Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 24/25 #06

Po základní části ligy vychází další díl podcastu SN Mezi námi fanoušky, ve kterém quelhar, Thorklaer a David Ocetník hodnotí nejen slávistickou dominanci v lize, ale také vypadnutí z MOL Cupu, dosavadní přestupové spekulace a komentují další aktuální témata.

V první části podcastu jsme probrali možné scénáře oslav, kdy se může stát, že Slavia nedokáže vyhrát v Olomouci, aby se slavilo v sobotu cestou do Prahy, ale získá titul díky ztrátám soupeřů o den později, aniž by sama vůbec hrála. Ať už to dopadne jakkoli, finální oslavy spojené s předáním poháru nastanou bezpochyby po posledním zápase sezóny proti Baníku Ostrava. Diskutovali jsme také o tom, jak moc nám vadí, že titul je v této sezóně vykoupen pohárovými neúspěchy, ať už v Evropě, tak také na domácí scéně. Také jsme se dívali již do budoucnosti, jak to bude mít Slavia další sezónu, kdy bude titul stále primárním cílem, do toho ale přijde účast v ligové fázi Ligy mistrů. V druhé části podcastu jsme se zastavili u vypadnutí z MOL Cupu s Olomoucí. Bylo to už třetí vypadnutí v domácím čtvrtfinále z posledních čtyř sezón. V závěru jsme diskutovali o přestupových spekulacích, především o zájmu o Jana Klimenta. Došlo i na možnost návratů Coufala či Davida Juráska. Zamysleli jsme se, jak to bude v létě s přípravou na novou sezónu, kdy mezi reprezentačním zápasem v Chorvatsku a prvním ligovým zápasem je 40 dní. Krátce jsme se dostali k situacím B týmu, Živanic a týmu žen, který se víkendovou výhrou v derby vrátil plnohodnotně do boje o titul, který zřejmě rozhodne poslední derby v Edenu 17. května. Padne v něm divácký rekord?

Obsah:

(00:00) Základní část ligy, titul už skoro hotový. Dominance v lize vs. neúspěchy v pohárových soutěžích
(47:30) Vypadnutí z MOL Cupu
(1:02:00) Různé - přestupy, start do nové sezóny, B tým, ženy

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Podcast už nenajdete na Soundcloudu, jeho primárním hostingem je nyní Spotify. Epizodu tak najdete zde: https://open.spotify.com/episode/7ey5pduHKYsrJz4TcfJQwy?si=HML6K5FHQzmIyMneGHSIcQ. Pokud používáte jiné podcastové aplikace, měli byste epizodu brzy najít i v nich, pokud ji nenajdete, napište do komentářů a pokusíme se to napravit.

Komentáře (43)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

    Hojik     před 2 měsíci 22.04.2025 12:55 |  
    2 1

    Měl tento hráč "skills" ? Gerhard „Gerd“ Müller byl německý fotbalista a jeden z nejvýznamnějších střelců v historii fotbalu. Gerd Müller byl malý, zavalitý a nijak zvlášť nenaplňoval představu o fotbalové hvězdě.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.04.2025 12:56) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

    vojtal     před 2 měsíci 22.04.2025 13:02 |  
    21 18

    Nesouhlasím s tvrzením "máme nejlepší hráče v lize, ale jsou to jenom lidi" pro obhajobu opakujícího se mizerného herního projevu v zápasech této sezóny. Tohle není přece o hráčích, tohle je o herním systému a trenérskem štábu, potažmo sportovním úseku.

    Vadí mi ta připosranost, neustálé opakování i v tomto podcastu panem Ocetníkem "nejsme bundesligový tým, v LM nebudeme o moc lepší než Sparta..". To je úplně schizofrenní situace, kdy chceme do LM ale rovnou, některými, skládáme zbraně, ještě, než jsme kopli do balonu.
    Já chci vidět klub, fanoušky, hráče a především sportovní úsek, který bude mít ambice. Bude mít ambice chtít uspět a třeba si dát cíl vyhrát ten jeden zápas v LM, co historicky říkal i sám Trpišovský.
    A přece, jestli chceme pravidelně tu LM hrát, musíme chtít být úspěšní, protože jinak si úplně pokazíme koeficient a do té LM se zas dlouho nepodíváme.

    Emoce - souhlasím s diskutovaným. Nemůžeme vyhrávat zápasy tím, že je postavíme na emocích, zejména v té EL se ukázalo, že ve srovnání s Evropou nestačí a je to spíše kontraproduktivní, kdy to pak bublá na tribunách i na hřišti a fotbalu je vidět pomálu. Chci vidět tým, který hraje fotbal a vyhraje to svým umem. Zejména tahle sezóna ukázala, že při konfrontaci v důležitých zápasech, ať už v EL nebo i tom domácím MOL Cupu, emoce a atletické závody nestačí.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

      belmis (přítel SN)     před 2 měsíci 22.04.2025 13:30 |  
      17 5

      My ale máme nejlepší hráče v lize. Resp. máme těch nejlepších v týmu nejvíc. Nebo který tým má lepší?
      S druhou částí co se týče ambicí, souhlasím.

      Musíme se ale chtít prezentovat fotbalem, který má šanci. Není to ale o tom koupit lehce nadstandardní technické hráče, kteří neumějí makat. To bychom dopadli ještě hůř než sparta.

      Naše největší zbraň v LM může být jen ta, že dokážeme eliminovat silné stránky soupeře naší intenzitou hry. Pokud bude pak rozhodčí, který nechá hru plynout, máme šanci.

      Jinak s hráči typu jako jsou Ewerton, Havlík nebo Kairinen nemáme šanci vůbec žádnou s jakýmkoliv rozhodčím.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.04.2025 13:32) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

        vojtal     před 2 měsíci 22.04.2025 13:54 |  
        9 15

        To jsi nepochopil pointu toho, co píšu. Nesouhlasím s tím, že špatný herní projev souvisí s tím, že sice máme "nejlepší hráče v lize" ALE "jsou to jenom lidi". Pokud máš tým plný nejlepších ligových hráčů (s čímž až na výjimky lze souhlasit), tak to, že ti hráči jako tým hrají špatný fotbal, nesouvisí s tím, že "jsou to jenom lidi", jak tvrdí pan Ocetník, ale dle mého názoru především s tím, že je sportovní úsek špatně poskládal resp. trenérský štáb neumí využít jejich potenciál a naordinoval jim takový způsob hry, který se projevuje tak, jak se projevuje tuto sezonu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

          Edenjejenjeden     před 2 měsíci 22.04.2025 14:02 |  
          10 7

          Ano tento způsob hry se projevil titulem . Ten Trpiš a spol, to jsou ale neumětelové :-)))

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

            vojtal     před 2 měsíci 22.04.2025 14:07 |  
            9 16

            Diskutujeme tady snad k tomu, co zaznělo v podcastu, ne? Řešilo se tam přímo téma toho, proč sice máme rekordní počet bodů v lize, ale v řadě zápasů se na ten fotbal nedá koukat, neúspěch v EL a neúspěch v MOL cupu. Mimo jiné i sám pan Ocetník to glosoval tím, že Tvrdík prohlásil kdysi něco ve smyslu "Koupíte si lístek do kina, ale pak vám pustí jiný film."
            Já bych to doplnil tím, co říká i Trpišovský s Tvrdíkem - že chtějí lidi fotbalem bavit.
            Já jsem se tedy letos mnohdy nebavil a výkony byly značně rozpačité.
            Doporučuji ti si podcast poslechnout.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

              Edenjejenjeden     před 2 měsíci 22.04.2025 14:13 |  
              12 6

              Už se stalo .
              A taky ti něco doporučím. Zkus myslet vojtale.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

              martyni (přítel SN)     před 2 měsíci 22.04.2025 14:24 |  
              11 3

              V podcastu zaznelo "jsou jenom lidi" v jinem kontextu, a sice v kontextu prohry v poharu s Olomouci. Nikdo nemuze za to, ze tys to zasadil do kontextu udajnych "mizernych vykonu", a pak z toho rozehravas mimobezny debaty. Pokud jde o jarni vykony, v podcastu se resilo, zda byly dostatecne divacky atraktivni. "Mizerny" vykony jsou tvoje tema.

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                vojtal     před 2 měsíci 22.04.2025 14:28 |  
                8 14

                OK, mizerný v mým chápání je divácky neatraktivní. A to byl jednak výkon v poháru s Olomoucí a dále také spousta dalších zápasů, na které se nedalo koukat, pokud někdo není fanoušek atletiky a zkažených centrů na nikoho. Stejně, jako se o tom mluví zde, na X, mezi lidmi na stadionu, když to shrnu - sice to stačí na ligu, ale nedá se na to koukat.

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                  martyni (přítel SN)     před 2 měsíci 22.04.2025 15:26 |  
                  10 3

                  Chtěl jsi diskutovat o tom, co zaznělo v podcastu, tak jsem te upozornoval, ze jsi to prekroutil, protoze to tam zaznělo v jinem kontextu.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

            mig52     před 2 měsíci 22.04.2025 14:47 |  
            7 9

            I ty vlezdoprdelko...:-))))

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

              Edenjejenjeden     před 2 měsíci 22.04.2025 15:04 |  
              8 7

              Aha , tak když se nechovám , jako věčně nespokojenej , brblající důchodce , jsem hned vlezdoprdelka.
              To dává logiku.

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                mig52     před 2 měsíci 22.04.2025 17:10 |  
                3 9

                :-)))))

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

          belmis (přítel SN)     před 2 měsíci 22.04.2025 14:06 |  
          13 4

          A má ty dobře poskládané týmy Liverpool, Arsenal, Barcelona, Real atd nebo ne? Protože tyhle týmy ve svých ligách poztráceli víc bodů než Slavia ve své.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

            vojtal     před 2 měsíci 22.04.2025 14:10 |  
            11 16

            Bavíme se o tom, co zaznělo v podcastu. Mizerný herní projev navzdory rekordnímu zisku bodů.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

              belmis (přítel SN)     před 2 měsíci 22.04.2025 14:20 |  
              12 8

              Mizerný projev byl jen v několika zápasech. Ostatní byly nadstandard. Podívej se na statistiky, který tým má nejvyšší xG, počet střel, počet rohů, proti kterému bylo suverénně nejmíň střel..... Ta dominance Slavie ve většině zápasech byla jasná.

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                mig52     před 2 měsíci 22.04.2025 14:47 |  
                12 15

                Tak zase nedominovat ve většině zápasů v lize při našich financích a kádru...., to snad ani nejde.

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                  belmis (přítel SN)     před 2 měsíci 22.04.2025 15:33 |  
                  13 7

                  To je ale pořád dokola. Ve které jiné lize je tak dominantní tým jako je Slavia v té naší? A k té tvé větě.... Jde, podívej na spartu.


                  Komentář byl uživatelem upraven (22.04.2025 15:34) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                    mig52     před 2 měsíci 22.04.2025 17:08 |  
                    5 11

                    No, možná? máš pravdu, nevím, protože já na spartu, kromě derby s námi, nehledím. Výjimečně v pohárech, ale my se bavíme o lize.?


                    Komentář byl uživatelem upraven (22.04.2025 17:09) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                      wimpy     před 2 měsíci 22.04.2025 17:19 |  
                      13 1

                      Tak třeba to není tvůj druh humoru, ale z mého pohledu se připravuješ o mnoho zábavných chvilek. :-)

                      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                        mig52     před 2 měsíci 23.04.2025 15:16 |  
                        2 2

                        :-)))), dostals mne ! Bydlet blíž, snad si do té jejich plechárny koupím permanentku. :-)))). To bych ale musel vyhrát první ve sportce.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                      kalex     před 2 měsíci 24.04.2025 21:11 |  
                      4 0

                      Pořád to je, byl a bude největší rival. Vždycky to byli zmrdi, tak není od věci, být ostražití. A v dnešní době nepotřebuješ telegraf.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

              Alanor (admin)     před 2 měsíci 22.04.2025 14:23 |  
              12 8

              Mizerný herní projev je dysfemismus, ne realita. Mizerně hrála Sparta za Stramaccioniho nebo letos na podzim.

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                vojtal     před 2 měsíci 22.04.2025 14:30 |  
                10 24

                Samozřejmě existují i masochisté, kterým se takový fotbal líbí. Ale slovy Tvrdíka, který prodává zábavu a chce fotbalem bavit lidi - já se tedy většinu sezony tím fotbalem nebavil.

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                  Alanor (admin)     před 2 měsíci 22.04.2025 15:25 |  
                  23 7

                  Pořád máme nejvíce vstřelených gólů i nejlepší ofenzivní parametry... Čekal bych v tomhle směru víc (a při tom hattricku jsme podle mě za Trpišovského hráli atraktivnější a lepší fotbal), ale pořád je to nejlepší fotbal v republice, proboha. Jestli ti to i tak přijde mizerné a úplně nekoukatelné, tak budeš muset chodit do lunaparku, aby ses zabavil.

                  Pro fajnšmekry je pak určitě zajímavé sledovat naši obranu, která je úplně top (spolu se sezonou Kúdely a Hovorky) v samostatné historii české ligy, což je víc než 30 let.

                  Můžeme se bavit o tom, že vzhledem k možnostem hrajeme průměrně koukatelný fotbal a jak a v čem bychom ho mohli zlepšit. Ale když začneš, že je to mizerné, tak se rozumně diskutovat nedá.

                • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                  Steve2924 (přítel SN)     před 2 měsíci 25.04.2025 11:40 |  
                  4 1

                  Jestli ono to nebude tím, že jsme prostě zmlsaný. Já se přiznám, že jsem často nevydržel a ten zápas mě nebavil. Ale já si alespoň dokážu přiznat, že to je hlavně o mě a moc vysokých očekáváních. Protože jinak není možné abych se teď fotbalem nebavil a před deseti lety ano.

                  Objektivně totiž má Slavia naprosto úžasný čísla, dominuje lize tak, že něco takového je vidět jen parkrát za generaci. Kdy naposledy někdo takhle u nás v lize dominoval?

                  Od začátku samostatné ligy je to letos teprve po 4. Vzal jsem výsledky po 30. kole kdy měl tým 78 bodů a více nebo náskok 13 bodů a více

                  2000/2001 Sparta 68 Slavia 52 rozdíl 15 bodů. Skora sparty tenkrát 71:31
                  2013/2014 Sparta 79 Plzeň 66 rozdíl 13 bodů skóre 78:19
                  2020/2021 Slavia 78 Sparta 62 rozdíl 16 bodů skóre 80:17 (sezoná s více účastníky a hrálo se 34 kol, tohle je stav po 30. kole)
                  2024/2025 Slavia 78 Plzeň 65 rozdíl 13 bodů skóre 61:11

                  Co z dat vyplývá? Stalo se teprve po 4. za posledních 32let aby jeden tým takto dominoval celé lize.
                  Dorovnali jsme svůj nejlepší bodový výsledek.
                  Ano máme průměr pouhé 2 góly na zápas proto naší nejlepší sezóně kdy jsme chvíli atakovali i průměr 3 gólů. Takže to opticky může působit méně zábavně. Ale je fakt, že šancí si tvoříme pořád hodně. Takže psát, že se na ten fotbal nedá dívat mi přijde dost divný.
                  A kritizovat realizační tým za to, že dokázal tým natrénovat tak, že dostal za 30 zápasů jen 11 gólů už je pak uplně úlet.

                  Taky je potřeba se na to dívat v kontextu ligy, kdy i těch 61 gólů znamená, že jsme dali nejvíc branek ze všech týmů. Prostě fotbal se vyvíjí a letošní sezóna zrovna gólová nebyla.
                  Celkový pohled napovídá, že liga byla velice vyrovnaná a většina zápasů končila těsným skóre. V takových sezónách není pak obvyklé aby jeden tým měl na konci ligy náskok 10 a více bodů

                  • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                    vojtal     před 2 měsíci 25.04.2025 12:56 |  
                    2 2

                    Chápu ten pohled, ale když píšeš, je potřeba se na to dívat v kontextu ligy, tak je potřeba také zmínit krizi Sparty nebo nevyrovnané výkony Plzně atd., které k té naší dominanci také pomohli.

                    Určitě souhlasím se silnou obranou, herní projev směrem dopředu nás ale trápí dlouhodobě.

                    Jinak já ten největší názorový rozpor vidím v tom, kdy část fanoušků to vidí ve smyslu "podívejte kde jsme byli, kde jsme teď" a druhá část by chtěla i nadále vidět nejaký vývoj, protože má, dle mého názoru oprávněné, obavy z herní stagnace.
                    A zejména dle toho, kdy v minulosti se nesla prohlášení v duchu jak chceme být mezi špičkou ve střední Evropě, tak já zkrátka Slavii nevnímám už jen jako klub v kontextu naší ligy. Já se na Slavii dívám a porovnávám s Evropskými mužstvy. A tam jsme zkrátka letos katastrofálně neobstáli.
                    Samozřejmě - lze na to namítnout, že to nebyla priorita. OK. Ale mám tedy obavy, jak ten herní projev upravíme, abychom v té Evropě dál obstáli i s přihlédnutím k tomu, že nás čeká LM, což je zase o další levely výš, než EL. Tam to prostě běháním a emocemi už neurveme.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

                      Steve2924 (přítel SN)     před 2 měsíci 29.04.2025 11:26 |  
                      3 0

                      já se na to dívám v kontextu ligy. Nevím proč furt řešiš jen spartu. Druhá je Plzeň.
                      V kontextu ligy víc než 78 bodů za 30 kol dokázala získat jen 1x Sparta 79b a my jsme vyrovnali náš nejlepší výsledek 78b
                      Ty body nám nedarovala Sparta svojí krizí ty jsme si uhráli zcela sami. Byla to a je velice dominantní sezóna a kdo tohle schazuje tak lže sám sobě. Protože je to prostě dominance jaká se vidí 3x za 30 let...

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

      mis3     před 2 měsíci 25.04.2025 10:21 |  
      3 2

      Ligu válcujeme jak nikdo v historii. Tečka.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

    Morb     před 2 měsíci 22.04.2025 16:11 |  
    6 0

    Krátkej komentář k té pasáži Kliment vs. Vecheta.

    Aniž bych měl o Vechetovi nějaký extra velký mínění, tak narozdíl od Klimenta nehrál nikdy v pořádným týmu. Neměl kolem sebe nikdy spoluhráče kvality Slavie, kteří by mu dělali servis.

    Kliment má za sebou celou kariéru, kde hrál dost dlouho ve VfB Stuttgart nebo Bröndby IF a neprosadil se.

    Kliment je teď na vrcholu svýho potenciálu, ale je na něm i Vecheta nebo může být ještě lepší?

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

      mig52     před 2 měsíci 22.04.2025 17:05 |  
      8 5

      Kliment - ani v prádelně nezářil. Myslíte, že u nás by to bylo jinak, p. Ocetníku?

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

        Lantenac     před 2 měsíci 24.04.2025 19:18 |  
        1 0

        V Plzni Kliment nebyl vůbec špatný. Když teda hrál. Ale jak říká kolega výše, takového hráče bych nebral z principu kvůli jeho opakovaným zdravotním problémům. 32 let, po zlomenině nohy, náročný styl Slavie... to mi prostě k sobě nepasuje.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

      Dennis     před 2 měsíci 23.04.2025 09:41 |  
      7 1

      Já si asi netroufnu srovnávat Klimenta s Vechetou, na to nemám Vechetu dost nakoukaného. U Klimenta by ale kategorické NE měla být jeho zdravotní anamnéza. Angažovat hráče s jeho zdravotními problémy by byl holý nesmysl.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

    JS (přítel SN)     před 2 měsíci 22.04.2025 21:59 |  
    14 11

    David ďáblův advokát :D Na úspěch v pohárech máme zapomenout, Kliment je nejlepší volba na hrot...
    Nevim, nesouhlasim. Za mě to je špatné uvažování, ale Davidova pozice naznačuje, jak nad tím přemýšlí v klubu. Tedy dost podobně.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

      záplata     před 2 měsíci 22.04.2025 23:27 |  
      10 7

      Asi nebudeš daleko od pravdy, k Očetníkovi se určitě ledasco dostane a vlastně jenom vypouští odér z klubových kanceláří, ze svý hlavy to stopro nemá.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

        JS (přítel SN)     před 2 měsíci 22.04.2025 23:40 |  
        16 10

        Já mám Davida rád a respektuju ho, ale nikdo, kdo natáčí podcast přímo s Tvrdíkem, nemůže ani naznačit jakoukoliv myšlenkovou opozici. JT má kolem sebe jen loajální, konformní a nekritický lidi. Tudíž to, co říká David, je to, co chce Slavia :)

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

          záplata     před 2 měsíci 22.04.2025 23:48 |  
          8 5

          Amen

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

      mig52     před 2 měsíci 23.04.2025 08:06 |  
      12 9

      Tak p. Ocetník je víc nadšený fanda než fotbalový odborník. Za mne trošku alibistický opatrníček-nadšeneček, mně je tím tak nějak mile sympatický, bez ironie. Velmi mne ale překvapil, jak rázně se postavil za Klimenta. Ve výčtu proč ano či ne nějak zapomněl připomenout jeho sklenĕnost a nevydařená angažmá nejen za hranicemi, ale i v Plzni. Nevím, proč tyto věci v rámci objektivity nezmínil.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

    Taky     před 2 měsíci 23.04.2025 13:51 |  
    1 13

    Díky pánům za díl(ko)! :-)
    Při poslechu se mi vrátila myšlenka, která už mě přepadla před časem, že je paradoxně ta jistota LM v některých ohledech tak trochu na škodu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

      kalex     před 2 měsíci 24.04.2025 18:42 |  
      4 0

      Vůbec není na škodu. Jednak odpadne stres a druhak budeme dobře rozehraní z ligy. Rotovat se sestavou se taky moc nebude, což je další plus.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

      mis3     před 2 měsíci 25.04.2025 10:20 |  
      1 0

      v jakých přesně ohledech?

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

        Taky     před 2 měsíci 25.04.2025 10:44 |  
        1 1

        Ve zkratce: Jak zaznělo i v podcastu, někteří hráči by asi šli ven, ale láká je LM?

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #06

          mis3     před 2 měsíci 25.04.2025 11:06 |  
          5 0

          a co přesně je na tom na škodu?