Názory

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

    Taky     před měsícem 07.05.2025 13:07 |  
    5 4


    Skvěle napsáno, doporučuju velmi!

    K tomu odchodu Zafeirise a Oscara...
    Měli bychom kvůli LM posilovat, ne oslabovat! Pustit najednou oba dva Evropou obouchané střeďáky je moc velké riziko.
    Mě uklidnil J. Tvrdík, když včera napsal, že plánují pustit maximálně 3 top hráče.
    Tipuju: Diouf, Zafeiris a nevim. :-) Ogbu??? Staněk???
    Doufám, že v létě odejde jenom jeden střeďák, protože pro Pecha to bude asi ještě moc velké sousto, jednoho z nich plně nahradit a s Oumou se (teď) nedá počítat vůbec.
    Moses se ukazuje jako možná adekvátní náhrada, ale Botos a Teah, to je zatím málo a jsou všichni 3 neprověření v Evropě.
    Vorlický by byl určitě skvělej, ale musíme počítat s tím, že to spíš nevyjde,
    V Karviné máme Planku a Bužka, ale to není zatím taková úroveň a nechal bych je co nejvíc hrát.
    Koho koupit? quelhar píše, že novináři zmiňují Boulu a favorizuje Riga.
    Ten by se nám všem určitě líbil, ale Baník by ho neměl Slávii pouštět, jestli chce příští rok být zase výš a uhrát něco i v Evropě.
    Jestli nevyjde odchovanec Rigo, šel bych si pro odchovance Berana. Slyšel jsem chválu už víckrát a teď jsem si kvůli němu pouštěl Spartu s Jabloncem a zahrál skvěle!

    • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

      Alanor (admin)     před měsícem 07.05.2025 13:23 |  
      4 1

      Ano, pouštět najednou Zafeirise s Oscarem by bylo velmi riskantní a jsem přesvědčen, že to stejně musí vidět i v klubu. A že udělají maximum, aby aspoň jeden zůstal, aktuálně to tedy vypadá spíš na Oscara.

      Rigo je pro mě taky ideální volba (obecně bych celý ten quelharův článek mohl podepsat), Boula svou kvalitu taky má. Beranovi fakt sednul ten posun na nižší pozici na hřišti. Pohybově je skvělý, s míčem taky umí. A ostatně i Oscar ukázal, že výborný defenzivnější střeďák nemusí být vysoký bijec.

      Trochu pochybnosti mám u Berana s vítěznou mentalitou. Asi to bude fajn poctivý kluk, ale vždycky mi připadal spíš jako "měkkejš" (zvlášť ve srovnání s Červem nebo Boulou).

      Planku a Bužka taky považuji za nadějné, ale souhlasím, ať zatím mají stálé vytížení jinde. To stejné by asi stálo za to zvážit i u Dominika Pecha, který je ale ofenzivnější typ a určitě se s ním nedá počítat jako s případnou typologickou náhradou kus za kus za Zafeirise.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.05.2025 13:26) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

      Alanor (admin)     před měsícem 07.05.2025 13:29 |  
      4 5

      A Ouma asi bohužel vážně "velký špatný" a byl bych překvapen, kdybychom s ním počítali na příští sezonu. Přitom podle CV měl být spíš hotovým hráčem pro áčko než třeba Moses, který se naopak jeví velmi dobře.

      • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

        MarekB98     před měsícem 07.05.2025 15:38 |  
        11 0

        Já si dovolím nesouhlasit, ten hráč táhl Elfsborg v Evropské lize. Své kvality určitě má, jen zatím nebyl kondičně připravený a pak dlouho nebyl v Česku kvůli vízům. Věřím, že ještě prokáže, že to nebyl špatný nákup.

        • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

          Alanor (admin)     před měsícem 07.05.2025 15:45 |  
          4 4

          No jasně, s takovou pověstí sem přicházel. A ten další vývoj už prostě normální není. Nabízí se problém s charakterem hráče (slyšel jsem, ale nemám potvrzeno), protože v áčku se vůbec nechytl a v béčku ho teď museli v důležitém zápase stáhnout v půli. O záležitosti s vízy samozřejmě vím, ale i tak není normální, aby 20letý hráč nebyl schopen se dostat skoro za půl roku do náležité fyzické kondice. Zvlášť když se předtím ve Švédsku sám vyřadil z přípravy trucováním.

          Fakt bych si moc nedělal naděje.

          • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

            MarekB98     před měsícem 07.05.2025 20:44 |  
            3 0

            Charakter hráče neumím posoudit, ale na videích to vypadalo, že se normálně radoval z titulu, i když nehrál. Celkem by mě tady tohle překvapilo, protože zrovna ve Slavii se na charakter klade velký důraz a hráč bývá prověřený ještě před příchodem.

    • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

      quelhar (admin)     před měsícem 07.05.2025 16:51 |  
      7 1

      Já bych si tu Berana taky uměl představit zpátky, ale moc tomu nevěřím, mám pocit, že trenéři nejsou moc naklonění tomu dávat šanci hráčům, kteří se pod nimi už jednou neprosadili.

  2. Re: Ovládne Slavia ligu - základ k tomu je položen,

    Slávista 51     před měsícem 07.05.2025 13:57 |  
    2 0

    aby tomu tak bylo i když nemusí být každý rok mistrem / ano, bylo by to více než hezké - ale stačí se podívat na 7TOP lig, jak to mají mužstva v popředí.

  3. Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

    DF007     před měsícem 07.05.2025 14:24 |  
    20 2

    To se fakt dobře četlo. Velmi dobrý článek, který si zaslouží pochvalu. Mám k tomu nějaké ale:
    1) Ouma - v článku je použito slovo flop, což je po pár dnech v klubu naprosto neadekvátní. Přišel na konci ledna, pak byl poměrně dlouho mimo ČR, takže se ani nemohl pořádně projevit. Dejme mu čas. Je relativně mladý a aklimatizace na nároky našich trenérů a soutěž mu můžou nějakou dobu zabrat. Hodnotit bych ho začal až na podzim.
    2) Backup za Douděru - souhlasím s tím, co zaznělo v článku, že je pro náš realizák pravděpodobně nenahraditelný. Kdo viděl pár posledních zápasů Karviné, tak se na tomto postu velmi dobře jeví Bužek. Při očekávaném odchodu Micheze, kterému to u nás nesedlo, bych byl pro, aby dostal šanci náš hráč.
    3) Odchody - je jisté, že nějaké nastanou. Pravděpodobně odejdou hráči, kteří jsou mimo sestavu jako shora zmíněný Michez nebo potřebují pro svůj růst větší vytížení. Dá se očekávat, že na hostování do ligy půjde Konečný a já si tipnu, že i Dominik Pech. Jako nejpravděpodobnější se dle zákulisních informací jeví odchod Zafeirise. Tam by to posilu chtělo, protože Moses se sice ukazuje výborně, ale spíše jako náhrada za Oscara, čili toho defenzivnějšího ze středové dvojice. Je otázkou, zda už nyní máme v kádru náhradu v Oumovi, Botosovi nebo Teahovi. Botos i Teah ovšem spíše vypadají jako hráči na vyšší a ofenzivnější pozici. Skutečně by z ligy asi nejvíce pasoval Rigo, který k nám ovšem podle určitých indicií nechce a chce to zkusit v některé ze soutěží TOP5. Dalším hráčem, o kterém se mluví, že je na odchodu je Ogbu, kde bych také moc posilu nehledal, jelikož máme dost našich stoperů (Holeš, Vlček, Chaloupek, Zima, Bořil) a k nim je možné doplnit někoho z těch, které máme v jiných klubech (Camara, Kričfaluši, Halinský). Camara s Kričfalušim vynikají v některých datových ukazatelích a mohli by do kádru zapadnout jako pr.. na hrnec. A nejočekávanějším odchodem je Diouf, který podle informací, které jsem již na těchto stránkách sdílel, vlastně ani moc nechce odejít, protože si chce vyzkoušet ligu mistrů. Nicméně, a to si přiznejme, je jeho odchod jen otázkou času. To znamená, že když neodejde v létě, tak v zimě a nejpozději do roka je pryč. Takže tam musíme náhradu hledat určitě. Už se objevují jména jako Kohút, Javorček nebo Saynyang. Kdo má největší šanci k nám přijít? Jak víme, tak realizační tým hodně sází na kabinu a české hráče, proto bych se nedivil, kdyby to nakonec byl někdo z dvojice Kohút, Javorček. Oba mají zajímavé dispozice. A posledním hráčem, v jehož souvislosti se mluví o odchodu je Staněk.
    4) Příchody - už teď je téměř jisté, že dorazí Kliment, proto neočekávám, že bychom přivedli jiného útočníka do okamžité rotace. S výhledem do budoucna pravděpodobně budeme do útoku realizovat příchod liberijského mládence. Další jména, o která jistě stojíme jsou Šulc, jehož příchod ale příliš reálný není, přestože jsme připraveni za něj nabídnout Plzni opravdovou raketu, Javorček jako náhrada za Dioufa. Podle dat se prý jedná o velmi rychlého hráče, který má velmi zajímavý driblink. Já ho neviděl, takže jen takto telegraficky. Jinak nepochybně probíhají další jednání, o kterých zatím nevíme a jistojistě neprobíhají jednání o hráčích, které zmiňují odborníci z DS.

    Jsem se rozepsal, ale ten článek ve mně vzbudil tolik pocitů, že jsem si je zde potřeboval trochu vyventilovat.

    • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

      quelhar (admin)     před měsícem 07.05.2025 16:50 |  
      4 8

      Jen k tomu prvnímu bodu - to přece není tak, že byl od ledna do dubna pryč... Když přišel, tak tu normálně až do repre pauzy byl, hrál v přípravě za béčko, myslím, že snad i nějaké zápasy. Pak přišla repre pauza, odjel a nevrátil se, protože řešil víza. Reálně tak byl mimo klub snad jen něco kolem měsíce. Vrátil se a přes proklamace trenéra po zápase se Slováckem se do hry nedostal dřív než teď o víkendu a podle zpráv to byla dost hrůza.

      To prostě není normální vývoj kariéry hráče za 2 miliony Eur v novém klubu. Já moc nevěřím, že Ouma na podzim zůstane ve Slavii. Pravděpodobněji se mi jeví třeba hostování v Karviné, pokud si tedy Hyský vyhodnotí, že by mu byl ten hráč vůbec k užitku.

      • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

        DF007     před měsícem 07.05.2025 19:46 |  
        18 0

        Po přestupu bylo řečeno, že přišel v dost zanedbaném stavu bez fyzické kondice. To znamená, že na začátku se věnoval hlavně nabírání fyzičky. V tom stavu odehrál zápas za béčko, pak odjel na repre a čekal na víza, což zabralo znovu téměř měsíc. Přišel na konci přestupního období, takže v úhrnu normálně trénoval s ackem sotva měsíc, možná o něco více. Podívejme se, jak dlouho trvalo Kusejovi, než se distal do základu, a to byl zvyklý na naši ligu a stál ještě více. Opravdu bych počkal na podzimní výkony, než bych vynášel soudy

        • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

          Lunaris     před měsícem 08.05.2025 21:30 |  
          3 0

          Souhlasím. Jestli s áčkem trénoval sotva měsíc, tak zatím neměl moc možností si zvyknout na intenzitu a kvalitu tréninků. Pokud přišel v zanedbaném stavu, tak mu o to déle bude trvat, než se do toho dostane. Bude ale muset ukázat správnou mentalitu a lidově řečeno se kousnout, třeba si i vzít vlastního kondičáka a makat na sobě před startem letní přípravy. Pokud se nakonec neprosadí, tak ok, ale zatím je tu fakt krátkou dobu, aby se dal označit za flop. Taky počkám na podzim, kdy už by se měl začít ukazovat.

  4. Varování

    mig52     před měsícem 07.05.2025 14:53 |  
    4 6

    Hlavně ten odstavec pod názvem "sparťanské varování" bych všem nechal 2x opsat a nechat doma podepsat

  5. Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

    o5aradecek     před měsícem 07.05.2025 19:11 |  
    15 2

    Našlápnuto máme. Solventní majitel, navíc tělem i duší nezpochybnitelný slávista. Ve vedení naprostí profesionálové v čele s panem Tvrdíkem. Komplexní trenérský štáb, který za osm sezón ve Slavii nasbíral neocenitelné zkušenosti. Jindřich Trpišovský - v českých poměrech naprostý trenérský úkaz, co se týče dlouhodobé práce v jednom klubu, inovací i sebevzdělávání. A pokory!

    V brzké době naprosto mimořádná mládežnická akademie, která bude top i napříč Evropou. Rozšíření STADIONU. Bezkonkurenčně nejlepší fanoušci v republice.

    Věřím, že teprve teď začíná opravdu zlatá éra SLAVIE.

    • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

      vojtal     před měsícem 07.05.2025 19:19 |  
      3 38

      "Ve vedení naprostí profesionálové v čele s panem Tvrdíkem" je slušnej oxymoron.

      • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

        Edenjejenjeden     před měsícem 07.05.2025 19:28 |  
        30 2

        Pět titulů pod Jaroslavem Tvrdíkem hovoří jasnou řečí ty oxymorone,
        Chápu že tě to sere , ale je to tak. Zkus nějakou anketu to se osvědčilo. A třeba se z jejích výsledků něco dozvíš , hlavně teda o sobě vojtale ...

        • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

          wimpy     před měsícem 08.05.2025 00:10 |  
          8 2

          Jestli by nestálo za to si nejdřív ověřit, co si může vojtal představovat pod pojmem oxymoron? :-)

          • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

            El Greco     před měsícem 08.05.2025 09:40 |  
            6 1

            Takový ty barevný prkýnka, co se do nich mládí paličkama a dělá plank, plonk, plink

      • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

        Lunaris     před měsícem 07.05.2025 20:06 |  
        27 3

        Tvrdík by měl mít před stadionem sochu. Nevím, kolik ti je let, ale asi toho moc nepamatuješ.

          • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

            Lunaris     před měsícem 08.05.2025 10:05 |  
            13 2

            Chce to hodně zvrácenou mysl, aby se člověk vytasil s tímhle.
            Podobně jako v roce 1964 Odbor přátel zachránil Slavii před krachem, tak obdobně ji zachránil i Jaroslav Tvrdík. Navíc z ní, jak dříve prohlásil, skutečně udělal, nebo průběžně dělá, největší středoevropský klub.

      • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

        Cygnus     před měsícem 07.05.2025 20:45 |  
        20 3

        Kolik ligových titulů by Slavia dnes měla, kdyby do ní v roce 2015 nevstoupil Jaroslav Tvrdík? S největší pravděpodobností žádný. Jiří Šimáně tehdy zvažoval zcela odlišný směr – zamýšlel ve Slavii nastavit nízkonákladový model, podobný tomu, jaký uplatňoval pan Paukner v Dukle.

        Panu Šimáně patří velké poděkování za to, že byl ochoten klub zachránit před bankrotem, a ještě větší za to, že oslovil pana Tvrdíka. Bez něj bychom možná někdy dosáhli úspěchu v domácím poháru, ale o mistrovských titulech, vlastní akademii nebo rozšířeném stadionu bychom si mohli jen nechat zdát.

        • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

          Edenjejenjeden     před měsícem 07.05.2025 20:52 |  
          22 2

          Ještě bych poznamenal , že díky své diplomacii nás převedl "poněkud turbulentním čínským obdobím" , a hlavně byl to on , kdo do klubu přivedl Pavla Tykače.

      • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 09.05.2025 10:35 |  
        6 1

        Hoď na sebe síť, mamlase jeden rudej.

  6. Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

    Myšák     před měsícem 08.05.2025 12:12 |  
    3 0

    Já myslím, že ano, velkou roli v tom budou hrát finance.

    • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

      Slávista 51     před měsícem 08.05.2025 12:41 |  
      2 3

      Přesto však musíme počítat s tím, že bude Slavie i přestupním mužstvem talentů, do TOP lig.

      • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

        vojtal     před měsícem 08.05.2025 21:55 |  
        2 9

        Proč s tím musíme počítat? Proč by náš dlouhodobý cíl neměl být to, abychom neustále zvyšovali kvalitu našeho kádru, drželi hráče, kteří mají na to hrát na úrovni LM, zlepšovali náš koeficient a měli tak i pozitivní vliv na zlepšování úrovně ostatních týmu naší ligy?

        • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

          Slávista 51     před měsícem 09.05.2025 10:45 |  
          6 0

          Myslíš, že v ČR budou někdy takové peníze na fotbal, jako jsou v 5TOP ligách, co ?
          I co by " přestupní stanice ", však může být Slavia velmi solidní klub.

          • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

            vojtal     před měsícem 09.05.2025 12:04 |  
            1 7

            A proč by to nemohl být náš cíl? Tahle česká malost a mindset "nikdy nic nedokážeme", je přesně to, co nás drží zpátky.

        • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

          Lunaris     před měsícem 09.05.2025 11:36 |  
          5 1

          Pošli Slavii hodně miliard na platy hráčů, abychom mohli přebít nabídky z kvalitnějších lig. Souček ve West Hamu podle google bere 134 miliónů českých korun ročně. V klubu se tím řadí na osmé místo, takže sedm hráčů bere ještě víc než on. Rozpočet Slavie na sezónu má být údajně kolem miliardy. Zkus počítat, jestli to dokážeš. Rozpočet samozřejmě nejsou jen platy hráčů, byť tvoří jeho podstatnou část. Kinský v Tottenhamu by si měl vydělat cca dvacetkrát víc než ve Slavii. Tvůj příspěvek je až legrační.

          • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

            vojtal     před měsícem 09.05.2025 12:11 |  
            1 9

            Píšu o dlouhodobém cíli a ambicích. Když náš cíl bude být průměrnou přestupní stanicí, skončíme v podprůměru.

            • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

              wimpy     před měsícem 09.05.2025 12:39 |  
              3 1

              Průměrnou přestupní stanicí, jako je třeba Feyenord nebo RB Salsburg?

              • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

                vojtal     před měsícem 10.05.2025 10:46 |  
                2 4

                Tak tady lidi píšou, že nikdy nebudeme jako kluby v TOP5 ligach, ale dle mého názoru by náš cíl měl být třeba úroveň Bundesligy, kde už to v některých zápasech snese srovnání. Teď ještě vyladit profesionální vedení a sportovní úsek, abychom zvedali celkovou úroveň kádru a nebyli jen strojem na výchovu 19letých Afričanů ze Skandinávie. Já si myslím, že z dlouhodobého pohledu na to máme.
                Jednou z podmínek je ale například i profesionalizace svazu, kdy FAČR je pořád ta bolševická struktura, co žije a funguje v úplně jiném století.


                Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2025 10:47) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

                  wimpy     před měsícem 10.05.2025 10:57 |  
                  5 0

                  Ale uvědomuješ si, že s výjimkou Bayernu Mnichov jsou všechny ostatní týmy tranzitní a že tedy vůbec neřešíš ten problém, o kterém se bavíme?

            • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

              Lunaris     před měsícem 09.05.2025 13:51 |  
              5 1

              Každý klub s výjimkou těch úplně top klubů jako Real Madrid, Barcelona, Liverpool apod. je do určité míry přestupní stanicí. Pokud chceš, aby Slavia nebyla přestupní stanicí, musíš do toho narvat svoje miliardy podobně jako ten šejk narval do Manchesteru City.
              Ovšem do té doby, než to uděláš, tak Slavia musí jet finančně a sportovně udržitelný model, kdy bude kupovat za "levno" zahraniční talenty a zároveň si vychovávat vlastní talenty, aby je sportovně rozvinula, oni jí pomohli dosáhnout sportovních cílů, a následně se ziskem prodala do klubů, které jsou v potravním řetězci nad ní. Tak to prostě bude. Ambice dozajista jsou, už jsem ti psal, že Tvrdík během deseti let udělal z krachující Slavie top klub ve střední Evropě a určitě má záměr klub posouvat dál. Ty jsi reagoval fotkou Stalinova pomníku.

  7. Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

    vojtal     před měsícem 08.05.2025 15:19 |  
    3 17

    Reakce na komentář Lunarise níže:

    Srovnávat zachránu klubu Odborem přátel před utlakem komunistů s tím, že Tvrdík přivedl do Slavie komunistické peníze je absurdní. Adorace Tvrdíka některými fanoušky je až legrační a značně připomíná právě komunisty budovaný kult osobnosti.


    Komentář byl uživatelem upraven (08.05.2025 15:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

      p!erreCORE     před měsícem 08.05.2025 20:52 |  
      11 3

      Díky panu Tvrdíkovi máme už navždy velmi solventního majitele. Mimo jiné. Bejt na mně, má zlatou bustu v muzeu už teď.. ale chápu, že jí dostane až po kariéře.

    • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

      Lunaris     před měsícem 08.05.2025 21:20 |  
      15 2

      Dle mého je legrační veškeré tvoje dosavadní působení na tomto diskuzním fóru.

    • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

      butters     před měsícem 09.05.2025 17:10 |  
      6 0

      Tvrdík je coby šéf Slavie mimořádně úspěšný, nejde o žádný kult osobnosti. Jediné, co mu asi jde vyčítat, je to, že pořád hrajeme druhé housle na poli fotbalové diplomacie, ale nevidím do toho, třeba to zkrátka změnit nejde, dokud na tu rudou kliku, co celý fotbal řídí, nepraskne nějaká aféra, a všichni ti funkcionáři "ze staré školy" nepůjdou sedět. Teď to vypadá, že do čela FAČR po "neutrálním" Fouskovi půjde sparťanská loutka Blažek a navíc Grygera bude místopředsedou za Moravu, takže pozice sparty v zákulisí českého fotbalu ještě výrazněji posílí.

      • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

        Lunaris     před měsícem 09.05.2025 18:24 |  
        4 0

        Jsi si jistý, že hrajeme druhé housle? Pokud vím, tak máme teď dobré vztahy s Plzní, velmi dobré vztahy s Baníkem. S kým má sparta dobré vztahy? S Peltou, který je jednou nohou v teplácích? Ondřej Kania říkal, že sparta nekomunikuje pořádně s nikým.
        Fouska si vlastně prosadil Tvrdík, byť toho nakonec litoval.
        Když poslechneš podcast s Jiřím Müllerem v Zajícovi, tak ti řekne, že to fakticky řídí Šádek. sparta nasadila svého kandidáta na předsedu FAČR jako obranu proti "mocenskému paktu Slavia - Plzeň".
        Dle mého je naopak Slavia v zákulisí nejsilnější, co pamatuju. Čímž neříkám, že tam není prostor být ještě silnější. Samozřejmě do toho ale taky nevidím.

        • Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

          butters     před měsícem 09.05.2025 18:47 |  
          3 0

          Jistý si nejsem, jen mě to tak napadlo vzhledem k tomu, že kandidát sparty je hlavním favoritem na zisk křesla předsedy, zatímco původní kandidát Slavie (a údajně zároveň i Plzně a Baníku) z volby vycouval - myslím, že to bylo kvůli tomu, že necítil dostatečnou podporu "zespoda" (což je dané tím, že na spoustě okresních svazů pořád sedí bafuňáři, kteří táhli za jeden provoz s Berbrem, a teď jsou loajální k Peltovi, který pro Blažka na "příkaz" sparty zajišťuje hlasy).

  8. Re: Ovládne Slavia ligu i v dalších letech? Důvodů pro to je dost, tady jsou

    coogee     před měsícem 09.05.2025 16:10 |  
    3 0

    Takových úvah už jsem si přečetl víc, třeba za Jarolímovy éry, a pak se to vždy nějak "nepovedlo"...
    Snad by to teď, za pana Tykače, mohlo dopadnout líp! :-)