S letním odchod Christose Zafeirise Slavia počítala a připravovala se na něj. Když pak sám hráč přišel s tím, že by ve Slavii rád zůstal a zahrál si s ní Ligu mistrů, následovala dohoda v rámci které podepsal Zafeiris novou vylepšenou smlouvu. Zájem PAOKu a zájem hráče tam přece jen odejít tak rozbouřil vody a vzájemné vztahy dost možná významně ochladly. Slavia odmítla svého klíčového hráče pustit, mimo jiné i proto, že takto pozdě v přestupním období neviděla možnost získat adekvátní náhradu. V souvislosti s řešeným přestupem Zafeiris dokonce vůbec nenastoupil do nejtěžšího letního zápasu Slavie v Jablonci a tým bez něj jen zachránil na poslední chvíli remízu 1:1 a propadl se na druhé místo tabulky.
Vzájemně si odporující zájmy klubu a hráče se nyní zdá se podařilo vyřešit ke spokojenosti všech. Slavia přistoupila na prodej do PAOKu již nyní, ale vyjednala si setrvání Zafeirise ve Slavii ještě pro podzim 2025. Řecký záložník tak tým neoslabí svým okamžitým odchodem a bude moci týmu pomáhat jak v lize tak v Lize mistrů. PAOK získá svého vysněného hráče a ten zase vysněnou lukrativní smlouvu. Podle zpráv v médiích by Slavia měla za přestup Zafeirise inkasovat deset milionů Eur plus další dva miliony v možných bonusech.
Transakce ještě nebyla oficiálně oznámena, dohodu ale potvrdil na sociální síti X Jaroslav Tvrdík. Jaké nyní bude mít Zafeiris vztahy v kabině a jak tuto novou situaci vstřebají fanoušci Slavie, to ukáže až čas.
Komentáře (120)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
malan (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 17:32 |“Výhodnost” tohoto transferu asi potřebuji vysvětlit.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
gr—pla před 6 hodinami 20.08.2025 17:53 |Tvrdík to vysvětlí tak, že dělá vše nezjištně jen pro Slavii a tohle bylo to nejlepší a všichni kolem kdo to komentují jinak a neskáčou mu na jeho PR jsou zlí a nepřejícní.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Seveřan před 6 hodinami 20.08.2025 17:34 |Rozumné řešení. Vedení klubu to má těžké. Celou dobu se zdá, jak máte s hráčem silný lidský vztah, pak přijde lukrativní nabídka a toto lidské hledisko se po vidinou vyšších příjmů sesype, jako domeček z karet.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 17:41 |Má smlouvu má,šel by do B
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Lunaris před 6 hodinami 20.08.2025 18:12 |K čemu je to dobrý? Jaký tím vysíláš signál dalším hráčům, kteří by uvažovali nad tím, že by tu někdy hráli? Z béčka nikoho neprodáš ani za těch 10. Píčovina
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 18:18 |Tak potom je smlouva cár papíru a profesionalita.kulhá na.obě nohy.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Andreas před 6 hodinami 20.08.2025 17:34 |Slušná klauniáda
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
butters před 6 hodinami 20.08.2025 17:37 |Chce jít, tak proč ho tady držet? Doufám, že v LM budou nastupovat hráči, kteří chtějí za Slavii hrát, a ne ti, kteří se těší, až odejdou.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Slávista 51 před 6 hodinami 20.08.2025 18:26 |! 1*
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 17:40 |Já bych ho stavěl max. na MOL pohár.Budu mít co dělat ,abych na něj nezískal.Prostě peníze
10 míčů v zimě
urs (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 17:44 |Za mě ideální řešení, kdy se vlk nažere a koza zůstane celá. Zafi mi přirostl k srdci a stále věřím, že je to dobrej kluk. Odchod za trojnásobnou vejplatu chápu, neváhal bych taktéž.
Re: 10 míčů v zimě
Radovan62 (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 17:47 |A kabina bude celá natěšená na frajer,který za 4 m zvedne kotvy
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 17:45 |Nepískal.Tohle.řešení,pokud bude hrát,slušně rozloží kabinu.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Gordo před 6 hodinami 20.08.2025 17:46 |Myslím že to je rozumné řešení. Jestli je alespoň trochu frajer měl by na hřišti nechat všechno. Taky ho mohli dusit v B.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 17:50 |Jasně bude hrát na úkor kmenových hráčů a jeho cena půjde výš,ale.Slavia už utře hubu.Hráč patří PAOK.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 6 hodinami 20.08.2025 17:49 |Nejbizarnější by bylo, kdyby Zaferis zazářil v LM a PAOK ho obratem prodal za dvojnásobek :D
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
pf před 6 hodinami 20.08.2025 17:59 |Jsem myslel, že tam budeme podle tebe pro smích a dostávat příděly, tak už si vyber :D
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 6 hodinami 20.08.2025 18:02 |Kde jsem něco takového psal? Já si myslím, že v LM s trochou štěstí můžeme uhrát zajímavý výsledky.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
pf před 6 hodinami 20.08.2025 18:14 |Asi stačí mrknout, cos tu během minulého týdne psal, čert ma vzít i případné příděly v LM. Chtělo by to občas konzistenci, tady je to občas doktor Jekyll a pan Hyde.
Pokud Zafi zazari, jen dobře. Peníze tu přece diky majiteli nemusíme řešit, hlavní je sportovní úspěch. Je to taková zdejší mantra, abychom nehledeli na finance.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 5 hodinami 20.08.2025 18:30 |Napsal jsem čert vem příděly v LM, čímž jsem myslel, že to není primární starost, protože o úspěchu sezóny rozhodne jako vždy liga. Uhaluzit něco doma s Realem a vyhrát venku na Baníku jsou dvě různé disciplíny. Žádná nekonzistence tam není, na jedno je vhodné mít 10 atletických bojovníků, na druhé je třeba i trochu techniky a kreativity.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
pf před 5 hodinami 20.08.2025 18:36 |Pokud by Zafeiris v LM skutečně zazářil, byla by to dokonalá varianta. Čert vem tu případnou finanční ztrátu, pokud by to mělo znamenat sešívaný fotbalový úspěch. Mám spíš obavu, aby to ve výsledku nebylo trápení pro všechny strany.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Slávista 51 před 6 hodinami 20.08.2025 18:24 |TAK TO, SNAD MÁ
Slavia trochu ošetřené.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Pjotrzmogus před 6 hodinami 20.08.2025 17:55 |Jasně, ty vole. Nejsme samoobsluha, proto prodáváme mladé, perspektivní hráče pod cenou. Chápu klub, že chce nespokojeného hráče pustit, nechápu už, proč tu má být nespokojený hráč další půlrok. To radši kdyby šel teď, bylo by všem líp. Zafeirisovi rodiče evidentně mají nějakou zvláštní zálibu v zabíjení jejich vlastního syna.
Kdyby teď zahrál dobře v LM, šel by třeba za 1,5-dvounásobek na Západ a bral by tam klidně trojnásobek toho, co v Řecku. Nažral by se jak klub, tak hráč (rodina), tak agent. Win-win situace. Tomuhle opravdu nerozumím. Ten tlak od strany hráče, resp. rodičů, musel být obrovský, aby někdo jako JT kývnul na něco tak dehonestujícího. Pokud to je skutečně s těmi rodiči takto, jak se píše, tak samotnému Zafimu na tom asi není moc co vyčítat, jestli poslechl rodiče.
Každopádně jsem z toho all-in-all nasranej. Uvidíme, co z toho ještě vyleze.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 6 hodinami 20.08.2025 17:59 |Tak teď už Zafi nemá důvod k nespokojenosti, když je to dohodnuté a navíc si zahraje LM. Za mě dobrá dohoda v rámci možností, docela respektuju PAOK, že když prostě chtěli hráče, tak se pro jeho příchod udělalo vše, místní rozumbradové by jim vysvětlili, že mu nemůžou dát vyšší plat než ostatním hráčům, protože by se rozpadla kabina, ale holt všechno jde, když se chce.
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2025 18:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak teď už Zafi nemá důvod k nespokojenost, když je to dohodnuté a navíc si zahraje LM. Za mě dobrá dohoda v rámci možností, docela respektuju PAOK, že když prostě chtěli hráče, tak se pro jeho příchod udělalo vše, místní rozumbradové by jim vysvětlili, že mu nemůžou dát vyšší plat než ostatním hráčům, protože by se rozpadla kabina, ale holt všechno jde, když se chce..
Skrýt původní komentář
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Pjotrzmogus před 6 hodinami 20.08.2025 18:18 |Tak já ten argument s přeplácením dejme tomu chápu, akorát u nás je problém, že se nedostáváme s platy ani někam na spodní/střední úroveň Bundesligy. Pak je jednoduchý pro takovejhle bohatej klub ze shit ligy nás přeplatit. Jestli tady top hráči berou 10-15 tisíc euro týdně, jak někdo psal, je to oproti Západu zkrátka málo. A vysvětluje to i to, že k nám nikdo zajímavej nechce.
Za mě dobré řešeni
sicilianbrno před 6 hodinami 20.08.2025 17:56 |Nemám s touhle dohodou problem. Slušné penize, nemyslim si, že bysme za něj dostali někdy vic i kdyby hral na podzim v LM pod naši smlouvou, ale i tak se tu najde plno z vás, který s jakymkoliv řešeni našeho vedeni maji problem. A jestli ho využijem v LM nebo budem stavět jiný necham na vedeni....
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Snivec před 6 hodinami 20.08.2025 17:57 |tohle ma rozhodne daleko k spokojenosti vsech, spise bych to pojmenoval, co se s tim ted dalo vice delat
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Pjotrzmogus před 6 hodinami 20.08.2025 17:59 |Srovnat Zafimu palici, ať neblázní a jde až příští léto, druhá varianta je donutit ty Řeky platit jak mourovatý. Tak či onak, určitě se bral i ohled na vztahy v kabině. Jinak by buď nešel, nebo by částka byla významně vyšší.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Divizni (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 18:08 |Já tohle pochopím pouze v případě, že zítra ten balík peněz vezmeme a koupíme za něj super útočníka. Hezký den všem
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 18:24 |Jo už lovíme v Jihlavě,ale zase vedle prý obránce.
Šup do Karviné.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 18:09 |Teď debatujem na skupině:prý mu budu líbat nohy až dá góly v derby a LM.
Tak jsem se vsadil,že od zápasu z Pardibicema až do odchodu dá max.5 gólů.Já nevěřím,že to neudělá nic s kabinou a hráči ho budou na hřišti ignorovat.Uvidíme časem,ale nasral mě!!
Je to chyba
kexholm před 6 hodinami 20.08.2025 18:10 |Myslel jsem si že od dob přestupů Baráka, Pavlenky a Coufala jsme se poučili... bohužel ne. Správné řešení bylo, teď jsi podepsal smlouvu na 3 roky, ty si chtěl zůstat, tuhle sezónu zůstaneš, za rok si sedneme a prodáme tě když bude dobrá nabídka. Navíc se mohl ukázat v LM a jeho cena se mohla zvýšit. Tohle řešení je za mě blbost, pro nás samé nevýhody.
Re: Je to chyba
Slávista 51 před 6 hodinami 20.08.2025 18:19 |NEMÁ CENU HO DRŽET -
když je hlavou letos jinde/v Řecku.
Je mu přáno a doufám, že konečně začne hrát to, proč do Slavie přišel.
Re: Je to chyba
Pjotrzmogus před 6 hodinami 20.08.2025 18:20 |Tak se klub aspoň měl nažrat, ne ho prodávat pod cenou. Čistej profit asi bude fajn, ale v kontextu současné hodnoty Zafiho to je prostě málo.
Re: Je to chyba
mig52 před 5 hodinami 20.08.2025 19:08 |Tak zase takový fenomén u nás nebyl. I naší zásluhou. Více než fotbalistu jsme ho rozvíjeli jako dělníka hřiště.
Re: Je to chyba
Arminius před 6 hodinami 20.08.2025 18:25 |Je to přesně tak jak píšeš. Máš vylepšenou smlouvu zůstáváš, nebudeš si z nás dělat prdel. To je negativní návod dalším jak si vynucovat přestup. Zafi se bohužel ukázal jako typický Balkánec, u kterých dohody za 10 min neplatí.
10 mil. EUR
Merlinus (přítel SN) před 6 hodinami 20.08.2025 18:14 |Nevím no, za Zafeirise bych čekal víc než "jen" 10 mil. EUR.
Zafi
mart83 před 6 hodinami 20.08.2025 18:20 |Co se týče přestupové politiky tak jsem z našeho počínání v posledních měsících a týdnech velmi zmatený, takže mě tohle už ani nepřekvapuje. Zafiho jsem si hodně oblíbil, jeho odchod jen do Řecka mě mrzí, přál jsem mu lepší soutěž, ale sám asi takové ambice nemá. Tak ať se mu tam daří, ale přiznávám že teď už ho moc v našem dresu vidět nepotřebuju, a vlastně ani nechci. Třeba si mě ale svým nasazením a výkony zase získá a nakonec to bude loučení v dobrém, uvidíme.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
JohnyBeGOOD před 6 hodinami 20.08.2025 18:23 |Nejvíc mě baví komentáře "co na to řekne kabina". Poté co se tu celé léto řeší, že nelze přivést nadstandartního hráče, protože ho nedokážeme adekvátně zaplatit. Respektive dokážeme, ale nedělalo by to dobrotu v kabině kdyby někdo bral výrazně víc. Tak pokud to nejde ve Slavii, tak se nelze divit, že od nás hráči typu Zafeirise budou nadále odcházet. A kabina mu může maximálně tak popřát všechno nejlepší.
Sám jsem si představoval o něco lukrativnější adresu na západ od nás poté, co se Christos předvede v LM na kterou jako jeden z mála aktuálně má formu. A obecně mu tyhle velké zápasy kdy jde o hodně jdou, stačí si vzpomenout na loňské předkolo doma s Lille, kdy ho bylo celé hřiště a mohl dát klidně hattrick.
Nemůžu si pomoct, ale že odchází takový baller za podobnou částku jako třeba Vitík mi přijde málo. Myslím si, že ještě nenarazíl na svůj strop a jeho cena se může v budoucnu klidně vyšplhat na dvojnásobek.
Navíc PAOK beru jako klub na podobné úrovni a když oni jsou ochotní zaplatit 10m+, tak si říkám na co ještě čekáme? Na přestupech a LM utržíme přes 100 milionů eur. A nikdy nebyla vhodnější doba něco z toho zase investovat zpátky do kvality. Budeme hrát LM a měli bychom dělat vše proto, aby to nebylo pouze letos, ale i příští a přespříští rok, kdy je stále velká pravděpodobnost, že mistr půjde přímo do ligové fáze. Tohle je pro Slavii historická příležitost, která se zase dlouho nemusí opakovat.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 5 hodinami 20.08.2025 18:34 |Co řekne kabina na to,že tady bude hrát hráč který nám už nepatří a odejde
O peníze nešlo.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
PetCC před 5 hodinami 20.08.2025 18:48 |Nic.
A po Novém roce se s ním pěkně rozloučí.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 5 hodinami 20.08.2025 19:24 |Výsledky a hra nám ukáže jaká je kabina rodina
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
p!erreCORE před 5 hodinami 20.08.2025 18:27 |Chápu správně, že nás Christos podojil o vylepšenou smlouvu? Neni blbej, no... Ať jde, štěstí mu přát nebudu, plivat na něj taky ne.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
slavistapavel před 5 hodinami 20.08.2025 18:33 |Tvrdik by se mel naucit v některých momentech mlčet. Cele to na me působí, ze si nechtěl shodit EGO, stim, ze co napsal by nakonec nebyla pravda, tak se do toho zamotal, ze to vymyslel takto nevýhodné pro Slavii. Proste ho mel prodat a mela se vzit náhrada i kdyby to měl být třeba Beran, který předvádí kvalitní výkony a drží Jablonec. Jsem popravde nasranej.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Pjotrzmogus před 5 hodinami 20.08.2025 18:34 |Beran? To snad nemyslíš vážně, že ne...
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
slavistapavel před 5 hodinami 20.08.2025 18:36 |To je hráč, který mě první chvíli napadl a zapadl by do týmu, nemusel by se aklimatizovat. Navic za rok, možná půl mame zpátky Oumu z Polska.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Pjotrzmogus před 5 hodinami 20.08.2025 18:45 |To, že Beran hraje v Jablonci relativně dobře je sice fajn, ale on je prostě pouze nadprůměr naší ligy. Na top úroveň nemá. Evidentně existuje důvod, že jsme se ho opakovaně zbavili.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
japhy před 3 hodinami 20.08.2025 21:05 |Jenže on tam nehraje relativně dobře, ale prostě výborně. A Beran teď a před lety jsou dva úplně jiní hráči. Přesto si ale nemyslím, že by to byla dobrá náhrada Zafiho, hraje něco trochu jinýho.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
gr—pla před 5 hodinami 20.08.2025 18:39 |Pro Tvrdíka je jeho PR důležitější než nějaká výhodnost přestupu pro klub. Teď to bude populisticky okecávat, jak vlastně udělal to nejlepší pro Slavii :-)
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
smichov_2 před 5 hodinami 20.08.2025 18:43 |Bohužel nikdy nenaplnil to s čím přišel: stát se takovým Horvathem v Plzni, desítkou co rozdává gólové asistence. Možná v Paoku zazáří a naše liga mu nesedla. Nakonec je dobře, že takového hráče udáme za 10 mega. Věc k zamyšlení je, že našemu skautingu se skutečně povede jedno jméno z asi 30 co podepíšeme. Vím, že je to těžká disciplína, ale...
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2025 18:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Bohužel nikdy nenaplnil to s čím přišel: stát se rakovým Horvathem v Plzni, desítkou co rozdává gólové asistence. Možná v Paoku zazáří a naše liga mu nesedla. Nakonec je dobře, že takového hráče udáme za 10 mega. Věc k zamyšlení je, že našemu skautingu se skutečně povede jedno jméno z asi 30 co podepíšeme. Vím, že je to těžká disciplína, ale....
Skrýt původní komentář
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
JohnyBeGOOD před 5 hodinami 20.08.2025 19:01 |Tak on to ani naplnit moc nemohl, když hrál na úplně jiném postu s mnohem víc defenzivními úkoly. Desítku typu Horvátha jsme v kádru měli naposledy, když tu byl Stanciu.
S tím skautingem taky nesouhlasím, stačí se podívat na to za kolik přivádíme hráče a za kolik je pak prodáváme. V rámci možností jsme v tom velmi úspěšní. Jenom to chce neusnout na vavřínech a neustále se pokoušet o hráče typu Zafeiris, Ogbu, Diouf, Bah, Sima, Sor atd. Ne vždycky to samozřejmě vyjde, ale to nevadí. Protože když ano, tak se nám ta investice vrátí 5-10x.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
1zippo1 před 3 hodinami 20.08.2025 21:04 |No tak jednoho takového Horváta jsme prodali před dvěma(?) sezonami do Číny. Za blbou stovku. druhýho Horvátha jsme prodali za směšný peníz na Kypr ( nepotřebný Hušby). Pak jsme si tedy předrželi Ševčíka, který víc než s míčem kamarádil s rotopedem ( ale byl to tmelič do kabiny). A pak konečně přišlo zázračné dítě Zafi. Tomu jsme naložili spoustu defenzivních úkolů a strašně se divili, že jeho produktivita je za očekáváním...Přišli silácké řeči pana Tvrdíka, že v tomto přestupáku nikdo neodejde. Takže teď tahle komedie s přestupem teď, ale hostování do zimy. Je to úplně fuk, hlavou je jinde, zranění se bude bát, takže už bez soubojů. Raději měl udělat pápá už teď. Bude po něm kulový. Zafiho jsem měl hodně rád, ale pokud si dám do souvislosti jeho komedii s podpisem a nynějším vynucením přestupu, tak úplně v klidu řeknu táhni do prdele. Budeš tady celý podzim zabírat místo hráčům, kteří mají zájem ve Slavii hrát...
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Cross před 5 hodinami 20.08.2025 18:44 |Chiméra o nejsilnějším kádru se hroutí. Mně se v tomto kontextu honí hlavou následující:
Proč se ze Slavie přestupuje do Řecka?
Řecko je chudší stát, než Česko. Řecká liga je dle koeficientu UEFA, o něco slabší, než liga česká. PAOK je dle Transfermarktu cenově třetí tým této řecké ligy. Soluň je pěkně město, ale je spíše v pozici Plzně, než Slavie. PAOK bude hrát nejlíp Evropskou ligu.
Takže proč se přestupuje do PAOKu? Zapomeňme na vzývané národní touhy. Zafeirisova rodina zmizela z Řecka před mnoha lety a nezdálo se, že by ji to trápilo. Zafi v Řecku dlouho nezůstane. Proste si slabší PAOK - z chudší země a ze slabší ligy - dovolí investovat do talentu, zatímco my si to dovolit nechceme - neumíme. 4 miliony € strop. Miliardář ( v eurech) Tykač se chlubí, ze Slavia byl nejmenší deal, v němž se osobně angažoval, že do týmu za 20 mesîců nemusel investovat ani korunu - a asi teď šetří na důchod?
Tož tak. Hurá do Ligy mistrů. Vstříc ostudě a krizi, která se přenese i do ligy. Nakupujeme vykulené africké juniory, a nebo zhusta hráče kteří v průměru sotva mají vyšší kvalitu, než kádr třeba Jablonce, Olomouce, Liberce. Až u nás se z nich mediálně “vyrábějí” hvězdy. Máme lepšího trenéra a 4-5 nadstandardních plejerů na úrovni Evropské ligy. Liga mistrů zase fůru let ne. Co je tohle za koncepci?
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2025 18:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Chiméra o nejsilnějším kádru se hroutí. Mně se v tomto kontextu honí hlavou následující:
Proč se ze Slavie přestupuje do Řecka?
Řecko je chudší stát, než Česko. Řecká liga je dle koeficientu UEFA, o něco slabší, než liga česká. PAOK je dle Transfermarktu cenově třetí tým této řecké ligy. Soluň je pěkně město, ale je spíše v pozici Plzně, než Slavie. PAOK bude hrát nejlíp Evropskou ligu.
Takže proč se přestupuje do PAOKu? Zapomeňme na vzývané národní touhy. Zafeirisova rodina zmizela z Řecka před mnoha lety a nezdálo se, že by ji to trápilo. Zafi v Řecku dlouho nezůstane. Proste si slabší PAOK - z chudší země a ze slabší ligy - dovolí investovat do talentu, zatímco my si to dovolit nechceme - neumíme. 4 miliony € strop. Miliardář ( v eurech) Tykač se chlubí, ze Slavia byl nejmenší deal, v němž se osobně angažoval, že do týmu za 20 mesîců nemusel investovat ani korunu - a asi teď šetří na důchod?
Tož tak. Hurá do Ligy mistrů. Vstříc ostudě a krizi, která se přenese i do ligy. Nakupujeme vykulené africké juniory, a nebo zhusta hráče kteří v průměru sotva mají vyšší kvalitu, než kádr třeba Jablonce, Olomouce, Liberce. Až u nás se z nich mediálně “vyrábějí” hvězdy. Máme lepšího trenéra a 4-5 nadstandardních plejerů na úrovni Evropské ligy. Liga mistrů zase fůru let ne. Co je tohle ta koncepci? .
Skrýt původní komentář
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 5 hodinami 20.08.2025 19:01 |Jestli mě něco mrzí, tak to, že to tady prostě šlo řešit penězi, co máme, ale stejně toho hráče ztratíme, to je prostě škoda.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
PetCC před 5 hodinami 20.08.2025 18:45 |Zafeiris je horká hlava a ještě žhavější je asi jeho rodina :-)
Všichni čekali jeho odchod, ale on v pozitivních emocích chtěl pokračovat. Teď, po měsíci, se mu rozjeli emoce jiným směrem.
Takže se to s ním zamotalo víc, než bychom si přáli.
Ale situace je snad vyřešená a uklidněná, což je základ. A my si budeme muset zvyknout.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Qope před 5 hodinami 20.08.2025 18:51 |Čas na hledání náhrady je. Zafimu se "vyčistila" hlava a může nám významně pomoci, kvalitu na to má. Při podepsání nové smlouvy se tohle teda nečekal, ale to už je život. Přeji mu vše dobré.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Slávista 51 před 5 hodinami 20.08.2025 18:54 |Asi tak.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
4everSKS1892 před 5 hodinami 20.08.2025 18:54 |Takže odešli dva stěžejní hrači základní sestavy a náhrady nikde a předpokládám, že už ani nebudou. Tohle přestupový okno je opravdu tragikomedie. Jsme všem pro smích. Tvrdík už už by to měl zabalit taky. Samý kecy a skutek utek...
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
jirkag5 před 5 hodinami 20.08.2025 19:07 |Odešel Diouf. Koho myslíš tím druhým?
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
standa.e před 5 hodinami 20.08.2025 18:55 |No, chápu, že pro klub je to asi nejlepší z nejhorších řešení ve chvíli, kdy za něj náhradu prostě nemáme. Ale je povinností hledat a rozehrávat, i kdyby to pak pro Zafeirise znamenalo lavičku.
Kdyby přitom smlouvu na začátku přestupáku nechtěl sám prodloužit, nevyčítal bych mu vůbec nic (Snad jen, že jsem přeci jen doufal že to bude aspoň za patnáct). Ani kdyby ho k tomu prodloužení přiměl klub. Naopak bych ho hájil, jako jsem hájil Petera. Nebo Mateje Krajčíka svého času. Odvedl u nás dost a nikdo nepočítal, že u nás bude chtít dohrát kariéru jako Simon.
Ale po té komedii na začátku přestupáku? Pro mě je prostě jenom vyčuránek. Nepřišla na něj hnedka nabídka? No tak se pojistil, aby mu náhodou nepřišla naopak konkurence a ještě nás při tom podojil. A jestli to "tehdy tak neviděl", tak si na to měl vzpomenout dneska. No jo, jenže co kdyby si PAOK našel mezitím někoho jiného a jiná alespoň taková nabídka v lednu nebyla?
S tou komedií "chci hrát za Slavii, jedna rodina... Bla bla bla..." ať si vytře... Ať nejdřív dokáže, že je aspoň trochu chlap. A pak ať si sbalí svých pět švestek a jde.
Mít jeho dres, tak ho po něm snad i hodím, tak jsem otrávenej. Až si říkám, že bych v prvních emocích psát neměl. Zvlášť u těch negativních.
Dodatek: Úplně nejraději bych ho nechal bojovat nanejvýš v českém poháru a lize, leda že by byla zajímavá procenta z případného dalšího přestupu. Zvlášť když ho na poslední dvě kola LM stejně využít nebudeme moci. Jenže... My ho budem potřebovat v těch šesti kolech před tím...
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2025 19:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
No, chápu, že pro klub je to asi nejlepší z nejhorších řešení ve chvíli, kdy za něj náhradu prostě nemáme. Ale je povinností hledat, i kdyby to pak pro Zafeirise znamenalo lavičku.
Kdyby přitom smlouvu na začátku přestupáku nechtěl sám prodloužit, nevyčítal bych mu vůbec nic (Snad jen, že jsem přeci jen doufal že to bude aspoň za patnáct). Ani kdyby ho k tomu prodloužení přiměl klub. Naopak bych ho hájil, jako jsem hájil Petera. Nebo Mateje Krajčíka svého času. Odvedl u nás dost a nikdo nepočítal, že u nás bude chtít dohrát kariéru jako Simon.
Ale po té komedii na začátku přestupáku? Pro mě je prostě jenom vyčuránek. Nepřišla na něj hnedka nabídka? No tak se pojistil, aby mu náhodou nepřišla naopak konkurence.
S tou komedií "chci hrát za Slavii, jedna rodina... Bla bla bla..." ať si vytře... Ať nejdřív dokáže, že je aspoň trochu chlap. A pak ať si sbalí svých pět švestek a jde.
Mít jeho dres, tak ho po něm snad i hodím, tak jsem otrávenej. Až si říkám, že bych v prvních emocích psát neměl.
Dodatek: Úplně nejraději bych ho nechal bojovat nanejvýš v českém poháru a lize, leda že by byla zajímavá procenta z případného dalšího přestupu. Zvlášť když ho na poslední dvě kola LM stejně využít nebudeme moc i. Jenže... My ho budem potřebovat i v té LM....
Skrýt původní komentář
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
smichov_2 před 5 hodinami 20.08.2025 19:02 |Křetinský bohužel pouští žilou daleko víc (násobně) než kolega Tykač, a to už roky. Nebýt Trpiše jsme rádi za 3. místo a EL/KL skupinu. Náš skauting se zaměřuje na hráče "zdarma" a doufá v zázrak, který přijde málokdy (Provod, Diouf, Staněk a ještě pár jmen, za X let žalostně málo). Docela by mě zajímalo co by JiT dokázal s Kréťovou bezedným pytlem zlaťáků.
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2025 19:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Křetinský bohužel pouští žilou daleko víc (násobně) než kolega Tylač, a to už roky. Nebýt Trpiše jsme rádi za 3. místo a EL/KL skupinu. Náš skauting se zaměřuje na hráče "zdarma" a doufá v zázrak, který přijde málokdy (Provod, Diouf, Staněk a ještě pár jmen, za X let žalostně málo). Docela by mě zajímalo co by JiT dokázal s Kréťovou bezedným pytlem zlaťáků..
Skrýt původní komentář
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
standa.e před 5 hodinami 20.08.2025 19:10 |Hele, já osobně nevidím problém v tom, že Tykač tahá peněženku jen když je fakt třeba. Je určitě zdravější, aby se klub uživil sám a majitel ho jistil, aby se nedostal do problémů. Aby mu pomohl se stadionem a tak.
A to i za cenu menších sportovních výsledků. Protože pak může, nedej bože, spadnout vrtulník, může jít do kelu majitelovo podnikání, můžeme ho jenom přestat bavit - to všechno by měl klub prostě přežít.
Rozjíždět tady s Křetínským a pak se Stradem nějakou finanční válku, to fakt ne.
Mně tady prostě vadí ten Zafeirisův přístup. A i když rozumově chápu - rodina, Řecko, prachy... Za dvacku čistýho u nás taky nehraje. Prostě ho jako rovnýho už nedokážu vidět. A možná právě u něj mě to štve nejvíc. Vždycky jsem ho měl právě za pravý opak.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Cross před 4 hodinami 20.08.2025 19:52 |Napsals to jako bychom hráli v Okresním přeboru. Fotbal je byznys a když neinvestuješ, tak ani nemůžeš vydělat. Čím se lišíme od Plzně? My jenom prodáváme, adekvátní náhrady nejsou. Pro mě je Tykač symbolem žebrácké mentality. Člověk co šetří na důchod. Nerušit!
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
standa.e před 4 hodinami 20.08.2025 20:03 |No, pro mě je to spíš znak určité solidnosti. Lepší než být v rukách někoho jako Gigi Becaliho. Pro mě je naopak chování "A teď si vás koupím všechny..." spíš jak z Balkánu, arabských šejků nebo východních oligarchů. Ale to neber jako že na tebe útočím nebo tak. Prostě to jen každý vidíme jinak. A to je legitimní.
Předsedovi
mig52 před 5 hodinami 20.08.2025 19:00 |Pro p. Tvrdíka. Pane Jardo, zdá se, že jste v poslední době také z formy. A hodně !!!
Deník Sport
JS (přítel SN) před 5 hodinami 20.08.2025 19:02 |Ještě žalujeme?
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
naplavnik před 5 hodinami 20.08.2025 19:04 |Takže jedna přestupová sága je úspěšně u konce, dalo se to čekat i přes JT poměrně tvrdý tweet na X. Pro Slavii asi dobře, Zafi plně nenaplnil očekávání do něj vložená, z tohoto pohledu cca 12 mio Eur docela slušná cena (ne ve srovnání s Tondou Kinským a Malickem). Pro něj sportovně krok jednoznačně zpátky, ale konto se bude asi plnit rychleji. Přeji mu každopádně ať drží zdraví a v Řecku nadále hřeje sluníčko. :-)
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
jiras před 5 hodinami 20.08.2025 19:12 |Netrpím nějakým sentimentem k hráčům, vztah mám ke klubu, takže mě takové ty kecy o rodině neberou když jsou vyřčeny a nezklamou, když si s nima vytřou řiť. Osobně bych asi prodal rovnou být na místě managementu, ale budiž. Ten půl rok ale využít rozumně - postupně ho začít nahrazovat v sestavě a když to půjde dobře, ať třeba od října sedí na lavičce. Nemyslím to jako naschvál, ale nemít to jako otevřenou věc do zimní přípravy. Ono je taky možné, že to začne brát jako dovolenou a bude nám k ničemu, pak to bude rychlý proces.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 5 hodinami 20.08.2025 19:17 |Nebyl bych takový pesimista. Do konce roku ho platíme, tak proč by neměl hrát naplno, to by vůči nám musel mít vyloženou averzi, což věřím, že tak nebude, když jsme mu vyšli vstříc.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
kalex před 4 hodinami 20.08.2025 19:41 |Jak víš, že ho platíme my? To mu dáme něco krát pět ještě na vrch? No to snad ne. Když si to takto vydupal, tak doufám ve tři věci: ať ho platí teda paok, ať se okamžitě zapracovává další hráč a ať to tady dohraje, jak nejlíp umí, protože jednoho vzpomínám se slzou v oku, jak se bil v prsa a skončil někde na Balkáně. Jestli řval, jak umanuté děcko, tak se měl pakovat hned. On totiž ten dotyčný posral dost důležitý zápas a pak byl titul v prdeli. Z tohoto, za této situace, nevěští nic dobrého.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 4 hodinami 20.08.2025 19:51 |To je snad jasné, ne? Ještě nikam neodešel, takže mu běží smlouva.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
kalex před 4 hodinami 20.08.2025 20:14 |Jako tak borec si vytrucoval přestup, zahrát si tu lm a jít pak v klidu do Řecka. Nic proti, ale tak to fakt neměl lézt za Tvrdíkem a škemrat o angažmá. Ono je fakt, že občas je opravdu lepší držet hubu.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
jirkag5 před 3 hodinami 20.08.2025 20:32 |Já to pochopil tak, že už má smlouvu s Paokem a u nás je teď jen na hostování.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
jiras před 4 hodinami 20.08.2025 20:01 |Uvidíme, může mít v hlavě potenciální zranění, tak do soubojů bude chodit napůl...
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 4 hodinami 20.08.2025 20:05 |Co by zranění změnilo?
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
standa.e před 4 hodinami 20.08.2025 19:42 |Mě třeba až překvapilo, jak moc ve mně ten sentiment zarezonoval, ale jinak podepisuji. Ne naschvál. Ale nemít v lednu prostě zase prázdný ruce. Hráčů do toho středu zase tak málo nemáme.
Zafeiris
rybarmirek před 5 hodinami 20.08.2025 19:26 |Zdravím, tak ať to bylo,nebo je jakkoliv,Zafeiris se nezachoval fér,jednoduše řečeno,kecy nemají cenu!!!Já mám a vždy budu mít na prvním místě klub a i když chápu, že je dnes jiná doba a já jsem šťastný že jsem zažil i tu kdy bylo méně peněz a mezi slušnými lidmi lepší vztahy,tak tohle je šaškarna. Dokážu pochopit vše,ale za nos se tahat nenechám a taky už nevěřím na pohádky.Dnesni doba je jen honba za penězi,nic víc,nic míň.
Re: Zafeiris
JohnyBeGOOD před 4 hodinami 20.08.2025 20:16 |Mě se líbí, jak jsou v Česku všichni zásadoví a obzvlášť starší generace se nehoní za penězi. Je třeba to ocenit především v zemi, kde hnutí ANO stačí zvednout důchody o tisíc korun a rázem získají hlasy přes poloviny důchodců.
Re: Zafeiris
obiwan před 2 hodinami 20.08.2025 21:51 |Babiše bohužel volí i jiní, než jen důchodci:-(
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Radovan62 (přítel SN) před 4 hodinami 20.08.2025 19:28 |Taky úplně zapomínáme na trenéra ,jak se k tomu postaví.
Snad.to ukočíruje.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Miklos před 4 hodinami 20.08.2025 19:34 |Myslím, že se při souběhu LM a důležité ligy ještě bude hodit. A cena 10+2 je slušná. Šulcík šel do FR za 8+2.
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2025 20:33) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Myslím, že se při souběhu LM a důležité logy ještě bude hodit. A cena 10+2 je slušná. Šulcík šel do FR za 8+2..
Skrýt původní komentář
Vychcánek Zafi
wymaz před 4 hodinami 20.08.2025 19:36 |Většina z vás to vidí stejně, jen dodám: Jdi doprdele Zafi, tam si plň své sny! A JT jsi jako král Jelimán!
Dnes mi k tomu sedí to, čím nás častují rudí: Cirkus Eden! Jak jinak si to celé vysvětlit. Třeba mi to někdo chytrý vysvětlí, jako pan JT, že je to nejlepší pro nás?
Re: Vychcánek Zafi
Alanor (admin) před 4 hodinami 20.08.2025 20:07 |Jasně, že takovým přestupem tu body u fanoušků nezíská a zbude trochu pachuť. Ale vidím to, že Zafi je spíš sám obětí a tímhle krokem si poškodil kariéru. Ale jen to ukazuje, jak jsou často hráči pátý kolo u vozu, když jde o rozhodování o jejich kariéře, a jsou ve vleku svého agenta a okolí.
Re: Vychcánek Zafi
Martin 58 před 3 hodinami 20.08.2025 20:46 |Viz přestupový kolotoč Nicolae Stanciua v dirigenci agentky Prodanové, při nichž jsme se nakonec nedověděli jestli Nico byl fotbalista pro ještě vyšší úroveň.
Re: Vychcánek Zafi
Martin 58 před 3 hodinami 20.08.2025 20:40 |Nějak zapomínáte, že z hlediska ekonomického bylo nejdůležitější předcházející prodloužení smlouvy, jinak byste tu leckteří nadávali na to, jací jsme trotlové. Díval bych se více do minulosti. Zafi tu odvedl skvělou práci a myslím, že se ani teď šetřit nebude. V Mosesovi má skvělého nástupce a finančně jsme ve finále udělali skvělý obchod. Já bych čtvrt miliardou rozhodně neopovrhoval. A komunikace pana Tvrdíka k němu patří. Já se dívám na výsledky jeho práce, méně na průběžné výroky.
CHZ
jakr před 4 hodinami 20.08.2025 19:36 |Naprosto souhlasím se Standou.Kdyby odešel v létě, nemám s tím problém. Mohl tu být třeba Bužek a zkusit si LM.
Teď bych ho nechal hrát pohár nebo ligu. Jestli to bude bojkotovat, tak ať nehraje. Zaplacen je.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Alanor (admin) před 4 hodinami 20.08.2025 19:45 |Jsem z toho velmi rozpačitý. Hlavně nechápu hráče, Slavii jo, ta to řešit musela (byť se to mohlo obejít bez té Tvrdíkovy show na X, v tomto případě opět platilo "mlčeti zlato"). Zafeiris to měl mít nalajnovaný, že tu odehraje LM a v zimě nebo nejpozději v létě se přesune do top 5 lig, ideálně se zkusit ve stopách Dioufa dostat do Premier League. Místo toho si hráč na nátlak okolí (rodina, agent?) v podstatě vynutí přestup do horšího klubu v podobně silné lize?! Jasně, chápu, že tam bude mít oproti Slavii násobnou výplatu, ale vždyť tu by měl obdobnou i v tom klubu z top 5 lig. Teď se jen zakope v PAOKu, který ho po takové investici bude chtít určitě pár let udržet... Fakt to nechápu jinak, než že mamon zblbnul hlavu starýho Zafeirise, který pak zblbnul syna. Ale je to jejich boj, částka pro Slavii mi přijde ok.
P. S. Ta realizace transferu ve smyslu hostování na LM a pak přesun mi taky přijde diskutabilní (ale neříkám, že to musí být automaticky špatně) a jsem sám zvědavý, co se z toho vyvrbí. Bude Zafi 100% koncentrovaný na nás? A pokud jo, tak my budeme v LM zviditelňovat cizího hráče, kterého teoreticky při povedených výkonech může PAOK v zimě jen přeprodat za násobek?
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2025 19:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jsem z toho velmi rozpačitý. Hlavně nechápu hráče. Zafeiris to měl mít nalajnovaný, že tu odehraje LM a v zimě nebo nejpozději v létě se přesune do top 5 lig, ideálně se zkusit ve stopách Dioufa dostat do Premier League. Místo toho si hráč na nátlak okolí (rodina, agent?) v podstatě vynutí přestup do horšího klubu v podobně silné lize?! Jasně, chápu, že tam bude mít oproti Slavii násobnou výplatu, ale vždyť tu by měl obdobnou i v tom klubu z top 5 lig. Teď se jen zakope v PAOKu, který ho po takové investici bude chtít určitě pár let udržet... Fakt to nechápu jinak, než že mamon zblbnul hlavu starýho Zafeirise, který pak zblbnul syna. Ale je to jejich boj, částka pro Slavii mi přijde ok.
P. S. Ta realizace transferu ve smyslu hostování na LM a pak přesun mi taky přijde diskutabilní (ale neříkám, že to musí být automaticky špatně) a jsem sám zvědavý, co se z toho vyvrbí. Bude Zafi 100% koncentrovaný na nás? A pokud jo, tak my budeme v LM zviditelňovat cizího hráče, kterého teoreticky při povedených výkonech může PAOK v zimě jen přeprodat za násobek?.
Skrýt původní komentář
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Cross před 4 hodinami 20.08.2025 19:59 |Celkem souhlas. Co je problém: Slavia má žebráckou mentalitu. Toho se musíme zbavit jako staré špíny. Hrajeme Ligu mistrů, chceme v ní 11 bodů, klub vydělá za rok přes dvě miliardy a chováme se při tom jako Pardubice. Při zdi.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
coogee před 2 hodinami 20.08.2025 21:35 |Ten samý pocit jsem měl i u Dioufa a pořád si myslím, že jak on, tak i Christos měli na to, odejít do lepšího klubu.
Ale je to jen můj pocit, nevidím do zákulisí jednání, agenti, rodina, ovlivnitelnost mladých kluků a další tlaky i aspekty, které jen tuším.
Nejsem nadšenej z jejich odchodu, ale taky jim nic nevyčítám.
A taky věřím, že Christos tu poslední půlsezónu u nás nevypustí.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
rak (přítel SN) před 4 hodinami 20.08.2025 20:09 |Já jsem z toho řešení také trochu rozpačitý. Možná to nešlo, ale za lepší bych považoval nějakou dohodu všech, že v lednu se to bude znovu řešit s tím, že PAOK bude mít přednostní právo na Zafiho za dohodnutou cenu. Nicméně pokud třeba bude chtít on sám využít nějakou lepší nabídku, která i pro nás bude lepší, tak to bude možné. Stejně tak, kdyby náhodou chtěl ještě zůstat. Takto se trochu bojím, že to nebude dělat úplně dobře. Jak pro něho, tak i pro kabinu, trenéry. No, uvidíme.
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2025 20:11) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já jsem z toho řešení také trochu rozpačitý. Možná to nešlo, ale za lepší bych považoval nějakou dohodu všech, že v lednu se to bude znovu řešit s tím, že PAOK bude mít přednostní právo na Zafiho za dohodnutou cenu. Nicméně pokud třeba bude chtít on sám využít nějakou lepší nabídku, která i pro nás bude lepší, tak to bude možné. Takto se trochu bojím, že to nebude dělat úplně dobře. Jak pro něho, tak i pro kabinu, trenéry. No, uvidíme..
Skrýt původní komentář
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Divizni (přítel SN) před 3 hodinami 20.08.2025 21:25 |To řešení mi od Slavie nepřipadá špatné. Zafi může klidně hrát úplně naplno. I pokud by se nedej bože zranil, má své jisté. Kdyby neměl podepsanou smlouvu u nich, mohl by se o zdraví bát.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Dobrman před 4 hodinami 20.08.2025 20:10 |Proti Jablonci nebyl mentálně správně nastavený. No dobře. A teď už teda bude? Lze s jistotou očekávat výkony na hranici možností od hráče, který je hlavou stejně na odchodu a od zimy má tak nějak "svý jistý"? A když ho náhodou do základu pri zápase v LM nepostaví, nezačne třeba trucovat a nebude to ještě horší. Já nadšení z kočkopsa, tedy z hostování s následným odchodem, nesdílím.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 4 hodinami 20.08.2025 20:13 |Kde je tu někdo nadšený?
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Dobrman před 4 hodinami 20.08.2025 20:17 |Četl jsem místy, že je to nejlepší řešení. Tak za mě ne.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Mates204 před 4 hodinami 20.08.2025 20:25 |Nejlepší řešení nemusí znamenat, že je to příjemné, když je situace špatná, tohle byl ten případ.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Monarchie před 4 hodinami 20.08.2025 20:22 |Příjemný večer,
Pamatuju si, jak Pešice říkával, že ho na VŠE učili, že 25 % z tržeb musí jít na investice, pokud klub utržil 1 mld, tak 250 mio mělo jít na nové hráče. Když se podívám na sestavu v Jablonci, bída..
Zafi to je špatně, ten má potenciál za 15 mio EUR po LM a navíc mám obavu, že už nebude srdíčko.
Nemáme útok, teď disciplína v kabině, snad nám p. Tvrdík ukáže už definitivně tréninkové centrum, nebo jak znám Vojtu Kačenu a Honzu Mynáře, ty to postaví dříve. Křéťa už také finalizuje stadion, nějak nám ujel vlak.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
jirkag5 před 3 hodinami 20.08.2025 20:37 |Ono už se ale těch 250 milionů za přišlé hráče dalo.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Marbulinek před 4 hodinami 20.08.2025 20:26 |Nemám z toho zrovna příjemný pocit. Zafi má své jisté (odchod do Soluně), ale otázkou zůstává, jestli tu LM za Slávii skutečně odmaká poctivě, nebo snad naopak "nebude mentálně nastavený"(?). Tvrdík tradičně "nezklamal" se svou velkohubostí, kdy jeden den nekompromisně "NE" a další den přesto "ANO". To jeho slavomanství a "patent na všechny rozumy" činí z naší Slavie občas terč posměchu. Jardo Tvrdíku, nejprve si to 2x přežvýkej, než vypustíš něco do éteru.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Dobrman před 3 hodinami 20.08.2025 20:34 |Čím víc o tom přemýšlím, tím větší mám zlost. Jako co si Zafeiris myslí? Na konci jara tu s jásotem podepíše smlouvu, blekotá jak to tady miluje, jak se těší na další sezonu a tyhle kecy, aby si dva měsíce na to, že chce mermomocí do Paoku. Co je tohle za chování? A teď jako co, si maluje jak si tu ještě užije v Lize mistrů a pak sbohem? Určitě se přerazí snahou i proti takovým Pardubicím, jasně. Sbohem a sáteček, blbečku. Slavia není toaletní papír ani bufet, kde si vyzobeš to nejlepší, to ses teda spletl.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Papol před 2 hodinami 20.08.2025 21:29 |Přesně, kecy, bláboly, když neměl nic jisté, hrdost na Slavii, chci hrát LM, miluji fanoušky atd. Tak to hovoří i o charakteru a já bych jim ho poslal hned, protože takový hráč pro naší ligu duši nevypustí a max se bude chtít ukázat v LM. Snad počkejme na příští ligový zápas a uvidíme. Hrozně mě zklamal. A asi nejen me, ale hráče, realizák, trenéra, nevím, jak bych se k tomu postavil být Jip. Nečekal bych od něj, že bude bojovat jako dosud v každém zápase
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
jiras před 3 hodinami 20.08.2025 21:23 |Tak Tvrdíkův Twitter, to je takové to "myslel to dobře, dopadlo to jako vždycky" :-)
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Ragnarok před 3 hodinami 20.08.2025 20:37 |Dobrý přestup, lepší by bylo hned za 12, aby mohl šanci dostat někdo jiný. Takového hráče už těžko koupíme. Negativní signál vidím jen vůči hráčů, že si jde vynutit přestup. I proto bych si vážil kluků jako Zmrzlý, které nikdo nechce a chtít nebude, takže na nich lze stavět.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Dobrman před 3 hodinami 20.08.2025 20:45 |Začít stavět na Zmrzlém? Já to tvůj názor neberu, ale myslím si, že Slavia by měla stavět na hráčích zcela jiných kvalit.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
SuperAukro před 3 hodinami 20.08.2025 20:38 |Tedy co mě zaráží, kolik lidí tu vidí cenovnku 10M eur za Zafiho, jako nějakou nízkou. Nehrál na své pozici. Jeho výkony tím dost trpěly, i když se mu třeba povedl start téhle sezóny. Ale mám pocit, že tu sposta lidí má křišťálovou kouli a po účinkování v LM jsou si jistí jeho prodejem za 25M
Komentář byl uživatelem upraven (20.08.2025 20:39) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tedy co mě zaráží, kolik lidí tu vidí cenovnku 10M eur za Zafiho, jako nějakou nízkou. Nehrál na své pozici. Jeho výkony tím dost trpěly, i když se mu třeba povedl start téhle sezóny. Ale mám pocit, že tu sposta lidí má křišťálovou kouli a po účinkování v LM jsou si jistí jeho prodejem za 25M.
Skrýt původní komentář
Zafi
Milanek před 3 hodinami 20.08.2025 20:44 |Přátelé klid. Vydělali jsme, kluk nám pomohl, teď si postavil hlavu - však bude nejdražší Řek v Řecku, koho by to v rodné zemi nelákalo? A držet ho tu, aby hrál na půl plynu a pak teprve kazil kabinu, je hloupost..
Zafi díky, taky jsem čekal o fous víc, ale třeba nám to teď ještě ukáže v LM a pomůže nám.
Re: Zafi
Pjotrzmogus před 3 hodinami 20.08.2025 20:52 |Spíše to svléká současné smýšlení Slavie absolutně donaha.
Re: Zafi
Papol před 3 hodinami 20.08.2025 21:21 |Nu tak bych to neviděl, myslím, že se bude bat o sví zdraví, aby se nezranil. Ale každopádně ukáže další zápas v lize, zda to bude Zafi anebo slabota, pak ho nemá vůbec cenu stavět
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
denydzlSKS před 3 hodinami 20.08.2025 20:56 |No, nebylo to od Zafeirise zrovna košér..
V rámci toho bych řekl obstojný řešení, byť pro klub mírně rizikový a musíme vyložene spoléhat na to, že Zafeiris neni kokot(coz si myslim, ze snad neni, proste s nim zamavaly prachy, rodina a narodní hrdost..)
Nad 10M eur nebudu ohrnovat nos. Mohlo to být po LM víc a taky nemuselo..
S odkomunikováním kauzy taky zásadnější problém nemám.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
hiker42 před 3 hodinami 20.08.2025 21:00 |Zafiho jsem měl moc rád, tohle je ovšem jeden z nejdivnějších přestupů ze Slavie, ne-li ten úplně nejdivnější. Ale nechci být vůči němu úplně kategorický, protože nevíme.. Je to mladej kluk, 22 roků, sám si vždycky vzpomenu na sebe a svoje jalový léta.. :-)
Říkám si, že něco se možná v klukovi hnulo, když loni na podzim začal reprezentovat Řecko. A možná vůči své vlasti? / rodině? cítil nějaký vnitřní dluh.. Nebo chce, aby ho vídal hrát děda, rodina, třeba někomu blízkému nezbývá moc času.. Nevím, neumím si ten krok vysvětlit. Takhle bez informací je to z mého pohledu pro jeho kariéru krok zpět, nebo nejlépe úkrok bokem, podle mě má na víc, na lepší klub, na lepší ligu.
Asi by se toho měl ujmout kluk sám a vysvětlit to nám, fanouškům Slavie.. Protože jinak to vypadá, že si splní všechny své sny - Champions League se Slavií (k níž a k titulu nepochybně přispěl) i přestup do domoviny. A bita je na tom jen Slavia, která neměla na vybranou..
Poznámka na konec - bavil jsem se s ním ve Vojenské nemocnici poté, co měl ten výron kotníku či co. A mrzelo ho to kvůli tomu, že se chtěl ukázat proti AC Milan, byl z toho tenkrát opravdu hodně špatnej.. O to víc nechápu, že kluk s ambicema na Serii A vezme za vděk PAOKem, nota bene, když Soluň ani není jeho rodné město (je to rodilý Athéňan)..
Má nám co vysvětlovat.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Dobrman před 3 hodinami 20.08.2025 21:11 |Bude to znít pro někoho asi příliš tvrdě, ale mě prostě jeho jakýsi potenciální "vnitřní dluh", rodina, natož jeho vlast, absolutně nedojímají. Tohle se prostě nedělá. Postavil Slavii do situace, kde si mohla vybrat špatné nebo mizerné řešení. Nejraději bych ho v našem dresu už po tomhle neviděl. Nedovedu si představit, jak bude trenér s takovým hráčem pracovat, to je absolutně divný, nevyzpytatelný, nelíbí se mi to.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
hiker42 před 3 hodinami 20.08.2025 21:18 |Mně to taky nedojímá a po pravdě mě to takhle strašně štve a beru to od kluka jako kudlu do zad Slavie. Ale počkám si s konečným soudem na jeho prohlášení.. Mělo by být rychlé a osobní.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Dobrman před 3 hodinami 20.08.2025 21:23 |Aby to nebyly další pindy jako na jaře, jasně, miluje to tady, je nadšený, to už víme. Skutečnost je bohužel taková, že si pan Zafeiris se svým vykutáleným tatínkem a agentem dělají ze Slavie dobrý den.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Slávista 51 před 2 hodinami 20.08.2025 21:40 |NO,
karma bude zdarma.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Jikom33 před 3 hodinami 20.08.2025 21:23 |Slavia na Zafeirisovi nestála, jeho post máme pokrytý a prachy za něj jsou dobrý.
Jestli to bude (z hlediska sportovního) dobrej krok, to už tak jasné není. Jeho problém.
Klub tohle ale nezvládl, všechna média si vesele citují Tvrdíka, a klub mlčí. Takže ta informace k nám jde odevšad, jen ne z oficiálni komunikace klubu, ten zatím v několika příspěvcích prezentuje posilu z Jihlavy...
Žoldákfeiris dokázal během dvou měsíců přejít od "prosím, prosím, mohl bych zůstat pane Tykač, dejte mi smlouvu." a "těším se na budoucnost, co spolu dosáhneme, klub pro mě hodně znamená" k "pusťte mě do horšího klubu za lepši prachy, nebo vám tatínek vyhlásí válku".
Chlap, jehož slovo nic neznamená a který během dvou měsíců poruší, co slíbí a řekne, není chlap. Zafeiris si tu svoje odehrál, ale tohle je kaňka, která to všechno pošpiní.
Po téhle zkušenosti absolutně nevěřím, že má ten člověk charakter na to, aby v následujících měsících dával Slavii všechno.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
amon NOVÝ před 44 minutami 20.08.2025 23:13 |hlavně se dost možná připravil o vysněné angažmá. Každý velkoklub kouká do historie, na charakter hráče a do zafiho se už jen tak někdo nepohrne. Nevím, nedává mi to smysl. Chtěl smlouvu a hrát CL, měl to. Mohl jít do násobně lepšího klubu než je řecká viktorka plzen. tatínek, ty woe, já ho měl rád, ale at jde a místo CL at lita v naší soubojovy lize a kdyz nebude nastavenej, hned dolu a na penězích to pocítí.. nevyzrálý, už to nebude mít jako nikdy dřív. Za mě těch 12mio beru všema 10 a přeju mu v příštím roce konferenční ligu s paokem.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
japhy před 2 hodinami 20.08.2025 21:39 |Ideál to není, důvod ke hroucení ale v žádném případě.
Kolem a kolem jako bychom tu měli hráče, který má jasný příslib po podzimu odejít. Jen s tím rozdílem, že má svoje jistý a další smlouvu v kapse. Což v sobě samozřejmě skrývá riziko, ale pokud by k tomu přistoupil jako Tonda Barák, tak bez sentimentu vyrazit ze základu. A toto komunikovat předem.
Prostě volba vrabce hrsti.
Na druhé straně ve mně zanechává naše přestupová politika celkem pachuť. Fila, Jurásek, Kinský, Diouf, zanedlouho Zafeiris. Jestli se nepletu, to je hodně přes 1 mld. A dovnitř se nám povedl za tu dobu jen Kušej, to všechno před megatěžkou sezonou. Nejhvězdnější posila je najednou až č. 4 ze 4. A na ofenzivní posty přišli hráči (za nemalý prachy), co možná, někdy dostanou víc prostoru, ale spíš by se hodili do B.
Třeba z toho nakonec zase nějak vybruslíme, ale, no...opakoval bych se. Evidentně to chceme zase odehrát zhruba se stejnými asi 13 hráči a ti vzadu se mezitím nějak vykopou.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
JohnyBeGOOD před 2 hodinami 20.08.2025 21:53 |3 věci které se tu často objevují
1.) Kudla do zad - Slavia s odchodem Zafeirise počítala už několik měsíců zpátky a dřív neodešel především proto, že jak pro klub, tak pro hráče nepřišla žádná adekvátní nabídka. Proto nejspíš byla i podepsaná nová smlouva s tím, že může stále odejít později. Bylo by lepší kdyby smlouvu nepodepsal a pustili jsme ho pak zadarmo? Určitě by tu mnozí pak ocenili jeho názorovou konzistenci.
2.) Nedostali jsme čas najít za něj náhradu - Vzhledem k tomu, jak jsme dokázali zatím nahradit ztrátu na pozici levého beka nebo útočníka, tak je bláhové si myslet, že by sem za Zafeirise přišla adekvátní náhrada i kdyby se ten přestup udál dříve. Sadílek je maximum toho co jsme mohli přivést.
3.) Zafeiris nenaplnil očekávání a nebude chybět - Mě teda bude chybět celkem dost, talentovaných hráčů jako on kteří dokáží skloubit jak defenzivu, tak ofenzivu a navíc pracují pro tým moc není. Nehledě na to, že už jsem psal v zápase s Jabloncem, že při absenci Zafeirise se najednou stal i Kušej poloviční. Stačí se podívat na kolika gólech se letos tito hráči spolupodíleli. A jestli říkáte, že na Zafeirisovi hra nestojí, tak u Vasila to samé snad tvrdit nelze.
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Joeker44 NOVÝ před hodinou 20.08.2025 22:38 |Zafeiris za 10-12... Vitík za 14...
to moc logiku nedává v mnoha ohledech...
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Joeker44 NOVÝ před hodinou 20.08.2025 22:47 |Tohle hostování je tak nějak pro všechny dost divné a rizikové... Jak pro naši kabinu, tak i pro PAOK...
Určitě bych mu to nepřál, ale dokážete si představit, že by si třeba v 5. zápase ligy mistrů přetrhl vazy v koleni?...
Re: Christos Zafeiris v zimě odejde do PAOKu
Betynka58 NOVÝ před 44 minutami 20.08.2025 23:12 |Asi půjdu proti proudu, ale za dané situace je to dle mého pro Slavii nejlepší řešení. Zafi má své jisté, a tak mu nic nebrání v tom rvát se na podzim za Slavii do roztrhání těla. Protože na rozdíl od většiny jsem přesvědčen, že je charakter. Plně chápu, že je od rodiny pod velkým tlakem, a i když má Slavii v srdci, vábení domova musí být velmi silné. Moc děkuji, Christosi, za všechno, co jsi to náš milovaný klub udělal a zcela jistě ještě uděláš!