Hráči Slavie

První zimní posilou Samuel Isife

Letní přestupní okno skončilo sotva před 40 hodinami a Slavia už oznamuje první zimní posilu. Tou se stane pravý obránce Samuel Isife z Dukly Praha, který se 1. ledna 2026 stane slávistou. V Edenu podepsal smlouvu do konce roku 2029.

Jedenadvacetiletý nigerijský obránce má za sebou raketový vzestup. Do Česka přišel teprve v únoru tohoto roku ze své rodné země, jeho novým týmem se stala Vlašim. Na jaře v druhé lize odehrál dvanáct zápasů, ve kterých vstřelil jeden gól a připsal jednu asistenci. Následoval přestup do Dukly, za kterou v sedmi ligových a jednom pohárovém zápasu zaznamenal dvě asistence. Po dvou a půl měsících přestupuje znovu, získává jej Slavia. Isife dohraje podzim v Dukle a do Edenu přestoupí v zimní přestávce.

„Mladý hráč s velkým potenciálem. Má vynikající běžecký fond, skvělé parametry. Věříme, že může zvednout konkurenci na pravé straně obrany. Věděli jsme o něm už během jeho působení ve Vlašimi, definitivně si nás získal svými výkony za Duklu. K finálnímu příchodu dojde v zimě, do konce podzimní části setrvá na Julisce,“ řekl pro oficiální web sportovní ředitel Slavie Jiří Bílek

„Jsem nadšený, že tady budu moci hrát. Nemůžu se dočkat, až vyběhnu na tento krásný stadion a zanechám v něm svou stopu. Věřím ve své schopnosti, svůj talent a směr, který jsem si nastavil. Skok z druhé ligy je neskutečný, děkuji bohu i sám sobě, že tady můžu být,“ dodal tamtéž sám hráč.

Komentáře (79)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    bububu (přítel SN)     před měsícem 10.09.2025 15:25 |  
    9 0

    Vítej :)

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      deny91     před měsícem 10.09.2025 16:21 |  
      6 9

      Dukle se dost dobře vydařil on i Mila. V podstatě v pár zápasech v lize ukázali kluky, které mohl mít kdokoli, a mají z toho reálně 3 miliony Euro jen tak. Tak se vydělává :)

  2. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    JS (přítel SN)     před měsícem 10.09.2025 15:31 |  
    17 49

    Anketa:
    Skončil v Pardubicích nebo Karviné?

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      LH1969     před měsícem 10.09.2025 17:04 |  
      33 8

      Jseš zoufalej frajer nechápu Tě jen negativní komenty

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        murena     před měsícem 10.09.2025 18:13 |  
        8 9

        Vynechal by jsem frajer a souhlasím s Tebou.

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 11.09.2025 11:02 |  
          11 4

          Já BYCH vynechal "by jsem".

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      Fido22     před měsícem 10.09.2025 18:37 |  
      26 9

      Proč má ten člověk v závorce za monogramem uvedeno "přítel SN", když snad každý jeho příspěvek je nepřátelský vůči Slavii?

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        knl66 (přítel SN)     před měsícem 10.09.2025 19:09 |  
        12 19

        A proč Ty nemáš za svým nickem uvedeno to samé - „přítel SN"?
        Proč se navážíš do někoho, kdo poslal nějaký peníz na rozvoj SN? Tys neposlala nic, ani korunu, ale u jiného je ti to divné?
        *edit: Kolegu JS jsem potkal jednou, s přítelkyní oba ve SLA dresu, kupovali lístky na zápas za nemalé peníze. Většinou s JS nesouhlasím, ale to neznamená, že se do něj budu blbě navážet.


        Komentář byl uživatelem upraven (10.09.2025 19:12) . Zobrazit původní komentář

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          pf     před měsícem 10.09.2025 19:21 |  
          15 5

          A měl v kapse nachystanou cihlu, aby jí mohl hodit do okna nejúspěšnějšímu trenérovi svého oblíbeného klubu? :)

          Co se týče rozvoje webu, tak kam bychom mohli případně poslat náš příspěvek? Určitě tu jsou další jako já, co také rádi přispějí a nepotřebují k tomu ani žádný přídomek. Rádi přispějeme svou troškou do mlýna, když jsme dávnou příležitost promeškali a jen to tu čítávali :)

          • Re: První zimní posilou Samuel Isife

            knl66 (přítel SN)     před měsícem 10.09.2025 19:23 |  
            4 17

            Ne, neměl nachystanou v kapse žádnou cihlu.
            Zbytek Tvého komentáře nechám bez komentáře.

            • Re: První zimní posilou Samuel Isife

              pf     před měsícem 10.09.2025 19:27 |  
              9 5

              Což je ale škoda, protože je nás určitě víc, co by teď rádi poslali nějakou finanční podporu na další rozvoj SN.

              Samozřejmě všem přátelům SN patří dík, že díky příspěvkům můžeme užívat SN v dnešní podobě. Na druhou stranu o házení cihel do okna trenérům bych si nedovolil psát nebo nabádat ani v době, kdy jsem si kupoval permice sobě i tehdy ještě přítelkyni za Franty Straky nebo Alexe Pastoora.


              Komentář byl uživatelem upraven (10.09.2025 20:30) . Zobrazit původní komentář

              • Re: První zimní posilou Samuel Isife

                knl66 (přítel SN)     před měsícem 11.09.2025 00:02 |  
                7 5

                Tak se zeptej adminů SN natvrdo, kolik máš kam poslat, aby nám všem to tady nezasíraly reklamy. Nebo kolik je potřeba vybrat na stejný účel.

                • Re: První zimní posilou Samuel Isife

                  pf     před měsícem 11.09.2025 07:16 |  
                  4 4

                  Můžu ten dotaz vznest takto veřejně v diskuzi? Rád přispěji a myslím, že nás bude víc.

          • Re: První zimní posilou Samuel Isife

            knl66 (přítel SN)     před měsícem 10.09.2025 23:48 |  
            6 8

            Když už se na to teda ptáš... když už na to teda padla řeč... když už bys teda rád přispěl i bez přídomku... tak tehdy to finanční okno (neboli "dávná příležitost") bylo otevřené asi dva nebo tři měsíce... Kolega JS tehdy nepřispěl jen proto, aby tady prudil, ale třeba se díval na Slavii a její rozvoj jiným pohledem.
            Ale jinak se můžeš zeptat adminů, kolik kam teď, v roce 2025, můžeš poslat na zlepšení webu, aby to tady třeba nezasíraly reklamy.

            • Re: První zimní posilou Samuel Isife

              wimpy     před měsícem 11.09.2025 00:02 |  
              8 2

              To už by se dalo brát jako spam, tento dotaz tady padl opravdu mnohokrát

              • Re: První zimní posilou Samuel Isife

                knl66 (přítel SN)     před měsícem 11.09.2025 00:03 |  
                5 2

                Máš recht, uznávám, sorry.

            • Re: První zimní posilou Samuel Isife

              pf     před měsícem 11.09.2025 07:12 |  
              9 5

              Mně je vcelku jedno, s jakou motivaci JS tehdy přispíval. Jak jsem už uváděl, odmitam kvůli jeho pridomku akceptovat, že tu nabada k agresivnímu a trestnému chování v podobě házení cihly do okna našeho nejúspěšnějšího trenéra jako projevu jiného názoru na vývoj klubu a vidění světa. S touto odpornou rétorikou se odmitam identifikovat nehledě na pridomky a kupování lístku do Edenu. To ostatně dlouhodobě dělá většina z nás, proč by měl být kvůli tomu výjimečný.

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          necich     před měsícem 10.09.2025 20:48 |  
          17 7

          Reakce hodna inteligenta :))
          Neposlala ani korunu protože to po ní nikdo nechtěl? Je zde registrována třeba až od doby, kdy se toto neřešilo?
          JS, i kdyby měl "to přítel SN" napsáno zlatým písmem tak to nemění nic na tom, že se choval jako píčus a nejspíše i tak chová. Já to již jen odhaduji dle dislajků neb ho mám bloknutého, a jsem za to rád.
          To, že někdo pošle pár stokorun ještě neznamená, že může urážet hráče, trenéry, vedení a de facto Slavii..

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          wimpy     před měsícem 10.09.2025 21:11 |  
          13 3

          Jeho rozbory soupeřů v pohárech byly taky skvělé. Pak se to nějak zvrtlo.

          • Re: První zimní posilou Samuel Isife

            sicilianbrno     před měsícem 10.09.2025 22:23 |  
            10 5

            přesně si to napsala rozbory SOUPEŘŮ Slavie, tohle individuum naši Slavii nepochválil x let, natož aby napsal nějaký delší pochvalný článek, což za cca 7,5 roků pod Trpišem snad bylo a je za co chválit. Ale zas je dobrý, že když se nám daří a dáme delší vitěznou serii tak se tu kubiček neobjeví a je tu klid.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      pf     před měsícem 10.09.2025 18:49 |  
      10 1

      David Moses mu vřele doporučí Karvinou.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      sicilianbrno     před měsícem 10.09.2025 22:19 |  
      9 7

      Anketa: přihlasiš se po x letech už oficialně kubičku ke spartě nebo počkáš na Strnada a zkusíš dát lásku plzni?

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      uru100     před měsícem 11.09.2025 14:51 |  
      7 7

      Asi jsem blbej, omlouvám se, ale co je negativního na @js komentáři? Trochu mě zarazíl minulý čas, ale asi myslel kde skončí. A to je přeci úplně v pohodě. Podívejte se kolik hráčů máme na hostování a děláme to tak často. Udělá přípravu - zjstí se, že na to ještě nemá, tak e klub snaží zajistit hostování. Lepší než Slavia B (a to nechci Béčko shazovat). Tak díky za vysvětlení.

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        uru100     před měsícem 12.09.2025 07:00 |  
        3 10

        Tři palce dolu, a nic? Nikdo mi to nevysvětlí? Myslím si, že jsou tady všichni fanoušci Slavie a hajtovat bychom se vůbec navzájem neměli. @js i když napíše pochvalu tak se na něj spousta lidí vrhne. Znáte ho někdo vůbec osobně? Já bycho ho docela rád poznal. Je velmi kritický, ale jeho názory hledám jako první. Nejsou to růžové zámky a když uberu 70% tak vím asi jak to je.

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          torn     před měsícem 12.09.2025 12:10 |  
          8 1

          Neřeš palce, ufělá to z tebe doktora železo.
          Anketa je bizár. Copak potřebuje normální člověk slyšet kolik procent lidí s ním souhlasí? Argumenty jsou dle mého názoru mnohem přínosnější.
          JS kritizuje pořád, a tím je jeho kritika bezcenná. Člověk totiž může vidět, že i když je vše v pořádku, stále má nutkání být nespokojený. Navíc mu chybí sebereflexe. Je schopen na jednu stranu kritizovat naši hnusnou hru v lize s body. Pokud ale hrajeme v EL hezky bez bodů, je kvalita hry něco, co jej nezajímá.

  3. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    trochar     před měsícem 10.09.2025 15:33 |  
    29 0

    To je super nákup. Na Dukle jsem byl na zápase proti Baníku a hned po první půli jsem se pídil, kdo že to je ten hráč vpravo na lajně. Přišel v léte z Vlašimi a hned jsem si říkal, kdo po něm skočí. Isife je rychlý, přímočarý, míč mu nepřekáží a pracovitý je také velmi. Bude to skvělá posila.

  4. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    George (přítel SN)     před měsícem 10.09.2025 15:39 |  
    9 0

    Za mě super nákup, já jsem si ho přál, někde jsem to i psal, že by se mi tu líbil...myslím po zápase s Plzní, že mě hned zaujal....já se na něj těším a myslím, že se prosadí, a myslím hraje i na postu Douděry nebo teď přesně si to z hlavy nevybavím...

  5. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    Orwell_1892 (přítel SN)     před měsícem 10.09.2025 15:45 |  
    10 6

    Docela by mě zajímalo, proč jsme po něm nesáhli už když hrál ve Vlašimi, když dle Bílka jsme o něm "věděli" (což předpokládám, že alespoň datově "víme" o každém hráči z české první i druhé ligy) - na jaře odehrál za Vlašim docela slušnou porci minut, aby bylo možné jeho potenciál posoudit, a Slavia by mu určitě byla schopná nabídnout lepší podmínky než Dukla (vč. hostování v rámci první ligy). Zřejmě tedy na něm v létě nepanovala úplná shoda napříč sportovním úsekem, a tak ho nyní kupujeme po pár zápasech v první lize o cca milion EUR dráž, než kolik by nás stál v létě. Ale pokud se prosadí, tak lépe pozdě než nikdy.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      deny91     před měsícem 10.09.2025 16:23 |  
      5 4

      Taky jsem si říkal, i já jsem ho evidoval ve Vlašimi a to nejsem žádný odborník na FNL. Ale odpovědí byly jeho dominantní výkony o patro výš ve FL. Když se takhle jasně a rychle osvědčil a převyšuje na téhle pozici ostatní, nebylo už pochyb a hlavně čas váhat. Na konci sezony by mohla být jeho cena 2x vyšší.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      starr     před měsícem 10.09.2025 16:40 |  
      19 2

      myslim, ze to nemusi bejt tak velka zahada, proste to muze bejt tak jednoduche, ze vykony z druhe ligy potvrdil i v lize prvni.

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        Orwell_1892 (přítel SN)     před měsícem 10.09.2025 17:42 |  
        4 5

        Ano, a proto je také nyní několikanásobně dražší, než by byl v létě. Ale pro nás stále v dostupné cenové relaci a samozřejmě se nám i tak může bohatě vyplatit.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      Fido22     před měsícem 10.09.2025 18:50 |  
      8 2

      Asi chtěli trenéři vidět hráče po přechodu z nižší soutěže do první ligy, jak to ustojí a zda neklesne jeho výkonnost a naopak nestoupne mu sláva do hlavy. Nebi, kdy naposledy Slavia koupila někoho z ČFL rovnou do A-týmu? Možná vysokého jeřába Sora, který ve vápně na fleku vzlétl o metr a půl výš a zavěsil hlavou. Teď koupila z Jihlavy Mbodjiho... a šup s ním rovnou na soupisku pro LM. To je panečku risk, věřím, že se hned ukáže a bude to terno.
      Slavia oleee!
      A vítej, Samueli!

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        soze     před měsícem 10.09.2025 19:01 |  
        6 1

        Nemyslíš spíš Abdalláha Šímu?

        Sor měl jiné přednosti než výšku :)

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          Fido22     před měsícem 10.09.2025 22:41 |  
          5 0

          Máš pravdu, byl to Sima, co potom hrál různě v Anglii, Francii, bohužel i v tom příšerném klubu v Glasgow. A letos tu byl osobně na oslavách mistrovského titulu. Já si popletla jeho příjmení, jak se tu protočilo Sima, Sor a Usor .omlouvám se.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      pf     před měsícem 10.09.2025 18:54 |  
      16 1

      Když jsme nedávno přivedli tímto způsobem Mbodjiho, tak to mnohým také bylo málo, že přichází jen z druhé ligy... Zvládl mezikrok a v těch několika zápasech upoutal i na ligové scéně, za půl roku už bychom na něj nemuseli dosáhnout vůbec.

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        Orwell_1892 (přítel SN)     před měsícem 10.09.2025 19:35 |  
        6 2

        Však také píšu, že měl přijít o pár měsíců dřív, a ne o půl roku později. A mám za to, že naše skautské oddělení a sportovní úsek jsou natolik robustní, že by měli potenciál hráče rozpoznat už ve druhé lize, abychom nemuseli čekat, až se ukáže - a tedy samozřejmě prodraží - v lize první.

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          pf     před měsícem 10.09.2025 19:44 |  
          10 2

          Také bych preferoval, kdybychom pro ty hráče chodili rovnou, jako se to stalo u Mbodjiho. Třeba takový Prekop tu mohl být už rovnou z Mechova, protože hraje stejným stylem celou kariéru a předpokládám, že jsme ho sledovali delší dobu. To samé by se dalo říct i v případě Šulce, jeho jméno zaznívalo už snad v době, kdy hostoval v Opavě. Holt si nemůžeme koupit všechny, Isife přišel nakonec ještě včas :)

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 11.09.2025 11:37 |  
      8 3

      Myslím, že odpověď je celkem jednoduchá a určitě bys na ní přišel také.
      Kdybychom ho kupovali rovnou z druhé ligy teď v létě, tak by stejně šel někam na hostování a počet hostování v lize je omezený a nebo by hrál za Btým, což by byla škoda. Aby si realizační tým ověřil, že na to má.

      Předpokládám tedy, že Slavia nějakým způsobem hlídala kdo o něj má zájem a když to byla Dukla, tak si v klubu celkem v pořádku spočítali, že je jednodušší ho teď pustit do Dukly a zjistit jak se s tím přechodem popere.

      Vzhledem k tomu, jak rychle po uzavření přestupního období se ten přestup upekl, tak tam nejspíš nějaká před domluva s Duklou byla. Dost možná u už ve chvíli kdy přestupoval tam. Nebo, že jsme ho Dukle nějak doporučili.

      Slavia si tak pojistila hráče, kterého sleduje dlouhodobě a potvrdil, že na první ligu má. Nemusela mu hledat hostování. Bude ho mít v Praze a nejspíš se tak může jít podívat i na to jak vypadá v tréninku.

      Jestli Dukle zaplatíme o milion víc než bych zaplatili Vlašimi je asi jedno a ani to nemusí být pravda, protože kdyby Vlašim prodávala nám tak bude víc šponovat cenu. Ušetříme půl roku jeho platu. Kdyby byl na hostování, tak ho určitě alespoň z části platíme.

      Spíš si říkám, jestli není brzo, jestli se ten přestup neměl upéct po delší době, kdyby mu ta výkonost zase klesla. Ale do toho už já nevidím, jestli tam nezačínal kroužit někdo další nebo jaké byly ty případné domluvy s Duklou.

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        Radek097 (přítel SN)     před měsícem 12.09.2025 06:54 |  
        4 3

        “Jestli zaplatíme Dukle o milión víc Vlašimi je asi jedno.”
        Já ti úplně nevím. Možná bychom Vlašimi nedali 3M Kč jako Dukla, ale rovnou čtyři, ale zas by to nebylo 30M Kč, co se poslalo Dukle. A na těch 4 měsících výplaty co ušetříme, to bude do 1M Kč. Rozdíl tak může být klidně kolem 25M Kč, což není zanedbatelná částka.

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 12.09.2025 11:22 |  
          3 1

          A kde čteš, že Dukla za něj zaplatila 3 mega a Slavia 30?
          To, že je to údajně rekordní přestup nemusí znamenat, že hned SKS zaplatila 30 mega. Klidně může být "rekordní" v rámci toho, že tam budou další bonusy pokud bude hrát a nebo vysoké procentu z dalšího prodeje

          Ale i kdyby. Pořád mi přijde rozumnější si počkat a koupit prověřeného hráče za 30 než hromadu hráčů za 4.
          Navíc stejně nevíme pravé důvody. Taky třeba sám Isife nechtěl jít do Slavie s vidinou hostování v Karviné ale radši upřednostnil Duklu. Možná po nás Vlašim chtěla 50 kdo ví... Třeba to byl ojeb na Vlašim. A Dukla veděla, že jim může poslat 10 protože už byla domluvena se Slavii na obratem prodeji za 30. Těch možností je... když to nevím tak to nebudu kritizovat.

          • Re: První zimní posilou Samuel Isife

            Radek097 (přítel SN)     před měsícem 12.09.2025 17:48 |  
            1 3

            Prověřený hráč, když má za sebou necelých 600 minut v Chance lize?
            U nás taky spousta hráčů mělo skvělý měsíc a pak upadli do zapomnění. Je fajn, že už se střetl i proti kvalitním týmům naší ligy, ale fakt se nedá o něm hovořit jako o prověřeném hráči.

            • Re: První zimní posilou Samuel Isife

              Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 15.09.2025 09:34 |  
              1 0

              Jako o tom jestli ho těch pár zápasů dostatečně prověřilo mám také své pochybnosti. Ale já se tím neživím.
              Nevím přesně co bylo důvodem proč se ten přestup udělal teď. Ale budu věřit, že ví co dělají. Těch důvodů na pozadí může být hromada, které by dávaly smysl.

  6. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    Nosorozec     před měsícem 10.09.2025 15:50 |  
    4 0

    Pokud nastoupí v sestavě spolu s Fullym, tak je od sebe z tribuny asi nepoznám :D Každopádně přeju Samuelovi u nás hodně štěstí a ať je platnou posilou.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      necich     před měsícem 10.09.2025 17:37 |  
      9 1

      Neboj, každý bude na jiný straně hřiště..:))

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        Horacio11     před měsícem 10.09.2025 22:18 |  
        8 2

        A nebo republiky;)

  7. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    Taky     před měsícem 10.09.2025 16:14 |  
    2 0

    Vůbec neznám, ale mám půl roku na to, si ho naštudovat v zápasech Dukly.

    Nedaří se mi najít, kolik Samuel Isife měří...
    Ve videu je vidět, že je menší než Ogbu (187 cm) i Trpišovský.
    Nedaří se mi najít, kolik měří Trpišovský... :-)

  8. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    standa.e     před měsícem 10.09.2025 16:24 |  
    13 1

    Mám podezření, že rudý docela větral. Ale za svou paměť už ruku do ohně nedám...

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      Marek3     před měsícem 10.09.2025 18:00 |  
      2 4

      To si pamatujes dobre :)

  9. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    Morb     před měsícem 10.09.2025 16:41 |  
    2 1

    Super! Trochu mě ale překvapuje, že se s ním počítá na pravýho beka. Myslel jsem, že je křídlo.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      Nosorozec     před měsícem 10.09.2025 17:49 |  
      12 0

      Člověk míní, Jindra mění ;)

  10. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    o5aradecek     před měsícem 10.09.2025 16:41 |  
    24 0

    Viděl jsem ho zatím jednou, v zápase proti Baníku a tam mě tedy hodně zaujal. Rychlost, dribling, tah na branku. Škoda, že nepřišel už teď, alejsem moc rád, že bude už brzy u nás. Dobrý tah, těším se na něho.

  11. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    Taky     před měsícem 10.09.2025 17:06 |  
    29 1

    Výborně, takže první posilu na vyřazovací část Ligy Mistrů máme! :-)

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      SLAVIESTA     před měsícem 10.09.2025 17:15 |  
      11 11

      Za mě palec nahoru, dobrejch vtipů je tu pomálu.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      mig52     před měsícem 10.09.2025 18:42 |  
      28 23

      Posila nebo živé peníze pro následující přestupy? Bílek: "Mladý hráč s velkým potenciálem. Má vynikající běžecký fond....". Bože, kdy se dožiji toho, že někdo z klubu začne tím, že řekne, hráč má skvělý výběr místa, první dotek s míčem, vynikající přihrávky a to i na větší vzdálenost a výbornou střelu zpoza vápna. Zase se při charakteristice začíná atletikou. Ach jo!

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        pf     před měsícem 10.09.2025 18:57 |  
        26 8

        Asi záleží na tom, co chceš číst. Evidentně s touhou za každou cenu žlučovitě kritizovat.

        Proč po vás Slavia sáhla?
        „Kvůli mému stylu. S trenérem Trpišovským jsem se potkal, říkal mi, že se mu moc líbí můj pohyb, rychlost a vášeň. Proto mě sem chtěl. To stejné chci ukázat i skvělým slávistickým fanouškům.

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          mig52     před měsícem 10.09.2025 19:22 |  
          14 21

          K první větě tvého příspěvku. Mýliš se. Názor, který jsem vyjádřil, není zásluhou mé žluči, ale dlouhodobé zkušenosti s vyjadřováním členů našeho vedení nebo sportovního úseku při příchodech hráčů s velkým potenciálem. Ukaž mi jediný příklad, kdy vítali nějakého hráče nejdříve pro fotbalové přednosti. Vždycky se začíná běžeckými čisly. Jestli máš rád atletiku v našem týmu, ok, nemám s tím problém. A ty zase zkus tolerovat, že já výrazně raději ten fotbal. Běhavost je totiž tak nutný standard, o kterém by se vůbec nemělo mluvit. Dobrou!


          Komentář byl uživatelem upraven (10.09.2025 19:25) . Zobrazit původní komentář

          • Re: První zimní posilou Samuel Isife

            pf     před měsícem 10.09.2025 19:30 |  
            17 9

            Možná by stačilo, kdyby sis ze záznamu pustil nějaký záznam utkání Dukly a podíval se na hru Isifeho, která odpovídá daleko víc mé citaci, ale asi sis potřeboval odplivnout.

            • Re: První zimní posilou Samuel Isife

              habroš     před měsícem 11.09.2025 17:35 |  
              7 4

              Sorry, ale tvé příspěvky pod názorem mig52 mi připomněly slova dědečka Hříbečka z Mrazíka" "Zase nic nepochopil".

              • Re: První zimní posilou Samuel Isife

                pf     před měsícem 11.09.2025 18:08 |  
                8 5

                Já si dám asi raději sedmičku kvalitního vína, což mě připraví asi o stejné množství mozkových buněk jako snaha o pochopení migových příspěvků a jeho averzi k bílkovi, JT, JiT a celé Slavii :D

              • Re: První zimní posilou Samuel Isife

                Narmer     před měsícem 11.09.2025 20:08 |  
                4 4

                Hlavně je zvláštní,že tenhle mozkonaut nás tu oblažuje denně desítkami svých výplodů.
                Působí to,že jiný život snad ani nemá.

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        Vejrikus     před měsícem 10.09.2025 19:04 |  
        19 4

        Nedožiješ, smiř se s tím.....tedy pokud nejsi výrazně mladší než JiT a nepřežiješ ho :)

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          mig52     před měsícem 10.09.2025 19:11 |  
          7 10

          :-)))), :-)))))

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        wimpy     před měsícem 10.09.2025 21:32 |  
        13 1

        Může to samozřejmě být kometa, ale taky může úplně v klidu být součást kompenzace transferu za nějakého Cedidlu. Chci jen říct, že je naprosto zbytečný diskutovat, koho má nahradit nebo rozebírat, jestli jsou pravdivé jeho avizované dovednosti.

  12. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    mig52     před měsícem 10.09.2025 20:13 |  
    7 28

    Jsi úplně mimo mísu a mícháš guláš s dršťkovou. Jednak ty mi tu doporučuješ shlédnout jednoho hráče, kdežto já tu píšu obecně o tom, jak probíhá popis předností přišedších hráčů.
    Za druhé, můžeš si být jistý, že jsem rád za každého hráče, který k nám přijde!! Zvláště mám slabost pro borce černé pleti, protože mají v sobě něco, co bílým většinou chybí.
    Z čeho už nemám vůbec radost, je to, co od sportovního úseku a vedení klubu ve většině případů následuje. Jistě víš, co mám na mysli a nemusím to popisovat. To mne, přiznám, hodně kálí a je příčinou občasných ironických příspěvků. Tož tak.
    Patří pod pf 19.30h


    Komentář byl uživatelem upraven (10.09.2025 20:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      pf     před měsícem 10.09.2025 21:11 |  
      29 4

      A ten obecný popis tedy sedí i na hráče jako Cham, Zafeiris, Moses nebo Kušej, ju? Já jen abych si udělal obrázek Zrovna v případě Isifeho je to úsměvně lopotná snaha kritizovat vedení za každé situace.

      • Re: První zimní posilou Samuel Isife

        mig52     před měsícem 11.09.2025 07:01 |  
        7 23

        Zase nepíšeš pravdu, že kritizuju vedení za každé! situace. Vypsal jsi pár hráčů. Jsem rád, že aspoň tito se uchytili. I když, to jako Slavia má být neúspěšná v každém přestupu?! To snad ne a také jsem to nikde nepsal. A zase mi podsouváš cosi jiného, než o co mi jde. A to je obecně neúspěšná práce s novými hráči, se kterými nechceme moc pracovat, kteří buď nehrají nebo pakují na hostování, že kterých se jich moc nevrátí. Jistě, pár jich vyjde, a věř, že jsem za ně rád, ale těch, co se neprosadí, je výrazně víc. Napsal jsi mi seznam čtyř úspěšných a počitam i toho Kušeje, byť to mlaďoch už není. Pro férovost si napiš seznam těch, kteří neuspěli. Bude jich o dost víc. Ale v pohodě, jsi-li s tímto spokojen, beru to na vědomí. Já mám na to jiný názor a ke spokojenosti mi v této problematice dost chybí. Ale od toho je diskuse. A když provařujeme i vlastní odchovance, viz. Červ, klíčového hráče přímé konkurence a reprezentanta, tak tomu, příteli nebudu tleskat, ani když mi nejvyšší budou srdceryvně vysvětlovat, že musel být článkem kotrmelcoveho byznysu. A jen pro dokreslení, že kritizuju všecko a všude. Příchodu Chorého tleskám ještě dnes !!! Totéž platí pro Mosese, a také Chama s vírou, že neskončí jako (zatím) Teah. K tomuto tématu Amen!:-)


        Komentář byl uživatelem upraven (11.09.2025 07:04) . Zobrazit původní komentář

        • Re: První zimní posilou Samuel Isife

          pf     před měsícem 11.09.2025 07:38 |  
          18 4

          Tak původní kritika zazněla na adresu Bílka, abychom se vrátili k jádru tvého příspěvku. Jak jsem již uváděl, stačilo si přečíst oba rozhovory a čtenář si mohl o nové posile udělat obrázek, vytrhl jsi z kontextu jedinou větu, která odpovídá tvému subjektivnímu vidění světa, že máme tým a posily složené výhradně z atletů. Není to pravda, což jsem se snažil dokázat na příkladu těch několika uvedených hráčů. Abych se vrátil k podstatě, tak od Bílka nepotřebuji vybrané rétorické dovednosti, aby nám barvitě představoval nově příchozí hráče, stejně pravda leží na hřišti a je úplně jedno, co zazní na úvodní tiskovce. Barvité rozšafné vyprávění o kvalitách nových hráčů si mohou užívat klidně za řekou, já to od Bílka slyšet nepotřebuji.

  13. Re: posila

    zeleznik2     před měsícem 11.09.2025 11:32 |  
    8 0

    Za mě super, 21 let, vypadá velmi nadějně ještě více jej teď budu, sledovat. Dobrých obránců je pomálu.

  14. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    Myšák     před měsícem 11.09.2025 12:57 |  
    0 3

    Musím zjistit, jestli to není trpaslík. :o)

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      SLAVIESTA     před měsícem 12.09.2025 18:49 |  
      3 3

      Nezoufej, třeba do ledna ještě povyroste.

  15. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    Myšák     před měsícem 11.09.2025 13:32 |  
    1 0

    Je velký jako JT, tak že 180 určitě má!

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      necich     před měsícem 11.09.2025 16:14 |  
      2 1

      177.

  16. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    Lunaris     před měsícem 11.09.2025 17:25 |  
    17 8

    Zase cizinec, kterého "zlej Jindra" určitě nebude hrát a rozvíjet.

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 12.09.2025 12:39 |  
      4 2

      A ještě navíc bude hrát ten Kalahari cup.

  17. Re: První zimní posilou Samuel Isife

    Leksel     před měsícem 12.09.2025 17:11 |  
    5 4

    Že má vynikající běžecký fond jistě imponovalo Jindrovi. :-)

    • Re: První zimní posilou Samuel Isife

      martynko     před měsícem 12.09.2025 17:28 |  
      6 8

      Jednoznačně. Taková je realita současného fotbalu a pod Trpišovským ještě 3x tolik. Takže, i kdyby měl jakýkoli mladý, nadějný hráč techniku s míčem jako Ronaldihno a prostorové vidění jako Andrea Pirlo, bez běžeckého fondu by neměl v SKS sebemenší šanci.