I ten, kdo ještě nevnímal nebo se bránil prohlubující se herní krizi Slavie, musel po sobotním zápase se Zlínem prozřít. Rozdíl mezi papírovými předpoklady (kurz na naši výhru pod 1,2 a 25x menší hodnota kádru soupeře) vůči výsledku a hlavně předvedené hře byl do očí bijící. Hlavně první půle byla naprosto příšerná a nováček působící ve skromných podmínkách v ní byl v Edenu dokonce v důležitých parametrech lepší - xG 0,17 ku 0,07, střely 4:2 z pohledu Zlína. K ničemu nebylo slávistům vysoké držení míče (71 %) a tristní byl hlavně nulový počet střel na branku (i ze strany hostů). Tribuny dokonce na hráče nesměle pískaly, což na Slavii nepamatuji dlouhé roky.
O přestávce byla v šatně zjevně bouře a následujících 10 minut po změně stran bylo ze strany Slavie konečně kvalitních. Byly z toho 3 dobré šance, bohužel bez gólového vyústění. Ve zbytku zápasu naše hra opět upadla do podprůměru a nekonal se ani výraznější závěrečný tlak. Nudný zápas tak logicky dopadl bezbrankovou remízou (xG: 0,51-0,29). Zlínu se sluší pogratulovat k cennému bodu - jejich hra směrem dozadu byla kvalitní a naprosto poctivá. Vzhledem ke zmíněným skromným ekonomickým podmínkám dosud tým trenéra Červenky odvádí práci na hranici vlastních možností.
Slavia by si ale při vší úctě ke Zlínu měla umět s takovým zápasem bez problémů poradit. Ostatně srovnejte rozdíl, jak si s rolí favorita poradil ve vzájemném zápase Inter (který má pro orientační představu o síle mužstev přitom "jen" 7x tak hodnotný kádr než Slavia). Sešívaní tak jen zabředávají do herní bažiny, která se po reprezentační přestávce ještě víc prohloubila.Kušej je z formy, Provod působil vyčpěle, Chama zatím nedovedeme využít. A když trenér i lídr Provod mluví po zápase o tom, že nám chyběly hlavně emoce, tak si s hrůzou vybavuji nedávné excesy Chorého, kde emocí naopak bylo až přehršel. Ne, podle mě to opravdu není o nedostatku emocí, ale o nekvalitě naší hry.
Chybí kvalitní výstavba po zemi odzadu, chybí automatismy v kombinaci,která je v našem podání nesmírně statická, i překvapivá řešení ve finální třetině hřiště. Vše dlouhodobě. Opravdu se obávám, že během pár dní do zápasu s Atalantou hráči několikaletý deficit mávnutím kouzelné hůlky nedoženou. Bude tak třeba zmobilizovat síly, snažit se zapnout a zvládnout náročnou část podzimu, kterou máme před sebou. Hodně napoví už následující týden, protože po italském soupeři nás venku čeká nepříjemná ambiciózní Olomouc, která se potýká s podobnými herními problémy jako my (zároveň se ale může pyšnit nejlepší obranou v lize a fyzicky disponovaným mužstvem, což nám moc "nevoní"). Byla by škoda se dostat do větší výsledkové krize už na podzim a nabrat ztrátu v boji o titul, protože konkurence letos také nevypadá nijak světoborně.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jakub Markovič - 6 - Těžší zákrok předvést nemusel, protože Zlín naši branku ohrožoval minimálně. Působil ale jistě při centrech. Slabinu v něm při zranění Staňka nemáme, ta je úplně jinde.
Jan Bořil - 5 - Chválím jeho úsilí a aktivní hru, i tak se ale podivuji nad vysokým hodnocením Deníku Sport. Z mého pohledu totiž Bořilovi jednoznačně chyběla kvalita provedení. V kombinaci i průnicích. Za vše mluví situace v první půli, kdy se nám podařilo vykombinovat Křapku a Bořil mohl postupovat sám ze strany do vápna, ale on se úplně nesmyslně otočil a přihrával zpět k čáře, čímž dostal vyšachovanou obranu znovu do hry. Bohužel neproměnil ani svou velkou šanci v úvodu druhé půle.
Štěpán Chaloupek - 6 - Stopeři zápas zvládli bez větších chyb. Zlín sice moc nehrozil, ale souboje s Kanuem nebyly lehké. Je diskutabilní, jak vnímat Chaloupkovu šanci z úvodu druhé půle. Na jednu stranu je fajn, že se dokázal prosadit k hlavičce, na tu druhou by ale v takové pozici měl dávat gól. Škoda.
David Zima - 6 - Mírně nadprůměrný výkon. Při pravidelném vytížení ukazuje, že je na naší ligu jasně nadstandardní, nicméně hvězdou není a na větší angažmá v cizině to nevidím. Chybí mu lídrovství a čistě herně také výjimečný není.
Ondřej Zmrzlý - 3 - Podal letos nějaký více povedený výkon? Šance přitom dostává opakovaně a opakovaně je to bohužel z jeho strany spíše podprůměrné. Adept na konec v klubu, kvalitní konkurence ale nalevo po odchodu hvězdného Dioufa chybí.
David Moses - 4 - Pohybově je výborný, bohužel na něm těžko může stát kreativita proti pevně bránícímu soupeři. Do druhé půle nastoupil na pravém beku a aktivitou i pozičně to nebylo vůbec špatné. Bohužel ale bylo vidět, že neumí poslat správný centr, což je pro krajního hráče jedna z klíčových disciplín.
Oscar Dorley - 4 - Je až absurdní, kolikrát dohrajeme akci nebo standardku, aby zakončoval náš nejhorší střelec Oscar. To je prostě systémová chyba.
Vasil Kušej - 3 - Potvrdil ztrátu formy z reprezentačního srazu. Na co v první půli sáhl, to zkazil. Takže se nebylo co divit, že po přestávce se už na hřiště nevrátil.
Muhammed Cham - 4 - Měl pár akcí, kde ukázal náznaky své fotbalovosti, ale vesměs spíš bilo do očí, jak nesehraně se zbytkem mužstva působil. V šanci hlavičkoval mimo.
Lukáš Provod - 4 - Po reprezentaci působil zataveným dojmem. Patří sice ke kreativnějším hráčům na hřiště, ale hru nemá úplně postavenou na technice, takže k ní potřebuje maximální fyzický výkon. Byla na něm vidět frustrace z výkonu týmu, ale v prvé řadě musí začít od sebe.
Tomáš Chorý - 4 - Ve hře moc nebyl, i když nezaujetí pro hru bych mu nevyčítal - v první půli udržel pár těžkých míčů. Chyběla mu ale větší podpora týmu, sám se proti pečlivé obraně také nezvládl prosadit.
Christos Zafeiris - 5 - Nastoupil do druhé půle, která z naší strany byla alespoň o něco lepší než tristní první poločas. Od Zafeirise to byl ryze průměrný výkon. Když se dostával do šance a mohl přihrát Vorlickému, tak měl hlavu dole, míč předržel a ze šance nebylo nic.
Lukáš Vorlický - 5 - V úvodu naši hru viditelně oživil. I postupem času se alespoň snažil o nealibistická řešení, ačkoliv se mu tentokrát příliš nedařilo. Horší pětka.
Erik Prekop - 4 - Odehrál hraniční čas, výrazněji se neprosadil. Sníženou známku si ale zaslouží za naprosto absurdní moment, když vrátil do hřiště míč mimo hru při rozehrání soupeře. Jen tím tak pomohl ke zdržování soupeře a být jeho hráčem, tak by za to viděl žlutou kartu. Nepochopitelné, ale zdatně mu v tom sekundoval i trenér Trpišovský, který v nastavení "zdržoval" stěží pochopitelným střídáním Sanyanga.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (65)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Dennis před 2 měsíci 20.10.2025 16:26 |Průměr 4,5 mi přijde skoro až moc. Všem bych minimálně o jeden stupeň ubral. Kromě Markoviče, tomu bych křivdil, líbí se mi, jak hraje.
Komentář byl uživatelem upraven (20.10.2025 16:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Průměr 4,5 mi přijde skoro až moc. Všem bych minimálně o jeden stupeň ubral. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Slávista 51 před 2 měsíci 20.10.2025 17:32 |Ubral bych jednomu, od začátkku sezony, hraje pod svými možnostmi.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
rybarmirek před 2 měsíci 20.10.2025 16:28 |Zdravím,hodnocení klobouk dolu, opravdu jak ty dokážeš navnímat zápas ,to je něco! Já ho viděl live a potom až dnes,ty jsi ho musel vidět minimálně 2x , plus v Edenu.Jen jedna poznámka, Markovič opravdu není naše slabina,je skvělý,jako ty.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
TomsS před 2 měsíci 20.10.2025 16:33 |K Vorlickému - mně přišlo, že hrál cca 10 minut. Pak se taky vypařil. Dostal tam čočku od Provoda (a tribun), protože místo přihrávky do náběhu váhal až prováhal. Potom jsem o něm skoro nevěděl. Jinak víceméně souhlas.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
kupik před 2 měsíci 20.10.2025 17:11 |Dobrý odpoledne, přátelé
tak už jsem se přeci jenom trochu voklepal z toho leknutí, zklamání, beznaděje možná i zoufalství.
Strašně jsem si přál výhru pro Zděnka Ročeně, kterej nás z pátka na sobotu opustil a tuto potupnou ztrátu bodů doma již neviděl...... Takže na jeho počest a žal ze hry jsem popíjel tmavej rum Old St.Croix od A.H.RIISE. Dobrota.
Nevím jestli existuje fotbalovej Pánbůh, ale někde nahoře musí něco bejt.
To, že Sparta nedala góla na Slovácku a že Jablonec nedal zoufalou Duklu tak to nevymyslí ani Miloš Forman.
Osud tomu tak chtěl.
Slavia nehraje dobře. Nehraje ani špatně. Hraje divně.
Chvílema je to kolotoč okolo vápna, ve vápně, celkem slušná kombinace, ovšem efekt nula.
Chvílema presink, odebrání balónu, a potom předržení, zpětný příhry a čekání až se soupeř zformuje.
Ne nebudu generálem po bitvě, známky od kol. Alanora, zvláště průměr mluví za vše.
Spíše jsem si všimul, a nejenom v tomhle zápase, jakousi ztrátu entusiasmu, nadšení, povzbuzování. Prostě mi tady chybí týmovej duch a pověstný žraní trávy.
Dříve se slavil pomalu každej dobrej zákrok, dneska při střídání jsou hráči jak leklý ryby, poplácání jen tak letmo aby se neřeklo, žádný hecování, žádný emoce.
Nechci se do nikoho navážet jmenovitě, ale jako dobře fungující mašina mi to nepřijde.
Navzdory tomu je Slavia doposud jediná v lize bez porážky, bodík za arcirivalem z Letný.
Já to jako tragédii nevidím. Můžu se zlobit, nadávat, bejt naštvanej, ale to je asi tak všechno.
Pořád je to jen fotbal. Tím nechci hráče omlouvat,že za slušnej peníz neodvedli slušnou práci.
A není to jenom Slavia. Takovej Liverpool, a to je super mančaft, 4 prohry v řadě. Naposledy doma 1 : 2 s MU.
Jak říkám, pořád je to jen fotbal.
Ale když už, tak chci aby ten fotbal byl pěknej.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Slávista 51 před 2 měsíci 20.10.2025 17:29 |FOTBAL
nemá přece logiku -
bylo kdysi řečeno.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
houston (přítel SN) před 2 měsíci 20.10.2025 18:11 |Ten v našem podání jo. Výsledky jsou stejně mizerný jako náš výkon. Pánbůh nás chraň v Bergamu....
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
donford před 2 měsíci 20.10.2025 18:52 |Velmi, opravdu velmi souhlasím se slovy: Slavia hraje divně. (ani dobře, ani vysloveně špatně). Převaha je zřejmá, po celý zápas tak nějak tlačíme, ale celkově jsme opravdu leklé ryby. Nemá to jiskru, zápal, spíš něco jako předčasná rezignace, česky se tomu říká na našich ligových trávnících mít či nemít eifer (ajfr). Je to škoda, máme na "o hodně víc."
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
mig52 před 2 měsíci 20.10.2025 20:02 |Souhlas. A když tým hraje divně, je to vždycky tím, že neví, co má hrát.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
amon před 2 měsíci 20.10.2025 21:22 |Zdeněk, asi největší slávista, co jsme znal.. Celá ta sobota stála za h... na druhou stranu slávie mu poslední roky musela dělat radost. Zápas nemá smysl komentovat. Nejhorší domací zápas v Edenu, co pamatuju snad od éry řebíčka
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
pehacko před 2 měsíci 20.10.2025 17:17 |Jo ten Prekopuv moment to byla mnamka a ukazuje to, ze je uplne mimo a vubec netusi co se na hristi deje. Za me je to jeste horsi prestup nez Hronek. Ten aspon nestal takovou raketu a nakonec se mohl i zaplatit, kdyby proměnil jednu z tutovek proti rude bídě a nebo tusim, ze jeste zahodil velkou šanci v Teplicích. A mam pocit, ze i v Liberci. Takze ten nakonec mohl byt slavny a přihrát nám titul… ale tenhle kolohnát co ma obě nohy z levne překližky, se ani do těch šancí nedostane, ono taky na obranu Prekopa byl okolo Hronka lepší tým…
Komentář byl uživatelem upraven (20.10.2025 17:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jo ten Prekopuv moment to byla mnamka a ukazuje to, ze je uplne mimo a vubec netusi co se na hristi deje. Za me je to jeste horsi prestup nez Hronek. Ten aspon nestal takovou raketu a nakonec se mohl i zaplatit, kdyby proměnil jednu z tutovek proti rude bídě a nebo tusim, ze jeste zahodil velkou šanci v Teplicích. A mam pocit, ze i v Liberci. Takze ten nakonec mohl byt slavny a přihrát nám titul… ale tenhle kolohnát co ma obě nohy z levne překližky, se ani do těch samci nedostane.
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Alanor (admin) před 2 měsíci 20.10.2025 17:26 |To mi příjde jako příkré hodnocení. Ta protihodnota, kterou jsme za něj zaplatili, přijde mimo i mně, ale za tu hráč nemůže.
Jinak je Prekop dříč a objektivně nadprůměrný ligista. Za rozumných podmínek bych proti jeho angažování do širšího kádru nebyl.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
pehacko před 2 měsíci 20.10.2025 17:36 |Budoucnost ukáze, ja v jeho u nás neverim. Nema vubec nic… a cesta k fotbalu, jaky chceme hrát neni s dříčem v útoku, ale s fotbalistou.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
SLAVIESTA před 2 měsíci 20.10.2025 17:58 |Zatím za to co ukazuje, se zdá zaplacená cena přímo strašidelná.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Arya před 2 měsíci 20.10.2025 18:21 |I zadarmo by byl drahej.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
lucky-pilda před 2 měsíci 20.10.2025 17:39 |Já to vidím tak, že jediní, kdo hráli, byli Bořil a Chorý, chvílema Moses a Vorlický. Ten by měl být v základu. Sice žádná hitparáda, ale i tak dokáže vytvořit za zápas několik skvělých přihrávek (které jeho spoluhráči zpravidla vzápětí zahodí). Myslím, že na těch 60 - 70 minut by to už bylo. Chorý zase získal spoustu míčů, ale nemá je komu přihrát. Trvá věčnost, než se tam spoluhráči uráčí doklusat, a když tam už jsou, tak stojí za hráčem, aby náhodou nedostali míč. Nesouhlasím s tím, že by Zmrzlý v ostatních zápasech nic nepředvedl. Spíš takový průměr. Tentokrát jsem si ho skoro ani nevšimnul.
Oscar by si jednoznačně měl pár zápasů odpočinout. Jeho hra je dlouhodobě špatná a týmu nic nedává. Provod je velká tragédie. Opravdu nechápu, jak se z našeho nejlepšího hráče (před Milánem) stát jeden z nejhorších. Ale úplně nevím, koho za něj. Béčko nevypadá, že by zrovna překypovalo rozdílovými hráči ve formě ...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
yuta_watase01 před 2 měsíci 20.10.2025 17:52 |S hodnocením plus minus souhlasím...
Jediná pozitiva - Markovič vypadá spolehlivě a jistě, výborná náhrada za Staňka a Chaloupek je velmi dobrý a dlouhodobě si drží konstantní výkonnost.
Se Zlínem se mi líbil i Bořil, neříkám že to byl světový výkon, ale byl velmi aktivní, měl drajv a vypadal prostě lépe než většina hráčů na place. Dával do toho srdce, zaujetí, to u všech vidět není.
Naopak Zmrzlý je čím dál víc mimo, ten nepřináší naší hře vůbec, ale vůbec nic.
Průserem je záloha...
Co se týče jmen, prvotřídní.
Ale většina těch kluků je úplně z formy anebo jsou zatavení, bez drajvu, otázkou čím to je.
A dalším problémem je, že prostě nemáme adekvátní náhradu.
Ten široký kádr rázem tak široký není, takový Sanyang tvl, to byl opravdu superkauf, ten kluk nemá vůbec nic.
Oscar z formy, vše dozadu, často je laxní, hraje to jak plážovej fotbal.
Kušejovi odešla forma a rázem je nepoužitelný.
Zafeiris maká a chce, ale taky to není ono.
Moses běhá všude a nikde, na pravým beku katastrofa, neumí nacentrovat.
Cham má techniku, ale neví, co hrát a neumíme ho využít.
Vorlický chtěl až moc, topil se v neefektivních kličkách a tentokrát nevolil dobrá řešení. Nicméně poslední dva jsou fotbalisté, to víme všichni..
Provy někdy předržuje míč, za mě prostě hráč do středu dlouhodobě, ale tak tam máme přetlak.
Kádr není špatný, ale je nevyvážený a špatně poskládaný. Na některých postech máme hodně variant, na jiné skoro žádný. Pár kluků z formy a průser je na cestě. Otázka, jak z toho ven. Chci vidět alespoň ten drajv, entusiasmus, chybí tam úplně všechno...
Na závěr CHoras...
To je ten nejmenší problém. Jeho je mi spíš líto, udělá hodně práce pro tým, udrží mraky míčů, rozehrává, vypomáhá obraně, ale tohle on vůbec nemá dělat. A když mu dáme vysoký balon, tak do souboje nebo z hloubi pole, ze strany nejsme schopni vytvořit prakticky nic ...
Sparta se naštěstí teď taky nepředvedla, to bylo ještě horší snad...
Uvidíme, co přinesou další dny a týdny. Lehký to nebude. Jindra by měl něco změnit, moc možností ale nemá ...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Mike před 2 měsíci 20.10.2025 18:46 |Otázkou je, proč úplně stejný kádr, který dokázal nastřílet v loňské nadstavbě nejtěžším soupeřům v lize v 5 zápasech 16 gólů, kdy skoro všechny góly měly podpis tria Kušej, Provod, Chorý, hraje tak příšerně proti daleko slabším soupeřům . A to jsme hráli bez Dioufa a se Zmrzlým v základu. Vasil a Provi hráli jak po flámu, přece nezapomněli hrát fotbal aspoň na průměrné úrovni. Že by chyba v přípravě, pak už mě napadá jen děsivá možnost odstřelu trenéra, který jim leze krkem. Což je úplná asi šílenost, ten nějaký rozklad kabiny.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Romino před 2 měsíci 21.10.2025 09:25 |Už několikrát nejen, tento zápas, jsem si všiml, že jak Cham tak Vorlický ukazovali aby jim to dávali do nohy i když jsou hlídáni, ale míč nedostali, chci tím říct, že hra musí být tvořena a dirigovana těmito hráči, ostatní by měli pracovat okolo nich, protože jsou to proste dělníci, dříči, kteří ale nic nevymyslí a týká se to i Provoda, Chorého a dalších současných leadrů, ti to ale chteji dále hrát po svém, ale to už nestačí, bohužel. Někdy mi připadá, že Chama schválně ignorují a on pak běhá ze strany na stranu aby se dostal k míči.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
stomir před 2 měsíci 21.10.2025 18:23 |Mám bohužel stejný pocit. Celkově od Chama čekám víc, ale na stadionu jsem viděl ,že mu někteří hráči nepřihrají, i když se nabízel. Na druhé straně Stanciu ( k němuž byl trenérem JT přirovnáván) byl u nás jiná kategorie a to od prvního zápasu. Snad se ještě zvedne. Přece není možný, aby se cca 7 hráčů z pole většinu zápasu kopalo za uši...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Flame před 2 měsíci 21.10.2025 15:25 |Souhlas, k Chorému bych připodotkl situaci okolo 66 min. kdy si kryl balon ve vápně a zlínský bek, který stál za ním, ho dvakrát píchl do oka. Na staďáku jsem si toho nevšiml, vypadalo to že simuluje úder do obličeji, ale doma z TV záznamu tam ty prsty vidět byly. Rozhodčí si toho všimnout nemusel, ale VAR to vidět měl.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
vlk30 (přítel SN) před 2 měsíci 20.10.2025 18:38 |S hodnocením souhlas,jinak si myslím, že se ještě vše v dobré obrátí a proto nijak zvlášť nespílám.Ovsem taky nikdy nekricim vždycky jsme s vámi za mě je to trošku pokrytecké ,já rozhodně v sobotu s nima nebyl.Ale taky neposílám hned každého ze Slavie včetně trenérů a hráčů.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
knl66 (přítel SN) před 2 měsíci 20.10.2025 20:32 |To hodnocení je tak smutný čtení! Ale přitom tak pravdivýýý!
Kdo z našich tam hraje něco pěkného? Vždyť mně připadá, že každý hraje jako ponocný. Nepřesnosti, zbytečné ztráty, přihrávky do nikam... Nic, nic, nic, čím bychom soupeře přikovali k jeho brance. Není ranky, není branky, žádná střela ze střední vzdálenosti, úplná střelecká impotence. Je smutné, když naším nejlepším hráčem je brankář, který přitom ani nemusel předvést nějaký extra zákrok (ale Markovič se mi líbil snad jako jediný z hráčů, působil dost jistě).
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
urs (přítel SN) před 2 měsíci 20.10.2025 22:34 |Díky za hodnocení a co nejvíce oceňuji je fakt, že nám z Chaloupka roste každým zápasem prvotřídní stoper. Posledních pár mačů v obraně vyčnívá a já mám tyhle příběhy rád. Když už se na hru celku nedá moc dívat, je dobrý tam mít alespoň někoho, koho má smysl sledovat, protože mu to zkrátka a jednoduše jde lépe než ostatním. Jsem tým Chali a co vy? :)
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Mike před 2 měsíci 20.10.2025 23:18 |Holeš nemládne, Ogbu odejde a Bořil asi po sezoně končí. Prostě bych stavěl trio stoperů Vlček, Zima, Chaloupek. To může být naše budoucnost vzadu.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Cross před 2 měsíci 21.10.2025 12:24 |Holeš je lepší, než Vlčák a Ogbu je náš dlouhodobě nejlepší stoper. Oba navíc mají emoce. Řídí hru. Nestavět je - je nesmysl. A ještě navíc, kolik bychom dostali za Ogbua, v nejlepších letech, když nebude hrát?
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
belmis (přítel SN) před 2 měsíci 21.10.2025 02:31 |On se výkon týmu zlomí, věřím tomu. Kluci fotbal hrát nezapomněli.
Teď hraje výborně právě Chaloupek, ale přečtěte si příspěvky po ME 21. Chaloupek měl podle mnohých ze Slavie letět, protože na ní nemá a nikdy mít nebude...
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
torn před 2 měsíci 22.10.2025 20:45 |Chaloupek měl mimochodem během letního soustředění jeden z nejlepších fyzických testů. To nemusí nutně znamenat dobrého hráče, ale určitě to při hře pomáhá.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Ferguss před 2 měsíci 21.10.2025 08:33 |K tomu že Moses neumí kopnout centr bych ještě doplnil, že neumí hodit aut. Jeho postavení na křídlo byl další z nesmyslných pozičních tahů, kdy hráči cestují po různých postech napříč hřištěm a to i v průběhu jednoho zápasu.
Oscar na stoperu (předpokládám, že to měl hrát) na konci zápasu byla taky pecka.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
wimpy před 2 měsíci 21.10.2025 10:30 |Zase nebuď tak přísnej, byl tam kvůli mnoha absencím v zadních řadách.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Ados před 2 měsíci 21.10.2025 10:39 |Konkrétně tento post není o absenci. Na lavici seděl Hashioka, proč teda nehrál?
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
wimpy před 2 měsíci 21.10.2025 10:56 |Viděl jsem ho párkrát hrát, takže bych asi uměl odpovědět. Otázka spíš zní, proč jsme ho kupovali?
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Ados před 2 měsíci 21.10.2025 11:13 |Přesně na to jsem narážel :), naše hra hodně do jisté míry souvisí s nepovedeným přestupákem. Klíčoví hráči jsou z formy a posila nevyšla ani jedna. Podle mě ani jedna z posil Hashioka, Sanyang, Prekop ani Cham tu příští sezonu nebudou.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
wimpy před 2 měsíci 21.10.2025 12:01 |Sanyang je mladej plašan, tam si fakt nedovolím soudit. Překop je na rozšíření kádru dobrej, myslím, že je lepší, než si tu mnozí myslí. Samozřejmě exces je ta cena. Cham je super, jen stejně jako Vorlický potřebuje spolupráci. A najednou se ukazuje, že tohle nejsou hráči pro útočníka typologie Chorého.
Mimochodem k tomu Vorlickému, přijde mi, že i u něj s jeho nadstandardním až geniálním myšlením v útočné fázi je největší slabinou právě přebírání přihrávek. Jeho táta v tom rozhovoru naznačoval, že potřebuje spoluhráče, kteří nebudou vepředu zbytečně ztrácet, ale zrovna on ztrácí docela dost a to i jednoduché míče.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
mig52 před 2 měsíci 21.10.2025 12:00 |Takto kritizovat taktické tahy našeho p. Neomylného?? Janďourek s Cygnem ti dají čočku !!! Tedy, teď asi nedají. Jejich názory, opisující ty trenérovy, momentálně neplatí, takže se stáhli z fronty do záložních jednotek.
Chybí emoce?
Pert před 2 měsíci 21.10.2025 09:16 |Nevím jestli bych to nazval takto, ale něco týmu rozhodně chybí. Prostě je ohromný rozdíl mezi stavem "Chci vyhrát" X "Musím vyhrát"
Nevím, jak vy ostatní, ale já většinou vycítím jaký zápas to bude už po několika minutách. A ten pocit, že to bude skvělý fotbal, jsem měl tuhle sezónu bohužel jen jednou. My letos jedeme od začátku stylem musíme vyhrát a to je špatně. Hrajeme na sílu, ne pro radost!
Loni jsme na vlnu naskočili v odvetě s Lile a udrželi ji až do Teplic. Na jaře se vrátila až z nadstavbou. Ten rozdíl v pojetí tehdy dodali Provod, Bořil, Chorý, Diuf, na jaře i Kušej. Ostatní se pak svezli s nimi a z celého týmu vyzařovala radost ze hry. Ale ani tihle hráči to teď v sobě nemají!
Letos byl jediný případ, kdy z hráčů "sálal" zápal pro hru, radost a touha zvítězit. Bylo to utkání s Bodo. Pak přišla série katastrof, včetně urvaných výher s Duklou a Brozany.
Takže ano, chybí emoce. Chybí radost z toho, že můžeme hrát nejlepší hru na světě. A cesta ke zlepšení je jednoduchá.
Máme obrovskou kvalitu, hrají u nás reprezentanti svých zemí, všichni fotbal opravdu umí. Vyserte se na tlak na výsledek, nebojte se chybovat a nechtějte dokonalost. A zlepšení i výsledky prostě přijdou.
Re: Chybí emoce?
Slávista 51 před 2 měsíci 21.10.2025 09:37 |ASI
TAK
!
Re: Chybí emoce?
SLAVIESTA před 2 měsíci 21.10.2025 10:25 |Hezky jsi to napsal. Ztotožňuji se s tím. I na mě se nálada a atmosféra na hřišti okamžitě přenáší. Nadšení a radost to bylo jen jednou, právě s Bodo a nic na tom nezměnila ani naštvanost, že to nedopadlo. Jinak je to úzkost, obavy, hlídání času a doufání v zázrak, který samozřejmě nepřichází.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Ferguss před 2 měsíci 21.10.2025 10:13 |Jedna poznámka. Nevím jestli sledujete naše rozcvičky před zápasem, ale nácvik střelby to je jedna velká tragédie. Konkrétně před Zlínem skoro nikdo netrefil bránu. Člověk si pak říká jak to chtějí trefovat v ostrém zápase.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
wimpy před 2 měsíci 21.10.2025 10:21 |Mně to fakt nepřijde, třeba na střely Kušeje nebo Chama je vyloženě radost koukat.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Ferguss před 2 měsíci 21.10.2025 12:00 |No se Zlínem už to lítalo na tribunu i tomu Chamovi. Kušeje si nevybavím. Ale i tak, ligový fotbalista při rozcvičce musí za mě trefit bránu 9x z deseti pokusů, i když hraje defenzivní post.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
wimpy před 2 měsíci 21.10.2025 12:04 |No z voleje nemusí. Na Kušeje se příště zaměř, ty střely létají jakoby vysoko a v půli se zalomí a padají pod břevno. Záhadou je, proč to pak nezopakuje v zápase.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
martynko před 2 měsíci 21.10.2025 22:30 |Kušej a především Cham jsou tu krátce, strilet se nenaucili v Edenu.
Vlčák trest?
jenusp před 2 měsíci 21.10.2025 10:36 |Ahoj víte někdo kolik dostal Vlčák trest za tu červenou
Re: Vlčák trest?
honza304 před 2 měsíci 21.10.2025 15:25 |Dostal jeden zápas, dalo mi to hledání ...
Re: Vlčák trest?
wimpy před 2 měsíci 21.10.2025 18:59 |Myslím, že za zmaření gólové šance je jeden zápas automaticky.
Re: Vlčák trest?
jenusp před 2 měsíci 21.10.2025 19:21 |díky. Tím pádem by měl být v Olmíku už k dispozici
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Cross před 2 měsíci 21.10.2025 12:47 |Jak si všiml Alanor: nováček ze Zlína má 25x nižší hodnotu kádru, než Slavia. A moc to není videt. Máme více hráčů, kteří - dokonce jen sami o sobě - jsou na Transfermarktu dražší, než celý Zlín dohromady. Ukazuje se, že rozdíl mezi hráčem za půl milionu euro a -dejme tomu - 3 milionů euro, je často minimální, jestli vůbec jaký. Opravdu nadstandardní hráč v naší lize přijde na 6 milionů euro a hvězda na více, než 10 milionů. My kupujeme (vyjma Prekopa) levně, ale málokdy se hráč u nás vytáhne aspoň do jasného nadstandardu. Evropská liga nám loni ukázala zrcadlo. Čtyři body z možných čtyřiadvaceti… Když už máme nějaké mužstvo a chceme ho zlepšit, musíme investovat i do jasné kvality. Nelze mít v týmu 22 Volkswagenů a pokoušet se ho vylepšit dalšími Volkswageny, ještě k tomu typu Polo.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Lojzik před 2 měsíci 21.10.2025 12:59 |Ahoj přátelé, zeptám se vás na váš názor na Chama. Zápas jsem viděl jen v televizi, ale zdá se mi, že někteří mazáci prostě Chama v týmu nechtějí. Kolikrát se volný nabízel do kombinace Bořilovi a zejména Provodovi a oni ho úplně ignorovali (vypadalo to, že záměrně), a raději volili nesmyslné kličky do nikam s následnou ztrátou míče. Co vy na to?
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Ados před 2 měsíci 21.10.2025 13:07 |Že jestli se to děje, tak musí zasáhnout JiT.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
butters před 2 měsíci 21.10.2025 13:28 |Pokud se to děje (mně to tak připadalo taky, ale říkal jsem si, že jsem už až moc paranoidní), tak si moc neumím představit, že by JiT nařídil svým oblíbencům, aby přestali ignorovat hráče, který svou typologií rozhodně není jeho favorit.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Krystof před 2 měsíci 21.10.2025 14:11 |To jako že postaví do základu hráče, kterého údajně nemá rád a poté vychytrale nechá jiné své hráče, aby ho ignorovali a sabotuje tak tím hru a výsledky svého týmu? To jsou teda velké 5D šachy.
Jindra toho letos kazí dost, ale proboha, nedělejme z něj zase úplnýho blba a člověka, který se snaží škodolibě jen tak z plezíru jít proti zájmům Slavie.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
wimpy před 2 měsíci 21.10.2025 13:36 |Řekl bych, že je to dáno tím, že nemá zažité automatizmy a nebývá tam, kde by ho kluci čekali. Oni to maj už nastavené tak, že třeba po zisku míče Bořila on ví, že v tom a tom prostoru někdo bude a přihrávku tam posílá skoro naslepo.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
první rytíř před 2 měsíci 21.10.2025 14:53 |Jmenovaní oblíbenci JiT jsou výkonnostně ve Slavii na své maximu a dále se zlepšovat již nebudou a jim vlastní návyky dělají naši hru sterilní. Zní to krutě, ale oni i jim podobní by měli být nahrazeni kreativnějšími hráči.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
martynko před 2 měsíci 21.10.2025 18:01 |Techničtí hráči, kteří do SKS přijdou, hrají zpočátku přirozeně spíš podle návyků z předchozího angažmá, což je pro fanouška často velmi osvěžující pohled (Zafeiris, Cham). V případě středového záložníka jde hlavně o hru ve středu hriště a to dokonce i před šestnáctkou soupeře. To je ale v SKS zakázáno a tvrdě potíráno. Od půlící čáry dopředu se musí veškeré dění před nákopem do vápna odehrávat v maximální vzdálenosti 5 metrů od postranní čáry.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Hubicka před 2 měsíci 21.10.2025 13:49 |Od dob Kúdely není konstruktivní stoper. Ani Holeš s Ogbuem, kteří teď nehrajou to nejsou.
Není hráč jako Stanciu. Zaferis odchází a tak ho uvidíme jinde, jak se mu povede. Od dob Stocha nemáme střelce zdálky, pravda zkouší to Provod, ale zatím to není ono. Proto se zlobit,že hrajeme holomajznu. . . Je to realita, bohužel.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
první rytíř před 2 měsíci 21.10.2025 14:49 |No a proto jsem daleko níže naivně navrhl, že je třeba se zbavit současné osy týmu a nahradit ji novými jmény! Takovými, co by toto vše uměla a navíc by dovolila změnit herní styl v něco modernějšího.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Ados před 2 měsíci 21.10.2025 15:35 |Co ten Camara? Upřímně ho nemám nakoukanýho, tak nevím jestli je to herní stoper.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
martynko před 2 měsíci 21.10.2025 17:49 |Myslim, že kdyby se Jindřicha zeptali, kterého z minulých či současných stoperů by teď chtěl mít v sestavě, tak odpoví celkem bez váhání - Kúdela. Dirigent nejen zadní řady.
Komentář byl uživatelem upraven (21.10.2025 17:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Myslim, že kdyby se Jindřicha zeptali, kterého z minulých či současných stoperů by teď chtěl mít v sestavě, tak odpoví celkem bez váhání - Kúdela. Dirigent nejen zadních řad..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
martynko před 2 měsíci 21.10.2025 18:40 |rozhovor s Kudym
https://www.youtube.com/watch?v=Ax9kVfvTAkQ
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Dobrman před 2 měsíci 21.10.2025 14:10 |Vlastně už jsem na to zapomněl a teprve teď mi to blesklo zpět po přečtení článku - střídání Sanyanga ve chvíli kdy je nám v nastavení každá vteřina drahá. Neznám nikoho, kdo by v tom viděl jakýkoliv smysl, proto se odvažuji přijít s vlastní teorií. To už Jindřich panikařil a snažil se zřejmě v naprostém zoufalství o jakýsi geniální supertah, ve výsledku to ale působilo hořce tragikomicky. Jenže tady na sebe nechtěně prásknul, že už neví co dělat. Viz i to pozápasové hodnocení, vždyť v něm není prakticky nic konkrétního. Obávám se, že nějaká analýza toho, co je špatné, se nekoná nebo je naprosto zcestná. Proto furt ta holomajzna. Řeknu to rovnou - zítra očekávám prohru a s Olomoucí další remízu.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
EsoRimmer před 2 měsíci 21.10.2025 15:56 |S hodnocenim souhlasim a ano jedine co nas muze tesit je, ze v dobe nasi krize, to neni bodove zadny pruser.
Z hodnoceni trenera me zaujali dve veci. Prvni, dame stredniho zaloznika na praveho beka.. chapal bych komentar typu.. nestiha rychlostne, neni zvyklej na stopery, neni zvyklej to hrat ze strany cokoliv.. ale ze neumi stredni zaloznik SKS odcentrovat, to je pro me proste nepochopitelny.
Druha vec co poprosim, i kdyby to byla priste pravda, nerikejte uz o zadnem hraci, ze v tydnu prodelal virozu a nebo jeste rano mel 44 stupnu.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
martynko před 2 měsíci 21.10.2025 17:39 |"Bylo potřeba složit co nejlepší sestavu, nebyl čas zjišťovat kdo měl ráno jakou teplotu" :))
Komentář byl uživatelem upraven (21.10.2025 17:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
"Bylo potřeba složit co nejlepší sestavu, nebyl čas zjišťovat kdo měl jakou teplotu" :)).
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
Monarchie před 2 měsíci 22.10.2025 10:11 |Hodnocení jako když jsme hráli s Barcelonou. Náš výkon byla jedna velká ostuda. Už sestavu Jindra netrefil, bez křídel se hrát nedá a nasazení bídné.
Re: Hodnocení slávistů - 12. kolo
japhy před 2 měsíci 22.10.2025 11:32 |No, a kde bychom ta křídla měli vzít?