První půle byla z naší strany nevýrazná. Baník jsme přimáčkli až posledních 5-10 minut, tam soupeř odolal jen se štěstím. Nástup do druhého poločasu byl ale z naší strany fantastický - během cca 20 minut jsme si vytvořili několik gólových šancí a zaslouženě se dostali do vedení 2:0. Pak už jsme se utkání snažili spíše dohrát a soupeři jsme dali až příliš prostoru, naštěstí nás opět podržel Markovič a při standardkách pevná obrana. Je ale třeba říct, že ačkoliv se soupeř krčí u dna tabulky a pod novým koučem Galáskem čeká na gól, tak jeho mladý tým v Edenu ukázal potenciál do budoucna a neodehrál vůbec špatnou partii. Celkově ale vyhrála Slavia naprosto zaslouženě. V poli byl sice zápas relativně vyrovnaný, ale gólových šancí měli sešívaní jednoznačně víc (xG 2,32-0,46).
Jak se minulé týdny logicky probírala hlavně slabá ofenzivní produkce sešívaných, tak byla trochu v ústraní výborně fungující obrana. Tu bych tu rád vypíchl dnes, protože po této stránce funguje Slavia fantasticky. A nejde jen o výkony na hřišti, ale i o zdravě složený kádr. Na podstatnou část podzimu nám totiž v zadních řadách vypadla celá základní sestava včetně brankáře. Místo Staňka, Holeše, Ogbua a Bořila tak aktuálně nastupuje "béčková" mladší sestava Markovič, Vlček, Chaloupek, Zima. A funguje natolik fantasticky, že je otázkou, jestli vůbec opory po uzdravení na trávník pustí! Takhle má vypadat ideální širší kádr!
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jakub Markovič - 7 - Baník měl asi jen jednu vyloženou šanci, když se sám před brankářem zjevil Planka. Ale míč měl pod nohou a zakončil jen slabě. I tak Markovič opět potvrdil svou skvělou formu a celý zápas působil sebevědomě a jistě. V tomto směru teď výrazně narostl a začíná z něj vyzařovat aura top brankáře. Prakticky se to v sobotu projevilo jistým stahováním centrů, na které si i Kuba chodil častěji než obvykle.
Tomáš Vlček - 8 - Po velkých zdravotních problémech z loňské sezony i léta z něj mám obrovskou radost a současné výkony mu přeji o to více! Obrana fungovala velmi dobře, Vlček navíc dodal i výraznou nadstavbu směrem dopředu, když hlavou vstřelil branku. Nejlepší hráč zápasu!
Štěpán Chaloupek - 6 - Spolehlivý a dobrý výkon. Z výkonů mladé a "béčkové" obrany jsem nadšený! Lepší šestka.
David Zima - 6 - Platí to stejné jako u Chaloupka. Kvalitní výkon, lepší šestka.
David Moses - 6 - Dobrý výkon, solidní nouzový záskok za Douděru. Moses má dobrý pohyb a nebojí se hrát, oproti Davidovi mu chybí větší nebezpečnost pro vápno soupeře.
Michal Sadílek - 6 - Střed zálohy to neměl proti početní převaze soupeře v tomto prostoru jednoduché. Na můj vkus tam byly občas až příliš velké mezery a představoval bych si i větší kontrolu nad zápasem v podobě držení míče. Ale to je spíš otázka taktiky než špatného výkonu hráčů na těchto postech. Sadílkovi se povedla akce před naším druhým gólem, kdy si dobře naběhl a výbornou zpětnou přihrávkou našel Chytila. Naopak v první půli pálil v dobré šanci vedle.
Oscar Dorley - 5 - Hned na začátek špatnou přihrávkou namazal soupeři. Ve zbytku zápasu podal průměrný výkon. V první půli vstřelil branku, ale ta nebyla pro ruku uznána. Přesto bych ocenil, že Oscar šel do vápna a správně byl připraven v momentě, kdy brankáři míč vypadne.
Youssoupha Sanyang - 5 - Překvapení v základní sestavě! Sanyang obstál a ukázal, že ligu může hrát. Pohybově je opravdu dobrý a není skoupý na krok. I směrem dozadu byl poctivý a nepropadal. Dopředu se sice snažil, ale měl problémy s technikou i přesností přihrávek. V tomto směru bude muset přidat, pokud chce atakovat základní sestavu.
Lukáš Provod - 5 - Těžko říct, jestli je zatavený (protože hraje všechno včetně reprezentace), nebo jen ztratil formu. Každopádně to z jeho strany poslední zápasy není ono a v ofenzivním směru nám lavička nefunguje zdaleka tak dobře jako vzadu. Od Provoda průměrný výkon. Vzhledem k regeneraci a odpočinku bylo dobře, že ho trenér stáhnul v průběhu druhé půle.
Mojmír Chytil - 7 - Po delší době dostal v lize šanci v základní sestavě, což byl od trenérů rozumný krok vzhledem k tomu, že Kušej (ale i Provod a Chorý) moc nemá formu. Hra na dva útočníky nám fungovala loňský podzim a Chytil si proti Baníku řekl o další prostor. Z útočných hráčů byl nejlepší a hýřil aktivitou. V první půli po jeho dobré přihrávce přišla šance Sadílka, ve druhé si to oba hráči vyměnili a byl z toho Chytilův gól. Kromě toho se Mojmír dostal ještě do dvou dalších dobrých šancí. V první půli si skvěle převzal míč z autu a dobře střílel k tyči, ale Holec ho vychytal. Ve druhé se pak za stavu 2:0 kličkou zbavil obránce, ve vyložené možnosti ale vsadil na razanci a přestřelil.
Tomáš Chorý - 5 - Je teď v menším útlumu. V první půli mohl nahrávat do šance Chytilovi, ale byl nepřesný. Ve druhé pak za sebou dobrým prodoužením míče z autu našel skórujícího Vlčka. Ještě předtím pálil v šanci mimo.
Vasil Kušej - 5 - Průměrný výkon. Závěr zápasu jsme dohrávali až příliš pasivně.
Christos Zafeiris - 5 - Průměrný výkon. Závěr zápasu jsme dohrávali až příliš pasivně.
Erik Prekop - 5 - Moc se neukázal, což bylo v kontrastu s dobrými výkony Kričfalušiho a hlavně Planky, kteří za něj putovali do Ostravy. Horší pětka.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (32)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
Qope před 14 hodinami 03.11.2025 10:56 |Presne hodnocení, vidím to dost podobně. Jen mala zmínka, Sanyang byl v prvním polocase slabší ve hře dozadu, po jeho straně tam bylo pár nepříjemností, který mu i spoluhráči na place pak dost jasne vyčítali. Potřebuje ale hrát. Všechno veci, které jen z tréninku do sebe nedostane ...
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
Sherudan před 13 hodinami 03.11.2025 11:03 |Dovolím si zásadně rozporovat to, že Chorý má nižší známku než Sadílek. Za mne podal nadprůměrný výkon, který kazí jen neproměněná šance. Na jeden gól nahrál, mohl i na druhý, kdyby se trefil Chytil po jeho perfektní přihrávce. U druhého gólu se významně podílel tím, že Chytilovi "odtáhl" obránce. Jeho střela předcházela i neuznanému Oskarovu gólu. Vepředu vybojoval hafo soubojů a byl platný i při obranných standardkách.
Naproti tomu Sadílek kromě gólové přihrávky nevyprodukoval vůbec nic, většina jeho přihrávek směřovala dozadu a sledovat jeho znuděný pohyb jak ze zpomaleného filmu bylo utrpení.
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
wimpy před 13 hodinami 03.11.2025 11:05 |Z mého pohledu byl Sadílek včera nejhorší na place, jen ta asistence mu trochu pomohla. Ale když jsem ho viděl bezúčelně bloumat mezi stopery, vzpomněl jsem si na Lukáše Jarolíma v jeho nejhorším období.
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
slaviator před 12 hodinami 03.11.2025 12:09 |nebo na Marka Jarolíma :)
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
mis3 před 13 hodinami 03.11.2025 11:45 |jenže je to útočník. Dlohodobě mi připadá, že snad neumí nohama. Nejen v sbotou velmi slabé zakončení nohou.
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
ctute před 13 hodinami 03.11.2025 11:21 |trochu umírněné hodnocení..."První půle byla z naší strany nevýrazná" podle mne byla špatná až hrozná, tolik nepřesných přihrávek, bez nápadu , bez souvislé akce, technických chyb ..prostě vypadalo to jako když je celé mužstvo z formy ..zvedli jsme se až v začátku druhé půle abychom do toho stavu z prvé ke konci zápasu opět spadli, kdy nás doma Ostrava přehrávala ... jaký to rozdíl proti loňské sezoně
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
starec před 13 hodinami 03.11.2025 11:25 |Jen za mne: Moses občas zbytečně soluje a ztrácí. Chytil výtečný, Kuseje si aktuálně maže na chleba. Chory v útlumu, ale uzitnejsiho nemáme. Provod úplně mimo. Sadílek litá jako utržený papír ale produktivita nulová. Vzkaz remcalum: Mně se fotbal líbil, vám ne? Staňte se sparťany!
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
martyni (přítel SN) před 12 hodinami 03.11.2025 12:02 |Jak produktivita nulová? Naopak Sadílek jí má slušnou.. ale jinak se mi moc nelíbí zatím teda..
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
mis3 před 13 hodinami 03.11.2025 11:48 |Ještě mám dotaz - zaznamenali jste někde diskusi na téma penalta na CHorého? někdy kolem padesáté minuty ho tam složili jak v Ragby. Dneska jsem se na to ještě dívla zpětně a komentátoři to v podstatě přešli trpaným mlčením a hláškou, že "Chorý si ho přidržoval jednou rukou".
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
Tacit před 11 hodinami 03.11.2025 13:15 |Rozhodčí to posuzuje tak, že držení a povaleni Chorého ve vápně faul nikdy není.
A komentátoři používají ještě hovadštější vysvětlení, že faul není na pentli dostatečný.
Takže defakto to je nedostatečný faul na Chorého.
Ale jinak ho ten chachar sundal k zemi celkem dostatečně.
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
Pedro50 před 11 hodinami 03.11.2025 13:22 |Když se Chorý opírá o o půl hlavy menšího hráče tak mu to rozhodčí nikdy pískat nebude.
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
obiwan před 9 hodinami 03.11.2025 15:01 |Chorý je v podstatě skoro v každém souboji drzen na hraně faulu, ale protože je to Chorý, tak se buď nepiska, nebo proti nám... Ten zákrok ve vapne jsme měli dost daleko, takže nevím, z té dálky to vypadalo jako jasná pentle...
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
honza304 před 9 hodinami 03.11.2025 15:25 |Já jsem to viděl jen v reálu, kde to vypadalo, že ho obránce držel oběma rukama a Chorý se o něho opíral, jak si bránil balón. Pak to vypadalo, že obránce využil Chorýho tlaku a zahodil ho za sebe.
Podle komise či kde to psali, že to bylo vzájemné držení, Chorý se do obránce opřel a ten ho pustil. a teď cituji: "Takový hráč jako Chorý musí tohle ustát, takže penalta v žádném případě."
Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2025 18:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já jsem to viděl jen v reálu, kde to vypadalo, že ho obránce držel oběma rukama a Chorý se o něho opíral, jak si bránil balón. Pak to vypadalo, že obránce využil Chorýho tlaku a zahocil ho za sebe.
Podle komise či kde to psali, že to bylo vzájemné držení, Chorý se do obránce opřel a ten ho pustil. a teď cituji: "Takový hráč jako Chorý musí tohle ustát, takže penalta v žádném případě.".
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
pehacko před 7 hodinami 03.11.2025 17:19 |Ono je na tom nejtrapnější to, ze kdyb tímto způsobem “vyhrál” Chorý souboj, tak mu sudí vzdycky piskne útočný faul… a o tom, ze tohle udělat nekdo v nasem vápně, tak je to penalta na 101% se ani bavit nemusime.
Ps: a na toaletne tam by se to posuzovalo zase uplne jinak a jak to posuzovala p.ca adamkova na varu pri bolševickém penaltovém titulu, tak to byla jeste uplne jiná káva… proste Chory a Chytil, ty se můžou držet a prasit jak je libo. Vse dovoleno!
Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2025 17:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ono je na tom nejtrapnější to, ze kdyb tímto způsobem “vyhrál” Chorý souboj, tak mu sudí vzdycky piskne útočný faul… a o tom, ze tohle udělat nekdo v nasem vápně, tak je to penalta na 101% se ani bavit nemusime. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
standa.e před 6 hodinami 03.11.2025 18:33 |Je fakt, že aby pískli faul na Chorého, museli by ho snad soupeři zabít. Je taky fakt, že někdy dost simuluje...jenže zároveň co má dělat, když proti němu téměř nic nepísknou?
Argument "že je Chorý velký chlap a má to ustát"... je ovšem chorý. Faul je faul.
U téhle konkrétní situace jsem si hned všiml, že ho obránce držel pod krkem a pak "zahodil". Z opakovačky bylo ale zároveň jasně vidět, že si chorý na toho obránce vlastně nalehl - kdyby to neudělal, tak s ním takhle nehodí. Zároveň ale bylo jasně vidět, že ho ten obránce drží za dres pod krkem a pávě tím Chorého zahazuje - dres se jasně napnul, jasný faul...
Jenže z druhého úhlu bylo zase vidět, že Chorý drží prakticky po celou dobu souboje obránce levou rukou za dres zase dole. Nenápadněji, ale drží.
Matně si vybavuji, že snad nějaká metodika říká, že když se drží oba hráči navzájem, má se to nechat být. Takže z tohoto úhlu asi OK.
Druhá věc je, že z úhlu, v jakém sudí stál, podle mě to Chorého držení vidět nemohl. Ale kdo ví, třeba viděl. Nebo mu to zašeptal VAR...
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
Novi.sks před 11 hodinami 03.11.2025 13:13 |Obrana super, křídelní hru nemáme a zálohu překopáváme. Byl bych rád, kdyby se to změnilo. Ať se trenéři rozhodnou a vyberou si buď hru středem, nebo posily na kraj. Od té překopávané ale prosím upustit, ač nám to loni zajistilo titul (hlavně díky Chorému ve formě) a stále to nese zajímavé body. Na pohled to působí hrozně marně a diváka to opravdu nebaví...
S panem Provodem by si měl někdo v klubu na téma reprezentace pohovořit. Dle trenéra nebyl po zranění/viróze připraven na celý zápas, aby obratem odjel na repre a hrál tam základ. Vrátí se a vypadá jak gumovej panák. Jsem toho názoru, že hráč by měl před reprezentací upřednostnit výkony pro svého zaměstnavatele.
Co my teď s ním? Je zralý na lavičku, ale Slavia přece nechce nadstandartního a důležitého hráče v klubu šetřit, protože musel hrát všechno a "má v nohách"... A nejedná se o žádnou výjimku, zrovna u něj je to spíš pravidlem. Nikdo není víc, než klub!
Jinak se docela přelila forma mezi Kušejem a Chytilem, za Mojmíra jsem rád. Prekop zatím hrozný a spíš moje pochyby posílil, ale osobně mu dám ještě "jaro". Zafeiris je tu akorát proto, aby si za odměnu zahrál LM. Nakonec si myslím, že bychom se bez něj už obešli.
PS: Tak kriticky to zase vyznít nemělo :-D s nástupem do druhé půle naprostá spokojenost. Po střídání to ale dost uvadlo, těžíme ze silné obrany. Věřím v lepší zítřky. Zatím to vypadá, že titul v této sezóně bude ležet hodně nízko. Konkurenti hrají ještě hůř...
Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2025 13:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Obrana super, křídelní hru nemáme a zálohu překopáváme. Byl bych rád, kdyby se to změnilo. Ať se trenéři rozhodnou a vyberou si buď hru středem, nebo posily na kraj. Od té překopávané ale prosím upustit, ač nám to loni zajistilo titul (hlavně díky Chorému ve formě) a stále to nese zajímavé body. Na pohled to působí hrozně marně a diváka to opravdu nebaví...
S panem Provodem by si měl někdo v klubu na téma reprezentace pohovořit. Dle trenéra nebyl po zranění/viróze připraven na celý zápas, aby obratem odjel na repre a hrál tam základ. Vrátí se a vypadá jak gumovej panák. Jsem toho názoru, že hráč by měl před reprezentací upřednostnit výkony pro svého zaměstnavatele.
Co my teď s ním? Je zralý na lavičku, ale Slavia přece nechce nadstandartního a důležitého hráče v klubu šetřit, protože musel hrát všechno a "má v nohách"... A nejedná se o žádnou výjimku, zrovna u něj je to spíš pravidlem. Nikdo není víc, než klub!
Jinak se docela přelila forma mezi Kušejem a Chytilem, za Mojmíra jsem rád. Prekop zatím hrozný a spíš moje pochyby posílil, ale osobně mu dám ještě "jaro". Zafeiris je tu akorát proto, aby si za odměnu zahrál LM. Nakonec si myslím, že bychom se bez něj už obešli..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
standa.e před 6 hodinami 03.11.2025 18:43 |S tím Provodem souhlas. Já fakt doufám, že Köstl bude mít dost rozumu a proti Gibraltaru vezme někoho jinýho. U té zálohy - když jsme měli silné okraje, tak to Zafi s Oscarem měli za kol držet - často proti třem. A oni to zvládli, i když na nějakou nadstavnu už moc síly nebylo. A to samé i víceméně včera.
Mimochodem, to je také hlavní rozdíl oproti období hattricku. Tehdy jsme hráli v podstatě 4-5-1 (jasně, s různými obměnami v té záloze - 3-2, 2-3... Prakticky jsme to hráli na dvě křídla, dva defenzivní (z toho jeden točnější) a jeden tvořivej. No a ten člověk nám teď v tom středu prostě chybí - nejčastěji se pod točníka zatáhne Provi, ale...
A nebo si to pamatuju celý blbě...
U Zafiho - asi bychom to bez něj už zvládli, ale třeba taky ne. Proti Baníku navíc nebyl plně fit...
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
p!erreCORE před 10 hodinami 03.11.2025 14:51 |Komu nahraje Tomáš na první gól příště?
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
Slávista 51 před 9 hodinami 03.11.2025 15:01 |JEDNO KOMU,
hlavně když z toho bude gól a
začne to tam padat i jemu.
Chytil
obiwan před 9 hodinami 03.11.2025 15:05 |Mojma byl skvělej, čemu ale nerozumím je to, proč ho tam nechávali tak dlouho, evidentně mu došly baterky, po sprintu se vydychaval, už jel hodně na moral... A pro mě překvapení, že nebyl jediný z našich, kdo toho měl ke konci fakt dost... Např. Vlčák křeče...
.
japhy před 9 hodinami 03.11.2025 15:17 |Tenhle zápas krásně dokazoval, že jsou nákopy a "nákopy". "Nákop" prostě někam pošleš a děj se vůle boží. Teď ale i v první půli bylo vidět dost pasů, které si ta trojka nahoře mohla celkem v klidu zpracovat nebo rovnou posílat dál. A všechno působilo tak nějak organizovaně. K tomu to slušně rozhejbali Sanyang s Mosesem. Jasně, nebyla to úchvatná podívaná, dost tomu pomohl i soupeř, ale nebudu psát, že to byla stejná sračka jako se Zlínem, když nebyla.
K hodnocení
honza304 před 9 hodinami 03.11.2025 15:28 |Mile mě překvapil Chytil, takhle běhat jsem ho snad ještě neviděl, škoda, že nepromění i ty hodněprocentní příležitosti (nechci psát tutovky). Na druhou stranu mě zklamal Sadílek, jsem zvědav, co z něho chce Trpišovský převychovat.
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
silikat před 9 hodinami 03.11.2025 15:42 |Moses měl špatné centry,což na pozici,kterou hrál,je velkou nevýhodou.Sanyang ukázal své možnosti.Bohužel je zatím velmi zbrklý.Z útočníků má nejlepší formu Mojma.
Hodnocení slávistů
Flame před 9 hodinami 03.11.2025 15:43 |Zdravím všechny,
hodnocení i komenty OK. K chorému bych připodotkl, kolik toho naběhá, že pomáhá obraně bych chápal, ale proč musí k lajnám pomáhat windbekům mi hlava nebere. Potom mu samozřejmě chybí šťáva ve vápně a tam ho nejvíc potřebujeme. Faul na něho byl podle mého názoru víc než na 85%, bek ho rukou poslal k zemi docela profesionálně. A na nejapné řeči komentátorů a hodnocení KR jsem si bohužel zvykl.
Kdo mě moc potěšil je Chytil, po hloupé Tvrdíkově poznámce, že na Slávii nemá a akvizici Prekopa se mu nemohlo hrát dobře. Dnes je platnější než Kušej i Provod a srovnatelný s Chorým.
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
havlas před 8 hodinami 03.11.2025 16:28 |V obraně výborný výkon Vlček !!!!!! Dal gól a na druhém má obrovský podíl. Po drobné chybě znovu vybojoval a poslal
podél lajny na Sadílka. Z jeho následného centru padla Chytilova paráda. Moc hezká akce. Vlček, Sadílek, Chytil - BUM
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
Radek097 (přítel SN) před 8 hodinami 03.11.2025 16:38 |V poslední době se zde řeší rohy, já se k tomu nevyjadřoval, protože myšlenka je podobná jako když je kope Arsenal. Jen to provedení neskutečně drhne. Trend je jasný - inswinger (rotace do branky) a míče posílat do malého vápna. Jak má vypadat provedení uvidíme zítra.
Ale co bych rád zmínil, jsou auty u soupeřového vápna. Nelíbí se mi, jak skoro všechny musí jít na nabíhajícího Provoda, který to sklepne a pak z jedničky anebo dvojky se posílá centr do vápna. Vůbec nechápu, proč opomíjíme dlouhé auty do vápna. Jasně, už nemáme v týmu borce s faktorem X, který se k autu nikdy vlastně nedostal (Hronek). Ale díkybohu za Chaloupka, který se dovolil hodit dlouhý aut a nešel další míč přes Provoda. Rázem je z toho vítězná branka a přerušena série bez vstřelené branky.
hodnocení
kupik před 7 hodinami 03.11.2025 17:27 |Dobrý odpoledne, přátelé
tak já se konečně dočkal.... 2 kusy a tudíž i 2 dobrý rumíky a třetí na vítězství.
A dneska budu muset jíti trochu proti hodnocení kol.Alanora v případě M.Sadílka a T.Chorýho.
Jsem přesvědčenej, že v současným rozpoložení a herním obrazu Slavie je T.Chorý personou téměř nepostradatelnou.
Jasně, nepadá mu to tam, ale vobehraje moře prostoru a hlavy neprohrává. Užitná hodnota pro mužstvo daleko převyšuje Sadílkovo neefektivní pobíhání. Pravda, nahrál na góla, ale celkově mě jeho výkony dostávají do stavu rozpačitosti.
Byl přiváděn s velkou pompou a zahalen do růžovýho oparu fotbalový geniality a nepostradatelnosti.
Celkově mi nepřipadá dobrým tahem markeťáků nazývati veškeré příchody posilami.
Doplnění mužstva, alternace, náhrada. Beru. Ovšem posila dle mého mínění vypadá jinak.
Co se samotnýho mače týká, viděl jsem ho zhruba ve třech polohách.
První půle snaha, běhání, hledání prostoru a touha dostat se na dostřel.
Ta druhá poloha byla parádní, 2 góly, pěknej fotbal, byla vidět radost ze hry.
A pak přišla ta třetí, dosti napínavá, neboť Slavia dovolila Baníku více než bylo zdrávo.
Ale vzadu to chlapci ukopali parádně, tak nějak by se hodilo říci jeden za všechny, všichni za Slavii.
V Evropě už moc mančaftů není bez porážky v ligovejch zápasech, tuším Bayern 0, FC Porto 0 a Fenerbahce.
A mohlo to možná býti i s vyšším rozdílem, kdyby se pískla pentle na T.Chorýho. Zápas řecko-římský, sumo, judo a podobný triky jsou na jeho osobu používány a zneužívány zcela běžně.
Ovšem je to T.Chorý ze Slavie Praha a na něj se fauly nepískají. Je velkej tak ať trpí.
K smíchu potom je netrestání likvidačních zákroků E. Uchenny. Nechápu. Avšak návštěvy mají svoje kouzlo,že.
Přátelé, přesto, že je velká marodka, přesto, že to v soukolí pořád drhne, je Slavia stále bez porážky a na prvním místě.
A na to se kouká pěkně.
Re: hodnocení
Slávista 51 před 6 hodinami 03.11.2025 18:21 |JO,
asi tak.
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
standa.e před 6 hodinami 03.11.2025 18:48 |Asi bych přihodil bodík Oscarovi. Nebyl línej na krok, třikrát jsem ho viděl sprintovat dopředu, snažil se podporovat ofenzivu víc, než jsme u něj zvyklí. Podle mě se celkově zvedá.
Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2025 18:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Asi bych přihodil bodík Oscarovi. Nebyl línej na krok, třikrát jsem ho viděl sprintovat dopředu, snažil se podporovat ofenzivu víc, než jsme u něj zvyklí..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
TomsS před 4 hodinami 03.11.2025 20:00 |Chytil nepřestřelil, ale obstřelil. V hodnocení bych byl o něco přísnější, ale souhlasím.
Jsem rád, že kluci utkání výsledkově zvládli a snad jim to pomůže ke zlepšování výkonů.
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
dauby před 2 hodinami 03.11.2025 22:01 |Přínos Chorého je naprosto zásadní a bylo tomu tak i v tomto zápase. Dát mu známku 5 je úplný nesmysl.
Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2025 22:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přínos Chorého je naprosto zásadní a bylo tomi tak i v tomto zápase. Dát mu známku 5 je úplný nesmysl..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo
IJS před 2 hodinami 03.11.2025 22:15 |Hodnocení naprosto přesné! A to včetně bodového hodnocení. U Sadílka mi ale hodně vadilo, že po zisku míče ve středu zálohy, nehraje hned dopředu. On s míčem buď vyjíždí do stran a nebo ( a to častěji ) obrací hru na stopery a klidně až na brankáře. Několikrát jsme mohli jít s Baníkem do brejku po zisku míče ve středu hřiště, ale Sáďa, než aby šel do rizika přihrávky, tak se otočil proti vlastní brance a hrál na jistotu. A bylo po akci! To byl do oči bijící rozdíl proti Kričfalušimu nebo Plaňkovi, kteří šli s míčem hned nahoru a snažili se hledat rozběhnutého útočníka. Naštěstí se to moc nedařilo. S chválou Sanyanga bych byl opatrný. Wingback to určitě není a v útoku je přetlak hráčů. Každopádně jsem překvapen, jak se to všechno sešlo a že Slavia po tomto kole vede ligu!
Zápas s Arsenálem snad neskončí debaklem, ale po Slavii budu daleko důležitější nedělní zápas v Plzni!