Trenér Trpišovský postavil do základní sestavy mimo jiné Muhammeda Chama, po dlouhém trestu se vrátil také Tomáš Chorý. Chyběl naopak nemocný brankář Staněk. V dresu hostů nastoupila zimní posila Slavie Isife i odchovanci Žitný s Hunalem. Před výkopem stadion vzpomněl na nedávno zesnulého Jana Lálu a po rozptýlení kouře ze vzpomínkové pyrotechniky se mohlo začít. Už po 15 vteřinách mohl skórovat Chorý, jemuž předložil do tutovky míč Provod, útočník Slavie však trestuhodně zblízka minul bránu. Na druhé straně fauloval 30 metrů od brány Zafeiris, centr z přímého kopu obrana Slavie neodvrátila, ale překvapený Peterka nebyl schopný zakončit a Diallo pak vystřelil mimo. Skórovat z přímého kopu mohli i slávisté, Cham ovšem přestřelil bránu. Převaha Slavie byla znatelná, ale jak bývá bohužel tradičním problémem, šance z obléhání vápna nepřicházely. Zakončení z rohu letělo daleko mimo, střela Provoda byla slabá. A tak se k zakončení dostali i hosté, hned dvakrát střílel Isife, Markovič vždy míč bez problémů chytil. Ve 22. minutě to zkusil z úhlu Kušej, ani tento míč se nevešel mezi tři tyče. Prudkou hlavičku Chorého vytáhl Jágrik na roh. Po něm už se červenobílí mohli radovat. Centr se totiž na přední tyči dostal k Chorému, který jej protlačil do sítě - 1:0. Po vstřelené brance tlak Slavie ochabl. Po půlhodině hry šlápl Chorý na ruku Svozilovi a mohl být rád, že viděl jen žlutou a nikoliv červenou kartu. Pak po Kušejově střele, kterou Jágrik vyrazil, dorážel Chorý nad bránu. A uplynulo jen několik desítek vteřin, kdy byl Jedličkou ve vápně poslán k zemi Provod a sudí Černý odpískal penaltu. Tu proměnil Chorý střelou k tyči - 2:0. Do poločasu se už nic nestalo, a tak se šlo do kabin za stavu pověstné Csaplárovy pasti.
V poločase nahradil Oscara Moses, na hřišti naopak zůstali jak Douděra hrající pod hrozbou čtvrté žluté karty, tak Chorý, který měl v průběhu první půle hned dva nesportovní momenty. V 55. minutě Cham skvěle vysunul Douděru, jeho finální přihrávka ale byla zablokovaná do rukavic Jágrikovi. Další skvělou Chamovu přihrávku nezachytil ve vápně Kušej. Další geniální pas Chama Kušej ve vápně nezpracoval ideálně. Po Provodově centru hlavičkoval Chorý mimo bránu. Tlak Slavie postupně sílil, slávisté se dostávali čím dál častěji do vápna soupeře, akce však ne a ne zakončit nebezpečnou střelou. Na posledních dvacet minut hry přišli do hry Prekop s Vorlickým místo Chorého s Chamem. Slávisté dál útočili, ale akce kolikrát až překombinovali. I tak, zakončení Prekopa zblízka volalo po brance, míč však skončil vedle. Postupem času tlak Slavie slábl a cílem hráčů se stala kontrola zápasu spíše než snaha skórovat. Proto zápas skončil "pouze" vítězstvím Slavie 2:0.

Komentáře (197)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Dukla
hajnej před měsícem 26.09.2025 18:12 |Do nich!!! Dnes jsem na to přijel osobně dohlédnout.
Re: Slavia - Dukla
Myšák před měsícem 26.09.2025 18:25 |Tak to už se ničeho nebojím!
Re: Slavia - Dukla
Hippo před měsícem 26.09.2025 18:15 |4:1
Čas se konečně rozjet!
Cham, Chorý, Provi 2x
Re: Slavia - Dukla
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 18:17 |Branku bude stejně jako v Brozanech hájit Jakub Markovič, na pravé straně bude operovat David Douděra a po trestu se do ligového klání vrací Tomáš Chorý. Poprvé od úvodní minuty vyběhne dnešní oslavenec Muhammed Cham. Na lavičce se po zranění objeví Jan Bořil.
Zdravotní indispozice nepustí do hry Igoha Ogbu, Tomáše Holeše a Dominika Javorčeka. Pro nemoc chybí Jindřich Staněk a Michal Sadílek.
LAVIČKA: Kolář - Hashioka, Sanyang, Mbodji, Chytil, Moses, Bořil, Vorlický, Schranz, Vlček, Prekop.
Re: Slavia - Dukla
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 18:17 |Neví někdo, kdy bude k dispozici Ogbu?
Re: Slavia - Dukla
Myšák před měsícem 26.09.2025 18:28 |Až bude úplně zdravej!
Re: Slavia - Dukla
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 23:42 |Tak už jsem našel info: V Miláně si stoprocentně nezahraje Igoh Ogbu se kterým to podle slov trenéra nevypadá dobře. Zranění nigerijského stopera je vážnějšího a dlouhodobějšího rázu. I proto uvítal Jindřich Trpišovský, že se do formy rozehrál Štěpán Chaloupek, který je vzhledem k absenci Tomáše Holeše vážným kandidátem na to, aby čelil černomodré ofenzivní síle. Šanci zasáhnout do dění na San Siru má i uzdravený Tomáš Vlček.
Re: Slavia - Dukla
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 18:19 |Dnes beru jen vyšší výhru, tak o tři branky minimálně. Poslední dva zápasy střelecky nic moc, tak doufám, že dnes 3:0 nebo 4:1. Chorý a Kušej střelci.
Re: Slavia - Dukla
Qope před měsícem 26.09.2025 18:20 |Hráči nejsou roboti, takže pokud ještě v týdnu některý leželi s horečkami, či Chorý s Kušejem měli nějaké zranění, tak ten výkon nemusí být ke koukání. Důležité jsou tři body, ostatní vlastně tolik netřeba řešit. Na konci sezony se nebude vzpomínat, jak jsme uhráli body s Duklou. Hlavně, že body byly ...
Re: Slavia - Dukla
fleder před měsícem 26.09.2025 18:33 |Doplnil bych, 3 body a hlavně BEZ zranění!
Re: Slavia - Dukla
Myšák před měsícem 26.09.2025 18:21 |Ať se práší za kočárem!!!
Re: Slavia - Dukla
fero2 před měsícem 26.09.2025 18:49 |Dá někdo stre?Díky
Re: Slavia - Dukla
pehacko před měsícem 26.09.2025 18:51 |Ondra Kolář dvojka a při rozkopani nechytil prakticky nic.. úplně mě to děsí, ze by musel do brany. Ten na to úplně uz sere… nevim, ze tam radsi neni nejaky mlady kluk, co se přetrhne aby si chytil míč na nejkrásnějším stadionu na světě i kdyz je to jen pred zápasem!
Re: Slavia - Dukla
Arya před měsícem 26.09.2025 18:55 |V klidu, nestane se nic a dej už Kolimu pokoj ;)
Re: Slavia - Dukla
pehacko před měsícem 26.09.2025 19:03 |Ja bych mu ho dal kdyby nebyl zaroven profi sportovec… to je pak trosku spatna kombinace
Re: Slavia - Dukla
mig52 před měsícem 26.09.2025 18:57 |Kámo, protekce je v životě někdy hrozná sviňa.
Re: Slavia - Dukla
Arya před měsícem 26.09.2025 19:08 |stejně jako závist
Re: Slavia - Dukla
mig52 před měsícem 26.09.2025 19:53 |Tak Kolínu můžu závidět akorát tak jeho věk.:-))))
Re: Slavia - Dukla
sasky před měsícem 26.09.2025 20:08 |Hele sice jsem tady JiT a trenéry sepsul za předváděnou hru, ale nemyslíš, že si sami umějí vyhodnotit, který z rezervních gólmanů je na tom nejlépe? Zrovna brankář není nic složitého (myslím kvůli zapojení do týmu atd.) A další věc - kolikrát Dukla vystřelí na branku? To by mohl chytat třeba Štěpán Kolář nebo Ráďa Černý a bylo by to jedno.
Re: Slavia - Dukla
urs (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 18:53 |Tři nula, branky 1x Cham, 1x Vaska, 1x Čoro :)
Re: Slavia - Dukla
Sherudan před měsícem 26.09.2025 19:04 |Opravdu se dnes nenajde nikdo, kdo by poskytl stream? :-(((
Re: Slavia - Dukla
soze před měsícem 26.09.2025 19:08 |https://starstreams.pro/stream/live3/
Re: Slavia - Dukla
Pepíno21 před měsícem 26.09.2025 19:31 |Nebyl by jiný ?
Hrůza
houston (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 19:19 |Trefí někdo tu branku ? Nebo nám to ukáže Dukla ?
Re: Slavia - Dukla
Hlavis před měsícem 26.09.2025 19:24 |Tohle přestává být legrace…
Re: Slavia - Dukla
Arya před měsícem 26.09.2025 19:29 |No nevím, já se bavím ;)
Re: Slavia - Dukla
Qope před měsícem 26.09.2025 19:30 |Ten kluk nám prostě chyběl ...
Re: Slavia - Dukla
ehad před měsícem 26.09.2025 19:40 |jako ale zas v nekterych vecech ne ...
Re: Slavia - Dukla
cunak před měsícem 27.09.2025 04:24 |Ne, nechyběl
Re: Slavia - Dukla
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 19:30 |Choras!!
Re: Slavia - Dukla
Dennis před měsícem 26.09.2025 19:31 |Byla by to penalta, kdyby to Chorý nedal, že jo? Hunal ho tam držel za dres celé vápno...
Re: Slavia - Dukla
sasky před měsícem 26.09.2025 19:57 |Těžko říct, já tady u toho rozhodčího nějak nevím, co kdy pískne. Připadá mi, že si píská jak ho to zrovna napadne. Bídný zatím.
Re: Slavia - Dukla
ehad před měsícem 26.09.2025 19:39 |tvl, ten Chory, to je mimon, jako sorry ...
ok, tak to napravil, promenil penaltu .. ale kdyby za to slapnuti dostal CK, tak se nemuzeme divit ... hlavne to bylo uplne zbytecne
Komentář byl uživatelem upraven (26.09.2025 19:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
tvl, ten Chory, to je mimon, jako sorry ....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Dukla
sasky před měsícem 26.09.2025 19:54 |Ale prdlačky, tohle se stane každýmu, kdo se pro něco ohýbá, tak prostě občas rovnováhu ztratíš a pak už si opravdu nevybíráš, kam šlapeš. Prostě si nechceš rozbít hubu :) Úmysl bych v tom fakt nehledal. Oni tihle kolohnáti prostě mají tu koordinaci horší.
Re: Slavia - Dukla
ehad před měsícem 26.09.2025 20:02 |jenze dneska za to je CK i bez umyslu ... jako nesnazis se vyhnout, tak se nediv ... ale dopadlo to dobre, uz to nechme ...
Re: Slavia - Dukla
Wulfstan (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 19:54 |To asi nebyl úplně úmysl.
Re: Slavia - Dukla
ehad před měsícem 26.09.2025 20:01 |asi nebyl, jistej si teda nejsem, ale rozhodne se nesnazil tomu vyhnout ... takze pokud by ho vyhodili, tak co ... Holes dostal CK za neco podobneho ... a ted by dostal dalsi trest? kvuli mici nekde u lajny ...
Re: Slavia - Dukla
Mijk před měsícem 26.09.2025 20:07 |Udělat to Kuchta, tak řvu jak protrženej.. Vypadalo to kurva divně..
Re: Slavia - Dukla
koudys2 (přítel SN) před měsícem 29.09.2025 08:11 |To ASI to krásně vystihuje
Re: Slavia - Dukla
Pepíno21 před měsícem 26.09.2025 19:45 |Mohl bych poprosit o funkční odkaz?
Děkuji
Re: Slavia - Dukla
p!erreCORE před měsícem 26.09.2025 19:51 |https://slaviaradio.cz/
Re: Slavia - Dukla
Qope před měsícem 26.09.2025 19:54 |Náš nejlepší první poločas letos. Hezky se na to kouká. Tohle bylo hodně jednoznačný, Dukla odešla fyzicky snad už po 20 minutách a prostě na nás první půlku neměla.
Re: Slavia - Dukla
sasky před měsícem 26.09.2025 19:56 |Mám podobný názor. Ale je fakt, že Dukla nám to dost usnadňuje. Každopádně ty kombinace na jeden dotek se mi moc líbí. Škoda, že je Provi místama celkem zbrklej a škoda, že si občas nepřebíráme přihrávku dopředu do prostoru. Ale jinak je to docela fajn :)
Re: Slavia - Dukla
johnynz před měsícem 26.09.2025 19:57 |No ale je to diky Tomasovi, je videt, ze mu to sahnuti si na pytlik pro stesti, prospelo.
Re: Slavia - Dukla
Joeker44 před měsícem 26.09.2025 19:55 |Radši bych Chorase stáhnul, nějak mám obavy, aby nebyl na derby vykartovany...
Re: Slavia - Dukla
urs (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 20:06 |Tyjo, měl tam zase dva momenty, kdy jsem nevěřícně kroutil hlavou a nemyslím tím branky.. :/ Co mu je kurňa, to nemá mentálního kouče? :O
Re: Slavia - Dukla
Marek3 před měsícem 26.09.2025 20:08 |Jak mu tam sahnul na zadek (po padu ve vapne) sem fakt nepochopil...
Re: Slavia - Dukla
urs (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 20:57 |No právě, zase hledal kulky.
Re: Slavia - Dukla
hiker42 před měsícem 26.09.2025 21:06 |pověstný Chorého "koulešmák" :-))
Re: Slavia - Dukla
obiwan před měsícem 26.09.2025 19:55 |Nevím, jestli je to vidět v televizi, ale Cham se nám na to brzo vykašle a docela bych to pochopil...
Re: první poločas
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 19:55 |Ano Choras zpět a je to sakra znát!!jen tak dál.
Re: Slavia - Dukla
Sherudan před měsícem 26.09.2025 19:55 |Proč se ti bembelové z O2 pořád snaží vysvětlovat, že Cham je tam úplně na hovno a jen se tam plete? On někomu z nich přefikl registrovaného partnera?
Re: Slavia - Dukla
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 19:57 |Inu Rumuni..
Re: Slavia - Dukla
WarszawskiMuranow před měsícem 26.09.2025 19:59 |Prosím nebrečte, to myslím v množném čísle.
To same SN a jiné kauzy priske a spol.
Re: Slavia - Dukla
Radovan62 (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 19:56 |Chama úplně ignorujou nenahrajou
Re: Slavia - Dukla
slavistapavel před měsícem 26.09.2025 20:05 |Je s týmem krátce, je vidět, jak ostatní jsou sehraný, jak o sobě vědí. Chce to nějakou dobu a bude to úplně o něčem jiném, pokud to teda dá v hlavě a nezačne trucovat.
Re: Slavia - Dukla
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 19:57 |Slavia vs Dukla
14 Střely 4
5 Střely na branku 2
69 % Držení míče 31 %
240 Přihrávky. 114
83 % Přesnost přihrávek 64 %
7 Fauly 7
1 Žluté karty 0
0 Červené karty 0
0 Ofsajdy 1
5 Rohy 0
Re: Slavia - Dukla
Hubicka před měsícem 26.09.2025 20:02 |Dukla marná, zatím. 2: 0 je dobrý. Nic ostatního mne nezaujalo. Škoda. Choreo taky dobrý, ale to je vždy. Jo a ty dva mamlasy mám vypnutý.
Re: Slavia - Dukla
Qope před měsícem 26.09.2025 20:05 |Vedeme dva nula, tlačíme je a Dukla na nás nemá. Je to jako kočka z myší. Šancí dost, hra určitě z naší strany zajímavá, je na co koukat. A ty, jako fanoušek Slavie jsi z toho zklamán a nebaví tě to?
Re: Slavia - Dukla
Hubicka před měsícem 26.09.2025 20:26 |Zajímavá hra to byla s Bodo. Ale nevyvracím ti tvůj názor. 3 body se počítají.
Re: Slavia - Dukla
Qope před měsícem 26.09.2025 20:38 |Co rozhodně stojí za zmínku, tak to je naše defenziva, protože to je opravdu hodně kvalitní. Stačí si všímat jak Dukla prostě nic nemá, tohle se nám dneska opravdu fakt daří. Chaloupek a Zima dnes za plný počet bodů, si klidně troufnu ...
Komentář byl uživatelem upraven (26.09.2025 20:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Co rozhodně stojí za zmínku, tak to je naše defenziva, protože to je opravdu hodně kvalitní. Stačí si všímat jak Dukla prostě nic nemá, tohle se nám dneska opravdu hodně daří. .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Dukla
Morb před měsícem 26.09.2025 20:17 |Musím říct, že jsem moc Kusejovi nevěřil, ale je to s odstupem času nás nejlepší přestup (po Dioufovi) za dlouhou dobou. Když to zrovna nejde dopředu, tak maká dozadu. Je skvělej.
Kredit i Zafimu, kterej ačkoliv fakticky není náš hráč, tak to na něm není poznat.
Re: Slavia - Dukla
sasky před měsícem 26.09.2025 21:07 |Vaska je super. Čekal jsem jestli to nebude nějakej namistrovanej trouba a je naprosto v pohodě :) A hraje jak z partesu a bez nějakých větších výkyvů.
Re: Slavia - Dukla
Komix před měsícem 26.09.2025 20:39 |Chaloupek je vynikající. Mám velkou radost, jak se rozehrál, je platnej i v útoku. Moc mu to přeju.
Re: Slavia - Dukla
Komix před měsícem 26.09.2025 20:42 |Ještě jedna poznámka - v lecčems mi připomíná Frýďu. Charakterově výbornej, lídr, když je potřeba, a spolehlivej. Takový typy mám rád.
Re: Slavia - Dukla
mig52 před měsícem 26.09.2025 21:00 |Škoda, že pořádnou šanci v základu dostal až po zranění spoluhráče. Jinak by ho pálila zádel od lavice náhradníků.
Re: Slavia - Dukla
sasky před měsícem 26.09.2025 21:04 |Tak asi nebudeme hrát se 6 stoperama, ne?
Re: Slavia - Dukla
Nosorozec před měsícem 26.09.2025 20:42 |Diallo a Ambler jsou neskutečná dvojka kopyt :D
Re: Slavia - Dukla
George (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 20:51 |Dneska se ukázalo, jak je důležité hrát tyto zápasy s Chorasem....a Cham a Vorlický, to jsou prostě fotbalisti, Cham je ten, co nám chyběl...až se více sžije se spoluhráči bude to ten gamechanger, co nám chyběl...ale Choras by se měl vyvarovat šahat protihráčům na kule tvl...mu nestačí asi ty jeho, že má tendenci šahat všem na gule, když je na zemi :-D
Hunal
George (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 20:52 |Mimochodem, co jsme udělali Hunalovi? Tvl, že je tak ostrej....já myslel, že to je "slávista odchovaný"
Re: Hunal
soze před měsícem 26.09.2025 21:01 |Je on syn Tomáše Hunala?
Re: Hunal
sasky před měsícem 26.09.2025 21:05 |Ano...
Re: Hunal
sasky před měsícem 26.09.2025 21:03 |V každém společenství se najde nějaké procento "vadných" - no tak máš jednoho ze Slavie :D (další byl např. Kuchta - taky vadnej kus, ale tam to bylo dáno asi původem na letné).
Re: Hunal
Vejrikus před měsícem 26.09.2025 22:41 |Je to syn otce a jeho otec byl to samé :)
Hunal
sasky před měsícem 26.09.2025 20:56 |To je dost že Hunal taky dostal kartu, ten asi neměl dohrát. Magor
Re: Hunal
ehad před měsícem 26.09.2025 20:57 |ten kokot cerny mu ji ani nedal, jako piska to fakt jak debil ... tak dal, ja to teda nevidel ...
Komentář byl uživatelem upraven (26.09.2025 20:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
ten kokot cerny mu ji ani nedal, jako piska to fakt jak debil ... .
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Dukla
Nosorozec před měsícem 26.09.2025 20:56 |Eric Hunal mě překvapil, jaký je to nevyvedený potrat...
Re: Slavia - Dukla
JS (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 21:01 |To koleno do žeber na konci, to byla čistá podpásovka.
Re: Slavia - Dukla
habroš před měsícem 26.09.2025 21:17 |Vzpomente, jak to brousil jeho otec. Jablko spadlo primo pod strom.
PS. A nebrecte furt, tak to trochu brousil. Choras tam taky mel 2 cervenou zavanejici momenty.
Re: Slavia - Dukla
Vejrikus před měsícem 26.09.2025 22:40 |Hlavně to měla být červená i klidně s Varem
Re: Slavia - Dukla
Qope před měsícem 26.09.2025 20:58 |Dominance, zasloužený body, druhý poločas jsme znatelně šetřili síly a stejně to stačilo. Vynikající defenzivní výkon, konečně s nulou. Jo, takhle by to šlo.
Re: Slavia - Dukla
coogee před měsícem 26.09.2025 21:09 |Dukla ale nebyla dnes soupeř, který by nás ohrozil.
Re: Slavia - Dukla
Qope před měsícem 26.09.2025 22:38 |Pravda. Dnes fakt ne. Ale řikal jsem si, jak se s námi popasuje. Potrápila Plzen, Baník i spartu ...
Re: Slavia - Dukla
coogee před měsícem 26.09.2025 22:46 |To máš recht, ale nějak jim to pak přestalo "šlapat".
Tahle hra nebaví
JS (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 20:59 |Víte co? Individuální střípky třeba na ose Cham – Zafeiris – Provod dobrý. Ale já nevim... vás ta hra baví? Mě celkově ne.
Jo, tři výše zmiňovaní nebo třeba Vorlický vypadají na míči dobře, ale není tam žádnej spielkonzept, nezlobte se na mě. Je to ubojovaný, ukouskovaný, předržený, bez zakončení.
Re: Tahle hra nebaví
p!erreCORE před měsícem 26.09.2025 21:04 |vono si to sedne
Re: Tahle hra nebaví
ervin před měsícem 26.09.2025 21:34 |No seda si to už dost dlouho.Spokojenost s body ale JS to docela trefil, uvidíme v Miláně.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Leksel před měsícem 26.09.2025 21:08 |Tak po delší době jsem byl celej zápas v klidu, takhle bych nás chtěl vidět hrát co nejvíc. Taky je dobrý, že se Chorý po dlouhý stopce hned gólově chytil. Zásluhu na výhře mají všichni, snad bych jen zmínil výkon Mosese, kterej mě nečekaně mile překvapil svou svědomitostí a důrazem, což mu dosud často chybělo. Mám radost, endorfin mě zaplavil. Díky, hoši!
Re: Slavia - Dukla 2:0
Matěj51 před měsícem 26.09.2025 21:43 |Jestli se svědomitostí rozumí.když na vlastní půli kličkuje mezi třemi soupeři, tak ano. Tuším, že ho v průběhu hry seřval i JiT.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Qope před měsícem 26.09.2025 22:40 |A udělal to nejednou. Proti Dukle to možná vyšlo, v LM by to projít taky už nemuselo ...
KLASIKA -
Slávista 51 před měsícem 26.09.2025 21:14 |Přes výhru,
ZASE HÁZENÁ A
NEZÁJEM SOUPEŘE
DORAZIT !
Re: KLASIKA -
pipe1980 před měsícem 26.09.2025 21:47 |Jakej nezájem soupeře dorazit? Co to zase je lidovou moudrost?
Kam nás dovedl v lize mistrů zájem soupeře dorazit a bezhlavé hnaní se za třetím golem? Já jsem naopak rád, že si v takovém téměř modelovém zápase proti soupeři který byl neškodný tým zkusil držet míč na noze akontrolovat situaci. Jak na konci první půle kdy jsme prostě dohráli poločas v klidu kombinací na dohrání, tak na konci. I to se musí ti kluci naučit jak jsme viděli minulý týden
Re: KLASIKA -
Slávista 51 před měsícem 26.09.2025 21:57 |V druhém poločase měli dát minimálně jeden gól !
Re: Slavia - Dukla 2:0
mig52 před měsícem 26.09.2025 21:24 |Body v pohodě, výkon koukatelnĕjší, něž v Liberci. Škoda, že jsme je nedorazili ve druhém poločase třetím gólem, už jen za ty Hunalovy "krvavé oči". Jinak kluci by si měli vzít příklad z Chama, jak brzo dává balón od nohy. Žádné zbytečné podrby. Prostě fotbalista.
Re: Slavia - Dukla 2:0
wimpy před měsícem 26.09.2025 22:15 |Navíc většina těch jeho věcí je neskutečně přesná, až si kluci zvyknou na to, že ty jeho přihrávky jsou razantní, bude to bomba.
Re: Slavia - Dukla 2:0
záplata před měsícem 26.09.2025 21:43 |Tři body fajn, Dukla totálně neškodná, dobře se dívalo na některé kombinace byť byly absolutně neefektivní, vzhledem k odevzdanosti soupeře mně přijde jeden gól ze hry málo, nějak si nevybavuju, že bychom ve druhý půli měli nějakou opravdovou šanci, ta ofenzíva je bohužel problém.
Abych jenom nehaněl, tak průběh zápasu jsme měli pod kontrolou, aby taky ne, ještě tak dva zápasy a Cham bude skvělej, Vorlický mám pocit, že toho hodně zadrbe. Kušej, Provod a Zafeiris si to dneska celkem užili. Chorý nenapravitelnej, ten půjde brzy zase ven.
Re: Slavia - Dukla 2:0
martynko před měsícem 27.09.2025 16:15 |Zacinam se realne obavat, ze Chorý pro nas uz trvale bude - krome nesporneho herniho prinosu - zaroven casovanou bombou v dulezitych zapadech. Nejen kdyz se na nej jeste nejaky sudi zameri, zapasy typu derby, Plzeň či LM muzou dopadnout pro nas velmi neslavne a tim take cela sezona.
Pár postřehů z TS
Merlinus (přítel SN) před měsícem 26.09.2025 21:51 |Dnes pohodový zápas. Pár postřehů z TS. Nový chorál naprostá pecka. Fakt bomba. K dýmovnicím na konci poločasu - úlet. Nevím co to bylo za dýmovnice, ale všichni slzeli a kašlali. Fakt hnus. A na závěr vzkaz pro toho týpka s tou mávací vlajkou Ave Slavia. Nic osobního, ale Je přes tebe úplný hovno vidět. Upřímně čím mín tam budeš mávat, tím líp. Minimálně při standardkách bys ses na to mohl vykašlat úplně. Nechodíme na stadion koukat na vlajku, ale na góly...
Re: Pár postřehů z TS
Slávista 51 před měsícem 26.09.2025 21:55 |1*
!
Re: Pár postřehů z TS
ElCap před měsícem 27.09.2025 10:12 |Máš pravdu, nový chorál je super. Sedím na 116 a všichni tleskali a až se trochu naučíme slova, věřím, že má ambici rozezpívat celý stadion! Rozhodně radši miluji Slávii než jebu popelářovo království!
Re: Slavia - Dukla 2:0
Taky před měsícem 26.09.2025 21:54 |Isife mě moc nepřesvědčil. Padavka...
V zimě dostane do těla a pak k Hyskýmu na převýchovu od sparťanů Holoubka, a Haška. :-)
Re: Slavia - Dukla 2:0
japhy před měsícem 26.09.2025 22:12 |Moje podmínky byly splněny, takže musím být spokojen.
Ale co by to bylo za hodnocení bez brblání, tak si jen povzdechnu, že to neskončilo aspoň 5:0 :)
Re: Slavia - Dukla 2:0
coogee před měsícem 26.09.2025 22:52 |Mně ty 2 góly stačí, věřím, že jsme si snad fikaně něco schovali do Milana a pro křiváky!
Re: statistiky
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 22:18 |Statistiky zápasu
Slavia vs Dukla
20 Střely 5
7 Střely na branku 2
64 % Držení míče 36 %
435 Přihrávky 260
82 % Přesnost přihrávek 68 %
12 Fauly 17
1 Žluté karty 2
0 Červené karty 0
1 Ofsajdy 1
9 Rohy 0
Re: Slavia - Dukla 2:0
zeleznik2 před měsícem 26.09.2025 22:23 |Škoda, že jen výsledek 2:0. Myslím, že dnes to opět zápas, kde jsme měli, vyhrát větším rozdílem, ale po prvním poločase a dvoubrankovým vedení, už kluci asi mysleli na Inter. Takže cíl splněn, tři body doma a jsme zase první.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Marek3 před měsícem 26.09.2025 22:23 |Se ctverici Provod- Kusej-Cham-Chory mame obrovskou silu ve hre dopredu jen se to zatim uplne neprojevuje. Fakt impozantni kombinace sily (Chory/Probod), fotbalovosti a chytrosti (Cham, Kusej). Dale v zaloze Zafeiris, Oscar, Sadilek a Moses, take obrovska sila. Skutecne mame na papire velice silny tym (s mezerama jako levy obrance) ktery ale uplne neslape a je pouze na trenerech aby nase hrace pripravili. Snad se jim to povede.
Re: Slavia - Dukla 2:0
pinochet před měsícem 26.09.2025 22:29 |Hláška na tribuně: Zima, Zmrzlý a ještě navrch Chorý...
Re: Slavia - Dukla 2:0
ehad před měsícem 26.09.2025 22:34 |a to je teprve zari ... az prijde listopad, to teda nevim ...
Re: Slavia - Dukla 2:0
první rytíř před měsícem 26.09.2025 22:38 |Vrátil jsem se z Edenu. Pokud bylo cílem před Interem vyhrát, nezranit se a ušetřit síly, potom dobrá. Pokud však vezmu do úvahy, že se v Edenu dnes představil ideální soupeř, na kterém bylo možné pilovat zakončení a střelbu, což je obé dlouhodobou konstantou naší herní nemohoucnosti, potom šlo o nevyužitou příležitost! V první půli téměř vše vysoko nad, ve druhé, aby střelu mezi tyče jeden pohledal. Jedním slovem hrůza. Co ti kluci v průběhu tréninku dělají? Víte, já se vždy dívám na střeleckou rozcvičku před zápasem a dnes byla víc, než děsivá! Prostě i v Evropě se mnoha týmům herně vyrovnáme, ale střelecky? Slabounký čajíček!
Re: Slavia - Dukla 2:0
Slávista 51 před měsícem 26.09.2025 22:44 |!1*
Re: Slavia - Dukla 2:0
pipe1980 před měsícem 26.09.2025 22:55 |Ale to s tím nácvikem střelby si říkám na tribuně snad odjakživa před každým zápasem. Ta neúspěšnost při střelbě po například nacvičené narážečce nebo náběhu na centr je vždycky až děsivá a určitě až směšná.
Re: Slavia - Dukla 2:0
martynko před měsícem 27.09.2025 16:23 |Podle me proste strelbu moc netrenujou. Nezbyva na to cas, prednejsi je video a pak bago...nadsazka.
Ne vážně, neni dlouhodobe proste mozny, aby se pravidelne neco trenovalo a na travniku se to pak vubec neprojevovalo.
Re: Slavia - Dukla 2:0
pipe1980 před měsícem 27.09.2025 20:26 |Jo souhlasím. Já zůstával po treninku na hřišti a trénoval rohy a voleje, protože jsem byl dřevák a trénoval mě táta, tak jsem to měl tvrdší než ostatní.
Ale později, když jsem se na fotbal vykašlal tak jsem si to pamatoval a trénoval takhle podání na nohejbale. Protože jsem takhle od trenéra/táty z dětství věděl, že ono se to projeví když tomu dáš ten cvik.
Třeba na Zafeirisovi nebo Doděrovi vidíš, že ty centry evidentně trénujou. Ale když vidíš jak Chytil nebo Schranz z malýho vápna netrefí bránu, tak je zjevné, že to prostě netrénujou.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Slawek před měsícem 28.09.2025 10:17 |Tak oni hrají hlavně bago. A tam se nestřílí a ani tam góly nepadají.
Re: Slavia - Dukla 2:0
martynko před měsícem 28.09.2025 12:21 |Bo si v bagu zahraje i Jindřich s Houšťou:) Ne vážně, viděl tu někdo tréninky? Upřímně by mě to hodně zajímalo. Co a kolik se toho nacvičuje v pohybu a kolik staticky ze stoje.
Re: Slavia - Dukla 2:0
wimpy před měsícem 26.09.2025 22:55 |Co se týká té rozcvičky, dnes když Chamovi dokázali přihrát (což bylo zřídka), vždy to uklidil nechytatelně k tyči.
Minule jsem zase obdivoval Kušejovy střely, jak se v půli letu zlomily a padaly pod břevno.
Re: Slavia - Dukla 2:0
martynko před měsícem 27.09.2025 16:19 |No jo, jenze Cham sotva prisel. Takze treninky SKS na nej zatim diky bohu nemaji vliv. Castecne se to da rict i Kusejovi. Z hracu, ktery jsou v SKS delsi dobu, umi vystrelit snad jen Provod a pak uz jen Zafeiris jednou ze 4 pokusu.
Re: Slavia - Dukla 2:0
wimpy před měsícem 27.09.2025 16:32 |Nebo Douděra z voleje a jednou to tam dokonce spadlo i Oscarovi. :-)
Souhlasím, že střelba, zejména z dálky, není naší silnou doménou. Reagoval jsem jen na ty rozcvičky, které poctivě sleduju každý domácí zápas a jsou tam k vidění jak naprostý lapsusy, patřící do pralesa tak i skvělé věci.
Re: Slavia - Dukla 2:0
hiker42 před měsícem 26.09.2025 22:54 |Dneska zápas tří Ch.
Chaloupek
Cham
Chorý
Re: Slavia - Dukla 2:0
Slávista 51 před měsícem 26.09.2025 23:14 |Spíše jenom dvou.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Dobrman před měsícem 27.09.2025 00:00 |Hodně se mi líbí souhra Provoda s Kušejem, jak jim to šlape, jak se najdou, co si dokáží dát a vymyslet. Pokud se do toho ještě pořádně zapracuje Cham, a to přijde, budeme na tom hodně dobře. Když k tomu přičtu Chorého, který si to místo ke střele prostě urve nad každým,nebudeme mít v lize konkurenci a v Evropě důstojným soupeřem komukoli.
Re: Slavia - Dukla 2:0
coogee před měsícem 27.09.2025 01:08 |Až na tu Evropu souhlas.
Re: Slavia - Dukla 2:0
martynko před měsícem 27.09.2025 16:27 |V Evrope se bude strategie a chovani na hristi prirozene soustredit predevsim na defenzivni aspekty, takze na ofenzivu nebude zbyvat energie.. proti všem těm top týmům bude cokoli povedenýho smerem nahoru "jen" vitanym bonusem...
Komentář byl uživatelem upraven (27.09.2025 16:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V Evrope se bude strategie a chovani na hristi prirozene soustredit predevsim na defenzivni aspekty, takze na ofenzivu nebude zbyvat energie.. proti všem těm top týmům bude cokoli povedenýho smerem nahoru l vitanym bonusem....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Dukla 2:0
guyincognito před měsícem 27.09.2025 00:02 |Dneska fajn zapas, ale ve druhem polocase jsem si vzpomněl na jeden z prvních zápasů JiT v Edenu, ve kterém Honza Sýkora za rozhodnutého stavu zabrzdil nadějnou akci (nebo tak něco, už to je dávno) a JiT ho následně sepsul, že si musíme víc vážit fanoušků na tribunách, kteří obětují čas a peníze a chtějí se pobavit a vidět co nejvíce gólů.
Re: Slavia - Dukla 2:0
martynko před měsícem 27.09.2025 16:36 |Jindrich toho nakeca :))
Re: Slavia - Dukla 2:0
Ladislav (přítel SN) před měsícem 27.09.2025 00:09 |Před několika týdny jste hráli vyrovnanou partii se Spartou. Kde vnímáte hlavní rozdíly v obou duelech? Trenér Dukly Holoubek: "Jsou to dva odlišné styly. Na Spartu se dá lépe připravit. Hraje víc strukturovaně, má zažité rozestavení, byť jsou taktéž velmi kvalitním týmem. Slavia hraje tempo fotbal, při kterém hráči rotují, mají hodně náběhů za obranu, a připravit se je velmi složité. Možná kdybychom zalezli do hlubokého bloku, tak se dalo uspět. Slavia je v tomhle všem ale specifická. Všichni jsme od sebe čekali víc. Na druhou stranu jsme fakt narazili na velmi těžkého soupeře, kluci to měli obrovsky těžký. Musím dát velký kredit Slavii, protože nás jednoznačně přehrála. Neměli jsme na ni."
https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-kouc-dukly-sparta-byla-na-pripravu-jednodussi-na-slavii-jsme-nemeli-5302194
Re: Slavia - Dukla 2:0
Marcelo10 před měsícem 27.09.2025 00:12 |Co rikate na Hunala? Pochopil to nekdo?
Re: Slavia - Dukla 2:0
wimpy před měsícem 27.09.2025 00:21 |Geny!
Re: Slavia - Dukla 2:0
marcocruz (přítel SN) před měsícem 27.09.2025 01:27 |Pravděpodobně byl přemotivovanej, u mladých hráčů docela normálka
Re: Slavia - Dukla 2:0
obiwan před měsícem 27.09.2025 07:15 |Já to měl dost daleko, ale možná to mohla bejt i červená, ne? A tátu si přece pamatujeme dobře:)
Komentář byl uživatelem upraven (27.09.2025 07:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já to měl dost daleko, ale možná to mohla bejt i červená, ne?.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Dukla 2:0
Mimoň před měsícem 27.09.2025 00:16 |Dneska jsem spokojený. Jsem rád, že se dává víc šancí Chamovi...takové hráče potřebujeme.
Pořád se čeká na zázrak
houston (přítel SN) před měsícem 27.09.2025 00:17 |Pokud nám, podle dost komentářů, i takováto úroveň stačí, tak toho od hráčů moc nežádáme. Přesnost střelby je tragická a zvítězit nad takhle odevzdaným soupeřem 2:0 je hodně málo. Není to čekání, že se to konečně jednou zlomí, už strašně dlouhý ? To není o smůle, to je neuvěřitelně slabá koncovka. Jsem zvědav, co v úterý....
Re: Pořád se čeká na zázrak
wimpy před měsícem 27.09.2025 00:20 |Komu může nestačit vyhrát?
Re: Pořád se čeká na zázrak
sasky před měsícem 27.09.2025 07:10 |Spoustě lidí. Někdo má třeba rád pěkný fotbal (a tím neříkám, že to byl dnešní případ). Ale ono zápas co zápas koukat na holomajznu, kterou se štěstím urvu 1:0 je fakt zážitek, který oželím.
Re: Pořád se čeká na zázrak
obiwan před měsícem 27.09.2025 07:14 |A já přijdu i na tu holomajznu, protože jdu fandit Slávii...
Re: Pořád se čeká na zázrak
Slávista 51 před měsícem 27.09.2025 07:21 |1*
!
Re: Pořád se čeká na zázrak
martynko před měsícem 27.09.2025 16:33 |Obcasnou holomajznu fanousek samozrejme akceptuje. Neco jineho ale nastava, kdyz se holomajzna stane pravidlem..
Re: Pořád se čeká na zázrak
obiwan před měsícem 27.09.2025 20:24 |Vím, že to není argument, který by každý chtěl slyšet, ale já si užíval, když nás dusili komanci, v devadesatkach cinkly jara, vydržel jsem i potupnych 0:7 s Teplicemi, takže mě deset let s prvními a druhými místy fakt do stresu nedostane...
Re: Pořád se čeká na zázrak
martynko před měsícem 29.09.2025 16:13 |Bavime se spis o obrazu hry nez ciste o vysledcich... treba v '90 a cinknuty jara byla tehdy frustrace, ale herne jsme tehdy hrali obvykle dobrej focus a vetsinou (nic neni dokonaly) bylo na co koukat. Kombinacne, technicky, po zemi na kridla i s prostrkavanim stredem. Poborak, Berger, Bejbl, Kristofik, pak Ulich, Ruda Skacel, Dostalek, Horvath, Doškové..
Re: Pořád se čeká na zázrak
martynko před měsícem 30.09.2025 16:44 |jaj, zapomněl jsem na Kadla Pitáka
Re: Pořád se čeká na zázrak
wimpy před měsícem 27.09.2025 09:53 |Zažíváme skvělé fotbaly i holomajzny, Fakt máš představu, že někdo může furt jen bavit? Ten princip je, že ve finále si zapamatuješ hlavně o skvělé.
Re: Pořád se čeká na zázrak
Narmer před měsícem 27.09.2025 12:43 |Ty si wimpy už nepamatuješ 0:7 na Arsenalu?Nebo s Teplicemi?Tiraspol?
Nebo na spartě před 25lety 1:5,když pár hráčů v čele s Horváthem se na to vybodlo?
A mohl bych pokračovat dál...
Re: Pořád se čeká na zázrak
wimpy před měsícem 27.09.2025 12:47 |Pamatuju, to jsou nevymazatelné vzpomínky. :-) Snad jsem to nenapsal tak, že si nic z toho špatného člověk nezapamatuje?
Re: Pořád se čeká na zázrak
Narmer před měsícem 27.09.2025 13:00 |Napsal jsi to po vodnářsku:)
Re: Pořád se čeká na zázrak
martynko před měsícem 29.09.2025 16:15 |O Horvathovi jsem tehdy slysel drb, ze to mozna prodal..nevi se k tomu neco?
Re: Pořád se čeká na zázrak
martynko před měsícem 29.09.2025 16:19 |Jinak tehdy jsem sam nabyl nazoru, ze se patrne chodilo i do hracu..
Re: Slavia - Dukla 2:0
Ladislav (přítel SN) před měsícem 27.09.2025 02:07 |Trpiš: „Po zápase mi Muhammed Cham říkal, že jde na dva dny spát, prý se naběhal tolik, co za půl minulé sezony … Ale on věděl, že ho čeká vojna, s tím sem šel. Mám z něj dobrý pocit. Učí se a chce. Má v sobě opravdu velký chtíč. Začal ve velkém tempu, byl na rozsáhlém prostoru. Pak se ale dostal do únavy a některé míče kazil. Přes půli se dal dohromady, tahle minutáž byla ale zatím jeho strop. Technicky je skvělý, musíme si na něj ale zvyknout, sehrát se. Dvakrát to vymyslel úplně fantasticky, plus má parádní standardky. Upřímně hraje lépe, než jsem čekal, jen potřebuje ještě trošku času …“
P.S.
Jeden novinář se na tiskovce Jindry ptal, jestli se budeme na Interu šetřit na derby :)
Komentář byl uživatelem upraven (27.09.2025 02:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Trpiš: „Po zápase mi Muhammed Cham říkal, že jde na dva dny spát, prý se naběhal tolik, co za půl minulé sezony … Ale on věděl, že ho čeká vojna, s tím sem šel. Mám z něj dobrý pocit. Učí se a chce. Má v sobě opravdu velký chtíč. Začal ve velkém tempu, byl na rozsáhlém prostoru. Pak se ale dostal do únavy a některé míče kazil. Přes půli se dal dohromady, tahle minutáž byla ale zatím jeho strop. Technicky je skvělý, musíme si na něj ale zvyknout, sehrát se. Dvakrát to vymyslel úplně fantasticky, plus má parádní standardky. Upřímně hraje lépe, než jsem čekal, jen potřebuje ještě trošku času …“.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Dukla 2:0
Slávista 51 před měsícem 27.09.2025 06:18 |Takové kecálky, má JT posílat
až tam a bez servítků !
Re: Slavia - Dukla 2:0
slavistapavel před měsícem 27.09.2025 06:53 |Vždyť hrajeme v úterý a pak az v nedeli. Tuhle otázku bych chápal hrát ve čtvrtek a pak v nedeli.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Qope před měsícem 27.09.2025 08:15 |No a Trpišovský po zápase řekl to, čeho jsem se bál - "O půli jsme potřebovali vystřídat šest hráčů...". Ty zdravotní důvody nas limitují další zápas v řadě, už v Liberci nás to brzdilo a teď zase. A nejlepší je, jak tady se pak nadává, že jsme Dukle nedali třetí gól a dokonce, že se na to nedá koukat.
Tohle prostě nechápu. Vážení diskutující, hráči fakt nejsou roboti. A pokud víme, že tým prochází nějakou nemocí (ano zprávy o tom byly), tak co to brát v potaz. Když je člověk nemocný, jak se mu asi běhá, jak hodně má sil?
Re: Slavia - Dukla 2:0
Snivec před měsícem 27.09.2025 08:40 |tak schvalne, jestli se to tedy nekdy sejde, az budou vsichni zdravi, az budou vsichni v topu, az budou mit vsichni dobry den, az bude hriste pokropene .... jestli se to nekdy sejde, uz se tesim, jak se na to bude koukat :)
zase bylo dobre, ze JiT musel stridat, aspon se nekteri hraci dostali na hriste, jinak by se na hriste nedostali a nebo az v 89. minute :)
Re: Slavia - Dukla 2:0
Qope před měsícem 27.09.2025 08:50 |Bodo, to byl pravděpodobně tým letos v TOPu.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Snivec před měsícem 27.09.2025 09:10 |takze ten TOP mame uz za sebou? :)
kdyz se podivas na minulou sezonu v evropskych poharech, zacatek byl skvely, Royal Union a pak Lille doma super, byl jsem nadseny, ostatni zapasy v EL byl pruser, 7 zapasu bez vyhry
ale nyni v LM odhaduji, ze nekde se silnejsim souperem muzeme prekvapit a uhrat slusny vysledek, mozna ziskat i nejaky bodik, bude to zapas, kde nebudeme favoriti, nebudeme muset utocit a strilet branky, ubehame to, takticky zvladneme, utocit budeme do otevrene obrany a hraci budou hrat na hranici svych moznosti
Re: Slavia - Dukla 2:0
Qope před měsícem 27.09.2025 09:27 |Můžeme překvapit, o tom žádná. Ale vzhledem k tomu, s kým se nyní potkáváme a jak na tom jsme zdravotně, tak teď překvapení nečekám.
Osobně čekám, že venku snad nejvíce potrápíme Tottenham. Můj nazor.
Re: Slavia - Dukla 2:0
wimpy před měsícem 27.09.2025 09:55 |Jestli se nedá dohromady aspoň jeden z dvojice Holeš - Ogbu, tak to překvapení by bylo z říše sci-fi.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Qope před měsícem 27.09.2025 10:07 |Ogbu, dle některých zpráv, bohužel pravděpodobně nebude. Toho si rovnou můžeme škrtnout. Ale už takhle to je docela troufalé (z mé strany) věřit na nějaký ten bodík z Londýna, ovšem chápu, bez nich to bude ještě těžší. Ač Zima a Chaloupek hrají moc dobře. Hlavně z Chaloupka mám radost, už s Bodo se mi líbil a ve kvalitních výkonech pokračuje. Jsem na něj zvědav v Miláně, tam to bude asi velký fičák (navic pokud by nebyl ani Oscar se Sadílkem).
Komentář byl uživatelem upraven (27.09.2025 10:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ogbu, dle některých zpráv, bohužel pravděpodobně nebude. Toho si rovnou můžeme škrtnout. Ale už takhle to je docela troufalé (z mé strany) věřit na nějaký ten bodík z Londýna, ovšem chápu, bez nich to bude ještě těžší. Ač Zima a Chaloupek hrají moc dobře. Hlavně za Chaloupka mám radost, už s Bodo se mi líbil a ve kvalitních výkonech pokračuje. Jsem na něj zvědav v Miláně tam to bude asi velký fičák (navic pokud by nebyl ani Oscar se Sadílkem).
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Dukla 2:0
wimpy před měsícem 27.09.2025 10:15 |Oni si to celkem odbráněj, ale vázne výstavba hry. Navíc tedy je prověřej útočníci, na které dosud narazil jen Zima.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Qope před měsícem 27.09.2025 10:19 |A proto ze zápasu s Interem body nečekám :-) spíše doufám, že nebude nějaký příděl, kdyz si člověk vezme, co je to za soupeře, např. jak že hráli minulý rok tu LM ...
Re: Slavia - Dukla 2:0
wimpy před měsícem 27.09.2025 10:33 |Tipovačka bude oříšek! Srdce nebo rozum? :-)
Re: Slavia - Dukla 2:0
R1200 před měsícem 27.09.2025 08:47 |Jsem si vědom přínosu Chorého pro tým, nějak jsem ho i omlouval na tom Slovácku, nepřehledná situace, afekt, ale jak mu včera prohrábnul ty koule, to je na cvokaře. Na to , že 6x stál, mi to hlava nebere.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Snivec před měsícem 27.09.2025 08:53 |takze Chory prohrabava koule uz v kazdem zapase? :)
toho jsem si nevsimnul, mozna to bylo v nejake jine situaci
zlutou dostal za to, ze mu prislapnul nohu, ja bych rekl, ze to bylo neumyslne, Chory chtel vzit mic a nohou ho prislapnul
jak to bylo hodne, tezko odhadnout, hraci jsou hrozne herecky, duklaci se svijeli ve smrtelnych krecich od prvni minuty :)
Re: Slavia - Dukla 2:0
obiwan před měsícem 27.09.2025 08:57 |Z tribuny to vidět nebylo, podle jednoho záběru na oneplay mi připadalo, že se mu možná mohl vyhnout...
Re: Slavia - Dukla 2:0
Mijk před měsícem 27.09.2025 10:34 |Udělal to "šikovně", takže to není prokazatelný, ví to jen on sám.. Já bych spíš tipnul úmysl, ale to jsem schopen ještě pochopit. Cpát někomu prsty do prdele, to schopnej pochopit nejsem..
Re: Slavia - Dukla 2:0
SvatyBojovnik (přítel SN) před měsícem 27.09.2025 10:50 |Hele ja mam taky temer dva metry a ver tomu ze koordinace dlouhych nohou je slozitejsi, a ten jeho pohyb jak prislapl ruku je pro me naprosto normalni, nechteny tam umysl v zadnem pripade! O jinem incidentu nevim, ale vsimnete si ze je tahany za dres neustale a o tom ani carka.
Re: Slavia - Dukla 2:0
wimpy před měsícem 27.09.2025 12:19 |Co mě překvapilo, na základě čeho mu dal Černý tu žlutou kartu? Bezprostředně po zákroku mu ji totiž nedal, až dlouho poté, když se šel podívat, proč se tam Svozil tak svíjí. Až po zkontrolování Svozila dal Chorému žlutou a nemohlo to být po intervenci VARu.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Mijk před měsícem 27.09.2025 14:00 |Ale tohle neni úplně vejskou, že ne?
Https://pbs.twimg.com/media/G1yd5N1XYAAyaxB?format=jpg&name=small
Re: Slavia - Dukla 2:0
martynko před měsícem 27.09.2025 16:35 |A co jako? I ja mam tendence sahat na zadek zenskejm, ktery se mi libej..
Re: Slavia - Dukla 2:0
pipe1980 před měsícem 27.09.2025 12:09 |https://imgur.com/a/RMhes2o
Re: Slavia - Dukla 2:0
obiwan před měsícem 27.09.2025 13:35 |Duklak je teda první hráč, který má koule na stehně zezadu...
Re: Slavia - Dukla 2:0
Snivec před měsícem 27.09.2025 13:47 |a to je snimek z filmu pro 5% dospele? :) co to je za polohy? :)
Re: Slavia - Dukla 2:0
dm52 před měsícem 27.09.2025 20:26 |No po mě se tam někdo válet na zemi jako ten duklak po Chorým, tak ho taky vezmu za prdel.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Snivec před měsícem 27.09.2025 08:47 |vcera to byl docela pohodovy vecer
jasna vyhra, duklu jsme do niceho nepustili
fotbal, no..., vsichni tam hodne behali, obcas zablesky..... sem tam genialni prihravka Chama, obcas nedotazena pekna kombinace, mohl byt nejaky gol z pekne akce, ten by zahral
takze celkove hodnoceni vecera, vcera byl asi nejlepsi choral "v Evrope, u sebe..." :)
Re: Slavia - Dukla 2:0
Ados před měsícem 27.09.2025 10:14 |První půle dobrá, ve druhé jsme hráli na půl plynu, což se dá pochopit. Teď se musíme doléčit a zvládnout příští týden.
+ Chorý (hodnotím pouze fotbal)
+ Provod
+ Obrana
- střídající hráči tentokrát nezahráli
Re: Slavia - Dukla 2:0
Sníža před měsícem 27.09.2025 12:28 |První půle celkem dobrá. Druhá už byla s ohledem na náročný program horší. Hráči Dukly a hlavně Hunal a Svozil předváděly dost agresivní fotbal často až za hranou. Včera výborný výkon Chaloupka. Jinak výhra celkem pohodová, ale že by to byla pastva pro oči, to zatím asi ne. Jinak díky za tři body.
Re: Slavia - Dukla 2:0
vlk30 (přítel SN) před měsícem 27.09.2025 12:34 |Včera hezký výkon jen by to chtělo více gólu,Cham prvních pár minut dobrý pak se vytratil no uvidíme, Vasil, Chorý,Provod radost se dívat,ale všichni tak nějak na pohodičku
Re: Slavia - Dukla 2:0
Lord_Edmund před měsícem 27.09.2025 12:42 |Mně se to včera vlastně líbilo. Tohle rozestavění by mělo být základní pro nás ve většině zápasů, když teď máme Chama a Vorlise, nadstandardní tvořiče. Chtěl bych pochválit Chaloupka. V mnoha zápasech se mi nelíbil, ale teď když hraje se jeho výkonnost zvedá zápas od zápasu.
Jo a , ten šílenej chorál, nemůžu dostat z hlavy :-). Příště bych se přemlouval za trochu kratší chorál před samotnou děkovačkou.
Výhra potěšila, výkon místy taky
weetek před měsícem 28.09.2025 00:15 |Zápas bez stresu o výsledek, Kubovi tu nulu moc přeju. Chápu, že je pro spoustu fanoušků nepříjemné a trochu těžké postavit se k některým věcem čelem, zvlášť když Chorý byl včera jediný a klíčový střelec, ale nedá se to nevidět: opravdu není na čase mu, zvlášť když po šestizápasovém flastru včera předvedl, co předvedl (a ne, nemyslím ty góly), zajistit nějakého mentálního kouče, psychologa nebo tak někoho? Klub už vyhodil násobně víc prostředků za jinačí výdaje (to bylo smutně vidět při rozcvičce gólmanů), tady je to očividně potřeba jako sůl. Udělat tohle hráč soupeře, bude tu tapet jak v JYSKu.
Re: Výhra potěšila, výkon místy taky
Slávista 51 před měsícem 28.09.2025 06:32 |NO, v
LM to může být -
karma zdarma, že.
Re: Výhra potěšila, výkon místy taky
martynko před měsícem 28.09.2025 12:14 |Možná by stačila pořádná, ale pořádná pokuta. Tohle smrdí průserem v nejnevhodnější chvíli.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Sherudan před měsícem 28.09.2025 08:03 |V diskusi níž se v souvislosti s Chorého přišlápnutím Svozila objevilo, proč dal rozhodčí žlutou až s velkým zpožděním, jestli nezasáhl VAR s tím, že měla být červená. Tady to tak na 99% nebylo, ale obecně. Takže, kdo je tu znalec pravidel, jak tohle je?
Rozhodčí přehlédne nebo podcení a neokartuje faul. VAR ho upozorní, že to byl zákrok na červenou. Může rozhodčí po zhlédnutí videa naznat, že ošklivý faul to sice byl, ale na červenou ne, a dát pouze žlutou (když předtím nedal žádnou)?
Re: Slavia - Dukla 2:0
lassiter před měsícem 28.09.2025 09:28 |Může, už se to několikrát stalo. Třeba legendární suchej hajzl, když Sparta potřebovala vyhrát pohár, tak Královce zavolali, ať dá Frýdkovi červenou za šlápnutí na soupeře, ale dal jen žlutou. Ale ten video nepotřeboval, protože už když k němu běžel, tak vykřikoval, že za něj to byla žlutá…
Re: Slavia - Dukla 2:0
dalislavista před měsícem 28.09.2025 14:51 |Protože ten na VAR o suchém hajzlu nevěděl.
Ale Královec, to byla jiná.
Kdo ze starších pamětníků pamatuje jeho začátky, pískal nás v Olomouci, prohráli jsme 4:3 a 3 góly Olomouce neměly platit.
Jeden padl po čase nastavení, a po ruce jejich ruce, jiný po faulu na nás a jeden myslím po centru co se točil za brankovou čarou a jejich hráč to vracel hlavou před branku téměř z brankové čáry ( míč centrovaný také z brankové čáry obloukem).
A pak člověk zažije centr v Liberci z úrovně malého vápna, oblouček letí na hráče na malém vápně na druhé straně a pomezní mává míč v autu za brankovou čarou...
I tohle nás pak obrali o titul.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Kenny před měsícem 28.09.2025 10:36 |VAR by měl opravovat zjevná pochybení. Takže je to slovíčkaření o tom, co si kdo vysvětluje jako "zjevné". VAR může rozhodčího zavolat k videu, ale rozhodující slovo má vždy rozhodčí. Takže když si myslí, že se nespletl a má na to koule, klidně potvrdí své původní rozhodnutí. Když je alibista, což je většina, dá na VAR a opraví se. Ale už taky byly případy, kdy komise řekla, že VAR neměl pravdu a rozhodčí je poslechl chybně. Pochybuji, že by se našel rozhodčí, kterej by na podnět VAR o červené, dal žlutou. Mimochodem, za to jasně neúmyslné šlápnutí na ruku by červená byla nesmysl....
Komentář byl uživatelem upraven (28.09.2025 10:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
VAR by měl opravovat zjevná pochybení. Takže je to slovíčkaření o tom, co si kdo vysvětluje jako "zjevné". VAR může rozhodčího zavolat k videu, ale rozhodující slovo má vždy rozhodčí. Takže když si myslí, že se nespletl a má na to koule, klidně potvrdí své původní rozhodnutí. Když je alibista, což je většina, dá na VAR a opraví se. Ale už taky byly případy, kdy komise řekla, že VAR neměl pravdu a rozhodčí je poslechl chybně... Mimochodem, za to jasně neúmyslné šlápnutí na ruku by červená byla nesmysl.....
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Dukla 2:0
SLAVIESTA před měsícem 28.09.2025 12:45 |VAR nezlepšilo rozhodování ve fotbale. V mnoha případech zcela naopak. To co je vidět na VAR vykládají jedni jako černé, druzí jako bílé.
Kdo chce psa bít, hůl si najde!
Tacit před měsícem 28.09.2025 11:59 |Kampaň proti Chorému po zápase s Duklou rozjeli pisálkové na křetínského iSportu. Když se to video dobře sestříhá a mnohokrát zopakuje a správně po sparťansku okomentuje, tak z toho pro nenávistné sparťánky Chorý samozřejmě vyjde jako úchyl a nebezpečný jedinec, který záměrně zraňuje a likviduje protihráče. A v tom jsou hoši z iSportu mistři.
Znáte to: Kdo chce psa jíst, hůlky si najde!
Je dobré, že ti psavci dostali na Slavii zaracha a na zápasy LM si musí platit lístky ze svého.
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
martynko před měsícem 28.09.2025 12:10 |Neni to dobře.
Neni kouře bez ohně.
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
Ladislav (přítel SN) před měsícem 28.09.2025 15:05 |Nesmysl, pokud dotyční nemají žádné morální zábrany, tak v mediálním světě překroutí a zmanipulují cokoli ...
Doporučuji vzorový film "Vrtěti psem"
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
sasky před měsícem 29.09.2025 08:00 |To je sice hezká obecná floskule, ale tady prostě nebylo co překrucovat. Objektivně se to stalo. Takže pisálci jsou sice senzacechtivé hyeny, ale tady prostě musíme být zticha, páč mají pravdu.
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
Ladislav (přítel SN) před měsícem 29.09.2025 12:27 |Jasně, není nad objektivní novináře týden před derby ...
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
Slávista 51 před měsícem 28.09.2025 13:22 |TAK SE BUDOU CHOVAT VŽDY,
když dostanou příležitost a nyní jí dostali -
bohužel.
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
záplata před měsícem 28.09.2025 13:45 |Chorý ale na hřišti je nebezpečný jedinec a nikdo v žádnejch novinách nemůže za to, že se soupeři šťourá v kukátku, dneska, když jsou všude kamery, no a pro bulvár je tohle vydatná krmě.
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
Ladislav (přítel SN) před měsícem 28.09.2025 15:01 |Nejenom iSport, ale jako první s tím přišla ČT ve 20 hodin v BBV, což je velice nefér, protože je to veřejnoprávní médium, které si všichni platíme a měli by být objektivní ... Ale hned jsem si říkal, za týden bude derby, začíná rudá pomlouvačná kampaň ...
Komentář byl uživatelem upraven (28.09.2025 20:41) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nejenom iSport, ale jako první s tím přišla ČT ve 20 hodin v BBV, což je svinstvo, protože je to veřejnoprávní médium, kterou si všichni platíme a měla by být objektivní ... Ale hned jsem si říkal á, za týden bude derby, začíná rudá pomlouvačná kampaň ... .
Skrýt původní komentář
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
cedar55 před měsícem 28.09.2025 20:15 |Myslíš kampaň za to co udělal? Měla média mlčet? To byl fakt hnus. Nevím, jestli si hrál fotbal, já taky nic moc, nejvýše divizi, ale tohle jsem vždy brali jako naprostou prasárnu.
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
ehad před měsícem 29.09.2025 14:44 |zas ten Svozil je taky peknej kokot, tim kolenem (u prvniho incidentu) trefil Choryho umyslne, ten za to mel dostat taky ZK minimalne ... Chory se mel udrzet, protoze zkouset provokovat ho ted budou v kazdem zapase ...
Re: Kdo chce psa bít, hůl si najde!
DF007 před měsícem 29.09.2025 06:51 |Pokud tohle uděláš po šestizápasové stopce, tak jsi regulérní blázen.
Re: Slavia - Dukla 2:0
Bourak před měsícem 29.09.2025 08:30 |Chorý je blázen, ale náš blázen!
Re: Slavia - Dukla 2:0
George (přítel SN) před měsícem 29.09.2025 11:20 |Jedno už se nedozvíme, kdyby Choras nedal ten první gól jestli by pískl penaltu, pač ten mu ten dres tahal už od Ostravy...tipuji, že by nepískal penaltu