenal
hajnej před 6 hodinami 04.11.2025 17:46 |Do nich!!!
Re: Slavia - Arsenal
Matěj51 před 6 hodinami 04.11.2025 17:46 |Konečně
Re: lavička
zeleznik2 před 6 hodinami 04.11.2025 17:50 |Kvůli zdravotní indispozici do utkání nezasáhnou Tomáš Holeš, Igoh Ogbu, Oscar Dorley a Ivan Schranz.
Lavička: Staněk, Rezek – Cham, Hashioka, Kušej, Chytil, Bořil, Douděra, Prekop, Toula, Jelínek, Kolísek
Re: Slavia - Arsenal
Myšák před 5 hodinami 04.11.2025 17:55 |Tak hoši, hrajete proti jednomu z nejlepších mužstev světa, hlavně se z toho n......t, a ať se práší za kočárem!!!
Re: Slavia - Arsenal
Ladislav (přítel SN) před 5 hodinami 04.11.2025 17:58 |Přesně, jak to dříve říkával Ivan Hlinka ...
Re: Slavia - Arsenal
Xerxes před 5 hodinami 04.11.2025 17:57 |Ta levá strana, to je slusnej punk. To může skončit jakkoliv
Re: Slavia - Arsenal
Myšák před 5 hodinami 04.11.2025 17:59 |Z h...a bič neupleteš!
Re: Slavia - Arsenal
Miklos před 5 hodinami 04.11.2025 17:59 |Sestava dobrá jen bych vyměnil Chorého za Chytila nebo Kůšu.
Re: Slavia - Arsenal
Myšák před 5 hodinami 04.11.2025 18:03 |K tomu určitě dojde, podle situace.
Re: Slavia - Arsenal
Alanor (admin) před 5 hodinami 04.11.2025 18:21 |Arsenal má nejlepší standardky na světě. Chorý je při jejich bránění klíčový a myslím, že nastupuje víc kvůli tomu než kvůli útočné činnosti, kde byl o víkendu lepší Chytil. :)
Re: Slavia - Arsenal
Radek097 (přítel SN) před 5 hodinami 04.11.2025 18:07 |Osobně jsem velmi zvědav, kdy se vrátí Holeš s Ogbuem, protože jinak nechápu. Proč nechceme využít možnosti udělat jednu změnu na soupisce.
Re: Slavia - Arsenal
Hlavis před 5 hodinami 04.11.2025 18:14 |Jsem rad ze se Trpis nebojí postavit Sanyanga, Mosese, Mbodjiho ti kluci maji jinou mentalitu neposerou se jdou se ukázat
Re: Slavia - Arsenal
gr—pla před 5 hodinami 04.11.2025 18:17 |Snad nebude dělat Staněk dusno, je to hráč do party a přeje Markovicčovi nebo spíše ne?
Re: Slavia - Arsenal
Mimoň před 5 hodinami 04.11.2025 18:20 |Sanyang Mbodji...na jedné straně. Jsem zvědavý na to bránění...držím palce
Re: Slavia - Arsenal
Fido22 před 5 hodinami 04.11.2025 18:24 |Kluci, makejte jeden za všechny, všichni za jednoho. A remíza musí klapnout. Proti Slavii nastoupí gigant, ale nepos..t se z toho.
Slavia oleee!
Re: Slavia - Arsenal
belmis (přítel SN) před 5 hodinami 04.11.2025 18:37 |Arsenal nedostal posledních 7 zápasů gól a za říjen prý dovolil soupeřům celkem jednu jedinou střelu na svou bránu.
Jsem trochu nervózní z výsledku :-D
Re: Slavia - Arsenal
martynko před 5 hodinami 04.11.2025 18:45 |Říjen je minulost. Dneska to Choras do kasy donese v zubech.
Re: Slavia - Arsenal
urs (přítel SN) před 5 hodinami 04.11.2025 18:42 |Uf.., to jsou nervy. Trpiš je stejně borec, když tam dá nalevo to naše africké duo. Tohle se mi u něj líbí, neni přikáklej a to je dnes potřeba od celého týmu. Jsou to přeci taky jenom lidi, tak pojďme na ně!
Re: Slavia - Arsenal
lubi34 před 5 hodinami 04.11.2025 18:43 |Prosím o stream ležím v nemocnici a tady 02 nemají díky
Re: Slavia - Arsenal
Xerxes před 5 hodinami 04.11.2025 18:46 |https://livetv.sx/enx/eventinfo/309826326_slavia_prague_arsenal/#webplayer_alieztv |242560|309826326|2816050|7|1|en
Streaming s ang. komentářem
Re: Slavia - Arsenal
pehacko před 4 hodinami 04.11.2025 18:57 |Zatim fantastický výkon… něco úžasného. Takovou Slavii chci. Jen ty sudí z tatarstanu jsou fandové Arsenalu. Kundy
Re: Slavia - Arsenal
wotlemburg před 4 hodinami 04.11.2025 19:00 |Proč když hrajem s Arsenalem máme jebat Spartu?
Re: Slavia - Arsenal
Brnak před 4 hodinami 04.11.2025 19:01 |Zatim to ma koule:)
Re: Slavia - Arsenal
slavistajiri před 4 hodinami 04.11.2025 19:04 |takovou kvalitu ještě letos arsenal nepotkal
Re: Slavia - Arsenal
martynko před 4 hodinami 04.11.2025 19:07 |ještě 75 minut ve stejnym tempu a bude to good :D
Re: Slavia - Arsenal
Morb před 4 hodinami 04.11.2025 19:06 |Ty vole, tak takhle dělá timeout. Prostě si sedneš a sedíš.
Re: Slavia - Arsenal
Nosorozec před 4 hodinami 04.11.2025 19:09 |Sanyangovi začínám přicházet na chuť. Minulý zápas mi vadily ty jeho zkažené přihrávky, ale dneska vidím hlavně ten obrovský drive, co má.
Re: Slavia - Arsenal
George (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:09 |Říkám Sanyang bude dobrej, až se sehraje s týmem, bude to stát za to, to samé Mboji, věřím v to, na jaře budou top hráče naše...ještě pár zápasů potřebují, zatím sympatický výkon
Re: Slavia - Arsenal
Morb před 4 hodinami 04.11.2025 19:12 |Ty standardky jsou fakt neuvěřitelný. Dělal jsem si čárku pokaždé, kdy to nakopávali do chumlu, který stál na malým vápně.
Ani jednou přátelé.
Re: Slavia - Arsenal
martynko před 4 hodinami 04.11.2025 19:16 |Kerbr, učit se!
Re: Slavia - Arsenal
George (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:12 |Toto ne, rohy nesmí dostávat...jsou nebezpečný šíleně z nich
Re: Slavia - Arsenal
Morb před 4 hodinami 04.11.2025 19:15 |Všimni si, kde při nich stojej. Každej jinde. Nevíš, co bránit. Jakej rozdíl oproti těm našim.
Re: Slavia - Arsenal
mig52 před 4 hodinami 04.11.2025 19:49 |Možná to bude vhodný mater pro Kerbra.
Re: Slavia - Arsenal
George (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:15 |Mají to na špičkové úrovni...bohužel
Re: Slavia - Arsenal
Eskaes před 4 hodinami 04.11.2025 19:15 |Arsenal pro mě není sympatickej tým a nikdy nebyl. Kéž bysme je sekli, machýrky.
PS
Kdyby do hrdého Albionu nepřitáhli šejkové s petrodolary, tak ta jejich liga vypadá jak skotská.
Re: Slavia - Arsenal
Morb před 4 hodinami 04.11.2025 19:16 |Tak to je hustý.
Re: Slavia - Arsenal
marcocruz (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:16 |To né, tohle prostě vždycky úplně zničí zápas
Re: Slavia - Arsenal
Nosorozec před 4 hodinami 04.11.2025 19:16 |Vy někdo vidíte ruku? Já ne
Re: Slavia - Arsenal
Morb před 4 hodinami 04.11.2025 19:16 |Je to vidět. Ale jako proč tam s tim šel nechápu.
Re: Slavia - Arsenal
George (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:16 |Bohužel jsem čekal toto, že z toho může být penalta :-(
Re: Slavia - Arsenal
George (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:16 |Nepískal bych, rozhodčí musí zkazit zápas tvl...
Re: Slavia - Arsenal
porschak před 4 hodinami 04.11.2025 19:19 |Úplně zbytečná.
UEFA
heftyje (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:20 |Mafia!
Re: Slavia - Arsenal
mpik před 4 hodinami 04.11.2025 19:21 |Zlatý časy, kdy se takováhle "ruka" penaltou netrestala.
Re: Slavia - Arsenal
tomslavista před 4 hodinami 04.11.2025 19:22 |Hrozně hloupá a úplně zbytečná ruka Provoda...
Re: Slavia - Arsenal
velehal před 4 hodinami 04.11.2025 19:22 |Jako vždy. Arsenal si do té penalty nevypracoval vyloženou šanci, pak my ale darujeme soupeři penaltu. Samozřejmě je to smůla, ale pro nás nějak typická.
Re: Slavia - Arsenal
Eskaes před 4 hodinami 04.11.2025 19:25 |Co to píská za sympaťáka, ten stepní typ?!
Re: Slavia - Arsenal
Nosorozec před 4 hodinami 04.11.2025 19:32 |Nějaký kumán, nebo něco takovýho. Podobný typy, jako je on, hnal kdysi Přemysl Otakar II. z Česka svinskym krokem.
Chorý
Láryfáry před 4 hodinami 04.11.2025 19:27 |Může už někdo z realizaku dát Chorému pořádný kartáč? Nejdřív při rozehrávce Arsenalu odmítá jít ven z vápna, pak po faulu na protihráče ho ještě oběmi špičkami kopaček "omylem" v chůzi došlápne, a teď se vzájemně drží na penaltě, aby pak ze sebe dělal trotla.
Re: Chorý
Morb před 4 hodinami 04.11.2025 19:37 |Taky to nechápu.
Re: Chorý
porschak před 4 hodinami 04.11.2025 19:39 |je to rapl, ale s tou poslední situací nesouhlasím...tam nebylo nic, co by měl rozhodčí písknout.
Re: Chorý
obiwan před 4 hodinami 04.11.2025 19:42 |Rozehraval se ofsajd, ne výkop od branky...
Re: Chorý
Láryfáry před 3 hodinami 04.11.2025 19:54 |Ok nevěděl jsem, díky. S těma ostatníma jeho sviňárnama všichni v poho, jo? Navíc, kdyby si ve většině šancí, do kterých se dostane, nepomáhal zbytečným faulem, mohl by reálně i dávat góly. Já vím, bojovník, miláček kabiny, škoda akorát že bez něj hrajeme tuhle sezonu líp, a to kvůli němu naučil Jindra celý mužstvo jenom nakopavat dopředu.
Re: Chorý
pipe1980 před 4 hodinami 04.11.2025 19:50 |#takovyjsem
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
pehacko před 4 hodinami 04.11.2025 19:38 |Doufám že s těma svinema co to píská pro arsenal cestou zpět spadne letadlo až poletí do je jejich zkurvene prdele zpět. Ty jsou nasazeny jen proto, aby náhodou nevyhrál někdo jiný, než si uefa mafia přeje. Tohle je tak hnusná prasarna, jako tu naposledy byla v devadesátkách s pavlinem jirku.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Arya před 4 hodinami 04.11.2025 19:40 |Uklidni se.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Norakai před 4 hodinami 04.11.2025 19:45 |Jako, chápu jeho rozhořčení, ale zase nebudu dělat překvapenýho. Tyhle teamy vždycky dostávali těch pomyslnejch 10%. V takových zápasech prostě nesmíš dát šanci rozhodčímu do toho "šáhnout".
Tady frajer koukl na video na sekundu a měl jasno. A kdykoliv si to obhájí.
Navíc prostě na UEFA nechtěji, aby "nějaká" Slavia a podobný teamy klepli Arsenal nebo tak. Tyhle teamy generujou řádově větší prachy. A kór teď, když FIFA a UEFA dostala přes prsty s tou Superligou nebo jak se to jmenovalo.
Teď se bude kolem těhle teamů našlapovat po špičkách, hlavně, aby se nenaštvali a neudělali si něco solo mimo struktury těhle organizací.
Takže podobný výkon sudího není žádné velké překvapení. A když to vemu kolem a kolem, tak zatím to zase takovej masakr není.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Arya před 4 hodinami 04.11.2025 19:45 |Rozhořčení ano, ale přát někomu pád letadla?
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
pipe1980 před 4 hodinami 04.11.2025 19:48 |Neblbni. Víš že jenom blbě kecá a nikomu nic takového ve skutečnosti nepřeje.
Vy jste vždycky všichni tak morální.
On napsal píčovinu, všichni to víme, uz jste mu to vytkli a nechte to bejt ne.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
pehacko před 4 hodinami 04.11.2025 19:49 |Mas pravdu… přál bych jim něco horšího. Treba fandit do konce života sparte!
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Nosorozec před 4 hodinami 04.11.2025 19:50 |To je jako když říkáme "Smrt Spartě", tak si taky reálně nepřejeme, aby tam všichni umřeli, stačí nám, že budou prohrávat ;)
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
obiwan před 4 hodinami 04.11.2025 19:40 |Myslím, že po tom dnešku si ještě začneme vážit našich rozhodčích, to je fakt neskutečná prasarna... Choryho před nama drží za dres, ten je natazenej snad půl metru a muslim ani ho no... Sracove
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
pehacko před 4 hodinami 04.11.2025 19:43 |Ted pred pulkou za tu kosu na Provoda neda ani žlutou… ona by byla asi druha. Takze to maji poresene stejne jako bolsevik. Tohle me nebavi se divat. Kdyz nejaka nastrčena svine z totalni prdele může tlačit silnějšího tak, že je to proste k zebliti. Bych cekal, ze bude mit arsenal koule si ti rozdat na ferovku a prosbě nas prejet, ale pro ne je tohle samozrejme lepsi. Kdyz jsem videl od kud sudi jsou, tak mi bylo jasny hned, co to bude za svine!
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2025 19:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ted pred pulkou za tu kosu na Provoda neda ani žlutou… ona by byla asi druha. Takze to maji poresene stejne jako bolsevik. Tohle me nebavi se divat. Kdyz nejaka nastrčena svine z totalni prdele může tlačit silnějšího tak, že je to proste k zebliti. Bych cekal, ze bude mit arsenal koule si ti rozdat na ferovku a prosbě nas prejet, ale pro ne je tohle samozrejme lepsi. Kdyz jsem videl od sudi jsou, tak mi bylo jasny hned, co to bude za svine! .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
obiwan před 4 hodinami 04.11.2025 19:45 |Za ten zákrok by sel Holes ven rovnou... Sraci z azerbajdzanu...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
pipe1980 před 4 hodinami 04.11.2025 19:45 |Nějak se nám radikalizuješ poslední dobou.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Nosorozec před 3 hodinami 04.11.2025 19:53 |Rozhodčímu přejme, ať má na zpátečním letu pořádný turbulence a ať se pobleje :)
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
urs (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:42 |Po první půli jsem na Slávii opět hrdý. Hrajeme neuvěřitelně a čert vem tu pencli, která je mi v týhle konstelaci úplně jedno. Hnal bych se za vyrovnáním, vždyť hrajou tužku.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
IJS před 4 hodinami 04.11.2025 19:42 |Poprvé letos musím napsat, že Slavia hraje výborně, jsem hodně překvapený! Gól z penalty, která se prostě našla. Nikdo o ní nevěděl, ani slávisti ani soupeř. Jen VAR! Hrozně se mi líbí Mbodji a Sanyang. Konečně hrají jako posily. Všichni jsou dobří, snad jen Zafi není vidět, tak jak by měl vidět být. Rozhodčí zatím nic moc, asi podlehne významu zápasu...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
necich před 3 hodinami 04.11.2025 19:50 |Významu zápasu asi ne, ale jménu Arsenal...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
obiwan před 3 hodinami 04.11.2025 19:51 |Rozhodčí zatím podléhá jmenu soupeře...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
porschak před 4 hodinami 04.11.2025 19:43 |Musí se chytnout Provod, zatím mu to moc nelepí...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
obiwan před 4 hodinami 04.11.2025 19:49 |Mám trochu obavu, že Provodovi klesá elektrolyt v baterce...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Novi.sks před 4 hodinami 04.11.2025 19:43 |Ten slavnej Arsenal do penalty nebyl zas tak slavnej. Škoda toho, naše typická blbost. Měli bysme si tyhle momenty nechat patentovat...
Uhrát druhou půli stejně a budu spokojenej. Rozhodně si tu Arsenal předvedenou hrou moc kamarádů neudělal, především pan Saka je trapnej až za roh s těmi svými simulacemi.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
o5aradecek před 4 hodinami 04.11.2025 19:44 |20 minut jsme jim byli naprosto vyrovnaným soupeřem, pak nás zmáčkli a měli kupu standardek, z čehož vyústila penalta. Ale držíme se, hrajeme sympaticky a druhá půle je otevřená. Líbí se mi naše nasazení a z jednotlivců Sanyang.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
SLAVIESTA před 4 hodinami 04.11.2025 19:45 |Ptám se vážně a slušně, viděli jste někdo(kromě rohu) hrát Sadílka s balone
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2025 19:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ptám se vážně a slušně, viděli jste někdo(kromě rohu) hrát Sadílka s balonem?.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
urs (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:46 |Mnoho ne, ale pozičně hraje výborně, vo co jde?
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
obiwan před 4 hodinami 04.11.2025 19:48 |Jde o to, že se někdo dostane do škatulky a pak už není cesta ven...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
porschak před 4 hodinami 04.11.2025 19:46 |Já viděl, jak párkrát získal míč :-)
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Wulfstan (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:47 |Ale jo. Není špatnej.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
obiwan před 4 hodinami 04.11.2025 19:47 |Já ano, jednou na něj byl faul, dvakrát dobre v defenzive...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Wulfstan (přítel SN) před 4 hodinami 04.11.2025 19:45 |Zatím se rozhodně nemáme za co stydět. Bodovat nejspíš nebudeme, ale vidím tam to, co poslední dobou moc vidět není - koule, krev a zuby. Jo a Sanyang je skvělej.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Tacit před 4 hodinami 04.11.2025 19:50 |Bohužel i tak slabí rozhodčí pískají LM.
Ázerbájdžán má ropu a plyn, na tom bohatne a fotbal si tam za to taky koupili.
To ale neznamená, že tam mají kvalitní sudí, aby měli na pískání zápasů LM.
A tenhle žlutej šašek je fakt slabej…
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Mimoň před 3 hodinami 04.11.2025 19:55 |Ach jo...tak laciný...škoda
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
necich před 3 hodinami 04.11.2025 19:55 |Ntvl. už to začíná...:(((((
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
porschak před 3 hodinami 04.11.2025 19:56 |Kolikátá ztráta/chyba Provoda ve středu hřiště - místo toho aby nahrál na kraj a šli jsme na branku tak to zkazí jak v dorostu.
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2025 19:56) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kolikátá ztráta chyba Provoda ve středu hřiště - místo toho aby nahrál na kraj a šli jsme na branku tak to zkazí jak v dorostu..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
indy14 před 3 hodinami 04.11.2025 20:26 |Strasne to sili bojuje maka dava do toho vse ale vse u nej pomalu konci chce davat kazdej balon on ale nakonec ztoho nikdy nic neni
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Tacit před 3 hodinami 04.11.2025 19:56 |0:2 Kluci v obraně drželi ještě přestávku, škoda.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
porschak před 3 hodinami 04.11.2025 19:57 |Zima šel na ofsajd a někdo tam zůstal.
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
standa.e před 2 hodinami 04.11.2025 20:56 |Právě že to by naopak Zima kdo svým krokem k bráně ten ofsajd zrušil, i když měl ceou situaci před sebou. Takhle jsem to tedy rozpoznal na svý starý voči já. Ale třeba jsem si spletl hráče nebo někdo zůstal mimo záběr...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Marek3 před 3 hodinami 04.11.2025 19:56 |Provod se necha odstrcit jako malej kluk...
Hm
japoko před 3 hodinami 04.11.2025 19:57 |Zafiho poslat tam, kam přestoupil, již nyní!
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
marcocruz (přítel SN) před 3 hodinami 04.11.2025 19:57 |Naprostá klasika, kdy se tyhle druhořadý rozhodčí podělaj z top klubů, jako by to reálně potřebovali…fakt k vzteku
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Eskaes před 3 hodinami 04.11.2025 19:59 |jen jestli je náhoda, že je nasazují na takové matche...
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
Mimoň před 3 hodinami 04.11.2025 19:59 |Tvl...to je zase rozhodčí... neskutečný. Rozhodně to není rovina..drobné přistrčení nám pískne okamžitě u soupeře nikoliv
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
japoko před 3 hodinami 04.11.2025 20:20 |Tak rozhodčim to dnes fakt nebude!
Re: Slavia - Arsenal 0:1 po 1. poločase
standa.e před 2 hodinami 04.11.2025 20:53 |Tak sudí byl sabej, ale je taky fakt, že Arsenalu sypal karty víc než bych čekal a obě (ne)penalty jdou havně za VARem. U té Provodovy ruky je fakt těžký říct, zda je nebo není ve výskoku ruka v přirozené poloze, ale budiž.
Mně hlavně vadilo, že v poli pískal i přistrčení pindíkem - ale ve vápně? Tolik tahání za dres jsem neviděl už hodně dlouho. Vždycky si vzpomenu na Colinu, ale co je to platný...
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
Nosorozec před 3 hodinami 04.11.2025 20:16 |Poprvé, co tuto sezónu Markovič chybuje
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
Brnak před 3 hodinami 04.11.2025 20:18 |Myslim, ze to otevira Stankovi cestu zpet do brany. Divil bych se, kdyby v Plzni nechytal
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
martynko před 3 hodinami 04.11.2025 20:20 |Tam by chytal nejspíš tak jako tak.
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
Arya před 3 hodinami 04.11.2025 20:16 |už by se na to Arsenal mohl vykašlat... už stačilo
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
porschak před 3 hodinami 04.11.2025 20:17 |Arsenal neměl nic a dal zatím tři góly :-(
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
japoko před 3 hodinami 04.11.2025 20:18 |Tvl .Markýz!
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
zeleznik2 před 3 hodinami 04.11.2025 20:19 |Asi už jedno zda 0:2 nebo 0;3?hold silnější soupeř dokáže potrestat i tu sebemenší chybu.
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
japoko před 3 hodinami 04.11.2025 20:22 |Jo, hlavně si pustil do brány Staňka!
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
spravnej_jezedak před 3 hodinami 04.11.2025 20:28 |Jo, dělá chyby, ale to Staněk taky.. Já bych ho podržel. Stejně jako on nás v posledních zápasech podržel několikrát…
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
o5aradecek před 3 hodinami 04.11.2025 20:31 |Pět zápasů nedostal gól a chytá skvěle. Teď jde za ním jeden gól. Doufám, že ho trenéři podrží.
Re: Slavia - Arsenal 0:2 ve 2. poločase
Narmer před 3 hodinami 04.11.2025 20:43 |Mám obavy,že se čekalo na jeho chybu.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
zeleznik2 před 3 hodinami 04.11.2025 20:18 |Tak tohle už nevypadá dobře, po první půli jsem doufal v solidní výsledek, ale už se to blíží debaklu.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Morb před 3 hodinami 04.11.2025 20:19 |Tak to pojďme alespoň důstojně dohrát. Dnes nám toho moc do karet nehrálo. Body nikdo nečekal.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
zeleznik2 před 3 hodinami 04.11.2025 20:20 |Hlavně, aby byly v neděli.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
necich před 3 hodinami 04.11.2025 20:25 |Pískej konec... Nic neměli, hrají howno a sypaj to tam jako do míchačky..
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
fajtik před 3 hodinami 04.11.2025 20:26 |Je to blbý, ale je to tak.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Tacit před 3 hodinami 04.11.2025 20:32 |Pentleeee!!!!!!
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Tacit před 3 hodinami 04.11.2025 20:35 |Tak azebajdžánci opět zasáhli.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
witty13 před 2 hodinami 04.11.2025 21:15 |Ale u varu byli nizozemci, a v obou pripadech se jedna o zasach varu… a nutno podotknout, ze v obou pripadech spravny…
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
japhy NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:29 |Viděl jsem jen v hospě...
A tam to vypadalo, že ruka byla až po teči hlavou. Jo nebo ne?
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Abeceda NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:42 |Podle mého názoru ne, Gabriel? se pochopitelně snažil míč trefit, ale minul (podskočil). Penalta za mě i s ohledem na průběh nešťastná, ale jasná.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Eskaes před 3 hodinami 04.11.2025 20:32 |Vždy nás pohárové zápasy zdobily, poslední dva roky je to ale zmar a zoufalství. A není to vůbec tím, že by nás soupeři válcovali. My se jim obvykle naservírujem sami tvl.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
wotlemburg před 3 hodinami 04.11.2025 20:47 |Ještě jednou se podívej s kým jsme hráli.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
pehacko před 3 hodinami 04.11.2025 20:33 |Var je v LM už poněkolikáté jen proto, aby nás ohlídal.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Slávista 51 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:24 |1* !
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Eskaes před 3 hodinami 04.11.2025 20:34 |Jebka azerská špinavá.
Penalta
porschak před 3 hodinami 04.11.2025 20:35 |Troufám si říct, že Arsenalu by ji písknul....
Re: Penalta
porschak před 3 hodinami 04.11.2025 20:37 |Sice trefil míč, ale pořád mi přišlo, že tam šel kolíkama napřed :-/
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
necich před 3 hodinami 04.11.2025 20:40 |Kdyby to nebyl vymletej pastevec tak by ji v klidu písknul, na výsledek by to stejně nemělo žádný vliv..
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Morb před 3 hodinami 04.11.2025 20:41 |Snaha se klukům dneska nedala přít, ale dokud budem dělat v pohárech píčoviny - nahrávat před prázdnou soupeři, dostávatlaciný červený karty za došlápnutí nebo plácat do balonu ve vápně rukou, tak nemůžem být v Evropě úspěšní.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Mates204 před 3 hodinami 04.11.2025 20:45 |Nedělal bych z toho drama, přijel nejlepší klub světa a o třídu nás porazil, to není ostuda, teď je úkolem trenérů, aby to nezhoršilo morálku.
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2025 20:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nedělal bych z toho drama, přijel nejlepší klub světa a o třídu nás porazil, to není ostuda, teď je úkolem trenérů, aby to nejhoršilo morálku..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Lennon80 před 2 hodinami 04.11.2025 20:52 |Protože po Slavii můj druhej nej... klub Liverpool FC tak se mi těžko zkousává nejlepší klub světa :-D ale jinak souhlas asi těžko se dal dnes čekat zázrak, pro nás dle mého důležitější zápas v neděli než dnes
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Wulfstan (přítel SN) před 3 hodinami 04.11.2025 20:45 |Zrušit VAR a UEFA MAFIA!!! Dnes se nemáme za co stydět.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Slávista 51 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:23 |TAK
JEST
!
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
domácí před 3 hodinami 04.11.2025 20:49 |Rozhodčí pískal rovinu, pokřiky TS o mafii nepatřičné a škodlivé. Pro Arsenal snadný zápas, žel.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
porschak před 2 hodinami 04.11.2025 20:51 |Sorry, ale rovina vypadá jinak!
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
denydzlSKS před 2 hodinami 04.11.2025 21:08 |Kriticky veci odpiskal dobře. Chapu, že na stadionu to cloveka stve, ze ten VAR nám v evropě zatim vzdy jen bere, ale je to pravda bohuzel.
Co je taky fakt, ze cloveka napadne, jestli by stejnou ruku odpiskal na druhy strane. A taky mne napadlo i u toho decentniho opření Merina do Chaloupka, při třetím gólu, ze kdyby to udělal Chorý na drihy strane, tak by mozna to strceni chtel videt…ale to je kdyby..
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Morb před 2 hodinami 04.11.2025 21:12 |Pravděpodobně si koukal na stadionu, ale věz, že Provod opravdu rukou v našem vápně hrál a opravdu ve vápně soupeře fauloval.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
porschak před 3 hodinami 04.11.2025 20:50 |Body nemáme díky zbytečným chybám, jinak to kluci zvládli dobře, když si vezeme, kdo proti nám stál. Bohužel dva góly jdou za kapitánem...laciná ruka a školácká hrubka ve středu hřiště. Nemůžu si pomoci, ale dnešek byl vyústění jeho formy v posledních týdnech a nejde jen o momenty před góly. Doufám, že se brzy dá dohromady, protože na to aby nás táhnul, rozhodně má.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Mimoň před 3 hodinami 04.11.2025 20:50 |Tak je potřeba poděkovat. Snaha byla...jen bych podotkl, že strana s Mbodjim a Sanyangem lepší než strana s Mosesem a Provodem. Sanyang...ano některé věci se nepovedli...ale makal velice a i mu něco vyšlo. Za to Provi teda...bohužel mimo formu...a snad bude Chorý na Plzeň...víme jak nám tam minule hodně pomohl
Re: Slavia - Arsenal 0:3
porschak před 2 hodinami 04.11.2025 20:53 |Jj, Provod dnes nejslabší článek.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Wulfstan (přítel SN) před 2 hodinami 04.11.2025 21:00 |Ne poprvé.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
denydzlSKS před 2 hodinami 04.11.2025 20:50 |Odmakaný. Bylo vidět, že i když asi nehráli úplně na plný koule, tak maj obrovskou kvalitu. To se nedá nic dělat.
Před zápasem si člověk říká, že prohra se ctí ho nebude mrzet, ale prvni i posledni goly byly vyloženě darovaný a i ten druhej řekněme dost lacinej. Další tutovky už tam neměli. Takže přecejen to mrzi:/
Měl jsem strach z levý strany, ale dost mile mě překvapil Mbodji, že neměl snad jedinej lacinej blackout oproti premiéře s Bodo velkej pokrok! To samý Sanyang. Pozitiva!
Teď zmydlit Plzeň!
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Slawek NOVÝ před hodinou 04.11.2025 21:59 |Při premiéře s Bodo dal 2 góly, všiml sis?
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Davidsks11 před 2 hodinami 04.11.2025 20:51 |Já půjdu ptoti proudu a trofám si říct, že dnes se dala uhrát remiza a nebo maximalne prohra o gol vsechny ty goly byli fakt strasne laciny. Prvnich 20 min bylo od nas super skoda.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
standa.e před 2 hodinami 04.11.2025 21:03 |Asi se dalo, kdyby zopakovali Bergamo, ale to taky není tak snadný, aby 90 minut z jedenácti chlapů nikdo nechyboval. Spíš bylo výjimečné to Bergamo.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
tomslavista před 2 hodinami 04.11.2025 20:52 |Prohráli jsme bohužel po individuálních chybách Provoda, Chaloupka a Markoviče. Taktika a nasazení na jedničku, Trpiš a realizák připravili hráče výborně.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
urs (přítel SN) před 2 hodinami 04.11.2025 20:55 |Druhej gól byl za mě chyba Zimy, kterej nepochopil Chaloupka, jenž vystavoval toho záložníko-útočníka do ofsajdu. Zímič ho nechal v klidu hrát (a zakončit z onsajdu) - za mě taktická chyba Zimy, ale mohu se mýlit.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
standa.e před 2 hodinami 04.11.2025 21:01 |Viděl jsem to úplně stejně. Ale zajímavý teď bylo jak věcně se k tomu postavil.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
urs (přítel SN) před 2 hodinami 04.11.2025 20:52 |Inu.., po takových blbých gólech u mě převládá vždy zklamání, ale kredit Arsenalu zkrátka patří, byť jsem to od stavu tři nula solidně protrpěl.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
zeleznik2 před 2 hodinami 04.11.2025 20:52 |No raději bych se dnes v tipu mýlil. A ani penalta nám nakonec nebyla přána. Do 30 minuty skvělý výkon, pak darovaná penalta soupeři, začátek druhé půle a druhý gól a to nás asi zlomilo, no nakonec chyba Markoviče a zbytečný třetí. No a pokud trefíme jednou branku za 90 minut..tak těžko můžeme, myslet na dobrý výsledek. Arsenal velice produktivní, ale hodně jsme mu výhru ulehčili.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
standa.e před 2 hodinami 04.11.2025 21:00 |Říkám si, že jestli si měl Markýz vybrat chybu, tak to byla právě tahle a teď, kdy je to už vlastně jedno. Příště už ji neudělá. Uvidíme, kdy to příště bude.
Re: statistika
zeleznik2 před 2 hodinami 04.11.2025 20:54 |Slavia vs Arsenal
8 Střely 14
3 Střely na branku 7
40 % Držení míče 60 %
196 Přihrávky 312
79 % Přesnost přihrávek 88 %
27 Fauly 12
3 Žluté karty 4
0 Červené karty 0
5 Ofsajdy 0
4 Rohy 7
Re: statistika
denydzlSKS před 2 hodinami 04.11.2025 21:11 |Tri strely na branu? Si vybavuju Mbodjiho srazenou v nastaveni a dál?
Chytilovo “zakončení” ve skluzu mozná? A dál uz nevim..
Re: statistika
standa.e před 2 hodinami 04.11.2025 21:18 |V TV neuznali ani tu Mbodjiho šmudlu a dalli nulu...
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
SLAVIESTA před 2 hodinami 04.11.2025 20:55 |Podle očekávání. Trpaslík se snažil, na obra to bylo málo. Zázrak se nekonal, ohromný rozdíl v kvalitě přináší chyby, které se zdají zbytečné, ale vyplynou právě z toho ohromného rozdílu kvality. K tomu ještě mnohem větší úzkostlivost rozhodčích k těmto super mužstvům. Porážka je přijatelná, není to ostuda.
Dokážeme-li takto bojovat v Plzni, musíme vyhrát.
Re: Slavia - Arsenal 0:3 ve 2. poločase
Slávista 51 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:20 |TZKO SE MŮŽE NĚJAKÝ TEN ZÁZRAK KONAT,
když sem UEFA.
pošle takový rozhodčí + VAR !
Re: Slavia - Arsenal 0:3
urs (přítel SN) před 2 hodinami 04.11.2025 20:59 |Málem bych opomněl jeden z highlightů dnešního mešního večera: Mbodji + Sanyang hráli oba skvěle a o to tu dnes přeci také šlo, že ano! :)
Re: Slavia - Arsenal 0:3
mpik před 2 hodinami 04.11.2025 21:00 |Parádní první poločas.
Hra se sestavou, kde je Mbodji, Sadílek, Sanyang je dle mého názoru výrazně lepší než hra se Zmrzlým, Oskarem a Douděrou.
Obrovsky chybí kvalitní útočník, musí to být priorita v zimním období.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
spravnej_jezedak před 2 hodinami 04.11.2025 21:02 |Počkej, počkej.. toho jsme už přivedli, ne?
Re: Slavia - Arsenal 0:3
mpik před 2 hodinami 04.11.2025 21:13 |Jak jsem mohl na Prekopa jenom zapomenout???
Re: Slavia - Arsenal 0:3
porschak před 2 hodinami 04.11.2025 21:03 |to nevím, když jsme poslali 120mega do Ostravy.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Qope před 2 hodinami 04.11.2025 21:04 |Odmakane, nestačilo to. Prohra se cti, veliky rozdil oproti Interu. Kluci se fakt vydali, to se jim vycist neda.
A jsem moc zvědav, jak to vypadalo v TV, z tribuny se mi ale moc rozhodčí nelíbil.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Papol NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:20 |Rozhodčí z Azrbajdžánu byla ostuda, nevím, proč pískají takové zápasy ze zemi bez fotbalu. Můj dojem je ten, že připískával týmu, který je "velký" a tudíž musí vyhrát. Ale byli jsme doooost dobrý. Dík hráčům
Re: Slavia - Arsenal 0:3
denydzlSKS NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:29 |Hele, ne, že by se mi jeho výkon líbil, držení za dres hráčema Arsenalu(a to myslim jen to hodne viditelny) tam bylo nezvykle castý a odpiskany nebylo ani jednou, ale oba VARy za mne spravně a celkovˇe nepískal zle. Dokonce dal zlutou nekomu z Arsenalu poté, co ho Sadílek přepálil:))
Re: Slavia - Arsenal 0:3
slavista23 NOVÝ před 23 minutami 04.11.2025 22:57 |z tv se mi take moc rozhodčí nelíbil.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Leksel před 2 hodinami 04.11.2025 21:07 |Tak snaha byla, ale třem gólům to zabránit nestačilo. Všechny 3 góly člověka mrzí, ptz byly takový "nešťastný. Začalo to darovanou penaltou po zbytečný ruce, pokračovalo šokem po pár vteřinách 2.půle na 0:2 a pak chybou jinak skvělýho Markoviče, kterej neodhadl výběh s dotírajícím hráčem a bylo 0:3. Trochu mi to připadalo, že původně chtěl míč chytit do koše, aspoň v takový poloze měl ruce. Přijela velká kvalita, se kterou jsme nějakou část 1.půle dokázali držet krok. Jinak rozhodčí z fotbalový tramtárie Ázerbajdžánu spíš pískal v zájmu top celků sponzorovaným ropnými společnostmi své země. Na něj se určitě nevymlouvám, ale mírnější metr na zákroky hostů byl patrný. Hráli jsme v rámci našich možností, nebyl to žádný propadák, byl to zápas s gigantem.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
japhy před 2 hodinami 04.11.2025 21:09 |+
Nebyl debakl
Sanyang, Mbodji nebyl průchoďák
Vlastně jsme je pustili do jediný šance. Kterou teda bohužel proměnili.
-
Nedali jsme gól
Zbytečná hrubka Markoviče
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Láryfáry před 2 hodinami 04.11.2025 21:14 |Já nevím proč to všichni hází jen na Markoviče, borec tam dokazal šikovně strčit na poslední chvíli hlavu, takže mu to doslova sebral z rukou. Chyba i Chaloupka, měl jít do souboje, ne ho jen vytlačovat prdelí.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
standa.e před 2 hodinami 04.11.2025 21:17 |Nevím, ale asi nesouhlasím.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
japhy NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:26 |Hele, tady není o čem. Kdyby zůstal v bráně, tak to má, když už šel ven, nemůže minout.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
PtakKuku NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:04 |Markovic si stopro rval, proto se Chaloupek sehnul
Re: Slavia - Arsenal 0:3
standa.e před 2 hodinami 04.11.2025 21:12 |Tak jo, ten druhej gó byl opravdu Zimy, když zrušil ofsajd...
Či jinak - mohl to zachránit tím, že by udělal totéž co Chaloupek.
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2025 21:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak jo, ten druhej gó byl opravdu Zimy, když zrušil ofsajd....
Skrýt původní komentář
ŽE SLAVIA ZŘEJMĚ PROHRAJE, SE DALO
Slávista 51 před 2 hodinami 04.11.2025 21:17 |zřejmě očekávat,
ale že jí porazej rozhodčí + VAR,
tak s tím jsme rozhodně nepočítali -
ta UEFA si z Nás dělá srandu !
Re: ŽE SLAVIA ZŘEJMĚ PROHRAJE, SE DALO
pipe1980 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:34 |Ale houby, ta penalta byla. Ruka tam prostě byla, je to sice imbecilní pravidlo, ale to o pravidlu o ruce víme.
Rozhodčí nemá s tím, že jsme prohráli nic společného.
Pozitiva
Brnak před 2 hodinami 04.11.2025 21:17 |Strucny souhrn
S nasazenim spokojenost
Bohuzel blby tri goly, ale to je proste rozdil v kvalite, kdyby souper nebyl kvalitni, tak se na tu hranu kdy se chybuje nedostanem, ale je to skoda.
Pozitivne zacinam hodnotit letni posily. Sany, Mbodji i Sadilek zacinaji dozravat, z toho mam asi radost nejvetsi, mile me prekvapili hlavne prvni dva, protoze z nich jsem mel obavy. Mbodji tam nekolikrat obral Saku fakt jsem cumel
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Edenjejenjeden před 2 hodinami 04.11.2025 21:19 |Asi očekávaný výsledek , takže vlastně ani nejsem zklamanej. Proti podobnému soupeři musíte mít spoustu štěstí a vyvarovat se chyb, A stejně by to asi bylo málo.
Jinak mne příjemně překvapil Sanyang , Mbodji taky neodehrál špatnej zápas a dnes se mi docela líbil i Sadílek .
Jen teda Arsenal snad nemá zapotřebí takové drobné připískávání. Zápas to určitě neovlivnilo , a na výsledek to mělo jen kosmetický vliv, ale bylo vidět , že rozhodčí má vůči hráčům Arsenalu respekt a některé drobné prohřešky jim odpustil, neudělená žlutá za zákrok na Provoda těsně před přestávkou , neustálé tahání za dres našich hráčů, a to i ve vápně(!), atd.
Ale výsledek to neovlivnilo , jen by to Arsenal měl těžší
Ale rozhodně jsme proti gigantovi neudělali ostudu , jakou loni předváděla proti podobně silným soupeřům Sralta.
A ted se hlavně připravit na Plzen ...
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Slávista 51 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:35 |ANO,
OSTUDU TEDY
Slavia neudělala -
tu udělali rozhodčí + VAR/UEFA !
Re: Slavia - Arsenal 0:3
brťas74 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:20 |Doufám že trenérský tým, navzdory podílu na třetí brance Markyho podrží,a nepošle tam hned Staňka.Marky třeba krásně vystihl směr Sakovy penalty a nechybělo moc a vyškrábl by ji.Měl by chytat dál.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Papol NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:24 |Přesně a také doufám, že hráče, které postavil Mbodji, Syn, a další, bude stavět dále a ne, že je výmluva, že si musí ještě zvyknout na náš styl hry.....
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Qope NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:32 |Maji prý nejaky plán, jak říkal už dříve Trpišovský, takze tenhle zápas na to vliv mít asi nebude.
Dovolím si osobní názor, dal bych na Plzeň Staňka, treba taky pro to, že tam dlouho byl, zná dost věcí z toho klubu a ma taky o to větší motivaci je porazit ...
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Ladislav (přítel SN) NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:47 |Přesně tak, určitě se Staněk bude chtít v Plzni obzvlášt ukázat, když tam dlouho působil (to samé byl Markovič proti Baníku), navíc je i nekompromisnější u vysokých balonů, coz tam bude potřeba u Durosinmiho ... Jinak Staněk už trénuje naplno víc jak týden, je v pořádku a přípravený nastoupit ...
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2025 22:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přesně tak, určitě se Staněk bude chtít v Plzni obzvlášt ukázat, když tam dlouho působil, navíc je i nekompromisnější u vysokých balonů, coz tam bude potřeba u Durosinmiho ... Trénuje už naplno víc jak týden a je v pořádku a přípravený nastoupit ....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Ladislav (přítel SN) NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:39 |Jo, pánové máte poslouchat tiskovky, tam bylo vše jasně řečeno ... O nasazení brankářů do tří zápasů (Baník, Arsenal, Plzeň) bylo rozhodnuto už dopředu a hlavní slovo mají trenéři brankářů (Štěpán Kolář a Radek Černý), protože s nimi denně pracují na tréninku, takže už před Arsenalem jsem tady psal, že v Plzni bude chytat Staněk ...
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Pedro50 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:26 |Nemám rád zápasy u kterých vím předem jak dopadnou. A je fakt že bývaly sezóny kdy jsem to tak při našich pohárových zápasech neměl.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
pipe1980 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:32 |Na jednu stranu spokojenost, že jsme schopni vubec odehrat takovou partii s týmem z nejužší světové špičky.
Na druhou stranu, Arsenal nepředvedl v podstatě nic a dostali jsme trojku.
Nepředvedli v podstatě nic, protože věděli, že nemusí.
Jsem rád, že k tomu tak přistoupili, protože kdyby něco předvedli tak by nás nejspíše zpráskali jak psy.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
IJS NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:33 |Tak první poločas se mi hodně líbil a čekal jsem, že ve druhém Arsenalu trochu "zatopíme", ale přišla chyba několika hráčů a stav bal 0:2 a to už si Arsenal hlídal výsledek. Další branka šla úplně za Markym a myslím, že v Plzni nastoupí Staněk. Co týká hry do ofenzivy, tak opět hra na náhodu. Žádné vypracované šance, žádné střely, prostě Slavia dnes není nebezpečná. Z hráčů mě dnes hodně překvapil Mbodji. Poprvé ukázal, že umí bránit a to hrál na Saku, což je možná nejlepší pravé křídlo na světě. Nejlepší zápas za Slavii odehrál Sadílek a v podstatě dobře hrál i Sanyang. Rozporuplný výkon podal Lukáš Provod. Nechtěně zavinil penaltu, jeho zbytečná ztráta založila útok, který skončil gólem na 0:2, ovšem maká, nabízí se, nebojí se balónu, ale taky zdržuje hru a ne vždy ho spoluhráči chápou. A ještě k Chamovi. Jak to tak vidím, tak mu hráči ( nebo přesněji - česká jádro Slavie ) moc nevěří a nechtějí s nim hrát. Poslední rohový kop, kdy mu ho sebral Vasil byl přesnou ukázkou Chamovi pozice k týmu! Ale třeba se mýlím...
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Slávista 51 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:37 |KDY A KDE SE
taková penalta pískala,
no !
Re: Slavia - Arsenal 0:3
indy14 NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:01 |Tak Provy ten mu neda balon vubec a to ze Vasil co jeste nezahral dobrej roh na neho mavne jak pruvoci na nadrazi at jde ze bude kopat on je teda zajmavy cekal bCh pokyn od treneru ze kdyz je Cham na hristi tak kope on ! Cesky jadro je sice nositelem sily bezeckej dat ale herni kvalita jaksi chybi
Re: Slavia - Arsenal 0:3
pipe1980 NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:36 |chorý je vandrák, dřevák a nemá v sestavě co dělat.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
o5aradecek NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:43 |Ty seš neuvěřitelnej vyprcanec.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
pipe1980 NOVÝ před hodinou 04.11.2025 21:52 |Děkuju za názor. Znamená to tedy, že se ti výkon zmíněného hráče líbil?
Re: Slavia - Arsenal 0:3
o5aradecek NOVÝ před hodinou 04.11.2025 21:56 |Znamená to, že tvá frustrace k hráči našeho klubu je bezedná.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
pipe1980 NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:04 |Nejsem si jistej, jestli chápeš co znamená slovo frustrace. Nejsem si jistý proto, že použití tohoto složitého cizího slova v kontextu ve kterém jsi ho použil nedává žádný smysl.
Nicméně vím co tím myslíš a musím ti objasnit, že se mýlíš.
Ano, nemám toho hráče z plzně rád, z důvodů které všichni víme a ještě den před tím než k nám přestoupil si o něm to samé mysleli úplně všichni. On se nijak nezměnil, za své dřívější výroky se nikdy neomluvil, jen se trochu krotí, ale zase ne tak moc.
Ale můj názor na něj mi nebrání v tom, abych byl schopný objektivně posoudit jestli hraje dobře nebo blbě.
Kdybys nebyl afektovaný, věděl bys, že často po ligových zápasech píšu že hrál dobře, nebo dokonce, že se na to jako jediný v daném zápase nevysral.
Dnes jeho snaha nestála za to, že mu musí někdo po zápase vprat jeho posmrkanej dres.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Mimoň NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:16 |A ty mě tady budeš psát ať jdu doprdele? Táhni si tam sám ty vyprcanej
Re: Slavia - Arsenal 0:3
pipe1980 NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:19 |Tak třeba se tam potkáme
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Pedro50 NOVÝ před 32 minutami 04.11.2025 22:48 |Už nepi
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Qope NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:39 |A jedno jmeno musim zminit - Sanyang. Jak jsem byl kriticky po zápase s Baníkem (teda co se týče defenzivní prace), tak dneska tleskám. Proti takovému soupeři? Rozhodně obstál. Konečně se snad zacne takto casteji ukazovat, proc o nej tolik stali ... jen tak dál!
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Ladislav (přítel SN) NOVÝ před 36 minutami 04.11.2025 22:44 |Dám jiný příklad: Mbodji v zápase s Bodo takticky hořel, lítal tam jak prápor a za pět týdnů jsme hráli na Atalantě a Mbodji byl výborný, prostě nebe a dudy ... Mezi těmi zápasy byl asi měsíc a za tu dobu s ním náš realizák odvedl neskutečnou práci ... Všechno chce svůj čas ...
https://www.livesport.cz/zpravy/fotbal-liga-mistru-postrehy-ze-zapasu-slavia-arsenal-sazka-na-sanyanga-konec-serie-i-obavane-standardky/S0oDtEbC/
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2025 23:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dám jiný příklad: Mbodji v zápase s Bodo takticky hořel, lítal tam jak prápor a za pět týdnů jsme hráli na Atalantě a Mbodji byl výborný, prostě nebe a dudy ... Mezi těmi zápasy byl asi měsíc a za tu dobu s ním náš realizák odvedl neskutečnou práci ... Všechno chce svůj čas ....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Qope NOVÝ před 28 minutami 04.11.2025 22:51 |Souhlasím. Na to, proti komu jsme hráli, tak to prostě zvládli. To samé Sadílek, bych řekl, hrál velice dobrý zápas. A veliká škola i pro Chaloupka, kterému je teprve 22 letc což se často zapomíná, Též neodehrál vůbec nějak špatný zápas, naopak, z tribuny se mi jeho výkon líbil.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
o5aradecek NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:41 |Ještě teda máme Barcelonu, ale jsem rád, že loňskou ostudu sparty (0-6 doma), jsme nenapodobili. :-)
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Ragnarok NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:44 |Šokují mne hlasy, že to bylo vyrovnané, mohli jsme něco uhrát. Je to nesmysl. Na stadionu byste viděli, že i s minimem úsilí si Arsenal v pohodě došel pro to, co chtěl. Tým Slavie je katastrofální, na evropské poměry netalent a totální hrůza. Hráči Slavie jsou naprosto přeplacení. V Evropě nestačí a v lize soupeř nepřehrávají hezkým fotbalem a talentem. Je potřeba změnit stavbu týmu, pokud chceme úspěch v lize i v Evropě.
Nejděsivější je špatná pohyblivost, rychlost, předvídání, kontrola a zpracování míče. Naši stopeři by se fakt měli stydět za svoji fyzickou přípravu. Gabriel i Saliba makají a jsou tělesně úplně jinde, nez naši podvyživení a slabí stopeři.
Velký špatný, nenechte se mást skórem a koukejte se na to trošku z vrtulníku. Až budeme za chůze podobně vodit Bohemians a Slovácko, změním názor, že hráči nejsou přeplacení.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
standa.e NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:48 |Jasně. Všechno špatně, poslední zhasne, pak přijedou buldozery...
Ty si umíš pěkně otravovat život, to ti teda povím...
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Qope NOVÝ před hodinou 04.11.2025 21:54 |Na stadionu jsem byl a ano, hraci Arsenalu jsou jinde. Ale tvoje kritika? Nechápu. Stranou ponechám finance, ač takovy Rice s (prevedeno na nase) cca 8 miliony Kč týdne !!!! ti připadá asi ok, to neni předplacený nesmysl. Spíše me zaujalo, ze te desi, jak nasi hraci jsou horší než jejich. Nevim cos cekal, ale tohle me teda nepřekvapilo. Taky asi proto oni hraji Premier legue a ti nasi "jen" českou ligu.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
silikat NOVÝ před 2 hodinami 04.11.2025 21:49 |Žádné překvapení.Pozitivně mě překvapil Mbodji.Stále mám pocit,že hrajeme překopávánou přes zálohu,což proti Salibovi a Gabrielovi je absolutní nesmysl.Dopředu slabota.Stoperùm jde nejlépe rozehrává na Markoviče.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
butters NOVÝ před hodinou 04.11.2025 21:57 |Před zápasem jsem (připosraně) psal, že prohru do 0:3 beru, platí to i po zápase. Trošku to sice kalí fakt, že všechny góly byly vlastně zbytečné, ale to asi nemělo vliv, kdyby Arsenal nedal tyhle góly, tak dá jiné, tohle je pro nás momentálně "jinej vesmír". Oni si jen přijeli splnit povinnost, tady šance na body nebyla, mnohem důležitější zápas pro vývoj sezóny nás čeká v neděli. Výhrou bychom na dálku srazili hřebínek rudým špínám, prohrou bychom je posadili na koně a ještě vrátili do hry Plzeň.
Pořád sním o velkém skalpu, tak nám ještě zbývá Barcelona. Kéž nám Perun a spol. ukážou svou vlídnou tvář a v době zápasu bude 20 pod nulou a blizárd :D Ale "skromně" vezmu za vděk i Bilbaem nebo Tottenhamem.
Sanyang se zlepšuje, už to nevypadá, jako kdyby nám místo něj Norové poslali nějakého dvojníka. Asi je fakt znát, že hrál před přestupem asi 8 zápasů na nejvyšší úrovni a musí si postupně zvykat. Snad bude mít důvěru trenéra a bude hrát víc, i když zrovna v Plzni je otázka, jestli to bude zápas pro něj. Uvidíme. Doufám, že aspoň jeden z dvou Jusufů v průběhu sezóny vyletí podobně jako Diouf :-)
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Sníža NOVÝ před hodinou 04.11.2025 21:58 |Co musím uznat tak to, že kluci nechali na hřišti všechno a nezalezli. Snažili se hrát. Bohužel tohle ovšem nestačí. Nestíháme rychlostně a práce s balónem prakticky žádná. Na této úrovni pouze běhání nestačí. Arsenal si v suchém tričku odvezl co potřeboval. Kvalita je úplně někde jinde, ale to se dalo čekat. Obrovské překvapení Sanyang, naopak Provi opět chce být všude a je defakto nikde. Bohužel opět se podílel na dvou gólech. Je to obrovská škola toho jak se má dělat fotbal a já doufám, že si náš trenérský tym vezme z toho ponaučení do další práce.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Slávista 51 NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:04 |JO,
NEZALEZLI.
Několik postřehů ze zápasu
pinochet NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:07 |- ani jednu penaltu bych nepískl...
- zbytečné góly
- ve druhém utkání LM nám selhal gólman
- jediný hráč Slavie, který snese srovnání s TOP hráči světa, je Provod
- skvělá atmosféra/aranžmá/choreo, to vše je na Slavii skutečně SVĚTOVÉ
- Liga mistrů je sice ekonomický přínos, ale nad naše aktuální síly
- rozhodčí první penaltou zavraždili zajímavý zápas - není na Slavii poprvé, že rozhodčí necitlivým rozhodnutím utnou zajímavý fotkal, vzpomeňme jenom na červenou pro Holeše s AC
- zápas s Plzní bude důležitější, tohle byla show...
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2025 22:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
- ani jednu penaltu bych nepískl...
- zbytečné góly
- ve druhé, utkání LM nám selhal gólman
- jediný hráč Slavie, který snese srovnání s TOP hráči světa je Provod
- skvělá atmosféra/aranžmá/choreo, ta je na Slavii skutečně SVĚTOVÁ
- Liga mistrů je sice ekonomický přínos, ale nad naše aktuální síly
- rozhodčí první penaltou zavraždili zajímavý zápas - není na Slavii poprvé, že rozhodčí necitlivým rozhodnutím utnou zajímavý fotkal, vzpomeňme jenom na červenou pro Holeše s AC
- zápas s Plzní bude důležitější, tohle byla show....
Skrýt původní komentář
Re: Několik postřehů ze zápasu
Merlinus (přítel SN) NOVÝ před 43 minutami 04.11.2025 22:37 |Provod je úplně z formy. Nepředvádí teď vůbec nic. Dnes navíc zavinil penaltu. Srovnávat ho s top hráči Evropy je úsměvné.
Re: Několik postřehů ze zápasu
Marek3 NOVÝ před 29 minutami 04.11.2025 22:51 |Jj, pritom pred zranenim to byla 8 evropske urovne. Super hrac.
Re: Několik postřehů ze zápasu
japoko NOVÝ před 30 minutami 04.11.2025 22:50 |Tak s tím Provim jsi to hodně přepískl!
Utok mizernej
Marek3 NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:10 |Napsal sem na zacatku sezony ze nas utok lezi na forme trojice Provod, Kusej, Chory. Prvni dva uplne z formy a Chory platny pouze bojovnosti. Dnes utocna faze prakticky neexistovala - vse na nahodu, bez hry 1 na 1, bez rychlosti, bez serie rychlych prihravek, bez strely, bez kvality ve standardnich situaci. Skoda, snad se nam nekteri mladi hraci budou zlepsovat protoze na trech hracich utok stat nemuze.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Qope NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:15 |A rád bych jeste zmínil jeste jednu věc. Chorý byl (a často právem) kritizován za simulace. Očividně mu domluvil i trenérský štáb. Výsledek? Ano, tak často už to (zatím) nedělá, ovšem soupeři hraji pořád do něj stejně. Tahají ho za dres a ne málo, drží za ruce, tělo i krk a rozhodčí nic. A opravdu se jedná často o fauly a dovolím si tvrdit, že kdyby Chorý sebou seknul k zemi, treba jako dříve, neco by se pisklo či řešilo.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
lachpresak NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:23 |Jsme jinde, kdo si dovolí v zápase LM s Arsenalem nenasasit do základu ani jednoho z 3 svých nejlepších hráčů ( Vorlicky, Cham, Kusej ) do základu s tím, že Vorlickeho šetříme na jarní fázi LM.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
daadyy NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:27 |Kusej je zatím z formy mi přijde. Vorlicky neni na soupisce a Chama zdá se nepřijala kabina, respektive její ostřílené jádro..
Re: Slavia - Arsenal 0:3
IJS NOVÝ před 25 minutami 04.11.2025 22:55 |Umím si představit nasazení Kušeje místo Sanyanga, ale Vaska je teď úplně z formy a předvedl to při dnešní 20-timinutovce co byl na hřišti. Vorlický není na soupisce, ale i kdyby byl, tak při systému, který jsme na Arsenál použili a na jiný nemáme, byl byl na hřišti zbytečný a to samé platí i pro Chama. U toho je ještě horší, že ho mužstvo nepřijalo, což je úplně zřejmě vidět ze spolupráce s ním na hřišti. Dokud nezměníme styl hry, tak tito kluci svojí technickou nadstavbu stejně nebudou mít šanci využít.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
daadyy NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:26 |Škoda, tajně jsem doufal v plichtu. Ale bohužel Provod ač je aktivní tak je dost z formy a to už delší dobu. Příjemné překvapeni Mboji a Sanyang. Jinak Arsenalu jsme to usnadnili individuálními chybami. Takže 3:0 pro ně v suchem triku.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Radovan62 (přítel SN) NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:30 |Já osobně už začínám mít Provoda plný zuby,jeho přínos poslední dobou je 0
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Eskaes NOVÝ před hodinou 04.11.2025 22:32 |Liga mistrů UEFA je špinavá korupční soutěž, které vládnou obrovské peníze, co se v ní točí. Je to klub vyvolených kam týmy jako je Slavia mají možnost jen nakouknout, ale pak poslušně šoupat nohama a kdyby náhodou chtěly něco zkoušet, dostanou stopku od úplatné špíny v černém, jako byla dnes ta ázerbájdžánská.
Ale druhá strana mince je naše žalostná sportovní forma, psychická nepřipravenost a slabé až nulové posily pro útok, které to pak celé dělají ještě hořčí.
Kdybychom tohle letos tak neprokaučovali, možná by se nám ta role komparzistů zkousávala o dost líp.
Chápu peníze pro klub, ale jinak mi účast v takové soutěži nic pozitivního nepřináší, ať se na mě v SKS nikdo nezlobí.
Re: Slavia - Arsenal 0:3
demokrat NOVÝ před 37 minutami 04.11.2025 22:43 |Absolutne zbytecny zapas, ktery je jiz zapomenuty. Plne chapu, proc si chteji zalozit top tymy svoji soutez, jelikoz toto je skutecne pouha ztrata casu vlastne pro vsechny. Soucasna Slavie je tym bez duse. Slavii mam v srdci, soucasny kadr mi ovsem k srdci neprirostl, snad se to na jare zase nakopne
Re: Slavia - Arsenal 0:3
hiker42 NOVÝ před 35 minutami 04.11.2025 22:45 |Zpatky doma na vsi. Zapasu by sluselo 1:2, mozna i 1:3, takhle je to celkem krute. Sice 0:3 jako s Interem, ale hra na nase pomery vyborna. Kdyz jsem videl pred zapasem levou stranu Mbodji - Sanyang.. no.. :-) A 30 minut si Saka nekopnul. Sanyang vybornej, Mbodji dobrej. Lukas Provod v presingu fantastickej. Moses super. Ja tem klukum nemuzu nic vytknout. Z TS mi to prislo od sudich dost ve stylu UEFA mafia, musim se na to podivat v klidu. Ale naklonena ta rovina byla. A zbytecne
Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2025 22:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Zpatky doma na vsi. Zapasu by sluselo 1:2, mozna i 1:3, takhle je to celkem krute. Sice 0:3 jako s Interem, ale hra na nase pomery vyborna. Kdyz jsem videl levou stranu Mbodji - Sanyang.. no. A 30 minut si Saka nekopnul. Sanyang vybornej, Mbodji dobrej. Lukas Provod v presingu fantastickej. Moses super. Ja tem klukum nemuzu nic vytknout. Z TS mi to prislo od sudich dost ve stylu UEFA mafia, musim se na to podivat v klidu. Ale naklonena ta rovina byla..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Arsenal 0:3
Max1 NOVÝ před 26 minutami 04.11.2025 22:54 |vždy věřím ve vítězství a věřil jsem i dnes, ale ukázala se kvalita, objektivně jsou jinde...prohra mrzí, ale můžeme odejít ze zápasu s hlavou nahoře, spíš mě štve, že ten 3. gól byl hodně darovaný. Co se týká penalt nepenalt....s chladnou hlavou ruka Provoda tak popravdě sám nevím....to je ta ukázková šedá zóna s "přirozená poloha vzhledem k pohybu těla" a být to na druhé straně, tak prskám, když ji sudí nepískne. Zákrok na Chorého fakt ne, sice to nebyl jeho faul, ale na penaltu hodně málo. Provod, z TS to vypadalo jasně, ale z TV bych to nepískl taky, tam si na to nohu "naběhl" sám. Atmosféra super, pouze jsem viděl víc nových tváří než bych chtěl kolem sebe....do 109 přišel kluk za někým s skoro to vypadalo, že má sparťanskou šálu pod bundou (dle barev), ale nějak jsem to nechtěl řešit, fandil zpíval, skákal....a mohl jsem mít halušky :-D. Spíše se mi potvrdilo, že Arsenal má kolem sebe prostě divnou auru....ten tým nemá nic proč bych mu měl kdykoliv přát, vypadá strašně uměle a že nemá fans ale diváky.