Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 25/26 #04

V dalším díle podcastu SN Mezi námi fanoušky diskutují quelhar, Thorklaer a Vlajkonoš především o tom, jak Slavia herně působí poslední týdny a jak se jeví po několika měsících letní příchody.

Podcast jsme začali zamyšlením nad tím, jak se nám hra Slavie v posledních zápasech líbí. Brzy se tato úvodní část změnila v terapii, kdy jsme se dotkli několika různých témat, která však všechna mířila k tomu, že výkony jsou neuspokojivé a nekorespondují s hodnocením trenérů a s předsezónními ambicemi. Dotkli jsme se průběhu derby i výkonu na hřišti Interu. V druhé části, která se ukázala být nejdelší, jsme probrali, jak se jeví hráči, kteří v létě do klubu přišli - Hashioka, Sadílek, Prekop, Sanyang, Mbodji a Cham. Ve zbytku podcastu jsme pak připomněli, jaké zápasy čekají Slavii po reprezentační přestávce, jaká je situace v tabulce, kdo je a kdo není reálně v boji o titul. Vyměnili jsme si názory na to, co od Slavie chceme vidět ve zbytku Ligy mistrů a připomněli úspěchy mládeže v Youth League, B týmu ve druhé lize i týmu U20 v ČFL.

Obsah:

(00:00) Výkony Slavie, jak na nás tým působí?
(48:20) Jak se jeví letní příchody v půlce podzimu?
(1:53:00) Chance liga, Liga mistrů, cíle pro nadcházející měsíce

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Podcast už nenajdete na Soundcloudu, jeho primárním hostingem je nyní Spotify. Epizodu tak najdete zde: https://open.spotify.com/episode/6YIT0NsX8g4AcjNWErQjhn?si=_Slf7PULQDKRh3K6gV1Q2APokud používáte jiné podcastové aplikace, měli byste epizodu brzy najít i v nich, pokud ji nenajdete, napište do komentářů a pokusíme se to napravit.

Komentáře (85)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    DF007     před 2 měsíci 08.10.2025 07:06 |  
    7 0

    To se to hezky sešlo Mezi námi fanoušky, Město se třese, Sešívaní sobě. Když je to o Slavii, tak je to vždycky dobré.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      Taky     před 2 měsíci 08.10.2025 07:55 |  
      11 1

      V reprevopruzpauze ideální sešlost, čekání na ligu a LM tak trochu rychleji uteče.
      Díky všem účinkujícím! :-)
      MNF si dám hned jak doposlouchám Město, kde jsem včera skončil po pasáži, kdy se D. Kalivoda krásně rozčiloval ohledně nelogického vyjádření hlavního rozhodčího a nezásah VARoučka po zákroku Vydrabance na Schranze... :-)
      Ať žije Slavia, Kalivoda olé!

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      DF007     před 2 měsíci 08.10.2025 08:26 |  
      12 0

      A musím říct, že jste mi mluvili z duše. Váš popis hry, posil zcela odpovídá mému pohledu.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    mig52     před 2 měsíci 08.10.2025 07:38 |  
    24 11

    Pánové, klobouček! Nejlepší podcast, který jsem poslouchal. Reálný, bez příkras a výmluv.
    Jen k tomu, jaká je situace v klubu stran jejího řízení. Dle mne to je velmi jednoduché. Šéfem představenstva je J. Tvrdík, ale jinak je už delší dobu Slavia řízena stylem "šou jednoho muže" a to Jindřicha Trpišovského. Přes jeho rozhodnutí nejezdí vlak a Tvrdík mu všecko posvětí a přikryje. S jistou nadsázkou je pro mne slávistickým "diktátorem", chyby nechyby, bída nebída. A tvorba soupisky ligy mistrů, to je propadák a ostuda, která nestojí za komentář, kluci to popsali naprosto přesně. Reálný, ale zárověň smutný poslech. Nezbývá, než věřit, že bude líp. Ale pokud bude takto držet JT ochranou ruku nad JiT, tak nevím.... .

  3. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Kikoriki     před 2 měsíci 08.10.2025 09:55 |  
    15 13

    Já jsem v klidu. Jasně drhne to a neladí to, taky bych si přál aby to bylo lepší.....Ale JiT si vždy věděl rady a vždy mužstvo nastartoval. A když se dostane do formy mužstvo, tak vyletí pár hráčů a třeba to může být i někdo z posil....jako loni Diouf.
    Takže já budu dělat nějaké závěry na Vánoce a pak někdy v dubnu začnu lámat hůl.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      houston (přítel SN)     před 2 měsíci 08.10.2025 13:29 |  
      14 3

      A proč asi tak jsme hráli nejlepší fotbal v době, kdy tým převzal Trpišovský a tvořili ho, až na pár vyjímek, hráči, které nevybíral on ? Že by to bylo proto, že to byli fotbalisti, nikoliv atleti, co se občas ukopnou o míč a napálí ho někam k soupeřově brance ?

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      SLAVIESTA     před 2 měsíci 08.10.2025 18:05 |  
      3 2

      Myslíš letošní Vánoce nebo některé příští?

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      weetek     před 2 měsíci 10.10.2025 10:49 |  
      6 1

      Tvůj optimismus ani za mák nesdílím, zvlášť pokud je založený na představě, že JiT "si vždycky věděl rady a tým nastartoval". To totiž bohužel není pravda. Naopak, třikrát v řadě si rady nevěděl, tým nenastartoval a titul nezískal. Minimálně ve dvou případech šlo o celkem jednoznačně podělané jaro a oba ty neúspěchy nesly dost podobný rukopis, jaký vidíme i dnes: opakovaně netrefovaná sestava, protěžování některých hráčů a nevyužívání jiných, nesoudné pokusy o geniální tahy, co hrubě nevyšly, a neochota to jakkoliv reflektovat.
      Současnou formu kádru, jeho složení, práci realizáku a fungování vnitřních struktur klubu sleduju s velkými rozpaky, stejně jako vzrůstající počet bodových ztrát. Liga samozřejmě není niajk rozhodnuta, ale právě od jednoho z nedávno podělaných jar jsem dost alergický na představu, že v boji o titul je nějak lepší dotahovat z druhého místa. Zatím jsme ale na něm právem a možná i s maličkým štěstím.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    JS (přítel SN)     před 2 měsíci 08.10.2025 10:17 |  
    31 9

    Solidní nářez, hoši.
    Podpis a razítko.
    Nakonec nás rozesou ty samý lidi, kteří udělali ty největší úspěchy. Stejně jako za Jarolíma.

    Aneb opět jsme se nepoučili. Opět jsme si mysleli, že něco bude trvat věčně a že to nepotřebuje vylepšovat, natož nad tím přemýšlet kriticky (protože kdo kritizuje, jde proti nám.

    Jak České.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    coogee     před 2 měsíci 08.10.2025 10:38 |  
    22 0

    Mně se líbí zejména pasáž o Chamovi, přesně tyhle pocity jsem měl při posledním zápase v Edenu, kde od spoluhráčů skoro nedostal balón a evidentně to, stejně jako mnozí diváci v mé blízkosti, nechápal a byl zklamaný.
    Tak doufám, že to je jen dočasné, ne náznak nějakého prapodivného bojkotu momentálně jednoho z mála kreativních fotbalistů v týmu.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    mirda     před 2 měsíci 08.10.2025 11:05 |  
    4 1

    Sanyang - dát ho tam alespoň na pár minut v zápase se slabším soupeřem, kdy vedeme třeba 3:0. Který zápas to na podzim byl?

  7. Sanyang nškdy se přestup nepovede

    Hojik     před 2 měsíci 08.10.2025 12:05 |  
    3 5

    Sanyang - ukázal co umí v derby béček i v Brozanech.

    • Re: Sanyang nškdy se přestup nepovede

      Tonda     před 2 měsíci 08.10.2025 12:22 |  
      4 10

      Jen bych připomněl zdejším kritikům, kteří zde plkali na adresu JiT, že nechce schválit skautingu každý jejich objev, že i na případu Sanyanga se ukazuje, že možná oko skautingu není neomylné. Ikdyž pořád doufám, že se nějak chytne a rozjede, z toho co zatím ukázal to není skoro ani na B.

    • Re: Sanyang nškdy se přestup nepovede

      George (přítel SN)     před 2 měsíci 08.10.2025 12:44 |  
      10 2

      Sorry to není měřítko, Diouf byl taky odepsanej a vzpomeňme, kdo mu jak nakládal, já věřím, že v tom hráči něco je, jinak by ho nechtěla půlka Evropy, uvidíme na jaře, pokud se dostane do hry, já mu věřím, že v něm něco je...

    • Re: Sanyang nškdy se přestup nepovede

      mig52     před 2 měsíci 08.10.2025 13:13 |  
      4 2

      Proč jsme ho brali, asi?

      • Re: Sanyang nškdy se přestup nepovede

        Hojik     před 2 měsíci 08.10.2025 13:19 |  
        2 1

        Nikdy neříkej nikdy ale zatím to vypadá na velký propadák.Můžeme si jen přát,že se to změní.

        • Re: Sanyang nškdy se přestup nepovede

          SLAVIESTA     před 2 měsíci 09.10.2025 10:00 |  
          4 2

          Propadák přesně koho? Fotbalistu vidím až na posledním místě.

  8. Je to těžké pochopit?

    Hojik     před 2 měsíci 08.10.2025 12:21 |  
    3 2

    Přestup hráče se nedá nikdy naplánovat.(peníze,odhad výkonosti který se nepotvrdí,nechuť hrát za Slavii) atd.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Heretic (přítel SN)     před 2 měsíci 08.10.2025 12:42 |  
    4 7

    Zmrzlý je nový Hubáček.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      JS (přítel SN)     před 2 měsíci 08.10.2025 12:47 |  
      12 4

      No to určitě. Hubáček byl vedle Zmrzlýho pan fotbalista.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    cvočkař Danda     před 2 měsíci 08.10.2025 12:56 |  
    20 22

    Chlapci, hráli jste někdy kolektivní sporty, zdá se, že ne.Divate se na Slavii moc kritický.Taky bych chtěl,aby Slavie všechny porážela nejmíň 5:0 .Není to tak jednoduché.Chtelo by to více pokory.Jste mladí a znáte jen 1.,nebo druhé místo.Za klubem musíte stát v dobrém i zlém.
    To je jen poznámka starého psa, kterého novým kouskům nenaučíš.
    Ať žije Slavie.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      Tonda     před 2 měsíci 08.10.2025 13:02 |  
      8 10

      Je to trochu boj s větrnými mlýny. Starý pes versus horda sportovních manažerů a trenérů minimálně z Bundesligy.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      mig52     před 2 měsíci 08.10.2025 13:12 |  
      15 6

      Nikdo nechce furt vyhrávat s burem. Ale chtějí, aby profesionální klub šlapal profesionálně, bez opakujících se chyb. A že jsme jich poslední dobou nasekali.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      DF007     před 2 měsíci 08.10.2025 13:27 |  
      18 0

      Myslím, že všichni účastníci nejsou tak mladí, aby nepamatovali naše úžasná léta pod Sisákem, Pitrem, Řebíčkem a dalšími.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      slavistapavel     před 2 měsíci 08.10.2025 18:54 |  
      8 0

      Tak v tomhle si hodne mimo. Vlajkonoše pamatuji jeste dob z Strahova, kdy se ne jeste Slavii ne poradně dařilo. Ondra
      je taky hodne dlouho známá postava.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        záplata     před 2 měsíci 08.10.2025 23:29 |  
        1 1

        Já ze starýho Edenu pamatuju Inženýra, to byl rowdie.

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          amon     před 2 měsíci 09.10.2025 12:14 |  
          1 0

          ve starým edenu jsem z kotle vzdycky prisel zlitej pivem.. to byl pravek i s tema dymovnicema.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      Jikom33     před 2 měsíci 09.10.2025 08:40 |  
      9 2

      Proboha, to jsou strašný kecy.
      Smést kritiku tím, že kritici:
      -nehráli kolektivní sporty
      -nemají pokoru
      -jsou mladí a nevdeční
      -nestojí za klubem v dobrém i zlém
      -nakonec ještě podlézavě napsat fanouškovský výkřik, aby vypadal oddaně

      Tomu říkám snůška blábolů a argumentačních faulů.
      Vím, že diskuze tu často bývají ode zdi ke zdi a často je to buď 100% pesimismus, nebo naopak 100% optimismus, ale tenmhle blábol nade všemi vyniká. Bravo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        SLAVIESTA     před 2 měsíci 09.10.2025 10:03 |  
        3 2

        Úplně přesně, ale čekáš od lidí s klapkami na očích něco jiného?

  11. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Vincek 1892     před 2 měsíci 08.10.2025 14:11 |  
    6 13

    Zdravím. Já nejsem též nadšený z herního projevu, ale ztrácet na Spartu,která je v Topu 1 bod,není zas taková tragedie.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      denydzlSKS     před 2 měsíci 08.10.2025 15:25 |  
      21 1

      To asi nikdo nepopírá. Aktuální postavení v tabulce a bodová ztráta na čelo je to nejmenší vlastně. Klidně se může stát, že titul uděláme.
      Většina kritiky jde spíš na naše výkony a za směrem, jakým se ubíráme..
      Neříkám, že souhlasím úplně se vším, ale dost věcí je pojmenovaných správně podle mně,

  12. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Ados     před 2 měsíci 08.10.2025 14:16 |  
    46 9

    Je to paradox, ale za mě jeden z nejlepších dílů MNF. Spoustu objektivní kritiky a popsání našich problémů na pravou míru. Jsem rád, že jste s tím vyšli ven a moc bych si přál, aby si k jednomu stolu sedli JT, JiT, Říha, Bílek a Tykač a pustili si tento díl. Možná by se jim rozsvítilo a začalo se táhnout za jeden provaz.

    V klubu je bordel, pravá ruka neví co dělá levá. Probíhá interní boj napříč odděleními a jede se na kamarádšoft skrze agenty. Trenér má absolutní volnost, nerespektuje sportovní úsek, odmítá vlastní odchovance na úkor jeho oblíbenců, kteří už tu nemají co dělat. A tomu všemu přihlíží sám Jaroslav. Takže buď udělá pořádek on, vymezí kompetence, vyhodí lidi odpovědné za přešlapy nebo se do toho vloží majitel a udělá tomu všemu přítrž a dosadí do vedení nové lidi.

    Fakt netuším, jak se z tohoto stavu dá vyhrabat. Víceméně v něm jedeme už dost dlouho a změna žádná. Loňský rok vyšel, protože konkurence byla mizerná. V Evropě to stojí za prd už taky několik let.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      JS (přítel SN)     před 2 měsíci 08.10.2025 14:36 |  
      15 13

      Pro Slavii je 5 minut po 12. začít řešit, proč Trpišovský s Houšteckým za tiché podpory Tvrdíka odstřelují už třetího sportovního ředitele.

      Jediná cesta je podle mě od střechy: odchod Tvrdíka, příchod kompetentního managementu a následně obnova lidí na exekutivní pozici vč. trenérů.

      Průser je, že odvahu do toho říznout nikdo mít nebude. Na rozdíl od Strnada v Plzni.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        Ados     před 2 měsíci 08.10.2025 14:45 |  
        11 6

        Naprostý souhlas. Tykač očividně buď věří Tvrdíkovi nebo nemá zájem řešit klub a jede si svůj byznys.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    slavistapavel     před 2 měsíci 08.10.2025 18:50 |  
    28 1

    tento díl by si měl poslechnout všichni v týmu od pana Tykace po trenéry. Naprosto trefne.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      Slávista 51     před 2 měsíci 08.10.2025 19:16 |  
      0 8

      ?

  14. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Barlblog     před 2 měsíci 08.10.2025 20:06 |  
    3 13

    Já tomuto naznačování nerozumím. Spekulativní víření negativní nálady ničemu nepomáhá. Všichni účastnící se jsou schopni dostat k nějakým informacím. Jak to tedy je?

    - Trpišovský torpéduje klub?
    - Sportovní management a skauti nejsou schopni najít a přivést kvalitu?
    - Klub nemá prostředky na rozdílové hráče, jelikož se Tykač ukázal jako šetřivý majitel?

    Platí první, druhé, třetí nebo vše?!

    To že se přestupy nepovedli víme 6-8 týdnů.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      mig52     před 2 měsíci 09.10.2025 07:27 |  
      5 6

      To jako tvá poslední věta všecko obhájí?!

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        Barlblog     před 2 měsíci 09.10.2025 08:36 |  
        6 6

        Já nic neobhajuju. Jen konstatuju. To, že hráči co přichází jsou spíš rozšířením kádru víme dva měsíce. Je to špatně, nesouhlasím s tím.

        Začleňování odchovanců je u nás problém. To taky víme všichni a není to jen o roku 2025.

        Koncept sportovní rady je dle mě nefunkční a sportovní management by měl fungovat jinak. Měli bychom mít člověka pro mládež, pro A-tým a někoho kdo to zastřeší a domlouvá se rovnou s Trpišovským. Výsledné jméno by mělo finančně posvětit vedení firmy v čele s Tvrdíkem.

        Nemám problém ani s pojmenováním tragické komunikace klubu ve stylu - "Prekop ani omylem Vs Na Prekopa tu všichni čekáme".

        V podcastu jsem se ale dozvěděl, že trenér cíleně poškozuje klub a ostentativně neřeší chyby, útočí nepřímo na management (výrok s Prekopem) a opět cíleně nestaví hráče za 100 milionů. Pokud je tohle vše pravda, proč tedy nevyzvali klub, ať Trpišovského odvolá? Pokud tohle vím, na co chci čekat? A nebo to nevím...

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          SLAVIESTA     před 2 měsíci 09.10.2025 09:49 |  
          11 1

          Především by měl reagovat klub. Pokud tohle všechno není pravda(ale některé věci jsou ale úplně ložené), měl by vystoupit ne klub(co to je klub, pro takové případy?) ale majitel, nebo Tvrdík a tvrzení ne odmítnout, ale jednoznačně vyvrátit. Vysvětlit jak jsou rozloženy pravomoce v klubu a doložit, jak jsou využívány. Vypadá to, že Trpišovský, zřejmě s tichým souhlasem majitele(nebo za jeho zády) se stal neomezeným pánem v klubu.
          Co se uděje proti jeho vůli, nebere na vědomí a nerespektuje. To jsem z podcastu pochopil.
          Ty ovšem házíš odpovědnost za nápravu na diskutující. Oni ale neukazují na trestné činy, aby měli povinnost hlásit je příslušným orgánům, ale na bordel v klubu a ten by se k tomu měl postavit.
          Z Tvého příspěvku mi vyplývá, že s něčím souhlasíš, ale nemáš s tím problém.

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          mig52     před 2 měsíci 09.10.2025 13:24 |  
          4 2

          No, tento tvůj příspěvek už má koule. Jistě sis všiml, cos všecko popsal ve čtyřech odstavcích, co všecko nefunguje.
          V profesionálním špičkovem klubu České republiky!!!
          Přitom se jedná vesměs o amatérská pochybení nebo věci, které na profi úrovni nemohou fungovat, a dějí se opakovaně, to je to nejnepochopitelnější a to mně štve nejvíc.
          A pak viz ta jakási pseudo sportovní rada...., to fakt nejde komentovat, co je to za sdružení. Co je jejím produktem?

  15. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Radovan62 (přítel SN)     před 2 měsíci 08.10.2025 20:15 |  
    1 0

    Prosím proč to nemohu otevřít

  16. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Radovan62 (přítel SN)     před 2 měsíci 08.10.2025 21:56 |  
    8 2

    Tak už jsem to dokázal otevřít a budu mít
    O čem přemýšlet,kluci mají hodně pravdy

  17. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Ross     před 2 měsíci 08.10.2025 22:35 |  
    14 6

    Super dil,to se vam povedlo,kritika je na miste. To s tim Sanyangem je fakt ulet.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      Kapitán     před měsícem 15.10.2025 10:33 |  
      4 2

      no to je fakt ulet, ze 20ti lety nove prichozi hrac zatim nehraje, co? Take jsem z toho uplne sokovany. To se jeste nikdy nikde nestalo! UPADEK SLAVIE! EDEN HORI!

  18. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Kapitán     před 2 měsíci 09.10.2025 07:09 |  
    17 36

    Je mi smutno z toho jak fanousci reaguji na soucasnou herni 'krizi'.
    Cisi z toho prezranost a nesoudnost. Ta kritika je ve valne vetsine neobjektivni a prehnana, zcela pomiji objektivni priciny (zraneni a viroza), fanousci uz jsou tak rozmazleni, ze nejsou schopni prijmout fakt, ze na tym muze obcas prijit krize. Vubec se mi ta hystericka reakce nelibi a predevsim se mi nelibi to trefovani se do realizaku.

    Vlajkonosuv dramaticky projev s dlouhymi pauzami a sugestivni dikci je za me smesna smenost. Situace neni tak kriticka, jak ji popisuje, vischi si tvl dejte hermankovy caj a trete se frote rucniky, bude lip.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2025 07:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      birkin     před 2 měsíci 09.10.2025 07:33 |  
      9 14

      Přesně tak. Hodnocení je ode zdi ke zdi. Předsezonní bezbřehý optimismus vystřídal po měsíci naprostý opak? To jako vážně? A to naznačování, že trenéři na truc nestaví hráče za 80 mega, protože ho nechtěli? To jako myslí autoři vážně? Nemají žádné informace, proč dotyčný nehraje, a přesto si dovolí tyhle příkré a kategorické soudy?! Dlouho jsem si kdysi příjemný podcast nepustil a zřejmě tak dlouho neučiním. Jen by mě zajímalo, jestli, až se situace obrátí, dojde u autorů k nějaké sebereflexi.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        Kapitán     před 2 měsíci 09.10.2025 07:35 |  
        6 16

        mluvis mi z duse, pasaz o Sanyangovi me zvedla ze zidle. Tohle uz nema nic spolecneho s objektivnim hodnocenim situace, to je obycejna hysterie

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      Kapitán     před 2 měsíci 09.10.2025 07:34 |  
      12 20

      a ta litanie nad Sanyangem... zaver, ze ho treneri nechteji je nepochopitelny ... oni ho nechteji a proto ho dali na soupisku LM co? Poslouchate se vubec? Neumite si predstavit variantu, ze na to proste v soucasne dobe nema a potrebuje vice casu? Treneri asi verili, ze se do toho dostane driv a nepovedlo se, to se prece muze stat... balit to ale do vety ze "treneri ho nechteji" je blud

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        Barlblog     před 2 měsíci 09.10.2025 08:26 |  
        4 5

        Já bych asi ani neměl problém s litanií, kdyby to bylo podepřené jasně pojmenovaným stavem. Tady se několik měsíců naznačuje, že lidé ve Slavii ji skoro cíleně poškozují. Trenéři bojkotují hráče za stovky milionů. Skauting naopak přivádí hráče a trenérům to asi ani neoznámí, vše zakončeno tím, že má majitel přijít na stadion a bouchnout do stolu.

        Tohle omílání nepodložených nařčení je otravné. Buď něco vím jistě, řeknu to a jasně označím co se děje, nebo jsem zticha.

        To, že se nepovedou přestupy se může stát i v klubu, kde spolu frakce uvnitř nebojují. To, že máme ve sportovním managementu lidí jako na orloji je ale fakt a možná právě proto ty přestupy dopadli tak jak všichni vidíme.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        Betynka58     před 2 měsíci 09.10.2025 09:18 |  
        22 0

        No, zrovna s tím Sanyangem mají pravdu minimálně v tom, že je nelogické, když hráče dají na soupisku pro LM a v lize mu nedají čuchnout - tyhle dvě věci jdou přece jednoznačně proti sobě, ne? Jinak taky nevěřím, že ho sem trenéři nechtěli.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        mig52     před 2 měsíci 09.10.2025 13:10 |  
        7 3

        Příteli, to, že třeba trenéři věřili, že se do toho dostane dřív a nepovedlo se, může nastat. Ale to přece potom museli vědět ještě předtím, než dávali dokupy soupisku pro LM, že se to, tvými slovy nepovedlo!!!! Tak proč ho tam v takovém případě napsali, snad chápeš jenom ty.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      SLAVIESTA     před 2 měsíci 09.10.2025 10:10 |  
      9 5

      Tak konečně jsem prohlédl, díky. Objektivní příčiny. Teď si vzpomínám, ty jsou vždycky všude a za vším. Za každým bordelem, nekvalitou, špatnými výkony, špatným řízením, to jsou ony - O B J E K T I V N Í P Ř ÍČ I N Y.

  19. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Kapitán     před 2 měsíci 09.10.2025 07:41 |  
    20 35

    Retoricka otazka. K cemu je podcast, kde spolu 3 protagoniste temer ve vsem souhlasi a spolecne si poplacou, az to vyvrcholi varovanim, 'pojdme radsi od toho nebo se rozohnim'

    Rozhoni se tvl, ale pozvi si tam k sobe nekoho, kdo nabidne jinou perspektivu jako kontrast k tomu vasemu placi nad zkazou a upadkem Slavie... a pak otravene doda 'pojdme radeji dal'... kdo to ma poslouchat, informacni hodnota nula. Slavii se nedari, ale vy jste na tom jeste hur. Neda se to poslouchat, potrebujete posily!


    Komentář byl uživatelem upraven (15.10.2025 10:29) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      SLAVIESTA     před 2 měsíci 09.10.2025 10:24 |  
      28 6

      Zesměšnit kritiku, tím, že jí nazvu pláčem, věcně z ní nic nevyvrátit, jen jí šmahem odmítnout, to dokáže opravdu každý a nemusí být, jak se říká, zrovna ostrá tužka v penále.
      Ještě poznámka. Oni neříkají, jen že se Slávii nedaří, ale velice jasně říkají, proč si myslí, že to tak je.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        Thorklaer (přítel SN)     před 2 měsíci 09.10.2025 11:34 |  
        27 6

        Díky za zastání a i všem dalším komentujícím za pozitivní ohlasy.

        Obecně mě mrzí, jak diskuse zhrubla, jak se netoleruje odlišný názor mezi námi slávisty. Proč tu Kapitán nenapíše - "nesouhlasím s tím, tím a tím, proto a proto, ale tohle jste pojmenovali dobře." Místo toho osobní útoky, že pláčeme, jsme hysterický, rozmazlený, a máme si dát heřmánkový čaj. To mi na tom ostatně vadí nejvíc, heřmánkový čaj mi smrdí, preferoval bych mátový :-)

        A pořád si myslím, že podcastů o fotbale i Slavii je dnes spousta, jistě si každý najde formát/obsah dle svého gusta.

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          Dennis     před 2 měsíci 09.10.2025 12:59 |  
          10 3

          Popsali jste to dobře. Příště byste mohli jako reakci na zmínku Kapitána, že potřebujete posily, pozvat Jana Vetyšku. :-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          wymaz     před 2 měsíci 09.10.2025 17:42 |  
          11 0

          Super díl, souhlasím díky.

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          Kapitán     před 2 měsíci 09.10.2025 18:05 |  
          8 13

          Jestli to chapes jako osobni utok, tak me to uprimne mrzi, nebylo to tak mysleno. Za expresevni mluvu se omlouvam, nicmene je jen vyjadrenim pocitu, ktere jste ve me vyvolali a na vsem co jsem rekl trvam, jen bych trochu obrousil ty hrany a pridavna jmena.
          S vasim zhodnoceni stavu absolutne nesouhlasim, vnimam ho v mnoha ohledech jako neobjektivni, prinejmensim nepodlozeny.

          Nezbyva mi nez doufat, ze si sam objektivne zhodnotis, zda je z pohledu dramaturgie poradu dobre mit 3 protagonisty se stejnym nazorem, kteri se navzajem utvrzuji v svem uhlu pohledu.





          • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

            1zippo1     před 2 měsíci 09.10.2025 21:16 |  
            7 5

            A proč nenapíšeš rovnou, že se chceš zúčastnit příštího podcastu? Třeba bys mohl i Ty vyjádřit svůj subjektivní názor. Tady 99,9% zúčastněných vyjadřuje svůj subjektivní pohled a z té mozaiky si pak poskládej to, co Ti z toho vyjde. A na to si zas vytvoříš svůj subjektivní názor. A o tom to přece je, ne? Takže přestaň kritizovat a pokud máš jiný názor, požádej quelhara, ať tě příště pozve.

            • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

              Kapitán     před měsícem 14.10.2025 12:02 |  
              6 3

              1. Protoze nechci. Poslouchaval jsem tenhle pc rad, ale od te doby kdy se nedba na pravidelnost sla kvalita obsahu prudce dolu. Pustil jsem si to po delsi dobe a priznavam, ze jsem byl lehce sokovan tim nihilismem, nepodlozenou neobjektivni a kritikou a tim jak se tam navzajem utvrzovali, ze konec sveta se blizi.

              2. Ne, neprestanu kritizovat co se mi nelibi, vyzyvat nekoho k tomu, aby prestal kritizovat je takove... jak bych to jen rekl... soudruzske. Autori podcastu stravili cely obsah dilu brutalni kritikou, tak nevim proc bych ja nemohl pro zmenu kritizovat jejich praci, kdyz si myslim, ze stoji za prd.

              ... a ta urazena reakce je jen symbolickym vyjadrenim objektivniho upadku podcastu SN.


              Komentář byl uživatelem upraven (14.10.2025 12:04) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          Barlblog     před 2 měsíci 11.10.2025 09:18 |  
          3 3

          Osobní invektivy jsou špatně. Ohledně zhrubnutí bych si ale sáhnul do svědomí. Vy všichni se pohybujete Slavii o dost blíž než běžný fanoušek a pokud víc než jen naznačujete, že ve se vede boj o moc na takové úrovni, že klub propaluje desítky milionů korun, pak to není o tom abychom byli trpělivý s hrou a čekali až se kádr uzdraví, ale o propuštění všech zainteresovaných a vybudování sportovního managementu, včetně trenéra, od píky.

          Je to něco podobného, jako kdybych napsal - "Barlblog a Thorklaer ve svých firmách zpronevěřují prachy a cíleně bojkotují rozvoj aby dostali z firem spoluvlastníky - proto se jejich firmám moc nedaří". Deník Sport hadr...

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      houston (přítel SN)     před 2 měsíci 09.10.2025 11:51 |  
      13 4

      Kapitán ? Ani frajtr ne ! Vždyť za současné mizérie ve hře milovaného klubu přeci nejde jásat nad stavem a ani ho do nekonečna omlouvat. V čem nemají pravdu ? Stačí komentář k jedné z posil zapsaných na soupisku ligy mistrů, která od svého nákupu nemá odehranou ani v lize, natož v Evropě ani minutu. Je to snad normální ? A to je skutečný stav v klubu, to nejsou pomluvy.

  20. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    vokky     před 2 měsíci 09.10.2025 15:20 |  
    11 10

    Vcelku chápu ten brekot,nad předváděnou hrou.Ale taky si pamatuji,kdyz jsme hráli vcelku pohledný fotbal v 90satkach a bylo nám,to houno platný.Jak se říká,každý chce trofeje.Nebudu hodnotit stav kádru,covid,nemoce,neforma,špatný výběr hráčů,protože o to vím prd.Ale pořád jsme,jen o bod za saskama,tak se přestaňte urážet a pojďme si říct,že je to hratelný.Ze to občas není koutaleny,není no,ale pokud jsem chtěli jít cestou Choreho,tak asi budou lítat dlouhý balóny a mezihra půjde stranou.SKS do toho a hlavu vzhůru.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      houston (přítel SN)     před 2 měsíci 09.10.2025 15:40 |  
      24 4

      Ale všiml sis, že nákopy lítají tzv. „na Chorýho“ i když Chorý není na hřišti ? Kritika míří i na tento způsob hry, kdy my nejsme schopni zaútočit jiným způsobem, než dlouhými nákopy. To, že záložníci si akorát můžou ukroutit hlavu, když jim nad ní lítá míč jako družice, místo aby mohli dát hře nějakou fazónu, je taky pravda

  21. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Kikoriki     před 2 měsíci 09.10.2025 23:08 |  
    19 18

    Mě se to nelíbilo. Připomnělo mi to podcast z úvodu minulé sezóny. Negativní a byl to ten, kde nazvali Choreho debilem. A pak byla rekordní ligová sezóna.
    Liverpool teď prohrál 3x za sebou. Nam se nepovedly taky 3 zápasy. A hned máme nejhorší scouting, nejhorší sportovní vedení, nikdo v klubu nevi co dělá. Ja dovnitř nevidím, tak to nehodnotím. Je možné, že pánové vidí dovnitř, ale nevím.
    Situace se ve fotbale mění každý den. Ten co má formu ji ztratí, ten co jí nema nebo se zdá být mimo, může být gamechanger. Začne se dařit týmu, vyrostou hráči a třeba i Haši. Všechno hejtit je nesmysl. Tohle nebyla konstruktivní kritika, ale destruktivní.
    Bude líp.
    Takže za podcast dávám palec dolů a poslechnu si radši město se třese. Tam aspoň hoši vidí dovnitř kabiny, na trénink a sem tam s hráči mluví.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      SLAVIESTA     před 2 měsíci 10.10.2025 11:27 |  
      16 11

      Nechtěl jsem reagovat, ale zase jsem to nevydržel. Zajímavá filosofie, situace se mění každým okamžikem, zase se to obrátí, není třeba nic kritizovat, hledat chyby, ono se to samo zase zlepší. Tak je možné přistupovat k počasí, ale ne k fotbalu v klubu, který má armádu pohádkově placených lidí, aby všechno fungovalo.
      Ano všechno se vždycky nepodaří a po jednom zápase není třeba nikoho vyhazovat. My ale hrajeme nedobře(eufemismus pro to co vidíme na hřišti) už hodně dlouho.
      Ten podcast byl nejkritičtější co jsem tady kdy slyšel. Bylo to bez příčiny? Podle mě, ani náhodou.
      Samozřejmě sluníčkářům se nemohl líbit, těm se nelíbí žádná kritika, vždyť máme za deset let skvělé výsledky a jsme jen bod za Spartou a mezinárodní zápasy? Ty nejsou důležité, důležitá je liga, to bude panečku milionů. Za mě cesta do pekla a té se nechci dočkat.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        Kapitán     před měsícem 15.10.2025 10:27 |  
        5 4

        jdi s tim svym nihilismem nekam tvl... reagujes tady na kazdou kritiku podcastu, jako kdyby se Slavia rozpadala, pritom jde o kratkodobou krizi. Mel jsi tam sedet a brecet s nima, zapadl bys.


        Komentář byl uživatelem upraven (15.10.2025 10:28) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          SLAVIESTA     před měsícem 15.10.2025 11:16 |  
          3 5

          tvl(říkám to dobře?) Ty připouštíš nějakou krizi? To čumím.

          • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

            Kapitán     před měsícem 15.10.2025 12:03 |  
            5 3

            delas jeste neco jineho krome toho, ze cumis a stezujes si?

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      cunak     před měsícem 11.10.2025 11:04 |  
      12 2

      Tato krize opravdu není k nepovedenych třech zápasech.

  22. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    tomp     před 2 měsíci 10.10.2025 07:50 |  
    2 0

    prosím zase o kontrolu youtube...nejdřív to vypadalo nadějně, ale pak se zastavil a dal se přehrát jen do stejného místa (cca 15mimut)...po restartu yt stejný prb jako minule se soukromím...a dneska už ho yt ani nenajde...předem dík :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (10.10.2025 08:36) . Zobrazit původní komentář

  23. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    mudrc     před měsícem 11.10.2025 11:15 |  
    4 2

    Zabavne povidani a opet dekuju vsem 3 chlapcum, co si udelali cas, aby si popovidali.
    Temat je mnoho a z ruzoveho Orange se stal negativni Orange. To me prekvapilo suverene nejvic.
    Ted zcela konkretni dotaz, v jakych zapasech za Slovacko se Orangovi libil Michal Sadilek?

  24. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Tadeáš_Janků     před měsícem 12.10.2025 01:16 |  
    5 3

    K těm derby, kdy nás Sparta tlačila, bych přidal pohárové derby z jara 2022. Tam nebýt Mandouse, tak nás Sparta smete 5:0 a nemohli bychom říct ani půl slova. Nejhorší derby od příchodu Číňanů.

    Jinak ale souhlasím, že kromě tohohle zápasu snad Slavia pod Tripišovským neodehrála horší derby. Nepočítám teda ještě výkony v oslabení jako třeba loni na jaře nebo tenkrát když se zbytečně vyloučil Ousou.

  25. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    ntajlg     před měsícem 12.10.2025 12:51 |  
    15 16

    Stažené kalhoty před brodem, brekot a pláč. Vzpamatujte se.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      SLAVIESTA     před měsícem 13.10.2025 09:53 |  
      8 9

      Stahovat kalhoty když brod je ještě daleko, tak je to přesně, ne před brodem. A brod není daleko, mám dojem, že už jsme jednou nohou v něm.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        Myšák     před měsícem 13.10.2025 15:35 |  
        8 2

        Já bych v každém případě počkal na konec sezony. Když už jsme u těch starých příslovích, tak zajíci se počítají až po honu!


        Komentář byl uživatelem upraven (13.10.2025 15:37) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          SLAVIESTA     před měsícem 14.10.2025 12:41 |  
          3 3

          Souhlasím, ani by to nemělo cenu, zatím jsme žádného zajíce netrefili.

          • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

            Myšák     před měsícem 14.10.2025 13:47 |  
            1 0

            A třeba ještě trefíme! :o)

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          japoko     před měsícem 14.10.2025 23:58 |  
          3 5

          I to je možné, hrozí však to, že díky této prodlevě nebude třeba titul!

  26. Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

    Max1     před měsícem 15.10.2025 21:14 |  
    9 2

    tak jsem konečně poslechl celé....za mě až moc negativní, kdy to vypadá, že trenéři, vedení i sportovní úsek sedí na zadku a dloubou se v nose, ale ok, beru, že každý máme jiný názor, jen bych si dokázal představit, tam dát i někoho kdo bude oponovat a slyšel názor i trošku jiný....třeba že levý wingback je nedostatkové zboží na celém fotbalovém světě a nevěřím, že se lidé v klubu nesnažili někoho najít, ale dobrých hráčů na tento post hodně málo a klubů hodně moc. Nicméně respektuji, že seznam hostů je čistě věcí autora, jenom si myslím že určitá názorová pestrost by na škodu nebyla. Ale i tak jsem to užil a díky za tu práci s tím....pro mě stále ten nejlepší fanouškovský podcast.

    • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

      Dennis     před měsícem 16.10.2025 22:49 |  
      5 3

      A kolik z těch klubů mohlo nabídnout ligu mistrů? Problém je, že se přivedl Javorček, a když se zranil, tak se nikdo další nepřivedl a vsadilo se na Zmrzlého. Jenže to už se teď potvrdilo, že byla chyba... Takže chybu v letní přestupové politice jsme udělali minimálně v tomhle.

      • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

        Max1     před měsícem 17.10.2025 10:10 |  
        6 1

        Přestaňme si lhát že Liga Mistrů je rozhodující faktor…fakt není. Defacto každý klub z Premier League, Bundesligy, La Ligy, série A bude mít stále větší jméno

        • Re: Mezi námi fanoušky 25/26 #04

          Dennis     před měsícem 17.10.2025 15:28 |  
          4 3

          Tak my se taky v přestupové politice nemůžeme měřit s kluby z Anglie, Německa nebo Španělska. Mimo top 5 lig ale zase tolik klubů LM nabídnout nemůže. A lákadlo to je pro všechny hráče.
          A úplně jsi přešel tu podstatnější část mého komentáře. Sázka na Zmrzlého byla chyba, která už se potvrdila. Pozici levého beka jsme prostě v létě nevyřešili dobře a cokoli jiného je lhaní si do kapsy...