Aktuality z médií

Komentáře (80)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Společné prohlášení tří klubů

    vojtal     před 4 dny 02.09.2025 14:17 |  
    11 54

    "PS: Slávisti, tímto uzavíráme naši diskusi s deníkem Sport. Nadále s nimi nebudeme nijak veřejně interagovat ani reagovat na články, které budou publikovat. Zkrátka se k jejich obsahu nebudeme vyjadřovat. Veškerou energii přeneseme do toho, co je naším posláním. Dělat vám radost na hřišti i mimo něj."

    Tak jak dlouho to Tvrdík vydrží, co myslíte? :)

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Edenjejenjeden     před 4 dny 02.09.2025 14:41 |  
      46 5

      No rozhodně mu to vydrží dýl než tvoje hejty vůči němu.

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        fleder     před 4 dny 02.09.2025 14:43 |  
        23 3

        A rozhodně mu to vydrží déle, než další návraty pana ex Colinse, Bahnhofa a spousty dalších opakovaně zablokovaných nicků jednoho prudila.

        • Re: Společné prohlášení tří klubů

          Edenjejenjeden     před 4 dny 02.09.2025 14:47 |  
          18 3

          Možná o tom dotyčnej udělá anketu, to se vysloveně osvědčilo :-)))

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Cygnus     před 4 dny 02.09.2025 16:18 |  
      16 4

      vojtal
      včera 01.09.2025 11:41

      ( https://slavistickenoviny.cz/clanek/16632-Prestupy-a-spekulace-leto-2025-IV#komentar-1092708)

      "Však i o Chamovi nám JT loni oznamoval, že se hráč těší, jak ho JiT naučí defenzivě."

      Předpokládám, že to pan Tvrdík vydrží dýl, než ty vůbec ukážeš, kde a kdy to JT řekl. Tohle jsou praktiky na úrovni Sportu – nic nevím, tak si vymyslím a klidně lžu.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2025 16:18) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        vojtal     před 4 dny 02.09.2025 16:59 |  
        5 17

        Není problém. Parafrázoval jsem jeho výrok z před sezónní tiskové konference z roku 2024 na které JT řekl, cituji: "..byl v kontaktu s našimi trenéry, myslím, že se mu líbí myšlenka, že se ve Slavii může stát komplexním hráčem, rozvinout svůj talent, hraje skvěle dopředu, může se u nás naučit i defenzivě.."
        Zdroj, čas 10:50:
        https://www.youtube.com/live/JFPBmLopVzk?si=r7wpsYFFHAzkftxP&t=650

  2. Re: Společné prohlášení tří klubů

    Ados     před 4 dny 02.09.2025 14:27 |  
    29 0

    Konečně a teď už se opravdu pojďme soustředit na náš milovaný klub.

  3. Re: Společné prohlášení tří klubů

    goop     před 4 dny 02.09.2025 14:33 |  
    3 8

    O co konkrétně šlo? Máte někdo info? Vím, že píší, že to bylo dlouhodobé, ale asi tam byla nějaká poslední kapka, ne? A co měli s Viktorkou a Baníkem?

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Edenjejenjeden     před 4 dny 02.09.2025 14:52 |  
      32 0

      U Plzně a Baníku nevím , já tyhle pseudonovináře nesleduju. Ale třeba Boleslav se velmi důrazně ohradila proti spekulacím o odvolání trenéra Aleše Majera.
      Já mám někdy pocit , že když nemají o čem psát , tak si něco prostě vymyslí

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      torn     před 4 dny 02.09.2025 15:17 |  
      22 0

      Fanouškům Baníku dost vadil Frydrych, jiné horší fauly DS neměl problém bagatelizovat, tady to trochu nafoukl. Jinak spory s DS měli dlouhodobě.
      Plzni dle mého názoru nemohlo být příjemné jejich informování o volbách ve FAČR. Taky množství článků na téma Plzeň neodpovídá jejich sportovním výsledkům.
      Obecně ostatním klubům nevyhovuje jejich soustředění na S a s. A jejich časté porušování novinářské etiky. Například kopírování informací z fanouškovských komunit. Někdy vůbec neuvedou zdroj, někdy napíšou blízké zdroje vedení klubu. Nebo naprosté fabulace pro zvýšení počtu čtenářů.

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        Mijk     před 4 dny 02.09.2025 16:17 |  
        16 0

        Prý byl hrozně nasranej Brabec, když Kvasnica pustil, že se jeho firmám moc nedaří a proto ty prodeje.

        • Re: Společné prohlášení tří klubů

          torn     před 4 dny 02.09.2025 18:06 |  
          7 0

          To se nedivím, že ho to naštvalo.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      PetCC     před 4 dny 02.09.2025 15:25 |  
      24 0

      Přesně to Tvrdík popsal na Livesportu, co byly poslední kapky.
      Já to hledat nebudu, za to mi Sport nestojí.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      mis3     před 4 dny 02.09.2025 15:35 |  
      23 0

      Viktoria s tím začala už v červenci. Šlo hlavně o Šulce a další přestupy. U Baníku zejména o to, jak psali o firmách majitele Baníku.

  4. Re: Společné prohlášení tří klubů

    torn     před 4 dny 02.09.2025 14:35 |  
    45 0

    Rozumné prohlášení. Mohlo příjít podstatně dřív.
    Ale líbí se mi, že vyšlo ve spolupráci s dalšími kluby.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Edenjejenjeden     před 4 dny 02.09.2025 14:38 |  
      31 0

      Já si myslím , že se právě čekalo na ty ostatní kluby. Aby v tom Slavia nezůstala sama

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        Ados     před 4 dny 02.09.2025 14:49 |  
        31 1

        A já si myslím, že nejvíc serou nás, proto to Tvrdík vzal na sebe a udělal ze sebe, to co udělal. Celou dobu to bylo od těchto tří klubu v plánu a minulý týden to byla jen taková předehra. Přál bych si, aby se přidali ještě další kluby, ať to v deníku pořádně pocítí. V poslední dílu LN jeli neskutečnou ukřivděnost vůči nám, žádná špetka sebereflexe.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      witty13     před 4 dny 02.09.2025 15:24 |  
      37 0

      Prohlaseni je jedna vec, druhy krok musi prijit od nas fanousku, a to totalni blokace/ignorace DS. Na vsech urovnich

  5. Re: Společné prohlášení tří klubů

    Kapitán     před 4 dny 02.09.2025 15:07 |  
    46 3

    po tom co Nenadal a spol. predvedli v posledni lize naruby jednoznacne podporuji p. Tvrdika a klub! Nemuzeme si nechat srat na hlavu infantilnim pocmaranym Nenadalem.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Andreas     před 4 dny 02.09.2025 17:47 |  
      7 1

      Mně Nenadál před pár lety, když jsem ještě tu a tam DS četl, přišel jako jeden z těch normálnějších. A minulou sezonu vedle mě několikrát stál nahoře na Tribuně východ a přišlo mi, že fandí Slavii... Pokud je ale slávista, tak to v práci umí dobře maskovat...

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        Cross     před 4 dny 02.09.2025 19:23 |  
        12 2

        Pokud se Ti zdálo, že fandî Slavii, tak se Ti to opravdu jen zdálo. Ukázaná platí. Píše jako sparťanský křivák, to si snad ani Křetínský nemůže přát, lže jako když tiskne a provozuje sparťanskou agendu. Je to atrapa na novináře, ostuda českého tisku. Hovado.

  6. Re: Společné prohlášení tří klubů

    ježek     před 4 dny 02.09.2025 15:29 |  
    47 0

    super, už to mělo bejt dávno, Spart je shit

  7. Re: Společné prohlášení tří klubů

    MUDRa     před 4 dny 02.09.2025 16:50 |  
    6 27

    Me tedy spojeni s berbrovcem Sadkem tedy opravdu netesi. Me by vubec zajimalo jaky dosah Spart vlastne ma. Ja jsem tedy ani jeden z tech 3 bodu ktere pan Tvrdik zminoval nezaznamenal do jeho rozhovoru, tedy pardon vlastne o te nabidce 16M se zminili v zajici. Ale spojovat se se Sadkem, Pesirem, no nevim.
    PS ten rozhovor JT na livesport mi tedy neprisel tak hrozny jak se v diskusi psalo.

  8. Re: Společné prohlášení tří klubů

    o5aradecek     před 4 dny 02.09.2025 17:28 |  
    35 1

    Tento krok mě velmi potěšil, pánové z tohoto bulvárního deníku se holt na Barcu, Arsenal aj. mrknou v televizi, nikoli v Edenu.

    Teď ještě začít řešit komisi rozhodčích, protože to jsou mnohem větší škůdci a všichni vědí na čí popud se tahle korouhvička otáčí.

  9. Re: Společné prohlášení tří klubů

    bramburek (přítel SN)     před 4 dny 02.09.2025 17:39 |  
    26 1

    Super krok, konečně

    Teď by ještě mohli další a další kluby odebírat tomuhle prolhanýmu xindlu akreditace, až jim zbyde jedinej stadion svýho majitele a chlebodárce

    Ještě všude šířit, ať tyhle dementy nikdo nečte, ať jim pořádně klesne klikání a čtenost… fakt strašná, ulhaná sebranka, co si myslí že si můžou dovolit úplně všechno a nic se jim nestane


    Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2025 22:20) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Společné prohlášení tří klubů

    rudahvjezda     před 4 dny 02.09.2025 18:04 |  
    7 54

    Je mi stydno. Tvrdik si dlouho napravoval ve Slavii reputaci a ted zas vybublalo jeho prave ja. Tohle se hodne nepovedlo.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Kapitán     před 3 dny 03.09.2025 13:34 |  
      5 3

      Ty ses nepovedl rodicum

  11. Re: Společné prohlášení tří klubů

    carevitchando     před 4 dny 02.09.2025 18:06 |  
    25 0

    Konečně a je super, že v tom nejsme sami, navíc věřím, že se některé kluby ještě přidají. Když si vzpomenu, jak jsem kdysi dávno tištěný Sport doslova hltal, je až k nevíře, co z něj udělali...

  12. Re: Společné prohlášení tří klubů

    Snivec     před 4 dny 02.09.2025 18:39 |  
    24 0

    tohle je uplne v poradku a je to vlastne naprava, redakce magazinu Polocas take nema akreditace na zapasy sparty a ted i spartansky denik bude vyhradne psat o svem klubu
    ted uz jenom staci, abyste tam nelezli a neklikali na jejich stranky

  13. Re: Společné prohlášení tří klubů

    Ragnarok     před 4 dny 02.09.2025 18:50 |  
    30 1

    Za mne super a chce to dlouho vydržet. Špryňar a Fejgl už se těšili, jak půjdou na LM a protáhnou tam x známých a příbuzných.
    Už bych je vlastně nezval nikdy i kvůli jejich reakci na společné prohlášení tří klubů.

  14. Re: Společné prohlášení tří klubů

    Cross     před 4 dny 02.09.2025 19:43 |  
    12 14

    Novinář je synonymum pro křiváka. Všichni lidé kolem Slavie by si měli být dobře vědomi, že skoro žádný novinář není jejich kamarád. Že je to člověk, který pro titulek zradí vlastního fotra, pomluví matku a z babičky udělá prostitutku. Jsou závislí na spekulacích, na lžích a na závislosti k tomu kdo jim dává peníze. Princ mezi těmito mizery je řeporyjský rypák Pavel Novotný. Ten to dotáhl tak daleko, že uštval Ivetu Bartošovou ke skoku pod vlak a posmíval se nešťastné Aničce Slováčkové, že zemře.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      dalislavista     před 4 dny 03.09.2025 10:10 |  
      4 2

      Co to meleš?
      Novotný se posmíval Slováčkové?
      Tak to máš pěkně pomotané a problém s pochopením psaného textu.
      Protože on odpovídal někde Felixovi za nějaké jeho sračky, že do něj ale nebude šít, kvůli tomu, že mu umírá dcera.
      Takže to bylo mířené k Felixovi, ale většina slabých duchem to vztáhla na Aničku.
      Přitom útok na ni to nebyl.
      Nebylo to ale šťastné vyjádření, to každopádně


      Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2025 10:11) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Společné prohlášení tří klubů

    IJS     před 4 dny 02.09.2025 19:59 |  
    3 11

    Včera sem sledoval další díl "Liga na ruby" a sebestředná arogance Adama Nenadála úplně bila do očí. V podstatě až na Bartoloměje Černíka se ostatní ( Fejgl a Kvasnica ) vyjadřovali o Slavii a jejich požadavcích na deník Sport, s velkým pohrdáním. Prý mají z sebou podporu diváků, fanoušků a svého vedení atd. Prý je jejich snaha očistit český fotbal od Tvrdíků a jemu podobných. Stávající vedení FAČR nemá jejich důvěru.
    No boj s medii je boj, který nemůže skončit vítězně. Nejsem si jistý zda je to ta nejlepší cesta, i když vím že se články z redakce Sportu čtou těžko!

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      witty13     před 3 dny 03.09.2025 13:45 |  
      6 0

      stavajici vedeni je Trunda, s podporou Tvrdika a Sadka... samozrejme ze Sparta, ktera neprosadila nic cop by potrebovala kope kolem sebe.. DS je jen prostredek. Nejde o boj medii proti Tvrdikovi... taky si vsimni, ze zadne jine medium ten "svaty boj" nevede

  16. Re: Společné prohlášení tří klubů

    Max1     před 4 dny 02.09.2025 20:32 |  
    22 0

    za mě zcela správně a mělo přijít už před lety když DS napsal, že Latka mlátí manželku. Klub si nesmí nechat srát na hlavu....nazývat pisálky z DS novináři je urážkou novinářů...i Vacek v KBZ potvrdil, že chodí noty z Bubenče. Jsme v době, kdy tu bulvární žumpu vůbec nepotřebujeme a informování veřejnosti se dá dělat efektivně a přímo po klubových kanálech. DS potřebuje nás, my jeho ne.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Dennis     před 4 dny 02.09.2025 22:11 |  
      16 1

      Přesně. Já si myslím, že jestli to vydržíme, nám to nijak vadit nebude (beztak o nás píšou dlouhodobě sračky...), ale je to bude srát hodně. Oni potřebují nás, ne naopak.

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        dalislavista     před 4 dny 03.09.2025 10:03 |  
        4 0

        Říkám to samé, pomluvy na nás mohou psát svobodně i bez akreditace.

  17. Re: Společné prohlášení tří klubů

    Ladislav (přítel SN)     před 4 dny 03.09.2025 01:25 |  
    3 0

    Předseda Klubu sportovních novinářů (KSN) Michal Dusík považuje krok fotbalových klubů Slavia Praha, Viktoria Plzeň a Baník Ostrava, které odebraly akreditace redaktorům Deníku Sport, za zbytečné vyhrocení sporu. Dusík, jenž zároveň vede sportovní redakci České televize, nabízí, že by Klub sportovních novinářů mohl být mediátorem při řešení situace.
    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-zbytecne-vyhrocene-neprijde-mi-to-vhodne-reaguje-dusik-na-odebrane-akreditace-5285191

    P.S.
    Tak prý jsme se měli obrátit resp. dát podnět na etickou komisi Klubu sportovních novinářů (KSN) … A že už je prý domluvený na setkání s předsedou FAČR, kde bude hovořit o vzájemném respektu …


    Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2025 01:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Slávista 51     před 4 dny 03.09.2025 10:01 |  
      8 0

      Klub sportovních novinářů a nejenom on, by si měl občas hlídat etiku jednotlivců ve svých řadách -
      když se vydávají za
      hlídací psi demokracie,
      no !

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      witty13     před 3 dny 03.09.2025 15:41 |  
      4 0

      Dulezite je take to, ackoli to navodnymi otazkami nejspis ani nemelo zaznit, ze KSN jednozacne nerekl, ze to je problem Slavie, ale ze stejny tlak jako na kluby musi KSN vytvaret i na spatne pracujici novinare.
      Zazim z toho tedy lze cist pouze toto: “chlapci, co nam to delate. Takhle ne, mate to resit nejdriv s nama. My ted budeme muset hasit vas pozar.”
      Ale nikde nerika ze by DS byl chudacek, ktereho nakonec oni samo neodsoudi

  18. Re: Společné prohlášení tří klubů

    LukySKS     před 4 dny 03.09.2025 08:52 |  
    5 30

    Koukám, že tu většina podporuje Tvrdíka, což mě dost zaráží... Já osobně mám s Tvrdíkem ve Slavii velký problém. Je pravda, že před deseti lety pomohl klub zachránit, ale to z něj přece nesmí dělat někoho, kdo si v médiích může halekat na adresu klubu, co se mu zlíbí.

    Zcela souhlasím s postojem iSportu: „Tohle není válka Slavia, Plzeň, Baník versus Sport. Je to válka Tvrdík či Šádek versus svobodná žurnalistika. A ten, kdo v ní střílel manipulacemi, nepravdivými výroky a výhrůžkami, byl zatím především Jaroslav Tvrdík. Šéfredaktor Sportu Lukáš Tomek označil krok za bezprecedentní a nebezpečné opatření, jehož skutečným cílem je snaha zastrašit redakci listu a poslat vzkaz i dalším českým médiím, aby informovala podle představ zástupců těchto klubů.“

    Jako fanoušek Slavie se s tímto prohlášením iSportu plně ztotožňuji a osobně si myslím, že vystupování Tvrdíka v médiích Slavii silně poškozuje!

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Tonda     před 4 dny 03.09.2025 09:26 |  
      24 2

      Ale hovno. řekni mi, kdo se má postavit za zájmy Slavie v českém fotbale? Kdo to udělá? Kdo to dělá? Dělá to třeba pan Šmicer, když má možnost? Nedělá. Zájmy sparty jejich majitel či ředitel veřejně prosazovat nemusí, oni na to mají DS. My žádný sportovní deník, který by se trefoval do sparty či jiných soupeřů a bagatelizoval přešlapy Slavie, či mlčel o pochybných softpenaltových titulech atp nemáme a nepotřebujeme.

      Tvrdík ve Slavii něco odvedl, posunul Slavii z dluhů a "nerozpletitelných" majetkových sraček na vrchol. Pomohl celému českému fotbalu když odtrhnul ty žáby na prameni z hlediska televizních práv.... dalo by se pokračovat.

      deníksport je prostě sparťanská sračka a ty jako slavista se stavíš na špatnou stranu.
      Možná všechno co JT udělá není dokonalé, ale aspoň se bije za zájmy Slavie. A výsledky za sebou má nepopíratelné. Ale ty se klidně stavěj kam a za koho chceš.

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        Slávista 51     před 4 dny 03.09.2025 09:57 |  
        7 0

        1***
        !

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      torn     před 4 dny 03.09.2025 10:08 |  
      14 0

      „Zcela souhlasím s postojem iSportu: „Tohle není válka Slavia, Plzeň, Baník versus Sport. Je to válka Tvrdík či Šádek versus svobodná žurnalistika."

      Jaké informace tě vedou k souhlasu s takovou blbostí? Odebrali jsme akreditace jen DS, ačkoli je mnohem více novinářů, kteří o nás nepíšou zrovna pěkně. Když sparta odebrala akreditaci některým novinářům, šlo také o válku sparta vs svobodná žurnalistika? Když myslivci loví invazivní druh, jde taky o válku myslivců proti přírodě?

      „A ten, kdo v ní střílel manipulacemi, nepravdivými výroky a výhrůžkami, byl zatím především Jaroslav Tvrdík."

      Další nesmysl. Každý Tvrdíkův výrok na téma iSport by mohl být vše zde uvedené a přesto by se nezvládl vyrovnat množstvím DS. Velmi častá manipulace byla doprovázena slovy zdroj blízký vedení Slavie. Častokrát šlo o informace z tohoto fora nebo X.

      „Šéfredaktor Sportu Lukáš Tomek označil krok za bezprecedentní a nebezpečné opatření, jehož skutečným cílem je snaha zastrašit redakci listu a poslat vzkaz i dalším českým médiím, aby informovala podle představ zástupců těchto klubů.“

      Bezprecedentní není, viz sparta. Vzkaz dalším mediím to je. Ale zní přibližně takto: „Pokud o nás budete dlouhodobě informovat negativně a zárověn budete porušovat etický kodex novináře, zrušíme vám akreditaci.“

      Pokud můžeš, vysvětli mi prosím co konkrétně ti vadí na našem vyjádření a přesně proč se ztotožňuješ s vyjádřením DS.
      Edit: dodání uvozovek


      Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2025 14:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        LukySKS     před 3 dny 03.09.2025 10:53 |  
        3 6

        Díky za reakci. Chápu, že to vidíš jinak, ale dovol mi vysvětlit, proč se s postojem iSportu ztotožňuji.
        Nejde mi o to, že Slavia odebrala akreditaci jednomu médiu. Jde mi o způsob, jakým to bylo provedeno, a hlavně o signál, který tím klub vysílá — že pokud o něm někdo píše kriticky, může být odstřižen. To je podle mě nebezpečný precedens, který se dotýká svobody médií obecně.
        A když už mluvíme o manipulacích, je fér zmínit i některé výroky Jaroslava Tvrdíka, které podle mě poškozují klub víc než jakýkoli článek DS. Například veřejně prohlásil, že Mojmír Chytil není útočník do základní sestavy. Přitom Chytil v základu pravidelně nastupuje a odvádí solidní výkony. Takové výroky nejenže působí rozporuplně, ale zbytečně snižují důvěru v klubové vedení a mohou poškodit samotného hráče.
        Podobně se Tvrdík vysmíval spekulacím o zájmu Slavie o Erika Prekopa z Baníku — označil to za „komediální seriál“. A o pár týdnů později sám přiznal, že Prekop byl jejich logickou první volbou. DS to odhadl správně, a přesto je označován za manipulátora. To mi nepřijde fér.
        Takže ano, souhlasím s tím, že tohle není válka klubů proti Sportu, ale konflikt mezi mocí a nezávislostí médií. A to je něco, co by nás mělo zajímat i jako fanoušky. Kritika médií je v pořádku, ale neměla by se řešit jednostranným zákazem přístupu. Pokud DS porušuje etický kodex, existují oficiální cesty, jak to řešit — třeba přes Klub sportovních novinářů.

        • Re: Společné prohlášení tří klubů

          torn     před 3 dny 03.09.2025 12:03 |  
          6 0

          Já jsem za vysvětlení rád. Pomáhá mi to objevit trochu jiné náhledy na situaci.
          Netuším čím ti vadí způsob, vyjádření mi přijde poměrně dobře formulované a spolupráci s Plzní a Baníkem vítám.
          Je tam jako hlavní důvod uvedeno porušování kodexu. Proto nesouhlasím s vyjádřením, že pokud někdo píše kriticky, může být odstřižen.
          S tvou kritikou Tvrdíka souhlasím. Je dokonce možné, že to dodalo motivaci k odebrání akreditace.
          Nechápu ale tvůj krok od kritiky až po konflikt mezi mocí a médii.
          Předně DS není nezávislé médium. Ani se nesnaží si na to hrát. Je vlastněno CNC, jehož majoritním vlastníkem je Křetínský. Ten CNC používá pro manipulaci veřejného mínění, což je naznačeno v nahrávkách v kauze vydírání IKEM. Nejde o jediný příklad.
          Dál budu postupovat jednotlivě.
          „Kritika médií je v pořádku, ale neměla by se řešit jednostranným zákazem přístupu."

          Nahoře píšeš, že ti nejde o odebrání akreditace, tady že jde?

          „Pokud DS porušuje etický kodex, existují oficiální cesty, jak to řešit — třeba přes Klub sportovních novinářů."

          Takže odebrání akreditace nepovažuješ za adekvátní reakci na porušování etického kodexu?
          Edit: uvozovky


          Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2025 13:51) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Společné prohlášení tří klubů

            LukySKS     před 3 dny 03.09.2025 12:51 |  
            2 6

            Torn, díky za otevřenou reakci. Vážím si toho, že se snažíš diskutovat věcně. Pokusím se odpovědět postupně.
            Nejde mi o to, že DS je bezchybný nebo že by měl mít automaticky přístup kamkoli. Jde mi o způsob, jakým byla akreditace odebrána — bez konkrétního doložení porušení kodexu, bez transparentního procesu, zato s ostrou rétorikou a mediální kampaní. To působí spíš jako mocenský tlak než jako obrana etiky. Pokud DS opravdu porušuje kodex, pak je na místě to řešit přes Klub sportovních novinářů, jak sám správně zmiňuješ.
            Když říkám, že mi „nejde o odebrání akreditace“, myslím tím, že neřeším samotný fakt, že DS akreditaci nemá. Řeším signál, který tím kluby vysílají — že pokud o nich někdo píše kriticky, může být odstřižen. A to je podle mě nebezpečný precedens, který se dotýká svobody médií obecně. Proto mluvím o konfliktu mezi mocí a médii.
            A pokud jde o Jaroslava Tvrdíka — myslím, že jeho styl komunikace mohl sehrát roli v tom, že se klub rozhodl akreditaci DS odebrat. Ale právě proto je důležité si uvědomit, že i on sám svými výroky klub poškozuje (viz výše). A pokud DS trefně odhadne přestup nebo upozorní na rozpor mezi slovy a realitou, neměl by být automaticky označován za manipulátora.
            Co se týče vlastnictví DS — ano, je to médium vlastněné Křetínským. Ale to neznamená, že nemůže vykonávat novinářskou práci. Pokud porušuje etiku, má být kritizováno. Ale ne selektivním zákazem přístupu, který působí jako pokus o umlčení.
            Takže ne, odebrání akreditace nepovažuji za adekvátní reakci na porušování etického kodexu, pokud neproběhne transparentní proces. Jinak to působí jako mocenský nástroj, ne jako obrana principů.


            Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2025 12:56) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Společné prohlášení tří klubů

              torn     před 3 dny 03.09.2025 13:50 |  
              6 0

              Rád bych uvedl na pravou míru to, že jsem nepoužil uvozovky, první věta tedy byla tvojí citací. Je to moje chyba, od teď budu používat normálně uvozovky.
              Beru to, že kluby mohli uvést konkrétní případy porušení kodexu. Nicméně doložit něco takového není zas tak snadné bez vyzrazení nějaké informace. Každopádně se ti mohu pokusit dohledat situace, v kterých porušení kodexu našli uživatelé zde na SN.
              U DS jsem rozporoval to, že jde konflikt o nezávislost médií, jelikož Sport není z definice nezávislý. Ani se o to nijak nesnaží, pokud chceš, můžu ti dohledat příklady.
              Já považuju odebrání akreditace za jednoduchý a rychlý krok, nemám s tím v souvislosti s DS problémy. To, že na to nemáš stejný pohled, neznamená, že musíš skočit na keci Tomka o boji Tvrdíka se svobodnou žurnalistikou.
              Doufám, že klub dal stížnost na KSN. Ale součastná žurnalistika má velmi nízký standard bez jediné reakce podobných syndikátů. Proto pochybuji o řešení tohoto konfliktu touto cestou.

              • Re: Společné prohlášení tří klubů

                LukySKS     před 3 dny 03.09.2025 13:59 |  
                3 5

                Díky za diskuzi, Torn. Chápu, že DS má své problémy a že vlastnictví Křetínským je relevantní. Ale i tak si myslím, že odebrání akreditace by mělo být podloženo konkrétními případy a řešeno transparentně. Za mě ideálně přes KSN. Jinak to působí jako mocenský tah.
                Nejde mi o to, že DS je bezchybný. Jde mi o princip: že kluby by neměly selektivně omezovat přístup médiím kvůli kritice. To je podle mě nebezpečný signál. A že se přidaly další kluby? Může to znamenat, že DS píše o věcech, které jsou pro vedení nepříjemné (ne nutně nepravdivé)
                Za mě tím diskuzi uzavírám, díky za věcný přístup.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Dennis     před 3 dny 03.09.2025 10:52 |  
      16 0

      Já nesouhlasím s mnohým, co ledaskde vypráví Jaroslav Tvrdík, často mluví moc a o věcech, o kterých by měl mlčet a řešit je interně. Ale druhá věc je, jak o nás dlouhodobě píše DS. Vždyť už několik let je to evidentní hlásná trouba rudých, píšou neobjektivně, zaujatě proti nám, dlouhodobě tím poškozují naše jméno a pokřivují skutečnost v očích veřejnosti. Vem si, že spoustu lidí si neumí/nechce/nemá čas najít správné informace a tak se prostě spokojí s tím, co píše DS, což je všechno, jen ne objektivní novinařina. Začalo to už s Podroužkem a Vackem, a teď se to posunulo ještě na úplně jiný level... O jaké svobodné žurnalistice tu mluvíš? To, že objektivně píšeš ve prospěch jednoho klubu a vydáváš to za objektivní žurnalistku, přece se svobodnou žurnalistikou nemá nic společného. V DS mají noty, podle kterých píšou, to už je veřejné tajemství...

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      witty13     před 3 dny 03.09.2025 11:51 |  
      18 0

      Také jsem kritik Tvrdíka, ačkoli respektuju jeho zásluhy.
      Také si myslím, že někdy dělá klubu medvědí službu.
      Ovšem to podstatné, co se snaží DS zpochybnit, a nechápu, jak mu na to někdo může skočit, je to, že akreditaci neodebrala Slavia (Tvrdík) nebo Slavia a Plzeň (Tvrdík a Šádek). Ale Slavia, Plzeň a Baník. Proč, když by to byla jen Tvrdíkovo válka, by nám Baník dělal dobrovolně stafáž? Nemá šanci z toho vytěžit nic. A o to víc je zarážející, proč se tedy našel někdo další (Zbrojovka) kdo ten krok nezávisle ne nás udělal?
      Zapomeň na Tvrdíka. Ať si DS říká co chce, reálně ztratil akreditaci (když se to sejde) na 6 z 16 zápasů profi soutěží v české republice. A to Tvrdík, ani dohromady se Šádkem není schopen zajistit.
      Neukazujme na Tvrdíka, ukazujem na DS. Tem by si měl zamést před vlastním prahem, a vysvětlit proč jim akreditaci odebrala zbrojovka a proč baník, když je to údajně jen o sporu s Tvrdíkem...

      A edit: druhá věc je ta, že jsme neodebrali akreditaci nikomu dalšímu, jen jim. Stejně tak ostatní kluby. Nejde tedy o útok na žurnalistiku, ale o obranu před jedním agresivním mediem.

      Mimo to, že Liberec a Sparta omezili komunikaci s medii na minimum, a sdili vse pouze pres svuj placeny obsah. U Sparty to znamena vetsinou exkluzivitu pro DS, coz je v rozpotu s vyvazenym informovanim. Jak u DS, tak i vzhledem ke konkurenci. Na to by meli obhajci nezavisle zurnalistiky a svobody pristupu k informacim poukazat predevsim


      Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2025 11:55) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        LukySKS     před 3 dny 03.09.2025 13:08 |  
        2 15

        Ahoj Witty13, rozumím tomu, že když se k odebrání akreditace přidaly další kluby, může to působit jako důkaz, že problém je na straně DS. Ale já to vidím trochu jinak.
        Právě to, že se přidaly kluby jako Baník nebo Zbrojovka, mi spíš potvrzuje, že DS se dotýká témat, která jsou pro majitele klubů nepříjemná. A ne nutně nepravdivá. V Lize na ruby redaktoři DS často mluví o věcech, které se jiní novináři neodváží otevřít, např. o ekonomickém pozadí klubů, o netransparentních rozhodnutích, o tom, jak se fotbal řídí. To není bulvár, to je kritická žurnalistika. A ta se prostě nehodí každému.
        To, že DS ztratil akreditaci na 6 z 16 stadionů, nevnímám jako důkaz jejich selhání. Vnímám to jako signál, že někteří funkcionáři nejsou schopni unést kritiku. A že se místo věcné reakce rozhodli pro izolaci. To je podle mě problém.
        A k tomu, že akreditaci neodebrali jiným médiím - jasně, ale DS je jediné médium, které se dlouhodobě věnuje kritice klubového vedení napříč ligou. Ostatní média se drží spíš sportovní roviny, nebo přebírají oficiální komunikaci. DS jde hlouběji — a to je přesně to, co některým vadí.
        Co se týče Sparty a exkluzivity pro DS — souhlasím, že to není ideální. Ale to je jiný problém. A pokud DS opravdu porušuje etiku, měl by to řešit Klub sportovních novinářů, ne jednotlivé kluby jednostranným zákazem.
        Takže ano, DS by si měl hlídat kvalitu a etiku. Ale stejně tak by si kluby měly uvědomit, že kritická žurnalistika není útok, ale součást zdravého prostředí. A že odebrání akreditace není řešení, ale spíš vyhrocení.

        • Re: Společné prohlášení tří klubů

          Tonda     před 3 dny 03.09.2025 13:27 |  
          14 1

          A proč se novináři DS se nedotýkají i jiných témat, např. softpenalty, tendenční řízení zápasů rozhodčími, různé posuzování podobných situací a následné přikrývání komisí rozhodčích. Proč vytáhnou články o tom jak máme buranské trenéry a o chování např. sparťanské lavičky a zejména jejich džentlemana nenapíšou ani fň.
          .
          A už vůbec si neumím představit, co by DS vyvolalo za hysterii, kdyby zápas sparty pískal rozhodčí co si na soc. sítě vystaví svoji fotku ve slávistickém dresu.

          Nevidím důvod, proč si zvát novináře, kteří se do mě akorát trefují, na svůj stadion. Na stadion se nedostane určitě plno jiných novinářů a přesto jim nikdo nebrání v jejich psaní.

          • Re: Společné prohlášení tří klubů

            LukySKS     před 3 dny 03.09.2025 14:09 |  
            1 10

            Chápu, že tě štve selektivní přístup DS, a souhlasím, že by měli víc pokrývat i témata jako softpenalty, rozhodčí nebo chování laviček napříč ligou. Ale třeba v Lize na ruby se tohle čas od času řeší, ne vždy ideálně, ale softpenalty na Slavii se třeba řešily. A upřímně, chování naší lavičky mi taky často dost vadí, takže v tom s DS souhlasím. Naše lavička se v posledních letech chovala při některých zápasech až nechutně!
            To, že DS někdy přehání nebo fabuluje, nepopírám. Ale i tak si myslím, že kritická žurnalistika má ve fotbale místo — i když je nepříjemná. Odebrání akreditace by mělo být výjimečné a podložené, ne reakcí na to, že se klub cítí dotčený.
            A že se na stadion nedostane plno jiných novinářů? Jasně, ale DS je jedno z mála médií, které se věnuje i nepohodlným tématům. A to je důvod, proč by měl mít přístup. Ne snad kvůli sympatiím, ale kvůli tomu, že fotbal potřebuje i nepříjemné otázky.

            • Re: Společné prohlášení tří klubů

              Tonda     před 3 dny 03.09.2025 14:24 |  
              14 0

              Člověče, DS se možná věnuje nepohodlným tématům, ale jen ve vztahu ke všem ostatním kromě sparty.
              Z toho jak je tady nekriticky obhajuješ mám takový smíšený pocit. Diskutuju s novinářem DS, nebo fanouškem Slavie?

              Musíš si uvědomit jednu věc, nikdo DS nezakázal psát o Slavii. Redaktoři DS pouze přišli o exkluzivitu být osobně na zápasech a tiskovkách. A ano, byl to vztyčený prostředníček celé redakci DS. Za ty roku už prostě přetekl pohár.

              Budeš si domů zvát lidi co tě za rohem pomlouvají?

              • Re: Společné prohlášení tří klubů

                LukySKS     před 3 dny 03.09.2025 14:58 |  
                2 8

                Nejsem redaktorem DS. Jsem fanda Slavie, stejně jako ty! Jen tady tu záležitost vnímám jinak. To, že drtivá většina se mnou nesouhlasí, respektuji a vlastně to částečně i chápu. Toť´ vše!

            • Re: Společné prohlášení tří klubů

              Edenjejenjeden     před 3 dny 03.09.2025 14:25 |  
              8 1

              Kritická žurnalistika má samozřejmě své místo , ale musí se týkat všech klubů a nejenom těch , kteří se nelíbí majiteli. A když mluvíš o naší lavičce , všimnul sis , jak se někdy chová lavička buzen? Jak se "gentleman" chová k ostatním trenérům , nebo dokonce k hráčům soupeře?
              Proč ve "spartu" nerozebírali problémy majitele s firmou AVE , proč nerozebírali fungování skauta Jiří Rosického , proč nerozebírali lonské konflikty mezi hráči v kabině (Birmančevič vs Laci , Krasniqi). Proč asi ne? Cenzura , nebo autocenzura?
              To není konflikt mezi kluby a médii , to je konflikt mezi kluby a jedním médiem a to pouze jednou jeho sekcí a to fotbalovou.

        • Re: Společné prohlášení tří klubů

          witty13     před 3 dny 03.09.2025 13:33 |  
          13 1

          Papouškuješ obecné narativy DS. Proč DS nekritizuje také spartu? A její pozadí? Proč ty tlaky na ostatní kluby, ohledně údajného porušování dohod a společného postupu vzhledem k valným hromadám a volbám?
          Já nenávidím konspirace, ale DS se nikdy neopřel do Sparty, že není schopná se dohodnout s ostatními na postupu. Aktuální rozdání moci ve fotbale vadí hlavně spartě, která ztratila velkou část vlivu. DS tak pořádá hon na "opoziční" mocenskou kliku. O kritické žurnalistice nemůže být v tu chvílí řeč. DS se stal hlásnou troubou Sparty, potažmo DK, a jeho názoru na to jak by měl vypadat český fotbal. Pokud by to bylo "padni komu padni" a DS nepatřil majiteli Sparty, který nota bene je sám extrémně namočený v netransparentních kauzách ohledně své kabelky, a který, jako jediný funkcionář z velké 4 prokazatelně ovlivňoval rozhodčí (viz jeho návštěva v kabině, co se dělo po ní všichni víme), mohl bych tvůj argument přijmout.
          Avšak tady, i přes můj silně negativní postoj k Tvrdíkovi, jsem jednoznačně na jeho straně. Zapomínáme, že DS možná měl nějaké střípky ohledně Zafiho, a možná i něco k Prekopovi, ale také měl "šestici vyvolených" a další zaručené zprávy, které se ukázali jako liché, a o většině přestupů do Slavie reagoval výrazně zpožděně oproti jiným, tedy jasné a spolehlivé zdroje nemá, a často fabuluje, a tam kde má správná jména, rád uvádí jiné částky a tím zyvšuje tlak... a samozřejmě zase jen u někoho (kdyby to dělali napříč, asi by to nebyl takový problém).

          A úplně poslední dovětek - opravdu nejde jen o Tvrdíka, když jde o 4, majetkově silné (tedy nezávislé) kluby, s rozdílnými zájmy. A ztratit, jako "největší" sportovní deník akreditaci na více jak třetinu profesionálních fotbalových utkání je extrémním selháním. Selháním, které nemá, troufnu si říct, v Evropě obdoby, protože je to až poslední možnost klubů, které tím dávají najevo, že to vážně není v pořádku!

          • Re: Společné prohlášení tří klubů

            LukySKS     před 3 dny 03.09.2025 14:02 |  
            1 11

            Díky za obsáhlou reakci. Chápu, že DS má své slabiny! Některé přestupové spekulace nevyšly, některé články byly přehnané, a vlastnictví Křetínským je relevantní. Ale i tak si myslím, že kritická žurnalistika má v českém fotbale své místo, a že DS se často pouští do témat, která jiní neotevírají. To, že se víc věnují Slavii než Spartě, může být problém, ale ne důvod k odebrání akreditace.
            Odebrání přístupu na stadiony Slavie, Plzně a Baníku (Zbrojovky Brno) je podle mě extrémní krok, který by měl být podložen konkrétními případy porušení etiky. Jinak to působí jako represivní reakce na kritiku, ne jako obrana principů.
            Neříkám, že DS je bezchybný. Ale pokud kluby chtějí férové prostředí, měly by se chovat transparentně, a ne selektivně umlčovat médium, které jim nevyhovuje.
            Za mě tím diskuzi uzavírám. Díky za výměnu názorů.

            • Re: Společné prohlášení tří klubů

              witty13     před 3 dny 03.09.2025 14:24 |  
              10 0

              chápu co a proč říkáš, ale prostě nesouhlasím.

              Máš pravdu, že v debatě nemá smysl pokračovat. Jen několik řečnických otázek na konec.
              Kdo by měl být více transparentní? Medium nebo kluby? Kdo má větší společenskou odpovědnost, klub nebo medium?

              Já osobně si myslím, se vším respektem k poctivě pracujícím novinářům, že přes všechny projekty klubů, je medium výrazně celospolečensky odpovědné. A proto, pokud jsou tyto dvě znepřátelené strany ve při, je jednoznačně na mediu, aby dokázalo obhájit svoji vyváženost, pravdivost a rovný přístup ke všem, a následně při urovnalo. 4 profesionální kluby (nezanedbatelná část) si myslí, že toho DS není schopen a proto reagují tak jak reagují.
              je to samozřejmě trochu o tom, kdo teď ukáže koule a ustoupí. Osobně však považuji DS za toho, kdo tento spor prohrává, a jsem zvědav co k tomu řekne KSN (vsadím se, že nelze čekat bezbřehou podporu DS, což by v případě tendenčního sporu bylo očekávané)

      • Re: Společné prohlášení tří klubů

        butters     před 3 dny 03.09.2025 14:43 |  
        9 0

        K těm klubům, které taky bojkotují DS - četl jsem jednu diskuzi, o Plzni a jejich důvodu tam nepadlo nic oficiálního, pouze názor fanouška, že pohár trpělivosti Šádka s DS přetekl, když 2 dny před zápasem Plzně se spartou vytáhl ispart kauzu "Šulc do Slavie" (přestože šlo o 2 měsíce starou informaci, kterou už Plzeň předtím dementovala), protože dostali za úkol Plzeň rozhodit a nic lepšího je nenapadlo. U Zbrojovky prý nejde o úplný bojkot, šlo jim o 1 novináře, který o nich psal hovna, tomu vzali akreditaci a domluvili se s DS, že jim "přidělí" jiného novináře. Nejvážnější důvod k bojkotu DS má asi Baník, kde bylo hlavním důvodem to, že Kvasnica prohlásil (asi v tom jejich podcastu), že Brabec nemá moc času na Baník, protože má problémy s byznysem, a Brabec pak musel kontaktovat všechny svoje obchodní partnery a vysvětlovat jim, aby neměli žádné obavy, že si to Kvasnica vycucal z prstu.

        • Re: Společné prohlášení tří klubů

          witty13     před 3 dny 03.09.2025 14:49 |  
          9 0

          to ale nemění nic na tom, že ty kluby mají své důvody, a nejsou "ve vleku Tvrdíka" jak tvrdí DS. Upřímně, takové schození Brabce a Šádka, a prohlášení je téměř za nesvéprávné idioty tím, že defakto dělají pouze stafáž, užitečné idioty, Tvrdíkovi je taky slušný argumentační faul, kterým si to u těch klubů určitě nevylepší...

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Kapitán     před 3 dny 03.09.2025 13:30 |  
      1 8

      jses nehorazna smradlava mocka

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Max1     před 3 dny 03.09.2025 20:03 |  
      10 1

      svobodná žurnalistika ale neznamená, že si novinář může psát co chce a DS píše neobjektivně a lživě prakticky pořád. Klub si nesmí nechat srát na hlavu

  19. Re: Společné prohlášení tří klubů

    japhy     před 3 dny 03.09.2025 10:46 |  
    17 1

    Ligu naruby teď hodnotit nelze, jsou tam toho plný, tudíž pro slávistu hooodně těžko stravitelný. Zajíc opět super, Vacek šije do sportu, Novotňák je proti odebrání akreditací, ale z dvojrozhovoru na Livesportu dal kredit spíš Tvrdíkovi. To jen tak na úvod.
    Dneska jsem četl rozhovor s Dusíkem a zazněl tam útok na nezávislou novinařinu. Lidem jakoby nedocházelo, že DS vlastní majitel sparty, který přes něj hájí svoje zájmy. Pamatuju, jak se Podroužek kdysi mohl posrat, když slávisti zpochybňovali nezávislost DS. Jenže celá řada kauz a událostí mluví naprosto jasně. A stejně jako po převzetí MF Dnes Babišem, tak i u DS je jednak důležité, co zazní, ale někdy je ještě důležitější to, o čem se mlčí. Ano, o nich mluvím.

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      Kapitán     před 3 dny 03.09.2025 13:29 |  
      12 2

      melou o nezavisle novinarine, ale nikdo z nich uz nedoda, ze vlastnictvi deniku majitelem sparty je stret zajmu. To se jim nehodi.

  20. Klub má hrát fotbal, ne válčit s novinami

    jkbrzck     před 3 dny 03.09.2025 14:37 |  
    4 20

    Slávisti zatleskali, na rozdíl od fanoušků Baníku. Docela by mě zajímalo, který velkoklub si někdy dovolil něco podobného vůči relevantnímu médiu. Osobně si myslím, že jich moc nebude a že tohle je spíš doména východních egomaniaků.

    Je to nebezpečný precedens. Co přijde příště, filtr povolených otázek? Tohle nás vrací někam, kde bychom vůbec neměli být.

    Postavení deníku Sport je problematické, ale Slavia se má prezentovat na hřišti a v hledišti, ne takhle.

    • Re: Klub má hrát fotbal, ne válčit s novinami

      Krystof     před 3 dny 03.09.2025 14:47 |  
      16 0

      Myslím, že v tomhle je taky velký kus problémů s rudým Deníkem - Nikde jsem nezaregistroval, že by Slavia neodpovídala novinářům v rozhovorech na nepříjemné otázky.
      DS se ale většinou pokládat otázky ani neobtěžuje a přesto sepisuje celé články maximálně tak na základě "vlastních zdrojů". A i když jim někdo něco vyvrátí a upozorní je na to, stejně si jedou furt svoje.

      • Re: Klub má hrát fotbal, ne válčit s novinami

        jkbrzck     před 3 dny 03.09.2025 15:14 |  
        0 7

        Souhlas, ale slovy klasika: "S Vašimi názory nesouhlasím, ale do smrti budu hájit Vaše právo je říkat."

        • Re: Klub má hrát fotbal, ne válčit s novinami

          japhy     před 3 dny 04.09.2025 10:05 |  
          7 0

          Tohle je krásná a pravdivá věc, ovšem není to jediná poučka na světě, dle které by se měl člověk řídit.
          A neplést názor s faktem, resp. názorem za fakt vydávaný.

        • Re: Klub má hrát fotbal, ne válčit s novinami

          Cygnus     před 7 hodinami 06.09.2025 15:51 |  
          5 0

          Jako fanoušek můžeš samozřejmě mluvit o svobodě slova – nikdo ti ho nebere. Ale tady to není otázka svobody názoru.

          Jde o to, že kluby se musí bránit, když je médium systematicky uráží, vymýšlí si kauzy a schovává se za „důvěryhodné zdroje“, které nikdy nepředloží.

          Typickým příkladem je kauza Latka – údajné bití jeho manželky, na kterou si Sport „náhodou“ vzpomněl vždy před derby se Slavií, přestože soudně nikdy nic projednáno nebylo.

          To už není novinařina, to je cynická pomluva, špinavá strategie, jak očernit konkurenci. Stejně jako bys ty nenechal bez reakce, kdyby tě někdo nepravdivě osočil, ani kluby nemohou zavírat oči před cílenou manipulací.

          Stačí si přečíst chytré rady a komentáře, které týden co týden ve Sportu zveřejňuje Vizek – vždy s jedním cílem: štípat Slavii. Ruku do ohně bych dal, že Vizek není autorem – takové věty by nikdy nenapsal. Bere svůj měsíční honorář za to, že jeho jméno redaktoři Sportu zneužívají k manipulaci veřejnosti.

          To už není žurnalistika, to je marketing pomluv a cynismus přetavený v redakční strategii.

    • Re: Klub má hrát fotbal, ne válčit s novinami

      Mijk     před 3 dny 03.09.2025 15:08 |  
      19 1

      Není to relevantní médium. Je to PR oddělení pražské Sparty. Tečka.

      • Re: Klub má hrát fotbal, ne válčit s novinami

        jkbrzck     před 3 dny 03.09.2025 15:12 |  
        2 12

        Jo jasně, proto tam naši sponzoři pořád inzerují. Zní to jak brekot politiků, kterým vadí, že o nich někdo píše ošklivě.

    • Re: Klub má hrát fotbal, ne válčit s novinami

      Max1     před 3 dny 03.09.2025 20:01 |  
      19 2

      problém je že deník sport není relevantní, ale neobjektivní bulvár a bahno píšící na objednávku klubu z Bubenče.

  21. Re: Společné prohlášení tří klubů

    Ladislav (přítel SN)     před 3 dny 03.09.2025 20:29 |  
    4 0

    „Představitelé fotbalových klubů Slavia Praha, Viktorie Plzeň a Baník Ostrava se dnes obrátili na Klub sportovních novinářů (KSN) se žádostí o uskutečnění osobního jednání před Etickou komisí KSN ČR. Na setkání hodlají podrobně vyložit podněty, které je vedly k rozhodnutí odebrat deníku Sport novinářské akreditace na domácí zápasy,“ uvedl KSN ve svém prohlášení. Komise podnět prostuduje a vydá k němu stanovisko, dále by měla probíhat jednání mezi kluby a zástupci Deníku Sport. „Na základě dohody KSN s FAČR budou mediátory tohoto jednání předsedové Michal Dusík za KSN a David Trunda za FAČR,“ uvedl Klub sportovních novinářů. Předsedkyní Etické komise KSN je Barbora Černošková, bývalá redaktorka České televize, dále ji tvoří dostihový reportér a spisovatel Martin Cáp a redaktor webu Sport.cz Robert Sára.
    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-posun-v-kauze-odebranych-akreditaci-kluby-se-obratily-na-etickou-komisi-ksn-5285288

    • Re: Společné prohlášení tří klubů

      japhy     před 3 dny 04.09.2025 10:25 |  
      3 0

      Bylo to trochu "na Trumpa", ale zřejmě jediný způsob, jak rozpoutat diskuzi, dostat všechny zúčastněné ke kulatému a zároveň do jednání vstoupit v silné pozici.

  22. Re: Společné prohlášení tří klubů

    Ladislav (přítel SN)     před 3 dny 03.09.2025 21:34 |  
    8 0

    Ligová fotbalová asociace nezvrátí rozhodnutí Slavie, Plzně a Baníku, které na stadiony neumožní vstup novinářům konkrétního média. Vyplývá to z reakce LFA, o níž Sport.cz požádal. „Správa akreditací a posuzování žádostí jednotlivých novinářů a redakcí spadá výhradně do kompetence klubů, které jsou organizátory utkání,“ doplnil mluvčí LFA Pavel Jahoda. Po zveřejnění článku mluvčí LFA upřesnil: „Vedení soutěže se situací bude zabývat na nejbližším Ligovém výboru.“ Ten zpravidla jedná počátkem každého měsíce.
    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-vedeni-ligy-dava-ruce-pryc-od-kauzy-odebranych-akreditaci-5285245