Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 10. kolo

Slavia bez problémů splnila roli favorita a doma porazila Duklu. V hlavní roli byl navrátivší se Chorý.

V netradiční páteční termín byl dle očekávání vidět výrazný rozdíl v kvalitě mezi oběma týmy. Dukla kousala zhruba prvních 20 minut a i když se nedá říct, že by hosté propadli, tak prim hrála domácí Slavia. Té velmi prospěl návrat Chorého po šestizápasovém trestu. I když Chytil odehrál dva velmi dobré zápasy po kritice od šéfa Tvrdíka, tak v celkovém kontextu je Chorý o úroveň lepší a je právem slávistickou útočnou jedničkou.

Včera to potvrdil gólem po standardní situaci, proměněnou penaltou i výbornou hlavičkou těsně vedle ve druhé půli. Pohříchu byl ale snad jediným slávistou, u kterého byl ve vápně vidět tah do branky za vstřeleným gólem. V tomto směru mě zklamalo řešení čtyř velmi zajímavých situací ve vápně soupeře ve druhé půli, které jsme ani nedokázali zakončit. V pátek to nevadilo, v Evropě nás to ale mrzí opakovaně.

Celkově byl ale výkon Slavie v pořádku. Potěšilo mě nasazení Chama v základní sestavě (buď on, nebo Vorlický by měl být na hřišti pravidelně, abychom měli k dispozici dostatečnou kreativitu) i větší důraz na kombinaci po zemi. V tomto ohledu je ale třeba říct, že v Edenu bývá naše hra pravidelně lepší než venku a spíš mě zajímá, jestli se takto budeme prezentovat i na hřištích soupeřů.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jakub Markovič - 6 - V úvodu si připsal dva jisté zákroky. Líbila se mi jeho rozehrávka nohama, která tentokrát byla zjevně lepší, než jak tomu bývá u Staňka. Byl tam ovšem vykřičník v podobě jedné přihrávky ve druhé půli, kdy trefil soupeře a zavánělo to kiksem.

David Douděra - 6 - Podal lehce nadprůměrný výkon. Osobně ale nechápu jeho chování v nastaveném čase, kdy za rozhodnutého stavu vyprovokuje kontroverzi se soupeřem v situaci, kdy má na kontě tři žluté karty (dvě z toho přitom dostal za nesportovní chování při střídání) a čeká ho derby.

Štěpán Chaloupek - 6 - V úvodu zápasu tam měl jeden, dva nejisté momenty, pak ale odehrál velmi dobrý zápas. Potvrdil, že má kvalitu na to, aby minimálně tlačil na základ týmu bojujícího o titul. Velká zkouška ho v tomto směru může čekat už příště v derby.

David Zima - 6 - Zahrál dobře. Vzadu nás Dukla příliš neprověřila, od Zimy se mi tentokrát líbilo několik rozehrávek do strany, které zrychlily hru.

Ondřej Zmrzlý - 6 - Patřil k méně výrazným slávistům, s Isifem měl v úvodu dílčí potíže. Nakonec ale i on přispěl k dobrému výkonu Slavie.

Christos Zafeiris - 6 - Nachomýtl se k první brance, kde spíše šťastně sklepl míč k Chorému. Jinak podal mírně nadprůměrný výkon, byť bych osobně zrovna od něj čekal lepší kombinaci i snahu hrát víc po zemi a méně nakopávat vzduchem.

Oscar Dorley - 6 - Těžko soudit, proč byl střídán o půli. Osobně bych i dle vyjádření trenéra odhadoval zdravotní potíže, protože jeho výkon byl v pořádku.

Muhammed Cham - 7 - Poprvé dostal šanci v základní sestavě a podle mě ukázal, že je to pro Slavii cesta správným směrem. V první půli byl méně výrazný, i když pohybově byl jeho výkon ok. Ve druhé už ukázal své umění, když vyslal dvě výborné průnikové přihrávky. Horší sedmička.

Vasil Kušej - 6 - Tradičně aktivní výkon, řešení šancí ve vápně mu ale v poslední době nevychází. Snad se to otočí v derby.

Tomáš Chorý - 8 - Jeho působení v zápase bylo jako dvě strany mince. Fotbalově nám jednoznačně pomohl a byl podle mého názoru nejlepším hráčem na hřišti, což jsem už ostatně rozebral v úvodu.

Ukázal ale i svou odvrácenou tvář, když se mohl po kontroverzích se Svozilem pakovat do sprch už v první půli. U šlápnutí na ruku jsem po prozkoumání opakovaných záběrů ochoten věřit, že šlo jen o špatnou koordinaci (z tohoto pohledu podle mě VAR správně nezasáhl). Už předtím ale proběhlo podivné sahání po hýždích témuž hráči. Rozhodčí to asi příliš vidět nemohl, ale kdyby ano, tak to podle mě klidně mohla být také žlutá.

V kontextu návratu po dlouhém trestu za úder do rozkroku pro takové chování jen těžko hledám pochopení. Chorý je na hraně mezi klíčovým hráčem a časovanou bombou.

Lukáš Provod - 7 - Při absenci Bořila a Holeše v sestavě nastoupil s kapitánskou páskou, která odpovídá jeho výkonům i pozici lídra. Umí zahrát i lépe, i tak ale tradičně patřil k nejlepším hráčům na hřišti. Po jeho dobré akci se kopala penalta.

David Moses - 6 - Překvapil mě hrozným výkonem v Liberci, ale třeba byl jen v rekonvalescenci po nemoci, kdo ví. Každopádně proti Dukle už to byl opět starý dobrý Moses.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

10. kolo - Pátek 26. 09. 2025 19:00

Chance liga, 2025/2026
2 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

24. Tomáš Chorý
40. Tomáš Chorý (pen)

FK Dukla Praha
FK Dukla Praha

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    buri     před měsícem 28.09.2025 14:57 |  
    12 3

    To divné chování Tomáše jsem přehlédl a věřím, že už si dá pozor. Bez jeho produktivity jsme v ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 28.09.2025 15:00 |  
      14 2

      Člověk by právě čekal, že už si dá sakra pozor po tom Slovácku. Opak byl pravdou (i když zrovna Svozil taky není žádný svatoušek).

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        kramle     před měsícem 28.09.2025 16:13 |  
        16 13

        Souhlas, za mě se choval jak debil a měl jít ven. Hrabat se někomu v rozkroku, to je fakt za čárou. Fotbal hrát umí, ale tohle se mi těžko kouše. A taky chci věřit, že ta přišlápnutá ruka nebyla úmyslná. Ale...

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Slávista 51     před měsícem 28.09.2025 17:23 |  
          4 7

          Asi tak.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Flame     před měsícem 28.09.2025 16:06 |  
    27 5

    Zdravím všechny,

    hodnocení ok. Ale k Chorému, dukláci ho skládali jak mohli a ještě na něho padali i kolenem(viz. před štípancem). Zajímavé je, že se nikdo nepozastavil nad Hunalem, který si celý zápas léčil nějaké komplexy a minimálně jeho úder kolenem do žeber ležícího (myslím) Prekopa v závěru si zasloužil kartáč.
    P.S.: Tak nám Komise sdělila, že Priske může nosit prachy do šatny rozhodčích rovnou po zápase a nemusí se tahat na benzínku. Fakt jsem si myslel, že dostane alespoň směšnou pokutu jako Taškář. A ze sralty zaznělo, že to byl útok na ní a rosůlek brečí o situaci ve fotbale. To jsou paradoxy!

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 28.09.2025 17:44 |  
      26 4

      Hunal se choval jako debil a to koleno bylo na vyloučení. To se ale neřeší.
      Ještě Tě musím příteli opravit s tím Priskem, nenesl prachy, ale šel si pro ně, zápas nedopadl, tak je chtěl zpátky.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Flame     před měsícem 28.09.2025 21:59 |  
        3 1

        Díky kamaráde za skvělou pointu příběhu

  3. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Cross     před měsícem 28.09.2025 17:06 |  
    12 3

    Hodnocení zápasu je všeobecně optimistické. Trenér, novináři, hráči…je ale jasné, že máme - už chronické - problémy. Těmi jsou produktivita, kvalita na balónu, a Chorého nekázeň. Tedy jde o složení kádru a jeho vedení. Věřím, že příští dva zápasy zvládneme aspoň za dva body, jinak se povezeme do podzimní křeče, místo do radosti. Tedy dvě remízy, anebo aspoň jedno vítězství. Nic menšího chtít nemůžeme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 28.09.2025 17:54 |  
      6 2

      Dva body snad ještě skvělejší než tři.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    levap     před měsícem 28.09.2025 18:16 |  
    10 27

    Z podobných problémů Chorého jsem měl obavy už když přicházel a vůbec nevím jestli tyto trapné situace nám stojí za to, Já osobně bych se bez něj určitě obešel. Navíc bychom snad nehráli tu neustálou hru na nákopy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      puchy     před měsícem 29.09.2025 10:11 |  
      7 13

      Chorý byl, je a bude zákeřným hráč rozumu mdlého, bohužel ve slávistickém dresu…

  5. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    cunak     před měsícem 28.09.2025 18:21 |  
    10 44

    Hráč Chorý je ostudou Slávie, podobně jako byli Fenin, Malínský a Kuchta. Tři z nich přivedli současné vedení.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      wotlemburg     před měsícem 28.09.2025 18:38 |  
      7 1

      To vedení. Tedy přivedlo.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    wotlemburg     před měsícem 28.09.2025 18:47 |  
    19 15

    Tady je nějaký sraz Dušínů? Už se rojej jako ovádi. Hráč dá dva góly a tady se řeší něčí koule.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      cunak     před měsícem 29.09.2025 07:16 |  
      12 5

      Ano. Protože to je pro obraz Slávie mnohem důležitější než ty dva góly.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      sicilianbrno     před měsícem 29.09.2025 07:38 |  
      4 3

      Tentokrat to nebyly koule, ty nam ukazal v Uheraku jak je umi soupeři provětrat a nažhavit, v patek to byla ukazka dvouprstové techniky do zadečku, kterou taky ovlada skvěle....

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Narmer     před měsícem 29.09.2025 08:37 |  
      13 2

      Tohle kdyby udělal Kuchta nebo někdo jinej od nich,tak zrovna ty tu budeš kvičet jak šílenej.
      A koule to nebyly...

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 29.09.2025 09:27 |  
      16 3

      Tady jde nejen o ostudu, ale hlavně o to, že pokud Chorý nadále pojede v letošním režimu, tak je jen otázkou, kdy opět tvrdě narazí. A pro Slavii to může být úplně zásadní průšvih v boji o titul, a tedy i LM.

      A jeho nesporná fotbalová kvalita tohle jen zdůrazňuje, protože při případném trestu nemáme odpovídající náhradu.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.09.2025 09:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        cunak     před měsícem 29.09.2025 11:11 |  
        6 9

        Příteli, ještě že je tam to slovíčko "jen". Protože tady jde především o tu ostudu, že někdo takový běhá v našem dresu.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    jardaa     před měsícem 28.09.2025 19:44 |  
    12 0

    Zmrzlý určitě vyšší známka, hrál spolehlivě dopředu i dozadu.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    R1200     před měsícem 28.09.2025 19:48 |  
    1 13

    Tykač si musí mnout ruce, Strnad přišel pozdě a zbyl na něj jen odpad, myslím, že Baník je větší značka, problém je ta poloha, tam mu na kšefty nikdo nepojede.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    houston (přítel SN)     před měsícem 29.09.2025 10:13 |  
    10 7

    K Alanorově hodnocení Chorého, že je na hraně mezi klíčovým hráčem a časovanou bombou. On je časovanou bombou, na jejíž odpálení neexistuje žádné jištění. Pokud není psychicky schopen vydržet provokace soupeřů, tak nemůže hrát. O jeho nervové labilitě se ví, soupeři i rozhodčí se na něj budou zaměřovat víc a víc, a zatímco provokace u sudích dobře prochází, oplácení je daleko víc vidět a simulace ještě víc pomáhají k trestům za oplácení.
    Bude to mít těžké a my s ním....

  10. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    Mijk     před měsícem 29.09.2025 10:17 |  
    9 1

    S odstupem - Svozil si evidentně umínil, že Chorého vyprovokuje a pošle ze hřiště. Způsob, kterým mu to Chorý vracel je úplně stejně vodpornej, jako tahle myšlenka, se kterou šel Svozil do zápasu. Ergo mi je úplně u prdele, co si mezi sebou ti dva udělali.. Dá se to vidět taky tak, že Chorý udržel hlavu v klidu natolik, aby mu to vrátil bez červené karty. Je to zvrhlý, je to nechutný, ale je to profesionální sport a je to tak. Jiná věc je, že pokud nebude schopnej si tyhle excesy odpustit, je jen otázka času, kdy bude opět chybět kvůli kartě a coby recidivista opět na dlouho. Pak je na zamyšlenou, jestli mít v kádru někoho, kdo je pravidelně na hraně toho, že půl sezóny prosedí. Nevím. Být na místě Chorýho já, jdu v desátý minutě ze hřiště s červenou a Svozila veze vrtulník.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    p!erreCORE     před měsícem 29.09.2025 13:10 |  
    6 1

    Tak podle komise měl Chorý dostat za štípnutí do prdele žlutou kartu. Já s tím naprosto souhlasím. Tohle by si opravdu měl profi fotbalista, kterýho sledujou desítky kamer, odpustit. Výkon měl naopak samozřejmě příkladnej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      wimpy     před měsícem 29.09.2025 13:26 |  
      1 0

      Problém samozřejmě tkví v tom, že si Černý ničeho nevšiml, což se dá snadno pochopit, a VAR žlutou nemůže řešit.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Mijk     před měsícem 29.09.2025 14:10 |  
        10 2

        Za mě problém tkví i v tom, že se po něm jde Svozil s chutí projít a kdyby nebylo toho štípance, tak na něm možná leží doteď.. Šel provokovat a schytal štípanec do prdele.. Hlavně, že se nikomu nic nestalo.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          wimpy     před měsícem 29.09.2025 14:16 |  
          3 0

          Přiznám se, že tohle moc nechápu, ti kluci přece vědí, že každej souboj bude rozebíranej kamerama ze všech stran, je přece takovejch možností fakt mu naložit v rámci souboje o míč, aniž bys riskoval víc, než žlutou od opravdu upjatého sudího a mediální lynč následně.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        p!erreCORE     před měsícem 29.09.2025 21:42 |  
        1 0

        Ona to byla ukázková práce skoro od všech. Chorýho štípanec tak akorát intenzivní, Černý buď neviděl nebo mu to přišlo jako prkotina, VAR správně neintervenoval a komise správně řekla, že to mělo bejt na žlutou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Mijk     před měsícem 29.09.2025 13:38 |  
      5 6

      Svozil jí měl za tu hereckou etudu jak na něj žuchnul dostat taky, nepsali? Potkali se dva zákeřný zmrdi, pro mě už jen kávičku. Je mi to úplně buřt. Až Chorýmu odpustí ještě tři červený, tak na tom budou s Preciadem stejně a vesmír bude v rovnováze.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        Monarchie     před měsícem 29.09.2025 13:53 |  
        7 0

        Chorý je časovaná bomba, ideální terč pro Sraltu!! Byl jsem kousek od místa, jak šlápl na ruku, jasná karta. Herní projev lepší než v Brozanech. Svozil už v Opavě měl takové příběhy, asi to má rád.. Obranu drží Zimič a líbil se mi Moses.

        • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

          Mijk     před měsícem 29.09.2025 14:08 |  
          4 0

          Na redku v derby bych si skoro vsadil, ale jestli je větší psychopat Kuchta, Preciado, nebo Chorý, na to úplně silnej názor nemám. Uvidíme.

          • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

            Ferguss     před měsícem 29.09.2025 16:49 |  
            3 0

            Redku v derby sázím pravidelně, bohužel kurz na to není co býval.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    kupik     před měsícem 29.09.2025 13:56 |  
    9 2

    Dobrý odpoledne, přátelé
    tak T.Chorý opět nastoupil a opět rozhodl zápas.
    No a opět dostává čočku za svý chování. Souhlasím s tím, že profi hráč by měl umět udržet nervy na uzdě, nelze však se nezmínit, že profi rozhodčí by měl vidět a potažmo pískat i nevybíravý zákroky soupeře, což se nestalo.
    T.Chorý rozhodně není Mirek Dušín, ale kladu si otázku, jak by se asi vyvíjel zápas s Duklou a jak by skončil, kdyby nebyl na hřišti. No je to zase jenom kdyby, ale ty 2 fíky dal on.
    Tak trochu mě mrzí, že po půli už nepadnul žádnej gól, vždyť ta Dukla není žádnej super mančaft.
    A jsem rád, že O.Zmrzlý dostal opět šanci a já nemusel trnout strachy kdyby na jeho místě byl Mbodji.
    Stejně mám ale pořád pocit, že Slavia stále nemůže dostat ty svoje pověstný motory do patřičnejch otáček.
    Znáte ten moment když motor houpe? Otáčky nahoru, dolů, někdy to chvíli běží a pak zase houpačka.
    S příchodem pana Tykače a tím pádem jak říkal i s příchodem určitého kapitálu, jsem měl dojem, nebo možná přání, aby se team zkonsolidoval, a pokud možno posílil na bolavejch postech.
    No nevim jestli se to povedlo.
    Zatím mně to připadá kulantně řečeno dosti rozpačitý.
    Pravda, naposlední chvíli se tu objevil M. Cham, ale nemůže to bejt spasitel. Bota nás tlačí na více místech.
    Přivádíme mladíky, většinou tmavý pleti, který tedy běhaj, snažej se, něčím zaujmou, ale rozdílový nejsou.
    Po čase se zjistí, že ten kámen nebyl diamant ale polodrahokam a šup s ním pryč. A příběh se opakuje.
    Pak se nelze divit, že máme problém když nehraje J.Bořil, T.Holeš, L.Provod apod. Věkovej průměr není optimální.
    No a jelikož jsem pouze fanoušek tak do toho samozřejmě nemůžu kecat, ale mám možnost se s vámi o tyhle dojmy podělit.


    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      levap     před měsícem 29.09.2025 15:59 |  
      6 7

      Píšete, že "profi hráč by měl umět udržet nervy na uzdě" - ale ono je to tak, že "MUSÍ" udržet nervy na uzdě. Jinak nemůže hrát v týmu jako je Slavie. Nechci se za žádného hráče Slavie stydět a to je právě teď můj hlavní pocit.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

    standa.e     před měsícem 29.09.2025 14:03 |  
    17 2

    Nechci Chorého za ten průzkum rekta Svozila hájit, v tom souboji mě víc zaujal jeho začátek - Svozil naprosto přesně věděl kde chorý je a ve chvíli, kdy šel Chorý do výskoku, mu Svozil hezky vystrčenou zadnicí a zády nastavil stoličku (jasně udělal pohyb Chorému nastavenými zády do cesty ve chvíli, kdy Chorý byl už ve výskoku) a přestože jasně viděl, kam Chorý dopadl, neudělal nic pro to, aby o něj "nezakopl" a nespadl Chorému kolenem do rozkroku - a ještě se mu tam nezavrtěl (teprve v tu chvíli ho Chorý nabral do zadku).

    Je tak trochu smutné a příznačné, že se z celé situace řeší nejvíc to nejméně nebezpečné, jakkoliv nesportovní. (O pár minut trochu okatější Hunalův zákrok na Provoda Černý odpískal před vápnem jako faul.)

    Obecně - Chorý se prostě musí vzpamatovat. Vydržel to rok, musí znovu. Jinak souhlasím, že bude pro náš tým nejenom reputační časovanou bombou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      o5aradecek     před měsícem 29.09.2025 17:15 |  
      12 1

      Souhlas. Musí se začít zase ovládat, jinak bude z rozdílového hráče spíš přítěží. V neděli v derby bude rozhodčí na něco takového čekat a nemilosrdně by ho poslal ven, tím si buďme jisti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 30.09.2025 12:45 |  
      2 5

      Je uplně jedno jestli se cítil Svozile provokován nebo ne. Je to profesionální fotbalista a podle toho se má na hřišti chovat. A udržet emoce na nějakém normálnu. Jestli na něm Svozil nějak ležel (nepřišlo mi) nebo ho před tím tvrdě atakoval. Tak ho ze sebe může normálně sestrčit. Můžou si vynadat do čů... ale ne, že mu bude strkat prsty do zadku nebo ho po zadku štípat. To se prostě řešit bude stejně jako hlavička Zidaneho. I kdyby měl tisíc důvodů proč se nechal vyprovokovat. Které bych lidsky chápal.
      Stejně tak šlapání po ruce. Že to bylo nechtěně mu fakt nevěřím. Na záznamu je vidět, že se podíval kam šlape.

      A jestli nedokáže udržet nervy při provokacích soupeře. Tak by neměl hrát ve Slavii, protože to je bohužel běžný repertoár hlavně slabších soupeřů, snažit se rozhodit nebo ideálně vyprovokovat k vyloučený nejlepší hráče. A ani v derby to nebude jiný. Nechtěl bych být teď trenér SKS. A řešit jestli ho radši nechat na lavičce, i když je nejlepší z útočníků, nebo riskovat, že se nechá vylejt ještě v první půli. Při jeho psychickém rozpoložená tuhle sezónu je to víc než pravděpodobné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 10. kolo

        standa.e     před měsícem 30.09.2025 15:07 |  
        4 0

        Myslím, že mi oponuješ v něčem, co jsem neřekl.