Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Aris Limassol 3:2

Ve druhém zápase porazila Slavia kyperský Aris Limassol 3:2, když vedla už 3:0 brankami Teaha, Sadílka a Micheze. Soupeř snížil až v poslední čtvrthodině.

Do druhého zápasu vyběhly všechny tři zdravé letní posily, dva hráči béčka Kovář a Fully či Divine Teah. Hra byla oproti prvnímu zápasu celkem pochopitelně více neurovnaná, nadějné momenty střídaly zbytečné ztráty. Ve 12. minutě měl první velkou šanci Aris, hlavička Goldsona po rohovém kopu těsně minula bránu. Slávisté se dostali do střelecké pozice o sedm minut později, k Fullymu se odrazil míč od Sanyanga a z úhlu prověřil připravenost brankáře Arisu, ten míč vyrazil. Ve 23. minutě chytil Markovič střelu jednoho z útočníků soupeře z dvaceti metrů. O deset minut později prošel s míčem do vápna Moses, v zakončení už byl ale příliž blízko brankáři a byl z toho jen roh. Chybu Markoviče v rozehrávce Aris nepotrestal a v 39. minutě se radovala Slavia, Schranz přihrál Teahovi, ten si udělal na hranici vápna prostor ke střele a poslal parádní pumelici přesně pod břevno - 1:0. Slavii vstřelená branka pomohla, Fully nejprve nedokázal najít před bránou Schranze, o chvíli později ale Schranz krásně zpětnou přihrávkou uvolnil Sadílka, který neměl problém poslat míč do sítě - 2:0. Za tohoto stavu poločas také skončil.

V druhé půli nejprve Markovič skvěle vychytal ve velké šanci Kokorina, pak Sanyang uvolnil Hashioku, jeho zakončení na bližší tyč rovněž výborně vyrazil brankář Arisu na roh. Po hodině hry Slavia prostřídala, do hry přišli Michez, Ouma a Jelínek. Právě Michez hned po pěti minutách na hřišti převzal přihrávku Fullyho, obešel dva hráče a poslal míč do sítě, když mu pomohl i nepřesvědčivý zákrok brankáře Arisu - 3:0. Pak přišli na hřiště brankář Rezek a útočník Tijani, brzy poté se Arisu podařilo vstřelit branku. Semedo obešel Fullyho, přihrál úplně volnému Theodosiouovi, který neměl problém snížit na 3:1. Chvíli poté sehráli hodně podobnou akci stejní hráči a míč skončil na břevně. V 87. minutě vyvezl míč Zima, akce pokračovala a Michez na jejím konci uvolnil právě Zimu, jehož střelu vyrazil brankář, stejně tak golman Arisu lapil střelu Mosese. V předposlední minutě ještě fatálně chyboval brankář Rezek, když položil chycený míč na zem, zatímco měl za zády soupeře, který mu jej sebral a upravil na konečných 3:2.

Středa 09. 07. 2025 18:00

Přípravné zápasy, 2025/2026
3 - 2
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

39. Divine Teah
43. Michal Sadílek
69. Simion Michez

Aris Limassol
Aris Limassol

79. Theodosiou
89. Kvilitaia

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Aris Limassol

    Ladislav (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 17:53 |  
    5 1

    Tak na tuhle sestavu jsem hodně zvědavej ...

  2. Re: Slavia - Aris Limassol

    guyincognito     před měsícem 09.07.2025 18:03 |  
    5 1

    Pech ani v jednom zápase…kam tipujete, že půjde hostovat?

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Cedar     před měsícem 09.07.2025 23:33 |  
      2 0

      Tipl bych Hradec / Karviná / Bolka ...?

  3. Re: Slavia - Aris Limassol

    Dennis     před měsícem 09.07.2025 18:11 |  
    22 1

    Ty vole, to je ten zmrd!
    Kontext:
    https://cnn.iprima.cz/chtel-jsem-uz-jen-nekoho-zranit-priznal-kapitan-rangers-po-zapase-se-slavii-21414
    Nikdy nevymažu z hlavy tenhle ksicht. Goldson, Roofe a Camara byli největší sráči z toho malého klubu z Glasgow...


    Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2025 18:39) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Pjotrzmogus     před měsícem 09.07.2025 19:36 |  
      10 1

      Mrdky zasrany, zrovna tihle dva spolu v obrane. Ne, ze bych nekomu chtel prat neco spatnyho, ale...

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      coogee     před měsícem 09.07.2025 21:29 |  
      9 0

      Nezapomínejme ani na toho ubohého zmetka Gerrarda, ten se tehdy hezky vybarvil !

  4. Re: Slavia - Aris Limassol

    jfunion     před měsícem 09.07.2025 18:25 |  
    2 5

    je možný nějaký odkaz na přenos ??? předem dík...

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      murena     před měsícem 09.07.2025 18:29 |  
      3 0

      Slavia TV

      • Re: Slavia - Aris Limassol

        jfunion     před měsícem 14.07.2025 19:20 |  
        1 0

        Díkes :-)

  5. Re: Slavia - Aris Limassol

    Harvey     před měsícem 09.07.2025 18:32 |  
    24 0

    Kovář opět výbornej, hraje s velkým přehledem.

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Edenjejenjeden     před měsícem 09.07.2025 18:34 |  
      14 1

      Souhlasím a ještě se mi moc líbí Emmanuel Fully ...

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 18:39 |  
      18 0

      Martin Kovář (17 let) a Emmanuel Fully (19 let)

  6. Re: Slavia - Aris Limassol

    Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 18:41 |  
    14 0

    Tak to byla parádní střela. Jsem na Teaha zvědavej.

  7. Divine Teah

    Edenjejenjeden     před měsícem 09.07.2025 18:42 |  
    9 0

    Ta mu sedla ted :-)))

    • Re: Divine Teah

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 18:46 |  
      13 1

      Teah to má v noze, tomu to "sedne" skoro pořád ... Základ je jeho skvělá kopací technika ...

  8. Re: Slavia - Aris Limassol

    Dennis     před měsícem 09.07.2025 18:42 |  
    25 0

    Kovář bude jednou skvělý. Působí na mě řečí těla nějak líp než Konečný.
    Teah opravdu krásný gol.

  9. Re: Slavia - Aris Limassol

    Ladislav (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 18:43 |  
    8 1

    A uklízečky jsou bez práce, takhle se vymetají pavučiny v rozích brány :)

  10. Re: Slavia - Aris Limassol

    Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 18:45 |  
    20 0

    Tak tenhle zápas je mnohem zábavnější než ten s těma Maďarama.

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Edenjejenjeden     před měsícem 09.07.2025 18:48 |  
      10 1

      Taky mám ten pocit Wulfe , je to nějaký živější.
      A ted Sadílek gol , pokladník (Koli) zajásal :-)

  11. Re: Slavia - Aris Limassol

    Swordsman     před měsícem 09.07.2025 18:46 |  
    9 0

    Vždycky se mi dost líbí ta sestava mladších, sice občas chyby, ale na pohled super snaživý fotbal s narážečkami :)

  12. Re: Slavia - Aris Limassol

    mpik     před měsícem 09.07.2025 18:46 |  
    10 11

    Je radost nyní koukat na A tým.
    Bohužel JT pošle do prvního ligového duelu béčko :-(

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      PetCC     před měsícem 09.07.2025 18:49 |  
      9 0

      Pošle nejspíš tým, který dneska hrál proti sestavě chasníků, stejná bude sestava Hradce :-)

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      JS (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 19:40 |  
      1 19

      Jeden Zmrzlý vládne všem…

      • Re: Slavia - Aris Limassol

        Arya     před měsícem 09.07.2025 21:44 |  
        7 2

        až z toho někomu zmrzly mozkové buňky...

  13. Re: Slavia - Aris Limassol

    mig52     před měsícem 09.07.2025 18:47 |  
    17 2

    Na ty černoušky se krásně dívá!!!

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 18:49 |  
      13 1

      To jo, jenom se mi trošku pletou. :-)

      • Re: Slavia - Aris Limassol

        Ladislav (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 18:51 |  
        4 1

        A co jsi doteď dělal ? Tak za domácí úkol rychle doučit celou naši africkou sekci ...

        • Re: Slavia - Aris Limassol

          Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 20:00 |  
          3 1

          Po dnešku už to snad bude lepší. I když Teah a Fully jsou si dost podobní. Mosese poznám podle vlasů a Tijaniho podle postavy. Ten ale asi nezůstane. :-)

          • Re: Slavia - Aris Limassol

            Ladislav (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 20:03 |  
            2 1

            Někde jsem četl, že např. asiati považují všechny bělochy taky stejný, což mne tedy dost překvapilo ...

      • Re: Slavia - Aris Limassol

        mig52     před měsícem 09.07.2025 18:59 |  
        8 1

        Na férovku, mně taky.

  14. Re: Slavia - Aris Limassol

    PetCC     před měsícem 09.07.2025 18:47 |  
    16 1

    Tohle mi připomíná, jak anglické týmy občas v pohárech šetří hlavní sestavu a postaví mladíky.
    Všichni si říkají, že to je větší šance uspět, ale pak ti mladí najednou rozjedou takový kolotoč, že jsou z toho i debakly :-)

  15. Re: Slavia - Aris Limassol

    Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 18:48 |  
    31 0

    Ten Moses je vážně zjevení, ten jednou půjde ven ještě za víc než Diouf. :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2025 18:49) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Slavia - Aris Limassol

    kalex     před měsícem 09.07.2025 18:51 |  
    16 1

    První zápas skoro jak divize. A tento naprosto super. Já samozřejmě nevím, kdo je v jaké zátěži, ale fakt nebe a dudy.

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      rak (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 18:56 |  
      5 0

      Jo, vypadá to tak, ale abychom to mohli porovnávat, musely by ty naše týmy hrát proti stejnému soupeři.

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Lord_Edmund     před měsícem 09.07.2025 18:57 |  
      10 0

      Přesně tak , tohle je fotbalový, má to šťávu a jsou tam skvělé a některé překvapující výkony. Moses skvělej, Fully překvapivě ofenzivní a kvalitní a pan Božský, no ta sedla:-)).

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 19:03 |  
      5 1

      Každý hraje, co mu soupeř dovolí ... A když do tebe někdo začne kopat jak blázen, tak s tím nikdo nic moc neudělá ... A nezapomínejme, pořád je to "jenom" příprava a tenhle druhý soupeř se snaží hrát fotbal ...


      Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2025 19:05) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Slavia - Aris Limassol

    Slávista 51     před měsícem 09.07.2025 18:56 |  
    5 25

    JENOM DOUFÁM,
    že po tomto soustředění,
    konečně ty pro Slavii trapné dresy -
    vyletí komínem a už se nikdy nic podobného ve Slavii
    NEVYSKYTNE !

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      PetCC     před měsícem 10.07.2025 09:16 |  
      2 0

      Jediná výhoda je, že jsou světlý a tolik na slunci nehřejou.

  18. Re: Slavia - Aris Limassol

    Taky     před měsícem 09.07.2025 18:57 |  
    20 0

    Tak Eman asi vyřeší problém se zraněním Javora!

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Dennis     před měsícem 09.07.2025 19:04 |  
      15 1

      Taky si říkám, aby nakonec Dioufa nenahradil Fully...

      • Re: Slavia - Aris Limassol

        Taky     před měsícem 10.07.2025 07:59 |  
        3 0

        Nakonec možná, na začátku určitě ne. :-)
        Dopředu skvělej, ale to bránění...
        Javorček by se musel taky ještě zlepšovat, aby byl alespoň jako Zmrzlý.

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      VS     před měsícem 09.07.2025 22:19 |  
      4 1

      Další mimo EU, no nevím
      Nakonec branka a břevno přes něj, ale jinak sympatický vykon


      Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2025 22:20) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Aris Limassol

          PetCC     před měsícem 10.07.2025 09:17 |  
          2 0

          On určitě ještě nemá na celý zápas.

  19. Re: Slavia - Aris Limassol

    Harvey     před měsícem 09.07.2025 19:04 |  
    10 0

    Sestava v druhém zápase hraje hezky, ale primární rozdíl udělal styl hry soupeře. Jedno byl hlubokej blok, druhý si to chtěj dát otevřeně. To se samozřejmě pak do ofenzivy hraje uplně jinak.

  20. Re: Slavia - Aris Limassol

    Ladislav (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 19:13 |  
    8 0

    Při tom našem druhém gólu byl ten jejich brankář dobře vzteklej, ani se nepohnul, stál tam jak strašák v poli ...
    Ale zase se mu moc nedivím, protože jsme je rozebrali až na malé vápno a tak byl naprosto bez šance, to by ho Sadílek musel jedině trefit ...

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Pantagruel     před měsícem 09.07.2025 22:43 |  
      3 0

      No, hráč, který stál před ním v dráze střely nečekaně zdvihl nohu a míč proletěl. Řekl bych že se vztekal na toho beka.

  21. Re: Slavia - Aris Limassol

    mig52     před měsícem 09.07.2025 19:31 |  
    7 3

    Tak to Jindřichovi nezávidím. Koho dá v 1.kole do středu hřiště? Dvojice Oscar-Zafi anti Moses-Sadílek. Krásné starosti.

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      pehacko     před měsícem 09.07.2025 20:25 |  
      12 0

      Za me Moses a pak tezky vyber…

      • Re: Slavia - Aris Limassol

        mig52     před měsícem 09.07.2025 21:31 |  
        3 2

        Pokud bychom začínali venku, dal bych k Mosesovi Sadilka. Doma bych to též stavěl na Mosesovi a dál ať to rozštípnou trenéři.

        • Re: Slavia - Aris Limassol

          pehacko     před měsícem 09.07.2025 21:50 |  
          4 1

          Stejne je to husty.. ze zalohu uzasnou a dokonalou Oskar a Zafi.. vynuluje Moses nekde z naseho uplne tajného becka kousek od baniku. Tohle je proste ta nase přidána hodnota, ze asi obcas mlcime a delame kokoty a pritom mame ten tym co tohle sleduje o par svetelnych let dal, nez souhrn homosexuálů ze vsech skládek ave nasi ligy

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      rak (přítel SN)     před měsícem 10.07.2025 00:58 |  
      3 0

      No nejen v 1. kole. Já mu teď hlavně nezávidím zřejmě nutnou redukci kádru. Mně by se snad nechtělo vyřadit vůbec nikoho. Když tak bych raději možná poslal pár hráčů do béčka než na hostování. Ta druhá liga není až tak strašná a je možnost si kohokoli a kdykoli vzít na zápas 1. ligy. Při hostování to není možné a navíc trenér, možná pokud to není někdo zpřízněný (Hyský, Střihavka) nemusí hráči dát potřebné vytížení.

  22. Re: Slavia - Aris Limassol

    yuta_watase01     před měsícem 09.07.2025 19:39 |  
    5 3

    Přátelé, pro ty z vás, kdo zápas viděli, zajímalo by mě, jak hráli Teah, Fully, Sanyang a Hashioka ???

    Jinak s Michezem se asi moc nepočítá, v obou zápasech jen střídal, v přípravě se mi zdál zatím výborný, ten kluk chce, ale asi mu realizak nevěří, těžko říct

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 19:50 |  
      22 1

      Všichni hráli dobře. I Michez.

  23. Michez

    mig52     před měsícem 09.07.2025 19:47 |  
    36 1

    Zdá se mi to nebo je faktem, že Michez je úplně jiný než na jaře?

    • Re: Michez

      kjandourek (admin)     před měsícem 09.07.2025 21:00 |  
      14 0

      Má za sebou pořádnou přípravu.... Vzpomeňme si, že v zimě jsme museli přípravu směřovat ke dvěma zápasům EL a stejně do nich nakonec postavili každého, komu jsme srazili teplotu pod sedmatřicet....

      • Re: Michez

        Ladislav (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 22:53 |  
        9 0

        Michez má naprosto skvělé zrychlení a když je v běhu, tak to je mazec ... To je přesně to výjimečné, co nám může pomoct v Champions League ...

        P.S.
        Jinak jsme v obou zápasech nenasadili a tak z různých důvodů šetřili tyto hráče: Diouf, Chorý, Provod, Pech, Toula, Vlček + Vorlický (individuální trénink).


        Komentář byl uživatelem upraven (10.07.2025 02:36) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Michez

          Slavistat     před měsícem 10.07.2025 10:05 |  
          2 0

          Tak Vlček prej zápal mozkových blan :o(

          • Re: Michez

            sasky     před měsícem 10.07.2025 10:42 |  
            3 0

            what? To snad není pravda, ten kluk má děsnou smůlu :(

  24. Re: Slavia - Aris Limassol

    o5aradecek     před měsícem 09.07.2025 19:50 |  
    18 1

    Dva zápasy v jeden den a dvě výhry, značí kvalitní a široký kádr, protože jsme protočili dvě jedenáctky. Teď vše jen ještě vyladit do startu ligy a hrr na ně! Těším se.

    P.S. Za jedno odpoledne jsme odehráli víc zápasů, než rudí za celou přípravu. :-)

  25. Re: Slavia - Aris Limassol

    vršek     před měsícem 09.07.2025 19:57 |  
    7 50

    Tak jak mne nadchl Emanuel Fully jako další potenciální super hráč pro současný fotbal, tak dnes působili Chaloupek se Zimou jako stopeři, kteří svou herní kvalitou, pohybem ani silou na současný vrcholový fotbal nemají. A nedovedu si představit, že by tito dva spolu mohli nastoupit v soutěžním utkání při absenci Ogbua i Holeše... Pokud by opravdu byl Deli k dispozici - sem s ním vlevo vedle Ogbua!


    Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2025 20:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      donford     před měsícem 09.07.2025 20:26 |  
      6 12

      Tak upřímně a bez jakýchkoliv podpásových úmyslů: Chyběl dnes někomu v druhém zápase Javorček? Ten mladý kluk na beku je náramně rychlý. A snad mu je teprve 17 let. Jsem zvědavý, jak bude JiT vybírat zálohu (Douděra, Haši, Moses, Sadílek, Zafeiris, Oscar, Fully) a určitě tam můžou hrát ještě další, na které jsem zapomněl.

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Pjotrzmogus     před měsícem 09.07.2025 20:39 |  
      18 4

      Co? Zima jeden z nejlepších na place. Chaly není ohranej, bude dobrej, až odejde Ogbu. Uprostřed to je jeho post.

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      Harvey     před měsícem 09.07.2025 20:43 |  
      18 5

      Chaloupek byl minulý rok velmi dobrý náhradník. Teď nemá formu, bylo to vidět i na ME do 21 let. Ale pokud naskočí jako náhradník k sehrané čtyřce obránců, tak nemám přílišné obavy.

      Zima mi přijde dlouhodobě dominantní a zlepšuje i nadstavbu dopředu.

      Deliho jsem od odchodu neviděl ve dvou po sobě jdoucích zápasech, to ať si vyhodnotí sportovní vedení, ale v tvém zvolání je více nostalgie než pragmatismu :))

      • Re: Slavia - Aris Limassol

        Slavistat     před měsícem 10.07.2025 10:17 |  
        2 1

        Tak Chaloupek je pro mě od ME u21 velký zklamaní. Šel hrozně dolů a teď je opravdu mizernej. Snad se zlepší... A u Zimy je skutečně poznat na výkonu s kým hraje. Dřív míval problém, když to mělo stát na něm jako vůdci, postupně se to zlepšilo a měl zápasy, kdy to zvládal, ale občas se mu to taky nepovedlo, ale zvyšuje podíl těch zápasů, kdy to zvládá.

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      kjandourek (admin)     před měsícem 09.07.2025 21:03 |  
      25 4

      A nebude to třeba tím, že Fully má za sebou celé kondiční soustředění a na tomto herním už druhý týden "jenom" ladí formu, zatímco Chaloupek a Zima mají čerstvě v nohách nálož běhání a herní stránku začali pilovat až v sobotu?


      Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2025 21:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Aris Limassol

        vršek     před měsícem 09.07.2025 22:42 |  
        5 11

        Velmi dobře si uvědomuji, že jsme v "nejhorší" fázi letošního přípravného období , navíc, že každý z hráčů je jiný nejen fotbalovým umem ale i svými fyzickými předpoklady a typem.
        Fullyho jsem viděl hrát poprvé a uvědomuji si, že i u něj se jednalo jen o jeden zápas a ještě přípravný,,,, až další zápasy ukáží jeho skutečné kvality i budoucnost. Kéž by byl dalším Dioufem. A jen mimochodem, i on byl v závěru zápasu evidentně unaven.
        Problém, o které píšu je ten, že mne ani Chaloupek ani Zima zatím, a nejen dnes nepřesvědčili, že by mohli vytvořit spolehlivou či dominantní stoperskou dvojici či základ trojice... Píšu o problému, kdy nemohou nebo by nemohli nastoupit Holeš s Ogbuem! V zápasech letošního jara odvedl Zima dobré výkony v trojici s Holešem a Ogbuem... Ale ohlédněte se za zápasy kdy Holeš s Ogbuem chyběli...
        A s tím "běháním"... asi tomu tak může být,.. No, na výkonu Holeše jsem žádný běžecký problém neviděl, no, a Kušej je samozřejmě jiný typ... Možná že to bude o té fotbalové kvalitě o herní inteligenci a jistě i o zkušenostech...
        A herní stránka - já jsem byl vždy zastáncem toho, že obránce, natož stoper, musí v prvé řadě výborně bránit. A to jak silově tak pozičně - tedy čtením hry i předvídavostí. A to mi dnes chybělo u obou výše zmíněných. I v přípravě by měla být kvalita a výborné čtení hry znát. Chaloupek zklamal na Euru 21, v podstatě ve všech zápasech.... Zimovi výkony jsou po většině závislé na spoluhráči, kterého má vedle sebe. Hra vedle Ogbua určitě pomůže každému - právě Zimovi výkony to jasně ukazují. Ale pro mne nepochopitelné byly tři možná čtyři fauly rukama Zimy v hlavičkových soubojích na konci druhého poločasu, Dva tyto fauly vedly ke ke dvěma nebezpečným standardkám soupeře...
        A mé "snění" o Delim - no, jistě jen "výkřik do tmy" protože nemohu vědět jak na tom herně i fyzicky je... avšak, pokud je na Bořilovi vidět, a v naší lize jasně prokázal, že fotbalové zkušenosti a kvalita, byť jistě dlouhodobým těžkým zraněním a herním výpadkem ovlivněné mu nebrání podávat v naší lize výborné výkony. Jsem přesvědčen o tom, že na naši bídnou ligu by herní kvality, zkušenosti a čtení hry Deliho měli zvláště na jeho postu levého stopera stačily. No, navíc je Deli skoro o celý rok mladší než Bořil...
        A dobře si uvědomuji, že naši sportovní žurnalisté rádi "kombinují" viz právě dnešní článek Deli a Sparta... , ale já jsem snílek a Deli by snad opravdu mohl končit u nás.... no, a šaškem být mi nevadí...


        Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2025 22:44) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Aris Limassol

          DF007     před měsícem 10.07.2025 07:36 |  
          13 0

          Tak já si vybavím domácí zápas s Baníkem na jaře, kdy hráli Chaloupek se Zimou společně a odvedli vynikající práci. Jen připomenu, že Baník k nám přijel se sérií 8 výher v řadě a my jsme jim nedovolili si vytvořit jedinou brankovou příležitost. Navíc Zima dal gól a Chaloupek se dostal do třech vyložených šancí při standardních situacích.
          Co z toho plyne? že oba spolu hrát mohou a dokonce proti top týmům naší ligy.

          • Re: Slavia - Aris Limassol

            kjandourek (admin)     před měsícem 10.07.2025 09:13 |  
            5 0

            Tam snad dokonce Chaloupkovi minimálně dvě šance připravil parádním pasem právě Zima..

            • Re: Slavia - Aris Limassol

              DF007     před měsícem 10.07.2025 10:10 |  
              4 0

              Ano, je to tak

          • Re: Slavia - Aris Limassol

            vršek     před měsícem 10.07.2025 09:18 |  
            3 0

            Ani v jednom svém příspěvku nepíšu, že by nemohli hrát spolu a navíc i dobře. Ale v obou píšu o tom, že jejich výkon viz. Zima, je odvislý od spoluhráčů, tedy hlavně Ogbua případně Holeše. i v příspěvku , na který reagujete je řečeno, že vidím problém v tom, že jejich výkony nejsou stabilní a hlavně jsou jednoznačně slabší pokud vedle nich nehraje Ogbu či Holeš - čemuž se nelze divit. A že mám problém s tím, že by nastoupili v současné chvíli spolu bez Ogbua i Holeše. V zápase s Baníkem hrál mezi nimi Ogbu!

    • Re: Slavia - Aris Limassol

      looko     před měsícem 09.07.2025 21:04 |  
      5 9

      Řekl šašek.....pardon vršek, ach ty opravy na telefonu.

  26. Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

    urs (přítel SN)     před měsícem 09.07.2025 20:50 |  
    31 2

    Mě zaujal asi nejvíc Ouma, kterej mi přišel fotbalově vyspělej, v klidu a bez chyb. Docela jsem čuměl, bo tu neměl a asi stále nemá na růžích ustláno. Nu, snad jsem se nezmýlil a pomůže letos už tak dost našlapanému mužstvu. Byl bych za to rád. Na mladýho gólmana měl kdokoliv z týmu řvát, že má za sebou borce, ta blbá branka není jen jeho chyba.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2025 20:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

      Pantagruel     před měsícem 10.07.2025 12:03 |  
      2 0

      Myslím, že nikoho ze spoluhráčů nenapadlo, že dá míč na zem.

  27. Wow...

    Mimoň     před měsícem 09.07.2025 22:16 |  
    21 1

    Michez vypadá velmi dobře! Jestli si to udrží, byl by v podstatě další naší posilou. Jde vidět, jak přidal na intenzitě a jak o tu šanci bojuje. Přitom jsem to viděl docela minimálně na hostování...ale velmi pozitivně mě překvapil. A ten gól Teaha...to bylo skoro jak od Stocha :))) paráda. Těším se na ligu!

    • Re: Wow...

      PetCC     před měsícem 10.07.2025 09:23 |  
      8 0

      Že má vůli, to už bylo jasně vidět, jak hrál za béčko.
      On měl smůlu, že jsme hovzali na poslední chvíli a hned ho museli nasadit. Takže nedokázal nasát, jak to u nás funguje a psychicky ho srazilo, když hrát přestal. Pro něj by bylo ideální být nejdřív alespoň půlrok na hostování, kde by hrál.
      Protože Michez má skvělou schopnost obejít protihráče, ale ty souboje v lize ho dost odrovnávali.

      • Re: Wow...

        sasky     před měsícem 10.07.2025 10:39 |  
        5 0

        Jako co se fotbalových dovedností týče, tak máme tým teď neskutečně nabušenej. Zafi, Moses, Teah, Michez, Vasil... Fakt se z týmu atletů posouváme rychle vpřed i směrem k fotbalové kvalitě. Blbý je, že pak přijedem někam ven (v rámci ligy), kde nám nakopou a bude to k ničemu. Snad se tahle kvalita prosadí i proti prešovskému betonu.

  28. Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

    japhy     před měsícem 09.07.2025 23:31 |  
    21 0

    Tak poznatků mám mraky. První byl, že mi ta soupeřova čůráčí hlava č. 18 nebyla povědomá náhodou :)
    První zápas logicky organizace o štok vejš, dalo se smysluplně presovat, obrana fantastická, přes ně to půjde těžko. Jak soupeřům, tak náhradníkům. Zafi zahrál tak, že ho těžko někdo vyndá. Nevím, jestli přítomnost Botose znamená jeho pozici č. 1 mezi náhradníky, uvidíme. Zahrál trošku splašeně a přemotivovaně, každopádně mi byly sympatický častý náběhy.
    V druhým zápase jsem čekal chaos, kterej se vůbec nekonal, resp. ano, ale až na samým konci. Bál jsem se o černoušky, ale je znát, že se na nich maká.
    Střed máme brutální, Moses byl jasnej král, Sadílek zase perfektní přehled, supr centry do vápna, klid na míči. No, snad jim to JiT nějak vysvětlí :)
    Hashioka fajn, ale přes Douděru se jen tak nedostane. Mmch, Doudis při komentování neskutečně překvapil, jeho projev, názory, myšlenky vůbec nekorespondujou s tím, jak vypadá na hřišti.
    Z ostatních nováčků a "nováčků" mě překvapil hl. Fully, na kterýho jsem už absolutně zapomněl, ovšem na konci šel přes něj gól a skorogól.
    Schranz klasika - nelíbil se mi, ale má dva asisty :)
    Michez vypadal líp, než dřív, s Tijanim se asi nepočítá, ale jako jedinej proměnil face to face s gólmanem, vůbec nehráli Chorý, Provod, Pech, Vlček...

    • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

      PetCC     před měsícem 10.07.2025 09:31 |  
      13 0

      U Hashioky mě překvapilo, že mu nešlo bránit jeden na jednoho, vzhledem k tomu, proti komu už hrál. Možná je to, že toho v poslední době moc neodehrál, tak byl takovej neohrabanější.
      A taky nechápu, proč si lidi myslí, že Douděra není inteligentí. Dokonce to tam i pověděl, že se ten projev na hřišti sám naučil, protože pochopil, že to týmu pomáhá. On je hodně emotivní, tak to přestal potlačovat a přenesl to na pozitivní přístup. Což by hlupák nedokázal uřídit a vypadal by jako Řepka.

      • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

        japhy     před měsícem 10.07.2025 10:13 |  
        7 0

        Přesně toho jsem si u Hashioky taky všiml a u nás je tohle zásadní.
        O inteligenci Douděry nepadlo slovo. Jen porovnávám jeho rozvážný mluvený projev s tím, co je vidět na hřišti, kde vypadá, že musí být na speedu.

  29. Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

    George (přítel SN)     před měsícem 10.07.2025 06:22 |  
    9 2

    Tak já nevím ale pokud odejde Malick, já se o levou zálohu nebojím, ten Fully vypadá nadějně, že by to mohl být druhý Malick....nakonec to vyřešíme z vlastních zdrojů....Domčo ty se hlavně uzdrav a na jaře se na tebe těšíme....SKS Forever....už se těším na první jarní kolo...ať už to začne, Slávia nám dělá radost, jen tak dál...

    • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

      PetCC     před měsícem 10.07.2025 09:36 |  
      3 0

      Vtipný je, že jsme na jaře měli diskusi o béčku, kde ho lidi kritizovali, že k ničemu nebude a já jsem měl přesně opačný pohled. Přišlo mi, žetěžké situace řeší velmi dobře.
      Teď ale vypadal i nějak silnější, výborný i v soubojích a opravdu bych ho viděl jako zajímavou alternaci a postupné zapracování do systému.
      Mimochodem, teď jsem si vzpomněl, že na kraji přece hrál nějakou dobu i Oscar, takže by tu byla tahle možnost.

  30. Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

    George (přítel SN)     před měsícem 10.07.2025 06:25 |  
    10 1

    A i Micheze bych nezatracoval, třeba mu ta příprava pomůže, a adaptuje se, a ještě nám ukáže...je potřeba mít širší kádr, při soutěžích, které nás čekají....já mu stále věřím....

    • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

      mis3     před měsícem 10.07.2025 07:21 |  
      10 1

      za mě jeden z nejlepších v přípravě - očividně ho zkoušeli i na levé straně, kde teď bude nouze. Příl bych mu to, protože má IMHO strop výkonosti hodně vysoko.

    • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

      dalislavista     před měsícem 10.07.2025 14:53 |  
      2 0

      Michez se mi v přátelácích dost líbil, i když občas něco nedotáhl nebo zadrbal.

  31. Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

    mis3     před měsícem 10.07.2025 07:20 |  
    15 1

    Musím říct, že mě zaujalo, jak rozdílný budu mít pocit z obou zápasů - Acková sestava proti Maďarům hrála fotbal jak jej známe - hodně presingu, tvrdé souboje, dobrá organizace, ale taky hra najistotu a špatná produktivita a místy až nuda v útočné fázi. Zato Béčková sestava hrála mnohem živelnější fotbal, rychlejší a kreativnější směrem dopředu, ovšem s řadou chyb směrem dopředu i do zadu. Který styl se vám víc líbil?

    • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

      japhy     před měsícem 10.07.2025 10:18 |  
      6 1

      Ten první :) Mám rád svůj klid a ta první sestava mi ho dodává, hl. směrem dozadu.
      Ale ta líbivost může být matoucí, např. v prvním zápase jsme šli snad 5x sami na gólmana, což se taky samo neudělá.

      • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

        samyeto     před měsícem 10.07.2025 12:38 |  
        7 1

        Jasně že ten druhý. Fotbal má bavit!

    • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

      Papol     před měsícem 10.07.2025 12:19 |  
      6 1

      Myslím si stejně. Druhý tým mi připadal dravější, rychlejší, ale i chybující. Jindra vymyslí určitě nějaký mix jako základní sestavu. Libil se mi moc Kovář, dobře odebíral balony a je i rychlý. Je mladý, ale mládí vpřed :-)

    • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

      o5aradecek     před měsícem 10.07.2025 12:19 |  
      8 0

      Ideální samozřejmě bude to tak nějak vyvážit, ale pokud bych si měl vybrat jeden styl, tak ten první, který nám loni (letos) přinesl titul a LM. Tzn. skvělá defenziva a precizní organizace hry (přičemž jsme i tak měli nejvíc vstřelených gólů ze všech).


      Komentář byl uživatelem upraven (10.07.2025 12:20) . Zobrazit původní komentář

  32. Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

    Ladislav (přítel SN)     před měsícem 10.07.2025 13:03 |  
    2 1

    Včera ani v jednom zápase z různých důvodů nenastoupili: Diouf (prevence – přestup), Chorý (tříslo – měl by být na Drážďany), Provod (zvýšená teplota a nevolnost), Pech (asi prevence), Toula (drobný problém - achillovka), Vlček (dlouhodobé bolesti hlavy, asi zánět mozkových blan a předpoklad asi 5 - 6 týdnů mimo tým) + Vorlický (individuální trénink).


    Komentář byl uživatelem upraven (10.07.2025 14:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

      Skyframe     před měsícem 10.07.2025 13:33 |  
      3 0

      Jen doplnění : Provod měl teplotu a bylo mu blbě, ale Pech tam včera normálně chodil v teplákovce - nevypadal na velmi vážné zranění. Tak nevím.

        • Re: Slavia - Aris Limassol 3:2

          Filda14     před měsícem 10.07.2025 15:33 |  
          3 0

          Uf, to jste mě vyděsil