Aktuality z médií

Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to nijak neomlouvá

Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to nijak neomlouvá

Komentáře (27)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    donford     včera 04.08.2025 12:01 |  
    44 0

    Lukáš Loužecký to popsal hodně přesně. A to se nijak nerozepisoval o kopání Vondry z minulého zápasu do lýtka, případně možná i do achilovky Chorého. Což také rozhodčí nechal bez povšimnutí. Nakonec ona pověstná nádoba i u Chorého praskla či přetekla. V poslední minutě zápasu, bez jeho vlastního pomyšlení na možné následky. Neměl to udělat a bude za to pykat. A Slavia s ním. Jen je mi líto jednoznačného odsudku některých slávistů bez hledání příčiny. Jen bagatelizování jeho dosavadní hry důsledkem. Ale co ho vyvolalo? Že by jen tak mlátil Heču do slabin z plezíru? To jistě nikoliv. Co to asi způsobilo? Chorý svým stylem hry samozřejmě není svatoušek. Je někdy těžkopádný až neohrabaný hromotluk, snad 200 či dokonce 202 centimetrů výšky, který svou hrou soupeře provokuje a bolest, kterou svou hrou zpětně odnáší, byla asi v tom okamžiku silnější než klubismus a cit pro okamžitý vývoj hry a pro končící nastavení.
    Slavia chtě nechtě teď bude muset na čas změnit styl hry a hlavně víc využívat postranních útočníků. Uvidíme, zda a jak plnohodnotně se to panu Trpišovskému podaří. Úkol to není lehký.

    • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

      Mijk     včera 04.08.2025 12:23 |  
      51 0

      Vondra mu prošlápnul achilovku. Moc bych nedal za to, že Heča včera udělal to samé, ale záběr se "ztratil"... Ten zákrok Daníčka v prvním poločase, kdy ho drží oběma rukama zezadu, pak mu ještě natáhne loktem, to by vydržel jen zenovej mistr. Já bych šel ven ještě v prvním poločase, protože bych mu jí napálil mezi světla. Proto to taky nehraju, že jo :-)

      • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

        Steve2924 (přítel SN)     včera 04.08.2025 12:36 |  
        36 0

        To je přesně ono.
        Většina z nás, a tipnu si hlavně těch co po něm teď jsou, by někde na nižší úrovni reagovala na takovou hru velmi agresivně taky. Já nejsem žádnej cholerik, dostat ránu buď dlaní na ptáka nebo loktem na solar (podle pohybu ruky tipuju, kam a čím ho trefil vidět nebylo ale podle toho jak se skácel tak něco z toho 100) a pak mi ten samej hráč ještě skočit na nohu jako to včera bylo v tom souboji Heča Chorý. Tak to taky neustojím dám mu dělo do nejbližšího místa taky. Zejména po takovém průběhu.
        Ano já ani ty nejsme profíci. On jo a taky bude po zásluze potrestán jak stopkou tak peněžitou pokutou od DK a zcela určitě i od klubu.
        Tím bych to uzavřel.

      • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

        Slávista 51     včera 04.08.2025 14:28 |  
        7 0

        NO PRÁVĚ -
        najednou je jenom jeden záběr, že !

  2. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    soudce     včera 04.08.2025 14:52 |  
    47 0

    Plně se připojuji, jak ke článku, tak i reakcím na něj. V této souvislosti mě zaráží dnešní vyjádření komise rozhodčích, že postup Všetečky a VARU byl naprosto v pořádku. Čekal jsem, že červenou posvětěj a je to správně, ale, že řeknou, že dopad Heči na Chorase nebyl faul, a tak i důvodná penalta, tak to nechápu. Už tedy neplatí, že hráč je odpovědný za pohyb svého těla, jak to uváděli u toho hráče z Liberce?! Jinak se stydím, za nenávistné hejty na Chorase od rádoby taky slavistických fanoušků, ať si zametou nejprve před svým prahem ohledně svého chování a pak si uvědomí, že bez Chorase a o tom jsem rozhodně přesvědčený, bychom titul letos neudělali. Každý udělá chybu, je důležité se z ní poučit. Ať žije Slavia Praha.

    • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

      Mijk     včera 04.08.2025 15:21 |  
      29 0

      Vždycky je všechno v pořádku. Od té doby, co po derby napsali, že penalta v žádném případě, protože Kovář byl u míče dříve, přičemž na přiloženém videu bylo jasně vidět, že je tam později, tak už si nedělám žádný žaluzie. Vždycky je všechno správně. Vždycky.

    • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

      witty13     včera 04.08.2025 15:35 |  
      30 1

      Presne jsem myslel na to co znamenal ten VAR. Ten musel vsetecku upozornit, ze redka sice urcite ano, ale penalta ne, protoze faul na Choreho. V dnesnim vyjadreni komise o tom nic neni. Ale dle VAR protokolu musel VAR intervenovat. Vsetecka prece neresi pomoc VARu tak, ze si o ni rekne.

      Druhe vyjadreni o nezavinenem kontaktu je bohuzel jeste horsi. Protoze posledni roky se jakykoli, i nezavinneny kontakt, bere jako faul. Viz Holeš/ACM, nebo i v minulem tydnu bolka na sparte. Ja s tim souhlasim, zvlast v pripade, pokud jde o zdravi hracu a zavani to zranenim. Coz i doskok/doslapnuti je.

      Nechci zehrat na rozhodci, protoze redka je neodiskutovatelna, a na bodech se niz nezmenilo, ale po vzestupu jejich vykonu v poslednich rekneme dvou letech jsou letosni prvni tri kola neuveritelny gulas, hlavne co se tyka nastaveneho metru, a a jedno na kterou stranu.

      Napriklad Uchena - mel jit jasne ven. Nerikam, ze to mela byt pentle, protoze nevim jak se bere cara v pripade vapna (jestli je “uvnitr” nebo “venku”), ale cervena take jasna… tohle prece nechceme videt

      • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

        vršek     včera 04.08.2025 16:21 |  
        26 0

        A tak to tedy vidíte stejně jako Komise rozhodčích - mi takové fauly nechceme vidět....
        Včera Všetečka viděl 6 faulů Chorého a pouze jeden faul na něho, Asi tady všichni zase jen brečíme!
        Jen by mne zajímalo, kde došlo ke střetu Chorého se Schranzem po kterém upadl. No, loket Heči před bradou Chorého je vidět zcela dokonale a je jen otázka, zda došlo ke kontaktu. a dopad či ošlap na ležícího protihráče, i nezaviněný, je vždy faulem. Budu se opakovat jako u Olayinky v Liberci - stejně jasné oprávněné vyloučení našeho hráče, avšak kam se VARu ztratila penalta po podražení Olayinky... A je tedy po včerejšku možné, aby po došlápnutí na protihráče nebyl pískán faul?
        Podstatná je, jaká hvězda je na prsou pošlapaného!


        Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2025 16:24) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    standa.e     včera 04.08.2025 17:14 |  
    24 0

    Já si zas vzpomněl na zápas, kde se ležící soupeř rozhlédl a když viděl, že sudí kouká jinam, nabral tuším Matěje Juráska ze spodu do rozkroku, až ho nadzvedl. Pak z toho měl ještě prču. VAR, sudí... nic. Jen jsem to už takhle po letech nedokázal přesně určit. Vím, že soupeř byl v bílomodrém. A že jsem sem tehdy dával fotku a ptal se, kde je rozdíl proti Oscarovi v Ostravě...

    Ale jak správně zaznělo - komise některé fauly "nechce vidět". A tak je nevidí.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.08.2025 17:14) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    p!erreCORE     včera 04.08.2025 18:27 |  
    7 2

    "Ale jak jsem napsal, prostě mu za mě už praskli emoce"

    "Ano v profesionálním fotbalu by se dít (věci) neměli."

    Abys věděl, že jsem to přečetl, posílám s pozdravem dvě hnusný chyby. TY emoce prasklY, TY věci nemělY.

    Pak ještě hráčovY postavy, ale tam je to trochu složitější.

    S článkem tak nějak souhlasím.

  5. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    Ragnarok     včera 04.08.2025 19:40 |  
    24 2

    Chorý to pokazil maximálně, co ale tahle událost znovu potvrdila, je to, jak je slávistická obec až sebemrskačská a jak je “spravedlivá”. Vesměs odsouizení, uznání úletu. Žádný jiný klub a žádní jiní fanoušci v ČR tohle nedělají. Zajímavý rys slávistické obce.

    • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

      witty13     včera 04.08.2025 20:09 |  
      14 0

      bez ohledu na klub a nějaké sebemrskačství, máš prosím nějaké vysvětlení, proč šel Všetečka k VARu? Podle mě je to přípustné jen když VAR intervenuje, tedy VAR viděl něco (asi faul na Chorého, nebo jiného slávistu), který předcházel události (neoddiskutovatelné), a který by znamenal, že se neměla pískat pencle.

      Je plně v kompetenci hlavního si to ve finále rozhodnout podle sebe, proč se ale komise nevyjádřila k intervenci, když byla na tento případ dotazována? Vzniká, bez ohledu na všechny kluby, totální maglajz, kdy je pouze prostor pro pochyby. A vzhledem k tomu, ze nakonec neslo o body, ale o "princip" tak je docela na místě se touhle otázkou zabývat.

  6. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    ctute     včera 04.08.2025 19:59 |  
    9 11

    No redakce k clanku zapomela napsat, ze je to publikovany nazor jednoho čtenáře, nikoli redaktora ci odborníka
    Članek má cenu jako kterykoli jiny příspěvek tady na Novinkách, Chory svym atakem mimo hru o balon, jasně prekrocil miru tolerance a netreba se v tom dal máchat, dostane flastr prostě, aslabil mužstvo, kdyby to udelal soupeř našemu hráči tak tady metame blesky

    • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

      Recak     před 22 hodinami 05.08.2025 11:16 |  
      5 0

      Autorem článku je Lukáš Loužecký, který pravidelně publikuje své komentáře (viz FotbalPortal.cz)

  7. Re: komise

    zeleznik2     včera 04.08.2025 20:33 |  
    25 0

    Už brutální faul Ládíka na Mojmíra v derby před dvěma lety posvěcený Komisí jako nezaviněný, o všem vypovídá. Faul Heči nebyl faulem, stejně jako Uchennův zákrok na Dioufa..je mi z toho zle. Rumunům opět pomohli sudí v Pardubicích a komise to posvětila. Takže se ptám, "Má cenu ještě v Česku očekávat spravedlnost?". Na druhou stranu proč máme tyhle zákroky každý rok? Jurečka, Oscar a teď Chorý, to už nemůže, být náhoda.

    • Re: komise

      Taky     před 23 hodinami 05.08.2025 09:27 |  
      8 0

      K té poslední větě:
      Je to tak, není to náhoda. Je to daň za bojovnost, válečnictví. Je těžké najít a udržet tu ideální hranu, aby to nebylo málo, ale zase moc.
      Mně se nelíbila ta šaškárna od Douděry při střídání. Jasně že chce pomoct týmu, že ušetří pár vteřin, ale mohl dostat druhou žlutou a já se u toho styděl, že to máme zapotřebí. Bořil řve na klečícího Daníčka po chycené penaltě. To už mi přijde lidsky ubohý a netaktický, klidně mohl dostat žlutou.

  8. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    Karel IV     včera 05.08.2025 07:32 |  
    12 0

    Dobrý den,chtěl bych jen stručně připomenout podobný zákrok Singateha! Nekoná se žádný hon na hráče, ani nesmyslná reakce klubu!
    Chorého zákrok neomlouvám, ale naprosto chápu. Dostane trest a tým to oslabí, ale tím by to mělo skončit a řešit by to klub měl interně a ne veřejným prohlášením!
    Ještě bych chtěl zmínit, že mi více vadilo chování Douděry při střídání. Dostane zbytečnou žlutou kartu,mává rukama a zdržuje. Mohl být rád,že nedostal červenou za další zbytečné výkřiky k rozhodčímu!
    Takže závěrem doufám,že se naši kluci uklidní, přestanou hrát nakopávanou a postupně přijde válec, jako loni v září a říjnu!


    Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2025 07:57) . Zobrazit původní komentář

  9. Naprostý souhlas

    houston (přítel SN)     před 22 hodinami 05.08.2025 10:22 |  
    5 2

    Konečně se našlo několik slávistů, kteří na celou kauzu nahlíží lidsky a s pochopením. Níže vedená diskuze bere na zřetel celou problematiku role Chorého na hřišti a zřejmý pocit rozhodčích, že když je hráč větší, než jeho soupeř, tak musí i víc vydržet a na menší si moc nedovolit. Jen svatý by tu nespravedlnost vydržel. Díky za vaše názory i za Tomáše Chorého....

    • Re: Naprostý souhlas

      DF007     NOVÝ před 2 hodinami 06.08.2025 07:13 |  
      0 0

      Je to jednoduché, musí to vydržet, protože jinak bude mít v každém zápase červenou.

  10. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    denydzlSKS     před 22 hodinami 05.08.2025 10:22 |  
    8 0

    Já jsem vždycky byl naivní a vadili mi nejvíc věci, kdy šlo o zdraví hráčů.
    Tohle bylo hnusný, ale nebylo to nijak nebezpečný a čtyři až pět zápasů je za mně adekvátních..

    Nicméně když vidím to množství článků, kdy novináři rozjíždí to, na co rok čekali...tak po týhle masáži se obávám, že dostane klidně devět - deset zápasů..

    • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

      Slávista 51     před 22 hodinami 05.08.2025 10:32 |  
      3 0

      ASI TAK.

    • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

      fleder     před 22 hodinami 05.08.2025 11:13 |  
      8 0

      U trestu bych se odpichnul od termínu našeho zápasu s bídou. Nevěřím, že by s nimi mohl hrát...ta mediální masáž a "spravedlivé" rozhořčení nebude jen tak.

      • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

        Dennis     před 21 hodinami 05.08.2025 12:08 |  
        6 0

        Přesně, 8 zápasů...

  11. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    standa.e     před 20 hodinami 05.08.2025 12:46 |  
    6 0

    Já po tragické Lize naruby zkusil Fotbal Fokus a... "Byl bych moc zklamanej, kdyby to bylo pod šest" tam mudroval jeden rozumbrada z Deníku Sport za přikyvování druhého z ČT...

    Tak jsem v zoufalství dál Tiky-Taka a nečekal už nic. K mému šoku jsem nedostal lynč, ale racionální (Luděk Zelenka) a vtipnou (Pavel Horváth - s tím plácáním si z Plzně to rozcčísnul) debatu. Osvěžující v té bažině lynče Deníku Sport. Tak jsem zvědav, co zajíc...

  12. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    Koudakhb     před 17 hodinami 05.08.2025 15:46 |  
    4 1

    Trošku to odlehčím, ale nikde jsem neviděl průkaznej záběr, že ho Choras opravdu plácl po těch,,koulích,, jen že plácl tam,kde ležel a on se začal svíjet...takže rudá za simulaci, pak druhá za to že skočil Chorasovi na nohu a máme hned červenou pro něj:-) jen taková úvaha, když to má být jasné! A nikdo neviděl,proč vlastně Choras spadl...příčina a následek...

    • Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

      Slávista 51     před 15 hodinami 05.08.2025 17:40 |  
      3 0

      ANO,
      stále jenom záběr z jedné kamery, na rozdíl od jindy,
      kdy to mají minimálně ze 3kamer !

  13. Re: Za blikanec Tomáše Chorého částečně „mohou“ i rozhodčí a protihráči, přesto ho to

    jarmik     před 14 hodinami 05.08.2025 18:48 |  
    7 1

    Je mi zle z toho, co všude čtu od „slávistů“, kteří umějí nenávidět, nadávat, kritizovat a bouchat petardy, ale to je tak zhruba vše, co v životě dokázali.